Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #10

V podobě posledního podcastu SN Mezi námi fanoušky v roce 2021 vám nadělujeme předčasný vánoční dárek. quelhar, Jan Vetyška a David Ocetník hodnotí zápas v Ostravě a celkové podzimní působení Slavie v domácích i evropských soutěžích. V druhé polovině podcastu se pak věnují především odposlechové aféře.

Bláznivý zápas v Ostravě byl prvním tématem podcastu, mimo jiné jsme probrali kritiku Oscara ze strany trenéra Trpišovského, ruku Jana Kuchty nebo nepříliš povedená střídání. Postupně jsme se přesunuli k hodnocení celého podzimního působení Slavie v domácích soutěžích, ocenili jsme průběžnou první příčku v lize přes nepříznivé okolnosti a množství zraněných hráčů. Na závěr této části jsme krátce okomentovali pohárový zápas se Zlínem. V druhé části jsme diskutovali o zápase na hřišti Unionu Berlín a opět zhodnotili působení Slavie v pohárové Evropě. Ve třetí části podcastu, tzv. Pavoukově freestylu, se dostalo na bohatou diskuzi o odposlechové aféře. Na úplný závěr pak padlo také téma komentátorů na O2 Sport.

Obsah:

(00:00) Baník Ostrava - Slavia 3:3, podzim v domácích soutěžích
(54:00) podzim v pohárové Evropě
(1:13:30) odposlechová aféra, komentátoři O2

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Omluvte sníženou kvalitu zvuku z důvodu nahrávání online.

Komentáře (75)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    kondorr     před 3 lety 22.12.2021 20:40 |  
    4 13

    Poslouchal sem do doby než se začal rozebírat zápas se Zlínem a musim napsat hrozná sračka od diskutujících jestli se stydíte za Slávii tak jděte fandit někomu jinýmu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      japoko     před 3 lety 22.12.2021 22:03 |  
      3 3

      Ale ne, na rozdíl třeba od minulého dílu, hosté i pořad kvalitní!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        kondorr     před 3 lety 23.12.2021 09:40 |  
        15 1

        Poslouchám každej díl a je to super ale neskutečně mě sere jak se pořád musíme za něco omlouvat a ještě se stydíme za Slavii že rozhodčí nezvládnul zápas zvlášt když tam nebyl VAR.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Steevee     před 3 lety 23.12.2021 05:24 |  
    10 2

    K tématu Kuchty a červené karty. Bože můj. Všichni chtějí být hrozně chytří a jediný, kdo má pravdu, a to nikoliv "názorovou", ale prostě relevantní matematickou, je samozřejmě quelhar.

    Kecy toho "někoho dalšího" (nevím, kdo to je a nezajímá mě to), "zaprvý je větší šance, že ta penalta padne, než nepadne" nebo "je rozhodně menší šance, že dáme góla v devíti než v deseti..." Tvl. Really? Děkujeme za poučení. Koho by to napadlo...

    Ale už zpátky k té úvodní "matematické" části. Pojďme se na to podívat sázkařsky/kurzově/pravděpodobnostně.

    Dlouhodobě padne gól z kolika procent penalt? Samozřejmě to bude záviset na konkrétních soupeřích, ale asi jich v dlouhodobém horizontu ze sta promění míň Blšany proti Slavii než City proti Hullu Každopádně celkové procento by mohlo být někde okolo 75%. Tj. z pohledu sázkaře kurz @4,0 na neproměnění penalty. A kdyby Baník onu penaltu neproměnil, kurz na jeho vítězství (zbývá 10 minut proti devíti) by byl někde v rozmezí @2,5-2,7. To vyjadřuje pravděpodobnost 38%, neprohra Slavie má tak pravděpodobnost 62% a kurz @1,61.

    Pravděpodobnost chycené penaltu a následného ubránění remízy (neprohry) tak dostaneme součinem kurzu @4,0 na chycenou penaltu a @1,61 na neprohru.

    Ten je 6,44. Tzn, 100:6,44 = 15,52% šance na to, že Slavia po Kuchtově chyceném gólu nedostane gól ani z penalty a ten zápas dohraje minimálně do remízy.

    Kdyby Kuchta nezasáhl a my jsme dostali gól na 3:2 rovnou a měli 10 minut na vyrovnání o deseti, prokazatelně matematicky to nejsem schopný podložit, ale v sázkovce by na neprohru Slavie míň než něco jako @8,0 - 10,0 rozhodně nebylo. A to ten kurz mají ořezaný o marži. Při čemž kurz @8,0 vyjadřuje pravděpodobnost 12,5 %. Ale reálně to bude spíš míň, úplně maximálně okolo 10 %.

    Suma sumárum, Kuchtův zásah a naděje na chycení pendy a ubránění není úplně výrazně výhodnější, ale mírně výhodnější rozhodně ano.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      mig52     před 3 lety 23.12.2021 07:47 |  
      11 4

      Ještě jsem to neposlouchal, ale kuwva, proč se to dokola omílá? Hráli jste fotbal a byli v podobné situaci jako Kuchtič? To je reflex, ne chtění!!!! Za 2 vteřiny si sám drbeš třeba hlavu, zvláště, když si uvědomíš následující flastr a pauzu na začátku jara. Ale v tom momentu, kdy do toho plácneš, je mozek zaměřen na něco jiného, než na následky. Měl to Taras pořešit a byl klid.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        žbl68     před 3 lety 23.12.2021 08:01 |  
        2 5

        miliony internetových teoretiků ... to je celý ...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        Steevee     před 3 lety 23.12.2021 10:07 |  
        2 2

        ,, Hráli jste někdy...?“

        No, oukej. Budu dělat, že rozumím tomu, proč se tážeš i mě, jakožto někoho, kdo ho samozřejmě hájí...:-)

        P.S. Ale abych odpověděl a splnil povinnost, ano. "Hrál jsem někdy".

        A i v práci jakožto bookmaker jsem ve sportu viděl tolik, že to je hodně blízko množině "všechno"...

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

          mig52     před 3 lety 23.12.2021 18:28 |  
          2 3

          Nějak nechápu, jak to souvisí s Kuchtičovou reakcí, zvláště ten poslední odstavec. Ono hrát fotbal v kanclu nebude to pravé ořechové.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

            Steevee     před 3 lety 23.12.2021 23:16 |  
            2 7

            Ty budes důvtipnej kousek, klobouček:)

            Nemám o hovor s tebou zájem. Promiň:-) Jenom dodám, že to souvisí. A to tak, že pokud jde o sportovní erudici, ty mně bys měl platit za každou minutu, kterou nad sportovním tématem strávím s někým, jako jsi ty.

            Ale rozumím ti. Hrál jsi divizi, víš, že Jágr má #68, Messi hrával za Barcu a James je křestním LeBron.

