Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Abdallah Sima odchází do Brightonu

Druhým odchodem ze Slavie v tzv. deadline day je Abdallah Sima, který se stává hráčem Brighton & Hove Albionu, zbytek sezóny však stráví na hostování v druholigovém Stoke City. Slavia by na jeho přestupu měla vydělat podle zpráv médií 7 milionů liber.

Abdallah Sima přišel do Slavie z Táborska během jara 2020, kdy funkcionáře zaujal ve vzájemném zápase béčka Slavie právě s Táborskem. Nejprve absolvoval v béčku Slavie testy a následně přestoupil za tři miliony korun. Na konci léta se na úkor Ladislava Takácse poměrně překvapivě dostal na soupisku A týmu pro evropské poháry a při mnoha absencích se dostal do základní sestavy v domácím zápase proti Nice. Hned navíc vstřelil branku, při které zaujal obřím výskokem na hlavičku při rohovém kopu. Sima se stal senzací, další branku přidal v odvetě ve Francii, o dvě branky se postaral v zápase proti Beer Ševě, byť ta druhá byla nakonec připsána jako vlastní. Sima navíc pálil také v lize, v derby na Letné se trefil hned dvakrát. V zimě se tak mluvilo o tom, že Slavia objevila diamant a v diskuzích padaly daleko vyšší částky než ta, za kterou nakonec přestoupil.

Na začátku jara se Simovi ještě stále dařilo, připomeňme parádní gól ve Zlíně nebo pojišťující branku v Leicesteru. Postupem času však jeho kouzlo poněkud vybledlo, brankostroj zpomalil a naopak se objevily zdravotní potíže. V závěru sezóny však Slavii stihl vystřelit jedinou brankou zisk MOL Cupu ve finále v Plzni. V létě se pak bralo jako jisté, že Slavii opustí a netajili se tim ani lidé ve vedení klubu. Nakonec Sima opravdu odchází, nicméně přestupní částka neatakuje dvacet ani patnáct milionů Eur a Slavia si přijde "jen" na něco přes 200 milionů korun. Pořád se jedná o astronomický zisk vzhledem k pořizovacím nákladům, mládežnickou akademii však Slavia za zisk z jeho prodeje rozhodně nepostaví a získané finance pokryjí zřejmě jen běžný provoz klubu v této sezóně.

Komentáře (107)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    hiker42     před 3 lety 31.08.2021 19:11 |  
    14 4

    Díky za obrovské porce radosti loni, dělal jsi ten lockdown snesitelnějším. Jedno derby bylo tvoje, chlapče. A potvrzení do sítě Leicesteru a pohárový gól Plzni taky krása. Ať se daří! Jen ta cena 8,1 M EUR je asi tak 2,5 nižší, než se minulý půl rok prsil Tvrdík..

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Kábě     před 3 lety 31.08.2021 19:15 |  
      2 1

      Podroužek mluví o cca 11,8 milionech euro.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        hiker42     před 3 lety 31.08.2021 19:19 |  
        3 2

        v anglických novinách proběhlo 7 M Liber = 8 M EUR.

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          necich     před 3 lety 31.08.2021 19:22 |  
          6 4

          Britská média jsou stejná žumpa jako naše, já bych volil střed tedy cca 10 mega euro.. :)

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:24 |  
          2 0

          Tam mohou být další bonusy za ty 3 mil. euro a tipnul bych si, že ještě nějaká procenta z Simova dalšího prodeje.

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            Kábě     před 3 lety 31.08.2021 19:40 |  
            5 0

            Podle Karla Haringa je to 8M € + 3,8 v bonusech.

            • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

              Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:50 |  
              0 0

              Díky, tak to jsem se moc "nesek", jen doufám, že máme ještě něco na jeho dalším přestupu, přece jen je mu teprve dvacet ...

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      jose01     před 3 lety 31.08.2021 19:16 |  
      10 12

      no tak hlavně u Tvrdíka by mělo platit než začneš mluvit, dvakrát se kousni do jazyka

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        necich     před 3 lety 31.08.2021 19:25 |  
        15 2

        Pokud na tom bude Slavia ještě dejme tomu 10 let tak jak je nyní a v uplynulých 5 letech tak ať se do jazyka nekouše a říká si co chce...:)

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:52 |  
          4 0

          Přesně tak, jak lehce se zapomene na tu bídu před jejich příchodem ...

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          kedul     před 3 lety 01.09.2021 01:06 |  
          2 0

          Aspoň bude nějaká sranda.

  2. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    damade     před 3 lety 31.08.2021 19:22 |  
    1 6

    Pokud se ještě někdo ptá, proč Zima odchází "jen" za 6 milionů eur, tak se podívejte na případ Simy. V lednu řikal Tvrdík 50 milionů, v květnu 20 a nakonec odchází za 11. Nemohli jsme riskovat, že takhle výrazně spadne cena i Zimovi. Už se každopádně těšim, až nám bude Mádl ve svym příštim glosaři vyčítat, že jsme se Zimou nečekali dostatečně dlouho a se Simou čekali až moc dlouho. On si to spojí, na to je dostatečně chytrej. Ale bude to ignorovat, jen aby to mohl Tvrdíkovi natřít. Hodně štěstí v Anglii, Simič!

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:33 |  
      3 4

      Já čtu 8. Kde je 11?

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        o-cab     před 3 lety 31.08.2021 19:43 |  
        2 0

        Sport včera

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      kapitan.pisoar     před 3 lety 31.08.2021 19:44 |  
      6 7

      Nesmysl, Zimu už teď prodáváme pod cenou, tam už není níž kam by mohla padat. V anglii se smáli, že jsme prodali 28 letého Coufala za 6mio, ale máme být rádi že za to stejné prodáme 20 letého stopera?
      Odchod Simy se dá asi pochopit, jestli je pravda že si postavil hlavu, ale i tak odchází hluboce pod cenou. Ale pravdou je, že v Intertoto, by jeho cena zvlášť nenarostla...

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      o-cab     před 3 lety 31.08.2021 19:44 |  
      4 2

      no hele 20iletýmu klukovi co hraje pravidelně Evropu za back to back to back mistra země a za seniorskou reprezentaci fakt cena pod 6m eur moc klesnout nemůže

  3. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Qope     před 3 lety 31.08.2021 19:30 |  
    6 3

    Novináři at si trhnou, cena prostě je taková, jakou šlo asi nejlépe dojednat. Spíše bych bral jako krásny úspěch, že o našeho kluka byl zájem v Premier Legue.

    Hodně štěstí, kluku jeden. A díky za vše (a že toho nebylo málo).

  4. Proces neustálé obnovy kvality

    JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:32 |  
    12 10

    Tak, jak to popisuje tento tweet, by se mělo zacházet s penězmi za velké přestupy. Brighton prodal za 58,5 mil EUR Bena Whita, a nakoupil 5 fotbalistů v téže hodnotě. 23 letého Enocka Mwepu, 23 letého Marca Cucurellu, 21 letého Kjella Scherpena, 24 letého Kaoru Mitomu a našeho Simu.

    https://twitter.com/fbwonderkids/status/1432749148198080512

    Kdo přišel v (relativně v našich podmínkách) po odchodu Součka, Krále, Coufala, Simy a Zimy? Bah, Oscar, Kuchta... Jenže v porovnání s přestupovými částkami odcházejících za úplný zlomek. No a pak hlavně mlaďoši.
    Potřebujeme víc okamžitý kvality. Třeba jako je ten Nikolič, nebo Synian. Jinak kádr ztratí kvalitu a za rok dva už do Premier League neprodáme nikoho.

