Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #08

Slavia vyhrála čtyři zápasy v řadě a navíc v nich neinkasovala ani branku. V novém díle podcastu SN Mezi námi fanoušky o těchto zápasech a souvisejících událostech diskutují quelhar, Oja a Vašek Pecháček.

Také tento díl podcastu jsme začali diskuzí nad zápasem Konferenční ligy, ve kterém Slavia porazila Maccabi Haifa 1:0. Vítězství to však nebylo kdovíjak přesvědčivé vinou několika okolností - neodpískané penalty v úvodu zápasu, podprůměrnému výkonu v prvním poločase, neproměněných šancí za stavu 1:0 a nakonec totálního chaosu na hřišti v posledních minutách zápasu. Všechny tyto okolnosti byly tématem rozhovoru, zamysleli jsme se také nad tím, zda Slavia napůsobí v některých pasážích některých zápasů až příliš bohorovně. Na závěr první části jsme samozřejmě probrali také šance Slavie na postup. Ve druhé části se dostalo na ligové dění, kde se Slavia dostala do čela tabulky po třech výhrách v řadě. Začali jsme zápasem v Ďolíčku proti Pardubicím a neshodli jsme se, zda byl první poločas špatný nebo ne. V souvislosti se zápasem se dostalo také na čím dál důležitější roli Ondřeje Lingra. Poté se dostalo na zápas s Plzní, v této části však přišly na řadu pouze čistě fotbalové okolnosti. Porovnali jsme si naše emoce ze zápasu, probrali červené karty a odtud jsme se dostali k debatě o trestání nebezpečných zákroků v české lize. V poslední části se potřetí v řadě dostalo na freestyle debatu o tématech, které se samotným fotbalem souvisejí jen nepřímo - tentokrát na mediální pokrytí zápasu Slavie s Plzní a reakce novinářů, kteří si jako hlavní téma k analýze vybrali Michaela Krmenčíka. Na závěr jsme probrali obvinění Pavla Řeháka z rasismu a fakt, že rozhodčí v lize v úvodech zápasů promíjejí fauly a neudělují karetní tresty.

Obsah:

(00:00) Slavia - Haifa 1:0
(28:00) Pardubice - Slavia 0:5, Slavia - Plzeň 2:0
(1:04:10) Média po zápase s Plzní, rozhodčí v lize.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave


Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 08:32 |  
    5 17

    K té penaltě Tarase.. už dlouho mě neskutečně vytáčí, že několik našich hráčů při soubojích sledují pouze protihráče a vůbec balón.. jak u nás v pokutovém území tak například v útočné fázi nasich ofenzivních hráčů a pak se strašně diví že faulují nebo že jim spadne balón na ruku. Kurva tak sleduj balón a nemusíš se divit !!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 10:58 |  
      21 3

      Skvělá rada.... Z toho vznikají ty největší chyby obránců... že sledují míč a nemají přitom tušení, kam jim nabíhá hráč, kterého si mají hlídat... potom jim sice nespadne balón na ruku, ale jenom se otočí a zjistí, že frajer, na kterého měli být nalepení, jim odskočil a bez problémů dává gól....

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 16:03 |  
        2 8

        Při rohu stojím mezi hráčem a bránou plus stojím za ním..aby můj pohled viděl jak balón tak hráče to opravdu není těžký ale když stojím zády k rohovými praporku tak ani nevím že nějaký roh rozehráli.. jestli tohle vy nechápete tak další komentář nemá cenu..

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

          kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:07 |  
          2 2

          Pokud by obránce jenom někde stál, tak je to docela problém, protože soupeř se většinou pohybuje ... a ani ten balón nepostojí...

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

            MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 16:18 |  
            2 3

            Proč bych někde stál? pohybuji se stále s protihráčem ale nikoliv tak že stojím zády k rohovými proporku.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

              kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:24 |  
              3 3

              Stále se pohybuješ s protihráčem, stále mezi ním a brankou a stále čelem k balónu? To bys mohl být mezi kandidáty na x-mena....

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

                MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 16:35 |  
                2 6

                Rozhodně vím kde je balón a kdy se roh rozehrál.. takhle přesně vznikají zbytečný penalty kdy obránce nechce hrát balón a snaží se pouze blokovat, stáhnout hráče nebo si nachat spadnout balón na ruku.

                • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:48 |  
                  4 4

                  Nezlob se na mě, ale to co popisuješ můžeš možná chvíli a většinou pouze v momentě, kdy hlídáš hráče na přední tyči... pak se můžeš postavit za něj a stojíte v ose - rohový praporek, protihráč, ty a branka... pak ano, zvládneš sledovat balón i protihráče a přitom jsi mezi protihráčem a brankou.... ovšem jakmile hlídáš hráče, který se rozbíhá zpoza vzdálenější tyče, nebo jakmile se Tě soupř pokusí oběhnout, tak nemáš šanci tohle postavení udržet - buď bys nemohl být mezi ním a brankou a každý kratší míč by útočník bez problémů uklízel do branky... nebo nemůžeš sledovat hráče i balón....

                  Při určitých typech fotbalu hrávám v útoku a přesně tyhle obránce "miluju"... a ještě se takhle domlouvám se spoluhráči: Když rozehráváš roh, postavím se za zadní tyč a přímo za obránce tak, aby ten musel těkat pohledem ze mně na balón.... jenom nás sleduj, já počkám, až otočí hlavu směrem k Tobě a vyrazím - a v tu chvíli na mě musí letět přihrávka - i kdyby byl seberychlejší, na zlomek vteřiny budu před ním.... Nevěřil bys, kolik jsme takhle dali gólů.... ovšem je fakt, že na ruku to žádnému bekovi nespadlo.....

                  A nejvíc mě točej ty beci, co tohle neudělaj - co vydržej sledovat jenom mě, prostě mě před sebe nepustí a spoluhráč v časové tísni ten roh prostě kopne, čímž nemám šanci....

                  • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

                    MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 16:58 |  
                    3 2

                    Já se nezlobím ale můžu přece stát zády k bráně a ne zády k rohovými praporku když budeš na zadni tyči budu tě mít po boku ale pořád mám přehled kam letí balón.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

                      kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 18:12 |  
                      2 4

                      A co když zacouvám za Tebe a oběhnu tě z druhé strany? Nebo se rozeběhnu tak, abys nemohl vidět obě věci - tedy mě a balón?

                      Dám konkrétní přílad: vzpomínáš si na čtvrtý gól do sítě Hradce - to byla přesná ukázka toho, o čem mluvím.... Samek rozehrává roh, na úrovni zadní tyče kousek za penaltou má hráč Hradce č.4 v pohodě nabraného Traorého... Samek místo centru přímo před bránu pošle přízemní přihrávku na kraj vápna na Baha... a v té chvíli obránce Hradce, který to měl přesně jak říkáš - sledoval hráče i míč - na chvíli pustil ze zřetele Traorého, který se rozeběhl směrem k brance a kouknul kam tedy byl roh zahrán... neměl šanci koukat na balón a přitom běžet vedle Traorého... a v té chvíli Bah poslal oblouk na zadní tyč a přestože ten bek ještě dělal, co se dalo neměl šanci gólu zabránit....

                      Přikládám video - celá akce je v čase 2:48

                      https://www.fortunaliga.cz/zapas/6984-sla-hkr

                      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

                        MCD_Slavia     před 3 lety 09.11.2021 18:26 |  
                        3 4

                        A viděls počáteční postavení hráče c.4? Navíc ho pak nesmyslné obíhá z druhé strany než je brána. Hele v dnešní době kdy je video může útočník kterého brání hráč co nemá zájem hrát balón využít a spadnou což bude penalta, za mě se takhle prostě nebrání ale na tom se neshodneme tak se měj.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        mig52     před 3 lety 09.11.2021 16:08 |  
        2 4

        Podpis+razítko.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        urs (přítel SN)     před 3 lety 09.11.2021 16:42 |  
        0 0

        A nebylo by vůbec nejlepší hledět si nabíhajícího hráče i balonu současně? Taková malá legrace do diskuse. :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

          kjandourek (admin)     před 3 lety 09.11.2021 16:56 |  
          2 3

          Tak určitě, to je ideál... jenom to často není anatomicky možné, protože protihráč neběží vždycky tím samým směrem, kterým se nachází míč.... pokud máš dvě hlavy, nebo zvládneš každým okem sledovat něco jiného, tak by to asi šlo... nevím jak pravidla počítají se siamskými dvojčaty... :-)

          Jak říkám - nejčastější chyby obránců vznikají tím, že se bek příliš zakouká na to, kde je míč a co se s ním děje a jeho útočník mu mezitím odskočí o dva, tři metry pryč... a když není bek jednou tak rychlý, tak už tu ztrátu nedožene...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        Akuls     před 3 lety 10.11.2021 10:46 |  
        0 5

