Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě! 

Komentáře (54)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    bongor     před 3 lety 16.12.2021 13:07 |  
    9 1

    Radši ať není talent,nebo dopadne jako rudý "talenti".

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      pehacko     před 3 lety 16.12.2021 13:09 |  
      5 2

      Není talent jako ultra mega giga super talent…

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        bongor     před 3 lety 17.12.2021 17:14 |  
        0 1

        A co teprve tera talent Vašýk?Na toho nesmíš nespravedlivě zapomenout!

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          pehacko     před 3 lety 17.12.2021 17:18 |  
          0 1

          Tam je to jeden talent vedle druheho…

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      fps     před 3 lety 16.12.2021 13:53 |  
      4 3

      jojo, ti sralťani se jen zhoršují, tak snad to nebude případ Samka

  2. Talent bezpochyby je,

    Slávista 51     před 3 lety 16.12.2021 13:26 |  
    4 2

    ale neškodilo by, kdyby ve Slavii ještě chvíli vydržel.
    Samozřejmě záleží především na něm/rodičích, až potom teprve na agentech.

  3. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        před 3 lety 16.12.2021 14:41 |  
    5 3

    Tak snad nedopadne jako Martin Hurka, kterému svého času Franz pica pica Straka předpovídal kariéru, kterou měl Pavel Nedvěd.

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/z-hurky-muze-vyrust-rosicky-ci-nedved-rika-slavisticky-kouc-straka.A111107_083328_fotbal_mn


    Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2021 14:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      deny91     před 3 lety 16.12.2021 21:28 |  
      4 0

      Tam je právě problém v tom, kdo to říká. Straka toho naplácal hodně, ale nemělo to žádnou váhu. Třeba že je srdcař sparťan. O jeho odbornosti raději spekulovat nebudu.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        MIKr.8     před 3 lety 17.12.2021 10:18 |  
        4 0

        S tvým hodnocením Straky sice souhlasím, nicméně bych to asi takhle nezjednodušoval... Ono těch talentů, o kterých různí lidé (i my sami) rozhlašovali, jakou mají před sebou karieru, nebylo úplně málo. Hůrka, Fotr, Bazal, Hrubý... a mohl bych pokračovat. A to nepočítám ty, kteří pravidelně kopali za áčko, ale svůj talent z různých důvodů nikdy nerozvinuli do opravdu úspěšný kariery - Suchý, Necid, Petrák, M. Černý...

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Ados     před 3 lety 17.12.2021 10:45 |  
          1 1

          Když nepočítám Suchýho s Necidem, tak Petrákovi jsem hodně věřil. Škoda, že se tahle generace neprosadila výrazněji, i když první dva jmenovaní nemají špatnou kariéru.

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 11:51 |  
            3 0

            U Petráka nevím, zda na posun dál výkony v Německu měl, ale nevíme. Třeba to měl jak Darida. Ten byl podle mne daleko lepší než Petrák a uhrál z toho kariéru v klubech středu BL. Ono ten Norimberk je pěkné město. Domů do Prahy to není daleko. Peníze měl jistě slušné. Co víme, třeba mu to prostě stačilo než riskovat stěhování co půlroku, rok. Kolik z nás zůstává v práci kde má to své jisté, než aby riskovali a šli do nepohodlí pro pár tisícovek navíc?

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            bongor     před 3 lety 17.12.2021 17:17 |  
            0 0

            Ten Petrák,to je ten,kvůli kterýmu vyhodili Švejka z drogerie ne?

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

              před 3 lety 17.12.2021 15:37 |  
          1 0

          Jo jo, ještě bych dodal třeba Viktora Šimečka, který snad už ani nehraje fotbal.