    • Re: Proces neustálé obnovy kvality

      necich     před 3 lety 31.08.2021 19:38 |  
      8 7

      Neskutečnej blábol, srovnávat naši ligu a PL, kde mají mnohonásobně vyšší příjmy z TV práv apod..

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        Cross     před 3 lety 31.08.2021 19:55 |  
        4 13

        A proto, Necihu, prodáme Simu do Anglie za 8 éček. Když mají tak pěkné příjmy, dáme jim slevu...

        Jsou dvě možnosti: buď jsi podnikavej jako Bakala v OKD... Anebo děláš pro Brighton, anebo pro Stoke. Ech...

        • Re: Proces neustálé obnovy kvality

          necich     před 3 lety 31.08.2021 20:03 |  
          16 3

          Kolik hráčů odešlo z ČR za vyšší cenu? Já pamatuji dobu, kdy jsme museli prodat našeho nejlepšího hráče za cca 15 mega... Nic o tom nevíš a jen kafráš. Sima (jeho agent) chtěl evidentně ven, prodávat hráče prostě musíme, v zimě jsme na žádost JiT nikoho neprodali a bylo to dobře. Nyní navíc když jsme nedali LM prodávat musíme, ceny jako 150 mega či 200-250 mega jsou skvělé...

    • Re: Proces neustálé obnovy kvality

      Cross     před 3 lety 31.08.2021 19:42 |  
      4 18

      Ano, je šílené to vidět a číst. Ben White není zas takový lumen a Arsenal za něj před 14 dny dal 58,5 milionu eur. My prodáváme vynuceně Simu za naprosto podřadnou cenu a ještě ho chudáka nacpeme do druhé ligy. Takové je postavení našeho managementu v evropském fotbale. Jestli se zdálo, že se u nás začíná normálně hospodařit, tak tyhle dva prodeje jsou rána do vazu všem nadějím na to, že kdy v Evropě zase něco budeme znamenat. Znovu jsme se přiřadili do skupiny "tajtrlíci". Ale fajn, bude na platy těch co v létě selhali. Trpiš byl proti těmto vynuceným prodejům. Fakt je mi ho líto. Taková "koncepční" práce managementu je - s odpuštěním - na hovno.

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        necich     před 3 lety 31.08.2021 19:49 |  
        7 4

        Trpiš mohl postoupit do LM a nemusels tady onanovat.. Jsem bezmezným fandou Trpiše...

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        Ondráš     před 3 lety 31.08.2021 20:16 |  
        2 0

        Pokud se nepletu, tak Trpišovský nezodpovídá za ekonomiku klubu.

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        Simis     před 3 lety 31.08.2021 21:17 |  
        12 1

        Je zajimave kolik lidi zde stale zije ve vzdusnych zamcich s predstavou, ze penize rostou na stromech a ze rozpocet se nejak naplni sam. Tezko od nas bude nekdo kupovat hrace za pul miliardy za kus, kdyz vypadneme v predkolech s podprumernym Ferencvarosem a Legii. Kdyz hraci odesli za tyto penize, tak to znamena, ze vic nikdo nenabidnul.

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        donford     před 3 lety 31.08.2021 21:45 |  
        8 0

        Crossi, ale Ousou i Madsen, nakonec i Sima začínali u nás v béčku. Na tom, že šel na pár měsíců do Stocke opravdu nevidím nic špatného. Vyzkouší si anglickou hráčskou náturu, trénink, způsob jejich myšlení, způsob taktiky, herní projevy, ale také způsob jejich fandění, i jejich život, zcela odlišný od Senegalu, či Táborska, doučí se anglicky. Vůbec si nedovedu představit, že by zítra nastoupil za áčko Brightonu, to by shořel jak papír. A u Zimy bych také doporučil pozvolné začátky. I když je mentálně jistě výš než Sima.

    • Re: Proces neustálé obnovy kvality

      guyincognito     před 3 lety 31.08.2021 19:49 |  
      14 0

      No oni ti kluci co Brighton koupil asi nepůjdou rovnou do základu ze jo, spis jsou to takové investice, ze kterých se prosadí jen někteří. Něco jako když slavia po odchodu Krále (toho jsi uvedl takže začínám jeho přestupním obdobím - už se nepamatuju kdo kdy v tom lete prisel a odešel) koupila: Stanciua, Holeše, Hovorku, Provoda, Hellebranda, Oscara, Zimu, Takacse, Berana, Lingra, Simu, Osoua, Madsena a to jsem určitě někoho zapomněl.
      Něco vyšlo skvěle, něco průměr, něco vůbec (to snad jen Hellebrand, Takacs a možná Tijany, i když ten byl za pakatel)...takže úplně nechápu jak to myslíš.
      Pokud ti jde o to, že Slavia kupuje poměrově za menší procenta než kluby z PL, tak je to spis tím, že má menší šance získávat finance jinak než z přestupů nebo z pohárů. Rozuměj - Brighton si muže dovolit proinvestovat zisk z prodeje, jelikož dostává vejvar z televizních práv atd. My takové možnosti nemáme, takže musíme víc peněz z prodeje nasypat do provozu klubu. Alternativou je podle mě jen výrazně snížit náklady na klub a točit hráče ještě víc (model Podroužek) ale to bych fakt za sebe nechtěl.
      A samozřejmě se snažit, aby se příště TV práva prodali na úrovni ostatních zemí v regionu. Odliv kvalitních hráčů do Polska začíná být hrozivý, začíná být vidět na úrovni cele ligy, což by mohlo dlouhodobě negativně ovlivnit i nás.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 20:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Proces neustálé obnovy kvality

      Simis     před 3 lety 31.08.2021 21:24 |  
      9 1

      Ano utratime vsechny utrzene penize za nove hrace a zbytku kadru nejak vysvetlime, ze ted budou hrat pul roku zadarmo :)

      • Re: Proces neustálé obnovy kvality

        JS (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 22:20 |  
        1 6

        LOL, všechny fakt ne no, ale část by to chtělo. Nebo za chvíli nebudeme mít ani komu kvalitnímu platit.

  5. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Cross     před 3 lety 31.08.2021 19:33 |  
    8 21

    Zima ani Sima nejsou v optimální formě i pohodě. To je jasné. Navíc oba dva hodně potřebujeme, hlavně v Evropě, kde jsme je opět mohli ukázat. To, že prodáváme v této situaci, dva dvacetileté borce co se u nás sotva otočili, svědčí o dezorientaci a chaosu v našem vedení. Dobrý obchodník prodává, když je hráč vhodný do výkladní skříně, ne do opravny...
    Je jasné, že prodáváme v nouzi. Ideální by bylo, kdyby Číňan půjčil peníze a my prodávali v optimální čas, třeba už v zimě. Na trhu je ale informace, že říci si o půjčku se Jarda ani neodhodlal... OK, tak se Zima bude V FC Torino učit dostávat 60-70 gólů za sezonu a Sima půjde přes Brighton do druhé ligy (!!!) ve Stoke. Otřesné.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      necich     před 3 lety 31.08.2021 19:35 |  
      15 4

      Neskutečnej blábol...

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Cross     před 3 lety 31.08.2021 19:45 |  
        2 16

        Já jsem svůj názor vyargumentoval. Navíc byznys dělám. Mám zkušenosti. Jaké argumenty jsi na stůl předložil Ty?

