Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 21/22 #02

Slavia na hřišti Ferencvárose výsledkově selhala. Jaké jsou příčiny dvoubrankové porážky a jaké jsou její možné následky? Především o tom diskutují v druhém díle podcastu SN Mezi námi fanoušky quelhar, Oja a Thorklaer.

Největším tématem zápasu s Ferencvárosem jsou bezpochyby individuální chyby golmana Koláře a obránce Kačaraby, které darovaly domácím dvě lehké branky a dostaly Slavii do obtížné situace jak v samotném zápase, tak i pro odvetu. Ty byly samozřejmě také předmětem diskuze hned v úvodu. Slavia je v nesnázích však také vinou neplodné útočné fáze, kde si vzhledem k územní převaze vypracovala jen málo šancí a neproměnila z nich žádnou. Třetím faktorem pak byla náhoda, která hraje nějakou roli ve většině zápasů a zde se naklonila výrazně ve prospěch domácích. Diskuze se pak stočila k volbě sestavy a následně směrem k odvetě. Jaké má Slavia šance a jak by měla vypadat základní sestava pro tento zápas? Posledním tématem souvisejícím se zápasem proti maďarskému mistrovi byly důsledky možného vypadnutí, především tedy nucený prodej několika hráčů. V závěru podcastu jsme se dostali také k tomu, proč Slavia odkládá zápas s Olomoucí, o čem to vypovídá a zda je to krok zasluhující odsouzení nebo naopak pochopení. V krátkosti jsme se dostali k vítězným ligovým zápasům a zmínili jsme také dobrou formu Milana Škody a otázku, zda neměl být přiveden v létě do Slavie.

Obsah:

(00:00) Ferencváros - Slavia 2:0. Příčiny porážky, individuální chyby Koláře a Kačaraby, neplodná ofenziva, zvolená sestava, šance do odvety, možné důsledky neúčasti v play-off LM
(51:45) Slavia odkládá zápas s Olomoucí. Start ligy, výhry ve Zlíně a v Teplicích. Milan Škoda

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    JS (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 11:49 |  
    14 17

    Chyby nejsou náhody. Pokaždé za nimi stojí nějaká kauzalita. Pravděpodobnost, zda se vyskytne chyba, či nikoliv, můžeme ovlivnit celou řadou věcí v procesu řízení atd. Zrovna Quelhar, jako matfyzák, by o pravděpodobnosti určitě mohl vědět své. Ano, že někdo opět zrakví Ševčíka určitě není problém, kterému by šlo předejít. Ale ty ostatní, klíčovější, které resultovaly v laciné chyby v obraně a bezzubost v útoku, určitě nejsou výsledkem náhody. Úplně konkrétní příklady:

    1) Kolářově laxnosti by určitě šlo předejít, kdyby se mu vytvořila trochu jiná pracovní atmosféra. Kor po zápasu v Teplicích. Je fajn, že je má všechno na salámu, ale zase na něm není vidět jakýkoliv zápal, když jde do tuhého.

    2) Nebyli bychom odkázáni na nejistou stoperskou dvojici Kačaraba – Zima, kdyby vedení věnovalo stejné úsilí příchodu klíčového stopera jako příchodu Krmenčíka. Resp. – neříkám, že se nevěnovalo, (kromě Syniana jsme měli vytipované i jiné hráče), ale „zajíci se počítají až po honu,“ a v tomhle případě jsme KPI prostě nesplnili, neboť nemáme náhradu za Deliho/Kúdelu v odpovídající kvalitě.

    3) Podle mě bylo chybné rozhodnutí nepostavit Schranze, ale unaveného nerozehraného Masopusta.

    4) Dlouhodobý! problém s psychickým nezvládáním klíčových kvalifikačních dvojzápasů 100% není náhoda. A tedy vidíme Trpišovu slabinu – dokáže tým vyhecovat, pokud jsme outsideři. Dokáže dobře zvládat dlouhodobou soutěž, (i díky šíři kádru!). Ale vyfičet s Mitdjyllandem, pravděpodobně i Ferencvárosem (někde tu už psal, že týmy, které v prvním kole prohrají 0:2, mají asi 2% pravděpodobnost postupu), není náhoda. Stejně jako ustrašené výkony v prvních zápasech vyřazovacích duelů obecně. Genk? Vlastňák. Sevilla venku? Se štěstím. První poločas na Chelsea? Atd., atd. Tohle prostě není o náhodě. Mám pocit, že pokud o něco jde (např. o postup) buď do toho jdeme s velkým respektem, nebo šíleně přemotivovaní – výsledek je vždy stejný. Bezzubý výkon vpřed a laciné obdržené branky.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Marek3     před 3 lety 06.08.2021 12:01 |  
      5 5

      Sevcik je zraneny casto a jedina moznost jak se proti tomu chranit je miti nahradu coz jak jsem milionkrat tady psal a byl uminusovan my nemame. Vzdy mu bylo receno ze mame Traoreho, Holese, Hromadu, Lingra. Jak si nekdo muze myslet ze tito hraci jsou adekvatni nahradou za dynamickeho Sevcika je mi fakt zahadou. To same Stanciu; pri jeho pripadnem zraneni jsme jak se rika v prdeli. Bohuzel. Misto slusne nahrady za tyto hrace a absolutne nutneho stopera pro tento dvojzapas mame Ekpaie. Moc nechapu proc se alespon neprodlouzilo hostovani Simona. Asi jsme neco usetrili ale nasledky muzou byt pro slavii ted obrovske. Take nechapu situaci Simy, proc je tak nepripraveny brac ktery chce 'velky' prestup. Moc tu situaci ve slavii ted nechapu, pouze doufam v dobry vysledek v utery.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        JS (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 12:10 |  
        7 8

