Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (155)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 18:15 |  
    34 0

    Dokud si medmrdky budou chodit číst do živých spisů jak do veřejné čítarny a budou si vybírat co zveřejnění a co ne, pak k tomu dodají komentáře ze svých domněnek, tak se to nikam nehne. Jen bych chtěl vědět jestli by fízlové taky umožnily mně nahlédnout do různých spisů třeba o Krejčířovi. Řekl bych že tohle je stejně vážné jako cinkaní ve fotbale.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Thane (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 18:58 |  
      3 11

      Muzeme si o tom co ze maj novinari pristup ke "spisu" (zamerne v uvozovkach protoze uplnou pravost tezko dokazes) myslet co chcem..klidne i to ze to nekdo vypustil zamerne aby nas poskodil ale nerikej mi ze z toho co se tam pise ti neni blbe a nemas velky obavy z toho co z toho muze plynout dal..

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 19:52 |  
        25 0

        Po pravdě jestli JT nikomu nic nedal tak v tomto ohledu mně blbě není, jediný z koho je mně opravdu blbě je Nezmar. Co se z něj vyklubalo za čuráka je neuvěřitelny.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Thane (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 20:00 |  
          3 11

          Jasny ale z toho co pisou tak to pusobi jako ze nekdo nekomu neco fakt slibil a to ze tam jsou zmineny i dalsi lidi z vedeni fakt neni neco z ceho by mi bylo dobre..

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            Virgil1956     před 3 lety 15.12.2021 22:19 |  
            12 0

            Taky to může být tak, že nikomu nic neslíbil, ale Berbr vybíral peníze od všech. Sparta dala, Plzeň dala, a Slavia nedala. Nikdo nic neví, hlavně že se v tom presstituti hrabou jako v ho*nech :)

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 00:39 |  
            0 0

            Taky i píšou, že je to "poznámka ve spisu" - tady už jsem doslova napsal jednou: proboha, co to je! Takže ještě jednou: proboha co to je!!!

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              bongor     před 3 lety 18.12.2021 08:11 |  
              2 0

              Asi dostal JT poznámku do žákovský,že nechce platit Béčkovi ochranu,to je závažný.protože zatím každej zaplatil,ale
              JT byl hrozně neukázněnej.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Horacio11     před 3 lety 15.12.2021 19:08 |  
      11 1

      Tady bych zase tolik nevinil policii. Tahle smršť začala až poté co soud uznal, že i FACR je mezi poškozenými a proto může nahlédnout do spisu. To vynáší( prodává) někdo ze svazu.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 19:56 |  
        3 0

        Tak tam má Fousek bordel.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:59 |  
      0 1

      Milý vlk30 - víš, ono to leckomu někdy dojde pozdě - někomu nikdy! Až když doženou blízkého do hrobu, pak možná dojde/secvakne i jiným! Nikomu nepřeju - kamarád "se" oběsil na klice u dveří kanceláře, jiný "se" zastřelil, když probíral kompoty ve sklepě - dodnes nic není OBJASNĚNO! a svět se točí dál! Snad za x/iks/ roků si třeba někdo podrbe hlavu ... V těchto situacích se tedy držím pravdy Descarta: "pochybuji, tedy jsem"


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 00:01) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        padre     před 3 lety 18.12.2021 09:19 |  
        2 1

        :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

  2. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    James     před 3 lety 15.12.2021 19:20 |  
    31 0

    Jak ty mrdky psali senzační články, že Tvrdík nejspíše zaplatil Berbrovi milión a nakonec si nechají odposlech, kde je jasný, že žádný peníze k Berberovi nedošli.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2021 19:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      rakusan     před 3 lety 16.12.2021 23:12 |  
      2 0

      Tak to mě taky pobavilo. Oni by tak rádi na nás něco našli ještě a ono asi/snad už nic není.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:47 |  
      1 1

      Milý Jamesi pro přesnost - nikoliv, že Tvrdík zaplatil - jen si vyšetřovatel "udělal" poznámku do spisu a snaživý Mádl zaznamenal a neuniklo mu to - proč asi? A hlavně obstojí to jako důkaz u soudu? - za mně asi těžko! Ale to už i ty medmrdky, jak se zde správně nazývají - holt nezajímá a zajímat NIKDY nebude. Po nás potopa a šmytec a holenkové, třeba se poserte! Teď víte, kdo konečně vládne a jak říkají moudří, moc chutná moc ... medmrdky nevyjímaje. Tady v kotlince víme: "dej ouřad a moc blbovi a teprve uvidíš!" Máme kliku: vidíme v reálu jak to je ...

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        bongor     před 3 lety 18.12.2021 08:18 |  
        0 0

        Ještě tam nemáš dej razítko.

  3. Starka

        před 3 lety 15.12.2021 19:36 |  
    6 9

    A co zase z tohohle plyne? Vůbec nic. Ty medmrdky ze seznamu jsou pěkný šašci. Starka má ode mně palec nahoru.

    • Re: Starka

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 15.12.2021 19:54 |  
      6 0

      Jarda v Palermu ten v tom umí chodit a ví jak si neuškodit.

    • Re: Starka

      Ondráš     před 3 lety 15.12.2021 20:02 |  
      13 8

      Takže nakonec tu bude Starka ještě za geroje, no to mě poser. Zachovejte si aspoň zbytek důstojnosti!

      • Re: Starka

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:30 |  
        0 0

        Když pro vyšetřovatele je frekvence plateb na Seychely tak silná, že nehne prackou, no a černou práci asi udělá někdo jiný a taky k tomu: bez udání ani ránu. Když je systémově nastaveno, bez žalobce ani ťuk! Každý, kdo pochopil kauzu Berka tak asi tuší ... a Berbr ten nejspíš vezme trest vyrovnávající vazbu - proč taky ne. A třeba bude časem za Fučíka - u některých dodávám! Zatím se honosí jen pionýrskými šátky pod košilí /pro jistotu, co kdyby/ s drzým čelem na tiskovkách! Inu pionýři malované děti a třeba i s gender povahou! Vražedná kombinace!

      • Re: Starka

        tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 01:24 |  
        0 0

        Chápu, milý Ondráš, ale, řečeno s Cimrmanem - to je tak všechno, co můžeš udělat - tedy se posrat! Doufám, že máš dost hajzl papíru!

    • Re: Starka

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:35 |  
      0 0

      Mně spíše zajímá, kolik nabídnou Berbrovi, aby promluvil - jen do jejich mikrofonu a do světa pustí, jen co se jim líbí! Tak chodilo a chodí furt a né, že né - nyní otisky odposlechů = némlich totéž! A hádejte, kdo tuto praxi dovedl k dokonalosti. Jistý Joseph Goebbels - ve svých denících to přiznal, byť "poctivě" přiznal, že netušil v jaké míře mu na to přistoupí. Tehdy honoráře teprve začínali mít váhu - jak u koho, že? Jó to je tak, když převládne pocit beztrestnosti, byť nezodpovědnost z toho čouhá na hony daleko, ale to je fuk - kliknutí má váhu, když je vedle reklama jako prase a vývar nejde na bohulibé účely ... teda určitě, ale kdo zkoumá konta investigativce ...


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 01:28) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Starka

        wimpy     před 3 lety 17.12.2021 23:44 |  
        1 0

        Řekl bych, že Berbr bude odměněn spíš za mlčení.

        • Re: Starka

          tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 01:13 |  
          0 0

          Milý Wimpy, dobře. Ale prosím: tušíš odměnu nebo víš? Pak sem s tím a netvrď, že si občas nevsadíš, tak prosím jen, dej tip a - o případnou slávu/výhru se podělím! Jinak souhlas s tím, ale jen přiznám: nevím nic a nesázím. A je tady institut, něco jako spolupracující obviněný - tedy uznaný a oceněný práskač, dejme tomu - jenže ten se provalí vesměs až TĚSNĚ před soudem. Divné, nu což, třeba toto se může ještě stát, protože k soudu daleko a kdoví, zda to prokurátor v této kvalitě podá a taky co! Třeba to i zastaví a co pak? Úzus říká, že stav se navrací do původního stavu. Možná, že Fousek hledá kancelář pro náměstka? Nebo úvěr na odškodné, nevím, jen hádám alternativy - třeba v těch spiscích investigativců už je kalkul - a Románek uměl být štědrý. A kdo bude za vola? No to si počkáme. A Slavie, ta už je šumák teď, Křéťa ten si stěhuje kapitál jinam a nikdo nezkoumá správnost ceny vstupu do WHU, jako u Slavie za nákup Matouška. Proč asi - stačí kalkulačka: cena WHU podle burzy, děleno na procenta, mínus ohlášené ážio a jsme doma. Jenže chtěj toto po Mádlovi, Podroužkovi, Bosákovi a pak lidi nejsou a když už, tak jen na něco ...Jsme v Česku, že!


          Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 01:14) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Starka

            wimpy     před 3 lety 18.12.2021 01:33 |  
            1 0

            Já jen vím, že Berbr měl svoji moc vybudovanou na komprech a do svých tenat lapil zřejmě všechny kluby. Z toho mi plyne, že si opravdu nikdo nepřeje, aby se rozkecal. Navíc jak by měl s policií spolupracovat? Práskat na sebe věci, které mu nemohou dokázat? Můj názor je, že si trochu posedí a pak dožije zabezpečenej někde v ústraní nebo bude mít nehodu. Ale spíš to první, neb s gaunery vždycky nějak vycházel.

            • Re: Starka

              tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 03:28 |  
              0 0

              Milý Wimpy - Dík za upřímnost - doufám, a i za odvahu ... A vlastně si to vykládám i jako popis - úsudek o lidech, co dělají ve fotbale. A v show byznysu tvrdím, že taky. Ono nejsnazší - třeba na praní peněz je právě toto prostředí, kde vše se odvíjí jen od převodů peněz - tam toho zamázneš, nota bene, když jde o pohyby snad ve všech měnách světa a stačí být u stanovení kursů pro určení/stanovení přepočtů, i tam dost odpadne na hromádku, proč ne, že? Proč myslíš, že například OSA si nenechá vzít z pazourů přerozdělování tantiém a jdi se třeba optat na jejich výpočet - uvidíš ... Jeden autor mi otevřeně řekl: nejsem vůl a musím být rád za to, co mi dají -, což nepochybně znal i Berbr a jiní dodávám. Když si přečteš složení "schvalovacího" výboru OSA a otevřeš oči, jsi trochu v obraze plus jak dlouho/nekonečně a do konce života to mají - někteří to mají jisté! tam sedí a jejich vývary či odměny. Nikdo s nimi nehne, že? Odvážnější a byznysově zajímaví už jsou jinde / co vím tak třeba Nohavica a jiní/ no a teď hledejme Dušína a nadávejme Berbrovi - to je totiž snadné - na jednoho můžeš ukázat prstem a na druhého klackem. A za týden může být totéž obráceně u Mádlů, Bosáků, Podroužků víme - nic nového pod sluncem. Takže visí otázka: o co jde a komu? Berbrovi asi o dost, o co jde pisálkům raději nemluvit a neptat se nebo nebýt za vola ... Jen ruku do ohně za ně nedám. Za sebe budu se snažit dumat o cestě peněz, pokud se o ní něco dozvím, což je pravděpodobnost je nízká s prognózou: není lepší se na to vysrat?


              Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 03:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Starka

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:39 |  
      0 0

      Víte milý Klejky, oni mafiáni, jestli něco umí, tak vodit lidi jako loutky - dodnes! A dostanou je tam kam chtějí .. přičemž mnozí jdou ochotně a jiní i snaživě. Svět peněz není světem zásad a morálky už ani náhodou. Jen té jediné: hrabej, dokud je co a kam!

      • Re: Starka

        tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 00:52 |  
        0 0

        Taky dodám zkušenost: kamarád jel do Bruselu s manželkou jako doprovodný otec na mateřské/no Brusel platí královsky, že?/ A zrovna v té době letělo světem, jak se tuším, že Juncker plácal do prsou, že vymýtí daňové ráje ... A kamarád jen utrousil - divadlo, oni ani neví jak na to! Tak jsem mu řekl, že by stačilo, aby uvalili jakési DPH na platby DO daňových rájů, které se vrátí, když platba přijde ZPĚT do země původu. A kamarád suše odvětil: tohle třeba Britové zablokují určitě, protože Blair má větší část kapitálu v Jersey! A je vymalováno! Myslíte, že v této situaci by i třeba počtář Babiš jinak vyhodnotil cenu za koupi zámečku kdesi ve Francii. Stačí chtít!

  4. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    eye     před 3 lety 15.12.2021 20:12 |  
    10 1

    Vypadá to tak, že Taťka chtěl proplatit fakturu za služby (tedy asi že nebudou rozhodčí Slavii poškozovat), ale nic nedostal. Nezmar prachy sliboval, ale podle všeho Taťka nedostal nic, protože to JT neustále odkládal. Anebo Nezmar myslel, že ho ukecá, ale neukecal. No jo, a pak spadla klec a Roman utřel...

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          před 3 lety 15.12.2021 20:16 |  
      14 0

      Jo jo, taky mi to tak vychází. Jestli to je pravda, tak ten Nezmar je pěkná undička. Mě bylo divný, že chtěl trávit více času s rodinou, aby v zápětí vzal kšeft někde v Beskydech. To nevymyslíš.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:22 |  
        0 0

        Škoda, že nejsi z LBC! Tam by ses dozvěděl věci .. I Sudety občas mají co na srdci i na jazyku - dlouho nemohli .

  5. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    skalní     před 3 lety 15.12.2021 20:19 |  
    8 1

    Dovolím si sem dát překvapivý pohled z druhého břehu:

    Pro toho, kdo chce objektivnější pohled na to, komu nejvíc rozhodčí pomáhali (pod vedením komise rozhodčích Chovancem btw), pak dávám analýzu podzimu 18/19. Je to ta sezona, kdy měla dát slavie mega za titul Berbrovi. Zdroj DeníkN, snad aspoň pro někoho objektivní.

    https://denikn.cz/67801/jak-se-promenili-rozhodci-za-chovance-vic-c
    hyb-ve-prospech-plzne-i-odchod-mazaku/?ref=tit



    Grafika
    klíčových statistik ve prospěch/proti týmu x:

    https://ibb.co/VSXXD5P

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          před 3 lety 15.12.2021 20:21 |  
      0 0

      Omlouváme se, někdo nám vytrhl tuto stránku (404)

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Lunaris     před 3 lety 15.12.2021 20:24 |  
        1 1

        Musíš si druhou část linku nakopírovat do webové adresy v prohlížeči, protože vidíš, že je to sem špatně vložené. Nicméně stejně je to premium článek, takže se prd dozvíš.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              před 3 lety 15.12.2021 20:28 |  
          1 0

          Ok. Díky, nevšiml jsem si.

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            Lunaris     před 3 lety 15.12.2021 20:42 |  
            2 2

            Jinak já si tuhle tabulku s počtem chyb rozhodčích docela dobře pamatuju, protože už jsem jí viděl v té době, a není to fejk. Těžko se divit, že z naší strany nedošlo k žádnému plnění, vždyť taťka odvedl dost mizernou práci.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:07 |  
        0 0

        Není to ojedinělý případ - novinky a iDnes = běžná praxe. I když jiná slůvka - jejda a tak! Komedie na entou ...
        .. se tomu říká v jiných krajích - tady asi "vir v archivu" ve slušné praxi cenzura a něco jen pro vyvolené. Takže chlapci, známkování ze šplhu bude pokračovat a vlez do prdelkovství přijde jako finále - je třeba být připraven jako správný skaut!


        Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 23:19) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Mr.Buřinka     před 3 lety 15.12.2021 20:24 |  
    21 1

    No za mě to dává smysl. Celé to sedí s průběhem událostí.
    Za mě pro JT-ho palec nahoru.

  7. Ale bez kopnutí si do Slavie,

    Slávista 51     před 3 lety 15.12.2021 20:34 |  
    4 6

    se to u pisálků, mluvících hlav neobešlo.
    A lepší to nebude.
    Závist je s v i ň a !

  8. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Ragnarok     před 3 lety 15.12.2021 21:29 |  
    6 6

    Podat zalobu na Nezmar asi nemá smysl, protože by začal zpívat i o tom, co se vůbec nestalo. Každopádně by se měl odstěhovat do kanálu a chodit výhradně dalšíma kanalama. Měl by zmizet, smejd jeden. Poškodil Slavii.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 00:20 |  
      0 0

      Žaloba na Nezmara v trestním řízení nemá smysl, až v náhradě škody po uzavření, že BYL spáchán trestný čin - což je zřejmě ve hvězdách a někdo tuší ..., asi i ten Nezmar - třeba je to zmrd, ale asi není blbej ... jinak by už měl dřepět. No i v trestním řízení bývá prostě "něco za něco" třeba jen za poznámku do spisu .. to stačí a už to jede! Až bankovní výpis s platbou na Seychely něco poví a to zatím na světle božím není! Klika zatím, aspoň pro Slavii, ale Nezmar ... ten má problém a v Deloitte pochopili ... A tady se někdo diví!


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 00:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 00:24 |  
        0 0

        A taky závěrky a. s. tedy i Slavie ověřuje auditor a ten si zpravidla vyžádá i bankovní výpisy - vlastně jinak podepisuje bianco šek. Jinak podepisuje audit ... s výhradou! Ale říkejte tohle Mádlovi a spol. když mají mokré sny a k tomu vidiny!

  9. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Cross     před 3 lety 15.12.2021 22:11 |  
    13 4

    Tajná policie si vodí novináře a novináři si vodí nás = tajní sledují své zájmy a my máme být - stejně jako na fotbale - to obecenstvo co dělá patřičnou atmosféru. O co šlo Estébákovi Berbrovi? O moc, o prachy a o to, že “silnější pes mrdá”. O co jde dnešním tajným? O to samé. Dnes naštěstí žijeme v demokracii, takže mocenské složky nemohou přímo vraždit, ale ničit lidi umí, a taky to dělají. Přes média. Mně se to už absolutně hnusí. Pokud mají odposlechy schválené soudem, ať je státní zástupce u soudu na Berbra, či kohokoli jiného, vytáhne. A soud rozhodne. Ale ty průsaky ze soudního spisu? Dnes Berbr, zítra Damková, pozítří jejich ložnice, popozítří i kamera, atp. Pokud za ty hry s médii, a s emocemi nás všech, nějaký zasraný vychcaný všehoschopný fízl už konečně nepůjde bručet, tak se nic nezmění. A nechci v tomhle erárním bordelu už ani bydlet.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 23:00 |  
      0 0

      Máš recht i ty "průsaky" jak píšeš. No asi něco vynáší i přináší? Mně, Tobě a dalším ... za sebe nevím, co by mi přinesly, leda vzedmutí žaludku, to snad. Ale otázka co visí ve vzduchu: je to zákonné - tedy dovolené? ... když už to slavná prokurátorka nazývá taktikou trestního řízení - kde to žijeme? Takže nejspíš jo! Toť otázka - Mars to není, že? Jenom Česko a tam se dějí věci!

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 00:30 |  
      1 0

      Milý Cross - já třeba "štěstí" v dnešní demokracii nevidím. Ono jde taky o jak a kdo tu demokracii používá nebo jen využívá Berbra, Mádla, Podroužka a další nevyjímaje ... Já s oblibou píši: I řeka špíny má své břehy a na nich Dušínové s Vontama pohromadě a třeba i mávají lodičkám v proudu!! Jako my tady , že? Ale co taky dělat? mávat a pak se jít vyzvracet - no budiž, každá rada těžká co? A jde i o něco jiného: demokracie jako společenské uspořádání má také svoji "technologii" a tu někdo ovládá a zpřístupňuje, třeba vstupem do "otevřeného " spisu ... Nebo si máme myslet, že třeba FBI jsou samí Dušínové? No tak!


      Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 00:34) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        bongor     před 3 lety 18.12.2021 08:31 |  
        0 0

        FBI ne.ale jsou služby,plné Dušínů,ale pouze v táboře socialismu.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Cross     před 3 lety 19.12.2021 22:04 |  
        0 0

        Souhlasím. Ale pro mě je důležité, ze v demokracii tajná policie nemůže jen tak vraždit. Mohou pletichařit a krást, a taky to dělají ve velkém. Ale všechnu moc ani zdaleka nemají. Za fašismu s komunismu vraždili nejen oponenty, nýbrž se zabíjeli i mezi sebou…

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      wimpy     před 3 lety 15.12.2021 23:10 |  
      6 0

      Taky co bys chtěl, za blbej milion? :-)

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 23:05 |  
        0 0

        Hele, jestli máš někde doma zbytečnej blbej milion, tak tě zvu na pivo a vezmi ho s sebou. :)

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          lubi34     před 3 lety 17.12.2021 11:58 |  
          0 0

          V eurech to beru a jdu taky :-)

  10. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    ColinSKS     před 3 lety 15.12.2021 23:10 |  
    2 5

    no dělá to na mne dojem, že si nezmar s berbrem rozjeli byznys s lízátky - tady si líznu, tam si líznu. kolik asi skončilo z matouška nezmarovi v kase? doufám že to JT ustál a poslal nezmara někam, což tak vypadá. Teď už je jasné, co znamenalo to, že mu (JN) Slavia "dluží". Berbr prodával vodu a vydával jí za víno a to samé prodával nezmar JTmu. jenže JT má víno rád, takže se nenechal napálit.

    ... a o suchym hajzlu ani ťuk.