            Omlouvám se. Klopím oči a už šoupu nohama. Jinak bys mě zahanbil!:-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        Ragnarok     před 3 lety 23.12.2021 12:47 |  
        4 9

        Hrál jsem a můžu ti za sebe i pár dalších rici, ze to zadny reflex není. Je to zcela vědomě rozhodnutí.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

          mig52     před 3 lety 23.12.2021 18:23 |  
          1 4

          Tvůj názor, ke kterému ti vinšuju. Za mne krávovina, jak Brno. Ty bys v Kuchtičovĕ situaci stačil napsat u román.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    MCD_Slavia     před 3 lety 23.12.2021 06:39 |  
    3 0

    Částečně kritizujte univerzálnost ale myslím si že právě tohle je jedna z věcí proč jsme nad ostatními týmy naší ligy protože např. nikdo nečeká Baha u levého praporu ve předu. Díky tomu jak se hráči vyměňují je to pro soupeře méně čitelné.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    MCD_Slavia     před 3 lety 23.12.2021 08:40 |  
    16 1

    Stejně jako je Honzovi zle z toho Twitteru tak mě je zase zle z něho jak někoho poučuje co má dělat a o jeho vyjadřování v podcastu nemluvě. Za mě příjemný podcast až na ten konec který mi to celý skazil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      Tonda     před 3 lety 23.12.2021 09:08 |  
      21 1

      Bylo cítit, že se s ním Ondřej ani David nechtějí o ničem raději dohadovat, nechali ho vylít si srdíčko a všem ukázat jaký je mačo, Sám všem skákal do řeči. Chytrý jak rádio a se vším a s každým je hned hotový. Neříkám že nemá v lecčem pravdu, ale v jeho případě forma výrazně kazí obsah.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        Kapitán     před 3 lety 23.12.2021 19:58 |  
        2 6

        ma 100% pravdu a projev na 1. nechapu tvuj komentar

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      Veta (přítel SN)     před 3 lety 23.12.2021 12:16 |  
      9 7

      Psal jsem omluvu na Twitter, napíšu ti ji i sem. Promiň ty i další citlivější, slušní posluchači, za formu některých vyjádření. Co se týče poučování, jde jen o subkektivní názory, jestli jsou volena slova, že to zní jako "příkaz" pro někoho, tak ne záměrně.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        Karel1 (přítel SN)     před 3 lety 28.12.2021 11:47 |  
        1 0

        Dostal jsem se k poslechu tohoto podcastu až dnes a prošel sem si i komentáře. Dle mého názoru se nemáš zač omlouvat. Těm, kterým vadí tvé vyjadřování asi nechodí ani na fotbal (co tam toho člověk vyslechne) a s tvými názory třeba nemusím 100% souhlasit, ale plně tě ve tvých názorech chápu a rozumím ti vč. názoru na opatření proti Covidu při utkáních a názoru na komentátory na O2. Vím, že se postcastů občas zúčastňuješ, tak doufám, že tě quelhar zase brzy pozve.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Gordo     před 3 lety 23.12.2021 09:36 |  
    15 1

    Dobrý den poslouchat p. Vetysku v podkastu je nechutné. On si opravdu myslí, že Bohemka v tom Berbrovskem hnusu nejede? Až se zeptá p.Svobody jak se dělala dorostenecká liga za Rogoze.Jeli v tom všichni od ligy až po dorost.souteze.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      Veta (přítel SN)     před 3 lety 23.12.2021 12:13 |  
      0 4

      Diskuze v podcastu je o jednom konkrétním spisu, jehož části se objevují v médiích.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    rak (přítel SN)     před 3 lety 23.12.2021 11:15 |  
    18 0

    Už jsem chtěl položit dotaz, jestli bude Mezi námi fanoušky. Poslechl jsem si to celé, i když ta poslední nepříjemná část se dost točila na místě. No, co . Dá se to posunout. Nemá cenu nějak hodnotit jednotlivé podcasty. Navíc každý to vidí jinak, v něčem se shodne v něčem ne a právě to je dobře. Hlavně doufám, že s nimi bude quelhar pokračovat v dalším roce. Já osobně tedy velkou většinu věcí vidím úplně stejně jako on.

    Teď se to prakticky stoprocentně týká zápasu s Baníkem. I mně vytočil Uhrin s tím, že první půle byla nudná atd.
    Ano, chápu to u fanoušků, tedy jiných týmů ale u experta? Stejně tak si myslím, že zcela zásadní bylo vyloučení Oscara a naštvání Jindry zcela chápu. Popsal to přesně. Všechno nám to rozhodilo, navíc se nepovedlo střídání, i když nějakou logiku v něm vidím. Nicméně zejména Traore je teď špatný, Nico by to odehrál daleko líp. Jinou věcí je, že nějaký velký trest Oscarovi mu nijak nepomůže, si myslím. On je velmi specifický. Někdy má skvělé věci, jindy nepochopitelné. To už bylo v Liberci. "Experti" tomu vyloučení zase nepřikládají žádnou váhu. Omílají skvělý Baník a lebedí si, jak jsme to nezvládli.

    Zápas se Zlínem. Měli bychom opustit to sebemrskačství. Tady se ty chyby sešly v náš prospěch a zvlášť v tuto dobu to bylo nešťastné. Nezapomínejme ale také na nesprávné zastavení našich šancí neexistujícím ofsajdem. Jinak si pořád stojím za tím, že v reálném čase ani jedna z těch diskutabilních situací nebyla jednoznačná. VAR by pomohl zásadně. Na to jsme se měli v tom vyjádření omezit. Jinak bylo opravdu velmi trapné. Nějaké omluvy či zmiňovat opakování zápasu. Pro mně nepochopitelné.

    S Vetyškou naopak spíše nesouhlasím, s výjimkou dvou věcí. Pochopení pro to, že hodně lidí fandí proti nám prostě proto, že nějakou dobu dominujeme. Tak to prostě je. V tom má pravdu. Také se mně zdají přehnané ty kritiky komentátorů, i když na O2 mně často pijí krev. Ale zase bych to nijak neřešil.

    Ta poslední část mně přijde divná. Ono se to také lehce neprobírá a je to na dlouhou diskusi. Tam mě ale Mirek Dušín - Vetyška docela vytáčel. Nevím, proč by měl Bílek odstupovat. Že nechtěl, aby rozhodčí řezali naše hráče, že komunikoval s Rogozem? Nesmysl. Celá léta jsem i sem psal, když se řvalo hlavně "Pelta ven", že za nejhorší zlo považuji Berbra. A kde jsou teď ty stovky lidí, kteří ho drželi, aktivně využívali? Ti nikoho nezajímají?
    Trochu bojím, že bude snaha jít hlavně proti nám. Nakonec i sám Berbr se může mstít.
    My jsme se jasně pokusili ho odstavit a každý viděl, jak to dopadlo.
    Co jsme pak měli dělat? Rozhodli jsme se s ním prostě neválčit a nějak existovat s cílem vybudovat takový tým, jaký máme. Kdyby nás cíleně řezali a Berbr v tom byl výkonný, prostě by to nebylo. Třeba vůbec to období, které prožíváme. Že to dělal Nezmar, tak jak dělal, je věc jiná. Byl to hrozný systém, ale nebuďme naivní, že ve světovém fotbale je vše čisté. Mně stačí to, co se podařilo vyvolat proti nám Rangers a to jak v tom postupovala UEFA.



