Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 7. kolo

Slavia si doma poradila s houževnatým Slováckem a nadále se jí v lize daří navzdory početné marodce.

Po Baníku nás i napodruhé v sezoně čekal papírově silnější soupeř, který by měl bojovat o účast ve skupině o titul a o evropské poháry. A na rozdíl od Ostravy to Slovácko dokázalo potvrdit i na hřišti a bylo těžkým soupeřem. Na začátku to ale naštěstí neplatilo. Opět kombinovaná sestava Slavie vstoupila do zápase skvěle a brzy šla po další trefě Samka do vedení! Výborně jsme hráli ještě další 20 minut a je jen škoda, že jsme proti opařeným hostům nepřidali pojišťovací gól. Moravané pak ukázali, že mají zkušené a silné mužstvo, postupně se oklepali a první poločas se dohrál za vyrovnaného obrazu hry.

Vstup do druhé půle pak byl z naší strany až na neproměněnou šanci Kuchty špatný. Slovácko nás zatlačilo a gól při několika příležitostech doslova visel ve vzduchu. Naštěstí přišla dostatečně rychlá a razantní reakce od našeho trenérského týmu a došlo k prostřídání tří hráčů zvláště ze středu zálohy, což obraz hry opět obrátilo v náš prospěch. A po pěkné akci dokázal zvýšit vedení Tecl. Pro hosty to byla rána a zdálo se, že sešívaní z tlaku vydolují ještě další branku. Ovšem nestalo se a nás čekal ještě perný závěr, protože po nuceném střídání stopera Takácse a absenci defenzivních zadáku na lavičce musel na závěrečné minuty na stopera Bořil. Naše hra se v závěrečných minutách úplně rozpadla (zvláště zarážející byl liknavý přístup k bránění na naší pravé straně) a bylo nakonec ještě štěstím, že jsme inkasovali jen jednou po premiérové trefě mladého Vechety. Je pravda, že tentokrát byl závěr specifický kvůli absenci stoperů, ale i tak se zase potvrdilo, že s držením těsného vedení v nastaveném čase máme problémy.

Na výkon mužstva se tak dá dívat ze dvou stran. Z té jedné to pořád není optimální a nejsem úplně přesvědčen, že by současné výkony stačily k naplnění vysokých sportovních cílů, tedy k zisku titulu a postupu do jarní části evropských pohárů. Druhý a podle mě pravdivější pohled ale říká, že výsledky v lize jsou až nad očekávání vzhledem k tomu, s jakými zdravotními problémy se potýká náš kádr. Během šesti ligových zápasů se nenašel jediný hráč, co by do nich vždy nastoupil v základní sestavě! Rotace je tak velká, sestava hodně kombinovaná a kolega quelhar na svém Twitteru správně glosuje, že zatím o titul hrajeme s původně pátým stoperem, kterého jsme na poslední chvíli nepustili na hostování (přičemž šlo o jediného stopera ve včerejší nominaci!), se 17letým klukem, který sbírá první ligové starty, a s odepsaným Ekpaiem, který poslední dva roky pořádně nehrál fotbal a nechytl se ani v Českých Budějovicích. Z tohoto pohledu jsou dosavadní výsledky skvělou prací. Je však jasné, že dlouhodobě se četné absence projeví. Nezbývá tak než doufat, že se marodka co nejdříve vyprázdní. I když úplně optimistická situace zatím není. Pár hráčů se dalo dohromady, přičemž včera nám pomohl zejména Ševčíka, pár jich po repre srazu ale zase přibylo mezi zraněné či nemocné. Hlavně na stoperu je to teď kritické a brzký návrat Kačaraby (který by snad měl být ve čtvrtek připraven), Ousoua a hlavně Kúdely je pro nás velmi důležitý. Slávistům tak do dalších dnů, týdnů i měsíců přeji hlavně zdraví, protože jsem přesvědčený, že spolu s ním zákonitě přijde i lepší hra a větší kvalita.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - Dostal první šanci ve Slavii a možné to byla až pět minut po dvanácté vzhledem k tomu, že zachytal velmi dobře a že Kolářovi dosud ročník nevycházel. Mandous působil jistě, hrál dobře nohama a v pravý čas vytáhl i výborný zákrok, kterým Slavii podržel. Konkrétně mám na mysli vychytání Jurečky krátce po změně strany. Lepší sedmička a dá se souhlasit s trenérem Trpišovským, že byl Mandous hráčem zápasu. Ve čtvrtek by podle mě měl určitě chytat.

Alexander Bah - 5 - Směrem dopředu byl platný. Výborně třeba narýsoval dlouhou přihrávku na Ekpaie před první brankou. A před Kuchtovou šancí zase vybojoval míč a opět nahrával. Nespokojen jsem ale byl s jeho prací směrem dozadu. Těch oken měli s Ekpaiem vzadu až až a Slovácko bylo nebezpečné hlavně po jejich straně. Můj názor je, že bek si musí plnit obranné povinnosti a pak také co nejvíce podporovat útok, ale nejde to dělat na úkor prvního. A právě u Baha jsem měl včera pocit, že hrál hlavně vepředu s tím, že holt se občas zvládne i vrátit. Což je podle mě špatně.

Ladislav Takács - 7 - Dost se na něj zapomnělo a asi ani ve Slavii s ním už příliš nepočítali. Takács ale potvrdil, že je nadprůměrným ligovým hráčem a že tu nehrál vůbec špatně. Sem tam sice udělal menší chybku, ale celkově si vedl jistě, dobře předskakoval protihráče a vyhrával hlavy. Škoda jen špatné kondice po zranění, kdy nezvládl odehrát celý zápas a musel střídat, z čehož byly v závěru vzadu velké problémy. Ale když zůstane zdravý, což je u něj hlavní, tak má na to tu být platným hráčem.

Tomáš Holeš - 6 - Takács byl o něco výraznější, ale i Holeš podal na stoperu slušný výkon. Dobře rozehrával a dozadu si také uhrál své. V šanci Slovácka sice neuhlídal Jurečku, ale tam to byla podle mě hodně těžko bránitelná situace, protože míč byl ještě tečován.

Jan Bořil - 7 - Odehrál slušný ligový standard, ke kterému ovšem přidal dva klíčové skvělé momenty. Nejprve doslova brankářsky vlastním tělem vychytal míč mířící do sítě za stavu 1:0. Druhý gól pak připravil před prázdnou branku Teclovi. Super! V závěru ale zaspal při standardce, kdy mohl vyrovnat hlavou Navrátil.

Ubong Ekpai - 6 - Fanouškům se jeho výkon líbil a jako hráče zápasu ho ohodnotil Sport. Já s tím tak úplně nesouhlasím. Ekpai byl hodně vidět a v nábězích byl excelentní. Jeho finální fáze ale nebyla dobrá. Hned v úvodu si nepříliš šikovně navedl míč do strany, naštěstí se ale míč od tyče odrazil k Samkovi, který otevřel skóre zápasu. V dalších dvou gólovkách pak Ekpai přihrával nepřesně a na konci nás to ještě mohlo mrzet. Problém jsem pak měl s jeho bráněním, které nebylo zdaleka vždy dostačující. V závěru úplně vypustil gólovou akci Slovácka, kdy na Baha zbyla přesila a navíc se podobných průnik záhy opakoval! Z celé pravé strany jsem měl pocit, jako kdyby si Bah s Ekpaiem ještě chtěli dát gól, ale dozadu už se jim moc makat nechtělo. Přitom jsme mohli úplně zbytečně ztratit dva body!

Daniel Samek - 7 - Začal skvěle, když dokázal dostat do sítě odražený míč od tyče. Kop to nebyl jednoduchý, Samek se ale trefil přesně! Ve zbytku poločasu hrál relativně dobře, i když se nedá říct, že by to byl nějaký uragán. Vstup do druhé půle mu ale vůbec nevyšel, stejně jako zbytku mančaftu. Vystřídání bylo logickým krokem. Sedmička s minusem.

Petr Ševčík - 6 - Do koncovky se úplně nedostával, jeho přehled a práce s míčem nám ale ve středu pole byly jednoznačně ku prospěchu. Dobrý výkon a je dobře, že je Ševčík zpět.

Ondřej Lingr - 5 - Zápas odmakal a měl i lepší momenty, celkově ale patřil k méně výrazným hráčům. Průměr.

Lukáš Masopust - 5 - Ani on nebyl až tak viditelný. Standardní ligový výkon. Ale samozřejmě jsem rád, že je po zranění zpátky.

Jan Kuchta - 5 - Myslím, že hodnocení trenéra Trpišovského bylo přesné. Kuchta makal, nějak platný byl, ale "nelepilo" mu to. Často tomu něco chybělo a nakonec minul i z vyložené pozice, kdy se nakonec mával ofsajd. Horší pětka.

Stanislav Tecl - 7 - Střídání mu sedlo a oživil naši skomírající hru podobně jako ostatní hráči z lavičky při hromadné výměně v 56. minutě. Tecl zaměstnával soupeře výbornými náběhy i podržením míče. Nakonec se i po zásluze gólově prosadil, když měl po akci Oscara s Bořilem lehkou práci před odkrytou brankou.