        To snad platí v hokeji, nejdřív hráč a potom kotouč, ale ono i tam je to o dost složitější.
        Aby byl někdo dobrým fotbalistou, tak musí slušně ovládat a plnit minimálně tyto 3 základní dovednosti:
        1) poziční hra, tzn. umět se postavit, říká se tomu mít dobrý výběr místa a hlavně umět předvídat, jak se bude celá situace vyvíjet. To platí pro obránce i útočníky, pro obránce logicky ještě víc, protože útočník má tu výhodu, že je proti obránci vždy tzv. o myšlenku napřed. Vždy jsem koukal, jak relativně dobří hráčí třeba z Hancpaulské ligy jsou na velkém hřišti úplně ztracení a naopak pomalý a bez tréninku hrající Chovanec, ovšem ovládající poziční hru, byl oporou Sparty v tom nešťastném derby v Edenu,
        2) fotbalista musí neustále naplno sledovat balón. Není možné, aby hráči spadl z výšky pomalý balón na ruku a on ani nevěděl odkud přilétl (viz Holeš v Midtjyllandu nebo Kačaraba proti Pardubicím),
        3) Mít periferní vidění, tzn. kromě míče neustále koutkem oka sledovat i své protihráče a spoluhráče. Pokud tohle fotbalista neovládá, tak potom sice neúmyslně, ale klidně prošlápne soupeři kotník, jako Holeš na Legii Varšava, či dokonce těžce zraní vlastního spoluhráče, tak jako Ousou proti Unionu Berlín Kačarabu. Tato dovednost je stejně důležitá jak pro obránce, tak i pro útočníky. Útočník, který to neovládá a má tzv. klapky na očích, tak střílí na bránu i když jsou před ním obránci, které logicky jen nastřelí, ačkoliv vedle stojí spoluhráč, kterému kdyby přihrál, tak by to dával třeba do prázdné.
        Fotbalistů je hodně, i těch dobrých, ale těch opravdu výborných zase až tolik ne.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      Radovan62 (přítel SN)     před 3 lety 09.11.2021 12:49 |  
      12 1

      To by si nebyl dobrý obránce

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      mig52     před 3 lety 09.11.2021 16:00 |  
      3 4

      Ku×va, ten balón mu škrtl o nehet. Žádná změna směru, nic.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Malvin     před 3 lety 09.11.2021 10:34 |  
    4 2

    Dobrej podcast, za mě klidně častěji. Třeb občas i s nějakým slávistickým hráčem i bývalím nebo funkcionářem.

  3. nezi nami fanoušky

    davidovky1     před 3 lety 09.11.2021 12:02 |  
    8 1

    Podcast super hlavně Pecháček. Vidění fotbalu, rozhodčích prostě kontrapresink je nej.pořad.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    mis3     před 3 lety 09.11.2021 12:20 |  
    10 0

    Vzhledem k tomu, že trochu vidím za oponu musím potrvdit, že prostě ve Sportu pracují matláci, hlavně z důvodu, že moc kvalitních lidí tam pracovat nechce. Mimo jiné to je vidět na odchodech lidí jako Mádl či Haring.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Ragnarok     před 3 lety 09.11.2021 13:17 |  
    5 4

    Quelhar to pojemnovává správně. Třeba v ragby, pokud způsobím hráči pád, jaký způsobil Kostka Plavšičovi, tak je to taxativní červená. Tady se pomalu ani nepíská a to jsme prosím ve fotbalu, kde s tím hráč nemá počítat.
    FIFA řeší v pravidlech kraviny a vůbec se nepřizpůsobuje změnám hry (rychlost, síla...).
    Co se ruky týče, tam mají takovou volnost, že by bylo nejlepší tresta každou ruku, která není vysloveně v kontaktu s tělem. Rozhodčí má u ruky skoro vždy možnost volby.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      spravnej_jezedak     před 3 lety 10.11.2021 14:58 |  
      0 0

      Ta volnost ohledně ruky myslím dělá v pravidlech jen guláš.
      Souhlasím s tebou a pískal bych všechny ruce, který nejsou u těla. I když si ji nastřelí třeba hráč sám při odkopu nebo hlavičce.
      Je mi jasný, že by to znamenalo velkou výhodu pro útočící hráče, ale tuhle výhodu by měla obě útočící mužstva a třeba by pak mohlo padat víc gólů.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    pcitron     před 3 lety 09.11.2021 13:34 |  
    3 1

