Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #07

Slavii se ve venkovních zápasech nadále nedaří, nevyhrála ani na hřišti Maccabi Haifa ani v Českých Budějovicích. O těchto výsledkových selháních diskutují v novém díle podcastu SN Mezi námi fanoušky quelhar, Thorklaer a Vlajkonoš.

Slavia nepotvrdila roli favorita a na hřišti Haify prohrála 0:1. V souvislosti s tímto zápasem jsme probírali nepřesvědčivý výkon do ofenzivy, nedostatek vítězných typů a možný vliv toho, že je sestava z velké většiny tvořena cizinci. Věnovali jsme se také špatné formě Srdjana Plavšiče, Michaela Krmenčíka a Ivana Schranze. Samozřejmě nemohla chybět diskuze o postupových šancích. V druhé části podcastu se dostalo na ligový zápas v Českých Budějovicích, Ondřeje Koláře a jeho pozici v týmu a absenci některých hráčů na děkovačce po zápase. Nakonec jsme poměrně významný čas věnovali zamýšlení nad formou a obsahem diskuzí o Slavii, které spustily například tweety Jaroslava Tvrdíka a Strašáka. V posledních minutách jsme se pak dostali také k výrokům Vladimíra Coufala v projektu Bez frází.

Obsah:

(00:00) Haifa - Slavia 1:0
(45:50) České Budějovice - Slavia 2:2
(1:16:35) Kritika od fanoušků, Vladimír Coufal

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    JS (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 10:28 |  
    19 12

    Zapínám
    „Sportovně mě mrzí remíza v Budějovicích více. Nejdůležitější je pro mě česká liga.“
    Vypínám

    Dokud si budeme opakovat tuhle chiméru, že česká liga je důležitější, než jakákoliv prezentace v Evropě, bude Slavia odsouzena v lepším případě možná tak ke krátkodobým nakouknutím do společnosti vyspělých západních klubů, jakého jsme byli svědky v minulých sezonách. Alfou a omegou jakéhokoliv českého klubu má být pohárová evropa. Nehrajeme Premier League a Bundesligu, abychom mohli sanovat ekonomické ztráty z neúčasti v pohárech, abychom mohli stavět naši reputaci na domácí lize, abychom mohli oslňovat potenciální posily její sportovní kvalitou.

    Dokud tohle fanoušci nepochopí, nemůžou se divit, že se s pozicí „středoevropského hegemona“ ještě dlouho nepotkáme. Bohužel mám pocit, že to nastartoval Tvrdík a Trpiš zhrzeným přístupem ke Konferenční lize jako k něčemu, co ani není pro klub naší kvality. Kardinální chyba, filozofie, která kormidluje Slavii někam do slepých ramen zahnívající stojaté vody českého fotbalu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Snivec     před 3 lety 26.10.2021 11:04 |  
      8 4

      jeste jsem to neslysel, ale tvrzeni ze je liga dulezitejsi nez jakakoliv prezentace v Evrope urcite nikdo v klubu nerekl. V klubu si pouze vyhodnotili soucasnou situaci v tymu a stanovili cil vyhrat ligu, aby se pristi rok mohli poprat o LM, prave o tu prezentaci v Evrope. Kazdopadne JT to nerekl moc stastne.
      Myslet si, ze liga je dulezitejsi nez evropa je stejny nesmysl jako tvrdit opak, protoze bez uspechu v lize budeme hrat v nejlepsim konferencni ligu a s timto pristupem bychom nemuseli hrat take zadny pohar.
      Nevim, jestli chodis na stadion, ale chodit na neco, co neni uplne dulezite moc nejde, takze ja chapu i pohled fanouska, ktery chodi pravidelne na ligu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Lord_Edmund     před 3 lety 26.10.2021 11:51 |  
      7 5

      Naprostý souhlas. To Tvrdíkovo prohlášení o nedůležitosti konf. ligy muselo být pro sportovní úsek naprosto demotivující. Škoda, jméno jsme si v minulých letech v Evropě vybudovali skvělé a teď ho dost špiníme. :-((

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      mis3     před 3 lety 26.10.2021 13:34 |  
      6 1

      I z finále EKL se do LM nedostaneš. jediná šance na LM je první místo v lize. Tečka.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Kapitán     před 3 lety 26.10.2021 17:04 |  
      3 3

      tyhle reci o hegemonovi jsou totalni chymera.... se tomu smeju...

      jsme klub, ktery ani nema vlastni akademii a rozvinuty zahranicni scouting, tak laskave prestante snit o hegemonovi... vypada to smesne


      Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2021 17:07) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        JS (přítel SN)     před 3 lety 27.10.2021 15:37 |  
        0 1

        To slovo používal před sezonou Tvrdík.

