Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská konferenční liga

Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

Po dvou porážkách se Slavia dostala do situace, kdy už nemá kam ustoupit. Jestli chce reálně pomýšlet na postup ze skupiny Konferenční ligy, musí doma porazit Maccabi Haifa. Zápas začíná ve čtvrtek ve 21:00 a přímým přenosem jej vysílá stanice Sport 1.

Dva týdny stará porážka v Izraeli byla pro fanoušky naprostým šokem, proti nejslabšímu týmu skupiny měla Slavia uhrát šest bodů, aby měla co nejlepší pozici v boji o postup ze skupiny ze zbývajícími dvěma favority, Feyenoordem a Unionem Berlín. Slabý výkon, několik spálených šancí a jedna inkasovaná branka však znamenaly, že se Slavia do Prahy vracela z Izraele podobně jako před rokem bez bodu. Situace ve skupině je tak řádně zamotaná a pozice Slavie není zrovna komfortní, na první Feyenoord ztrácí sešívaní čtyři body, aktuálně jsou dokonce i bod za Haifou a mají stejně jako Union Berlín tři body. Kudy povede cesta k postupu do jarní části? Většina fanoušků se jistě shodne, že papírově nejsnazší zápas ze zbylého programu je právě ten čtvrteční proti Maccabi Haifa. Jakákoli ztráta bodů by Slavii postavila do velmi těžké pozice pro zbylé zápasy s Feyenoordem a Unionem Berlín, ať už jejich vzájemný zápas hraný ve stejný čas v Berlíně dopadne jakkoliv.

V jaké náladě se sešívaní nacházejí, to je nyní poměrně těžké určit. Výsledkově se jim poslední týden vydařil, připsali si šest bodů, dvakrát udrželi čisté konto a především dokázali zvládnout těžký zápas proti vedoucí Plzni, za kterou se v lize dotáhli na rozdíl jediného bodu. Jenže radost z vítězství minimálně částečně utlumily další okolnosti, tři červené karty soupeře, mediální hon na střelce druhé branky Michaela Krmenčíka a poměrně nekonkrétní obvinění Pavla Řeháka z rasismu. Mnohé fanoušky tak mohlo dění posledních dvou dní spíše znechutit, do týmu však nevidíme a věřme, že realizační tým dokáže odclonit hráče od toho nejhoršího, případně tuto situaci využít ke stmelení kádru a jako pozitivní motivaci.

Co se týká samotného zápasu proti Haifě, jak už bývá v této sezóně pravidlem, výrazný vliv hrají zranění hráčů. Podle předzápasového preview na youtubovém kanále klubu je nejistý start krajních beků Oscara a Baha a také Srdjana Plavšiče, který na levém beku zaskakoval v části zápasu s Plzní. Reálně tak hrozí, že Slavia bude nucena nasadit na kraje obrany Ekpaie s Masopustem prostě proto, že nebude mít žádnou jinou přirozenou možnost, to je však ta nejhorší možná varianta, Návrat do tréninkového procesu naopak hlásí Tomáš Holeš, který by měl být pro zápas připravený na lavičce náhradníků. Pro další vývoj skupiny je také dobré připomenout, že dvě žluté karty mají na svém kontě Bah a Traoré a případné další napomenutí by pro ně znamenalo stopku na zápas s Feyenoordem.

Izraelský klub Maccabi Haifa jsme představili v článku před dvěma týdny zde.

Na závěr dodejme, že by slávisté měli sledovat také výsledek souběžně hraného zápasu Union Berlín - Feyenoord, který bude mít velký vliv na situaci ve skupině. Výhra domácích dá sice Slavii šanci bojovat o první místo ve skupině, ale zároveň udrží ve hře všechny týmy a dost možná zmenší šanci Slavie na postup ze skupiny, výhra hostů by velmi přiblížila první místo Feyenoordu, ale při výhře Slavie nad Haifou také poslala Slavii na průběžné druhé místo hned tři body před Union Berlín.

Kurzy Fortuna: 1.50 - 4.20 - 6.80

Tip na sestavu: Mandous - Masopust, Ousou, Kačaraba, Oscar - Samek, Ševčík - Lingr, Stanciu, Olayinka - Kuchta

4. kolo - Čtvrtek 04. 11. 2021 21:00

Evropská konferenční liga, 2021/2022
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

49. Jan Kuchta

Maccabi Haifa FC
Maccabi Haifa FC

Komentáře (131)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    rak (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 16:43 |  
    2 0

    Tak prý přijede až tři tisíce Izraelců. Mám trochu obavy z naší návštěvy. Je to od devíti, což mně třeba vyhovuje, ale řadě lidí asi ne a soupeř není příliš atraktivní. Aby nás nepřeřvali. Všichni komentují ještě pořád nehezký zápas s Plzní. Je ale čas se soustředit na EKL. Zítra v podstatě musíme vyhrát, jinak naše šance na jaro už budou malé. Určitě na to máme, ale to nic neznamená.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      pehacko     před 3 lety 03.11.2021 17:04 |  
      0 2

      Ja nakonec bohuzel nebudu… deti kaslou a tak od deviti to fakt nedam.. takze listky propadnou no… nemam je komu moc darovat.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        lemonade     před 3 lety 03.11.2021 17:29 |  
        1 0

        Já bych si od tebe i odkoupil, ale to asi teď nejde, že?

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          pehacko     před 3 lety 03.11.2021 17:35 |  
          7 0

          Já ti je rad dam… ale poslal jsem zpravu vsem kamosum, kdyz se mi do hodiny nikdo neozve jsou tve. Poslu ti je ve forme pdf… a jsou ověřené a na obcanku se nikdo nepta.

  2. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    damade     před 3 lety 03.11.2021 17:01 |  
    2 3

    Mandous
    Masopust Ousou Kačaraba Oscar
    Samek Ševčík
    Olayinka Stanciu Plavšič
    Krmenčík

  3. Kde to dávají?

    guyincognito     před 3 lety 03.11.2021 17:42 |  
    0 3

    Ocenim tipy na hospody v Praze (+- vinohrady, Vršovice, Žižkov), kde mají Sport1, ideálně na velké obrazovce a se zvukem. Díky moc

    • Re: Kde to dávají?

      demokrat     před 3 lety 03.11.2021 19:05 |  
      6 2

      Tak to můžeš rovnou na stadion ne?

