Výsledky Slavie od posledního podcastu nebyly zrovna povzbudivé. Sešívaní prohráli na hřišti Legie Varšava 1:2 a vypadli tak z Evropské ligy. V první části jsme se k zápasu vrátili, subHuman se podělil o dojmy z náštěvy zápasu přímo ve Varšavě a okolnosti toho, že se na zápas několik desítek slávistů osobně dostalo. Při diskuzi o losu základní skupiny Konferenční ligy se zase Ragnar podělil o dojmy z návštěvy zápasu Feyenoordu jen před několika dny. Na tom, zda můžeme být s losem spokojeni, jsme se neshodli, cílem Slavie však tak jako tak podle nás všech nemůže být nic jiného než postup do jarní fáze soutěže. V druhé části podcastu jsme se vrátili k zápasu v Karviné, probrali tři inkasované branky a neschopnost udržet vedení, přespříliš tvrdé fauly domácích hráčů, Aihama Ousoua a Madse Madsena, kteří do zápasu zasáhli a samozřejmě také další skvělý výkon Daniela Samka. V posledním segmentu jsme se věnovali přestupům Davida Zimy a Abdallaha Simy, situaci v kádru na postu stoperů a novinkám, o které se podělil v pořadu Hovory z Le Palais Jaroslav Tvrdík. Na závěr přidal ještě subHuman důležitou zprávu pro fanoušky mířící v sobotu na benefiční zápas pro Jakoubka Jandu do Strakonic.
Obsah:
(00:00) Legia - Slavia 2:1, los skupiny Konferenční ligy
(30:00) Karviná - Slavia 3:3
(45:00) Přestupy, aktuality z rozhovoru s J. Tvrdíkem
Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Dru Zeree před 3 lety 05.09.2021 16:31 |Toho Ragnara tedy moc nechápu. Říkat u turniketů, že je to fajn, že alespoň něco po majitelích zbyde a 4 tituly za 5 let označit za pozlátko je docela divný. Chlapec působil, že jedna z nejúspěšnějších ér Slavie ho vyloženě sere a už se těší, až budeme zase krachovat a on si bude moci postěžovat na Tvrdíka a jak to tušil.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Droosy před 3 lety 05.09.2021 18:42 |Jj, taky ho nechápu. Zněl, jako by byl nastvanej, že je Slavia úspěšná
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ados před 3 lety 05.09.2021 21:48 |Oni všichni aktéři, tak nějak nemaj Tvrdíka v oblibě, alespoň tak mi to přišlo. On to se svojí minulostí má a bude mít vždy těžké. Neříkám, že je dokonalý šéf, ale pro Slavii udělal nejvíc ze všech a to mu už nikdo nevezme.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
slavistajiri před 3 lety 06.09.2021 13:40 |všichni na jeho neúspěch čekají a přejí si ho, aby pak mohli říkat "já to říkal, je to neschopný trdlo". Na tom nic nezmění ani 10 titulů.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
slamacek (přítel SN) před 3 lety 05.09.2021 20:21 |Nevim kdo z Vas to rekl, ale myslet si, ze tymy jako union, feynord mame porazet... chlapce, chlapce... Jako kazdy z nas je svym zpusobem zaslepeny, ale trochu soudnosti by neskodilo.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Kapitán před 3 lety 06.09.2021 08:00 |jeste beru Feyenord ale podelat se pred Unionem, ktery je poprve v evrope? uf
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 06.09.2021 08:27 |Takže dle tebe je kvalitnějším týmem Maccabi, které bylo dvakrát ve skupině LM?
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Kapitán před 3 lety 06.09.2021 09:03 |podle me jsou to vsechno srovnatelne tymy a bude zaviset na aktualni forme.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 06.09.2021 09:17 |Takže bude hrát aktuální forma a ne kolikrát daný klub byl v Evropě.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
fps před 3 lety 06.09.2021 09:42 |zkušeností hráčů z předchozích pohárových zápasu má určitě vliv na zápas, ale jelikož že za nás nebudou hrát ty nejlepší, tak zkušenosti nevyužijeme
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
slamacek (přítel SN) před 3 lety 06.09.2021 09:19 |hodnota tymu dle transfermarktu:
Feyenoord - €101.30m
Union - €77.80m
Slavia - €73.10m
Maccabi - €17.43m
pravda lezi na hristi, tohle jsou jen cisla. Porazit muzeme vsechny, ale pronest ze bychom je meli porazet? To jsme meli i Legii a Ferencvaros... Postup bude uspech z teto skupiny
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ragnarok před 3 lety 06.09.2021 09:12 |Podle mne je to trošku jiné Maccabi, ale to nevadí. Kvalita nižší než loňská Beer Sheva.
Skupina je ale opravdu těžká, byť Berlín na 7. příčku Bundesligy nepatří a v nejbližších letech spadne. Je to anomálie, jako když hrál poháry Freiburg atp. HSV, S04, Werder se znovu vrátí. Ale pořád je to tým zvyklý na rychlé tempo a nebude mít s námi problém. Může nás porazit, stejně tak s námi může i vyhrát. Feyenoord to samé, byť tam šla ta úroveň hodně dolů a jméno je lepší reality. Je to až s podivem, že se do špičky prodral Alkmaar, Vitesse, kolem špičky hraje Utrecht a Twente. Bylo to však i tříve s Tilburgem a Heerenvenem.