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            sasky     před 3 lety 17.12.2021 19:19 |  
            1 0

            Jo, Šimeček, hvězda (nejlepší hráč) juniorské ligy. Tam jsem pochopil, že ač jsem byl zastáncem této přechodové ligy, tak že to nemá absolutně význam. Ve fotbale mi, laickým okem viděno, připadá přechod z dorostu U19 do dospělého fotbalu jako to nejhorší ve sportu vůbec. V jiných sportech se hráči dokáží prosadit snadněji (zejména kvůli stylu střídání). Takže opravdu obehrát hráče ve 3., nebo 2. lize je optimální záležitost. Kopat stále proti stejně starým hráčům jim nic nového nedá. A můžeš být tisíckrát nejlepší v "čajíčkové" lize, ale na velký fotbal tě to prostě nepřipraví tak jako kontakt s dospělými.

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          sasky     před 3 lety 17.12.2021 19:15 |  
          0 0

          Trošku si tady zahraju na ďáblova advokáta. Ale o většině výše uvedených jsme tvrdili, že jsou skvělí, zejména my slávisti. Ano, hodně se psalo o Hrubém, ale ostatní nikdo prakticky neznal. Ještě bych doplnil Vencu Proška. U Míly Černého byl problém hlavně v jeho chatrném zdraví (něco jako Mičola, což byl taky na ligu nadprůměrný hráč, ale skleněnka, nebo třeba Venca Pilař). Sucháč měl kariéru parádní, byť v druhosledových klubech, Necid bohužel "skončil" po přetržení vazů (snad se nestane to samé u Hovorky a Provoda, přeci jen to je hodně blbé zranění a zničilo už spousty kariér - viz výše Pilař, Svěrkoš atd.)

  4. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    kostelnivlajka     před 3 lety 16.12.2021 15:02 |  
    2 3

    Tomu tak věřím!

  5. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    Cross     před 3 lety 16.12.2021 19:26 |  
    5 2

    Ty zlínské kužele si tedy pěkně povodil... já věřím, že nepůjde cestou Alexe Krále a zůstane u nás do jednadvaceti. Tedy ještě aspoň dvě, nejlépe tři sezóny. Nemá cenu podepisovat různé mezistanice typu Unionu Berlín nebo Spartaku Moskva. Peníze pro klub v čudu a nic víc se tam nenaučí.

  6. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 21:31 |  
    12 12

    Já nevím mně ten kluk úplně nepresvedcuje, přijde mně na dnešní fotbal pomalý, ale je fakt že jsem totální laik a pletl jsem se iks krát.

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 21:50 |  
      5 0

      Tak ale vynahradí to myšlenkou, přehledem, citem pro hru. Tak jako Kuchtovi svědčí náš styl hry, pár let zpět AC označilo jako pomalého jistého Pirla...

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        Slávista 51     před 3 lety 17.12.2021 06:14 |  
        1 2

        A i tom je fotbal !
        Příkladů z minulosti je nepočítaně.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        kostelnivlajka     před 3 lety 17.12.2021 07:27 |  
        1 1

        To se pozná po kolika zápasech, ligových, pohárových?

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          pehacko     před 3 lety 17.12.2021 07:34 |  
          1 3

          U takoveho Vložka treba nikdy….

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            kostelnivlajka     před 3 lety 17.12.2021 10:52 |  
            3 2

            Ten zraje, jak prasnice, ty líčka budou na smetaně...

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      Cross     před 3 lety 16.12.2021 22:48 |  
      4 6

      Pomalý jako Stanciu? Pomalý jako v té gólové akci proti Zlínu ? Myšlenka je vítr !

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      Navyseals     před 3 lety 17.12.2021 07:38 |  
      4 2

      Je mu sedmnáct. Fyzička se dá nahnat i do hráče, co pro to nemá takový předpoklady.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        kjandourek (admin)     před 3 lety 17.12.2021 08:32 |  
        7 0

        Ale on nemluví o fyzičce... spíše o rychlostních předpokladech.... To asi do hráče úplně nenarveš...

        Na druhou stranu, Dan to hravě vyváží svou prací s balónem :-)

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          wimpy     před 3 lety 17.12.2021 10:59 |  
          5 0

          Zato to myšlení a přehled je neuvěřitelný, spolu s nadstandardní technikou...

