Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Liberec 3:1

Po reprezentační přestávce se Slavia utkala doma s Libercem. Sešívaní vítězstvím 3:1 dokázali potvrdit dosavadní 100% domácí bilanci.

Do základní sestavy se vrací Kolář, Kačaraba, Hromada a Olayinka. V základní sestavě dostává šanci Krmenčík, kterého na podhrotu doplní Kuchta. Proti nám naopak nastupuje náš kmenový hráč Matoušek a na lavici je připravena naše bývalá hvězda Stoch.

Prvník náznak šance měla Slavia. Po sklepnutí Krmenčíka pálil z hranice vápna Schranz, ale jeho střelu zvládla obrana Slovanu zablokovat. V 9. minutě byl před rohem vápna faulován Krmenčík, Stanciu se pokusil překvapit střelou Knoblocha, ale ten ránu v pohodě ukryl v náručí. Sešívaní měli v úvodu převahu, ale hosté pozorně bránili a snažili se hrozit z brejků. Jeden takový zastavil Kolář těsně před Gebrem, který hrál netradičně ve středu zálohy. V 19. minutě to bylo ještě nebezpečnější, když se až k zakonční ze strany dostal Matoušek. Jeho střelu k tyči zvládl Kolář vytěsnit na roh. Do hry Slavie se postup času vkrádalo více a více nepřesností a ani po půl hodině hry si svěřenci trenéra Trpišovského nedokázali vypracovat zajímavější šanci. Ve 33. minutě nezvládl Bah pořádně odvrátit centr ze strany a odražený míč v ideální pozici kousek od penalty napálil Havelka mimo šibenici! Obrovská šance pro Liberec a velké varování pro červenobílé! V 37. minutě pálil z voleje Stanciu, ale v těžké pozici branku netrefil. Ve 43. minutě dostal za vápnem prostor Stanciu, čehož hned využil ke střele. Knobloch ji sice skokem zvládl vytěsnit, ale jen před dorážejícího Baha, který míč pohodlně hlavičkoval do odkryté branky! Slavia se tak dostala - vzhledem k dosavadnímu průběhu zápasu - do šťastného vedení.

V úvodu druhé půle hasil chybu v rozehrávce taktickým faulem Stanciu, za což od rozhodčího obdržel žlutou kartu. V 51. minutě se naší levou stranou prohnal Matoušek, míč směřující před odkrytou branku ale zvládl pokrýt Kolář! O minutu později po Matouškově ztrátě ve středu pole pálil Krmenčík. Jeho tvrdou ale nepříliš umístěnou střelu zvládl Knobloch vyrazit. Brankář hostí měl práci i o chvíli později, kdy kroti hlavičku Krmenčíka, který si naskočil na centr Olayinky. Kouč Kozel se pak pokusil oživit svůj tým nasazením Rabušice a Tupty, kteří na trávníku nahradili Rondiče a Meszároše. Slávistická krize na postu stopera pak nadále pokračovala, když kvůli zranění musel odstoupit Hromada. Na jeho místo se postavil Bah, na kraj obrany přišel z lavičky Ekpai. Právě Bah ve skluzu na poslední chvíli zasáhl proti Rabušicovi, který se už už dral do gólovky za obranu. Hned z protiútoku pak přišla důležitá druhá trefa Slavie. Krmenčík odcentroval ze strany na Kuchtu, který míč uklidil přesně k tyči - 2:0! Za potlesku tribun se pak na hřiště dostal Stoch, který nahradil Matouška. Právě Stoch zápas zdramatizoval v 73. minutě, kdy byl na konci pěkné kombinační akce a nekompromisně propálil Koláře - 2:1. Střelec branku neslavil a gestem se fanouškům omluvil. Trenér Trpišovský pak reagoval dvojím střídáním - Schranze a Krmenčíka nahradili Plavšič s Madsenem. Závěrečné drama odmítl v 81. minutě Olayinka, který po rohu doklepl výborně prodloužený míč od Kuchty - 3:1! V závěru se pak ještě dostával z brejku do šance Oscar, zakončil ale nakonec nedokázal.

Zraněními sužovaná Slavia tak zápas nakonec zvládla a s Libercem si poradila v poměru 3:1.

11. kolo - Sobota 16. 10. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
3 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

42. Alexander Bah
67. Jan Kuchta
81. Peter Olayinka

FC Slovan Liberec
FC Slovan Liberec

73. Stoch

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec

    Novi.sks     před 3 lety 16.10.2021 18:10 |  
    3 0

    Než se tu vyrojí klasické hejty na sestavu... :D

    Beru jakoukoliv výhru bez zranění a jsem zvědav na návštěvu. Po dlouhé době se hraje v sobotu, počasí je fajn... Tak pojďme do boje!

  2. Re: Slavia - Liberec

    Martin Platil     před 3 lety 16.10.2021 18:11 |  
    6 8

    Kolář, tak snad to zase nebude nějaký kolaps….

    • Re: Slavia - Liberec

      sicilianbrno     před 3 lety 16.10.2021 18:17 |  
      6 4

      ..treba diky němu po x kolech vychytame konečně nulu vzadu...

      • Re: Slavia - Liberec

        Ivan     před 3 lety 16.10.2021 18:20 |  
        3 0

        Teda ne že by mi vadil Koliho návrat (považuju golmany za vyrovnané, brána v potaz jejich současná forma), tak za ty obrdžené góly Mandous vážně nemohl a až na gól na Feyenoordu s nimi ani nic nemohl dělat.

        • Re: Slavia - Liberec

          sicilianbrno     před 3 lety 16.10.2021 18:57 |  
          2 1

          Ja vim, ze nemohl, to byla jen reakce na ty kecy opet proti Kolařovi, tak sem si rypnul

  3. Re: Slavia - Liberec

    zeleznik2     před 3 lety 16.10.2021 18:13 |  
    3 0

    Tak Kolář a Taras zpět..

  4. Re: Slavia - Liberec

    Ivan     před 3 lety 16.10.2021 18:17 |  
    6 0

    Se sestavou jsem spokojen. Až na Kubu Hromadu (Kúdy) A Ibru (Holeš) to považuju za jednu z nejsilnějších možných sestav, navíc Ibra má letos celkem formu, tak se nebojím toho, že stopera (který by snad neměl mít vytížení.) bude hrát DZ.

  5. Reprezentace

    Mike     před 3 lety 16.10.2021 18:17 |  
    8 0

    Hlavně jak je vidět na té sestavě, tak podle Sportu a hokejového /!/ experta Marka Sýkory Masopust, Ševčík a Holes svá zranění zvelicovali, aby mohli odjet že srazu reprezentace a být k dispozici na ligu.

    • Re: Reprezentace

      zeleznik2     před 3 lety 16.10.2021 18:18 |  
      2 1

      Jo fajn expert na hokej. Ale na fotbal?

    • Re: Reprezentace

      bongor     před 3 lety 16.10.2021 22:11 |  
      1 2

      Tomu Sýkorovi museli hlavu přejet náklaďákem,má jí takovou placatou a je i tak blbej.

  6. Re: Slavia - Liberec

    zeleznik2     před 3 lety 16.10.2021 18:18 |  
    0 0

    Domácí: Mandous, Plavšić, Samek, Ekpai, Madsen, Šmíd

  7. Re: Slavia - Liberec

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 18:44 |  
    1 0

    Na marodce jsou ještě Lingr a Tecl, ale to bude nejspíš nachlazení, jak o tom mluvil Jindra, že mu na to v týdnu vypadli tři hráči (ten poslední je Ševčík) ... Jinak teď dává smysl, že jsem jim povolili nasazení Matouška a tím taky může hrát i Taras ...