  2. Podcasty....!

    japoko     před 3 lety 26.10.2021 10:52 |  
    3 9

    Zoufalý kydy, ty dnešní podcasty jsou většinově průser!

    • Re: Podcasty....!

      Alky (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 11:00 |  
      5 2

      No tak zkus vykydnout něco moudrýho! Třeba tě příště osloví.

      • Re: Podcasty....!

        japoko     před 3 lety 26.10.2021 13:20 |  
        3 5

        Třeba to neumím, tak s tím taky nelezu na veřejnost, mysliteli!

        • Re: Podcasty....!

          Kapitán     před 3 lety 26.10.2021 16:56 |  
          1 4

          prosim te prestan i komentovat, to taky neumis.

          • Re: Podcasty....!

            japoko     před 3 lety 26.10.2021 17:43 |  
            0 5

            Hlavně že ty jsi expert! Stačí si ty tvoje blitky přečíst!

            • Re: Podcasty....!

              Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 18:13 |  
              4 1

              Jsem rád, že se v diskusi obratem objevil exemplární příklad "diskutujícího", který jsme v závěrečné debatě zmiňovali.
              Jen urážky, hrubosti a žádná věcná argumentace. Tak snad Vám to alespoň trošku zlepšilo den, když jste se tu mohl takhle realizovat.

              • Re: Podcasty....!

                japoko     před 3 lety 26.10.2021 18:17 |  
                0 6

                Jasně, argumentů je dost, někdo to holt nechce slyšet!

    • Re: Podcasty....!

      Ragnarok     před 3 lety 26.10.2021 12:50 |  
      3 1

      Mě zrovna tenhle přijde v pohodě. Vždy jsou tam rozumní diskutující. Líbí se mi třeba to, že přinesou info z výjezdu aktivních fanoušků, což je pro mne hodně zajímavé. Quelhar má navíc příjemný odstup.

    • Re: Podcasty....!

      mis3     před 3 lety 26.10.2021 13:34 |  
      2 0

      a první husa kejhá...

    • Re: Podcasty....!

      kapitan.pisoar     před 3 lety 26.10.2021 19:36 |  
      1 3

      Nevím co se čílíš, tyto fanouškovské podcasty nejsou nic jiného, než debata v hospodě u piva, můžeš si přesednout k jinému stolu...
      Mě spíš vadí, že jak to sami zmiňují že účastníci žijí ve své bublině a většinou si spíš přitakávají, než aby zaznívaly různé názory.

      • Re: Podcasty....!

        japoko     před 3 lety 26.10.2021 22:40 |  
        0 3

        Já se nečílím, je mi spíš smutno! Ta samá diskuze o h... -ničem bývala po zápasech na asfaltu za starou dřevěnkou! Máš pravdu, fanouškovské weby jsou stejné na celém světě, nikdy se nic nevyřeší!

        • Re: Podcasty....!

          Droosy     před 3 lety 27.10.2021 13:35 |  
          0 1

          A co by se mělo vyřešit? Na to, abys něčím Slavii pomohl stejně nemáš odbornost a nejsi členem managementu. A na zanadávani si tu jsou tyhle fóra, kde můžeš napsat svůj názor, ale nemůžeš očekávat, že ho každý přijme s otevřenou náručí

  3. Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Malvin     před 3 lety 26.10.2021 10:56 |  
    6 0

    Přiznám se, že tuto informaci od Tvrdíka, jsem vnímal tak, že chce zmenšit tlak na hráče, aby nebyli přemotivovaní, aby je to nesvazovalo v zápasech. Zdá se však, že to myslel vážně.
    To pak nechápu, protože ještě loni vysvětloval, jak je konferenční liga stejně dotovaná, jako byla evropská liga. Tudíž stejný peníze, na které si nestěžoval.
    Moc tomu nerozumím. Zápasy v Evropě by měli mít velkou důležitost.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      mig52     před 3 lety 26.10.2021 12:02 |  
      7 3