Jen doufám, že neplatí, že EKL dáváme na druhou kolej. Naopak bychom měli dát najevo, že i přes klopýtnutí v předkolech se s námi musí počítat a potvrdit to v téhle skupině na úrovni Evropské ligy.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 06.09.2021 09:20 |Máme snad ve skupině Maccabi Haifu nebo se pletu? Ale i Maccabi Tel Aviv byl dvakrát ve skupině LM.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Karel13 před 3 lety 06.09.2021 09:50 |To máme opravdu blbé vyhlídky, když nás může porazit a stejně tak s námi může i vyhrát. Jenom mi není tak docela jasné kdo. Maccabi, Union? A Feyenoord to samé ...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ragnarok před 3 lety 06.09.2021 10:26 |Všichni. Kdyby tam byla Flora a Lincoln, tak to jsou týmy, se kterými lze jen vyhrát, jinak je to ostuda. Je mi líto, že nechápeš, co tím myslím. Myslím tím, že jsou to vyrovnané týmy s námi. Kdyby tam byl Leverkusen, tak s ním vyhrát je s velkým vypětím. S Unionem to lze při normálním výkonu.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
kjandourek (admin) před 3 lety 06.09.2021 10:44 |Zjevně jsi nepochopil, že se ti podařil "milej překlep".... napsal jsi, že nás mohou porazit a mohou s námi i vyhrát... to je pro nás dost špatné, protože to nějak nepřipouští možnost, že bychom mohli vyhrát my...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Karel13 před 3 lety 06.09.2021 11:03 |Mně je zase líto, že stále nechápeš, co jsi napsal ...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
mig52 před 3 lety 06.09.2021 09:13 |Viděl jsi Union hrát? Já několikrát a jistý úspěchem proti nim si vůbec nejsem. Za mne těžší soupeř, než Fey., ale soudím dle minulé sezóny, v obou týmech mohlo dojít k výrazným změnám, takže může to být i naopak, až tak do hloubky změny u soupeřů nesleduji.
Komentář byl uživatelem upraven (06.09.2021 09:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Viděl jsi Union hrát? Já několikrát a jistý úspěchem proti nim si nejsem vůbec jistý!.
Skrýt původní komentář
Podcast
japoko před 3 lety 05.09.2021 22:43 |Divná záležitost, zejména od těch dvou fans!
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ragnarok před 3 lety 06.09.2021 10:24 |Asi nejlepší Mezi námi fanoušky. Střízlivé, realistické, zejména Subhuman se mi líbil, jak přesně vystihoval v mnoha částech situaci. Je evidentní, že vše není zalito sluncem i když to možná není na první pohled vidět a i když je to tak z nejvyšších míst podáváno. Podobně hovořil i Doležal, byť ho vůbec nechci srovnávat, přínos JT pro Slavii je neocenitelný a neskutečný. Reagovat ale na jeho vysvětlení, že je to tedy vysvětleno, je vše ok je takové.... Naivní. Podovně by své kroky mohl vysvětlit Babiš (všichni by se tomu smáli), podobně hroutící se systém vysvětloval Jakeš (všichni se tomu dodnes smějí). Tady je akceptace vlastně všecho, co předseda řekne, i když to jednou je, že Sima nepůjde pod 20 a následně je super, že jde za 8. I když se vyhlásí, že dříve než za 2 roky nepůjde nikdo pryč a následně jako kdyby to neplatilo. Pokud máme rozpočet na dva roky, což zaznělo, tak to znamená, že ty prodeje se vůbec dělat nemusely.
Přitom dříve padlo tolik věcí, které nyní jako kdyby neplatily. Středoevropský hegemon, nebudeme prodávat levně, radši počkáme, budeme rozpočet v rozmezí 1-1,3 miliardy,.. Ve světle těchto prohlášení jsem cítil i naladění obou hostů, byť asi každému z nás by se líbilo mít takový rozpočet, prodávat hráče za ceny jako Záhřeb, Salzburg, polské kluby. K tomu je třeba dost práce a dobrá strategie, která je konzistentní a nemění se rok od roku. Otázka je, jestli něco takového jde naplnit s vlastníkem, jakého Slavia má, zda si lze i nyní počkat na lepší nabídku. Pokud je zajištěn rozpočet na dva roky, tak by to jistě šlo. Ale on asi zajištěn na dva roky není.
Evidentní je, že zatím projekt Tvrdíkovy Slavie vychází nad očekávání, protože 4 tituly, LM a dvě účastni na jaře a prodej Součka za solidní sumu je prostě a jednoduše velký úspěch. Tvdíkův. On je ten, kdo určil tu strategii. Ve stejném objemu a stejné lize jako na Spartě a je jednoznačně úspěšnější.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
deny91 před 3 lety 06.09.2021 10:41 |Polské kluby za žádné závratné částky neprodávají, podívej se na jejich přestupy. V tomto ohledu jsme na tom lépe.
Co se týče rozpočtu: nenapadlo tě, že je zajištěn na dva roky právě i díky penězům za přestupy Simy a Zimy? Nikde nebylo řečeno, že máme zajištěný rozpočet na dva roky a nad to jsme ještě inkasovali stamiliony za ty dva.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
looko před 3 lety 06.09.2021 11:15 |Dobrý den,
ještě jsme nestihl poslechnout poslední Mezi námi fanoušky a tak se nemůžu vyjádřit k obsahu. Měl bych dotaz, abych věděl kdo v podcastu mluvil. Vy jako Ragnarok jste v podcastu uveden jako Ragnar ? Děkuji
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ragnarok před 3 lety 06.09.2021 12:41 |Ne, nejsem.
Polské kluby prodávají za hodně solidní sumy. Vysvětlím proč to tak hodnotím: Zatímco my máme Evropou prověřené hráče a stejně za ně nedostaneme pořádně zaplaceno, tak Poláci prodávají hráče zcela neprověřené. Moder 11 milionů do Brightonu, pak obrovské množství hráčů za 5 milionů (Bednarek, Szymanski, Karbownik,Piatek, Bialek...) Na to, že rozhodně nehráli jaro v pohárech, tak jsou to super peníze. Je mi to líto, protože prodat Masopusta za 6, Holeše za 6 a hlavně Coufala za 10 by se hodilo a to jsou přestupy, které by umožňovaly to budouvat odspoda a Zimu se Simou si ještě dodělat. To by se ale včas musela točit ta střední generace jako Kolář a Olayinka.
Fotbal v ČR je hrozně těžká věc na řízení, plánování... Nejsou jisté výnosy, zato na straně nákladů je to poměrně jasné a požadavky hráčů, agentů, klubů, odkud chceme nakupovat - viz Daněk např.) jsou srovnatelné s Evropou. A jinak to přitom nejde, abychom v té Evropě mohli uspět. V ČR navíc se specifikam podivného prodeje televizních a marketingových práv, které by individuálně v našem klubu pomalu neuživili ani Stancia, Koláře či Olayinku.