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Navyseals     před 3 lety 17.12.2021 12:19 |  
          4 0

          Nemusí z něj být fyzická mašina. Pokud se dostane aspoň na přijatelnou fyzickou úroveň v evropským měřítku, tak o něj bude rvačka.

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            kjandourek (admin)     před 3 lety 17.12.2021 12:28 |  
            2 0

            Určitě, o tom žádná :-)

            Mně šlo čistě o to, že kolega výše mluvil o něčem jiném, než Ty :-)

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 16:13 |  
            1 2

            Proti Plzni byl 4. nejpomalejším hráčem, který do utkání nastoupil alespoň na jednu minutu. Nižší maximální rychlost měl pouze Mandous, Staněk (oba brankáři) a Hejda (stoper).

            • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

              deny91     před 3 lety 17.12.2021 16:30 |  
              6 0

              A taky byl jediný hráč na hřišti, co ještě ani nemůže legálně chlastat. Hele, když nastoupíš do zápasu, kde se buší do plných, tak asi jako střední záložník, co tvoří hru, nebudeš mít moc důvodů sprintovat, navíc když na tom není založena tvoje hra jako třeba u Hromady. Jak jsem psal výše, u středních záložníků není rozhodující maximální rychlost (která tě zde znepokojuje), ale jiné fyzické aspekty. Hlavní je, že se mu za ten půlrok v áčku naprosto znatelně zlepšuje fyzička a že není línej na krok jak Karabec (+ má mnohem lépe nastavenou hlavu). Nakonec Suk taky není žádný sprinter.

            • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

              sasky     před 3 lety 17.12.2021 19:10 |  
              0 0

              Ale tak vybrat jeden zápas mi nepřipadá jako dobré celkové hodnocení :)

              • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:25 |  
                3 0

                Protože právě k tomu zápasu jsou dostupná data, když někdo poskytne data z jiných zápasu, pak budu jedině rád.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        bramburek (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 10:50 |  
        4 0

        Ne fyzička jako taková, ta se samozřejmě natrénovat dá, i když i u ní má každej hráč nejakej svůj strop…

        Ale tady se jedná o dynamiku, výbušnost, start na balon, první dva tři kroky, maximální rychlost ve sprintu apod.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 12:59) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Ivan     před 3 lety 17.12.2021 11:16 |  
          2 3

          Třeba je rychlej, jen mu trenéři zakázali to ukazovat, ať nám tu chvíli vydrží.

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Slavistat     před 3 lety 17.12.2021 11:28 |  
          4 0

          Tak vzhledem k tomu, že klukovi je stále ještě 17 let, tak všechny tyhle vlastnosti - schopnosti se u něj dají ještě dost zlepšit. Musí chtít na tom pracovat nad běžný trénink. Ovšem je pravda, že každý má někde svůj strop a limit (viz třeba takový Dočkal, který by při lepším pohybu a rychlosti byl super hráč)

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          sasky     před 3 lety 17.12.2021 19:08 |  
          1 0

          Tak v 17 letech se teprve dostane do fáze rozvoje síly. A rychlost se zlepšuje i tím, jak člověk sílí (ono se stačí podívat na stehna sprinterů - běžců, cyklistů atp.) Takže to, že nyní je rychlostně spíš podprůměr neznamená, že se alespoň na průměr nemůže dostat. A jak tu zaznělo, ve středu pole nemusíš být nutně Bolt. Uvidíme, hlavní je zdraví, nepřetížit ho (Jako Sparta přetížila Kadlece a nyní přetěžuje Hložka) a bude to OK.

