Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V neděli proti Baníku Ostrava

Již tři dny po výsledkově nepříliš povedeném duelu s Legií Varšava čeká na Slavii další domácí utkání. Tentokrát se v rámci pátého ligového kola červenobílí utkají s Baníkem Ostrava.

Baník je tradiční prvoligový klub, založen byl v roce 1922 jako SK Slezská Ostrava. Jméno Baník, odkazující na hornickou činnost v regionu, tým nese od roku 1952. Klub je proslulý velkou a věrnou fanouškovskou základnou. Fanoušci Baníku vědí jaký je to pocit křepčit s mistrovským pohárem. Poprvé je zažili v roce 1976, ovšem ty pravé zlaté časy nastaly s nástupem trenéra Evžena Hadamczyka. V letech 1979-1983 oslavil tým okolo Pavola Michalíka a Vernera Ličky dva tituly a tři druhá místa. Zatím poslední mistrovský titul získal Baník v sezóně 2003/04. Zkušený stratég František Komňacký dal dohromady celek složený z hráčů se vztahem k regionu a poskládal mix nadšeného mládí (Jan Laštůvka, Mario Lička), zralých jedinců bažících po velkém přestupu (Miroslav Matušovič, Zdeněk Pospěch) a zkušených borců, kteří se vraceli domů po štacích v širém světě (René Bolf, Radoslav Látal, Martin Čížek, Marek Heinz).

Současný Baník je po letech, kdy osciloval mezi první a druhou ligou, opět regionální jedničkou. Během léta došlo k větší hráčské výměně. Klub opustila mimo jiné i opora zadních řad Patrizio Stronati, kterého zlákal maďarský celek Puskás Academy. Do Zlína odešli Martin Fillo a Robert Hrubý, spolu s nimi na hostování Rudolf Reiter, Martin Holzer zamířil do Slovácka a záhy jej tamtéž na hostování následoval Ondřej Šašinka. Do Ostravy se z hostování vrátili Roman Potočný a Denis Granečný, díru ve středu obrany zaplnil David Lischka, hostující ze Sparty a do klubu zamířili i ostřílení ligoví harcovníci Lukáš Budínský a Jiří Klíma z Mladé Boleslavi. Největší trefou se zatím ukazuje vysoký hrotový útočník Ladislav Almási, dvaadvacetiletý borec přišedší z MFK Ružomberok.

Takto dozbrojený celek vlétl do ligy jako veliká voda. Už v prvním kole měl v Jablonci více ze hry a prohra 0:1 nebyla úplně zasloužená. Další tři ligová kola už přinesly tři výhry a Baník tak před vzájemným duelem díky lepšímu skóre okupuje třetí příčku před Slavií, která má stejně bodů, ale o zápas méně.

Ostravské stále vede Ondřej Smetana, bývalý ligový útočník, který na tomto postu začínal na jaře zápasem v Edenu. Tehdy se zdálo, že se jedná o dočasné povýšení asistenta odvolaného Luboše Kozla, ovšem nakonec se z relativně neznámého nováčka stává trenérská kometa posledních měsíců. V brance se může spolehnout na zkušeného Jana Laštůvku, v obraně vedle výše uvedeného Lischky nastupují Svozil, Fleišman a nizozemský internacionál Ndefe. V ofenzivní složce se trenér opírá o Kuzmanoviče, Tetoura, brazilského šikulu Azeveda, či vycházející hvězdičku Buchtu. Samostatnou kapitolou je maličký nigerijský expres Yira Sor, zřejmě nejrychlejší hráč soutěže, který Slavii v Edenu hodně zlobil i na jaře. Největší hrozbou pro branku SKS ale bude již výše uvedený Almási  

V jakém složení a hlavně rozpoložení nastoupí k duelu Slavia je velkou otázkou. Tým je po vyřazení z Ligy mistrů, po domácí remíze v play off Evropské ligy hrozí přesun do nové Konferenční ligy, což s ambicemi ze začátku sezóny příliš nekoresponduje. Trenérský štáb sčítá zraněné, vedle dlouhodobých marodů jsou po evropských předkolech mimo hru Olayinka, Plavšič a Ševčík, ve čtvrtek odkulhal Masopust a do hry zatím nezasáhla ani nejčerstvější posila Krmenčík. V médiích se přetřásá herní nepohoda obrany a hlavně gólmana Koláře, do toho přišli novináři s články o údajné hádce Honzy Kuchty s trenérský štábem. Dá se očekávat určité šetření hráčů na odvetu ve Varšavě, na druhou stranu jsou hráči, kteří by se na tuto odvetu potřebovali rozehrát. Tipování sestavy je tedy velikou loterií.  

Tip na sestavu: Kolář – Bah, Kúdela, Zima, Bořil – Holeš, Oscar – Ekpai, Stanciu, Schranz – Kuchta

Zápas začíná v neděli 22.8. v 19:00 a přímým přenosem jej přenáší O2TV sport/fotbal

Kurzy sázkových kanceláří: 1,3 – 5 – 8,9    

5. kolo - Neděle 22. 08. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

30. Stanislav Tecl
45. Daniel Samek
51. Ondřej Lingr
66. Ondřej Kúdela (pen)

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (129)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      damade     před 3 lety 21.08.2021 16:59 |  
      4 2

      Zajímavý. V počtu centrů jsme 11. v lize, ve vyhranejch vzdušnejch soubojí až 16. Ten Krmenčík ve vápně by asi opravdu pomohl.

  1. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Ados     před 3 lety 21.08.2021 18:23 |  
    8 5

    Moc nechápu nízký kurz na nás. Podle mě to bude dost vyrovnaný zápas a vůbec bych se nedivil kdyby byla remíza.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      coogee     před 3 lety 21.08.2021 19:29 |  
      2 5

      To pochopíš po zápase! :-)

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Ados     před 3 lety 21.08.2021 19:53 |  
        5 3

        Uvidíme, já to tak jednoznačně nevidím. Baník má formu, zápas je mezi kvaldou o EL a nemáme zrovna formu.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          kjandourek (admin)     před 3 lety 22.08.2021 12:38 |  
          0 0

          Ony se ty kursy docela mění, v článku jsem použil ty, které byly aktuální v době, kdy byl zápas zařazen do Tipovačky... v současné době jsou na základě aktuálního rozpoložení opravdu jiné...