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          necich     před 3 lety 31.08.2021 20:17 |  
          5 3

          Také dělám obchod, cca 1,5 mld. obratu ročně, po dobu 15 let, nyní cca 750 mega Kč ročně , myslím tedy, že zkušenosti také mám. Přesto si nedovolím kritizovat obchody ve sportu, tam je to zcela mimo realitu, zejména ve fotbale. Prodeje jaké uskutečňujeme v posledních letech jsou dle mne skvělé...

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            mig52     před 3 lety 31.08.2021 20:28 |  
            6 5

            Jenže tehdy jsme prodávat mohli, teď musíme, jinak bychom si asi nenechali jediného zdravého stopera. To je dle tebe dobrý obchod? Ano, může být, pokud přivedeme borce ihned použitelného do základu. Zatím tomu nic nenasvědčuje. Navíc to Jindřichovo zdlouhavé zabudovávání....


            Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 20:29) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

              necich     před 3 lety 31.08.2021 20:34 |  
              8 2

              To, že JT napíše, že máme nabídku za 20 mega přeci neznamená, že to je pravda. To, že jsme neprodali nám třeba umožnilo získat titul a hrát o LM, to že jsme toho nevyužili je druhá věc. Díky neprodejům jsem udělali čtvrtfinále EL, to je ti málo? Také to znamená peníze. A nyní prodáme za skvělé prachy, já jsem jako fanoušek maximálně spokojen, bůh dá a bude to trvat věčně...:)

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            gazza     před 3 lety 01.09.2021 06:24 |  
            1 5

            Jak to potom kurva v tom business v Cechach vypadat ,kdyz jsou tam takova jelita jako ty.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      damade     před 3 lety 31.08.2021 19:45 |  
      7 1

      A kdo obchodníkovi zaručí, že produkt někdy bude v lepšim stavu? Protože ač Simovi přeju tu nejhezčí možnou budoucnost, tak v součastnosti nic nenaznačuje tomu, že by měl zdravou pracovní morálku a odhodlání.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Lunaris     před 3 lety 31.08.2021 20:20 |  
      7 1

      Pořád mě zaráží, jak se tu neustále řeší, že prodáváme pod cenou. Je to nesmysl. Cenu ti udělá Liga mistrů, kde se ukázal třeba Souček nebo Coufal. Coufal šel možná pod cenou, protože v té době jsme měli ročník LM zrovna za sebou, ale zase čerstvě po vypadnutí s Dány, takže to taky není jednoznačné. My jsme teď výsledky v předkolech neměli, tak těžko čekat nějaké závratné rakety za naše hráče. Podle mě jsou ty částky ještě dost slušné. A osobně si myslím, že pouštět se cestou půjček ve chvíli, kdy to není nezbytně nutné, je špatný přístup, kdy si jen koleduješ o to, že pak budeš zakládat nějakou Superligu. A co se bude učit Zima nebo Sima, nám může být teď už úplně jedno, neboť to nejsou naši hráči. Pokud se ukáží, tak to bude dobré pro renomé Slavie, ale pokud nebudeme dělat kvalitní výsledky v pohárech, tak to bude ve finále stejně fuk. Jo, kdybychom hráli belgickou nebo holandskou ligu, tak je to jiné, ale my se pohybujeme v českém prostředí, které se v možnostech nechytá ani proti nováčkovi turecké ligy.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        jose01     před 3 lety 31.08.2021 23:05 |  
        1 2

        hele zrovna Coufalův odchod se ohlásil cca hodinu po vyřazení od Dánů a tak rychle se přestupy fakt nedělají, takže vyřazení nebo nevyřazení mělo na jeho cenu asi pramalej vliv

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        gazza     před 3 lety 01.09.2021 07:05 |  
        0 2

        Presne tak pokud by jsme hrali casteji CHL ,tak o nase hrace bude vetsi zajem a ceny poleti hodne nahoru .Jeste trochu EL i kdyz i tu berou spickove fotbalove zeme z rezervou a to nemluvim o podradne KL .Nechapu jak muze Trpis v rozhovoru povedet ,ze je to vlastne financne vyhodnejsi nez EL .Sledovanost spickovych fotbalovych zemi bude naprosto minimalni.Tyhle zeme berou tuhle soutez jako povinne zlo.To znamena nasi hraci max . prodejni nekde mimo elitni souteze a to jedost velky financni deficit .A velky rozdil je prodavat hrace ,ktery se zviditelni v CHL a nakonec i v EL nez v KL.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Monarchie     před 3 lety 31.08.2021 20:44 |  
      5 5

      Naprosto s Vámi souhlasím. Pešice jako vystudovaný ekonom jednou řekl, že 25% z přestupů by se mělo znovu investovat. Velmi dobře si pamatuji, jak jsme tohle diskutovali s JUDr. Ciprem a Ondříčkem v jedné vinárně.
      Už s tím nic neuděláme, asi uklízíme. Zeman pomalu končí a Číňan také.. to byl vtip..

  6. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    o-cab     před 3 lety 31.08.2021 19:41 |  
    2 7

    já doufám že ty undisclosed terms o kterých píše Brighton znamenají že se Tvrdík poučil z toho vyhlašovat všude kolik miliard jsme vydělali na prodeji hráčů aby Slavii následně všichni ojebávali.

    tedy ne že ten přestup byl za tak málo že se s ním ani předseda nechtěl chlubit. cokoli pod těch 300m, o kterých psal Sport, by bylo obrovské zklamání, ne li dokonce selhání. 7m GBP prostě nevěřím.

  7. Cena

    Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 19:46 |  
    11 5

    Tak jestli jsme ho prodali jen za 8 mil. EUR, tak to je velké zklamání. Neznám samozřejmě pozadí prodeje, přístup hráče, atd. ale když vidím za kolik se kupují hráči do Premier league, nebo za kolik prodávají třeba chorvatské nebo srbské týmy, tak tohle je za takhle mladého a nadějného hráče fakt zklamání.

    • Re: Cena

      Steevee     před 3 lety 31.08.2021 21:55 |  
      4 0

      Souhlas, na stranu druhou jsme podle mě neprodávali jenom pod tlakem vlastních problémů, ale taky pod tlakem velkého otazníku nad Simovým přístupem. Pokud byl, jak opakovaně řekl Trpišák, hlavou dávno nastavený na odchod, ještě jeden půlrok jako bylo tohle jaro a začal by být dost možná za přijatelné peníze neprodejný. Buď jak buď, i já jsem věřil ve větší raketu. Loni na podzim jsem bral vlastně skoro za hotovou věc, že bude dražší než Suk...