Ibrahim Traoré - 6 - Střídání to bylo dobré. Traoré mě dost překvapil několika přímočarými akcemi, kdy jednou i zajímavě střílel. Kdyby to u něj bylo častější, tak bych byl jen rád, protože většinou spíš hraje na jistotu a míče rozdává do stran. Ke konci jednou zbytečně nepřesně rozehrál na vlastní půlce.

Nicolae Stanciu - 6 - Naší hře pomohl, i když Tecl s Traorém mi přišli výraznější.

Oscar Dorley - 6 - Také dobré střídání. Oscar má nezanedbatelný podíl na vítězné brance, když dal Bořilovi do vápna dobrý míč do běhu.

Michael Krmenčík není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

7. kolo - Neděle 12. 09. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

4. Daniel Samek
68. Stanislav Tecl

1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

90. Vecheta

Komentáře (142)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    damade     před 3 lety 13.09.2021 16:23 |  
    8 3

    Lingr se mi teda zdál na šestku, klidně i na sedmičku. Před prvnim gólem poslal do šance Ekpaie a o pár minut později Kuchtu. Po dlouhý době vypadal dobře i v kombinaci a vracel se dozadu za Samka, kterej občas nestíhal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Steevee     před 3 lety 13.09.2021 16:35 |  
      1 2

      Oukej, no. Nemůžeme to vždycky všichni vidět stejně:-))

  2. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Steevee     před 3 lety 13.09.2021 16:34 |  
    7 2

    V kontextu Mandousovy situace/pozice bych se vůbec nebál mu ještě bod přidat. První zápas po několika měsících, kvalitní soupeř, při Kolářově mizérii velká očekávání a tlak, "co teda ten Mandous" a on to zvládl naprosto skvěle.

    Pětka pro Kuchtu mi přijde poměrně přísná. Nebyl to jeho zápas, ale jeho hra nechutná žádné obraně a svoje uplatnění pro nás měl i včera.

    Komu dlouhodobě nějak nemůžu přijít na chuť, resp. pořád nevím, co si myslet, to je Lingr. Prostoru dostává dost, ale že bych viděl sestavu, v ní byl Lingr a já si řekl "joo, super, hraje Lingr, další hráč, kterej to umí rozhodnout", to se říct nedá. A čistě číselně to na to, v jakém klubu hraje a že se 95 procent času do soupeřů buší, žádnej zázrak není.

    P.S. Jsem zvědavej, jak dlouho bude transfermarkt evidovat u Samka hodnotu nula:-) Tady asi větřím(e) zrození nové hvězdy. Na 17 let v českých poměrech úkaz. A to velkej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Harvey     před 3 lety 13.09.2021 17:05 |  
      21 2

      Kuchta nepodržel balon a zazdil všechny slibné šance, které mu spoluhráči vytvořili, včetně naprosté tutovky, kdy to poslal pánu bohu do oken. Pro srovnání Tecl proti Legii si šance vytvořil prakticky sám, jednu měl na dlouhou nohu levačkou, druhou řešil celkem slušně (dle Polského tisku předvedl golman neuvěřitelný zákrok) a dostal hodnocení pouze 3. Za mě Kuchtova známka v tomto kontextu dost milosrdná!

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Steevee     před 3 lety 13.09.2021 17:30 |  
        3 12

        No joo, sem tam se stane i to, že se dva lidi dívají na jinej zápas. By mě vážně zajímalo, co tak zázračnýho mu ti spoluhráči včera vytvořili:-) Ano, pánubohu do oken tutovku poslal. Předpokládám, že myslíte tu, kde se pískal offside. Takže nějak nerozumím tomu, proč má být přitěžující okolnost něco, co se "nestalo". Asi jako že kdyby dal z offsidu hattrick, měl by devítku...hmm?

        Dodatečná "argumentace", že Tecl si šance aspoň vytváří sám, tak ta je naprosto geniální.

        Kuchta, jestli si to dobře pamatuju, měl solidní šanci jenom jednu. A to se bavíme o šanci. Ne o tutovce. Dostal balón za obranu do situace 1 na 1, kterou vyřešil velice dobře, levačkou z levé strany zakončil, bohužel ne gólově, gólman to vykopl.

        Pokud srovnáváte Tecla z Varšavy se včerejším Kuchtou, tak to skutečně gratuluju...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Harvey     před 3 lety 13.09.2021 17:39 |  
          3 1

          Když pominu, že podle dostupných záběrů by se o offside možná nejednalo, tak pro mě při mizerném zakončení není rozhodující, že stál malíčkem v offsidu. Hodnotíme tady výkony nebo tu hodnotíme výsledek? Kdyby Stanciu napálil balon z 25 metrů do šibenice a sudí by potom odpískal faul, který situaci předcházel tak se to taky nestalo a do hodnocení jeho výkonu bys to nezahrnul?

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.09.2021 18:03 |  
            10 3

            Tak hlavně je velmi!!!!!potřeba, aby se nemluvilo o úmyslném úderu hlavou hráče Peška ze Sparty.
            Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            Steevee     před 3 lety 13.09.2021 18:05 |  
            1 9

            Jestli bych do hodnocení zahrnul nebo nezahrnul situaci, která neměla žádnej vliv vůbec na nic? To je seriózní otázka? Ale teda abych odpověděl, přesně tak. Nezahrnul. Když útočník dostane balón do šance, zakončí, je mávaný offside, faul, cokoliv a brankář to chytí....to brankáři přidává body? Takovou tendenci teda neznám...zase jsem o něco chytřejší. Budu si to pamatovat.

            Až brankář chytí čtyři čisté gólovky, z nichž by pro offside žádná neplatila, budu tady netrpělivě čekat minimálně devítku. I přes to, že jeho zákroky v offsidových situacích neměly na výsledek vůbec žádný vliv...

  3. Sport.cz

    Slávista 51     před 3 lety 13.09.2021 17:19 |  
    7 6

    Komis rozhodčích se zase předvádí - prý se měla kopat proti Slavii penalta za ruku Bořila.
    Asi jsem koukal na jiný zápas - ruku měl u těla a byly doby, kdy se takto nastřelená ruka nepískala.

    • Re: Sport.cz

      gazza     před 3 lety 13.09.2021 17:35 |  
      2 17

      Jo píší to všude já nevím ,ale v televizi to nevypadalo.Mě spíš zaráží ,že Takács nevydržel celý zápas a prosil o vystřídání .Tu pozici stopera jsme v létě vůbec nevyřešili a také díky tomu byl konec v předkolech.Nevím kdo to má na starosti ,ale to je amatérismus.

      • Re: Sport.cz

        slavistou50let     před 3 lety 13.09.2021 21:11 |  
        6 1

        Laco tam nebýt, tak jsme prohráli. Navíc rozehrávka OK. Byl nejlepší na place.

    • Re: Sport.cz

      krumicek     před 3 lety 13.09.2021 17:51 |  
      16 2

      Dokonce ještě prý měla být červená, to mi přijde úplně mimo. Za neúmyslnou ruku dvojí trest? A i ta ruka se mi moc nezdá, ten balon se od Bořila odrazil jako když narazí do zdi, takhle by se od plandající ruky nikdy neodrazil. To bylo buď rameno, nebo maximálně ta část ruky kousek pod ramenem, která je ještě povolená.

      • Re: Sport.cz

        bongor     před 3 lety 13.09.2021 22:49 |  
        1 1

        Já bych dal červenou,penaltu a deset zápasů.Vždyť víte,o co nám jde.Takhle je z tý hrušky nedostanem!!Soudruzi rozhodčí a komisaři,chce to více snahy!

        • Re: Sport.cz

          rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:02 |  
          0 0

          Přesně, možná bych se nebál dát i více zápasů, přece jenom jsme Slavia.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    gazza     před 3 lety 13.09.2021 17:43 |  
    0 23

    Jinak Stanciu za tu dobu co byl na hřišti tak jasně nejlepší.Ten gól co dal Tecl je jeho zásluha,protože to se nedat ani nedalo .

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Harvey     před 3 lety 13.09.2021 17:48 |  
      12 0

      O čem to zas proboha meleš? Stanciu se do gólové situace ani nezapojil. Ty seš fakt definice slova "clueless".

