Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Fanoušci Slavie

Komentáře (73)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    Quentin     před 3 lety 23.11.2021 18:49 |  
    30 2

    V čase covidu teď na stadiony nechodím a když čtu, co se na tribunách odehrává, tak snad ani nemám o návrat zájem. Toto je špatně. Vlajky na tribunách vždycky byly. Nevím, co mezi sebou hoši z ultras mají, ať si najdou jinou hračku a neserou se do života normálních fanoušků. Nechápal jsem nedávno, proč v našem sektoru visely vlajky HK, klubu, se kterým nemáme důvod nebýt zadobře. Už tenkrát jsem se styděl za to, že má někdo potřebu těm klukům vlajky krást. Co si pořád dokazujete? Jestli si chcete dát někde na tlamu, domluvte se kde a kdy a nás ostatní nechte na stadion chodit na fotbal a pro podporu vlastního klubu!

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      Maeden (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 10:29 |  
      2 1

      Jak jsi přišel na to, že HK jsou kamarádi? Já tam byl na posledním výjezdu. Při odchodu z hlavní tribuny jejich bezmozci napadali naše normály, na cestě lemované antony a těžkooděnci, kdy každý ten útok trval max. 3 sekundy než byli zakleknuti, totální nepříčetnost. I starší strejcové si chtěli připadat hrdinsky, tak aspoň vulgárně nadávali slávistickým rodinám. Bitky ve městě pak probíhaly, ještě než pustili naše fans ze sektoru.

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        Quentin     před 3 lety 24.11.2021 11:16 |  
        2 0

        Dobre, nenapsal jsem to spravne. Misto "nemame duvod" mohlo byt "neznam duvod". Takze diky za vysvetleni. Pred dvaceti lety jsem v HK taky utikal pred rozvasnenym davem. Idioti jsou ale vsude, na Slavii taky.

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          wimpy     před 3 lety 24.11.2021 11:22 |  
          3 0

          Mně poprvé sebrali někdy ve čtrnácti po legendárním utkání s Hradcem, kdy na 2:1 dával asi v 98. minutě gól Lauda s ofsajdu. Oni pak rozmlátili šatny, což se rozkřiklo a naši fans jim zdemolovali bus. Pak se to servalo za hlavní tribunou a k mému překvapení přijely antony a nastrkali do nich nás, přihlížející cucáky.

          Ty vlajky Hradce nějak ukradli z jejich skladu, celkem se to tu jako úpadek ultras a hools scény probíralo.

          • Re: Vlajky na stadionu Slavie

            pcitron     před 3 lety 24.11.2021 16:17 |  
            0 1

            1980/1981 22. kolo - jen pro pořádek:-)

  2. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    witty13     před 3 lety 23.11.2021 19:07 |  
    9 1

    Nekdo kdo by dokazal rici kdo z “fanousku” za tim stoji? Mladi nackove ze sesivane mladeze nebo nejaka jina bojuvka?


    Komentář byl uživatelem upraven (23.11.2021 19:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      WarszawskiMuranow     před 3 lety 24.11.2021 13:47 |  
      3 0

      Sešíváná mladez již není aktivní, jedna se o incident kdy koalice FCB-GKS pobila a okradla FC z Nivnice, jako odvetu za ukradené vlajky Divize západ FCB z Chebu koalicí Slavie-Zagłębie Sosnowiec-Czuwaj Przemyśl.

  3. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    demokrat     před 3 lety 23.11.2021 19:31 |  
    10 2

    To jim dosly baterky v Tamagotchi, ze borci prudej s takovou kravovinou? Pro me je to neco tak strasne nepochopitelneho, ze jen kroutim hlavou a je mi za ne stydno. Komu to vzali vlajky minule? Asi triceti fandum z Olmiku (slysel jsem o historicke nenavisti, ale tohle byla ubohost) ??? Takovyto fanda je pro me na urovni fandu Rangers, proste absolutni nazorovy protipol.

  4. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    demokrat     před 3 lety 23.11.2021 19:34 |  
    9 2

    To jim dosly baterky v Tamagotchi, ze borci prudej s takovou kravovinou? Pro me je to neco tak strasne nepochopitelneho, ze jen kroutim hlavou a je mi za ne stydno. Komu to vzali vlajky minule? Asi triceti fandum z Olmiku (slysel jsem o historicke nenavisti, ale tohle byla ubohost) ??? Takovyto fanda je pro me na urovni fandu Rangers, proste absolutni nazorovy protipol.

  5. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    demokrat     před 3 lety 23.11.2021 20:20 |  
    9 2

    To jim dosly baterky v Tamagotchi, ze borci prudej s takovou kravovinou? Pro me je to neco tak strasne nepochopitelneho, ze jen kroutim hlavou a je mi za ne stydno. Komu to vzali vlajky minule? Asi triceti fandum z Olmiku (slysel jsem o historicke nenavisti, ale tohle byla ubohost) ??? Takovyto fanda je pro me na urovni fandu Rangers, proste absolutni nazorovy protipol.

