Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 1. kolo

Slavia vkročila do ročníku 21/22 nelehkým vítězstvím ve Zlíně. V oslabené sestavě kraloval Oscar.

Zlín není náš vyloženě oblíbený soupeř a zápasy s ním bývají těžké ať už doma, nebo dvojnásob venku (s výjimkou letošního jara, kdy jsme covidem oslabeného soupeře porazili lehce 6:2). Na druhou stranu je většinou zvládneme dotáhnout do vítězného konce, což se nakonec potvrdilo i včera. Již dopředu se dal očekávat náročný zápas, chyběla nám totiž čtveřice reprezentantů i nedotrénované posily a Afričané Sima s Olayinkou. I tak jsme ale měli k dispozici silnou sestavu, včetně nabité lavičky. V následujících týdnech se tak dá čekat několik odchodů, protože jinak by byl kádr široký až příliš a velmi kvalitní ligoví hráči by těžko hledali zápasové vytížení.

Vstup do zápasu se nám každopádně nepovedl, ale nebyl to až takový děs jako před dvěma lety, kdy za nás poprvé nastoupil Hovorka, Slavia hrála mizerně celý první poločas a jen zázrakem neinkasovala z nohy Fantiše. Včera byla špatná první čtvrthodinka, pak se zápas vyrovnal a jeho úvod nijak zvlášť koukatelný nebyl. Zlín hrál velmi dobře pozičně a měl maximální nasazení, dopředu ale mnoho kvality nepředvedl. Slavia pak měla problémy hlavně ve středu hřiště, kde k větší převaze a kontrole zápasu chyběli Holeš a Ševčík. Nicméně už ke konci první půle jsme se dostali do tempa a pasáž zhruba od 35.-80. minuty snesla velmi slušné měřítko. V 70. minutě pak vše vygradovalo parádní brankou Kuchty! Závěr sice optimální nebyl a zbytečně jsme se nechali zatlačit, Zlín ale nebezpečný nebyl a opakované nákopy do pokutového území naštěstí zvládla naše obrana odvrátit.

V prvním kole si tak připisujeme vzhledem k okolnostem (absence a problematická příprava) velmi cennou výhru proti motivovanému a houževnatému soupeři. A ani fotbalově to nebyla žádná tragédie. Prostoru ke zlepšení je samozřejmě spoustu, ale ve Zlíně jsme nakonec měli viditelnou převahu a zvítězili zaslouženě. Navíc se dá předpokládat, že s dalšími týdny by naše výkony měly jít nahoru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - V první půli dobře chytil nepříjemnou střelu Hrubého. Jinak moc práce neměl. Dobře si hlídal míče směřující za obranu a v pohodě je sbíral na hranici svého vápna.

Alexander Bah - 5 - Start byl z jeho strany ne úplně vydařený. Bah zbytečně ztratil nějaký míč či prohrál souboj, postupem času se ale do zápasu dostal a hrál svůj standard. Škoda jen špatných centrů či přihrávek, když už se mu na straně podařilo uvolnit. Lepší pětka.

Ondřej Kúdela - 6 - Stopeři zaváhali jen jednou na samotném začátku, kdy si dávali přednost a za míčem nešel nikdo, takže z toho byla ožehavá situace a nakonec i největší šance Zlína v zápase. Ve zbytku zápasu ale hráli jistě a s nakopávanou hrou Zlína si poradili.

Taras Kačaraba - 7 - Platí pro něj to, co pro Kúdelu. Na začátku zbytečná chyba po nedomluvě, pak už ale jistý výkon. Kačaraba byl ještě výraznější než jeho kolega, protože vzhledem ke své výšce primárně hlídal Poznara a těžké souboje s ním zvládal.

Oscar Dorley - 8 - Prodělaný covid a absence na soustředění ho vůbec nepoznamenala. Oscar hrál jako z partesu, vyloženě mu vyhovovala spolupráce na levé straně s technickým Plavšičem. Oscar měl několik výborných akcí dopředu a dokázal zabrat i dozadu, když v závěru dokázal odvrátit míč na roh před Dramém. Nakonec si připsal asistenci na Kuchtův gól. Známku mohl mít i vyšší, ale ve velké šanci nechal míč trochu pod sebou a pak jen trefil vyběhnuvšího Dostála.