    Komentář byl uživatelem upraven (18.10.2021 01:32) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 18:55 |  
    6 0

    Byl bych rád, kdyby dostal alespoň pár minut prostor Šmíd. Mám pocit, že za naše áčko nikdy v lize nenastoupil.

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

      p!erreCORE     před 3 lety 16.10.2021 18:57 |  
      2 0

      Ja myslim,ze Jindra je frajer a na pár minut ho nasadí.. těch pět střídání je v tomhle velká výhoda.

  9. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    p!erreCORE     před 3 lety 16.10.2021 18:56 |  
    1 0

    Tři útočníci..snad to bude velkej válec!

  10. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 18:58 |  
    1 0

    Ta sestava vypadá celkem dobře. Uvidíme v reálu jestli Olin už nabral kondici, jestli Hromada neudělá nějakej zbytečnej faul a jestli Taras dobře uvidí přes masku. A taky jsem zvědavej na Krmelce. Snad to bude gólostroj.

  11. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    zeleznik2     před 3 lety 16.10.2021 19:09 |  
    0 0

    Tak už jsme skoro na celé jedenáctce zraněných.

    Pro zranění Slavii chybí Kúdela, Holeš, Masopust, Ševčík, Bořil, Takács, Lingr a Tecl, hrát nemůže vykartovaný Ousou. K dispozici nadále nejsou ani Hovorka a Provod.

  12. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 19:35 |  
    3 0

    Zatím dost nervózní a máme hodně nepřesností. Kuchta pod Krmenčíkem trochu trpí a Schranz vpravo taky.

  13. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 19:39 |  
    3 2

    Ještě že dnes nepršelo. Jinak by byly ve vápně pod severní tribunou vyjetý rýhy od toho autobusu, co tam Liberec zaparkoval.

  14. Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

    carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 19:43 |  
    2 0

    Goool, tohle je recept!

    • Re: Slavia - Liberec 0:0 v 1. poločase

      hajnej     před 3 lety 16.10.2021 19:51 |  
      0 0

      Teď už to půjde.

  15. Re: Slavia - Liberec 1:0 v 1. poločase

    donford     před 3 lety 16.10.2021 19:52 |  
    5 0

    Nevím, kluci mi přijdou, jak to jen vyjádřit, takoví tvrdí, nejsou elastičtí, hrozně moc přípravy do tutovky a pak jen pokus o prohození do jejich plné obrany. Nakonec to bohudík rozsvítíl Stanciu a dorážel Bah. Olayinka je zatím hodně tvrdě držený. Možná by to víc rozhýbal Plavšič. Ale vedeme a Hromada s Kačarabou nehrají na žádné riziko, jen a jen na jistotu. Což je asi v dané situaci dobře. Jen kluci vepředu to musí víc rozhýbat.

  16. Re: první poločas

    zeleznik2     před 3 lety 16.10.2021 20:03 |  
    1 0

    Pokud to takhle skončí, budu spokojený.

  17. Re: Slavia - Liberec 1:0 ve 2. poločase

    lordzach     před 3 lety 16.10.2021 20:22 |  
    8 2

    ten Fukala prasí a karty dostáváj naši

  18. Re: Slavia - Liberec 1:0 ve 2. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 20:24 |  
    8 1

    Tvl, kdybysme v tyhle sezoně postavili na stopera Chucka Norrise, tak se taky zraní...

  19. Re: Slavia - Liberec 1:0 ve 2. poločase

    ehad     před 3 lety 16.10.2021 20:26 |  
    2 3

    Tvl, ja se ani neradoval, Krmencik je pokazdy v ofsajdu ... zda se ze to zmatlo i Liberec. Gooool!

  20. Re: Slavia - Liberec 1:0 ve 2. poločase

    carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 20:27 |  
    1 0

    Taky jsem oslavil jen decentně :-))

  21. Re: Slavia - Liberec 1:0 ve 2. poločase

    jiras_     před 3 lety 16.10.2021 20:27 |  
    4 1

    U nás ti stopeři padají jak ministři zdravotnictví za covidu :D

  22. Re: Slavia - Liberec 2:0 ve 2. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 20:27 |  
    13 0

    Krmelec s Kuchtičem by mohli být parádně úderná dvojka. Chtělo by to je oba najednou využívat častěji.

  23. Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

    kapitan.pisoar     před 3 lety 16.10.2021 20:32 |  
    8 8

    Prostě Miňo! A přesně takový hráč nám chybí...

    • Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

      Ivan     před 3 lety 16.10.2021 20:36 |  
      7 3

      Přesně, ten by toho stopera uhrál. Jinde v naší sestavě opravdu nevidím článek, který by potřeboval doplnit.

      • Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

        kapitan.pisoar     před 3 lety 16.10.2021 20:43 |  
        6 7

        Přímočarý hráč, který vezme balón a umí vystřelit se hodí vždycky. Máme hromadu hráčů, kteří pořád něco vymýšlí, přihrávají, doleva, doprava, dozadu, snaží se to zavézt až do kuchyně, místo toho aby stříleli. A v tom je Miňo skvělý. A přesně takové góly nám chyběli v předkolech...

        A obrana je kapitola sama o sobě, to ale není Miňova vina, že ji vedení místo posílení oslabilo...


        Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2021 20:48) . Zobrazit původní komentář

  24. Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 20:33 |  
    5 0

    Respekt Miňovi, že gól proti nám neslaví.

  25. Re: Slavia - Liberec 2:0 ve 2. poločase

    domácí     před 3 lety 16.10.2021 20:34 |  
    7 3

    Nechci být negativní, ale ten Oscar je hroznej

  26. Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

    carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 20:36 |  
    0 0

    To bude ještě boj.

    • Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

      necich     před 3 lety 16.10.2021 20:41 |  
      0 0

      Co to? Bůra jim asi nedáme no...

      • Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

        carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 20:44 |  
        0 0

        Tak teď už klid bude :-)

  27. Re: Slavia - Liberec 3:1 ve 2. poločase

    ehad     před 3 lety 16.10.2021 20:39 |  
    12 0

    Jooo. Krasnej gol po rohu, ja uz takovej snad ani nepamatuju!!

    • Re: Slavia - Liberec 3:1 ve 2. poločase

      ColinSKS     před 3 lety 16.10.2021 21:11 |  
      4 2

      zrovna jsem si řikal, že my snad gola z rohu nedáme... pěkný signál, už v první půli tam signál byl a tuším IvanHrozný to minul. Jinak AlexBah velká pohotovost. Všechny tři goly byly pěkný. KubaHromada je fakticky smolař. to snad není ani možné.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1 ve 2. poločase

        bongor     před 3 lety 16.10.2021 22:19 |  
        3 1

        Ale Ivanovi to teď nějak nelepí.

  28. Re: Slavia - Liberec 2:1 ve 2. poločase

    Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 20:40 |  
    6 0

    Snad se tímhle Olie zase chytne

  29. Re: Slavia - Liberec 3:1

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 20:55 |  
    0 0

    Parada borci,domaci neporazitelnost,Peter a Ondra znovu na scene.. Dulezite body po derby,ktere byva zlomove.

