Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (98)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

    Votypkaj     před 3 lety 20.10.2021 10:51 |  
    9 0

    https://www.bezfrazi.cz/pribehy/vladimir-coufal/bubliny-snu celkem zevrubně se tam popisují okolnosti jeho odchodu do West Hamu

    Hlavně, že Podroužkové a spol. z toho tenkrát dělali senzaci, jak Slavia reaguje na vypadnutí v LM, prodejem Coufala, aby získala peníze.


    Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2021 10:53) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      Ivan     před 3 lety 20.10.2021 11:51 |  
      4 14

      Tak nevím jak to bylo, jestli jsme je nepotřebovali, ale teda po přečtení už ani nechci aby se Coufal vracel.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

        Arya     před 3 lety 20.10.2021 12:24 |  
        8 4

        Já teda Cufa chápu.
        Anglie je prostě sen pro většinu fotbalistů...
        pro Cufiho to byla poslední možnost, jak si splnit velký sen,zase nebuďme naivní - PL je prostě jiný vesmír

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          Votypkaj     před 3 lety 20.10.2021 13:06 |  
          10 0

          Cuf je poctivec, dříč, super fotbalista, ale holt to nikdy nebude všemi milovaný Tomáš Souček, vydupat si přestup do jiného klubu, je běžná praxe a člověka to zamrzí v souvislosti se Slavií

          Velmi mě na tom celé potěšilo, že ačkoliv se jednalo o problém s reprezentantem v klíčové fázi sezony, nikdy se to nedostalo do médií. To ukazuje, jak je kabina a celý prostředí klubu zdravé

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

            Ivan     před 3 lety 20.10.2021 13:21 |  
            6 8

            Tak jaký je rozdíl mezi Pavlenkou a Cufem? Nebo Luftner, ten se zachoval naprosto korektně, ale přesto těm dvoum tady nepříjdeme na jméno. Coufal oproti tomu prodloužil smlouvu, čímž evidentně dostal víc peněz, ale taky z toho plynul závazek a tím jsme si ho vlastně pojistili. On si nechal zvednout plat, upsal se tu na dýl, ale potom to pro něj vlastně nic neznamenalo. Paradoxně se v rozhovoru objevuje, tak pro něj je důležité, že někdo drží slovo, on ale nechtěl dodržet ani psanou smlouvu.

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

              Votypkaj     před 3 lety 20.10.2021 13:44 |  
              3 4

              za prvé nikde jsem tu nezachytil srovnáni Coufal vs. Pavlenka + Luftner
              za druhé Coufal tu byl přes 2 sezony, kdy odehrál téměř vše a byl mu zathrnut přestup do Freiburgu (což je pochopitelné a souhlasím s vedením, kdežto Luftner tu byl půl roku a Pavlenka rok a půl
              za třetí Luftner odešel do Kodaně a Pavlenka do průměrného i když tradičního klubu BL, kdežto Coufal šel přímo do PL
              za čtvrté Luftner odešel ve věku 23 let a Pavlenka ve věku 25 let, Coufal ve věku 28 let

              Chceš něco víc? Pokud ne, nepiš nic prosím. Měj se hezky

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                Ivan     před 3 lety 20.10.2021 13:56 |  
                0 8

                To srovnání jsem přinesl já, protože Cufa tu evidentně každý chápe, Pavlenku a Luftnera ne.

                Ano, Coufal tu byl 2 sezony, po necelém roce tu mu byl zatrhnutý přestup do Bundesligového ekvivalentu Zlína nebo Příbrami za směšnou částku. Po 2 letech podepsal smlouvu a potom si postavil hlavu že chce jít. To je podobné jako Pavlenka, jen on těsně před trucem nepodepsal smlouvu.

                Wolfburg v době kdy tam Pavlenka přišel byl nadprůměrný německý tým, než tam přišel, byl Wolsburk 5,2,8,8 a není to tak dlouho, co vyhrál titul. Coufal když šel do WHU, tak šel do týmu, který byl predikován na sestum a ještě k tomu tam šel jako záplata za zraněného hráče a asi všechny překvapilo, že nakonec vůbec hrál.
                Jestli má větší úroveň bundesliga, nebo PL je napováženou, navíc v Pavlenkově době byl přestup do PL nemyslitelný.

                Jejich situace byla z mého pohledu tedy minimálně podobná. Luftner ale je v nemilosti úplně nesmyslně. Ano, byl tu půl roku a otevřela se mu možnost udělat další krok do lepšího týmu, než jsme my, postupoval přesně podle smlouvy a udělal, co si on myslel že je pro něj nejlepší a já souhlasím s tím, že z jeho pohledu ten krok dával smysl. V jeho případě můžeme nadávat jedině sportovnímu úseku, že tam měl tu klauzuli, ale on se zachoval naprosto korektně.

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 20.10.2021 14:07 |  
                  2 1

                  Wolfsburg určitě.... ale je drobným problémem, že Pavlenka šel do Brém... 12, 10, 13, 8... s Pavlenkou 11, 8 a sestup... titul měly naposledy v roce 2004, to bylo Pavlenkovi 12...

                  • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                    Ivan     před 3 lety 20.10.2021 14:26 |  
                    0 0

                    pravda, popletl jsem si loga

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                  pehacko     před 3 lety 20.10.2021 14:45 |  
                  0 0

                  Hele nechci ti kazit super prispevek plny argumentů a dat… ale nesel pavlenka do Brém?

                  Ps: koukam, ze uz byl Karel rychlejsi a prestal si prohlížet fotky vsech pindiku co kdy dostal a zacal si tu a nama zase psat!


                  Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2021 14:46) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 14:16 |  
                0 1

                Coufal přicházel do West Hamu, který byl na chvostu PL. Taky to nebyl klub, kde by sis řekl: ''wow'', i když to byla PL. Všichni nemají za cíl jít do PL, Kolář by taky více uvítal Francii... hlavně z naší ligy nepřestoupíš do top klubu jedné ze západních lig, pokud nejsi megatalent. Podívej se zpětně, kam kluci z naší ligy chodí. Vždy na chvost. Když se tam ale prosadí, pak mohou udělat přestup do kvalitnějšího kádru.
                Pro absolutní většinu příchozích hráčů nejsme v jejich očích klub, kde by chtěli dohrát kariéru. I když řeknou, že Slavia je pro ně splněný sen. Výjimka může nastat u odchovanců, kteří mohou mít vztah s klubem.
                Nemám nikomu za zlé, když řekne, že se chce posunout dál. Proto i celkem ignoruji ty slova, jak je kdo velký slavista apod., většinou to je stejně jejich hra, jak dostat fanoušky na svou stranu, tak jak to Coufal dokázal rychle u nás či ve WHU.
                Základ je pro mě na hřišti. Když tam odvedeš své maximum. Jsem spokojen. Nechceš tu být? Běž. Proto nemám za zlé Coufalovi, Pavlenkovi nebo komukoliv dalšímu, že si vydupe přestup.

