Oproti zápasu v Berlíně změnil trenér Trpišovský v sestavě jen tři hráče, do sestavy se vrátili Kuchta, Hromada a Stanciu, chyběl nemocný Masopust a Lingr se Samkem začali jen na lavici náhradníků. Slavia se vrátila ke svému klasickému rozestavení 4-2-3-1. Hosté postavili do základní sestavy obě bývalé opory Slavie Marka Suchého a Milana Škodu a hráli v rozestavení 4-4-2, když Škodu v útoku doplňoval sedmnáctiletý Mašek. V úvodu zápasu měla Slavia mírnou převahu, vytvořila si několik zajímavých situací u soupeřova vápna, žádná z nich ale nevedla ke střele. Po patnácté minutě zápasu přišla slabší pasáž Slavie a hosté měli několik zajímavých akcí v pokutovém území sešívaných. Ani oni však žádnou z nich nevyužili ke střelecké příležitosti, a tak i v 25. minutě zápasu neměl žádný tým jediný střelecký pokus. První takový přišel v 29. minutě, kdy hostující stoper Preisler tak trochu zoufale napálil míč snad z 35 metrů na tribunu. O dvě minuty později se radovali slávisté z vůbec první své šance. Stanciu poslal míč z přímého kopu od postranní čáry do vápna, ten se vykulil před Baha, který neměl problém rozvlnit síť - 1:0! O dvě minuty později pouštěli míč z hloubi pole hostující stopeři brankáři Šedovi, těsně před ním však píchl míč Kuchta a kulatý nesmysl odskákal těsně vedle tyče. Kuchta se jej snažil ještě dohnat, ale nestihl to včas, aby mohl usměrnit míč do odkryté branky. Pak přišel tlak hostů, kteří obléhali pokutové území Aleše Mandouse, ale opět nevytěžili ani střelu, natož cokoli nebezpečnějšího. A tak se míče ve středu hřiště zmocnil Alexander Bah, potáhl jej do pokutového území a když prostor kolem něj zavírali hned tři protihráči, krásně píchl do strany pro úplně volného Stancia, který se tváří v tvář Šedovi nemýlil - 2:0! Slávisté nepustili s vypětím sil soupeře do šance ani ve zbytku poločasu a mohli být velmi rádi za průběžné dvoubrankové vedení, využili totiž hned dvě ze tří svých šancí.
Do druhého poločasu nahradil Jakuba Hromadu Mads Madsen. Slávisté se snažili udržet míč před napadajícími hráči Mladé Boleslavi, ale nedařilo se jim to stoprocentně a hosté se dostali do několika zajímavých šancí. Nejprve ve vápně Ladra nepropálil hradbu těl před sebou a v největší šanci střílel Mašek a Mandous předvedl skvělý zákrok nohou. Pak dvakrát fauloval Marek Suchý, poprvé dostal žlutou kartu, podruhé na hranici vápna trefil Olayinku, na hřišti se diskutovalo, ale nevedlo to ani k penaltě ani k druhé žluté kartě. Slávisté hráli spíš udržovací fotbal, až v 70. minutě mohli potrestat chybu hostů, střídající Lingr ve vápně našel Schranze, ale ten byl už moc blízko Šedovi, aby našel kolem jeho těla skulinku na prostrčení míče. Pak zase hrozili hosté a obrana Slavie zablokovala hned několik střeleckých pokusů v krátké době za sebou. V 79. minutě měl velkou šanci hostující Fila, který využil toho, že ho Ousou bránil ze špatné strany, ale nakonec se zamotal s míčem a opět ani nevystřelil. Na druhé straně v akci střídajících hráčů Lingr přihrál Ekpaiovi, ten našel Olayinku, který v tutovce poslal míč jen Šedovi do rukavic. A zase na druhé straně střílel Hlavatý, Mandous vyrazil před sebe a následně přišel útočný faul. V 84. minutě střílel zpoza vápna Madsen, ovšem branku minul. Druhá střela Madsena o dvě minuty později byla lepší, Šeda ji ale vyrazil před sebe a z následné akce už slávisté nezakončili. Do konce zápasu se už nic nestalo a slávisté tak opět zvítězili bez inkasované branky, Mladou Boleslav porazili 2:0.
Jako první na tiskové konferenci mluvil trenér hostů Karel Jarolím: "Víceméně jsme se porazili sami. První gól po standardce, při které byl navíc Marek Suchý mimo. Mohli jsme míč odehrát, ale řešili jsme to komplikovaně a míč se dostal k Bahovi. Druhý gól padl po naší špatné rozehrávce. Vítězství jsme Slavii darovali, do první branky jsme byli v defenzivě v pořádku. Měli jsme ale laciné ztráty v přechodové fázi. Přesto jsme měli situace, které se daly pohotověji zakončit. Do druhé půle jsme chtěli vstřelit kontaktní gól, měli jsme velkou šanci Lukášem Maškem, ale nic jsme z toho nevytěžili. Byli tam i další situace na zakončení, ale buď jsme to prováhali nebo špatně řešili. Slavia pak měla v závěru nějaké brejkové situace, ale kdyby se nám podařilo vstřelit kontaktní branku, myslím, že jsme mohli s výsledkem ještě něco udělat. Slavii jsme v zápasu nepouštěli do mnoha nebezpečných situací, ale stejně jsme prohráli 2:0, takže nám to není nic platné. Slavia měla těžký zápas v nohách, většina hráčů hrála i ve čtvrtek. Víme, že Bah kvality má, prvnímu gólu jsme měli ale rozhodně zamezit. U druhé branky bychom se neměli nechat ve středu pole takto předskočit. S Markem Suchým a Milanem Škodou jsme tento zápas nijak zvlášť neřešili, určitě vnímali, že v tomto zápase chceme uspět. Škoda měl nakopnutý nárt, nechtěli jsme, aby se to nějak stupňovalo, proto jsme tam místo něj poslali zdravého hráče, Fila pak měl velkou šanci, ale prováhal ji."