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bongor     před 3 lety 13.09.2021 22:51 |  
        1 0

        V jaký řeči se řekne pako ,clueless?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      kjandourek (admin)     před 3 lety 13.09.2021 17:50 |  
      20 0

      Jako že gól, kde Oscar pošle míč Bořilovi a ten ho dá před prázdnou Teclovi... je gólem Stanciua....? To je zajímavý náhled...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Harvey     před 3 lety 13.09.2021 17:52 |  
        13 2

        Já bych v té akci nejvíc vypíchl Coufala, podle mě jde gól za ním! :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          damade     před 3 lety 13.09.2021 18:11 |  
          2 0

          Ten gól je vlastně uplně všech kromě Kudyho, protože ten v Dortmundu ukázal, že i takováhle šance se dá zahodit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:03 |  
          1 0

          Tak Coufal, a to si řekněme na rovinu, taky nehrál špatný zápas (:-

  5. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    dauby     před 3 lety 13.09.2021 18:07 |  
    2 25

    Včerejší druhý poločas byl z naší strany hodně strašidelný. Tvrdíkův optimismus, že máme pět kvalitních stoperů, nesdílím. Včera jsme měli na hřišti jednoho klasického stopera, který nedohrál zápas kvůli křečím. Viděli jsme také neuvěřitelnou trenérskou chybu Jindřicha Trpišovského, kdy za stopera přišel na hřiště útočník. Asi i Jindra podlehnul pocitu, že za stavu 2:0 se přece nemůže nic stát. Málem nás to stálo dva body. Vedení situaci se stoper krutě podcenilo, a to jsme ještě prodali Zimu, jako by se nechumelilo. Navíc Holeš uprostřed zálohy prostě hrozně chybí. Docela se bojím, jako dopadneme ve čtvrtek s Berlínem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      lassiter     před 3 lety 13.09.2021 18:28 |  
      18 2

      Neuvěřitelná trenérská chyba :-) Neuvěřitelné je hlavně to, co sem někteří dokážou napsat.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      mats     před 3 lety 13.09.2021 22:50 |  
      6 0

      Taková hádanka... Potřebuješ vystřídat stopera a na lavičce zbývají jen Krmenčík a Plavšič. Co se dá udělat?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      fps     před 3 lety 14.09.2021 09:54 |  
      2 2

      já celkem souhlasím, až na to střídání stopera, to bylo vynucené, měl křeče že ani namohl chodit, ale že nás může nedostatek kvalitních stoperů stát i titul, je snad každému jasné, snad v zimní přestávce někoho přivedeme, jinak to fakt nemusí kuli tomu dopadnou dobře

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:05 |  
        1 1

        Tak třeba si v zimě zapracujeme toho mladého Prebsla, který je prý ve Vlašimi vynikající.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.09.2021 18:48 |  
    25 2

    Zdravím Vás všechny a jen krátce.
    Vítězství bylo sice upracované, ale zasloužené.
    Hodnocení hráčů je odpovídající a snad jen Ondra Lingr by mohl dostat 6 :-).
    Samek je šikovný kluk a jsem rád, že ho nikdo neoslavuje jako supermegatalent tak, jak je tomu jinde.
    Ve skromnosti ten kluk tam dal už druhý fík (Ostrava a Slovácko) a dvě asistence v Karviné.
    Bylo by dobré a zmínil to tu už přítel Lassiter, tj. aby si mnozí nejprve zjistili alespoň základní fakta k zápasu.
    Velmi mile mě překvapil Laco, pak jsem nevěřil tomu, že Petr Ševčík odběhal neuvěřitelných skoro 13 km a také výkon Mandouse, připojil bych i spolehlivý výkon Traorého a Oscara.
    Jako dobré je další zjištění, že se nám dal do kupy Masopust, Plavšič, že už bude také Kačaraba i Schranz.
    Vzhledem k tomu, že trenér Trpišovský mohl pracovat nejprve se čtyřmi hráči, pak s osmi a teprve v pátek ráno měl na tréninku 16 hráčů, tak smekám.
    Všichni chválí Slovácko. To je dobře a Slovácko skutečně hrálo dobře (pominu dva žluté zákroky Reinberka, kde sudí Orel pouze domlouval, zvláště pak zákrok na Masopusta na ŽK byl). Ale Slovácko mělo 12 denní plnou přípravu v plné palbě!!!!! My tedy pouze torzo.
    Proto děkuji všem našim klukům a smekám.....
    Toto vítězství má velký význam pro celou tu partu kluků, co nosí na srdci slávistickou hvězdu.
    A pro nás všechny, co máme Slávii opravdu rádi, tak tuplem.
    Sokrates55


  7. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Alanor (admin)     před 3 lety 13.09.2021 19:13 |  
    25 4

    Teď jsem zaznamenal to vyjádření komise rozhodčích, že měla být penalta a Bořil měl být vyloučen.

    Podle mě teda hodně podivný výrok. Vždyť ani z videa nikdo pořádně neviděl, že by šlo o jasnou ruku. Nikdo ani z prosparťanských novinářů to nezpochybňoval a nepsal o tom. A oni by za to najednou dali dvojí trest a že mají záběr, který nikdo svět neviděl...

    Bořil sice měl ruku mimo a kdyby ho to trefilo do předloktí, tak bych souhlasil s penaltou i možnou červenou. Ale tady ho to trefilo dost sporně do části paže těsně u ramene. Ta by tam byla tak jako tak, i kdyby měl ruku těsně u těla a nijak tím teda povrch těla nezvětšil. A jako podivné a alibistické rozhodnutí mi přijde i trest pro Zelinku. Jestli udělal jasnou chybu, tak tím přeci zásadně ovlivnil zápas a za to je jeden zápas směšně málo. Tím mi přijde, že jen potvrzují, že to bylo sporné a že to žádná jasná chyba nebyla. A tudíž do toho ani video vstupovat nemělo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      SirCohen     před 3 lety 13.09.2021 19:16 |  
      9 6

      Nová KR zatím spíš budí rozpaky než že by měla nějak napravovat pověst po předešlé garnituře

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        mig52     před 3 lety 13.09.2021 19:28 |  
        3 23

        A nám všichni ubližují a my bulíme. Jako kdysi v minulosti, ale tehdy to bylo oprávněně.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.09.2021 19:44 |  
          8 3

          Migu, ale tady nikdo nebulí.
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 13.09.2021 19:31 |  
        13 0

        Novou KR obecně hodnotím určitě pozitivně. Už jen tím, že vyhodila ta nejprovařenější jména. Ale výkony rozhodčích se samozřejmě mávnutím kouzelného proutku nezmění ze dne na den. Ale tento výrok mi přijde teda dost pochybný a sami si ho zpochybňují tím trestem/netrestem pro VAR.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Karel13     před 3 lety 14.09.2021 09:14 |  
          0 0

          Je to zcela absurdní. VAR se má, podle protokolu zabývat zjevnými chybami rozhodčího. Zde ke zjevné chybě nedošlo, takže rozhodčí nebyl potrestán. Potrestán - nepotrestán byl VAR, zřejmě za to, že se tím vůbec zabýval, i když podle protokolu neměl. Ostatní je pouze házení špíny. Já jsem seděl téměř přímo nad a divil se, že se po takové šlehě do hlavy vůbec postavil. Byl to takový bleskový okamžik, že rozhodčí neměl možnost to jakkoliv posoudit, kam to Bořila trefilo ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        bongor     před 3 lety 13.09.2021 22:56 |  
        0 3

        To je zase to samý,pořád dokola.Estébák všude bratry má.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:09 |  
        0 0

        Čekat, že se komise vedená sparťanským příhodou zlepší, mohl jen nenapravitelný optimista.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          SirCohen     před 3 lety 15.09.2021 09:53 |  
          0 0

          Lepší než J. Chovanec musí být prakticky kdokoliv! I člověk náhodně oslovený na ulici.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.09.2021 19:24 |  
      6 7

      Souhlasím s Tebou Alanore.
      Navíc si protiřečí, když u Peška (zápas Plzeň - Sparta) prý viděli úder ramenem a ne hlavou.
      No to už jsem se poprskal smíchy.
      Jak už někdo trefně poznamenal, pan Příhoda není konzistentní.
      A Zelinka nám určitě nefandí, pokud by to jen trochu viděl, tak by nás "sejmul".
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Alanor (admin)     před 3 lety 13.09.2021 19:36 |  
        2 0

        Sokrate, co se týče Peška, tak s Příhodou souhlasím. Bylo to podle mě na žlutou, kdyby to rozhodčí viděl. A v takovém případě VAR nezasahuje. Bylo to v podstatě tělem, vyložený pohyb na hlavičku tam nebyl. A Řezník se skácel teatrálně jako herečka.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 13.09.2021 19:43 |  
          1 0

          Dobrá, znovu jsem se na to díval. S tou ŽK souhlas.
          Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        asanin     před 3 lety 13.09.2021 21:45 |  
        1 1

        Zelinka nám určitě nefandí… ve Zlíně nás docela řezal… minulou sezonu např. z VAR boudy nechal vyloučit Simu, za šlapák na brankaře Opavy, kdy sudí udělil správně jen žlutou kartu… Jinak většinou naše zápasy píská fér…

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:11 |  
          0 0

          A v Teplicích vloni nenařídil penaltu za jasný faul loktem toho jejich Mazucha ve vápně. A před koncem další za faul na Kuchtu a my tam ztratili 2 body.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      sicilianbrno     před 3 lety 13.09.2021 20:06 |  
      9 0

      A videl uz nekdo nekde ten zaběr ktery jednoznacne ukazuje hrani ruky, ktery komisi došel až dnes? ( To ho tam nekdo pres noc vyrabel aby to vypadalo jako ruka? ) :-) docela by me zajimal, z dostupnych zaberu to za me ruka nebyla...rad se necham opravit ..

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        JohnyBeGOOD     před 3 lety 13.09.2021 21:39 |  
        3 10

        Taky jsem si myslel, že to ruka nebyla, ale po prohlédnutí toho zadního záběru se přikláním k tomu, že to byl Bořilův biceps a penalta měla být nařízena.

        https://imgur.com/a/1lPCr5M

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          hiker42     před 3 lety 13.09.2021 22:11 |  
          2 7

          Také si myslím, že to měla být penalta. "Tvoje" fotka je z okamžiku dotyku míče s rukou, video ze záběru za brankou je ještě průkaznější - Bóřa dělá takovej brankářskej semafor a balon ho trefí do bicepsu. Našel jsem to tady:

          https://www.youtube.com/watch?v=a-iZ_dQqniE čas 1:15.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            bongor     před 3 lety 13.09.2021 23:00 |  
            4 4

            My masochisti,my to máme jistý,že nezemřem bídou,ani syfilidou,to se to tu jen rojí!