Ubong Ekpai - 5 - Jeho zařazení do základní sestavy bylo poněkud překvapivé, ale nedá se říct, že by Ekpai vyloženě zklamal. Zvlášť když se přihlédne k jeho nevydařeným angažmá z posledních let. Vstup do zápasu měl slabší, postupně ale odvedl svou práci. Jednou se dobře probil na své straně do vápna, pak dobře vracel centr hlavičkou do nebezpečného prostoru.

Ibrahim Traoré - 5 - Ve Zlíně to byl typický Traoré. Měl několik výborných momentů jako byla střela těsně mimo šibenici či podržení míče v závěru proti několika protihráčům, stejně tak si ale připsal několik zbytečných a ledabylých ztrát. Celkově lepší pětka.

Nicolae Stanciu - 7 - Výstavba hry směrem dopředu stála do značné míry na něm. Stanciu stejně jako v generálce proti Gliwicím potvrdil, že je ve formě a že patří ke stěžejním hráčům týmu. Skvělou individuální akcí se dostal do jedné z mála šancí v první půli. Nadstandardně si vedl i po zbytek zápasu.

Ondřej Lingr - 4 - Už jsem to zmiňoval na konci jara - jeho vývoj je pro mě zklamáním. Do angažmá v sešívaném vstoupil nad očekávání dobře, místo toho, aby to byl základní kámen pro zlepšení, ale přišel spíše útlum, který se potvrdil i včera. Lingr nebyl výrazněji platný ani dopředu, ani dozadu, a když už přišla šance, tak ji hned zhatil špatným zpracováním. Bude muset zabrat, pokud chce dostat na hřišti více prostoru.

Srdjan Plavšič - 7 - Velmi slušná premiéra Plavšiče v červenobílém. Zvláště v nevydařeném úvodu zápasu byl jedním z mála našich hráčů, kteří hráli dobře. V úvodní pasáži hned třikrát získal čistě míč. Aktivní byl až do svého střídání v 73. minutě. Mohl mít asistenci, když dával dobře míč do šance Oscarovi, toho ale vychytal Dostál.

Jan Kuchta - 6 - Herně to nebyl jeho zápas a moc vidět nebyl. Nakonec se ale paradoxně stal hrdinou utkání, když v 70. minutě fantasticky vyřešil šanci a celé klání rozhodl. Pozice to přitom nebyla úplně jednoduchá, Kuchtovo zakončení ale bylo exkluzivní.

Ivan Schranz - 6 - Vystřídal nevýrazného Lingra a Slavii to pomohlo. Hned v úvodu svého pobytu na hřišti si výborně zpracoval míč a střílel vedle. Pak tam měl i momenty, kdy ho zpracování naopak zradilo, ale celkově to byl dobrý debut.

Mick van Buren - 5 - Hru lehce oživil, škoda jen nevyužité šance. Kličku udělal obránci výborně, v zakončení ale pálil mimo, což u něj není nic neobvyklého. Pět plus.

Petar Musa, Daniel Samek a David Zima nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. kolo - Neděle 25. 07. 2021 19:00

Fortuna liga, 2021/2022
0 - 1
0 - 0
FC Zlín
FC Zlín

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

70. Jan Kuchta

Komentáře (49)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Virgil1956     před 3 lety 26.07.2021 16:55 |  
    2 3

    Hodnocení skoro jako to moje, akorát Van Burenovi jsem ještě ubral za ty jeho klasické ztráty míče v nebezpečných prostorech, které by mohly být smrtící. Upřímně, nebyl lepší než Ekpai, ten aspoň nehrál se soupeřem :) Ještě poznámka - Fantiš šel na hřiště až na posledních pár desítek minut, asi to v první půli nebyl on, kdo zahodil šanci :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Marra     před 3 lety 26.07.2021 17:13 |  
      4 0

      Ta narážka na Fantiše směřuje k tomu dva roky starému utkání :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Virgil1956     před 3 lety 26.07.2021 19:01 |  
        1 0

        Aha! Nepochopil jsem vtip, to jsem celý já :)