  8. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    A.Lima     před 3 lety 31.08.2021 19:57 |  
    6 0

    Nechť se ti daří a děkuji za všechny ty goly do soupeřovy sítě :)

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      jose01     před 3 lety 31.08.2021 20:08 |  
      9 2

      hele nic ve zlým, ale raději se moc neozývej, aby tě neprodali taky. To by pak odešel Zima, Sima a i Lima

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        A.Lima     před 3 lety 01.09.2021 18:47 |  
        1 0

        To ti mě nenapadlo :D :D :D Tak pardon :D

        A neboj , chápu srandu :) a tohle mě fakt pobavilo :D

        Jen já tu Slavinku nezradím :) Vždyť to je můj ( náš) život :) žádný klub tomu našemu nesahá ani po kotníky :)

  9. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Ragnarok     před 3 lety 31.08.2021 20:01 |  
    8 14

    Skvělá práce vedení. Hráč před rokem skoro zdarma odchází za jednu z největších sum z české ligy, více než 200 milionů korun. Díky všem, kteří se na to podíleli. Slavia dává jasně najevo, že je sobestacna a dokáže se dlouhodobě financovat sama. Do útoku máme navíc spolehlivého Tecla, Krmenčík, kterého nám na rok půjčil Bruggy zcela zdarma, Schranze a Kuchtu, který je loňským králem střelců. Jednoznačně se ukazuje pravdivost toho vyroku, že trenér je ten nejlepší investiční ředitel, protože na Zimovi i Simovi, je obrovské zhodnocení. Investiční strategie tak vychází dokonale. Peníze Slavia nehodí do kanálu, bude dostatek prostředků na krytí všech odměn pro hráče pod smlouvou i pro zaměstnance a management, což je v covidove době důležité. Jako velmi prozretelne se ukázaly nové smlouvy pro Burena a Tecla, abychom měli v útoku dostatek variant. Určitě by se vyplatil i nákup Daňka za 45 milionů, které údajně Olomouc požaduje. Ukazuje se, že všechny koupené hráče není problém výhodné zpeněžit. Při rozpočtu 600 milionů je jasné, že platy hráčů už jsou nastaveny rozumněji, než když jsme měli rozpočet 1,2 miliardy. Když vezmeme, že Slavia platí cca. 100 lidi celkem včetně zaměstnanců a managementu a 80% jde na platy, tak to vychází 4,8 milionů ročně na osobu a to je ve srovnani třeba s Německem pakatel.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      jose01     před 3 lety 31.08.2021 20:15 |  
      5 3

      kupovat Daňka za 45 je nesmysl. Neznám přesný počty ale odhadem, Zima koupen za 30, prodán 150, něco dáme agentovi, něco Ol, kolik nám zbyde? 100-110? Takže pětinásobek za něj nevyděláme, jak se avizovalo. Ale hlavně aby se někdo kupoval ve cca 20letech za takový prachy v naší lize je fakt nesmysl.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        o-cab     před 3 lety 31.08.2021 20:22 |  
        0 0

        agentovi platí kupující klub, na 30m přestupu jsme agentovi fakt nedávali 10-20m

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        necich     před 3 lety 31.08.2021 20:29 |  
        1 1

        Tos nepochppil, že tzv. mlátí prázdnou slámu? :)

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Ragnarok     před 3 lety 31.08.2021 20:30 |  
        4 3

        Ale to je trh a pan Minář chce adekvátní peníze za pověřeného Danka. Když si v těch prestupech takto úspěšný, tak se to vyplatí. Třeba Olayinkou jsme koupil za 3.2 milionů pan Tvrdík říkal, že na něj ba nabídka na 10 milionů EUR. A že něco dáme agentů je logické. Podílí se na našem úspěchu. Důležité je i to angažovat hráče, kteří projdou dobrou zdravotní prohlídkou a jsou stále k dispozici a ne lazaret jako Hancko, Panák, Karlsson. Podobně. Že se přihodí občas smolne věci jako u Ševčíka, Hromady, Hovorka, Tijanyho, to je spíš smůla a na to by nepřišel ani tým lékařů PSG.

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          jose01     před 3 lety 31.08.2021 21:02 |  
          1 7

          hele ten výčet tě moc nevyšel, zrovna Ševčík-věčně na marodce-podívej se kolik má zápasů odehranejch v lize za mnoho let (má 27let a odehráno 117zápasů). Hromada marodil snad v kuse rok a půl, jinak taky každou chvíli zraněnej, a Horvorka třikrát křížový vazy. To je přesně výčet typickejch skleněnek.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Ragnarok     před 3 lety 31.08.2021 20:22 |  
      5 6

      Ještě doplním, že máme stále hodně hráčů, které můžeme prodat, že velké peníze jako je Oscar, Bah, Olayinka, Stanciu, na Kuchtu, Borila, Masopust, Holeše, Koláře a Tijanyho byly velké nabídky a máme v zásobě velké talenty jako Beran, Helebrand, Matoušek, za které by také nějaké miliony EUR pripluli. Do obrany jsou tu navíc stabilní Hovorka, který za nás už něco odkopal a je zkuseny. Navíc jsme koupili pečlivě vyskautovane, mlade a perspektivní Mandouse, Madsena a Ousoa a zcela zdarma ziskali Plavšice a Ekpaie, kteří stojí desítky milionů. I Jarda Tvrdík říkal, že se vsadil s Jirkou Bilkem a prohrál, protože i na Tijanyho přišla nabídka na víc než milion EUR, což je na hráče, kterému chybí cast vazů v koleny hodně slušné a na jeho angazovani se ukazuje, jak jsme zase jednou pracurali RB. Na Simu klub evidoval celou řadu nabídek a i to pomohlo zvýšit cenu. Kdo si myslí, že by obraně pomohl Mára Suchý, tak je mimo. JTVCD a Mára by to nedal běžecky a ani nema zazitou rozehrávka dozadu přes golmana rychlými tvrdými přihrávkami, kterou jsme mnohokrát oslnili evropské trenéry.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        jose01     před 3 lety 31.08.2021 21:04 |  
        3 3

        Hele Bořila prodáš snad za trháček hrušek(nadneseně k jeho věku) a Matouškovi by měla snad za rok končit smlouva

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Boss82     před 3 lety 01.09.2021 07:39 |  
        1 4

        Nějak mi není jasné, jestli své příspěvky myslíš vážně nebo jsou to jen trapné pokusy o sarkasmus. Předpokládám, že b) je správně. V tom případě ti povím jediné - akorát blbě kecáš, což ovšem umí každý. Ne každý však umí vést fotbalový klub tak, jako se to daří J. Tvrdíkovi a jeho spolupracovníkům. To by sis měl uvědomit.

  10. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 31.08.2021 20:35 |  
    6 3

    Ja to vidim tak,ze se proste vyclenili 3-4 hraci,ktere by Trpisuv tym ozelel,Oli nevysel,Nico ma amaterskou agentku,tak to zbylo na tyhle 2. Vzhledem k tomu,ze jsme neuspeli ve 2 kvalifikacich behem mesice,tak tech 350 mega plus mozne dalsi bonusy je pekne za 2 hrace,kteri casto stridali.. none?

  11. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Eskaes     před 3 lety 31.08.2021 20:51 |  
    14 0

    Tak Simi, vlítni tam jako u nás. A díky za ty góly, chlape.

    Víte, proč jsem ho měl rád? Protože byl jiný, žádný namachrovaný "gangsta" ale až vykulenej skromnej kluk, který se na hřišti proměňoval v šelmu a měl gólový instinkty.

    Samozřejmě nevím, jak to opravdu bylo s jeho přístupem a motivací, ale třeba na zápase s Baníkem, kdy jako střídající hráč objímal Samka po jeho gólu, to bylo krásně lidský. A tak dokud takový bude, budu mu přát jen to nej.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Leksel     před 3 lety 31.08.2021 21:03 |  
      14 0

      Jo, to obejmutí Samka mě taky dostalo, prostě obyčejnej kluk přirozeně, upřímně a srdečně ocenil výkon druhýho kluka, svýho spoluhráče a kamaráda.

  12. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Leksel     před 3 lety 31.08.2021 20:53 |  
    19 0

    Rozzářenej úsměv s oslňujícími bílými zuby a triumfální běh s rozpaženýma rukama tohodle sympaťáka po vstřelení gólu mi bude hodně scházet. Škoda, myslel jsem, že si ho užiju mnohem dýl. Tak ať se ti v PL daří a rozpažuješ ruce co nejčastěji!