        Souhlasím. Traoré nezahrál špatně, ale dynamika hry šíleně utrpěla a i díky němu se stihli Maďaři v pohodě vracet. Hromada pro mě vůbec není hráč pro Slavii, nechápu, co si od něj kdo slibuje. Lingr, jak správně zaznělo v podcastu, vůbec nemá vydefinovanou herní pozici, na kterou by v našem systému měl typologicky sedět. Nejspíš bych ho viděl na křídle, ve středu pole zahrál jednou – s Nice. Na druhou stranu, pravděpodobně i proto se ale dělal Madsen – ale ten zas není sehraný s týmem. To je další věc – jak sakra za celou letní přípravu můžeme sehrát jediný přípravný zápas, to nechápu.

        Tím nechci tady zase zvedat nějakou vlnu fanouškovského údivu, že „už se tu vyhazuje trenér a vedení“. Ale to, že se psychicky sesypeme na hřišti, fakt není jen absolutní shoda náhod způsobená na tom trávníku. Jako za mě určitě nemáme hráčsky silnější tým, než když jsme udělali čtvrtfinále Evropské ligy poprvé. Minimálně vzadu šíleně chybí řízek typu Ngaea nebo jistota Deliho. My sice máme tři prdele hráčů, ale kolik je z nich reálně evropsky konkurenceschopných? Možná ten základ, co právě nastoupil s Fradi. A kolik z toho základu je teď v opravdu dobré formě? Oscar a asi Schranz. Ti, co nás táhli loni, jsou už půl roku mimo. Olie, Sima... Kuchta zase potřebuje specifickou podporu ze středu pole a když ji nedostává, tak žádnej gól nedá, Musa už tuplem ne. No záloha ve složení Traoré – Stanciu – Lingr ji prostě nedokázala vytvořit.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

          lassiter     před 3 lety 06.08.2021 13:54 |  
          12 3

          Hráč pro Slavii pro tebe nebyl ani Provod, Hovorka nebo Kuchta, takže to je irelevantní. Představa, že máme mít zcela adekvátní náhradu za Stancia nebo Ševčíka, tedy dva ze čtyř nejlepších hráčů ligy, je iluzorní. Zvlášť když už na tribuně máme Provoda (dalšího z těch čtyř). Proč ses neptal po Leicestru, kolik z těch hráčů je reálně evropsky konkurenceschopných? Kromě těch zraněných to byl to stejný kádr jako ve středu v Maďarsku. To že někteří na začátku sezony nemají ideální sportovní formu, je (aspoň tedy pro mě) i vzhledem k okolnostem věc pochopitelná. To že shodou okolností bohužel nemohou hrát ti, kteří by to psychicky zvládli velmi dobře (tj. Kúdela a Bořil, který už je tady některými posílán na tribunu), je věc další. A i tak, po půl hodině to vypadalo, že tam vyhrajem 3-0, kdybysme toho jednoho góla dali, tak to tak i dopadlo, a tady by se psaly chvalozpěvy. Tak třeba se budou psát v úterý večer.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

            Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 17:42 |  
            1 4

            Tak ona celá ta situace tady toho brečení, jak je možné že nemáme ty posty vyrovnaně zdvojené... Život není FM ani FIFA. Ani Real nemá náhradu za Kroose, když jim Hazdard přijede s 10kg bříškem, jsou bez křídla. Ano, rezerva je pořád na ligu nadstandard, ale RM necílí na postup do LM a jarních bojů, ale na vbítězství v LM. Takže je to plus minus na každé úrovni stejné. Ani Bayern nemá hráče za Lewu, a Tomo Müllerovi musíš uzpůsobit hru. A jsem rád, že po Pepkovi tam Hansi zase pobavorsku vymetl chlív. Tady vidíš jaké p*čoviny ti umí udělat vedení, Pepek i kdyby vyhrál LM 4x v řadě by do Bayernu neměl nikdy dojít, ten ESP hnuj se snad dočistil teprve ted. Uvidíme co s tím spraví blonďatý junior a jestli to nebude další podobná písnička. Je fakt, že proti ESP fotbalu mne RB i Hoffe vcelku bavili... Deli a Ngdau dostali času na sžití, ač teda i tam dostávali čočokovou. Věřím, že Kačaraba až bude odcházet, nebo za deset let u nás končit jako Kudy, bude za boha. Za mne byla chyba snažit se skorovat. Měli jsme si klidně poločas v klidu přihrávat, obhazovat balion ala Barca léta páně (čistě pragmaticky), a doma jim to už s Kudym vzadu pěkně okořenit.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

              dalislavista     před 3 lety 08.08.2021 23:42 |  
              0 0

              S Kudym těžko, když má ještě 2 zápasy stopku.