    Chápu, že se Quelhar čílí nad úrovní české fotbalové "žurnalistiky". To je však dlouhodobá záležitost. Mainstream v podobě ispartu a iDnes jsou dlouhodobě buď žumpa, nebo cílí často více na emoce než na analýzu (zejména Palička s Čermákem). A chválit Mádla, že píše mezi řádky??? Ve světě, v nebulvárních médiích (The Times, Die Welt, Le Figaro, Wiener Zeitung), je úroveň fotbalové žurnalistiky o několik tříd výše než v iDnes, na Seznamu apod. O Kickeru, L Équioe nemluvě.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      Ragnarok     před 3 lety 09.11.2021 13:54 |  
      8 1

      Kicker, L' Equipe a ještě Gazzetta dello Sport jsou naprosto zásadní proto, aby někdo pochopil, proč je česká sportovní žurnalistika na ještě horší úrovni než náš fotbal. Doporučuji každému jedno z těchto tří tištěných médií prolistovat a pročíst. To je na hony vzdálené Sportu i DNES.
      Paradoxně myslím, že ve Sportu je docela dobrý Konečný a Hartmann, ale ten už se taky plní žlučí.
      Webová sekce ČT v čele s Jahodou je amatérismus, který se nerovná ani blogům.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        pcitron     před 3 lety 09.11.2021 16:28 |  
        1 1

        Kicker a L' Equipe mají aplikace (Italové tedy asi taky). Kicker lze číst zadarmo, L' Equipe je relativně drahý (cca 400/měsíc, což je více než komplet Le Figaro, kde je i politika:-), ale mají i samostatnou sportovní aplikaci. V The Times je denně pět až šest velkých autorských článků o fotbale, v německém Weltu dva až tři. Ještě jsem zapomněl na měsíčník France Football, jež obsahuje i "přesahové články" (v posledním mj. o francouzských trávníkářích, v předposledním např. velká reportáž ze "Šmícova a Radkova" Lens či obsáhlý rozhovor ze Zlatanem); stojí necelé kilo na měsíc. Jsem spíše staromilec, mám rád papírové noviny, avšak možnost číst výše uvedené je nesporná výhoda tabletu. Pro pořádek je ale třeba říci, že český Hattrick není úplně špatný.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

          Akuls     před 3 lety 09.11.2021 21:03 |  
          4 0

          Pondělní Kicker, to je vždycky počteníčko. Mimochodem tento skvělý časopis loni oslavil již 100 let od svého založení a Sonderheft vydaný k tomuto výročí je úžasný. Po legendárním Františku Steinerovi z Lidové Demokracie je nyní jejich českým dopisovatelem Vít Chalupa. Říkal mi, že základní podmínkou je, že žádný redaktor nesmí v Kickeru fandit. Proto prý i jeho články o českém fotbale a klubech musí být super korektní. Pokud se to týká Slavie, tak mi to od něj dost vadí. Přece jen je něco jiného, když se třeba napíše, že SKS prohrála v odvetě s Midtjyllandem jasně 4:1, než kdyby napsal že Slavii dělilo 10 minut od postupu do CH.L.. A přitom by to nebylo žádné fandění.
          Co se italské sportovní žurnalistiky týká, tak tam to tak úžasné nevidím. Třeba média patřící Berlusconimu, kromě jiného expředsedovi AC Milan, fandí červenočerným. Je obrovský rozdíl mezi novinami vycházejícími na jihu či severu Itálie, v Římě nebo Neapoli, v Turíně nebo Miláně. Tam je v každém titulku hodně vidět komu vlastník novin a redaktoři fandí.
          Já kromě Kickeru považuji za nejlepší sportovní noviny španělskou Marcu. Jsem moc rád, že převzala roli po zkrachovalém Don Balónu.
          Kde jsou ale ty doby, když se Československý sport ještě dal číst, když v každých novinách byli nejen sportovní redaktoři, ale opravdové novinářské osobnosti. Třeba ve Sportu Ivan Adreadis, v Mladé frontě Jaroslav Šálek, ve Svobodném slově Karel Staněk, v Lidové demokracii už zmiňovaný Frantiśek Steiner, v Rudém právu Ivo Urban. Na velmi slušné odborné úrovni byl i nejdříve jen měsíčník a později týdeník Kopaná a hokej, později přejmenovaný na Gól.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    martyni (přítel SN)     před 3 lety 09.11.2021 14:30 |  
    16 0

