Tak vážení kdo na to má , pět let ve Slavii!! Bez srandy ,z Micka se stává legenda , stačí se podívat kolik toho se Slávkou získal,kam se hrabou někteří odchovanci..
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Jsem si vědom, že tu má Mick své jádro, měl to dokopat v Opavě. Začíná být viděna přestupová politika mimo Nezmara. Krmenčík také je za zenitem. Tohle nejsou hráči pro Slavii.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Nezmar sem přivedl třicetiletýho Kúdelu, Horu, Malinskýho a Tecla + Jusuf nebo Stanciu taky při podpisu smlouvy nebyli nejmladší. Ať jsou to hráči za zenitem, nebo ne, tak zrovna tohle nemá s Nezmarovou politikou nic společnýho.
kdyby chtěl pryč, tak nepodepsal. 5 let je 5 let a mylím že to jsou jeho nejlepší leta v kariéře. jsem moc rád, je to můj oblíbenec. jen by mohl v té své zarputilosti koukat i kam běží. ale určitě je to hráč do kabiny. 5 let .... pamatuji si to video na yt s jeho golama, když přicházel. čekal jsem že prodlouží na rok, 2 roky znamenají, že v něm trenéři něco vidí, že mu něco řekli a on s tím a se svojí rolí souhlasí. dobrá zpráva dne!
Hrac s urcitou urovni, ktery je tu ochoten delat nahradnika, kdyby doslo na zraneni atd. Mlady hrace by si na tribune zbytecne zazdil a lepsi hraci ti tu jen tak sedet nebudou.. a pokud k tomu jednou za sezonu predvede to, co se Sevillou, tak zaplat panbuh! Idelani clovek do kabiny. Za me dobrej krok..
Jednou za sezónu předvede to, co předvedl se Sevillou. Ok, vzpomeneš si na ty další majstrštyky "jednou za sezónu"? :) Vždyť při tom svém gólu ani nekoukal, kam to dává, to byla haluz (jasně, odvážnému štěstí přeje), anihlavu nezvedl a pořád čučel do země a na míč.
ty bys ale z jedný šance dal goly rovnou tři.... blahoslaveni chudí ... :/ hodně špatný komentáře máš dneska. nechápu "fanoušky" kteří haní a posměšně se vyjadřují o hráčích, pro které je čest za SKS hrát. poslechni si rozhovor, nejlépe v angličtině.
Původní komentář: ta bys ale z jedný šance dal goly rovnou tři.... blahoslaveni chudí ... :/ hodně špatný komentáře máš dneska. nechápu "fanoušky" kteří haní a posměšně se vyjadřují o hráčích, pro které je čst za SKS hrát. poslechni si rozhovor, nejlépe v angličtině. . Skrýt původní komentář
Blahoslavení chudí... pro hloupého každý hloupý... bla bla... sorry, prostě každý máme nějaký názor, nemusíme se shodnout. Mimochodem, nevyjadřuji se o něm posměšně, ale za ty peníze pro kterého hráče není čest hrát za SKS? Myslíš, že nějaký hráč řekne, že ho to za nějakých 300 - 800 měsíčně ve slavné SK Slavia vlastně nebaví a že je to jen práce?
Dal gól, přihrál na gól a na další tutové šance, po zákroku na něj byla penalta... V čem máš problém? Ano, spálil " po kukovsku" i dvě šance, to holt k útočníkům patří, ale jinak byl výkon MvB v tomto zápase velmi dobrý...
... tvl už to nepij ani ředěný a podívej se na zpomalené záběry např. dnes lewandovski na 2:2. kam koukal? koukal na míč. trefil to tak tak. dal bych ti ban za ty hejty
Jj., bekovi mezi nohy, Vacoun si špičkou málem lízl a k tyči hezky za háčky. To by v kanclu nenarýsoval líp ani p. Kotík :). Ale také, co se týká podobných akcí, "Sbohem a šáteček".
Říkáš: jeho nejlepší léta v kariéře. Ano, určitě, ale otázka je, kde jinde by se uchytil? K nám přišel ještě za DUMLa, víceméně omylem, když na seznamu rozjednaných posil (jak se kdosi vyjádřil) byl až někde na desátém místě a těch předcházejících devět k nám nechtělo (jiná doba, dnes už by to bylo určitě jiné). Kolikrát za těch pět sezon byl členem základní sestavy? Poslední sezóna? 11 z/482 min/ 1 gól/ 2 a - žádný zázrak.
Navíc mu za dva měsíce bude už devětadvacet, asi těžko už ho někam prodáme, max. do Puskás Akadémia :)
Spíše se obávám, že žádný pořádný útočník prostě v tomhle přestupáku nepřijde a tohle je z nouze ctnost. A to při vší úctě vůči MvB, a jakkoliv je mi jako člověk sympatický.
Podepsat hráče kterému je v srpnu 29let a 5let u nás nehrál základ a víme že na základ to u nás není, to je podle mě z obchodního i sportovního hlediska špatný podpis, potřebujeme lepší hráče.....
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Lepší hráče potřebujeme a taky je máme. Stejně tak potřebuješ někoho, kdo si svoje odvede a zároveň nemá přehnanou ambici být v základu.