  30. Re: Slavia - Liberec 3:1

    wymaz     před 3 lety 16.10.2021 20:56 |  
    2 0

    Příští obraná dvojice Taras - Aiham ne?

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Nosorozec     před 3 lety 16.10.2021 20:56 |  
      5 0

      Jj, pár minut by snad mohli vydržet

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 20:59 |  
      4 0

      Možná už by mohl i Kúdela, ne?

  31. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 20:57 |  
    20 3

    Jsem spokojen, 3 body doma a vlastně i tomu Miňovi ten gól přeju. Já mám holt pro něj slabost.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Slávista 51     před 3 lety 16.10.2021 21:12 |  
      6 1

      ano, tak to má být

  32. Re: Slavia - Liberec 3:1

    carevitchando     před 3 lety 16.10.2021 21:03 |  
    9 1

    Holoubek tvl: "tipovali jsme, že gól padne a padl, ale bohužel do sítě Liberce" :-D

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      marcocruz (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 21:06 |  
      14 0

      Ať jdou všichni tihle Holoubkové a spol do p*dele

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        tobro     před 3 lety 16.10.2021 21:09 |  
        7 3

        Prostě rumunskej.kokot, pardon.. ;-))

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Mandan     před 3 lety 16.10.2021 21:18 |  
          3 0

          Hlavně ukrutnej žvanil.

          • Re: Slavia - Liberec 3:1

            tobro     před 3 lety 16.10.2021 21:31 |  
            1 1

            To asi taky.. ;-)

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      slavista23     před 3 lety 17.10.2021 10:42 |  
      0 0

      A kdo tam byl včera ten druhý??

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        wimpy     před 3 lety 17.10.2021 11:04 |  
        0 0

        Rosa.

  33. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Harvey     před 3 lety 16.10.2021 21:05 |  
    11 0

    Madsen na co sáhl, to udělal výborně.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 21:07 |  
      6 0

      Jj. Snad bude dobrej. Holt asi potřebuje trošku víc času na aklimatizaci než třeba Bah nebo Ousou.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 09:56 |  
      0 0

      Ten se mi hodně líbil. A jak měli Ivan i Srki supr nástup do týmu, s tím že 10 se pak zranil a Ivan nasázel 6 fíků, tak teď mi přijde že Ivan šlape vodu a Srki se do toho zase dostává. Jako to střídání se povedlo. Ještě jednoho, dva stopery a snad to bude dobré.

  34. Úkol splněn !

    Slávista 51     před 3 lety 16.10.2021 21:14 |  
    3 1

    3body

  35. Re: Slavia - Liberec 3:1

    belmis (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 21:21 |  
    12 0

    Fotbal to nebyl takový, na jaký jsme byli dříve zvyklí. Dnes jsem do třetího gólu nebyl v klidu. Už aby se uzdravili hráči, kteří dělají Slavii silnou v záloze (Holeš, Ševčík). Jinak nejlepší asi Kuchta, ten mladík vypadá dobře a Madsen o dost lepší než dříve.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2021 21:22) . Zobrazit původní komentář

  36. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Leksel     před 3 lety 16.10.2021 21:35 |  
    4 7

    Samozřejmě jakejkoli gól je důležitej a je jedno, jestli to byl třeba vlastňák nebo "jen" dorážka, ale góly, který jsou vypracovaný a mají myšlenku jako třeba krásná kombinace Krmenčíka s Kuchtou nebo signál z rohu na Kuchtu a Olayinku, tak to jsou góly, nad nimiž oko diváka zaplesá. Gól Stocha bych dal na vrub Koláři, byla to střela na bližší tyč, což je prostor, kterej by měl brankář kontrolovat, si myslím já chytrej. Jinak Stoch je velkej sympaťák už od doby, kdy byl u nás, ale ta horká slovenská krev je na něm znát, třeba tím zbytečným sejmutím Ekpaie v půlce u čáry, ale chápu to, bylo to z frustrace po našem třetím gólu, takže naděje na min. srovnáni se rozplynuly. Chyby jsme tam sice měli, ale celkově se mi náš výkon líbil.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2021 23:26) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Slavia - Liberec 3:1

    mig52     před 3 lety 16.10.2021 21:40 |  
    2 2

    Alanore, chytí ti tam střídání Oliho.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Alanor (admin)     před 3 lety 16.10.2021 23:19 |  
      3 0

      Vím, ale zatím Horského nemáme v databázi áčka. Doplníme to.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        mig52     před 3 lety 17.10.2021 01:44 |  
        1 2

        Dík za vysvětlení, šlo mi právě o něho, než o Oliho, protože zřejmě šlo o jeho debut, tak aby o něj nepřišel i v komentu.

  38. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Marek3     před 3 lety 16.10.2021 21:54 |  
    12 1

    Kazdy asi vidi ze to stale neni ono. Oscar fakt spatny a to sem ho nedavno nominoval na supertalent ligy. Nico take neni v idealni forme ale fakt oddreny zapas od nej. Libil se mi Krmelec ve druhe pulce a Kuchta. Za mne to chce zbytek podzimu odmakat a odbojovat- porazit Plzen. V zime dotrenovat, uzdravit kadr a na jare s Kudelou a Provodem to bude zase jizda. Kurva Provi mi fakt chybi. A tymu jako motor muzstva take.

  39. Re: Slavia - Liberec 3:1

    buran     před 3 lety 16.10.2021 21:57 |  
    17 4

    Nebylo to bez chyb ,ale po delší době jsem se bavil. Taras vzadu slušně , Ondra ten gól měl mít, jinak Kuchtič paráda!! Tvl Stoch na děkovačce,umíte si to představit jinde?? Rozhodčí nic moc karty dával jenom nám..

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      ehad     před 3 lety 16.10.2021 22:00 |  
      5 0

      :-) ... jinak ten rozhodci: zvlast ta ZK pro Ekpaie, to bylo dost prisny .... aspon mne to tak prislo.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        Qope     před 3 lety 17.10.2021 00:00 |  
        2 0

        Tu situaci jsem měl ze svého pohledu, kde jsem seděl "jako na talíři" a tohle teda žlutá? No, řekl bych ani náhodou.


        Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2021 00:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 22:24 |  
      9 6

      Miňo byl va vápně, tzn. hodně blízko a má ránu jak blázen, navíc Kolář v kritický okamžik míč asi úplně neviděl, takže je dost odvážné tvrdit, že Ondra ten gól měl mít (i když to tvrdili "experti" v TV) ...

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 23:11 |  
        8 6

        Viděl ten balón velmi dobře. Furt je to bývalý spoluhráč a tak ho má Kolář mnohem lépe načteného než třeba jiné hráče. Dva roky zpátky by takovou střelu vytěsnil na roh.
        https://prnt.sc/1wf3lt9 (záběr ze západní tribuny)
        https://prnt.sc/1wf3puc (záběr za bránou Koláře)
        https://prnt.sc/1wf4bj9 (záběr ze kterého vidíme záda Stocha)


        Komentář byl uživatelem upraven (16.10.2021 23:54) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 01:45 |  
          7 0

          Dobře (napsal jsem asi), ale to nic nemění na tom, že má Stoch v noze dynamit a vždycky byl strašně nebezpečný okolo vápna a my jsme ho pustili skoro na úroveň penalty a to je strašně blízko a navíc, Miňo to udělal skvěle, nejdříve tělem oklamal Tarase a pak dal tu svou pumelici ... Tenhle gól byl hlavně obrany, ale Liberec celou akci výborně vykombinoval.