Jindřich Trpišovský hovořil takto: "Byl to náročný zápas, tak jak jsme předpokládali. Boleslav má dobré mužstvo a daří se jí proti předním týmům. Odehrála dobré zápasy, i když to třeba někdy výsledkově nevyšlo. Prvních třicet minut pro nás bylo velmi náročných, neměli jsme lehkost a nedokázali jsme hrát v takovém tempu, abychom se dostali do obrany soupeře. Po dlouhé době jsme si pomohli standardkou, poté se náš výkon zlepšil a po dobrém pressingu se nám podařilo vstřelit druhou branku. Ve druhé půli se zápas lámal tím, jestli se jim podaří vstřelit kontaktní gól nebo my vstřelíme branku z brejku. Nestalo se nakonec ani jedno, oba týmy z dobrých pozic nedokázaly skórovat. Technicky to dnes nebylo nic moc, ale bylo tam dost zajímavých momentů v obou pokutových územích. Boleslav nás dobře dostupovala, nám nehrála dobře ofenzivní trojka nahoře. Hosté ukázali dobrou individuální kvalitu, v kombinaci zápasu ve čtvrtek a dnešního brzkého startu jsem rád za výsledek. Alex Bah je takový Avatar pohybově. O půli jsem vytýkal některým hráčům, že ve čtvrtek nehráli a přitom nemají takový příspěvek do ofenzivy jako Alex. Začátek se mu moc nepovedl, ale potom byl rozdílovým hráčem. Chtěli jsme, aby to na Ewertona zkoušel. Chce to obrovskou zásobárnu a morál. Dnes předvedl skvělý fotbalový i běžecký výkon, viz jeho výpad a návrat v nastaveném čase. Byl jsem z něj úplně nadšený, je to nadstandardní hráč. Za rok se hodně zlepšil v pohybu na hřišti i v technickém řešení situací. Potkala nás druhá nejhorší kombinace, ve čtvrtek pozdě večer venkovní zápas a pak hrát v neděli od tří, naštěstí doma a ne venku. Hosté měli velkou motivaci, mají slávistickou minulost, umějí hrát tyhle velké zápasy, proto si výhry hodně cením. Na druhou si myslím, že bychom soupeře neměli pouštět do tolika šancí, ve středu hřiště měli hosté dost místa. Máme některé hráče mimo, Kubu Hromadu o poločase pálily plíce a chtěl dolů, to je také pro něj hodně netypické. Sérii Aleše Mandouse on sám neřeší, možná jsem to pokazil já, když jsem mu řekl, že už je šestý v historii. Na Unionu si otočil kotník, přesto chtěl hrát, včera trénoval déle. Někdy má nuly skoro zadarmo, dnes si ji zasloužil skvělými zákroky. Mám v den zápasu vypnutý telefon, takže odposlechovou aféru jsem zaregistroval až tady, nečetl jsem úplně přesně, co tam je. Klub k tomu vydá nějaké stanovisko."
Komentáře (138)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Mladá Boleslav
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 14:22 |Lavička: Kovář, Plavšić, Samek, Ekpai, Madsen, Traore, Lingr.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Slávista 51 před 3 lety 12.12.2021 14:36 |Lze střídat 5hráčů.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 15:31 |A to vlastně nemáme na lávce ani čistokrevného obránce a ani útočníka ... Už jedeme vyloženě na morál ...
Re: Slavia - Mladá Boleslav
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 14:24 |Tak Mandous i přes zranění chytá, dobrá zpráva. 3:1?dnes?Kuchta, Stanciu, Schranz - Škoda.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 14:57 |3:1 mám taky, Kuchtu a Schranze taky, jen místo Stanciua mám Oscara.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 15:00 |Taky se přidám: dnes s MB 4-1 a góly: Kuchta, Kuchta, Kuchta, Madsen - Škoďák
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Dru Zeree před 3 lety 12.12.2021 14:24 |Dnes TOP sestava, na pohár se Zlínem bych tam hodil všechny kluky se širšího kádru a na Ostravu zase to nejsilnější.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
rakusan před 3 lety 12.12.2021 19:11 |Tak samozřejmě, neboj trenéři to moc dobře vědí.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 14:43 |Tak jsem tam čekal aspoň na lávce Tondu Kinského, ale asi už je na dovolené ...
Stream
dauby před 3 lety 12.12.2021 15:03 |Stream prosím? Díky!
Re: Stream
mig52 před 3 lety 12.12.2021 15:10 |pulivet, ale dnes se jako na potvoru seká
Re: Stream
kalex před 3 lety 12.12.2021 16:24 |A celkem dost. Ale i tak moc díky!!!
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 15:07 |A mimochodem dnešní náš zápas řídí rozhodčí Petr Hocek (Kolínsko), který Slavii ještě jako hlavní neřídil, takže malá premiéra ... (VAR Pavel Franěk z Rakovníka)
https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/rozhodci/petr-hocek/2591/bilance-kluby
Re: Slavia - Mladá Boleslav
kedul před 3 lety 12.12.2021 15:24 |No vida Csaplára v hledišti. A to ho zápasy Slavie nebaví.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
slavistou50let před 3 lety 12.12.2021 15:29 |Dementa Csaplára tam neměli pustit. Ten ví všechno. Tak by mohl vyhnat Covid kokot jeden.
Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2021 15:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dementa Csaplára tam neměli pustit. Tun ví všechno. Tak by mohl vyhnat Covid kokot jeden.
.
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Mladá Boleslav
bongor před 3 lety 12.12.2021 17:43 |proč nepustit.je to hodnej chlapec.Měli ho pustit a potom několikrát polejt pivem,nebo nakopnout,hajzlíka.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Nosorozec před 3 lety 12.12.2021 15:54 |Csaplár si teď mne ruce, že vedeme 2:0
Re: Slavia - Mladá Boleslav
mig52 před 3 lety 12.12.2021 15:58 |Neprovokuj ho nebo nastraží na nás svoji mazanou past. :)))) . Se divím, že po svém veledíle vleze do hlediště. Já ho tam teda neviděl, neboť se mi tak sekal stream, že jsem to nervnĕ nedal, ale kámošovi věřím.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
carevitchando před 3 lety 12.12.2021 15:25 |Milane neblázni.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Harvey před 3 lety 12.12.2021 15:25 |Škoda hraje jak blázen. Loket na hlavu Hromady, předtím kdyby si Mandous udělal krok dopředu, tak mu zlomí žebra. Takhle ne Milane, tímhle se snižuješ na úroveň nějakýho Půlkraba nebo podobné verbeže.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
VanDel před 3 lety 12.12.2021 15:25 |Ten Škoda si něco šlehnul, ne ?
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ehad před 3 lety 12.12.2021 15:33 |Goool!
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ehad před 3 lety 12.12.2021 15:33 |Goool! Ja tusil, ze Mara Suchy nam pomuze, ale ze takhle ... ;-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav
carevitchando před 3 lety 12.12.2021 15:33 |A už to pojede!
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ehad před 3 lety 12.12.2021 15:41 |Uz to jede!
gool
ehad před 3 lety 12.12.2021 15:41 |Ja chtel bych byt jako Nicolae Stanciu ... GOOOL!
Re: Slavia - Mladá Boleslav
VanDel před 3 lety 12.12.2021 15:41 |Toho Baha tu neudrzime ani na jaro…….
a
slavistou50let před 3 lety 12.12.2021 15:42 |Alex Bah je z jiné planety.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
carevitchando před 3 lety 12.12.2021 15:42 |Luxusně teď naši legionáři.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Harvey před 3 lety 12.12.2021 15:42 |Všechno správně. Od Hromadova skluzu, po následný presink od ofenzivních hráčů, fantastické čtení hry Baha a úklid do branky od Stancia.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Marty2 před 3 lety 12.12.2021 15:45 |Tvl toho udržet bude problém
Re: Slavia - Mladá Boleslav
sasky před 3 lety 12.12.2021 15:47 |Tvl ten Alex... :)
Re: Slavia - Mladá Boleslav
před 3 lety 12.12.2021 15:52 |....jupíáéj...skvěle hoši!!!!!!!! Ještě aspoň jednoho fíka.....