    • Re: Kde to dávají?

      Max1     před 3 lety 03.11.2021 23:06 |  
      1 4

      pojď na stadion slečinko.....btw o hospodách kde zápas bude vím, ale lenost podporovat nebudu


      Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 23:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Kde to dávají?

      pcitron     před 3 lety 04.11.2021 10:41 |  
      0 0

      U koule je to lepší než stadionu:-)

      • Re: Kde to dávají?

        WarszawskiMuranow     před 3 lety 04.11.2021 15:25 |  
        0 0

        Souhlasim Koule je jedinečná i ten Staropramen jako plzeňák uznávám docela ujde, ale bývá zde plno.
        Zeptám se Pražanů, vám to pivo chutná?

        • Re: Kde to dávají?

          Max1     před 3 lety 04.11.2021 16:15 |  
          0 0

          Za to, že někdo nazve staropramen pivem, by měl skončit v pekle

  4. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 18:25 |  
    2 3

    Jak to vypadá s Kudym? Neměl už být dávno fit? No ještě že je v záloze Dense, už dohnal manko?

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      Droosy     před 3 lety 03.11.2021 19:57 |  
      0 1

      Kudy má specifické zranění

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        mig52     před 3 lety 04.11.2021 05:23 |  
        3 2

        Droosy, nic ve zlém, ale moc jsme se toho nedozvěděli. Ten kotník nebo natržený sval, slepák či cyrhóza jater?


        Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2021 05:23) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          jufoun (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 13:19 |  
          2 0

          Má trhlinu ve svalu, nebo něco se šlachou, údajně se neví, zda bude kotník schopen někdy plné zátěže. Na podzim určitě nebude, bohužel.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            zeleznik2     před 3 lety 04.11.2021 17:57 |  
            0 0

            Tak to vypadá na předčasný konec kariéry. Každopádně s Hovym a Prodim rozšířil klub dlouhodobě zraněných.

  5. Chceme postoupit?

    demokrat     před 3 lety 03.11.2021 19:00 |  
    1 10

    Když jsem teď poslouchal podcast s Trpišem (Mol), jak to mají všechno strašlivě nabité a vzhledem k výroku Tvrdíka, že liga je důležitější si ani nejsem jistý, zda vůbec chceme do jara postoupit.
    Těch pohledů na situaci, že bychom nechtěli postoupit, bude mnoho, odprostím-li se od fanouškovského pohledu a podívám se na to manažersky, tak:
    Větší variabilita v prodeji hráčů - na jaro bychom potřebovali méně hráčů a tak jich můžeme více prodat - větší ekonomický zisk, než se plácat na jaře v nejhorší evropské soutěži.
    Případný postup do semifinále této soutěže může přinést zisk cca 4-5 mil Eur. Troufám si tvrdit, že když bychom prodali 4 hráče např.: Stanciu, Kolář, Masopust, Hromada tak bychom na částce 7-10 mil Eur - mzdy.
    Navíc bychom nepřetěžovali klíčové hráče na jaře - Bah, Oscar, Holeš ...
    Pozice fanouška je jasná - chci chodit na zajímavé soupeře v Evropě.
    Pozice manažera je ovšem chladná hlava a počítat a sám jsem zvědav, jak se k tomu postaví. Je tam samozřejmě mnoho dalších faktorů jako koeficient, prestiž, více času pro trenéry sledovat případné posily ...
    Neříkám, že bychom neměli postoupit, spíše dávám téma k slušné diskuzi mezi přáteli Slávisty.

    • Re: Chceme postoupit?

      wimpy     před 3 lety 03.11.2021 19:10 |  
      3 1

      Vůbec si neumím představit nastupovat k zápasu s úmyslem nevyhrát. A i sestava širšího kádru by se měla být schopna se o postup poprat. Samozřejmě už ani nabitá sestava postup negarantuje.

      • Re: Chceme postoupit?

        kjandourek (admin)     před 3 lety 03.11.2021 19:58 |  
        1 2

        Nikdo neříká "nastupovat s úmyslem nevyhrát"... ale dá se jít do zápasu se slabší sestavou, dát oddech hráčům s nejvyšším vytížením... dá se vynechat důraz na předzápasovou přípravu v podobě hodin u videa - tzn. jít do utkání s tím, že soupeře nemáme tak načteného a nevěnovali jsme mu desítky hodin.... a naopak si během zápasu vyzkoušet rozestavení, či souhru dvojic, které chystáme na nejbližší ligové utkání....

        Tak všelijak se dá přistoupit k zápasu v soutěži, která nemá prioritu...

        • Re: Chceme postoupit?

          wimpy     před 3 lety 03.11.2021 20:08 |  
          0 0

          Soupeře už nastudované máme a jak jsem psal, i širší kádr by měl být schopen skončit druhý. Což tedy přinese ty zápasy navíc na jaře, o kterých byla řeč.

          • Re: Chceme postoupit?

            kjandourek (admin)     před 3 lety 03.11.2021 20:59 |  
            0 0

            Ano, ale už je to nastavené tak, že když se to nepovede, tak se svět nezboří....

            • Re: Chceme postoupit?

              wimpy     před 3 lety 03.11.2021 21:10 |  
              3 0

              To beru. Ale i tak si myslím, že vůči sponzorům, fanouškům i samotným hráčům je tohle uvažování prostě špatně.

              • Re: Chceme postoupit?

                kjandourek (admin)     před 3 lety 03.11.2021 21:50 |  
                1 2

                To je sice možné, ale pořád je to o tom, že ty kluci, včetně těch v realizáku, jedou v kuse tři roky bez oddechu.... my si tu hrajeme na západ, leckdo tu tvrdí, že v Anglii, Neměcku, či Francii ty hráči a trenérské štáby jedou ve stejném rytmu, ale není to pravda... všechny tyhle soutěže mají v létě o měsíc volna víc...