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Trinkle     před 3 lety 17.12.2021 22:49 |  
          1 0

          Ještě doplním, že hrozně moc může udělat i jen zlepšení techniky běhu Zkuste si měsíc trenovat s atletickým trenérem a posunete se úplně jinam, aniž si zlepšíte fyzičku jako takovou. Ale předpokládám, že to v SKS vědí:)

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            Slavistat     před 3 lety 18.12.2021 23:05 |  
            0 0

            To je pravda. A přidám, v 80 letech k nám ze střední Moravy (klub si nepamatuji) přestoupil nejlepší střelec 2. ligy Kouřil. A ten po letní přípravě, kdy asi hodně potrénoval a získal sílu do nohou, tak běhal hodně silově, ale jako by bruslil, pohyby ne přímo dopředu, ale do boků. (nevím, co ho k tomu vedlo, jestli to měl být klamavý běh co měl zmást obránce naznačením klamného pohybu nebo co, ale takhle běžel i když nedělal kličku). Tím prostě ztratil úplně rychlost a nebyl schopnej nikomu utýct ani nikoho dohonit a nejspíš i tím se u nás neprosadil a nějak zapadl v neznámo. Tomu měli dát atletickýho trenéra, ten ho potřeboval jako sůl.

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      deny91     před 3 lety 17.12.2021 12:04 |  
      8 0

      On to zase vynahrazuje neuvěřitelně rychlou a precizní prací s míčem, navíc má hlavu furt nahoře, skvěle vidí hřiště, takže vidí dopředu, co chce udělat, jestli zrychlí hru z jedné překvapivou přihrávkou, nebo si může dovolit protihráče udělat sám. Navíc má hodně slušnou figuru, takže ho od míče jen tak někdo neodstaví. A v kombinací s vysokou herní inteligencí to je velká výhoda.
      Uprostřed nepotřebuješ mít nutně maximální rychlost a dynamiku jak Olayinka, to spíš na křídle. Střední záložník musí být vytrvalý a ideálně mít aspoň solidní první tři kroky, abys byl dříve v souboji, získal odražený míč apod... Vezmi si třeba Pogbu, to taky není nějak mrštný typ hráče (samozřejmě v konfrontaci na té úplné top světové úrovni). Samek na to, že mu je 17 a měl by hrát v mladším dorostu, tak je skvělé, že už teď často vyčnívá, jako třeba proti Zlínu. Fyzičku pod JiT rozhodně natrénuje a dynamiku ještě vylepší. Jestliže už teď v 17 stačí i v tomto aspektu (byť to není jeho přednost, ale spíš slabina), ve 21 bude úplně v pohodě a navrch to bude kopáč jako kráva, tomu věř :-)

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 17:28 |  
        4 0

        Jo popsal jsi to logicky jako odborník, já na to koukám laicky
        jako člověk co viděl sta a sta hráčů ve Slavii, protože jiný tým mě nezajímá a v tuto chvíli to zatím je můj pocit z něho.

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      donford     před 3 lety 17.12.2021 12:27 |  
      6 4

      Víš, Suk není také rozený sprinter a přesto je všude a včas. Myslím, že Samek je i tak rychlejší než býval Kvašňák ve Spartě a i ten byl vždy všude. Ne nadarmo byl ve Spartě vyhlášen jejich hráčem snad dokonce století. Strašně k tomu přispívá ona herní inteligence, jež mu dovolí správně a s předstihem předvídat. Hezky to vše popsal deny91 čase 12.04 hod.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        Slávista 51     před 3 lety 17.12.2021 13:43 |  
        2 1

        A našlo by se ještě dost jmen, nejen z pražských S, kteří byli jako ti dva jmenovaní.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        bongor     před 3 lety 17.12.2021 17:22 |  
        6 0

        On se Suk nezdá.Já jako odborník jsem se ptal "Co ten tady dělá?"A taky už tady není.On totiž když udělá jeden krok,tak třeba Plavšič musí udělat nejmíň tři.

