Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #06

Slavia prohrála dva soutěžní zápasy v řadě, a tak poskytla pro další díl podcastu SN Mezi námi fanoušky velké množství témat. O příčinách a důsledcích těchto porážek a dalších souvislostech diskutují quelhar, alois_veliky a Vlajkonoš.

Prvním tématem podcastu je samozřejmě derby, které Slavia prohrála po pěti a půl letech. Po krátké diskuzi o základní sestavě jsme se dostali k Aihamu Ousouovi a jeho červené kartě a následně obecně k tématu stoperů ve Slavii, kdy jsme se vrátili k otázce, zda měla Slavia v létě něco dělat jinak, aby současnému stavu předešla. Probrali jsme průběh zápasu, ve kterém Slavia byla lepší v úvodních 25 minutách, aby se pak zápas otočil. Ve druhé půli se pak fotbal z hřiště úplně vytratil a Slavia nedokázala nic jiného než se přizpůsobit a sama se podílet na tom, že hra byla rozkouskovaná velkým množstvím faulů a dalších přerušení. Ač jsme se snažili, na příčinu slabé ofenzivy, která nepředvedla od třicáté minuty prakticky nic, jsme nepřišli. Po diskuzi o samotném zápase jsme probrali situaci v lize, zda je prohra v derby pro Slavii velkým problémem a nejbližší program, kdy Slavia bude hrát více zápasů doma než venku. V souvislosti s derby jsme na závěr první části mluvili i o tom, jak číst prohlášení předsedy představenstva Slavie Jaroslava Tvrdíka o nákupech hráčů pouze do 22 let. V druhé části jsme se pak věnovali zápasu v Rotterdamu, kde Slavia naprosto nestíhala především v prvním poločase. Poté přišla řeč na situaci v tabulce a šance na postup ze skupiny. Debata se nám pak rozvinula obecně do toho, jak Slavia působí v evropských pohárech, zda je lepší hrát těžké či lehké skupiny, jak vypadají zápasy českých klubů v Izraeli a podobně. Dostalo se pak i na otázku, zda po reprezentační přestávce bude chytat Kolář nebo Mandous, nebo na návrhy Slavie na termínové zkrácení ligové sezóny.

Obsah:

(00:00) Sparta - Slavia 1:0, situace v lize
(43:40) Feyenoord - Slavia 2:1, Evropská konferenční liga

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (35)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      pehacko     před 3 lety 05.10.2021 09:03 |  
      10 1

      Cele to smrdi suchým hajzlem… ale mame byt proste lepsi a poradit si s tim, jako v predchozich derby. Tentokrat na to porazit soupere a suchy hajzl nas tym opravdu nemel. Musime byt lepsi a kdyz jsme lepsi, tak pak dominujeme i v evrope. Letos to je zatim slabsi a duvody zname a ja verim, ze az ty duvody prominou, tak budeme zase hrat tak, jak si vsichni prejeme

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      ravegis     před 3 lety 05.10.2021 09:45 |  
      5 13

      Přečti si ten článek celý. Nemá cenu brečet. Prostě to pustil na obě strany. Když vypíchneš jen dvě situace, zní to hrozně. Na druhé straně ale Bořil, Traoré, Ousou, . . . . prostě to pustil a my byli horší. NEBREČME!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        pf     před 3 lety 05.10.2021 09:55 |  
        8 1

        Zní hrozně, když někdo vytrhne z kontextu, že fauly Bořila nebo Traorého ke konci utkání pramenily právě z toho, že to pustil a na druhé straně nerozdával oprávněné karty, zatímco nám stopera vyloučil.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        Mijk     před 3 lety 05.10.2021 10:03 |  
        13 2

