Zápas s Olomoucí bude odložen!
Jak informoval na Twitteru Jaroslav Tvrdík, zápas Slavie proti Olomoucí původně plánovaný na sobotu, bude odložen, souhlasil s tím jak soupeř tak LFA. Slavia tím chce získat čas na přípravu před odvetou s Ferencvárosem. Ten má také ligový zápas odložen, stejně jako další týmy, které hrály předkolo Ligy mistrů ve středu: Dinamo Záhřeb a Legia Varšava.
Komentáře (156)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
p!erreCORE před 3 lety 05.08.2021 16:12 |Tak teď opravdu věřím, že se na odvetu řádně nachystáme, doma je smáznem 2:0 nebo 3:1 v prodloužení každej ještě gól, ať to má šťávu a v penaltách nám Koli vychytá postup. Neříkám teda, že to bude přesně takhle..
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
demokrat před 3 lety 05.08.2021 16:19 |Takže si postup necháme ztratit tím, že ladíme formu zase na březen, jsme nekoncentrovaní a děláme začátečnické chyby a poté hodinu po dvanácté se to snažíme dohnat za mne trapným odložením zápasu s Olomoucí. Letošní fiasko v předkolech podkope nohy jak trenérovi tak managementu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Kulajs před 3 lety 05.08.2021 16:23 |A všichni ostatní, co si taky zápasy odložili dělají také začátečnické chyby? Maďaři si to odložili a získali by tím výhodu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 05.08.2021 16:31 |Bože Bože
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
orias (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 17:03 |Další katastrofický scénář, který doufám nevyjde ?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Ragnarok před 3 lety 05.08.2021 16:24 |Bomba, jen kvůli tomu jsem kupoval letenku v sobotu do Prahy a v neděli zpět do Curychu. Mohli to udělat dřív.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Morb před 3 lety 05.08.2021 16:51 |Na otočku z Curychu na zápas s Olomoucí. Hezkej život.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
d0p3 před 3 lety 05.08.2021 16:33 |Mam dojem ze se právě spis potrebujdne rozehrát, než jen trenovat
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Mikey před 3 lety 05.08.2021 16:34 |Trapný...
Proto se přiváděli hráči za 125 mil.? Navíc většina z nich ani včera zápas nehrála. V týmu máme 33 hráčů, to jsou tak podprůměrnou? Tak proč si je teda držíme...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
damade před 3 lety 05.08.2021 16:45 |Na jednu stranu souhlasim, na druhou stranu je třeba říct, že pokud existuje možnost si trošku ulevit a ten zápas odložit, tak proč to neudělat?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 16:58 |I tým sebedražších hráčů se musí nejdřív pořádně sehrát, aby byl efektivní. Ta souhra a herní vyladění nám vlivem známých objektivních příčin právě chybí.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 05.08.2021 17:04 |A tím, že nebudeme hrát zápas, tu souhru získáme?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Kulajs před 3 lety 05.08.2021 17:13 |A až by nás Olomouc pokopala, tak by tu byly protesty, že jsme si měli jako soupeř zápas odložit. Takhle je možnost potrénovat, protože to některým stále ještě chybí.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 05.08.2021 17:21 |Máme přece nějakých 32 hráčů, skoro všechny posty zdvojený, tak o co jde? Mě to přijde, že se prostě strašně bojíme, že o tu LM přijdeme a tak vymejšlíme bejkárny, jak se tomu vyhnout....
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Kulajs před 3 lety 05.08.2021 18:00 |Maďar tedy vymýšlí bejkárny taky?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 05.08.2021 18:47 |Nevím, jaký je jejich důvod. Ale v zásadě ano, taky.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 06.08.2021 21:46 |Jaký asi může být jejich důvod?
To je fakt záhada...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 05.08.2021 19:45 |No, hlavně stopery....
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 05.08.2021 20:36 |Tak pořídili jsme si Ousoua, ale Trpišovský asi nemá koule na to ho tam poslat. V tom případě nechápu, proč jsme ho kupovali, když za chvíli bude moct hrát Kúdela a pak se vrátí Hovorka, kterej tam určitě bude na sílu nacpanej.
Totéž Madsen, měl okamžitě zalepit díru po Provodovi, zatím to vypadá, že se Provod uzdraví dřív, než Trpišovský najde odvahu Madsena postavit.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 17:21 |Ten herní deficit to samozřejmě nemůže nahradit, ale zaplaťpánbů za každej volnej den, kdy můžeme trénovat. Jak píše kolega níže, tak by se ještě riskovalo něčí zranění, což by před odvetou jen přivodilo ještě další zbytečný problémy.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
witty13 před 3 lety 05.08.2021 18:57 |Tady teda musim rict, ze si myslim ze hrat by bylo lepsi. Zkusit Ousoua a Mandouse, pripadne dalsi hrace. Tem by zapas na sehrani pomohl.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 05.08.2021 19:43 |Proč se dohadujete, je jasné, že tu budou 2 názorové skupiny, z nichž každá má svou pravdu. Klíčové snad je, co si myslí a potřebuje Trpišův tým. Si myslíte, že on si neuvědomuje, že mnohým z vás zkomplikoval situaci a že ho to neštve? Ale potřebuje udělat vše pro úspěch a i naši spokojenost, tak se rozhodl takto. Když to vyjde, budeme ho obrazně nosit na rukou a komplikace budou odpuštěny a zapomenuty!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
MKCZ83 před 3 lety 05.08.2021 17:20 |Jenže tohle není ani tolik o fyzičce hráčů, jako spíš o taktické přípravě, analýze soupeře a nácviku/zažití specifických herních situací pro zápas. A u tohoto je sakra rozdíl muset se připravovat na ligový zápas, po něm regenerovat a mít max. 2 tréninky před zápasem, kde se toho zase tolik neudělá, anebo mít skoro týden na přípravu. Takhle může realizák zařadit třeba modelové utkání, kde se budou simulovat situace, které chceme proti Ferencu hrát. Nemluvě o tom, že jim zbude dvojnásobek času na analýzu zápasu v Budapešti a toho, kde jsou slabiny soupeře.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
rakusan před 3 lety 05.08.2021 18:07 |No samozřejmě, přesně jsi to popsal. Ale oni to stejně z ostatních klubů nepochopí. No a požádat o odklad mohli i ostatní pohároví zástupci. Neudělali to a nás kritizují.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
MKCZ83 před 3 lety 05.08.2021 18:15 |Ať si kritizují... :-) nás to nemusí pranic zajímat, důležité je, abychom zkusili maximum k tomu, abychom si zvýšili šanci na postup.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mis3 před 3 lety 08.08.2021 20:14 |Za 125 milionu? A mohl bych je vidět?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 16:38 |Tak to je rozumnej krok a vstřícný gesto Olmíku i LFA. Sice to nenahradí ten náš herní deficit, ale každá možnost secvičení souhry je dobrá. O LM se nehraje každej den.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Qope před 3 lety 05.08.2021 16:40 |Jsem asi raději. Chce se to pořádně připravit, hlavně po psychické stránce. Veliké dík Olomouci za přístup.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
damade před 3 lety 05.08.2021 16:51 |Sigma má novýho trenéra, ještě nemá uzavřenej kádr a v prvních dvou kolech vypadala hodně mizerně. Vůbec se nedivim, že na tohle přistoupili, čistě ze sportovního hlediska je to win win situace. Ale do Edenu jsem se teda hodně těšil ...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
pehacko před 3 lety 05.08.2021 16:53 |Do prdele! Takze jsem delal detem testy na hovno… jel trikrat do edenu to registrovat. Nejdriv sebe a pak je… jako chapu to, ale kurva, to neslo udelat rovnou?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
ehad před 3 lety 05.08.2021 17:43 |Testy na hovno? Ty delam uz jen tomu nejmensimu, detaily vynecham .. ;-) Pozitivni na hovno je prakticky kazdej den.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 06.08.2021 15:59 |A to navíc od včera 12:52 jde registrovat děti mailem... Takže ta cesta byla 2x zbytečná!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mis3 před 3 lety 08.08.2021 20:15 |Tak stejně bys to dělal kvůli úterý, ne?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 05.08.2021 17:03 |No nevím, možná by bylo lepší si zahrát a získat zpátky ztracené sebevědomí. Méně využití hráči se mohli rozehrát, třeba nové posily (Ousou).