  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    deny91     před 3 lety 23.12.2021 12:53 |  
    32 0

    Popravdě jsem moc nepochopil tu snahu někoho za každou cenu u nás potrestat a vyvodit zodpovědnost. Jak tohle udělat, když člověk, co vedl sportovní úsek a dohodil Bílka ke komunikaci s Rogozem, tady už prostě není? Nezmar, který za to z titulu své funkce odpovědnost nesl, tady už prostě není. To jako vytvoříme nějakou novou pozici, kde najmeme nějakou uklízečku, abychom ji pak mohli rituálně popravit a tím ukázat světu, že to myslíme vážně a že nás sere, že Nezmar nejenže komunikoval s Berbrem na nějaké nutné bázi, ale kamarádičkoval se s Rogozem a zatáhl do toho i Bílka?

    Co se týče Bílka, rozhodně bych ho netrestal. Zaprvé nic nekalého neprovedl. To je prostě fakt, aspoň podle odposlechů. Zadruhé začínal úplně nově, však to taky do telefonu Rogozovi říkal a ptal se, jak ho vidí ostatní a jestli tu funkci zastává dobře. A hrál s Béčkem ČFL, kde nám o výsledky jako takové a třeba o postup do FNL vůbec nešlo a nekupovali jsme si kvůli tomu zápasy. Tohle tam dělal právě ten Vyšehrad, aby se dostal o patro výš. Bílek měl pouze zodpovědnost za mladé kluky, které dostal, aby je adaptoval na profesionální fotbal, a pak se dívá na to, jak je tam nějaká černá svině řeže a ty mladý talentovaný kluky před dřevákama ze 3. ligy neochrání. To je celé. Kdyby Nezmar nedomluvil spolupráci s Vyšehradem a s Rogozem, nikdy by se nevytvořila situace, kdy Bílek s Rogozem takhle frekventovaně mluví. Což je něco, co teda lidem tolik vadí, že si s ním vůbec volal - ten samotný fakt. Ale měl jinou možnost? Popravdě to pohoršení nad Bílkem jak od Podroužka a celého Spartu, tak i v tomto podcastu vůbec nechápu. A tvrdit, že byl Rogoz jeho mentor? Tak to sorry... Ale opět, člověk, který za tohle nese odpovědnost, tady prostě už není, tak nevím, koho bychom měli za tuhle větev odposlechů teda trestat.

    A ještě k té poznámce, že Teplice, Bohemka nebo Dukla v tom nejely. No fajn, ale taky nehrály o titul a neměly ty ambice. Je jednodušší se schovat někde ve středu tabulky, kde nikomu nepiješ tolik krev. Ale nahoře? Tam hodně fouká. A to si někdo myslí, že Berbrovi a spol. by byla Slavie, která hraje o titul a má nejsilnější kádr, stejně u prdele, že by ji přehlížel? To je podle mě dost neporovnatelné. A hlavně: nevíme, co teda měla ta normalizace s Berbrem znamenat. Opravdu to znamená úplatky za to, že nás rozhodčí aktivně dotlačí k titulu (viz vzpomínané derby jaro 2019)? Nebylo to pouze o tom že nás konečně přestanou řezat a bude to rovina? Proč by jinak Nezmar Berbrovi volal a ujišťoval se, že nám bude Ardeleanu v Olomouci pískat normálně a ne ve prospěch Plzně, která šla s námi po titulu? Takhle nějaká exkluzivní spolupráce nevypadá, ne? A další moment: na jaře 2020 Berbr somruje u Nezmara, že to už je rok, co čeká a nic nedostal. To jako fakt pro nás dělal zadara a mohl se přetrhnout, i když s ním Tvrdík už rok od mistrovské sezony 18/19 nemluví a nic mu neplatil? Tak to by pak byl nejen zaměstnanec měsíce, ale celého roku! A po sezoně 19/20 somruje zase, že nic nedostal. Tak jako sorry, ale to mi mnohem víc implikuje situaci, že tady prostě bylo nějaké "tabulkové všimné" za titul pro kohokoli, kdo ho vyhraje. A čekalo se to i od nás, ale my to nezaplatili. A stejně tak to všimné mohlo být za pohár (viz suchej hajzl v Liberci), za 2. místo v lize zajišťující předkolo LM, nebo za ostatní pohárová umístění. Ale na tohle se nikdo neptá, nikdo nezjišťuje. Přitom víme, že tady byl celý systém fungování rozhodčích, to nebylo o tom, že Berbr přijde a nabídne nám titul. Takto fakt ne. Exkluzivní spolupráci měl pouze s Plzní, tam byli jedna ruka. Prostě tady je sazebník a pokud chcete, abychom s vámi byli jako rozhodčí zadobře a neškodili, pak podle umístění se od vás čeká taková a taková suma. A odposlechy ukazují jednu zásadní věc a sice že Tvrdík tu sumu zaplatit odmítal a s Berbrem si vytřel prdel ne jednou, ale hned 2 sezony po sobě, i když Nezmar s úhradou souhlasil a urgoval ji.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    MKCZ83     před 3 lety 23.12.2021 14:26 |  
    14 25

    Díky za podcast a obrovské díky za Honzu, který skvěle vyvažoval názory a postoje. Vždycky, když už jsem se při poslechu připravoval, že začnu kroutit hlavou, jak se zase pomíjí jasnej úhel pohledu, který se kvůli hlazení po srsti raději nezmíní, tak se dostal ke slovu Honza a z pohledu kritickýho myšlení přidal argumenty, který prostě musely zaznít. Prosím o jeho častější zvaní do podcastu :-)

    Můj pohled na některé věci:

    Oscar - to, že nikdo s Ousouem nestihl mluvit kvůli druhý žlutý, protože je nasbíral za poločas jeho zkrat v derby absolutně neomlouvá. Přitom derby bylo důležitější, než zápas s Ostravou. Hráči nejsou roboti, jejich hlavní a jediná funkce není čekat na pokyn od trenéra, který musí splnit a pokud jim trenér neřekne, že nemají dostat druhou žlutou, tak když ju dostanou, tak to vlastně není tak hrozný. Oscar udělal naprostou blbost. Za mě ale mnohem větší udělal Hromada... to, že byl potrestaný tím, že nebyl na soupisce není trest, protože nejvíc tím byl potrestaný klub samotný. Oscar to aspoň udělal na hřišti, Hromada mimo hřiště po zápase. Nikdo Oscara neomlouvá, jde tady o to, že místo odpovědi, že to ovlivnilo zápas, se slovně vyhazuje z mužstva.

    Ostrava a jiné zápasy - o chybách managementu a trenérského štábu se skoro nemluví, přitom nás stály letos v porovnání s minulostí enormní množství bodů/zápasů. Zmatkování, nejistá rozhodnutí a špatná rozhodnutí plynou z tlaku, do kterého se však dotyční dostali spíš vlastním přičiněním. "Pohádka" o tom, že bez repre by všechno bylo růžové je jenom pohádka.