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          sicilianbrno     před 3 lety 17.10.2021 08:39 |  
          3 0

          Tim padem to plati i opačne, Stoch ma za ty roky Kolaře dobre přečteneho...za me to byla prudka, dobre umistena nizka rána, kdy golman narozdil od penalty nemuze zvolit stranu předem a čeka kam to poleti, vzhledem k nizke ráně kolem nohy a ne na urovni břicha tam nešlo skočit rukama, to by žadnej golman nestihl, tudiž zbyva jen hra nohou a je otazka, jestli se mohl golman natahnout vic...za mě bych to jako chybu Kolaře nevidel a to bych tvrdil i v pripade Mandouse..

          • Re: Slavia - Liberec 3:1

            Leksel     před 3 lety 17.10.2021 10:32 |  
            1 5

            Mně ta situace připomněla náš zápas s Legií, kdy šel Tecl sám na brankáře, ale nepodařilo se mu ho zpráva obstřelit, ptz Boruc to reflexivně levou nohou vyrazil. Kolář takovou reakci neměl a přestože jsou Stochovy střely jedovatý, tak si myslím, že vytěsnit to šlo.


            Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2021 12:54) . Zobrazit původní komentář

  40. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Edenjejenjeden     před 3 lety 16.10.2021 22:13 |  
    17 0

    Tak jsem se vrátil z Edenu . Určitě to nebyl zápas o kterém se bude dlouho vyprávět , ale v naší situaci .... zlatý tři body ! Vzadu jistý Taras , vepředu slušný výkon Kuchty s Krmenčíkem , korunovaný krásnou kombinací . No a Koli ? Za nerozhodného stavu předvedl proti střele Matouška klíčový zákrok . A docela se mi i líbil Madsen . za těch pár minut , co byl na hřišti předvedl několik přesných přihrávek , je vidět , že čte hru . Takže celkově spokojenost .....

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      kedul     před 3 lety 17.10.2021 00:57 |  
      5 0

      Jo, Madsen za ten krátký čas na hřišti byl u základu dvou našich brejků, které mohly (spíš měly) skončit gólem v liberecké bráně, pokud by je jeho parťáci váhavostí či pomalostí ve finále nezhatili.

  41. Re: Slavia - Liberec 3:1

    gazza     před 3 lety 16.10.2021 22:21 |  
    3 3

    Hlavně výhra a tři body .Nikdo zrakvený .Bylo to vydřený ,ale je to.Kačaraba se mě líbí čím dál více .Nejlepší jasně Kuchta a potom se mě líbil Bah .Ten je opravdu dobrý.Naopak kdo nehraje dobře ,ale to již dlouho tak je Oscar .To je strašný.Jestli je to tím ,že má trému před diváky ,tak tady nemá co dělat ,protože tomu nepomůže ani psycholog.Nico se hledá ,ale věřím mu.

  42. FW:

    tobro     před 3 lety 16.10.2021 22:36 |  
    2 2

    Luboš Kozel (FC Slovan Liberec): „Jsem trochu zklamaný, protože výsledek pro nás není příznivý. Přesto si myslím, že náš výkon špatný nebyl. V prvním poločase jsme hráli velmi dobře do defenzivy. Do čtyřicáté minuty domácí žádnou vyloženou šanci neměli, naopak my dvě gólové šance. Uznávám, že postupem času naše kvalita hry v prvním poločase šla dolů. Ve druhé půli bylo utkání více otevřené. Náš výkon se zvednul po střídáních Rabušice a Stocha. Bohužel, v momentě, kdy to vypadalo, že budeme sahat po vyrovnání, jsme dostali laciný gól. A podobně to pak bylo i u třetí branky. Rozhodující momenty zápasu jsme nezvládli, Slavia ano, i proto zaslouženě vyhrála.“

    • Re: FW:

      sicilianbrno     před 3 lety 17.10.2021 08:19 |  
      2 0

      ...když to vypadalo, ze budeme sahat po vyrovnani...ze sem si te snahy nevsiml, z jedne akce dali gol ( moc hezka akce Miňo)..prvni polocas drzeni mice 72 ku 28%, oni zalezli a cekali na brejky, jestli mysli tohle tou dobrou taktikou a skvelym vykonem v prvni puli, tak jim to do 40min vychazelo...od liberce sem spis cekal ofenzivnejsi predstaveni, ale chapu, ze jsou tam kde jsou a bod z edenu by byl zlatej, proto ta taktika...

  43. Slavia - Liberec

    donford     před 3 lety 16.10.2021 22:36 |  
    8 0

    Rád bych napsal, že máme povinné tři body, ale opravdu mi spadl kámen ze srdce až po třetí brance, dorážce od Olayinky. Kuchta s Krmnečíkem si začínají sedat, snad už příště Kúdela nebo aspoň Ousou ke Kačarabovi. Kdybychom měli osm stoperů, tak to najednou nestačí. To je opravdu osud! Kačaraba tam byl hrou hlavou hned znát. Oscar pořád z formy, ale kde vzít a nekrást, když Bóřa není. (nejlépe zahrál Oscar v prvém zápase s Plavšičem před ním) a Fukala prasil a prasil za Fraňkova přihlížení, protože nestačil. No, je to za námi. A jinak snad kromě zaskakujícího Hromady bez zranění.

    • Re: Slavia - Liberec

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 16.10.2021 22:50 |  
      4 0

      No toho fukala sem si vsiml i ja ze prasil a nic, Nico dvakrat a to podruhe ani faul nebyl,bylo videt ze jen polozil ruku narameno (nemel to delat, vim) a hned vyfasoval zlutou... jinak diky bohu za body

      • Re: Slavia - Liberec

        spravnej_jezedak     před 3 lety 17.10.2021 13:44 |  
        1 0

        Za me to byla hlavne chyba Kacaraby.. Nevim, jestli ho pres masku nevidel, ale pak uz Nico musel…

  44. Re: Slavia - Liberec 3:1

    damade     před 3 lety 16.10.2021 23:20 |  
    2 2

    Za mě spokojenost. Důležitý tři body a výkon ok. Jsem rád za návrat Kačaraby, nejvíc se mi líbili Ibra a Olaynika. Hromada taky slušnej. Kolář mi přišel jistej a sebevědomej, i když ten Stochův gól asi mít měl. Kuchta má sice 1+1, ale ta desítka mu dneska neseděla - hrozně mu odskakovaly míče a chyběla mu větší kreativita - i kvůli tomu jsme v druhý půli nedominovali ve středu hřiště. Po střídání se mi líbil Plavšič (je to fakt skvělej fotbalista), Madsen taky vše udělal dobře. Myslim, že se pomalu krystalizuje základní sestava, už bylo taky na čase. Teď už jen doufám, že stoperská krize vyvrcholila a Ousou s Kúdelou se daj brzo dohromady (minimálně Aiham prej na čtvrtek bude).

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Pepino44     před 3 lety 17.10.2021 10:46 |  
      1 0

      Nevím, jak se krystalizuje základní sestava, když v mužstvu stále chybí 5 až 6 hráčů z původní základní sestavy. Nebo takový Bořil, Ševčík, Masopust, Kudela, Provod a další do základní sestavy nepatří?