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              hiker42     před 3 lety 13.09.2021 23:08 |  
              3 4

              :) ale prdlajs. prece nebudu psat, ze jsem tu ruku ze zaznamu nevidel, kdyz to neni pravda. Proste povedenej hokejovej semafor a basta.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                Novi.sks     před 3 lety 14.09.2021 09:03 |  
                0 1

                Mi to teda z toho zadního záběru přijde, že to nakonec vykopl kolenem, takže se to k ruce vůbec nedostalo...

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  hiker42     před 3 lety 14.09.2021 10:19 |  
                  0 0

                  Vsak v poho, to je diskuse, nekdo videl ruku, jinej rameno, dalsi koleno, jinej zase v te debate hleda, co tam neni..

                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                    sicilianbrno     před 3 lety 14.09.2021 12:46 |  
                    2 2

                    Souhlasim s tebou, ze rukou zvetsil prostor, ale nesouhlasim ze mu balon sel od ramene, za me hrudnik. Ja si neumim predstavit ze by se balon dokazal takto daleko odrazit od ramene, takovej odraz mice spis odpovida hrudniku...pokud to nekdo zkusi nasimulovat na travniku at pak da vedet od čeho se balon odrazil dal :-)

                    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                      wimpy     před 3 lety 14.09.2021 12:49 |  
                      0 1

                      To by Béřa musel mít hrudník jako Halina Pawlovská a řekl bych, že by to míč spíš ztlumilo. :-)

                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                        sicilianbrno     před 3 lety 14.09.2021 15:25 |  
                        0 0

                        Kdyby mel hrudnik jak halina tak ten mic se nodrazi a hezky mu usne na hrudniku a muze ho odnest mimo vapno :-) a beřa ma jiste vypracovany tvrdy hrudnik proto by tomu odpovidal tak velky odraz :-).od ruky se takto mic neodrazi...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                          wimpy     před 3 lety 14.09.2021 15:39 |  
                          1 0

                          Asi má biceps vymakanej. :-) Když si to zpomalíš na čtvrtinu, tak vidíš, že je Béřa v pohybu a hrudník už je jinde. Ale pohyb přirozenej, žádnej úmysl, jak se to právě dnes má posuzovat fakt nevím.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                        mudrc     před 3 lety 14.09.2021 21:38 |  
                        3 5

                        Nech toho. Bylo to koleno, maximalne bricho. Je to klasicky utok nasich nepratel (rozumej celeho sveta) proti nam. A jedem, Kordula, Franek, Madl, Slonkova, Sport, MF, ruik, Prochazka, Cupr, Hlozek, Paclik, ne ten uz vlastne ne, Prihoda, Kostal, Lanka, Surkis, Damkova, oba Brabcove, mozna vsichni tri Brabcove, Haring, Apoel, Flajsman, Petrzela, Rangers plus cela UEFA. A vida, presto a navzdory tem vsem, dokazeme vitezit!

                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                          rakusan     před 3 lety 14.09.2021 22:17 |  
                          1 0

                          Hezkej seznam...

                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                          Boss82     před 3 lety 15.09.2021 05:56 |  
                          1 8

                          Chápu ironii, smutné ale je, že přesně takovéto vidění světa velká část slávistických fanoušků má:-(. Stačí si přečíst ty výplody tady od Bongora, Pehacka, Dalislavisty a dalších exotů -> rozhodčí nám obrovskou chybou pomohou k zisku tří bodů a tady se nadává předsedovi komise rozhodčích Příhodovi, že si tu chybu dovolil rozhodčím vytknout. Neskutečný...

                          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                            Mijk     před 3 lety 15.09.2021 08:25 |  
                            6 1

                            Já tady spíš čtu naprostý nepochopení toho, v čem je rozdíl, když předseda komise rozhodčích dvě kola zpátky vytkne VAR, že volá rozhodčího, aby se šel podívat na souboj, který předcházel gólu (Ml. Boleslav - Slavia) a tím, když ten samý předseda trestá VAR, že neodhalil ruku, kterou našli prokazatelně na pouze na záběru, který VAR pravděpodobně ani neměl k dispozici, kdy najdu tři dobré důvodu proč to neposoudit jako hraní rukou.. Zároveň bych tě poprosil abys mi vysvětlil, jak je možné, že ten samý předseda komise rozhodčích se kromě zcela vágního vyjádření k neudělené červené (červeným) kartám k zápase s Karvinou podobně nevyjádří i k neuznané brance Slavie v tomto zápase a neodpískání pokutového kopu v tomtéž zápase - v diskuzi pod článkem Slavia - Slovácko to kolega hezky "vyfotil".. Dál by mě ještě zajímalo, proč s podobnou snahou najít správný záběr nepostupovali také v případě konfliktu Řezníka s Peškem, protože pokud tvrdí, že šlo o úder ramenem, tak já tvrdím, že Bořil to vykopl čistou placírkou.. Ono to pak skutečně působí dojmem dvojího metru..

                            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                              Boss82     před 3 lety 15.09.2021 10:08 |  
                              0 5

                              Nezlob se na mě, ale již dávno jsem pochopil, že s lidmi, jako jsi ty (červenobílé brýle na očích, nulová snaha o objektivní pohled na věc) nemá smysl vést seriózní diskuzi. Vidíte a slyšíte jen to, co vidět a slyšet chcete, přičemž pravdu a fakta si ohýbáte tak, jak se vám hodí do krámu.

                              Takže jen velmi stručně...

                              Jestli tady na tomto videu nevidíš jasnou ruku Bořila, která zabránila gólu, a jestli nechápeš to zdůvodnění, které tam šéf videorozhodčích Beneš vysvětluje, pak se nemáme o čem bavit:

                              https://tv.isport.blesk.cz/video/7207482/stopka-pro-zelinku-za-ruku-borila-se-mela-piskat-i-cervena-karta.html

                              Dále bylo jasně řečeno, že televizní záznam průkazný záběr sice nenabídl, ale v přenosovém voze měl videoasistent Zelinka k dispozici detailní snímek, který přestupek odhalil.

                              Tak o čem se tady bavíme? Rozhodčí nám svou chybou pomohli, ale ty tu budeš plácat něco o dvojím metru?

                              Pokud jde o situaci Pešek vs. Řezník, tak na tom se i většina slávistů shodla, že o žádnou hlavičku a ČK nešlo.

                              Co se týče neuznaného gólu Tecla v zápase s Karvinou, tak tam byl předtím v ofsajdu Schranz, tak nevím, co na tom chceš řešit a proč by se k tomu měl předseda komise vyjadřovat.

                              Pokud jde o údajnou ruku Karvinského hráče z toho samého zápasu, tak tam jsem žádný průkazný záběr nebo fotku nenašel, čímž netvrdím, že neexistuje.

                              Jinak komuniké komise rozhodčích k danému zápasu zní takto:

                              MFK Karviná – SK Slavia Praha

                              78. min. – rozhodčí utkání měl udělit ČK hráči domácího družstva za surovou hru – kopnutí soupeře. Mělo dojít k intervenci VAR.
                              Rozhodčí v některých momentech utkání připustil až nepřiměřenou tvrdost v osobních soubojích.
                              Omezení delegace: Rozhodčí Pavel Julínek 2 utkání F:L a F:NL; VAR Ondřej Pechanec 1 utkání F:L a F:NL.

                              Myslím, že je zcela v pořádku včetně trestů.

                              Takže asi tolik. Je mi jasné, že můj komentář na tvém uvažování nic nezmění, protože ten věčný pocit, že se celý svět spikl proti Slavii s cílem jí ubližovat a ničit, je v některých slávistech zakořeněný nesmírně hluboko, ale to už není můj problém.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                Láryfáry     před 3 lety 15.09.2021 12:17 |  
                                5 0

                                Inkriminovaná ruka je v čase 62:40. obránce má ruku v době kopnutí Ekpaie pevně za zády https://prnt.sc/1s5b30i , o sekundu později ruku vytrčí a dlaní plácne do míče https://prnt.sc/1s5bfsq , zde z jiného úhlu https://prnt.sc/1s5bi6l . Připomínám, že za obráncem byli dva osamocení slávisté v náběhu.

                                Komentátoři, když vidí přesně tyto zpomalené záběry: "Ruka by musela udělat tělo nepřirozeně větším, aby se pískal pokutový kop. Tady se hráč otáčel od míče i s rukama (!), a v ten okamžik byl vlastně trefen." :-p

                                Oproti tomu je Bořil v pádu, naopak ruku, místo aby mu při pádu vylétla nahoru, tak se jí snaží schovat za záda a připažuje (nehledě na to že z dostupných rozmazanin opravdu nejde vidět kam přesně ho míč zasáhl), a Příhoda to i potvrzuje! "Tam je důležitý první kontakt ruky s míčem a při detailním záběru uvidíte, že až po něm se ruka dostane až za tělo."
                                V Karviné byla zcela jasná ruka, hraná proti míči, a zde naopak uhýbala až za záda, ale obrovský skandál je až nyní.