                To se musí někde projevit, takže si myslím, že je v pořádku dát letos prioritu lize a dále vše směřovat k předkolům LM... a všechno ostatní brát jako přípravu na tuhle prioritu...

                Vždyť i přátelská utkání v létě hrajeme na výhru a během toho zápasu dělá celý tým všechno pro to, aby se ten zápas vyhrál - není to nic proti hráčům, fanouškům, nebo sponzorům...

                • Re: Chceme postoupit?

                  wimpy     před 3 lety 03.11.2021 21:57 |  
                  1 0

                  Směřování na předkola LM ve mně vzbuzuje nepříjemné de javu. :-)
                  Fakt, že se nic nestane, když nepostoupíme a nedat tomu veškerou možnou péči vnímám jako odlišné zálažitosti,

                • Re: Chceme postoupit?

                  mig52     před 3 lety 04.11.2021 05:19 |  
                  0 1

                  Mně hlava nebere, proč jsme takoví úderníci? :))))


                  Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2021 05:25) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Chceme postoupit?

                  Akuls     před 3 lety 04.11.2021 14:39 |  
                  0 0

                  U nás se ale zase liga nehraje, konkrétně letos od 18.12. do 4.2.. To třeba v Anglii jsou fotbalisté každoročně bez Vánoc i Silvestra. I o svátcích se tam odehrají 3 ligová kola a většinou se právě v té době rozhoduje o titulu. To JiT by vzhledem ke stylu který jeho tým praktikuje rád měl měsíc na přípravu v zimě i v létě, k tomu v létě i v zimě pro hráče alespoň 3 týdny dovolené, ligu chce hrát na pěkných terénech, tedy málo v zimě. ale o to déle v létě. To prostě nejde, minimálně terminovka předkol evropských pohárů a jarní play off evropských pohárů to neumožňuje. A k tomu ještě reprezentační povinnosti. Dostat se z 2. či dokonce z 1. předkola do CH.L. je titánský úkol, zvlášť když u nás klub, který chce mít stejné podmínky jako jeho soupeř a chce si odložit před pohárem ligový zápas, je fotbalovou veřejností a médií postaven na pranýř. Tato situace nemá řešení a tím pádem lze očekávat, že žádný český klub v CH.L. dlouho neuvidíme.

                  • Re: Chceme postoupit?

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 04.11.2021 15:11 |  
                    0 2

                    Troufnu si nesouhlasit, nebo tedy spíše oponovat:

                    1. V loňské sezóně se 14.kolo hrálo 23.12 a 15. kolo 16.1. - letos nám sice může ta zimní pauza pomoci, ale teď se bavíme o posledním období, kdy jedeme v podstatě durch...

                    2. Dvě krátké pauzy jsou z mého pohledu horší než jedna dlouhá.. tři měsíce pauzy znamenají v pohodě si dát měsíc volno, měsíc honit fyzičku a měsíc herní stránku věci... hráči si odpočinou a naberou síly na celý rok... když si dám dvě pauzy měsíc a půl, tak si hráči odpočinou týden, pak si dají dva týdny kondiční soustředění a dva týdny herní... a odpočinutí prostě nejsou...

                    To je jako s dovolenou - když budu mít 20 dní dovolené a vyberu si jí najednou, tak si opravdu odpočinu... když si dvacet týdnů po sobě vezmu dovolenou na pátek, tak si možná střihnu dvacet prodloužených víkendů, ale budu mít pocit, že pracuju neustále...


                    řešení by se podle mého názoru našlo, ale nikomu se moc nechce jej hledat: třeba jet stále od konce února do začátku prosince... to kopíruje poháry (podzim končí první týden v prosinci - letos 9.12., jarní play-off začíná s koncem února - loni 18.2.)... tam by byl prostor dva a půl měsíce na tři týdny dovolené, tři týdny fyzické přípravy a tři týdny herní...

                    • Re: Chceme postoupit?

                      Akuls     před 3 lety 05.11.2021 17:09 |  
                      1 0

                      ad 1) je to tak, ale to byla výjimka potvrzující pravidlo, zapomínáte, že byla liga přerušená kvůli Covidu a navíc nás čekalo odložené Euro 2020,
                      ad 2) podle mne by mezi koncem staré a začátkem nové sezóny měla být přestávka, aby mistr mohl oslavil titul, hráči i diváci si po sezóně odpočinuli atd. Jinak by totiž pak byl jen krůček k sovětskému modelu jaro - podzim. Navíc náši trenéři chtějí mít 2 přípravná období a když už jen jedno, tak určitě v létě, tak jako to mají všude ve vyspělé fotbalové Evropě. Navíc pochybuji, že by najednou všichni chtěli mít dovolenou jen v zimě, tak jako revizor DP Gustav Anděl ve známém filmu. Diváci převážně určitě ne, takže hrozí nebezpečí ještě slabších návśtěva než jsou nyni. A jak by asi vypadaly hrací plochy, když by v létě nebyl žádný čas na jejich rekultivaci.
                      Já bych si tipnul, i když se do toho u nás také nikomu moc nechce, že si nakonec vezmeme příklad z Ligue 1 a Série A a dojde ke snížení počtu týmů v Kaprlize. Ideální by pro nás mohl být rakouský model, 12 týmů, 22+10=32 zápasů. Určitě by to přispělo ke kvalitě ligy a to nejenom té první. Druhá liga by mohla mít, tak jak navrhuje trenér Csaplár, dvě skupiny po 12ti týmech, ale bez B-týmů. V zemích vyspělé fotbalové Evropy dobře vědí proč do 2. lig rezervy nepouští.

          • Re: Chceme postoupit?

            pcitron     před 3 lety 04.11.2021 10:39 |  
            0 0

            Nejsem si jist. Union na šesté pozici v Bundeslize, Feynoord čtvrtý v jejich lize, v prvním zápase nás jasně přehrál, tedy minimálně poločas....

            • Re: Chceme postoupit?

              wimpy     před 3 lety 04.11.2021 10:48 |  
              0 0

              Kdybychom si byli jisti, nebyla by to taková zábava. Netvrdím, že to mají pod penzí, ale že by to nebylo nějaké překvapení.
              Dost napoví dnešní zápas v Berlíně.