      Komunikační výstupy JT beru od jisté doby s velkou rezervou.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      rak (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 15:57 |  
      1 0

      Já to chápal trochu v souvislosti s tím, co říkal před tím. Ta skupina Konferenční ligy je těžká a postup zdaleka nebude snadný, nechceme tomu obětovat vše, tedy ligu, s nejasným výsledkem. Možná to tak nebylo myšleno, ale tak jsem to chápal. Nicméně s tím obecně stejně nesouhlasím. Pro mně jsou evropské poháry prioritou včetně Konferenční ligy.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Droosy     před 3 lety 26.10.2021 10:57 |  
    13 2

    Takže původně jsme chtěli hrát Ligu mistrů, pak alespoň Evropskou ligu, pak jsme spadli do Konferenční ligy a říkali jsme, že na základě našich předchozích úspěchů bychom ji snad mohli vyhrát, teď se klepeme aspoň o druhé místo v KL.........na tomhle je ten výkonnostní sešup vidět nejvíc

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 11:14 |  
      5 1

      Taky jsme dostali snad nejhorší možnou variantu v EKL, která se nabízela. Když to porovnám se spartou, která byla až ve třetím koši EL... tak mi nepřijde, že by měli těžší skupinu než my.
      Ale hlavně vypouštět EKL nedává absolutně smysl. Koeficient se pak projeví i v dalších sezónách a díky tomu můžeme pak za 3 sezóny byl v pozici nenasazeného anebo nám díky tomu uteče lepší koš. Za mě by měl být cíl, abychom z Evropy měli alespoň 6 bodů do klubového koeficientu. Abychom toho dosáhli, tak bychom potřebovali získat alespoň 5 bodů (1-2-0) ve skupině z nadcházejících 3 zápasů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      damade     před 3 lety 26.10.2021 13:12 |  
      3 0

      Protože jsme si všichni mysleli, že dostanem Ázerbájdžán, Karabach a CSKA Sofia. No a místo toho Bundesligu, Feyenoord a mistra Izraele. Naše skupina je bohužel na úrovni EL.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        kapitan.pisoar     před 3 lety 26.10.2021 19:40 |  
        2 3

        Tak snad se nebudeme vymlouvat na silné soupeře. Chtěli jsme LM a teď se budem vymlouvat na to, že máme skupinu na úrovni středně težké skupiny v EL?

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 11:30 |  
    10 1

    U hodnocení zápasů mi pořád přijde, že se držíte na velmi bezpečné straně a nechcete se pouštět do hlubších soudů, i když klidně na základě svého pocitu. Chápu, že těžko můžeme mít dost informací k tomu, abychom mohli fundovaně hodnotit výkon toho kterého hráče, nebo taktiky apod., ale jsme fanoušci, a stejně to děláme, protože v tomhle je pro mě velká část zábavy... slyšet hodnocení, nebo o nich diskutovat.

    Co mě ale velmi mile překvapilo bylo závěrečné diskuzní okénko na "volná" témata. V něm jste ukázali, že diskutovat umíte, jste schopní najít spoustu zajímavých pohledů a argumentů a pokud by byly takové diskuze i o zápasech a výkonech hráčů, tak se budu na každý nový podcast neskutečně těšit. Teď ho většinou poslouchám prostě proto, že jsem fanoušek.

    Nemyslím si, že diskuze tady na SN je tak příšerná, když se tu člověk zorientuje, ví, s kým se jakž takž dá diskutovat a zbytek může vesele ignorovat. Ale chápu postoj prezentovaný v podcastu, protože často mě to tu taky dost demotivuje. Jinak jestli nic takového někde neexistuje, a našlo by se víc lidí, klidně by se mohl zřídit server na Discordu, který je asi "inkluzivnější", než Telegram. Při rozumné moderaci by se to tam nemuselo zaplevelit výkřikama...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 18:17 |  
      0 0

      Díky za názor, jen by mě zajímalo, abychom měli zpětnou vazbu - co jsou pro tebe ty chybějící hlubší soudy z té méně bezpečné strany?
      Myslím to vážně, ne jako nějaké rejpání.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 20:36 |  
        0 2

