Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Slavia doma bez problémů porazila nováčka z Hradce Králové, a naladila se tak na nadcházející náročný týden.

Roli jasného favorita jsme tentokrát splnili bez problémů. Do sedla nás posadila hned úvodní minela brankáře Fendricha a pak už o našem vítězství nebylo mnoho pochyb. Dílčí slabší pasáže sice byly, jako závěr první půle před Samkovým gólem a závěrečných dvacet minut zápasu, ale celkově jsme si s nepříjemným a dosud nad plán bodujícím nováčkem poradili s přehledem. Do nejnáročnějšího týdne podzimu tak můžeme vstoupit v dobrém rozpoložení.

Nejnáročnější týden podzimu? Z hlediska psychiky a tlaku jsou určitě náročnější letní předkola evropských pohárů, zvlášť když jde o prestižní Ligu mistrů. Když se ale podíváme na sílu soupeřů, tak zjistíme, že nás v jednom týdnu čeká papírově nejtěžší soupeř v Evropě i v domácí lize. Tedy Feyenoord a Sparta, oboje navíc venku. Po rozpačitém úvodu se Slavia zvedá a následující týden může o skutečné síle našeho týmu hodně napovědět. Ustojí do vody vhozený stoper Ousou dva těžké venkovní zápasy? Podaří se nám dobře rozložit zátěž mezi hráče? Rozjede se Slavia zase jako vítězná mašina? Nebo přijde nepříjemná porážka, která může nahlodat sebevědomí a poslat nás zase zpět do stavu před pár týdny? Jsem zvědav, jak to zvládneme! Osobně ale začínám mít z týmu zase dobrý pocit (ostatně jsem i čekal, že po nevydařeném létě máme všechny předpoklady, aby se nám zase začalo dařit) a nemyslím si, že by i případná porážka měla výrazněji srazit naše ambice ať už v lize, nebo v Evropě.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Zatím působí velmi jistě. Proti Hradci v první půli výborně vyrazil nepříjmenou střelu, poradil si i s ránou z úhlu ve druhém poločase. V závěru inkasoval po tečované střele, s kterou nemohl nic dělat. Na vychytanou nulu tak smolně čeká, důležitější ale je, že zatím sbírá jenom výhry. Osobně bych ho nechal chytat oba dva nejbližší zápasy. A pokud by byl Kolář připraven a trenéři ho chtěli zapojit, tak bych ho radši postavil v Nizozemsku a na rozchytaném Mandousovi nechal derby.

Alexander Bah - 6 - Lehký nadprůměr, na hranici pět a šest. Dopředu ok, i když umí zahrát ještě aktivněji. Přesným centrem z první po signálu našel Traorého u branky na 4:0. Dozadu mi ale pořád přijde chvílemi ledabylý a i Vlkanova mu dělal problémy. Nakonec dávám lepší známku s minusem.

Aiham Ousou - 7 - Zatím se mi hodně líbí. S míčem u nohy vypadá lépe než Zima, pohybově a takticky je dosud také dobrý. Takhle bych si představoval nákup mladého nadějného hráče ze zahraničí. Uvidíme, jak si teď poradí ve dvou těžkých zápasech, tam to pro něj bude nejtěžší prověrka, které v kariéře čelil.

Tomáš Holeš - 6 - Nebyl tak výrazný jako Ousou, ale i Holeš podal dobrý a spolehlivý výkon.

Jan Bořil - 6 - I u Bořila jsem váhal mezi pětkou a šestkou. Celkově zápas zvládl stejně jako celý tým, ale dopředu patřil k méně výrazným hráčům a dozadu si neodpustil jednu nepřesnou přihrávku na Ševčíka před vlastním vápnem. Šest minus.

Lukáš Masopust - 6 - V ideální formě dosud není a jeho výkonu jsou po zranění maximálně mírně nadprůměrné. Podobné to bylo i v neděli, známku si ale zlepšil výborně vyřešenou situací před gólem Kuchty na 3:0. V následujícím týdnu ale vytížení mít bude a očekávám, že dohromady odehraje alespoň 90 minut.