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Nosorozec před 3 lety 12.12.2021 15:52 |Některé situace v obraně Boleslavi mi připomínají náš legendární zápas v Ostravě na jaře 2010, kdy se hráči snažili odstřelit Jarolíma.
Ale vyzdvihnout se musí dneska hlavně Alex Bah. Doufám, že ho v zimě neprodáme, na něj je radost se dívat.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
před 3 lety 12.12.2021 15:55 |Vím, že tady se mnou hodně lidí nebude souhlasit, ale kdyby přišla parádní nabídka z top klubu, tak bych ho klidně pustil...zaslouží si to...sportovně bychom samozřejmě tratili, o tom žádná...
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Nosorozec před 3 lety 12.12.2021 15:56 |Rozhodně si to zaslouží a je mi jasné, že ho neudržíme věčně, ale až to jednou přijde, tak se s ním budu dost nerad loučit.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
před 3 lety 12.12.2021 16:00 |Mám to stejně, ale Trpiš přivede novýho Bahína ;-).
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ehad před 3 lety 12.12.2021 16:01 |Ja uz jsem s tim smirenej, takova je nase pozice, proste pokud prijde nabidka z UK nebo z top klubu, tak mu poprejeme hodne stesti .... Clovek casem na neco proste meni nazor, viz vyvzdorovany odchod Coufala a neodchod Kolare ... zraneni Provoda a neprodej Simy v zime (pokud byla dobra nabidka) ...
Ostatne ten odchod Coufala vedl k tomu, ze prisel Bah ... Uvidime, nejak bude.
Jen odchod treneru bych asi nesl tezce ...
Re: Slavia - Mladá Boleslav
mig52 před 3 lety 12.12.2021 17:02 |Bah bude pro nás ohrožený, až si vybojuje místo v základu reprezentace.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 16:05 |Zatím dobrý..
Re: Slavia - Mladá Boleslav
carevitchando před 3 lety 12.12.2021 16:07 |2:0 půlka, teď se postarat o to, abychom to s těmi poločasovými dárky pro našeho obdivovatele Csaplára nepřehnali :-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav
před 3 lety 12.12.2021 16:16 |Phuh skvěle Mandy...
hmmm
ehad před 3 lety 12.12.2021 16:16 |Mandous zvlada i souboje proti dvema utocnikum ... uz jsem myslel, ze to je gol ... je videt, ze Hromada chybi.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ragnarok před 3 lety 12.12.2021 16:17 |Nevíte, jaká skupina fandů má tentokrát přístup na utkání? Jestli by se nemělo znovu dávat těm, co minule nebyli.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
SirCohen před 3 lety 12.12.2021 16:51 |Četl jsem někde, že je to právě tak jak píšeš.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Harvey před 3 lety 12.12.2021 16:19 |Až bude zase někdo pochybovat nad přínosem Jakuba Hromady pro naší hru, vzpomeňte si prosím na těhle 10 minut bez Kuby.
Z Marka Suchého i Milana Škody mám velice smíšené pocity nebo spíš negativní emoce. Hodně se držím, předvést to co dneska Milan kdokoliv jiný, tak bych nadával do zmrdů.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
yuta_watase01 před 3 lety 12.12.2021 16:21 |Pro ty, co tady pravidelně nadáváte nebo hejtujete Kubu Hromadu...
Jen co odešel ze hřiště, ztratili jsme z části střed pole, on je nenápadný, ale dobře vyplňuje díru mezi stopery, obvykle volí správná rozhodnutí, v momentě, kdy je potřeba, udělá taktický faul..
Na Madsena se možná dobře kouká, časem to může být i náš lídr a já mu věřím, ale aktuálně musí trošku ještě zesílit, být důraznější v soubojích. Ale Trpiš ho postupně pěkně začleňuje do kádru.
Jinak Bah fenomenální, Schranzík na kraj nepatří, dnes to jde zase vidět
Re: Slavia - Mladá Boleslav
carevitchando před 3 lety 12.12.2021 16:27 |Madsen musí dostat míč na nohu, má přehled o situaci na hřišti. Jenže párkrát dostal špeka a bylo to vidět.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Marek3 před 3 lety 12.12.2021 16:30 |To nemusi mit s Hromadicem co delat, proste se zmenilo tempo hry a nas celkovy pristup - vedeme 2:0
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Harvey před 3 lety 12.12.2021 16:38 |Průchoďák ve středu pole, absence zajištění pravého beka, Madsen vystupující když se to nehodí a naopak pasivní, když musí vystoupit...jistě Bolka do toho šlápla, ale pouze proto, že dostala možnost do toho šlápnout. V první půli měla problém zůstat deset sekund na míči.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
pcitron před 3 lety 12.12.2021 18:06 |Kuba je zkrátka takový "pes obranář". Jeho hru velmi oceňuji, o co více je individuálně nenápadná, o to více je pro tým přínosná.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Alfons před 3 lety 13.12.2021 13:39 |Stejne jako sveho casu Radek Bejbl, nikdo o nem moc behem zapasu nevedel, ale byl velice platny. Myslim hlavne jeho pusobeni v zaloze, nez odesel do Spanelska, po navratu uz se zasouval dozadu na stopera. Kuba ma v nynejsim kadru trochu postih, ze je defenzivni a nema moc nadstavbu do ofenzivy, na rozdil od vetsiny zalozniku. Nekdy z jeho skluzu clovek roste a boji se, ale on tak hraje celou karieru. Nicmene jako hrac sirsiho kadru, uplatneni ma a kdyz ma zrovna den, je jako zed.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
slavistou50let před 3 lety 12.12.2021 16:42 |Oscar - hrůza
Re: Slavia - Mladá Boleslav
kondorr před 3 lety 12.12.2021 16:44 |Madesen špatnej tam na Slavii ještě neni
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ehad před 3 lety 12.12.2021 16:50 |musis napsat smajlik, kdyz to myslis ironicky ... ;-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav
před 3 lety 12.12.2021 16:45 |Hmm..Madsen hraje taky velice dobře.
srovnani
ehad před 3 lety 12.12.2021 16:49 |Jinak zajimave je srovnani posuzovani zakroku rozhodci dneska a rozhodci ve ctvrtek ... to co dneska piska jako faul, tak ve ctvrtek absolutne nepiskal ...
Samozrejme taky velky rozdil je v tempu zapasu .... Otazka je, zda to spolu nesouvisi ...
A to jeste nas zapas ma tempo dobry proti ostatnim zapasum.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Novi.sks před 3 lety 12.12.2021 16:55 |Ještě že jsme rozhodli v první půli, v tý druhý už jsme měli těžký nohy a taky to podle toho vypadalo. Hráčem zápasu Bah, ten je snad z jiný planety :-) a hned v závěsu Mandous, který si tu nulu v druhé půli musel opravdu zasloužit.
Celkově super tři body a teď se zase pokusit co nejvíce zregenerovat před dalším zápasem...
...
Harvey před 3 lety 12.12.2021 16:56 |Madsen naprostá hrůza. Takticky a běžecky. Za půl roku bude dobrej, za rok skvělej, o tom nepochybuji, ale v tuhle chvíli stačilo 45 minut na hřišti, aby si náš soupeř vytvořil šance na půl sezóny dopředu.