        Zápisky jsem si nedělal, a už se mi to nechce poslouchat znovu :-) ale zajímaly by mě názory na taktiku, případně podrobnější pohled na konkrétní situace, nebo co by šlo udělat jinak. Když dám příklad s ČB, tak jak byste o poločase střídali jinak (vím, že zaznělo, že asi měl jít dolů Schranz a měl zůstat Krmelec). Když dám příklad obecnější, tak co vlastně s podzimní sezónou dělat jinak, když nemáme fyzičku, ale snažíme se víceméně hrát to, co jsme hráli předchozí sezóny. Jestli můžeme hrát trochu jiným taktickým systémem, nebo zkusit použít jiné rozestavení... chápu, že tohle jsou zrovna moje pohledy, co je důležité, a účastníci podcastu to tak nevidí, ale často mi přijde, že kloužete spíš po povrchu.

        I když se diskuzím na SN spíš vyhýbáte, tak si myslím, že z části příspěvků by šly vytáhnout podněty pro podrobnější diskuzi o zápasech, (ne)použité taktice, výkonech hráčů. A možná by to pak zpětně diskuzi tady zkultivovalo, protože bychom viděli, že rozumné názory jsou využity dál a na některé si v podcastu posvítíte. Twitter totiž asi moc lidí nepoužívá.

        A díky za reakci ;-)

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

          mis3     před 3 lety 26.10.2021 22:23 |  
          0 0

          Jakože fanoušci budou radit nejlepšímu českému trenérovi s taktikou? No nevím...

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

            MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 22:46 |  
            2 2

            Proč radit trenérovi? Já si rád porovnám svoje pohledy na to, jak bychom mohli hrát s názory někoho jiného. O tom je diskuze. To, že mám na něco názor a pohled neznamená, že s tím chci běžet za JiT a vykládat mu, jak to má dělat.

            Nebo zkouším odhadovat, jak budeme příště hrát... nebo každý tip na sestavu má být rada trenérovi, jak to má postavit?

            Mně přijde, že tu jsou dva extrémy... buďto je všechno špatně a každej to ví nejlíp, anebo nedejbože, když napíše někdo něco jinýho, než po výhře, po prohře a cokoli jiného už je nesmysl, protože nejsme na trénincích. Proč bychom nemohli diskutovat a spekulovat, když to některý z nás baví?

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

          pcitron     před 3 lety 26.10.2021 22:58 |  
          3 0

          Příkladem kvalitního "hlubšího soudu z méně bezpečné strany" je Tvůj nedávný příspěvek o Kolářovi (vliv neprodeje, přemlouvání JiT aby Kolář zůstal ad.;). Jenže - předpokládám, že většina dotčeného příspěvku byla založena na spekulacích (nebo jsi byl u toho, jak JiT Koliho přemlouval?:-) Je otázne, zda by bylo vhodné takto spekulovat i v etéru; přeci jen, ačkoli je to "pouze" fanouškovský podcast, má jistě větší dosah a účinek než příspěvek v diskusi.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

            MKCZ83     před 3 lety 27.10.2021 00:23 |  
            0 2

            Já to beru, že to nemusí bejt ok, nebo se v tom nemusí každý cítit dobře. Jen jsem projevil svůj názor a to, co bych na podcastu ocenil :-)

            Ohledně Koliho to je posbírané z toho, co od Slavie a lidí z ní vyšlo ven (poslední rozhovor JT s Davidem Ocetníkem; pár rozhovorů JiT a samotná vyjádření Koliho) a z věcí, které říkali i jiní, nebo co se ve a kolem Slavie dělo. Současně si ale i od ostatních rád přečtu/poslechnu, co za tím, že Koli hraje, ačkoli nemá výkonnost, vlastně je. A když se pak po čase třeba o těchto situacích něco zpětně dozvíme, tak můžeme naše odhady srovnat. Tvoření hypotéz a snaha o jejich podporu/vyvrácení je pro mě přirozená forma diskuze.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

          Thorklaer (přítel SN)     před 3 lety 27.10.2021 10:13 |  
          2 0

          Díky za odpověď.