Daniel Samek - 7 - Vstřelil důležitý gól na 2:0, u kterého bylo vidět, že se poučil z nezdaru v obdobné situaci proti Bohemce. Místo nepřesné rány tentokrát volil umístěnou placírku a trefil se skvěle! Kromě toho měl v první půli výbornou přihrávku za obranu na Kuchtu a i poté rozdal několik míčů, co "měly oči". Chytře rozehrál i roh před brankou Traorého. Menší slabinou je, že není úplně typem hráče, který by ovládl střed pole a výrazněji zastavoval soupeřovu snahu. V kombinaci s chybějícím defenzivním záložníkem jsme pak ve hře měli i slabší pasáže, kdy jsme byli pod tlakem.

Petr Ševčík - 6 - Ač je to výborný technik, tak se spíše profiluje v podpůrný motor týmu. Vyváží míče, rozehrává, výborně kombinuje ve středu hřiště, ale to vše spíše jako podpora Stancia se Samkem, kteří jsou okolo vápna mnohem výraznější než Ševčík. Petr je samozřejmě velmi platný i tak, přijde mi ale škoda, že to nebere přeci jen trochu víc na sebe. Jeden čas, kdy byl ve formě, se do finále tlačil víc a byl podle mě ještě lepší. Teď po zranění se víc vrátil k méně nápadné hře.

Nicolae Stanciu - 7 - Tentokrát sice gól nedal ani na něj nenahrál, i tak ale odehrál výborný zápas. Dopředu byl výrazný a i směrem dozadu měl několik dobrých návratů.

Ivan Schranz - 5 - Včera se střelecky neprosadil, čímž trochu víc vyniklo, že herně moc výrazný nebývá. V první půli se dostal do jedné šance, ale po pohotovém předskočení obránce pálil vedle.

Jan Kuchta - 8 - Přidal další dvě branky, střelecky se mu daří a dotírá na čelo nejlepších střelců v lize. První trefa byla jeho typická doklepávka, kdy dobře četl hru a dohrál situaci. U druhé zakončil tváří v tvář brankáři přesně k tyči. Přitom měl ještě další dvě šance, v těch už ale nezakončil přesně. V sólu Fendricha nepropálil, ale po shlédnutí záznamu uznávám, že až tak špatně nestřílel, když brankáře netrefil do těla, ale do ruky, což byl výborný zákrok. Ve druhé půli pak hlavičkoval přesně doprostřed. Celkově je ale v laufu.

Ibrahim Traoré - 6 - Po naskočení do zápasu hned skóroval, když skvěle dohrál signál na zadní tyči. Závěr zápasu byl ale z naší strany až příliš bohorovný.

Ondřej Lingr - 5 - Jeho aktivita dopředu byla ok, dozadu ale podcenil jeden souboj, kdy se ani nezúčastnil souboje, podskočil míč a byla z toho šance v našem vápně.

Michael Krmenčík - 5 - Pár akcí měl dobrých, výrazněji se ale v dohrávaném závěru neprosadil.

Stanislav Tecl a Ubong Ekpai nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

9. kolo - Neděle 26. 09. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
4 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Jan Kuchta
40. Daniel Samek
50. Jan Kuchta
60. Ibrahim Traoré

FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

90. Kateřiňák

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Karel13     před 3 lety 27.09.2021 16:29 |  
    21 1

    Jenom ke Krmenčíkovi. On se výrazněji prosadit nemohl, protože až na těch pár akci, které měl dobré (až vynikající) byl jinak zcela odříznut od dění na hřišti. A pokud by si měl pro balony chodit dozadu, tak by zkrátka zase nemohl být tam, kde má, t.j. vepředu ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 27.09.2021 19:06 |  
      2 10

      Tak to zní jak od Vacka z iSpartu hodnocení hráče Adama Hložka: "byl odříznutý..."

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        dalislavista     před 3 lety 28.09.2021 18:05 |  
        5 0

        Ale Krmenčík za posledních 20 min, co nastoupil, nedostal pořádný balón, možná bych mohl napsat, že nedostal žádný balón ( natož pořádný).

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 27.09.2021 16:35 |  
    15 1

    Souhlasím s hodnocením Ousoua, taky se mi zdá, že by mohl být mnohem zajímavější než Zima. Až vedle něj bude Kúdela, mohla by být obrana zas neprostupná.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 27.09.2021 16:39 |  
      7 0

      S balonem je lepší. Pohybově se na něj minimálně líp kouká, ale v tomhle byl David ten nevděčný typ, i když třeba pomalý rozhodně nebyl. Plus by Ousou mohl být do budoucna lídr, aspoň soudě dle rozhovorů a kapitánské pásky v U21.