                9.8.2020 „Podpis nové smlouvy je z mé strany takovým důkazem, že pro Slavii udělám prakticky cokoliv.“

            • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

              Arya     před 3 lety 20.10.2021 14:48 |  
              10 1

              Na rozdíl od nich ale Cuf uznává, že se choval jako blbec. Takže minimálně v sebereflexi je trochu jinde, než ti dva. A kromě toho, Pavlenkovi a Luftnerovi nehrozilo, že už by na ně nějaká dobrá nabídka nepřišla. U Cufa to asi fakt byla poslední možnost, jak se dostat do PL.

              • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                Ivan     před 3 lety 20.10.2021 14:54 |  
                1 1

                Dobře, ale pokud Pavlenka přerostl ligu, tak by na něj třeba přišla za rok podobná nabídka, ale on roky chytal BL, to je víc než česká liga.

                Luftner naopak jednal přesně v rámci smlouvy. K němu nechápu zášť ani v nejmenším.

                • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                  kjandourek (admin)     před 3 lety 20.10.2021 16:02 |  
                  10 2

                  Já tedy patřím k těm, kteří Pavlenkovi, Baráovi a hlavně Lüftnerovi opravdu nemohou přijít na jméno.... Možná je chápu z hlediska lidského, ale jako fandu SKS mě opravdu naštvali... Oproti tomu Coufal je pro mě modla :-)

                  Proč?
                  1. Ti tři skočili po první nabídce - Coufal akceptoval, že jej SKS nepustila do Freiburgu (taky bundesliga) a to mu bylo sedmadvacet, čili relativně jedna z posledních šancí na dobré zahraniční angažmá... kousl se až při druhé... a jak již bylo naznačeno - ti tři byli mladší než Coufi, měli ještě celou kariéru před sebou, mohli jít do lepších klubů a třeba za víc peněz.

                  2. Coufal pro Slavii něco udělal - něco v ní dokázal... nejde jenom o dva tituly, které měl na kontě v okamžiku odchodu, jde i o vystoupení v pohárech - pomohl k postupu ze skupiny EL (asistence Matouškovi v Kodani a Stochovi proti Zenitu), k postupu do čtvrtfinále (gól v Genku)... po zamítnutém přestupu do Bundesligy pomohl k postupu do základní skupiny LM a tam odehrál skvělé zápasy (všechny v základu)... a teď si to srovnejme s tím, že Pavlenka s Barákem byli pouze u předkol EL, kde jsme pod Tallinu a Riu Ave vypadli s Anderlechtem.... Lüftner ani tam ne...

                  3. Nikdo neříká, že Lüftner nejednal v rámci smlouvy - po právní stránce bylo všechno v pořádku, na tom se nedá nic vytknout... problémem je, že Kodaň v té době nebyla o "parník" lepší než Slavia... Byl to sice západ, ale to bylo tak všechno - všimněme si, že teď už spíše jde Dánský reprezentant k nám, než naopak... Chápal bych jeho touhu jít do TOP ligy - klidně i do týmu, hrajícímu o sestup, ale do Dánska? K tomu ty kecy, jak ho tam uchvátila i uklízečka... já sice chápu, že tím chtěl naznačit, že ten klub má úroveň, ale i tak mi to přišlo přinejmenším přehnané.... Navíc on dostal šanci místo Jirky Bílka - tomu půlroční sezení na lavičce víceméně ukončilo kariéru... a Lüftner se odvděčil za šanci tím, že okamžitě potom, co dostal na krk medaili zdrhnul...

                  4. Náhrada - Coufal se kousl v momentě, kdy už na lavičce rok seděl Holeš, coby potencionální náhrada... Jako ano, on si mezitím vybudoval pozici ve středu hřiště, takže tam nakonec skončili Masopust a při nejbližším přestupním termínu Bah, ale pořád odcházel s tím, že za ním nezůstává v sestavě díra.... Takový Pavlenka to postavil tak, že jsme najednou bez gólmana: "buď mně pustíte za prachy do Brém, nebo jdu do béčka a chytat bude muset Kovář" ... to celé ještě podpořeno jeho manažery, kteří k nám tlačili Laštyho s tím, že k nám půjde jenom když bude mít jisté místo jedničky, tj. když pustíme Pavlenku... . teď to srovnej s Kolářem, který akceptoval dvakrát odmítnutí přestupu s tím, že za něj nemáme plnohodnotnou náhradu a zřejmě odejde v zimě s tím, že to už bude plně v áčku etablovaný Mandous....

                  • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                    mig52     před 3 lety 21.10.2021 03:20 |  
                    2 5

                    Svým chováním měl Cuf velký podíl na Holešove herním úpadku. Si pusť zápas na Slavii před jeho příchodem a utkání na Slovácku, kde jsme padli o dva. Hrůzostrašný sešup.

                    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

                      padre     před 3 lety 21.10.2021 07:29 |  
                      6 0

                      Jj, a Bořil zase vyřídil Mikulu, Suk Ščuka, Mešanovič se Škodou Škutku, Zmrhal to zavařil ... komu? Asi Bazalovi nebo Korešovi ... Měli by se stydět, ničit kolegům kariéru ...

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          Ivan     před 3 lety 20.10.2021 13:39 |  
          4 10

          Není to pro mě lidsky nepochopitelné, ale ten rozhovor v mých očích podpořil to, že Cuf je žoldák kterého nezajímá klub.

          V pořádku, nemůže být každý srdcař ale něco tu odvedl pro Slavii, Slavia pro něj odvedla minimálně to samé a teď je konec. Hráči jako třeba Suk, Škoďák, Béřa (a 10 dalších) jsou v tomto pro mě úplně jinde.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      Akuls     před 3 lety 20.10.2021 12:10 |  
      1 0

      Když si hráč chce splnit svůj sen, tak to vedení i trenéři holt mají těžké. Je škoda, že tím jak Coufal tlačil na pilu, tak Slavia přišla o hodně peněz. Byl to ale prý hlavně Coufal, kdo nechtěl jít cestou Součka, tedy nejdříve hostování a teprve následně případný přestup. Asi si tak úplně nevěřil a chtěl mít on a asi i jeho manažer své jisté.
      https://www.ruik.cz/coufal-pri-prestupu-do-west-hamu-jsem-se-choval-jako-blbec-slavia-odmitala-nabidky-citil-jsem-krivdu/

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

        Ivan     před 3 lety 20.10.2021 12:14 |  
        2 7

        Jasně, plnit si sny, proč ne, ale on podepíše novou smlouvu a za měsíc se chová jako ču... že chce pryč. Tak proč tu smlouvu podepisuje?