    Plavšič - polovinu podzimu byl zraněný, těžko může ukázat, co v něm je... A on za to nemůže, v zápasech hraje s nasazením, odhodláním. Jak hraje se ví několik let, ví to JiT, on ho chtěl přivést, on musí vědět, jak ho zapracovat do našeho systému a pokud si myslel, že ho nějak diametrálně změní, tak je to jeho provar a problém, ne Plavšiče.

    Cíle a LM - není problém si takový cíl klást, ale už je problém pro jeho splnění skoro nic neudělat. A my jsme od cca května tohoto roku dělali skoro všechno proti tomu, abychom tým i kádr řídili v souladu s cílem postupu do LM. Konec loňské sezóny, přestupy dovnitř a další věci ne že nepřispěly, ale spíš snížily možnost se do LM dostat. To je podle mě to, co vadí nejvíc. Letos to vypadá, že už je to nastavený líp, ale pořád to není omluva k tomu, jak to dopadlo v létě. Lepší je chybám předcházet, než se z nich draze učit.

    Odposlechy - V normální zemi by Bílek už dávno skončil ve strukturách klubu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      pcitron     před 3 lety 24.12.2021 00:03 |  
      5 5

      Ad Plavčič - jeho typická reakce poté, co je mu adresována přihrávka - otočení se k vlastní bráně. Důsledek - ztráta dynamiky akce, celkové zpomalení, riziko ztráty míče a kontraútoku. V podstatě má jeden na kontě jeden vydařený zápas, kdy oživil zápas s Plzní.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        MKCZ83     před 3 lety 24.12.2021 10:28 |  
        9 3

        Stejně hrál třeba Provod na začátku u nás. A vystřelil, až přestal brzdit akce... Plavšič může být velkej flop, já nejsem skálopevně přesvědčený, že nás bude táhnout. Ale jednak si ho přivedl JiT, chtěl ho, tak buď udělal chybu on a měla by se většina kritiky na herní projev Plavšiče směřovat na něj, nebo ví proč a pak je nutná trpělivost. Protože hodnocení jeho přínosu pro tým je podle mě předčasný. Jeho hra na jistotu může pramenit z blbých návyků, nebo toho, že nemá dostatečnou herní praxi a sebevědomí. Hráčů, kteří po pár zápasech důvěry vystřelili k super výkonům, jsou plný ligy všude po světě. Jestli odejde Olayinka a nepřivedeme dvě další křídla do základu a Plavšič bude zdravý, může na jaře ukázat, jestli je to provar, nebo platný hráč. Teď ho ale po dvou zraněních ze zápasů způsobených soupeřem natírat, jak na Slavii nemá mi přijde úplně stejně trapný, jako se natíral třeba Kačaraba na jaře.

  9. Mezi námi fanoušky

    samop     před 3 lety 24.12.2021 11:13 |  
    6 1

    Quelhare, není to poprvé co jsi mi udělal radost ! Pod Tvým článkem se mohu podepsat !
    Jen mi malinko chybí komentář k tomu co provádí na Strahově křišťálově čistý TyDyT..........Toho jaksi všichni ti pisálkové co na nás s radostí kydaji hnůj jaksi " zapomínáj" a přepisy odposlechů jako by se jej netýkaly !
    Pěkné vánoce !

  10. Vetyška??

    Kenny     před 3 lety 24.12.2021 12:47 |  
    15 7

    Proboha, co je to za debila? Že tyhle s*ačky nepouštěl před rokem... Teď je chytrej jak rádio. Když nebylo nic oficialního, proč by někoho Bílek měl kádrovat. Tohle pako mu bude radit, s kým se má bavit? A že byl v klubech, kde to nedělali? Oni mu to asi tak budou říkat...kor když věděli, co je to za vocasa.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2021 13:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vetyška??

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.12.2021 19:48 |  
      5 2

      Názor mám podobný, jen bych asi použil mírnější slova.

      • Re: Vetyška??

        pehacko     před 3 lety 25.12.2021 08:51 |  
        6 2

        Ja zase drsnější a jeste mu dal jednu od cesty…

        • Re: Vetyška??

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 09:31 |  
          10 0

          No ale shodneme se na tom, že pan Vetyška mluví trošku z cesty. Já tyhle "absolutně spravedlivý" Mirky Dušíny nějak moc nežeru.

          • Re: Vetyška??

            pehacko     před 3 lety 25.12.2021 09:43 |  
            9 0

            Ono je hlavne vtipne, ze je spravedlivy jen na nekoho..: picus pomatenej

          • Re: Vetyška??

            Veta (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 09:53 |  
            5 9

            Díky za slušnou formulaci. Já nemyslím, že by mi šlo o nějakou dušínovskou spravedlnost, ani nechci, aby to tak vyznívalo. Jen si proste myslím, že přátelství s Rogozem je nehodno Slavie.

            • Re: Vetyška??

              lubi34     před 3 lety 25.12.2021 11:10 |  
              16 0

              Zdravím a s kým se měl Jiří Bílek bavit? V tu dobu měl na starosti i hráče kteří byli na hostování ve Vyšehradě a Rogoz byl sportovní šef Vyšehradu. Tak s kým? S majitelem nebo jenom s trenérem?

              • Re: Vetyška??

                deny91     před 3 lety 25.12.2021 14:48 |  
                18 1

                Na to ti on neodpoví. On jenom ví, jak to nemělo být, hlavně Bílka potopit, protože si přece dovolil volat s Rogozem a řešit věci na úrovni funkcionářů. Přesně takhle fungujou fanatici, nevidí doprava, doleva, jenom ten svůj utopický cíl a představu. A chtějí, aby byli potrestáni všichni, kdo se jakkoli v jejich očích provinili nebo na nich ulpěla nějaká skvrna (stačí podezření), byť to nebyla jejich iniciativa a namočil je do toho někdo jiný. Prostě musí zaplatit za to, že jim někdo tu jejich utopii naboural.
                Z praxe pak člověk zjistí, že tihle jsou nakonec sami největší pokrytci.

                • Re: Vetyška??

                  Veta (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 16:13 |  
                  0 13

                  Vůbec jsi mě nepochopil a spis tvoje zprava zní fanaticky. Každopádně Lubimu: už jsem to psal na několika místech. Je rozdíl řešit spolupráci mezi klubama a řešit rozhodčí na úplně jiném zápase. A také nehážu vinu na Bílka, jen jsem vyzval k odsouzeni téhle části komunikace / přátelství.

                  • Re: Vetyška??

                    lubi34     před 3 lety 26.12.2021 11:59 |  
                    3 1

                    Díky a já taky nejsem rád že SKS si s tímto mafianem bohužel muselo bavit a to někdy i ne zrovna ok ale na hraně etiky.

              • Re: Vetyška??

                Ragnarok     před 3 lety 25.12.2021 19:06 |  
                4 9

                Se spinou, jakou byl Rogoz se nikdo ze Slavie bavit neměl. Bavit se s takovou spinou, o které je známo, v cem jede, znamená, ze se sám uspinis. A Bílek to ví. Akorát je na postu cislo jedna v ČR a vzdát se ho je blbost, protože zadny takový už v životě nedostaneš.