Trochu mě to vadí i osobního hlediska, protože jsem kvůli tomuto zápasu odložil na neurčito jinu akci.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Novi.sks před 3 lety 05.08.2021 17:15 |Jako dobrý, ale...
Já se tu celý odpoledne honim, abych si naklikal voucher, vyrážím z práce dřív abych se stihl otestovat a akorát jsem se chystal vyrážet s potvrzením na pokladnu. Celou dobu koukám na oficiální stránky - jestli postupuju dobře, do kolika mají pokladny v Edenu... A ona je zmínka jen na Tvrdíkovo twitteru! Fakt díky.
Ještě že jsem v mezičase při čekání na potvrzení testu kouknul tady na SN, hnal bych se teď přes celou Prahu do Edenu jak č*** úplně k hovnu.
Z tý natěšenosti na fotbal, ač třeba to odložení zápasu i chápu, je ve mě zase jenom nasranost. Stejně jako včera. Prokletý týden slávistického fanouška :/
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
wimpy před 3 lety 05.08.2021 17:24 |Jestli je prokletej celej tejden, tak ještě, že se v sobotu nehraje. :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Novi.sks před 3 lety 05.08.2021 17:38 |Díky, tahle poznámka mi krapet zvedla náladu :-)
Jinak suma sumárum, stejně za to všechno může covid. Kdyby kolem něj nebylo tolik obštrukcí, tak nikdo neztratil drahocenej čas a prostě by se jen změnil sobotní program. Takhle je to ale fakt k uzoufání...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
wimpy před 3 lety 05.08.2021 17:59 |Chápu, že je hodně lidí naštvanejch, na což snadno zapomenou, když to přinese kýženej úspěch. :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 17:42 |Jako bych cejtil v kostech, že Koli by nám do třetice ukázal nějakou "parádičku". :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
wimpy před 3 lety 05.08.2021 18:09 |Je fakt, že ty minely jsou zbytečný. Chápal bych, kdyby podělal nějakou rozehrávku pod tlakem deset metrů před vápnem, to od něj chtěj, aby hrál, to pomáhá rozehrávce a tam vnímåm přijatelné riziko. Ale parádička u čáry s Teplicemi, která by beztak nic zásadního nepřinesla, a teď drn, to je naprosto zbytečné. Hůl nad ním nelámu, ale tam, kde hra nohama nic moc neřeší, by neměl zbytečně riskovat.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 18:52 |Je to dobrej gólman, ale někdy k tomu přistupuje bohorovně a ležérně a dělá zbytečný problémy. Jinak postřeh má skvělej, jak tam tváří v tvář vychytal tu 100% gólovku, kdy to mohlo bejt už 3:0 a to už by asi byla pro nás definitivně konečná.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 05.08.2021 19:32 |Ok, ale ztráty kvůli jeho p*čovinám nás mohou stát milióny, nasranost fans nevyjímaje. Kvůli tomu, že je flink nebo namachrovanec. Co platí nevím, ale jedno určitě.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 19:51 |Neřekl bych, že si hraje na namachrovance, spíš k tomu často přistupuje zkratkovitě a až dětsky naivně a nezodpovědně. Musí se naučit ty herní situace řešit hlavně s rozumem a jistotou a ne takhle "adrenalinově až infarktově".
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 06.08.2021 05:32 |Jistě, Lekseli, může to tak být. Mně jen hlava nebere, že se jedná o vrcholového sportovce, který má nějaké zkušenosti, okolo sebe schopný realizák a on nemá to, o čem píšeš, pod kontrolou. Pokud by dělal individuální sport, budiž, ať si kálí do vlastního hnízda každý týden, ale takto mydlit schody klukům, se kterými hraje či se o něj starají,... . Si kladu otázku, či je to v jednoduchosti či složitosti jeho povahy. Pokud by se jednalo o výjimky, prosím, ale tady jde o permanentní recidívu. Navíc vezměme v úvahu, kolik těch výstřelků zůstalo ještě nepotrestáno.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Lunaris před 3 lety 05.08.2021 17:45 |Uvidíme, jestli tohle nějak pomůže. Loni jsme se nicméně taky soustředili na předkolo, hráči byli zavření na hotelu, neviděli rodiny a nakonec jsem si říkal, jestli to přehnané soustředění na ten dvojzápas nebylo vlastně kontraproduktivní. Jestli na sebe klub takhle nevytváří větší tlak, než by musel.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Eskaes před 3 lety 05.08.2021 18:17 |ano, ale ten tlak už tam po včerejším výkonu i výsledku je :-P
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
fajtik před 3 lety 05.08.2021 17:49 |Nezlobte se na mě, ale toto je špatně. Je teprve začátek sezony a kádr máme obrovskej právě kvůli těmto situacím. Co by asi měla říkat sparta s užším kádrem a více zápasy v nohách. Taky budou hrát v sobotu a pak v úterý. Kdyby si takto chtěl utkání odložit jakýkoli jiný tým, tak bych se mu vysmál do ubulenců a srábků. U Slavie mě to mrzí.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Morb před 3 lety 05.08.2021 18:00 |Odložily si to papriky, vedení nechce riskovat, že bychom se se Syrečkama přetahovali do poslední minuty a dva dny na to museli na odpočatýho soupeře. Já je docela chápu. Ať jsou startovní pozice pro tenhle zápas stejný.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
fajtik před 3 lety 05.08.2021 18:09 |Tomu rozumím, ale z pohledu fanoušků ostatních týmů tam moc pochopení asi nebude. Představ si, že si takto něco odkládá sparta. To by tady bylo řevu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 05.08.2021 19:26 |A co ti fanoušci ostatních týmů dají? Myslíš, že nám budou víc či míň fandit?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
rakusan před 3 lety 05.08.2021 18:10 |Sparta nám není vzorem a je nám volná. O odložení si taky mohla požádat a ten blb Svoboda by jim jistě vyhověl. Tak ať všichni raději drží hubu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
carevitchando před 3 lety 05.08.2021 18:15 |Tak rudoši pak hlavně nebudou hrát žádné 4.předkolo, narozdíl od nás. Ale taky mě to zaskočilo.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
postovni (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 18:08 |Moc tomu nerozumím, ale předpokládám, že Jindra ví, co dělá. Jsem rád, že jsem vsadil na svojí vrozenou lenost a odložil pičování s edenkama až nadrženější prošlapou cestu a vychytají chyby v matrixu.