  6. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    gazza     před 3 lety 23.11.2021 20:32 |  
    19 2

    Na tohle se nedá nic povědět.Je tohle vůbec možné ?To nejde udělat pořádek s pár idiotama co omezují slušné fanoušky?Vlajky na fotbal vždy patřily a budou patřit.To pár rádoby fanoušků přece nemůže ovlivnit!Ne nad tím zůstává rozum stát .Tohle je ostuda Slavie takový lidský odpad.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      witty13     před 3 lety 23.11.2021 21:16 |  
      24 1

      Libi se mi tva predstava o “par radoby fanouscich”. Drtiva vetsina aktivnich kotelniku je sdruzena v mensi co vetsi skupince omezencu, a jedou si svoje vlastni boje, ktery se Slavii nemaji nic spolecneho. Cerne obleceni, zahalene tvare… Slavii a fanouskovstvi si narokuji pro sebe, ale vetsinou to neni nic jineho nez banda tupych nacku, kteri si mysli ze smyslem zivota je dat na hubu stejne skupine z jineho klubu.

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        wimpy     před 3 lety 23.11.2021 21:22 |  
        14 0

        Očividně v té subkultuře platí, že když někdo ukradne vlajku Slavie a pak jí někde rituálně pálí, je to jejich ostuda. Ale zajímala by mě logika, podle které není jejich ostuda bránit vlastním fanouškům vlajky vyvěšovat.

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          witty13     před 3 lety 23.11.2021 21:31 |  
          15 1

          Hlavne v jejich subkulture by melo platit (plativavalo) ze tato ostuda platila u vlajek jine “bojove brigady”. Stejne tak se neokradali o saly a vlajky deti, “neutralove” (cti fanousci v barvach ale nechodici do kotle nebo na bitky) a zenske. Do kotle jsem chodival, spise pomahat s choreama a fandit, v te dobe tam byla vyborna parta lidi, defakto i ti “hools” byli docela normalni kluci, kteri se proste jen radi rvali, ale nevim kdy presne to zacalo, ale par let zpatky se tam dostali nackove, a slo to docela z kopce. Jednoho ze sesivane mladeze znam osobne, citi nenavist u vuci nasim hracum tmave pleti, defakto je pouze toleruje kvuli slavii ale hlasi ze je potreba se jich zbavit atd… taky jsem byl svedkem verbalniho ataku na jednu holcinu s dredama - u fronty na pivo za kotlem, kde nastesti byl ten malej hajluciji nacek tak ozralej, ze se ho dvoum normalnim ultrasakum podarilo zpacifiovat nez presel k fyzickemu utoku. A potom brutalnim utoku na toho debilniho poradatele co provokoval pod kotlem uz jsem tam radsi ani nepachl.

          • Re: Vlajky na stadionu Slavie

            wimpy     před 3 lety 23.11.2021 21:55 |  
            10 0

            Já tam chodím do dvacáté řady a většiny těch excesů jsem ušetřen. Ale bavit mě to tedy taky přestává.

            • Re: Vlajky na stadionu Slavie

              Mijk     před 3 lety 24.11.2021 09:59 |  
              5 0

              Bohužel je to tak, že člověk musí víc a víc zavírat oči, pokud chce jít zafandit na Sever.. Pokud budou takhle pokračovat, je jen otázka času, kdy to dopadne jako na spartě, bude tam tři sta debilů, co se budou buzerovat mezi sebou, a normály, kteří tam tvoří masu a fandí to přestane bavit.. Bohužel..

              • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                Maeden (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 10:14 |  
                7 1

                Kámoši už se budou taky přesouvat, ono slyšet "vyserte na fotbal a fanděte, ruce ruce" celej zápas a ještě píčování, kdo může mít kde vlajku...
                Já už jsem dávno pryč, poslední kapka byla při nějakém prohraném derby za Řebíčka, kdy dement hodil vlajku s žerdí coby oštěpem, málem trefil někoho do hlavy 10 řad pod ním. Ještě že tehdy byl kotel řídce zaplněný a nechodili tam dnešní fanoušci úspěchů.
                Mě už poslední dobou sere i děkovačka, když si to vezme nějakej sám nad sebou onanující Egon Narcis, a protahuje to, jako že on je tam ten nejdůležitější, ne Slavia.

                • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                  Mijk     před 3 lety 24.11.2021 10:22 |  
                  6 0

                  Bohužel.. Já vím, že kopce v dálce jsou vždycky zelenější, ale když si vzpomenu na Strašáka.. Nevím, jestli mu přijde stávající situace cajk, nebo jestli ho už ta současná garnitura nebere, ale to byly časy, kdy fotbal stál za hovno, ale člověku udělalo dobře, že si zafandil a ta identifikace s klubem šla fakt od srdce.. Teď sice hrajeme skvělej fotbal, ale.. Pokud má ještě Strašák nějakej vliv, myslím, že je čas ho uplatnit, než bude pozdě :-/

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          PetCC     před 3 lety 23.11.2021 21:58 |  
          8 1

          Tomu se říká předposranost.