          Osobně mi přijde, že řešit taktiku je mnohdy ošidné.
          A) chybí mi analytický přehled o týměch úrovně Maccabi - nemám nastudované jejich hráče, bežné rozestavení, taktiku.
          B) neznáme taktický plán a strategii, s čím šla Slavia do zápasu
          C) jsme tak rozkopaný a hrajeme v tak nouzovém složení, že tam spoustu zavedených automatismů a taktických prvků chybí už jen proto, že na sebe hráči nejsou zvyklí a snazí se to hrát jednudušeji, což je hodně vidět už při rozehrávce odzadu.

          Taktika a nějaká překvapivá řešení jsou téma spíše pro evropské zápasy. V lize bychom pořád měli chtít soupeře přehrát už jen díky naší individuální kvalitě. Což teď kulhá, to je nutné uznat. Ale třeba v zápasech s Maccabi či Budějicemi podle mě nebyla taktika zásadní věc k diskusi. Tam byly jiné problémy a ty jsme (dle mě) v podcastu docela poctivě probrali.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

            MKCZ83     před 3 lety 27.10.2021 12:09 |  
            1 0

            Pravda... ono by to šlo si to nastudovat, ale pochybuji, že máte čas trávit přípravou celý den :-)

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    pcitron     před 3 lety 26.10.2021 13:15 |  
    3 0

    Konečně jsem se dozvěděl, co stojí v pozadí ztráty formy Koláře - neměl kšiltovku:-)


    Komentář byl uživatelem upraven (26.10.2021 13:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      benny231     před 3 lety 26.10.2021 18:13 |  
      6 0

      Podcast se mi líbil, vyjma části, kde se hodnotil Kolář. Zatímco u jiných hráčů je kritika poměrně adresná, kolem Koláře našlapují opatrně po špičkách....
      V Budějovicích to tedy bylo sluníčko, jindy drn, zakrytý výhled, nebo kdoví co ještě.
      Nemyslím si ani náhodou, že jistotu nominace si Kolář zajistil žádostí o ruku u sl. Tvrdíkové, čímž se autoři podcastu snaží onálepkovat každého kritika Kolářových výkonů, ale popravdě marně hledám racionální důvody proč tomu tak je. Jediné co by dávalo trochu smysl, je snaha nechat ho hrát z důvodu připravovaného prodeje.
      A tak s každou nominací Koláře hrajemu ruskou ruletu. S Baníkem a doma proti Ferencvároši to vyšlo. V dalších případech to prásklo. A tak se postupně odstřelil postup do LM, EL, remízy v Karviné a Budějovicích, Kiksy v Teplicích a Bolce naštěstí skončily bez následků.
      Jaký dopad to pak má na tým, který se na každý vstřelený gol nadře, aby pak inkasuje z ničeho ,to nemusím psát nikomu, kdo kdy hrál kolektivní sport. To je obrovský zmar a demotivace.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        houston (přítel SN)     před 3 lety 27.10.2021 09:20 |  
        1 1

        Tys to trefil ! Každá nominace Koliho je brána jako ta, která kromě jeho sebevědomí zvýší i zájem o něj a tedy jeho cenu. Ale po zápase vidíme, že cena i sebevědomí jsou opět kdesi utopený. V současnosti se dohání nabídky minulé sezóny, kdy byla jeho cena odpovídající tehdejším výkonům. Dnes je čtvrtinová, kdo ví ? A navíc umocněno jeho dost velkým podílem viny na nepostupu do ChL a EuL. Tenhle experiment hraní si na fotbalového obchodníka stál víc než miliardu. Tohle ať pan Tvrdík taky přidá do svých veřejných prohlášení o vztahu ke klubu. Neubírám mu zasloužené zásluhy za povznešení, ba i zachránění Slavie, ale kauzu Kolář podojil. A dojí ji s dalšími podílníky dál a dál. Řekněme, Koli díky a někdy se stav. Teď máme lepšího !