Je to pro mě teda trochu překvapení, že zůstává po snad nejhorších výkonech, co ho u nás pamatuju. Hrál ale na křídle, kde podle mě v současné Slavii pro něj není místo. Momentálně ho vidím jako první alternaci za Kuchtu.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
První alternace za Kuchtu bude vždycky hráč, který umí hrát zády k bráně. To Mick opravdu není. Ten je připravený na chvíli, kdy potřebujeme přímočarost, zjednodušit hru nebo hrát protiútoky.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
"potřebuješ někoho, kdo si svoje odvede a zároveň nemá přehnanou ambici být v základu." s tím souhlasím ale takovýmu hráči má být 21 let a ne 29 let, hráči co nehrají základ mají být vesměs mladší hráči s potenciálem zlepšení, nebo s možností je v budoucnu prodat....
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Hráč, který má tendenci a chuť se zlepšovat, potřebuje hrát, potřebuje to zlepšení fyzicky pociťovat.... ala pak potřebuješ i hráče, který má nějakou výkonnost, ale už vidí, že se nikam neposune, tak je srozuměn s rolí náhradníka... Takový je Standa Tecl, Ibra Traoré, či Přéma Kovář, takový byl Michal Frydrych.... i takové hráče ten živý organismus, jakým je kádr fotbalového mistra, potřebuje
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Mám velkou radost! Pořád platný hráč, na českou ligu rozhodně nadstandardní. Má šanci přidat třeba i pátý a šestý titul, no který Holanďan se může pochlubit takovou unikátní bilancí z české ligy?:)
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Lidsky mi přijde Mick jako skvělej kluk, super do kabiny, bojovník, pozitivní, pracovitý. Jestli je tohle ten důvod
Kvalitativně mi to moc smysl nedává, když si třeba vzpomenu na zápas v Jablonci, kdy u něho končila snad každá akce ztrátou míče (špatné zpracování, nepřesná přihrávka). Tehdy to bylo do očí bijící a více lidí se nad tím pozastavovalo. Padaly dotazy, jak je to možné. Jestli se on tak zhoršil, nebo my se tak zlepšili, že tam je takový rozdíl a hráli jsme s ním v 10. Já to fakt nemyslím jako hate. Jen to prostě tak bylo. Navíc je u nás dlouho, takže už nepřekvapí, každá v klubu zná jeho výkonnostní strop (narozdíl od Ekpaie) S příchody Schranze, Plavšiče a ještě navíc Ekpaie mi to nějak nedává smysl, k tomu na 2 roky, ale asi to realizák vidí jinak. Když přišli 3 noví hráči na kraj, tenhle podpis smlouvy bych nečekal. Protože už tak se nedostával moc na hřiště a teď jsme o další hráče na jeho pozici v plusu. A to i při odchodu Simy a Olayinky, navíc když je jasné, že po jejich prodeji by se šel kupovat ještě někdo další.
Věřím realizačnímu týmu, ale moc logiky v tom osobně nenacházím.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Co je jasne po prodeji Simy a Olayinky? Asi mi neco uniklo.. vim, ze se to puvodne podavalo tak, ze prichody budou navazene na odchody ale evidentne se to deje a i kdyz Sima jeste neodesel. Na vsech se pracuje nebo jsou hotove jeste nez nekdo odesel (pocita se na 99% se Simou a ten to uhradi vse). Melo by jit o 5 hracu: Plavsic, Schranz, Ekpai, Sheriff, Krmencik. Pripadne by zustal Deli. Ty vis jeste o jinych jasnych nakupech?
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Bez prodejů realizujeme pouze příchody zadarmo (Plavšič, Ekpai) nebo za hráčskou kompenzaci (Schranz). Nikdo jiný, za koho bychom na dřevo zaplatili, zatím bez prodeje nepřišel. Náklady na Krmenčíka a asi i Sinyana budou spojeny s prodejem Musy.
Takže bylo oficiálně řečeno, že si musíme na nákupy nejdříve vydělat. Navíc i mísntí insideři říkali, že v případě prodeje SImy a Petera se pracuje na opravdu ambiciózních náhradách (a to už se o příchodu Plavšiče i Schranze vědělo). Psal to tady, pokud se nepletu, Navyseals, který má obvykle správné inside informace.
Takže zatím jsme velmi dobře vzali "zadarmo" 2 opravdu zajímavé hráče + 1 jako pokus o oživení, ale v případě prodeje někoho z klíčových hráčů se čeká příchod adekvátní náhrady, něco ve stylu kvality Bah za Cufa. Hráč, který bude okamžitou posilou. Jsem přesvědčený, že v případě prodeje Simy a Petera minimálně jeden takový zahraniční hráč přijde (pravděpodobně až v pokročilejší fázi přestupního okna).
A na tuto úvahu pak navazuje moje myšlenka, na co teda podpis další smlouvy pro Micka, když i při nepřestupu žádného dalšího hráče na křídla a při prodeji obou opor (Peter a Sima) budeme mít na tu pozici o 1 hráče navíc než loni (Ekpai). A už loni odkopal Mick naprosté minimum. Protože takový Oscar se najednou vyhoupl a když se rotovalo na kraji hřiště, šel primárně on (levá strana), nebo na jaře pak rotoval Maso (pravá strana).