          • Re: Vetyška??

            žbl68     před 3 lety 28.12.2021 05:24 |  
            1 0

            klasicky řečeno - kdo jsi bez viny, hoď kamenem ... :-) (at se mi to vše (a TY VŠI) okolo CZ fotbalu vůbec, ale vůbec, ani pramalinko nelíbí ...)

        • Re: Vetyška??

          Veta (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 09:55 |  
          2 10

          Ty a tady ten Kenny jste velký frajeři. Zkuste diskutovat o argumentech a ne Ad hominem. Nebo víš co, zkuste se alespoň pod svůj žblebt podepsat.

          • Re: Vetyška??

            pehacko     před 3 lety 25.12.2021 12:50 |  
            7 2

            Najdes me ty chytroline skoro kazdy den v poctivem vycepu. Takze ti tam klidne do oci reknu, co si myslim o tvych pseudo dusinovskych názorech… tedy jestli o to fakt stojis.

            • Re: Vetyška??

              johnynz     před 3 lety 25.12.2021 14:07 |  
              2 0

              Doufam, ze z toho udelate aspon podcast.

            • Re: Vetyška??

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 14:24 |  
              2 1

              Tobě nestačilo, když tě vOzzýk ztloukl na Bohdalci? Ty musíš ještě dostat po čuni od Vetyho v Poctivém výčepu? Ty si prostě nedáš pokoj, chuloši jeden! :-)

              • Re: Vetyška??

                pehacko     před 3 lety 25.12.2021 14:38 |  
                2 1

                Vase velejemnosti ze Sokolova, musim Vas jen malinko poopravit, ze to Velevazeny pan O2 serezal pipeho jezevčíka… jinak mate ale naprostou pravdu!

                • Re: Vetyška??

                  Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 25.12.2021 14:53 |  
                  3 1

                  To je fakt, na jezevčíka si troufl, na chlapa si troufl jenom pokřikovat z bezpečné vzdálenosti. Ale jinak nevím, co furt máš s tím Sokolovem. Nikdy jsem tam nebydlel, pouze jednou jsem tam balancoval mezi světy ve slavné sokolovské nemocnici.

                  • Re: Vetyška??

                    žbl68     před 3 lety 27.12.2021 10:06 |  
                    0 1

                    koukám (h)ranaří - boxujete v jaké váze, kluci, v muší? :-)

                    • Re: Vetyška??

                      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 27.12.2021 12:38 |  
                      1 0

                      Tak já rozhodně v muší. Teď mě tak napadlo, jestli by stokilová moucha byla schopna letu. Na těch blanitých křídlech... nevím nevím. Na to by nám mohl odpovědět známý odborník na fyziku, wimpy. Nebo ten milý akademik z ústavu. :-)

                      • Re: Vetyška??

                        žbl68     před 3 lety 28.12.2021 05:22 |  
                        0 1

                        hele zcela jednoznačně nebyla .... a to jsem mával křídlysetsakramntsky rychle a hbitě jako několik dekád ne .... (pravda blanitá křídla tedy nemajíce :-((((( .... a tak radši rozvineme vysoce a prudce sofistikovanou debatu se signifikantními akademickými znaky - určitě to bude duchaplnější jak leckteré zdejší bitísevprsa a poměřování sí .... malíčku u pravé nohy :-)

    • Re: Vetyška??

      Kenny     před 3 lety 26.12.2021 14:57 |  
      11 0

      Omlouvám se všem za svou nevhodnou reakci, nechal jsem se unést. Na svoji obhajobu uvádím, že dvacet let funkcionařím ve fotbale a občas musím komunikovat i s lidmi, o kterých je řeč. Jenže ono to jinak NEJDE. Prostě s hajzlbábou z hlaváku tohle nevyřešíš. Jirka Bílek je supr kluk, dělá pro Slavii maximum a dělá ho férově. Jen prostě někdy musíš mluvit ( a třeba se i přetvařovat ) i s někým, s kým nechceš.

      • Re: Vetyška??

        SKEP     před 3 lety 26.12.2021 18:10 |  
        0 4

        Kde ten fotbal děláš? V Břežanech?

        • Re: Vetyška??

          Kenny     před 3 lety 30.12.2021 19:28 |  
          0 0

          Pohybuji se v semiprofesionálních soutěžích...

      • Re: Vetyška??

        rak (přítel SN)     před 3 lety 27.12.2021 11:05 |  
        6 0

        Netýká se to zdaleka jen fotbalu. Člověk občas musí komunikovat i s hajzly, které by raději ani neviděl. Opakuji ale. Jinou věcí je volit je i v situaci, kdy to tak úplně nutné není. Kdy je naopak možné je legálně odstavit a tak to i nastalo. Kolik se nám přidalo klubů? Pořád dokola se řešil jen Pelta. Berbr relativně málo oproti tomu, jak by si zasloužil a Rogoz prakticky vůbec ne. A najednou se vynořuje spousta spravedlivých, kteří před tím neudělali proti těmto lidem vůbec nic, právě naopak. Z toho neobviňuji Vetyšku. To je obecný poznatek. Dost to připomíná situaci po roce 1989, kdy se najednou objevila spousta statečných. Tito lidé by alespoň měli mlčet. Ale tak to nebude. Budou zvýrazňovat problémy Slávie, aby se schovaly jejich vlastní. V historii vůbec nic nového.

        • Re: Vetyška??

          Veta (přítel SN)     před 3 lety 27.12.2021 13:43 |  
          6 3

          Hele, já rozhodně nejsem takový, za jakého mě tu v těch komentářích máte. Obecně bych ocenil, kdybyste se v diskuzi (má to být diskuze) dokázali věnovat věcným argumentům a vynechávat osobnostní hodnocení.

          Co se týče aféry odposlechů. V podcastu jsem byl jako fanoušek Slavie a byl jsem dotázaný. Řekl jsem svůj názor, který by se dal shrnout jen do “odsoudit neoficiální komunikace o rozhodčích”.

          Nemusí mě nikdo poučovat, jak funguje život. Vystupuju neanonymně a je jednoduše dohledatelné, že ve svém profesním i fotbalovém životě jsem nesčetněkrát jednal s lidmi kontroverzního charakteru, od Babiše, přes Peltu, až po Berbra. A ano, každý, kdo se v životě pohybuje na nějaké pozici v profesním i fotbalovém životě se do podobných jednání dostane. Důležitý je ovšem často i obsah a forma jednání. A neoficiální telefonát o poločase zápase o rozhodčích, s člověkem, který nemá ve fotbale vůči rozhodčím a tomu zápasu žádnou funkci, je za mě prostě minimálně gestem odsouzeníhodný (z pozice lídra, kterým Slavia je).

          Na závěr ještě chci poděkovat všem slušně diskutujícím i těm, kteří podcast či moje vystoupení nekritizují. A všem, kteří se uchylují k nadávkám a osobním útokům bych jen rád připomněl, že jsme zde všichni slávisti a bylo by fajn se alespoň elementárně respektovat.

