Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

Slavia si z Budapešti přivezla i vzhledem k průběhu zápasu, kdy měla dlouho navrch, katastrofální výsledek 0:2.

Slavii se klíčová předkola Ligy mistrů na začátcích sezon příliš nedaří. Což bohužel zatím víceméně zůstává v platnosti i s jinak veleúspěšným trenérem Trpišovským (kterému se paradoxně v Liberci ve vyřazovacích bojích vedlo znamenitě). Ještě před jeho érou přišel první nezdar pod vládou Číňanů, když jsme velmi zbytečně a navzdory předpokladům ztratili účast v nejprestižnější soutěži světa na úkor kyperského Apoelu. Již za kouče Trpišovského  přišlo pochybné vyřazení s Kyjevem, které se ale za větší neúspěch považovat nedá. Kvůli průběhu i kvůli tomu, že soupeř byl před dvojzápasem mírným favoritem. Pak přišla zářná chvilka v podobě zvládnutého předkola s Kluží. Loni nás ale zastavil výbuch ve druhé půli v Midtjyllandu, ačkoliv jsme byli dle bookmakerů favority. A nyní máme mizerně rozehrané klání s Ferencvárosem ačkoliv kurzy na postup byly 1,3 ku 3,5 v náš prospěch. Zkrátka jako bychom v kvalifikaci Ligy mistrů neuměli dlouhodobě prodat to, co umíme a co měrou vrchovatou dokazujeme v Evropské lize.

Zpět ale k tomu, proč takový úvod píšu. Úvodní zápas 3. předkola LM v Maďarsku totiž dopadl katastrofálně, zvlášť když bereme v potaz dění na hřišti. Je až nepochopitelné, jak jsme vůbec takový zápas dokázali prohrát 0:2. Od začátku jsme totiž měli vše pod kontrolou. Trenéři vsadili na aktivní taktiku, která je pro Slavii v podstatě věcí přirozenou a která dle očekávání Ferencvárosi neseděla. Slavia tak od začátku měla navrch a vytvářela si množství zajímavých předfinálních pozic. Přihrávky či centry do pokutového území ale byly obzvláště mizerné, a tak se ani nedalo mluvit o zahazování šancí, protože jsme se k nim po hříchu ze spousty dobrých pozic nedostávali. I tak jsme ale měli dění na hřišti pod kontrolou a domácí hrozili jen sporadicky. Pak to ale přišlo, druhý velký kiks brankáře Koláře za sebou a vlastní gól po malé domů. Mužstvo bylo jako opařené a nepomohla ani poločasová přestávka. Záhy po ní předvedl zkrat v pokutovém území Kačaraba a po proměněném pokutovém kopu to bylo 0:2. Ferencváros nemusel předvést skoro vůbec nic a my jsme mu vlastní hloupostí nabídli dvě branky na zlatém podnose. V tak důležitém zápase je to nepochopitelné a samozřejmě trestuhodné! Totální kolaps pak málem dokonal Holeš, který vyslal soupeře do samostatného úniku, ale Kolář zákrokem alespoň trochu odčinil minelu, kterou vše odstartoval.

V závěrečných 20-30 minutách se Slavia přeci jen zmobilizovala, zatlačila soupeře a snažila se o snížení. Bohužel marně. Před a uvnitř pokutového území jsme totiž byli bezzubí a když už jsme se do šance dostali, tak Schranze vychytal Dibusz a tečovanou ránu Baha smolně zastavila tyč. Výsledek je to tak do odvety velice špatný a vzhledem k dobrému výkonu Slavie v první půli až nepochopitelný. Velkých kiksů by se v tak důležitých zápasech měly týmy vyvarovat a když už se nějaký stane, tak je třeba dát hlavu nahoru a bojovat dál. Slavii jako kdyby při absenci Bořila chyběl na hřišti lídr, který nedopustí, že mužstvo se složí natolik, že za 10 minut předvede 3 šílené hrubky a naprosto vypadne z role! Kolář jako kapitán těžko mužstvo vyburcuje z branky, zvlášť když to celé načal.

Kromě toho se začíná projevovat i absence centimetrů při standardních situacích. Úbytek vysokých hráčů v kádru byl zmiňován už loni, tehdy jsem byl ale příjemně překvapen naší produktivitou ze standardek. Nyní nás to, zdá se, dohnalo. Zatím jsme za 3 kola zahrávali 22 rohových kopů a ani jeden z nich nevedl k žádnému vážnějšímu ohrožení branky! To samé platí i o centrovaných přímých kopech! Takto vstřelené góly jsou přitom v moderním fotbale velmi důležité a pro mužsto znamenají relativně lehce získanou velkou vzpruhu. O to víc jsem nepochopil ponechání Simy na lavičce, ačkoliv nám teklo do bot. Je smutnou vizitkou klubu i samotného hráče, kam se po fenomenálním startu nyní dopracoval. Osobně bych ho ale do závěru vyslal radši než jalového Lingra (přičemž na podhrot by se stáhl Schranz).