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Aha, tak to jsem nejak nezachytil, ze to bylo takhle. Myslel jsem ze za penize ze Simy by se koupil ten stoper a Krmencik. Pokud by prisel jeste nekdo, tak by asi taky musel jit nekdo hostovat (Mick, Ekpai?). A nezapominej, ze oproti minule jsme minus Provod v zaloze, kam se muze stahnout Oscar a uz tam mas misto pro Ekpaie. Navic je tu Euro, takze na zacatku potrebujes jine hrace, kteri zaskoci za unavene reprezentanty u kterych se s enormni zatezi zvysuje sance na zraneni.. navic videli jsme jak to vypadalo s Arsenalem..
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Já vidím logiku v tom, že nemůžeme mít 25 hráčů s ambicí hrát v základu. Hráči jako van Buren, Tecl nebo dřív Frydrych jsou srozumění s tím, že odehrají v sezóně třeba jen 25-30 % minut, většinou z lavičky nebo základ v papírově lehčích zápasech. Do téhle role jsou určitě vhodnější tihle (skoro)třicátníci než mladí hráči, kteří pro svůj rozvoj potřebují co nejvíc hrát.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Všimni si, že to nestavím do roviny: proč Mick, když mohl za něho sedět na lavici nějaký odchovanec (jak to někteří zjednodušeně staví). Naopak podporuju naši politiku hostování pro nejnadějnější hráče, aby se rozvíjeli v dospělých soutěžích, kde budou pravidelně nastupovat.
Taky souhlasím s tím, co jsi napsal ohledně Micka nebo Standy. Nicméně na co jsme pak přiváděli Ekpaie, když je tady ten Mick? A co budou dělat Schranz a Plavšič? Ti 3 přišli a nikdo neodešel. Navíc bylo předestřeno, že za případné odchody Simy nebo Petera mají přijít ambiciózní náhrady, na které si ale musíme nejdříve prodejem vydělat. A i kdyby oba odešli a nepřišla žádná náhrada, pak jsme pořád v plusu u Ekpaie. Tak si říkám, jestli fakt potřebujeme toho Micka, když přišel Ekpai na stejnou pozici a bude mít asi i stejnou roli v týmu podle jeho výkonnosti v minulých letech.
Prostě se tomu snažím porozumět, ale zatím mi to nevychází. Čekal jsem když tak příchod Ubonga právě kvůli konci smouvy Micka.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Van Buren do širokého kádru patří. Je už na soustředění.Jen mě překvapuje,že tam nejsou někteří černoušci a Stanciu.Ten EURO nehraje,hrál jen přípravný zápas s Anglií a navíc měl týden volna koncem sezony.Není to ale kritika,trenéru Trpišovskému věřím.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Mně to přijde logický - Stanciu a někteří Afričani po sezóně reprezentovali a až pak šli se zpožděním na dovolenou, tak dostali týden nebo dva navíc. Konkrétně Stanciu odehrál od 16. ledna za klub a reprezentaci 32 zápasů (drtivou většinu v základu), takže jemu delší volno určitě prospěje.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Jsem rád. Mick asi bude spíš náhradník, než hráč do základu, kterej by měl stabilně top výkonnost. Ale tuhle roli potřebujeme a Mick jí plní výborně.
Mimochodem líbí se mi rozhovory s Mickem, výborná angličtina, je vidět, že je to inteligentní kluk. Trochu to kontrastuje s jeho projevem na hřišti, kdy někdy to rozhodování není úplně nejlepší a někdy je pomalejší..:). Ale tak nikdo není dokonalej a třeba mu pořádná příprava pod Trpišem pomůže k lepší herní pohodě.
Původní komentář: Jsem rád. Mick asi bude spíš náhradník, než hráč do základu, kterej by měl stabilně top výkonnost. Ale tuhle roli potřebujeme a Mick jí plní výborně.. Skrýt původní komentář
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Výborná angličtina u někoho z Nizozemska mě ani moc nepřekvapuje. Pro Nizozemce nebo Seveřany je angličtina coby rovněž germánský jazyk na učení daleko snazší. Podobně se naopak Čech snáze naučí třeba rusky. Jinak si myslím, že někdy je Mickovo rozhodování naopak moc rychlé:-) Ale i já jsem rád, že tady zůstává z důvodů, které tady byly už mnohokrát zmíněny.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Můžete žehrat na jeho koncovku, ale z herního hlediska je to nadprůměrný ligový hráč. Který je ochoten plnit roli náhradníka a hlavně dokáže týmu z lavičky pomoci. Navíc je to univerzál a má dost zkušeností. Nechápu, jak někdo může pochybovat o smyslu tohoto prodloužení.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Navíc jako střídající hráč on tu hru vždy dokázal oživit , ihned se vždy dokázal zapojit do hry , a vybojoval spoustu faulů na svojí osobu . Kdyby k tomu byl ještě střelec od pánaboha , tak už u nás dávno není . A evidentně i zapadl do kabiny a plně si uvědomuje svoji roli v týmu . Když by bylo v mužstvu dvacet egoistů , byt sebelepších , tak mančaft jako celek , fungovat nebude .