  45. Re: Slavia - Liberec 3:1

    dm52     před 3 lety 16.10.2021 23:46 |  
    8 1

    Tak jsem se teď kouknul na to pozápasový rozumování a nevím. Kdybych neznal výsledek, tak bych si musel myslet, že vyhrál Liberec. Tolik chvály, jak vyřešili skvěle různý situace, jak útočili a zatápěli naší obraně, jak byli výborní atd. To má být objektivní zpravodajství? Na delší dobu jsem zase vyléčenej a zase to budu vypínat hned po skončení mače.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      necich     před 3 lety 17.10.2021 07:11 |  
      1 1

      Vzhledem k tomu, že prohrál jen 3:1 tak si tu chválu nejspíše zasloužil.. :)

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Pepino44     před 3 lety 17.10.2021 10:40 |  
      3 0

      Máš být rád, že i takovému mužstvu, které jak píšeš nás předčilo v mnoha parametrech jsme dali tři branky. Ono se naštěstí hraje na branky. Kdyby rozhodovaly oslavné články, tak by ta rudá bída byla již nyní mistr

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        dm52     před 3 lety 17.10.2021 11:52 |  
        1 0

        Máš pravdu, předsedo, to mě nenapadlo. Musím se na to příště podívat z jiného úhlu pohledu.

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Pepino44     před 3 lety 18.10.2021 09:49 |  
          0 0

          To nebylo mířeno proti tvé osobě. Byla to reakce na to o čem jsi psal.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 10:15 |  
        0 0

        Smutné je, že toto vytváří ten náš "produkt". Kozel je hrozný tělocvikář, už mu pomalu ani tu Duklu nevěřím, to šlo asi spíš za Bittenglem a tím, jaký měl kádr. Jako abych musel císt mezi řádky "máme kádr na hovno, jsme po krk v kaši a hrajeme kopanou abychom snad vyrubali nějaké body...". Nevím, klokan měl tedy oproti Kozlovi herně větší cochones!

  46. Re: Slavia - Liberec 3:1

    pf     před 3 lety 17.10.2021 00:25 |  
    15 1

    Moc mě těší, že jsme po tom nešťastném derby dokázali doma vyhrát a naplno bodovat v těžkém zápase. Ve všech ohledech jsme byli lepší, těšil mě výkon Tarase a v závěrečných minutách byla radost sledovat Madsena, byl to z jeho strany první velký příslib. Co mě zarazilo, že po kvalitním výkonu se hráči usadí na děkovačku, ale začne se vyvolávat Miro Stoch. Já si ho vážím, ale v danou chvíli mi to přišlo hodně nepatřičné. Oslava Miňa měla proběhnout někdy dlouho po děkovačce, za mě by tedy bývalo stačilo během rozcvičky. Na hřišti je to ale prostě hráč soupeře a dneska by si bývali poděkování tribuny zasloužili jiní hrdinové, kteří nám zajistili důležité tři body do tabulky.


    Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2021 00:28) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Slávista 51     před 3 lety 17.10.2021 06:57 |  
      6 2

      Ve Slavii si své odpracoval. takže ten dík mu patří.
      A odchod ze Slavie ? Za vším hledej ženu.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        necich     před 3 lety 17.10.2021 07:10 |  
        4 2

        Což kolega nijak nerozporuje, naopak. Děkovačka by měla být výhradně po hráče Slavie...

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          rak (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 08:54 |  
          14 0

          Taky byla. Miňo přišel pozdravit jen z dálky, nešel na děkovačku mezi hráče a šel zase pryč. Věděl, co se sluší. Bylo by to také divné. Potlesk po zápase si zaslouží.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      wymaz     před 3 lety 17.10.2021 09:02 |  
      14 0

      Souhlasím, ale přidám svůj pohled na věc: Líbí se mi jak se hráč chová k nám, něco si ve Slavii odvedl, máme ho rádi, tak proč nepoděkovat. Jaký to rozdíl oproti ,,našemu hráči,, Karafiátovi.

  47. Re: Slavia - Liberec 3:1

    jiras_     před 3 lety 17.10.2021 01:39 |  
    16 0

    Zlaté 3 body, nemůžeme chtít nic menšího kvůli Plzni a bídě, zároveň nemůžeme chtít nic víc, letos je to už fakt až směšný se zraněnými (pozdravujeme a posíláme písničku panu Sýkorovi...). Prostě nějak doklepat podzim a na jaro to chce aspoň jednoho defenzivního hráče do základu. Snad nějak dáme i postup v EKL, body do koeficientu jsou potřeba, trpí se 5 let...

    BTW beru že sobota, ale po výhře skoro žádné komentáře, Karviná byla skoro za tisíc.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      rak (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 09:04 |  
      2 1

      Vždycky je víc komentářů po problematickém zápase. Včera to nebyl ten případ. První poločas nám Liberec nedával prostor, rychle to zahušťoval, pořád nevíme, co na to hrát. Naštěstí to pak otevřeli Nico s Bahem a když Liberec musel začít víc hrát fotbal, tak to jednak vypadalo líp a také nám to vyhovovalo. Včera Nico nehrál úplně top, ale je to pořád náš rozdílový hráč. První gól udělal, na třetí pak dal výborný centr. Góly všechny hezké. Doufám, že ve čtvrtek nebudeme spekulovat, že liga má přednost. Potřebujeme nutně bodovat, nejlépe vyhrát. Izraelci jsou evidentně nejslabší tým skupiny.

  48. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 08:28 |  
    4 0

    Hodně důležitá výhra. Ty stoperu máme asi prokleté, snad se ti "drive zranění " zacnou pomalu uzdravovat...

  49. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Markus     před 3 lety 17.10.2021 08:52 |  
    10 1

    Kačaraba to odehrál velmi dobře, jsem moc rád, že tenhle risk vyšel. Bylo mi ho líto, jak si musel pravidelně tu masku upravovat, ale zvládl to. Moc se mi líbila ta útočná formace a i když to tentokrát Schranzovi nevyšlo, nadělal Liberci spoustu práce a unavil jejich obranu. Síla té formace se pěkně projevila asi 5 minut před naším prvním gólem, to jak jsme jim začali chodit do rozehrávek a obírat je o míč u jejich vápna bylo parádní a zůročila se dobrý technika našich hráčů. No a ještě ten Krmelec, takhle jsem už dlouho ve Slavii útočníka hrát neviděl. Částečně Škodu, ale ten styl Krmelce jak si počíná když se dostane do vápna je dost jedinečný a užitečný, snad si bude teď držet nějaký čas formu a ukáže nám, proč tu je.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 10:21 |  
      2 0

      Bohužel mu nevyšla ta hlavička. Ale jak píšeš, to sem dlouho neviděl. Taková rybička/ pád před obránce, tělem se kolem něj otočím a ještě tu hlavičku směřuji na zadní tyč... Když pak vidíš některé co mají za vrchol umění, že je to trefí do hlavy... Škoda. Gol by mu slušel. A Ivan super náběh, jako velmi velmi těžké ten míč trefit, ale když by to vyšlo tak 10000% gol. Krásně rozmlsaní u 3-1 vytahovat že mělo být víc.