Člověk často hodnotí spoustu věcí kriticky, ale je to opravdu strašně těžké. Míra rizika obrovská, hranice neúspěchu tenká. Je až neuvěřitelné, co se Slavii podařilo. Je potřeba si ale uvědomit, že ta konzistence Sparty v zázemí a financování jednou prostě k tomu úspěchu dojde. Zvlášť pokud budeme dělat chyby.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
kalex před 3 lety 06.09.2021 13:12 |ty televizní práva jsou ten největší problém. A ten rudý primerák se ještě bude prsit, cože on to pro český fotbal neudělal.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
wimpy před 3 lety 06.09.2021 13:03 |Tyhle prohlášení, co se určitě nestane, jsou vachrlaté a já moc nerozumím, proč je Tvrdík dělá. Vlastně rozumím, je to určitý druh populizmu a lidé to chtějí slyšet. Nicméně předpokládám, že ty výroky jsou v době, kdy jsou vyřčeny, míněny vážně. Nabídku na Simu za 10 Mega Euro před rokem odmítl. Situace je jiná nejen asi v ekonomice klubu, ale na trhu s hráči.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Lunaris před 3 lety 07.09.2021 12:58 |Co se týče Simy, vždyť to JT docela vysvětloval. V klubu byly dokonce obavy o to, jestli bude dál hrát fotbal, zároveň když vidíš duely české ligy a výkony rozhodčích, tak prodáváš hráče, o které je zájem, dokud jsou zdraví.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
slamacek (přítel SN) před 3 lety 06.09.2021 15:50 |Co se letosnich prestupu tyka, tak mne by zajimal nazor treneru. Z obchodniho hlediska nema cenu hodnotit, tam je to jasne.
Simu bych ja asi prodal take. Po jeho hernim propadu na jare a vlastne po tom co zaril jen pulrok, je to super krok. Mozna si jednou budeme drbat hlavu, ale proto tam jsou % z dalsiho prodeje.
Zimu bych ja osobne neprodaval. Jednak si mysilm, ze za nej nemame nahradu a uvazovane prichody se nepovedlo zrealizovat. Porad je to ale nabidka za kluka na pomezi zakladu.
Je otazkou na kolik jsme byli nuceni prodavat, resp. kolik penez bylo potreba z prodeje ziskat. Pak se jde cestou nejmensiho zla.
Otazka mozneho vetsiho prijmu tv prav? jen pro srovnani, tusite nekdo kolik se plati za moznost sledovani, v polsku, madarsku, rumunsku, bulharsku? Jak je podporovan sport u nasich sousedu ? To je treba ohrnomnz rozdil pokud je pravda co Tvrdik popisuje a proto si myslim, ze je maly zazrak, kde se zatim pohybuji nase kluby, ale ta doba muze brzy skoncit...
Tedy je naprosto nezbytne a to by si meli uvedomit vsechny kluby, ze pokud chteji ziskat vice penez do svych rozpoctu, museji sve hrace prodava v ramci ligy do top klubu za nizsi castku a vyssi % z prodeje. Az budeme mit hrace v top ligach prijde i rada na prime prodeje bez prestupni stanice v top klubech. J
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Snivec před 3 lety 06.09.2021 16:52 |Nazor treneru se da lehce odhadnout. JiT zminoval, ze nyni neni dobra doba na prodej Simy, ze jeho cena je nizka, takze veril v jeho rust, ale zase bude v pohode s jeho odchodem, protoze s nim pocitali a privedli nahradu. Co se tyka Zimy, tak to je jednoznacne oslabeni a nepocitali s tim, kdyz posilali nejdrive Laca do Polska. Tady se jednalo o zalepeni financni diry po nepostupu do LM a neprestupu Oliho. Ze se jedna o nutne doplneni rozpoctu je jasne podle toho, ze prodavame 19 leteho perspektivniho hrace a nemam za nej nahradu. Tohle treneri museli vzit jako fakt a urcite z toho nadseni nebyli. Stoperska dvojice bude nase nejslabsi pozice a nedej boze, aby se zranil Kudy a museli jsme stavet zcela novou stoperskou dvojici z Tarase plus hrac, ktery to u nas nikdy nehral nebo si nepamatuje, kdy naposledy hral.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
bbslavia před 3 lety 06.09.2021 12:00 |Dobrý den,jsem rád,že qeulhar řekl natvrdo,že prodávat jsme museli,abychom zalepili díry v rozpočtu díky nepostupu do 4 kola LM.Rozpočet je takto nastavený.Příští rok to bude to samý.Proto slova pana Tvrdíka o tom,že máme na dva roky zajištěný rozpočet je jen proklamace pro média a fanoušky.To,že jsme nepřivedli žádnou kvalitní posilu na stopera,je dáno penězi.Prostě na drahou posilu za 100 miliónů nemáme.Situace kolem stoperů mě zneklidňuje.Při vytížení Kúdely a dalších opakovaných zraněních to může být velký problém.Stačilo se podívat včera na reprezentaci,jak podobným způsobem lepila složení stoperské dvojice.Stačilo zranění Kúdely a odjezd Zimy.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 06.09.2021 17:58 |Jasně, všichni vidí do účetnictví klubu a finančních toků... Tvrdík těžko může až tolik kecat, když dříve či později budou muset zveřejnit výroční zprávu, kterou neokecají. Já si myslím, že je finanční plán nastavený na EL/EKL, tj. počítá se s tím, že skončíme víceméně na černé nule. Letními prodeji si tvoříme polštář a případně tím umožňujeme investice nad plán, anebo nákupy v zimním období.