        Ty vole, prej pustil na obě strany.. To, co si vymýšlí u karet pro naše je naprostej nesmysl.. Bořil vrazil do Hložka, taxativní žlutá fajn.. Co přistrčení Wiesnera do Schranze v přerušené hře? Taxativní žlutá, neudělená. Pavelka nebyl na žlutou, Ousou jo? Traoré žlutá, byl nasranej, dostal ji.. Co tam jako je na obě strany? Já vidím nevyloučenýho Pavelku jako zásadní ovlivnění zápasu, jestli měl Bořil dostat kartu nebo ne je skutečně podružný.. Když měl karty dát spartě, hledal důvody a kontexty proč ne, na druhou stranu nic takovýho nedělal.. Za mě je to rachitická kunda, která posrala zápas. Netvrdím, že úmyslně.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

          bongor     před 3 lety 05.10.2021 10:15 |  
          14 2

          V každém případě, jak už napsal na Facebooku Pavel Skramlík, hlavní sudí Ondřej Berka byl slabý. Vím, nejsou lidi, ale i tak se divím, že nový předseda komise rozhodčích Radek Příhoda pošle na nejdůležitější zápas podzimní sezony dva účastníky z Berbrova plzeňského plesu (hlavní Berka i VAR Franěk), kam lokajsky chodili políbit Náčelníkovi prsten ti nejochotnější z ochotných. Slušní a statečnější sudí s touto obskurní akcí nikdy nechtěli mít nic společného. Podle mě tito rozhodčí z éry „stavění suchejch hajzlů“ – už pro ztrátu důvěry - nepatří ani na listinu ligových arbitrů, natožpak na derby. Nabídněte tyto ochotné tanečníky raději do StarDance, pane Příhodo.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

            Joe-L     před 3 lety 05.10.2021 15:28 |  
            1 2

            To je ono, Berka je berbrovec. A komu tím pomohl? Není tohle dobrej výsledek pro "jeho" plíseň? I tak už se určitě podívali, kdo kam bude postupovat v evropských pohárech.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        Karel13     před 3 lety 06.10.2021 12:37 |  
        2 1

        Ano, chyby rovnoměrně uplatnil na obou stranách. Např. jednomu mužstvu písknul penaltu, která nebyla, zatímco druhému mužstvu nepísknul penaltu, která měla být. U každého mužstva jedna chyba, tak co vyčítat ... (Pro méně chápavé, je to příklad)

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 10:21 |  
    9 1

    Berka jak v devadesatkach. Bide odpusti oranzovou a nas hned zacne zlutit. Doted nikdo nenaosal, jakej ze ten prvni zlutej zakrok nam odpustil??

    Pokud nic jinyho, tak timhle https://streamable.com/eqf8xu se usvedcil. To je naprosto jasna zluta za vsech okolnosti, Pavelka sam dobre vic a nic. Hrali bychom 20 minut proti 10 zoufalcum, co se posledni pulhodinu valeli a byli podelany o jednogolovy naskok.

    Do ty CK to byl sice hroznej, ale naprosto vyrovnanej zapas.

    Svine Prihoda, Kruluv kamos, ktery mel nakroceno do Sparty to prikryje, ze se mohlo dat vice ZK. To ze pro spartu by ve dvou pripadech znamenaly CK, to uz je jenom takovej detail.

    Miloslava Novaka z idnes, kterej tam pise totalni kraviny, ze jsme meli dostat 3 CK, nema smysl vubec komentovat. Jemu se v Ricanech na rugby smejou i spoluhraci, jakej je to vylizanec.

    Berka nas mimochodem v derby S neriznul prvne, jedina otazka je, od koho ma noty.

    https://www.hattrick.cz/sudi-berka-a-franek-plesali-s-berbrem-a-sadkem-v-plzni-ted-meli-vliv-na-vysledek-viktorky-i-derby-prazskych-s/

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      Mijk     před 3 lety 05.10.2021 10:35 |  
      14 0

      Já teď při sraní dočetl rozhovor s tímhle "borcem", prý odpustil žlutou za strkanici Wiesnera se Schranzem.. Takže v překladu, odpustil kartu Pavelkovi, protože to bylo v osmé minutě, odpustil kartu Wiesnerovi ze nesportovní chování a následně dal při první příležitosti žlutou Ousouvi, to přece dá rozum.. Na vobě strany stejně.. Čurák..