Zklamání
winter (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 18:21 |Tohle se nám může nepěkně vrátit... Během sezóny určitě k nějakým dalším odkladům kvůli covidu (doufám že když už tak v týmech soupeřů) dojde a zápasy se nám zase budou pěkně kumulovat , zvlášť když máme jistou skupinu pohárů a repre bude mít rekordni počet zápasů. Navic nám zápas s Olomoucí můžou přeložit na repre pauzu kdy nám zase budou chybět nejlepší hráči. Nerozumím odkladu s Olomoucí, kádr máme široký, vždyť mohli dostat šanci hráči širšího kádru zvlášť když jsme neměli pořádnou herní přípravu. Když už to Slavia chtěla odložit, měla tak učinit dřív a ne takhle na poslední chvíli potom co fanoušci strávili čas potvrzováním permic, zařizování voucherů a testování atd. Fakt jsem sem se na sobotu těšil i za cenu toho, že nenastoupí to nejlepší ale tohle je velke zklamání. Jestli to v odvetě neotocime a Ferencvaros nevyřadíme, budem za kašpary.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2021 18:32) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tohle se nám může nepěkně vrátit... Během sezóny určitě k nějakým dalším odkladům kvůli covidu (doufám že když už tak v týmech soupeřů) dojde a zápasy se nám zase budou pěkně kumulovat , zvlášť když máme jistou skupinu pohárů a repre bude mít rekordni počet zápasů. Navic nám zápas s Olomoucí můžou přeložit na repre pauzu kdy nám zase budou chybět nejlepší hráči. Nerozumím odkladu s Olomoucí, kádr máme široký, vždyť mohli dostat šanci hráči širšího kádru zvlášť když jsme neměli pořádnou herní přípravu. Když už to Slavia chtěla odložit, měla tak učinit dřív a ne takhle na poslední chvíli potom co fanoušci strávili čas potvrzováním permic, zařizování voucherů a testování atd. Fakt jsem sem se na sobotu těšil i za cenu toho, že nenastoupí to nejlepší ale tohle je velke zklamání. Jestli to v odvetě neotocime a Ferencvaros nevytváříme, budem za kašpary..
Skrýt původní komentář
Re: Zklamání
Lunaris před 3 lety 05.08.2021 19:15 |Podle sport.cz to Slavia chtěla odložit už před týdnem, ale bylo jí to zamítnuto. Teď to schválili až kvůli těm problémům s letadlem.
Re: Zklamání
gr—pla před 3 lety 05.08.2021 19:38 |Už vidím ty teorie, jak jsme si to zdržení letu zařídili.
Re: Zklamání
mig52 před 3 lety 05.08.2021 19:23 |No nerozumíš tomu, jak píšeš, důležité je,že tomu rozumí JiT. Proč myslíš, že si ligový zápas odložili u Maďaři i další.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 18:36 |Pokud to velký mág Trpiš vyhodnotil, že je to potřeba, tak přes to nejede vlak. Je jedno co si kdo myslí. Je na nás tam v úterý nechat taky všechno my tam budem. Navíc odloženo mají jak Maďaři tak Poláci či Chorvati.
Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2021 18:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pokud to velký mág Trpiš vyhodnotil, že je to potřeba, tak přes to nejede vlak. Je jedno co si kdo myslí. Je na nás tam v úterý nechat taky všechno my tam budem. .
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Tučňák před 3 lety 05.08.2021 18:41 |Hlavně se v klidu můžeme soustředit na předkolo, rozebrat chyby a připravit hráče na nejdůležitější zápas podzimu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 19:26 |A v neposlední řadě pošetrit játra na úterý. :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Arya před 3 lety 05.08.2021 18:53 |Za mě super! Riziko zranění nějakého důležitého hráče před odvetou kleslo.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
gazza před 3 lety 08.08.2021 07:32 |jo pi.. a jeste kdyby zranili Tveho Abdalaha to by byl pruser
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Arya před 3 lety 08.08.2021 09:44 |Debile.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 19:03 |Podle vyjádření LFA byl také jeden z důvodů, že Slavia měla v Budapešti problémy s letadlem a odlet se zdržel. Za mne je to odložení super zpráva, navíc souhlasila Olomouc i LFA, takže není co řešit. Pevně věřím, že nám to do úterý pomůže a postoupíme.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
donford před 3 lety 05.08.2021 20:39 |I poměrně neznámý Jablonec dal doma nepoměrně známějšímu Celticu 2 branky. Tak proč by to nemohla dokázat i známá Slavia proti Ferencvarosi? A v prodloužení třetí? Snad se kluci rozčílí a pekelně nažhaví. Fakt na to máme, jen nesmíme podlehnout nějaké psychóze ublíženosti a nezmatkovat. Byla by to velká škoda.
Ale nakonec proč ne
Eskaes před 3 lety 05.08.2021 19:08 |Když čtu ty hysterické výkřiky rudochů, tak skvělé rozhodnutí!
Maďaři mají také
Slávista 51 před 3 lety 05.08.2021 19:19 |volný víkend.
Vrácení vstupenky
SLAVISTA86 před 3 lety 05.08.2021 19:54 |Docela by mě zajímalo, jak to teď bude se zakoupenejma vstupenkama...koupil jsem ji i tátovi, které může jen o víkendu, a náhradní termín bude 100% v týdnu, a to možná nebudeme moct oba... Bude se moct vrátit někde vstupenka???
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Ladislav (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 22:12 |Tak podle Podroužka je odložení zápasu od Slavie: "Slabost, malověrnost, nesebevědomé rozhodnutí, panika ..."
