Bylo jasné, že po náročném čtvrtečním zápase s Unionem nás nebude čekat nic lehkého. Ostatně se stačí podívat na Jablonec, jak se vyrovnává se dvěma zápasy týdně... Každopádně Slavia má kádr širší a je na tento režim zvyklá. Potvrdilo se to i proti nepříjemné Mladé Boleslavi, kterou sešívaní zvládli udolat 2:0. Samotný výsledek pak udělal největší radost, výkon byl spíše průměrný a Boleslav, která má nevyzpytatelný tým složený z mixu starších hvězd a mladých nadějí, tentokrát odehrála spíš jeden z lepších zápasů a mnoho nám toho neusnadnila. Trenér Jarolím očividně vsadil na běhavou zálohu a v kombinaci se čtvrtečním utkáním v nohách se nám soupeř v kondičním směru vyrovnal.
Vyrovnaný zápas tak do rozhodla kombinace štěstí, lepšího zakončení a individualit na naší straně. Před první brankou proskotačil míč šťastně Bahovi přímo do kroku přes několik hráčů, naopak v našem vápně se míče odrážely spíše k nám, nebo soupeř v šanci napálil vlastního spoluhráče. Z individualit bych vyzdvihl Stancia a hlavně Baha, který odehrál výborný zápas. Svůj díl na tom může mít i odpočinek navíc pro tyto hráče v nabitém programu. Stanciu odehrál v Berlíně až závěr a Bah měl předtím menší výpadek kvůli zranění. A když už bylo nejhůř a ve druhé půli jsme trochu šlapali vodu, tak nás výborným zákrokem podržel Mandous, který tak prodloužil svou sérii bez obdrženého gólu. Za jediný závažnější minus včerejšího duelu bych tak považoval absenci diváků, protože bouřlivé přivítání Marka Suchého a hlavně Milana Škody by stálo za to a oba naši bývalí hráči by si ho zasloužili.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Aleš Mandous - 7 - Pokračuje ve výborných výkonech. Skvěle vychytal hlavně v gólovce Maška. Zákrok musel vytáhnout i proti střele střídajícího Hlavatého.
Alexander Bah - 8 - Po trochu slabším začátku sezony se dostal do ohromné formy a skoro bych se nebál říct, že takhle v topu je ještě výraznější než Coufal. První branku sám vstřelil, když mu ideálně do nohy vyplaval míč při standardce. Ještě lepší práci odvedl před druhým gólem, kdy přečetl rozehrávku, zachytil míč, potáhl ho do vápna, nalákal na sebe několik obránců a pak přesně nahrál volnému Stanciovi. Skvělé! Jeho perfektní pracovitost dokládá i situace ze samotného závěru, kdy se dostal do zakončení a pak hned pelášil zpátky do obrany. Chyby by se daly najít jen menší. Na začátku pokazil dva centry ze slušných pozic a v 52. minutě mohl být důraznější při bránění před šancí Boleslavi.
Aiham Ousou - 5 - V poslední době hrál skvěle, tentokrát mi ale jeho výkon přišel o něco slabší, a to i v porovnání s Kačarabou. V zápase měl několik nedůrazů, ve druhé půli se někdy až příliš vytahoval, což nebylo úplně taktické vzhledem k obrazu hry a průběžnému stavu. V závěru také nepřečetl dobře situaci a nechal se odstavit tělem podobně jako Štetina na Slovácku. Jinak ale hrál dobře, takže si zaslouží standardní známku.
Taras Kačaraba - 6 - Odehrál dobrý zápas a pomohl nám zejména v hlavičkových soubojích. Jedinou viditelnější chybu si připsal ve druhé půli rozehrávkou na paty Madsena, z čehož následně byla velká šance Maška.
Oscar Dorley - 5 - Je to pro něj průlomový půlrok a když proti Boleslavi zahrál spíše průměrně, tak to byl jeden z jeho slabších výkonů na podzim. Odvedl standard, jednou ztratil míč při snaze o narážečku, čímž propadla celá naše levá strana.
Ivan Schranz - 5 - Nadále platí, že hra na křídle mu úplně nesvědčí. Herně je to průměr a Schranz pravidelně patří mezi méně viditelné hráče. Nakonec se jednou dostal do šance, ale byl blízko u Šedy a propálit ho nedokázal.
Jakub Hromada - 5 - Poctivý a bojovný výkon jako obvykle, ale nadstavba byla spíše malá. Střídal kvůli zdravotním problémům.