Když najednou potřebuješ někoho koupit nebo na něco poslat peníze, těžko se to dělá s vyrovnaným rozpočtem. Něco jiného je, když máš rezervu 300M... navíc platby za hráče jsou dneska obvykle rozložené do více splátek.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
bbslavia před 3 lety 06.09.2021 18:13 |Nezlob se na mě,ale snad si nemyslíš,že rozpočet 800 mega naplníš příjmy z KL nebo EL a penězi od sponzorů a fanoušků.To,že nepřišela žádná kvalitní posila na stopera a jen jsme se snažili prodloužit hostování Kacharabovi a přivedli za drobné Ouasu,to snad vidí každý.Rozpočet musí být nastavený na příjmy ze 4 předkola Lm a v případě nepostupu do LM,tak další příjmy z EL neb KL.Jinak nemůžeš naplnit rozpočet na příjmové stránce,nezbývá než prodat hráče,o které je zájem.Vzpomeň si na postup do LM a zájem o Krále.Bylo to na jeho rozhodnutí.Klub ho nikam netlačil.Proč asi?protože jsme dostali peníze za postup do LM a nebylo třeba naplnit rozpočet o chybějící peníze.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 06.09.2021 18:19 |Z předchozích let máme přebytky, plus platby za Součka jsou rozložené, takže pokud jsme skončili dejme tomu 200M v plusu za loňský rok a přijde polovina peněz za Součka, plus k tomu sponzorské plnění, tv práva a příjmy za výhru v lize atd., tak to dá nějakých 500M. Do toho 100M za konf. ligu, nevím, kolik nám přijde za desetiletý koeficient, ale snad to taky bude ke 100M. Takže už se dostáváme někam k 700... a není v tom vstupné a nějaké další věci. Čili pokud umím počítat a něco v rychlosti nespletl, mně to na velmi hrubo vychází.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 06.09.2021 20:19 |Vstoupím do Vaší diskuse - za Součka mají být 3 splátky, tedy 1/3 ne polovina peněz. Objektivně vzato - zisky se zčásti použily i na úhradu splátky půjčky od Číňanů (loni půjčka a asi i předpředloni nebylo uhrazení ztráty vkladem do základního kapitálu, ale jen půjčka) a nevím, jak bylo účetně vykázáno loňské snížení platu hráčům, které jim bylo nakonec dorovnáno (Tvrdík někde hovořil, že to bylo pojato jako půjčka od hráčů, ale spíše si myslím, že to byla normální nákladová položka na služby = platy hráčům coby OSVČ a ne kvazi půjčka). Takže letos předpokládám úroveň rozpočtu včetně časového rozlišení nákupů hráčů mezi 700 - 800 mil.Kč, vzhledem k neúčasti v LM spíše na té spodní hranici. Ten rozpočet po vypadnutí z LM (a to bez bonusu za 4. předkolo LM) a následně i EUFY (i když tady ten rozdíl mezi UEFOU a Konferenční ligou mohou pokrýt nevýplaty bonusů - pokud je to pravda, že na to smlouvy nemyslely) není plně pokrytý a rovnou se počítalo s prodejem dvou hráčů na dorovnání předpokládám cca 200 mil.Kč a co by z toho bylo navíc, by byl zisk (a možná i dividenda majiteli, kdyby se Sima prodal za opravdový ranec, což se z různých důvodů nakonec nestalo, ale stejně šel za relativně dobré peníze vhledem k půlročnímu zazáření a následným zraněním a poklesu formy i nastavení jeho hlavy na přestup a i Covidu a uvědomte si, že i Tvrdík nemohl riskovat další pokles jeho ceny tím, že by ho držel ve Slávii a on byl třeba furt zraněný a nic moc - jak by to obhajoval před majiteli?) či by se část mohla dál investovat. V plánu byl prodej Simy a Oliho. Oli nevyšel kvůli zranění, tak se pro jistotu a narychlo prodal Zima na kterého byla slušná nabídka (Maso byl myslím už zraněný a kdo ví jaké na něj byly skutečné nabídky a Holeše si nedovolili prodat, protože doprostřed na def.zálohu kromě velmi průměrného Hromady a velmi nadějného, ale mladého Samka nikoho nemáme a Stanciua za ty peníze Turkovi prodat nechtěli, tak holt riskli stopera Zimu). A prodej Zimy byl narychlo náhradní řešení - protože Kačaraba je tu jen na prodlouženém hostování, Kůdela byl v trestu, Aousou je mladý a doma hrál jen 2. ligu - takovou kliku a kvalitu jako Zima a Sima = rovnou do základu mít nebude. Je možné, že v zimě nejspíš zkusí ještě toho Šerifa - protože Kačarabu zatím nekoupili - proč? Čeká se na peníze? - nemyslím si, čeká se na někoho, na kom to bude stát za rok, až bude Kúdelovi 36 let? Asi ano, na Hovorku se spolehnout zatím nemůžou, Takács měl jít do Polska a aousou je investice použitelná do nosné trojice stoperů nejspíš až od jara či ještě později - přeci jen doma hrál 2 ligu, tak asi jediné logické vysvětlení je že si počkají do zimy na Šerifa (či někoho podobného). Ostatně i nákup Madsona jako reakci na zranění Provoda je diskutabilní - spíše je to také nákup pro příští rok, protože v Rakousku nehrál základ a než se do toho u nás dostane, tak bude Provod zpátky. No rozepsal jsem se, končím.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 06.09.2021 20:28 |Teda ještě se vrátím k tomu nákupu Kačaraby - myslím, že ho nakonec koupíme (a podle stavu Hovorky v zimě asi ještě dalšího stopera), takže možná že se zatím nekupoval, když ještě nebyl jistý prodej Simy a Zimy = naplněný rozpočet a teď nebo v zimě se to dotáhne. Tím chci říci, že na něj máme, ale zrovna se to nehodilo jen nakupovat, když ještě nebylo prodáno a zajištěno.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 06.09.2021 20:35 |Já si myslím, že v zimě koupíme max. 1 stopera (Tarase nepočítám, toho považuju už za "našeho"). Ousou je náhrada za Kudyho. Kačaraba u nás může na levém stoperovi hrát pár let, je u něj jasně vidět zvyšující se forma, navíc umí slušně komunikovat. A když se do herní rotace zapojí aspoň jeden z Tijany, Hovorka, Takácz, tak máme 4 stopery, z nichž dva na ligu určitě mají (Kudy a Taras), jeden je naděje do budoucna (Ousou) a pak jeden ze tří buď mezinádorně zkušený stoper s problematickými koleny, nebo průměrně zkušený ligový stoper, nebo naděje do budoucna (Tijany). Takže i nákup Sherifa je myslím skoro zbytečný luxus. Jasně, pokud by se z těch tří "čtvrtých" stoperů nikdo nechytil, tak pak je asi na místě stopera kupovat. Ale jinak si myslím, že máme v tomto vyřešeno. Minulý rok jsme to odehráli taky na 4 stopery.