Původní komentář: Navíc jako střídající hráč on tu hru vždy dokázal oživit , ihned se zapojil do hry , a dokázal vybojovat spoustu faulů na svojí osobu . Kdyby k tomu byl ještě střelec od pánaboha , tak už u nás dávno není . A evidentně i zapadl do kabiny a plně si uvědomuje svoji roli v týmu .I takoví hráči jsou potřeba .... Skrýt původní komentář
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Že má třeba někdo jinej názor nebo jiný nároky na hráče? A i podle statistik je Mick mizernej, takže proč by někdo nemohl mít jinej názor? Koupili jsme Schranze, Ekpaie, Plavšiče a ještě prodlužejeme nególovýho Micka, který ještě dost akci "zadrbe"? Ale přesto chápu že jsou lidi jako ty kterýmu stačí to co Mick u nás předvádí a jsou s ním spokojený, ale třeba mě to nestačí, nevěřím že už se zlepší a to co u nás předvedl je pro mě málo.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Tak když si vezmu Milana Škodu, tak první tři sezóny, to byl hráč co také neproměňoval šance a často hrál špatně. A myslím si, že plno z nás ho posílalo do divize. Ale on se( a nevěřím, že s tím ještě nikdy nikdo počítal) v devětadvaceti prostřílel až do klubu kanonýrů. Mickovi je 28 a do šanci se dostává. Úplně klidně se může stát, že se chytne a bude dávat gól za gólem. A když ne, tak by i tak chtěl v týmu každý. Je to hráč, co by za druhého padnul a JiT to dobře ví. Tak Micku hodně štěstí.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Komentáře (67)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Razor-Ramon před 3 lety 23.06.2021 17:14 |Mám radost!
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
pehacko před 3 lety 23.06.2021 17:45 |Tak to je pro me výborná zprava… mam Micka rad a jako zolik vetsinou neklamal
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Arya před 3 lety 23.06.2021 17:46 |Tak ještě aby tu zůstal Simon!!
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 19:47 |vypadá to že takacz absolvuje přípravu, stejně jako Tara. Tak to na Simona moc nevidím.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
buran před 3 lety 23.06.2021 18:29 |Tak vážení kdo na to má , pět let ve Slavii!! Bez srandy ,z Micka se stává legenda , stačí se podívat kolik toho se Slávkou získal,kam se hrabou někteří odchovanci..
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
mig52 před 3 lety 23.06.2021 19:24 |Jj., MvB dáme smlouvu na 2 roky a Heloše pošleme do Budějek. Ještě, že tam nemusel pěšky jak Pepík Švejků.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
MarkMobius1983 před 3 lety 23.06.2021 19:28 |Ježiš, už jsi s tím Helošem trapnej...
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
mig52 před 3 lety 23.06.2021 19:59 |Pochopitelně, když fotbalisty honíme po hostováních a dělníky podepisujeme na další roky.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Kmotr (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 20:15 |Tak ty mas slusnej zasek :D
Preju ti, aby ses z toho brzy vyspal ;D
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 22:07 |je to nacamranej cvokouš. vyhrajeme co se dá a stále hleda vši. a hlavně tomu vůbec ale vůbec nerozumí.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
dalislavista před 3 lety 24.06.2021 06:18 |Heloš si v budejkach zahraje asi víc, než MvB ve Slavii. Takže je to rozumné, a MvB ví, že bude náhradník. To každej taky nenese dobře...
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Monarchie před 3 lety 23.06.2021 19:36 |Jsem si vědom, že tu má Mick své jádro, měl to dokopat v Opavě. Začíná být viděna přestupová politika mimo Nezmara. Krmenčík také je za zenitem. Tohle nejsou hráči pro Slavii.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 19:46 |já mám zase názor že někteří lidí nejsou fanoušky pro slavii
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
damade před 3 lety 23.06.2021 19:49 |Nezmar sem přivedl třicetiletýho Kúdelu, Horu, Malinskýho a Tecla + Jusuf nebo Stanciu taky při podpisu smlouvy nebyli nejmladší. Ať jsou to hráči za zenitem, nebo ne, tak zrovna tohle nemá s Nezmarovou politikou nic společnýho.
MvB
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 19:45 |kdyby chtěl pryč, tak nepodepsal. 5 let je 5 let a mylím že to jsou jeho nejlepší leta v kariéře. jsem moc rád, je to můj oblíbenec. jen by mohl v té své zarputilosti koukat i kam běží. ale určitě je to hráč do kabiny. 5 let .... pamatuji si to video na yt s jeho golama, když přicházel. čekal jsem že prodlouží na rok, 2 roky znamenají, že v něm trenéři něco vidí, že mu něco řekli a on s tím a se svojí rolí souhlasí. dobrá zpráva dne!
Re: MvB
japoko před 3 lety 23.06.2021 20:11 |Nevįm,co na nėm vidí,je to furt o nićem!
Re: MvB
Kmotr (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 20:19 |Hrac s urcitou urovni, ktery je tu ochoten delat nahradnika, kdyby doslo na zraneni atd. Mlady hrace by si na tribune zbytecne zazdil a lepsi hraci ti tu jen tak sedet nebudou.. a pokud k tomu jednou za sezonu predvede to, co se Sevillou, tak zaplat panbuh! Idelani clovek do kabiny. Za me dobrej krok..
Re: MvB
knl66 (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 20:47 |Jednou za sezónu předvede to, co předvedl se Sevillou. Ok, vzpomeneš si na ty další majstrštyky "jednou za sezónu"? :) Vždyť při tom svém gólu ani nekoukal, kam to dává, to byla haluz (jasně, odvážnému štěstí přeje), anihlavu nezvedl a pořád čučel do země a na míč.