Každopádně ani tato nesmírně hořká pilulka z Budapešti nemusí být v konečném účtování "smrtelná". Upřímně řečeno jsem dokonce od Ferencvárose čekal po herní stránce více a bylo by velké zklamání s tak hratelným soupeřem vypadnout. Nakročeno k tomu máme, ale doma se ještě může vše otočit. Dvě branky se dají vstřelit za 10 minut i méně, takže bude o co hrát, i kdybychom nevstřelili v odvetě brzký gól. I když už nejsme favorité na postup, tak můj názor je, že pokud se nám povede předvést kvalitní výkon blížící se hraně našich možností, tak je alespoň prodloužení reálné. Samozřejmě bude nutné být mnohem kvalitnější v pokutovém území a musíme se vyvarovat šílených individuálních chyb. Na házení flinty do žita je ale brzy! Věřím, že před fanaticky fandícím Edenem budeme minimálně do konce zápasu ve hře o postup!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 2 - Předem se omlouvám za disproporci Kolářova hodnocení z Teplic a nyní. Minule jsem mu měl dát čtyřku a byl jsem příliš shovívavý. Tentokrát to byl od něj podobný výkon, ale v kontextu průběhu i významu zápasu byla chyba samozřejmě mnohem závažnější. Byl to v podstatě klíčový moment celého utkání, který vše otočil o 180 stupňů. Náš brankář měl sice smůlu v podobě drnu, ale chyba to byla neoddiskutovatelně jeho a pozor si měl dávat mnohem větší, protože jistě věděl, v jakém stavu trávník je. Pak sice vychytal sólo soupeře, ale katastrofu tím už jen mírnil. Rozhodoval jsem se mezi 2 a 3, minule jsem přilepšil, proto tentokrát volím nižší známku.

Lukáš Masopust - 4 - S Bahem se hodně variabilně střídali na pozicích záložníka a beka. Masopust se sice snažil, ve finální přihrávce či centru byl ale slabý, což vyniklo v založení brejku, který vyústil v Kolářovu minelu.

Taras Kačaraba - 3 - Bohužel potvrdil pověst, kterou měl už v Liberci. Tedy hráče, který má své kvality, občas ale udělá nepochopitelný kiks, který vyústí v penaltu. Bohužel pro nás to přišlo v ten nejméně příhodný moment. Zákrok to byl naprosto nesmyslný, viditelný a správně odpískaný. Jinak přitom nehrál špatný zápas a byl herně lepším ze stoperské dvojice, penaltovým faulem ale vše hodil do koše. Je otázka, jestli má hlavu a koncentraci na tuto úroveň.

David Zima - 4 - Nejistý a herně podprůměrný výkon. Bohužel se potvrdilo, že v posledních pár měsících není v dobré formě. To bylo jen podtrženo absencí Kúdely. Kačaraba ani Zima se neprofilují jako lídři a organizátoři obrany a v Budapešti to bohužel bylo znát.

Oscar Dorley - 5 - Podal standardní výkon a větších výhrad nemám. Jen je škoda, že tentokrát se tolik k podpoře útoku nedostával, protože to je hráč, který je schopen přesně nahrát či nacentrovat, což nám velmi chybělo.

Alexander Bah - 5 - Byl výraznější než Masopust. Dozadu si své splnil, dopředu byl průbojný a po jeho pohotové střele zvonila tyč. Nadále ale přetrvává slabina v podobě jeho špatné finální přihrávky, což tentokrát bylo markantní u celého týmu.

Tomáš Holeš - 4 - Poprvé od návratu z Eura se vrátil do základní sestavy a bohužel se nedá říct, že to Holešovi sedlo. V záloze byl spíše průměrný, svou práci si ale odvedl. Známku mu kazí hrubá chyba, kdy vyslal soupeře do samostatného úniku.

Petr Ševčík - 5 - Velká škoda, že se zranil a musel střídat. Traoré si sice své zastal, dopředu je ale méně kreativní než Ševčík, což nám chybělo. Petr odehrál jen prvních 25 minut, ve kterých se nám herně dařilo.

Nicolae Stanciu - 6 - Náš nejlepší hráč a v podstatě skoro jediný, co dokázal směrem dopředu vymyslet něco překvapivého a nebezpečného. V první půli nebezpečně pálil z úhlu a situaci řešil dobře, ač ve studiu spekulovali nad přihrávkou Kuchtovi, která se ale reálně provést nedala (či snad maximálně skrze nohy obránce). Zlepšit by se ale měl při centrovaných míčích, které byly až příliš často krátké.

Srdjan Plavšič - 4 - Pro mě výkon mezi 4 a 5, nedá se říct, že by zahrál vyloženě špatně. Je ale hodně neefektivní, což byla jeho známá slabina i ve Spartě. Minule jsem mu v hodnocení spíš přidal, tak nyní dávám horší známku.

Jan Kuchta - 4 - Zápas odjezdil, chyběla ale finální kvalita. Přitom dvě slušné možnosti Kuchta měl. V jedné mu ale ve vápně uskočil míč při zpracování, ve druhé místo přímého náběhu a střely volil náročné obhození posledního obránce, které nevyšlo.

Ibrahim Traoré - 5 - Své si odehrál a ve středu zálohy nijak nepropadal. V závěrečné třetině hřiště ale příliš užitečný není. Horší pětka.

Peter Olayinka - 4 - Dostal šanci v půli místo Plavšiče, zahrál ale podobně jako on. Tedy spíše nevýrazně. Když už se dostal do šance, tak ji řešil špatně. Hlavička se dala trefit lépe, navíc ideálně měl míč sklepávat pro nabíhajícího spoluhráče.

Ivan Schranz - 5 - Herně nevyčníval, zůstala mu ale nebezpečnost pro branku soupeře. Dostal se do největší šance Slavie (kromě šťastně nešťastného odrazu Bahovy střely do tyče), kterou sice neřešil úplně špatně, ale brankář Dibusz ho zvládl vychytat. Proměnit se to dalo.