  50. Re: Slavia - Liberec 3:1

    wymaz     před 3 lety 17.10.2021 09:06 |  
    10 0

    Musím poděkovat všem hráčům za předvedený výkon. Nebyl to dobře pracující stroj, nebyla to reklama na fotbal, ale byl to týmový výkon. To se cení. To jsou výhry, na kterých se dá stavět. Chválím i nasazení mladíků na posledních 5 minut. Díky všem.

  51. Ofsajd

    Mike     před 3 lety 17.10.2021 09:45 |  
    2 3

    Podstatné také bylo, že rozhodčí před tím druhým gólem nemavnul event.ofsajd Krmencika, protože na stadionu to vypadalo jako jasný ofsajd. Kdyby to odmavnul, tak Franěk by to samozřejmě logicky pisknul, protože to nebyla jasná šance, která se má pustit, dohrát do konce a pak zpětně zkontrolovat. Takže by gol ani nepadnul, protože akce by se hned zastavila a už bychom se nikdy nedozvěděli , že padnul z toho vítězný gól.

    • Re: Ofsajd

      sicilianbrno     před 3 lety 17.10.2021 10:03 |  
      10 0

      V televizi to nezastavili ale zpomalili a jako ofsajd to v dobe prihravky nevypadalo...a myslim ze si to na var urcite zastavili...
      A myslim si ze toto je prave jasna situace kdy to rozhodci pri moznem tesnem ofsajdu musi pustit a pockat na zakonceni


      Komentář byl uživatelem upraven (17.10.2021 10:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ofsajd

      Pepino44     před 3 lety 17.10.2021 10:28 |  
      3 0

      Tak mně to jako ofsajd nepřipadalo, jenže to je v plném letu, takže je to těžké posoudit. V tomto mají v televizi výhodu, tam se to může několikrát opakovat, zastavit nebo zpomalit. Již několikrát jsem si všiml práce pomezních, alespoň toho, co mával pode mnou. Byl několikrát, za ofsajdovou čárou tak metr až dva, takže to může mít mnohokrát zkreslené. A potom mi vadí jejich rozhodování při autech. Při autu i v jeho blízkosti čumí po hlavním kam ten ukáže a potom teprve ukáže i on nemá to být obráceně ? Všiml jsem si při rohu, posléze odvolaném ke konci zápasu, jak pomezní nechápavě kroutil hlavou, když hlavní ukázal na roh, ale neopravil jej. To asi aby mu nepokazil reputaci.

  52. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Ferguss     před 3 lety 17.10.2021 12:45 |  
    3 9

    Včera přesvědčivější výsledek než výkon, ale kolikrát to bylo opačně. Kdyby proti nám hrál někdo jiný, než opatrnický Kozel, mohlo to dopadnout hůř. Pozitivní Taras, jeden z nejjistějších výkonů u nás, navíc v masce. Do zranění hrál jistě i Hromada. Dopředu hrozně drhla předfinální fáze, konkrétně z Ibry a Oscara jsem včera rostl. Mám trochu rozporuplný dojem ze Schranze, v zakončení je efektivní, ale kombinace nebo nedejbože bránění nic moc. Krmelec a Kuchta do pauzy mizerný,
    pak to začalo fungovat. Každopádně 3 body doma, prádelna a rumuni musí dotahovat, třeba to první místo udržíme.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      carevitchando     před 3 lety 17.10.2021 16:41 |  
      3 0

      Technická, první místo dotahujeme my...

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        SirCohen     před 3 lety 17.10.2021 19:44 |  
        0 5

        Olomouc +3 nestačí? Ptám se vážně, tabulku řeším až po konci ligy:)

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          carevitchando     před 3 lety 18.10.2021 08:47 |  
          0 0

          plíseň 11 zápasů, 30 bodů, Slavia 10 zápasů, 25 bodů+ dohrávka= 28 bodů :-)

          • Re: Slavia - Liberec 3:1

            SirCohen     před 3 lety 18.10.2021 09:28 |  
            0 1

            dík, tak hlavně aby to bylo s tou Olomoucí doopravdy za +3 :)

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      kapitan.pisoar     před 3 lety 17.10.2021 20:55 |  
      1 5

      Jedině to, že Miňo je borec a ve Slavii chybí.
      A ti co mu během zápasu nadávali si zaslouží nakopat do koulí, nic jiného než zamindrákovaný lidský odpad...

  53. Re: Slavia - Liberec 3:1

    zeleznik2     před 3 lety 17.10.2021 15:46 |  
    4 0

    I v provizorní sestavě tři body a po delší době tři góly. Snad nás to zase nakopne.

  54. Pánové, koukali jste na West Ham ?

    Slávista 51     před 3 lety 17.10.2021 16:58 |  
    1 6

    Všimli jste si, jak málo jde přihrávka dozadu, nebo až na brankáře. Téměř vždy dopředu na půlku soupeře ! I z nemožných situací.

    • Re: Pánové, koukali jste na West Ham ?

      Slávista 51     před 3 lety 17.10.2021 16:59 |  
      2 7

      A Slavia ?

    • Re: Pánové, koukali jste na West Ham ?

      Slávista 51     před 3 lety 17.10.2021 18:57 |  
      1 5

      WH na vlastního brankáře " neútočí ".

  55. Re: Slavia - Liberec 3:1

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 17:10 |  
    3 0

    Hlavně tři body doma a to je oč tu běží. Jinak nepotesujici zpráva ohledně Bořila. Teď se nám fakt lepí smůla na paty, tedy co se týká zranění.

  56. Re: Slavia - Liberec 3:1

    mig52     před 3 lety 17.10.2021 18:42 |  
    10 6

    Dle počtu příspěvků to vypadá, že to u nás "vzdali" nejen stopeři. Za mne super výhra se statečným Tarasem v čele. Víc, pánové, nehodnotím, všem klobouček !

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      pehacko     před 3 lety 17.10.2021 18:45 |  
      4 0

      Jeste stale rozmrzam… a strizlivim. Zapas byl jaky byl a tri body jsou super. Bohuzel pokračujeme v průměru co zapas to zraneny hrac na stoperu… uz to zacina byt vazne pripad pro vymetace ďábla!

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      damade     před 3 lety 17.10.2021 18:49 |  
      9 1

      Ono na tom zápasu neni moc co hodnotit. Příjemná výhra, žádný drama, žádný velký zranění. Kdybychom včera ztratili, tak je tu těch příspěvku přes 1000.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Ivan     před 3 lety 17.10.2021 19:13 |  
      9 6

      Já si sem odvykl chodit za poslední týdny, co se tu řeší jen politika.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        SirCohen     před 3 lety 17.10.2021 19:43 |  
        6 3

        Tak ale snad jen v offtopicu, kam patří stejně jako cokoliv jiného. Tady jsem na ni nenarazil, kdyby ses nezmínil;)

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      pcitron     před 3 lety 17.10.2021 21:10 |  
      3 0

      Tak aby zase všechno nebylo zalito sluncem:-) Postřehy z tribun, bez opakovaného shlédnutí v TV: Bah do vstřeleného gólu neviditelný, Krmenčík i přes evidentní zlepšování formy dle mého stále není příliš velkým přínosem (chyba při bránění, při sklenutí míče), Horský vypustil jeden sprint za míčem k rohovému praporku.... Pozitiva však samozřejmě převažují, velmi příjemně překvapil Madsen, Taras paráda. Negativa z nefotbalových věcí: před zápasem pouští hudební "dramaturgie" s prominutím čím dál větší "sračky" (anglické duc, duc bez jakéhokoli vztahu k SKS) a Dejv je čím agresivnější - co jsem zaslechl, tak už to některé lidi dost štve.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        belmis (přítel SN)     před 3 lety 17.10.2021 22:34 |  
        2 1