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          necich     před 3 lety 20.10.2021 12:20 |  
          3 0

          Tomu se říká vrabec v hrsti...Na naše poměry měl smlouvu luxusní. Pro Slavii to bylo maximum možného, pro WHU minimum možného...Mohl také odejít za rok zdarma...

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

            Ivan     před 3 lety 20.10.2021 13:23 |  
            0 12

            Kdyby odešel za rok zdarma, je vše v pořádku.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          wimpy     před 3 lety 20.10.2021 13:51 |  
          9 0

          V těchto situacích, kdy hráč podepíše smlouvu, přestože chce pryč, je to bonus pro klub, aby za něj dostal dobré peníze. Tohle bych mu zrovna nevyčítal. Fakt, že přiznal, že se choval jako blbec, mu taky přičítám k dobru.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          Akuls     před 3 lety 20.10.2021 14:32 |  
          0 1

          Protože v té době ještě nebyla nabídka WHU na stole, v opačném případě by Coufal smlouvu ve Slavii určitě neprodloužil. Frederiks byl v té době ještě zdráv a vesel a vypadalo to, že post pravého beka WHU trápit nebude.
          Slavia po neúspěchu s Midtjyllandem někoho prodat potřebovala, ale Coufal to určitě být neměl, protože za něj neměl JiT náhradu. Tvrdík Baha JiT koupil až za půl roku. Ještě že se tehdy chytil Sima a Masopust se mohl přesunout na beka.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      Qope     před 3 lety 20.10.2021 12:41 |  
      2 1

      Dekuju za vlozeni. Krásny a upřímny rozhovor. A hlava je prevít, no ...

    • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

      rak (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 15:28 |  
      12 9

      Absolutně této reakci nerozumím. Za mně je to super. Prostě maximální upřímnost. Rád jsem si to přečetl. Nevidím tam ani vůbec nic špatného proti Slávii. Prostě si chtěl za každou cenu splnit sen a něco u nás přece jen odehrál, na rozdíl od některých jiných, kteří také tlačili na odchod. Já bych měl také nejraději srdcaře, kteří u nás chtějí dohrát nebo skoro dohrát kariéru. Mám ale obavu, že neexistují.

      • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

        Kapitán     před 3 lety 20.10.2021 16:34 |  
        10 8

        takze fakt, ze sidil treninky, vydiral klub a vyhrozoval, zeodmitne nastoupit do zapasu je v poradku? Asi jsem z jine planety.

        • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

          Pert     před 3 lety 20.10.2021 16:46 |  
          18 3

          To samozřejmě v pořádku není. Ale Coufal sám přiznává, že se zachoval jako pitomec a omlouvá se za to! Chyby dělá každý, ale jen někteří si je umí přiznat a poučit se z nich.

          • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

            Kapitán     před 3 lety 20.10.2021 16:56 |  
            7 10

            tady se nebavime o chybe, ale o charakteru. Vydiral Banik, vydiral Slavii, vydiral WH. MO je jasne. Slavia ho vytahla na slunce a on ji to takhle vrati?Ten fantasta nad tebou treba rika, ze za nej super a minusy mluvi jasne...No nic...otocte se vsichni na druhy bok voe


            Komentář byl uživatelem upraven (20.10.2021 16:58) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

              witty13     před 3 lety 22.10.2021 09:28 |  
              1 0

              Kdyz si to prectes, tak to co ty nazyvas “vydiranim”. Tak byla vzdy reakce na akci klubu, v baniku ho odstavili, dali mu najevo, ze fotbal hrat nebude a jeste po nem slapali. Slavia ho nejdrive nepustila do freiburgu, kousl se a hral porad stejne, pote mu slibili ze jo, nasledne mu prestup defakto zablokovali, i kdyz vedeli, ze on chce jit. Zase byl v pozici, ze si muze nechat nasrat na hlavu a nebo bojovat. WHU to same, hrac z vychodni evropy, dame mu na PL almuznu. Slib, ze se to probere po sezone. Po sezone zase ojeby, takze zase situace aby si nechal nasrat na hlavu nebo bojoval. Ale on je krivak. Gratuluju k tve konstrukci.

        • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

          witty13     před 3 lety 20.10.2021 19:41 |  
          12 2

          Vlada Coufal je vyborny kluk, mam ho strasne rad a od clanku jsme necekal nic jineho nez co na srdci to na jazyku. Mam tu cest se s nim znat osobne, a od prvniho setkani byl neuveritelne otevreny a uprimny. Kdyz ctu radky o tom, ze sidil treninky, je mi trochu smutno, ale pak si uvedomim, ze je to pote co mu nejdrive slibili a pote zamitli prestup. A rikam si, jak bych se zachoval ja? No ja jsem sesivanej blazen, takze asi jinak, ale v te situaci jsem nebyl. A hlavne, myslim ze ve Vladovi je ta skutecnost, jak s nim vyjebali v baniku hluboce zakorenena, a proto reaguje takto. Za zle mu to nemam, nikdo mu zadarmo nikdy nic nedal a ani neda. Vim ze on pro Slavii dychal, a verim ze jeste nekdy dychat bude. A jsem rad, ze umi rict veci, za ktere vi ze nebude pochvalen, protoze si je mysli a nechce se schovavat. Dyt rict ze odchazet nechtel a lhat je tak jednoduche

          • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

            gazza     před 3 lety 21.10.2021 17:17 |  
            0 5

            Slavii měl spíš na háku než v srdci.Nemusíš ho omlouvat.

            • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

              gazza     před 3 lety 21.10.2021 17:22 |  
              0 2

              Srdcaři v dnešnim byznys fotbale ani již nejsou .

            • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

              gazza     před 3 lety 21.10.2021 17:25 |  
              1 3

              Srdcaři v dnešnim byznys fotbale nejsou.

      • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

        damade     před 3 lety 20.10.2021 17:23 |  
        14 0

        Chtít jít hrát fotbal do Anglie? Nevidim problém. Flákat tréninky a vyhrožovat nenastoupením v zápase o LM? To se fakt nedělá. Teď už chápu, proč u nás byl posledních pár měsíců průměrnej a v Anglii zničehonic začal podávat světový výkony. Srdcaři, co u nás chtěj dohrát kariéru, asi neexistujou. Ale srdcaři, co budou až do poslední vteřiny ve slávistickym dresu hrát na 100% za jakýchkoliv okolností existujou a máme takové i v našem kádru. Jen škoda, že Cuf nebyl jeden z nich.

      • Re: Maccabi Haifa - Izraelská labuť

        mig52     před 3 lety 21.10.2021 03:07 |  
        2 4

        Vycházím z pravidla, že tým je víc, než jedinec. Toť vše, jantarové...