  11. Ocetník kontra Vetyška

    SKEP     před 3 lety 25.12.2021 11:43 |  
    2 11

    Emotivní reakce p. Vetyšky na Švába (causa uniklých odposlechů) je šokojící! Mnohé z názorů tohoto samozvaného diskutujícího v pořadu MNF jsou pro ctitele červenobílých barev naprosto nestravitelné! Naopak je třeba vysoce ocenit střízlivý pohled oponenta p. Ocetníka, který zcela otevřeně přiznává, že klub nemá a nikdy neměl se šedou zónou pranic společného a za vším hledejme výhradně individuální selhání všehoschopného šíbra Jana Nezmara. Opavský inženýr fakultu nekalých praktik absolvoval u prof. Myslivečka v Liberci a zpod Ještědu tuto specializaci později přenesl i do Vršovic. Svou latentní činností, naštěstí včas odhalenou a ukončenou, vrhl temný stín na celý klub včetně ctihodného vedení, o štědrém majiteli nemluvě. Jeho nesolidní účinkování představuje pověstné plivnutí do tváří všem nezištným a obětavým sešívaným funkcionářům (Šeterle, Platil, Holendr atd.). Vrchol pak představovala ona odposlechnutá a nikdy neuhrazená pohledávka. Má-li klub čestný dluh po splatnosti, je jeho zástupce, v tomto případě Nezmar, povinnen ho řádně uhradit, třeba z vlastní kapsy a ne se stále vymlouvat na nadřízeného. Takový přístup snižuje důvěryhodnost celého klubu v očích zasvěcené sportovní veřejnosti a je živnou půdou pro řadu fám a pomluv.
    A Jiří Bílek, jehož hlavu si p.Vetyška tolik žádá? Jeho telefonát je absolutně nezávadný a celá slavná Etická komise by si na něm vylámala zuby. Že během utkání v Benešově iniciuje u p. Rogoze (paradoxně nedávného činovníka SKB) zásah vedoucí k ochráně slávistických mladíků v džungli zvané ČFL je naprosto legitimní. Bohužel, nedisponuji takovým přehledem o domácí fotbalové scéně jako mnozí zdejší přispěvatelé, nicméně mne napadá - nepůsobil tehdy ve službách Šemíků pod taktovkou J. Klímy též J. Bílek st.?
    Takže vážený p. Vetyško, zde leží pravda a nikoli na straně šedé eminence z Dejvic p. Pauknera, jehož nestydatou snahu o zneužití epidemiologické situace k posunu mezi elitu včas mnozí prohlédli.

    • Re: Ocetník kontra Vetyška

      Ragnarok     před 3 lety 25.12.2021 19:02 |  
      2 4

      Tak doufám, ze etická komise to směrem ke Slavii vyhodnotí přesně podle tebe. Rád bych dal viděl Slavii v Evropě, tedy tam, kam patří.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    demokrat     před 3 lety 26.12.2021 20:39 |  
    5 7

    Nejlepsi podcast, ktery jste doposud vyrobili. Dost casto je to takove tlachani lidi na stejne vlne. Ovsem diky dualite nazoru mel tento podcast poprve fakt koule a je uplne jedno, kdo byl komu blizsi. Fakt panove kloboucek!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      japoko     před 3 lety 26.12.2021 22:00 |  
      2 9

      Souhlas, už jsem tu to taky psal! Ale místní naivové minusují!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      mig52     před 3 lety 27.12.2021 06:45 |  
      3 10

      Zatím jsem to poslouchal do odposlechů. Jsem rád, že někdo jasně řekl, že hra v 10i byla špatná a střídání otřesnĕ mizerné. Všecko se alibisticky svedlo na Oscara, jistě, měl podíl na tom, jak to vypadalo i dopadlo, ale dle mne fatální chyba Tarase před 1.gólem měla na průběh daleko větší vliv. Mám na mysli reakci na ten první centr k naší bráně z hloubi soupeřova pole. Měl ho nechat projít k Mandymu a byl klid. Nebo ho odtrknout až za lajnu a ne to dát ke kopačkám soupeře. Trefil to prostě mizerně, na jeho obranu možná i díky masce. Nebýt této minely, nebyl by 1.inkasovaný gól, ani následné vyloučení Oscara. Navíc, když si vzpomenu, jak jsme to odehráli v deseti na Legii od 3.minuty, tak nechápu, proč jsme začali šlapat vodu na Baníku. Trenéra strašně uznávám, ale tento zápas nevyšel ani jemu. Herně a poprvé i mentálně. Herně vybouchl se střídáním, mentálně tím, jak setřel po zápase Oscara a na sebe pozapomněl. Navíc, když v Polsku selhal Holeš, žádný kartáč nedostal, a to byl sakra důležitější mač. Je vidět, že hierarchie pozastavení hráčů funguje i u nás, což je pochopitelné. Jedni jsou téměř nedotknutelní, na jiných se štípe dříví. Nemíním hejtovat, jen být objektivní. Věřím, že JiTmluvil v emocích a situaci vyřeší rozumně. Jinak by musel dát flastr sobě i stoperům. A hlasy, ať se Oscara zbavíme, považuji za neuvěřitelné. Má v sobě něco, co žádný hráč ligy. Chce to jen správně jeho schopností využít. V tomto období jsem si pouštěl pár sestřihů zápasů, mezi nimi i ten pohárový na bídě, kdy jsme jim dali trojku. Stojí za to si to pustit a sledovat Oscara, hlavně u prvních dvou branek. A podobné věci předvádí často. A někteří by se ho klidně zbavovali. Za mne kardinální blbost.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        rak (přítel SN)     před 3 lety 27.12.2021 11:19 |  
        6 0

        Souhlasím jen s něčím, zejména se špatným střídáním. Oscara bych se určitě nezbavoval, ale kromě geniálních řešení předvádí opravdu někdy i nepochopitelná. Pokus se pamatuji, choval se velmi podivně třeba před vyrovnávacím gólem Feyenoordu. Podle mně je velmi specifický. Jindru chápu, že už ho to někdy přivádí k šílenství a teď se neovládl. Navíc v celém tomto zápase Oscar moc dobře nehrál. Pokud někomu budu dlouho vysvětlovat, že si má dát pozor na druhou žlutou a on předvede toto. Asi bych se také neudržel. Podle mně si to zasloužil, ale vzhledem k jeho osobě mám obavy, že mu ta kritika nijak nepomůže, možná i naopak.
        Absolutně nesrovnatelné s Holešem. Já bych za to snad tenkrát ani červenou nedával. Evidentně to nebylo úmyslné. Prostě velká smůla.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

          mig52     před 3 lety 27.12.2021 11:52 |  
          0 2

          Nj., ty. Ale rozhodčí ji dal!