  11. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    zdenek_prachar     před 3 lety 16.12.2021 01:11 |  
    18 27

    Všichni chceme vidět věci nějak přijatelně. Je to přirozené. Podle mne je tohle ale megaprůser. A já osobně nepochybuji, že ten závazek vůči Berbrovi existoval a že šlo o tzv. jízdné - tedy o zajištění toho, aby Slavii sudí neškodili. Osobně předpokládám, že vzešel od Nezmara a že si prostě mysleli, že to nějak navlíknou a ty prachy ze Slavie nějak dostanou. Naštěstí nedostali. Ale to není omluva. Sportovní ředitel Slavie se paktoval s Berbrem a zjevně byly ve hře peníze a nějaký vliv na rozhodčí. Nemyslím, že se někdy dozvíme, jak to bylo. Berbr bude logicky mlčet, Nezmar bude mlčet, Rogoz bude mlčet a Starka policii taky těžko něco poví. Pokud Rogoze nezlomí na spolupracujícího obviněného, tak se nikdy nic neukáže a nedokáže.
    Ale fakt je tohle tím, čím bychom se měli chlácholit? Kdyby podobné odposlechy byly mezi Krulou a Berbrem (a třeba na ně dojde, na místě Sparťanů bych nejásal předčasně), mluvili bychom stejně, jako mluvíme teď? Nebo bychom mluvili o korupci, podplácení, špíně atd? Nebo kdyby místo Nezmara ty odposlechy byly na trase Šádek - Berbr (ve stejném znění)?
    Mně osobně je stydno, smutno a zle. Nebudu to omlouvat jen proto, že je to Slavia. Jsem přesvědčen, že to v nějakém poměrně krátkém horizontu znamená konec CITICu ve Slavii, protože postoj (alespoň oficiální) ke korupci je v Číně dosti drakonický, zejména pokud se týká korupce se státními penězi (a CITIC je v podstatě státní firma). Jsem přesvědčen, že pokud se ještě chvíli bude spojovat Slavia s korupcí, bude CITIC přinucen se Slavie zbavit. Za sebe bych řekl, že to je věc, která už teď nastane a nastat musí. Nějak si neumím představit, jak by si něco podobného mohl CITIC v Číně ustát.
    Vím, že schytám bambilion mínusů, ale já před tím vším hlavu do písku strkat nechci a bagatelizovat to taky ne. Je to hnus a ten hnus má na triku jeden z tehdy nejvýše postavených lidí ve Slavii.
    A nakonec bych chtěl říct ještě něco - považuji za neuvěřitelné a naprosto skandální, kolik novinářů má evidentně přístup do živého vyšetřovacího spisu. Tohle vynášení informací ze spisů je strašný mor, děje se to v neuvěřitelném rozsahu a zcela jistě účelově. Vytrhávají se věci z kontextu, dělají se senzace, to vše by se dít ve slušné zemi nemělo. Problém je, že ten spis vůbec existuje a že ty věci v něm jsou - tedy že se děly... Kdyby si Nezmar s Rogozem a Berbrem nevolal a nepsal, tak to novináři psát taky logicky nemůžou...

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Gino     před 3 lety 16.12.2021 07:24 |  
      18 4

      Zdenku… nehysterci…

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Ragnarok     před 3 lety 16.12.2021 08:53 |  
      1 6

      Jelikož jsou ve Slavii pouze srdcaři, tak ani v případě, že bychom měli rozpočet 0 nečekám odchod ani jednoho hráče ani činovníka. Ne. Ale u Trpišáka tak trochu věřím, že by tady chvíli zůstal i kdyby se dělo cokoli. Je to podle mne charakterní člověk.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      ColinSKS     před 3 lety 16.12.2021 09:24 |  
      12 5

      to ze spis je děravej jako cedník dokazuje jen to, ze v cesku za peníze lze pořídit vše.
      mohu tě ale ujistit, že úspěch prodeje čínských technologií, zejména v prvopočátcích cca před 15 lety byl postaven z 75% na úplatcích. Pak jak to zkokonalili a stali se špičkou, tak už uplácet nepotřebovali, protože nepotřebovali. Spíš jim do toho hází vidle antičínská politika, kde každý politik aby si přihřál polívku demagogicky hlásá, že do 5G Hauwei nepustíme, vždy mne odposlouchávají. To že tajná služba usa odposlouchává a monitoruje kdekoho a kde co, přes fcb, google a jiné služby, to nikoho netrápí. na jedné straně plamenné doměnky, na druhé opomíjená fakta. A tak je to vždy, i s tou současnou kauzou.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2021 09:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Slavistat     před 3 lety 16.12.2021 11:39 |  
      12 0

      No jasně, je to průser, že Nezmar do toho zabředl více a aktivněji, než se chtělo a čekalo (přeci jen ze začátku měl pomoci s rovinou a zákulisím), to co předváděl podle odposlechů už bylo nejspíš v jeho aktivitě a režii a JT to nechtěl platit a angažovat se v tom. Na druhou stranu, v tomhle museli jet skoro všechny kluby - buď aby dosáhly na titul, poháry nebo aby nespadly. Taky Nezmar nakonec odešel, což se dá chápat, že i kvůli těmto záležitostem (a samozřejmě že potichu a nemluvilo se, že to může být takovýto důvod, jako ve slušné rodině, aby se pak o ní nemluvilo na pavlačích). Bohužel pavlačové drbny se nakonec dostaly k policejním spisům a rozjely štvanici na Slávku. Je zajímavé, že hlavně na Slávii (nejspíš, že Nezmar kamarádil s Rogozem a často si i zbytečně volali) = je v hodně odposleších Rogoze), když Plzeň v tom jela kolik let - ale asi to kámoši Áda a Roman řešili vše osobně a Sparta v tom byla taky dost dlouho a bylo by toho víc než jen suchej hajzl ve finále poháru - třeba si Křetínský několikrát stěžoval na malou úctu ke Spartě a hned z toho byly výkony rozhodčích pro Spartu. Atd. s dalšími kluby. Takže zčásti hon novinářů za senzací a kliky - Slávie je ten nejlepší titulek, ale zčásti i cílená pomsta a pro někoho asi i zúčtování s Číňany a jejich "vlivem" v ČR... Je fakt, že se jim taková reklama nemusí líbit. Tedy důležité bude, jak se zareaguje na tuhle vlnu negativ a obvinění Slávie - když už další kauzy a pikantnosti nebudou, dá se to ustát poctivým zveřejněním faktů - peníze se nedaly (pokud je to pravda a zatím to tak vypadá), Nezmar byl odejit, statistiky dávají Slávii za pravdu, že byla spíše poškozená (roky 2019-20) a tak by se měli skřípnout někteří redaktoři, aby tyto skutečnosti ke každé zveřejněné kauzičce z odposlechů uvedli na pravou míru a v souvislostech - třeba ty pomoci od Czakira, kdy nám vlastně vůbec nepomohl a pískl proti nám pentli a jedno po druhém. Ale na to teprve přijde čas. Ovšem důležité pro takovou obhajobu je, jaká je pravda a co z té pravdy ještě vyplave :o). Jasně tu nakydanou "špínu" to úplně nikdy nesmyje, ale snad by to mělo Číňanům stačit, aby neudělali zbytečně ukvapené kroky. A na tomhle se teď musí pracovat a pracovat.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        rakusan     před 3 lety 16.12.2021 12:54 |  
        13 1

        Vzhledem k tomu, že za LFA nahlíží do spisů tydýt s šádkem, tak asi není divné co se zveřejňuje.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Barci     před 3 lety 16.12.2021 13:36 |  
        5 0

        Zajímavé je, že ještě před týdnem se řešil prodej podílu, přejmenování stadionu......atp.

        ****
        Management fotbalové Slavie v čele s Jaroslavem Tvrdíkem vyjednával několik týdnů o vstupu americké investiční skupiny Blackstone, potažmo její sportovní sestry, do akcionářské struktury pražského klubu. Jednání ale nakonec padla.
        ****
        Ani ne za týden vyplavou do médií úniky z tajných spisů , atp. , hned další zápas je nasazen nezkušený sudí, který to celé ještě víc zamotá...

        Rád bych věděl kde je pravda.....ale to se bohužel nikdy nedozvíme......brašna, suchej hajzl, Pelta v kabině, ....

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 18:55 |  
      9 0

      a) Sorry, ale vlastně nevíš nic, co by nevěděli ostatní.
      b) Přesto užíváš slova a výrazy typu "Podle mě je tohle mega průser - já osobně nepochybuji, že závazek vůči Berbrovi existoval - osobně předpokládám, že vzešel od Nezmara... - Nemyslím, že se někdy dozvíme, jak to bylo - Jsem přesvědčen, že to v nějakém poměrně krátkém horizontu znamená konec CITICu ve Slavii - Jsem přesvědčen, že pokud se ještě chvíli bude spojovat Slavia s korupcí, bude CITIC přinucen se Slavie zbavit...
      c) Nevíš nic, ale o všem jsi přesvědčený, nepochybuješ a jsi si jistý... Co když ten závazek Slavie vůči Berbrovi byl z kategorie, že Slavia slíbila uspořádat a financovat dětský fotbalový kemp a Tvrdík potřebné finance na fotbalovou mládež neuvolnil? Vždyť tady se zatím pohybujeme v rovině čirých spekulací a většina z nás si tam dosazuje jen něco, co by tam ráda viděla. Fakta? = 0 (nula)! Jen dohady, domněnky, hypotézy.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        pehacko     před 3 lety 16.12.2021 19:51 |  
        5 1

        Presne… fotbalovy kemp, kde bude Dáša ukazovat detem ochoceneho svaba!!! A dokazete, ze to tak nebylo!!!

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          bongor     před 3 lety 18.12.2021 08:38 |  
          2 0

          Kde a kdy bude ten kemp,ať se můžu taky přihlásit.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        zdenek_prachar     před 3 lety 16.12.2021 21:03 |  
        1 9

        Ano, jsem o názorech, které jsem napsal, hluboce přesvědčen. Na základě zveřejněných odposlechů (při plném vědomí, jak se s úryvky dá manipulovat), ze své znalosti čínského prostředí a ze svých zkušeností.
        Nejsem si jist, ale jsem o tom přesvědčen. A nikomu svůj názor nenutím. Čas ukáže.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 21:15 |  
          9 0

          Trochu protimluv, ne? - "Nejsem si jist, ale jsem o tom přesvědčen." :)
          Ale jo, třeba máš pravdu. Nebo ji nemáš. Nebude-li pršet, nezmoknem.

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            utrzeny_ze_retezu     před 3 lety 16.12.2021 21:30 |  
            1 0

            Ale "není", jen je prostě přesvědčený o faktu, na který nemá nebo nepotřebuje důkazy či fakta, takových lidí dnes je a že to jde proti logice...

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 21:36 |  
              2 0

              "Fakt, na který nepotřebuji důkazy"... není fakt, ale hypotéza.
              Kolega by se měl podívat na kapitolu ,výroková logika´.


              Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2021 21:43) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            zdenek_prachar     před 3 lety 16.12.2021 22:23 |  
            5 5

            To, že jsem přesvědčen dosavadním děním o něčem neznamená, že si tím mohu být či že si tím jsem jist. Opravdu nevidíte rozdíl, mezi přesvědčením a jistotou? Nebo jen máte nutkavou potřebu zesměšnit názor, se kterým nesouhlasíte, ale proti kterému jste nevznesl jediný protiargument? Pokud se ukáže, že jsem se mýlil, rád se tu veřejně omluvím, jako jsem ostatně udělal již několikrát dříve. Jsem totiž zvyklý si za svým názorem stát a také připravený přijmout zodpovědnost za své omyly.

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              knl66 (přítel SN)     před 3 lety 16.12.2021 23:01 |  
              7 1

              Jaký mám podle tebe vznést protiargument? Jediné, co se na tvůj dlouhý elaborát dá říci, že zatím nic, co jsme se s takovou pompou dozvěděli, neobsahuje jakýkoliv důkaz o korupci proti JT, proti Slavii. Toť vše.
              Máš-li dojem, že jsem chtěl tvůj názor zesměšnit, dobrá, tvůj názor amrzí mě, že to bereš takhle. Spíše jsem si chtěl zapolemizovat. Dát do protikladu onu neexistenci důkazů a tvou jistotu, že to všechno špatně dopadne.
              A přijmout "odpovědnost za své omyly" tady, na diskusním fóru SN???? - Jak by sis to asi představoval? Mávneme rukou, každému to bude jedno, vždyť jsme tady snad mezi svými a netřeba to nějak hnát do krajnosti. Mýlit se je lidské a jsme tady snad kvůli fotbalu a kvůli Slavii. Omluva, jestli jsem se tě dotkl víc než je zdrávo. :)


              Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2021 23:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 22:46 |  
      0 0

      Dobrý, jenže něco ve vzduchu visí ... dejme tomu - zneužití, když už to využití známe. A nebylo by to poprvé, teda pokud jde o novinářskou kampaň ve stylu - kdo nejde s námi, jde proti nám - viz manželé Rosenbergovi by mohli vyprávět, teda kdyby byli a neproletěli tehdy komínem a před tím médii jako vítr! No snad nás/někoho něco nečeká podobného ... Jsou holt věci ošidné i když asi těžko uvěřitelné, natož pochopitelné ..

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 08:41 |  
      0 0

      AD zdenek_prachar: Ti, co se chodí modlit asi vyvolají boží mlýny, což je na roky a hodně dlouhé nebo: se přehrada z řeky špíny protrhne "přírodní cestou" - no někdo připlatí AJETO!! Vládne trh a na něm poptávka, nabídka se přizpůsobí. Existuje vtípek:"Komunisti hlásali materialismus a chovali se jako idealisti, a taky, že havlisti hlásali idealismus a chovali se jako ... no přece materialisti" Dodávám: existuje knížka Paradoxy - a je to hodně poučné čtení ...i pro fandy fotbalu!

  12. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    gazza     před 3 lety 16.12.2021 16:40 |  
    6 5

    Klasická mafie .Normálně vybíral od všech klubů výpalné .Síla .

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 21:42 |  
      0 0

      No asi ti nikdo nevyvrátí, že se tak už neděje a všichni se drbají pod bradičkou. I ti pisálkové ví, jak něco dostat /o kafe na tiskovce nejde a chlebíčky taky ne/ Všechny blahosklonné povolovačky i sliby něco stojí.

  13. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Systém (host)     před 3 lety 16.12.2021 20:28 |  
    0 0

    Toto vlákno bylo přesunuto do článku Článek pro diskuzi off-topic prosinec 2021

  14. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    James     před 3 lety 16.12.2021 21:27 |  
    7 1

    Dneska jsem se bavil s člověkem, který pracuje u kriminálky. Ten mi řekl, že z těch odposlechů, které ještě nebyli zveřejněni vyplývá, že se u Berbra snažily zjednat výhodu u rozhodčích zástupci téměř všech klubů z ligy. Krom Bohemky a Teplic jsou tam namočení všichni, dokonce je tam i odposlech z kterého je patrné, že sparta dala Královci za finále poháru tučnou odměnu.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Sapfa     před 3 lety 17.12.2021 07:02 |  
      4 0

      To je zajimave, ze ispart a vsechny clickbait media nahlizeji jen do tech odstavcu spisu tykajici se Slavie...m....y medialni

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        pehacko     před 3 lety 17.12.2021 07:15 |  
        10 0

        A tebe to překvapuje? Kdyz spis pousti novinám Sadek s Tidytem? Kdyz vetsina novinářů jsou rude placené devky? Vsak po nas jdou uz par let… Vis jak se jim musi strasne spatne psat? Kdyz jsme o nekolik svetelnych let jinde, nez ta jejich srarticka? Tak ted maji konecne aspon nejake to steblo, ktereho se muzou chytit.. kdyz ten zly Cinan se na tu osklivou Slavii porad ne a ne a ne vykaslat a kdyz ten vysmivany Jarda Tvrdik ne a ne a ne tu Slavii polozit.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Sapfa     před 3 lety 17.12.2021 07:59 |  
          5 0

          Neprekvapuje. Napsals to presne. Zhrzeny Madl, Sralta boys z Plesku, jeste mi chybi neco od Prochazky. Jsem opravdu zvedavy, zda nekdo najde odvahu a vynese neco i na ostatni. Nejaka media by snad mohla.

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            pehacko     před 3 lety 17.12.2021 08:29 |  
            7 0

            Tak si vzpomeň na větu Ivanka kamaráde. Že má ivánek ty mediální mrdky pořešený. To jsou pořád ty stejný mediální mrdky, jediny kdo je mozna novej od te doby je Vacek, Konecnik a Podrouzek… takze to je jeste vice cesta smer mordor. Takže z těch současných špinavej šmejdů co v tom jedou od dob Horníka Pelty a Košťála opravdu nikdo proti rudým nepůjde

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            deny91     před 3 lety 17.12.2021 12:21 |  
            0 0

            Procházka dělá ten eFotbal

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          bongor     před 3 lety 18.12.2021 08:43 |  
          0 0

          A ten Trpiš pořád do tý sralty,ne a ne jít!

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      deny91     před 3 lety 17.12.2021 12:23 |  
      1 1

      Tak to s těmi dalšími odposlechy jinejch klubů a s Královcem mě zaujalo. Fakt ti to říkal někdo relevantní, kdo do toho má vhled? Protože to bychom se pak měli na co těšit.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        kjandourek (admin)     před 3 lety 17.12.2021 13:01 |  
        6 0

        Tak obecně teď nějak byli uvolněny odposlechy věcí, které policie odložila jako nezajímavé, případně nedokazatelné... takže tam musí být ještě věci, kvůli kterým opravdu po Berbrovi šli...

  15. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Sapfa     před 3 lety 17.12.2021 06:54 |  
    11 0

    Trochu tapu. Berbr nedostane rok zaplaceno a presto pro nas stale pracuje? A po dalsim roce bez zaplaceni opet? To mi trochu nesedi a rikam si, kde je vlastne ta pravda? Jak pise mekdo nize, spis mi to prijde, ze slo o "jizdne", aby se piskala rovina, slo o nejakou Nezmarovu iniciativu, se kterou JT nesouhlasil. Kazdopadne si myslim, ze Berbr neni samaritanec a kdybycjom vuci memu meli opravdu nejaky predem jasne domluveny dluh, tak nam dalsi roky urcite nepomahal, talovy samaritan neni, natoz blbec, se kterym bychom si tskhle vytirali podlahu.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 06:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      pehacko     před 3 lety 17.12.2021 06:58 |  
      4 1

      Proste srdcar a sen kazdeho zaměstnavatele! Takhle se ma pracovat! Roky zadarmo!

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      kjandourek (admin)     před 3 lety 17.12.2021 08:52 |  
      13 3

      Tak ono obecně, i když se nám to nelíbilo a byli jsme proti tomu při každé volbě, musíme si uvědomit, že Berbr byl právoplatně zvoleným místopředsedou FAČR....
      Tady si mnozí lidé představují, že bychom se s ním mohli "nebavit"... To je asi podobná představa jako kdyby teď Fiala prohlásil, že dostal dostatek hlasů, složil koalici, tak bude premiérem a nebude se o tom bavit se Zemanem...
      Všichni vidíme a vnímáme, že Zeman škodí jak může, ale pokud chceš být premiérem, nemůžeš ho úplně obejít... tu schůzku s ním mít musíš... a nesmíš si ho úplně nasrat, aby ti do toho neházel vidle... a na druhou stranu i on ví, že kdyby došlo na nějaký "boj", tak máš páky na to, jak ho dostat ze sedla (například článek 66.)... a i on sám si uvědomuje, že státu by půlroční bezvládí s řešením kompetenční žaloby taky dvakrát neprospělo...

      S Berbrem to bylo podobný - on nebyl nějaká šedá eminence vzadu, on byl právoplatným místopředsedou svazu....s tím, že právoplatný předseda byl jeho loutka... na jednu stranu jsme pro něj byli osina v zadku... a na druhou stranu jsme začínali mít sportovní úspěchy a i FAČR potřebuje mít co nejvíc klubů v pohárech... potřebuje, aby mu kluby generovali fotbalisty schopné měřit se s nejlepšími...

      A to nemluvím o tom, že se objevují jenom přepisy hovorů mezi Berbrem a Nezmarem.... Víme, že Nezmar pomlouvá Tvrdíka (kterého Berbr nesnáší), pomlouvá hráče, šíří řeči o tom, jak někdo rozmrdává kabinu.... už netušíme, co se dělo po tom, co Nezmar položil telefon.... Jestli třeba do sebe s vedle stojícím Tvrdíkem nešťouchli a neřekli si: "Ty vole, dobře si toho šmejda vodíme..."

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 20:38 |  
        0 0

        Milý Karle, souhlasím, jen dodávám, že informace se podávají, aby jiní /druzí/ konali a o to asi jde i zde - dobře jsi to naťukl. Já třeba vidím podobnou /taky hnusnou/ taktiku: Rozdělit lidi, nejlépe na půlku, získat moc a pak některou půlku co nejvíc nasrat, ono se něco vyvrbí. A zatím, co jedna půlka lidí je nas***á a druhá neví dosud jaká bije ... tak urvat, co se dá a třeba rychle zmizet! Jen čas ukáže, je třeba být bdělý a ostražitý a koukat odkud a kam vítr vane ... a nezapomínat!
        A už se těším až budeme louskat přechodníky při luštění budoucích sdělení od informátorů. V přechodnících jsi dobrý a uznávám tě! Ostatní možná ostrouhají, nebo se naučí a doženou nás ... ale z toho hrůza nehrozí, doufám!