  2. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Marek3     před 3 lety 26.07.2021 16:57 |  
    8 0

    Diky Alanore, myslim ze stimto hodnocenim se da pouze souhlasit. Nico trochu sobecky ale takovyto hrac asi sobecky byt musi. Alex se mi libil ale jeho aktivita je knicemu pokud neodcentruje. Doufam v rostouci formu Kacaraby - ja mu stale celkem verim a jeho fyzicke parametry jsou neakutecne. Na Samka se krasne diva jak rychle pracuje s balonem a cte hru. Doufam ze ma u nas velkou budoucnost. Fakt je mi lito Lingra, pusobi na mne jako poctivej a inteligentni kluk, ale stejne jako autor tady zatim progres nevidim ikdyz dal nekolik dulezitych golu. Nahrada za Nica jak zde nekteri doufali rohodne neni. Ja ho v Karvine moc nesledoval tak ani neznam jeho silne stranky - extremni rychlost, prace s balonem ani kreativita to ale neni. Uvidime, priznam se ze Provi se mi zezacatku take moc nelibil a ted je vynikajici. Je super jaka je obrovska konkurence v tymu kde i zdravy Oli bude muset bojovat o sestavu. Nekteri uz tady vidi Boru na lavicce ale Oscar a on jsou oba vyborni beci ikdyz odlisni a oba si zahraji dostatecne - zapasu spousta a muzou se stridat podle protivnika. Ten tym je neskutecne nabuseny a ted i s Krmelcem, Africany a reprezentanty.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      SKSKali     před 3 lety 26.07.2021 17:45 |  
      1 0

      Já si nemyslim, že to Nico dělá ze sobeckosti, on je dosti týmový hráč. Spíše kvůli tomu, že si asi až moc připouští tíhu úspěchu týmu na své osobě a snaží se to sám strhnout při takovýchto zapasech. Pokaždé to totiž nedělá. Ten jeho nepřestup a adorace na jeho nepostradelnost by mu mohla trochu uškodit, kdyby mu to zase nějaký ten zápas třeba nešlo.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Akuls     před 3 lety 26.07.2021 17:46 |  
    9 3

    S komentářem i s hodnocením hráčů nelze než souhlasit. Dalo se ostatně čekat, že vzhledem k naší silně kombinované sestavě to nebude jednoduchý zápas, zvlášť pokud se nám nepodaří dát rychle úvodní gól. To se i stalo, zvlášť úvod zápasu byl z naší strany plný nepřesnosti a nevynucených chyb. Kdyby nebylo individuálního průniku Stancia, tak jsme za celý poločas neměli jedinou šanci. Hra se mi zdála pomalá, profesorská, což by se nám proti silnějšímu soupeři nemuselo vyplatit, zvlášť kdyby se soupeři náhodou podařilo dát úvodní gól zápasu, od čehož náš odchovanec Hrubý nebyl daleko. Obracet výsledek nebývá často, a to zvlášť venku, nic jednoduchého. Naštěstí jsme až na Samka dobře vystřídali, Zlín začal odcházet kondičně a tak nás Kuchta svým gólem 20 min. před koncem spasil a 3 body jsou doma.
    O to víc mne ale překvapil závěr zápasu, kdy jsme se proti hodně vyčerpanému soupeři zbytečně postavili na hranici našeho velkého vápna, začali jen odkopávat a koledovali si tak o vyrovnání, jako třeba loni doma s Brnem či v Příbrami. Když se nedá druhý pojišťovací gól, může se přihodit všelicos. Navíc Zlín má v týmu vysoké hráče, takže nechat si posílat do velkého vápna jeden centr za druhým, je hodně riskantní taktika a bylo vidět, že i JiT byl u lajny hodně neklidný.
    Jediné co mi v Alanorově hodnocení chybí je názor na výkon sudího Zelinky. Vzhledem k tomu, že jindy klidný trenér JiT byl prvním členem týmu Slavie, který dostal v nové sezóně žlutou kartu za mluvení, tak počítám, že si představuje trend v posuzování soubojů nastolený sudími na Euru 2020 trochu jinak, než tomu bylo v neděli v podání zkušeného rozhodčího Zelinky. Sice zápas nijak zásadně neovlivnil, ale řadu jasných faulů hráčů Zlína evidentně přehlédl a stejně hru dost kouskoval. Bylo vidět, že řada našich hráčů i sám JiT to nesli dost nelibě (Bah, Ekpai, Lingr, Stanciu atd.). Jako pamětník jsem si v některých fázích zápasu dokonce vzpomněl na Půčkovu "bezbolestnou vrtačku".