Tomáš Holeš - 6 - Herně se mi líbil víc než Hromada. Více se zapojoval do rozehrávky a byl kvalitnější s míčem.
Nicolae Stanciu - 7 - Nedá se říct, že by to byl úplně jeho zápas jako u Baha, ale čísla si Stanciu připsal výborná. U asistence měl štěstí, že míč takto prošel, standardka ale byla kopnutá dobře. U druhé branky udělal většinu práce Bah, nicméně Nico ji zhodnotil kvalitním zakončením, kdy nedal brankáři šanci.
Peter Olayinka - 5 - Je vidět, že mu více vyhovují evropské zápasy, kde se lépe dostane k napadání, protože soupeři tam spíše rozehrávají po zemi a od vlastní branky. I po čtvrtečním zápase toho ale Olayinka odběhal dost, ač ke konci působil trochu vyšťaveně.
Jan Kuchta - 5 - Prvních třicet minut byl hodně málo ve hře. Pak se blýskl přehozením Šedy, kdy se k míči protlačil přes obránce. To bylo skvělé přečtení hry, ale míč mířil bohužel těsně vedle. Takže jeden skvělý moment a jinak spíše jeden z jeho slabších výkonů dává dohromady průměrnou známku.
Mads Emil Madsen - 6 - Chvíli mu trvalo než se v zápase rozkoukal a v pár skrumážích ztratil míč. Smrdělo to hlavně při šanci Maška, ale tam byla rozhodující spíše nepřesná přihrávka Kačaraby. Pak se do zápasu dostal a hrál velmi dobře. Ukázal, že si rozumí s míčem i dovede vystřelit.
Ondřej Lingr - 5 - Na hřišti moc nebyl cítit v soubojích ani pohybově. Dobře přihrával míč do šance Schranzovi.
Ubong Ekpai, Ibrahim Traoré a Srdjan Plavšič nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (27)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Dennis před 3 lety 13.12.2021 17:46 |Alanore, respektuji Tvé hodnocení, se slovním obyčejně nemám žádný problém, ale se známkami ano. Vnímám včerejší výkon a ten čtvrteční v úplně jiném světle. Stejně jako úplně jinak vnímám sílu obou soupeřů. Průměr známek za utkání s Boleslaví je 5,77. Průměr známek za utkání v Berlíně je přesně 6,00. To je hodně malý rozdíl ve známkách (0,23), ale velký rozdíl v předvedeném výkonu. Obrovský. Pořád si prostě myslím, že ta škála známek je strašně málo využívaná a že rozdíly v hodnocení by měly být větší. Po dobrém výkonu vyšší známky, po průměrném výkonu průměrné známky a po špatném výkonu nízké známky. Ale nemyslím to nijak špatně, jen píšu svůj názor. Díky za práci s hodnocením.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
mig52 před 3 lety 14.12.2021 04:59 |Alanore, myslím, že Dennisova filosofie je výstižná, stálo by za to se nad ní zamyslet. Vše v dobrém. Líbí se mně, že jsme naladěni na stejnou notu při hodnocení mnohých hráčů, konkrétně Mandouse, Ousua, Tarase, Hromady, Lingra a především Oliho a Schranzíka. Oli je vysloveně jako ryba ve vodě v evropských zápasech a Schranz na křídle je, žel, poloviční. To daň za přetlak na hrotu a podhrotu, nicméně Jindřich ho chce na hřišti asi proto, že je gólový, viz. Union. No a zabiják na hřišti není na škodu.