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          padre     před 3 lety 18.12.2021 09:18 |  
          0 0

          :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      kedul     před 3 lety 17.12.2021 15:55 |  
      2 0

      Souhlas, ale problém může být v tom, že Policie patrně pojala podezžení na korupci v obou dotčených sezonách, tj. jak 2018/19 tak i 2019/20. Taková teorie by zakládala předpoklad, že v tom prvním případě byla skutková podstata uplácení už naplněna. Ale pokud jsem to všechno dobře četl a správně pochopil, žádný důkaz k tomu neexistuje.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 20:55 |  
        0 0

        Prostě: Policie od toho je, aby podezřívala a hlavně hledala důkazy a pak konala. V tomto případě, to jde ztuha /slušně řečeno/. Nebo něco přehlédli - malér by byl, pokud by zjistila, že naslouchala těm divným! Kdo to asi byl? Šuhaj, přece - nebo v písničce cikán, ale to se dnes nesmí prý vyslovit, natož napsat. Na novinkách a iDnes jde o "zakázané" slovo... takže - zapomeňme a asi ušetříme čas i nervy. A dáme si příště bacha než někomu zase naletíme. Chabé, ale aspoň něco! Teď přišel čas na štamprli , zatím malou, stávají se horší věci a kovid za každým rohem ... Takže suma sumárum. Policie asi končí - jiní nástupci pokračují, ale pravomocí policie nemaje - bude holt za vola někdo jiný. Kdysi se říkalo například o Tonících jako o blbcích "tam nahoře" asi toto: "Do manéže v cirkuse vjede traktor s valníkem s plně naloženými hovny. Najednou světla zhasnou a do valníku plácne deska spuštěná ze stropu šapitó a to tak, že celý cirkus je potřísněný hovny, každý i v hledišti ... Bubny virblují a do všeho nakonec v záři světel vběhne Toník a k tomu celý v bílém a světla září, Toník se směje a ostatní jen odklepávají kapesníky sračky ze šál a svrchníků!" No raději jdu připravit kapesníky, třeba se budou hodit ...a rád i vypomůžu!


        Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 20:57) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          padre     před 3 lety 18.12.2021 09:17 |  
          0 0

          :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 21:24 |  
      1 0

      Dobře trefeno /od sapfa/ a kozel to není! Nicméně Buď je policie slepá /stává se/ ale v tom případě něco smrdí vydíráním / jakož i následné články s podtextem počkejte, co bude příště, uvidíte - koukejte mluvit nebo .../ A taky ono o úplatek se nemusí vždy žádat, natož v telefonu - v detektivkách made in USA jo - a pak hrdina přijde, netasí kvér, ale zmáčkne čudlík, který mu pustí do ucha odposlech ... a v případě Británie se spustí i záznam z kamery plus analýza komunikačních programů - kdo asi vydal šifrovací kód Skype, když si ho tolik oblíbili mafiáni,. Jenže trh si vyžádal už jiné programy, jejichž tvůrci už byli svolnější nebo si z toho udělali malý kšeftík. Dnes se prodávají věci i bez záruky .... ona záruka na slepičí prdel je prostě problematická, že?


      Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 21:26) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 21:37 |  
        1 0

        Zato ta slepičí prdel funguje, když má vodiče/našeptávače/ a k tomu i bakšiš, tak jede a jsou servery, co ochotně zveřejní každou slepičku, nemaje nic jiného ke zveřejnění a jsou líní hledat! Když vzpomenu třeba Steinera, blahé paměti, jak vysedával v knihovnách, v archivech, hledal, hledal, pak něco napsal! Jsou tací, co musí dostat vše rovnou pod rypák. Příště prosím ne pod , ale přímo na něj /do něj/ do rypáku teda!

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          padre     před 3 lety 18.12.2021 09:16 |  
          0 0

          :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        padre     před 3 lety 18.12.2021 09:15 |  
        0 0

        :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

  16. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    pcitron     před 3 lety 17.12.2021 12:25 |  
    6 2

    Trefné komentáře pod dalším článkem dua Palička & Čermák na iDnes.

    Zde je výtvor páně Paličky k článku, který se nás jinak vůbec netýká:

    "Mistrovská Slavia, tolik propíraná kvůli podezřelým hovorům, dostala ve středu od rozhodčích tři dárky k postupu: přehlédnuté vyloučení, neodmávaný ofsajd a navrch darovaná penalta. Výsledek? 3:1!"

    Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/kauza-berbr-spis-svab-rozhodci-nacelnik-ondrej-ginzel-roman-rogoz.A211216_170044_fotbal_tof?zdroj=top

    A zde komentáře:

    "Nejvíce se mi líbí, že o tom píše Palička, v pětiletce Plzně její dvorní novinář a kamarád jejích šíbrů. Ten měl Berbra vedle sebe tisíckrát v plzeňské VIP a prohlédl až teď? Novináři, co obhajovali Limberského a Pilařovy akrobacie by měli být zalezlí...!

    "Koukám, že panu Paličkovi a Čermákovi leží ty úspěchy Slavie hodně v žaludku. Ty ji "naroubují" i do článku o ovlivňování zápasů Plzně... Všichni víme, komu šel Berbr nejvíc na ruku... A kteří novináři nejvíc mlčeli. A teď zloděj křičí, chyťte zloděje. Resp. vrah na rohu ulice o morálce káže"


    Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 12:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 20:18 |  
      1 0

      Inu, bohužel je ještě několik lidí, co pamatují bývalé "kádrováky" - ti také "jen" informovali..., jako dnes informují jiní. Každá informace sleduje účel následného konání - tedy informace od lidí a jde o to jakých lidí. Ve fotbale už moc Steinerů, Šálků není - tedy nejsou!!! A ti noví - no on to někdo přebere ... Čas, ten je pro každého a idiot, ten se může snažit! Ale bacha: ten čas je uličník, otevírá dveře plkům typu!: Já jsem vám to říkal. Jen, aby to nebyl zase nový Berbr, nebo o to jde? Nevím, ale bůh snad ví, jak to je ... a pár mudrců zde
      s ním..., já tedy ne, vím prdlajs, jen si říkám bacha - radilů jsem zažil za život dost! Pamatuju například soudruha, co na schůzích začínal své "výstupy" slovy: Soudruzi: "Já a soudruh Lenin tvrdíme ..." Naštěstí už ho vzal čert! Tedy oba, Lenina i soudruha. Pro přesnost, že?

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Vhoo (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 13:47 |  
      5 2

      Stejně je to sranda jak sme si mysleli jakej je Nezmar eso a ono to byl jen mladší Horník kterýho jsme před tím nechtěli.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 20:22 |  
        1 0

        Jó dnešní doba velí: Čekat, co se z koho vyklube a někteří tak zvaně za větrem a počkat, až se to přežene. Jenže, kdo by pak slintal u těch reklam, co přilepí ke geniálním výplodům. No, holt něco nese a něco ne. Babo raď!

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 20:02 |  
      0 0

      Ale stačil za firmu "konzultovat" výběr investora do Plzně, takže rychle zpátečka, i tak se dá být užitečný, no jen když to pomůže fotbalu ... jeden investor sem , jiný tam - to teď frčí! Co kdyby konkurence zaškodila? Hledejte, kdo asi odtud prchá ... zatím číňan to není. Za to Křéťa, ten už má cestičku. Něco holt na způsob: děkujeme odejděte - už tady bylo a výsledky - hledej, hledej, trochu smradu asi, což je málo!

  17. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Qope     před 3 lety 17.12.2021 14:05 |  
    2 3

    "My jsme domluveni se Syrovátkou a Konrádem (finančním ředitelem), že až se (Tvrdík) ozve, tak první věc s ním budeme řešit tohle! Ale kdy to bude, to prostě neumím říct…“

    Zajímavá věta, docela by mě zajímalo stanovisko pana Syrovátky, očividně by k tomu měl také co říct ...

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Ados     před 3 lety 17.12.2021 14:20 |  
      0 8

      Pro mě byl Navar při vstupu do klubu takovou morální pojistkou, že to ve Slavii bude fungovat a že bude silnou oponenturou JT - on jako bývalý řadový fanoušek. Nadále tomu věřím a to víc mě mrzí, že i jeho jméno tam figuruje.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 19:12 |  
        1 2

        Tuším Nezmar a Navar je překlep. Nechal bych promluvit někoho z Liberce, když pašalíkoval tam. JT se nemusí obhajovat - hovoří skutky. Když jde o něco, tak se obětuje i to dobré. Pro slávu jiných - to je oč tu běží. Vyšetřování končí, zapomínejte a hlavně rychle, jinak ... si vzpomeneme na každého. Třeba přijdou na řadu i ty užitečné osoby, co se jen oháněli smetákem! Berbra jsem v životě neviděl, ale to musel být teda machr, co všechno zvládl, no asi nebyl hlavně líný, byť třeba dobře placený, což jiní nebyli a to je teď asi štve. Hezké je zveřejňovat platy Stanciua a co plat Nezmara? Ten je tabu! Pokud mi paměť neklame, tak Nezmar na place neukázal ani zlomek toho, co Nico. A co Kanga a jeho "opičí" poskakování a vystrkování zadku na diváky? To bylo zadarmo? Jsou věci a "věci" . tohle rozlišení sice Mádlovi a spol. "zázračně" chybělo a rozum dosud nepobral a v žaludku není infekce, nýbrž Tvrdík. No stává se - mně v žaludku leží spíše ti pisálci - to netajím. Dokázali prd, jen jim někdo nakoupil odposlechy a tak jedou - a kolik berou?, no i třeba na ně dojde. Divné je, že v odposlechu nejsou kecy s novináři. No ten Berbr byl prostě mazanej, jen někteří prohlédli ... pozdě, ale přece. Tak nějak asi! Soudruzi ví a straně soudruhů věřte - slýchávali jsme - dnes přišli noví ... a jedou!


        Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 19:15) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:26 |  
          0 0

          Překlep to určitě nebyl. Vždyť píše o Syrovátkovi. :-)

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 19:44 |  
            2 1

            No, jen když jsou vyvolení, co ví a znají! A školí jiné .. no stává se! Ostatní si můžou hodit mincí, asi to vyjde na stejno. Staří Řekové věděli něco o užitečnosti losování - snižovalo nebezpečí k průniku blbů do funkcí, ale nevylučovalo je a nechránilo před nimi - jenže dnes se nelosuje, dnes se rovnou volí! A voli jsou všude kam dohlédneš! A taky, kde vůbec nejsou - tam musí být nádherně ... prý nyní asi v Plzni, že!

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:28 |  
        1 0

        Kdyby byl silnou oponenturou Tvrdíka, tak by byl odejit jako mnoho předchůdců.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 19:55 |  
          0 0

          Jak píšu, kdo ví ... a zná, vždy se ukáže - byť někdy s křížkem po funuse, ale jde to, leze to sice jak z chlupaté deky, ale jde to! A za to se má klanět? - to dělali Berbrovci! Nyní musí jiní - modly jsou postaveny nebo se už staví, takže rychle trénovat kolena! POZOR kleknout - na tři, holt nová skladba spartakiády! Nácvik jede, rychle na značky!