Re: MvB
knl66 (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 21:45 |PS: A když běží sám na soupeřovu branku, netřeba se vzrušovat, stejně toho góla nedá (viz asi jeho tři čtyři úniky třeba proti Plzni).
Tady je jen něco, zdaleka ne všechno: https://tv.isport.blesk.cz/video/6966336/sestrih-slavia-plzen-5-1-mistrovska-demolice-sesivani-nepromenili-dalsi-tutovky.html
Re: MvB
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 22:02 |ty bys ale z jedný šance dal goly rovnou tři.... blahoslaveni chudí ... :/ hodně špatný komentáře máš dneska. nechápu "fanoušky" kteří haní a posměšně se vyjadřují o hráčích, pro které je čest za SKS hrát. poslechni si rozhovor, nejlépe v angličtině.
Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 22:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
ta bys ale z jedný šance dal goly rovnou tři.... blahoslaveni chudí ... :/ hodně špatný komentáře máš dneska. nechápu "fanoušky" kteří haní a posměšně se vyjadřují o hráčích, pro které je čst za SKS hrát. poslechni si rozhovor, nejlépe v angličtině. .
Skrýt původní komentář
Re: MvB
knl66 (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 22:18 |Blahoslavení chudí... pro hloupého každý hloupý... bla bla... sorry, prostě každý máme nějaký názor, nemusíme se shodnout. Mimochodem, nevyjadřuji se o něm posměšně, ale za ty peníze pro kterého hráče není čest hrát za SKS? Myslíš, že nějaký hráč řekne, že ho to za nějakých 300 - 800 měsíčně ve slavné SK Slavia vlastně nebaví a že je to jen práce?
Re: MvB
mig52 před 3 lety 24.06.2021 05:23 |Ale Coline, no tak... . Hrát za Slavii by byla čest i pro mne, ale co s tím mým fotbalem pak, no.
Re: MvB
pcitron před 3 lety 24.06.2021 08:15 |Dal gól, přihrál na gól a na další tutové šance, po zákroku na něj byla penalta... V čem máš problém? Ano, spálil " po kukovsku" i dvě šance, to holt k útočníkům patří, ale jinak byl výkon MvB v tomto zápase velmi dobrý...
Re: MvB
Sedrousek před 3 lety 25.06.2021 13:16 |Tak si vzpomen jak to MvB vyresil, kdyz sel sam na branu v derby potom co si Stetina sam sobe nafackoval. On to asi uplne takovej palic nebude.
Re: MvB
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 22:05 |... tvl už to nepij ani ředěný a podívej se na zpomalené záběry např. dnes lewandovski na 2:2. kam koukal? koukal na míč. trefil to tak tak. dal bych ti ban za ty hejty
Re: MvB
mig52 před 3 lety 24.06.2021 05:19 |Jj., bekovi mezi nohy, Vacoun si špičkou málem lízl a k tyči hezky za háčky. To by v kanclu nenarýsoval líp ani p. Kotík :). Ale také, co se týká podobných akcí, "Sbohem a šáteček".
Re: MvB
mig52 před 3 lety 24.06.2021 05:15 |Příteli Kmotře, co se Mikovi podařilo se Sevillou, tak to je u takového hráče, jednou za život, ne za sezonu, při vší úctě. Nic ve zlém :)
Re: MvB
knl66 (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 20:45 |Říkáš: jeho nejlepší léta v kariéře. Ano, určitě, ale otázka je, kde jinde by se uchytil? K nám přišel ještě za DUMLa, víceméně omylem, když na seznamu rozjednaných posil (jak se kdosi vyjádřil) byl až někde na desátém místě a těch předcházejících devět k nám nechtělo (jiná doba, dnes už by to bylo určitě jiné). Kolikrát za těch pět sezon byl členem základní sestavy? Poslední sezóna? 11 z/482 min/ 1 gól/ 2 a - žádný zázrak.
Navíc mu za dva měsíce bude už devětadvacet, asi těžko už ho někam prodáme, max. do Puskás Akadémia :)
Spíše se obávám, že žádný pořádný útočník prostě v tomhle přestupáku nepřijde a tohle je z nouze ctnost. A to při vší úctě vůči MvB, a jakkoliv je mi jako člověk sympatický.
Re: MvB
ColinSKS před 3 lety 23.06.2021 22:00 |kde jinnde by se uchytil? o čem to mluvíš? o jako jej považuješ za nějaké kopyto? mysli předtím, než napíšeš takovou kravinu
Re: MvB
knl66 (přítel SN) před 3 lety 23.06.2021 22:13 |Jj, za 480 minut (5,5 zápasu) jeden gól, prostě super útočník, jak víno. A ano, myslím, že dneska, na naší úrovni už fakt potřebujeme lepší útočníky.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Juventus turin před 3 lety 23.06.2021 20:10 |Dobrá práce Slavia
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Lunaris před 3 lety 23.06.2021 21:54 |Proč ne, jako žolík unavenou obranu soupeře provětrá. Do kabiny dobrej, sympaťák, vědom si role v kádru.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
mig52 před 3 lety 24.06.2021 05:10 |Ale jo, proč ne? Jenže my chceme sázet na sympaťáky? :(((
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Lunaris před 3 lety 24.06.2021 05:27 |Podstatné je, že není líný na krok, a jako náhradník si svoje odvede. Hodí se do systému.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Wulfstan (přítel SN) před 3 lety 25.06.2021 10:41 |Samozřejmě! Nebo bys chtěl do týmu mladýho Krejčího, Potočnýho, Limberskýho, Costu atd.?