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    drdly     před 3 lety 26.10.2021 13:36 |  
    2 0

    Ahoj,
    první dvě části - hodnocení posledních utkání - klasická. Shrne se průběh, každý si řekne svůj subjektivní názor a pocity. Tady se nedá moc vymyslet.
    Naopak poslední část dneska parádní a doslova odkazuje na název tohoto podcastu. Jen houšť.
    Díky

  8. Absence fundovanějšího pohledu

    guyincognito     před 3 lety 26.10.2021 13:53 |  
    3 3

    Trosku mi chybí účast takových těch “polofanousku” - “poloexpertů”, kteří by dali diskuzím o výkonech mužstva, taktice atd trosku větší hloubku. Kluci se do toho logicky a pochopitelně nechtějí moc pouštět, ale myslím, že bývalí hosté Podvinho, Vety (pokud by dostal elektricky šok pokaždé, kdyby jeho monolog překročil 3 minuty), nebo třeba Tomáš Danicek, Kuba Dobiáš, či Jakub Podaný, by mohli dodat fajn expertízu nad rámec “amatérského fanouškovství”. Takhle je to samé chození kolem horké kaše, hlavně abych neřekl kravinu, nebo “já tomu tolik nerozumím, ale mám dojem”.
    Nejlepší části podcastu jsou tak dlouhodobě ve volné diskuzi, chtělo by to trosku vyrovnat.

    • Re: Absence fundovanějšího pohledu

      Kapitán     před 3 lety 26.10.2021 16:53 |  
      6 3

      no vidis.. a kdyz si pustis fotbal fokus podcast, ktery je postaven prave na takovych, tak zjistis, ze je to totalni sracka, ktera se neda poslouchat. Honej si tam navzajem ega, neustale spolu souhlasi a je to cele uplne o hovne. Suverene nejhorsi fotbalovy podcast.

      • Re: Absence fundovanějšího pohledu

        Lantenac     před 3 lety 26.10.2021 19:01 |  
        1 0

        Dřív jsem fotbalfokus poslouchal pravidelně, ale teď už se to skoro nedá. Podle mě je lepší si přiznat, že se na to dívám jako fanoušek, než se snažit do pronikavý vhled do situace klubu z pohledu seznacechtivého novináře. A navíc ten vzájemně přitakávající ton... Blé.
        Mně v Mezi námi fanoušky trochu chybí Vety, sice občas příliš mluvil, ale nebál se prezentovat odlišené "proti srsti jdoucí" názory.

      • Re: Absence fundovanějšího pohledu

        guyincognito     před 3 lety 26.10.2021 19:02 |  
        1 0

        Fotbal focus na tomhle právě postaveny není, ten stojí spíš na publicistech, kteří v taktických věcech tapou taky víc než dost. málokdy tam chodí hosté typu těch, které zmiňuji - a když ano, tak jsou jeho nejlepší stránkou. Problém focusu tkví v hlavně v příšerném moderování Nováčka plus v neustálém lpění na K. Haringovi, který má regulérní vadu řeči a v podstatě se nedá poslouchat. Především od chvile, kdy začali nahrávat on-line a ostatní hosté mu nemohou pomoct, když se zasekne, nemůže si vzpomenout na slovo a tak. Jejich vzájemné podkuřování si je pak kapitola sama pro sebe, tam je snad zakázáno mít odlišný názor. V tom je lepší Isport podcast, kde sice Podrouzek klasicky mele svoje voloviny ale alespoň s nim ostatní hosté nesouhlasí...plus Vait dokáže alespoň vést diskuzi a klást otazky, na které se dá smysluplně odpovědět.

      • Re: Absence fundovanějšího pohledu

        MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 20:41 |  
        0 3

        Jenže to je podle mě osobou moderátora, který to moc neřeší a pak se to rozplizne. Průměrný student sociálních věd, který někdy dělal nestrukturované výzkumné rozhovory, by odvedl možná stejnou, nebo lepší práci v pokládání otázek, ačkoli by toho o fotbale moc nevěděl. Tady se projevuje to, že způsob, který má novinář naučený na ptaní se pro rozhovory, je úplně jiný, než jakým by se měl ptát moderátor diskuze.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    davidovky1     před 3 lety 26.10.2021 15:24 |  
    2 1

    Traore prohrál los

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      quelhar (admin)     před 3 lety 26.10.2021 16:08 |  
      0 0

      Díky.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 16:54 |  
        3 3

        Za tento podcast Quelhare za velkou 1.
        Díky moc.
        Sokrates55

  10. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Kapitán     před 3 lety 26.10.2021 16:59 |  
    2 7

    Ja bych se chtel zeptat Kolare, jestli uz nekdy slysel o existenci takovych veci jako je ksilt a slunecni bryle... podelanej amater si tam stini rukou jak decko. To si do prdele neumi vyhodnotit to riziko a pripravit se? Nehral v Bidejovicich poprve. Je to lempl