    Posledni podcasty me fakt hodne bavi, diky za ne. Verejny diskuse o fotbale jsou v upadku, denik sport najel uz na neskryvanej shitstorm proti slavii, fotbal focus podcast je malokdy zajimavej, Hošek spáchal sebevraždu, Kontrapresink ok, ale o nasem fotbale moc neni, v diskusi tady na SN casto vecnou debatu prevalcujou kontroverzni temata, hejty a reakce na ne.. Je super, ze v tom vseobecnem medialnim silenstvi mame kousek slavisticke kvality.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      MKCZ83     před 3 lety 09.11.2021 18:42 |  
      10 5

      Já bych to nebral osobně... to není shitstorm proti Slavii... to je jenom odraz toho, jaká témata si majorita čtenářů přeje a co nasere hlasitou minoritu. Sport není výrazně protislavistický, ani prosparťanský... pokud posloucháš jejich podcasty, nebo program v jejich "studiu" po zápasech, tak jsou tam často protisparťanský hlasy, nebo proslávistický hlasy.

      Plně souhlasím s tím, co zaznělo v podcastu. A to že obsah sportu je jednoduše bulvár, jehož účelem je nabalit na sebe co největší emoce (obvykle negativní), který jim zajistí dosah a tudíž nejvíc peněz. Což je legitimní, je to prostě business. Co už v úplně v pohodě není je to, že ze sebe dělají něco víc, tj. neustále mluví o něčem víc, než jen snaze prodávat co nejvíc klikání, nebo výtisků. To je o osobní integritě jednotlivých lidí, jako je Podroužek, Vacek, Špryňar... Ale největší problém je nakonec mediální gramotnost těch, co jejich obsah konzumují. A patří k tomu i střelba do našich řad... pokud se k tomu budou fanoušci vyjadřovat v emocích a tapetovat sociální sítě křikem proti obsahu, je to přesně to, co sport chce.

      Pokud s tím chceme něco udělat, tak je to soustavná klidná snaha o širší diskuzi a natírání sportu jako bulváru skrz argumenty. Takže bych se nebál udělat to, že bych tu část o médiích z MNF vystřihl, hodil to na Twitter, zmínil k tomu ty, kterých se to týká, ať se k tomu vyjadřují argumenty, ať se obhájí, že nejsou jenom levná žumpa na negativní emoce a honiči kliků. Protože to je to, co chceš dostat do mediálního prostoru... snažit se je zahnat do defenzívy, ne jim naskakovat v emocích na jejich sdělení.

      Další alternativa je vytvořit mediální projekt, který bude sportu konkurovat a místo bulváru bude přinášet něco rozumnýho. Otázka je, jestli je k tomu na trhu prostor, ale já osobně bych si za kvalitní fotbalovou žurnalistiku, která by byla třeba postavená i na datových rozborech a jiných analýzách velmi rád platil. Kolik to těm, co by do toho šli ve výsledku přineslo peněz nevím, ale myslím si, že třeba slyšet Vaška Pecháčka s Pikym z kontrapresingu a některé z jejich hostů mluvit o taktice a hře týmů z PL, je super a podnětný. Chápu, že podcast je jinej formát než "tištěný" médium, ale nemám rád situaci, kdy jenom nadávám a nic neudělám. Takže mě poslední MNF "donutilo" začít podporovat Kontrapresink, protože když neumím dělat žurnalistiku, ani nemám slovo na veřejnosti, tak podporu rozumným lidem demonstruuju aspoň takhle.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2021 18:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        martyni (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 15:14 |  
        1 0

        Asi máš pravdu, kluci to popsali přesnějc než já, v prvý řadě jde o bulvár. Byl jsem nasranej ještě v souvislosti s dalším Podroužkovým článkem, tentokrát o Kuchtičovi, to už jsem si říkal, když nevyšlo zajetí do Krmenčíka, zkusíme Kuchtu. Ale i tady je asi ten bulvár nejlepší vysvětlení.

        O tý konkurenci k deníku sport jsem taky už párkrát uvažoval, je to otázka, jestli je na trhu místo pro seriózní medium o sportu, zda by mělo publikum dostatečný na to, aby se uživilo a aby tu kvalitu zaplatilo. Kluci z Kontrapresinku by byli určitě dobrej základ.. docela by mě zajímalo, esli o tom třeba nějak uvažujou. Trochu se obávám, že k tomu by byly třeba vysoký investice a jejich návratnost sporná...