  4. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Harvey     před 3 lety 26.07.2021 17:53 |  
    27 3

    No kdybych byl útočník, spoluhráči mi celej zápas nedali slušnej balon a já pak z jediný lepší šance rozhodl chladnokrevně zápas, tak by mě hodnocení 6 nasralo. Navíc levačkou do vinglu. Frajer z minima udělá zápas a verdikt zní lehkej naprůměr :D

  5. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    sicilianbrno     před 3 lety 26.07.2021 18:15 |  
    7 2

    Relativne souhlas, z meho pohledu na stadionu bych nesouhlasil jen u Ekpai, dal bych za 4, nebyl moc videt, po straně se neprosazoval, klicky jeden na jednoho mu moc nevychazely.
    U Buraka taky za 4, balon mu parkrat v nevhodnou chvili odskocil, obcas spatne prihral, skoda ze nepromenil vetsi sanci.

    Muz zapasu neprekvapive Oscar, tim jak ma učes po stranach kratsi a vic do vyšky, tak mu to opticky pridalo do vysky a robustnosti a bylo to pri pohybu znat ( nebo ze by to bylo tim, ze hral vedle Plavšiče? ) :-). Libil se me celkove pohybem, nabizenim se..jen otazka jestli mu vic vyhovuje obrance nebo zaloznik...ta univerzalnost me u nej bavi ...a byl ušetrenej žlute karty, kterou mu benevolentne odpustil Zelinka za vedomne hrani rukou jeste ve hristi pri stahnuti balonu, ktery sel nad nim do autu ( pritom piskane bylo)...

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      pcitron     před 3 lety 26.07.2021 22:48 |  
      5 5

      Z mého pohledu na stadionu by si naopak Ekpai zasloužil vyšší hodnocení.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Lunaris     před 3 lety 26.07.2021 19:53 |  
    12 2

    Jak jsem tady příchod Ekpaie kritizoval, tak musím uznat, že mě nezklamal. Ne že by mu vše vyšlo, ale byl často v náběhu, v soubojích, neschovával se, tlačil se do vápna. U Ekpaie platila taková ta fanouškovská pravda, že hráčům se nemusí vše podařit, ale fanoušek je spokojený, když ti hráči jezdí po prdeli a nic nevypustí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Tvujmultinick     před 3 lety 26.07.2021 21:23 |  
      9 0

      Mě potěšilo, že za poločas Ubong naběhal neskutečných 6700 metrů. Je to dříč, nosič vody a věřím, že z něj bude solidní hráč, až se sžije a začne si věřit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Markus     před 3 lety 26.07.2021 21:39 |  
      5 0

      Vůbec jsem ho neznal, nečekal jsem nic a na první zápas mi to přišlo zajímavé, v dobrém slova smyslu. Slušně tam zabojoval a na to, že si viditelně s týmem ještě nerozuměl, soupeře slušně potrápil. Snad ho naši fyzioterapeuti dokáží udržet v solidním zdravotním stavu a bude nám moci ukázat více. Nejen pro Ekpaie platí, že Zlín nám včera skvěle jakékoliv akce včas blokoval.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mig52     před 3 lety 26.07.2021 20:12 |  
    7 14

    Souhlas až na MvB. Kromě vydařené kličky pokazil téměř všechny míče, za mne 3.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Tvujmultinick     před 3 lety 26.07.2021 21:21 |  
      4 4

      Mick podal naprosto průměrný ligový výkon, hodnocení sedí.

      edit: Alanorovo hodnocení.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2021 21:22) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    p!erreCORE     před 3 lety 26.07.2021 20:47 |  
    3 1

    Diky za prvni letošní hodnocení!