        • Re: Chceme postoupit?

          kostelnivlajka     před 3 lety 03.11.2021 20:09 |  
          1 4

          Takto ale přeci nemůže profi fotbalista uvazovat

          • Re: Chceme postoupit?

            kjandourek (admin)     před 3 lety 03.11.2021 20:58 |  
            3 2

            Kde je tam o uvažování profi fotbalisty?

            Píšu o přístupu celého klubu... profi fotbalista jde do zápasu s tím, že chce uspět - hotovo konec tečka...

            trenérský štáb to může pojmout tak, že tomu zápasu dá nejvyšší prioritu... (tj. nasadí nejlepší hráče, soustředí se na nejvhodnější taktiku pro ten konkrétní zápas, do poslední chvíle rozebírá hru soupeře) ... nebo ho použije jako přípravny na důležitější duely - zkusí hráče na postu, na kterém normálně nehraje, ale momentálně nás tam trápí zranění, nasadí hráče po zranění, kterého potřebuje rozehrát (třeba Krmenčíka místo Kuchty), nasadí juniora, který si o šanci říká v tréninku (třeba Obadal na postu krajního beka) ... a ve finále tam hráčům řekne - nesoustřeďte se na soupeře, hrajte tak, jak jste zvyklí a zkuste je přehrát....


            Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 21:01) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Chceme postoupit?

              mig52     před 3 lety 04.11.2021 05:17 |  
              0 3

              Karle, s mnohým můžu souhlasit, jen probůh už ne zkoušet hráče na jiném místě, než normálně hraje, jak mimo jiné, píšeš!!! V tom jsme přece mistři světa a fakt stačilo, byť si marodku uvědomuji velmi dobře. Točilo se jak limba volantem i tehdy, kdy toho nebylo třeba.

    • Re: Chceme postoupit?

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 19:21 |  
      1 0

      S ohledem na koeficient je potřeba skupinu rozhodně nevypouštět a nasbírat co nejvíce bodů. Furt je v osudí až 8 bodů na podzim (6 bodů za vyhrané zápasy, 2 body za vyhranou skupinu). Další body se v EKL rozdávají až při účasti v semifinále a finále (po 1 bodu).
      V dalších letech by nás ty vypuštěné zápasy mohly pronásledovat, že by nám pak těsně utekla možnost být nasazený v kvalifikaci či být v lepším koši.
      Haifu musíme porazit, proti Unionu máme velkou šanci bodovat. Jestliže Feyenoord předvede to samé, co v Holandsku, tak tam body neočekávám. To by odpovídalo na 3-5 bodů do koeficientu, tedy 6,5-8,5 bodů za tuto sezónu.

    • Re: Chceme postoupit?

      Harvey     před 3 lety 03.11.2021 19:50 |  
      9 4

      Edit: Server blbne, poslalo se to dvakrát, tak aspoň tento prostor využiju nějak smysluplně...
      Smrt Spartě! Zkurvená Plzeň!


      Komentář byl uživatelem upraven (03.11.2021 19:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Chceme postoupit?

      Harvey     před 3 lety 03.11.2021 19:50 |  
      9 1

      Samozřejmě, že chceme postoupit. Nicméně oproti předchozím sezónám to není dáno jako povinnost a jeden z hlavních cílů sezóny, aby byla úspěšná. Kádr i realizační tým jede tři roky v kuse, každé ráno vstávají s tím, že musí být nejlepší a to na třech frontách (liga, pohár, Evropa). To v kombinaci s absencí jakékoliv fyzické i mentální regenerace (Nadstavba, Euro, anglické týdny), navíc s tím, že přípravu rozhodil COVID a celý klub se musel vyrovnávat s uměle vytvořeným psychickým nátlakem ze strany Rangers, si prostě říká o naprosté vyhoření a to nechceme. Proto jedna sezóna, kde cílem je udělat co nejdříve titul a zbytek dohrát s béčkem může v dlouhodobém horizontu jenom pomoct.
      Žádné hráče prodávat nemusíme. Rozpočet je naplněný, bylo již před rokem avizováno, že chceme prodávat jednoho hráče ročně. Minulý rok jsme nepustili nikoho, protože jsme věřili, že dojdem daleko v Evropě, tento rok se to vykompenzovalo odchodem hned dvou hráčů - Sima, Zima. Tím jsou přestupy ven uzavřené, všechny další budou individuálně zvažovány podle toho jak budou chodit nabídky. Ale zužení kádru by proběhlo na 99 % primárně skrze hostovačky. Dovedu si představit odchod Koláře, kde ty důvody však nejsou finanční. Kuba Hromada? Zbavovat se 25 let starého hráče, který zná systém kterým hrajeme, svojí bojovností do něj dobře zapadá, hraje pozici na které máme nejmenší hloubku. Proboha proč bys prodával ideálního hráče širšího kádru? Stanciu je typologicky nenahraditelný za rozumné peníze. Masopustovi je 28 let, co jeho odchodem získáme? Peníze zanedbatelné a ztratíš hráče, co ti zahraje 3 posty v sestavě, lídra kabiny, dříče který místo aby se nasral, že jsme ho nepustili ven a přivedli mu konkurenci v podobě Baha, tak začal ještě víc makat. Tvůj "manažerský" pohled nedává žádný smysl.

      • Re: Chceme postoupit?

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 22:08 |  
        1 5

        Jen poznámka: Stanciu + Masopust. Oběma je 28 let a mají tedy nejvyšší čas někam přestoupit. Jasně, oba jsou v týmu důležití, ale kdyby na každého z nich byla zajímavá nabídka, nešprajcli by se podobně jako nedávno Coufal? Nešidili by tréninky, nevyhrožovali by, že nenastoupí k důležitému zápasu? A to podotýkám, že fakt považuji Nica za nejlepšího hráče ligy a Masopusta - jak píšeš - za hráče na tři posty.