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

          mig52     před 3 lety 27.12.2021 13:37 |  
          3 3

          Raku, díky za příspěvek. Rád bych se tě zeptal na to, zda mám či nemám pravdu ohledně Tarase v tomto utkání, potažmo na to , co se na hřišti stalo mezi 45 - 49 minutou? Zdůrazňuji, že Tarase uznávám, jak zvládl svoji roli po té, co naši stopeři zaplnili marodku a nic proti němu nemám. Jen zastávám názor, podepřený argumenty, že toto utkání mu prostě nevyšlo, viz. i třetí branka. Ale to se přece může stát a protože na mne působí jako chlap na svém místě, jistě nemá přijat tyto argumenty problém. Co se týká Oscara, pořád se argumentuje, že do něj čtyři minuty hustili co a jak a on pak do toho hodil vidle. Já bych se Jindřicha zeptal, zda ho tímto "školením" nepřemotivovali nebo naopak nerozetřásli. Kromě trenéra se kolem něj motal i překladatel a já nevím kdo ještě, a Houšťa tam jistě povykoval něco v češtině :))))), nechtěl bych být v Oscarově kůži. A na JiT se to též podepsalo, protože z toho dělal větší terno, než bylo a zbytek zápasu, hlavně tím střídáním, prokaučoval on. Navrhoval bych, ať si dají panáka a smetou to se stolu. Jenže zase asi problém, protože bych se nedivil, kdyby Oscar nechlastal.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

            rak (přítel SN)     před 3 lety 27.12.2021 15:02 |  
            2 0

            No, teď nevím. Musel bych se na to znovu podívat. Obecně Kačaraba i Ousou neskutečně za krátkou dobu vyrostli, oba se mně líbí a doufám také, že oba zůstanou. Momentálně mně přijde, že přes ně mohou mít problém s návratem Hovorka i Kúdela (ten navíc ale dovede výborně organizovat hru). Ale to neznamená, že jsou bezchybní. Ousou někdy vyváží míč daleko, pak ho ztratí a vzadu chybí. Oba se také někdy nechají přehlavičkovat v situacích, kdy si myslím, že by to mohli mít. Ale snad ještě dále vyzrají. Postavy mají na stopery dobré, i rychlost docela.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Dennis     před 3 lety 27.12.2021 11:45 |  
    10 2

    Konečně jsem to doposlechl celé a nevidím v tom nic tak zásadně kontroverzního, jak to podle reakcí tady vypadalo. Jan Vetyška řekl svůj názor, ten je výrazně radikálnější než postoj Davida Ocetníka, ten se k tomu staví spíš pragmaticky, hodně z fanouškovského pohledu, Vety by to řešil radikálněji. Jsou to prostě dva názory, oba mají své opodstatnění. Mně také vadí, že v tom celém figurujeme, a byl bych třeba pro, jak řekl Jan Vetyška, aby se vůči tomu vymezili fanoušci, potažmo pak i hráči, realizák a vedení. Ale souhlasím s Quelharem, že proč se trestat (např. se zbavit Jirky Bílka), když ostatní na to kašlou a nikdo další neodstoupí? Mohli bychom třeba jako gesto vyndat Bílka z představenstva a nechat ho "jen" na židli sportovního ředitele. To bych udělal, kdyby odstoupili Svoboda s Šádkem, ale pokud se k tomu takto nepostaví nikdo, nemá smysl, abychom my jako jediní konali. Současně bychom tím i částečně přiznali, že máme nějaké máslo na hlavě, což ale mají všichni a všichni to odmítají přiznat. Nemyslím si, že bychom měli být první, kdo si posype hlavu popelem. Dopadlo by to totiž tak, že bychom byli i poslední, nikdo další by to neudělal...

    Jinak úplně souhlasím, co se týče návštěv na stadionech. Kromě toho, že je úplně debilní, aby na stadionu pro 5000 lidí bylo 1000 diváků a na stadionu pro 19 000 také 1000 diváků (absolutně nechápu, proč to z logiky věci nikdo nenapadá), je ještě debilnější, že pak jsou všichni diváci pohromadě na jedné tribuně. Tohle je prostě nonsens a LFA by to měla řešit. Jde o fotbal a o peníze. Kluby přicházejí o peníze ze vstupného, my se koukáme na prázdné tribuny. Trpí tím fotbal jako takový. Je to špatně ze všech úhlů pohledu. I z toho pohledu epidemiologů. Řešení jsou, ale mlčením se neprosadí.

    Že jsou komentátoři na O2 rudí kašpaři, to víme všichni. Není to žádné tajemství, prostě je to sparťanská televize. Švancara tohle řekl dobře. Nic na tom nezměníme, proto to nemá cenu řešit a poukazovat na to. Kdyby to řešit chtěli, už by to bylo vyřešené. To není otázka posledních týdnů nebo měsíců. Já to řeším tak, že vždycky vypínám komentář, mám jen zvuk ze stadionu. Komentář nepotřebuju, když jsem na stadionu, také ho přece nemám...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      Lunaris     před 3 lety 27.12.2021 16:39 |  
      6 4

      Otevření pouhé jedné tribuny má evidentně logiku ze strany samotných klubů, jinak by to tak asi nedělaly. Já v tom nedělám, tekže mě toho moc nenapadne, proč to tak je, ale třeba nemusí být otevřeno tolik stánků s občerstvením apod. Klub tím zřejmě ušetří nějaké náklady, proto se to dělá. Logiku z epidemiologického hlediska to nemá, ale má to logiku ze strany klubů, a pokud není v žádném opatření napsáno, že je nutné diváky rozprostřít na víc tribun, tak chápu, že kluby to dělají tak, aby to pro ně bylo co nejvýhodnější. Tedy předpokládám, že to pro ně je výhodnější.

      Gesta jsou blbost. Bílek je zaškolený sportovní ředitel klubu, který má ze sebou již nějaké výsledky. Vyhodit takového člověka, aby se udělalo gesto, když se ve finále žádné protiprávní jednání minimálně dosud neprokázalo, Bílek není ani obviněn, si klub těžko může dovolit. Gesta prosím ne, tohle není politika, aby se rezignovalo ve chvíli, kdy někdo s někým o něčem mluvil, Slavia nehospodaří s veřejnými financemi. Mediální kauzy nechat vyšumět, nevyjadřovat se, soustředit se na další práci. Kdyby se měly ve Slavii dít nějaké personální veletoče, bylo by to ve finále akorát vítězství spartou placených medmrdek a samotné sparty. Na to oni fakticky po celou historii spoléhali, že se Slavia v důsledku vnitřních problémů rozloží zevnitř. Tyhle kauzy neživit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

        Dennis     před 3 lety 27.12.2021 18:47 |  
        5 0

        Pak ale přece můžeš mít stejný počet diváků i na ostatních tribunách... Logicky když může být 1000 diváků na tribuně západ, tak může být 1000 diváků i na tribuně východ atd. Ty lidi jsou víc jak 60 metrů od sebe... Obsadit jednu tribunu a ostatní mít prázdné je kokotina. Chápu, že to je tak nastavené od vlády/hygieny, ale je to nastavené blbě.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