  7. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    Harvey     před 3 lety 17.12.2021 14:08 |  
    3 7

    Zatím nejlepší výkony Samek předvedl v záloze s Hromadou a Lingrem (Slavia - Baník) případně Holešem a Lingrem (Union - Slavia). To hodně naznačuje, že potřebuje mít vedle sebe dva frajery, co to za něj odběhaj a míče vybojujou. To bohužel limituje jeho herní vytížení. Jakmile zlepší své fyzické parametry, případně přizpůsobí svojí defenzivní a poziční hru, aby jeho rychlostní nedostatky nemuseli kompenzovat jeho kolegové v záloze, zvýší se mnohonásobně i Samkova zápasová zátěž a nabyté zkušenosti.
    Ti hráči co mají podobný rychlostní deficit jako Samek zde již zazněli, Carrick, Busquets, Xabi Alonso...zkrátka jde to i bez rychlosti, ale vůbec si nejsem jistý, kam až to může Samek dotáhnout. Přeci jenom Trpišovský a spol běžně pracují se zcela jiným typem hráčů, tedy i pro ně je to nějaká novinka, kterou se musí naučit.
    Určitě má velký potenciál a unikátní skillset, k tomu velký věkový náskok, ale že to bude jednoznačně hvězda a "kopáč jak kráva", to si tvrdit netroufnu.
    Když to zjednoduším, hra dopředu paráda, hra dozadu někde na hraně první a druhé ligy.

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      deny91     před 3 lety 17.12.2021 15:28 |  
      11 0

      Přijde mi, že si neuvědomuješ, že pokud je hráč v 17 letech i ve svých slabinách na hranici 1. a 2. ligy a zároveň ve svých silných stránkách vyčnívá i na špici 1. ligy, pak je to obrovský talent.

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        Harvey     před 3 lety 17.12.2021 16:01 |  
        5 2

        Napsal jsem co musí zlepšit, aby si vylepšil minutáž a posunul se v hierarchii hráčů například nad Jakuba Hromadu do pozice třetího středového záložníka. Kam se navíc tlačí i Madsen. Obzvlášť u hráče, který má hru postavenou na inteligenci jsou herní zkušenosti nejzásadnější pro další progres.
        Je mu 17, tedy má věkový náskok jak jsem napsal, ale to samotné nemusí stačit, aby proměnil svůj talent na schopnosti rozdílového a komplexního hráče.
        Darren Fletcher, odchovanec, byl v 24 letech hráčem navíc, jehož přítomnost v kádru Man United nikdo z fanoušků nechápal. Chápal to pouze Alex Ferguson a Fletcher se o rok později stal nejlepším defenzivním záložníkem své doby. V 25 letech z nuly na hvězdu. Kdyby ho nezastavila Crohnova nemoc, patří dnes mezi nejlepší štíty historie. Naopak pamatuji hráče, kteří začali hrát v Samkově věku, pro všechny to byli budoucí Zidanové a jejich vývoj se nakonec zastavil neskutečně brzo...Cassano, Quaresma, Adu, Adriano a nebo nejsmutnější příklad...Duncan Edwards :(
        Být talent není nic jiného než předpoklad budoucí slávy a schopností...proto jsem konzervativní, Samkův talent uznávám, ale šetřím slovy, která používáš ty "bude kopáč jak kráva, tomu věř". Tyhle slova jsem používal před deseti lety, když jsem hodnotil budoucnost Máry Suchého, Míšu Švece nebo Tomáše Necida. Naopak třeba pro Jakuba Hromadu v kádru bych tenkrát neměl pochopení.

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          deny91     před 3 lety 17.12.2021 16:20 |  
          3 1