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Leksel     před 3 lety 26.10.2021 17:14 |  
      5 5

      Je to jen zoufalá výmluva, jindy sluníčko nesvítilo a stál nehnutě úplně stejně. Není schopen si přiznat, že chyba je v něm, už hezky dlouho.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      SKSdubstep (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 17:36 |  
      4 0

      V zivote jsem nevidel profi brankare ve slunecnich brylich. Pochybuju, ze by to rozhodci vubec povolil, ostatne i dioptricke bryle nejsou jen tak. A co se ksiltovky tyce, tak u ty vazne netusim, jak by ji na tu helmu narval.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Petrus (přítel SN)     před 3 lety 26.10.2021 18:43 |  
    5 0

    Díky za podcast, a speciálně za tu část o Coufalovi z pohledu klubu. V žádném z jiných podcastů tento pohled pořádně nezazněl. Přitom je úplně přesný. Je absurdní, když někteří experti prezentují, že je ok, když si chce hráč ve jménu své kariéry vytrucovat někam přestup výhrůžkami nenastoupením k zápasu nebo flákáním tréninků. Prostě má podepsanou smlouvu, tak ji má v prvé řádně plnit. V momentě, kdy naopak klub hráče nechce, taky smlouvu musí dodržet, i když je to pro něj nevýhodné (Pokorný, Jugas atd.).

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Leksel     před 3 lety 26.10.2021 19:23 |  
      2 2

      Na Coufala budu po fotbalový stránce vzpomínat jen v dobrým, ovšem po tom, co na sebe prozradil, jsou ty vzpomínky s dost hořkou příchutí. Takovýhle jednání bych spíš čekal někde na Balkáně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      MKCZ83     před 3 lety 26.10.2021 20:49 |  
      2 3

      Můj pohled je takový, že klub by správně neměl takovéhle situace dopustit. Protože když k ní dojde, je to špatně ze všech stran, pokud nejde o hráče typu Balotelli... Cuf není v jádru žádný podrazák, prospěchář, nebo vychcánek. Ale jednak si v sobě nese (jestli lze všemu na bezfrázi věřit) velmi špatnou zkušenosti z minulosti a jednak to pro něj muselo být extrémně důležité, když se z na první pohled velmi poctivého hráče na hřišti stane někdo, kdo se chce šprajcnout.

      Nicméně souhlasím s Quelharem v tom, že pokud by si to nechal na později, asi by to bylo vhodnější. Na druhou stranu, pokud to cítí jako důležitou věc, a chtěl ukázat, že ani jedno chování není ok (klub šlape po jedinečné šanci, která se asi nebude opakovat; stávkující hráč, chovající se jako idiot). Nakonec se mu myslím povedlo rozproudit diskuzi a třeba se díky ní chytne někdo někde za nos a příště k trucování nedojde. A stejně tak třeba budou hráči líp přemýšlet, co a jak se svou kariérou a budou chtít řešit svoji budoucnost transparentněji.

      Když se k tomu ale ještě vrátím, tak Slavia kategoricky neakceptuje výstupní doložky, které jsou kromě podání ruky jedinou možností, jak si hráč může pojistit, že ho pustí. Takže na druhou stranu pro hráče je těžké, aby si něco takového prosadil transparentně dopředu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      houston (přítel SN)     před 3 lety 27.10.2021 09:26 |  
      0 3

      Coufal se postavil na stranu těch, kteří odešli se skvrnou na triku. Jako Ngadeu. Není na straně Součka a Deliho. To, co vyblinkal, si měl nechat na dobu penzijní ! Tu část mozku co je na fotbal, tu má dobrou, ale tu s rozumem ? Podle mě nic moc.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Ragnarok     před 3 lety 26.10.2021 19:28 |  
    5 7

