Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Další posilou je Ubong Ekpai

Slavia oznámila příchod třetí letní ofenzivní posily. Smlouvu na tři roky podepsal 25letý nigerijský křídelník Ubong Moses Ekpai.

Ubong Ekpai se v české republice objevil v roce 2016 coby posila Slovanu Liberec. Tehdy dvacetiletý borec patřil Izraelskému Maccabi Haifa, ale tam si díky velkému množství cizinců nikdy nezahrál. Liberečtí, které v té době vedl trenérský štáb Jindřicha Trpišovského, jej přivedli na roční hostování s opcí a během ligové sezóny zaznamenal čtyři branky.

Po povedené sezóně následoval přestup do Fastavu Zlín, který měl coby vítěz Českého poháru jistou skupinu Evropské ligy. Bilance sedmi ligových gólů znamenala opět vydařený rok a další stěhování, tentokrát do Viktorie Plzeň, která jako mistr ligy měla zajištěn start v základní skupině Ligy mistrů.

Tady se příběh zadrhl, Ekpai se v Plzni neprosadil a poslední dvě sezóny strávil na hostování v Dynamu České Budějovice.

Do Slavie přichází jako volný hráč po vypršení smlouvy.

Určitou zajímavostí je, že na málokterý klub měl Ubong v lize tak nabito, jako na červenobílé. Z dvanácti ligových gólů nastřílených v nejvyšší soutěži hned tři vstřelil v soubojích se Slavií. Pamětníci si vzpomenou na ránu do sítě Jiřího Pavlenky, která v sezóně 2016/17 znamenala remízu 1:1, což byla značná komplikace pro tým vedený Jaroslavem Šilhavým na cestě za titulem. O rok později potom v poslední minutě šokoval celý Eden, včetně trenéra Trpišovského, který zažíval první půlrok an červenobílé lavičce, když Zlínu vystřelil výhru 2:1. Gól za české Budějovice v prosinci 2019 už červenobílé body nestál a pouze mírnil jihočeskou prohru 1:4.

Sportovní ředitel Jiří Bílek:Věříme, ze Ubong vhodně doplní náš kádr a naváže na velmi povedenou spolupráci s našimi trenéry.“

Ubong Ekpai:Slavia vyhrála ligu, takže očekávám, že je před námi těžká sezona. Budeme muset hodně bojovat, abychom opět dosáhli všeho, co chceme. Mým snem je se Slavií obhájit titul, pohár, vyhrát zde všechny trofeje! Těším se na spolupráci s realizačním týmem. Trenér Trpišovský je jako můj otec, hrál jsem pod ním už v Liberci, zná mě dobře a oba víme, co od toho druhého čekat.

Komentáře (198)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    damade     před 3 lety 23.06.2021 14:58 |  
    5 0

    Proč ne. Přichází zadarmo, takže tim, kromě pár drobáků z rozpočtu na výplaty, nic neztratíme. Velký očekávání nikdo asi nemá, takže muže jen překvapit.

  2. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    JS (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:00 |  
    11 14

    Smysl tohohle přestupu mi uniká. To tady rovnou mohl zůstat Malínský, kterýho stejně platíme.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      witty13     před 3 lety 23.06.2021 15:09 |  
      8 7

      Unika mi to stejne jako tobe. At uz mohl zustat Malinsky, nebo Hellebrand nemusel do budejovic. Teoreticky i Matouska jsme mohli stahnout a vyzkouset na kridle… chapu ze Trpis ho zna, ale to znal i Malinu a jak to dopadlo… pri nasich kmenovych hracich platit dalsiho… takhle se tady loni obhajoval Karafiat - ze je prece zadarmo… a pak platime 50 chlapu…

      I tak budu verit ze realizacni tym vi co dela a snad to nebude dalsi preslap

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 15:13 |  
        6 2

        Já to vnímám jako pokus "trefit jackpot" - ve smyslu, že za daných podmínek (zdarma po konci smlouvy a určitě ne za astronomickou smlouvu) přichází hráč, ve kterém trenér vidí potenciál na velký progres. A byla by škoda to nezkusit.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          witty13     před 3 lety 23.06.2021 15:20 |  
          6 9

          No, ale smlouva na tri roky? Bude mit, pri soucansnych platech v A-tymu neco kolem 200-300 tisic, tedy ty tri roky muzou byt take nejakych 7-10 milionu. Nebyly by tyhle penize lepsi v mladezi, kdyz mame Matouska a Hellebranda, kteri jsou oba mladsi, a oba maji, alespon dle meho vetsi potencial?


          Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 15:21) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                před 3 lety 23.06.2021 15:24 |  
            5 2

            Ten, kdo platí, ten poroučí. V tomto případě rozhoduje.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              witty13     před 3 lety 23.06.2021 15:26 |  
              5 5

              Na to nelze nic rict… ale nazor a pochybnosti nad ucelnosti tech penez vyjadrit jako fanousek mohu ne?:)

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    před 3 lety 23.06.2021 16:24 |  
                1 0

                Určitě. Čas ukáže, kdo měl pravdu ;-).

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 15:30 |  
            7 2

            Možná byly, možná nebyly, až čas ukáže ...

            V případě, že se nerozehraje do původní "liberecké/zlínské" formy tak si řekneme "tak jsme těch 7-10 mil. vyhodili a mohly se investovat do mládežníků, škoda".

            Pokud ale vystřelí (u kolika hráčů už nás takhle JT překvapil) tak to bude vnímáno jako geniální tah.

            Kdo nic nezkusí, ten sice nic nezkazí, ale taky většinou nic nezíská ;-)

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              witty13     před 3 lety 23.06.2021 16:40 |  
              1 5

              Kdo sbira halire, ma potom talire. Nejsem tak mlady abych nepomatoval roky, kdy Slavia hracum dluzila, a treneri u mladeze zustavali z citovych duvodu. Proto mi tohle hazeni milionama, ackoli nejsou moje proste neni po chuti. Obecne plati, ze nejlepsi investice je do deti. Mohli jsme “zkouset” ziskat vic prave z nich, zvlast, kdyz na kridle nas bota netlaci (spis bych uvital pravyho beka na lavku a masicka nechal na kridle) a mame nase kmenovy hrace, kteri maji imho vetsi potencial.

              Ze nas umi nasi treneri prekvapit vim, a budu jim verit, ze to zvladnou i s Ekpaiem, ale proste porad nechapu tu smlouvu na 3 roky. Jeden rok s automatickym prodlouzenim “kdyz” bych pochopil a nerekl bych ani slovo.


              Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 16:41) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Gino     před 3 lety 23.06.2021 16:18 |  
            3 0

            Pokud bude aspon trochu hrat, tak ho za tech 7-10 milionu klidne za rok/dva prodame, takze na tom, pokud vezmeme v uvahu tve pocty, jeste vydelame. Tak co ti vadi?

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Gino     před 3 lety 23.06.2021 16:19 |  
            3 1

            Pokud bude aspon trochu hrat, tak ho za tech 7-10 milionu klidne za rok/dva prodame, takze na tom, pokud vezmeme v uvahu tve pocty, jeste vydelame. Tak co ti vadi?

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              witty13     před 3 lety 23.06.2021 16:32 |  
              7 7

              Promin, jsem nevedel ze je to takto jednoduchy :) nechal jsem si mysl zaslepit Pokornym, ktereho jsme platili donedavna (nebo snad jeste platime?), Karafiatem, a Malinskym, ktere jsme pribedli take zadarmo nebo “vyhodne” a ktere porad platime, a take neco malo odehrali :) zatim tyhle obchody mluvi proto nam

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 18:29 |  
                4 2

                Proč pořád argumentuješ Malinou, který se prostě neprosadil díky tomu po čem voláš - posadil ho teenager, a navíc se prodá za plus minus za co přišel?Na tom není ani Ň kazovýho.

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 18:47 |  
                  3 3

                  Prodán bude za polovinu pořizovací částky.

                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 09:20 |  
                    1 0

                    Ok, díky. V tom případě se to da vzít jako mene vydařené. Za mne ale porad ne Baluca za vyssi desitky mega. A podaril se zobchodovat. Ja to prostě neberu jako takovy fail aby se tu Malina uvadel jako prototyp mrhani zdroji.

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 09:55 |  
                      1 0

                      Ano, po ekonomické stránce jsme se vším všudy u něj mínus zhruba 10M Kč, což u Baluty bylo horší, ale mě zaráží jiné věci. Baluta tady nebyl na přání trenéra a od prvního rozhovoru šlo cítit, že Trpišovský ani vlastně neví kam s ním, což se pak ukázalo i na hřišti, ale zpět k Malinskému.
                      Není zvyklý (neakceptuje) roli dvojky na svém postu, opravdu takového hráče v týmu chceme? Měl někdy/má vůbec kvalitu na to, aby byl ve Slavii jedničkou na kraj zálohy? Já jsem na obě otázky odpověděl ne. Ano, měl odejít Masopust, a tím se mu uvolnit cesta, nakonec Masopust ''odešel'' z PZ na PO, ale i kdybychom žádného Simu z Táborska nevytáhli, tak Malinský za mne nemá kvalitu na to, aby byl číslo jedna na pozici pravého záložníka ve Slavii, což ukazoval ve všech startech za Slavii, kdy ani jednou nepodal alespoň průměrný výkon.
                      Nakonec jsme po půlroce nad ním zlomili hůl, stejně jak nad Karafiátem, který měl výhledově nahradit Kúdelu. Malinského jsme nahradili van Burenem, který podzim strávil s Budějovicích (8 zápasů, 1 gól a 2 asistence).

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  mig52     před 3 lety 23.06.2021 20:20 |  
                  4 3

                  Třeba proto, že tu vznikl mýtus, že JiT udělá fotbalistu z každého, koho přivede. Jistě, Jindřich je skvělý trenér, který neuvěřitelně pozvedl Slavii a dopřál nám prožít neskutečně krásné chvíle, ale ta řada hráčů, které přivedl a nechytli se, je docela početná.