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      kedul     před 3 lety 01.09.2021 01:31 |  
      3 0

      Skoro jako Usaim Bolt, jak to tady na fóru kdosi už loni napodzim napsal? Apropos, taky jsem si přál vidět ho živě v Edenu, jak tam sází gól za gólem a raduje se z nich.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2021 01:35) . Zobrazit původní komentář

  13. Sima odchází do Brightonu

    Slávista 51     před 3 lety 31.08.2021 21:50 |  
    5 2

    Je mu přáno a odchod se dal čekat. No, na ceně se podepsal i výkon jeho i Slavie v momentální době.

    Kéž by každý takový kup ( Sima ), byl s takovým výdělkem.

    • Re: Sima odchází do Brightonu

      donford     před 3 lety 31.08.2021 22:03 |  
      7 1

      Myslím, že v novodobé historii našeho fotbalu se 80násobné zhodnocení při prodeji jen tak nikomu nepodařilo. A nebyl to prodejní úspěch jediný. Král asi za 12 mil., prodán za 300, Suk dáno asi 40 mil. Havl. Brodu, ale prodán za 500. (I Cuf a Zima dobře vzhledem ke kupní mně) Jeden z mála, na kterých budeme zřejmě tratit, bude Matoušek, jehož za 40 (nula od nuly) těžko prodáme. Hlavně koupit z těch peněz také někoho, kdo bude schopný hrát stopera. Takacs to v Evropě nevytrhne. Sotva v lize, i když bude dřít jak Bulhar.

  14. Abdallah

    pcitron     před 3 lety 31.08.2021 22:33 |  
    5 1

    Na webových stránkách Stoke City je Simova fotka v nekrásnějším dresu. Dvě zlaté hvězdy na černém pozadí (myslím dres a celkově tmavou kompozici snímku) krásně září
    https://www.stokecityfc.com

  15. Ekonomické myšlení

    Cross     před 3 lety 31.08.2021 23:22 |  
    3 19

    Kdosi tady napsal, že si nemáme půjčovat. Běžte se zeptat do ManCiti, do Liverpoolu, do Chelsea, do PSG. Když Vàm půjčí majitel, je to jeho věc.

    Tady na serveru ale celé odpoledne řádí parta zaměstnanců z klubu, kteří se bojí zatelefonovat do Pekingu a bojí se zároveň o výplaty. Bojují jako lvi! To ovšem neznamená, že jsme se nevrátili mezi fotbalové tajtrlíky.

    • Re: Ekonomické myšlení

      pcitron     před 3 lety 31.08.2021 23:33 |  
      19 3

      Existuje několik vysvětlení:
      1) Tvrdí, Bílek & Co. jsou naprosto neschopní analfabeti v oblasti prodeje hráčů
      2) Tvrdík, Bílek & Co. záměrně škodí SKS
      3) Cross, Pisoar & Co. jsou světově proslulí šíbři v prodeji hráčů, a tudíž by měli být okamžitě kooptování do sportovního managementu SKS
      4) Ta nejpravděpodobnější varianta.....


      Komentář byl uživatelem upraven (31.08.2021 23:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Ekonomické myšlení

        kapitan.pisoar     před 3 lety 01.09.2021 05:39 |  
        1 12

        Nefňukej!

  16. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    benny231     před 3 lety 01.09.2021 01:28 |  
    8 1

    Ta miliarda nebo kolik sliboval Tvrdík to sice není, ale I tak si myslím, že cena je dobrá.
    Z části to byla určitá velkohubost a do ceny se promítl ten covid marast, kterej srazil ceny všeobecně.
    Kéž by se podobných přestupů s vysokou přidanou hodnotou finanční a zároveň i obrovským výsledkovým přispěvkem realizovalo víc.
    Kde se ale předržel prodej byl Kolář, na něj nabídka vzhledem k jeho formě přijde ztuha.
    Dobře se na ceně neprojeví ani to chronické zranění Olayinky.
    To, že se prodává Zima v okamžiku, kdy použitelné stopery máme jen 2 mě straší nejvíc.
    Snad mají někoho v rukávu je na to na domácím trhu už asi jen týden, nebo 10 dnů.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 15:15 |  
      1 0

      Dám to jen jako reakci. Ale přestoupil i Alex Král ze SPartaku do WHU. A za kolik? Kolik na něm SPartak po dvou letech vydělal, jako na reprezentantovi, atd. když nehrál LM? No, přesně 2M€ (my po naplnění bonusů za 12 prodali, oni ted za 14). Když se mrknu i na hostovačku Saúla a další... Tak udělat přes 10M a s velkými bonusy by při tom sporotvním marastu dnešních dní bylo OK...

  17. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    gazza     před 3 lety 01.09.2021 06:11 |  
    3 2

    V Championship to nebude met jednoduche.

  18. cena za Simu

    Lord_Edmund     před 3 lety 01.09.2021 07:40 |  
    6 4

    je podle mě malá. Léta tu nebyl mladý hráč s takovým potenciálem. Chyba Slavie , že z něho nedokázala vymáčknout mnohem víc a jít třeba do velkého rizika. Sice vrabec v hrsti, ale ten holub mohl být velikosti slona :-)).
    Každopádně hodně štěstí v té druhé lize!!!!!!!

  19. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    slamacek (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 08:25 |  
    3 3

    samosebou ze jde o uzasne zhodnoceni investic. o tom ani potom. Kdyz pominu muj osobni pohled na hrace a prijmu skutecnost, kterou zminuje pritel Syrovatka, ze Sima ma na to byt jednim z nejlepsich hracu, tak pak se primo nabizi otazka " a neni to malo jaroslave Tvrdikovici?" Bud ten potencial u tech hracu neni takovy a nebo jsme nuceni prodavat. pral bych si za B, ale obavam se, ze to bude souviset s A. To nutne nemusi sice znamenat propad tabulkou, ale do budoucna to muze naznacovat urcitou zavislost na prijmech z poharu, nebo prodeje hracu a tedy... dobre uz bylo...
    Na druhou stranu se nepustil Stanciu, takze to by mohlo vice souviset s B. vsak jiz brzy uvidime jak to je

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Dennis     před 3 lety 01.09.2021 08:48 |  
      12 0

      Vždycky budeme klub závislý na příjmech z prodeje hráčů. Jestli jste si někdo myslel něco jiného, tak jste mimo realitu.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        carevitchando     před 3 lety 01.09.2021 09:49 |  
        8 1

        Přesně tak, někteří si staví vzdušné zámky. Prodávat hráče není nic špatného, dělá to třeba každý rok Ajax a rozhodně se za to nestydí. Otázkou jsou samozřejmě částky, za které budeme v budoucnu prodávat. Astronomické, jako si leckdo představoval, to nebudou, spíš v relacích současných odchodů a sem tam velká rána jako Alex Král.

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          necich     před 3 lety 01.09.2021 10:10 |  
          4 2

          Je to tak, naopak můžeme být pyšní, že prodáváme hráče do TOP lig. Svědčí to tom, že dokážeme hráče posunout a zhodnotit. Díky tomu k nám budou hráči rádi chodit a kluby nám budou rovněž hráče prodávat neboť mohou participovat na dalším prodeji.
          To, že jsou pro nás příjmy z prodeje hráčů a příjmy z pohárů existenčně nutné bylo vedením několikrát deklarováno a je to i logické. Myslím, že bylo i řečeno číslo a to prodej ideálně 1 hráče každé přestupové období za slušnou cenu. V zimě to nebyl nikdo...