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 07.09.2021 17:27 |A ještě poslední komentář k Tobě. S těmi stopery se nějak nemůžem dopočítat. Takže Kačaraba náš není a musí se koupit = zaplatit. Kůdelovi je přes 34, příští sezónu mu bude přes 35 let. Z toho vycházím. Zatím máme 4 stopery - Kúdelu, Kačarabu na hosotvání = předpokládám 1. nákup, Ousoua - ten se zatím bude muset zaučit a vypracovat a Takácse - ze zdravých stoperů byl jako volba 5 a podle zdravotního stavu Hovorky by byl možná i 6. A toho chceš řadit na roveň prodanému Zimovi? já ne. A ještě je tu Tijany - hrál ligu jen půl roku a půl roku marodí - stejná nejistota jako Hovorka (u něj převažuje spíš zdravotní riziko, ale nakonec i herní - po zranění taky hodně chyboval!!). A možná začnem zapracovávat nějakého mladého hráče (Prabsl? - ale to bude tak na 2-3 roky). Takže jestli se chceme kvalitativně posunout, hodně napoví co forma a zdraví Hovorky letos na podzim. Jestli bude vše OK, asi by mohl do budoucna nahradit Kúdelu, jestli to nebude úplně ono, nahradí Takácse na jeho pozici a pro budoucnost se bude muset koupit ještě jeden hodně kvalitní stoper (tj. 2. nákup) s předpokladem být vůdcem jako Kúdela (v Kačarabovi ani Ousouovi to nevidím a Takács se mi herně nikdy moc nezamlouval). Tolik k tomuto tématu.
Komentář byl uživatelem upraven (07.09.2021 17:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A ještě poslední komentář k Tobě. S těmi stopery se nějak nemůžem dopočítat. Takže Kačaraba náš není a musí se koupit = zaplatit. Kůdelovi je přes 34, příští sezónu mu bude přes 35 let. Z toho vycházím. Zatím máme 4 stopery - Kúdelu, Kačarabu na hosotvání = předpokládám 1. nákup, Ousoua - ten se zatím bude muset zaučit a vypracovat a Takácse - ze zdravých stoperů byl jako volba 5 a podle zdravotního stavu Hovorky by byl možná i 6. A toho chceš řadit na roveň prodanému Zimovi? já ne. A ještě je tu Tijany - hrál ligu jen půl roku a půl roku marodí - stejná nejistota jako Hovorka (u něj převažuje spíš zdravotní riziko, ale nakonec i herní - po zranění taky hodně chyboval!!). A možná začnem zapracovávat nějakého mladého hráče (Prabsl? - ale to bude tak na 2-3 roky). Takže jestli se chceme kvalitativně posunout, hodně napoví co forma a zdraví Hovorky letos na podzim. Jestli bude vše OK, asi by mohl do budoucna nahradit Kúdelu, jestli to nebude úplně ono, nahradí Takácse na jeho pozici a pro budoucnost se bude muset koupit jeden hodně kvalitní stoper s předpokladem být vůdcem jako Kúdela (v Kačarabovi ani Ousouovi to nevidím a Takács se mi herně nikdy moc nezamlouval). Tolik k tomuto tématu..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 07.09.2021 18:08 |Já právě Tarase beru jako našeho... Karl je teď v pozici, kdy si zase nemůže moc vyskakovat, posíláme jim tam hráče na hostování, čili počítám, že na konci sezóny Tarase koupíme za celkem levno. Proto ho beru jako "našeho" hráče. A počítám, že stabilní dvojice bude Taras - Kúdela. Zima by podle momentální formy všech stoperů seděl na lavičce a hrál by pouze v případě zranění. Čtvrtý stoper je pak v kádru v podstatě jenom na to, aby se řešily extrémní situace (dva zranění/vykartovaní stopeři), což se stává velmi sporadicky.
Plus máme v kádru několik hodně náhradních alternací - Holeš, Samek, v zimě podle slov Tvrdíka přijde do kádru Prebsl. Takže podle mě máme stoperů habaděj a jediný trochu problém je, že nemáme tři rovnocenné zapracované stopery, ale ten třetí (Ousou) je zatím velká neznámá. Nikdo z nás ho neviděl hrát pořádně na svém postu, takže je těžké ho nějak hodnotit. A klidně může být lepší, jako Zima.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 06.09.2021 20:41 |Díky za upřesnění. Já do klubového účetnictví nevidím, čili prostě spekuluju, asi jako všichni tady... Tvrdíkovi věřit můžeme, nemusíme, ale já nevidím moc důvod, že by kecal... kecat by mohl tak leda v případě, že už klub v podstatě krachuje a on se snaží jenom o nějakou chvíli oddálit to, až se na nás slítnou supi. Tohle je sice mokrej sen spousty lidí v ČR, ale podle mě se to neděje. Potom tudíž nemá podle mě důvod kecat. Čili já ty prodeje beru ne jako vynucené současnou situací, nebo lepení díry v letošním rozpočtu, ale vytváření polštáře proto, abychom nemuseli při špatných sportovních výsledcích lepit rozpočet pro příští nebo přespříští sezónu. Protože lepení rozpočtu si představuji tak, že vím, že letos získám max. 400M, a tudíž pokud nikoho neprodám, nebudu mít v březnu na výplaty. Takhle podle mě ale náš rozpočet nestojí. Navíc výdaje se při příjmech z pohárů automaticky navyšují (kvůli bonusům hráčům a klubům, kteří nám hráče prodali), čili klubu z toho v pokladně zbyde myslím méně, než to na první pohled vypadá. O něco chytřejší budeme, pokud uvidíme výroční zprávu a úč. závěrku, ale jelikož ty jsou obvykle bohužel veřejné tak 2 roky ex-post, tak už to bude stejně jedno.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 07.09.2021 17:04 |Jenom k tomu co ty nebo možná já nazývám lepením rozpočtu - prostě prodej hráčů je normální plánovaná položka rozpočtu stejně jako částka na nákup hráčů. Vím, že ze sponzoringu mám takové výnosy (příjmy), ze vstupného takové, od UEFY za poháry takové, z ligy = LFA takové a případné doplatky z minulých prodejů (v účetnictví časově rozlišené) v takové výši a celkové výdeje (náklady) máme takové a ve výdajích je položka X na nákup nových hráčů a v příjmech je Y za prodej hráčů. To je úplně normální plánování. A jestli jsem to nazval zalepili - tak to je slang, hovorové vyjádření pro dorovnání výdajů. A myslím si, že rozpočet by bez prodeje alespoň za 150 mil.Kč nebyl naplněný - ale je pravda, že účetní závěrka je v rejstříku tak s dvouletým zpožděním, takže jde velmi těžko na základě z 3 let starých výkazů odhadovat náklady (výdaje) a výnosy (příjmy) aktuálního roku (šlo by to podle loňských výkazů docela dobře, tam by za běžného stavu nebylo tolik neznámých (hlavně v té části platů hráčů a časového rozlišení nákladů na nákup hráčů a příjmů z jejich prodeje).