                  Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 20:21) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 20:55 |  
                    2 2

                    A dochazi ti ze spousta tech hracu sem chodi i proto, ze drazsi a LEPSI mu nikdo nekoupi? Treba proto, ze tim resime jen casove omezeny zaskok za nekoho zraneneho atd. Tak proste vybere nekoho z xy cenove dostupnych hraci u kterych vi, ze muzou pomoc ale proste se s nimi dlouhodobe nepocita? A to vsechno s posvecenim ci dokonce na popud vedeni. Ano, i tahle moznost existuje. Fakt nerozumim, co se to tu rozjizdi za ujetou “filosofii”. My mame nabidky asi na 18 hracu v hodnote desitek milionu euro, vyhrali jsme neporazeny ligu, potreti za sebou, k tomu double.. a tady nekdo resi jestli ca 5 hracu pod smlouvou na hostovani neni uz pruser? VAZNE??? Pali vas dobre bidlo?

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Fačín     před 3 lety 24.06.2021 07:17 |  
                      2 1

                      Naopak, má správné otázky jako správný hospodář. Jestli nevidíš, že těch hráčů, kteří se na přání Trpišovského přivedli, neprosadili se a zase odešli (ale pořád jsme je platili) už je fakt docela dost, tak jsi poněkud zaslepen.

                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                        Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:16 |  
                        0 2

                        Jeste jednou: myslis, ze by tady Trpisovsky mel radsi Kacarabu nez Deliho? Takze kdyz mu vedeni neprivede Deliho ale necha mu tu Kacarabu (aby tu aspon nekdo byl), kteryho za pul roku posleme na hostovani protoze se uzdravi Hovorka, tak to taky bude “hrac, ktery se privedl na prani Trpisovskeho” ? Fakt je tohle nutne vysvetlovat dvakrat?

                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                        Hesmir (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:18 |  
                        0 1

                        a neni jich ,,dost,, treba i proto jak velkou fluktuaci hráčů celkové v SKS máme? ja uz pomalu nevyjmenuji pocet stoperskych dvojíc, co se tu protočily od nastupu JT. v tomto ohledu jsme se vykoupenim tymu Liberce stali větším libercem. ac tedy asi jen diky tomu jsme stále úspěšní, jinak by KJ vystrizliveni uz dávno přišlo...

                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                          witty13     před 3 lety 24.06.2021 10:45 |  
                          3 2

                          Fluktuace je obrovska. Ale vsimni si jedne veci. Z hracu privedenych za JiT odesli se zhodnocenim Alex Kral a Vlada Coufal. Nekteri dalsi jsou neuveritelne vynosna investice, ktera se zuzitkuje minimalne na prize money, a ma stale potencial se prodat. Ale ostatni prodani hraci, Soucek, Zmrhal, Deli, MNN - ti tu byli uz pred JiT. Samozrejme, pokud v tomto predtupnim obdobi odejdou Olayinka, Sima a nedejboze nekdo dalsi, tak se ty vahy zacnou prehupovat na strnu JiT - ale taky jsme ty soucasne hvezdy nakoupili za vice jak 300 milionu, a na platech (a premiich za LM a EL) jsme jim zaplatili minimalne dalsich 200. Tedy celkova bilance je tedy zaporna (cca tak 150 milionu), s velkym potencialem zhodnoceni.

                          Ja verim ze JiT ten potencial vyuzije a zhodnoti, ale je tam na muj vkus az moc preslapu. A malo snahy nekterym dat jeste sanci (Matousek, Hellebrand, Karafiat). Misto toho prijde Ekpai (na tri roky!!!) a to je podle to, co tady vidi a kritizuje vice lidi.

                          Samozrejme ale doufam, ze se vse bude jen darit a budeme se Slavii stale mirit vstric lepsim zitrkum.

                          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                            Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 11:05 |  
                            0 2

                            Pockej, jako ze do tohohle souboru nechces Trpisovi pripsat Soucka? Dyt on si ho vzal do Viktorky, piplal si ho i v Liberci. Zkratka je to jeho “dite”, kdyby nebyl ve Slavii, tak by si ho sem Trpis na 100% privedl a jeho zasluhou jsme ho prodali za tolik penez. Takze ta celkova bilance je kladna..

                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                              witty13     před 3 lety 24.06.2021 11:12 |  
                              0 1

                              Soucka jsme privedli v jeho cca 12 letech, a uz pred prichodem Trpise hral. Myslim, ze mel tak velky potencial, ze by i bez Trpise byl venku. Uz pred hostovackou v Liberci nastupoval stabilne za nas, a hostovat sel protoze Silhavka dal MNN na defenzivniho zaloznika, abyl mel Suk vytizeni. Trpis mel v jeho vyvoji zasadni vliv, ale to pak muzes takto relativizovat vsechny prestupy. Proste to nebyl hrac, na ktereho by Trpis ukazal a rekl kupte ho do Slavie.

                              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 11:49 |  
                                0 1

                                No ja si pamatuju, ze mel prave velmi spatny potencial v ocich vsech tehdejsich treneru. Nechteli ho prakticky nikde, az si ho nakonec nechal Trpisovsky, ktery z nej udelal fotbalistu pro prvni ligu a pozdeji i evropsky top fotbal. Pocitat Trpisovi penize za prestupy hracu a nezapocitat tam ten nejdulezitejsi jen proto, ze shodou okolnosti ho teda kupovat nemusel i kdyz je nas slunce jasne, ze by si ho do Slavie koupil, je mimo moje chapani a jakykoliv vysledku tve konsteukce je z meho pohledu pak chybny. Ale samozrejme respektuju tvuj pristup, delaj jak uznas za vhodne. Myslim ale, ze i v klubu dekuji za prachy za Soucka v prvni rade Trpisovi.

                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                  Fačín     před 3 lety 24.06.2021 12:54 |  
                                  1 2

                                  Ne ne, už když mu bylo ještě pod 18, tak tehdejší trenér juniorky (možná Řehák nebo Hyský) odpověděl na dotaz, kdo má největší potenciál z hráčů juniorky se prosadit ve velkým fotbale, tak řekl Tomáš Souček, zcela jednoznačně. Na půlroční hostování do Liberce šel jen proto, že na jaře byl velkou hvězdou na DM Ngadeu, který byl prakticky neposaditelný a Souček potřeboval hrát. Tomáš není žádné Trpišovského "dítě", je to hráč, který se zlepšuje průběžně a neustále nehledě na to, kdo ho zrovna trénuje. Protože je cílevědomý, pracovitý a pokorný.

                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                  witty13     před 3 lety 24.06.2021 13:14 |  
                                  0 1

                                  Jak pise i Facin nize, Soucek mel potencial vzdy. Nikdo urcite nevedel ze bude takova hvezda, ale jeste pred zizkovem ho vytahl Koubek do A-tymu. To ho podle tve logiky muzeme pricist Koubkovi a Berankovi, kteri ho v zime/lete 2014 vytahli do pripravy A-tymu. A nebo Ciprovi, kterej v dobe, kdy mu bylo 12, velel skautingu SKS. A nebo Dumlovi, kterej mu dal prvni sanci v lize. Ano nejde uprit zasluhy Trpise na pokroku Tomase Soucka. Ale nelze zaroven rikat ze bez Trpise by Soucek byl nechteny hrac i pro zizkov. Uz v sezone, kdy Trpis prichazel do Slavie byl Suk platnym clenem tymu ktery tehda vykopal skupinu EL.

                                  Ja mluvil o hracich mimo SKS na ktere Trpis ukazal, ze je chce, respketive prisli za jeho “vlady” nad tymem.

                                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                    Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 13:28 |  
                                    0 1

                                    V poradku, mas na to svuj pohled. Ja zase svuj. Jak jsem cetl Soucka nechteli ani ve Frydku ani ve Vlasimi a vzal si ho az Trpisovsky. Nebyt Trpisovskeho zadny jiny trener by z nej podle me neudelal takovy “diamant”. Hlavne se to uz ani nedozvime, protoze to proste udelal Trpisovsky. Takze delat nejakou celkovou financni a prestupovou bilanci a nezahrnout tam to nejpovedenejsi - Soucka - mi nedava smysl. Ale netreba to dal rozebirat, respektuji tvuj pohled na vec. Diky za diskuzi.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Corfe     před 3 lety 23.06.2021 15:15 |  
      11 2

      Smysl je v tom, že Jablonec Malínskýho od nás chtěl jako součást protihodnoty v rámci přestupu Schranze, tak ho dostal. Taky neskáču z Ekpaie radostí do stropu, ale proč by nemohl dostat šanci? Současný realizák má zatím výrazně více povedených než nepovedených přestupů, tak proč mu nevěřit?

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:25 |  
        2 6

        Protihodnota byl Zelený, Malínský tam hostuje s opcí.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Lord     před 3 lety 23.06.2021 15:26 |  
          6 1

          Povinnou opcí

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Ragnarok     před 3 lety 23.06.2021 19:13 |  
        4 3

        Na počet kusů ten poměr povedený/nepovedený přestup bych si tedy zase tak jistý nebyl. Nepovedené přestupy jen z hlavy: Karafiát, Malinský, Yusuf, Tijani, Hovorka (hráč, který nesehraje ani 20% zápasů a jeho anamnéza byla známa dopředu není povedený přestup a ne, jedním předskočením Lukakua se opravdu nezaplatil), Pokorný, Zelený, Takács, Matoušek, Baluta, zatím Helebrand, Beran.
        Jenže výsledky mají nejlepší v dějinách a Ekpaie znají, není to nákladné, navíc se čeká odchod Simy a Olayinky, takže to dává perfektní smysl.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          novimex     před 3 lety 23.06.2021 22:31 |  
          0 1

          S tím Olayinkou to není žádná hitparáda, protože v současné době ho nikdo za požadovaný peníz nechce

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Corfe     před 3 lety 24.06.2021 10:31 |  
          1 0

          Záleží, co pokládáš za nepovedený přestup. Za mě jsou nepovedené přestupy za Trpišáka Pokorný, Baluta, Matoušek (zatím), Hellebrand (zatím), Júsuf, Malínský.