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Ados     před 3 lety 17.12.2021 19:55 |  
          2 2

          Já to myslel tak, že Navar byl dřív taky jen fanoušek a dostal nabídku snů. Tím, že je vysoko postavený člen klubu, tak věřím tomu, že pokud by věděl o nějakých nekalostech, tak buď odejde a nebo se bude snažit uvnitř klubu tento nešvar odstranit. Můj příspěvek byl myšlen pozitivně, tak se omlouvám jestli ho někdo pochopil naopak.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 19:36 |  
      1 1

      Dobře, čope - nejsa jasnovidec, ale: Co třeba by měl říct. No přece, co se líbí a Mádlovi vlézt do zadku. Proč ty odposlechy jsou ? - příště holenkové víte co /ne/mluvit. Hlavně samá ptydepe a floskule, protože Mádl s Bosákem to přežvýkají a vy to teprve pak dostanete na talíř. To bude informací, asi něurékom! A kdo moc ví ... je nebezpečnej, věděl už nějaký Pepík Džugašvili, že?

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        sTizz (přítel SN)     před 3 lety 18.12.2021 00:19 |  
        1 0

        :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

  18. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Vašek     před 3 lety 17.12.2021 15:10 |  
    0 0

    Tak já jsem osobně zvědavý co z toho ještě všechno vyleze. :)

  19. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Akuls     před 3 lety 17.12.2021 15:22 |  
    7 0

    Odposlechy se dostaly ven více méně až po té, co se stal FAČR poškozenou osobou. Tipnul bych si tedy, že je někdo z FAČRu vynesl Procházkovi a ten, jako velký kamarád Martina Kroba, se na eFotbalu hned pustil hlavně do Nezmara, který tehdejšího předsedu Odboru přátel a generálního ředitele ve spolupráci s JT ze Slavie vyštípal. Ostatní média více méně jeho texty uveřejněné na eForbalu pak jen přejímala.
    Jsem rád, že už Nezmar ve Slavii není, jeho neustálé výpovědi a vydírání Tvrdíka mne uź tehdy štvalo, ale pořád jsem přesvědčen, že Nezmar jel opravdu jen na tu oranžovou, protože kdyby jel na červenou, tak se s Berbrem určité nebaví po telefonu, ale jen osobně, tak jako Krula se Šádkem. Navíc údajný úplatek pro Berbra 1 mil. Kč za titul a de facto šanci si zahrát CH.L. je úplně sméšný, vždyť už na začátku tohoto století nabízel Horník rozhodčím za jedno ligové vítězství Viktorky 300 kapříků a pochybuji, že by si on a Pelta počinali ve Spartě za Košťála jinak, když sám Pelta veřejně přiznal, že už si ty cinklé tituly odpracoval a může se tedy v klidu stát novým předsedou FAČR. Navíc tehdy titul často znamenal přímý postup do CH.L.. Ze Sparty se tehdy český Juventus nestal, ačkoliv nový předseda FAČR Ivan Hašek snad měl v plánu Augiášův chlév vymést, ale chuť na to ho rychle přešla, místo prezidenta FAČR rychle opustil a vyrazil raději jako trenér těžit petrodolary do Emirátů.
    Mimochodem odposlechy Pelty, co by sportovního ředitele Sparty, třeba s předsedou Komise rozhodčích Brabcem o nasazování rozhodčích, prý stále někde na policii existují. Horník tehdy hovořil i o tom, že se diví, že například nikdo nezveřejnil jeho pikantní telefonické rozhovory s Peltou, kolem malého pražského derby ACS vs. VŽ, kdy sudí odpískal proti Viktorce na Letné 3 velmi přísné penalty. Říkal tehdy, že to by byl teprve kabaret, kdyby tyto odposlechy dostal do rukou Čtvrtníček s Lábusem.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      kedul     před 3 lety 17.12.2021 16:32 |  
      5 0

      Jo a Procházkovi se na to vzhledem ke Slavii nevyjadřuje příliš lehko: https://video.aktualne.cz/dvtv/cesky-fotbal-je-prorostly-korupci-je-to-odraz-spolecnosti-ri/r~c2a17fd25eb611ec94d2ac1f6b220ee8/ Obzvláště při vědomí že ta žumpa v našem fotbalu funguje po celá desetiletí a přitom Slavia po většinu toho období nepatřila mezi ty vyvolené kluby, spíš naopak. Bohužel jako značka byla do toho vtažena až na samém vrcholu, když už to celé nesnesitelně zahnívalo a příšerně zapáchalo. Jaký paradox: docela odvážný Tvrdík se od počatku svého působení ve Slavii až do volební Valné hromady FAČR (2017?) dost otevřeně i odvážně vyhraňuje proti Berbrovu klanu v jejím vedení (angažovaně usiluje o hlasy proti jeho volbě), ale po jednoznačném (opakovaném) volebním vitězství dotyčného klanu za hojné podpory většiny členských klubů APK v čele s ACS a FCVP dostane strach a připustí, aby jeho podřízení (ne-li on sám) poníženě poklonkovali tomu, co donedávna odsuzoval. Ale zpátky k Procházkovi: jako nezávislý profík nemohl udělat nic jiného, než to zveřejnit, a to i přes patrné historicky dané sympatie ke značce SKS.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Akuls     před 3 lety 17.12.2021 18:47 |  
        6 2

        Já mám s redaktorem Procházkou nyní docela problém. Byly doby, kdy co by redaktor Sportu, pod šéfredaktorem Zbyškem Pechrem (mimochodem synem redaktora Jiřího Pechra, známého sportovního redaktora Svobodného slova a velkým slávistou), byly jeho sympatie k SKS patrné a naopak byl velmi nenáviděn příznivci ACS. Nyní ovšem již delší dobu Slavii svými články spíš škodí. Důvody jsou podle mne tři:
        a) jako přítel Jaroslava Šilhavého kategoricky nesouhlasil s jeho vyhazovem ze Slavie a podle mne to Nezmarovi a Tvrdíkovi nikdy nezapomene. Musím se přiznat, že i já bych tehdy Šilhavému ještě ten 1/2 rok dal, aby dokončil sezónu a jsem si skoro jistý, že by se neprohrálo třeba v Jihlavě nebo doma se Zlínem a možná by se při klopýtání Plzně tehdy uhrál ještě i titul. Na druhou stranu by JiT přišel o 1/2 roku později a ten by mu v poznávání týmu určitě v nové a mistrovské sezóně chyběl,
        b) odchod Martina Kroba z pozice generálního ředitele SKS fotbal. Některé diametrálně rozdílné názory generálního ředitele Kroba a sportovního ředitele Nezmara vedly k tomu, že si pan Nezmar u pana Tvrdíka vydupal odchod pana Kroba ze Slavie. O tom, že jsou Krob s Procházkou velcí kamarádi, bylo možné se přesvědčit na každé Univerzitě Slavia, kam redaktor Procházka pravidelně docházel,
        c) redaktor Procházka má evidentně velký problém s příchodem Číňanů do Slavie. Nevynechá jedinou příležitost, aby si do Slavie z tohoto důvodu rýpnul. Přitom díky čínským investicím prožívá Slavia jedno z nejúspěšnějších období ve své dlouhé historii a pan redaktor může tím pádem každý rok vydávat nové, doplněné vydání Věčné Slavie, kterou mu pánové Krob a Pomykal nezištně prodávají ve slávistickém, resp. jejich fanshopu na stadiónu v Edenu. Pan redaktor Procházka je dokonce tak opovážlivý, že v posledním vydání knihy se uvedl jako autor na prvním místě a Vítězslava Houšku nechal uvést na titulu knihy až za sebou. Přitom pan Houška je po všech doplňcích stále autorem minimálně 90ti % textu knihy. Snad se pan redaktor Procházka alespoň spravedlivě dělí o tantiémy z prodeje Knihy s vdovou po skutečném autorovi Věčné Slavia.
        To, že redaktor Procházka, jako profesionální novinář, využil situace a uveřejňování odposlechů si užívá, mu určitě vyčítat nejde. Snad jen pořadí jednotlivých odposlechů mohl jako údajný slávista trochu změnit. Ale tam evidentně hrály svoji roli jeho antipatie vůči panu Nezmarovi a asi i panu Tvrdíkovi a strach aby ho náhodou některý kolega novinář nepředběhl.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:06 |  
          5 1

          Když končil Šilhavý, tak plzeň měla náskok díky fenomenálnímu podzimu snad 12 bodů. Možná ještě se ten náskok blížil ke dvaceti bodům... Nastal tak pro nás ideální prostor pro změnu, už celý podzim byl v křeči a další půlrok pro Šilhavého by nám spíše uškodil, protože by se jedině oddálilo nevyhnutelné. Takhle měl trenérský tým půlroční adaptaci a mohlo se dříve reagovat na změny v kádru.

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            pehacko     před 3 lety 17.12.2021 19:17 |  
            2 1

            Myspulin byl tou dobou oplne bezradny a jen by to bylo horsi a horsi… ac jsem take byl smutny a skoro rozhorceny, ze dostal padaka, tak současnost ukazuje, jak to bylo dobre!

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            Akuls     před 3 lety 17.12.2021 22:53 |  
            0 6

            Bezesporu se ukázalo, že příchod JiT do Slavie byl skvělým krokem. Jen bych si ale dovolil připomenout, že "bezradný trenér" Šilhavý udělal v 16ti podzimních zápasech 32 bodů, JiT ve 14ti jarních zápasech jen 27 bodů. Na jaře se prohrálo v Jihlavě, doma se Zlínem a Jabloncem a také se doma jen remízovalo se Slováckem a těchto 11 hodně překvapivě ztracených bodů na konci ligy pak hodně chybělo. Ačkoliv už po podzimu tenkrát pan Tvrdík gratuloval Plzní k zisku titulu v sezóně 2017/2018, tak nakonec Plzeň po skvělém podzimu, ale jen průměrném jaru, vyhrála ligu o 7 bodů, takže obhajoba titulu pro Slavii byla nakonec docela reálná.
            Faktem je, že Šilhavému nepomohlo, že se nechal v létě, prý hlavně panem generálním ředitelem Krobem přesvědčit, že je potřeba v SKS vsadit na zkušenost. Bylo hodně změn, sestava si dlouho sedala, posily zvučných jmen až tak nepomohly, hodně chyběl gólman Pavlenka, a tím pádem se nepovedla ani baráž s APOELem. Dále se některým hráčům nezdála rotace v sestavě (možná že po příchodu JiT a pozdějším odchodu na hostování do Drážďan, Hušbauer na Šilhavého ještě se slzama v očích vzpomínal) a nakonec před posledním zápasem E.L. s Astanou mu vedení více méně veřejně projevilo nedůvěru. Proto nebylo divu, že výkon týmu šel v závěru podzimu dolů, horko těžko se ještě porazil doma Baník, ale s Astanou se potřebnou remízu vybojovat nepodařilo.