Petar Musa - 4 - Snažil se, příliš prosadit se ale nedokázal. Prostoru zatím nedostal úplně málo, využít ho však zatím vůbec nedokázal. Čekal bych od něho víc. Jestli má bundesligové ambice, tak by si měl říct o místo v sestavě Slavie mnohem výrazněji.

Ondřej Lingr není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. předkolo - Středa 04. 08. 2021 20:00

Liga mistrů, 2021/2022
2 - 0
1 - 0
Ferencvárosi TC
Ferencvárosi TC

44. vlastní (Kačaraba); 48. Kharatin (pen.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    profesor     před 3 lety 05.08.2021 16:57 |  
    6 6

    Velmi dobré hodnocení hráčů. Trochu mne mrzí, že nebude zápas s Olomoucí, kde by mohl být vyzkoušen Mandous. takto zase bude v bráně Koli, no snad se už probere.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Marra     před 3 lety 05.08.2021 17:08 |  
    6 1

    S hodnocením souhlasím. Měli byste někdo k dispozici i nějakou statistiku, jak je na tom Peter Olayinka s přihrávkami a driblinkem? Poslední rok mi prostě přijde, že na zajímavou kličku, kterou obejde jednoho či dva lidi a řeknete si u ní "wow", potřebuje tak deset příležitostí. Ty ostatní končí buď jednoduchým odevzdáním spoluhráči, nebo (jak se stalo i v závěru utkání v Budapešti) bohužel úplně školáckým vběhnutím střemhlav do protihráče. Je to sympaťák, ale u těchto situací fakt skřípu zubama...

  3. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Faltič     před 3 lety 05.08.2021 17:25 |  
    5 5

    Podle mě nejhůř hráli naši reprezentanti. Masopust technicky bídnej, ale to není nic nového. Holeš vypadal běhově jak kdyby hrál zápas i odpoledne. Zima nejistej a splašenej. Kolář se vidí v PSG jinak nechápu co vyvádí.

    Průměr zahráli Bah, Oscar, Traoré, Stanciu a Kacharaba (když mu odpustím tu penaltu kam vletěl jak magor). Zbytek hrál hodně pod svý možnosti.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Ivan     před 3 lety 05.08.2021 22:04 |  
      1 2

      Koli se vidí v PSG, tak chce na lavičku aby ukázal, že ji mí zahřívat.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    MKCZ83     před 3 lety 05.08.2021 18:10 |  
    29 3

    Docela by mě zajímalo, z čeho pramení hodnocení Kačaraby. Protože já to viděl úplně jinak... Kačaraba včera o třídu lepší, než Zima, který měl štěstí, že to za něj Kačaraba vždycky uhasil. Hezky to bylo vidět před vlastňákem, kdy za sebou Zima nechal hráče, i když jeho jediná starost byla, aby si hlídal jeho náběh. Několikrát podskočil na půlce míč a zase to za něj musel zachraňovat Kačaraba.

    A hlavně Zima měl výhodu v tom, že na jeho straně se jak bek, tak křídlo vraceli. Kačaraba zůstával pravidelně na svojí obranné polovině sám, protože Masopust ani Bah se dost často nestíhali vracet, protože svoje situace obvykle zadrbali ztrátou míče narozdíl od levé strany. A to byl právě i případ penalty. Bah i Masopust se "stihli" dostat na hranici vápna až potom, co skončil souboj Kačaraby a hráče Ferencu. A Kačaraba se na něj musel vytahovat do volného prostoru, kdy za sebou jako stoper v tu chvíli nikoho neměl, čili byl ve velké nevýhodě. A dát mu horší známku než Zimovi za to, že za něj musel hasit jeho chyby a ještě začínal naše útoky (a někdy dost přesně), protože Zima na to nemá se asi taky nepočítají.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.08.2021 18:18 |  
      6 20

      Co si takhle přečíst hodnocení? Souhlasit s tím nemusíš, ale vysvětleno to tam je jasně. Kačaraba hrál v poli líp než Zima, ale z ničeho udělal inkasovaný gól úplně nesmyslnou penaltou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        MKCZ83     před 3 lety 05.08.2021 18:28 |  
        15 3

        Já si to přečetl... ale nepřijde mi to právě dostatečné. Kačaraba byl na konci série několika chyb, o kterých není v hodnocení ani zmínka, protože podíl na celé situaci, která skončila penaltou má i Bah a Masopust. To, že Zimovy chyby neskončily gólem neznamená, že hrál lépe, jenom měl obrovský štěstí. Nebo když by jeho chyby Kačaraba nezachránil, Ferenc šel párkrát na bránu a Kolář by to chytil, tak by byl pořád Zima lepší? Já tuhle logiku nechápu. Jestli vycházíš ze statistik, vyhraných soubojů, ztracených míčů, a počtu přesných přihrávek dopředu, a v tomhle byl Zima lepší, tak ok, ale jestli je celé hodnocení postavené na jedné Tarasově chybě, kdy navíc byl vinou ostatních v nevýhodné pozici, tak to neberu jako trefené hodnocení.

        • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

          Alanor (admin)     před 3 lety 05.08.2021 18:37 |  
          8 18

          Neshodneme se. Zatímco ty vidíš podíl na gólu u Baha či Masopusta, tak podle mě šlo o jednoznačný kiks Kačaraby, který nebyl o mnoho menší než Kolářův. Jasně, že to nebyla lehká situace, ale i její nezvládnutí ve smyslu pokračování akce by neznamenalo žádný velký průšvih. Jen nadějnou přihrávku z kraje vápna, kterých jsme měli za zápas skoro deset. Rozhodně nebyl důvod k tak riskantnímu výpadu, zvlášť provedenému tak nešikovně a pozdě.

          Zimovi to celkově nešlo, žádný tak hrubý kiks ale nepředvedl. Když je míč na útočníka proti dvěma obráncům, tak si jeden může dovolit zaváhání, aniž by to bylo fatální.

          • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

            MKCZ83     před 3 lety 05.08.2021 18:46 |  
            19 2

            Takže to, že díky Kačarabovi z toho nebyly fatální chyby se nepočítá, ok :-) Podle mě je to hodně binární posuzování.

            V té rychlosti Kačaraba podle mě nevěděl, jak to za ním vůbec vypadá, jestli je poslední, jestli někdo může střelu/nahrávku zblokovat, protože tam vystupoval jako poslední a nemohl moc v té situaci kolem sebe koukat, jak to vypadá.

            Proč třeba dostal Holeš 4 a ne taky trojku, když v zápase nehrál dobře, moc míčů neodebral, několikrát se nestíhal vracet a vyrobil podle mě ještě větší chybu, než Taras? Mně prostě přijde hodnocení dost nesouměrné. Ale ber to spíš jako zpětnou vazbu a podnět k diskuzi, protože na jakémkoli hodnocení si každý najde něco, co se mu nelíbí :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

              Alanor (admin)     před 3 lety 05.08.2021 18:57 |  
              5 0

              U Zimy to byly chyby, které mohla obrana napravit a také se jí to podařilo. Pro Kačarabu a ostatní, kteří to dokázali, je to v takový moment samozřejmě plus. Ono je to obecně diskuse, jak hodnotit dvojici stoperů, když jeden hraje viditelně lépe, ale udělá fatální kiks. Já to vidím takto, ale beru, že to leckomu může připadat nespravedlivé, když je hůře hodnocený hráč po celý zápas až na jeden, a já dodávám, že zásadní, moment lepší.

              Co se týče Holeše, tak čistě statisticky je samostatný nájezd na 50 % gól, penalta na 75 %. Ale beru i kontext. Je rozdíl vyrobit minelu za stavu 5:0, nebo 0:0. A když to neskončí inkasovanou brankou, tak člověk spíš může přimhouřit oko a nestrhnout tolik.

              • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

                obiwan     před 3 lety 05.08.2021 20:10 |  
                7 0

                Nesmírně si vážím odvahy jít zápas co zápas s kůží na trh a představit svůj pohled na výkony hráčů...jen si dovolím poznámku: "Kdyby Ondra tu pentlí chytil, jakou známku by dostal Taras, když jeho chyba nevedla ke gólu?" Já zkrátka s tak nízkou známkou nemůžu souhlasit, ale jak říkají Cimrmanův, to je tak jediné, co s tím můžu dělat:-)

                • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

                  Leksel     před 3 lety 05.08.2021 20:40 |  
                  1 0

                  Hlavně se mi příčí u Kačaraby výraz fatální kiks (u prvního gólu) a považuji jej pro tuto herní situaci za nemístný. Fatální kiks předvedl Kolář. Kačaraba nese vinu za druhý gól, kdy šel do souboje ve vápně zbytečně tvrdě.
                  P.S.: Pokud se výraz kiks vztahuje k vyrobení penalty, tak to je pak v pořádku. Já to původně chápal k situaci před prvním golem, takže se omlouvám za své nepochopení.


                  Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2021 21:07) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

                    obiwan     před 3 lety 05.08.2021 21:32 |  
                    3 1

                    Penaltu vyrobili jinší machři, než je Taras...ale tak nízké hodnocení je, podle mého, příliš přísné...

                    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

                      Leksel     před 3 lety 05.08.2021 21:40 |  
                      2 0

                      Až ostudné.

          • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

            japoko     před 3 lety 05.08.2021 19:33 |  
            10 3

            Totálně mimo, 100% vina Koláře! Malá domů sice na bránu, ale v parametrech pro snadný odkop! Holt Taras v nemilosti za 3, ale proti němu by musel mít Zima -1!

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        Akuls     před 3 lety 05.08.2021 19:45 |  
        6 1

        Takže jeden stoper nehrál špatný zápas a ten druhý podal nejistý, herně podprůměrný výkon. Přesto první dostal jen 3 a ten druhý odpovídající 4. Důvodem je údajný fatální kiks Kačaraby. Já si tedy pod fatálním kiksem představuji něco jiného než zahrání malé domů a udržení míče pro tým, než někde na boku velkého vápna svádět souboj s dotírajícím soupeřem, navíc v momentě, kdy hrajeme vzadu jen ve dvou, tedy jeden na jednoho, bez zajištění, nebo se stát obětí vychytralosti soupeřova útočníka, kterému vyšla "mingazovka". Té se obránce ve velkém vápně ubrání těžko, i když stahuje nohu sebevíc, zkrátka kontakt tam je.
        Jo kdyby poslal Kačaraba soupeře samotného na bránu jako třeba včera Holeš, tak tomu bych rozuměl, to je totiž u mne fatální kiks a pak by ta trojka seděla. Takhle tomu nerozumím, i když jinak je Vaše hodnocení zápasu a známkování hráčů perfektní.