          Tijani byl podle slov Tvrdíka investiční nákup a nebýt jeho zranění, tak jsme ho mohli po podzimu výhodně brát s několikanásobným ziskem. Karafiát přišel zadarmo a určitě nemá moc vysoký plat a třeba se ještě ukáže. Malínského prostě posadila kombinace neodchodu Masopusta a nástupu Simy. Zeleného ani Hovorku bych za neúspěšný přestup rozhodně neoznačil, své si odehráli a Hovorka toho rozhodně dokázal víc než "jedno předskočení Lukaka". Za 2 roky tu odehrál 28 soutěžních zápasů (ano, být zdravý, mohlo jich být třeba 70), ale z toho 9 v LM/EL a hlavně oba zápasy s Kluží, kde moc pomohl. Už jen tím se zaplatil!

          A seznam vyloženě povedených příchodů je výrazně delší, když to vezmu chronologicky, tak Kolář, Kúdela, Coufal, Olayinka, Traoré, Ševčík, Masopust, Král, Holeš, Stanciu, Provod, Zima, Lingr, Kuchta, Bah.

  3. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Nosorozec     před 3 lety 23.06.2021 15:00 |  
    6 4

    Za mě rozporuplná posila. V době, kdy hrál za Zlín, bych ho k nám hnedka bral, ale poslední rok byl z jeho strany vysloveně trápení. Přijde mi to jako posila z dob Lešky; hráč je zadarmo, tak po něm sáhneme. Doufám, že z něj Trpiš udělá znovu toho dravýho nebezoečnýho Ubonga, ale nemyslím si, že by se to stihlo dřív než za půl roku.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      JS (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:04 |  
      4 10

      Lešky nebo Řebíčka. Úplně mám před očima toho Vošahlíka nebo Vukadinoviče.

  4. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Lord     před 3 lety 23.06.2021 15:02 |  
    10 1

    Tak hodně štěstí, a zavři nám všem hubu.

  5. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:03 |  
    5 3

    Tříletá smlouva je za mě velké překvapení.

  6. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:04 |  
    7 4

    Věřím Jindřichovi, že ví, co dělá. Asi to chvíli potrvá, než ho vyladí, ale nepochybuju o tom.

  7. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 15:17 |  
    8 10

    Kolik hráčů máme vůbec pod profesionální smlouvou? Kolik jich platíme? Abychom vůbec jednou sehnali hostování pro tolik hráčů... A ještě hradit část platů...

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 15:30 |  
      3 10

      Slušnej bullshit :-)

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 16:37 |  
        1 9

        Hm, a kolik profi hráčů máme, to asi nevíš, co?

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 16:39 |  
          6 6

          Vím, zajímá tě celkový počet v A nebo chceš vědět i kolik hráčů má smlouvu v B a dorostu? A stačí ti číslo nebo i jmenný seznam?

          Pak by to chtělo si ještě vyndat hlavu z míst, kde slunce nesvítí a položit si otázku kolik hráčů pod smlouvou mají zahraniční kluby :-)

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 16:42 |  
            4 6

            Tak díky a zase někdy na viděnou při podobném věcném dialogu.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 16:44 |  
              6 5

              Snad radši ani ne :-)

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Andreas     před 3 lety 23.06.2021 19:08 |  
          1 5

          Ty ano?

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            knl66 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 19:37 |  
            3 2

            Nevím. Právě proto jsem se ptal.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Kábě     před 3 lety 23.06.2021 15:39 |  
      8 8

      Začíná to být jako za časů Karla Jarolíma. Tak snad se někoho ještě zbavíme… :)

  8. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Marcelo10     před 3 lety 23.06.2021 15:25 |  
    5 4

    To je teda prekvapeni. Prvne se mluvilo o tom, ze na smlouve jsme dohodnuti, ale dostane ji az po soustredenich - po zkousce. 3 leta smlouva..no. Jo, tak snad JiT vi, co dela :) a o tom nepochybuju. Dokonce i finance uz resime vice nez driv, takze jsme si urcite jisti, ze se takovy prestup vyplati.
    Za me..ja o tom prestupu fotbalove nepochybuju. Hrac jde zadarmo k trenerovi, kteryho zna. Muze to byt jackpot. Ale spis me desi, kolik hracu mame pod smlouvou.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 15:26) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Harvey     před 3 lety 23.06.2021 15:33 |  
      3 7

      Od začátku byly z klubu jasné informace, že Ekpai dostane smlouvu a s jeho příchodem se počítá na 100 %. Trpišovský z minulosti ví, co Ekpai umí a je přesvědčený, že jeho potenciál je mnohem větší než to, co zatím v naší lize předváděl.

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Marcelo10     před 3 lety 23.06.2021 15:38 |  
        3 0

        Ja mel informace, ze smlouva je nachystana a domluvena. Ale ze se podepise pripadne po spustredeni. Evidentne nebyly spravne :) nic vic, nic min.

  9. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Juventus turin     před 3 lety 23.06.2021 15:28 |  
    1 3

    Super práce Slavia

  10. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    fleder     před 3 lety 23.06.2021 15:52 |  
    12 3

    Proč ne.
    Za mne přestup z kategorie lowcost /neberu dle kvalit či nekvalit hráče/ stylu proč to nezkusit. Hráč po skončení smlouvy jinde, nebude mít ultra velký plat na poměry SKS, max. navíc nějaký podpisový bonus a provize agentovi. Žádný nákladný výkup.
    Bud se chytne a bude posilou i s potenciálem ještě jednoho většího přestupu ven a nebo to nebude ono a pak celkové náklady na hráče nebudou tak enormní, jako u jiných posil.

    Hráč v ideálním věku /25/, nemusí se adaptovat na ligu, stále ještě má potenciál /byt poslední angažmá nic moc/, JiT ho dobře zná a naopak, rozšíření grupy černých kluků a jejich mikroklima. Za mne ho beru jako doplnění kádru, ne jako adepta na okamžitý základ.
    A zjevně to je i příprava na pravděpodobné odchody krajních hráčů, ať Simy /tam bych bral jistotu/ nebo P.Olayinky /dle Jardy T. velmi velmi pravděpodobné/.
    Opět se ukázalo, že pro styl, množství zápasů a zátěž hráčů u nás je prostě třeba počítat se širším kádrem, budeme zase hrát 3 soutěže, stále tu je strašidlo COVID, třeba počítat i s nějakým zranění /bohužel/. Letošní sezona byla obrovsky náročná, příští nebude výjimka.
    Pokud si JiT vyhodnotil, že zatím mladý kluci na pravidelný základ nemají a je pro ně lepší, aby pravidelně hráli jinde /viz hostovačky/, než paběrkovali u nás na pár minut, předpokládám, že ví, co dělá. Podobný postup se osvědčil. Mladej si čuchne u nás, zjistí, co chceme, co se od něj čeká a co potřebujeme v A teamu, pak jde na hostování, aby se vykopal v 1. nebo 2. lize a PAK se může prosadit u nás.
    S tímhle problém nemám, imho lepší, než postup přátel z 2. břehu...Vitík v 17 kiks za kiksem /včetně repre na ME, kde na to absolutně neměl/, Karabec si přes Dočkala čuchne na pár minut...jen mají oba těžkou mediální tlačenku od agentů a spřáteleného plátku pana majitele.

  11. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Ondráš     před 3 lety 23.06.2021 16:19 |  
    4 8

    Takže to nebyl vtip...

  12. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Qope     před 3 lety 23.06.2021 16:34 |  
    12 0

    Bez jakékoliv nadsázky, mile mě překvapil první jeho rozhovor tady. Fajn odpovědi, žádné vykrucování. Těším se co předvede na place. Vítej chlape.

    • Re: Slavia - CB 4-1 15.2. 2019

      Markus     před 3 lety 23.06.2021 16:46 |  
      2 0

      To trefil moc pěkně :)

      • Re: Slavia - CB 4-1 15.2. 2019

            před 3 lety 23.06.2021 16:47 |  
        0 0

        A ještě Béřa asistence :D.

    • Re: Slavia - CB 4-1 15.2. 2019

      Edenjejenjeden     před 3 lety 23.06.2021 16:53 |  
      2 1

      Jo to byly časy , plnej stadion , Milan na hrotu . A mimochodem v sestavě Budějovic hrál tehdy kromě Ekpaie , taky jistý Ivan Schranz :-)

  13. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Markus     před 3 lety 23.06.2021 16:43 |  
    3 0

    Přeji mu hodně zdraví a ať nám ukáže co umí. Po tom, co tu o něm vše padlo jsem hodně zvědavý, jaká bude realita, kdybych dal na ty řeči, tak on vlastně může jen příjemně překvapit.

  14. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    visitor23 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 16:44 |  
    5 0

    Po Epaivi pro mě další překvapeníí v podobě prodloužení smlouvy Mickovi.

  15. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        před 3 lety 23.06.2021 16:48 |  
    5 0

    Navíc je tomu klukovi pouhých 25 let, věřím, že na něm vyděláme. Pakliže tedy nemá zfalšovaný rodný list a není mu o deset let víc. :)

  16. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Mikey     před 3 lety 23.06.2021 16:53 |  
    5 4

    Tak v zimě, nejdýl v létě jde na hostování do Liberce...

  17. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Dru Zeree     před 3 lety 23.06.2021 16:55 |  
    7 0

    Ok musím říct, že rozhovor s ním je super. Tak snad mu to půjde. Vítej

  18. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    jose01     před 3 lety 23.06.2021 16:56 |  
    2 6

    Irenko, já sa ptám proč

  19. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    gazza     před 3 lety 23.06.2021 17:01 |  
    2 10

    To máme splňovat kvóty

  20. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    butters     před 3 lety 23.06.2021 17:01 |  
    3 0

    Já od něj nečekám prakticky nic, takže překvapit mě může jen pozitivně.