Nemůžu si pomoct, ale ten člověk se projevil jako absolutní kokot.
https://twitter.com/JanPodrouzek/status/1423289003768303629
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
demokrat před 3 lety 05.08.2021 22:19 |Bohuzel co jsem napsal na tuto svobodnou sit slovo negr byť v kontextu, tak mi tam smazali ucet a nadosmrti mam chodit pry kanalama. To je absolutne nejhorsi socialni sit ze vsech, fakt. Ale o tom jindy
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Snivec před 3 lety 05.08.2021 23:14 |spise jako clovek, ktery tomu nerozumi a neumi si ani predstavit, jaky velky rozdil je mezi pripravou nejdrive na sobotni ligu, regenerace, nasledne pohar a nebo se pripravovat cele ctyri dny pouze na uterni rozhodujici zapas. Vychozi pozice do odvety neni nic moc a my musime vse podridit odvete a jsou na to ctyri dny. Ono ani nejde o to, ze ligu muze odehrat jina sestava, ale ze program muzstva na ctyri dny zameris pouze na odvetu v evrope
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 00:12 |Řekl člověk který v životě trénoval tak maximálně žáky.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 06.08.2021 05:17 |Už když se na něj podíváš, tak vidíš, že se jedná spíše o manekýna na prezervativy, než fotbalového odborníka. Ten toho z kopané opravdu nic nepobral. Hňup si zdříml a zaspal, že soupeři dělají totéž, i Maďaři, kteři uhráli solidní výsledek. Asi si šlehl silnější kokeš. Anebo musí do nás šít, koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 06.08.2021 05:07 |Je to větší ubožák a žumpa než Konečný.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kostelnivlajka před 3 lety 06.08.2021 05:11 |Byl jsem rozhodnut na odvetu nejet. Po přečtení blábolu zoufalce Podroužka dnes budu v 13.59 nastartován na Ticketportálu!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 07:36 |Už tě vidím v Irisu před matchem.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kostelnivlajka před 3 lety 06.08.2021 10:49 |Tak určitě, pár birelů položím:-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 07.08.2021 08:46 |Iris to jistí :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
pehacko před 3 lety 06.08.2021 06:55 |Ten clovek se tak neprojevuje… on JE naprosty kokot! Asi mu Jindra zatrhnul tykání!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Krystof před 3 lety 06.08.2021 09:02 |Nechápu, co do toho vlastně všem je.
Slavia tímto odložením nikoho v lize nepoškodila, ani nezískala žádnou výhodu. V důsledku spíše naopak, protože logicky zápasem se Sigmou si bude muset program někde zase zahustit. Například v repre pauze, kdy nebudou k dispozici reprezentanti či v jednom z mála neanglických týdnů a podobně.
Jediný, kdo by se mohl cítit poškozený, je Sigma, která však logicky takové odložení musí odsouhlasit a to udělala. Opravdu netušim, proč se to vůbec tak řeší.
Jestliže má odložení pro Slavii smysl a Jindra s týmem to tak vyhodnotili, věřim, že vědí, co dělají. Regenerace, drobné bolístky, dotrénování reprezentantů, taktická příprava včetně důkladné přípravy středního záložníka za Šévu. Vše dává smysl.
Jiná věc je samozřejmě pak situace fanoušků, kteří třeba tento týden podstupovali velké množství administrativy, testů atd., to samozřejmě musí klub nějak vykomunikovat a pokud možno třeba i vynahradit.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
lilien111 před 3 lety 06.08.2021 09:25 |Protože je to jeden z mála případů kdy si můžou do Slavie kopnout nic víc. Vzhledem k tomu že ferens bude mít také odložený zápas je to naprosto logický.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Lantenac před 3 lety 06.08.2021 10:15 |Přesně tak. Miliony keců novinářů o tom, že potřebujeme co nejvíc zástupců v Evropě, koeficient a s tím související prachy do českého fotbalu..bla bla.. A když tým udělá krok, který zvyšuje aspoň mírně šance na postup a aspoň srovnává podmínky se soupeřem z Maďarska, tak je to zase špatně.
Furt si musím opakovat, že na vrcholu nejvíc fouká, ale už mě ten dvojí metr začíná unavovat.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
MKCZ83 před 3 lety 06.08.2021 10:51 |Nevím jestli kokot, jen prostě jako novinář dělá svoji práci a honí clickbaity... napsat, že to je v souvislosti se situací sice ne příliš standardní, ale rozumné rozhodnutí nikoho házet linky, komentovat to apod., nedonutí. Takhle fungují média a sociální sítě.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
pcitron před 3 lety 06.08.2021 21:24 |Takže novinařina má být o jakémsi honění jakýchsi klikbaitů? Nemá být náhodou o seriózním informování?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
MKCZ83 před 3 lety 07.08.2021 12:04 |Tak dokud lidi nebudou ve větším platit za obsah, a místo předplatné idnes premium nebo isportu, tu chtějí například článek prekopirovat, tak to bude vzdy clickbate kvůli reklamam.
Navíc, kdo si přečte kvalitní analytický článek a bude ho komentovat třeba o Slovácku a kdo článek o tom, jak Slavia dělá něco nevhodného? Tak to je,bulvár je nejvynosnejsí mediální produkt. Kvalitní žurnalistika dneska zajímá hrstku lidí, navic se zaměřuje na dlouhobejsi věci, ne na okamžité informováni. To je dnes doména soc. sítí a tam je nejúspěšnější kontroverzní zkratka.
Podrouzek za to nemůže, ale ty lidi, co to lajkujou, nebo se tam hádají. Protože oni jsou poptávka, on jim jenom dodává, co chtějí.
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2021 12:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak dokud lidi nebudou ve větším platit za obsah, a místo předplatné idnes premium nebo isportu, jestli něco podobného maji, tak to bude clickbate kvůli reklamam.
Navíc, kdo si přečte kvalitní analytický článek a bude ho komentovat třeba o Slovácku a kdo článek o tom, jak Slavia dělá něco nevhodného? Tak to je,bulvár je nejvynosnejsí mediální produkt. Kvalitní žurnalistika dneska zajímá hrstku lidí, navic se zaměřuje na dlouhobejsi věci, ne na okamžité informováni. To je dnes doména soc. sítí a tam je nejúspěšnější kontroverzní zkratka.
Podrouzek za to nemůže, ale ty lidi, co to lajkujou, nebo se tam hádají. Protože oni jsou poptávka, on jim jenom dodává, co chtějí. .
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
hamlo1 (přítel SN) před 3 lety 05.08.2021 22:38 |Prosím o radu.
Permici jsem si chtěl vyzvednout před Olomoucí i s tím, že bych se na pokladně prokázal dokladem o očkování. Dostanu se vůbec na odvetu s maďarama, když jsem u ticketportálu nic nevyplnil? Díky moc
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 00:11 |Musíš se dostat mezi tři tisíce majitelů permic kteří nejsou očkování, nebo se neregitrovali na TP a tudíž se na ně hledí jako na nenaockovane, je potřeba si ty lístky hlídat na TP.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
hamlo1 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 05:25 |Díky za odpověď. Ale když si chci voucher koupit na TP, tak chtějí číslo permice a ta je ještě někde na pokladně v Edenu cca 170 km daleko :)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 07:34 |Tak mně je vyzvedl člověk z OP a nadiktoval data. Jestli nikoho nemáš tak zkusit zavolat na kasy a zabrečet, no jinak nevím. Jo kdyby ti to někdo vyzvedaval bude možná potřebovat kopii tvého OP si teda myslím.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
donford před 3 lety 06.08.2021 11:38 |Když tak čtu ty nesnáze kolem vstupenek a k jejich získání, tak si říkám, že i v tom hnusném a bezvýchodném komunismu byly desítky let, kdy stačilo přijít před zápasem k pokladně a koupit si lístek. Dnes je jak vidno i toto velký, leckdy neřešitelný problém. Vše, co bývalo v tomto punktu jednoduché a samozřejmé, je velice složité a přetechnizované. Příliš se ustoupilo z běžné podstaty bytí. A už těžko se k ní někdy vrátíme.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
vlk30 (přítel SN) před 3 lety 07.08.2021 08:44 |Tak ono v podstatě stačilo i před covidem potažmo než SKS začala teď být úspěšná. Před covidem na ligi bylo vyprodáno akorát na chátru a i na estebáka stačilo přijít hodinu před zápasem a lístek se dal koupit na kase.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
KurdtK před 3 lety 06.08.2021 09:26 |Napiš e-mail na vstupenky@slavia.cz spolu s potvrzením o koupi permice, mě takhle všechny údaje bez problémů zaslali.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
hamlo1 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 21:34 |Díky Vám všem za ochotu se mým problémem zabývat.