    Ubongovy kilometry mne prekvapily,ale bylo videt,ze i kdyz mu to odskakovalo a moc mu to neslo,tak makal. Srdko bude vyborna posila,ten se mi libil nejvic. Nejdulezitejsi jsou tri body a ro,ze deuhej polocas uz byl koukatelnej fotbal.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.07.2021 22:06) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Leksel     před 3 lety 26.07.2021 22:02 |  
    15 2

    Souhlasím, jen tu "lepší" pětku u Traorého jsem si dovolil navýšit na šestku, protože takhle aktivního a platnýho Ibru už dlouho nepamatuju. Ta agilnost, kreativita a důraz u mě převážily nad jeho slabšími chvilkami v zápase.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      obiwan     před 3 lety 26.07.2021 22:10 |  
      4 0

      Jen kdyby si Ibra dokázal odpustit ty občasné "nedbalosti", ale i pro mě byl na šestku. Ekpai se mi moc nelíbil, ale neodsuzuju, věřím trenérovi:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Leksel     před 3 lety 26.07.2021 22:29 |  
        1 0

        Já vím, obcas tam měl zbytečný ztráty, ale v zápase ukázal, že tam není do počtu a umí se otáčet, doufám, že v tom bude pokračovat. Ekpai mě taky neoslovil, ale já jsem laik a trenér si ho vybral, ptz je profík a vidí víc než já. Taky to byla jeho premiéra, takže z prvního ostrýho zápasu bez pořádný souhry se nedají dělat závěry. Je to ale radost vybírat hráče z tak nadupanýho kádru. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Ivan     před 3 lety 26.07.2021 23:20 |  
          3 0

          Co víme, třeba nám sem Ekpai přišel "dělat Horu", pro což je dobré že prošel Trpišovy rukama. Já od Ekpaie nečekám, že by byl první volba do zápasů kde o něco opravdu půjde, ale uvidíme, třeba i na to bude stačit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      pcitron     před 3 lety 26.07.2021 22:44 |  
      7 3

      Souhlas, a to samé platí pro Baha. I fanoušci Zlína v řadě nad námi uznale sdělovali, že "ta pětka je neskutečně rychlá a dělá si tam s našima co chce."
      Alexandr má sice velmi atypický styl běhu, občas něco pokazil, avšak já považuji jeho výkon za "suverénní"

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        pinochet     před 3 lety 27.07.2021 02:58 |  
        4 6

        K čemu je, že běhá, až se místy vidí zezadu, když z 10 pokusů 9x přesně neodcentruje...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Alky (přítel SN)     před 3 lety 27.07.2021 09:22 |  
          2 1

          Jen bych chtěl podotknout, že podobnou úspěšnost míval i Coufal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            Alanor (admin)     před 3 lety 27.07.2021 09:50 |  
            3 2

            To bych úplně neřekl. Coufal měl centry určitě lepší. To jsme mohli vidět teď za repre a i v Premier League má 7 asistencí za rok. To spíš Bořil nemá ty centry nic extra, zvlášť když si to skoro vždy musí hodit na pravou.

            Ale celkově nic proti Bahovi, tou dravostí a průniky je ještě aktivnější než Coufal. Až zlepší centry, tak může z fleku hrát tu Premier League.

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Alky (přítel SN)     před 3 lety 27.07.2021 10:11 |  
              2 1

              Lepší je měl možná o trošku. A to ještě ne vždy. Snad polovinu míčů Coufalovi zblokoval stínící hráč, nebo odcentroval na hlavu prvního stojícího soupeře. Často sám prováhal nejlepší čas pro centr, udělal kličku či zaseknutí navíc, a pak... už nic. Bah toho má před sebou víc a věřím, že bude ještě lepší než Coufal. Takovej lepší Matej Krajčík :-) (nevím proč, ale subjektivně mi přijde, že jen on měl jako bek slušnou úspěšnost, ale taky je to dávno).