    Problém vidím trochu v tom, že je to další hráč ze zemí mimo €U, nevím přesně, jaké jsou limity v soutěžích UEFA (snad 5 hráčů současně na hřišti nebo celkem v nominaci k zápasu?), ale právě kvůli tomu bych si tahle ne€U místa šetřil jen pro opravdu nadstandardní hráče a do téhle kategorie podle mě Ekpai nepatří.

  21. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    gazza     před 3 lety 23.06.2021 17:07 |  
    4 28

    Před rokem když jsme hráli s FC Midtjylland o ligu mistrů tak zde bylo 99 procent komentářů ,že který je tam vůbec dán atd..Co to sakra máme my ?Vždyť tam máme samé muslimy a afričany dnes.Kde jsou ti naší kluci z akademie?

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Qope     před 3 lety 23.06.2021 17:09 |  
      11 6

      :-D
      Tak a je to tu - ve Slavii máme muslimy, který zabírají místa našim klukum. Začni sbírat víčka a informuj Okamuru.

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 19:57 |  
        3 6

        muslim, nemuslim, ty to snad lustruješ? a kdo to řeší je debil stejně jak ty drsňáci co vrátili dannymu dres na bohemce, nebo komu to bylo

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          MarkMobius1983     před 3 lety 23.06.2021 20:25 |  
          1 0

          Altintopovi, ne?

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 20:29 |  
            2 2

            jojo ano

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      damade     před 3 lety 23.06.2021 17:23 |  
      9 1

      Ve Slavii je jen jeden muslim a ten v létě na 99% odejde. Česká kabina je pro český kluby hrozně důležitá a nechci znít jako nějakej blázen z BLM, ale co je špatně na tom, že tu bude běhat pár cizinců/černochů? Kde je problém?

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Ondráš     před 3 lety 23.06.2021 20:16 |  
        0 0

        Myslím, že dva.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Sherudan     před 3 lety 23.06.2021 19:12 |  
      14 0

      Ty jsi fakt chudák.
      Přitom bych s tebou shodl na tom, že české mužstvo by mělo stavět především na českých hráčích, ale to nemá co dělat s tím, odkud ten cizinec pochází nebo jak moc je opálený. A pokud se na daný post nenajde dostatečná kvalita v Česku, mám radost, když přivedeme třeba špičkového Afričana.
      Tímhle žbleptem jsi klesl na úrověn rudých buzen, řvoucích "Jude Slavie".

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 19:50 |  
      0 7

      Zřejmě tam je banda lemplů. Akademii zrušit nejsme MAn U,

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 20:28 |  
      9 12

      Za prve jsi rasisticky prase.
      Za druhe se evidentne vubec nezajimas o nas klub, kdyz nevis kde jsou kluci z akademie.
      Takze te vyzyvam: odevzdej vsechno slavistickeho co mas na vratnici, sem uz nepis a nikdy nikomu nerikej, ze si se nekdy snazil vetrit mezi slavisty..
      Diky

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 20:31 |  
        9 9

        Proč by byl rasistický prase? ty wole, běž se vosprchovat studenou vodu

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 20:42 |  
          7 11

          Zkus pouzit mozek, treba na to pak prijdes sam. Nebo zkus pouzit tu studenou vodu, tezko rict, co na tebe zabira…

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 20:46 |  
            5 9

            Já tam rasistickýho nevidím nic.

            Napiš mi co tam vidíš ty?

            Jinak mě neurážej, to nemám rád! děkuju

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Ondráš     před 3 lety 23.06.2021 21:01 |  
              2 5

              Já taky ne, lidem už hrabe.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 21:02 |  
              7 8

              Ja tam vidim rasistickeho to, ze rozdeluje hrace podle barvy pleti nikoliv podle jejich vykonosti ci jinych s fotbalem souvisejicich kriterii. V prispevku nize tu dokonce podsouva, ze se snazime plnit jakesi rasisticke kvoty ci co? Takze ano, jeho projev odpovida rasistickemu praseti, jestli ty to nevidis, tak je mi te lito, musi ti v zivote utikat spoustu veci..

              A k tomu poslednimu odstavci asi toto:
              “Ty woe ty me tady posilas pod studenou sprchu a pak tady delas damicku ci co?”
              Jako vazne? :D

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 21:04 |  
                2 7

                Podle barvi pleti?

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 21:28 |  
                  7 8

                  Ano, pise pod komentarem “Dalsi posilou je Ubong Ekpai”, evidentne se mu nelibilo cernossky slozene muzstvo danu a i u nas si stezuje, ze mame v tymu same africany a muslimy misto nasich bily kluku z akademie a ted se mu nezda, ze bereme dalsiho cernocha.

                  Vazne se musis ptat, jestli resi barvu pleti? To jsi tak hloupej nebo se tady jen snazis delat hloupeho, protoze te taky sere ze za nas nehrajou jen “cesky, bily, cisty kluci”, co?


                  Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 21:41) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 21:51 |  
                    1 7

                    :-)

                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    Ondráš     před 3 lety 23.06.2021 21:55 |  
                    5 6

                    Já bych taky radši viděl úspěšný tým plný odchovanců a českých hráčů, než třeba sebelepší výběr Afriky. Tak to prostě vnitřně mám nastavený a nevidím na tom nic špatnýho, ale pomalu se to sem bojím napsat:D Jinak proti černochům, asiatům a eskymákům nic nemám.

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 22:02 |  
                      3 8

                      Internetovejm hrdinům a bláznům se nemá odporovat, páč to skončí dvakrát přepisovanou A4

                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                        Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 22:21 |  
                        6 8

                        Jasne ty blazinku.. Ty ani “nepoznas”, ze tady gazza resi barvu pleti, tak uz se do tohohle rozhovoru radsi neplet, ty internetovej hrdino..

                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                          kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 22:57 |  
                          4 8

                          Budu psát co chci...

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 22:16 |  
                      6 7

                      Taky budu radsi, kdyz to budou kluc co prosli nasi akademii a je mi jedno jestli to budou cernosi, cikani, belosi co asiati.. Nechapu ale jak souvisi to, ze jsou to cernosi ci muslimove s tim, ze za nas nehrajou odchovanci? Jako ze kdyby za nas hralo 5 bilejch rumunu/srbu atd, tak je vsechno najednou v pohode? Fakt ti tohle prijde normalni?

                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                        wimpy     před 3 lety 23.06.2021 22:24 |  
                        7 5

                        Všiml sis, jak jsi překroutil gazzův původní příspěvek? Opravdu by ti konrétně z něj vyšlo, že pět bílejch rumunů by bylo v pohodě?

                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 22:41 |  
                          6 8

                          To jsem si teda vubec nevsimly, protoze za nas krome bilejch cechu hraje i spousta jinech bilejch cizincu, ktery teda taky zabiraj to misto tem nasim super bilejm a talentovanej odchovancum z akademie, takze jestli gazza teda neresi barvu pleti, tak by teda nemusel psat nic o barve pletit a proste napsat, ze sem jde k tem vsem cizakum (bez ohledu na barvu pleti), dalsi cizak.. proc si vybral jenom ty cerny (a muslimove samozrejme nesmi chybet!)?

                          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                            wimpy     před 3 lety 23.06.2021 23:00 |  
                            8 7

                            Gazzův příspěvek samozřejmě nebyl úplně korektní, ale rozhodně ho koušu líp, než tu tvoji manipulaci, popravdě, toho mám už po krk.

                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 23:48 |  
                              5 8

                              Popravde je mi uplne fuk, co kouses a ceho mas po krk. Manipulovat se tady snazite akorat vy, obhajci rasisty. Ano, nastval nas vsechny Kamara a cely angloamericky rasismus naruby, ale delat kvuli tomu, ze nevidis jasny “fuj, dalsi cernoch, ja chci ve slavii cesky bily kluky”, je jeste vetsi demence. Tak si ji tu spolecne uzivejte vy rasisti..

                              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                wimpy     před 3 lety 24.06.2021 00:00 |  
                                7 5

                                Kvůli takovejm inkvizitorům se ze mě snad ještě opravdu stane rasista.

                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 00:19 |  
                                  5 7

                                  Jasne, clovek co odsoudi rasistu te donuti byt rasistou :D
                                  Tyhle vymluvy zkousej na deti ve skolce, tam budes mit mozna uspech..

                                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                    wimpy     před 3 lety 24.06.2021 00:23 |  
                                    6 5

                                    Mám problém se identifikovat s týmem, v jehož kabině se nebude mluvit česky, s týmem, jehož hráči do svejch dvaceti let měli o Slavii nanejvýš minimální tušení.
                                    Naprosto ti netvrdím, že to musí bejt i tvůj problém, ale nechápu, proč sem vlítneš a pozurážíš všechny, kdo maj jen trochu jinej názor, než ty. Tyhle zastánce jediné možné pravdy, kteří nepřipouštěj žádnou diskuzi, už jsem zažil mockrát.

                                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 06:48 |  
                                      4 4

                                      Mam stejny problem i kdyz asi ne tak hluboky ale vlitnul jsem sem prave proto, ze tohle neni ten problem kterej ma gazza! Protoze ten zcela jasne napsal, ze mu vadi cernosi a muslimove, nikoliv cizinci bez ohledu na barvu kuze a dalsi zrejme latentni rasisti se to tu snazi bagatelizovat a to ke Slavii proste nepatri. Nevim co jsi zazil ale jestli si nekdy toleroval ci zlehcoval zjevny rasismus, tak tvy zazitky nemam duvod sdilet natoz s tebou souhlasit. Jasne, vsechny nas stve kam se tahle hypersenzitivni dobe vyvyji, ale tenhle pristup pozvolne tolerance rasismu/nenavisti vede jen k jednomu konci, ktery bysme jako lidstvo vazne nemeli opakovat..