Snad to nějak uhraju.
Hlavně ať to v úterý vyhraje Slavia.
FW:
tobro před 3 lety 05.08.2021 23:13 |https://www.sigmafotbal.cz/aktuality/2021-05-08-sobotni-utkani-slavia-sigma-se-odklada
Sigma nám vyšla vstříc a souhlasila s odkladem, a jacýsik 4 trdla jí za to dala 4 mínusky. Docela vtipné, no, vlastně ne.. :-/
Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2021 16:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
https://www.sigmafotbal.cz/aktuality/2021-05-08-sobotni-utkani-slavia-sigma-se-odklada .
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Eskaes před 3 lety 05.08.2021 23:38 |Rudý hnůj je zpět viz. jejich nenávistná smršť pod Tvrdíkovým tvítem.
Pojďme se semknout a hodit minulé dny za hlavu, protože nic jiného k úspěchu nepovede. Spolu jsme silnější!
Přece nejsme jako ti letenští ubožáci. SKS4EVER
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 05.08.2021 23:49 |Pes, který štěká, nekouše, notabene rudá bezzubá hajtra.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
obiwan před 3 lety 07.08.2021 11:00 |...karavana jede dál:-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
ColinSKS před 3 lety 07.08.2021 13:36 |přesně, my jsme Slavie oni nejsou nic. SKS4ever
10mužstev v 1.lize
Slávista 51 před 3 lety 06.08.2021 05:54 |na víc nejsou v ČR peníze.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
lilien111 před 3 lety 06.08.2021 09:28 |Olomouc s tím souhlasila a LFA posvětila hlavně proto že soupeři to jejich banunáři taky povolili. Není co řešit. Evidentně děláme vše abychom postoupili dál. Pokud se to povede vše bude zapomenuto zvlášt když postoupíme do ligy mistrů...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
klapik před 3 lety 06.08.2021 09:34 |Na slavia .cz více jak po 12hod od zrušení zápasu stále visí pozvánka na sobotní zápas s Olomoucí.......
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
houston (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 14:21 |Je to překotné rozhodnutí.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Martin Platil před 3 lety 06.08.2021 09:42 |Máme kádr, že bychom postavili dva ligové týmy, příprava byla jaká byla (bez přátelských zápasů, po kterých tady spousta lidí volala) a odložíme zápas. No, kdy jindy rozehrát nebo vyzkoušet některé hráče. Za mě to je srabárna.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Mijk před 3 lety 06.08.2021 09:54 |Jo jo, stoperů máme, že bychom s nima mohli dláždit, co na tom, že půlka kádru se s tou druhou potkala na druhým tréninku a před nejdůležitějším zápasem sezony chce realizák trénovat a připravit se, fakt kokotina no.. Přitom mohli zkusit nechat hrát hráče, co spolu nikdy nehráli a už nikdy hrát nebudou a kdo ví, třeba by to bylo v pohodě..
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
houston (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 13:29 |A to jsme nevěděli dřív, že se to nevyřešilo ? Forwardů máme na tři týmy do ligy a beků pět ? To je chyba pana Bílka a Jindry. A odkladem jsme si získali pár nepřátel z lidí, kteří nám doteď věřili, že to děláme oproti lúze a prádelně fair. Škoda...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Mijk před 3 lety 06.08.2021 13:49 |Hele to se neptej mě, nevím.. Co jsem pochytil, o stopera se snažili, ale myslím, že i kdyby přišla první volba ze seznamu, tak by do prvních zápasů nešel. Stoper je post, kde je důležitá komunikace, to chvíli trvá.. Kúdela v trestu, který vyprší za dva zápasy, vrací se Hovorka.. Pak se zase bude nadávat, proč máme tolik stoperů.. A pár nepřátel kvůli odkladu.. Pokud ty lidi nemají rudo před očima, tak pochopí, proč jsme o to požádali a už to, že na to Olomouc kývla je podle mě ukázka, že se to selským rozumem dá pochopit.. Budou se v klidu připravovat na jeden rozhodující zápas, namísto přípravy na Olomouc a regeneraci po Olomouci. Já nevím, mě přijde, že tady se bere ligovej zápas jako něco, na co není potřeba se soustředit, co může odehrát béčko, nebo kdo zrovna přijde na trénink..
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Arya před 3 lety 06.08.2021 14:06 |Názory hlupáků, kteří nedokáží pochopit, že -
1)někteří naši hráči prakticky neměli možnost si odpočinout
2) hrálo v tom roli i zpoždění letadla
3)nemůžeme riskovat zranění dalšího hráče před důležitou odvetou
,nám mohou být ukradeny.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
houston (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 14:26 |Díky za titul.
Bod 1 není vysvětlen, jen okecáván. Bod 2 - dvě hodiny zpoždění nejsou tragédií. Bod 3 jenom zdůrazňuje chybu v posilování týmu.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
gazza před 3 lety 08.08.2021 05:08 |Tvl to je moc.Na čem jedeš holka?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
p!erreCORE před 3 lety 06.08.2021 14:13 |"pana Bílka" to mně zaujalo. Já o něm vždycky mluvil jako o Jirkovi.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Radek097 (přítel SN) před 3 lety 06.08.2021 14:40 |To že si s Bílkem tykáš neznamená, že si s ním tyká i houston. :-)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
p!erreCORE před 3 lety 06.08.2021 21:01 |Mně to prostě přišlo divný,zaprvy ma naosano pan Bílek a za tím misto pan Trpišovský napsal Jindra,coz ve mne vzbuzuje nazor,ze ma bud k Jirkovi velkej respekt a uctu nebo spíš,podle vyznění zprávy spise pohrdani..a zadruhy nikdy by mne nenapadlo psat pan Škoda, pan Kolář,pan Tecl apod. Snad Legenda,Ondra a Standa..