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          coogee     před 3 lety 22.08.2021 12:49 |  
          0 0

          Ani já to nevidím nijak jednoznačně, proto je tam na konci ten :-) !

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      butters     před 3 lety 21.08.2021 21:36 |  
      3 2

      1,3 byl původní kurz, teď už je vlivem sázek cca 1,5 a na Baník to spadlo zhruba na 6, což podle mě víc odpovídá realitě. Sice doufám, že konečně přijde ten zápas, kdy to v koncovce protrhneme, vyhrajeme 6:0 a už nás nikdo nezastaví, ale zrovna zápas s Baníkem bych si radši nechal někdy na listopad, až budeme konsolidovaní, než to hrát teď, kdy máme za sebou minimální přípravu, nedoléčené šrámy z minulé sezóny, na týmu leží psychická deka z promarněných šancí v předkolech a každým zápasem se nám rozšiřuje marodka. Navíc když si vezmu, že pro Baník je to zápas roku (ani proti Spartě už dávno nehrají s takovým nasazením jako proti nám). Takže doufám, že se pletu, ale čekám hodně těžký zápas.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        coogee     před 3 lety 21.08.2021 21:54 |  
        10 0

        Já mám hlavně obavy z toho, aby to sudí udržel v takových mezích, kdy se nám dál nerozšíří marodka. Třeba po zákrocích takových magorů jako jsou Jánoš nebo Fleišman...

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      p!erreCORE     před 3 lety 22.08.2021 13:26 |  
      0 0

      To ja nizky kurz na nas chapu. Jsme trojnasobni mistri ligy,jsme Slavia! Nerozumim ale tak vysokemu kurzu na Banik :)

  2. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Akuls     před 3 lety 21.08.2021 19:26 |  
    4 3

    Delegace sudích:
    Hlavní rozhodčí: Karel Hrubeš
    První asistent: Adam Horák
    Druhý asistent: Radek Kotík
    Čtvrtý rozhodčí: Ondřej Cieslar
    Delegát utkání: Michal Tandler
    Delegát svazový: Libor Kovařík
    VAR: Jiří Adam
    AVAR: Václav Štěrba
    Je zajímavé, že Hrubeš píská toto ligové kolo 2 zápasy. Dnes už odpískal jako hlavní zápas Pardubice vs. Klokaniens 3:0. Copak o to, patří k našim lepším rozhodčím, když chce tak pískat umí, ale protože mu hraje ve Slavii za U-19 či už i Btým syn, tak asi aby mu to někdo nepředhazoval, tak nás už delší dobu pravidelně docela řeže. Naposledy třeba ve finále MOLCupu v Plzni.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      damade     před 3 lety 21.08.2021 19:35 |  
      4 1

      Příhoda těch sudích asi vyřadil tolik, že teď nikoho nemaj, takže musej sudí s nejlepší fyzičkou pískat víc zápasů v jednom kole.

  3. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Hlavis     před 3 lety 21.08.2021 19:45 |  
    9 4

    Baník pod Smetanou už tolik neprasí a chtějí hrát fotbal, což nám muže hrát do karet ta válka co hráli vždycky nám nesedí. Pokud to zvládneme bude to hodně velká vzpruha pro celý tým.
    Vyhrajeme 3:0 Chachar přijede přemotivovaný nedivil bych se tradiční červené kartě a my to zkušeně uhrajeme.

    Schranz, Kudela z penalty a Bořil.

    :)))

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      donford     před 3 lety 21.08.2021 21:44 |  
      5 6

      Nějak mi nevadí, že jsme zápas oproti Legii v jejich lize neodložili. Vzadu potřebujeme získat jistotu v souhře s Kúdelou, možná že právě dík jemu bude jistější i Kolář, Holeš se zase vrátí na DZ a jen nevím, zda už alespoň na pár minut nastoupí Krmelec. I u Legie je otazník - bude či nebude hrát Pekhart? Jinak jejich obránce, co nám dal gól, přestoupil do Celticu. Ovšem musíme zítra bezpodmínečně či nutně vyhrát, nebo se celá naše psychika ještě víc rozklepe.

  4. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    damade     před 3 lety 21.08.2021 22:03 |  
    0 11

    Jsem slyšel, že prej Kúdela možná nebude v nominaci. Ale ten stejnej člověk mi řekl, že bude Ekpai proti Legii v základu a nakonec nebyl, tak uvidíme.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      ColinSKS     před 3 lety 22.08.2021 06:57 |  
      9 3

      já jsem zas slyšel že američané na měsíci nepřistáli.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Markus     před 3 lety 22.08.2021 08:33 |  
        2 1

        Na Měsíci nelze přistát, než to stihneš, zničí tě jednotky Raumfahrtwaffe :)

  5. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Petr9608     před 3 lety 22.08.2021 00:13 |  
    6 18

    https://pbs.twimg.com/media/E9WKZOLXMAcssZI?format=jpg&name=medium

    Tak bohužel beze mne - do e-mailu jsem se dostal až před půlhodinou.

    Mám permanentku už 13. sezonu, chodim 14., ten podvod s tou loňskou permicí jsem překousl, ale tohle už je vážně hnus.

    Jedinnej letní ligovej zápas po Lufjardovskym odkladu.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 00:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Dru Zeree     před 3 lety 22.08.2021 00:25 |  
      14 1

      Není potřeba nikoho urážet. Nikam jezdit nemusíš, napiš jim email, pak jim stačí poslat fotku permice a certifikátu a oni tě zaregistrují.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 14:50 |  
        0 2

        Registrace pouze osobně na pokladnách, že by to šlo i po emailu nikde ani čárka.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          Petr9608     před 3 lety 22.08.2021 23:03 |  
          0 0

          Je to tam dole, co lze brát jako jakési "doplňující informace"...