        Jaký Dejv je agresivní a na koho? :-)

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Fido22     před 3 lety 18.10.2021 00:17 |  
          4 0

          asi kotelník, který režíruje pokřiky a chorály. Včera prvních asi 20 minut nebylo fandění TS tak intenzivní a hlasitý. Ty pomalé chorály nejsou jsou fajn, ale nejsou strhující. Ostatní tribuny se přidávají hlavně na skandované krátké pokřiky. Dobrý bylo, když TS křičela "do toho" a čekala. A zbytek Edenu se chytil a křičel "Slavia" - to znělo dobře. No, sobota - prostředek ještě celkem slunečného víkendu, lidi na chalupách, tedy návštěva nic extra. Ale atmosféra nakonec dobrá, fotbal taky. Líbilo se mi, že Míňovi jsme tleskali hned poté, co nám vstřelil gól. On je prostě náš. Doufali jsme, že vítězství i po jeho golu udržíme. Konečně se trefil Olík. Oslava Honzy Kuchty, který skočil zezadu na záda Kmenčíkovi, který to nečekal, ale ustál to v pohodě. Jako kdyby dosedla moucha na sršeň :-).
          Snad ve čtvrtek i bez marodů v Izraeli uspějeme. Slavia oleeee!

          • Re: Slavia - Liberec 3:1

            belmis (přítel SN)     před 3 lety 19.10.2021 05:39 |  
            1 0

            Děkuju, Fido22. Snad se dalších pár hráčů do čtvrtka uzdraví.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        wimpy     před 3 lety 17.10.2021 23:14 |  
        10 0

        Kvůli vlekoucímu se nachcípání jsem viděl jen v tv a musím říct, že Krmenčíkovi začínám přicházet na chuť. Ve vápně je opravdu nebezpečnej, jeho pokrytí míče, i když mu jde na břicho, a následné sklepnutí na střelu, to je lahůdka.

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Mijk     před 3 lety 18.10.2021 08:27 |  
          4 1

          Vzpomněl jsem si, proč mě tak s*al v dresu Plzně - nesmírně agresivní, každej soubou na hraně faulu, občas mu to písknou, ale pokud ne, tak to smrdí gólem, nebezpečnou situací.. Jako nevýhodu bych viděl, že aby zapadl k nám, bude muset být v naprosto špičkovým fyzickým stavu, ale to se asi blíží.. Ta akce před gólem Kuchty byla ukázková - super náběh, přesná nahrávka..

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 10:28 |  
          1 0

          Pohybem mi připomíná Suka. Nelíbivý, těžkopádný. Už už nadávám, že to zadrbe o vlastní nohy a bum, má Áčko.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        Mijk     před 3 lety 18.10.2021 08:38 |  
        2 0

        Jestli je "Dejv" ten pán na stupínku s megafonem, tak motivovat dospělý lidi tím, že si mají jít sednout vedle, jestli nechtěj fandit, mi nepřijde úplně šťastný.. Zároveň teda je pravda, že počet "fanoušků" co půlku času tráví s mobilem v ruce, aby měli hodně selfíček a čupr videa na fejsbůček přestává bejt únosnej.. Pomalu se dostáváme do fáze, kdy se na tu super atmosféru na Severu chodí podívat tolik lidí, že se ta super atmosféra někam vytrácí..

  57. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Marek3     před 3 lety 17.10.2021 19:31 |  
    1 4

    Vidim to blbe nebo budeme vzime potrebovat posilit na levem bekovi a defenzivnim stitu? Mam trochu obavi o Boru a Oscar bohuzel spatny. Na 6 je Holi a Hromada, oba casto laborujici se zranenim. Vubec nevim jestli jsou v lize na tyto pozice nejake alternativy.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Marek3     před 3 lety 17.10.2021 19:32 |  
      1 1

      Omlouvam se. To je spise asi do prestupu...

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      damade     před 3 lety 17.10.2021 19:50 |  
      5 4

      Šestka nebude potřeba. Máme Holeše, Hromadu, Samka, Ibru, muže tam jít i Madsen. Levý bek ale určitě jo. Někdo sem psal, že to vypadá nadějně se Zmrzlym z Olomouce, tak uvidíme.

      • Re: Slavia - Liberec 3:1

        Mijk     před 3 lety 18.10.2021 08:44 |  
        2 2

        Jestli máme ve štrozoku nějakej peníz, tak bych ho pustil Sigmě za Daňka.. Univerzální, dobrá investice, řekl bych..

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          Dennis     před 3 lety 18.10.2021 09:28 |  
          2 0

          Taky si myslím, že by to byla dobrá investice. Mně se Daněk líbí hodně a ta šance, že ho jednou prodáme za mnohem víc, je celkem vysoká. Koupil bych v balíčku toho Zmrzlého a Daňka. Problém je, že Olomouc asi bude chtít raketu...

          • Re: Slavia - Liberec 3:1

            Mijk     před 3 lety 18.10.2021 09:46 |  
            0 2

            Raketa to je z pohledu místního trhu, ale když se na to podíváš v širších souvislostech, tak to vypadá jinak.. Sparta dala za Hancka cca 70mio, potenciál pro prodej už nulovej a přesto je to jeden z jejich nej příchodů.. Mladej, běhavej, do systému zapadá, v hlavě prý dobře nastavenej.. Z hlediska ligy je padesát mega šílená částka.. Koupíš stejnou kvalitu z venku levněji? Rozhodně ne.. Nehledě na to, že za dva milony EUR, což jsou pro ně drobný, po něm klidně sáhne nějakej průměr z Itálie a když to nedopadne, v klidu odepíšou..

            • Re: Slavia - Liberec 3:1

              Dennis     před 3 lety 18.10.2021 10:11 |  
              0 1

              Souhlas, otázka je, jestli ty prachy máme. Za oba dohromady si klidně Olomouc řekne 60 milionů. Možná v zimě prodáme Koláře, ale nebudeme pak shánět brankáře? Kdyby se Mandous na začátku jara zranil, měli bychom do boje o titul jen Kováře a Kinského...

              • Re: Slavia - Liberec 3:1

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 10:14 |  
                2 0

                Nevěřím tomu, že bychom si nestáhli Stejskala, který v Sigmě nechytá. Není důvod přivádět dalšího brankáře, když jich máme dostatek.

              • Re: Slavia - Liberec 3:1

                Mijk     před 3 lety 18.10.2021 10:39 |  
                0 1

                Tak já pořád doufám, že se hospodaří s trochu delším výhledem, než "musíme prodat Koláře, abysme koupili Daňka".. Za mě, pokud je Markovič/Stejskal schopen dělat dvojku, Kolář chce jít a přijde na něj slušná nabídka, určitě pustit.. Ale peníze na Daňka by s tím neměli úplně souviset, odešel Zima, odešel Sima, může jít někdo další (Ollie se dostane do formy, například), dlouhodobě bude chybět Bořil, Daněk je univerzální.. Jen je vtipný, že ty stejní géniové, kteří kopali do Slavie, že nemá kloudnou dvojku, když byl zraněný Kolář, teď mají hlavou plnou toho, jaká je to škoda, že jeden ze dvou kvalitních golmanů nechytá (Kolář/Mandous).. Ano, správně jste uhodli milé děti, jde o našeho kamaráda Honzu Podroužka, aka InsidercoseznasJindrou aka Tencoodhalilspiknutislavistusrepre..