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 10:55 |  
      3 0

      :-) Promiň, ale teď si mě fakt rozesmál. Samozřejmě, že jsme klub závislý na příjmech z pohárů a prodeji hráčů. Z čeho jiného by se měl fotbal v Česku platit? Za TV práva není skoro nic. Ze vstupného (kromě evropských pohárů) taky jen drobné. Něco pokryjí samozřejmě sponzoři (díky za ně a velký respekt všem) a část majitel, ale hlavní příjmy vždy budou z evropských pohárů a přestupů. Má to tak drtivá většina klubů, kterým nestačí udržovat rozpočet na úrovni boje o záchranu a maximálně klidný střed tabulky.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        slamacek (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 14:28 |  
        2 0

        ne zcela presne jsem se vyjadril, ma chyba. Jasne ze jsme a vzdy budeme do zavisly na prodeji hracu. nakonec to je vic jak 95% klubu i na zapad od nas. Jde spis o nezbytnou nutnost prodeje hrace i treba pod cenou.

  20. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Harvey     před 3 lety 01.09.2021 09:03 |  
    15 4

    Bude to znít hnusně, ale díky bohu, že je pryč a prachy na účtě!
    Samozřejmě jsem Simovi vděčný, pomohl Slavii neskutečně, ale poslední půlrok jsou u něj jen samé červené vykřičníky. Nejprve zranění, nedá se nic dělat. Tak jsem očekával, že se jako nová hvězda týmu vrátí z dovolené fyzicky připravený rvát se o Ligu Mistrů. Chyba lávky, opak pravdou.
    Ne, tohle pro mě není hráč, který má nastavenou hlavu, stát se v naší lize hvězdou, která odejde za masakr třeba do Liverpoolu. Doufám, že mu přestup dodá novou motivaci.
    8 milionů + 4 další v bonusech je paráda.
    Uvolnilo se tím místo v sestavě pro Višinského a Alijagiće, kteří ukazují, že druhá liga je jim malá. Alijagiće se nám dokonce snaží vyfouknout AC Milán a Benfica. Ekpai se rozhodnul, že bude za hvězdu, jen tak dál. O Plavšićovi mluví Jindra jen v superlativech. K tomu nezapomínejme na Juráska.
    Ne, na křídlech mít problém nebudeme. Beru jistotu peněz za Simu a jsem přesvědčený, že tu na křídle brzy vyroste další hráč o kterého bude zájem v Premier League.
    Počet Slávistů v Anglii se zvýšil ze dvou na čtyři, pokud si chceme diktovat částky za hráče jako chorvatské týmy, musíme do top lig dodávat hráče pravidelně. Ne si tu jednoho hráče pilovat tři sezóny v naději, že pak odejde za rekordní částku. To si můžeme dovolit, když si budeme jistí, že je to hráč, který má na tohle nejen talent, ale i mentalitu.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      ColinSKS     před 3 lety 01.09.2021 09:51 |  
      1 2

      já s tím souhlasím, chtěl pryč a teď je na něm aby ukázal proč. Vysvětluje se tím asi trochu případ Kuchta / Stoke ....

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      Fačín     před 3 lety 01.09.2021 10:11 |  
      3 4

      Jeden drobnej problém, Alijagič a Višinský jsou ve Vlašimi, takže je nemůžeme použít. Kdybychom byli ambicióznější co se týká "b" týmu a měli ho ve druhé lize, mohli hrát tam a v případě potřeby jsme je mohli rovnou použít i v áčku. Takhle nám jsou zatím dost k ničemu.


      Komentář byl uživatelem upraven (01.09.2021 10:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 15:48 |  
        0 0

        No tak bude za Áčko hrát od zimy ;)

  21. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Fačín     před 3 lety 01.09.2021 09:43 |  
    6 1

    Tak Abdallahu, taky děkujeme. Bylo to krátké, ale intenzivní spojení. Největší škoda byla, že jsi chytil zrovna dementní covidobdobí, kdy stadiony zely prázdnotou a nemohl sis tak pořádně užít ovace nabitého stadionu.

    Co se peněz týče, asi jsme si všichni představovali trochu víc, ale zas tak málo to není.

    Trochu mě překvapilo akorát, že si vybral Brighton, to je skutečný vesnický tým. No a hostování ve druhé lize, na to jsem zvědav, nemyslím si, že by to měl být styl fotbalu, který mu bude vyhovovat. No ale uvidíme, třeba prokáže kvalitu a rozjede svůj brankostroj. Přál bych mu to.

  22. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Srdcar114     před 3 lety 01.09.2021 10:38 |  
    5 1

    Milý Abdallahu,taky moc děkuji.Některé tvoje goly zůstanou v mé hlavě hodně dlouho.Byly nádherné.Výborně jsi spolupracoval také s pravým obráncem,dobře jsi se vracel.To je pro fotbal důležité.Samozřejmě závěrečná doba ve Slavii byla horší.Možná,že by bylo lepší,kdybys odešel o něco dříve a mohl se s anglickým klubem připravovat na sezonu,která začala výrazně později než u nás.Možná,že jsi měl odchod delší dobu v hlavě,což ovlivnilo tvé poslední výkony.

  23. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    JohnyBeGOOD     před 3 lety 01.09.2021 12:08 |  
    8 7

    Mám z toho stále velmi smíšené pocity. Na obou přestupech jsme vydělali a to výrazně, nicméně ani jeden přestup není max., co jsme za hráče mohli dostat. Odpovídá tomu i jejich vyšší "tržní" cena na Transfermarktu. Věřím, že sportovně to bude menší oslabení než odchod Součka s Coufalem, i přesto, že nás góly Simy táhly podstatnou část minulé sezóny a Zima hrál stabilně v základu. Nicméně, kdeže loňské sněhy jsou...Z tohoto pohledu jsou tedy přestupy v pořádku, neměly by ohrozit sportovní výsledky klubu.

    Chápu, že ceny snížil i Covid a menší ochota klubů riskovat. Jedná se o 2 hráče, kteří mají potenciál, ale na nejvyšší úrovni mají odehraný prakticky pouze 1 rok.
    Ale nemůžu si pomoct..Líbila se mi Tvrdíkova strategie, že nebudeme pouštět hráče pod cenou (ba naopak) a měl jsem pocit, že prodávat se bude opravdu pouze v případě, že ta nabídka bude jak pro klub, tak pro hráče extrémně zajímavá. Dejme tomu, že pro hráče ty nabídky zajímavé jsou. Nicméně za oba hráče si dokážu představit dvojnásobnou částku.

    Pro mě to znamená, že Slavia stále není vnímaná jako evropská špička, dokonce ani jako "hegemon" střední Evropy. Ano, vypadly jsme teď 2x z předkol, ale ani to by nemělo vymazat výsledky z předcházejících 3 sezón. Navíc prakticky všichni hráči, které jsme prodávali do těch nejlepších lig se dokázaly prosadit (Souček, Coufal, Král, Pavlenka, Barák,...). Prakticky všichni jmenovaní hráči mají výrazně vyšší tržní hodnotu, než za kterou odcházeli (kromě Krále, jehož tržní hodnota teď vzroste, takže to platí i pro něj). Naši hráči jsou stále prostě podceňovaní oproti ligám jako je Ruská, Chorvatská, Rakouská. Přitom tyto ligy mají podobný koeficient (tedy výsledky v Evropě) a hodnota kádru jejich TOP týmů je srovnatelná se Slavií. Nicméně jejich TOP hráči odchází pravidelně za částky, které jsou dvojnásobné oproti těm našim. Nemluvě třeba o Belgii nebo Nizozemsku, kde hráč typu Simy by byl zobchodovaný za 30M a bralo by se to jako samozřejmost. Takže zatímco tyto týmy si tržní částku hráče na Transfermarktu násobí dvěma, tak my jí zatím většinou musíme dělit. A to po našich rekordních výsledcích v Evropě, kdy klubovým koeficientem strčíme leckjaký věhlasný tým do kapsy.