      Na druhou stranu je otázkou ta herní vyspělost. To se ukáže až teď v těch těžkých zápasech, jak je zvládne. Zima byl takticky výborný a v podstatě nedělal chyby. Alespoň tedy když měl vedle sebe Kúdelu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Karel13     před 3 lety 27.09.2021 17:49 |  
      3 1

      Otázkou spíš bude složení. Zima hrál vlevo v pohodě, ale Kúdela s Ousouem jsou oba praváci, zvyklí hrát napravo. A Ousou zřejmě ortodoxní, podle Holeše, který ač pravák, musel hrát vlevo ...


      Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2021 12:33) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Cross     před 3 lety 27.09.2021 16:38 |  
    6 0

    4-1 fajn, Tecl se navíc poprvé trefil hlavou… Těch posledních dvacet minut mě ale fakt nebavilo. Říká se, že koně běhají a závodí z radosti. Tady měl člověk pocit úplně jiný.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 27.09.2021 16:44 |  
      1 3

      Z radosti si spíš zahraješ ten fotbal starých pánů. Kombinace a parádičky jako v neděli ke konci. Za stavu 4:0 bych přivzel oko, že naši upustili od těch brutálních náběhů, které samozřejmě přináší užitek. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Cross     před 3 lety 27.09.2021 22:57 |  
        6 0

        Alanore. Sledoval jsem čerstvého Krmenčíka - jak opakovaně “brutálně” nabíhá, jak chce hrát a něco ukázat. Ale skoro celý zbytek mužstva prostě už rezignoval na fotbal. V Premier League nemožné. Nemyslitelné! Trenér Trpišovský to označil za nepovedenou exhibici, která vytočila dost diváků. A měl pravdu. Trpiš chce hrát fotbal pro lidi, kteří přišli, a aby jich příště přišlo ještě víc. Na place se ale posledních dvacet (!) minut hrála překulovaná jako za DUMLa. A překulovaná završená vlastním gólem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          dalislavista     před 3 lety 28.09.2021 11:23 |  
          3 0

          Přesně tak. Bylo až smutné koukat na Krmelce, jak se snaží hlásit o balón, snaží se o náběhy a balón mu nedají a nedají. To být jim by mě jeblo. A když už balón dostal na roh vápna, tělem si ho krásné pokryl a odcentroval parádně. Tělem si chrání balón tak, že mu ho nevezme snad nikdo. Proč na něj aspoň pár balónů nedali? Ta koulovaná vzadu posledních 20 minut byla hrozná, úplně mě to "bolelo". A Krmelce taky...

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Max1     před 3 lety 27.09.2021 16:40 |  
    3 6

    někdy mi ta hodnocení tady připomínají hodnocení z deníku sport :-D

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    žbl68     před 3 lety 27.09.2021 16:47 |  
    2 8

    hodnocení ok :-)
    Ivan S. - 6 (gol nedal, přesto nadprůměrný výkon ...)
    Ousou - 8 (hodně v klidu , pohodě a dobrý i dopředu...)
    Holeš - 7 (zase o tolik nebyl horší jak švéd :-)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Qope     před 3 lety 27.09.2021 17:38 |  
    10 0

    K hodnocení výtku nemám, jen bych v komentáři asi nevynechal Samkův "podíl" na jednom inkasovaném golu. Ale jinak mě ten kluk velmi baví. Že je mu jen 17 let? Uzasny ...


    Komentář byl uživatelem upraven (27.09.2021 17:39) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Steevee     před 3 lety 27.09.2021 17:57 |  
    9 6

    Snazil jsem se necist slovni hodnoceni, ani mistni komentare, mne to vzdycky potom hrozne ovlivňuje.

    Takové středobody včerejška, hodně mdlý Bah, troufnu si rict špatný Schranz, pro mě už skoro tradičně nijaký Lingr, výborní Nico se Samkem, samozrejme Kuchta (dozadu tomu Samek teda zatím moc nedá), ale koho mi bylo až líto, to byl Krmenčík.

    Může mi někdo říct, proč jsme 90% času, kdy on přišel na hriste, obehrávali balón z prava doleva a zpátky? Souhlasím, že se neprosadil, ale co s tím jako měl dělat? Od zbytku týmu k tomu nedostal šanci.