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Petr9608     před 3 lety 22.08.2021 00:27 |  
      1 10

      Aha, takže e-Ticket z Ticketportalu tam ověřovat půjde.

      DĚLAJ SI ZE MNE PRDEL?!!!!

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      wotlemburg     před 3 lety 22.08.2021 09:20 |  
      17 0

      Jakej podvod věrný fanoušku. Všichni jsme věděli při koupi do čeho jdeme a že se možná na žádný zápas nedostaneme. Brali jsme to většinou jako gesto vůči klubu.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Petr9608     před 3 lety 22.08.2021 23:13 |  
        0 1

        Ano. Budeme se skládat rumunským ex-sparťanovi, kterej se pro prachy byl ochoten jít se sportovně zahrabat do Egypta, aby si místo BMW X5 mohl koupit rovnou X7...

        Tohle mne už taky se*e. Nejsme Bohemka nebo hokejová Slavie, která je jede sezonu za 40 mega a kluci tam berou 35-50k a největší hvězdy tak 60-70k, jsme klub živenej (nebo minimálně byl na tom postaven) penězma od polostání firmy totalitní země, ke všemu s jistym neformálnim propojenim na hradní suitu kolem Nejedlýho (kdyby to takhle měli rudí, a my bychom měli pořád holý zadky, tak zde "strážci morálky" budou vykládat, jak budou hrát radši druhou ligu, "než bejt živený čínskejma komunistama kamarádící se ma s tou hradní sebrankou").

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Harvey     před 3 lety 22.08.2021 10:07 |  
      2 6

      To bohužel je tam navíc.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      coogee     před 3 lety 22.08.2021 11:08 |  
      7 0

      Trochu nevím o čem to mluvíš, na možnost ověřit certifikát jsme byli upozorněni v předstihu a i ty jsi měl dost času to provést!

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 14:53 |  
      0 3

      Nejsi sám, já i můj známý, máme stejný problém... jasně bylo uvedeno, že stačí vyplnit formulář o očkování na Ticketportalu a teď najednou to nestačí. Známý je na tom hůře byl tam osobně a při výměně permice mu to tam neudělali..

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        wimpy     před 3 lety 22.08.2021 15:03 |  
        4 0

        Neblbni, od začátku jasně tvrdili, že ten potvrzenej formulář z Ticketportalu musíš na pokladnách potvrdit, přinést občanku, permici a očkovací certifikát/potvrzení o prodělání Covidu. Ono to taky má logiku, potvrzení na Ticketportálu má hodnotu asi jako když někdo na webovkách pivovaru odklikne, že mu už bylo osmnáct.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 15:17 |  
          0 2

          Počkej to znamená, že si musím, vytisknout ten formulář z Ticketportalu a pak spolu s permicí a občankou odnést na pokladnu, nejdříve tedy zítra k ověření?

          • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

            wimpy     před 3 lety 22.08.2021 15:32 |  
            2 0

            Jasně. A když si ho nevytiskneš, budeš ho před pokladnama znovu vyplňovat. Organizuje to tam obvykle takovej velmi chaotickej pán. :-)

            • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

              zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 16:11 |  
              0 1

              Děkuji za informaci, měl si pravdu, v textu to bylo na webu napsáno, jen jsme to hold ne všichni pochopili, já jsem čekal, že se budu prokazovat jako jinde Certifikátem o očkování před vstupem. Už se zítra či pozítří těším.. mám na podobné typy štěstí. Takže vlastně jsem jej nemusel, vyplňovat, protože to budu, dělat znova. Stejně jako každý rok Formulář permanentky, u mě beze změny, ale stále dokola.

              • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                wimpy     před 3 lety 22.08.2021 16:14 |  
                0 0

                Se synkem jsme měli formulář vyplněnej na Ticketportalu a tam už jsme jen dali OP, permici a certifikát a za pár vteřin bylo hotovo. Probíhalo by to ještě rychleji, kdyby se tehdy každej u toho okýnka nezeptal, zda mu bude na Ferencvároš stačit opravdu jen ta permice...

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Petr9608     před 3 lety 22.08.2021 23:02 |  
        0 0

        Mne nejde o papírování, ale o to, že to papírování nemí možné provést před zápasem. Bože, tak kdy jindy. Kdy jindy je to nejlogičtějsí?

  6. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    ColinSKS     před 3 lety 22.08.2021 06:59 |  
    10 11

    rád bych změnu v brance ale to je asi jen přání. protože pak by proti legii musel AlesMandous chytat taky.
    Jinak Markovic vcera výborný!!!

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 12:32 |  
      0 6

      A proč by proti Legii Manďa chytat nemohl?

  7. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    pcitron     před 3 lety 22.08.2021 10:39 |  
    6 2

    Ba(c)ha na Almásiho!

  8. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    fps     před 3 lety 22.08.2021 10:53 |  
    3 0

    předpokládaná sestava snad dopadne, potřebujme aby se už plně zapojil Bořil a Kúdela, akorát bych spíš postavil Simu než Ekpaie, sice Ekpai nevypadá vůbec špatně, ale Sima má něco navíc, co z něj potřebujeme zápasama zase dostat

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      japoko     před 3 lety 22.08.2021 12:54 |  
      3 5

      Nevypadá špatně, ale ani dobře! Zatim je nijakej!

  9. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Fačín     před 3 lety 22.08.2021 11:03 |  
    5 34

    A v preview k zápasu už si zase pan Trpišovský dělá alibi... Jak je Baník skvělej poslední sezony (to snad nemohl myslet vážně), jakou maj fantastickou formu, kolik dávaj gólů...