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        mig52     před 3 lety 06.08.2021 11:33 |  
        0 2

        Zajímavé, že na Koliho jsi při jeho minelách v minulosti tak přísný nebyl !!! Až dnes. Mám na mysli i zápasy, kdy jeho výstřelky neskončily gólem, a že nich bylo.


        Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 11:40) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Eskaes     před 3 lety 05.08.2021 18:13 |  
    0 0

    poslalo se 2x


    Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2021 18:15) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Eskaes     před 3 lety 05.08.2021 18:13 |  
    5 5

    Vy, kdo říkáte, že jsme si to prohráli sami. Zkuste se na ten zápas podívat ještě jednou. Ferencváros nejsou nazdárci, jak se je někteří snaží malovat. Kolikrát si nás včera v klidu pohlídali a opravdu můžeme říct, že jsme byli i jen v 1. pol o tolik lepší? Myslím, že ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Eskaes     před 3 lety 05.08.2021 18:14 |  
      0 0

      pardon za dvojmo

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Alanor (admin)     před 3 lety 05.08.2021 18:25 |  
      12 1

      Nazdárci to samozřejmě nejsou, zároveň to ale není žádný Inter, Dortmund, Barcelona nebo ani Monako. Kolik nezachytili křídelních náběhů, to vyloženě volalo po potrestání. Od týmu s kvalitní finální přihrávkou byli zralí na trojku. V podstatě jim stačilo jen poctivě bránit a k výhře 2:0 jsme je pak dovedli sami.

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        Eskaes     před 3 lety 05.08.2021 19:05 |  
        5 0

        jasně, souhlas. Ale jde mi o to, že dělat z nich nemehla je prostě podcenění soupeře.

        • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

          jose01     před 3 lety 05.08.2021 19:30 |  
          4 1

          no nemehla bohužel vypadali naši při centrech do vápna, to bylo něco. A ještě z toho byl vlastenec.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Marek3     před 3 lety 05.08.2021 18:57 |  
    17 1

    Ja osobne mel Kacarabu za prvni pulku na 9. Byl proste vynikajici po vsech strankach a naprosto dominoval v osobnich soubojich po cele sirce hriste. Za branku podle meho nazoru nemohl, no a penalta hloupa ale to se stane i lepsim borcum. Ve druhe pulce uz tak dominantni nebyl ale to i diky celkovemu chaosu v cele nasi obrane, kde vsak zustaval stale nejlepsi. Bohuzel to neni dirigent ale s Kudelou by mohl vytvorit velice solidni dvojici.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 05.08.2021 19:58 |  
    2 6

    Měl jsem to od čtyřky do šestky, dvojka pro Koliho je neadekvátní minimálně z důvodu vyčapané šance,když na něho běžel sám ten maďar. Trochu se obávám objektivity hodnocení, byť co člověk to názor. No ten Koli je cumoc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      obiwan     před 3 lety 05.08.2021 20:23 |  
      4 4

      Ten co na něj běžel, vypadal dost, no...nemaďarsky:-))

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 00:19 |  
        1 0

        Mně přijde třeba Gebre z Liberce taky nečesky a přece je to Čech :-))))

        • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

          obiwan     před 3 lety 06.08.2021 08:48 |  
          1 0

          S tím se nedá nesouhlasit:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        Karel13     před 3 lety 06.08.2021 11:05 |  
        1 1

        A naši Afričané ti připadají dost česky? ...

        • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

          obiwan     před 3 lety 06.08.2021 11:10 |  
          1 1

          Hele, četls tu komunikaci? Napsal, že na něj běžel Maďar...a já si myslím, že to fakt Maďar nebyl. Naši Africani jsou Africani, ne Češi. Co tam máš dál?

          • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

            Karel13     před 3 lety 06.08.2021 11:49 |  
            0 0

            Asi si to zkrátil - nechtěl psát "hráč maďarského mužstva Ferencvároš z Budapešti ...

            • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

              obiwan     před 3 lety 06.08.2021 12:29 |  
              1 0

              Pak se dalo napsat domácí hráč:-) Ale mlatime tu prázdnou slámu:-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    asanin     před 3 lety 05.08.2021 20:04 |  
    10 0

    Zrovna včera Ibra užitečný dopředu byl. Skvěle nahrál do největší šance zápasu Schranzovi. Celkově se mi Ibra líbil. Pořád věřím v postup… Sakra nejraději bych byl, kdyby se ta odveta hrála už třeba zítra… Tenhle stav, kdy jsem frustrovanej a je tam ještě šance to zvrátit a já musím dlouho čekat, než bude rozhodnuto úplně nesnáším.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      mig52     před 3 lety 06.08.2021 11:25 |  
      1 1

      Schranz měl nastoupit od začátku. Jednak si to zasloužil za Teplice, druhak jsem přesvědčen, že v naší nejlepší fázi, tedy první půlhodině, by branku vstřelil, byť si uvědomuji, že toto tvrzení je spekulací. Souhlasím se Sokratem, v této třetině zápasu Schranz chyběl a nic na tom nemění fakt, že ho v ložence jejich brankář vychytal. Tady udělal JiT chybu v sestavě.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 11:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        Sníža     před 3 lety 06.08.2021 14:29 |  
        1 0

        Souhlas. Schranz se rychle zapracoval a navíc má z našeho týmu možná největší formu. Kdyby hrál od začátku tak si taky myslím že by branku dal . To už se bohužel nedovíme. Doufám, že příště v základu nastoupí a pomůže postoupit.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Fačín     před 3 lety 05.08.2021 20:33 |  
    3 16