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
MKCZ83 před 3 lety 07.09.2021 18:02 |Jo, to že budeme prodávat, je pochopitelné. Proto z části nechápu, že se říká, že prodáváme kvůli tomu, že jsme nepostoupili do LM... podle mě prodáváme proto, že to dává z pohledu "business modelu" Slávie smysl. Co bychom dělali s bambiliónem křídel a Olayinku jsme neprodali kvůli zdraví. Tak šel někdo jiný, abychom mohli zhodnocovat hráče, kteří zatím nemají tak vysokou cenu jako Sima. Navíc, jestli máme věřit Tvrdíkovi, i on se poučil z poklesu tržní ceny Simy a ze zranění Provoda a začal více chápat, že někdy je lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše.
Stejně takhle běží v médiích a podcastech mýtus, že Cufa jsme prodali kvůli nepostupu s Mydlitydli... přitom jeho přestup byl domluvený a vyřešený před odvetou, čili na jeho prodej neměl výsledek absolutně žádný vliv a šel by tam tak jako tak.
Na postu Zimy přetlak nemáme, na druhou stranu jeho forma klesala, takže za 6M EURO bychom ho taky mohli prodat až za dva roky, nebo by se mohl zranit. Jestli navíc hráč sám projevil zájem o přestup, tak to sportovní úsek vyhodnotil jako vhodnej krok. Jindra nikdy nebude chtít prodávat hráče, on by nejraději přiváděl další a další hráče a pak je případně poslal na hostování. Což je u trenéra pochopitelný. Koliho předržujeme víc jak rok, protože je to pro trenéry takto jednodušší. Ale pro samotného hráče i finanční vedení klubu to nebyl vhodný krok. Ale přání trenéra zvítězilo. Teď se holt upřednostnily jiné priority, než přání trenéra, což je podle mě dobře.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 08.09.2021 11:55 |Jo tak v té logice prodejů a jejich pozici v hospodaření jsme se pochopili.
Jen s tím Zimou, resp. se stopery musíš v diskusi držet stejné stanovisko - o pár příspěvků výše mi odpovídáš, že stoperů máme plno a není třeba nákup a teď píšeš, že "Na postu Zimy přetlak nemáme" :o). A taky apriori předpokládáš růst a kvalitu Kačaraby (zatím stále žádný zázrak) a neschopnost Zimy dostat se zpět do formy jakou měl (klidně mohl dotrénovat a za měsíc dva být s Kúdelou opět stabilní dvojice :o), nemusí to trvat až dva roky jak píšeš :o). Jo a koláře také neprodali, protože z absolutně neznámých příčin nepořídili nikdy předtím adekvátní náhradu, takže prodat nemohli, aby neohrozili kontinuitu systému hry a kvalitu týmu.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Slavistat před 3 lety 07.09.2021 17:13 |Jo a ještě k tomu jestli Tvrdíkovi věřit nebo ne - nemám důvod mu zatím nevěřit, protože zatím je vše víceméně OK a Slávie se neblíží ke krachu - jak píšeš, pak se důvěryhodnost rychle snižuje :o). Pravda, když mu majitelé řeknou, že nás chtějí do 2 let prodat, tak to bude tajit a zapírat do té doby, než to oni sami zveřejní. Takový je svět manažera v byznisu. Ale zpět - ta moje pochybnost se týkala vyjádření o půjčce od hráčů na pokrytí sezóny - bylo to možná jeho trochu abstraktní pojmenování dohody na snížení "platů" OSVČ (hráčů), které jim při příznivém vývoji příjmů (z UEFY) zase vrátili, tam jsem pochyboval, jestli to lze nazvat půjčkou. To jen k tomuto tématu.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
fps před 3 lety 07.09.2021 10:18 |přesně tak, Quelhar a zdejší odborníci o tom neví nic, jen teoretizuji
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Ferguss před 3 lety 07.09.2021 11:31 |Tvrdík samozřejmě klidně kecat může (tím neříkám, že to dělá). Před uzávěrkou přestupních nemůže nahlas říct - jsme na tom finančně špatně, musíme prodávat hráče abychom pokryli rozpočet. V ten moment by cena hráčů letěla dolů a naopak by bylo dost těžké přivést někoho dovnitř.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
mig52 před 3 lety 07.09.2021 06:22 |Samozřejmě i s Quelharem máte pravdu. Jenže tady stačí jen naznačit, nedej bože konstatovat či zkritizovat, že něco není OK, a jsi bičován. Tady se nosí, příteli, chvála a ťapkání po lopatkách. Mnozí si tu neuvědomují, že řešení toho, co se nepodařilo či nedaří, posunuje cokoliv, tedy i práci ve fotbalovém klubu, vpřed. Hned se vytahuje agument, čeho jsme dosáhli a že jsi nespokojenec a rýpal. Já si sakra dobře uvědomuji a vychutnávám, čeho jsme dosáhli a Slavia je pro mne lékem v časech to chmurných. Ale také si přeji, abychom si to mohli užívat co nejdéle. Proto občas napíšu, co se mi nelíbí, a už to jede.. .