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 10.08.2021 10:29 |  
                0 0

                :( Tak jsem se o jedno předkolo unáhlil. Velká škoda :'(

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      quelhar (admin)     před 3 lety 06.08.2021 12:03 |  
      19 0

      Zrovna quelhar jako matfyzák je ochoten si připustit, že reálný svět prostě nemáš pod kontrolou, náhody existují a faktor štěstí nebo smůly prostě nelze eliminovat. Můžeme diskutovat o tom, jestli se pro jeho eliminaci v konkrétních situacích udělalo dost nebo ne, a je úplně relevantní mít názor, že se pro to dost neudělalo.

      Ale tvrdit s jistotou, že by míč nepřeskočil Kolářovu nohu, kdyby byla v klubu jiná pracovní atmosféra, to mi přijde dost absurdní. O stoperech a tom, jestli by byl příchod někoho úplně nového spásou, jsme diskutovali v podcastu, stejně jako o základní sestavě.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        JS (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 12:13 |  
        8 9

        Já to netvrdím s jistotou, Ondro. Ale říkám, že jeho salámovost se projevuje docela dlouhodobě a určitě není náhoda, že ty kiksy teď předvedl dva za sebou – navíc jak jste podotkli, v tom samém zápase už mu jedna malá domů předtím málem do branky utekla. Co je to jiného než nekoncentrovanost nebo nezdravě vysoká sebedůvěra?

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

          quelhar (admin)     před 3 lety 06.08.2021 12:30 |  
          7 3

          Tak při nejmenším to může být naopak nízká sebedůvěra a nervozita z velkého zápasu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

            JS (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 12:46 |  
            6 6

            Tak jako tak by se s tím mělo pracovat. Ať je to co je to, neobjevilo se to poprvé a zatím to tedy očividně ani nemá tendenci vymizet. Nechci znít jako kritik za každou cenu, ale těch minel už bylo opravdu hodně.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

              quelhar (admin)     před 3 lety 06.08.2021 14:45 |  
              15 2

              Já mám prostě obecně problém s uvažováním ve stylu, že když se stane nějaká chyba, tak je jasné, že za tu chybu někdo může a mělo se jí předejít nějakým jiným postupem, nejlépe několik měsíců zpátky. Jenže ten fotbal hrají lidi, ty chyby budou dělat vždycky, ať se snažíš sebevíc.

              Teď je tu Kolář, výborný brankář, který ale působí flegmaticky (to je čistě osobnostní rys, nemá nic společného s kvalitou jeho hry), což fanoušky vždycky naštve, když udělá nějakou chybu. Kromě toho je veden k tomu, aby ve všech situacích hledal herní řešení a nezakopával míče nazdařbůh do autu nebo hluboko do pole. Chyby s tím spojené jsou bohužel naprosto fatálního rázu, ale tohle riziko Slavia podstupuje vědomě a v posledních třech letech ji to dovedlo k největším úspěchům v novodobé historii klubu. Přijde mi prostě strašně odvážné tvrdit, že kdyby se pracovalo jinak, vedlo by to ještě k větším úspěchům. Je to možný, ale ne zas až tak pravděpodobný, aby se tím mávalo jako naprostou jistotou.

              Ostatně myslet si, že my tady vidíme chyby, které realizační tým nevidí nebo je odmítá řešit, je bláhové. Já mám k jejich expertíze teda větší respekt a předpokládám, že pracují s Kolářem, jak nejlépe dovedou.

              Jednou (a třeba to nebude tak dlouho trvat) Kolář odejde a na jeho místě bude jiný brankář. Nepochybně i on bude dělat čas od času chyby, které povedou k brankám, a budeme zase nespokojení, že se s ním pracuje špatně.

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                Mr.Buřinka     před 3 lety 06.08.2021 15:11 |  
                4 0

                Jsem rád, že jako morální autorita vidíš za hranici obzoru dál než ostatní.

                Defenzivní postoj ve vztahu k "slávistům", kteří stínaji bez soudu není na místě! I když je tvůj přístup pozitivně otcovský, což se ti jako moderátorovi, nedá vyčítat protože se snažíš být maximálně objektivní (to se ti daří).


                Už jsem to psal výše, je třeba snížit počet zápasů / družstev 1.ligy. Tak aby byl čas na přípravu. Rakousko, Maďarsko apod na to už reagovali.

                Je třeba vysvětlit Zlínu, Opavě, Příbrami Teplicím apod. že 2. liga není ostuda. Pokud svoji práci budou dělat dobře, tak od nich kluby z 1. Ligy budou za peníze z pohárů kupovat hráče. Práva na TV přenosy 2. Ligy by měla koupit ČT a vysílat je v TV (všechny zápasy jako dřív 1. Ligu, od toho ji máme) . Tím zajistí reklamu jejich sponzorům (přestanou brečet že sponzoři chtějí jen 1. Ligu) a získá se prostor pro řádnou přípravu na předkola.


                Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 15:37) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                  Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 17:48 |  
                  1 0

                  Nápad s 2L v ČT je fajn, vždyt kolikrát ty přenosy neměli neb stadiony některých vesnic nemaj parametry, aby to tam bylo. A ty letní "reporty z vesnického fotbalu" vypadaly že točí na mobil :))

                • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                  pcitron     před 3 lety 07.08.2021 13:27 |  
                  0 1

                  Další co argumentuje Rakouskem. Sleduješ tu ligu? Máš ponětí o její kvalitě, o úspěšnosti rakouských týmů v evropských pohárech? Rakousko určitě není model k následování. Ligu tam hrají na vesnici (Wattens), kluby tam krachují (Mattersburg). Ohromná dominance Salzburgu a pod ním obrovská kvalitativní propast.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                    Mr.Buřinka     před 3 lety 08.08.2021 23:28 |  
                    0 0

                    A okolo dokolo tam sem a pak pryč? Doufám že je ti to mouka!

                    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                      pcitron     před 3 lety 09.08.2021 15:05 |  
                      0 1

                      Ty ses tady před 8 měsíci registroval, abys ťápal máčku?


                      Komentář byl uživatelem upraven (09.08.2021 15:05) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                pcitron     před 3 lety 07.08.2021 13:40 |  
                3 1

                Já si naopak myslím, že chyby by se měly pojmenovat a řešit. Z různých vyjádření JT vyplývá, že Ondra má v týmu zcela výsadní, neotřesitelné postavení - na příkladu plzeňského Hrušky se ukazuje, že taková situace může vést k dlouhodobějším problémům. V reálném životě, a zejména ve vrcholovém sportu by mělo spíše platit ono ježíšovské "Tvoje řeč budiž: "Ano! Ano! Ne! Ne!" než princip neurčitosti kvantové mechaniky nebo Bohrův pojem komplementarity:-)

                • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                  Mr.Buřinka     před 3 lety 08.08.2021 23:26 |  
                  0 1

                  Piš radši na svůj fejzbůk. Uděláš líp.

                  • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                    pcitron     před 3 lety 09.08.2021 15:03 |  
                    1 0

                    ? Žádný fejsbůůůůk nemám?

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                Markus     před 3 lety 07.08.2021 19:58 |  
                2 4

                Suše pohledem faktů a pravděpodobností, Kolář je nejlepší brankář kterého jsme kdy měli a nejspíše už nikdo z nás lepšího brankáře ve Slavii nezažijeme.

                Tohodle daru štěstěny si vážím a zuby mu vážně nezkoumám.

                • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                  1zippo1     před 3 lety 07.08.2021 20:54 |  
                  4 0

                  Važ slova Markusi...-) Jednak se rouháš a druhak by se pan Plánička nemusel z nebe jen dívat, ale taky Ti prodlouženou rukou uštědřit záhlavec...-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                    Markus     před 3 lety 07.08.2021 21:31 |  
                    2 0

                    Jsem si toho při vší úctě vědom :)

              • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

                dalislavista     před 3 lety 08.08.2021 23:37 |  
                0 1

                K té chybě bych měl poznámku. To, že už přemýšlel, kam kopne balón, je jasné. Ale nechápu, že to nejistil lepším postavením nohou, když ta malá domů jde do prostoru branky! Být to v rohu vápna, tak to riziko je snesitelné, max. by to skončilo rohem. Ale když jde balón na branku? To musí mít přednost jistota, že mi to tam nespadne.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

            mig52     před 3 lety 07.08.2021 05:35 |  
            3 6

            V takovém případe nemůže mít ambice jít chytat do Francie či jiné fotbalově prestižní země. Já v tom vidím spíše nezodpovědnost a namistrovanost, s tím, že se pochopitelně můžu mýlit. Že by přece jen měly něco do sebe názory z Liberce o Ondrově povaze, když šel k nám ??!!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        Taky     před 3 lety 06.08.2021 12:25 |  
        2 2

        ŠACH MAT FYZ

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        japoko     před 3 lety 06.08.2021 15:42 |  
        8 5

        Až na to, že když mu míč přeskočil nohu, bylo to tím, že na to šel chybně bokem! Jinak by to šlo do nohy a dalo se s tím něco dělat! Možná to pro někoho není důležité, ale 20 let jsem v tý bráně stál a tyto situace jsem zažil!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        mig52     před 3 lety 07.08.2021 05:27 |  
        2 5

        Quelhare, souhlas. Ale řekni mi, proč si takový mazák, jako Koli, ten drn nezašlápl. Vždyť tam vyčníval jak petřínská rozhledna a určitě tam byl už jistou dobu. Vím, že bych se měl ptát na jiné adrese, ale rád bych si přečetl tvůj názor. I náhodám, pokud nepodřimuji a jsem odpovědným lze částečně předcházet. Děkuji za případnou odpověď.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

          Boss82     před 3 lety 07.08.2021 09:00 |  
          2 6

          Hřiště bylo dost rozryté, drnů na něm byla spousta a neustále přibývaly, po každém rohu nebo útoku soupeře jich ve vápně přibyly desítky. Předpokládám, že brankář má během zápasu jiné starosti, než běhat po velkém vápně a pořád dokola zašlapávat drny.

          • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

            mig52     před 3 lety 07.08.2021 09:24 |  
            3 4

            No v 1.poločase si mohl občas i zapálit., podívej se na závěr poločasu, v našem vápně jich nějak moc nevidím.

            • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

              Boss82     před 3 lety 07.08.2021 10:19 |  
              3 5

              V TV nemusí být všechny vidět, ale ze záběrů zblízka bylo vidět, že to je oraniště.