    Hodně se mi líbí příměr k tomu, že klub je v klestich hráčů a agentů, ale flopum doplácí smlouvu, jak je tu zminovano. Já si stojím za tím, že Coufal mohl svým jednáním způsobit nepostup do LM a tím okradl o penize a možnost dalších angazma své spoluhráče, trenery, klub. fanoušky o zážitky. Kurvit atmosféru před klíčovým zápasem sezóny je hnus. Děkuju všem účastníkům podcast za jasný názor narozdil od ffp, kde snad padli na hlavu. Kdyby Slavia přestala platit Pokorného, to by bylo odsouzení.
    S Quelharem se shodují ve všem, hlavně v tom, že jsme měli mít skupinu s Lincolnem, Florou a Kluzi. Jestli nepostoupime do jara, bude to na nás mít neblahý vliv - prestiž, finance, koeficient, zuzovani kádru, možnost získávat posily.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      japoko     před 3 lety 27.10.2021 11:59 |  
      0 2

      Tak, jak to Coufal popsal, uvažuje dnes 99% hráčů všude na světě! Reči o slavistickém(sparťanském, brněnském, arsenalském, mnichovském atd.) srdci je téma tak pro fanoušky! Taková je bohužel doba, ale ani dříve to nebylo moc jiné!

  13. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    Steevee     před 3 lety 27.10.2021 09:06 |  
    11 3

    Kluci, nezlobte se na mě, ale to glosování situace okolo Koláře nemůžete myslet vážně. Sluníčko, těžká situace, přehnaná kritika, bla bla bla...to jako fakt?? To si musíte dělat srandu. Frajer měl fazónu jako prase, bohužel to bude cca rok a půl, co ji nemá.

    Kdo to tam řekl, že "po PÁR gólech nevidí důvod něco měnit"? Vypínám....

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 27.10.2021 13:55 |  
      6 2

      Pokud bychom dali omezení na 5 odchytaných ligových zápasů, tak Kolářovi patří 14. příčka z 19. Hůř jsou na tom Bačkovský (Bohemians), Bolek, Neuman (oba Karviná), Rakovan (Zlín) a Čtvrtečka (Teplice).
      Jeho úspěšnost je 63,2 %. Hůř na tom ještě nikdy v první lize nebyl, loni měl 76,3 %, předloni dokonce 84,1 %.
      Mandous má letos 82,6 % chycených střel (4 zápasy), loni měl v Sigmě 73,6 %, předloni 80 %.

      Evropa: Ferencváros (4 střely, 2 obdržené branky), Legia (9 střel, 4 branky), Haifa (3 střely, 1 branka), tak má Kolář úspěšnost 43,8 %. Union (1 střela, 1 branka) a Feyenoord (5 střel, 2 branky), což vychází na 50% úspěšnost u Mandouse.

      To není o jednom poločase proti slunci... fakt ne.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

        Mr.Buřinka     před 3 lety 29.10.2021 03:51 |  
        0 1

        Navrhuji pro příští podcast jako účastníka Radka. Sice to má daleko a ohledně tipování výsledků se drží zpátky, (skoro bych řekl, že občas je přehnaný pesimista), ale letos udělal titul a statistice rozumí. Statistika nuda je má však cenné údaje....

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      mig52     před 3 lety 28.10.2021 12:02 |  
      2 3

      No, ten poslední odstavec vyjadřuje něco, kvůli čemu jsem si ťukal na čelo. Čas mně zatím nedovolil k pořadu napsat víc, ale k tomuto tématu od zainteresovaných co slovo, to perla. A umocněno a podtrženo tím, že by měl asi Mandy chytat s Olmíkem a na Plzeň a pohár tam vrátit Koliho, byť evidentně není v pohodě. To by se jeden po....


      Komentář byl uživatelem upraven (28.10.2021 12:18) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

    cepin     před 3 lety 29.10.2021 09:52 |  
    0 2

    Kdo měl los nevím, ale jelikož jsme měli výkop tak:
    Budějovice si po vyhraném losu vybrali takticky neslunečnou stranu
    anebo
    My jsme si po vyhraném losu vybrali kokotsky mičudu

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      wimpy     před 3 lety 29.10.2021 09:58 |  
      1 0

      Kapitán byl Traore. Bývá zvykem jít do losu s tím, jakou stranu preferuje golman. Samozřejmě v lize rozhodují i jiné parametry, třeba kde je tribuna se skalními fanoušky. Takže předpokládám, že Traore los prohrál, opak by byl amatérizmem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #07

      kjandourek (admin)     před 3 lety 29.10.2021 18:25 |  
      1 0

      Už léta platí, že ten, kdo vyhraje los, si musí zvolit stranu, poražený rozehrává...