Komentář byl uživatelem upraven (07.09.2021 09:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Samozřejmě i s Quelharem máte pravdu. Jenže tady stačí jen naznačit, nedej bože konstatovat či zkritizovat, že něco není OK, a jsi bičován. Tady se nosí, příteli, chvála a ťapkání po lopatkách. Mnozí si tu neuvědomují, že řešení toho, co se nepodařilo či nedaří, posunuje cokoliv, tedy i práci ve fotbalovém klubu, vpřed. Hned se vytahuje agument, čeho jsme dosáhli a že jsi nespokojenec a rýpal. Já si sakra dobře uvědomuji a vychutnávám, čeho jsme dosáhli a Slavia je pro mne lékem v časech to chmurných. Ale také si přeji, aby jsme si to mohli užívat co nejdéle. Proto občas napíšu, co se mi nelíbí, a už to jede.. ..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Martin 58 před 3 lety 07.09.2021 10:37 |Zajímavé, Quelhar a bbslavia mají SAMOZŘEJMĚ PRAVDU. Čím je toto tvrzení podloženo? A znamená to tedy automaticky že Jaroslav Tvrdík lže? Jakou máte tedy důvěru ve vedení Slávie?
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
martyni (přítel SN) před 3 lety 07.09.2021 11:47 |Kolikrat se napise samozrejme, tolikrat je to samozrejmejsi...:)
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
mig52 před 3 lety 07.09.2021 19:46 |Jsem někde psal o lžích či nedůvěře? Čti řádky a ne mezi nimi, připomínáš mi Podroužka, hlavně žes dal na popularitu a užil sis chvilku slávy. Tož si to vychutnej, no. Podložení?, mi chceš tvrdit, že Tvrdík nemusel prodávat Zimu? Tak proč nestopl jeho přestup a neprodal do Polska Takácze? Vyjmenovával naše stopery s tím, že Kudy a Hovorka jsou zranění! Kde se poděla jeho pravda o tom, že každý přišedší hráč tu odkope minimálně 2 roky? Mám pokračovat? Není třeba, já jsem moc rád za JT a za to, kam Slavii za tu dobu posunul, jak skvělá utkání jsme mohli sledovat a jakých úspěchů jsme dosáhli. Jsem nadšen, ale nepodepíši něco, co bylo nějak vyjádřeno a nevypovídá to, dle mého názoru, skutečnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (07.09.2021 19:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsem někde psal o lžích či nedůvěře? Čti řádky a ne mezi nimi, připomínáš mi Podroužka, hlavně žes dal na popularitu a užil si chvilku slávy. Tož si to vychutnej, no..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
martyni (přítel SN) před 3 lety 07.09.2021 11:47 |Myslim, ze to je podpasovka vuci "kritikum kritiku". Nemuzu mluvit za ostatni, ale me nevadi kritika, ale forma, kterou nekteri z kritiku voli, tj. absence respektu, urazky, arogance. A nemyslim, ze se to tyka tebe, nevsiml jsem si ani, ze by zrovna na tebe nekdo nejak ostre reagoval. Ale muzu se mejlit, nectu vsechno.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
mig52 před 3 lety 07.09.2021 19:43 |Je tady pár "ostatních", ale já s tím nemám problém. Spíš je škoda, že ve většině nereagují příspěvkem s argumenty, ale jen palci. Na druhou stranu chápu, že každý nemůže mít čas na psaní komentářů a tak se vyjádří aspoň takto v rychlosti.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
martyni (přítel SN) před 3 lety 08.09.2021 11:36 |To ale interpretujes spatne.. podle tvyho prispevku Quelhar vi, jak to je, a rekl to natvrdo. Konecne jsem si podcast poslechl a Quelhar rekl neco jineho. Prezentoval svoje propocty a odhady, ze jsme potrebovali urcitou castku kvuli tomu, ze se prohralo i prvni predkolo. Dava to urcitou logiku, ale je to jen odhad. Mozna se Zimic prodavsat musel, mozna nemusel, mozna prijmy z prodeje staci k "zalepeni dry", mozna treba ani nestaci. Zalezi, jestli jsi optimista nebo pesimista. Natvrdo nic nevime.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
deny91 před 3 lety 07.09.2021 12:59 |Za mě celkem divný podcast, resp. podivné vyjadřování hostů. Skoro mi přijde, že si vůbec neváží toho, čeho jsme za poslední roky u Slavie svědky. Ten neskutečný sportovní vzestup je po ně jen pozlátko? Tak to sorry jako. Jsme očividně pěkně rozežraní. Že se sjednotil stadion s klubem, to už každý bere jako samozřejmost. Že už jsou konkrétní plány na stavbu akademie? Čekal jsem nějaké nadšení, jako jsem byl nadšený já. Ale nic. Turnikety - prý aspoň něco. Přitom stadion se neustále vylepšuje: díra je pryč, nové střídačky atd. atd. Máme nové tréninkové zázemí pro áčko za desítky milionů jak v podobě nového vyhřívaného tréninkového hřiště s nejlepší trávou, tak novou posilovnu, dokončuje se špičková regenerace. To taky nic? Masakr... Přijde mi, že by byli nejraději, kdyby se přestalo dařit, aby to konečně mohli "panu Jaroslavovi" vytmavit, jaký je neumětel. Přitom v novodobé historii pro Slavii neudělal nikdo víc než on a to ještě ve velmi krátkém čase. Já si ten rozhovor s chutí poslechl od začátku až do konce kvůli množství informací a otevřenosti, kterou nám můžou fanoušci ostatních klubů jen tiše závidět (i sparťani to takto komentují) a tady tihle borci prosí, aby to nebylo moc často, protože by to nezvládali? To ego a ješitnost je fakt svinstvo...