  7. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    amon     před 3 lety 23.11.2021 21:22 |  
    20 1

    Tak tohle mi dokáže hnout žlučí! Už jsem rozčiloval, když jsem tu před nějakým rokem musel číst, že někdo na TS otravoval nějaké cizince, aby si sundali šály ani nevím koho. Všude by měl být kamerový systém a prostě nahlásit- Slávie by to měla ihned zmonitorovat, dotyčné vyvést + zákaz vstupu. Začne to vlajkama a skončí kdo ví, kde. Musí se taky ozvat všichni okolo, aby si hoši uvědomili, že takhle se opravdový Slávista ke Slávistovi nechová. Tohle je ostuda. Být nekompromisní, vyslat dotyčným na TS jasný vzkaz- monitorujeme Vás a budeme nekompromisní a okamžitě jednat. Pamatuju toho se Slávií hodně, ale takvouhle idiocii ve vlastních řadách opravdu ne. Já osobně bych to seřezal, vykopnout ze stadion a zákaz na pár let.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      SirCohen     před 3 lety 23.11.2021 22:29 |  
      7 4

      Mě by zas ani ve snu nenapadlo přijít jako turista do blízkosti kotle domácích v "cizí" šále/dresu. Na to člověk nemusí být raketový inženýr, aby tohle dokázal domyslet.

      Nicméně situace s vlajkami a trestnými komandy je opravdu na pováženou. Teď při poslední děkovačce se starší pán lehce pod vlivem kousek pod námi dožadoval Lingra, Dejv ho usazoval a za chvíli tam bylo nastoupeno 6 mladíků, kteří ho šli "poučovat". Úlet.

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        amon     před 3 lety 23.11.2021 22:39 |  
        13 2

        hele sorry, ale to bylo na TS někde dál od kotle a snad to byly šály 2.ligovýho mančaftu z Německa, bo Francie.. prostě nic, co nebudeš řešit a budeš rád, že si cizinec najde při návštěvě Prahy čas na nej atrakci.. sorry, pro mě jsou tohle orangutáni, který si něco dokazují. Za mých mladých let v kotli dost možná i převažovaly šály z Anglie..

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          SirCohen     před 3 lety 24.11.2021 09:55 |  
          2 0

          Jak říkám, já bych si šálu svého klubu do blízkosti kolte domácích ani na úplně nesouvisejícím utkání nevzal. A že před x lety to bylo jinak mi nijak nevadí.

          A jen to potvrzuje moje slova odjinud - z TS se stává atrakce pro turisty, fandění je vlažnější.

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        Quentin     před 3 lety 23.11.2021 22:59 |  
        1 0

        Můžeš prosím vysvětlit ten druhý odstavec s Lingrem? Sorry, nechytám se..

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          SirCohen     před 3 lety 24.11.2021 09:42 |  
          2 0

          Nejde přímo o žádnou vlajku, ale o to trestné komando. Na posledním zápase proti Jablonci se před děkovačkou nějakej připitej týpek dožadoval Lingra, aby šel předříkávat. Snažil se rozjet pokřik "Ondra Lingr", ale nikdo okolo se moc nechytal, a to ve chvíli, kdy speaker Dejv už vyzýval lidi k usazení. Kdo Dejva sledoval, musel vidět, že tam na někoho pokřikuje, ať si konečně sedne. No a najednou se sebralo několik kluků někde z jádra kotle a ještě během děkovačky toho připitýho týpka obestoupili a po děkovačce mu tam něco říkali. Co přesně to nevím, ale tušit můžu.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2021 10:30) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Vlajky na stadionu Slavie

            soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 15:46 |  
            7 0

            jj, taky jsem si toho všiml...ono mě trochu pobavilo i to sdělení během zápasu ve smyslu, nás nezajímá co je na hřišti, nás zajímá jak se fandí - já tomu rozumím, ale bohužel to podle toho často vypadá, tým v tlaku, potřebuje podpořit a dotlačit k rozdílovýmu gólu a my si tam jedeme 15 minut jebání Sparty...

            • Re: Vlajky na stadionu Slavie

              SirCohen     před 3 lety 24.11.2021 15:50 |  
              6 0

              Trochu se to zvrhává v koncert sborového zpěvu s kulisou fotbalového zápasu, co? Dejvova věta "serte na fotbal, je potřeba fandit" je legendární.

              • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                soudek82 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 17:56 |  
                4 0

                no já mám hlavně pocit, že pokud by bylo frenetické fandění v zápase který skončí 0:1 někteří budou spokojenější než kdyby stejný zápas skončil výhrou Slavie při vlažnější atmosféře...


                Komentář byl uživatelem upraven (24.11.2021 17:57) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Vlajky na stadionu Slavie

              Leksel     před 3 lety 24.11.2021 18:15 |  
              0 0

              Anebo odpálení dělbuchu 5 minut před koncem, my jasně vedeme a jsme v tlaku, takže to přerušení je vlastně "omluvitelný". Takový jednání se s rozumem nikdy nepotkalo.

              • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                wimpy     před 3 lety 24.11.2021 18:19 |  
                2 0

                A nade vším vládne Princezna. Jsem už alergickej i na tu pohádku. :-)

              • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                SirCohen     před 3 lety 24.11.2021 20:41 |  
                0 0

                Dělbuch na TS? Na jakém zápasu to bylo?

                • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                  Leksel     před 3 lety 25.11.2021 12:04 |  
                  0 0

                  To jen doplňuju další inteligenty, kterým jde taky "hlavně" o dění na hřišti a chovaj se jak hovada s průvanem v makovici.

                  • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                    SirCohen     před 3 lety 25.11.2021 12:34 |  
                    0 0

                    Aha, takže ve stylu "není to pravda, ale mohla by být"? Nebo jak to teda myslíš?

                    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                      Leksel     před 3 lety 25.11.2021 12:51 |  
                      0 0

                      Že hráčům na hřišti "pomáhají" i další "fanoušci" vedle TS.

                      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                        SirCohen     před 3 lety 25.11.2021 12:57 |  
                        0 0

                        Ok.

                • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                  wimpy     před 3 lety 25.11.2021 12:55 |  
                  0 0

                  Celkem nedávno, tuším na Plzni.

                  • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                    SirCohen     před 3 lety 25.11.2021 13:00 |  
                    0 0

                    Fakt? Na zápasu s Plzní jsem právě nebyl, jedna z mála letošních absencí. Proto jsem se tak divil, dělobuchy sem přivezli hosté na EKL, ale na TS jsem je právě dlouho nezažil. Dýmovnice, světlice a tak, to jo, ale dělobuchy dlouho nebyly. A ani předtím nijak masivně, co si tak vybavuju.

                    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                      wimpy     před 3 lety 25.11.2021 19:47 |  
                      0 0

                      Měl jsem ještě v mobilu, jak dvě řady před námi zakuklenci položili dvě plechovky vedle sebe, ale už jsem to smazal. :-)

                      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

                        SirCohen     před 3 lety 26.11.2021 08:48 |  
                        0 0

                        takovou raritku sis měl nechat :)

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        mig52     před 3 lety 24.11.2021 03:09 |  
        4 1

        Ono je to i o hlavách, jisté bodrosti a pohostinnosti. Jistě, že nebudu zvát fans soupeře na klobásu a pivo, ale třeba ve Zlíně si v pohodě v dresu Slavie či šálou kolem krku můžeš sednout na hlavní tribunu.

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          SirCohen     před 3 lety 24.11.2021 09:35 |  
          3 0

          Taky jsem mluvil o kotli, ne o hlavní tribuně:)

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          pcitron     před 3 lety 24.11.2021 16:14 |  
          0 0

          Letos ve Zlíně v domácím kotli nikdo nebyl, ale při zápase (rozhodl Hušby, první zápas Hovorky) jsme se synkem omylem ocitli u jejich "kotle" a málem jsme dostali po hubě. Ale na jiných tribunách problém není, zejména proto, že tam sedí 90 % slávistů:-)

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        pcitron     před 3 lety 24.11.2021 16:10 |  
        0 0

        Cca před třemi roky si na 106 stoupli nějací dva Izraelci, jeden z nich měl šálu izraelského klubu. Naběhli asi dva patnáctiletí borečci a začali je vyhazovat a dělat ramena. Izraelci evidentně nechtěli konflikt, odešli. Jenom jsem si v duchu říkal, kdyby to tak byli členové Šin bet:-)

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        Pepino44     před 3 lety 25.11.2021 10:29 |  
        2 0

        Tak máš pravdu, že každý není raketový inženýr, ale většina normálních lidí počítá s tím, že se na stadionu potká s lidmi podobně smýšlejícími. Nevím, proč by si fanoušci cizích klubů nemohli vzít na zápas Slávie cizí šály, když se chovají slušně a neprovokují. Na zápase s Plzní nade mnou v sektoru 112 seděli dva muži s dvěma dětmi a všichni měli šály nějakého cizího klubu, podle řeči to byli zřejmě Poláci, Fandili Slávii jako zběsilí, a děti se během zápasu naučili dost pokřiků TS, mimo ty dlouhé, nic neříkající. Při golech na oslavu mávali svými šálami cizího klubu. A takovým lidem chtějí brát ti raketový inženýři z TS jejich šály a případně je vyhazovat ? Bylo vidět, že pro ty děti to byl zážitek a budou dlouho na Slávii vzpomínat a vyprávět o ní. Jenom doufám, že po cestě ze stadionu nepotkali ty "pravé a jedině správné fandy"

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          SirCohen     před 3 lety 25.11.2021 10:45 |  
          1 0

          Krásnej příklad, který zahřeje u srdce, s až lehkým utopickým nádechem :) Ale já si i nadále budu svou šálu brát jen mezi "své". Minimalizace rizika jako jeden argument, a druhej - z hlediska fanouškovské kultury mi to přijde nevhodný. Opakuji, že stále mluvím o oblasti blízko kotle domácích.