    A nechybí výmluvy na zraněné hráče... Pane Trpišovský, hráčů máme fakt hodně a někteří si ještě nekopli do balonu a to z vašeho rozhodnutí. Takács, Ousou, Madsen, Van Buren, Musa, Mandous,.... To jsou hráči, kteří by v jakémkoliv týmu české ligy hráli v základu.

    Doufám, že na hřišti to bude úplně jinej projev, sebevědomej a kvalitní, ne alibistickej a poraženeckej, jak teď často vyznívá z rozhovorů s panem trenérem.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Snivec     před 3 lety 22.08.2021 11:09 |  
      17 4

      Takhle to dopadne, kdyz oslika pusti k pocitaci :)

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Fačín     před 3 lety 22.08.2021 11:12 |  
        6 13

        Máš něco k tématu nebo jen potřebuješ někoho urážet?


        Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 11:12) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          pehacko     před 3 lety 22.08.2021 13:00 |  
          13 0

          Tak ma stejnou potrebu urazet jako ty… jen kazdy si kopnete do nekoho jineho.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 15:02 |  
          5 0

          Fačíne a to jsi si za ty roky ještě nevšiml, že Jindra chválí každého našeho soupeře resp. veřejně vypichuje jen přednosti našich soupeřů a slabiny si nechává pro sebe, to je jasná součást jeho taktiky ... A u vlastního mužstva to dělá obráceně, je na něho strašně náročný a hlavně hledá chyby a vytváří tak na ně tlak, aby se tak zlepšovali ... A co jsem četl rozhovor s Pep Guardiolou, když byl ještě v Bayernu, tak uvažuje podobně a co vyprávěl Šmicer, tak se jeho tehdejší trenér v Liverpoolu choval stejně, takže to Jindra asi nedělá až zase tak špatně ...

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        mig52     před 3 lety 22.08.2021 12:38 |  
        1 10

        No, jsi opravdu Borec, ajťácký mistře. Vím, žes neměl na mysli ovládání počítače či klávesnici mobilu, ale moc se ti to nepovedlo.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      o5aradecek     před 3 lety 22.08.2021 11:12 |  
      7 4

      Ty musíš mít fakt těžkej život... Ach jo.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Fačín     před 3 lety 22.08.2021 11:13 |  
        3 16

        Byl by jednodušší bez výmluv ostatních, to ano.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          o5aradecek     před 3 lety 22.08.2021 11:16 |  
          12 4

          Jako promiň, ale co je to zase za ironický tón, vůči trenérovi, který tady za tři a půl sezony udělal LM, 2x čtvrtfinále EL a jen tak mimoděk i 3 tituly a 3 poháry? Dokážeš někdy napsat něco pozitivního?

          • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

            Fačín     před 3 lety 22.08.2021 11:23 |  
            5 13

            Kdybys líp četl, tak bys věděl, že ano.

            Úspěchy mu nijak neberu, ale je to minulost, zajímá mě současnost a blízká budoucnost.

            • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

              lubi34     před 3 lety 22.08.2021 14:07 |  
              6 0

              Fačíne kolik zápasů Baníku jsi v této sezoně viděl?

          • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

            mig52     před 3 lety 22.08.2021 12:29 |  
            3 11

            Tak Fáča nehodnotil třiapůl minulých sezón, ale předzápasovou situaci s Baníkem. Ano, byly to skvělé sezóny a za mne je to skvělé pořád, až na držení ochrané ruky nad Kolářem, JiT je náš největší poklad, ale za to, že byť jen závany alibismu tu nikdy nepřipouštěl, ho máme rádi ještě víc. Tak bych nějaké ty náznaky nechal spát, stejně jako argumenty na minulost. Tu si užívejme, ale to je tak asi vše.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        houston (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 12:56 |  
        1 9

        A my slávisti snad v posledním měsíci máme život skvělej ? Vypadli jsme z předkola ChL a 100 mega v pr.... . Dojíme i předkolo EuL a pořád pohoda ? Čtvrtina kádru lazaři, druhá nedostane ke hřišti ani čuchnout, hraje půlka kádru. Dneska zápas béčka a proč ty kluky nedoplní někdo z těch nevytěžovaných ? Vždyť oni jdou ve třetí lize jako řezníci od porážky k porážce. Série proher nikomu morálku nezvedne a ani sami se s tím, že kopou za naše béčko chlubit nemůžou. Start sezóny je špatnej na více frontách. Snad alespoň dneska ukopeme padesátý zápas bez prohry a být vítězný, měli bychom radost všichni !

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          Maeden (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 17:00 |  
          1 1

          Z kádru je na marodce nebo těsně po návratu možná třetina, to je neveselá zpráva, ale nevím, proč brečet a lhát.
          Béčko nejde od porážky k porážce, teď prohrálo podruhé, před tím dvakrát plichtilo. Zahráli si za něj Ekpai, Madsen, Ousu, Samek – tedy leckdo, kdo zrovna nebyl na soupisce pro EP ani v nominaci na ligu.
          Kdo zdravý v áčku nedostává čuchnout, že by zazářil v "B" o třídu líp než stálý hráč? Podle mě budou dnes v nominaci asi všichni zdraví hráči, proč bychom někoho z nich cpali do béčka?

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      coogee     před 3 lety 22.08.2021 11:15 |  
      16 3

      Začíná mi tě být líto a věř, že nic horšího ti neumím napsat!

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        mig52     před 3 lety 22.08.2021 12:18 |  
        3 18

        Žel, mám pocit, že Fačín má dost pravdy. Až na tu větu, začínající jmény hráčů. Ty chvalozpĕvy na chachary, kteří v minulé sezóně byli fakt marní a že jim vyšel úvod sezóny neznamená, že budou Real, také jsem v tom sdělení cítil závan alibismu, stejně, jako zmiňovat zraněné.Ty má každý tým. A narovinu, Provoda dodělal real.tým. Týden před zraněním říkali, že má vysoké zátežové hodnoty a hrál furt, pořád, donekonečna. A výsledek se "dostavil". Čísla znali, odpočinek nedopřáli. K čemu pak ty analýzy jsou?


        Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 12:21) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          Arya     před 3 lety 22.08.2021 12:37 |  
          13 3

          Možná by trenér neměl před zápasem říkat nic, pak by lidé nemohli hledat v jeho vyjádřeních to, co tam není.
          Pochválit soupeře je úplně normální, já to prostě beru tak, že Jindra si kvalitu soupeře uvědomuje ( a to je mnohem lepší, než soupeře podcenit).
          A kdyby se ke zraněným nevyjadřoval, tak tu zase brbláte proč nehraje ten a ten, tak si vyberte, pánové.

          • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

            Snivec     před 3 lety 22.08.2021 12:51 |  
            10 1

            to jsi napsal presne, ale to je pouze zlomek - facin, mig a par dalsich, kteri v tom hledaji neco, co tam neni, ostatni faousci si to radi vyslechnou tak, jak to je
            jinak panove, JiT si vazne nedela alibi, nebo si vazne myslite, kdyz ted pochvali banik, tak mu to pomuze, kdyz prohrajeme? to si muze myslet pouze oslik, omlouvam se oslikovi

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      sTizz (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 11:43 |  
      8 0

      Tak po roce ozivne ikonka preskrtnuteho oka.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      pehacko     před 3 lety 22.08.2021 12:58 |  
      22 1

      Ty jsi normalne fanousek neuspechu… uplne hledas to negativni a kdyby nahodou nebylo, tak si ho vyfabulujes, abys mohl byt stastny! Pocitam, ze se ti nejlepe spalo po te legendarni prohre 0:7

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Fačín     před 3 lety 23.08.2021 10:43 |  
        0 2

        Jak jsi přišel na takovou blbost?

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 16:19 |  
      0 1

      Musa a Van Buren hráli, teď už však zřejmě budou jinde, Ousou byl zraněný podobně jako Krmenčík, ale odehrál jeden zápas za B-tým. Takács má svolení hledat si nové angažmá, Madsen už hrál v posledním zápase. Takže vlastně jen Mandous, ten snad nastoupí dnes.. nevím, ale vždy platilo, že posily, přicházejí, aby hráli v základu, zde se zžívají s týmem a nastoupí až za čas, teda Plavšič a Ekpai hráli hned.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      martyni (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 17:05 |  
      7 0

      Ve tvém případě nejde o kritiku...v každém tvém příspěvkůu je cítit tvoje nenávist a opovrhovani trenerem, který Slavii vyhrál 3 tituly, účast v LM, úspěchy v EL, 2 poháry.. pro mě je to nepochopiteny.. chováš se jak arogantní hlupák.


      Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 17:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        bongor     před 3 lety 22.08.2021 17:52 |  
        2 1

        Jako?A jak by se měl podle Tebe chudák chovat,když je arogantní?

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Fačín     před 3 lety 23.08.2021 10:46 |  
        0 4

        Ty tituly ale nevyhrál jen on. Vyhráli ho hráči, kteří stáli a stojí spoustu peněz, které máme především díky panu Tvrdíkovi a jeho kontaktům. V naší ekonomické situaci by jakékoliv jiné místo než první byla ostuda, takže jen splňuje vytyčovaný cíl. A nikde není psáno, že by podobné výsledky neměl jakýkoliv jiný kouč a to třeba i za nižších nákladů.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          martyni (přítel SN)     před 3 lety 23.08.2021 13:40 |  
          4 0

          Stačí se kouknout k rudejm, ktery jsou na tom ekonomicky lip, pac na sebe nemusi vydelat. Takze ne, urcite jakykoliv jiny kouc by stejne vysledky nemel. Neni to jen o penezich, musis to umet. Ale jestli si myslis, ze fotbal delaj drahy dobre placeni hraci, kteri nepotrebujou zadnou organizaci, tak prosim..

  10. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Alexiinho     před 3 lety 22.08.2021 11:25 |  
    8 21

    Jestli bude dneska chytat Kolář, tak budem rádi za bod. Mandous na plac!

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 12:02 |  
      5 21

      Njn., jestli bude chytat Kolář, zase zápas neuvidím. :(((((

  11. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    FanatikSKS     před 3 lety 22.08.2021 13:17 |  
    31 4

    No tady se jedou bomby. Jestli bude Kolář chytat, tak se na to nebudu dívat…, JiT si dělá před zápasem alibi…. Co to je proboha. To opravdu myslíte vážně. Možná i chápu kritiku po nepovedeném zápase, ale tohle se vážně nedá číst. Na tyto stránky chodím cca. 20 let nebo jak dlouho. Ale tohle tady snad nebylo ani za dob Řebíčka. Smutný

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      kostelnivlajka     před 3 lety 22.08.2021 13:31 |  
      7 18

      Tak sem lidi nemaj psát názor?

      Každej není přikyvovací ovce bez mozku.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        Arya     před 3 lety 22.08.2021 13:37 |  
        13 0

        Tak v případě Fačína se spíš jedná o bludy, než o názor.

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          kostelnivlajka     před 3 lety 22.08.2021 13:42 |  
          2 14

          Tak někdo to tak může cítit a proč to nenapsat, lidi jsou nasraný za výsledky.

          Já psal jasně, že Koláře nechci už dávno, ale znova to psát nehodlám, proč taky? Ať si tam sním dělaj co chtěj...

          • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

            wimpy     před 3 lety 22.08.2021 13:54 |  
            17 0

            Ale je to hezký, že jsou lidi nasraný za výsledky, konkrétně za čtyři výhry, jednu remízu a jednu prohru (při čtyřech zápasech venku a dvou doma). Vždycky to pohladí po duši, když si takhle uvědomím, co to vlastně prožíváme. :-)

            • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

              vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 13:58 |  
              8 5

              Jo vzal jsi mně to z huby, jsem taky rozladěn tedy v pohárech.Jinak at tahnou všichni kritici do prdele, jsem zvědavý co se bude psát až nedej bůh by se nehrálo o titul. To vlastně spousta kritiků odpadne poněvadž začnou fandit jinému mužstvu.

              • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                kostelnivlajka     před 3 lety 22.08.2021 14:00 |  
                2 6

                Což se může stát, někdy se to stane určitě..

              • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                houston (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 14:20 |  
                7 9

                Vlku, nepřeháněj ! Nikdo z těch co tu kritizují, se nikam nestěhuje. Ale připadá mi to tady někdy, že ten kdo se pořád neplácá po zádech, není ten správný fanda. Ale není mnohdy daleko horší nepoukazovat na chyby, než je lehkovážně přecházet ? Pochlebování nikdy nic dobrýho nepřineslo. Není to okresní přebor, aby se nezdary lehce přecházely a po nezdaru se pilo na příští vítězství. Tím neomlouvám urážky, to k pravému fandění vůbec nepatří. Nadávání signalizuje slabošství a nepatří k fandění.

                • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                  vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 14:41 |  
                  11 0

                  Nezlob se na mně zažíváme období o kterém se nám starším snad ani nezdálo a spousta sešívek se ho vůbec nedozila. Když čtu kritiku některých hovad zde tak bleju velebnosti. Já sám jsem byl kolikrát ten první, který poslal hráče vedení a trenéry do prdele, ale teď opravdu nemám za co to me věř.

                  • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                    houston (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 15:22 |  
                    1 4

                    Mě historii a letitou bídu připomínat nemusíš. Já jsem se zařadil k fandům Slavie v roce ´65. Takže i já si užívám současnosti, ale zároveň nezapomínám na ty pády, které následovaly. A děsím se toho, co se občas děje všude. Že víc než vnější vlivy přináší průsery rozklad zevnitř. Já kritizovat budu, ale spílat za chyby ne. Kdo je někdy neudělal ? Já už dost...

                  • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                    pehacko     před 3 lety 22.08.2021 16:26 |  
                    3 0

                    Neurazej prosim hovada! Dekuji!

                  • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                    necich     před 3 lety 22.08.2021 17:13 |  
                    8 0

                    Jak by řekl nebožtík bramburek, podej mi husí brk a kalamář...Např. můj táta, ročník 1933, celý život fandil Slavii, cestoval za ní po republice, když byly výjimečně poháry tak i do Maďarska, NDR apod., titulu se dožil jediného a posledního v roce 1996 tři roky před smrtí...Byl to jeho druhý nejšťastněíší den jako fanouška Slavie, první byl při postupu Slavie do ligy. Říct před ním někdo, že je Kadraba, Píša, Smolík, Stárek, Veselý apod. vocas, kokot, kripl apod., což se na SN objevuje tak by dotyčný strávil noc na JIP a měsíc by byl na tekuté stravě :)


                    Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 17:19) . Zobrazit původní komentář

                • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                  carevitchando     před 3 lety 22.08.2021 14:48 |  
                  4 5

                  Přesně tak, není důvod propadat panice, ale že by zase nebylo co kritizovat? Opájet se minulými úspěchy, to můžeme nechat těm zoufalcům z druhého břehu, to už úspěšně dělají 15 let. My musíme svoji pozici znovu a znovu obhajovat a být nenasytní, jako to dělá třeba Bayern. Zlehčováním omylů ve stylu "nám se nemůže nic stát" nás může přijít draho, nejen v Evropě.

              • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                bongor     před 3 lety 22.08.2021 17:54 |  
                3 0

                Nejvyšší čas vlčku.

            • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

              kostelnivlajka     před 3 lety 22.08.2021 13:59 |  
              2 5

              Já už včera musel úplně natvrdo vyfakovat jednoho sparťana, byl jsem i dost zlostnej, na tohle nejsem zvyklej .

              • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 14:44 |  
                5 0

                Mně naštěstí si to nikdo z rudejch sraček nedovolí říct :-))))))

                • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

                  obiwan     před 3 lety 22.08.2021 16:23 |  
                  2 0

                  Ani mně se nikdo nesnaží něco říkat...a kdyby...tak mu připomenu 0:8 z minulého roku:-)

            • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

              obiwan     před 3 lety 22.08.2021 16:26 |  
              4 0

              A v tom jsou tři zápasy v Evropě...kdo si to uměl představit před nějakými šesti lety:-) Já si tu naši přítomnost ohromně užívám, i když jsem teď taky nadával...

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 17:20 |  
      0 5

      Ntvl., tak proč to čteš? Neumíš přeskočit příspěvek?

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 17:25 |  
      0 9

      Podívej, třeba já mám jakýsi věk, si myslíš, že chci kvůli nepokornému Kolářovi skončit díky infarktu v pekle. Já jsem rád, ze to moje srdce cca 7x ustálo, stačilo, pane Odborníku na názory.

  12. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 13:55 |  
    9 1

    Musím se přiznat že dnes jedu tak nějak bez inspirace, doléhá na mně to pohárové neslane nemastné vystoupení, tedy spíše ty chyby a nepromenování šancí plus blitky medmrdek a různých expertů, ať člověk chce nebo ne tak to na něj působí Přitom v lize to není vůbec špatný, jinde by se každý radoval. Snad nám bude paní stestena nakloněna proti polským muzstvum a nakopeme jim prdele.


    Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 14:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      coogee     před 3 lety 22.08.2021 15:08 |  
      12 2

      A přesně o to těm, jak říkáš medmrdkám, jde!
      Většinou jsou to fandové bolševika a jediné, o co jim jde, je Slavii jakýmkoli způsobem uvést v pochybnosti, rozhodit, rozhádat, prostě zastavit tu zatímní dominanci. To se ale opakuje neustále, to není nic nového! Teď, kdy děláme i díky nesehranosti spoustu chyb a navíc neproměňujeme šance, protože pořád nemáme gólového útočníka, je to pro ně mnohem snazší! A daří se jim to, bohužel.