PS. jak komentovali, že "není vše zalito sluncem"
To někde JT tvrdil? Nevšiml jsem si, ale asi jsem narozdíl od nich poslouchal ten rozhovor pozorně. Naopak řekl, že si vše podrobně analyzují a vyhodnocují, kde udělali chyby. Jsou k sobě kritičtí. A taky pojmenovali objektivní příčiny, které prostě takové jsou a některé se ovlivnit nedají. Tak o co jim v tom komentáři o "zalitém slunci" šlo? Zase si jen kopnout? Za mě celkem malost.
Komentář byl uživatelem upraven (08.09.2021 11:40) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Za mě celkem divný podcast, resp. podivné vyjadřování hostů. Skoro mi přijde, že si vůbec neváží toho, čeho jsme za poslední roky u Slavie svědky. Ten neskutečný sportovní vzestup je po ně jen pozlátko? Tak to sorry jako. Jsme očividně pěkně rozežraní. Že se sjednotil stadion s klubem, to už každý bere jako samozřejmost. Že už jsou konkrétní plány na stavbu akademie? Čekal jsem nějaké nadšení, jako jsem byl nadšený já. Ale nic. Turnikety - prý aspoň něco. Přitom Stadion se neustále vylepšuje: díra je pryč, nové střídačky atd. atd. Máme nové tréninkové zázemí pro áčko za desítky milionů jak v podobě nového vyhřívaného tréninkového hřiště s nejlepší trávou, tak novou posilovnu, dokončuje se špičková regenerace. To taky nic? Masakr... Přijde mi, že by byli nejraději, kdy by se přestalo dařit, aby to konečně mohli !panu Jaroslavovi" vytmavit, jaký je neumětel. Přitom v novodobé historii pro Slavii neudělal nikdo víc než on a to ještě ve velmi krátkém čase. Já si ten rozhovor s chutí poslechl od začátku až do konce kvůli množství informací a otevřenosti, kterou nám můžou fanoušci ostatních klubů jen tiše závidět (i sparťani to takto komentují) a tady tihle borci prosí, aby to nebylo moc často, protože by to nezvládali? To ego a ješitnost je fakt svinstvo...
PS. jak komentovali, že "není vše zalito sluncem"
To někde JT tvrdil? Nevšiml jsem si, ale asi jsem na rozdíl od nich poslouchal ten rozhovor pozorně. Naopak řekl, že si vše podrobně analyzují a vyhodnocují, kde udělali chyby. Jsou k sobě kritičtí. A taky pojmenovali objektivní příčiny, které prostě takové jsou a některé se ovlivnit nedají. Tak o co jim v tom komentáři o "zalitém slunci" šlo? Zase si jen kopnout? Za mě celkem malost..
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
pehacko před 3 lety 07.09.2021 18:24 |Ja bych hlavne očekával, ze se skoro sef kotle omluví za ty coudiky s ostravou… ale jejich nadutost nezna mezi. Pripadne bych cekal, ze maji mezi sebou vybráno uz na pokutu…
Komentář byl uživatelem upraven (07.09.2021 18:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ja bych hlavne očekával, ze se skoro sef kotle omluví za ty coudiky s ostravou… ale jejich nadutost nezna mezi.
Skrýt původní komentář
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
pcitron před 3 lety 08.09.2021 13:27 |Nic takového přeci očekávat nemůžeš - vzpomeň si jen na reakci Subhumana po zápase s Olomoucí.......
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
pehacko před 3 lety 08.09.2021 13:43 |Tak jsem očekával, ze se bude u nich trosku vnitrni posun a ze si treba uvedomi, ze klub je vic nez jejich ega, ale ono je to porad stejne… o skutecne dobro Slavie jim zas tak moc nejde, jako spise o jejich ega a dokazování si sve nadřazenosti na TS
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
fps před 3 lety 08.09.2021 10:26 |jojo, skvěle napsáno, jestli se rychle neproberou z toho co tam jen teoretizují, tak to přestanu poslouchat, po poslechu mi bylo, jako když jsem si přečetl sralťanský iSport
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
zdenek_prachar před 3 lety 07.09.2021 14:13 |Jen jestli se kořen těchto pro mne velmi prapodivných názorů nejmenuje Fanshop a pasáž v rozhovoru s p. Tvrdíkem, kde se obsáhle řeší změny jeho provozovatele a větší přínos pro klub...
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
pf před 3 lety 08.09.2021 09:36 |Také mě zarazilo, že se tomu nevěnovala větší pozornost. Vztahy se současným provozovatelem fanshopu jsou evidentně napjaté a plánuje se změna, což vyvolá zlou krev... Za mě je v pořádku, že klub hledá optimální řešení, na nějakou nostalgii není prostor.
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
pcitron před 3 lety 08.09.2021 13:18 |Vlajkonoš je vlivná slavistická twitterová persona:-)
Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #04
Dennis před 3 lety 07.09.2021 21:05 |K diskutovanému tématu středních záložníků proti Unionu Berlín bych jen doplnil možnosti navíc. Holeš je v trestu, Ševčík možná ještě nebude fit, Hromada a Madsen se nevešli na soupisku, Provod je dlouhodobě zraněný. Zbývají Traoré, Samek, Lingr a Stanciu. Pět hráčů z devíti mimo, to je hodně. Ale podle mě, pokud to bude potřeba, tak Jindra hodí do středu Oscara, vůbec bych se toho nebál, hrál tam dlouho ligu a už jsme s ním lepili všechny možné díry v sestavě. Jeden zápas nebo jeho část by tam v pohodě zvládl, neměl bych o něj strach. A pod hrotem už uprostřed letos nastoupil i Schranz, to je další možnost. Uprostřed na desítce by uměl zahrát i Plavšič, i když tam je otázka, jestli bude už proti Unionu zdravý.