  2. Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

    Max1     před 3 lety 20.10.2021 15:39 |  
    4 6

    https://www.bezfrazi.cz/pribehy/vladimir-coufal/bubliny-snu Zajímavý rozhovor, který mě i trochu zklamal. Dokážu pochopit jeho pocity, ale to že šel za svým až takhle a chtěl vydírat mě hodně mrzí. Pokud někdo už dával, omluvám se, neviděl jsem

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      mig52     před 3 lety 20.10.2021 17:09 |  
      6 21

      Podívej, Cuf nikdy nebyl můj kůň. Udělal pro Slavii hrozně moc, ale já ty přemotivované snažílky a vynucovače moc nemusím. Měl velký vliv na to, že Holeš po příchodu jako jeho dublér šel výkonnostně výrazně dolů, protože se nedostal na plac díky tomu, že Cuf hustil do trenéra, že chce furt hrát. Nechápal jsem, že mu Jindra vyhovuje a Holimu nedá čichnout, byť musel vědět, že ho brzo může potřebovat. Když jsem pak viděl Holeše hořet na vlastní oči na Slovácku, kde jsme prohráli naposledy před Spartou, bylo mi ho líto, to byl hráč na odpis a jen kvůli tomu, že nenastupoval v ostrých zápasech. Vím, že velký podíl na tom měl ctižádostivý Cuf, který si omotal Jindru kolem prstu a sral na to, že spoluhráč trpí. Čili děkuji tomu, co pro nás udělal, ale moc jsem ho nikdy nemusel a neměl jsem ho rád. Cítil jsem ,že Slavia je pro něj jen odrazovým můstkem. Za mne velký hajzlík, který se, doufám, na stará kolena k nám nikdy nevrátí.

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

        Harvey     před 3 lety 20.10.2021 17:39 |  
        6 1

        Ty seš jantar :D

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          Arya     před 3 lety 20.10.2021 18:18 |  
          5 1

          Jantar má alespoň nějakou hodnotu, migův komentář nikoliv...

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      kjandourek (admin)     před 3 lety 20.10.2021 17:09 |  
      6 0

      Debatuje se o tom hojně :-)

      Z mého pohledu je příjemné, že z úplně jiného úhlu pohledu dostaly značné trhliny ty zaručené zprávy Mádla a spol, jak jsme prodejem Coufala last minute zachraňovali rozpočet po vypadnutí z LM....

      • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

        damade     před 3 lety 20.10.2021 17:26 |  
        1 0

        To fakt někdo říkal? Protože pokud vim, tak smlouva s West Hamem byla podepsaná už před zápasem s Midtjyllandem a tudíž by Cuf odešel, i kdybychom postoupili.

        • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

          kjandourek (admin)     před 3 lety 20.10.2021 20:44 |  
          0 0

          Tak mám v hlavě, že to takhle psal kdejaký novinář... nemám tedy ty články uložené...

          • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 20:55 |  
            0 0

            Jo, někdo to psal, taky to mám tak nějak zafixované. Se jen divím, že zrovna ty! si nepamatuješ, který to byl.

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      pipe1980     před 3 lety 20.10.2021 18:09 |  
      6 5

      Jako jo, je to hodně drsná výpověď. Ale vidím tam dvě důležité věci, pohledem zpátky, podívej se kam se dostal. A druhá věc, já tam čtu
      byl jsem rozhodnutej udělat to i za takovou cenu a takovým způsobem, byl jsem připravenej se klidně se všema rozhádat

      jako mě můžeš mě klidně soudit za to, že jsem už párkrát v životě byl rozhodnutej že někoho zabiju, mockrát jsem byl rozhodnutej, že někomu fakt rozkopu držku na kaši

      co tím chci říct, já to beru, jako že se vyzpovídal ze svým myšlenek a pocitů. nemám potřebu soudit ho za jeho myšlenky nebo pocity. jako fanoušek Slavné Slavie Praha mám pocit že mám právo soudit ho za jeho činy a z toho mi vychází, že COUFAL JE BŮH

    • Re: Článek pro diskuzi off-topic říjen 2021

      Droosy     před 3 lety 20.10.2021 18:43 |  
      9 3

      Je to taková Cufova terapie. Je skvělé, že Bez frází existuje. Nemá cenu Cufa kritizovat, udělal životní rozhodnutí a podle všeho udělal dobře. Kámoš chtěl taky do větší a známější firmy, šéf ho nechtěl pustit a musel dát dvouměsíční výpověď. To ho naštvalo a ty dva měsíce odflakal, nesnažil se, byl na nemocenské. Dělá to spousta lidí, proč by fotbalisté měli být jiní?

  3. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    mudrc     před 3 lety 20.10.2021 19:39 |  
    3 9

    Tuten rozhovor nabouravs zdejsi predstavy o tom, ze hraci na vyplatni pasce Slavie jsou osobnosti, zatimco jinde pouzi primitivove, ze? Kdepak, samozrejme vsude jsou fajn lidi a vsude fajn o neco mene.

  4. Cuf udělal dobře

    MKCZ83     před 3 lety 20.10.2021 19:55 |  
    10 7

    Protože pokud by se nezabejčil, nejspíš by nikdy neodešel, protože JiT evidentně neřeší to, co je dlouhodobě dobré pro samotného hráče, ale co je dobré pro jeho klid při skládání sestavy. Což není špatně, těžko čekat od trenéra, že bude v první řadě myslet na samotné hráče, ale nesmí být neomezený vládce. Tvrdík do toho dobře vstoupil. Názorná ukázka toho, kam tohle může zajít, je Ondra Kolář, který u nás už ideálně rok a půl neměl být a měl se zlepšovat v zahraničí, místo toho ho JiT neustále přemlouvá, aby zůstal až do momentu, kdy mu totálně odešla forma a teď ho musíme na sílu cpát do sestavy, abychom ho teda prodali, když jsme ho poslední tři půlsezóny přemlouvali, aby zůstal. Stejně tak měli teď v létě pustit Bořila.

    Nerozumím tomu, proč si hráči u nás nemají plnit sny, nebo odcházet za lepším. Chceme vítězné typy, mentálně silné hráče, ale současně mají sklapnout a šoupat nohama, když na ně přijde zajímavá nabídka do lepší ligy na lepší fotbal? To jaksi nedává smysl.

    Hráči nejsou zboží, nebo stroje, musí se s nima pracovat jinak a ne je brát jako užitková zvířata, která nemají svoji hlavu a dělají jenom to, co chce jejich "majitel", klub. Harry Kane by mohl vyprávět o tom, jaké to je zničit jednoho z nejlepších útočníků v Anglii egoismem majitele klubu.