  13. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 14:43 |  
    9 3

    Tři body, bez zranění a Mandous v bráně děkujeme..

  14. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 14:48 |  
    4 2

    1 přípravný zápas, tři ligová kola, 2 zápasy předkola LM, 1 předkolo EL, bilance 4-2-1. Absence: Olayinka, Plavšič, Ševčík, čerstvě Masopust + dlouhodobě Hovorka, Provod. K tomu nemoc a zranění Kuchta, nemoc Schranz. Zranění Bah a Krmenčík. Ale máme široký kádr..

  15. Re: Poděkování

    zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 16:58 |  
    5 0

    Tak opravdu, díky za návod, během půl hodiny ověřená permanentka. Díky za vstřícnost i rychlost pracovníků na webu

    Pro ty, co potřebují, ověřit pernamentku, tak napsat na:

    stop.covid@slavia.cz

    Připravit si: Certifikát o očkování, kopii Občanského průkazu a Pernamentky.

  16. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    sTizz (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 17:07 |  
    4 3

    Dnes bude kanonada,chachari dostanou bura.

  17. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Ladislav (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 17:10 |  
    3 0

    „Potřebujeme zvyšovat kapacitu hráčů, proti Legii jsme v loňském tempu zvládli poločas, doufáme, že příští zápas to prodloužíme na padesát nebo šedesát minut. Jen hráči, co jsou s námi od začátku přípravy, jsou schopní hrát celý zápas v tomto nasazení. Uvidíme, kdo se z marodky vrátí, určitá šance je u Petera Olayinky,” prohlásil kouč sešívaných Trpišovský.

  18. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    damade     před 3 lety 22.08.2021 17:12 |  
    6 7

    Na sociálních sítích je to samý “Mandous do brány”, “Kolář ven”, “Měli jsme ho před rokem prodat”. Přitom šance, že si to JiT přečte a dá na radu nějakejch random internetovejch glosátorů, je přibližně 0%. Zato šance, že si to přečte Kolář a ještě víc mu to sníží sebevědomí, je značně větší. Vychytal nám tři tituly a několik postupů a my ho nedokážeme podržet ani po pár nepovedenejch zápasech. Smutný.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      pehacko     před 3 lety 22.08.2021 17:19 |  
      13 6

      Ja bych osobne teda ondru prave ted podržel a jindra udela to same… Vsak on se zase chytne. Vychytal toho pro nas dost a jeste toho hodne vychyta… nikdo neni neomylny a kazdy delame chyby!

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        mig52     před 3 lety 22.08.2021 19:41 |  
        0 4

        A jak dlouho bys ho podržel. Jistě sis všiml, že potom průseru na rangers nebyl připravený druhý brankář. Proč? Protože Kolář vyžadoval po trenérovi, že chce pořád chytat. A teď je to imrvere totéž. Na lávce dusíme gólmana repre, takže pokud by se Kolář zranil, tak půjde do branky Mandous bez jediné minuty v ostrém zápase. To ho dobře rozvíjíme permanentním přidušováním.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      dauby     před 3 lety 22.08.2021 17:45 |  
      6 3

      A jak dlouho bys ho držel, bez ohledu na jeho "formu"? Další dva zápasy? Pět? Celý podzim?

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        damade     před 3 lety 22.08.2021 17:55 |  
        4 2

        Já bych ho klidně posadil už teď, ale to neznamená, že na něj budu nadávat pod každym příspěvkem Slavie. Fanoušci by ho měli podržet a ne mu vyčítat, že jsme kvůli němu přišli o miliony a posílat ho do Vlašimi.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      bongor     před 3 lety 22.08.2021 18:01 |  
      3 0

      A chytal,když by se jiný váleli.Stačilo mu,že ho Slavie potřebuje,riskoval následky.Ať se páni kritici kopnou do hlavy
      a poznají,že v tom stavu to není žádnej med.

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        mig52     před 3 lety 22.08.2021 19:35 |  
        0 2

        Samozřejmě, brankář kopnutý do hlavy zaslouží tu nejlepší léčbu a rehabilitaci. Šel- li do brány, protože se obětoval neboť to hrozilo průserem, nebylo to i proto, že chtěl předtím pořád chytat, a nebyl řádně připravený druhý brankář? To trenérský tým sakra podcenil.

  19. Brankář

    dauby     před 3 lety 22.08.2021 17:44 |  
    8 6

    Chytat by měl samozřejmě Mandous, protože Kolář je totálně mimo. To je jednoduché a prosté. Na Koláře neházím špínu. Ale nikdo by neměl být nedotknutelný. A pokud jsme koupili reprezentačního brankáře, měl by dostat šanci každopádně, i kdyby jednička chytala bravurně. Kdy, když ne dnes? Psychologii jedinců, kteří se bojí jakékoliv kritiky Koláře či jakéhokoliv jiného hráče, nechápu. A hráč, který neunese kritiku fanoušků (kterou navíc nemusí číst), nemůže hrát za Slavii.

    • Re: Brankář

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 18:24 |  
      0 4

      Dauby a je tady ještě jedno hledisko, proč by měl Mandous nastoupit. Nechci to přivolávat, ale jak se ve Skotsku ukázalo, ani Kolář není rambo, stačí srážka s psychopatem. Může přijít zranění a nemusí to být takový průšvih jako u Hovorky či Provoda, stačí těžší výron či natržený sval a bude měsíc či spíše 6 týdnů mimo hru. A do brány pak půjde gólman, který si v ostrém zápase nesáhl na balón ani minutu. Mi hlava nebere, že takový borec, jako JiT, si toto nebezpečí neuvědomuje!!! Navíc dusí (místo aby rozvíjel) gólmana reprezentace !!! Že by proto, aby ho Šilhavý jako nevytíženého nepovolal na příští sraz a byl k dispozici klubu? :)))


      Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 18:34) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    pehacko     před 3 lety 22.08.2021 17:51 |  
    5 4

    Tak dneska si chci v klidu šestkrát zakřičet gól a fotbal si užít. Nervy si nechám na čtvrtek když tam si gól zakřičím počítám tak třikrát!