                                Nevěřím na protislávistické konspirace a mám pusu dokořán údivem, když kolega Jandourek, jindy zcela příčetný a logicky uvažující, jede konspirační teorie o vyfabrikovaném fejkovém videu, a ještě s nimi má úspěch, nicméně toto ukázkový dvojí metr je.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                  Láryfáry     před 3 lety 15.09.2021 12:27 |  
                                  3 0

                                  Jinak osobně nejsem proti tomu, aby se pískla penalta, nakonec se našlo video, které je průkaznější a ne tak rozmazané, ale je tudíž potřeba tento metr držet, a ne si ho ohýbat pro každý zápas jinak. Nebyla asi chtěná, nešel aktivně proti míči, ale přesto zvětšil objem těla? Vždycky penalta! Anebo: sice zvětšil objem, ale není vidět aktivní pohyb jakože chmatám po balónu rukou? Neni penalta! A tohle by Bořil splňoval. A navíc mají kolegové pravdu, proč trestat VAR, který takto ostrý záběr neměl, a navíc to VAR asi fakt vyhodnotil, že v důsledku nedostatku důkazního materiálu je situace nejasná, a tudíž se přece nemůže s jistotou přiklonit na jednu stranu, tudíž se nejedná o zjevnou chybu rozhodčího. To, že fanoušci klubu nadávají, když se sporná situace stane jim, a oslavují když se stane soupeři, to nemusíme rozebírat, to bylo a bude vždy.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                    Boss82     před 3 lety 17.09.2021 16:34 |  
                                    0 4

                                    Dle informací z médií VAR dostupný záběr k dispozici právě měl. A přehlédnutí ruky ve vápně, která navíc zabrání gólu, zjevná chyba rozhodčího je, to se snad shodneme.

                                    O tom, že nastavený metr musí být stálý a jednotný, samozřejmě není sporu.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                  Boss82     před 3 lety 17.09.2021 16:30 |  
                                  1 3

                                  Ačkoliv s některými věcmi, které píšeš, nesouhlasím, tak oceňuji alespoň to, že na dané téma vedeš (na rozdíl od jiných) seriózní diskuzi a argumentuješ jasnými fakty.

                                  Dle fotek, které jsi poslal (tento záběr mi předtím unikl), jsme v Karviné měli kopat penaltu. Nevím, proč to tak nebylo posouzeno, možná se to bralo jako přirozený pohyb? Nevím, ale já bych to jako penaltu odpískal a tedy chyba rozhodčích v náš neprospěch. V tomto kontextu je tedy dobře, že rozhodčí byli za výkon v našem zápase s Karvinou potrestáni.

                                  Ale Bořilova ruka byla také jasná, to mi prostě nikdo nevymluví a ze záběrů, které měl údajně VAR k dispozici, bylo všechno velmi dobře patrné.

                                  Karel mě svými komentáři o fejkovém videu nemile překvapil. Ale připouštím, že když porovnáme tyto dvě situace, o kterých je řeč, dvojím metrem to zavání. Nicméně dvojím metrem pouze ve vyjádřeních komise rozhodčích! Rád bych upozornil, že zatímco v Karviné jsme byli poškozeni rozhodčími my, tak v zápase se Slováckem bylo poškozeným týmem Slovácko! A to je ten hlavní fakt, který tu většina neobjektivních slávistů odmítá uznat.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                            Karel13     před 3 lety 15.09.2021 09:37 |  
                            4 1

                            Co kdyby ses trošku zamyslel. Tady vůbec nejde o to, jestli ta ruka byly nebo ne. Tady jde o to, že rozhodčí potrestán nebyl, takže se zřejmě zjevné chyby nedopustil. A když se zřejmé chyby nedopustil, protože n i k d o na stadionu tuto ruku přímo neviděl! Počínaje diváky, přes střílejícího hráče z téměř bezprostřední blízkosti a konče rozhodčím. VAR tedy do toho neměl vůbec vstupovat, protože ani on tu ruku z bezprostředně dostupných záběrů neviděl. A konečně: za dění na hřišti je jednoznačně odpovědný hlavní rozhodčí, který se dle komise rozhodčích žádné chyby nedopustil. Čili nač ten humbuk, jehož výsledkem je házení špíny na Slavii, na čemž se svými výroky podílíš i ty. Znovu opakuji, že jestli ta "neviditelná" ruka ve skutečnosti byla či ne, není v tomto kontextu vůbec podstatné. Nevím, jestli jsi byl na stadionu, ale spíš ses koukal na záznam a když ses dozvěděl výrok komise stalo se tvým cílem tu ruku za každou cenu najít, i kdybys měl všechny záznamy rozpitvat na tisíciny sekundy. Jenomže fotbal se hraje na hřišti a ne v počítačovém prostředí ...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                              Boss82     před 3 lety 15.09.2021 10:18 |  
                              0 7

                              Co kdyby ses zamyslel ty. Ruka byla jasná, byla ve vápně a zabránila brance v naší síti. To je porušení pravidel, které se trestá penaltou a ČK, víme? Jestli mi tady chceš tvrdit, že ta ruka vlastně vůbec podstatná není, tak tím zároveň tvrdíš, že samotné porušování pravidel (dokonce takto závažné) vůbec podstatné není, tak opravdu nevím, co si o tom mám myslet. Chtěl bych slyšet, jestli bys stejně mluvil, kdyby se stejná situace odehrála v opačném gardu a Slavii byla upřena penalta a ČK v nějakém zápase. To bys asi mluvil jinak, viď?

                              Vůbec nechápu, jak jsi přišel na to, že VAR do toho neměl vstupovat. VAR je přece právě od toho, aby do těchto situací, které rozhodčí z nějakého důvodu neviděl nebo vidět nemohl, vstupoval a opravil jeho zjevné pochybení. A přehlédnutá ruka ve vápně, která zabrání gólu, zjevné pochybení je, to se na mě nezlob. To, že za něj hlavní rozhodčí nebyl potrestán, je věc komise rozhodčích, zjevně přihlédli k tomu, že se vše odehrálo v takové rychlosti, že si toho všimnout nemohl. Ale měl si toho na videu všimnout VAR, a ten byl proto také potrestán.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                wimpy     před 3 lety 15.09.2021 10:34 |  
                                5 0

                                Jak jsem ti psal jinde, je možné, že Zelinka díky galimatyáši v pravidlech Béřovu ruku nevyhodnotil jako zjevné pochybení. Při jeho letu byla v přirozené poloze, nebyl tam pohyb proti míči (Béřa na samotnou střelu nemohl zareagovat). Jako z mého pohledu by se tohle asi pískat mělo, červená, jakkoli je v pravidlech automaticky, mi přijde nespravedlivá, když v tom není úmysl, ale jen odpovědnost za svoji ruku, ale umím si představit, že to VAR prostě vyhodnotil jinak.

                                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                  Boss82     před 3 lety 15.09.2021 19:20 |  
                                  0 5

                                  Jasně že se tohle pískat musí, ruku měl dost od těla a zabránil gólu, tady není o čem. Že je jinak pravidlo o ruce paskvil, takže v tom občas mají galimatyáš i rozhodčí, to souhlas. Stejně tak souhlas, že je občas chaos v tom, kdy má VAR do zápasu vstupovat a kdy nikoliv. Ale tohle nebyl ten případ, tohle byla jasná chyba rozhodčích, to mi nikdo nevymluví.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                    wimpy     před 3 lety 15.09.2021 20:02 |  
                                    4 1

                                    No když můžou mít v pravidlech, že si ruku smíš nastřelit sám...
                                    To pravidlo je vůbec divné, píská se zvětšený objem těla, nepíská se přirozený pohyb. Ale co když (a tak je to většinou) splníš obě tyto podmínky? Pak záleží na tom, komu rozhodčí fandí?

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                      Boss82     před 3 lety 17.09.2021 16:17 |  
                                      0 4

                                      S tím, že pravidla fotbalu (obecně, nejen to o ruce) jsou mizerně napsaná a je v nich obří prostor pro tzv. šedou zónu (a tedy takový výklad, jak si zrovna usmyslí rozhodčí) v MNOHA různých situacích, které mohou nastat, naprosto souhlasím. Ale to nic nemění na tom, že za takové ruce, jako byla ta Bořilova, by se měla penalta pískat VŽDY. A to budu tvrdit, ať to bude v náš prospěch nebo v náš neprospěch. Prostě házená a fotbal nejdou dohromady, to se na mě nezlob.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                        wimpy     před 3 lety 17.09.2021 16:24 |  
                                        2 0

                                        Souhlasím. Ale nebavíme se o našem názoru na pravidla, ale o jeho současném platném výkladu.