    • Re: Cuf udělal dobře

      ehad     před 3 lety 20.10.2021 20:49 |  
      4 1

      Je to slozite, ale mas pravdu. Ja byl v zime rad, ze jsme udrzeli kadr a pokracovali jarni jizdou v EL .... Ale zpetne vlastne vidim, ze udrzeni(?) Simy se ekonomicky nevyplatilo (ale Leicester sejmul uzasne), Boril pokud na nej byla nabidka v lete tak mel jit (byt z dnesniho pohledu uz je to jasne, ale uz v lete jsem si rikal, proc mu branit? sve si tu odehral) atd.

      Jsem celkem rad, ze prestupy ve Slavii muzu resit jen takhle v diskuzi a ne v realite. Fakt je to slozity, i ten prestup Coufala to ukazuje. Nelibi se mi, jakym zpusobem si to prosadil, ale odejit mel. Nabidka z Anglie, to se proste neodmita. Odmitnes a pak jedes do Karvine, a toho hrace tam zrani ... ceska liga ..

      • Re: Cuf udělal dobře

        kjandourek (admin)     před 3 lety 21.10.2021 08:19 |  
        3 2

        Jenomže to je právě o tom, že to vidíme zpětně.... Kdybychom v zimě prodali Simu, už vidím, jak by se tu zvedla bouře nevole, že to je moc brzo, že by měl ještě rozdávat spoustu radosti u nás... To samé Béřa - u něj kde kdo očekává, že tu kariéru dohraje u nás... že v tomhle věku dokud to půjde potáhne SKS za tituly a v pohárech - a najednou jsme ho měli pustit někam do Řecka?

        O těch zraněních je to pořád dokola - žádný trenérský štáb u nás, co pamatuji, nebyl vystaven tomu, že jeho hráči odehrají takovou porci zápasů.... nikdo tady nemá mustr, jak hráče zatěžovat, kdy je to ještě únosné a kdy už ne... nadstavba, poháry a jejich skupinová fáze, počet reprezentačních utkání - to vše za posledních dvacet let narostlo na neúnosnou míru... Chápu, že TOP kluby se s tím dokáží vyrovnávat, ale ty mají nepoměrně větší finanční možnosti a mohou nafouknout kádr do neuvěřitelných rozměrů.... hráčů jako je Sima, či Provod mají desítky, zatímco my je tu brousíme jako "diamant" a ve finále zjistíme, že jejich tělo ten nápor nevydrží...

        • Re: Cuf udělal dobře

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 09:14 |  
          3 1

          Máme 24 hráčů do pole + dlouhodobě zraněného Hovorku. To máme jako úzký kádr? Kde v těch top klubech mají ještě více nafouknutý kádr než my?

          • Re: Cuf udělal dobře

            kjandourek (admin)     před 3 lety 21.10.2021 11:21 |  
            1 1

            https://www.eurofotbal.cz/kluby/nemecko/bayern-mnichov/soupiska/2020-2021/
            https://www.eurofotbal.cz/kluby/spanelsko/real-madrid/soupiska/2020-2021/

            Tak například Bayern má na soupisce z loňské sezóny 29 hráčů, Real Madrid 27... a celé je to hlavně o tom, že i když nasadí do zápasu hráče relativně druhého sledu, tak kvalita hry neutrpí... my si nemůžeme dovolit mít na post středového hráče pět borců kvalit Stanciua...

            • Re: Cuf udělal dobře

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 11:59 |  
              2 1

              Dobře, takže ty tam zahrnuješ brankáře i mladíky, kteří měli pár startů(minut) za Bayern/Real. Přitom jsem už v původní reakce zmiňoval, že to jsou hráči v poli...
              Na loňské naši soupisce píše EF, že jsme měli 38 hráčů. (včetně 5 brankařů) https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/slavia-praha/soupiska/2020-2021/

              Porovnám teda letošní naši soupisku a loňskou Bayernu a Realu. Když si je zde zmínil, ale tak jak jsem do Slavie nezahrnul například Horského či Matyse, což by EF počítalo jako hráče Slavie, tak stejně nebudu počítat hráče Bayernu a Realu, kteří měli stejnou roli jako Horský.
              Slavia - 24 hráčů do pole (nezahrnut zraněný Hovorka) + 4 brankáři (včetně Kováře a Kinského) - čerpám ze stránek klubu
              Bayern - 20 hráčů do pole (nezahrnut Kouassi 6 startů, 118 minut; Cuisance 1 start; Dantas 2 starty, Stiller 3 starty; Arp 1 start; Zirkzee 5 startů, 104 minut) + 3 brankáři (včetně Hoffmanna, který si nepřipsal žádný start)
              Real - 23 hráčů do pole (nezahrnut Mayoral 2 starty, 23 minut; Park 4 starty, 133 minut) + 2 brankáři (včetně Lunina, který odchytal 1 zápas)
              Dále nezapomínej, že to je za celou loňskou sezónu a hráči jako Odegaard (9 startů), Jović (5 startů) jsou na soupisce Realu zahrnuti, i přestože hostovali v Arsenalu, potažmo Frankfurtu. Tak jako kdybych do soupisky Slavie zahrnul Musu, jelikož před hostováním za nás ještě párkrát nastoupil.

              My si nemůžeme dovolit mít pět Stanciu, Bayern si nemůže dovolit mít pět Lewandowskich. Vůbec nerozumím tomu, co jsi tím chtěl vlastně říct. Asi to že Choupo-Moting je rovnocennou náhradou za Lewandowskiho?
              Každý klub, ať to je Bayern, Real, Slavia anebo Varnsdorf... všechny kluby mají své hráče ''rozděleny'' do několika kategorií a jednotky hráčů jsou ti klíčoví. Slavia si nemůže dovolit mít 5 Stanciu, Bayern 5 Lewandowskich a musí si vystačit, že druhý sled je zkrátka Choupo-Moting, který výkonů Lewandowskiho absolutně nedosahuje.

              Tedy v porovnání s Bayernem i Realem máme dokonce širší kádr! A ne naopak jak to na první pohled může vypadat.

              • Re: Cuf udělal dobře

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 15:16 |  
                0 0

                Vlastně ještě Provod je dlouhodobě zraněn takže 23+4.

      • Re: Cuf udělal dobře

        MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 10:52 |  
        3 1

        Fajn, že se shodneme :-)

        V ideálním světě by se všichni rozumně domluvili, jenže v businessu to tak prostě nefunguje. Za mě to nestojí tak, že klub může všechno a hráč nic. Stejně jako je při vyjednávání o nových smlouvách, platech apod. drsný klub, mají být drsní i hráči. Na většinu jsou agenti, ale ne vždy je agent vyslyšen a když klub nehodlá plnit životní přání hráče, tak je podle mě legitimní, že se ten hráč ozve. Jaká míra je v pohodě, co je tlak, co je už blbost a umanutost je těžký posoudit. Za mě by k těmhle situacím nemělo dojít a proto nevidím důvod, proč hráčům bránit v přestupech.