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 27.07.2021 10:20 |  
              6 1

              Já si naopak myslím, že centry Coufala byly ve Slavii dost na náhodu. Ve WHU šel ale strašně nahoru s těmi centry. Když byl ve Slavii, taky tam měl z druhé vlny Součka, který dominuje ve vzdušných soubojích i v PL a v sezóně 18/19 Škodu na hrotu. Teď takové hráče nemáme, i přesto měl ty čísla poměrně špatné, na to jak ofenzivní jsme PO měli.
              Ono asi nebude náhoda, že ve Slavii měl za 7 709 minut 8 asistencí (964 minut/asistenci) a ve WHU stihl za 3 625 minut 7 asistencí (466 minut/asistenci). Z toho jen 3 asistence byly po centrech.
              Bah za jaro odehrál 1876 minut a má 4 asistence (469 minut/asistence), z nichž dal 2 po centru a jeden z rohu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

                mig52     před 3 lety 27.07.2021 10:55 |  
                1 1

                Cuf centry v anglii určitě zlepšil. V tomto věku klobouček. Asi mají nějaká spešl tréninková cvičení a metody.


                Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2021 10:56) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

              Akuls     před 3 lety 28.07.2021 10:02 |  
              0 0

              Bah by se měl naučit prudce centrovat z běhu tzv. utaženým vnitřním nártem, nejlépe do prostoru mezi gólmana a obrance. Dráha letu má pak podobu rohlíku, balón má faleš, špatně se to brání a útočníkům většinou stačí míč jen z prvního doteku doklepnout do sítě. Tuhle techniku kopu právě ve Slavii ovládal Krajčík s Coufalem. Naopak třeba Lerch či L. Došek se to nikdy nenaučili a jejich nadějné úniky často končily na prvním obránci, či dokonce i centrem za branku.
              Naopak co Bach perfektně ovládá je nákop čistým nártem, trajektorie jeho střel je podobná těm od Ronalda. Bohužel, pokud se nepletu, tak se k exekuci trestňaku z větší vzdálenosti dostal asi jen 2x, ale vždy s tím měl soupeřův gólman velké starosti. Bohužel i z větší vzdálenosti než 20 m stále kope trestňáky jen Stanciu, ale jeho technické pokusy přes zeď nemají z tak velké vzdálenosti žádnou naději na úspěch.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Rozumbrada     před 3 lety 27.07.2021 06:52 |  
    7 1


    V tomto případě se můj názor shoduje více s většinou SN než-li s hodnocením Alanora.

    Ono je vůbec trochu problém, když vynikající brankáři dostanou průměrnou známku proto, že na ně nejdou střely -- ale Kolář se do rozehrávek zapojuje způsobem, který je nesmírně náročný, a přitom pod častým tlakem přihrál špatně snad jen jednou.

    Podle mne to byl Kačaraba, kdo zaspal při té největší šanci, což později napravil velmi dobrým výkonem, ale Kůdela si prostě zaslouží sedmičku.

    S ohledem na nesehranost a oslabení mužstva bych byl trochu méně přísný na Traorého a Lingra, takovému typu hráčů se hraje lépe, když se protivník soustředí na hvězdy a ne když na ně hned skočí dva protihráči.

    No a Kuchta si za gól prostě zaslouží 7, zejména když navíc žádnou tutovku nezazdil a jako obvykle vypomáhal s obranou do vyčerpání.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Faltič     před 3 lety 27.07.2021 08:03 |  
    5 3

    Mě zaujala na konci utkání tabulka naběhaných kilometru, kde Lingr měl 6.7 a schranz 1.5 za stejnou dobu. By mě zajímalo jestli to byla chyba systemu nebo na to schranz tak "sral". :D

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Alanor (admin)     před 3 lety 27.07.2021 09:47 |  
      4 0

      Taky jsem si toho všiml a dal bych ruku do ohně, že to musela být chyba. Cca 2 km za hodinu by dal i důchodce vycházkovým tempem.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    mis3     před 3 lety 27.07.2021 08:24 |  
    4 4

    Hodnocení MVB bych snížil, Kuchtu zvýšil, přeci jen splnil to proč tam je. Oběhal toho moře a z první šance vítězný gól..

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      mig52     před 3 lety 27.07.2021 10:30 |  
      5 1

      Pustil jsem si ještě jednou sestřih zápasu a Oskar je fakt bourák. Levý bek v prostoru levého křídla získá balón, natlačí se ke středu a šoupne to hroťákovi vlevo dopředu do loženky jako na stříbrném tácku.....


      Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2021 10:33) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 3 lety 27.07.2021 10:55 |  
    15 2

    Přijde mi zajímavé, jak je tady řada lidí překvapená z výkonu Oscara na levém beku v tomto zápase, jako by to bylo nějaké unikum. On ale takové výkony na TOMTO postu předvádí už od zápasu proti Nice, kdy jej hrál de facto poprvé v ostrém zápase, a kdy Bořil nebyl k dispozici. Téměř pokaždé, kdy nastoupil Oscar na levém beku, a ještě více v situaci, kdy měl před sebou Olayinku, podal nadstandardní výkon. Bohužel Bořil se musel následně vrátit na levého beka a Oscar začal často putovat sestavou, přičemž se ukázalo, že žádný jiný post v sestavě mu nesedí tolik, jako právě levý obránce.

    Je proto otázka, jak toto trenér vyřeší, tj. kdo bude první volbou na levého obránce, budou-li zdraví Oscar i Bořil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      japhy     před 3 lety 27.07.2021 11:28 |  
      7 0

      Taky se divím, proč se tolik lidí diví :) Navíc všimnout si ho museli, vždyť loni byl na 4. místě, co se týká nominace do zákl. sestavy, víc toho odehráli jen Bořil, Stanciu a Kúdela. Hraje furt stejně plus se neuvěřitelně zlepšil v soubojích, a to i hlavičkovejch. Jen mu chybí čísla a moc se (ani jako křídlo) necpe do zakončení.
      Myslím ale, že k top výkonu potřebuje lajnu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Ivan     před 3 lety 27.07.2021 13:06 |  
        1 6

        Já od něj snad neviděl dobrou střelu, kolikrát se dostal do nadějné pozice, ale pak ta střela byla jako malá domů. Proto u něj beru jako plus, že se necpe do zakončení.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        Marek3     před 3 lety 27.07.2021 15:23 |  
        1 7

        Tak prekvapeni hlavne proto ze hral na kridle s hracem ktery je ve slavii novy, Oscar nemel idealni pripravu, mel covid a byl to jeho prvni zapas v sezone. A hlavne nikdo necekal ze se vubec predstavi. To je fakt tak tezky pochopit proc mnozi byli nadseni z jeho vykonu? Fakt zbytecny prispevek...

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          donford     před 3 lety 27.07.2021 18:22 |  
          3 1

          Možná, že si někdo nevšiml, že s Plavščičem hrál vůbec poprvé v životě, prakticky i bez tréninku, nebo jen po příležitostném. Když se sejdou dva velmi dobří fotbalisti, kteří si na hřišti vyhoví, může se sice velmi zřídka stát, že se společně rozehrají k překvapivému výkonu, už v prvním zápase, nikoliv v desátém, ale stát se to může, a také se tak stalo. Já třeba bych takovou dominanci v zápase vůbec nečekal.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          japhy     před 3 lety 27.07.2021 22:51 |  
          1 0

          Tak se s tím nepiš, když to je tak zbytečný :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

      Harvey     před 3 lety 27.07.2021 11:32 |  
      12 1

      Tak dopředu to byl asi nejlepší výkon beka, co v naší lize pamatuju, takže údiv je celkem namístě. A dozadu? Pamatuju jak měl Oscar snad každý zápas žlutou, vytvořil dvě tři nebezpečný standardky pro soupeře a Olayinka za něj musel hasit, jinak jeho strana hořela. Teď je Oscar dozadu naprostej suverén, hraje prakticky bez faulů, pokrývá i prostory nad rámec své role za spoluhráče, kteří propadnou. Nebe a dudy. V tom bude mít prsty Trpišovský.

      • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

        donford     před 3 lety 27.07.2021 18:14 |  
        3 0

        I když se před lety hrál jiný fotbal, Oscar mi připomínal Honzu Lálu v jeho nejlepších letech. Také rychlá hra s dokonalou technikou a rozhledem. Jen ten Lála byl přece jen o poznání tvrdší. Ale zase před ním hrál Franta Veselý, který se moc nevracel, tehdy to nebývalo v herní taktice. A o zdvojování vůbec nemohla být tenkrát řeč. Takže ne, že bychom tak kvalitního obránce ve Slavii neměli, (rozdíl jediný, že Honza hrál vpravo a Oscar vlevo), ale taktika bývala zcela jiná. Zase obránci málo útočili až k obranné lajně soupeře a obcházeli obránce soupeře. To bylo úkolem kvalitních křídel, Franty a Zbyňka Hotového.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.07.2021 18:15) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          domácí     před 3 lety 27.07.2021 21:38 |  
          0 1

          Tak Lála si
          určitě s Hotovým nezahrál

          • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

            donford     před 3 lety 28.07.2021 01:53 |  
            1 0

            Tak určitě ne. Na levém křídle hrával např. Uldrych. Měl jsem na mysli, že Hotový a Veselý byla skvělá křídla, myslím, že zrovna oni dva si začali prohazovat strany a jejich úkolem bylo především dávat přesné centry na střed útoku.... dnes to zhusta obstarávají právě obránci, ve Slavii Bah, Bořil, Oscar, před Bahem právě Cuf. To dřív tolik zvykem při fotbale nebylo. Právě proto, že se křídla tenkrát málo vracela, tak obránci se k centrům dostávali jen velmi zřídka. Tolik na vysvětlenou k doplnění mé myšlenky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

          Akuls     před 3 lety 28.07.2021 10:21 |  
          3 0

          Ano, Lála byl u nás prvním, opravdu moderním ofenzivním obráncem, který ale také uměl skvěle bránit. Zde má Oscar ještě i v porovnání s Bořilem trochu rezervy. Pro Lálu dokonce nebyl problém si poradit i s dvěma útočníky, třeba s Vránou a Maškem nebo s Kabátem a Adamcem, o rychlíkovi Gentovi ani nemluvé. Hrál totiž skvěle pozičně a uměl číst hru. Tehdy se křídla vůbec nevracela a pokud měl F. Veselý za sebou Lálu, tak to ani nebylo třeba. Vůbec F. Veselý hodně téžil ze hry Lály a Kadraby a proto v nároďáku zdaleka nepodával, tedy až na Marseille a Bělehrad, tak skvělé výkony jako ve Slavii.
          Co ale Lála nepraktikoval, to byly Krajčíkovské či Coufalovské centry do vápna. To tehdy byla při rozestavení 4-2-4 výlučně doména křídel a F. Veselý to ovládal v naší lize nejlépe.

  14. Nejlepší 3

    Dresco     před 3 lety 27.07.2021 13:50 |  
    6 2

    Za mě Oscar, Stanciu a Schranz. Ten tomu po vystřídání fakt hodně pomohl. Hodně mě zklamal Lingr. To zpracování jak mu to Oscar poslal na vápno a široko daleko kolem něj nikdo...to bylo šílené. Celkově mi přijde, že je platnější jako střídající hráč kdy tam naběhne s velkou energií. Ale možná jen potřebuje nějakou povedenou akci.

    • Re: Nejlepší 3

      dalislavista     před 3 lety 27.07.2021 19:00 |  
      6 0

      Plavšič by měl být mezi nejlepšími v zápase.

  15. Ještě že je možnost sledovat ligu i na

    Slávista 51     před 3 lety 27.07.2021 19:47 |  
    6 14

    Tipsport, hesgoal.com, mygoaltv.com, zadarmo.

    O2 odmítám platit ! A ČT potřebuje pročistit, aby tam věděli, co je to veřejnoprávní médium.

    • Re: Ještě že je možnost sledovat ligu i na

      Slávista 51     před 3 lety 27.07.2021 22:42 |  
      4 6

      Kdybych platil O2, tak vlastně platím i ty bafuňáře, co jim to přiklepli. I když to ČT posr ala už předloni !

    • Re: Ještě že je možnost sledovat ligu i na

      pinochet     před 3 lety 28.07.2021 13:50 |  
      3 10

      Darmožroutskou ČT zrušit! Žádnej fotbal, žádný finále Wmbledonu, ať jim to politický manipulování platí někdo jinej.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 1. kolo

    gazza     před 3 lety 28.07.2021 04:17 |  
    3 2

    Hodnocení super.Měl jsem ho hodně podobné .Oscar a Plavšič prostě paráda.