Re: ...
Mikey před 3 lety 12.12.2021 16:58 |To jsem koukal asi na jiný zápas. Mně se Madsen hodně líbil.
Re: ...
Harvey před 3 lety 12.12.2021 17:03 |Ne, tam spíš jde o to, že situaci, kdy Madsen získá odražený míč poté co si soupeř vytvořil tutovku, tak divák ho za to pochválí. Já vidím, že ho získal tím, že byl úplně mimo osu akce a nechal své spoluhráče ve štychu. Úlohou středního záložníka je v obranné fázi nenechat soupeře projít středem hřiště a zajistit své spoluhráče. V tom Madsen naprosto a bez pardonu selhal.
Re: ...
MKCZ83 před 3 lety 12.12.2021 17:13 |Dík za trpělivou práci, třeba někoho občas přesvědčíš :-)
Mně taky přišlo, že to, k čemu při pobytu Hromady na hřišti nedojde, pak Madsen sice efektně, ale zbytečně hasí obranným soubojem. S Hromadou nedochází často ani k tomu, že by se míč do nebezpečného prostoru dostal, protože on stojí v prostoru, přes kterej by míč mohl jít ale soupeř ho tam pochopitelně nepošle.
Na druhou stranu ale vypadá, že je Madsen šikovnější a hbitější v osobních obranných soubojích, má lepší kontrolu míče a klid v rozehrávce. Pokud bychom měli nějaký zařízení, ve kterým bychom je mohli sloučit, tak ho prodáme ještě dráž, než Suka :-D
Re: ...
Marek3 před 3 lety 12.12.2021 17:31 |Uplne jini hraci. Souhlasim s Harveyem ze Madsen bude za rok vynikajici. Bohuzel ja mam pocit ze Hromada se prilis nezlepsuje, spise si stale hraje to sestku na 5- 6 (prumer/mirny nadprumer).
Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2021 17:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Uplne jini hraci. Souhlasim s Harveyem ze Madsen bude za rok vynikajici. Bohuzel ja mam pocit ze Hromada se prilis nezlesuje, spise si stale hraje to sestku na 5- 6 (prumer/mirny nadprumer)..
Skrýt původní komentář
Re: ...
sicilianbrno před 3 lety 12.12.2021 17:06 |to sme dva co sme čučeli asi na jiný utkání, mně se Madsen svým stylem hry naopak libil, dokázal zklidnit hru, na malém prostoru neodkopával ale krásně si dokázal podržet míč, tohle je jeho velká přednost už ted
Re: ...
Leksel před 3 lety 12.12.2021 17:22 |Nejen zklidnit hru a podržet míč, ale byl dravej i dopředu, taky mě zaujal.
Re: ...
ColinSKS před 3 lety 12.12.2021 17:21 |Madsen není hráč tmavé pleti. to je Ubong, kde to tvoje hodnocení sedí jako perdel na hrnec.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
gazza před 3 lety 12.12.2021 16:57 |Mandous a Bah vynikající.Jestli Bah bude takhle pokračovat tak u nás dlouho nevydrží.Na druhé straně nechápu co u nás dělá Ekpai .To je něco strašidelného tenhle fotbalista.Madsen také pěkný výkon.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
rakusan před 3 lety 12.12.2021 19:06 |Ubong byl zdarma, ze začátku hrál slušně, nyní se zhoršil. Přes zimu natrénuje a uvidíme.
Pekny zapas
demokrat před 3 lety 12.12.2021 16:58 |Pohledny zapas nahoru dolu. Vice takovych zapasu.
Dnes hral cely tym velmi bohorovne, jakoby vedom si, ze Boleslavi neni prano skorovat proti hegemonu.
Zrejme diky koncentraci si dnes stoperi vedli velmi nedobre v osobnich soubojich. Dve ci tri tutovky jsme nabidli slabou fyzickou hrou stoperu.
Do utoku to bylo fajn az na to zakonceni.
Celkove Mandous s Bahem vynikajici. Zbytek az na stopery s Ekpaiem fajn.
Ten Ekpai hraje jen diky fyzio cislum, jinak je to tezky prumer
Re: Pekny zapas
rakusan před 3 lety 12.12.2021 19:05 |Souhlas s tím Ubongem. Nějak se zhoršil. Nicméně stopeři až na jednu chybu u každého velmi dobří. Díky bahu za ně (:- Mandy skvělej.
Re: Pekny zapas
yuta_watase01 před 3 lety 12.12.2021 19:57 |K Ekpaiovi...
Přijde mi poslední zápasy takový zmatený a jakoby ztratil sebedůvěru...
Když tam naskočí, tak si moc neví rady.
Na druhou stranu, byl zadarmo, na začátku hrál solidně a líbil se mi, pak se postupně vytratil ze sestavy a logicky když nehraje, tak jeho výkony jsou slabší. Pro mne je ale daleko větším zklamáním Plavšič. Ten nepředvedl ještě ani polovinu toho, co Ubong a očekávání u obou byly úplně odlišný...
Re: Pekny zapas
ColinSKS před 3 lety 12.12.2021 20:30 |když hraješ 3 minuty, co myslíš že předvedeš?
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 17:02 |Tak z tohohle zápasu jsem měl větší strach než z Berlína, hlavně pro kumulovanou únavu a je to doma. Hlavně, že se nikdo nezranil, tedy doufám a nikdo nevykartoval (v ohrožení byli - Ekpai, Hromada, Kačaraba, Krmenčík a Traore). Hlavně Taras by hodně bolel. Teď ve středu snad pošetříme opory, aby si trochu odpočinuli na chachary.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
rakusan před 3 lety 12.12.2021 19:04 |Přesně tak. Nesmírně důležité vítezství. Na pohár šetřit opory a postavit všechny další co budou zdraví. Bohužel ta viróza nás blbě zasáhla. Teď vrhnout všechny síly a přípravu na Baník. Přes zimu se to uzdraví a bude pohoda. Baha, když prodat, tak minimálně 25M a to by nebylo špatné. Připomíná mi velmi silně jistého Hakimiho. Taky hrál v Edenu podobně, z pravého beka na levé křídlo. A dnes tuším Real Madrid.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Andreas před 3 lety 12.12.2021 19:46 |Hakimi je v PSG.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
rakusan před 3 lety 12.12.2021 20:38 |No jasně, jsem blbej, díky. Měl jsem pocit, že ten Real ho aspoň chtěl.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
butters před 3 lety 12.12.2021 20:47 |Hakimi je odchovanec Realu, nejdřív hostoval v Dortmundu, pak ho prodali do Interu a po roce šel do PSG.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
rakusan před 3 lety 12.12.2021 21:00 |Díky za vyjasnění.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
sicilianbrno před 3 lety 12.12.2021 17:03 |Po náročném čtvrtečním zápase se mě první poločas libil, ve druhém jsme to zbytečně díky odpočinkovému tempu nechali dramatizovat.
Bah super, takovým běhavým tempem bych vydržel na hřišti asi 6,5 minuty :-)
Mandous další nula navíc tentokrat i podpořena dvěma težkými zákroky ,678 minut je krásná bilance, upřimně bych mu přál ještě minimálně tu ostravu, kde to ale bude těžké.