        • Re: Chceme postoupit?

          rak (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 22:23 |  
          5 1

          Za mně, už nemusí přestupovat vůbec nikam. Zejména Nico. Třeba až někdy k fotbalovému důchodu. Copak každý hráč musí od nás někam přestupovat?

          • Re: Chceme postoupit?

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 22:41 |  
            1 1

            A myslí si to i oni? :)
            Neříkám, že to tak musí být, ale to jsme si u Coufala mysleli taky. A proč by neměli přestupovat do věhlasnějších klubů? Ty se nechceš v rachotě posunovat na lepší místa, k lepšímu zaměstnavateli, za lepším příjmem? (Teď jsem si z pohledu mnohých naběhl, já vím. Ale přiznejme si, že pořád nám k evropské věhlasnosti ještě pár kroků chybí :) )

            • Re: Chceme postoupit?

              rak (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 22:57 |  
              6 0

              To si možná nemyslí. Myslím si to já. U fotbalistů to asi je dominantní, že chtějí do věhlasnějších klubů, ale je otázka, jestli mají ve svém věku ty možnosti. Ne každému dá nabídku West Ham (možná, až ho bude mít Křetínský:) a podobné kluby. Takže pak jedině za penězi. Tam už se ale třeba Nico spálil. Jinak si ale myslím, že většina lidí nemění neustále místo kvůli lepším penězům a ambicím. Jsou i jiné věci. Je fakt, že u sportovců k tomu přistupuje velký věkový limit výkonnosti.

              • Re: Chceme postoupit?

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 23:20 |  
                1 1

                Ano, takhle s tebou musím souhlasit. ;)

              • Re: Chceme postoupit?

                ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:54 |  
                0 4

                já si třeba nemyslim, že by Nico někam jinam vehementně chtěl. bere tady slušný prachy, ví kde je, už je tu dlouho, takže rodina a koukni se na Míňu. Teď kope za Liberec. Jen jako každý sportovec chce vyhrávat , asi ne kvůli penězům, ale pocitu, že jsem něco dokázal. BJ Cup taky není o pěnězích ale holky se snaží a dělají vše pro výhru a náležitě se radují. Já bych Nicovi přál, abychom se dostali do finále KL a nakonec ji vyhráli.

            • Re: Chceme postoupit?

              mig52     před 3 lety 04.11.2021 04:57 |  
              1 3

              No, ale přiznejme si, že v evropských pohárech je Nico poloviční, žádný tahoun, jak bychom si přáli. Už mu chybí v porovnání s elitou jakási rychlost, i co se týká řešení situací, ztrácí míče, zakládá tím akce soupeři. V lize je to jiná, tam kraluje. Mohlo by se stát, že půjde za lepším do kvalitnější ligy do týmu s lepším kádrem a skončí na lávce. Pozor, zdůrazňuji, mohlo by se, ne, že se tak stane.

          • Re: Chceme postoupit?

            MKCZ83     před 3 lety 04.11.2021 12:31 |  
            0 3

            Protože Nicovi 2M+ za rok nedáme. A pro něj v jeho věku je teď poslední možnost, jak někde dostat vysokou smlouvu. Už i těch necelých 1,5 M, který bere teď podle mě neodpovídá jeho přínosu pro mužstvo. Za jeho plat jsme si mohli každý rok, kdy u nás Nico je, pořídit jednoho talentovaného mladého hráče. Bohužel, tohle jako klub musíme řešit.

            • Re: Chceme postoupit?

              ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:36 |  
              0 4

              za rok??

              • Re: Chceme postoupit?

                MKCZ83     před 3 lety 04.11.2021 15:45 |  
                0 0

                Za rok myšleno kdy bude relevantní řešit jeho smlouvu... protože mu bude končit, resp. on bude řešit, co dál. Ne, že bere 2M za rok :-)

                • Re: Chceme postoupit?

                  ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:49 |  
                  0 4

                  ok sorry ... Protože Nicovi 2M+ za rok nedáme. .... vyznělo jako že jde o roční plat, ne že za rok (až mu vyprší smlouva) bychom mu to měsíčně nedali. blbě jsem to pochopil.


                  Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2021 15:49) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    rak (přítel SN)     před 3 lety 03.11.2021 22:31 |  
    11 0

    Nevidím jediný důvod, proč bychom měli zítra něco vypouštět, podceňovat či někoho zvlášť šetřit. Ligu hrajeme v neděli, nikam necestujeme, Pardubice v této sezóně nic moc a ještě dva naši hráči u nich nebudou moci hrát. Zítra, cokoli jiného než výhra by pro mně bylo velkým zklamáním.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      mig52     před 3 lety 04.11.2021 04:48 |  
      2 2

      Kudy ještě pořád nebude. By mne zajímalo, zda jde o původní zranění, jenž se odhadovalo na 3 týdny a jsou to snad už 3 měsíce anebo ho v době rekonvalescence potkalo něco dalšího, horšího.

  7. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 06:57 |  
    0 19

    předpokládám, že nás nějakých 3 tisíce izraelců nevyvede z míry. dám si pivko a budu TS vchod 106.
    můj tip je 3:0. sestava : koli - masox Aiousou Taras Srki - ševa Dansamek - oli nico ubo - MajklKa

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      Barys     před 3 lety 04.11.2021 07:38 |  
      1 0

      Plavšič místo Oskara ? Já bych dal přednost Oskarovi.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 08:39 |  
        0 12

        já asi taky, ale nějak jsem ho proti prádelně nezaregistroval, pravděpodobně quli zranění.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      Snivec     před 3 lety 04.11.2021 07:46 |  
      17 0

      to komoleni jmen je hrozne!
      ja jdu take a tesim se, ze po te medialni masirce bude snad zase normalni fotbal
      chapu, ze pro mimoprazske je to tezsi, ale snad nas na stadionu bude aspon jako na zapase s unionem
      kde jsi vzal info, ze ma byt az 3 tisice izraelcu?

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 08:36 |  
        1 13

        je to hrozné. úplně mne to naplňuje. u tebe napríklad bych vymyslel "SežerTo".
        jinak o návštěve z Haify se celkem píše, co je na tom pravdy netuším, protože by mne to překvapilo. Izraelci nejsou němci co to mají za rohem


        Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2021 08:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        rak (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 08:53 |  
        1 0

        Nevím už, ale včera jsem to v nějakém článku určitě četl a právě mě to překvapilo.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 09:15 |  
        22 1

        To komolení jmen není jen hrozné. Je také infantilní a debilní.