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

          MKCZ83     před 3 lety 11.11.2021 10:54 |  
          1 0

          Těžko říct... já nikdy nic novinářskýho nerozjížděl, ale dneska se dá začít v malým, jít třeba v první fázi přes patreon, gazetisto, medium, only fans a existuje dalších pár desítek jiných platforem, kde si můžeš zkusit, jestli někdo zaplatí a jak ti to půjde a pak na to můžeš nabalovat a nejít do něčeho velkého neznámého, tj. nebudovat hnedka redakci apod. Nejspíš z toho nebude super sto miliónový business, takže se do toho nehrnou lidi s kapitálem, ale může to začít od nadšenců, který to dělají kvůli nějakému smyslu, hodnotám, mají i určitou odbornost a pak se z toho může něco většího stát.

          Ale jsem jen teoretik, takže kromě toho, že těm lidem budu fandit, s tím asi nic moc zásadníhoneudělám. Pokud bych přišel, jak nějakému iniciátorovi pomoct, klidně pomůžu. Tvořit obsah umím (i když líp paradoxně v angličtině), kritický myšlení mám, ale mám taky práci na plnej úvazek :-)

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Max1     před 3 lety 09.11.2021 20:21 |  
    13 0

    super poslech na cestu do práce a z práce :-). V zásadě souhlas se vším co tam zaznělo, jen k těm faulům a ČK. Problém u nás je, že sudí jsou až moc benevolentní a právě ten "nadhled", že v 5. minutě nedají kartu je špatně...předně faul je pořád faul a je mi jedno jaká je minuta, ta karta musí přijít. Další věc je, že pak český klub jede ven a tam ti sudí se s tím nemažou a pak se všichni divíme....takový Pernica by šel v EL taky ven a nikdo by ani nepípl, ale tady se z toho dělá "vražda fotbalu". Argumenty jako, že brzká karta zabije fotbal, je pro mě trapná ukázka alibismu.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    japoko     před 3 lety 10.11.2021 05:12 |  
    5 9

    Problémem novinařiny dnes je holý fakt, že její bídná úroveň je plná poplatná nízké úrovni společnosti, státní i hospodářské politiky, která se přenáší do všech resortů, tedy i novinařiny! Tisíce bezvýznamných pisálků, plně v moci svých vydavatelů, šíři, na jejich přímé zadání, tisíce lží a polopravd.
    Proto je taková úroveň médií, ta sportovní nevyjímajíce!
    Přesto tu skupina lidi stále blábolí o jakési svobodě slova a volné konkurenci!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      Fačín     před 3 lety 10.11.2021 08:10 |  
      2 7

      Teda ty ses rozepsal!:)) Ale musím říct, že souhlasím!

  10. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Eluin (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 11:30 |  
    8 0

    Díky všem zainteresovaným za další skvělý díl. Přišlo mi fajn, že došlo i na konstruktivní výměnu odlišných názorů.
    K neexistenci kvalitního fotbalového (sportovního) periodika mám asi toto: jedna se podle mě o problém trhu. Papírové noviny se nemají moc velkou sanci uživit. Pryč jsou ty doby, kdy vycházel kvalitní Gól. Dnešní novináři jsou bohužel často lidé 20 za 20, tedy lidé po škole, kteří pracují za nějakých á 20 tisíc korun. V deníku Sport si moc vážím Luboše Brabce (k fotbalu píše jen velmi málo), jak je to skvělý psavec ale bohužel zjistíte až z jeho knih, či blogu První poločas (dříve Dlouhý běh). Smutná vizitka naší sportovní mediální scény. Když je tu pak nějaký kvalitní novinář, tak se bohužel často sám devalvuje nezvládáním svých emocí na twitteru (Mádl).

  11. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Luckyduck (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 12:36 |  
    20 0

    Díky za další výborný podcast (Quelhar i Oja a Vašek Pecháček skvělí), tentokrát konečně ve veselejší situaci vzhledem k výhrám, posunu v tabulce atp.
    Dlouho jsem si tolik souhlasně nezakýval hlavou jako při tom posledním segmentu o mediálním shitstormu na Krmenčíka a všeobecně šíleném chování médií a takzvaných fotbalových """expertů""" ohledně zápasu s Plzní.
    Jak tu psal výše v jiném vláknu MKCZ83, bylo by fajn tuhle část nějak dostat do mediálního prostoru a vymáchat v tom isportu (a dalším spolupachatelům) trochu nos.
    Ještě bych dodal, že z novinářů to asi jako jediný (tradičně) komentoval objektivně pan Procházka z efotbalu... však odkaz na jeho článek z 2.11. je ještě i tady na SN v novinkách.