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                          Boss82     před 3 lety 18.09.2021 07:37 |  
                                          0 4

                                          Tady je s námi naštěstí ve shodě i ten výklad. Šéf videorozhodčích Beneš to dobře vysvětlil v tom videu, kde se to řešilo.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                Karel13     před 3 lety 15.09.2021 11:37 |  
                                6 1

                                Jasná ruka ve vápně, kterou nikdo z téměř 12000 lidí neviděl, tak to jo ... Akorát škoda, že ses tedy neozval bezprostředně po zápase, když byla tak jasná ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                    bongor     před 3 lety 14.09.2021 14:09 |  
                    1 2

                    Kde ramena,tu kolena,brada věky neholená.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                      hiker42     před 3 lety 14.09.2021 16:20 |  
                      7 0

                      Lepší míč rukou nastřelenou od branky odehráti,
                      nežli jej prdelí vkleče do sítě nasměrovati.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            JohnyBeGOOD     před 3 lety 14.09.2021 00:26 |  
            0 1

            Však ta fotka je z toho záběru za brankou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          Snivec     před 3 lety 13.09.2021 22:18 |  
          4 1

          Prehraval jsem si to nekolikrat. Z toho zadniho zaberu to vypada, ze to jde fakt na ruku, ale stejne nemohu vyloucit, ze se to nakonec neodrazilo od hrudi. Muze to byt zkresleny pohled. Prijde mi divny odraz mice, kdyby to slo na ruku a ruka odskoci, tak mic pujde vice ve smeru strely. Dale nikdo vubec neprotestoval. Zaber nic moc, ja tu ruku vlastne nemuzu ani vyloucit a ani potvrdit.
          prehral jsem si to jeste zpomalene na youtube rychlosti 0,25x a vypada to, ze to dostal na biceps


          Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2021 22:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 11:58 |  
      1 1

      ..a taky nevztoupilo

  8. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Ragnarok     před 3 lety 13.09.2021 19:36 |  
    1 4

    Chtěl bych se zeptat Alanora na hodnocení 3 u Holeše ve Varšavě. Je 3 v jeho očích minimální hodnocení? Vycházím z toho, že pokud hráč nepredvede vůbec nic a naopak velmi negativně ovlivní zápas, tak je 3 moc a téměř jakákoli 5 nespravedliva.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Akuls     před 3 lety 13.09.2021 20:02 |  
    8 5

    Hodnocení více méně v pořádku, jen bych si dovolil upozornit, že přihrávku na Ekpaie před prvním gólem nenarýsoval Bah, ale Lingr.
    Po 20ti minutách i díky změně rozestavení Slovácka, nám odešla záloha. Ševčík, Lingr, Samek totiž neumí bránit, Slovácko nás začalo přehrávat v kombinaci a od našich záložníků nebylo vidět skoro žádný odebraný balón, byl to průchoďák. JiT na to zareagoval střídáním až po cca 40 minutách hry, podle mne to mělo být o dost dřív. Gól v naší síti totiž visel dlouho ve vzduchu.
    Jinak nevím, jaké záběry má k dispozici Komise rozhodčích. Údajnou ruku Bořila neviděl VAR, nikdo ani na obří plazmě "pod lupou" ve studiu O2TV, neprotestoval ani nikdo ze Slovácka.
    Navíc podle nových pravidel uplatňováných již na Euru 2020 není každá nastřelená ruka přestupkem proti pravidlům i kdyby byla od těla, pokud se jedna o přirozený pohyb.

  10. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 3 lety 13.09.2021 20:02 |  
    4 8

    Obrana se mi až na Laca nelíbila, Bah nejslabší takže klidně 4. Bořil nezastavil možná jistý gól tělem, ale možná rukou. Holeš není stoper. Slovácko potvrdilo, že patří do užší špičky pěkný výkon. Ale dát Kuchta v 11.minutě na 2:0 bylo, by po zápase. Takhle zase nervy, začátek druhé půle a konec zápasu z naší strany strašný. Za mě nejlepší na hřišti Laco, dát gól, tak 10. Výborný Mandous a Samek. Pochvalu si zaslouží i Ševčík, Ekpai nebo Standa. Hlavně potřebujeme prázdnou marodku. Pak to zase bude válec.

    • Re: hodnocení

      mig52     před 3 lety 14.09.2021 07:19 |  
      0 5

      No nevím.... . Tecl dal později na dva nula a po zápase nebylo...

    • Re: hodnocení

      fps     před 3 lety 14.09.2021 09:45 |  
      0 5

      jojo, akorát dle mně byl v obraně nejslabší Holeš, ten prostě na stopera nemá, asi něco jako experiment s Bořilem, hold nejsou stopeři, tak musíme vzít zavděk i Holešem a Bořilem, po euru je Holeš docela špatný, s tím co hrál minulou sezonu se to nedá vůbec srovnávat, ten by asi potřeboval ještě víc volna?

      • Re: hodnocení

        ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 12:00 |  
        3 2

        vzdávám hold AlešiMandousovi

  11. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    jose01     před 3 lety 13.09.2021 20:33 |  
    5 9

    nevím proč máme problém skoro každej zápas, kterej je těsnej dohrát v klidu, to jsou vždycky nervy. A moc nechybělo a byla remíz. To už náhoda nebude

  12. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 13.09.2021 22:26 |  
    6 9

    Komise rozhodčích si mysli,ze Bořil hral při braneni rukou. Mně to naživo v TV přišlo taky jako ruka,opakovacky sem nevidel.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.09.2021 22:29) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 09:55 |  
        9 12

        Kde tam vidíš ruku?

        Já v první řadě tedy vidím, že střelec (který u toho byl nejblíž) se vůbec nerozčiluje, negestikuluje směrem k rozhodčímu, dál pokračuje ve hře - z jeho reakce soudím, že ani k žádnému porušení pravidel nedošlo...

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 10:21 |  
          11 8

          A to je argument, že si soupeř nestěžuje? To snad ne...:)

          K prvnímu dotazu: a ty tam tu ruku nevidíš? Pusť si to video v článku v čase 0:44-0:48. Pokud tam nevidíš zásah míče do Bořilovy paže kousek nad loktem, nemáme se o čem dál bavit. Doufám, že to nemá být slovíčkaření, že ruka je anatomicky od zápěstí k prstům.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 10:29 |  
            13 9

            Shodneme se na tom, že ten střelec to viděl z největší blízkosti, ne? Neměl před sebou hromadu těl, ale jednoho hráče, musel vidět, kam ta střela jde a co trefila... vždyť to byly dva tři metry... byl blíž než jakákoliv kamera....

            Ty si dovedeš představit, že bys vystřelil ve vyložené pozici, soupeř zasáhl rukou a ty bys alespoň instinktivně nedal najevo, že došlo k porušení pravidel? že by ses alespoň neotočil na sudího, neudělal to gesto - pohyb jedné ruky směrem ke druhé, nebo alespoň nezařval: "ruka"...? Podle mého názoru tak disciplinovaný hráč neexistuje, aby si řekl, že to nechá jenom na sudím a vůbec se nepokusil na přestupek upozornit....

            Stejně tak ostatní hráči se chystali na rha byi víceméně překvapeni, že sudí něco konzultuje s VARem...

            Takhle prostě reakce týmu, který byl poškozen nevypadá...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 10:37 |  
              6 6

              Hezký, ale na tom videu jsi viděl, že míč trefil ruku nebo ne?

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 10:55 |  
                7 12

                A to video se objevilo 24 hodin po zápase... To muselo dát fušku ;-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 11:22 |  
                  5 6

                  Takže viděl :)

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  Lantenac     před 3 lety 14.09.2021 12:13 |  
                  10 2

                  Jojo, manipulujou videozabery, aby mohli Slavii poškodit. Občas se tady člověk dočte věci.

                  Každopádně z těch záběrů (který jsou bohužel nekvalitní) je podle mě zřetelný, že míč trefil Bořilovi ruku někde v místě bicepsu. Jestli to pískat jako hraní rukou (penalta + ČK za zmaření brankové příležitosti) je jedna věc, ale spekulovat o tom, zda se míč dotknul paže, je fakt mimo.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 12:51 |  
                    6 5

                    Ano, to je jediný záběr, kde se zdá, že to opravdu trefilo ruku...a mimochodem je značně rozmazaný... ze všech ostatní záběrů, z reakce střelce a z úhlu, pod kterým se míč odrazil ven, se zdá, že balón zasáhl rameno, či hruď...

                    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                      SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 13:41 |  
                      6 4

                      Počkej, ty si fakt myslíš, že to video je zmanipulované? Já měl za to, že si z toho děláš legraci... Nevím jaká je tam technika, ale nepřekvapuje mě, že video v pohybu zabírané z cca stometrové vzdálenosti není ostré jako břitva.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                        kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 13:58 |  
                        9 9

                        Tak zmanipulované.... je vybrán záběr z úhlu, kde to vypadá jako ruka, celý je přiblížen tak, aby to bylo máznuté a bílý balón na bílém rukávu nedovolí přesně určit, kde se ten balón dotkl.... Ale působí to dost skandálně na to, aby se to mohlo rozmáznout a mohlo se okolo toho hodně diskutovat.... a tím pádem se neřešil Pešek, či co já vím ještě... a mohlo se všude říkat, že rozhodčí pomohli Slavii...