              Tak zapálit... Nezapomeň, že O. Kolář hraje v podstatě takové libero, které neustále zajišťuje stopery. I když útočíme, tak je hodně vysunutý, pořád musí sledovat hru a být ve střehu. Určitě nemá čas běhat po vápně a zašlapávat drny.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Fačín     před 3 lety 06.08.2021 13:19 |  
      1 10

      1) Ano
      2) Ano
      3) Ano
      4) Ano

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 13:26 |  
      1 2

      Proč nastoupil Masopust je úplně jasné, cíl byl odjet z Maďarska s nulou vzadu. V odvetě určitě na pravé straně nebude Bah s Masopustem.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Mr.Buřinka     před 3 lety 06.08.2021 14:40 |  
      4 1

      Slavia =/ Kapela, aby pořád vyhrávala. Vzpomeň si na gól Krále a Traoreho proti Seville. Prostě čím více hráčů, týmová hra, tím větší prostor pro náhodu.

      Pokud bych někde hledal chyby, tak v systému. V tom, že na ty přípravy není čas. Je třeba lépe zorganizovat ligu jako takovou, aby to všem týmům dávalo větší šanci se dobře připravit na předkola. Budeme je v budoucnu hrát častěji, víc týmů a dříve. Protože jsou příjmy z pohárů narozdíl od TV práv významné prostředky příjmu, tak by se LFA měla více starat, aby co nejvíce zvýhodnila týmy, které předkola hrají.
      Treba snížit počet klubů v 1. Lize a nadstavbu udělat dle rakouského modelu. (pokud už musí být, mě osobně tedy nevadí - rychleji dotahujeme bilanci RB v derby)
      Pak bude liga jako taková bohatnout rychleji a bude více konkurenceschopná. (obě profesionální)

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        pcitron     před 3 lety 07.08.2021 13:04 |  
        1 1

        Příklad Rakouska ani nemůžeš myslet vážně. Pro nezaujatého diváka neatraktivní soutěž s velmi nízkou kvalitou - vyjma Salzburgu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      mis3     před 3 lety 08.08.2021 20:03 |  
      3 2

      Tak jsi se konečně dočkal. Prohráli jsme a ty můžeš kydat hnůj... Vyjadrim se jen k těm stoperum. Může za mizernou formu Zimy Trpisovsky? Opravdu by byl takový rozdíl kdyby místo Tarase (který je tu 8 měsíců a umí česky) hrál nějaký Šerif, který by měl za sebou měsíc přípravy? Kritika je občas prospěšná ale tohle je směšný.

  2. podcast

    Eluin (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 13:41 |  
    5 1

    Díky za další díl. Dnes se to ale neposlouchalo moc dobře, nicméně já jsem (asi celoživotním) optimistou a domnívám se, že pokud chytneme úvod zápasu, tak máme slušnou šanci Ferencváros vyřadit. Podle mě se jedná tak zhruba o tým na úrovni Ostravy, dát je o dvě (respektive o 3) branky není zase tak nemožné.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    Borgetti     před 3 lety 06.08.2021 14:20 |  
    2 0

    Já jsem to viděl na postup pro nás 40 ku 60 nebo spíš 35/65, ale po tom jak odložili utkání se Sigmou, tak to vidím fifty-fifty. Celotýdenní koncentrace, příprava a to vše k následujícímu utkání udělá hrozně moc. Hlavně tuším, že náš x faktor bude hřiště jako takové, protože v Madársku bylo hřiště docela rozryté, ale v Edenu je pažit nedotknut soutěžním utkáním, což si myslím, že nám přidá tak 20% v rychlosti přihrávek, kombinace a hlavně ve zpracování a prvního doteku a že první dotek s míčem dělá nejvíc, no a k tomu nám pomůže hřiště. Tipuju 4:1 ( 5. Kuchta, 14. Schranz, 21. Stanciu, 88. Musa - 48. někdo)

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      mig52     před 3 lety 07.08.2021 05:20 |  
      0 1

      .... 48. Nikdo...:)))), douhlas s kolegou výše, když jsme o 3 g.smázli bídu, Plzeň , proč ne papriky? Jen z toho nedělat až takovou vědu, jak před Midtj. a i teď před prvním zápasem.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    damade     před 3 lety 06.08.2021 14:23 |  
    8 15

    Je fakt, že už delší dobu pravidelně selháváme v náročných zápsech v Evropě. Kolářova blbost v Genku, Součkova rozehrávka v Seville, první poločas na Stamford Bridge, Masopustovy tutovky v LM, Frydrych proti Interu, Midtjylland, Beer Sheva, odveta s Arsenalem. Za mě jsou ty důvody následující:

    - Špatný nastavení v klubu a z toho plynoucí připosranost

    Tvrdík mluví na tiskovce o tom, že LM je cíl, pozve si číňana, kterej zopakuje v podstatě to stejný, vyjedná příchod Jindrovy vysněný posily jen v případě postupu. Tohle je za mě obrovská chyba. Vedení tim vyvíjí na trenéry a hráče šílenej tlak. Nejvíc to bylo vidět minulej rok. Celej kádr byl tejden zavřenej na hotelu, neustále soupeře studovali, Jindra věděl asi i to, v kolik hráči Midtjyllandu vstávaj a jakou pastou si ráno čistěj zuby. To, že nepodceňuje přípravu, je super, ale já jsem furt přesvědčenej o tom, že kdybychom se vysrali na taktizování a prostě na ně sebevědomě vlítli, tak tý dánský vesnici nasypeme 4 góly a nějaká opakovaná penalta by nám mohla být šumafuk. Místo toho jsme se snažili hrát na nulu, snad čtyři hráči kryli toho jejich Kabu a všichni pamatujem, jak to dopadlo.