Madsen mě stylem hry a držením miče připomíná Traoreho, v tom je skvělý, navíc má rychlý přechod do útoku a velmi tvrdou střelu, věřím, že ve středu se Zlínem by mohl dostat prostor v základu a během zimy větší zapojení do základu.
Těšil jsem se na Evertona, o kterém prý uvažujeme, jenže tito individuality to mají težké v zápase se slavii, jelikož nemůžou tolik vyniknout jejich schopnosti (to by platilo ale o většine našich klíčových hráčů, kdyby proti nám hráli v těchto průměrných týmech). V druhé půli byl víc vidět a docela nám zatápěl, šikovnej hráč.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Leksel před 3 lety 12.12.2021 17:04 |Když bych to měl říct s nadsázkou, tak nepříjemnej zápas Bah - Boleslav skončil 2 : 0. V 1. půli jsme byli aktivnější, nasázeli dva góly a v druhý už polevili a chtěli ušetřit síly, čehož se snažil soupeř využít a pár závarů se mu podařilo. Kromě hvězdnýho Baha se mi líbil i Madsen a tradičně i naše defenzíva. Takže náročnej tejden skončil velmi dobře. Baha bych po dnešku, pokud se netrénuje nebo nehraje, radši někam přivazoval. :-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav
ColinSKS před 3 lety 12.12.2021 17:14 |škoda ta pecka Emila nešla do strany, byl by to tutovej gol. Alex je z nějakého kosmíru a mám obavy hraničící bohužel s jistotou, že v létě odejde. Dostal se do repre a jestli tam naskočí, tak to bude mocnina na faktor zájmu o něj. Prima 3 body, nula pro Aleše. Jen bych se u JiT přimluvil, aby tam už nedával Ubonga, za posledních 15 min nedal ani jednu přihrávku a vůbec působil poněkud zatuhle bez přehledu o hře.
Re: Slavia - Mladá Boleslav
Leksel před 3 lety 12.12.2021 17:20 |Ekpaiův čas určitě přijde, poslat ho na závěr do rozhodnutýho zápasu považuju za rozumný řešení, aby nabíral herní praxi.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Edenjejenjeden před 3 lety 12.12.2021 17:09 |Tak druhej poločas to už bylo hodně o morálu . Ve čtvrtek večer Union , v pátek návrat , stále zdecimovaná sestava , dalo se to čekat . Ale každopádně zaplatBah za ten poločas první .... Ten kluk se lepší zápas od zápasu
Jak ještě dlouho ?
Slávista 51 před 3 lety 12.12.2021 17:23 |Při takových výkonech, ho někdo ze Západu koupí.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
SirCohen před 3 lety 12.12.2021 18:57 |"Zaplať pán Bah", to je super, to se ti povedlo :D
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 17:16 |Dát ještě dva góly Schranz a Olayinka v druhém poločase, tak jsem maximálně spokojený. Takhle dobrý, ale mohlo být vítězství výraznější . Skvělý Bah a vynikající Mandous, opět dva důležité zakroky. Olayinka naopak opět střelecky zklamal, Schranz a Kuchta taky měli dát gól. Bolka mela dvě tutovky,ale jinak výkon nic moc.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
buri před 3 lety 12.12.2021 17:34 |Bah, Stanciu a Mandous za deset...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ragnarok před 3 lety 12.12.2021 17:44 |Souhlas. Mandymu bych hodně přál rekord v neprustrelnosti. Doufám, ze se mu s tím bude celé mužstvo snažit pomoci. Rekordy jsou důležité.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
mig52 před 3 lety 12.12.2021 17:58 |Vážení, toto je po pohárovém zápase ohromně důležitá výhra. Zápas ve čtvrtek, cesta domů atd. .... Podívejte, jak dopadl Jablonec. Před utkáním jsem si vzpomněl na prohru ve Zlíně, kde jsme hráli po parádním výkonu na Chelsea. Kluci v něm byli k nepoznání, tahali nohy jako z bahna. Proto si dnešní výhry moc cením a hráčům i realizáku děkuji. Teď to nějak rozumně protočit v Mol cupu a o víkendu se postavit čelem chacharům. Bude se dobře usínat. :)))))
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Leksel před 3 lety 12.12.2021 19:19 |Já jsem ten poslední, kterej by hráčům nepřál vysoký hodnocení a je pravda, že dneska někteří podali heroický výkony, ale známku 10 si já šetřím na výkon, po kterým se budu muset několikrát štípnout, jestli jsem při vědomí a nezdálo se mi to. Já jsem dnes užil nejvyšší 9.
Re: převzatý text
tobro před 3 lety 12.12.2021 19:01 |- Byly(!) tam i další situace -
- Na druhou stranu(!) si myslím -
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 19:30 |Já jsem to neviděl. Jak to dopadlo? :-)
Chci říct, nebyl by někde ke shlédnutí záznam?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
urs (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 20:51 |Wulfe..., podstatný je, že jsem konečně trefil výsledek, byť mi nevyšli střelcí. Sestřih najdeš na YT, celej mač těžko říct..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Lunaris před 3 lety 12.12.2021 19:41 |3 bodíky pecička, dobře hoši. Příští týden bude těžký. Trochu se mi příčí odstavovat pohár na druhou kolej, ale je jasné, že na Baníku budeme potřebovat dobrý běžecký výkon, abychom tam vyhráli. Bohužel máme takovou marodku, že na Zlín to nedokážeme protočit, tak jsem zvědavý, jak k tomu Jindra přistoupí.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
bramburek (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 20:44 |Na Baníku to bude nesmírně důležitej zápas… a po čtvrtku a dnešku musíme dát aspoň některým hráčům odfrknout… v obraně je to složitější, pokud se neuzdraví aspoň Masíčko… ale zálohu a útok i při těch velkých problémech pořád protočit můžem…
Traoré, Samek - Ekpai, Madsen, Plavšič - Lingr
Sice bych s tímhle, ani doma proti Zlínu, nebyl úplně klidnej… ale nějaký možnosti, abysme v Ostravě byli v plný palbě a trochu odpočinutý, tady jsou…
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Lunaris před 3 lety 12.12.2021 21:04 |Máš pravdu, do zálohy ještě někoho dát můžeme. Bylo by fajn, kdyby se dal do kupy Krmenčík. Věřím, že Jindra to má promyšlené, postoupíme a na Baníku vyhrajeme.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
rakusan před 3 lety 12.12.2021 20:49 |Dáme všechny zdravé "náhradníky" a největší hvězdy prostřídáme. Tento týden byl horší. Cestování do Berlína, 3.den další zápas. Teď tam bude po Zlínu zlatej den navíc.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 19:43 |Jindřich Trpišovský: „Alex Bah je pohybově trochu jako Avatar. Nevyšlo mu prvních 15 minut, pak byl rozdílovým hráčem. Je to nadstandardní hráč. Skvělý výkon, jsem nadšený.“
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
bongor před 3 lety 13.12.2021 08:35 |A navíc je to úžasnej sympaťák!