    Naopak ukázal, že jak dostane ve vápně balón a dá si tělo, tak je minimálně v Česku prakticky nebránitelný, nebo minimálně bránitelný hodně těžko.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Steevee     před 3 lety 27.09.2021 17:58 |  
      2 1

      Joo, zapomněl jsem. Ousou vynikající.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      mabr     před 3 lety 27.09.2021 18:25 |  
      1 3

      Já mám takový tušení, že Krmenčík rozhodne sám derby. A tím se u mě vykoupí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 27.09.2021 19:08 |  
        2 10

        Zatím sice nerozhodl vůbec nic, nerozhodl žádný zápas,... Ale DOUFAT, doufat budeme! Jednou se to přece podaří!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Lunaris     před 3 lety 27.09.2021 18:03 |  
    1 0

    Za mě bude Union lepší než Feyenoord, jsem zvědavý na jejich vzájemnou konfrontaci.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      MKCZ83     před 3 lety 27.09.2021 18:52 |  
      2 0

      Těžko říct, počítám, že ty týmy z nás nemá nikdo moc nasledované. Mým neinformovaným okem bych si řekl, že Feyenoord bude mít lepší ofenzivní složení (útočníky asi můžou mít stejné dobré, ale v záloze to bude od Feye jiná jízda), ale nebudou tak takticky vyspělí, jako Union. Prostě takové rychlé hurrááá s míčem na bránu.

      Takže vidím šanci, že je JiT přečte a dá jim lekci z trenéřiny :-)

  9. Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

    Akuls     před 3 lety 27.09.2021 18:33 |  
    3 21

    Osmička pro Kuchtu je přehnaná. Vždycky nebude mít v zápase 5 vyložených šancí, aby si mohl dovolit tři trestuhodně zahodit. Jakou známku by asi dostal obránce, kdyby udělal v zápase tři kiksy. Navíc u Kuchty skončilo i několik velmi nadějných útočných kombinací, a to díky jeho špatnému prvnímu doteku či chybné přihrávce. Mám dojem, že to komentoval ve studiu O2TV i expert Rosa.

    • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

      MKCZ83     před 3 lety 27.09.2021 18:49 |  
      3 2

      Kuchtič je zatím herně ještě dost surovej. Na jaře to od něj bylo dost dobrý i do mezihry. Ale u něj to podle mě bude o tom, aby se po těch ledvinových kamenech dostal do stálejší pohody a formy a pak to přijde. Fotbal hrát určitě nezapomněl. Navíc mi přijde, že se snaží i víc hrát kolem vápna 1 na 1, což dřív nedělal. Jedinou šanci, kterou proměnit podle mě měl, byla ta, kdy vyplaval sám na malém vápně a trefoval to nohou ze vzduchu. To mělo skončit gólem, ale jinak ten zbytek bych mu tolik nevyčítal. Útočník (obzvlášť v naší lize) nemůže dát všechny šance. I Ronaldo, Lukaku, Kane a další snajpeři šance spalují.

      Pokud by tu měl někdo Kuchtičovu xG statistiku v tomto ročníku, bylo by to super.

    • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

      wimpy     před 3 lety 27.09.2021 18:54 |  
      7 2

      Při těch spálenjch šancích udělal všechno dobře.

      • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

        mig52     před 3 lety 29.09.2021 06:11 |  
        1 3

        Při té hlavičce určitě ne.

        • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

          wimpy     před 3 lety 29.09.2021 10:12 |  
          0 0

          Neříkám, že úplně skvěle, ale kdo to aspoň trochu hrál ví, že hlavičku umisťovat je až třetí věc, na kterou musíš mít čas. První je jí klopit, aby nešla pánubouhu do oken a druhá pokusit se dát ji nějakou razanci.

    • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

      Harvey     před 3 lety 27.09.2021 19:03 |  
      11 1

      Tohle srovnávání útočníků a obránců je absolutně na palici. Dvě naprosto rozdílné situace. Zatímco obránce pokud hraje kvalitně pozičně, tak prakticky za zápas nemusí neočekávané situace řešit. A když už se neočekávaná situace naskytne, třeba odraženým balónem, tak jeho úkolem je prostě narvat to kamkoliv do zámezí.
      Na druhé straně útočník má kolem sebe neustále dva-tři obránce soupeře, musí čekat na svojí příležitost a když už se po chybě soupeře neočekávaně naskytne, musí míč uklidit do prostoru 7x2,5 metru, většinou tísněn obráncem a ještě nesmí trefit golmana, kterej se mu řítí pod nohy.
      Za mě byl Kuchta výborný herně, 4 z 5 příležitostí řešil kvalitně, z toho dva góly. Určitě dal více gólů, než jaký měl za zápas ukazatel Expected Goals. Jeden gól si udělal prakticky sám a u druhého měl i hokejovou druhou asistenci. Osmička je adekvátní. To bych spíše přilepšil Ševčíkovi, kterej pracoval ve středu pole za dva.