                                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                        wimpy     před 3 lety 24.06.2021 09:23 |  
                                        3 3

                                        Vidíš, a já to vidím opačně. Gazza formuloval přesně tenhle problém, nekorektním jazykem, kterej je tu ovšem poměrně častej na všechny způsoby, měla se rozvinout debata na téma, zda má ve Slavii hrát to nejlepší nebo zda je nutné držet tu českou linii. Například třeba proto, že si přejeme, aby Slavia zásobovala i českou repre a nechceme se dožít situace, kdy bude na MS hrát repre bez jediného našeho hráče třeba proti Nigerii, kde budeme mít hráče čtyři. A v tom pořád není ani trocha rasizmu. Pak si přilétl ty, a jako správnej aktivista jsi upletl z hovna bič. A já jsem se ozval právě proto, že si myslím, že je třeba stavět se nucené korektnosti, než té troše nekorektnosti.

                                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:12 |  
                                          2 3

                                          Sorry ale jsi uplne vedle s tim, co gazza napsal. Tak se mozna nejdriv nekde nauc chapat psanej text atd, nez tu zacnes kdakat neco aktivistech a nucene korektnosti..

                                          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                            wimpy     před 3 lety 24.06.2021 10:16 |  
                                            1 3

                                            Přesně totéž můžu napsat já tobě. Napsal o dánském týmu bez Dánů a kde máme kluky z akademie...

                                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:28 |  
                                              2 1

                                              A tuhle pasaz “ Co to sakra máme my ?Vždyť tam máme samé muslimy a afričany dnes” jsi vynechal jako proc? Jsi fakt akorat trapnej :D
                                              Prestan uz tady relativizovat tyhle rasisticke projevy..

                                              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                                wimpy     před 3 lety 24.06.2021 10:31 |  
                                                1 1

                                                Každej tam vidíme, co tam chceme vidět. A já to zvládl bez osobních invektiv.

                                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:36 |  
                                                  1 0

                                                  Tak to gratuluju! Bohuzel jsi ale nezvladl to dulezitejsi.. pokud by napsal, ze cizinci obecne zabiraji misto odchovancu, nereknu ani slovo. Pokud si vybere jenom cernochy (s muslimama jako tresnickou na dortu), tak se neni o cem bavit a jen hlupak a nebo stejnej rasista to bude zlehcovat a hajit slovy “kazdej to vidime jak chceme” - nasrat, bez s tim do hajzlu. Nechci na Slavii rasisty ani jiny xenofoby! A ano, budu nejstastnejsi kdyz za nas vyhraje LM jedenact odchovancu..

                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                              martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 12:15 |  
                              4 2

                              Nebyl korektní... napsal "Co to sakra máme my ?Vždyť tam máme samé muslimy a afričany dnes". Tvl někdy mám ale taky pokrk toho, že takhle blbej komentář je označován za "nekorektní". Jaká korektnost, za mě je to ubohost. Já teda si nechci vybírat podle rasy a náboženství, chci v týmu ty nejlepší a holt kluci z Česka na některý afričany nemají, díky bohu, že ty černý kluky v týmu máme.

                              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                wimpy     před 3 lety 24.06.2021 12:24 |  
                                3 2

                                Ano, díky bohu za ně. A taky díky bohu za slávisty v našem repre. V tomto přestupním období jsme zatím přivedli tři hráče a ani jeden není Čech. Jaká je to zpráva pro budoucnost naší repre? A přesně o tom by měla být ta diskuze a chápu, že na ni nebude jednotnej názor. Místo toho se ale jen nadává na to, jakou formulaci Gazza zvolil.

                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                  martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 14:34 |  
                                  1 3

                                  Mě třeba repre zas tolik nebere, no.. :), Hlavně ať se kluci ze slavie nezraněj. Gazza se dle mého hnusně otřel i kluky s Afriky, který ve slavii máme, nelibí se mu, že jsou afričani nebo muslimové. Dává najevo, že je tu kvůli tomu nechce a to mi - pardon - přijde ubohý. Chápu, že v týhle atmosféře, kdy jsou lidi alergický na přecitlivělost na rasismus a na věčné obviňování z rasismu z jedné strany, začíná naopak u druhé strany větší tolerance k takovýmhle výrokům. Nechci řešit současný módní trendy, mě prostě přišel gazzův komentář lidsky hnusnej, pardon.

                                  Snad si to kluci nepřečtou nebo jim to někdo nepřeloží. Já je mám rád a chci je tady. To je celý.


                                  Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2021 14:39) . Zobrazit původní komentář

                                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                    wimpy     před 3 lety 24.06.2021 14:36 |  
                                    2 0

                                    Pro přesnost, on dal najevo, že jich nechce tolik. Což už je věc, která si zaslouží diskuzi. Je to opravdu něco jiného, než kdyby se ohradil proti prvnímu afričanovi, kterého jsme přivedli. A opět netvrdím, že je to správný názor, jen že si zaslouží diskuzi.

                                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                      martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 14:40 |  
                                      0 2

                                      Chápal bych. že nechce tolik cizinců. Aby se se svým týmem dejme tomu - lépe identifikoval. Proč ale řekl, že se mu z těch cizinců nelíbí zrovna afričani a muslimové?

                                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                        wimpy     před 3 lety 24.06.2021 14:47 |  
                                        1 0

                                        Ano, to bylo to nekorektní. I se mu to dá vytknout a zjistit, jestli mu fakt vaděj konkrétně oni a proč. Nebo jestli to jen plácl jako příklad. Ale nevidím smysl zúžit celou diskuzi jen na tuto větu.
                                        Jinak chci říct, že mi současné složení přijde jako optimální. Nikoli černých a bílých, ale čechů a cizinců. Jenže zatím se udělali tři hráči, všichni cizinci, čtvrtej by měl být ten Nor, zase cizinec. Takže poměr se mění a obavy to vzbuzuje.

                                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                          martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 14:59 |  
                                          1 2

                                          Diskusi zúžil sám gazza. Pořád se divím, jak se ve veřejných diskusích slovo "nekorektní" prosadilo a používá se tam, kde by se hodilo "hnusný", hulvátský", "ubohý". Ti, kterým se nelíbí hulvátství a ubohosti, jsou nálepkováni jako bojovníci za korektnost, což z nich dělá přecitlivělé blbce. Bylo by fajn, kdybychom dokázali rozlišit pouhou "korektnost" od ubohostí nebo skutečného rasismu.

                                          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                            wimpy     před 3 lety 24.06.2021 15:04 |  
                                            2 0

                                            Skutečnej rasista je člověk, který si myslí, že jeho rasa je lepší, než ty ostatní. Opravdu jsi schopen z toho příspěvku dát Gazzovi takovou nálepku?

                                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                              martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 15:15 |  
                                              0 1

                                              Schválně jsem ji nepoužil :).

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 22:26 |  
                      4 12

                      A mimochodem, prijde ti, ze u nas nekdo z treneru ci vedeni resi jestli je ten ci onen cernoch, bilej nebo zlutej? Myslis, ze za nas nehrajou hraci z akademie protoze jsou bily, i kdyz jsou jinak lepsi nez Deli, Sima, Olayinka, Traore, Bah nebo ted treba Ekpai? Vazne?

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Martin 58     před 3 lety 24.06.2021 12:56 |  
                      0 0

                      To bychom sice mohli mít, ale museli bychom zapomenout na pravidelné mistrovské tituly, Ligu mistrů i Evropskou ligu, současný rozpočet, vysoké návštěvy a fanouškovskou spokojenost. Vemte si třeba současné repre stopery. Sice logicky čeští, ale vývojově zadrhnutí někde před dvaceti lety. Trpišovského mix toho nejlepšího, co dokáže vytáhnout z českých hráčů, s kreativitou a fotbalovou jinakostí zahraničních hráčů je to, co z nás udělalo velký tým.

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      martyni (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 14:25 |  
                      1 3

                      Proč by ses měl bát? Takhle mi tvůj postoj nepřijde vůbec kontroverzní, debata se zbytečně hrotí. Samozřejmě je otázka, co je za tvým postojem. Preferuješ čechy před cizinci? Odchovance před všemi ostatními? V tom přece není problém, proč by to mělo být "nekorektní"?

                      Gazza ale napsal pod článek, dle kterého přichází afričan, že se mu nelíbí (resp. nenapsal to přímo, ale vyplývá to z jeho reakce) moc afričanů a muslimů v týmu. Nenapsal pod článek s prodloužením MvB, že máme v týmu moc cizinců obecně na úkor odchovanců. Vadí mu afričani a muslimové. Pardon, to mi přijde prostě ubohý.


                      Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2021 14:30) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Fačín     před 3 lety 24.06.2021 07:47 |  
        6 6

        Nemáš právo nikoho tady lustrovat jak velkej slávista je nebo není. A označit někoho za rasistický prase je větší ubohost než rasismus sám. Sám jsi klesl na úroveň lidského odpadu jako je pan Kamara. Studenou sprchu si dej sám.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 10:21 |  
          8 8

          Jasne, frajer tady verejne pred vsema prizna, ze ho stvou cernosi v nasem kadru a ja jsem horsi jak rasista :D
          Ty jsi asi moc rozumu nepobral, co?
          Chytnete se vsichni za ruce, vy rasisticky prasata a tahnete si bucet na cernochy co nejdal od Slavie..

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Fačín     před 3 lety 24.06.2021 12:17 |  
            4 4

            Aspoň vidíš, jak je příjemný, když na tebe někdo použije tvojí mluvu a rétoriku.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 13:01 |  
              1 7

              Tak nejak uz jsem si zvykl, ze rasisti drzi pri sobe a snazi se spolecne branit, kdyz se do nich nekdo trefuje.. navic tim ukazuji svoji nevalnou inteligenci, kdyznse snazi okecat ocividne… Takze nemej strach, je mi to prijemny ;)

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 13:20 |  
                5 3

                Co to meleš , takže všichni kdo nesouhlasí s tvým viděním světa jsou rasisti ? Ted jsi tu urazil spoustu lidí , kteří jen projevili jiný názor , než ten tvůj . Miluju , když lidi jako ty kázaj něco o toleranci . Máš v tý hlavě pěknej bordel , a až zas budeš kázat o toleranci , podívej se na sebe do zrcadla . I když si nemyslím , že v tvém případě to pomůže . Nazdar , jdeš do blokace

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 13:33 |  
                  2 6

                  Blablabla..
                  Fakta: gazza jednoznacne napsal, ze se mu nelibi cernosi a muslimove ve Slavii. Na to existuji jen dva zpusoby odpovedi: bud to netolerujes a ohradis se proti tomu nebo to tolerujes/obhajuje s a pak si stejnej jako on. Nic vic. Tohle neni zadnej slozitej pripad s pochybnostma jak to kdo myslel atd. Takze ano, jestli mas v tomhle pripadne jinej nazor nez ja (proti rasismu), tak te budu urazet klidne do konce sveta ty bordele zrcadlovej. Nazdar..