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 20:06 |Ještě bych rád zmínil:
Aleš Mandous nejvíce vychytaných nul 7, 588 minut bez obdrženého gólu,
Pouze 0,36 inkasovaných branek na zápas..
Ale za touhle obranou a dvojicí Bah - Ousou. Se chytá určitě náramně..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ragnarok před 3 lety 12.12.2021 21:45 |Ty minuty nejsou podle mne aktualizované a má jich víc.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
sicilianbrno před 3 lety 12.12.2021 22:02 |7x90min + něco k tomu rovná se 678 min
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Pašák před 3 lety 13.12.2021 12:01 |706 minut
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
zeleznik2 před 3 lety 12.12.2021 20:09 |Alex a Nico oba dnes 1+1 a Aleš 7 nula.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 20:14 |A hele, na tk po zápase Jan Podroužek: "Dobrý večer..., ...vy jste pověrčivý..." Zřejmě mu Jindra řekl, že mu to tykání vadí. :-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
rakusan před 3 lety 12.12.2021 20:43 |Jo, pěkný. Toho jsem si ani nevšiml. No konečně.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
knl66 (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 21:05 |Lidi, prosím, kde sledujete tyhle TK? Díky.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 21:11 |Na youtube. https://www.youtube.com/watch?v=-w8WE9nYTts
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
knl66 (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 21:13 |Ď! Tady mi to fakt uniklo, nejen dnes.
útok Bolky a Bah
donford před 3 lety 12.12.2021 20:41 |Vážení, já vím, že nelze jen tak zápasy srovnávat jako hrušky na pultě, ale mně dnes přišlo, že útok Bolky (až na to finální zakončení) byl lepší a nebezpečnější ve svých akcích než celý útok Unionu ve čtvrtek.Ovšem výkon Baha, to dnes bylo něco excelentního. Jako kdyby proti němu nikdo nehrál. Si tam opravdu dělal, co chtěl. Dnes byl naším nejlepším obráncem i útočníkem. S fyzičkou snad na 2 zápasy za sebou.
Re: útok Bolky a Bah
rakusan před 3 lety 12.12.2021 22:27 |To si myslím, že ne. Náš výkon na Unionu byl excelentní, zatímco dnes jsme byli ještě dost unaveni. O to je toto vítězství cennější a krásné. Ten Union je dobrý tým, ale dnes byl tak unaven po utkání s námi, že prohrál s posledním 1:0. Takže važme si úspěchů tohoto týdne. Není snadné vyhrát po poháru.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 23:24 |Jsem velice zvědav na základní jedenáctku proti Zlínu. Doufám, že přetížené hráče budeme ve středu kompletně šetřit. Nejradši bych byl, kdyby nebyli ani na lavici a mohli si opravdu odpočinout. Radši nepostoupit, než tu mít ''dalšího Provoda''.
Ousou od červené karty odehrál vše. Za 52 dní nastoupil v základu do 14 utkání (2 za repre) a ani jednou nebyl střídaný. V průměru odehraje celý zápas za 3,7 dne.
Oscar za 66 dní nastoupil do 16 zápasů ze 17 možných (4 za repre), dvakrát byl střídán v 80. a 81. minutě. Jednou scházel kvůli zranění.
B-tým se nějak udržuje v provozu, jelikož od listopadu pravidelně hrají přátelské utkání. Naposledy měli hrát 8.12. doma proti B-týmu Baníku. Klidně ať dostanou prostor dva, tři mladíci z B-týmu. Nic horší než vypadnutí z poháru se stát nemůže.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 12.12.2021 23:32 |Přesně, ideální by bylo postavit ve středu celou obranu z Béčka a k tomu kluky, co až tak moc nehrají (Ekpai, Traore, Samek, Madsen, Plavšić) a jen na lávku pár opor pro případ nouze, ale Jindra to nejspíš neudělá …
Komentář byl uživatelem upraven (12.12.2021 23:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Přesně, ideální by bylo postavit ve středu celou obranu z Béčka a k tomu kluky, co až tak moc nehrají (Ekpai, Traore, Samek, Madsen, Plavšić) a jen na lávku pár opor pro případ nouze ….
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Slávista 51 před 3 lety 13.12.2021 06:09 |To beru, až na to nepostoupení.
Domácí pohár jen potvrdí výkony Slavie.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ivan před 3 lety 13.12.2021 10:27 |Vzpomněl jsem si na Velvary, to už znovu ne :D Ale rád uvidím naše náhradníky, pokud jsou v pohodě.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 11:55 |Co se může stát horšího, než vypadnout v národním poháru, který by měl být až tou poslední prioritou (liga, EKL, pohár). Radši se pokusit předejít zranění a vypadnutí hráče na půlroku, než tvrdošíjně přetěžovat některé hráče. Kdybych vycházel z posledního soutěžního zápasu B-týmu, tak by základní sestava vypadala takhle.
Kinský - Ekpai, Kacharaba, Šmíd/Matys, Labík - Madsen, Samek - Schranz, Plavšić, Kropáček - Lingr (7 hráčů z A-týmu, 4 z B-týmu) Samek jako bývalý stoper by mohl jít na stopera a na jeho post Traoré. Možná se do zápasu uzdraví někteří marodi, takže by těch z A-týmu mohlo být v základu více. (Kolář, Krmenčík, Tecl, Ševčík)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Morb před 3 lety 13.12.2021 02:18 |Mám dojem, že každej další zápas, kde za nás nastoupí Alex, je navíc. Už bychom měli hledat náhradu. Rozhodovat zápasy z postu pravýho obránce?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
pehacko před 3 lety 13.12.2021 06:20 |Hlavně kde on se pohybuje… hraje praveho obrance, ale je ho cele hriste a pritom vzadu nechybí. Neuveritelna fyzička a radost ze hry.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
mig52 před 3 lety 13.12.2021 14:04 |Máš recht, z místa pravého beka jsme ho viděli xkrát na levém křídle. :)))). A za chvíli pro změnu na pravém...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
p!erreCORE před 3 lety 14.12.2021 15:28 |Radost ze hry, to jsi vystihl přesně! Vybavilo se mi, jak v jedné své akci, kdy obešel několik hráčů (možná to byla ta přihrávka Nicovi) se celou dobu, co běžel a kličkoval s balonem řehtal na plnou hubu, protože mu bylo jasný, že je nezastavitelnej.. to mně hodně dostalo!