  2. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    Ados     před 3 lety 05.10.2021 10:27 |  
    3 2

    Nejlepší díl za poslední dobu. Děkuji pánové za super poslech. Zvlášť posledních 30 minut bylo top.

    Z repre vypadli Maso, Ševčík a Bořil. Snad to není nic vážného a jen doléčí lehké šrámy. Ideální teď, aby se dali do kupy. Ať si to tam odehrají rudoši.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      Honza_K1 (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 10:34 |  
      9 2

      Osobne bych stahnul i Holese. At to jede odkopat Berka s Prihodou..

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        Mijk     před 3 lety 05.10.2021 10:41 |  
        12 1

        Mrdat repre.. Donominovat Wiesnera, Panáka, Pavelku.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    rak (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 10:55 |  
    6 1

    Už bych toho Berku nechal. Že nebyl dobrý, víme. Příhodu jsme podpořili, a podle mně správně (jaké byly alternativy?) tak ho nebudeme označovat teď najednou za svini. Trestat rozhodčího za derby je velmi choulostivá věc. Je v tom vyjádření tedy akorát trochu alibismu.
    K podcastu. Já stoprocentně souhlasím s Quelharem ohledně soupeřů v evropských soutěžích. Také vždy dávám přednost slabším soupeřům ve skupině. Na ty silné je čas v pozdějších fázích. Ano, je tam riziko ostudy vypadnutí se slabými, zatímco se silnými to lze akceptovat, ale mně už by ty jarní části dost chyběly. Čím se dostaneme dál, tím líp. Nesouhlasím s pokládáním Konferenční ligy na druhou kolej. Nakonec to dopadne jako teď. Neměli jsme ze dvou zápasů nic.
    Derby bylo nepěkné, ale čekal jsem, že na nás Sparta vlítne víc. Vždyť dlouho neměli vůbec nic a proti deseti málo. Jejich největší síla je teď v Haraslínovi a Peškovi. O tom jsme snad také jeden čas uvažovali, ale asi by k nám ani nešel. Je to sparťan.
    Máme vcelku dost smůly. Zbytečné vyloučení, pak smolný gól. Vypadalo by to úplně jinak.
    Pro mně tedy úplně nejhorším zážitkem poslední doby byl také první poločas v Rotterdamu. To jsme byli zcela bezradní a těžce nás mleli.
    Jinak k vypadnutí s Ferencvarosem nemělo dojit. Ale opět dost smůly a neschopnost v odvetě jim dát gól, když skoro nepřelezli půlku. S Legií to bylo trochu jiné a určitě není slabá. Vyhrála v Moskvě proti Spartaku, pak porazila doma Leicester a vede teď skupinu EL bez ztráty. A bez vyloučení Holeše bychom je asi dali.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    Akuls     před 3 lety 05.10.2021 11:36 |  
    5 2