  8. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    PetCC     před 3 lety 23.11.2021 22:03 |  
    16 0

    Abych řekl pravdu, opravdu mě to zarazilo.
    Když jsem vycházel v neděli na tribunu, tak se tam zrovna o něco hádali, stáli mi v cestě, tak jsem šel druhým schodištěm nahoru.
    Něco jsem právě o vlajce zaslechl, ale že je to taková stupidita, to by mě v životě nenapadlo.
    Dnes nastala doba, kdy si tupci s nehloupějšíma nápadama myslí, jak jsou skvělí a neuvěřitelně agresivně napadají ty, kteří jim slušně sdělí, že jsou hovada.

  9. Spartu na Slavii nechceme

    brugy     před 3 lety 24.11.2021 00:27 |  
    22 0

    Aby slavista slavistovi zakazoval vyvesovat vlajku a jeste obchazel sektory a choval se agresivne, to je na urovni fanousku Sparty. Co s tim? Vytrollit a rozvesit hromadne vlajky? Pripadne natocit a poslat na klub at si je vyresi?

  10. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    pehacko     před 3 lety 24.11.2021 06:28 |  
    11 1

    Ta cerne oděná skupina nacku z TS si neda pokoj. Je to totalni hnus co predvadi… nakonec si Slavia bude platit pořadatele na ochranu fanousku pred touhle sebrankou

  11. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    pehacko     před 3 lety 24.11.2021 07:50 |  
    6 1

    A jeste me napada co na to asi rika kostelni vlajka! Ten chudak uz nemuze do edenu…

    Ps: a forky, ze by nam mohl byt ukradeny si prosim nechte od cesty!!!

  12. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    Monarchie     před 3 lety 24.11.2021 07:59 |  
    8 0

    Fousek by měl založit něco jako Oktagon, UFC pro fanoušky. Funguje to v Polsku, Holandsku, Ukrajině. Dokonce vím, že Baník už se toho zúčastňuje v Polsku. Tam se můžou vyřádit, dokonce to je velmi zajímavý byznys, sázkové kanceláře vypisují kurzy. Sekretář, což byl šéf kotle Sparty o tom už uvažoval. Bojují v pronajaté hale a neobtěžují na stadionech. Ukrajinci jsou nejlepší ultras, Doněck vyhrává. Vysílá to regionální televize a mezi ultras je to velmi populární.
    Rozhodně to nepatří na stadiony, vlajky jsou symbolem klubu a rozhodně by měly být na tribunách.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      p!erreCORE     před 3 lety 24.11.2021 13:12 |  
      0 1

      a nevíš, jestli je to nějak konkrétně a inteligentně propojený s fotbalem? protože to by bylo zajímavý, kdyby se to vysílalo třeba o poločas, nebo po zápase či před. jestli jsou to ale jen amatérský mma fotbalovejch blbů, tak nic moc, ale lepší než nic.

  13. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    Tučňák     před 3 lety 24.11.2021 08:19 |  
    1 0

    Najednu stranu chápu tu nastvanost některých aktivních, protože se poslední dobou ve velkém případě o vlajky přichází a v některých případech ty lidé ty vlajky odevzdaji dobrovolně a když už to někteří nepochopi po dobrém, řeší se to po zlém. Nivnice byla poslední kapka. Nadruhou stranu okrádat normální fans mi přijde ubohé a trapne si na nich měřit pindiky.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      Mijk     před 3 lety 24.11.2021 09:52 |  
      14 0

      Tak okrádat normální fans je trapné a ubohé, ovšem okrádat normální fans, co se hlásí ke stejnému klubu jako já, tak to už je unikát a diagnóza.. Že část těch kluků dole na TS nebyla nejbystřejší koťátka z košíku, budiž, každej jsme nějakej, ale tohle mě hlava nebere..

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        kostelnivlajka     před 3 lety 24.11.2021 10:58 |  
        0 1

        Co letos, vyjedeš na běžky?

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          Mijk     před 3 lety 24.11.2021 11:08 |  
          0 1

          Co myslíš? :-) Už se mi o tom předevčírem zdálo, dneska zřejmě prověřím, zda mám špičkově navoskováno (mám :-) a pak už budu jen vyhlížet vločky.. Nemůžu se dočkat, pro mě nejlepší část roku..

        • Re: Vlajky na stadionu Slavie

          Mijk     před 3 lety 24.11.2021 11:10 |  
          1 0

          Co myslíš? :-) Už se mi o tom předevčírem zdálo, dneska zřejmě prověřím, zda mám špičkově navoskováno (mám :-) a pak už budu jen vyhlížet vločky.. Nemůžu se dočkat, pro mě nejlepší část roku..