Re: :-)
tobro před 3 lety 23.06.2021 23:41 |No, vobčas sice lezu z jeho "akcí" po zdi, ale je to sympaťák i bojovník a vlastně je už tak.ňák náš, ergo za mě v poho.
Ať se daří a hodně zdraví!
Re: :-)
mig52 před 3 lety 24.06.2021 05:07 |Mohl jsi napsat....., nicméně je to sympaťák....
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
kexholm před 3 lety 23.06.2021 23:56 |Podepsat hráče kterému je v srpnu 29let a 5let u nás nehrál základ a víme že na základ to u nás není, to je podle mě z obchodního i sportovního hlediska špatný podpis, potřebujeme lepší hráče.....
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
japhy před 3 lety 24.06.2021 07:52 |Lepší hráče potřebujeme a taky je máme. Stejně tak potřebuješ někoho, kdo si svoje odvede a zároveň nemá přehnanou ambici být v základu.
Je to pro mě teda trochu překvapení, že zůstává po snad nejhorších výkonech, co ho u nás pamatuju. Hrál ale na křídle, kde podle mě v současné Slavii pro něj není místo. Momentálně ho vidím jako první alternaci za Kuchtu.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Harvey před 3 lety 24.06.2021 11:01 |První alternace za Kuchtu bude vždycky hráč, který umí hrát zády k bráně. To Mick opravdu není. Ten je připravený na chvíli, kdy potřebujeme přímočarost, zjednodušit hru nebo hrát protiútoky.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
japhy před 3 lety 24.06.2021 11:54 |Sice bych řekl, že je, ale i kdyby ne, tak kdo jinej? Jedině Júsuf, toho ale zase limitujou jiný věci.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
kexholm před 3 lety 24.06.2021 13:18 |"potřebuješ někoho, kdo si svoje odvede a zároveň nemá přehnanou ambici být v základu." s tím souhlasím ale takovýmu hráči má být 21 let a ne 29 let, hráči co nehrají základ mají být vesměs mladší hráči s potenciálem zlepšení, nebo s možností je v budoucnu prodat....
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
kjandourek (admin) před 3 lety 24.06.2021 14:07 |Hráč, který má tendenci a chuť se zlepšovat, potřebuje hrát, potřebuje to zlepšení fyzicky pociťovat.... ala pak potřebuješ i hráče, který má nějakou výkonnost, ale už vidí, že se nikam neposune, tak je srozuměn s rolí náhradníka... Takový je Standa Tecl, Ibra Traoré, či Přéma Kovář, takový byl Michal Frydrych.... i takové hráče ten živý organismus, jakým je kádr fotbalového mistra, potřebuje
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
japhy před 3 lety 24.06.2021 14:41 |Chtěl jsem ti odpovědět, ale ukázalo se, že mám tiskového mlufku :)
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
kexholm před 3 lety 26.06.2021 07:39 |Měl si odpovědět, já teď nevím co jsi chtěl napsat:-)
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
japhy před 3 lety 26.06.2021 17:27 |Jen jsem se snažil naznačit, že vše podstatné za mě napsal kj.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
JS (přítel SN) před 3 lety 24.06.2021 00:03 |Lord Palič. Po příchodu Schranze a Ekpaie pro mě dost překvápko teda.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Fačín před 3 lety 24.06.2021 08:22 |Mám velkou radost! Pořád platný hráč, na českou ligu rozhodně nadstandardní. Má šanci přidat třeba i pátý a šestý titul, no který Holanďan se může pochlubit takovou unikátní bilancí z české ligy?:)
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
deny91 před 3 lety 24.06.2021 11:19 |Lidsky mi přijde Mick jako skvělej kluk, super do kabiny, bojovník, pozitivní, pracovitý. Jestli je tohle ten důvod
Kvalitativně mi to moc smysl nedává, když si třeba vzpomenu na zápas v Jablonci, kdy u něho končila snad každá akce ztrátou míče (špatné zpracování, nepřesná přihrávka). Tehdy to bylo do očí bijící a více lidí se nad tím pozastavovalo. Padaly dotazy, jak je to možné. Jestli se on tak zhoršil, nebo my se tak zlepšili, že tam je takový rozdíl a hráli jsme s ním v 10. Já to fakt nemyslím jako hate. Jen to prostě tak bylo. Navíc je u nás dlouho, takže už nepřekvapí, každá v klubu zná jeho výkonnostní strop (narozdíl od Ekpaie) S příchody Schranze, Plavšiče a ještě navíc Ekpaie mi to nějak nedává smysl, k tomu na 2 roky, ale asi to realizák vidí jinak. Když přišli 3 noví hráči na kraj, tenhle podpis smlouvy bych nečekal. Protože už tak se nedostával moc na hřiště a teď jsme o další hráče na jeho pozici v plusu. A to i při odchodu Simy a Olayinky, navíc když je jasné, že po jejich prodeji by se šel kupovat ještě někdo další.