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 23:49 |  
              2 1

              7 bodů je strašně moc, oni si mohli dovolit ztrácet, nebyli pod tlakem... Po celou dobu to měli pod kontrolou. Kdyby se hrála nadstavba, tak stále bychom i přes všechny výhry potřebovali, aby z 5 zápasů vyhráli maximálně dvakrát a s námi prohráli.
              Body nebyly tím hlavním problémem, ale předvedená a ustrašená hra ano. Na tom z dlouhodobého hlediska nešlo stavět. Šilhavý umí rychle postavit kvalitní základy. Vytipuje si 13 hráčů, na kterých to stojí a ostatní si moc nekopnou. Jenže v druhé sezóně neumí udělat další krok, který by ten klub posunul nahoru. Naopak se zasekne a následně dochází k propadu.
              Krob byl za mě krok vedle, zda byla jeho myšlenka Danny, Altintop a další to netuším, ale když odešel, tak jsem byl jedině rád. Odbor Přátel, Univerzita Slavia, za to mu děkuji, ale do vedení klubu už prosím ne. Vždyť i jakožto generální ředitel měl střet zájmu jako vlastník fanshopu. Sice to oficiálně bylo přepsáno na Pomikálka, ale... :-)

              • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

                wimpy     před 3 lety 17.12.2021 23:54 |  
                1 0

                Jen upozorním, že to, co říkáš, že odehrál sezonu se třinácti hráči, ho provází celou kariéru, s výjimkou toho roku, kdy mu u nás nakoupili jména a on musel začít rotovat, což do té doby nikdy nedělal.

              • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

                Nax     před 3 lety 19.12.2021 04:57 |  
                0 2

                Tech 13 vyvokenych ma od Brucknera. A potom potopa.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          kedul     před 3 lety 18.12.2021 01:33 |  
          5 3

          Není třeba hned všechno převádět do osobní roviny ani to nahlížet jako souboj my a oni. Procházka, pokud si chce uchovat nějakou profesionální čest, nemůže publikovat jako (na komkoliv či ćemkoliv) závislý pisálek. Dobrý a poctivý novinář už z podstaty svého svědomí musí psát stylem "padni komu padni" a hlavně nesmí zakrývat či zamlčovat fakta a už vůbec ne je jakkoliv manipulovat. Mimochodem právě dnes mě napadá velmi aktuální dobrý příklad, a sice postoj více než čtyř stovek redaktorů a ostatních pracovníků ČRo, kteří se jasně a velmi odvážně vymezili proti včerejšímu rozhodnutí GŘ René Zavorala jmenovat do funkce ředitelky zpravodajství "služebnou" novinářku resp, (ovšem i schopnou) manažerku Jitku Obzinovou, která mj. taky díky této své vlastnosti po léta střídá manažerské posty v několika soukromých i v obou veřejnoprávních médiích. Paní a pánové, obyčejní zaměstnaci dotyčného rádia si uvědomili, že v sázce je nezávislost potažmo otevřenost zpravodajství ČRo. Totiž paní Obzinová má z minulosti pro dobré novináře velmi nelichotivou pověst, tj, že v zájmu své vlastní kariéry poslušně vykonává přání nadřízených respektive majitelů médií. Sice ji nelze upřít velmi odvážné a usilovné počínání v náročné roli válečné zpravodajky ČT (coby mladé dívky) v zemích bývalé Jugoslávie v devadesátých letech minulého století, ale z pozdějšího působení má minimálně v jednom případě pověst nátlakové "manipulátorky" podřízených respektive jejich zpravodajské činnosti.

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            pcitron     před 3 lety 18.12.2021 12:23 |  
            4 5

            V čem byli odvážní? Současní redaktoři ČRo slouží jedné, levicově progresivní ideologii. Neštítí se lhaní. Když jsem je jednou přichytil při očividné lži v souvislosti s návštěvou Trumpa v Polsku, volal mě dokonce tehdejší varšavský zpravodaj Čro. Do svých pořadů si zvou "odborníky" jedné strany, např. v souvislosti s BLM jednoho "amerikanistu" z Ostravské univerzity, fanatického obhájce BLM. Bylo by naopak potřeba, aby paní Obzinová vyčistila Augiašův chléb..

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              wimpy     před 3 lety 18.12.2021 12:27 |  
              2 1

              Asi jako ho vyčistil Berbr ve fotbale?

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              Cross     před 3 lety 19.12.2021 21:41 |  
              1 2

              Citrone, Zlatá slova o Českém rozhlase. Zlatá! Smečka levicových lhářů a progresivistických manipulátorů, která vyžírá kapsy i všem lidem, kteří je neposlouchají a o jejich neomarxistická moudra nestojí. A vrcholem je samozřejmě ČRo+, který šéfuje starý svazák, komouš a nedostižný přisírka s obočím Brežněva - Petr Šabata.

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 09:20 |  
          2 2

          AD akuls: není nad znalosti, hlavně svých pappenheimských, že? Je to od vás dost kruté čtení, nicméně vše mi potvrzuje informace z LBC, jež příchodu Nezmara předcházely, hlavně to o mazání schodů - asi si tím "testoval" JT, jako si otestoval šéfa Karla. No nic, Kroba je mi dost líto, neb mám za to, že pro Slavii dost vykonal, zato o Nezmarovi bych nejspíš hovořil o "medvědí službě" a to jsem asi ještě slušný, když i zde padají slova jako hajzl .. nicméně info mi sedí ... Docela bych i chápal, že s Berbrem si možná i "sedli". Bez jízlivosti: oni ti co si hrají na čisté, bývají prostě všelijací - asi? No něco jako o vytí s vlky se tomu říká, ale když dojde hlasivka je toto i na prd ... Fakt je mi líto Martina, až ho potkáš, vyřiď mu, aspoň díky třeba za dušičky pro slávisty, což jistého JN asi zajímalo jen jako kapsa u saka. Pak vsaď na ideály! A budeš za Kroba. A né, že né ....Až bude příležitost a něco víš, zkus popsat kdysi incident na Dukle, za což Martin dostal "za uši" i tady, že!!! a nebyl už tady fantom JN? Nevím. A díky, upřímnost potěší! Ve Slavii zvláště

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            padre     před 3 lety 18.12.2021 09:23 |  
            1 3

            :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          pcitron     před 3 lety 18.12.2021 12:13 |  
          2 0

          Díky za zajímavé informace o knize. Panu Houškovi nesahají současní "tvůrci" fotbalových knih ani po kotníky. Houškova práce s češtinou je famózní, čeština např. takového Paličky připomíná tydýta z 5. třídy zvláštní školy.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2021 12:16) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Pepa...     před 3 lety 17.12.2021 17:41 |  
    11 0

    Tak mě napadá, jestli nebylo zvykem, že mistr vždy pošle Berbrovi melounek jako všimné. A u Slavie nepochodil.

  21. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    tomblesk     před 3 lety 17.12.2021 18:46 |  
    2 4

    Divná žurnalistika - označit čerta a všichni okolo jsou ...No, nechtěl bych být zmrzlinářem, co prodal vanilkovou Berbrovi ... třeba je to padouch, jen ještě investigativci na to nepřišli. Ale až přijdou, tak toho budou plné stránky - nemají jinak co psát .. Ale co třeba pisálci, ti s padouchem nemluvili nebo se jenom klaněli? Nevím - Škoda! Jen je chyba, že se už nehodnotí skutky - třeba pisálků, že? Takový Mádl je bez másla na kebuli? Těžko .. Bosáka nechávám raději stranou.

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:16 |  
      6 0

      A už je to venku.
      Křetínský volal taky..........
      Sokrates55

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        Tučňák     před 3 lety 17.12.2021 19:25 |  
        0 0

        Ahoj, jde to někde dohledat?

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:32 |  
          4 0

          Je to v souvislosti zápasu Sparty s Českými Budějovicemi. Sparta prohrávala 0:2 a pískal to Hrubeš. Nakonec to skončilo 2:2 a Křetínský byl nasra..nej na Hrubeše a přes Kotalíka zařizoval u Berbra, kdo bude Spartu pískat. Článek byl na seznamu, ale už je smazán..... :-((.
          Ono se to stejně objeví, protože je to ve spisu v odposleších a v tom článku byly ty odposlechy uveřejněny a citovány.
          Sokrates55


          Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 19:33) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            pehacko     před 3 lety 17.12.2021 19:36 |  
            6 1

            Taky jsem to cetl, ale je to pryc.. jako by si kreta dokazal zaplatit smazání. Je to strasna spina na te bolševické toaletne. Bolsevik tydyt bolsevik tydyt jen v posledni rade je výjimka tam jsou dva tydytove vedle sebe!

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 19:39 |  
              5 0

              sportyzive.cz/fotbal/proc-kretinsky-volal-berbrovi-policejni-odposlechy-naznacuji-duvod-rozchodu-mezi-spartou-a-ceskymi-budejovicemi/
              Sokrates55


              Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2021 20:43) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

                murena     před 3 lety 20.12.2021 12:29 |  
                0 0

                Sokrates55 : myslíš toto. Proč Křetínský volal Berbrovi? Policejní odposlechy naznačují důvod rozchodu mezi Spartou a Českými Budějovicemi
                4 min
                48 685
                1467

                Tobiáš Cimrman
                17. prosince 2021
                AC SPARTA PRAHA
                AKCE ŠVÁB
                Utajované odposlechy z policejního spisu zvaného Akce Šváb, týkající se kontroverzních fotbalových funkcionářů Romana Berbra, Romana Rogoze a dalších odhalují důvod ukončení spolupráce pražské Sparty a Českých Budějovic i fungování tehdejšího Berbrova systému.
                Reklama


                i

                Ve více než patnácti set stránkovém spisu otevřené kauzy, zaměřující se na kontroverzní české fotbalové funkcionáře Romana Berbra nebo Romana Rogoze se objevuje také jméno šéfa fotbalové Sparty Daniela Křetínského. Ten si podle přepisu rozhovoru Rogoze a tehdejšího generálního ředitele Dynama České Budějovice Martina Vozábala, který zveřejnil server efotbal.cz, měl na sudí stěžovat u místopředsedy FAČR Romana Berbra.

                Reklama





                Jednoho z nejbohatších Čechů, který před nedávnem koupil podíl také v londýnském West Hamu United, rozzuřil výkon rozhodčích v utkání pražské Sparty a českobudějovického Dynama v červenci 2019. V něm letenští po dvou sporných momentech prohrávali o poločase již o dvě branky a zlobili se na sudí. Ti nejprve neuznali za pomoci videorozhodčího vyrovnávající gól Adama Hložka a následně nařídili pokutový kop po faulu Matěje Hanouska.


                Českobudějovické Dynamo přesto dvoubrankový náskok neudrželo, dvakrát inkasovalo a nakonec remizovalo se Spartou 2:2. To údajně mělo rozzuřit vedení pražské Sparty, které si neoficiální cestou stěžovalo na hlavního rozhodčího Karla Hrubeše. „Po našem utkání se Spartou jsou Křetínský (majitel Sparty) a Čupr (generální ředitel Sparty) naštvaný na hlavního rozhodčího Karla Hrubeše. Vetujou ho,“ prohlásil v telefonním hovoru Rogozovi podle serveru efotbal.cz tehdejší šéf Dynama Vozábal.