    - Nevyváženej kádr

    Stojim si za tím, že tenhle kádr je nejsilnější v novodobý historii Slavie. Ale momentálně je strašně nevyváženej. Když jdu na slavia.cz a kouknu se na soupisku, tak vidim obrovskou sílu, ale pak si spočítám, s kolika hráči z toho seznamu momentálně nemužem počítat a začne mi být jasný, že ještě pár týdnů to bude zřejmě bída. Ačkoliv se neustále mluví o stoperech, tak tam já zrovna největší problém nevidim. Spíš mě znervózňuje ten střed zálohy. Ševčík nám na pár týdnů vypadl a Stanciu byl ještě nedávno jednou nohou venku. Jsou tam Provod s Madsenem, ale jeden z nich bude mimo do zimy a ten druhej ještě nabírá fyzičku. Řikám si, jestli náhodou nebyla chyba posílat Berana a hlavně Hellebranda na hostování už na začátku přestupáku. Fakt tu nemohli zůstat minimálně do tý doby, než bude Madsen ready? Nemohl tu ten Hellebrand zůstat do zimy, než se vrátí Provod? V tuhle chvíli to znamená to, že budem hrát zápas, kde musíme dát minimálně dva góly, s dvouma defenzivníma záložníkama. Výborně.

    - Podceňená letní příprava

    Tohle řikám už asi po osmý, ale neustále to ve mně vře. Dát reprezentantům čtyři týdny volna byla prostě chyba. Podívejte se, jak vypadá Holeš, Zima nebo Masopust. Kdyby dostali 10, nebo klidně těch 14 dní, tak se vrátěj na soustředění, naberou formu a dneska s nima můžem 100% počítat. Takhle budem čekat ještě dva týdny, než se vrátěj do pohody, ale to už možná bude pozdě.
    Další věc je covid. Věděli jsme, že příprava bude krátká a že nás čekaj hrozně důležitý zápasy hned na začátku sezóny. Oscar byl někde v Africe, kde se žádný covid opatření nedodržujou a kde je úroveň hygieny tragická, očkovanej byl jen jednou dávkou a protilátky evidentně neměl. Správnej a bezpečnej postup by byla karanténa a několik PCR testů. Místo toho šel ale trénovat s týmem a kvůli tomu jsme odcestovali snad o týden později. Někteří hráči, jako třeba Madsen, kvůli tomu neodcestovali vůbec a taky teď podle toho vypadaj. Nakonec jsme mohli sehrát jen jedno přípravný utkání, místo těch snad čtyřech, co měli trenéři v plánu. A uplně to stejný se stalo v zimě. Tehdy nás to naštěstí nic nestálo, letos už ale možná jo.

    Celá ta situace mi připomíná minulou sezóny, která vypadala v podstatě stejně. Nakonec jsme ale časem nabrali dobrou formu a dopadlo to výborně. A já si furt myslim, že prostě postoupíme. Požene nás plnej Eden a hráči nebudou tolik pod tlakem. O tři branky jsme dokázali porazit Spartu, Plzeň i Jablonec, tak proč bychom to neměli dokázat proti maďarům.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Lunaris     před 3 lety 06.08.2021 14:52 |  
      5 0

      K tomu přílišnému upínání se na LM v zásadě souhlas, už jsem to psal jinde. Líbilo se mi víc, když se o tom mluvilo jako o snu. Hráči si na sebe sami už tak kladou velký tlak a když se pak na tiskovce řekne, že je to cíl, tak je ten tlak ještě větší. Nemyslím, že to je zdravé nastavení. Nicméně je otázka, jestli zrovna v tomhle hledat příčinu Kolářovy minely. Po tom gólu by se pak sesypal kde kdo.

      Střed zálohy, podle mě je pořád ten Lingr lépe připraven pro naší hru než Hellebrand. V tomhle bych s trenérem nepolemizoval. Beran, když hrál, byl vidět 20 minut a konec. Zranění Provoda je prostě průšvih a toho hráče jen tak nenahradíš, to bys musel mít jiné finanční možnosti.

      Dovolená reprezentantům... nevíš, jak by hráli. Hložek dostal jen pár dnů volna a hraje úplně stejně blbě jako Masopust nebo Holeš. Nicméně souhlas s tím, že forma kádru se měla ladit na předkola, pokud byl cíl LM, což se prostě nestalo. V tomhle klub zaváhal.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    Lunaris     před 3 lety 06.08.2021 14:34 |  
    4 2