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Fačín     před 3 lety 24.06.2021 12:35 |  
            3 5

            Jasně, jsem rasistický prase a proto mezi mý nejoblíbenější hráče ve Slavii za posledních cca 20 let patří Evandro Adauto da Silva, Tijani Belaid a Simon Deli....Hlavně že v tom máš tak jasno. Sám tu předvádíš nesnášenlivý ataky na jiný lidi jen kvůli názoru, kterej se jaksi neshoduje s tvým. Takže automaticky tu jsme všichni rasisti, prasata a máme táhnout kamsi. Říkají ti vůbec něco slova jako tolerance, respekt?

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 12:59 |  
              1 8

              Promin ale meles uplny blbosti a je mi uplne fuk, kdo je tvuj nejoblibenejsi hrac.. Tady a ted se zastavas rasistickyho prasete, tak se s nim bud chyt za ruku a tahni nebo si to nejak srovnej v ty tvy pomotany palici. Tolerance a respekt k usvedcenym rasistum? Diky fakt ne..

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                Fačín     před 3 lety 24.06.2021 13:44 |  
                3 3

                Jsi nesnášenlivý agresor.

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 14:29 |  
                  2 3

                  Ano, kdyz vidim nezpochybnitelny rasismus, tak jsem nesnasenlivej agresor smerujici svoji agresi proti puvodci toho rasismu, pripadne proti jeho obhajcum. Skoda, ze to tak nema vic lidi, svetu by to pomohlo..

                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                    wimpy     před 3 lety 24.06.2021 14:32 |  
                    3 3

                    Dá se to vidět i tak, že jsi vlastně rasista, když je pro tebe útok na černého závažnější, než útok na bílého.

                    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 15:26 |  
                      1 3

                      A na to jsi z mych komentaru prisel jak? :D
                      Ty si asi doma vymyslis slusny pohadky pro deti co? Prijde ti normalni si v dospelosti takhle vymyslet a jeste verejne?

                      Me je to uplne jedno.. jestli sem napise nejakej zkurvenej rasista, ze je mu zle z bilych hracu a chce v tymu jenom cernochy (a pro gazzu specialne jeste muslimy), tak ho poslu do haje uplne stejne. Jde jenom o tom, jestli svuj negativni postoj k nekomu stavis na barve kuze, vire, pohlavi, sex. orientaci atd. Dokazes to pochopit???

                      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                        wimpy     před 3 lety 24.06.2021 15:29 |  
                        4 2

                        Zvláštní ochranu zákonem v naší kultuře potřebují zvířata, nezletilí a mentálně nezpůsobilí, protože se předpokládá, že se nedokáží chránit sami. Kdo tuto ochranu zákonem vyžaduje pro příslušníky jiné rasy, staví je na stejnou úroveň. To je ten argument, na kterém se stále dokola točím.

                        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                          Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 15:55 |  
                          1 4

                          Kdyz pominu, ze to je uplna sracka (my tady mame nakej zakon jenom na cernochy treba? Asi ne co. Mame zakon proti rasismus a budes se divit, plati pro vsechny. Takze ne na ochranu jine rasy ale na ochranu vsech ras), tak ja zadam nejakou specialni zakonou ochranu pro jinou rasu? Ja rikam gazzovi ze je to rasisticke prase a at tahne, co nejdal od Slavie (ktera s tim nikdy nemela nic spolecneho, ba naopak - nackove) a vezme sebou i ty, co ten jeho rasisticky zvast bagatelizuji nebo dokonce obhajuji..

                          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                            wimpy     před 3 lety 24.06.2021 16:04 |  
                            5 1

                            A jak se dá rasisticky urazit běloch? Ty mě zase trochu připomínáš revoluční gardu, se kterou teprve Slavia nikdy neměla co do činění.

                            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                              Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 16:16 |  
                              1 4

                              Protoze branim Slavii pred rasismem, tak v tom vidis revolucni gardy? Fihaaa.

                              Nevim, bez se zeptat treba cikanu, nebo si zajed do nejakeho cernoskeho ghetta.. co je tohle za otazku? Podstatne je, ze ten zakon (a ani ja) neresi “ktera rasa ktere” ale “jakoliv rasa jine jakekoliv rase”.. a o to me presne jde. Nevybiram si, vsem by se melo merit stejne..

                              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                wimpy     před 3 lety 24.06.2021 16:21 |  
                                3 1

                                Úmysl dobrý, provedení radikální a radikálnost je vždy ošidná. Ostatně i revoluční gardy se zaštiťovaly dobrým úmyslem.
                                Všem by se mělo měřit stejně, to beru. I Gazza má právo říct, že nechce v týmu moc afričanů či muslimů. Neřekl, že je nesnáší, že jsou horší, než my, že je tam nechce vůbec, řekl, že jich nechce v týmu tolik.

                                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                  Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 16:37 |  
                                  2 3

                                  Ano, nechce v tymu hrace na zaklade rasy, pripadne jednoho konkretniho vyznani. To mi staci. A tim taky koncim tuhle debatu. Hezky den preju.

                                  • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                                    wimpy     před 3 lety 24.06.2021 17:52 |  
                                    3 1

                                    Nikoli (jednoho) hráče, ale většinu. Sorry, fakt rozdíl.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Leksel     před 3 lety 23.06.2021 21:17 |  
      3 3

      Podobný komentář mě zarazil i v diskusi pod článkem o Ekpaiovi na Seznamu:

      Bohumír Staníček
      Před 5 hodinami
      I když fandím Slávii tak se bojím , aby za chvíli neměli dresy černobílé. Mně by se víc líbilo, kdyby zde hráli ti nejlepší kluci z Česka. Nemám nic proti cizím hráčům, ale je to to správné pro český fotbal?

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        wimpy     před 3 lety 23.06.2021 21:31 |  
        4 2

        Z jiného soudku, trochu si říkám, jak ta multikulturnost ovlivňuje komunikaci? Chápu, že kluci už asi budou mluvit anglicky dobře, ale asi v angličtině nepřemýšlej. A to může v té rychlosti limitovat.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Leksel     před 3 lety 23.06.2021 21:50 |  
          2 3

          To máš pravdu, mateřština je mateřština, ale domnívám se, že ta nejfrekventovanější slova, fráze a hlášky důležitý pro tu specifickou komunikaci potřebnou k vzájemný souhře, budou min. v evropským fotbalu notoricky známá. Stejně si je zažijou i hráči z Afriky. Prostě o tu specifickou komunikaci potřebnou ke hře obavy nemám, samozřejmě komunikace v obecný rovině by už nejspíš drhla.
          P.S.: Nejvíc by nám k tomu mohli říct Suk s Cufem, jak jazykově zapadli do týmu Kladivářů a zda mají i teď ještě nějaký komunikační bariéry, který jim způsobují problémy při hře a souhře s ostatními.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.06.2021 10:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Martin 58     před 3 lety 24.06.2021 12:48 |  
            3 0

            Ti dva dávno odpověděli, když se po utkání s Anglií 20 minut bavili s Declanem Ricem (!), až z toho udělala story anglická média.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Leksel     před 3 lety 24.06.2021 14:24 |  
              0 1

              Ten rozhovor jsem viděl, ale to mi neodpovídá na otázku, jak bylo pro ně náročné se dostat do fotbalové hantýrky a zažít si ji. Že po tý době, co tam oba jsou, už v pohodě mluví s domácím Ricem, mě nepřekvapuje.

  22. Ubong Ekpai

    p!erreCORE     před 3 lety 23.06.2021 17:15 |  
    5 6

    Ubong vyhral ligu se Slavií, sebevědomí mu tedy rozhodně nechybí :) ale mně se to moc nepozdává..

    "Jsem teď už součástí Slavie, tak musím říct, že jsme vyhráli ligu."

  23. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    pf     před 3 lety 23.06.2021 17:30 |  
    15 3

    Tolik přesudků vůči novému hráči dlouho nezaznívalo. Náklady na jeho přestup přitom představují jen plat, za mě vítané rozšíření kádru. Možná i proto mu držím palce a těším se, že naváže na úspěšnou spolupráci s našimi trenéry z Liberce. Kéž by škarohlídům ještě vytřel zrak:)

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          před 3 lety 23.06.2021 17:41 |  
      6 1

      Rozhodně. Hodně lidí tady plácá, že už je to jak za Jarolíma. Chápu tyhle obavy, ale jestli chceme bojovat na třech frontách, tak se bez širokého kádru neobejdeme. Vidět to bylo v zápase proti Arsenalu, kde se projevila únava. Jarolím jel na kvantitu a bral vše, co mu ta cuchta nabídla.

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 18:55 |  
        2 5

        Mícháš dvě věci dohromady, jedna věc je počet hráčů pod smlouvou a druhá počet hráčů v A-týmu, která bude víceméně stejná jako loni a na tu tady nikdo nenadával. Že se projevila únava... co s tím chceš dělat, když nemáme odchovance a je tak pro Evropu omezená soupiska na 21 hráčů.
        Snad si nemyslíš, že budeme mít 30 hráčů v A-týmu pro příští sezónu. Furt se budeme pohybovat na nějakých 21-22 hráčích do pole a brankáři k tomu.