Komentář byl uživatelem upraven (14.12.2021 05:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Alanore, myslím, že Dennisova filosofie je výstižná, stálo by za to se nad ní zamyslet. Vše v dobrém. Líbí se mně, že jsme naladěni na stejnou notu při hodnocení mnohých hráčů, konkrétně Mandouse, Ousua, Tarase, Hromady, Lingra a především Oliho a Schranzíka. Oli je vysloveně jako ryba ve vodě v evropských zápasech a Schranz na křídle je, žel, poloviční. To daň za přetlak na hrotu a podhrotu, nicméně Jindřich hochce na hřišti asi proto, že je gólový, viz. Union. No a zabiják na hřišti není na škodu..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Papol před 3 lety 13.12.2021 18:18 |Tak tentokrát nemohu souhlasit s větou: "Vyrovnaný zápas tak rozhodla kombinace štěstí, lepšího zakončení a individualit na naší straně". Jaképak štěstí, Bah šel jasně za balonem, tak jak to má být a přihrávka na Stancia byla výborná. Toto není o štěstí, ale o fotbalové práci. Štěstí měla Bolka, že se netrefil Oli a Schranz z výborných pozic. Nepovažuji zápas za vyrovnaný, byli jsme jasně lepší ve všech směrech. Mandous nás podržel, sám si vychytal čisté konto a proto si myslím, že známka kolem 9, a to ještě skvěle nohama. Bah fantastický, dle mého jasná 10. Byl všude, tu v obraně, tu na hrotu, tu na křídle, prostě jeho zápas. Klobouk dolů. Navíc hráči po těžkém utkání v Berlíně, takže klobouček všem. Díky.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Alanor (admin) před 3 lety 13.12.2021 18:42 |Však u druhého gólu to bylo o té individuální kvalitě. Štěstí to bylo u prvního nebo u závarů Boleslavi.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Papol před 3 lety 13.12.2021 19:06 |Štěstí je, když to nastřelíte Sáčkovi do prdele a ono se to odrazí do branky :-) :-)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 19:46 |Musím říci, že tady souhlasím s Alanorem, že devítky a desítky bychom si měli šetřit na soupeře typu Leicester, Barcelona, Sevilla apod. To by příště mohly být měřítkem třeba Velvary.
Při vší úctě k MB prostě ve vzájemném utkání nemůže u nás padnout vyšší znamka než sedm nebo osm.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Papol před 3 lety 13.12.2021 20:40 |To je blbost. Ať je utkání jakékoliv a s kymkoliv, je jedno. Důležitý je výkon jednotlivců a mužstva. Nehraj si na "prostřeno". Dal bych 10, chutnalo mi to moc, ale ještě může být někdo lepší. Sakra, zapas jako zápas. Záleží na výkonu!!! Tak pak dejme, že v lize a Mol Cupu jen od jedné do pěti, jak ve škole a v Evropě může být i desítka.
Je to prostě blbost dle mého názoru.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 23:01 |Sorry, s tím "prostřeno" jsem to nepochopil. Asi jsem trochu mimo. Nikdy jsem ho totiž neviděl.
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2021 23:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Sorry, s tím "prostřeno" jsem to nepochopil. Asi jsem trochu mimo..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
mig52 před 3 lety 14.12.2021 04:49 |Papole, shodneme se, že Bah odehrál parádní zápas, ale uznej, že se rozjížděl trošku "pomaleji", měl tam nějaké nepřesnosti. Je to slovičkaření, ale na 10 to musí být bez chyb. Za 9 by to šlo.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
knl66 (přítel SN) před 3 lety 14.12.2021 09:18 |Tak kdyby to bylo na desítky, tak si s MB vytřeme perdel, vyhrajeme 9:0 a nepustíme je přes půlku. Ale jo, každý můžeme mít jiný názor.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Papol před 3 lety 14.12.2021 10:11 |Souhlasím, je to o diskusi a názorech jednotlivců. V pohodě.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
pinochet před 3 lety 13.12.2021 19:53 |By mi zajímalo, co by měl pravý obránce na hřišti podle Alanora předvést, aby dostal známku 10, nebo alespoň 9. Dle mého je za včerejšek 8 pro Baha málo...
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Leksel před 3 lety 13.12.2021 20:06 |Já mu dal 9, 10 si pro něj schovávám na finále.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
mig52 před 3 lety 14.12.2021 04:44 |Trochu přesvědčivější vstup do zápasu.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
ervin před 3 lety 13.12.2021 22:45 |Bahovi jsem dal devět za gol a druhý poločas, který měl excelentní!
Stanciova asistence
MKCZ83 před 3 lety 14.12.2021 00:00 |Možná ji má v zápise, ale Bahovi přihrával/posunoval míč Kačaraba. Nebýt jeho dotyku, a dobrého postavení před obráncem, tak se míč k Bahovi nedostane.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
p!erreCORE před 3 lety 14.12.2021 15:17 |Nedalo mi to a podíval jsem se na statistiky.. ve všech ligách za nás Alex nastoupil do 50 zápasů (3921 minut) a nasbíral 6+9. Vláďa Coufal, blahé paměti za nás nastoupil do 88 zápasů (7709 minut) a připsal si 7+9. Nekomentuji, nehodnotím. Jen předkládám čísla..ale zdá se mi to neuvěřitelné :)
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 14.12.2021 16:08 |Hezké odpoledne ze Šumavy, kde je pochmurné počasí.
Sedím u dobré kávy jako vždy:-)).
Hodnocení jsem si pročetl a asi bych u některých hráčů třeba i přidal jeden bod, ale tentokrát se to dá "zkousnout" mnohém líp, než Berlín..... :-)).