    Dobrý postřeh u Koliho, že by si měl umět vyhodnotit důležitost zápasu a v něm pak korigovat své vlastní chování. V dlouhodobé soutěži chyba tolik nevadí, tady nás bude stát těch 5 mega eur, což může chod klubu do budoucna ovlivnit. Třeba až tak, že přepustíme titul těm druhým, protože budeme muset snížit náklady na kádr, resp hodně prodávat, možná i pod cenou.
    Nálada se mi taky nezlepšila, frustrace je obrovská a těším se na odvetu, ať se to už rozsekne a případně zhasne i ten poslední plamínek naděje, který ještě hoří. Ale ať už je to za náma a nemusím na to pořád myslet.
    K odložení zápasu, už jsem to psal v jiném vláknu, dle sport.cz jsme to chtěli odložit už před týdnem, ale bylo zamítnuto. Teď to povolili kvůli tomu letadlu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Dobi     před 3 lety 06.08.2021 16:20 |  
      3 6

      NECHCI DĚLAT KOLIMU ADVOKÁTA, ALE kdo z nás MĚL NĚKDY ROZKOPNUTOU HLAVU OD NĚJAK= SKOTSKÉ KURVY???? To musí nakonec zacloumat s každým... Ale i zde asi platí: DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ!

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        kedul     před 3 lety 07.08.2021 02:04 |  
        2 0

        Jenže právě po velmi rychlém a obětavém návratu byl Ondra velmi dobrý a spolehlivý, možná nejlepší z celé minulé sezony, třeba kvůli té obtěžující přilbě s maskou byl velmi soustředěný. Každopádně několik minel měl už před tím úrazem, kdy občas působil dojmem, že ho to moc nebaví. Patrně byl zralý ne změnu dresu,

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

          Dobi     před 3 lety 09.08.2021 08:45 |  
          1 0

          Objevil se mi vpaměti citát: VĚŘ A VÍRA TVÁ TĚ UZDRAVÍ! Já věřím, že si to i Koli uvědomí, že právě ve Slavii má šanci k získání jakési věčné slávy! Doufám!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      mig52     před 3 lety 07.08.2021 05:08 |  
      1 9

      Hlavně si myslím, že nastal čas na to, aby nás Kolář místo hrou nohama (tu známe) začal ohromovat ovládáním pokutového území, odvážně a bezchybně si chodit pro centrované míče, i do mlýnic. Aby to často nedopadalo jako v Mitjyllandu.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2021 05:10) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    kapitan.pisoar     před 3 lety 06.08.2021 15:06 |  
    8 16

    Tady se jen ukazalo, jakou chybou bylo nepodepsani Deliho pri absenci Kudyho a Hovorky… A uz vubec nedava smysl ta honba za Krmelcem za !65mio!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      kapitan.pisoar     před 3 lety 06.08.2021 21:57 |  
      7 9

      Jako cíl jsme vyhlásili postup do LM, i přesto že jsme věděli, že do rozhodujících bojů máme jen jednoho prověřeného stopera, který je navíc bez Kúdely poloviční. Delimu v Bruggách končí příští rok smlouva, tak jsme vzhledem k důležitosti příštího půlroku (i po návratu Kudyho nemáme adekvátní stopery) měli Delimu nabídnout roční smlouvu s platem + bonusy blížící se Bruggám s nějakou opcí na prodložení, za jiných platových podmínek.
      Tím spíš, že nám není líto dát případných 65mio za Krmence, který navíc ani do bojů o LM pravděbodobně nezasáhne a navíc je to na pozici kde máme momentálně přetlak, to už jsme opravdu radši mohli přivést Škodu, než tohle vemeno...

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        Fačín     před 3 lety 07.08.2021 10:32 |  
        1 14

        Přesně, takový prachy za Krmenčíka, kterej je věčně zraněnej, když jsme mohli mít zadarmo zpátky kapitána a legendu Milana Škodu.

        A ať na mě nikdo nechodí s blábolem, že nám nezapadá do systému. Krmenčík je typově úplně stejnej útočník jako Milan, jen horší a línější.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    wymaz     před 3 lety 06.08.2021 15:56 |  
    1 3

    Chybějící přípravné zápasy dle mě problém nejsou, máme tak široký kádr, že můžou proti sobě hrát každý den. Volno reprezentantům se těžce hodnotí, byli dost unavení už před repre, možná šlo poslat je do přípravy hned, udělat postup do základní skupiny LM a pak jim dát měsíc volna, popřípadě dřív je uvolnit před zimní přestávkou?
    Hlavní problém ale vidím v souhře zapříčiněný velkou rotací, tím chybí ona souhra, kterou pak vynikáme na podzim. Souhlasím s názorem že ty kvalifikace jsou dlouhodobý problém, asi by bylo dobré nastavit to tak, že LM i EL budou jako bonus. To by jsme ale vedení sežrali, protože kádr by se proměnil a výprodej alá Podroužek by začal.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    červenobílý     před 3 lety 06.08.2021 17:58 |  
    2 2

    Rád bych poděkoval Ondrovi a všem přítomným za obvykle vysoce kvalitní podcast. Možná by stálo za to někdy v budoucnu rozšířit běžné obzory diskuze širší perspektivou, konkrétně komparativním srovnáním, které asi obvykle běžný fanoušek nevnímá, ale z pohledu tvrdých socio-ekonomických dat našeho klubu a středoevropské reality by myslím byla nevšední.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    Max1     před 3 lety 06.08.2021 18:48 |  
    12 5

    zajímavý poslech....k chybám a Ondrovi řeknu jen to, že je rozdíl mezi kritikou a doslova házením hnoje. Byl to zápas blbec, jsme o třídu lepší a jsem přesvědčen, že doma je dáme 3:0, proto mě celkem překvapuje tolik negativismu a nedůvěry jak zaznělo....šokoval mě Ondra když řekl, že šance na postup dává jen 20%...hrát proti týmu z Německa, Francie, Belgie bych asi souhlasil, ale Maďar v tom zápase neměl vůbec nic. Já věřím, že Jindra tým připraví.