                „To mně psal Roman (Berbr), no,“ potvrzuje v odposleších Rogoz. „Že mu Křéťa psal kvůli Hrubešovi,“ doplňuje. Podle Vozábala měl Křetínský údajně skrze předního letenského funkcionáře Adama Kotalíka žádat nenasazování Hrubeše pro další utkání Sparty. „(…) A do toho Dan (Křetínský) psal Adamovi (Kotalíkovi): Prosím tě zařiď nebo já nevím, jak to tam přesně bylo. Zařiď, udělej, nevím – Karel Hrubeš tendenčně proti nám píská dlouhodobě – a ať už nás nepíská,“ pokračuje Vozábal.

                Reklama

                i
                „Takže oni… Ani v jedný komunikaci jsem neviděl, že by napsali: Tenhle hraje na půl plynu, tenhle hraje dlouhodobě ho.no, trenér je nepřipravil… Já jsem mu to říkal: Adame, v první řadě – nevím, co jim tam ten Jílek (trenér Sparty) říkal. V první řadě ti říkám, že, vole, problém je to, jak jste se připravovali. Protože nevím, co jim trenér řekl, ale vy jste normálně přijeli nepřipravený,“ cituje server efotbal.cz Vozábala v odposleších, které se nacházejí policejním spisu.

                Právě to měl být podle Vozábala důvod, proč Sparta ukončila spolupráci s Českými Budějovicemi. „A to tam normálně (Křetínský) napsal – já tu komunikaci mám -, normálně do tý skupiny napsal: Adame, oznam Budějovicím, že naše spolupráce s nima končí. Ten Hrubeš byl koupenej, to je bez pochyb. Nebo to je bez debat, něco takovýho tam je,“ cituje jej server efotbal.cz Vozábala, který v hovoru s Rogozem jakékoli nařčení z korupce jasně odmítá.


                i
                „Úplnej nesmysl, prostě blázni, úplně blázni,“ dodává. Odtajněné odposlechy z policejního spisu tak opět nasvědčují, jaké v minulých letech fungovalo české fotbalové prostředí, které měl pod taktovkou právě trestně stíhaný Roman Berbr. Přímo u něj osobně si pak museli stěžovat i přední představitelé špičkových českých klubů.


                Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2021 12:30) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 20.12.2021 12:48 |  
                  0 0

                  Ano , to je ono.
                  Už jsem to dal do článků pro diskuzi asi už v pátek.
                  Ale moc děkuji za potvrzení:-))
                  Sokrates55

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              sTizz (přítel SN)     před 3 lety 17.12.2021 23:37 |  
              0 0

              pry to na seznamzpravy urcite nebylo.

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 09:41 |  
              0 2

              AD pehacko : kréťa nemusí nic chtít mazat, stačí stáhnout objednávku reklamního místa pro své firmy! AJETO a seznam už je profláknutá firma, to se ví též - něco větru a plášti, že??? Musí se kamarádit s Lukačičem AJETO. Holt dnes rozhodují chlapci, co spolu mluví ... Berbr věděl taky!! A servery umí rychle mazat!!! To je velká výhoda, když bývala cenzura - ti se nadřeli, dnes démográti odklepnou DELETE AJETO!

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        kedul     před 3 lety 18.12.2021 03:58 |  
        4 3

        Volali skoro všichni možná kromě lidí z Teplic, Bohemky a před Nezmarem (Tvrdíkem) asi ani (chudí a veřejně "uplakaní") slávisti nedisponovali žhavou linkou do "centrály". Ovšem na málokom ulpěl takový kaňour podezření na korupci. Povídalo se leccos, ale nikdo asi krom fotbalového fanatika Ivana Horníka, kterého ti mocní v pozadí jako zástupnou oběť předhodili veřejnosti a trestným orgánům, nebyl s takovým gustem propírán, jako je teď Slavia. I tady asi částečně platí, že v Čechách se úspěch neodpouští. Totiž vůbec nepochybuju, že současná (Trpišovského) Slavia nikoho uplácet nepotřebuje. O to víc mě štve, že se do těch zdiskreditovaných kontaktů a vazeb a na komunikační úrovni ze "čtvrté cenové" vůbec pouštěli. V tomto ohledu mě strašně zklamal jak Jan Nezmar tak (ještě víc) Jirka Bílek.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 09:28 |  
        1 2

        Milý Sokrate 55 - prosím, jsa zde tak trochu omínusován - což je mi fakt u zadku a nemám bobky. Zkus zalovit v paměti, jak to bylo kdysi i tady v nějaké debatě ohledně kritiky úrovně "švédských stolů" u VIP zóny - tam chodí prý též i novináři. Nechci hledat duchy, ale i oni někdy mají velkou žízeň a na chlebíčku hledají hovno od mouchy - tím jsou proslaveni. Zlaté pravidlo: Nedej novináři nachlastat a uvidíš ... třeba se i něčeho dobereme ...

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 18.12.2021 10:04 |  
          4 0

          Zdravím příteli Tomblesku a asi vím, kam to směřuješ.
          A opravdu se to týkalo p. Mádla a toho, že nebyl pozván ke chlebíčkům...... :-((
          Bylo to tuším v sezoně 2019-2020 po dubnovém derby, kdy tam byla ta nepenalta na Hušbauera a vůbec, jak se to tehdy rozhodčím nepovedlo. A dokonce se v kuloárech říkalo, že Mádl měl ještě VIP provokovat, že to derby Sparta neprohraje, i kdyby "čert na koze jezdil". Asi věděl mnohem víc......
          Mluvil jsem o tom tehdy s panem Dobim (zdravím ho tam nahoře) a potvrdil mi, že byl Mádl až nechutnej....:-((.
          Ale možná se toho událo mezi tou dobou víc, ale já fabulovat nechci, protože nejsem jako isport a jejich tydýti:-)).
          Pěkný den přeji.
          Sokrates55

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 12:01 |  
            1 1

            Milý Sokrate - díky, snad i jiní přispějí trochou do mlýna, byť zde je velký fanklub páně Mádlova, až je i stydno, ale co nadělám - nejraději bych rozdával důtky pro sebemrskače ... Za mně jen potvrzení něco o sračce - neměl jsem tu čest s Mádlem a podobnými, jak umíš i ty napsat - činy hovoří více! Já bych mu dal chlebíček i nášup s projímadlem - ať se potento ... když už a na jeho svědomí bych nevsadil ani tu polámanou grešli! Čest práci fanklubu Mádla na SN!! A chlapci příště se snažte víc a když máte Slavii na srdci - nechte mu ochutnat medicínu, nejlépe taky červenobílou a pořádně hutnou!! A případně v jeho zadku hodně škrábejte či šimrejte, stojí to zato! Něco pro Slavii neškodí vykonat!! Už kvůli těm chlebíčkům ve VIP!, když jde o póvl, že?

            • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 18.12.2021 12:51 |  
              1 1

              Docela se mi tvé exhibice a neotřelé zacházení se slovy líbí, ale přeci jen: "Za mě...". Není zač. :-)

              Nebo samozřejmě je možné napsat "Za mne". Bez háčku.

              • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

                tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 18:18 |  
                1 3

                AD Wulfstan - beru, nějak mi/varianta2 - mně/ při tom švunku tady, ujely nohy i se zájmeny, kaju se, rychlost na úkor kvality se taky říká, a vzhledem k probíranému tématu, žilky praskají z jiných důvodů. příště dám bacha i na ta proklínaná zájmena, jen doufám, že nemusím kvůli tomu do poslední /oslí/ lavice, neb jsem si tam odseděl dost, pravda - dávno již tomu! Snad to další rýpaly potěší a dostanu pozdrav od vikingského dialektu ... stran zájmen to bude jistě výživné ... S ohledem na aktualitu, co letí, hledám zdroje informované o spisu, abych se dostal do obrazu a nemusel se k věci držet jen úvah! Zdar řečnickému a literárnímu spolku Slavia!! Pokud má fond - dobrovolně prohřešek vyrovnám třeba tekutou naturálií!

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      padre     před 3 lety 18.12.2021 09:24 |  
      2 0

      :) Ra ko hutu d dekotu ely trebomu emusohe, vdegar yd, stro renu er gryk kendy, alyv zvyde dezu, kvyndal fer tekynu sely. Degto yl tre entvester kyleg gh: orka epyl y bodur deptydepe emete. Grojto af xedob yd, kyzem ner osonfterte ylem kho dent d de det detrym gynfer bro enomuz fechtal agni laj kys defyj rokuroch bazuk suhelen…

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        kostelnivlajka     před 3 lety 18.12.2021 09:48 |  
        0 1

        ... a Jedeš na fanerbace?

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          cunak     před 3 lety 19.12.2021 07:41 |  
          0 2

          Ben gitmiyorum. Asiya stadionu çok uzak var.

      • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

        tomblesk     před 3 lety 18.12.2021 12:05 |  
        0 3

        Tak druzja!, kogda govorit maskva pa starougrofinsky! Blagodarju tavárišči - s prazdnikom, kagda jevo jesť!!!

    • Re: Pavka Zavadil bude asi taky pěkný ptáček

      Harvey     před 3 lety 18.12.2021 15:52 |  
      4 0

      Supr a právě v těchto chvílích ten samý rozhodčí, kterému v tom článku volá Berbr, že "Slezsko je úhlavní nepřítel" píská zápas Karviná - Plzeň.

  22. Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

    Kontrapunkt     před 3 lety 18.12.2021 15:06 |  
    2 0

    Tak si říkám, jestli se Berbr někdy pokoušel něco pokoutně domlouvat přes Martina Kroba, který u nás skončil v prosinci 2018. V jeho případě by asi padla kosa na kámen :)).

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      kjandourek (admin)     před 3 lety 19.12.2021 23:41 |  
      0 0

      Pokud mne paměť neklame, tak skončil během zimní pauzy v sezóně 2017/18... takže spíše v lednu, či v únoru, ne v prosinci....

        • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

          kjandourek (admin)     před 3 lety 20.12.2021 12:21 |  
          0 0

          Zdá se, že máš pravdu - já měl dojem, že příchodem Nezmara se objevily konflikty mezi těmito dvěma a ty vyústily v Krobův odchod hned... evidentně si to pamatuju špatně :-)

          • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

            Kontrapunkt     před 3 lety 20.12.2021 12:34 |  
            1 0

            Ta agonie trvala trochu déle. :)

    • Re: Z telefonů fotbalových bossů: Berbr šel po Tvrdíkovi, chtěl po něm peníze

      kostelnivlajka     před 3 lety 20.12.2021 12:37 |  
      2 1

      Ten by šel a chytil ho pod krkem!