  14. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 08:29 |  
    12 0

    Jsem moc rád, že se to řeší, protože tohle je fakt totální úlet. Současně bych chtěl znát i názor té druhé strany. Proč s tím začali? Je to jen dočasná věc, nebo něco dlouhodobého? Do určité míry chápu jejich obavy a motivy, ale zvolili podle mého naprosto špatné řešení. Mohl by se k tomu někdo z tvrdého jádra TS vyjádřit (třeba ten jejich "mluvčí" Subhuman)? Mně by třeba zajímalo, kolik vlajek se za poslední roky opravdu z Edenu ztratilo, tzn. ukradli je soupeřovi fanoušci? Jestli je to opravdu tak velký problém? A pokud je, pak zvolit nějaké jiné řešení, než že se nebudou věšet vůbec. Chápal bych, kdyby na to ti hooligans ostatní fanoušky upozornili a třeba nabídli, že kdyby byl někdo v nesnázích a viděl, že mu někdo krade vlajku, ať se ozve a přijdou mu rychle na pomoc. Pak třeba další opatření, že se domluví, že vlajky se nebudou sundávat dříve, než po děkovačce. Pak každý, kdo ji bude sundávat dřív je podezřelý a měl by zasáhnout třeba pořadatel nebo právě nějaká ta "úderka" od hooligans. Ale řešit celý tento problém tím, že všem zakážu ty vlajky věšet je úlet. Za sebe radši budu, když stadion bude každý zápas ověšen vlajkami a bohužel se občas nějaká ztratí a objeví se u nějakého jiného týmu pověšená obráceně, než mít léta holý stadion. Ale reálně jsem tedy nějaké masivní kradení vlajek od cizích fanoušků v Edenu nikdy nezaznamenal, takže nevím co se aktuálně změnilo. Každopádně to aktuální "řešení" ze strany hooligans je nesmyslné a bylo by dobré i ve spolupráci s nimi najít nějaké jiné.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 11:07 |  
      2 0

      Já chápu tu snahu tvrdého jádra chránit vlajky, ale všechno má své meze. Kolik těch vlajek se v Edenu reálně na stadionu opravdu ukradlo (myslím ze strany fanoušků jiných týmů)? Kolikrát fanoušci cizího týmu naháněli beztrestně naše fanoušky s vlajkami v ulicích Vršovic, aby jim je po zápase sebrali? Jasně, hypoteticky možné to je. Ale děje se to reálně? Děje se to často? Stojí nám to za to nemít na stadionu žádné vlajky? Ano, když vidím ty ukradené vlajky Nivnice, tak jsem naštvaný a současně je mi to líto. Ale že bych kvůli tomu preventivně zakázal všechny vlajky, aby se to už nikdy nestalo? To tvrdé jádro se vytahuje, že si svoje vlajky ochrání. Jasně - co vím, tak si je zamykají někde do nějakého skladu na stadionu, takže ta šance je menší. Teoreticky ale i ten lze vykrást... Když vyloučím násilnou krádež z venku (a i ta by asi nebyla zase tak těžká pro nějaké magory...). Mám kamaráda, co se zná se správcem stadionu. Ten asi ví, kde ten sklad je a neměl by asi problém se do něj dostat... Spousta těch "normálů" hlavně z OP se určitě zná s dalšími provozními zaměstnanci i s výše postavenými lidmi v klubu, apod. Chtějí ty naši "samozvaní ochránci vlajek" vyprovokovat nějaké "normální" slávisty, aby jim taky zkusili "cvičně" vlajky sebrat, když tak "trénují" ostatní fanoušky... Protože do takových extrémů to směřuje. Chce to uklidnit emoce, brát to s rozumem. Chci tím říct, že určité riziko ztráty té vlajky je vždycky. A je jedno, jestli je to vlajka ultras nebo normála. Cílem musí být vždy snaha to riziko ztráty minimalizovat, ale ne za cenu toho, že nebudeme mít na stadionu žádné vlajky, protože si je budou Slávisti "cvičně" všechny navzájem krást...

  15. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    Maeden (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 09:58 |  
    22 2

    Takže co jsme se dozvěděli za posledních pár měsíců.
    Zasraný náckové, co totálně poserou pozici Kúdymu a celé Slavii nesou transparent přímo v garážích na stadionu. Protože je nikdo nedokáže identifikovat, ani říct, kudy se tam dostalo osm lidí, prostě si tam tak nějak chodili po stadionu, pohoda jazz. Po 5 měsících (!!) zveřejní policie záznamy z kamer, zase nic, poté odloží.
    Pak je napadeno klubové auto Olomouce v areálu SKS, tady očekávám stejný průběh.
    Pak jsou k vidění fotky, kdy zamindrákovaní píčusové z řád chacharů, nějakých Slováků a Poláků (jména těch bezvýznamných klubů si odmítám pamatovat) zřejmě vykradou pobočku OP Nivnice – včetně dětských dresů s nápisem Jupík tým :) – tady velmi gratulujeme drsným hochům k hrdinské akci. Plus nějaké další vlajky ukořistěné asi na výjezdech, těžko říct.
    Následkem toho začne prudit pár zmrdů z TS normální fanoušky a určovat, kdo si smí v Edenu co vyvěsit, vyvolávat konflikty a okrádat je, včetně invalidního pána s chodítkem, fotříků od Koule a dalších lidí, kteří podporovali Slavii v době, kdy rodiče těchhle zmrdů pochodovali s pionýrskýma šátkama. Už tuhle sračku zkoušeli před Unionem, to bych ještě pochopil, když tu bylo 5000 fans po celém stadionu, ale jak by se mohla zmocnit nějaké vlajky skvadra řehtačkářů a odejít po svých, na to nemám dost bohatou fantazii.
    Když vidím Tvrdíka v rozhovoru, kde se celou dobu hrbí jako podřízený podúředníček, koktá o tom, že týden hledají co kdo mohl říct Mosqerovi, místo aby jako boss oznámil trestní oznámení pro pomluvu a přenesl důkazní břemeno na druhou stranu, tak se ani nedivím, že si pár zmrdů z TS zkouší, co si může dovolit. Dědkové se s nimi prát nebudou, od toho by měla být pořadatelská služba, ta je ale pro srandu králíkům. Holt asi bude potřeba investovat nějaké promile rozpočtu do pořádných 8K kamer po celém stadionu, do pořadatelů, kteří to nedělají za párek. A rozdávat zákazy vstupu. Za pyro už budou přísnější tresty, tak by mohlo být vše jednodušší.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      kostelnivlajka     před 3 lety 24.11.2021 10:55 |  
      1 1