    K té Plzni bych si přidal ještě jedno téma, které mohli novináři zvednout, kdyby chtěli psát seriózně o zápasu a ne jen honit clickbaity na Krmelcovi: Plzeň ten zápas (z mého pohledu) velice zajímavě nezvládla hlavou, přemotivovanosti a všeobecně na emoční úrovni. Podívejme se na situaci před zápasem a vlastně i v jeho průběhu.
    - my nemáme moc formu, máme problémy se dostat ke své hře, proměňovat šance, kvůli zraněním musíme improvizovat se sestavou, obrana se stále sehrává.
    - Plzeň vede ligu a je celkem rozjetá, hraje slušný kombinační fotbal, nedá se říct, že by měli nějakou krizi nebo větší problémy.

    ==>> Kdy jindy měli přijet do edenu si zahrát fotbal a rozdat si to na férovku o čelo tabulky. Pořádně vyzvat úřadujícího mistra a prolomit svůj mindrák, ukázat jaké jsou mužstvo, že nás dovedou přehrát?!
    A oni přijedou a prasáckou hrou jdou v 11.minutě do oslabení a pak prasí dál a dál a rozsype se jim to. No řekněte není to pěkné téma na pořádný fotbalový rozbor? A místo toho jsme četli týden o tom, jak Krmelec slavil gól ;)


    Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2021 12:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 14:58 |  
      10 0

      Mimochodem, nikde v té smršti se nezmínilo nesportovní gesto pana Bílka - při podávání ruky se otočil na druhou stranu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      MKCZ83     před 3 lety 11.11.2021 11:07 |  
      5 0

      Ještě uvidíme, jak to bude vypadat s Plzní po repre přestávce, ale on jejich zápas u nás mohl být taky dost dobře zásadní hřebíček do rakve... červenými kartami si rozbili sestavu, v dalším zápase ztratili body, můžou ztratit další, takže z prvního místa se rázem můžou dostat na čtvrté, do toho jednají o novém vlastníkovi, který asi nebude nadšeně vstupovat do klubu, který předvedl toto a ještě z 1. místa bude na 4. Takže se taky může stát, že to zůstane Šádkovi na krku i se všema dluhama, přijde v zimě další zeštíhlování kádru, aby bylo na jaře na výplaty a Plzeň horko těžko skončí čtvrtá, a pokud ne, a nebudou mít šanci na poháry, můžou odepsat další 3 až 4 sezóny, než vybudují nový kádr z levných hráčů.

      Kdežto kdyby vyhráli, pojistili by si první místo, dostali se ještě do většího laufu a byli atraktivnější pro případného investora.

      Ano, za mě je to téma jako prase :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        Luckyduck (přítel SN)     před 3 lety 12.11.2021 09:42 |  
        1 0

        Ta rovina s hledáním kupce a dalšího směřování klubu tam je taky pořádná. Hráli o hodně a nejspíš to byl jeden z faktorů, proč to mentálně nezvládli.
        Jo, teď další jejich zápasy s rozbitou sestavou a pošramoceným sebevědomím bude hodně zajímavé sledovat :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      houston (přítel SN)     před 3 lety 11.11.2021 20:39 |  
      1 2

      A nemyslel on si ten Řezník a i další řezníci, že Franěk pojme řízení zápasu jako Berka derby a nechá je na našich hráčích vyřádit ? A on je vzal u držky a oni byli překvapeni...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        Luckyduck (přítel SN)     před 3 lety 12.11.2021 09:47 |  
        1 0

        Už si nevzpomenu, kde jsem to četl nebo slyšel, ale zajímavá teorie na toto téma byla, že chteli hrát tvrději a víc soubojově jako taktiku (kterou naordinoval Bílek), jenže to neumí. Nejsou zvyklí tak hrát a změnit svůj styl z kombinačního na silový/okopávací... a tím pak místo tvrdší a důraznější hry začali prasit do jisté míry svou nešikovností, sklidili červené karty a prohráli.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Taky     před 3 lety 10.11.2021 15:22 |  
    2 0

    Díky za další díl, baví mě to, o tom žádná. Nechci být nevděčnej, ale vadí mi, že už se stalo tradicí, že se vynechá hodnocení nějakého zápasu. Na druhou stranu, jestli by pak nezbyl čas na freestyle okénko, tak čert vem Olomouc i s bitkou na parkovišti... :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      o5aradecek     před 3 lety 10.11.2021 22:14 |  
      4 0