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 11:21 |  
          0 12

          mě zas přijde debilní to komentovat jako ty.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 13:02 |  
            4 1

            Mnohokrát jsi názory na svůj "inovativní" způsob uvádění jmen tady už četl v mnoha podobách. Dal sis říci, vykašlal ses na to? Tak co čekáš?

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:34 |  
              0 6

              nic, budu si psát jak chci, a nějaký debilní komentáře nebo urážky mne určitě nepřesvědčí Kanálesixtysix.

              • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 16:02 |  
                4 1

                Tvoje vizitka.

                • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                  ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 16:13 |  
                  0 6

                  nápodobně

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          dm52     před 3 lety 04.11.2021 13:09 |  
          5 1

          On asi ten pán chce vypadat jako znalec/expert, co si se všemi hráči důvěrně zná a týká si s něma. Holt, blahoslaveni chudí duchem.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:55 |  
            0 6

            přesně tak dmgrogerie

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          fredydj (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 13:19 |  
          6 1

          nerozčiluj se, je to marný, tam je v hlavě prázdno :)

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:47 |  
            0 6

            ty máš v hlavě koukám plno ale neodvažuji se říci čeho.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      carevitchando     před 3 lety 04.11.2021 10:07 |  
      3 0

      Já tedy čekám v bráně spíš Mandouse, obranu stejnou, jak proti plísni, s Masopustem vlevo. A ještě tipuju v základu Traorého místo Samka.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 12:20 |  
        0 5

        osobně si myslím. že JiT to prostřídá a proto čekám na 80% v kase Koliho. Je to pohár, chceme mu zvýšit cenu, vše se vším. uvídíme. Platím ti příště panáka, když se trefíš do odhadu líp než já. :)

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      japhy     před 3 lety 04.11.2021 11:04 |  
      3 0

      Doktore, slezte z toho lustru, vidím vás!

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 12:18 |  
        0 6

        to byl doník :) .. no ne každý má smysl pro humor, že

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          SKEP     před 3 lety 04.11.2021 13:23 |  
          2 1

          Coline, a tuhle hlášku znáš? "Doníček tě zve na večeři."

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:38 |  
            0 5

            jistě, můj oblíbený film

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              SKEP     před 3 lety 04.11.2021 16:01 |  
              3 1

              Doníček nebyl film, nýbrž skutečný příběh z Lake Placid 1980.

  8. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Boo_SKS     před 3 lety 04.11.2021 11:41 |  
    23 0

    Dobi, odpočívej v pokoji. Budeš nám moc chybět. A kluci dneska pro Tebe vyhrajou!

  9. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Barys     před 3 lety 04.11.2021 11:58 |  
    0 2

    Ta konferenční liga zatím žádný magnet. Večer hrajem a tady 48 přízpěvků. Fakt bída

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 12:16 |  
      0 8

      mám to zvednout? carevna mi na srazu vyčetla že mám jen 40 příspěvků denně. tak se o to pokusím.

  10. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    zeleznik2     před 3 lety 04.11.2021 12:02 |  
    4 0

    Výhra, jedině výhra...

  11. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Juventus turin     před 3 lety 04.11.2021 12:27 |  
    4 4

    Zase sport 1. Děkujeme 02 TV, že nám zato, že si je platíme nedává fotbaly, které nám nasliboval. Bohužel

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      Max1     před 3 lety 04.11.2021 12:48 |  
      2 2

      Tady se musím o2 zastat…problem je AMC který si řeklo nesmysl. Koupili exkluzivní práva na EL a KL a mysleli si, že jim polezou do zadku všichni. Pokud nezmění politiku, otázkou času kdy je kopnou do zadku ostatní.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 13:14 |  
        3 2

        Proč například T-mobile, Skylink a další mají Sport1 a Sport2 v tom nejlevnějším balíčku, když si řekli o nesmysl?

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          Akuls     před 3 lety 04.11.2021 13:23 |  
          2 0

          Protože oni zase nemají CH.L., českou Kaprligu, anglickou Premiér League, španělskou La Ligu, německou Bundesligu , francouzskou Ligue 1, italskou Sérii A atd.
          On třeba ani takový SkySport v Německu či v Anglii nevysílá všechno.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 14:04 |  
            1 1

            Tím chceš říct, že T-Mobile a další na to měli peníze anebo že dostali odlišnou nabídku od AMC?
            Jen tak pro informaci, T-Mobile má i Premier Sport (1, 2) i všechny Nova Sporty (od druhého nejlevnějšího balíčku ze 4). Takže oni ti dají všechno vyjma O2 TV Sport, Fotbal, Tenis, což je jasné... že to O2 nikomu nenabídne, protože pak by nikdo neměl důvod zůstávat u O2.
            Takže TM ti nabídne všechno vyjma české ligy, protože zbytek je buď na PS nebo NS.

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:42 |  
              0 4

              tam šlo o to, že je ve finále kindernaj vyfakoval. byly to do jisté míry osobní věci. pro o2 by nějaký sport1 nebo 2 nebyl žádný problém když je má téčko. o2 tahá televizi přes českou kaprligu, multidimenzi a pak přes var. osobně mne to, že nezaplatili sporti 1 a 2 štve kvůli F1.

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          Max1     před 3 lety 04.11.2021 16:17 |  
          0 0

          Protože mohli podepsat minuly rok ještě. Ty spolupráce jsou na dobu určitou

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      Akuls     před 3 lety 04.11.2021 13:15 |  
      3 6

      To spíš poděkujte ČT, že není schopná v každém kole odvysílat alespoň jeden zápas E.L. a jeden zápas KFL. O2TV vysílá fotbalu neurekom a přitom slibovala jen CH.L. a naši Kaprligu. Kež by jí to ještě pár let vydrželo.
      To ČT už z fotbalu vysílá jen MOLCup, týdně jeden zápas druhé ligy a jeden zápas E.L. nebo KFL. Připadá mi to, jako kdyby ČD, co by národní dopravce, zajišťovaly své služby sotva na 5ti %tech kolejové sítě.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 13:38 |  
        5 1

        To by se musely zvednout koncesionářské poplatky.