    Z tohoto pohledu vlastně nechápu, že prodáváme v nevýhodné situaci, když hráči nejsou aktuálně v dobré formě. Buď tedy nemáme důvěru v to, že se u nás mohly výrazně zlepšit nebo jsme potřebovali nutně peníze, abychom zalepili ztráty z nepostupu. O druhé variantě svědčí i to, že jsme nejspíš souhlasily i s odchodem Olayinky do Kodaně za dumpingovou cenu. Z tohoto pohledu se prostě jeví jako chyba neprodávat po minulé sezóně, kdy byl zřejmě o hráče větší zájem a mohli jsme klidně prodat Olayinku za 8m, Koláře za 10m a Simu za 15m. Pokud by se udály tyto přestupy, tak bychom nejenom měli zaplněný rozpočet, ale ještě by nám zbylo na adekvátní náhradu, případně i částečně na slibovanou akademii.

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      dalislavista     před 3 lety 01.09.2021 12:20 |  
      4 4

      Po bitvě každý generál... Chtěli jsme do ChL, tak se neprodávalo. Nedostali jsme se, ani do EL, tak se prodává.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Ondráš     před 3 lety 01.09.2021 12:33 |  
        3 2

        Taky nechápu, co na tom kdo pořád nechápe:D

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          JohnyBeGOOD     před 3 lety 01.09.2021 12:51 |  
          4 1

          Poslední 2 sezóny jsme skončily v plusu, odhadem cca 300 - 400 mil.
          viz JT:
          "Jsem hrozně rád, že hospodářský výsledek od 1. července 2019 do 30. června 2020 skončil se ziskem 183 milionů korun. Navíc je to před obdobím, které je pro nás příjemné - platby za Tomáše Součka. Za mě je také naprosto jasné, že příští období spolu i s minimálně postupem do skupiny Evropské ligy skončí také v černých číslech. Je to naplnění jedné z našich ambicí - mít klub v ziskovém hospodaření," uvedl Tvrdík.

          Tento přebytek by měl v pohodě pokrýt ztrátu za nepostup do UCL. A tedy zajistit, abychom nebyly v situaci, kdy musíme prodávat za každou cenu. V jednáních ale bylo vidět, že jsme velmi ochotní naše hráče prodávat (snad kromě Holeše a Koláře) i za nižší částky. Kolikrát ještě zažijeme příběhy typu Simy a Zimy? Tedy hráčů, kteří váleli ve 20 letech jak v lize, tak v Evropě.
          Jak jsem psal už předtím, nemám problém s tím, že jsme tyto hráče prodali, ale s tím za kolik. Je to prostě málo.

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            kjandourek (admin)     před 3 lety 01.09.2021 13:22 |  
            2 2

            Já osobně si myslím, že hráči, na které jsme obdrželi nabídky z TOP pětky by odcházeli stejně, akorát za větší peníze, protože by díky postupu měli tu hodnotu....

            Ono to není jenom o tom, jestli musíme, nebo nemusíme prodávat ... Obecně chceme jako klub končit v černých číslech, nechceme se každý půlrok hlásit u majitelů s nastavenou dlaní, takže se musíme chovat hospodárně... Letos jsme v zimě nepustili nikoho na žádost trenérského štábu, který cítil šanci v Evropě překonat předloňské čtvrtfinále.. letos jsme počítali s tím, že pustíme některé hráče a na základě toho jsme na začátku léta nafoukli kádr... snahou bylo nejprve postoupit do LM, potom hráče, o které bude zájem, pustit a v průběhu roku nahradit těmi, co přišli na začátku léta....

            Situace se vyvrbila tak, jak se vyvrbila - široký kádr nedokázal nahradit reprezentanty, kteří naskočili do předkol bez přípravy a nemáme ani EL...
            Ve finále tedy potřebujeme zúžit kádr (což bychom dělali i v případě postupu, ale mohli bychom si výrazněji vyskakovat a zdůrazňovat zájemcům, že neprodáme za každou cenu) a zájem byl nejenom o Simu (s čímž se tak trochu počítalo), ale i o Zimu....

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      donford     před 3 lety 01.09.2021 14:04 |  
      7 5

      Tak opravdu jsme na Simovi vydělali málo? Kup za 3 mil. a prodej za 250? Kup Zimy za 30 a prodej za 150? A za Musu 100? Ten snad byl navíc téměř zadarmo. Více pokory k takovým obchodům! Ty peníze nevisí na větvi, jen je jako hrušku utrhnout. Ta protější strana také musí umět hospodařit a rozvažovat. Také se jim nesypou miliardy z nebe. A mnoho z těch klubů je až pro uši zadlužených. Spíš si myslím, že je úžasný ba nebetyčný úspěch ve světové konkurenci tisíců hráčů z Latinské Ameriky, z Afriky, možná i za hubičky, naše hráče takto uplacírovat. Taky se tito 3 hráči vůbec nemuseli osvědčit a my je neprodali. Tak to máme další půl miliardy. Předtím Suk, Cuf a Král za miliardu. A kdo říká, že nám nerostou další naděje? Aliagič, Samek, Višinskij....?
      Já nad těmi prodejními úspěchy v té světové konkurenci jen zírám a hluboce se s uznáním klaním.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        JohnyBeGOOD     před 3 lety 01.09.2021 14:11 |  
        7 5

        Když si to přečteš ještě jednou, tak uvidíš, že hned druhá věta je: "Na obou přestupech jsme vydělali a to výrazně, nicméně ani jeden přestup není max., co jsme za hráče mohli dostat."

        Sorry, ale z těch reakcí prostě čiší taková typicky česká připosranost. Aneb, můžeme být rádi za to co máme. Lepší vrabec v hrsti..
        Není potom divu, že Dynamo Záhřeb nebo Salzburg budou prodávat jejich hráče za 2-3x větší částky a my budeme rádi za jakoukoliv nabídku ze západu.

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          donford     před 3 lety 01.09.2021 15:02 |  
          4 1

          Víš, takových potenciálních Simů je na světě počítám hafo, jen se o nich neví a nikdy se svět o nich nedozví. Proto jsem uváděl, že je tisíce třeba i neznámých konkurentů po celé Latinské Americe, pod velké části Afriky. Kdo znal Ngadeua, Deliho ..... Ti všichni touží a nevím, co by za to dali, se dostat do Evropy do některé z lig. Sima byl takový typický produkt, jak jsem viděl ze shotu, bydlel v malé místnůstce někde u Tábora a s vděčností kopal na louce za baráčkem vedle kuželů. A za toho hráče jsme dostali 250 milionů! Doslova z ničeho. Proto zůstávám na zemi při tvém tvrzení, že to není maximum toho, co jsme mohli za hráče dostat. A věřím, že další u nás vyrostlí hráči budou tyto následovat. Ber to také tak, kdo by dnes věděl o Simovi, kdyby dál trvale kopal v Táborsku, nebo Zima za béčko Olomouce. Je to věčný koloběh. A jsem rád, že se na tomto kolotoči pravě Slavia úspěšně veze.