Já jsem hlavně rád, že jsme vyhráli.
Klukům ze začátku asi trošku nešly nohy, ale postupně se to rozběhalo.
Dobré bylo, že jsme zavěsili do "zařízení":-)) dva fíky a pak jsme to vcelku zkušeně uhráli.
Byla škoda, že musel odstoupit Hromada (Milan do docela zválcoval) a snad bude proti dalšímu soupeři připraven. Ten potřebujeme každého bojovníka.......
A Alexader Bah je příkladem, že je máme!!!!!
Dobře to řekl po utkání náš trenér, když upozornil na to, že někteří hráči (hlavně Ti, co nehráli proti Unionu) hrají pomaleji než Ti, co mají v nohách celý zápas s Unionem. Proto bych třeba dal Olayinkovi 6 a Schranzovi taky.
Mandous i přes potíže s kotníkem taky super výkon.
Ale jako jiní i já také respektuji Alanorovo hodnocení a mám ho rád :-)).
Čeká nás pohárové utkání se Zlínem a závěr pak v Ostravě.
"To bude závěr docela hutný a budeme potřebovat sil alespoň dvě putny".
Pořád si říkám, že "Karma je zdarma" a tak jen trpělivě čtu všechny ty články o té zlé Slávii. Moc se mi to dobře nečte ale,,,,,,,,,,,,
Pořád mi z toho nějak vychází ono čapkovské rčení, že "přání je otcem myšlenky" a qui bono????
Když si vzpomenu, jak nás právě v roce 2019 na jaře řezal rozhodčí v derby na Slávii (ona známá situace okolo "nepenalty" na Hušbauera a faul Costy na Zmrhala a Frýdka na tuším na Olayinku?) a to jsme měli mít jako nadstandartní vztahy?????? Nevím.....
Nechci bagatelizovat. To ne.
Jen mi připadá trochu chucpe, když se všude zdůrazňuje jen Slavia a kdo to tedy pustil, když je to živý spis.
Prožil jsem si taky hnusné období a žasnul jsem nad praktikama i policajtů.
Takže je pro mě zásada presumpce neviny jasná.
Pokud jsme vinni, nechť trest nám náleží.
Zatím jsem z jednoho článku na začátku už přečetl asi dalších 27 všelijak doplněných novinářských verzí a to je až příliš málo na to, abych soudil.
Navíc ve mě sílí pocit, že přesně takovou režii celého vývoje si přál sám Berbr a spol.
Proto mi do toho zapadá i to poslední hlasování o šéfovi rozhodčích pro Čechy, kde proti Fouskovi a jeho lidem stál Svoboda, Šádek a další Berbrovo souputníci. A vysvětlení Řepky z Teplic jsem nepochopil??
Tak zatím se mějte a držme klukům palce.
Oni si to zaslouží a své tituly si uhráli poctivě, protože byli opravdu lepší.
"Inimico testi credi non oported" - Seneca
Svědectvím nepřítele není radno věřit
S úctou k Vám všem
Sokrates55
Komentář byl uživatelem upraven (14.12.2021 17:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hezké odpoledne ze Šumavy, kde je pochmurné počasí.
Sedím u dobré kávy jako vždy:-)).
Hodnocení jsem si pročetl a asi bych u některých hráčů třeba i přidal jeden bod, ale tentokrát se to dá "zkousnout" mnohém líp, než Berlín..... :-)).
Já jsem hlavně rád, že jsme vyhráli.
Klukům ze začátku asi trošku nešly nohy, ale postupně se to rozběhalo.
Dobré bylo, že jsme zavěsili do "zařízení":-)) dva fíky a pak jsme to vcelku zkušeně uhráli.
Byla škoda, že musel odstoupit Hromada (Milan do docela zválcoval) a snad bude proti dalšímu soupeři připraven. Ten potřebujeme každého bojovníka.......
A Alexader Bah je příkladem, že je máme!!!!!
Dobře to řekl po utkání náš trenér, když upozornil na to, že někteří hráči (hlavně Ti, co nehráli proti Unionu) hrají pomaleji než Ti, co mají v nohách celý zápas s Unionem. Proto bych třeba dal Olayinkovi 6 a Schranzovi taky.
Mandous i přes potíže s kotníkem taky super výkon.
Ale jako jiní i já také respektuji Alanorovo hodnocení a mám ho rád :-)).
Čeká nás pohárové utkání se Zlínem a závěr pak v Ostravě.