    Jako vždy je Alanor přesný a objektivní. Ale osobně jsem se neudržel a oběma strůjcům naší porážky, tedy Kolářovi a Kačarabovi, jsem dal jedničku, protože tým nepodrželi, ale potopili.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Karel13     před 3 lety 06.08.2021 11:02 |  
      8 0

      To jsi doopravdy takový blbec, že nedokážeš rozlišit 100 % viny u Koláře a 0 % u Kačaraby? Jedině že snad předpokládáš, že se na to měl Kačaraba vysrat, nechat hráče běžet samotného na Koláře a ten už by to nějak vychytal ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        Fačín     před 3 lety 06.08.2021 12:40 |  
        0 5

        Blbce si nech od cesty, diskutovat se dá i vez urážek.

        Abych ti to vyjasnil - první gól chyba Kolář, ale Kačaraba tomu nepomohl. Druhý gól chyba jen Kačaraba Kolář mohl tu pencli chytit, od čeho tam je? Pozor ironie.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      mig52     před 3 lety 06.08.2021 11:19 |  
      2 2

      Proč jsi byl tak štědrý? Měl jsi jim vlepit nulu.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    jiras_     před 3 lety 05.08.2021 21:22 |  
    2 2

    Moc nechapi pozici Mísy. Nehraje, odejde na hostování, pak se mluví o prodeji, prostě se dává najevo, že se s ním nepočítá a najednou hraje skoro poločas nejdůležitějšího zápasu.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Alanor (admin)     před 3 lety 05.08.2021 22:07 |  
    5 3

    Vy, co mi spíláte za malou domů Kačaraby, si vše přečtěte ještě jednou. Tuto situaci mu nikde nevyčítám. Jde zcela za Kolářem a Taras naopak dobře zasáhl. Za kiks považuji zcela zbytečný faul u penalty.

    U některých mi přijde, že se jdou hádat, aniž by vůbec četli.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2021 22:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Ivan     před 3 lety 05.08.2021 22:13 |  
      12 1

      Já se jdu hádat a hodnocení jsem četl pozorně. Nemyslím, že tato jedna chyba znehodnotí celý jeho výkon, který byl jinak velice dobrý. Samozřejmě na to můžeme mít jiný názor a vždy si rád přečtu Tvá hodnocení.

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        mig52     před 3 lety 06.08.2021 11:13 |  
        2 1

        Alanore, nesmírně si vážím tvé práce, ale tady jsi s Kačarabou úplně mimo. Nebudu psát proč, udělal to za mne a mnohé další Ivan, za což mu děkuji. Nemohu si pomoci, cítím z tvých řádek vůči Kačovi jistou zášť. A to píši jako ten, kdo si nepřál a ani nepřeje aktivaci jeho opce, zastávám názor, že Slavia si zaslouží větší kvalitu na místech stoperů . Ale v Pešti si odehrál svoje a zavinit penaltu z tohoto postu nevidím na odstřel. A ještĕ jednu otázku pro všecky. Mohl by mi někdo vysvětlit, proč si Kolář nesešlapal ten drn? Přece si ho musel všimnout a nebyl tam minutu, leda, že by se chtěl na zápas podívat krtek, který těsně před malou domů nadzvedl kousek trávníku.")). Ale vážně, toto nepochopím. Stačilo na to místo 2x šlápnout kopačkou....


        Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 11:17) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Ivan     před 3 lety 05.08.2021 22:10 |  
    12 3

    Mně Kačaraba přišel jistý, vlastňák bych mu vůbec nevyčítal a penalta se - dle mého a věřím že na EURO by ji VAR neposvětil - pískat neměla, ale souhlasím, že si Kačaraba nepočínal šikovně. Jinak si nevzpomenu, že bych m něco v zápase vytýkal. Možná je to tím, že jsem ho porovnával se Zimou, který prostě byl strašidelný. Rozehra žádná a v bránění velice špatný. Mohli jsme dostat 2 góly které by šly čistě za ním.

    Kdyby Koli neudělal ten kiks a dali jsme 3 góly, tak bychom si vesele odváželi 3 body a Kačaraba by za jistý výkon dostal 7 s drobný mínusem za penaltu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      knl66 (přítel SN)     před 3 lety 05.08.2021 23:13 |  
      5 0

      Penalta byla - bohužel - jasná. To nebylo žádné škobrtnutí nebo zavadění, ale zdaleka viditelné podkopnutí. Tohle by VAR na EURO ani neřešil, jelikož by penalta byla neoddiskutovatelná.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      obiwan     před 3 lety 06.08.2021 09:51 |  
      1 0

      Měl jsem v Řecku šílený potíže se signálem, přenos se mi od nějaké 30 minuty neustále sekal, takže jsem si to moc neužil, souhlasím se vším, jen ta pentle asi byla jasná...