      • Re: Hodnocení slávistů v zápase s Hradcem

        Akuls     před 3 lety 28.09.2021 10:26 |  
        1 0

        No jistě, ale také ten kiksující obránce by dostal maximálně horší trojku a ten útočník sedmičku a to ještě jen v případě, že by hrál opravdu skoro bezchybné v poli. Proti kvalitně bránícímu týmu se útočník dostane často jen do jedné šance a teď jde o to, že tady už by si útočník spálit šanci dovolit neměl. Kiks obránce či zahozená vyložená šance útočníkem má totiž za vyrovnaného stavu pro mužstvo často úplně stejné fatální následky. Proti Hradci to zahazování šancí Slavii nebolelo, ale už proti Feyenoordu nebo Spartě by to mohlo být jinak.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Ragnarok     před 3 lety 27.09.2021 19:28 |  
    4 2

    Mám obrovskou radost z Ousoua. Ještě dva takové :) Honza s Ivanem super.

  11. *

    bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.09.2021 19:39 |  
    18 0

    Ševčík a Krmenčík o bod víc...

    Ševčík udělá spoustu výborný práce, která na první pohled není tolik vidět... skvěle kombinuje, vyváží míče, drží střed pole a defenzivu, lítá tam jak motorová myš až se mu z nožiček kouří... evidentně má od trenérů pokyny jistit mladýho... až za nim bude Holeš, tak to zas dopředu a do vápna soupeře bude výraznější a ofenzivnější z jeho strany...

    Krmenčík prakticky všechno co udělal, udělal dobře a kvalitně... a opravdu nemůže za to, že si to tam vzadu koulíme ze strany na stranu, a nepošlou mu tam toho víc...
    Jinak Kuchta s Ousouem pro mě muži zápasu...

    • Re: *

      pehacko     před 3 lety 27.09.2021 20:18 |  
      4 1

      Mistre vyborne napsane! Souhlasim v plnem rozsahu

      • Re: *

        bramburek (přítel SN)     před 3 lety 27.09.2021 23:09 |  
        2 1

        Děkuji Vašíku... a to ještě ten nevýraznej Ševčík má ze včera 2 asistence, na první a druhej gól...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    o5aradecek     před 3 lety 27.09.2021 21:06 |  
    8 1

    Dnes jsem si zápas pustil ze záznamu, protože jsem chtěl vidět, jak to vypadalo v televizi. Zaměřil jsem se především na Kuchtiče a kromě jeho skvělého pohybu, rychlosti i dvou gólů, mě opět zaujalo, jak pracuje pro tým směrem dozadu. Několikrát se včas vrátil až k vlastnímu vápnu, kde vybojoval míč či byl zfaulován. Několik akcí i rychle odzadu rozehrál. Překvapilo mě, že na to nikdo z komentátorů či tzv. expertů vůbec neupozornil a nepochválil ho za to. Byl to od Honzy příkladně odehraný zápas dopředu i dozadu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    ColinSKS     před 3 lety 27.09.2021 21:49 |  
    6 11

    Dal bych MajkuKrmenčíkovi o bod víc, protože naskočil do hluché pasáže zápasu a snažil se. IvanaHrozného jsem ohodnotil od bod víc, protože mi přijde 5 za přísné vs. co dělá pro tým. HonzaKuchta oprávněná osma by byla, kdyby dal dal jednu z těch svých 2 tutovek. Takže 7.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kedul     před 3 lety 28.09.2021 01:58 |  
    13 0

    Upozorňuji,. že Krmenčík se v samotném závěru mohl výrazně zapsat do statistiky gólovou asistencí, to když byl faulován hráčem Hradce Králem a přesto hned potom vsedě pohotově (chytře) vyslal přesnou přihrávkou do brejkového úniku Schranze na pozici, z níž se Ivan nezřídka trefuje přesně a nechytatelně. A nebýt necitlivého přerušení hry sudím Petříkem (jen kvůli bezprostředního ukázaní žluté karty jmenovanému "pachateli"), do gólové statistiky by se pravděpodobně zapsal taky Schranz. Ten závěr zápasu pan rozhodčí Petřík strašně zpackal.