        Jedna věc je oboustranná domluva, která se možná hůř kouše, ale obě strany se s tím srovnají. Ale z mého pohledu situace, kdy klub drží hráče proti jeho vůli je špatně, protože ten klub tím nikdy nemůže nic získat. Žádný hráč by neměl být tak důležitý, aby bez něj klub nemohl fungovat a pokud se tak děje, management udělal chybu (viz Kolář). A dělat to, že ho exemplárně potrestám a chci mu zničit kariéru (např. Hašek ve Spartě), je vždy prohra klubu.

  5. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    urs (přítel SN)     před 3 lety 20.10.2021 22:03 |  
    16 7

    Cufe díky. Za upřímnost, za omluvu, za chuť si za nás třeba ještě na sklonku kariéry zahrát. Na ostatní sere pes. Ty a Tomáš jste borci!

  6. Láďa

    Osma     před 3 lety 21.10.2021 07:12 |  
    7 7

    On je prostě nejlepší. Upřímnosti si moc cením. Je to fajn chlap

  7. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    Max1     před 3 lety 21.10.2021 10:33 |  
    8 1

    Ano upřímnost je fajn, ano jeho touha po PL se dá pochopit. Ale mrzí mě ten přístup, kdyby to bylo ve stylu “pánové moc tam chci, je to můj sen, odvedl jsem tady kus práce, mám nejlepší věk, zkusme prosím najít možnost” tak ok, ale styl “půjdu nebo budu flákat tréninky a nenastoupím k nejdůležitějšímu zápasu” je za mě podpásovka

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 10:54 |  
      2 1

      Tak právě ten přístup “pánové moc tam chci, je to můj sen, odvedl jsem tady kus práce, mám nejlepší věk, zkusme prosím najít možnost” proběhl jako první fáze. Jenomže trenéři ho nechtěli pustit, a vedení nebylo úplně nakloněno částce.

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

        Mijk     před 3 lety 21.10.2021 11:06 |  
        2 2

        Mě by jen zajímalo, jestli tenhle jeho nátlak měl nějakej reálnej efekt.. Jestli šlo čistě o to, že klub chtěl víc peněz, dostal je a pustili by ho tak jako tak.. Nebo jestli měli třeba ještě vyšší představu, ale řekli si, že v tomhle mentálním stavu jim je stejně k ničemu a radši ho pustěj.. Sám přiznává, že se choval jako idiot, nechci ho soudit, těžko říct, jak bych se v takové situaci choval sám..

        • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

          MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 14:01 |  
          1 4

          Záleží, koho myslíš jako klub... protože se myslím jasněji ukazuje, že JiT má naprosto jinou představu o tom, jak má tým po sportovně/ekonomické stránce fungovat, než JT a odhaduju, že se na tom JiT neshodl ani s Nezmarem, ačkoli byl jako hlavní viník situace označován JT...

          JiT by ho podle mě nepustil za jakoukoli částku. Stejně jako by si nejraděj nechal na pořád Koláře, Stancia, Kuchtu a několik dalších hráčů. Jenže takhle český klub fungovat nemůže... nebo může, ale stačí jeden sportovní neúspěch, a jde celý klub do kytek, protože neuplatí hráčské smlouvy.

          Jelikož nemáme bezednou kasu, jako některé týmy typu PSG, ManCity, tak to primární je, aby se u nás hráči zlepšovali, narostla jim hodnota a my je pustili ven, ideálně někam, kde nám budou dělat dobré jméno, aby byl o naše další hráče větší zájem. A trenér musí holt pracovat tak, že bude mít každou sezónu v týmu několik nových hráčů a o několik jich nejspíš přijde. Čili tým musí být sestavený tak, že v něm je každý postradatelný, i když dojde k dočasnému oslabení kvality.

          Můj odhad je, že jeho postoj mu v situaci pomohl. Jestli to, co na bezfrazi je, je z větší části podle reality, tak přestup se stal jenom díky JT... Cuf trenérovi děkuje, že mu zachránil kariéru (spíš v Liberci podle mě), ale počítám, že spolu miliónový vztah teď nemají. Protože JiT byl nejspíš ta překážka, kterou musel Cuf překonat.

          • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 14:53 |  
            3 0

            Trpišovský není sportovní ředitel, ale je to trenér a ví, že nejsme pro hráče vrchol. Stejně tak Trpišovský určitě zkusí v budoucnu lepší adresu než je Slavia, pokud bude o něj zájem.

            • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

              MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 17:37 |  
              1 1

              Ale snaží se je u nás předržovat. Pro mě je to pochopitelné, jako trenér bych chtěl taky nejsilnější sestavu, když jsou na mě vysoké nároky na výsledky. Klub to ale musí vybalancovat, protože když nebudeme hráče pouštět, dopadneme jako Olomouc, kde si to hráči odslouží a pak neprodlužují smlouvy.

              Když se vrátím k případu Cufa, tak za mě by bylo absolutně nepochopitelné, pokud by ho nakonec nepustili, i kdyby tam pak vyhořel. Protože jeho příběh nám v budoucnu přinese mnohem víc peněz, než kdyby pumpnuli za 28 let starého hráče jiný klub o jeden nebo dvě mega EUR navíc, nebo tu u nás hrál dalších 3 roky a neměl by žádnou motivaci se posouvat. Takže za mě by bylo upřednostnění krátkodobé sportovní priority před dlouhodobou vizí velmi krátkozraké a to i z toho sportovního hlediska.

              My chceme ukazovat Suka, Cufa, Zimu, Simu potenciálním hráčům, jako hezký příklad toho, kam je můžeme vystřelit a proč mají jít k nám a ne do průměrného týmu v Bundeslize nebo druhé anglické ligy. Stejně tak chceme ukazovat jiným týmům, hele, jsme schopní připravit hráče do top ligy. My jim nechceme ukazovat hráče, jako je Kúdela, Bořil, Škoda, Hušbauer, kteří jsou/byli všichni pro nás nějak důležití, ale nikdy na nich nevyděláme a kvůli nim nikdy nikoho neprodáme, ani nekoupíme. Tím neříkám, že u nás nemají/neměli mít místo, ale určitě v takových hráčích nebude naše zářná budoucnost. Red Bull Salzburg nebo Ajax má být to, kam, pokud chceme být dobří, máme mířit. A oni hráče pravidelně pouští a určitě u nich nenutí hráče zůstavat, pokud je chce PL. A trenér se s tím musí smířit a přizpůsobit se tomu.