    Úroveň našich rozhodčích je jak známo hodně bídná, také ani jeden náš rozhodčí není v současnosti nasazován na zápasy evropských pohárů. Posledním byl sparťanský zaprodanec a Berbrův a Dášin oblíbenec Královec.
    Komise rozhodčích si evidentně myslí, že nejlepším mezi jednookými a slepými je nyní sudí Berka a tak mu svěřila derby a přes řadu chyb a omylů se rozhodla ho podržet, ačkoliv si za svůj výkon určitě zasloužil alespoň na 2-3 zápasy stopku. Asi v něm vidí nového Christova či alespoň Krondla, což je ale podivné. Tento rozhodčí nemá vůbec cit pro hru, dlouhodobě je mistrem v kouskování hry, takže pod jeho vedením se vždy odehraje v zápase maximálně 45 min. čistého času a tak je na hřišti vždy nepřehlednutelnou personou. Ovšem opravdu dobrého rozhodčího si divák na hřišti nemá skoro všimnout.
    Nyní Berkovi asi někdo poradil, aby začal rozhodovat stylem kterým pískával Příhoda, nejdříve být benevolentní a potom, když se zápas začne přiostřovat, rozdávat karty jednu za druhou. S tímhle stylem rozhodování se ale Přihoda nikdy úspěšným mezinárodním rozhodčím nestal (býval jen 4. rozhodčím) a přes celkem dobré jméno v naší lize, dokázal i u nás pokazit řadu ligových zápasů a to i proto, že právě býval králem žlutých karet.
    Bohužel tím, že nemá Berka talent a cit pro pískání, tak potom rozdává žluté za blbosti a velké fauly pouští. To ale Příhoda s kolektivem velkoryse přehlédl, krkolomně vysvětlil, že jeho pískání bylo vlastně O.K. a derby zvládl. Když potom ještě Berka poskytl po zápase rozhovor Sobiškovi v O2TV, tak měl u Příhody vyhráno.
    Podle mne to ale od Berky přece jen klasický "suchý hajz", ve stylu Královce, Járy, Pavlína Jirků aspol., nebyl. Prostě Berka nemá na pískání talent, navíc asi podlehl bouřlivému prostředí a tak hlavně v rozhodujících momentech zápasu odvedl o hodné víc procent pro domácí, než těch obvyklých sparťanských 10-15. Nezbytným nástrojem při "suchém hajzlu" je toriž vždy "Půčkova bezbolestná vrtačka" a tu jsem tam neviděl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      Ragnarok     před 3 lety 05.10.2021 12:39 |  
      3 0

      Utkání se mu nepovedlo. Já jsem sám zažil v ČFL Jecha, který skončil po opilecké aféře, a to byl vynikající rozhodčí. To samé si myslím i o Královcovi, pískal výborně, když mu šlo čistě o fotbal. Oba ale bohužel sloužili špatnému pánovi a rozhodcovský tým se s tímhle bude ještě dlouho vyrovnávat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        Dobi     před 3 lety 05.10.2021 12:52 |  
        0 0

        Jo, tihle UMĚLI, i když to někdy zapáchalo! Dneska to jsou často hlavně Neumětelové! MD

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    jfunion     před 3 lety 05.10.2021 12:54 |  
    0 1

    Může mě někdo vysvětlit proč už týden není vyhodnocena tipovačka ???

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    Dobi     před 3 lety 05.10.2021 13:01 |  
    4 2

    Já po časném vyloučení Ousoua čekalbůra. A oni jásají, jako by vyhráli LM.... Ale - zápas dost k nekoukání a naše forma???

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    mudrc     před 3 lety 05.10.2021 14:35 |  
    0 4

    Prijemny poslech. Zarazila me vsak hlaska, nad kterou se ostatni ani nepozastavili a sice, ze Ferencvaros nemel ve svem kadru unavene reprezentaty z ME. Bogdan, Dibusz, Botka, Lovrencics, Siger - Madarsko.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      kjandourek (admin)     před 3 lety 05.10.2021 16:14 |  
      10 0

      Trošku si to shrneme:

      1. Maďarsko skončilo po skupině - takže skončili 23.6, ČR 3.7.

      2. Lovrencics už opravdu v kádru Ferencvároše není, protože před sezónou přestoupil do Hajduku Split... a s ním vypadl v překole konferenční ligy s Tobolem Kostanaj...
      3. Bogdan a Dibusz jsou brankáři ... a vzhldem k tomu, že ejdničkou byl Gulaši, tak na EURU neodchytali ani zápas, ti byli unavení asi tak jako Mandous...
      4. Siger odehrál celých 14 minut v prvním zápase ve skupině...
      5. Ferencvároš měl ve svém kádru jednoho hráče, který na Euru odehrál tři zápasy a to obránce Botku...