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              před 3 lety 23.06.2021 19:58 |  
          3 0

          Když to bereš takhle, tak musíš taky rozlišit hráče pod smlouvou (mimo A tým) rozdělit minimálně na dvě skupiny - 1. skupina - slávistické naděje, které se potřebují teprve tzv. "vyhrát" (Hellebrand, Červis, Markovič, Beran aj). 2. skupinu tvoří hráči, kteří se měli stát právoplatnými členy A týmu, leč nestali se jimi, zkrátka na Slavii nemají (Takács, Karafiát, Malinský, Pokorný, Matoušek, Jugas aj.). Sportovní úsek zkrátka dospěl k závěru, že jsou pro Slavii vesměs nepotřební. Zbavit se jich je však problém, protože mají vysoké smlouvy. Hostování je jednou z možností, jak redukovat ztráty. Samozřejmě, mohli bychom jim dávat pořád příležitost, tak jak to dělají na druhé straně řeky. I když i oni tam už pochopili, že to není cesta. Každopádně tyto přestupy jsou mocně kompenzovány odchody našich hráčů a úspěchy v pohárech. Do budoucna zřejmě zpěněžíme Provoda, Oliho, Abdallaha, Petara, Koláře, Baha a dalších. Navíc i ze slov nejvyššího je zřejmé, že po kvalitě se chtě nechtě musíme dívat za hranicemi naší ligy, takže předpokládám, že i v tomto ohledu se vedení poučilo. Jen nějaký čas potrvá, než se zbavíme těch méně perspektivních hráčů – viz druhá skupina.


          Komentář byl uživatelem upraven (23.06.2021 20:17) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                před 3 lety 23.06.2021 19:59 |  
            3 0

            Jinak co se týče těch odchovanců, tak si to zřejmě představuješ jak Hurvínek válku. Myslíš si, že si je např. v Arsenalu piplaj od elévů? Možná že jo, ale značná část k nim přichází v dorosteneckém věku. A etablované kluby ze západních zemí mají rozhodně více možností, než my. U nás vypiplat borce, který by mohl hrát poháry není jen tak. Ale i zde se to začíná lepšit. Jen si musíme chvíli počkat.
            Soupiska EL není nafukovací, ale je to o kvalitě hráčů. Myslíš, že např. ManU hrál PL a EL se stejnými jedenáctkami? Asi ne viď, bohužel u nás tomu tak bylo. Řešením je pořídit kvalitní hráče a někoho holt nezařadit na soupisku pro CHL či EL. Třeba to bude právě Ekpai, ale v lize odevzdá dobré služby a Oli či někdo jiný si můžou před poháry odpočinout.

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 23.06.2021 20:39 |  
            1 6

            A právě ta druhá skupina je problém, že jsou neprodejní a ještě k tomu mají dlouhodobé smlouvy. Proto nechápu, že přivedeme Ekpaie, který pomalu 3 roky nekopnul do balónu a dáme mu tříletou smlouvu. Kdybychom dali 2+1, tak se aspoň nějak budeme chránit, že bychom ušetřili pár jednotek miliónů.
            Až se zbavíme Takácsů a Malínských, tak tu zase budeme mít jiné Takácse a Malínské... to je začarovaný kruh.
            Rovnou odpovím i na druhý komentář.
            A my snad se všemi mládežníky pracujeme od 6 let a v dorosteneckém věku nepřivádíme nikoho? Vždyť ty náctileté kluky k sobě stahujeme z celé republiky.
            Ekpai v prvním rozhovoru mluví o Lize mistrů a Evropské lize, pak se nedostane do nominace. Víš, co to s psychikou může udělat? Jasně, někteří se nedostanou, ale tam se nedostanou hráči, kde je přetlak, což na krajích zálohy není, pokud odejde Sima s Olayinkou, i kdyby odešel jen jeden z nich, tak tam přetlak není anebo se do nominace nevejde hráč, kde se nemusí tak často rotovat.
            Zda točí sestavu United více než my je jejich věc, ale určitě nemají třicetičlennou soupisku, ale podobně širokou jako my, ale klidně udělám srovnání. United odehrálo v sezóně 61 zápasů, Slavia 53. Za United nastoupili alespoň na minutu 2 brankáři + 28 hráčů do pole, pokud bych dal limit 180 minut, tak to vychází na 2+21. Za Slavii letos nastoupili 4 brankáři + 34 hráčů do pole, i přesto že jsme odehráli o 8 zápasů méně, tak limit 180 minut ponechám. Pak to vychází na 2+28.
            Co z toho vyplývá? Že tu menší zátěž (o 720 minut jsme odehráli méně) jsme rozložili mezi mnohem více hráčů. Kdybych dal podmínku 1 000 minut a více, tak v United to zvládli 2+17, u nás 1+18.
            Podíval jsem se i na 2 jarní zápasy EL a ligový zápas před nimi. United vždy udělal změnu na brankářském poli a dvě změny v poli (Brighton, Granada (čtvrtfinále) a Leeds, AS Řím (semifinále)) a u nás to byly 2 změny (Pardubice, Leicester (1/32finále) a 5 změn (Baník, Rangers (1/16finále)). Přitom pro United nebyla Evropská liga prioritou, jelikož v lize na tom byli dobře a vyhrát to kvůli účasti v LM nepotřebovali.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  před 3 lety 23.06.2021 21:50 |  
              1 0

              Tak já to chápu, a cením si toho, že jsi to takto rozepsal, ale soupisek mají více - pro PL a EL. Mají cca 25 kvalitativně stejných hráčů, bohužel my ne. Yusuf, Beran, Mick, Traore, Teclik hráli pouze sporadicky a 4 ze jmenovaných se již zřejmě zlepšovat nebudou. Tady si myslím, že je ten prostor ke zkvalitnění kádru a ke zvýšení konkurence v týmu. Já se třeba musím přiznat, že jsem nečekal a nechápu prodloužení smlouvy Mickovi, byť ho uznávám a mám ho rád. Co se týče těch dorostenců, tak si myslím, že není moc kde brát. Západní kluby mají podchycenou celou Afriku a de facto i zbytek fotbalově zaostalejší Evropy. Dle mého, my tyto možnosti moc nemáme. To s tím Ekpaiem máš pravdu, ale když bude lepší než jeho konkurenti, tak na soupisce bude.

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 00:06 |  
                0 2

                Soupisku snad mají jednu, to že se někteří nedostanou na soupisku pro LM/EL je věc druhá, ale naprosto stejná situace je i u nás.
                Že mají 25 kvalitativně stejných hráčů... tomu nemůžeš věřit. To nemá žádný klub na světě.
                My máme Yusufa s Traorém a Beranem, United má zase Ighala s Matou a Williamsem.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      mig52     před 3 lety 24.06.2021 05:37 |  
      2 4

      Dobře, ale proč na tři roky? Jasně, vím, že tohle je otázka pro někoho jiného, ale stejně.... .

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Karel13     před 3 lety 24.06.2021 20:11 |  
        2 2

        Protože ...

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Sníža     před 3 lety 24.06.2021 07:53 |  
      0 0

      Ano naprosto souhlasím.Nechme ,at sám ukáže co v něm je a pak můžeme kritizovat.Já si ho taky dobře pamatuju jak válel v Liberci kde patřil mezi nej hráče ligy.

  24. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    zeleznik2     před 3 lety 23.06.2021 19:23 |  
    5 0

    Podobně jako Plavšič, přichází zadarmo. Takže za mě no problem, výborný obchod a navíc hráč z české ligy. Prošel Libercem, takže jej trenér zná, další plus. Tři hráči a stále jsme nemuseli zaplatit ani korunu!! Bída za tři hráče 100 mega.. Takže vítej Ubongu!!

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      mig52     před 3 lety 24.06.2021 05:34 |  
      3 2

      No, je fakt, že se teď chlubíme příchody hráčů ne dle toho, že by ohromovali výkony, ale proto, že jsou zdarma. Navíc, Plavčic i Ekpai ani ohromovat nemohli, protože téměř nehráli, navíc výškově půjdeme docela dolů v případě, že Oli a Abda odejdou, a spousta utkání se dnes rozhoduje ze standardek. Ach jo....

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Sníža     před 3 lety 24.06.2021 07:46 |  
        2 0

        Tak Plavšič poslední dobou hrál a stával se z něj hráč základní sestavy.Navíc Vrba o něj hodně stál,ale už měl smůlu.Ekpai už se snad zklidnil a doufám ,že se dostane do bývalé formy.Opravdu nic nestáli tak kde je problém.To není jako Gino Wan Kessel,Altintop a jiné nepovedené přestupy za hodně peněz.Věřme realizačnímu týmu,že ví co dělá tak jako doposud.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Fačín     před 3 lety 24.06.2021 08:11 |  
      2 9

      No jak jsem předpokládal, Kačarabu koupíme i přes to, že hrál úplný h.... To by totiž musel všemocný čaroděj přiznat chybu, ne ne, to radši vypláznem 20 mega a budem tvrdit, jak skvělej hráč to je a jak nám vyřešil post stopera.

  25. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    ColinSKS     před 3 lety 23.06.2021 19:41 |  
    1 1

    jsem pozitivně překvapený z rozhovoru. z ekpaie crčela nějaká nová motivace.

  26. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 19:53 |  
    2 1

    Sic nevím jestli umí kopat, ale útočný duo buren - ekpai, bude nebezpečný jako kuka s adym, snad!

  27. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Leksel     před 3 lety 23.06.2021 20:51 |  
    1 2

    Trpiš jistě ví, co je správný a kdyby to nevyšlo, tak má Olie aspoň v týmu krajana, což má taky svoje benefity.

  28. Ekpai

    Lunaris     před 3 lety 23.06.2021 21:25 |  
    7 7

    Dosud přiváděli buď talenty nebo hotové hráče, kteří byli oporami svých týmů. Možná kromě Karafiáta, i když ten aspoň pravidelně hrál. Tohle je přestup ze sentimentu, a to hráče, který nenastupoval v Budějovicích!!! Smlouva na 3 roky za účelem doplnění kádru. Mu mohli dát 1+1, ber nebo nech být. Ne, s tímhle přestupem se neztotožňuju. V zimě jde na hostování.