      Na každýho jednou dojde, aneb žádnej strom neroste do nebe..neboj, chce to jen čas.

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        amon     před 3 lety 25.11.2021 13:53 |  
        3 0

        mě tohle bolí číst. Jako slávistická rodina je různorodá, ale fakt si za celou dobu nepamatuju nic podobnýho. Jako mladý jsme se smáli "dědkům" ze starý tribuny v Edenu (už si nevzpomenu, jak jsme jim říkali), ale postupem času jsem si uvědomil, že to byli oni, kdo zachránil slávku v 60letech, ale že by někdo, někomu bral vlajky, slávista slávistovi, tfuj..

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      amon     před 3 lety 24.11.2021 19:15 |  
      5 0

      nechce se mi věřit, že kokůtci okradli SLÁVISTICKÉHO staříka s chodítkem.. to bych se rozběhnul přes celej stadion ikdyby jich 20bylo.. říkal jsem si, že to nejhorší, co jsem na fotbale viděl, bylo jak nějakej zas... klokan strčil do nějakého našaho staříka a když byl na 4, tak ho kopnul do hlavy. Bylo to ve starým Edenu, myslím, že jsme prohrávali v půli 2:0 a nakonec vyhráli 3:2 a šmejdi to nevydýchali a celý jejich kotel stál u hlavní brány.. jak jsem viděl vylítnout tu nohu, tak jsem tam naběhnul ještě s jedním, ale bylo jich z... mraky. Ovšem jestli slávista okradne slávistu o chodítku, tak už není větší dno- urvat koule a doživotní zákaz

  16. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    p!erreCORE     před 3 lety 24.11.2021 11:43 |  
    2 1

    https://www.youtube.com/watch?v=WchY1xBCq6E

    Často máme chraplavej hlas
    Někdy sípem už za poločas
    V klubu síla je naše víra.

    Často jásá nadšenej sbor
    Někdy pláčem pro hloupej gól
    Jenže víra je naše síla.

    Nechte vítr vát, nechte chóry znít
    Každej máme svý hymny vítězný.
    Nechte vlajky vlát, vždyť je máte ctít
    Každej známe svý barvy vítězství.

    Přišel zvláštní toreador
    Jinej má dres ten podivnej tvor
    Co to píská - no to je síla.

    Stejně zvládnem tenhleten mač
    Banán v bráně - jó, není zač
    Je to síla ta naše víra.

    Nechte vítr vát, nechte chóry znít
    Každej máme svý hymny vítězný.
    Nechte vlajky vlát, vždyť je máte ctít
    Každej známe svý barvy vítězství.

    Nechte vítr vát, nechte chóry znít
    Každej máme svý hymny vítězný.
    Nechte vlajky vlát, vždyť je máte ctít
    Každej známe svý barvy vítězství...

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      Mijk     před 3 lety 24.11.2021 12:20 |  
      3 2

      Ale fuj...

      • Re: Vlajky na stadionu Slavie

        p!erreCORE     před 3 lety 24.11.2021 12:21 |  
        1 1

        Vždyť to tam zpívá hezky.. že je máme ctít

  17. agent provokatér

    p!erreCORE     před 3 lety 24.11.2021 13:06 |  
    2 2

    já bych poslal nějakýho poldu v utajení, ať rozvěsí vlajky.. a pak všechny ty kokoty na místě sebere.. a pokud to nejde, tak myslím, že by bylo fajn, aby ti chytráci narazili na někoho, kdo jim dá přes hubu. Takže jestli je tady někdo z vás korba a má chuť to vyřešit, máte mojí podporu. já se neperu, ale pacifista nejsem a vlajku nemám, jen vlaječku, ale k rozvěšení klidně zapůjčím.

    • Re: agent provokatér

      pehacko     před 3 lety 24.11.2021 14:47 |  
      0 0

      To jsi ty ten s vlaječku?