Věřím realizačnímu týmu, ale moc logiky v tom osobně nenacházím.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Kmotr (přítel SN) před 3 lety 24.06.2021 11:29 |Co je jasne po prodeji Simy a Olayinky? Asi mi neco uniklo.. vim, ze se to puvodne podavalo tak, ze prichody budou navazene na odchody ale evidentne se to deje a i kdyz Sima jeste neodesel. Na vsech se pracuje nebo jsou hotove jeste nez nekdo odesel (pocita se na 99% se Simou a ten to uhradi vse). Melo by jit o 5 hracu: Plavsic, Schranz, Ekpai, Sheriff, Krmencik. Pripadne by zustal Deli. Ty vis jeste o jinych jasnych nakupech?
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
deny91 před 3 lety 24.06.2021 16:43 |Bez prodejů realizujeme pouze příchody zadarmo (Plavšič, Ekpai) nebo za hráčskou kompenzaci (Schranz). Nikdo jiný, za koho bychom na dřevo zaplatili, zatím bez prodeje nepřišel. Náklady na Krmenčíka a asi i Sinyana budou spojeny s prodejem Musy.
Takže bylo oficiálně řečeno, že si musíme na nákupy nejdříve vydělat. Navíc i mísntí insideři říkali, že v případě prodeje SImy a Petera se pracuje na opravdu ambiciózních náhradách (a to už se o příchodu Plavšiče i Schranze vědělo). Psal to tady, pokud se nepletu, Navyseals, který má obvykle správné inside informace.
Takže zatím jsme velmi dobře vzali "zadarmo" 2 opravdu zajímavé hráče + 1 jako pokus o oživení, ale v případě prodeje někoho z klíčových hráčů se čeká příchod adekvátní náhrady, něco ve stylu kvality Bah za Cufa. Hráč, který bude okamžitou posilou. Jsem přesvědčený, že v případě prodeje Simy a Petera minimálně jeden takový zahraniční hráč přijde (pravděpodobně až v pokročilejší fázi přestupního okna).
A na tuto úvahu pak navazuje moje myšlenka, na co teda podpis další smlouvy pro Micka, když i při nepřestupu žádného dalšího hráče na křídla a při prodeji obou opor (Peter a Sima) budeme mít na tu pozici o 1 hráče navíc než loni (Ekpai). A už loni odkopal Mick naprosté minimum. Protože takový Oscar se najednou vyhoupl a když se rotovalo na kraji hřiště, šel primárně on (levá strana), nebo na jaře pak rotoval Maso (pravá strana).
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Kmotr (přítel SN) před 3 lety 24.06.2021 17:07 |Aha, tak to jsem nejak nezachytil, ze to bylo takhle. Myslel jsem ze za penize ze Simy by se koupil ten stoper a Krmencik. Pokud by prisel jeste nekdo, tak by asi taky musel jit nekdo hostovat (Mick, Ekpai?). A nezapominej, ze oproti minule jsme minus Provod v zaloze, kam se muze stahnout Oscar a uz tam mas misto pro Ekpaie. Navic je tu Euro, takze na zacatku potrebujes jine hrace, kteri zaskoci za unavene reprezentanty u kterych se s enormni zatezi zvysuje sance na zraneni.. navic videli jsme jak to vypadalo s Arsenalem..
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
mig52 před 3 lety 24.06.2021 20:57 |Za prodej Simy má být akademie, pokud vyjdou ty pozemky.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
butters před 3 lety 24.06.2021 12:53 |Já vidím logiku v tom, že nemůžeme mít 25 hráčů s ambicí hrát v základu. Hráči jako van Buren, Tecl nebo dřív Frydrych jsou srozumění s tím, že odehrají v sezóně třeba jen 25-30 % minut, většinou z lavičky nebo základ v papírově lehčích zápasech. Do téhle role jsou určitě vhodnější tihle (skoro)třicátníci než mladí hráči, kteří pro svůj rozvoj potřebují co nejvíc hrát.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
deny91 před 3 lety 24.06.2021 16:32 |Všimni si, že to nestavím do roviny: proč Mick, když mohl za něho sedět na lavici nějaký odchovanec (jak to někteří zjednodušeně staví). Naopak podporuju naši politiku hostování pro nejnadějnější hráče, aby se rozvíjeli v dospělých soutěžích, kde budou pravidelně nastupovat.
Taky souhlasím s tím, co jsi napsal ohledně Micka nebo Standy. Nicméně na co jsme pak přiváděli Ekpaie, když je tady ten Mick? A co budou dělat Schranz a Plavšič? Ti 3 přišli a nikdo neodešel. Navíc bylo předestřeno, že za případné odchody Simy nebo Petera mají přijít ambiciózní náhrady, na které si ale musíme nejdříve prodejem vydělat. A i kdyby oba odešli a nepřišla žádná náhrada, pak jsme pořád v plusu u Ekpaie. Tak si říkám, jestli fakt potřebujeme toho Micka, když přišel Ekpai na stejnou pozici a bude mít asi i stejnou roli v týmu podle jeho výkonnosti v minulých letech.