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      Harvey     před 3 lety 06.08.2021 19:28 |  
      22 5

      Hrát proti týmu z Německa, Francie tak je šance asi 5 %. My hrajeme "pouze" proti účastníkovi minulého ročníku Ligy Mistrů a mistrovi Maďarska posledních třech ročníků. Máme dvougolovou ztrátu a 90 minut na srovnání. V zápasech v Evropě máme průměr cca 1,5 branky na zápas. Tým je nerozehraný, má daleko k ideální formě. Na osmičce obrovskou díru, v obraně chybí vůdce. 20 % je rozumné hodnocení. Potřebujeme podat výkon a ten musí být podpořen štěstím.
      "Maďar v tom zápase neměl vůbec nic" kamaráde Maďar si odehrál přesně to co potřeboval a my si vyprodukovali za zápas přesně jednu vyloženou příležitost. Ne, nebyli jsme o třídu lepší. Porazili jsme se sami, ale Maďar nás do ničeho nepustil. Co tě vede k přesvědčení, že si v odvetě vypracujeme aspoň 4-5 šancí? To je mnohem více založená víra na výsledcích z minulých sezón než na aktuální formě.
      Já věřím, že můžeme postoupit, když se to sejde a fanoušci tým potlačí.

      • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

        Marek3     před 3 lety 06.08.2021 20:25 |  
        3 1

        Souhlas Harvey, ja se domnivam ze to bude o stesti a o tom jestli se v nasem tymu objevi nejaky rozdilovy hrac, ne pouze herne ale golove a prihravkove tak jako Schranz v poslednim ligovem zapase. J aosobne se domnivam ze takove hrace mame at uz je to Stanciu, Schranz, Oli, nebo treba Sima ktery mam pocit se objevi. Asi budes souhlasit ze je to u nas hodne o mentalni strance takze pokud treba Stanciu zavesi strelou z vapna jako proti Skotum v 15 min zapasu nase sance hodne vzrostou. Take bude zalezet jak trefime sestavu - nejsem si jist ze Holes je ve velke forme a tak bych se rozhodl pro Traoreho na 6, Stanciu na 8 a Schranz na podhrot. Objektivne nejsme horsi nez nas souper a pokud oni byli schopni vyhrat o dva goly urcite na to mame taky.

        • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

          Dobi     před 3 lety 07.08.2021 13:39 |  
          5 1

          Já vypíchnu jednu, podle mě stěžejní větu: BUDE TO O ŠTĚSTÍ!!!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      dalislavista     před 3 lety 08.08.2021 23:09 |  
      6 0

      Možná neměl nic, ale co povolili nám? Taky skoro nic. Lehké to rozhodně nebude. A že bych byl nějak přesvědčen, že jim dáme v klidu trojku, to tedy nejsem. Je potřeba dát brzo gól, ale nedej bože, aby se to dlouho nedařilo nebo abychom dostali.
      Chci věřit, že je dáme, ale bude to sakra o nervy.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

    bububu (přítel SN)     před 3 lety 09.08.2021 14:53 |  
    4 0

    Napadlo mě před zítřkem podívat se trochu pro inspiraci do historie:

    Pohár UEFA 2000/2001:

    3. kolo - 1. zápasy
    23.11.2000 ? NK Osijek (CRO) - Slavia Praha (CZE) 2:0
    3. kolo - odvety
    07.12.2000 ? Slavia Praha (CZE) - NK Osijek (CRO) 5:1

    Pohár UEFA 2002/2003:

    2. kolo - 1. zápasy
    31.10.2002 19:30 FK Partizan (SRB) - Slavia Praha (CZE) 3:1
    2. kolo - odvety
    14.11.2002 20:00 Slavia Praha (CZE) - FK Partizan (SRB) 5:1e

    Šlo to tenkrát, tak proč by to nemělo jít dnes? Inspirativní je, že ztrátu z prvního zápasu jsme vždy vymazali již v průběhu 1. poločasu. Zítra chci vidět sestavu 4-3-3, okamžitě na ně nalézt a nedat jim ani milimetr prostoru. Skórovat ideálně již do 20. minuty, následně pak nepolevit v koncentraci a nechat na hřišti 120% výkon.

    Ono to půjde, ne že ne!

    • Re: Mezi námi fanoušky 21/22 #02

      JohnyBeGOOD     před 3 lety 10.08.2021 00:41 |  
      0 0

      Evropská liga 16/17 - Z tehdejšího kádru může do hry zasáhnout pouze Mick van Buren. Bořil, který byl v základu v obou zápasech, není na soupisce.

      2. předkolo - 1. zápas
      14. 7. 2016 Levadia Tallinn (EST) - Slavia Praha (CZE) 3:1
      2. předkolo - odveta
      21. 7. 2016 Slavia Praha (CZE) - Levadia Tallinn (EST) 2:0 (postup díky GVK a pravidlu vstřelených gólů na hřišti soupeře)