    • Re: agent provokatér

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 15:55 |  
      1 3

      Hele zase jako prrr. Věřím, že to tvrdé jádro to myslí dobře a má k tomu do značné míry i objektivní důvody. To, že nezvolili vůbec dobrý způsob je jasné. Ale věřím, že je to o komunikaci a vyjasnění si nějakých pravidel a umírnění toho jejich přístupu. Ale posílat na ně policajty nebo to hrotit do nějakých fyzických střetů naprosto vůbec ničemu nepomůže.

  18. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 24.11.2021 17:29 |  
    10 0

    Jako starej rebel,nesnáším aby někdo někomu něco narizoval co a jak s vyvěšováním vlajek. Názor že pokud si někdo neubrání symbol SKS tak by ho měl mít pomalu zakázáno nosit je naprosto nepřijatelný a zavání nějakou bolsevickou diktaturou. Každý přece není Rambo aby si něco ubránil proti iks kreténům Pokud je nějaký problém s kradením vlajek přímo v Edenu, tak se to snad dá vyřešit v klidu a může na to upozornit třeba i hlasatel atd. To co se děje mimo stadion a na vyjezdech je věc jiná. Tam se tomu asi zabránit úplně nedá. Na druhou stranu stranu ty co je to sere trochu chápu, taky jsem byl mladej a nějaký ničení SKS symbolu mně sere dodnes, ale nebudu kvůli tomu někomu něco rozkazovat, navíc na to nemám vůbec žádný právo . No je pravda ze jsem pár symbolů soupeřů taky zničil a mám doma i relikvie. Je to takova nekonečná válka už desítky let,ať se nám to líbí ci ne.

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      kostelnivlajka     před 3 lety 24.11.2021 18:12 |  
      3 1

      Správný názor legendárního fanouška!

      Upřímně si nedokážu představit, že by mi někdo bral nějakou vlajku, to by byl dost velkej průser a někdo z nás by skončil na jip...a druhej v kriminále

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 25.11.2021 11:41 |  
      2 0

      :-) Souhlas. Tohle "pokoutný" kradení na stadionech mě taky štve. Ale doma jednu "relikvii" taky mám. :-) Je to část té legendární sparťanské vlajky SPARTA HOOLIGANS, kterou tenkrát ukradli naši kluci co měli vlajku Slavia Bombastic. Tu jim ukradli tenkrát Sparťani po finále nějakého poháru na Strahově, když jsme slavili na ploše, tak ji sundali z plotu a odnesli. Co si pamatuji, tak ty majitelé té Slavia Bombastic nebyli žádní hooligans, ale tak je to nasralo, že naplánovali odplatu. A tak to Sparťanům po pár měsících oplatili, úplně stejně i s úroky. Taky při nějakém oslavě poháru na Strahově, kdy Sparťani byli na ploše. Ale vybrali si tu nej sparťanskou vlajku. Slyšel jsem tenkrát vyprávění jednoho z našich, jak byli sice podělaný až za ušima, když ji sundávali, ale největší prdel byla, jak je další Sparťani plácali po ramenou při tom sundávání, jak je to super, že Sparta dnes vyhrála... :-) Pak se ty naši kluci prý rychle zdekovali ze stadionu a když byli z dohledu tak běželi ze Strahova na Anděl rychleji než Usain Bolt... :-)) Nicméně, když ji pak na jednom derby vytáhli v kotli Slavie a roztáhli obráceně, tak to byl fakt mazec... Pak se "slavnostně" roztrhala a dodnes mám kousek doma. Jó to byly časy... :-)

      To nic nemění na tom, že mi tenhle způsob kradení přijde dost ubohý. A kdyby nějaký ubožáci tenkrát neukradli tu Slavia Bombastic, tak by Sparťani o tu svoji legendární asi taky nepřišli... Takhle ochutnali vlastní medicínku. Bohužel letošní události mi to připomněly, ale v obráceném gardu (i když s jiným klubem)...

      Chápu, když se spolu poperou dvě chuligánské party, nebo jedni chuligáni napadnou jiné a při tom jim seberou vlajky. Ale pokoutně si je krást, jak nějací zlodějíčci, no nevím.

  19. Re: Vlajky na stadionu Slavie

    MCD_Slavia     před 3 lety 02.12.2021 06:33 |  
    0 0

    Jen se ptám.. dojde to tak daleko, že se zakáží nosit i dresy?

    • Re: Vlajky na stadionu Slavie

      kjandourek (admin)     před 3 lety 02.12.2021 09:05 |  
      0 0

      Také mi to přijde absurdní.... logicky to k tomu směřuje - nejprve tedy ještě šály a čepice, protože ty se dají člověku na ulici sebrat snadněji, než někoho vysvléknout z trička....

      Když to vezmu úplně ad absurdum, tak co brání táboru soupeřových ultras natočit a vystavit na Youtube spálení slávistické vlajky, kterou neukradli, ale sami vyrobili? Kdo pozná z videa, že není ukradená? To za chvíli zakážeme i výrobu a prodej červených a bílých látek?