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            bongor     před 3 lety 01.09.2021 23:45 |  
            1 1

            Zkrátka naše čtyřicetiletým bolševickým "hospodařením" zparchantělá ekonomika se nemůže s tou západní měřit.
            Není tedy divu,že to zapůsobilo i na náš sport a tedy i fotbal.Tímto pohledem bráno je hospodaření Slavie nad očekávání.Pokud vím,tak jsme každý rok v plusu,bídě každý rok sype skřet,těm se to hospodaří.

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 15:57 |  
          2 2

          Nejsem tak úzce obeznámen, ale nepřijde mi že by Salzburg prodával 2-3x dráž... Haaland šel za 20M, což je náš Suk. Další rok Minamimo do LFC za 8Me (náš Cuf). Plus spousta přestupů na trase koncernu do Lipska za hubičku. Dynamo nevím kdy a zda trhlo cenu přes 20Me, a nebo zda ji dokáže udělat každý rok... I já čekal za Simu raketu, rekord ligy, třeba 25+, ale holt ne. Je z toho snad 10+ a to je v našich reáliích pořád moc pěkná sumička. Kde jsou časy kdy šel Necid za 4M a my čuměli jak péra, že od NÁS Z KAPŘÍKOVA někdo kupuje za 100+ mega a mentalita hned prodej. U Zimy, nevím proč, tam jsem o dost víc viděl že se zasekl. Že to nějak dře a nelepší se. A na tom udělat 5+Me je moc pěkný ;)

          • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

            JohnyBeGOOD     před 3 lety 01.09.2021 16:51 |  
            7 0

            Haaland měl na 20M výstupní klauzuli, jinak by šel za trojnásobek. A Minamino odešel levněji než 7(!) jeho spoluhráčů tu stejnou sezónu. Tu sezónu prodali hráče za téměř 120 milionů eur, tedy zhruba 3 miliardy Kč.
            Ale když už ses dostal ke konkrétním hráčům.

            Salzburg
            21/22
            Patson Daka 30M
            Enock Mwepu 23M

            20/21
            Dominik Szoboszlai 22M
            Hee-chan Hwang 9M

            19/20 (kromě tebou zmíněného Haalanda a Minamina)
            Munas Dabbur 17M
            Xaver Schlager 15M
            Diadié Samassékou 14M
            Stefan Lainer 12,5M
            Hannes Wolf 12M
            Marin Pongracic 10M

            Tedy celkem 12 hráčů, kteří odešli za poslední 2 roky dráž než Sima. Z nichž polovina odešla za 2-3 násobek. Stačí?

            Dynamo Záhřeb
            21/22
            Josko Gvardiol 19M
            Lovro Majer 12M

            A prakticky každé přestupní období prodávají někoho za 10M+.

            • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

              bububu (přítel SN)     před 3 lety 01.09.2021 18:58 |  
              2 0

              No jo, ale sluší se dodat, že Salzburg hraje v tebou zmiňovaných sezonách LM, a to je právě ten rozdíl. Kdybychom letos postoupili do LM, tak nejenom, že bychom nemuseli nutně prodávat, ale ještě bychom se mohli přiblížit uvedeným částkám...

              • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

                bongor     před 3 lety 01.09.2021 23:52 |  
                5 0

                Kdybysme hráli ChL letos,tak bysme určitě nemuseli prodávat a oni by ani hráči od nás nechtěli odcházet.
                Bohužel to nevyšlo,tak se taky nezblázníme.Budeme dál makat,aby to vyšlo za rok,i když je na náš titul vyhlášen
                ostrej útok a to jako obvykle všemi prostředky.Konkurence se jak je už vidět,nestydí.

            • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

              Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 08:49 |  
              2 0

              Díky :) Tak je vidět, že Dynamu se už blížíme a na Salzburg tedy ztrácíme primárně co do objemu ;) Je otázka, zda generují tolik pohybu ven pravidelně, či šlo o generační obměnu - vyskladnění :D Každopadně Salzburg má svůj 2BL tým, my nově Vlašim. Náš systém je relativně v plenkách, jejich zaběhnutý. Pořád v tom vidím, že se posouváme. A ač asi jako každý jsem čekal za Simu větší cifru, pořád to není Necid za 4Me a pořád ač máme momentálně silné absence, tak cítím z týmu sílu a věřím, že jde holt jen o to, že jsme si teď vybrali slabší chvilku. Takový ten moment k dalšímu nadechnutí pro zlepšení se ;)

        • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

          Pepino44     před 3 lety 08.09.2021 11:58 |  
          1 0

          Tak ta věta " nicméně ani jeden přestup není max., co jsme za hráče mohli dostat." Je více méně pravdivá, ale zapomněl jsi, že musí být taky ochota toho druhého dávat.

  24. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    SuperAukro     před 3 lety 02.09.2021 01:21 |  
    5 6

    Upřímně jsem rád, že už je pryč. Pořád se to řešilo. Teď je to uzavřené a jedeme dál. O další hladový krk v kabině míň, takže za mě dobré.

  25. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    gazza     před 3 lety 02.09.2021 04:35 |  
    2 4

    Za 7 mil. liber to ještě jde.Až na pár vyjímek hvězdných hráčů typu Grealish apod. jsou u tam ty sumy za hráče podobné ,ne-li nižší .Hodně klubů má v době covidové hluboko do kapsy.Za mě Ok .

  26. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 02.09.2021 14:58 |  
    1 0

    Přijde mně to tak nějak pod cenou, jasně teď nehrál, ale proto Trpiš říkal že v tuto chvíli není čas na jeho prodej., nicméně ekonomika je neuprosná, riziko jeho zrakvení v naší lize bylo dost velké, stačila nám Karviná pak přijde chachar čochtan atd. Je to prostě dilema.

  27. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Akuls     před 3 lety 03.09.2021 11:11 |  
    1 0

    V Kaprlize by byl Sima jen lovnou zvěří. Navíc tam prý jsou pro SKS slušná procenta z jeho případného dalšího přestupu. Třeba na něj už ve Stoke City budou jednou vzpomínat jako na jejich dosavadní nejvétší ikonu:
    Sir Stanley Matthews CBE byl anglický fotbalista, legenda anglické i světové kopané. V rodné Anglii byl označován jako jeden z nejlepších hráčů anglické kopané. Jako první anglický hráč byl povýšen do rytířského stavu. 1. divizi hrál až do svých 50ti let.
    Narození 1. 2. 1915, Hanley, Anglie
    Úmrtí 23. 2. 2000, Stoke-on-Trent, Anglie

    • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

      padre     před 3 lety 03.09.2021 13:05 |  
      1 0

      Také 1. držitel Zlatého míče.

      • Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

        Akuls     před 3 lety 03.09.2021 16:03 |  
        1 0

        Ano, v roce 1956. A dokonce už v prosinci 1937 dal Matthews Pláničkovi v Londýně v památném přátelském zápase Anglie vs. ČSR 5:4, hattrick.
        Sima měl v dresu SKS několikrát k hattricku také docela blízko. Tak snad se mu to povede v Anglii.

  28. Re: Abdallah Sima odchází do Brightonu

    Dobi     před 3 lety 03.09.2021 14:38 |  
    1 1

    No, i zglajchšaltovaný předlipadový tisk o něm vždy psal v superlativech!!!!!