              Je to v něčem neúprosné, ale Slavia není parta kámošů, co si jdou zahrát pro žízeň, ale velkej a dost rizikovej business.

              • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 18:24 |  
                0 0

                Tak je jasné, že trenér by chtěl ponechat tu topku (zhruba prvních 14 hráčů) a k nim nabírat další kvalitní hráče, jenže jak jsem psal. Je to trenér. Od toho je sportovní ředitel, který by měl rozhodovat, koho prodat. Trenérovi by třeba mělo být zcela jedno, zda ten či onen má takový plat a takové bonusy ve smlouvě... to přece není jeho úloha. Trenér by měl trénovat a snažit se, aby se hráči zlepšovali a překonávat stanovené cíle.
                RB Salzburg nebo Ajax nemám zmapovaný tak, abych řekl, že nikomu nebrání ve snu, ale jejich koncepcím velmi přeji, ale určitě nekývnou na první nabídku z Anglie... to by byli sami proti sobě. Umět dlouhodobě produkovat mladíky, kteří se ukážou v A-týmu a následně se prodají ven... krásná představa.
                Všichni ti zmínění přestoupili do klubů, které byly v tu dobu (pod)průměrné v dané lize, proč je tedy problém průměrný tým v Bundeslize? Abychom prodali hráče do užší špičky a nejspíše i do té širší špičky jedné z top5 lig, musí se sejít spousta věcí dohromady.
                Ono je to naprosto normální, že od nás chodí do těch průměrných či podprůměrných týmů TOP5 lig. Sportovní ředitel Liverpoolu počká a nedá hlavu na špalek kvůli hráči ze Slavie. Radši ho přivede, když se prosadí v nějakém průměrném, podprůměrném týmu PL. My taky nepřivedeme hráče z Litvy, protože by to u fanoušků asi bylo bráno různě, přitom Litvou prošel například Oscar.

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

        Osma     před 3 lety 21.10.2021 11:44 |  
        1 1

        Asi tak

  8. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    brugy     před 3 lety 21.10.2021 11:56 |  
    8 7

    Jsou veci, ktere se do medii rikaji az po kariere, ne rok po prestupu z klubu, ktery te “udelal” a jehoz fanousci tvori 90% tvych followeru z Ceska. Uprimnost je hezka, ale v tomhle pripade je to spise ukazka blbosti. Jeho vec, jako hrac me uz nezajima vic, nez kdokoliv jiny, nemam duvod mu fandit ani ho sledovat jako doposud…


    Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2021 11:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      mig52     před 3 lety 21.10.2021 15:16 |  
      1 5

      Hlavně první dvě věty vytesat!

  9. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    Lord_Edmund     před 3 lety 21.10.2021 12:49 |  
    7 1

    Skvělej rozhovor a opravdu "bez frází". Mám rád, když je někdo upřímnej, uzná chybu a omluví se. Mohl klidně udělat rozhovor, abyste ho všichni chápali a měli rádi. Já oceňuji otevřenost i když asi ví, že o spoustu fanoušků přijde. O mě ne!!!! :-)

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      mig52     před 3 lety 21.10.2021 15:14 |  
      1 8

      No, hlavně pěkně "namydlil schody" tomu, který nás přivedl k neskutečným úspěchům a skvělým zážitkům, JiT !

  10. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    Betynka58     před 3 lety 21.10.2021 15:27 |  
    5 2

    Za mne tedy opravdu úžasný článek, který jsem přečetl jedním dechem. Vím, že tady se mnou mnozí budou nesouhlasit, ale přiznat se v něm ke všem svým pocitům hlavně před odchodem ze Slavie (a opravdu mi z toho článku nevyplynulo, jestli opravdu flákal tréninky nebo vyhrožoval, že v Dánsku nenastoupí) chtělo jistě velkou dávku odvahu a musím říci, že u mne Vláďa po tomhle naopak ještě trochu stoupnul, přiznat to vše a dokázat se omluvit chce opravdu charakter. A navíc jsem přesvědčen, že kdyby se nezměnil v takového zabejčeného berana, tak to nikdy takhle daleko nedotáhl. Klobouk dolů!

  11. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    brugy     před 3 lety 21.10.2021 16:59 |  
    6 2

    Jednou ma platnou smlouvu, tak ma hrat a trenovat na maximum za kazdych okolnosti, zvlast kdyz rozhodne u toho netrpi. Ja taky kdyz podepisu s nekym smlouvu tak ji dodrzim a ne, ze urazene dilo odflaknu, vykroutim se z nej, abych mohl jit za vyhodnejsi zakazkou. Fascinuje me pohled, ze na to ma fotbalista vlastne pravo se takhle chovat, nema, je to ostuda.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2021 17:01) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    gazza     před 3 lety 21.10.2021 17:09 |  
    1 8

    Tak to je dost silný kafe.Je vidět ,že uvnitř klubu to zase tak neklape a děkovačky jsou jen přetvářka před fanoušky.To jsem měl Coufala za velkého srdcaře.Nechtěl bych ho zpět ve Slávii.Jinak je také pěkně vidět ,jak Tvrdík pěkně kecá .V rozhovoru se dušoval ,že trenérům do ničeho nekecá,ale opak je pravdou.

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      Alanor (admin)     před 3 lety 21.10.2021 17:13 |  
      4 0

      Wtf, kdo jiný než nejvyšší vedení by měl mít finální rozhodnutí o přestupech?

  13. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    Alanor (admin)     před 3 lety 21.10.2021 17:30 |  
    6 1

    Ty probírané pasáže se samozřejmě žádnému slávistovi nečtou úplně dobře, ale když se na to podívám z hlediska hráče, tak Coufalovi rozumím. Kdyby to nevyhrotil, tak dopadl jako dnes Kolář.

    To je slabina Trpišovského, že hráče předržuje a není schopen je pustit dál za lepším v pravý čas. Tvrdík se do toho vložil dobře. Lepší Bah a 140 mega navrch než vyhořelý Cuf.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.10.2021 17:32) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      Andreas     před 3 lety 21.10.2021 17:35 |  
      1 0

      koho ještě kromě Koláře Trpišovský předržoval nebo předržuje?

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

        Alanor (admin)     před 3 lety 21.10.2021 17:39 |  
        3 0

        Třeba Olayinka se už určitě měl pustit. Teď v létě už to bylo pozdě, trochu na sílu a nakonec to ani nedopadlo. Mimo jiné se také vyjádřil, že by nepouštěl Simu, což byl podle mě skvělý prodej. Místo 200 mega jsme tu mohli mít v současnosti nepoužitelného maroda s nejistými vyhlídkami.

        • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

          wimpy     před 3 lety 21.10.2021 17:52 |  
          3 0

          U Olayinky bude asi problém v tom, že vždycky, když by na něj mohl přijít nějaká nabídka, je zraněný. Řekl bych, že to je důvod, proč je ještě tady.

          • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

            Alanor (admin)     před 3 lety 21.10.2021 17:58 |  
            1 0

            Svého času na něj měla být nabídka přes 200M z Bundesligy.

            • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

              wimpy     před 3 lety 21.10.2021 18:01 |  
              4 0

              Svého času je ale dost dávno, ne? Tak dávno, že v tom případě nemohla být řeč o předržování.

          • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 21.10.2021 18:27 |  
            2 1

            Olayinka se měl prodat po skupinové fázi LM. Tam odváděl skvělé výkony a vždy patřil mezi dva nejlepší slavisty na hřišti.

            • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

              wimpy     před 3 lety 21.10.2021 18:35 |  
              1 0

              Nesporuji, že se mohl prodat, jen že v době, kdy by se mohlo mluvit o předržování, už to dost dobře nešlo.

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

        MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 18:19 |  
        2 7

        Bořil mohl jít ven, pokud na něj byly nabídky, Ševa u nás taky podle mě přesluhuje, a sice část jeho problému jsou zranění, ale už se taky neposouvá. A i ten Stanciu by, pokud by chtěl, mohl klidně odejít.

        Je možné, že nový předržovaný bude Holeš. Pokud na něj přišla rozumná nabídka po EURO, měl taky odejít. Měli bychom další skvělý příběh. Generálsky po bitvě nám jeho přítomnost v předkolech stejně nijak nepomohla :-) A ještě si oddělal achilovky :-(

        Nemyslím, že měli odejít všichni, nebo dokonce najednou, ale teď, zpětně viděno, by jim bylo mnohem líp venku.

        • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

          kjandourek (admin)     před 3 lety 21.10.2021 18:35 |  
          5 1

          Jasně, takže Béřu jsme měli třeba pustit Soluni, nebo kdo ho to v létě chtěl.... za převzetí jeho platu?

          někdy mi to přijde, jako když hrajete FIFu místo toho, abyste vnímali realitu...

          • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

            MKCZ83     před 3 lety 21.10.2021 18:58 |  
            1 6

            Za kolik jsme "prodali" Milana Škodu? Asi taky vedení hraje raději FIFA, než dělá business.

            I převzetí platu může dávat ekonomický smysl a odchod napůl vyhořelého hráče smysl sportovní.

  14. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    pehacko     před 3 lety 21.10.2021 17:47 |  
    5 3

    Tak jsem konecne nasel chvilku si to precist a cuf je u me porad borec… hotovo dvacet. Jeste si nakonec posype popel na hlavu. Ja mu teda fandit rozhodne neprestanu. Vse co ma si vydřel a ve Slavii nechal za sebou spoustu výborných vykonu. Skoda toho jeho posledniho zapasu… takze Vlado hodne stesti a jednou se na tebe u nas doma v Edenu budu tesit!

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

      wimpy     před 3 lety 21.10.2021 17:51 |  
      0 1

      A to jsi taktně přešel, že kývl Hřebíkovi na zkoušku u povidlovejch čertů :-)

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

        pehacko     před 3 lety 21.10.2021 17:52 |  
        0 1

        Se mu asi chtelo na zachod…

  15. Rozhovor

    SmrtSpartě1892     před 3 lety 22.10.2021 01:03 |  
    3 3

    Cufe díky za vše, mám rád upřímnost, chyby děláme všichni... rád Tě někdy znovu uvidím v sešívaném dresu. Drž se!

    • Re: Rozhovor

      rak (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 09:46 |  
      1 0

      Pokud jsem napsal, že se mně to jeho vyjádření líbí, tak určitě to neznamená, že schvaluji ten nátlak na odchod, zvlášť šizení tréninků apod. Řada jiných to ale dělá spíše skrytě a nikdy by se takto upřímně nevyjádřila i s tou sebekritikou. Proto určitě Cufovi fandit nepřestanu. Že se opět u nás někdy objeví, s tím ale už moc nepočítám. Vrátí se, až mu tam moc nepůjde a to asi nebude důvod, aby hrál zrovna u nás.

  16. Bubliny snů - Vladimír Coufal

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 10:32 |  
    3 0

    Asi nejsme tak špatný zaměstnavatel. Vybírám z textu:
    - I ve Slavii jsem si vydělával tak, že bych se do konce života dokázal zajistit.
    - Peníze byly skutečně až to poslední, co mě v tom shonu napadlo řešit. Byl to ale zvláštní pohled: Ta částka byla hezká, ale… Ve Slavii Praha jsem zase o tolik méně i s bonusy nevydělával.

    • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal

      wimpy     před 3 lety 22.10.2021 12:39 |  
      0 0

      Teď se říkalo, že ve WHU má třicet tisíc liber měsíčně.

      • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 22.10.2021 12:48 |  
        0 0

        Teď??? To měl snad dříve, ne? Vždyť asi dva měsíce zpátky podepsal novou, vylepšenou smlouvu.

        • Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal

          wimpy     před 3 lety 22.10.2021 13:27 |  
          0 0

          Jasně, myslím tu původní smlouvu. O ní asi taky mluvil.

  17. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    p!erreCORE     před 3 lety 22.10.2021 12:28 |  
    0 0

    bezfrazi je vyborný projekt a tohle je skvělá zpověď.. souhlasím s tím, že měla možná přijít o pár let později. Vláďa v době, kdy tu hrál, byl můj nejoblíbenější hráč a zpětně ho proklínat je zbytečné. Každý děláme chyby a chováme se jako idioti, jen frajer to přizná a poučí se z toho. Takže za mně je to frajer!

    nejvíc mně pobavilo tohle: "to všechno zašlo dokonce tak daleko, že jsem se na hřišti schovával. Jakmile stoper dostal balón, odskočil jsem si za útočníka tak, aby mi vůbec přihrát nemohl. Protože přece když nebudu mít míč, nic nezvorám. Radek Kováč mě v jednom takovém zápase za to zprcal tak, že jsem před dalším chtěl jít za trenérem s tím, že vůbec nechci hrát"

  18. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    Lunaris     před 3 lety 22.10.2021 13:30 |  
    2 5

    Není tu za podobný přístup běžně kritizován Pavlenka nebo Luftner? Že si přestup vytrucovali?

  19. Re: Bubliny snů - Vladimír Coufal bez frází

    kapitan.pisoar     před 3 lety 24.10.2021 18:57 |  
    0 5

    Parádní rozhovor a výstižný popis české, nejen fotbalové reality a povahy. Ty které rozhovor rozzuřil jsou někde na úrovni toho fanouška Liberce o kterém Cuf mluvil...