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          Vlcoun     před 3 lety 04.11.2021 13:48 |  
          1 0

          Přesně, jde jen o cenu, kterou je ochotna ČT zaplatit za cca 2 hodiny (plus jedna repríza) obsahu na ČT Sport. Předpokládám, že ale spíš bude momentálně šetřit na Olympiádu, kterou stejně nebude moci z finančních důvodů odvysílat v takovém rozsahu, jak jsme byli zvyklí.

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          Ragnarok     před 3 lety 04.11.2021 13:54 |  
          4 15

          Nemusely. Již nic netočí, seriály jen reprizují. A ve sportu rvou takovou raketu do biatlonu, když sečtu i výrobu a propagaci partnerů, že by za to mohla být buď liga, nebo 4 zápasy EL a KL v hrací den první volby.
          Biatlon je populární jenom proto, že si tam jeho předseda klientelisticky zajistil, že ČT sport nevysílá nic jiného. Mě to vadí. Fotbal je národní sport a díky ČT mizí z obecného přehledu. Gaučák už se prostě na fočus nepodívá.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            pf     před 3 lety 04.11.2021 14:13 |  
            2 0

            Veřejnoprávní televize v zahraničí přenáší domácí ligu? Nové seriály také vznikají, ale jednodušší je z programu vybrat jen ty reprízy, že?

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            martyni (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 14:28 |  
            7 1

            Ale no tak.. jistě víš, že to není pravda, že ČT nic nového nevyrábí.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            Mijk     před 3 lety 04.11.2021 15:23 |  
            8 1

            Již nic netočí, seriály jen reprízují. Dobrý, zbytek nemusím číst.. Já nechápu, proč když má někdo tendenci si do někoho kopnout a kritizovat si nenastuduje alespoň základní fakta a plácne první hloupost, co ho napadne..

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              Eluin (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 15:46 |  
              4 1

              Proč se obtěžovat s prebytecnou veteší jako jsou fakta, když autor očividně chce do ČT jen kopat :).

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              japoko     před 3 lety 04.11.2021 20:47 |  
              0 4

              Protože zpravodajství, sport i vlastní tvorba je v ČT zcela zoufalá! To je neměnný fakt!

              • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                Mijk     před 3 lety 05.11.2021 07:47 |  
                2 1

                To je neměnný fakt, prohlásil docent televizních věd Japoko.. Ještě jsi mohl použít oblíbený "argument", ve kterém bys napsal, jak to "všichni vidí".. To může být tvůj názor, a to je tak celý.. (Nejen) podle mě vyprodukovala ČT za poslední roky skvělé věci, které tady nikdo jiný nenatočí.. Deal with it.

                • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                  japoko     před 3 lety 05.11.2021 10:24 |  
                  0 2

                  Naivita by měla být trestný čin! A skutečně, v celoplošných TV(ne čt) jsem skutečně pracoval!

                  • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                    Mijk     před 3 lety 05.11.2021 10:28 |  
                    1 1

                    Ježišmarjá, mě je úplně u p*dele kde jsi pracoval, já ti jen říkám, že je absurdní, abys svůj čistě osobní názor označoval za "neměnný fakt"..

                    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                      japoko     před 3 lety 05.11.2021 10:34 |  
                      0 2

                      No právě naivní hlupáci Tvého typu živí tu bandu vyžírků v ČT i jinde, proto gratulace k Tvým názorům!

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Ragnarok     před 3 lety 04.11.2021 13:55 |  
        0 3

        O2 mám navíc na rok za 55 korun měsíčně díky Idnesu.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Wommi     před 3 lety 04.11.2021 16:51 |  
        1 0

        ...to není o ČT, ale O2TV. ČT chtěla zachovat vysílání 1 fotbalu, ale O2 chtělo naprostou exkluzivitu!

  12. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Kábě     před 3 lety 04.11.2021 14:17 |  
    0 0

    To je nějaká izraelská invaze do Prahy? Centrum je jich úplně plný, dokonce i v parku na Letný jsem jich potkal asi 10.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      fajtik     před 3 lety 04.11.2021 15:16 |  
      1 0

      Asi bude na stadionu veselo.

  13. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Juventus turin     před 3 lety 04.11.2021 15:28 |  
    1 1

    Nedávají to někde ? Sport 1 ať si strčí někam

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 15:44 |  
      5 8

      já jdu do edenu, nejlepší volba

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      pehacko     před 3 lety 04.11.2021 16:25 |  
      0 4

      Jako mam tri listky, ověřené a nakonec to neuvidim… protoze deti a rymicka a v tv to neni. To je fakt tak legracni, az bych nekoho z ct ci o2 kopnul moc rad do kouli!

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 16:42 |  
        0 13

        kopni sebe, že si to nekoupíš jinde.,

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          pehacko     před 3 lety 04.11.2021 17:03 |  
          5 3

          Nekdy bych chtel mit tve sebevedomi a drzost… ale vlastne ne, to by znamenalo, ze bych byl blbec jako ty… to ja radsi budu jen hovado.

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 17:30 |  
            2 7

            to jsi

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      fafhrd     před 3 lety 04.11.2021 16:37 |  
      2 0

      Hele já jsem ve Francii, takže se mi to letos povedlo/povede jenom na Berlín a Feyenoord.