    Komentář byl uživatelem upraven (28.09.2021 01:59) . Zobrazit původní komentář

  15. Před námi/Slavií, je EL.

    Slávista 51     před 3 lety 28.09.2021 06:45 |  
    8 10

    Takže přejme JT šťastnou ruku při jmenování sestavy a mužstvu co nejlepší výsledek na hřišti.

    • Re: Před námi/Slavií, je EL.

      Slávista 51     před 3 lety 28.09.2021 10:13 |  
      4 14

      Už je to tady zase !

      • Re: Před námi/Slavií, je EL.

        Slávista 51     před 3 lety 28.09.2021 10:22 |  
        2 15

        Koukám, že vás to baví a vyžíváte se přitom.

        • Re: Před námi/Slavií, je EL.

          jose01     před 3 lety 28.09.2021 20:47 |  
          4 8

          že to tady ještě řešíš, tady se dává mínus dle nicku a ne podle příspěvku. Pár lidí si udělalo dobře, tak jim to dopřej.

          • Re: Před námi/Slavií, je EL.

            Karel13     před 3 lety 29.09.2021 10:55 |  
            11 2

            Většinou se minus dává těm, kteří debilně řeší mínusy. Podle nicku jen těm dlouhodobě blbým ...

            • Re: Před námi/Slavií, je EL.

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 29.09.2021 13:01 |  
              6 2

              Lépe to už snad ani napsat nešlo!

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Marek3     před 3 lety 28.09.2021 08:49 |  
    2 4

    Kuchta je vynikajici. Trochu se obavam ze ho prez leto neudrzime...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      žbl68     před 3 lety 28.09.2021 18:39 |  
      2 1

      léto 2024 je ok :-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 28.09.2021 10:07 |  
    32 6