        • Re: Slavia - Liberec 3:1

          dm52     před 3 lety 18.10.2021 18:50 |  
          1 0

          Manager Sigma Pumpy prohlásil, že Daněk musí zůstat ještě pár roků v Sigmě a pak rovnou prodej do zahraničí, bez nějaké přestupní stanice u nás v lize.

  58. .

    japhy     před 3 lety 18.10.2021 09:12 |  
    4 4

    Dokud se nám neustálí minimálně záloha nebo alespoň její střed, bude se hra lepšit asi jen těžko. Potom, co jsme zkvalitnili i širší kádr se to Jindra nebojí točit, ale z kraje sezony nám vždycky rychle vykrystalizoval silný základ a bylo se od čeho odpíchnout do budoucna. Letos to je ale jeden velkej horor, důvody netřeba zmiňovat.
    Je mi líto, ale Takácse s Hromadou omotat stuhou a poslat pryč. Sice občas pomůžou, ale ve finále je s nimi víc práce, než užitku. Vždyť nevydrží po kupě ani 3 zápasy a poslední zranění si přivodili sami.
    Kačaraba OK, ale opět pan Pecháček, byl to myslím on, od koho se to odrazilo k Liberečákovi, co to pak dával Miňovi.
    Nutně potřebujeme odehrát pár zápasů v plusminus stejné sestavě.

    • Re: .

      Harvey     před 3 lety 18.10.2021 09:52 |  
      4 4

      Nesmysl. Hromada v minulé sezóně chyběl kvůli zranění 4 zápasy. V sezóně předtím nebyl zraněn vůbec.

    • Re: .

      mig52     před 3 lety 18.10.2021 11:25 |  
      2 4

      Bohužel, Šéva také nevypadá ocelovĕ :(((

  59. Re: Slavia - Liberec 3:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 18.10.2021 09:58 |  
    12 0

    Dobré ráno přeji Vám všem ze Šumavy a u dobré kávy (pochopitelně....):-)).
    Musím se přiznat, že jsem, při všech těch patáliích našeho mužstva, měl z tohoto zápasu obavy a děkoval bych za 1:0 i s odřenýma ušima.
    Byl jsem však výkonem našich kluků mile překvapen a jedno bylo poznat snad nejvíce.
    Kluci mají k sobě respekt a soudržnost. V tomto zápase makali všichni jako tým a jeden druhému pomáhal.
    Velkou poklonu především skládám Kačarabovi, odehrál to velmi dobře a ani Rondič a ani Rabušic si neškrtli.
    Velmi pomohl i Hromada. Škoda jeho odstoupení po faulu Matouška. Pouštěl jsem si to ještě jednou a byl to faul naprosto zbytečný.
    Velké penzum práce v poli odvedl Ibra a vydržel to celý zápas. Kdyby mu vyšel ten jeho průnik chvilku před koncem zápasu, tak je to na velké smeknutí.
    Ten zápas byl velmi důležitý a věřím, že nám pomůže.
    Jinak se dalo čekat, že Liberec to zavře a pojede na brejky.
    Tím se dostávám i k trochu moc velké kritice některých na Krmenčíka.
    Odbojoval to velmi dobře, dal zabrat oběma stoperům a tím ulehčil trochu i Honzovi Kuchtovi.
    Nakonec se ukázala i ta jejich lepšící se sehranost při druhém gólu.
    Peter Olayinka dle informací nabíral v posledních třech týdnech "fyzičku" a tak, že velmi moc. Oproti předchozímu zápasu už byl daleko pohyblivější a věřím, že se do toho opět dostane naplno.
    Pokud bude moci do příštího zápasu už s Tarasem Kačarabou náš mladý Ousou, tak by to mohlo být zase o "fous" lepší.
    Byl jsem také překvapen, co se stalo s Madsenem. Před měsícem jsem viděl pomalého a celkem i "zavalitějšího" hráče a měl jsem velké pochybnosti. Po měsíci se nám na hřišti objevil někdo úplně jiný. Kila pryč, pohybu dost a jeho hra měla už daleko lepší parametry. Dobrá práce. Tak jen tak dál....
    Máme neskutečný lazaret a čekáme na každé uzdravení s povděkem a pokorou.
    O to víc se s odporem a hnusem nesmiřuji s "chlísty" páně Podroužka a dalších pisálků Sportu a i hokejových "expertů" o tom, jak naši kluci nechtěli hrát za reprezentaci a zranění našich hráčů mělo být "fabulací" ze strany Slávie.
    "Vitia nostra quia amamus, defendimus et malumus excusare illa quam excutera" - Seneca mladší
    Jelikož máme své chyby rádi, hájíme je a chceme je spíše omlouvat než se jich zbavit.
    Tak s úctou k Vám všem
    Sokrates55

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      mig52     před 3 lety 18.10.2021 11:23 |  
      0 5

      Tak že ze sebe udělá Sýkora takovou žumpu a hnus, mne celkem dostalo. Měl jsem ho za seriózního člověka.

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      looko     před 3 lety 18.10.2021 12:19 |  
      2 0

      Jako vždy souhlasím s tvým komentářem a zvláště oceňuji příspěvek ohledně Madsena...ty víš :)

  60. Re: Slavia - Liberec 3:1

    p!erreCORE     před 3 lety 18.10.2021 10:32 |  
    0 0

    Nikdo to tu nezmíníl a sem se ten dotaz vcelku hodí: nevíte, co se po tom Miňově gólu stalo? přišel mi naštvanej a strčil do spoluhráče..díky!

    • Re: Slavia - Liberec 3:1

      Paul67     před 3 lety 18.10.2021 11:31 |  
      6 2

      Zmiňoval to pak v rozhovoru, nadával mu nějaký dement z kotle.

  61. Mads Madsen

    Paul67     před 3 lety 18.10.2021 11:37 |  
    6 7

    Půjdu trošku proti proudu, těšil jsem se až Mads nastoupí a zaměřil se trochu na něj, ale nesdílím úplně místní nadšení. Neměl úplně optimální výběr místa v našem systému ( to, co má vynikající např. Oleg Kedel ) a jakoby nebyl v sobotu na topu "fotbalových dovedností" obecně. Přičítám to ale nerozehranosti a hlavě, určitě bude v dalších zápasech lepší, pokud bude hrát. V tomto zápase jsem měl spíše smíšené pocity, známku bych mu dal 5.

    • Re: Mads Madsen

      SirCohen     před 3 lety 18.10.2021 11:50 |  
      5 3

      Tak nějak jsem to viděl i já, přišlo mi, že se tam dost motá. Ale věřím, že zapadne a zlepší se. Jindra ví co dělá!

      • Re: Mads Madsen

        fps     před 3 lety 18.10.2021 13:26 |  
        1 1

        jojo, ale mněl tam dost dobré dvě přihrávky které hodně zrychlili hru nahoru, snad ukáže časem že na SKS má

        • Re: Mads Madsen

          SirCohen     před 3 lety 18.10.2021 14:17 |  
          0 0

          Jo, neříkám, že vše špatně a že nad ním lámu hůl, naopak! Věřím, že nám ještě ukáže:)