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 06.08.2021 14:43 |A co je na odkladu unfair, když ho dělá i náš soupeř, stejně tak Legia a Dinamo? To si už beztak těžkou odvetu chceme ještě jako ti správní Dušíni ztížit? Odklad je legitimní rozumnej krok před klíčovým zápasem sezóny, kdo to chce pochopit, tak to pochopi, kdo nechce, tak nepochopí. Udělaly by to i jiný týmy, kdyby byly v naší situaci.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
sasky před 3 lety 10.08.2021 08:46 |Já nějak pořád nechápu ty stesky na sportovní management. Ono to opravdu není FM, kde přijde, na koho si ukážeš anebo má každý hráč stejnou kvalitu. Najít hráče, který splňuje kritéria (finanční, sportovní, mentální) a okamžitě ho bouchnout do základu do takto důležitých zápasů by byl majstrštyk. A to se nepovede každý den. Ano jsou výjimky, které se povedly - Alex Bah, Sima, teď to vypadá na Ivana Schranze, ale pak je zástup hráčů, kteří čas na aklimatizaci potřebují včetně Nica, Lukáše Provoda atd. Realizák to vyhodnotil takhle a z mého pohledu správně.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kedul před 3 lety 06.08.2021 12:20 |Situace je zřejmě velmi vážná, a to i ve vztahu k novému generálnímu partnerovi. I pro něj je nejspíš těžko představitelné, že by se Slavia, kterou si vybral pro svoji prezentaci ve střední Evropě, neprobojovala ani do přímého playoff (do čtvrtého předkola) o LM a navíc v dvojzápase s konkurentem z regionu. Věřme, že to dobře dopadne a naši kluci to otočí!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 06.08.2021 12:37 |"Srabárna" je možná příliš silný slovo, ale kádr máme opravdu dost široký. Někteří hráči si ještě ani nekopli - teď mohli.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 08.08.2021 11:02 |Ale jde i o realizák, maséry, analytiky, i trenéry, všechny, co by se museli připravovat na Olomouc a ztratili by čas do soboty večer. To je tak těžké pochopit souvislosti?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Harvey před 3 lety 06.08.2021 13:03 |Ševčík, Béřa a Krmenčík zranění, Samek a Oscar po Covidu, Olayinka, Sima bez kondice, Maso, Holeš prakticky z dovolené rovnou do zápasu, Kuchta po viróze, Plavšić, Schranz, Madsen, Ekpai a Ousou nesehraní s týmem. Hromada teď poprvé na lavičce, takže asi také po zranění. Takács ani na lavičce, takže zranění. Situace fakt není ideální a týden na přípravu, doléčení, dohnání manka a sehrání bodne. Opravdu nevím kdo by se z širšího týmu mohl v ostrém zápase ukázat, aby si řekl o základ proti Ferencvárosi. Mick, Teclík? Těžko. Aktuální zdravotní situace je taková, že sotva složíme jeden mančaft a kompletní lavičku.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 07.08.2021 12:23 |To, že chceme vše podřídit pořádný přípravě před tak důležitým zápasem, kterej může znamenat náš stop do LM, je srabárna? Naopak, to je důkaz velmi zodpovědnýho přístupu klubu, aby se udělal maximum možnýho pro postup. Třeba se to přesto nepovede, ale budeme si moct říct, že jsme pro to udělali vše.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
ColinSKS před 3 lety 07.08.2021 13:35 |na takový přípěvek se hodí jen jedno - !běž do p*dele!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
p!erreCORE před 3 lety 06.08.2021 14:09 |Nekteri z vás si tu stezovali,ze udelali vse pro to,aby se dostali na zapas a ted jsou logicky nasrani,ze je to prelozeno. Chapu to a mrzi mne to. Ve stínu toho muj problem neni tak hrozny a presto mne to nastvalo. Musel sem ve Fantasy Lize vyhodit celou jedenactku Slávistů! Dal sem tam kluky z Jablonce Liberce a Boleslavi. Škodu dokonce dvakrat!
FW: Informace pro (ostatní) fanoušky
tobro před 3 lety 06.08.2021 16:15 |Kuk https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=Sobotni-utkani-proti-Olomouci-odlozeno-18580
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 07.08.2021 10:20 |Tak dneska jsme si mohli zahrát pěkný zápas, po dlouhé době doma v Edenu před skoro plnými tribunami. Mohli jsme přivítat nové posily, zahrát si víceméně bez nervů (liga je teprve na začátku a případná ztráta by zatím tolik nebolela), odpočinout by si mohly hlavní opory, naopak někteří hráči by mohli získávat zápasovou praxi a přesto bysme byli schopni postavit silný tým. No posuďte sami:
Mandous - Bah, Kúdela, Ousou, Obadal - Traoré, Samek, Lingr - Sima, Musa, Olayinka
Na střídačce připraveni Schranz, Plavšič, Zima, Madsen,...
Odpočaly by si hlavní opory Kolář, Dorley, Stanciu, Kuchta, Holeš, Masopust...
A to ještě vůbec nepočítám s možností postavit hráče jako Takács, Hromada, Van Buren, Tecl, kteří jsou asi na tom kvalitativně hůř a moc se s nimi nepočítá, ale tohle by mohl být třeba zápas pro ně.
Místo toho budou kluci neustále myslet na středeční neúspěch a na to jak ho napravit. Ani bych si nedivil, kdyby to celé skončilo v totální křeči a nervozitě.
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2021 10:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak dneska jsme si mohli zahrát pěkný zápas, po dlouhé době doma v Edenu před skoro plnými tribunami. Mohli jsme přivítat nové posily, zahrát si víceméně bez nervů (liga je teprve na začátku a případná ztráta by zatím tolik nebolela), odpočinout by si mohly hlavní opory, naopak někteří hráči by mohli získávat zápasovou praxi a přesto bysme byli schopni postavit silný tým. No posuďte sami:
Mandous - Bah, Kúdela, Ousou, Obadal - Traoré, Samek, Lingr - Sima, Musa, Olayinka
Na střídačce připraveni Schranz, Plavšič, Zima, Madsen,...
Odpočaly by si hlavní opory Kolář, Dorley, Stanciu, Kuchta..
A to ještě vůbec nepočítám s možností postavit hráče jako Takács, Hromada, Van Buren, Tecl, kteří jsou asi na tom kvalitativně hůř a moc se s nimi nepočítá, ale tohle by mohl být třeba zápas pro ně.
Místo toho budou kluci neustále myslet na středeční neúspěch a na to jak ho napravit. Ani bych si nedivil, kdyby to celé skončilo v totální křeči a nervozitě..
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
ColinSKS před 3 lety 07.08.2021 13:34 |víš co Fači - bež do Pelhřimova
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 07.08.2021 14:30 |Nevím, jestli to pochopíš, to není kritika, to je spíš takový povzdech. Těšil jsem se na stadion a myslím, že by bylo lepší, kdybychom normálně hráli -- i proto, že by se nemuseli řešit sračky pisálků, kteří jen čekaj na každej náš přešlap. No a myslím, že hráčů máme fakt hodně a hrát se klidně mohlo. Ale pokud díky tomu Ferencváros vyřadíme, fajn, bude to braný jako geniální tah. Já proti tomu nic nemám, jen mi to přijde zbytečný.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 08.08.2021 06:06 |Fáčo, já chápu tvé tĕšení, já se těšil též a to "jen" na stream. Ale snad pochopíš, že udělat vše pro postup je cennější, než naše těšení! Budu se těšit na zápas s Olmíkem nĕkdy podruhé, no. Užiješ si to třeba na stadionu proti paprikám a při případném postupu odložení zápasu zainteresovaným odpustíš.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 07.08.2021 13:52 |Já bych se před klíčovým zápasem sezóny ničím nerozptyloval a udělal možné maximum pro jeho zvládnutí. Já rozumím, že to myslíš dobře, ale teď bych hodil vše za hlavu a soustředil se na přípravu na úterý.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 08.08.2021 10:35 |Jenže analytický tým by musel studovat Olomouc, maséři se víc věnovat hráčům do zápasu, než regeneraci, i trenéři by se museli až do soboty večer věnovat Olomouci. Chápeš? Včetně přípravy na Olomouc a tiskovky po zápase.