      Ale Sport 1 jsem si zařídil přes Skylink po internetu. Na 14 dní to je zdarma a můžeš to kdykoliv odhlásit. Pak to je 199/měsíc

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        pehacko     před 3 lety 04.11.2021 17:21 |  
        3 2

        Ja jsem asi uplnej debil, ale jak jako na modemu od o2 dokazu naladit skylink? Asi nijak.. takze tohle pro me neni uplne reseni.. vzdyt ja ladil i ten modem od o2 asi den a dost se u toho vztekal… ja asi fakt umím jen chlastat, lovit kesky a rvat v praci na ukrajince! Tohle je pro me uplne jina vesmírná dimenze…

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          wimpy     před 3 lety 04.11.2021 17:24 |  
          0 0

          Viděl bych ten hapr ve formulce "na internetu" :-)

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          Max1     před 3 lety 04.11.2021 17:40 |  
          0 0

          Já ti nevím, ale ta instalace o2 byla automatická co pamatuju….stačilo jen propojit kabely :). Jinak ten skyling má i on-line platformu, tak přes PC nebo novější smart TV mají aplikaci

        • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

          ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 17:42 |  
          0 8

          jsi

          • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

            pehacko     před 3 lety 04.11.2021 17:44 |  
            5 2

            Ty zakomplexovanej posuku, az se te zeptam na tvuj nazor, tak mi muzes odpovedet… radsi uz sedej na tramvaj cislo jedna a vyraz ke stadinu. Futral rikal, ze muzes jezdit jen jedničkou, ze jine cislo nepoznas… myslel jsem, ze si dela legraci, ale ona to fakt byla pravda!

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 19:17 |  
              0 4

              komplex co? jsi chudák

            • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

              ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 19:25 |  
              0 4

              jen hovado nepřijde do hospody a ani na zápas. myslel jsem že si rozumíme, rád bych si to vyříkal. ale jsi zabedněnej.

              • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

                Fabio     před 3 lety 04.11.2021 19:52 |  
                0 0

                to mel decka povesit na snuru a cvaknout kolickama? rozumis psanemu textu?

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      mig52     před 3 lety 04.11.2021 17:08 |  
      1 3

      Na Sportu 1

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      slamacek (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 17:15 |  
      0 2

      na nejakym netu to asi pujde, ale kde... jako si v nejhorsim pripade objednam na zkousku ten skylink.. ale nechce se mi to timto zpusobem resit

  14. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    Max1     před 3 lety 04.11.2021 17:33 |  
    5 3

    Vzhledem k těm komentářům co čtu tady, na FB, Twitteru se obavám že nemalá část slávistické veřejnosti na to hází bobek, nebo hledá hospu, kde to budou vysílat….mor a choleru na vás bando líná! (Neřeším mimopražské, ale pokud se tady někdo ptá na hospu ve Vršovicích, vaří se mi krev v žilách)

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      ColinSKS     před 3 lety 04.11.2021 17:41 |  
      0 10

      mmě taky, hovado tady nadává že nemá signál a ještě mne uráží. místo aby zvednul prdel a šel na stadec.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        kjandourek (admin)     před 3 lety 05.11.2021 13:36 |  
        2 0

        A vůbec to není tím, že má po rozvodu na triku dvě děti a obě marodí, že? Zrovna tohle bys mohl chápat....

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      wimpy     před 3 lety 04.11.2021 17:43 |  
      0 0

      Zapomínáš na chuloše, co maj zákaz vstupu na stadion. Jednou jsme takhle vezli jednoho do Teplic a tam šel před stadion do hospody. A zaříkával nás, že ho tam po zápase nesmíme nechat. Twl nebylo síly ho z té hospody dostat. :-)

  15. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 18:35 |  
    0 4

    Krmenčíka rád nemám, jako hráč se mi nelíbí a jeho angažmá považuji za omyl. Už se trochu opakuju... :)
    Ale aby mu dávali vůbec nějaké pokuty za jakákoliv gesta a dál ho vláčeli pomyslným bahnem, to už mi přijde moc a přes čáru Fajn, slavil, zacpával si uši... A co dál? Tohle za dvacet tisíc?!? Se disciplinárka pos-ala, ne? Ukazoval prostředník, plival na plzeňáky? Tohle už je fakt nespravedlnost
    SKS občas platí pokuty za údajně urážlivé výroky, ok. Ale tak příště dejme mikrofony k sektoru hostí, ať je to padni, komu padni.

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      pehacko     před 3 lety 04.11.2021 18:38 |  
      2 2

      On to dostal za Olomouc… za skandovani zkurvena plzen. Jako dostal pokutu vlcek, stanciu ci mino stoch za smrt sparte. Je zajimave, ze tem backovskym zmrdum nevadi jude Slavia.

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Mijk     před 3 lety 04.11.2021 19:34 |  
        2 2

        Ty vole, Pehy, on někdo ze sparťanských hráčů křičel Jude Slavia? Trochu soudnosti..

    • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 18:38 |  
      6 0

      A k bezMoskérovi: dobře, rasismus odložili do vyřešení. Ale jeho gesta vůči čtvrtému rozhodčímu jako v pohodě přehlédneme? Žádný trest za naznačování korupce? Baluta za tohle platil ASI padesát tisíc... A tady zavřeme oči. Nechápu, nerozumím...

      • Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

        Mijk     před 3 lety 04.11.2021 19:36 |  
        1 1

        Good point.. Ale neboj, on je za to určitě Podry ve Sportu a v Zající hrozně natře.. Oh wait..

  16. Sport 1

    Osma     před 3 lety 04.11.2021 18:40 |  
    0 1

    Sport 1 paráda,chytám dá se říct zadarmo :-)

  17. Děs a hrůza.

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 04.11.2021 20:06 |  
    4 2

    Tak se nám SN mění na prostor pro verbální průjmy jednoho pošahanýho úchyla. Doktor byl aspoň legrační, tenhle je jen trapný. Ale jiný rozdíl mezi nimi není. Bohužel tenhle má to trolení povoleno.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.11.2021 20:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Děs a hrůza.

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.11.2021 00:10 |  
      2 0

      Přesně tak, každý třetí příspěvek od jednoho jediného diskutéra... Aniž by onen diskutér řekl něco nového. :(
      Ale musím oponovat: Doktor nebyl legrační, nýbrž oba jsou jen trapní.

  18. Re: Ve čtvrtek večer o naději na postup proti Haifě

    ervin     před 3 lety 04.11.2021 22:43 |  
    3 5

    800 kč z lupen na tuhle podívanou,všem co zakoupili patří můj obdiv. Při odchodu ze stadionu by jim to měli vrátit.