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 18:02 |  
      5 4

      Bohužel dnes jednou a budeme rádi..

  21. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 18:01 |  
    5 2

    Tak bohužel:

    Sestava: Kolář - Bah, Kúdela, Kačaraba, Bořil - Hromada, Samek - Ekpai, Lingr, Schranz - Tecl
    Lavička: Mandous, Holeš, Stanciu, Sima, Van Buren, Oscar, Traoré.

  22. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    zeleznik2     před 3 lety 22.08.2021 18:03 |  
    3 0

    Kvůli zdravotním problémům pro dnešní zápas nejsou k dispozici vedle dlouhodobě zraněných Davida Hovorky a Lukáše Provoda také Peter Olayinka (poranění kotníku), Lukáš Masopust (svalové zranění), Jan Kuchta (hospitalizace v nemocnici), Srdjan Plavšić (poranění kotníku), Petr Ševčík (poranění kotníku), David Zima (poranění kotníku) a Michael Krmenčík (doléčuje svalové zranění). Útočník Petar Musa jedná o angažmá v zahraničí.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Sherudan     před 3 lety 22.08.2021 18:18 |  
      7 0

      Že by Kuchtu ten Houšťa až tolik seřezal?

      • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

        pehacko     před 3 lety 22.08.2021 18:24 |  
        4 0

        Ten uz si nedovolí ani ceknout

        • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

          mig52     před 3 lety 22.08.2021 18:29 |  
          1 3

          Houšťa nebo Kuchta?

  23. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Dru Zeree     před 3 lety 22.08.2021 18:04 |  
    7 2

    No to je hodně poslepovaná sestava :(. Hromada, Lingr a Tecl zatím dost z formy. Budou se muset kluci snažit.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      mig52     před 3 lety 22.08.2021 18:16 |  
      2 3

      Tak brankář a stoper rozehrávku mají, ale kdo to dá do nohy uprostřed hřiště? Je jasné, že sestava je kromě zranění silně ovlivněna čtvrtečním pohárem. Proto nemám problém, až na brankáře, se s ní ztotožnit s vírou, že střídající hráči se stačí dostat do zápasu. Budu spokojen s jakoukoli výhrou.

  24. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Qope     před 3 lety 22.08.2021 18:10 |  
    7 1

    Opakování je matka moudrosti. A proto, když máme ještě před zápasem, co si znovu připomenout tohle -

    V diskuzích se vyhýbejte používání vulgárních výrazů, pokud to není nevyhnutelně nutné.
    Pokud s někým nesouhlasíte, nesouhlas lze vyjádřit bez vzájemného napadání. Respektujte názory druhých. Pamatujte, že urážka druhého nemusí být nutně vyjádřena vulgárním výrazem. I urážky bez použití vulgarit můžou být potrestány. Vzájemné urážky diskutujících nebudeme tolerovat, budeme je mazat a autor dostane na dva týdny žlutou kartu. Při opakování urážek dostane autor červenou kartu a dvoutýdenní, měsíční anebo doživotní ban na přispívání do diskuze.
    Neurážejte hráče Slavie a lidi spjaté se Slavií, vše se dá napsat kriticky, leč věcně a slušně.

  25. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    damade     před 3 lety 22.08.2021 18:17 |  
    6 2

    Sestava je teda slušná divočina. V základu ani jeden kreativní hráč, možná jen ten Samek. A z tý střední zálohy jde vyloženě strach, ale pro slávisty. Jen ten Kúdela mě uklidňuje. A Kuchtově hospitalizaci se mi nechce věřit. Ale pokud je to pravda, tak samozřejmě brzký uzdravení, Honzo.

    • Re: V neděli proti Baníku Ostrava

      Mikey     před 3 lety 22.08.2021 18:20 |  
      2 2

      Tak kdyby Kuchta byl mimo tým, tak by tam napsali nějaký zranění a nevymysleli, že je někdo v nemocnici, to by bylo hodně přes čáru.

  26. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    Mikey     před 3 lety 22.08.2021 18:21 |  
    7 6

    A Madsen pořád nic...
    Přitom byl přiveden jako alternace za Provoda, no jo hold super posila za 25 milionů.

  27. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    belmis (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 18:22 |  
    5 2

    Dneska není v základní sestavě z jakýchkoliv důvodů 17!!! hráčů. To by zahýbalo i s Bayernem.

    Zranění: Hovorka, Provod, Olayinka, Ševčík, Masopust, Kuchta, Plavšič, Zima, Krmenčík. Na lavičce: Holeš, Stanciu, Sima, Oscar, Traoré, o hostování jedná Musa, z nějakých důvodů Madsen a Ousou


    Komentář byl uživatelem upraven (22.08.2021 18:27) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    pehacko     před 3 lety 22.08.2021 18:48 |  
    2 1

    Vzdycky kdyz nastoupila takováhle slepena sestava, tak to nakonec klapnulo… aspon ma sanci se ukazat nejaky dalsi hrac a stat se novou hvězdou. Obrana je dobra a od toho se muzeme odrazit… jediny kdo me vlastne znervózňuje je hromada.

  29. Samek

    Sherudan     před 3 lety 22.08.2021 19:35 |  
    1 0

    Lidi, ten kluk, to je zjevení... Ten bude lepší než Suk, pokud ho někdo nezrakví...

    • Re: Samek

      belmis (přítel SN)     před 3 lety 22.08.2021 19:52 |  
      3 0

      První poločas nejlepší na hřišti. Velmi kreativní hráč.

  30. Re: V neděli proti Baníku Ostrava

    damade     před 3 lety 22.08.2021 21:33 |  
    3 0

    4 zápasy, 3 venku, 4 výhry, 3 čistý konta, skóre 10:1. To je teda krize, přátelé.