Tenhle čas by ztratili z přípravy na odvetu. A tenhle čas by měl soupeř, co si jako prvni odložil svůj ligový zápas, navíc k dobru.
Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2021 10:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jenže analytický tým by musel studovat Olomouc, maséři se víc věnovat hráčům do zápasu, než regeneraci, i trenéři by se museli až do soboty večer věnovat Olomouci. Chápeš? Včetně přípravy na Olomouc a tiskový po zápase.
Tenhle čas by ztratili z přípravy na odvetu. A tenhle čas by měl soupeř, co si jako prvni odložil svůj ligový zápas, navíc k dobru..
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 08.08.2021 10:40 |Ale mě to vysvětlovat nemusíš, já všechny tyhle argumenty znám a chápu. Ale nesouhlasím s tím. Hlavně si myslím, že křečovitý týdenní čekání na odvetu bude spíš kontraproduktivní. Spíš by potřebovali kluci v hlavě trochu odlehčit, nebýt tak soustředěný na jednu věc. A zároveň se trochu rozehrát.
A zajímavej je i argument, kdy to jako budeme dohrávat? A budeme si odkládat všechny zápasy, když hrajeme poháry?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 08.08.2021 11:22 |Jenže to by zase hrozilo, že se zraní někdo, s kým uvažují do základu v úterý. Rozhodně v dohrávce bude jednodušší případné zranění někým nahradit, než v úterý. A třeba prokopaní se do úterý stačí doléčit.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
fps před 3 lety 07.08.2021 10:33 |já jsem spokojen jak to zkouleli, protože tohle muže být k postupu ten rozhodující kousek, jak minule tak letos si protivní odložil ligu, a týden se připravoval je na nás, takže byli v tomto ve výhodě, a ať si každý kecá co che, taky si mohli zažádat o odložení, že to neudělali je jejich věc
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
fps před 3 lety 08.08.2021 10:10 |nejde vůbec jen o to, že by jsme nemohli postavit druhou sestavu, která by asi taky vyhrála, ale jde o to, že celí klub se soustředí pouze na následný zápas, a ne na to, co bude po něm, a to je dost podstatné, aby se celí klub mohl celí týden soustředit jen na Ferencváros
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
dalislavista před 3 lety 08.08.2021 10:30 |Celý
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
p!erreCORE před 3 lety 07.08.2021 10:57 |Píča píše
https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-podrouzek/400275/pripad-slavia-zapasy-se-maji-hrat-a-argument-repre-dan-za-to-byt-nejlepsi.html
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
jiras_ před 3 lety 07.08.2021 11:08 |To byla jen otázka času, pokud vypadneme, bude ještě mnohem hůř. Ale s těmi x hráči má pravdu, byť prostě realizák nechce dělit pozornost.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 07.08.2021 14:18 |Tady jde prostě o zápas playoff, který se nesmí podcenit, kdyby to byl třeba už jeden z 6 zápasů ve skupině, tak bych tu Olomouc i odehrál, ale tady jde o klíč od čtvrtýho předkola LM.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Fačín před 3 lety 07.08.2021 14:33 |Akorát bacha na to označování !zápas roku". Když postoupíme, tak další zápas roku bude v další předkole. A tak dále...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 07.08.2021 14:41 |Tak 4. předkolem playoff LM končí, tohle 3. se nám v Maďarsku nepovedlo, proto je k odvetě upřena taková pozornost. To 4. by nemuselo už bejt takový drámo.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kostelnivlajka před 3 lety 07.08.2021 14:02 |....na tu tabulku se dost blbě dívá
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kedul před 3 lety 07.08.2021 16:06 |Heslo nastávajícího ligového ročníku? Dost bylo Slavie!? Je sice pravda, že na to, jak dlouho se Jan Podroužek zabývá Slavií a Jindřichem Trpišovským, nepochopil nic. Nicméně odpustil bych si vůči němu takové příkré výrazy. Je to jeho legitimní práce a zřejmě s ní má i úspěch. Ostatně sama Slavia mu už tím zpackaným zápasem v Budapešti dala pořádnou nálož. Ale furt má možnost to otočit a dál už nepanikařit. Mimochodem pro Slavii je v této souvislosti taky moc důležité nezklamat nového generálního partnera.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Leksel před 3 lety 07.08.2021 13:51 |Patří pod Fačín 10:20
Komentář byl uživatelem upraven (07.08.2021 13:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já bych se před klíčovým zápasem sezóny ničím nerozptyloval a udělal možné maximum pro jeho zvládnutí. Já rozumím, že to myslíš dobře, ale teď bych hodil vše za hlavu a soustředil se na přípravu na úterý..
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mig52 před 3 lety 07.08.2021 19:31 |Všude do nás šijí stran odložení zápasu, Sparta že bude hrát a ejhle. Vrba v pozápasovém rozhovoru přiznal, že o tom také uvažovali, ale protože Karviná s tím nesouhlasila, tak to dál neřešili !!!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Petr9608 před 3 lety 08.08.2021 02:23 |Já to beru.
Kluci podali v Pešti heroický, když předvedli jen trapné chybky a prohráli s maďarským velegigantem jen 2:0.
Jestli ty Maďary nedáme (že by zase tradičních 0:0 pro venkovním 2:0 - Fiorentina, APOEL...), tak námi bude zbytek ligy pohrdat a budeme jim pro smích.
Vám to možná nevadí mne ano. Chci, abychom byli soupeř, ze kterého jde respekt. Ke kterému cítí logickou rivalitu, ale prostě nejde se mu za nic vysmívat. To teď poněkud padá. Resp. hrozí to.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
mis3 před 3 lety 08.08.2021 20:21 |Pro smích potom co jsme v posledních 3 letech byli 3x mistr, 2x double, 2x qf EL a jedenkrát skupina LM, zatímco konkurence se za tu dobu dostala do skupiny pouze díky přímému postupu?!
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
sasky před 3 lety 10.08.2021 08:36 |Porovnávat současný tým s týmem proti Fiorentině a Apoelu, vážně? A to vysmívání. I kdybychom zápas neodložili a Maďary porazili, vážně si myslíš, že si za týden, za měsíc novináři a fanoušci ostatních týmů něco nenajdou?
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Petr9608 před 3 lety 08.08.2021 02:43 |BTW: A kdy se to vlastně chce dohrát? V repre pauze bez reprezentantů? Nebo před Vánocema?