Prostě se tomu snažím porozumět, ale zatím mi to nevychází. Čekal jsem když tak příchod Ubonga právě kvůli konci smouvy Micka.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Srdcar114 před 3 lety 24.06.2021 12:12 |Van Buren do širokého kádru patří. Je už na soustředění.Jen mě překvapuje,že tam nejsou někteří černoušci a Stanciu.Ten EURO nehraje,hrál jen přípravný zápas s Anglií a navíc měl týden volna koncem sezony.Není to ale kritika,trenéru Trpišovskému věřím.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
butters před 3 lety 24.06.2021 12:47 |Mně to přijde logický - Stanciu a někteří Afričani po sezóně reprezentovali a až pak šli se zpožděním na dovolenou, tak dostali týden nebo dva navíc. Konkrétně Stanciu odehrál od 16. ledna za klub a reprezentaci 32 zápasů (drtivou většinu v základu), takže jemu delší volno určitě prospěje.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
martyni (přítel SN) před 3 lety 24.06.2021 15:19 |Jsem rád. Mick asi bude spíš náhradník, než hráč do základu, kterej by měl stabilně top výkonnost. Ale tuhle roli potřebujeme a Mick jí plní výborně.
Mimochodem líbí se mi rozhovory s Mickem, výborná angličtina, je vidět, že je to inteligentní kluk. Trochu to kontrastuje s jeho projevem na hřišti, kdy někdy to rozhodování není úplně nejlepší a někdy je pomalejší..:). Ale tak nikdo není dokonalej a třeba mu pořádná příprava pod Trpišem pomůže k lepší herní pohodě.
Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2021 15:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsem rád. Mick asi bude spíš náhradník, než hráč do základu, kterej by měl stabilně top výkonnost. Ale tuhle roli potřebujeme a Mick jí plní výborně..
Skrýt původní komentář
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Jachym před 3 lety 25.06.2021 10:49 |Výborná angličtina u někoho z Nizozemska mě ani moc nepřekvapuje. Pro Nizozemce nebo Seveřany je angličtina coby rovněž germánský jazyk na učení daleko snazší. Podobně se naopak Čech snáze naučí třeba rusky. Jinak si myslím, že někdy je Mickovo rozhodování naopak moc rychlé:-) Ale i já jsem rád, že tady zůstává z důvodů, které tady byly už mnohokrát zmíněny.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
knl66 (přítel SN) před 3 lety 26.06.2021 13:20 |Rozhovory ve výborné angličtině... Nebylo by lepší, kdyby po šesti letech ve Slavii mohl dát rozhovor i v alespoň mizerné češtině?
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Navyseals před 3 lety 24.06.2021 17:20 |Můžete žehrat na jeho koncovku, ale z herního hlediska je to nadprůměrný ligový hráč. Který je ochoten plnit roli náhradníka a hlavně dokáže týmu z lavičky pomoci. Navíc je to univerzál a má dost zkušeností. Nechápu, jak někdo může pochybovat o smyslu tohoto prodloužení.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
Edenjejenjeden před 3 lety 24.06.2021 17:27 |Navíc jako střídající hráč on tu hru vždy dokázal oživit , ihned se vždy dokázal zapojit do hry , a vybojoval spoustu faulů na svojí osobu . Kdyby k tomu byl ještě střelec od pánaboha , tak už u nás dávno není . A evidentně i zapadl do kabiny a plně si uvědomuje svoji roli v týmu . Když by bylo v mužstvu dvacet egoistů , byt sebelepších , tak mančaft jako celek , fungovat nebude .
Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2021 17:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Navíc jako střídající hráč on tu hru vždy dokázal oživit , ihned se zapojil do hry , a dokázal vybojovat spoustu faulů na svojí osobu . Kdyby k tomu byl ještě střelec od pánaboha , tak už u nás dávno není . A evidentně i zapadl do kabiny a plně si uvědomuje svoji roli v týmu .I takoví hráči jsou potřeba ....
Skrýt původní komentář
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
mig52 před 3 lety 24.06.2021 22:27 |V celku souhlas, jen bych ve slově nadprůměrný škrtl předponu nad.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
kexholm před 3 lety 26.06.2021 07:51 |Že má třeba někdo jinej názor nebo jiný nároky na hráče? A i podle statistik je Mick mizernej, takže proč by někdo nemohl mít jinej názor? Koupili jsme Schranze, Ekpaie, Plavšiče a ještě prodlužejeme nególovýho Micka, který ještě dost akci "zadrbe"? Ale přesto chápu že jsou lidi jako ty kterýmu stačí to co Mick u nás předvádí a jsou s ním spokojený, ale třeba mě to nestačí, nevěřím že už se zlepší a to co u nás předvedl je pro mě málo.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
PetCC před 3 lety 27.06.2021 21:19 |A odejdou Sima, Olayinka, Masopust a kdo bude na kraji na střídání?
A když je navíc zapracovanej do týmu, tak co?
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
FanatikSKS před 3 lety 24.06.2021 19:43 |Tak když si vezmu Milana Škodu, tak první tři sezóny, to byl hráč co také neproměňoval šance a často hrál špatně. A myslím si, že plno z nás ho posílalo do divize. Ale on se( a nevěřím, že s tím ještě nikdy nikdo počítal) v devětadvaceti prostřílel až do klubu kanonýrů. Mickovi je 28 a do šanci se dostává. Úplně klidně se může stát, že se chytne a bude dávat gól za gólem. A když ne, tak by i tak chtěl v týmu každý. Je to hráč, co by za druhého padnul a JiT to dobře ví. Tak Micku hodně štěstí.
Re: Mick van Buren prodloužil smlouvu do roku 2023.
o5aradecek před 3 lety 24.06.2021 20:19 |Překvapení, ale příjemné. :-)