      To se celkem v pohodě dá utáhnout - to je jako kdyby od nás byl na Euru Holeš, Zima a Mandous.... Věřím tomu, že v téhle situaci bychom v pohodě přes Ferencvároš postoupili...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        mudrc     před 3 lety 05.10.2021 16:27 |  
        0 15

        Tak si to shrnme :-)
        Hraci nebyli s tymem v treninku, ani na dovolene, ze nehrali 90 minut v zapasu, o tom tu snad nepadlo slovo, nebo jsem se preslechl?
        A to ze je nekdo brankar, to je jako co za argument, ach jo.
        Lovrencicse jsem si neuvedomil, pravda.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

          kjandourek (admin)     před 3 lety 05.10.2021 17:05 |  
          5 0

          Tak u brankáře snad nemusíš pilovat souhru, nemusí mít tak naběháno... a hlavně ti stejně do brány může jenom jeden - takže měli mimo ze základu jednoho gólmana plus dva hráče do pole....

          A teď si proti tomu dej, že my jsme měli mimo Bořila, Ševčíka, Masopusta, Holeše, Zimu, Hromadu, Schranze a Krmenčíka... osm hráčů do pole... to jsou prostě čtyři pětiny základní sestavy... soupeř měl takhle mimo jednu pětinu

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

            mudrc     před 3 lety 05.10.2021 18:41 |  
            0 9

            Priteli kjandourku, slysel jsi vubec ten podcast? Jako bys nevedel, nac reagujes.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

              Dennis     před 3 lety 06.10.2021 00:20 |  
              10 0

              Ale vždyť má naprostou pravdu. Ferencváros na těchto maďarských reprezentantech nestál, nebyli to jeho klíčoví hráči. Zatímco v našem případě jsou hráči, kteří byli na Euru (a zůstali tam navíc déle než Maďaři), pro nás velmi důležití.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

            DF007     před 3 lety 13.10.2021 15:24 |  
            0 0

            Aby to shrnutí bylo kompletní, tak by bylo fér sdělit, že Schranz s Hromadou skončili také po 3 zápasech. Zima neodehrál ani minutu, Krmenčík pár minut. Takže zátěž se týkala 3 hráčů.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 05.10.2021 14:49 |  
    2 0

    solidně se nám ta defenziva sype... kapitán Béřa na půl roku mimo, koleno v hajzlu...

    to bude mít Oscar pěknou hoňku, zas se ale třeba rozehraje ke skvělým výkonům...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      mig52     před 3 lety 06.10.2021 06:28 |  
      0 5

      Líbil se mi názor jednoho z diskutujících stran stoperů, zda se mělo posilovat či ne. Řekl něco v tom smyslu, že kvantitativně to bylo ok, 4 hráči na tento post jsou dostačující, jistý problém byla (je) kvalita vzhledem ke Slavii a jejím cílům.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.10.2021 06:30) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      spravnej_jezedak     před 3 lety 06.10.2021 10:52 |  
      0 0

      Bohužel nás smůla dál provází..
      Za mě je škoda, že nemáme B tým ve druhé lize, protože z Vlašimi si hráče nestáhneme..
      Ale co není by klidně mohlo příští sezonu být.. Nevím jaké máme ambice, ale ve hře o postup stále jsme..