"To bude závěr docela hutný a budeme potřebovat sil alespoň dvě putny".
Pořád si říkám, že "Karma je zdarma" a tak jen trpělivě čtu všechny ty články o té zlé Slávii. Moc se mi to dobře nečte ale,,,,,,,,,,,,
Pořád mi z toho nějak vychází ono čapkovské rčení, že "přání je otcem myšlenky" a qui bono????
Když si vzpomenu, jak nás právě v roce 2019 na jaře řezal rozhodčí v derby na Slávii (ona známá situace okolo "nepenalty" na Hušbauera a faul Costy na Zmrhala a Frýdka na tuším na Olayinku?) a to jsme měli mít jako nadstandartní vztahy?????? Nevím.....
Nechci bagatelizovat. To ne.
Jen mi připadá trochu chucpe, když se všude zdůrazňuje jen Slavia a kdo to tedy pustil, když je to živý spis.
Prožil jsem si taky hnusné období a žasnul jsem nad praktikama i policajtů.
Takže je pro mě zásada presumpce neviny jasná.
Pokud jsme vinni, nechť trest nám náleží.
Zatím jsem z jednoho článku na začátku už přečetl asi dalších 27 všelijak doplněných novinářských verzí a to je až příliš málo na to, abych soudil.
Navíc ve mě sílí pocit, že přesně takovou režii celého vývoje si přál sám Berbr a spol.
Proto mi do toho zapadá i to poslední hlasování o šéfovi rozhodčích pro Čechy, kde proti Fouskovi a jeho lidem stál Svoboda, Šádek a další Berbrovo souputníci. A vysvětlení Řepky z Teplic jsem nepochopil??
Tak zatím se mějte a držme klukům palce.
Oni si to zaslouží a své tituly si uhráli poctivě, protože byli opravdu lepší.
"Iminico testi credi non oported" - Seneca
Svědectvím nepřítele není radno věřit
S úctou k Vám všem
Sokrates55
.
Skrýt původní komentář
Re:
tobro před 3 lety 14.12.2021 16:20 |Ahoj na Šumavu, neměl jsi (náhodou) na mysli "Inimico testi credi non oportet."? .. ;-)
Re: Re:
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 14.12.2021 17:03 |Díky příteli a poklona.
Mea culpa, mea maxima culpa.
Vycházel jsem z latinského výkladu edea oporteda, ale to "t" jsem tam jaksi nedal..... :-))
Jsem ale rád, žes to zachytil. Znovu smekám a vážím si Tvého upozornění.
A díky za pozdrav.
Sokrates55
Re: Re:
tobro před 3 lety 14.12.2021 17:14 |:-) .. Právě jsem Ti (na)psal: "Ještě by to chtělo opravit i tu druhou chybu, ale to už asi nepůjde.. :-/" a mezitím přišla Tvoje reakce... Takže díky nemožnosti dalších oprav to tam (asi) zůstane "viset".. :-))
Re: Re:
Sokrates55 (přítel SN) před 3 lety 14.12.2021 17:19 |Jen ať je ta chyba vidět.
Aspoň si nebudu moc "vyskakovat".... :-)).
Sokrates55
Re: Re:
tobro před 3 lety 14.12.2021 17:32 |:-))) .. "Mimořádně vtipná reakce" již byla připravena; pak jsem se ale rozhodl, že tě nebudu...
P.S.
Trest si (přirozeně) stanovíš sám, aj i sám vykonáš! .. ;-)))
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
pcitron před 3 lety 15.12.2021 17:53 |Ústy klasické latiny se k aktuálnímu mediálnímu lynči nabízí rčení, že bychom na něj měli - cum grano salis - hledět optikou Spinozova sub specie aeternitatis. Pro Qopeho: Spinoza byl v civilním životě optik.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 14.12.2021 18:10 |Mám to šestky do devítky u Baha, ten byl famózní, Nico taky dobrý. Člověk se fakt po tom Berlínu bál jak to hráči dají. Teď ještě chachara nějak ukrotit, ty se nás budou klepat.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
Hesmir (přítel SN) před 3 lety 15.12.2021 07:11 |Tam bych si hlavně přál nulu vzadu, klidně za kříž. Mandy by se posunul v historické tabulce ligy na druhý flek za Čecha. Na toho by pak chyběl už "jen" jeden zápas co do zápasů i minut.
Re: Hodnocení slávistů - 18. kolo
gazza před 3 lety 15.12.2021 18:16 |To zase bude .Jestli ,ale tohle potřebujeme .Ne tohle ani netěší.