                        nemám rozhodcovské zkoušky, ale nějaké malé školeníčko ano a vždycky mi říkali: sleduj reakce hráčů... když si nejsi jist, kdo má vhazovat a jeden hráč si vezme balón a druhý neprotestuje, tak je nech, i kdyby ti to stokrát připadalo obráceně... a tohle byl hodně podobný případ - Jurečka střílí... při střele stojí, nikam nepadá, neotáčí se, aby musel zavřít oči, nebo aby koukal jinam.... takže on musí stoprocentně vidět - je od toho pár kroků, kam ten balón dopadl.... a není tam ani sebemenší náznak toho, že by si myslel, že vidí ruku....

                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                          SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 14:20 |  
                          6 5

                          Aha. Hele, asi bych musel mít vlčí mhu, abych neviděl zcela jasně, že ho to trefilo na okraj rukávu (ten spodní). A na konspirační teorie taky nevěřím.

                          A co ti na školeních radili dělat, když jdou pro balon oba? Nebo se oba hlásí, že mají mít míč? Nebo když ti řvou útočníci "ruka!", i když jasně vidíš, že to hrál obránce prdelí? Prostě tohle pro mě není argument.

                          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                            kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 15:42 |  
                            7 2

                            To už ovšem záměrně nechápeš, co chci říci, že? Většinou chtějí balón oba - to už musíš ukázat na jednu stranu, od toho jsi rozhodčí....

                            A mě jde právě o to, že většinou útočníci řvou: "ruka", či "faul" ... to je právě ta normální reakce, kdy hráč vidí prohřešek proti pravidlům... kolikrát má jenom dojem, že ho viděl, protože ho vidět chce - každý hráč chce dát gól, chce penaltu... je to rozhodně častěji, než že se stane přestupek a nikdo ze zainteresovaných si ho ani nevšimne... vůbec nikdo neprotestuje ... to je prostě taková anomálie, že se vůbec nedivím tomu, že při několika záběrech Zelinka konstatoval, že tam žádná ruka patrná není...

                            Jako desetkrát jsem viděl Kuchtovu ruku při zpracování balónu ve vápně před tím, než ho poslal k zemi bek Olomouce - nebo to tak prostě vypadalo... až pak jeden záběr ukázal, že se ten míč odrazil od boku... a tam olomoučtí protestovali celkem vehementně...

                            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                              SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 15:55 |  
                              3 5

                              Já to chápu přesně, jen opakuju, že to nepovažuju za argument. Proto používám ty příklady. Tady všechny záběry vypadají stejně a jeden dokazuje kam přesně šel balon, protože je ze správného úhlu, přiblížený a zpomalený.

                              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                kjandourek (admin)     před 3 lety 14.09.2021 16:28 |  
                                3 8

                                A co když zrovna ten je matoucí? Opravdu ti nepřijde divné všechno okolo, čím se snažím argumentovat? Včetně toho, že Kuchty, kdy jsme si ze tří záběrů mysleli, že šlo o jasnou ruku?

                                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                  Boss82     před 3 lety 14.09.2021 18:49 |  
                                  4 11

                                  Neblázni, Karle, Ty víš, že v 95 % případů se s Tvými fotbalovými názory shoduji, ale tady obhajuješ neobhajitelné. Ta ruka je na tom videu úplně jasná. Kdyby se něco podobného stalo v zápase Sparta - Slovácko a v roli Bořila byl třeba Hancko, tak by tu okamžitě byla smršť příspěvků (především od Pehacka, Dalislavisty, Bongora, Vrška a několika dalších věčně ublížených slávistů), jak zase mafie rozhodčích s posvěcením Příhody tlačí káru Spartě.

                                  Buďme, sakra, objektivní! Rozhodně netvrdím, že nám rozhodčí pomohli úmyslně, ale prostě udělali velkou chybu v náš prospěch, a kdyby se jí nedopustili, s velkou pravděpodobností bychom 3 body nezískali. Přiznejme si to a smiřme se s tím.

                                  • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                    sicilianbrno     před 3 lety 15.09.2021 07:35 |  
                                    5 0

                                    Jenže je tu otazka, jestli tento zaběr v te dane chvili mel i Zelinka, kdyz se podle slov komise tento prukazny zaber zjevil az dalsi den...Zelinka na to mel minutu, a jestli rozhodoval z tech uhlu kamer ktery jsme videli vsichni tak tam ruka opravdu videt nejde, to musis uznat i ty. A jelikoz sudi Orel ruku nepiskl a var z tech zaberu nemohl ruku prokazat tak podle pravidel se muselo hrat dal....pokud Zelinka ten zaber mel nebo si s tim takovou praci nedal aby ho našel, je vec druha...

                                    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                      Boss82     před 3 lety 15.09.2021 10:23 |  
                                      0 6

                                      Dle dostupných informací ten záběr k dispozici měl, viz úryvek z článku na iDnes:

                                      "Televizní záznam průkazný záběr sice nenabídl, ale v přenosovém voze měl videoasistent Zelinka k dispozici detailní snímek, který přestupek odhalil."

                                      Jestli to Zelinka zjistil až s příliš velkým zpožděním (rozuměj několik minut po té, co k té situaci došlo) a už nechtěl (nemohl) do zápasu vstupovat, je možné. Ale to nic nemění na tom, že to je chyba rozhodčích, která nám pomohla.

                                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                        wimpy     před 3 lety 15.09.2021 10:28 |  
                                        7 0

                                        Také mohl ze záběru vyhodnotit, že se dle současných pravidel nejednalo o zjevnou chybu rozhodčího.

                                        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                          Boss82     před 3 lety 15.09.2021 19:22 |  
                                          0 5

                                          Tak jestli zabránění gólu rukou ve vlastním pokutovém území, které hlavní rozhodčí přehlédl, není zjevná chyba rozhodčího, tak už nevím co:-).

                                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                                  SirCohen     před 3 lety 15.09.2021 10:03 |  
                                  0 1

                                  Včerejší druhý gól Bayernu neměl platit, Lewandowski nic neříkal a obránce zvedl ruku, že je ofsajd. Záběr z úrovně ofsajdové čáry je matoucí.

                      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                        bongor     před 3 lety 14.09.2021 14:06 |  
                        5 4

                        Mám pravidelnou možnost nahlédnout do práce techniky,která dokáže udělat z komára vrabce,Takže stoprocentně
                        věřím jen záběrům okamžitě po zahrání a ne jejich upraveným verzím,navíc těm,které vyhovují posuzovatelům,věrným pohrobkům soudruhů.

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            houston (přítel SN)     před 3 lety 15.09.2021 09:25 |  
            2 1

            Vytvořilo Studio Lucas...

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              SirCohen     před 3 lety 15.09.2021 09:50 |  
              0 3

              Ale prosím tě. A dvojčata si Američani shodili sami a COVID neexistuje.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                houston (přítel SN)     před 3 lety 15.09.2021 12:21 |  
                1 0

                To jsem fakt napsal ? Kdy a kde, prosím tě ?

                • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                  SirCohen     před 3 lety 15.09.2021 13:49 |  
                  0 1

                  To jsem napsal já, jako další podobné konspirační teorie:)

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Lord_Edmund     před 3 lety 14.09.2021 10:08 |  
        7 2

        penaltu bych ještě chápal, ale červenou považuji za nesmysl. Úmyslná ruka to nebyla a měl ji skoro v přirozené poloze. Dlouho jsem neviděl za ruku ve vápně současně s penaltou i červenou.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 10:22 |  
          5 3

          Já souhlasím s argumentací té mluvící hlavy ve videu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 11:08 |  
        2 7

        ty fandíš komu? to se měl bořa zvednout a říct - ruka , prosím pentli proti nám??? .. podívej se na tikitaka a názory tam, vč. plukovníka. Na hrišti je rozhodčí. 99% otočených faulů, rohů, autů, golů (viz Macík v Bolce) žádný z hráčů nepřizná, protože by to byli samí Mirci Dušíni. Tak to prostě je a chyby se stávají a patří to k tomu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 11:32 |  
          8 6

          1. SK Slavia Praha
          2. ne
          3. zábavný pořad o fotbale neberu jako relevantní zdroj informací
          4. kdo tvrdí, že se měl přiznat?
          5. chyby se stávají, ano - například byla chyba rozhodčího, že to neviděl :)


          Komentář byl uživatelem upraven (14.09.2021 11:34) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 12:01 |  
            2 5

            ad 3 - je to dobrý pořad, pouští tam snad fake záběry? nepouští
            ad 5 - nic neprokázalo ruku na 100%


            takže asi tak

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 13:15 |  
              4 5

              3: Je to tematický zábavný pořad s kolísavou kvalitou. Vážně ho neberu.
              5: o tom se tu vede už poměrně dlouho sporu, já jsem přesvědčen po zhlédnutí 100x omletého záběru, že prokázalo.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 14:35 |  
                4 6

                prokázalo se akorát to, že člověk nemůže ruku odšroubovat a taky neovlivní to, kam soupeř kope. bořa šel reflexicně k zemi během pikovteřiny a snažil se blokovat spodek brány. zkus sebou fláknout jako vozembouch a myslet na ruku. trefil ho do rozhraní rameno/biceps ale nemohlo se jednat o úmysl. takže psát proti SKS považuji za nepřijatelné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          bongor     před 3 lety 14.09.2021 13:58 |  
          6 4