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
spravnej_jezedak před 3 lety 13.12.2021 11:03 |Mne by se docela libil boleslavsky Doudera..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
kjandourek (admin) před 3 lety 13.12.2021 11:29 |Pamatuji jednoho, co tady takhle létal na podzim 2008... tehdejší trenér Teplic v předzápasovém rozhovoru uvedl, že nasadil na svou levou stranu dva obránce za sebou, aby eliminoval největší zbraň soupeře... To bylo poprvé, co někdo hrál osobku na pravého beka :-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ivan před 3 lety 13.12.2021 11:37 |Matej Krajčík?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
kjandourek (admin) před 3 lety 13.12.2021 11:43 |Přesně.... mám dojem, že měl za podzim snad jedenáct asistencí na gól... :-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
mig52 před 3 lety 13.12.2021 06:39 |Dnes nad ránem jsem si trochu zanalyzoval zatímní průběh sezóny a musím napsat, že jsem hodně spokojený, přesto, že náskok nemáme tak velký, jako před rokem, což není dáno tím, že bychom na tom byli hůř, ale skutečností, že jak bída, tak i šádkovci šli bodově nahoru. A teď k věcem, které jsem si uvědomil a za které si naší pozice vážím. Kdyby mně někdo týden před Provodovým zraněním řekl, že místo hvězdné trojice uvnitř zálohy Nico, Provi, Šéva budou prvně jmenovaného doplňovat především Hromada, Holeš,
a občas Lingr se Samkem a v závěru Mandsen i "díky" častým Ševčíkovým zdrav.problémům, poléval by mne studený pot. Dále - stopeři. Že nás bude tak dobře držet dvojice Taras - Ousu, tak to bych si klepal na čelo. O Kačovi se tu vedly velké spory, zda vůbec uplatnit opci, neboť ta se zdála mnohým oprávněně vysoká vzhledem k výkonosti a pozice čtvrtého stopera v týmu s tím, že nebude-li herně vytížen, bude stagnovat nebo půjde s výkonností dolů a tudíž by na něj těžko mohl být spoleh. Jiní říkali i přesto vzít jako pojistku. Došlo na jejich slova i díky trablům se zraněními ostatních stoperů , byť přiznám, že jsem patřil názorově k těm prvním a jsem rád, že mohu přiznat chybu, že jsem se mýli. No a s Tarasem, že to budeme uhrávat se švédským mládežnickým reprezentantem.!!?? Když k tomu přičtu dlouhodobé zranění do té doby železného Bóři, pak po těchto skutečnostech bych byl rád, že uhrajeme pohárové pozice s pokud možno co nejmenší ztrátou na bídu a klackáře. A ejhle, my vedeme ligu a určitě, ať už dopadne poslední kolo jakkoli, povedeme tabulku. Pokračujeme v pohárech, což je v případě evropského vzhledem k soupeřům a naším trablům úctihodné a věřím, že po středě půjdeme dál i v tom našem. Věřím, že po návratu zraněných budeme kralovat v lize, byť Šádovci mají velkou výhodu v tom, že vyhučeli v obou pohárech, pro připomenutí v tom našem právě s Bolkou, byť ta hrála doma. Tož i to se mně honilo k ránu hlavou a opravdu obdivuju a cením si toho, čeho kluci dosáhli, byť občas byly obavy velké a oprávněné. Omlouvám se za román a mějte dobrý den.
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2021 06:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Dnes nad ránem jsem si trochu zanalyzoval zatímní průběh sezóny a musím napsat, že jsem hodně spokojený, přesto, že náskok nemáme tak velký, jako před rokem, což není dáno tím, že bychom na tom byli hůř, ale skutečností, že jak bída, tak i šádkovci šli bodově nahoru. A teď k věcem, které jsem si uvědomil a za které si naší pozice vážím. Kdyby mně někdo týden před Provodovým zraněním řekl, že místo hvězdné trojice uvnitř zálohy Nico, Provi, Šéva budou prvně jmenovaného doplňovat především Hromada, Holeš,
a občas Lingr se Samkem a v závěru Mandsen i "díky" častým Ševčíkovým zdrav.problémům, poléval by mne studený pot. Dále - stopeři. Že nás bude tak dobře držet dvojice Taras - Ousu, tak to bych si klepal na čelo. O Kačovi se tu vedly velké spory, zda vůbec uplatnit opci, neboť ta se zdála mnohým oprávněně vysoká vzhledem k výkonosti a pozice čtvrtého stopera v týmu s tím, že nebude-li herně vytížen, bude stagnovat nebo půjde s výkonností dolů a tudíž by na něj těžko mohl být spoleh. Jiní říkali i přesto vzít jako pojistku. Došlo na jejich slova, byť přiznám, že jsem patřil názorově k těm prvním a jsem rád, že mohu přiznat chybu, že jsem se mýli. No a s Tarasem, že to budeme uhrávat se švédským mládežnickým reprezentante.!!?? Když k tomu přičtu dlouhodobé zranění do té doby železného Bóři, pak po těchto skutečnostech bych byl rád, že uhrajeme pohárové pozice s pokud možno co nejmenší ztrátou na bídu a klackáře. A ejhle, my vedeme ligu a určitě, ať už dopadne poslední kolo jakkoli, povedeme tabulku. Pokračujeme v pohárech, což je v případě evropského vzhledem k soupeřům a naším trablům úctihodné a věřím, že po středě půjdeme dál i v tom našem. Věřím, že po návratu zraněných budeme kralovat v lize, byť Šádovci mají velkou výhodu v tom, že vyhučeli v obou pohárech, pro připomenutí v tom našem právě s Bolkou, byť ta hrála doma. Tož i to se mně honilo k ránu hlavou a opravdu obdivuju a cením si toho, čeho kluci dosáhli, byť občas byly obavy velké a oprávněné. Omlouvám se za román a mějte dobrý den..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
hamlo1 (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 07:53 |Po ránu dobré čtení, dík
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
mig52 před 3 lety 13.12.2021 08:13 |Dík za dík. Jen bych doplnil, že jsem zapomněl zmínit trable Ondry Koláře, jak výkonnostní, tak především zdravotní s tím, že mu přeju úplné uzdravení v co nejkratším čase a obdiv nad tím, jak skvěle ho dokáže Aleš Mandous zastoupit.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
rakusan před 3 lety 13.12.2021 13:42 |Hezky sepsáno, cítím to podobně. Ono to bude hlavně tím, že my/resp. Trpiš a spol. si ty hráče předělají k svému obrazu. Vyberou si hráče co nejsou hvězdy, ale mají potenciál a na nich zapracují. Krásný příklad ti stopeři. Nejdříve nenahraditelní Simon/Míša, pak další nenahraditelní Kudy/Hovi a nyní máme Taras/Aiham a taaky to funguje. To samé brankáři. Skvělí Pavlenka/Kolář/Mandous. To samé krajní beci, nenahraditelní Béřa/Cuf, nyní Osky/Alex...Je to paráda mít takový realizák. Hlavně, aby to vydrželo. Nyní s noblesou ustát ty mediální útoky uvařené z ničeho a na jaře to bude zase paráda.