          Lunaris     před 3 lety 27.12.2021 19:15 |  
          2 1

          O tom já přece nepolemizuju. Omezovat venkovní akce je obecně diskutabilní.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

            mis3     před 3 lety 30.12.2021 09:42 |  
            0 0

            Bohužel je fotbal s tribunami řazen do vnitřního sportoviště

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      Cairo     před 3 lety 27.12.2021 20:05 |  
      9 0

      Posledním "povedeným" kouskem té rudé O2 ve službách mafiánů bylo nedělní opakování zápasu Slavia vs. Plzeň, kdy odchod Mosquery za hřiště po vyloučení, doprovázený jeho gestem o podplacení směrem k rozhodčímu, nebyl ukázán a na místo toho dali opakování faulu na Masopusta.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Max1     před 3 lety 28.12.2021 09:22 |  
    2 15

    Tentokrát mi to trvalo trochu déle si celé poslechnout. Ale k věci. Komentátoři, souhlas že emoce jsou emoce a člověk povědomě vždy přeje outsiderovi, problém ale je, že někteří komentátoři i náš “neúspěch” vyloženě užívají a to je už špatně. Nicméně souhlas s Honzou, že ta reakce na sociálních síti byla asi už moc. Co se Bílka týká budu tady v menšině, ale souhlas s Honzou asi bych postupoval také tvrději už jen z principu. Psal jsem to už když ta aféra začínala, tohle řešit po telefonech je ukázal hlouposti a naivity. Ale spíš mi vadí to mlčení ze strany klubu, za mě mělo už dávno něco přijít. I kdyby jen laciná fráze “počkáme na výsledek vyšetřování”, ale to strání hlavy do písku se mi nelíbí.

  15. Bílek

    mis3     před 3 lety 30.12.2021 09:39 |  
    8 0

    Dlouho jsem se nad tím zamýšlel, ale prostě s Vetym nemůžu souhlasit. Do Bílka Slavia investovala mnoho. A nevidím důvod proč by měla svou investici takto zaříznout. Ok. Kdyby tu byla nějaká celofotbalova reflexe. Za postup Brna, který zařídil tydyt, za žluté karty pro Plzeň, za Příbram, za postup Hradce. Slavia ještě po prvním "čínském titulu" bojovala otevřeně proti Berbrovi. Ale Sparta-Plzeň si ho podržela. A teď má pykat za to že s ním musela spolupracovat?


    Komentář byl uživatelem upraven (30.12.2021 10:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Bílek

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 30.12.2021 10:30 |  
      3 2

      Kdyby měla Slavia jen pikat, asi by to nebylo tak hrozné, ale podle Vetyho a některých dalších (naštěstí jich není mnoho) by Slavia měla dokonce pykat. :-)

      • Re: Bílek

        mis3     před 3 lety 30.12.2021 10:41 |  
        2 0

        Dík

  16. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Cross     před 3 lety 01.01.2022 15:22 |  
    6 5

    Pustil jsem si podcast až dnes. A mně tedy agresivní Vetyška opravdu hnul žlučí. Mluvil jako Urválek, moc k tomu tedy nescházelo, a kdyby měl tu MOC tak bychom se asi divili. Takhle začal v roce 2011 hulákat i Babiš. Někteří ho poslouchali, jiní zbožňovali. Známé tzv. Protikorupční figury. Co se jich v letech 2011-14 na Babišově straně vyrojilo. A jak to dopadlo?

    Za druhé, agresivní Vetyška je placenej Vačnatcem. Možná má i side money za rozesrání Slávie. V žaludku mu neleží Bílek. To mà být jen prostředek. Mluvil s Rogozem!!! No, to už mi připomíná Kladivo na čarodějnice. Soudce Boblig přece měl potvrzeno, že žebračka vyplivla hostii pro sousedku (které přestala dojit kráva). Vetyška
    jde přímo po Tvrdíkovi a po Číňanech. Za co??? Co udělali?

    Ve Slavii se dělá fotbal jak se má dělat. To vidí celá Evropa. Do českého fotbalu se v důsledku toho hrnou peníze z UEFA proudem. Ale Vetyška? Ten se zde snaží (naštěstí marně) roztleskat spoludiskutéry do svaté války proti Slávii, a dokonce i celou naši fanouškovskou obec! Opravdu odporné.
    Asi mu vadí, že Slavia šlape, zatímco jeho Bohemians dostávají bůry a zas už nemají na výplaty. Stadion majî suverènně nejhorší v republice, nemají ani na to, aby si natřeli plot. Zato žebrají u velkèho magistrátu a Prahy 10, aby jim erár postavil nový. Stamiliony z veřejných peněz všech ostatních Klokanovi evidentně nesmrdí.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 03.01.2022 12:22 |  
      2 3

      Ja nevim, tyhle historicky paralely mi prijdou dost nestastny.. kazdej hned vsude vidi fasisty, padesaty leta, Urvalka, zidovsky hvezdy a pokousi se to naroubovat na naprosto banalni situace v dnesnim zivote. Zrejme bez tehle strasaku by obycejny nazor nebyl dostatecne slyset. Vidim to spis naopak, vetsinou autor projevuje neznalost historie a absenci soudnosti. Pardon.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Monarchie     před 3 lety 02.01.2022 13:31 |  
    1 1

    Zatím mi nikdo nedokázal sdělit, jak činovníci uplácejí. Zda to jsou tzv. čisté peníze, nebo špinavé. Vím, Vašík říkal, že nesmrdí. Hlava mi nebere, že už Finanční správa nekoná. Přeci z podnikání činovníků a je jedno zda jde o Spartu nebo o Baník, nebo Viktorku, musí vidět, jejich daňová přiznání a jejich majetky a MD a D vykazují jejich skutečné příjmy. Totiž, aby činovník dal 170 tis čistých peněz, to musí mít sakra příjem.

    Hamáček evidentně tohle neřešil a jeho předchůdci, jak znám Zbyňka Stanjuru, ten těch 80 mld Kč bude hledat asi jako v Opavě, ale přitom jsou zajímavé zdroje každý víkend na hřištích.

    Já velmi uznávám Jindru, protože jaké měl problémy v průběhu roku, tak první flek je skvělý. Doufám, že mu nerozprodají mančaft, Nico zůstane a snad přijde osvěžení do kabiny.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

      SKEP     před 3 lety 02.01.2022 15:45 |  
      2 0

      Kámoš říkal, že Rogoz měl peníze ze Zonky

  18. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #10

    Matysek     před 3 lety 06.01.2022 00:26 |  
    1 2

    Jsem rád, že Veta přišel, myslím že by měl chodit častěji a ač s ním občas nesouhlasím, umí říct svůj názor, podložit ho fakty a mluvit napřímo. To cením a pokud má dobrého oponenta, tak je to ideální. V minulých podcastech s Vetou to bylo často onemanshow, protože se diskutující na nic moc nezmohli a Veta se rád poslouchá. Ocetník, ke kterému mám ještě větší výhrady za jeho smířlivost k vedení Slávie ale byl dobrý protipól a nedal si nic líbit. Díky za to, konečně to není tlachanda někde u rybníka, kdy to musím po půlce vypnout.