          Chtěl bych jednou vidět,jak na buzerantským foru přiznávají ,co se mělo písknout proti nim..To jen my jsem ti vyhlášení Dušíni a nahráváme jejich zoufalé snaze ,sesadit Slavii.Teď už dokonce Skřet začal kupovat západní noviny,aby se připojily ke spartu a v poslední době i k Seznamu.To víte,inflace je v běhu a každej si rád přivydělá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        wimpy     před 3 lety 14.09.2021 11:15 |  
        3 2

        Hele, Cohene, co přirozenej pohyb? Byla ruka v úhlu víc, než je k posouzení v gesci rozhodčího? Vím že nově pro tyto účely rozdělili ruku na třetiny. A hlavně, je nutná ČK, i když by se nařídila penalta, když v tom zjevně nebyl úmysl? Ptám se proto, že ty ta nová pravidla asi budeš mít nastudovaná. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

          SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 11:30 |  
          5 4

          Jak jsem psal níž, souhlasím s argumentací toho pána na videu. Koukám na theifab.com na aktuální pravidla (2021/22) a dělení ruky na třetiny tam nevidím, je tam rameno zeleně a celý zbytek paže + ruka je červeně. A to, že někdy se ČK při penaltě neuděluje a zmírňuje se to na ŽK, se hraní rukou netýká, je to jen v případech, kdy mohl a chtěl hrát míčem, jen to nevyšlo.

          https://www.theifab.com/laws/latest/fouls-and-misconduct/#direct-free-kick

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            martyni (přítel SN)     před 3 lety 14.09.2021 12:18 |  
            1 2

            Tyjo tak ted to konecne vidim, ze to byla ruka. Ale nejsem si uplne jistej, jestli Bora "neprirozene zvetsil telo". Puvodne ano, mel ruku hodne rozpazenou, ale v momentu doteku s rukou uz ji mel vicemene u tela a podle me mic se musel ruky dotknout, leda by si ji urizl.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 13:09 |  
              2 3

              Já se víceméně ztotožňuji s tím, jak to ten chlap celé popsal.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              bongor     před 3 lety 14.09.2021 14:00 |  
              1 2

              Et tu martyni?

          • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

            wimpy     před 3 lety 14.09.2021 12:38 |  
            1 1

            Ty třetiny se týkaly úhlu k tělu. První třetina se nepískala, prostřední nechali na posouzení rozhodčímu a poslední třetinu pískat musel. Jen si teď nevybavím, po kolika stupních to bylo.

            • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

              SirCohen     před 3 lety 14.09.2021 13:08 |  
              3 4

              V pravidlech nic takového není a to co popisuješ jsem nikde nepostřehl.

              • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

                wimpy     před 3 lety 14.09.2021 13:53 |  
                1 0

                Vysvětloval to před sezonou nějakej sudí v TV. Ale třeba to nakonec nezavedli.

      • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

        Akuls     před 3 lety 14.09.2021 18:08 |  
        17 0

        Já z těch výkladů Komise rozhodčích začínám být spolu s Vlastou Buriánem jelen, daněk a ještě srnec. Takže když Skalák v MB odstrčil před sebou běžícího Oscara a následně skoruje a sudí Zelinka gól uzná, tak VAR Franěk, který Zelinku upozorní na chybu pochybyl, protože gól sice byl podle Komise neregulérní, ale nejednalo se o zjevné pochybení rozhodčího, takže VAR měl držet ústa a neregulérní gól měl platit!?
        Proti Slovácku Bořil údajně zahrál rukou, kterou neviděl ani nikdo ve studiu O2TV na obří plazmě, dokonce ani pod lupou, ani nikdo z týmu Slovácka, ale až Komise ji viděla z nějakého záběru, který měla k dispozici v pondělí na svém zasedání. Ruku ovšem prý nemohl vidět sudí Orel, protože to bylo moc rychlé, ale VAR (Zelinka) ano. Ten ale asi neměl k dispozici ten "správný záběr" a evidentně si netroufal v tom fofru opravit rozhodnutí sudího a navíc v tom jistě hrála roli i ta skutečnost, že se z pohledu VAR nejednalo o zjevné pochybení rozhodčího. Přesto podle Komise se v tomto případě VAR ozvat měl a rozhodnutí sudího opravit. A protože to VAR neudělal, tak Zelinka dostal dokonce trest na jeden zápas, sudí Orel naopak nic?!
        No a v Karviné to bylo naopak, Julínek dostal za neodpískané likvidační fauly trest na 2 zápasy, zatímco VAR Pechanec, který to měl na videu jako na dlani a měl sudího upozornit na pochybení, jen jeden!?
        Myslím, že Příhoda s kolektivem se v tom začíná plácat jako nudle v bandasce.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 10:55 |  
      4 4

      k té ruce - koukněte se na jabka karvina, kde 5 hráčů ukazuje, že to roh není. Doležal to přizná ok. naproti u slovácka nikdo neprojeví ani náznak že by by mělo jít o ruku. bylo to ve finále 50/50, ale zelinka dostal trest ačkoli to vůbec nebylo na 100%. ta ruka tam v tom pádu lítala, ale v té blízkosti to není zádný záměr. přiklonil bych se k zelinkovi.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    gazza     před 3 lety 14.09.2021 03:57 |  
    2 16

    Vechet ze Slovácka asi v lednu zadarmo k nám .To by bylo super .Ten kluk je talent od boha.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Droosy     před 3 lety 14.09.2021 04:39 |  
      6 2

      Už zase píšeš zkalenej? Jako když jsi tvrdil, že Kolář měl proti Karviné střídat, nebo že největší podíl na Teclove brance má Stanciu?

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      Harvey     před 3 lety 14.09.2021 05:55 |  
      13 1

      Dovol mi pochybovat o tvých schopnostech rozlišit talent od boha, když nejsi schopný rozlišit Stanciua od Bořila (i poté, co tě tady na to někteří upozornili) nebo pochopit pravidla střídání. Navíc u kluka co má v první lize odkopáno necelých 90 minut.

    • Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

      ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 10:49 |  
      3 6

      dá nám gol a hned je to hráč pro nás???

  14. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    fps     před 3 lety 14.09.2021 09:33 |  
    12 3

    dle mně byl Ekpai lepší než Samek, a hlavně hrál skvěle celí zápas, kdežto Samek zvládl jen poločas, takže za mně bych známky vyměnil

  15. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Taky     před 3 lety 14.09.2021 09:57 |  
    9 0

    Celkem souhlas, ale Mandous rozhodně 8!
    A mně se Ekpai prostě líbí, tentokrát klidně i 7.

  16. hodnocení

    ColinSKS     před 3 lety 14.09.2021 10:47 |  
    7 7

    Pár vyjmenovaných : za mne AlešMandous 8 - první zápas, doma, před náma. výborná hra nohama a skvělý reflex. Na gol neměl, takto to vecheta podruhé už nikdy netrefí. Líbilo se mi hecování a vůbec dirigování hry. LacoTakacs za 7 je v poho, výbornej výkon. TomaHoleše na druhým stoperu nemůžu úplně dávat, ale hrál tak, že jsem si ho nevšiml, a tedy dobře. Nesouhlasím úplně s UboEkpaiem, běhal jako africká laň, zařídil gol - tak za 7. DanSamek se naopak - i díky mládí - po golu trochu vytratil a právoplatně byl střídán - za mne 6. Ještě snad Nico, o bod víc, protože pak se ta hra zklidnila. Bořa - jak jsem si řikal závar smrděl rukou, a v tikitaka se to rozebíralo - vypadalo to na rameno ale na velký hraně. Nemám na to názor zda pentle ano či ne. Vamos a la Union!!!!

  17. Re: Hodnocení slávistů - 7. kolo

    Nosorozec     před 3 lety 15.09.2021 12:31 |  
    8 2

    Zvědavý jsem byl hlavně na Aleše Mandouse, pro kterého to bylo první soutěžní utkání za Slavii a už při předchozích zápasech se dost diskutovalo o tom, že by měl dostat prostor. Mandous utkání zvládnul sebevědomě a připsal si i jeden skvělý zákrok. Ondra Kolář je sice skvělý gólman, ale podle mě by i následující utkání měl odchytat Aleš, protože Ondra na mě působí, že má po jaře naštíplou psychiku. Ten cikán Roofe ho mohl klidně zabít a Ondru to trochu psychicky poznamenalo, což občas ovlivňuje jeho reakce na hřišti. Proto bych mu dal podzim na to, aby se dal do pořádku s tím, že by nyní na podzim chytal převážně Mandous a během zimní přípravy by si to spolu rozdali o to, kdo bude aktuálně lepší a bude na jaře jedničkou.
    Další hráč, který je hodně sledovaný, je Daniel Samek. Proti Slovácku parádně uklidil míč do branky a poslal nás do vedení. Při jeho střídání bylo vidět, že je na sebe přesto naštvaný a není úplně spokojený se svým výkonem. Tenhle kluk na sobě bude evidentně vždy tvrdě makat a dotáhne to daleko!
    Líbil se mi samozřejmě také výkon Laca Takacse, který opět ukázal, že pro českou ligu je naprosto dominantní hráč. Kéž by mu vydrželo zdraví.

  18. To nebude zítra Slavia na ČT ?

    Slávista 51     před 3 lety 15.09.2021 19:42 |  
    0 4

    Proč !