  9. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

    Lunaris     před 3 lety 05.10.2021 14:56 |  
    0 1

    Ohledně nákupu hráčů pouze do 22 let to nebylo řečeno poprvé. Už to z klubu zaznělo dřív, takže to není radikální změna strategie. Osobně to vnímám tak, že priorita budou tihle hráči, protože je lze pořídit za ještě normální peníze a pak na nich vydělat. Skauting se na tyhle typy hráčů bude zaměřovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 06.10.2021 11:18 |  
      0 0

      Tak ono nás to může dostat do nevýhodné situace, jelikož druhá strana ví, že máme ještě více omezenou cílovku než doposud.
      Udělám porovnání posledních 5 přestupových období, kolik hráčů bychom přivedli, kdybychom se tohoto pravidla drželi.
      léto 19/20 - 2/7 (Oscar, Provod host. s opcí)
      zima 19/20 - 3/4 (Hellebrand, Tijani host. s opcí, v době přestupu mu bylo již 23 let, Zima host. s opcí)
      léto 20/21 - 3/7 (Beran, Lingr, Sima (B-tým))
      zima 20/21 - 0/3
      léto 21/22 - 2/8 (Ousou, Kinský (B-tým)
      Z těchto 10 hráčů se prosadilo 5 hráčů (Oscar, Provod, Zima, Lingr, Sima). U Ousoua a Kinského je ještě brzy k hodnocení. Hellebrand, Tijani a Beran se doposud neprosadili.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 12:13 |  
        1 0

        musíš se na to taky koukat řeší čísel
        Oscar i Provod se zhodnocují (uvidíme co zranění Provoda)
        Hellebrand, Tijany, Zima, - Tady se zatím povedl jen Zima a ten už peníze do kasičky přivedl. Takže pořád dobrý
        Beran, Lingr, Sima - Beran zatím špatný, Lingr se určitě zhodnocuje asi to možná nebude na velký vejvar za přestup ale může se stát zase dlouhodobě stabilním čelenem kádru. Sima se zhodnotil slušně. Takže opět dobrý

        Ousou a Kinský přišli teď ale Ousou se jeví velmi dobře.

        Takže řečí ekonomiky klubu má smysl se na ty hráče zaměřovat a pokud z 10 nevyjdou 3 tak je to pořád velice výnosný busines

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 07.10.2021 13:34 |  
          0 0

          Když se povedou 3 mladíci z 10 zhodnotit násobně, tak je to dobře. Jenže co ty hráče vlastně zhodnocuje? Výkony hráče a výsledky klubu. Když ti hráči nebudou opakovaně předvádět na mezinárodní scéně (reprezentance, klub LM, EL, EKL) adekvátní výkony, tak se je nepovede násobně zhodnotit, tak jak je požadováno.
          Klidně se staňme dalším Salzburgem, ale pak musíme násobně zvýšit náklady na skauting. Pokud bych nepočítal Kinského, který šel rovnou do B-týmu, tak jsme přivedli 7 hráčů do A-týmu. Někdo měl od začátku větší roli v týmu, někdo menší, ale přivést 7 hráčů do 22 let na ty samé pozice na které jsme přivedli Schranze, Plavšiće, Ekpaie, ...? To nebude jen tak. I ty náklady na přestup budou vyšší, protože druhá strana přece bude prodávat nadějného mladíka pod cenou.
          Konkurence bude taky mnohem větší a rozhodně je potřeba tlačit na zázemí, abychom mohli západu konkurovat. 18letý Řek se spíše rozhodne pro Salzburg, než pro nás.
          Krásně to šlo vidět na Zimovi, když hrál a nehrál vedle Kúdely. Často se jednalo úplně o jiné dva hráče (o dva úplně jiné Zimy). Přitom ten druhý stoper vedle Zimy přece nebyl špatný...

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

      mig52     před 3 lety 07.10.2021 14:26 |  
      2 4

      Co mně hlava nebere, je skutečnost, že novou přestupovou vizi sdělíme naplno soupeřům v boji o titul a vlastně i ostatním, kteří se na to můžou nachystat a šikovně nám do toho házet vidle.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #06

        wimpy     před 3 lety 07.10.2021 14:34 |  
        2 0

        Taky to může být lákání kavky. Všichni tady už víme, že na prohlášení Jardy Tvrdíka se nepřísahá. :-)