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2021 13:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hezky sepsáno, cítím to podobně. Ono to bude hlavně tím, že my/resp. Trpiš a spol. si ty hráče předělají k svému obrazu. Vyberou si hráče co nejsou hvězdy, ale mají potenciál a na nich zapracují. Krásný příklad ti stopeři. Nejdříve nenahraditelní Simon/Míša, pak další nenahraditelní Kudy/Hovi a nyní máme Taras/Aiham a taaky to funguje. To samí brankáři. Skvělí Pavlenka/Kolář/Mandous. Je to paráda mít takový realizák. Hlavně, aby to vydrželo. Nyní s noblesou ustát ty mediální útoky uvařené z ničeho a na jaře to bude zase paráda..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
rak (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 09:16 |Ano. Myslím, že pro většinu z nás je nejpříjemnějším zjištěním, jak rychle vyrostla stoperská dvojice s Mandousem. Navrátilci to nebudou mít jednoduché. Mám pocit, že už je stávající stopeři přerostli, i když Kúdela je skvělý organizátor a určitě pořád má co dát. Musíme potvrdit Kačarabu! Jinak nějaké zvláštní posilování ani není třeba. Doufejme, že moc hráčů v zimě neodejde (asi bych to umožnil Olayinkovi, možná Masopustovi, když bude chtít, ale jinak taky může zůstat). Do přípravy pak určitě vzít nějaké kluky z Vlašimi. Třeba pak i někdo z nich zůstane. Snad už bude na jaře zcela k dispozici Provod, ale také mu to může chvíli trvat. Opakované problémy Ševčíka jsou tedy nepříjemné asi víc než se čekalo. Nic jsem nečekal od Ekpaie a Plavšiče, takže mě ani nemohli zklamat a tak to je, ani dál nic nečekám. Proti Zlínu by hrát mohli. Jinak ale ten zápas rozhodně nevypouštět, což se, doufám, ani nechystá.
Komentář byl uživatelem upraven (13.12.2021 09:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano. Myslím, že pro většinu z nás je nejpříjemnějším zjištěním, jak rychle vyrostla stoperská dvojice s Mandousem. Navrátilci to nebudou mít jednoduché. Mám pocit, že už je stávající stopeři přerostli, i když Kúdela je skvělý organizátor a určitě pořád má co dát. Musíme potvrdit Kačarabu! Jinak nějaké zvláštní posilování ani není třeba. Doufejme, že moc hráčů v zimě neodejde (asi bych to umožnil Olayinkovi, možná Masopustovi, když bude chtít, ale jinak taky může zůstat). Do přípravy pak určitě vzít nějaké kluky z Vlašimi. Třeba pak i někdo z nich zůstane. Snad už bude na jaře zcela k dispozici Provod, ale také mu to může chvíli trvat. Opakované problémy Ševčíka jsou tedy problémem. Nic jsem nečekal od Ekpaie a Plavšiče, takže mě ani nemohli zklamat a tak to je, ani dál nic nečekám. Proti Zlínu by ale hrát mohli. Jinak ale ten zápas rozhodně nevypouštět, což se, doufám, ani nechystá..
Skrýt původní komentář
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Slávista 51 před 3 lety 13.12.2021 10:22 |A stále musíme brát v úvahu to, že zase někdo odejde do ciziny - tím myslím TOP ligy v EU.
Takže bude z čeho stále stavět.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Droosy před 3 lety 13.12.2021 10:36 |Myslím, že Baha bude těžké udržet už tuhle zimu a v blízké budoucnosti půjde ven i Ousou, který na sebe upozorňuje skvělými výkony, je mladý a švédští novináři na něj pějí ódy
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
mig52 před 3 lety 13.12.2021 13:59 |Tak Uosu tu odedrál pár zápasů i s cestou a ty už ho posíláš pryč. Chytil se, ale má sakra na čem pracovat a vyhrát se. A je určitě rád, že ve Slavii má perfektní podmínky k růstu. Myslím, že ani on nebude chtít nic uspěchat, jistě,přijde doba,kdy odejde, ale to ještě u nás odehraje hafo zápasů.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
iwanowicz před 3 lety 13.12.2021 10:39 |No napsat, ze je prerostli, je docela predcasny. Takovy "profesor" Kudela v podstate neudelal rok a pul chybu a to se vedle nej stridal jeden stoper za druhym. Zato Ousou se vcera nechal odstrcit uplne stejne jako vysmivanej Stetina, akorat to neskoncilo golem. Rozhodne bych Kudelu, ale ani Hovorku neodepisoval..
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Ivan před 3 lety 13.12.2021 11:36 |Kůdela je pro mě pořád jednička, ale Hovorku si teď neumím představit v základu. Vlastně jsme ho nechápali když přišel, pak měl dobrej půl rok, přetržený vaz, rozpačitý návrat, zas zranění, návrat na pár zápasů a zase přetržený vaz. Nejsem doktor, ale nečekám, že by mohl zvládat dlouhodobě naše zápasy a ani o jeho výkonosti nejsem přesvědčen.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
Dennis před 3 lety 13.12.2021 12:16 |Sorry, ale s větou, že nějaké zvláštní posilování ani není potřeba, fakt nesouhlasím vůbec. Je to potřeba. Oscar je v tuto chvíli jediný levý bek a hraje úplně všechno. Nemáme za něj aktuálně nikoho. Tady určitě musíme někoho přivést. Podobná situace je vpravo, kde máme Baha, za kterého zaskakuje Masopust. Jenže Bah může velmi rychle být pryč a Masopust se stále cítí víc jako křídlo než jako bek. Za mě potřebujeme i pravého beka. A stopeři? Teď ve středu bychom potřebovali, aby si odfrkli Ousou i Kačaraba, hrají úplně všechno, ale nemáme tam koho dát... Kúdela už měl být zdravý asi 2 měsíce, takže bych se nechtěl spoléhat na to, že pak opravdu bude úplně zdravý a vydrží celé jaro. Hovorku bych bral úplně s rezervou, u něj nikdo nevíme, jak na tom bude. A Takács předpokládám odejde, protože když jsme ho nejvíc potřebovali, tak se hned zase zranil. Takže naprosto nutně potřebujeme minimálně jednoho nového stopera za Takácse. Nerad bych zase jaro v lize, EKL a Mol cupu hrál na dva stopery... A to ještě pokud by Kúdela s Hovorkou nebyli na jaře k dispozici, budeme mít i s novým stoperem zase jen tři stopery... Ideál je mít čtyři zdravé stopery. Prebsla bych zatím nechal ve Vlašimi, potřebuje teď co nejvíc hrát. Celkově mi to tedy vychází, že potřebujeme minimálně tři hráče do obrany. Případně dva univerzály (stoper/bek).
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
kjandourek (admin) před 3 lety 13.12.2021 12:29 |Musím souhlasit... potřebujeme hráče doléčit, ale nemůžeme se úplně spoléhat na to, že hráč po půlročním marodění bude hned plnohodnotným členem kádru.. v létě nás mohou čekat "příjemné starosti", kdy budeme mít v kádru uzdravené a připravené hráče jako Kúdela, Bořil, Provod, Hovorka... a spolu s nimi ty, kteří odtáhli tuhle sezónu, ale teď se nesmíme spokojit se stavem, kdy na marody budeme plně spoléhat...
Samozřejmě, druhou otázkou je rozpočet - tj. jestli si finančně můžeme dovolit mít v kádru čtyři stopery zdravé a dva na marodce... to už nedokážu posoudit...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 2:0
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 13.12.2021 13:29 |První půle na pohodu druhá udržovací, Bah opět výborný obávám se do léta jeho prodeje.
Tak v novém roce Turecko.
Slávista 51 před 3 lety 13.12.2021 14:42 |Takže dvojitá odpovědnost - postup + koeficient přímo.