    Dobré sváteční ráno.
    Zdravím Vás ze šumavské hroudy. Je tu krásné a slunečné ráno a káva chutná moc.
    Měli jsme ve Strakonicích Václavskou pouť a tak mám ke kávě i koláč :-)).
    K uvedenému hodnocení a také ke slovnímu komentáři bych si dovolil jen poznamenat, že pokud příteli Alanore dáváš za 7 Samkovi (a ne že by si jí nezasloužil), tak bych dal Petrovi Ševčíkovi za 7 a to i s hvězdičkou.
    On totiž "Šéva" odvádí obrovskou práci a to jak pro Nika tak i pro Dana.
    Je to pracant a budeme ho při derby moc potřebovat. Proto jsem rád i za Ibru, který ho dokáže zastoupit a nechává mu možnost si "odfrknout". Velmi dobře od trenéra.
    Taky mě mrzela ta poslední pasáž posledního zápasu. To jsme měli odehrát úplně jinak a hlavně ten gól jsme neměli dostat.
    Bylo mi Aleše Mandouse líto a nedivím se, že byl naštvaný.
    Jsem ale moc rád, že Standa se mu přišel omluvit a také jsem rád, že to Aleš vzal a pak už šli spolu na rozlučku a povídali si v dobrém. I tohle totiž dělá partu.
    Daniel Samek - to je doslova úkaz. Taková směsice vlastností a dovedností a také ještě nedostatků jednoho velmi mladého kluka. Připomíná mi Luboše Kubíka. Ještě kdyby se zrychlil v pohybu, ale to on asi sám dobře ví.
    Já věřím našim trenérům, že toho kluka připraví a "zdokonalí" do dalšího slávistického diamantu.
    Díval jsem se na zápas "Budějc" a Karviné a tam se nám vylepšuje Hellebrand každým zápasem.
    Lukáš Červ v Pardubicích se také začíná ukazovat dobře a myslím, že byl v defenzivě Pardubic proti Plzni velmi dobrý. Tak jen tak dál i ostatní.
    Příklad Dana Samka ať je pro ně velkou motivací.
    Dalším a pro mě o to víc je příběh našeho stopera Osouha (po Karviné jsem byl k němu kritický), ten kluk roste každým zápasem. Moc bych si přál, aby už byl Ondra Kúdela k dispozici. To bude pro Ousouha velká škola.
    Potěšil mě náš trenér, že sám podrobil kritice tu poslední pasáž zápasu a věřím, že už si to kluci všechno sami kriticky zhodnotili. Mohu připustit určitou míru zvolnění hry s tím, že máme před sebou důležité a těžké zápasy, ale tohle bylo trochu moc a vymstilo se to.
    Ty dva následující zápasy budou opět "mazec".
    Rotterdam je dobrý tým a určitě to bude zápas těžký. Držím klukům palce a hlavně, ať už se nám nikdo nezraní.
    A derby??
    Jako vždy to bude boj a nebude to jednoduché.
    Kluci to určitě ví a také se na to patřičně nachystají.
    Bylo by dobré, abychom k derby přistoupili bez "frajeření" a hrát svou hru. Nenechat si vnutit nějakou "prdlačku" a také se nenechat vyprovokovat.
    Když poslouchám všechny ty "podcasty" a glosy, tak mám pocit, že už je toho příliš.
    Včerejší TIKI-TAKA je toho příkladem. A to nejen tento pořad.
    Ještě bych měl jednu poznámku směrem jakémusi "tvrdému jádru" TS.
    Slavia nikdy neměla ve vínku žádné násilí a ani sprostotu a urážení soupeře.
    Tak si nehrajte na to, že se Slavia stane obětí "jakéhosi kultu hrubosti Tribuny Sever".
    Mohu Vám říci, že už je mnoho fandů z TS, kteří jsou na Vás dost a dost naštvaní za to, jak se hnusně chováte i vůči vlastním slávistickým fandům, kteří s takovým způsobem fandění nesouhlasí.
    Jsem nabádán, abych neviděl Slávii jen v růžovém světle a abych připustil kritiku, že se to a tamto ve Slávii nedaří a neklape.
    Tak bych byl rád, aby byla také připuštěna kritika TS, pokud se budou chovat hnusně a neurvale.
    A bude to velká ostuda, až bude muset "strašák - Lukáš Vala" svým mikrofonem na stadionu seřvat TS.
    Omlouvám se, ale napsat jsem to musel.
    On totiž žádný strom neroste do nebe. Tedy ani TS!!!!
    Tak tedy Svatý Václave, vévodo české země, oroduj za nás :-))
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Slávista 51     před 3 lety 28.09.2021 10:20 |  
      7 5

      Mnozí zde nevidí Slavii v růžovém světle a kritikou občas nešetří.
      Něco jiného je však taková ta kritika za každou cenu, navíc hnusná a neurvalá.
      A na TS si zřejmě budeme muset vzít mustr ze zahraničí. Slavia nemá potřebu za její projevy platit - při svých výkonech si to nezaslouží !

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 3 lety 28.09.2021 10:32 |  
      2 0

      Oj, u vas je pekne a tu v Beskydech pod Rahostem mlha a prsi...
      Za me skoda toho obdrzeneho golu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Slávista 51     před 3 lety 28.09.2021 10:48 |  
        3 6

        nebyla vina brankáře

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      žbl68     před 3 lety 28.09.2021 13:11 |  
      3 1

      zdravím kolego z Iron Hills :-) opět krásně sepsáno (Ševčík, OUSOU i TS ...) a s Červem mi bereš myšlenky :-) ten kluk už minulou sezonu ukazoval že v něm je "cosi" a ted to jen potvrzuje - dobře pro slavii i Pardubky :-)
      k pod"k"astům - každej do má do ..... díru je náramně chytrej a echt odborník , to víš :-) (ono se stačí rozhlédnout i jinde...)
      soustředme se ted na EKL a přivezme bod(y) :-) a pak vyhubit na trávníku to spartanské hadí plémě :-))) člověk nesmí být nena*raný - tak by stačilo jim nasypat do gatí trojku :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      knawi     před 3 lety 28.09.2021 13:57 |  
      1 1

      Děkuju, pěkné a moc jsem potřeboval zvednout i svoje "etické mandle". Měj se fajn Sokrate55!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    carevitchando     před 3 lety 28.09.2021 10:11 |  
    10 12

    Nesouhlasím s (ne)ohodnocením Tecla, ten gól byl pěknej, za mě 7 :-)