      To spadá pod MMA. :-) Tady se řeší spíš fotbal.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 10.11.2021 17:36 |  
    0 0

    Sry,offtopic


    Komentář byl uživatelem upraven (10.11.2021 17:37) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

    Lunaris     před 3 lety 12.11.2021 15:20 |  
    9 11

    Teď jsem to doposlouchal a Quelhar má pravdu s těmi rozhodčími. Zejména v těchto zápasech s Plzní nebo spartou, kdy se ty týmy nesnáší, fanoušci se nesnáší, je tam faktor Krmenčík, který skandoval proti Plzni, zejména v těchto zápasech, kdy si pak všichni stěžují, že to byla válka, je třeba okamžitě sekat karty, nastolit přísný metr a žádné druhé šance nedávat. Dáš druhou šanci a Ševčík skončí na operaci. Souhlasím i s tím, že soubojová liga je špatně a méně atraktivní pro diváka.
    A co se týče novinářů, opět prostě napíšu, že z tohohle souboje prostě vychází jako vítěz prezident Zeman, který se nebojí je správně pojmenovat. Žádní strážci demokracie, ale obyčejná špína.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      padre     před 3 lety 12.11.2021 15:26 |  
      7 6

      Prosím neotevírat v této diskusi politiku, zejména pokud jde o rezidenty. Děkuji.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

      pehacko     před 3 lety 13.11.2021 08:08 |  
      14 3

      S prvni pulkou naprosty souhlas, ale s tou druhou souhlasit nemuzu. Ty novináři na ktere nadava zeman jsou uplne jiny, nez ta rumunska skretenskym placená klika. Zeman nadava na novináře, kteri ukazuji na zlodějiny na hrade a v lanech. Usvedcuji Milouse ze lzi a davaji nepříjemné otazky. Ted jsem slysel krasny citat a to, ze zlu se jeví dobro jako zlo… a tak to v pripade současného hradu je. Sportovni novinarina sla do kopru proto, ze sport koupil jisty smejd z brna a pouziva jej jako polocasovy program nymandu z toaletne. Takovy treti polocas, kdyz na hristi dostavaji na frak. Umocnene to je tim, ze dostava prostor slova spousta rudych “odborniku” co jsou odkojeni cinknutym jarem kříženým suchým hajzlem, jako jsou nemecek, sigl, rajnoch, rezek, holoubek,… zatimco byvaly fotbalisté Slavie jsou dale ve fotbale a dale se uživí fotbalovou praci… tak odborníci na cinknute jara muzou pouze kafrat bludy v televizi. Takovy sigl pry dluzi kam se podiva a pepa klovanec o nem v hospode rika, ze by musel byt v tv kazdy den, aby mu vratil jen zlomek toho, kolik mu dluzi… jenze tahle lůza dostava prostor a trepe se na kazdy nas dílčí neuspech, aby si do nas mohla kopnout. Bohuzel tu slovo ma rudy spart a o2. Pak okrajove Madl, kteremu slapnul JT na kuří oko a rudy Prochazka z ides. Je to hodne nerovný boj… a bohuzel sportovni slusna novinarina umrela.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

        Lunaris     před 3 lety 13.11.2021 17:51 |  
        4 3

        To není problém jen sportovní novinařiny, ale obecný problém. Objektivita prakticky není, sleduje se buď agenda pana majitele a nebo novinář není schopen udržet na uzdě svůj světonázor. Předmětem je prakticky výhradně tragická nebo nějak negativní zpráva nejlépe prezentována bulvárním stylem, paparazzi ti pomalu vlezou až do baráku. Někdo řekne, že současná novinařina odráží společnost, ale spíš bych řekl, že je to spojené. Média ovlivňují myšlení lidí, a když tvoří výhradně žumpu, tak ta žumpa ovlivňuje i její konzumenty. Sportovní novináři jsou jen část toho problému. Jakmile ale někdo známý poukáže na tuhle mediální bídu, tak je ze strany médií vytrvale dehonestován. Není dobře, že si každý trouba může fakticky bez hrozby postihu ve jménu svobody médií napsat, co ho napadne.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #08

          sTizz (přítel SN)     před 3 lety 13.11.2021 19:51 |  
          6 0

          Internet mel byt spasou lidstva,mezitim se promenil v neco uplne opacneho. Jak rikala kdysi stara Pohlova: Ja bych ty internety zakazala. :) Psano ironicky,ale bohuzel se ukazuje,ze net lidi vic rozdeluje,nez sppojuje. Alespon skupiny lidi..