  14. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    gazza     před 3 lety 06.08.2021 00:46 |  
    11 3

    S hodnocením celkem souhlas až na Kačarabu .Nechápu tu averzi na něj .Ano penaltu zavinil ,ale první gól jednoznačně na vrub laxního Koláře.Jinak hrál dobře a v posledních zápasech jednoznačně lepší než jankovitý Zima.Ten když má míč tak se modlím.Přihrávky dopředu šílené i když jsou jen výjimečné ,protože on přihrává hlavně dozadu.Takže pokud Kačaraba za 3 Zima také za 3.Stanciu nejlepší až na centry ,kde trefuje pravidelně prvního hráče za 5

  15. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    wimpy     před 3 lety 06.08.2021 01:16 |  
    7 1

    Zajímavé známky na to, že jsme je přehrávali a góly dostali po indiviuálních chybách.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      vlk30 (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 07:27 |  
      5 0

      Souhlasím někteří nároční by se měli zamyslet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      Mijk     před 3 lety 06.08.2021 11:45 |  
      3 5

      Přehrávali jsme je tak třicet minut a vypracovali si naprostý minimum šancí.. Kdo by podle tebe měl dostat lepší známky? Vzadu to je bez komentáře, slušnej Kačaraba si lepší hodnocení odstřelil tou penaltou, beci byli průměrní.. Ze zálohy nejlepší Stanciu, i když druhý poločas už taky výrazně slabší a dál co? Pracovitej Kuchta, ale naprosto bez efektu.. Tohle bylo klasický statistický přehrávání (držení míče), ale nebezpeční jsme bohužel opravdu nebyli.. Za mě známky odpovídají, marně přemýšlím, kdo a proč by měl mít víc.. Nula vstřelených branek, minimum šancí, dva inkasované góly.. Soryjako..

      • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

        wimpy     před 3 lety 06.08.2021 15:17 |  
        4 0

        Kdybychom ty chyby neudělali nebo je soupeř neproměnil a přivezli bychom si bezgólovou plichtu, myslíš, že by ta hodnocení byla stejná, jen Kačaraba a Koli bod navíc?

  16. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 06.08.2021 09:12 |  
    23 2

    Dobré ráno přeji Vám všem.
    Pořád je mi hořko a smutno z toho středečního zápasu.
    Hodnocení hráčů po nevydařeném zápase je o to obtížnější.
    Možná by bylo lepší si rozdělit zápas na cca 3 fáze a v nich si hráče se svými výkony porovnat.
    Včera jsem se tím "trýznil" celý den a pak jsem si to nějak dal dohromady a porovnal to s hodnocením přítele Alanora a také s názory Vás, co jste sem napsali.
    V první třetina byla vidět velká (až úporná) snaha rozhodnout tento zápas vstřelením gólu a pak přejít do klidnějšího módu a hlídat aktivní hrou soupeře a dosáhnout na přijatelný výsledek do odvety.
    V této první třetině zápasu jsme se snažili o velký tlak na rozehrávku soupeře a docela se to dařilo. Měli jsme tam i několik situací, ale bohužel jsme se nedostali do potřebného zakončení a nevolili jsme dobré řešení.
    V této první cca 30 minutové fázi hráli naši kluci vcelku dobře. Bohužel se nám nepodařilo v této fázi skórovat a začali jsme být netrpěliví a zbrklí. Maďaři si na nás prostě (a i se štěstím) počkali a nechali nás tak trochu "vycukat".
    Tím začala od cca 30 minuty zápasu druhá (ta velmi špatná fáze).
    Začali jsme hrát ještě víc nátlakově, ale začali jsme dělat velké nepřesnosti ve hře, převládla snaha jedinců to rozhodnout a soupeř se navíc začal tlačit i k nám (viz šance v cca 35 minutě), kdy nám tři hráči soupeře v našem vápně přehráli našich šest kluků. Začali jsme mít díru mezi středem pole a obranou a to bohužel vedlo i k situaci, ze které padl první gól. Abych Vám řekl pravdu, já jsem v první chvíli myslel, že snad Ondru Koláře "zabiju". Nesouhlasím s tím, že se to může stát. Na Ondrovi bylo vidět, že už přemýšlí dopředu, kam rozehrát a balón tolik nesledoval. Ano, byl tam drn a míč povyskočil, ale Ondra měl stát tak, aby mu prostě balon nemohl pokračovat za něj. Bohužel, byla to jeho velká chyba a selhání ( cením si toho, že se blbě nevymlouval).
    Hned po přestávce tato druhá fáze pokračovala tím, že jsme chtěli opět rychle zatlačit soupeře, ale soupeř nás předběhl tím, že se dostal do našeho vápna a byla z toho "pentle", která bohužel byla a to se nemělo stát.
    Měli jsme hru úplně rozsypanou a byl to chaos, který vyústil do chyby Holeše a nájezdu soupeře a mohlo být úplně hotovo.
    Třetí fáze začala asi v 70 minutě, kdy jsme se snažili soupeře i provedeným střídáním hráčů nějak dostat pod tlak a korigovat výsledek. Byla to snaha, ale dost toporná a vyústila nastřelenou tyčí Bahem, šancí Olayinky a Schranzovým zakončením, bohužel bez gólu.
    Celkově jsme určitě horším týmem nebyli, o co větší jsme měli pech, o to víc měl soupeř kliku. Těžko se mi to kousalo a byl jsem i docela naštvaný.
    Předně bych asi neposílal hned do hry Masopusta, ale nechal tam Schranze.
    Asi i proto, že se vítězná sestava nemění. Je to možná klišé, ale je pravdivé a fotbalový PánBůh to asi viděl.......
    Známky jsou uděleny.
    Ty rozpory v hodnocení vychází i z našeho velkého zklamání a toho, že jsme odvykli i prohraným zápasům.
    Přijímám tuto prohru s pokorou a vírou, že se nám povede obrat.
    A velkou pravdou je, že se nám doslova a do písmene vrátila ve špatném stavu celá reprezentační ekipa a i proto byla letošní příprava jen samá improvizace.
    Holeš, Masopust a Zima jsou poloviční, Bořil jako kapitán není ani na place.
    Tým nepodržel ani Kolář, Bah se zatím také hledá.......
    Kačaraba je stoper, který asi nepřekročí svůj vlastní stín a Ondru Kúdelu prostě nenahradí.
    Své standardní výkony tak předvedl Oscar, s překvapením i Traoré (nesouhlasím tady s Alanorem) a právě Schranz. A asi nejlepší, a tady se shodnu s Alanorem, byl opět Nico Stanciu.
    Musa byl tentokrát jalový (jaký to rozdíl proti Teplicím, kde hrál od začátku a se Schranzem jim to docela šlo).
    Odložili jsme si zápas s Olomoucí a nechápu ty šílené hejty a porovnávání této situace s "rudochy" na Spartě.
    Sparta hrála v úterý a doma, další zápas hraje v sobotu a opět doma (s Karvinou) a pak hraje v úterý?? večer v Monaku. Nikdo nepředpokládá, že by tam uspěla a účast V EL už má jistou.
    My jsme se vrátili i díky poruše letadla až ve čtvrtek odpoledne a v sobotu jsme měli hrát a s Olomoucí a také doma. A o play off LM jsme měli hrát už v úterý. Přitom náš soupeř má sobotní ligový zápas bez problémů odložen a to hrál doma. Mají šanci a nikdo je kvůli tomu nenapadá a tamní noviny tento krok chválí.
    U nás se vychrlí na Slávii nadávky a hejty a to i od našich starých známých novinářů a to přitom nemáme jistou ani účast EL.
    Oni už nám skoro chtějí nařizovat, že máme hrát ligu s náhradníky, co nejsou na soupisce........
    A bohužel se k tomu přidávají i slávisti tady na SN. Smutné.......... No prostě "vždycky jsme s Vámi, že.....?"
    Byl jsem z toho zápasu moc a moc smutný, ale naštěstí mě z toho dostali Ti slávisté, kteří věří, že to nakonec dobře dopadne. Jeden z nich ( a je z veliké dálky) se za mnou přijede podívat. Nikdy jsme se neviděli a to víc si toho vážím.
    I tohle jsou příběhy nás, tady na SN.
    Slavia je věčná a věřím, že Ti, co budou v úterý večer v Edenu, tak to určitě dokážou a budou naše kluky podporovat. Díky Vám všem za to.
    Sokrates55





    Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 09:14) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

      cheero     před 3 lety 06.08.2021 19:19 |  
      3 0

      Na tohle sem čekal,až to někdo přesně,ale opravdu přesně napíše. Je vidět,žes tomu věnoval čas.Dík za to,že ses vyjádřil a popsal přesně tak,jak to vidím i já a asi mnoho dalších. Tohle by se mělo zaramovat. Děkuju a naprostej souhlas. Ano já sem linek i dejchat, ale za tohle popsání fakt úcta k Tobě!

  17. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Marek3     před 3 lety 06.08.2021 11:00 |  
    2 3

    Nejhorsi je se nq pristi zapas nemame zadne moznosti co se tyce stoperu. Normalne bych to postavil Kacaraba-Holes a Ibra na DZ ale Holes neni ve forme a nevypadal dobre ani bezecky.

  18. Hodnocení

    pinochet     před 3 lety 06.08.2021 11:13 |  
    6 7

    Mně tedy přijde tentokrát hodnocení příliš přísné u drtivé většiny hráčů s výjimkou Koláře a Musy. Přišlo mi totiž, že Slavie hrála minimálně velmi dobře, jenom dva hráči udělali hrozné kiksy, přičemž jasně větší byl ten Kolářův.

    • Re: Hodnocení

      Mijk     před 3 lety 06.08.2021 12:31 |  
      9 3

      Hrála velmi dobře, ale v obraně dvakrát inkasovala a branku nevstřelila.. Takže to nebylo dobrý dozadu (vinou individuálních chyb) ani dopředu (vinou chybějících nadpůrměrných momentů či výkonů).. Suma sumárum tedy velmi dobře nehrála.. Za mě dvě inkasovaný branky průšvih, který by ale nebyl zdaleka tak velkej, kdyby se povedlo vstřelit alespoň jeden gól, ideálně dva či tři :-) Jenže to se nepovedlo a bohužel ani nebylo mnoho šancí, aby se to povést mohlo, takže ne, ten výkon nebyl dobrý..

    • Re: Hodnocení

      japoko     před 3 lety 06.08.2021 20:21 |  
      1 5

      Jo, hráli fakt dobře, tvl.!

  19. Re: Hodnocení slávistů - Ferencváros - Slavia 2:0

    Lord_Edmund     před 3 lety 09.08.2021 13:19 |  
    4 3

    Tentokrát by i "1" u Koláře byla moc vysoká známka :-(( Obrovská lehkovážnost nás stála výsledek a možná taky stovky milionů. Já bych tedy čekal, že po trapárně v Teplicích si sedne na pidel a bude v takto důležitém zápase mnohem obezřetnější. Tohle nebyla chyba z neschopnosti, ale naprostá bohorovnost a lajdáctví. Do odvety bych dal Mandouse a to i když vůbec netuším, jakou má formu. Skoro tejden a jsem stále na Ondru naštvanej.