          Zrovna ti, co jsi vyjmenoval ze světového fotbalu, dojeli na špatnou hlavu, charakter, Adriano deprese atd. Naopak Samek mi přijde jako charakterově zdravý kluk, pracovitý, cílevědomý, vůdčí typ, který už v tak mladém věku se nebojí na sebe vzít zodpovědnost. Podobně jako Ousou.
          Necida zastavila vážná zranění, jinak by byl úplně jinde, Suchý byl v 17 letech vyspělý fyzicky, takže mohl hrát, ale nikdy to nebyl nějaký supertalent z fotbalového hlediska. Nakonec ale taky udělal velmi slušnou kariéru. Švec sice hrál jako mladý, ale také podle mě neměl fotbalové schopnosti a talent jako Samek, nepřijde mi, že by nějak něčím zvláštním vynikal, podle čeho by sis ho zapamatoval. Spíš to byl pracant.
          Jinak zajímavé je, že zmiňuješ Madsena, který má podobné přednosti a podobné nedostatky jako Samek. A to si ho realizák sám přivedl, přitom jsi naznačoval, že to jsou typy hráčů, které trenéři úplně nepreferují. Podle mě bude i po zimní přípravě dostávat Samek čím dál tím víc prostoru (logicky mu pomůže ve fyzickém zlepšení), podobně Madsen, a Kuba Hromada půjde s minutami v lize dolů. Nakonec hraje dost ligu právě proto, že není na soupisce v pohárech a protože je zraněný Ševčík. U něj je otázka, jestli se z toho konečně dostane, nebo už to lepší nebude... A do toho všeho se začne zapojovat a zasahovat Provod, takže jsem dost zvědavý, jak to celé dopadne.
          Stojím si ale za tím, že pokud budou splněny předpoklady, které jsem níže uvedl, bude ze Samka "kopáč jak kráva". Uvidíme, jestli jsem se spletl, nebo ne :-)

          • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

            Harvey     před 3 lety 17.12.2021 16:56 |  
            1 8

            Ne, my se nechápeme. Ale vůbec. Já jsem Ti Necida, Suchýho, Švece vůbec nerozepisoval, abych je porovnával se Samkem. Říkám, že před deseti lety jsem měl vnímání fotbalu tak, jak ho teď cítím z Tebe.
            Já jsem nenapsal, že trenéři takového hráče nepreferují. Napsal jsem, že s ním a jeho rozvojem nemají zkušenosti. To, že jediného podobného hráče jsme přivedli ze zahraničí, to pouze potvrzuje.
            Oba dva diskutujeme o něčem jiném, takže v tom nehodlám pokračovat.
            O lidské mentalitě a hlavě vím jako člověk s poměrně vzácnou BPD své, takže odstavec kde mentálně rozebíráš Samka vůbec nebudu hlouběji komentovat. Pouze napíšu, že mi to přijde jako velice zjednodušený náhled na lidskou psychiku.

    • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

      mig52     před 3 lety 17.12.2021 16:21 |  
      5 1

      Probúh, Harvey, teoreticky můžeš mít pravdu, ale uvědom si, že se jedná o 17i letého kluka, to bys chtěl, aby už byl komplexní? Z takového nároku by mohl chytit tak komplex.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 16:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

        slamacek (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 16:54 |  
        6 1

        ja to vnimam pouze jako konstatovani faktu. Ano mladej ma nejake dovednosti, prednosti ale take nedostatky. A bude zajimave sledovat jak bude sve prednosti zlepsovat a nedostatky odstranovat. Ta cesta do top soutezi je jeste hooodne dlouha a chybejici dynamika mu uz ted do nekterych tymu dvere muze zavirat. To neznamena, ze treba nemuze skoncit v Bayernu, vzdy bude zalezet na trenerovi a na tom o jake hrace ten ktery trener stoji. Drzim mu place at ten tlak a ocekavani ustoji a maka na sobe dal, protoze stropem je jen opakovane ziskany zlaty mic :)

        • Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

          Slávista 51     před 3 lety 17.12.2021 20:41 |  
          0 4

          Raději Anglie, než Německo.

  8. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:37 |  
    7 2

    portyzive.cz/fotbal/proc-kretinsky-volal-berbrovi-policejni-odposlechy-naznacuji-duvod-rozchodu-mezi-spartou-a-ceskymi-budejovicemi/
    Tak tady je náš kabelkář.
    Sokrates55

  9. Re: Samek je podle Transfermarktu jedním z největších talentů v Evropě!

    houston (přítel SN)     před 3 lety 21.12.2021 21:08 |  
    2 5

    Na to, jestli má na Evropu, si musíme ještě trochu počkat. Na takové hodnocení mu ještě chybí praxe z evropských pohárů a stálost výkonů v lize. Pozor, abychom nebyli tak trapní jako nejmenovaný klub s tři roky trvajícím hodnocením svýho megasuprtalentu.