Každopádně je to celý tristní. V létě (tj. do konce srpna, jinak též do zářijové repre pausy) šest kol a v Edenu se odehraje jedno. Po těch všeh hovnech, co bylo loni (osobně si myslim, že prostě ČOI vůbec neměla možnost prodeje takovýho produktu, jako byla permanentka 2020/21 vůbec umožnit. Prčič, když si někdo kupoval lístek na koncert, tak byl koncert buď odložen a nebo zrušen. A pokud to druhý, tak byly vráceny peníze zpět. A opravdu si nemyslim, že mám Stančujovi příspívat na to, aby si koupil třetího bavoráka nebo nějakou podobnou bohulibou charitu). Relativně těch termínů, kdy se fotbal se nerovná "tma a zima" není zase tak moc. Já pořád mám fotbal za relativně "letní sport". Místo toho se čím dal posouvá do časů sychravých temných večerů v úseku říjen-březen.
Pokud budu opravdu optimista, tak sdělím, že pořád lidstvo přesně neví, jak obstojí vakcinace ve střetu s resprirační sezonou. Problém je, že před rokem to taky vypadalo dobře, v září trochu hůř, ale přeci "všemocné hadříčky přes pussynky nás zachrání od všech zlých" a 1 500 lidí ve šptále naše zdravotnictví zvládne. A v říjnu jsme se divili. Ovšem pokud budou padat takřka jen neočkovaní, tak ať si klidně umíraj, Když je to bude bavit. Ale žádný omezování kvůli nim.
Komentář byl uživatelem upraven (08.08.2021 02:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
BTW: A kdy se to vlastně chce dohrát? V repre pauze bez reprezentantů? Nebo před Vánocema?
Každopádně je to celý tristní. V létě (tj. do konce srpna, jinak též do zářijové repre pausy) šest kol a v Edenu se odehraje jedno. Po těch všeh hovnech, co bylo loni (osobně si myslim, že prostě ČOI vůbec neměla možnost prodeje takovýho produktu vůbec umožnit. Prčič, když si někdo kupoval lístek na koncert, tak byl koncert buď odložen a nebo zrušen. A pokud to druhý, tak byly vráceny peníze zpět. A opravdu si nemyslim, že mám Stančujovi příspívat na to, aby si koupil třetího bavoráka nebo nějakou podobnou bohulibou charitu). Relativně těch termínů, kdy se fotbal se nerovná "tma a zima" není zase tak moc. Já pořád mám fotbal za relativně "letní sport". Místo toho se čím dal posouvá do časů sychravých temných večerů v úseku říjen-březen.
Pokud budu opravdu optimista, tak sdělím, že pořád lidstvo přesně neví, jak obstojí vakcinace ve středu s resprirační sezonou. Problém je, že před rokem to taky vypadalo dobře, v září trochu hůř, ale přeci "všemocné hadříčky přes pussynky nás zachrání od všech zlých" a 1 500 lidí ve šptále naše zdravotnictví zvládne. A v říjnu jsme se divili. Ovšem pokud budou padat takřka jen neočkovaní, tak ať si klidně umíraj, Když je to bude bavit. Ale žádný omezování kvůli nim..
Skrýt původní komentář
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
ColinSKS před 3 lety 08.08.2021 04:30 |nepiš když jsi nachcanej, moje rada :)
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Karel13 před 3 lety 08.08.2021 11:53 |Tím to není, on takovej bude pořád ...
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
Akuls před 3 lety 08.08.2021 11:58 |Tak mi po delší době napsal můj bývalý "spolubojovník" z vojny, kterou jsme kdysi dávno trávili v Benešově u Prahy a spolu jsme tam u T.V. na PVS fandili Československu ve finále ME 1976 v Bělehradě. Jozsef je Maďar, žijící v Nových Zámcích na Slovensku a fandí Ujpestu. Slavia ho v Budapešti výsledkově hodně zklamala, přeje si totiž, aby konkurenční Ferencváros Slavia vyřadila. Rád prý chodí na české webové stránky a tak je velmi překvapen jak novináři šíjí do Slavie kvůli odložení zápasu s Olomoucí. V Maďarsku se nic takového neděje a i tam existují novináři, kteří FTC nepřejí. Hodně příznivců má Ujpest a noviny podporující Orbána tlačí i Puskás Akademii za jejímž vznikem právě Orbán stojí. Prostě prioritou je udělat vše pro postup maďarského klubu do CH.L. a Jožka počítá, že stejné je to i v Chorvatsku (Dinamo Zagreb) a v Polsku (Legie Warszava) a moc se diví, že tomu tak není u nás. Navíc široké a tzv. nadupané kádry podle něj mají všechny týmy bojující o CH.L.
Také mi připomenul, že tehdy s APOEL Nikósie nebylo Slavii vyhověno ohledně odložení ligového zápasu, zatímco Kypřané před prvním i odvetným zápasem odpočívali. Navíc Slavia tehdy začala v lize ztrácet bodík po bodíku a přišla o titul v souboji s Plzní a Šilhavý o trenérské křeslo. V této sezóně to vypadá tak, že ztráta každého bodu v lize může být v boji o titul hodně důležitá.
Ještě, že Jožka nevi, o existenci SN, to by koukal na názory zdejších slávistických Mirků Dušínů. Pro postup se musí udělat všechno a minimem toho je vytvořit českému zástupci stejné podmínky jako mají jeho konkurenti. Ostatně Sparta chtěla o odložení zápasu s Karvinou žádat také, ačkoliv v jejím případě by asi stačilo poslat do Monaca jen podepsanou fotku a ušetřilo by se za cestu a pobyt. Navíc povidloví čerti mají alespoň E.L. jistou a počítám, že vzhledem k tomu že začínali už v 2. předkole a ještě k tomu v nemistrovské části, tak je to maximum co mohli čekat.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
slavistou50let před 3 lety 09.08.2021 08:46 |Omlouvám se, ale nějak mi to uniklo. Laco Takacs je na hostování? Nějak jsem si na něj vzpoměl, když vidím ty stopery.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kjandourek (admin) před 3 lety 09.08.2021 11:05 |Zatím je normálně v kádru, ale není na soupisce pro toto předkolo....
https://www.slavia.cz/hrac.asp?id=Ladislav-TAKACS-3335&sezona=2022&kategorie=MUZ
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
MKCZ83 před 3 lety 09.08.2021 16:28 |Tuším, že teď je (zase) zraněný.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
cheero před 3 lety 09.08.2021 16:51 |Psal sem to už dávno, ať si Podrouzka každej prohlídne, že je to zkusenej teplej buzerant. Je nasranej, že mu nic nepouštějí, tak píše hovadiny. Chvilku se zdál v poho a teď má zas krámy.
Re: Zápas s Olomoucí bude odložen!
kostelnivlajka před 3 lety 09.08.2021 17:08 |Ale celkem se mu povedlo nás nasrat
Nějak ticho, po tom nezdaru.
Slávista 51 před 3 lety 11.08.2021 10:30 |Bojovnost byla, muška holt veškerá žádná.