    • Re: Ekpai

      wimpy     před 3 lety 23.06.2021 21:32 |  
      2 2

      Zase si vem, že on není vyskautovanej, ale trenér ho zná.

      • Re: Ekpai

        Lunaris     před 3 lety 23.06.2021 21:49 |  
        6 6

        Vždyť píšu přestup ze sentimentu. Trenér ho znal, ale hráč si postupně udělal pověst, že je línej a ještě dělá bordel v kabině. Dát mu 3 roky smlouvu je nerozum. Ale pravda leží na hřišti, takže se rád nechám přesvědčit výkony, pokud se teda na hřiště někdy vůbec podívá.

        • Re: Ekpai

          dalislavista     před 3 lety 24.06.2021 09:34 |  
          5 0

          Já si myslím, že Trpišovský na sentiment nehraje. Vidí v něm něco, co v něm viděl už v Liberci a fungovalo to. Ekpai sám si myslím uvědomuje, že potřebuje restart a bude se snažit makat a Jindru nezklamat, aspoň doufám.

          • Re: Ekpai

            Lunaris     před 3 lety 24.06.2021 15:11 |  
            0 0

            Těžko říct, co si Ekpai uvědomuje. Uvidíme a pak si řekneme, jestli tento přestup měl nějaký smysl. Momentálně to vidím jako první přestup do klubu, který mi pod Jindřichem nedává smysl. Větší smysl dával jak Karafiát, tak Takács, tak Pokorný. Kdyby mu dali smlouvu 1+1 nebo 1+2, tak si řeknu, že hráč nemá výkonnost a nemá tu co dělat, ale dal bych mu benefit of doubt, ať se za ten rok předvede a pak můžeme v té smlouvě pokračovat. Ale takhle dostal smlouvu na 3 roky v nejlepším českém klubu hráč, který se nevešel do sestavy ve znatelně horším klubu. Trpiš v něm může něco vidět, ale jde do velkého rizika. Pokud teda ten hráč nebere minimální mzdu. V takovém případě bych tu smlouvu na 3 roky bez problémů akceptoval. Něco mi ale říká, že to tak nebude. :) Chtěl bych vidět to sezení trenérů s pány z vedení, jak tam Trpiš a spol. Ekpaie tlačili, jak to probíhalo, když padlo Ekpaiovo jméno.

            • Re: Ekpai

              wimpy     před 3 lety 24.06.2021 15:14 |  
              0 0

              Fakt je, že nevíme, jakou má smlouvu. Třeba kývl na nízkej základ a bonusy až jestli se chytne.

    • Re: Ekpai

      kostelnivlajka     před 3 lety 23.06.2021 21:54 |  
      2 5

      Už pochopte, že je covidová doba, chyběj prachy a budou chybět s tím nikdo nic nenadělá, prostě tak to je a bude

      • Re: Ekpai

        Lunaris     před 3 lety 23.06.2021 22:21 |  
        7 1

        Právě, proto nedává smysl smlouva 3 roky.

  29. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Fačín     před 3 lety 24.06.2021 06:54 |  
    2 3

    Tak když byl v Liberci, tak býval jejich nejnebezpečnější hráč. Myslím, že to byl i on, kdo nám dával krásný gól z velké dálky na konci zápasu, ještě za Šilhavého. Je šikovný, rychlý, gólový, univerzální. Přišel zadarmo. Dobře se zná s trenérem a jeho filozofií. Zatím samé plusy. Minusem může být jeho povaha, pověst, nevyzpytatelnost a samozřejmě zdravotní stav a s tím spojená (ne)rozehranost. Ale nemám nic proti, nemáme co ztratit, hráčů s dobrou střelou z dálky není nikdy dost! (Stoch a Hušbauer mi chybí!:))

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      kjandourek (admin)     před 3 lety 24.06.2021 08:47 |  
      2 0

      No tak nejenom v Liberci, ve Zlíně měl ještě lepší sezónu, kariéru si zazdil (pozastavil) přestupem do Plzně....

      A krásný gól - on byl hlavně dost hořký, protože znamenal remízu 1:1 a předcházel mu jasný faul Potočného na Bořila..... a nebyl to jenom tenhle gól - nastoupil proti nám třikrát a třikrát skóroval.... jednou z toho byla remíza., jednou jsme přišli i o ní.... takže celkem mínus tři body... takového hráče podepsat je prostě i dost pragmatické už jenom proto, aby nám dále neškodil... :-)

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Fačín     před 3 lety 24.06.2021 09:05 |  
        1 1

        No jo, faul Potočnýho na Bořila, vzpomínám si, to fakt naštvalo... A za ten Zlín, nebyl to vítěznej gól na konci po našem rohu, jak ho neubránil Bucha? Nebo míchám dvě věci dohromady?

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          kjandourek (admin)     před 3 lety 24.06.2021 09:14 |  
          0 0

          Pamatuješ si to přesně...

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            wimpy     před 3 lety 24.06.2021 09:25 |  
            4 0

            Já bych teda dodal, že Bucha neubránil Vukadinoviče, s Ekpaiem pak vypustila návrat další půlka mančaftu...

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Sokrates55 (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 11:01 |  
              2 3

              Zdravím Vás kluci.
              Na ten zápas nezapomenu. Přitom to začalo hezkým výletem do Prahy už ráno, Vyšehrad....., oběd, návštěva syna s rodinou a poté ještě odpolední káva v TESCU naproti stadionu. Už tam na nás řvali Zlíňáci, že jsme zkur....ný pražáci :-)).
              Ten zápas se moc nepovedl a dorazil to ten gól na 1:2 v prodloužení.
              Cestou zpátky do Strakonic si manželka vyslechla dost nepěkných výrazů a tak jsem to radši napravil pozváním na dobrou kávu u čerpací stanice.
              Brrrrrr.......
              Sokrates55

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                wimpy     před 3 lety 24.06.2021 11:05 |  
                2 0

                Tenkrát jsem zlomil hůl nad Buchou pro absenci fotbalového myšlení, což se později ukázalo jako příhodné. :-)

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  kalex     před 3 lety 24.06.2021 16:44 |  
                  3 0

                  To myšlení asi není jeho silnou stránkou.
                  A věřím tomu, že jak ta Plzeň půjde do kopru, tak je schopný jít do Sparty. Jeho věc. Tak či onak, ve Slavii bych ho stejně jako Pekharta, Váchy a flusače už nikdy nechtěl.

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                o5aradecek     před 3 lety 25.06.2021 11:18 |  
                2 0

                Dobrá káva u čerpací stanice. :-) Skvělý fór.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Fačín     před 3 lety 24.06.2021 12:26 |  
              0 1

              Ano, velmi správně, děkuji za upřesnění.

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            WarszawskiMuranow     před 3 lety 24.06.2021 12:40 |  
            0 0

            Zápas jsem neviděl protože jsem byl v Polsku, ale velmi dobře si na ty okolnosti pamatuji. Nejdříve mi jeden kamarád při cestě do Lublina v autobuse sdělil ze jsme vyhráli 1:0, byl jsem štěstím bez sebe, aby mě ten jarin potom spatřil větou, že si dělal srandu a skončilo to 1:1. Malem jsem ho zabil:-). No vsechno v tom samém kole dokončila Plzeň. Když jsme odcházeli s partou do hospody ve městě
            Włodawa prohrávali v Karviné 2:0. Nevzal jsem si mobil z pověrčivosti a taky abych nebyl nervozni. Když jsem pak v noci dorazili na hotel mrknu na net a ejhle Karviná- Plzeň 2:3! Tehdy to byl fakt hroznej den.

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              kjandourek (admin)     před 3 lety 24.06.2021 14:49 |  
              0 0

              A to ještě tenkrát ten bláznivej Dúbravka pochytal neskutečný věci a minimálně jednou ho zastoupilo břevno

              • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 14:51 |  
                2 0

                Tak zrovna včera jsem na Dúbravku koukal a vzpomínám si , že ho sem pár lidí chtělo . Ale je fakt, že ta smeč byla luxusní :-D

                • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

                  Dobi     před 3 lety 26.06.2021 12:48 |  
                  1 1

                  No, přiznám se, že jsem v tom zápase bratřím Slovákům fandil. Je možná osud Slavie, že proti nám nikdo takovou minelu neudělá. Já si jednou pamatuji zápas Dynama, chytal sympaťák Jonák, ale byli jsme strašně dole.. (1959, 61???). A hrálo se, myslím, s Interem, tehdy ČH nebo už Slovnftem. To už je jedno. Lojza vyběhl a uklouzl a upadl a míč se kutálel do branky a Lojza se snažil za ním po kolenou ho dostihnut. Marně. Prohráli jsme tedy 0:4...

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Dobi     před 3 lety 26.06.2021 12:41 |  
        1 1

        Díky za připomenutí a shrnutí. Nevím, jak kdo, ale PRO MĚ JE ROZHODUJÍCÍ BARVA DRESŮ, ta nejkrásnější kombinace na světě (Vojvodina i Feyenoord jistě bude souhlasit). Ale co je důležité, nerozlišujeme barvu pleti, ale výkon, jednání, přístup k lidem! A PODLE MĚ se ukazuje, že se to daří - "Kamarům" se daří jinde. A toto je další sympaťák. Víte, kvůli památce na mámu jsem já, němčinář, jugofil a povinný angličtinář začal na stara kolena s fráninou. A máme profesora z Čadu, Dr. Ing, černý, jak se říká na Severu - jako Schuhwichs a bojíme se, zda se bude pokračovat... A tak by to měl být Z OBOU STRAN. Je dobře, že ve Slavii je to tak!

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      o5aradecek     před 3 lety 24.06.2021 19:44 |  
      0 0

      Já jsem taky rád, že zrovna tenhle hráč přišel, líbil se mi v Liberci i Zlíně. Ale asi bych oponoval, že nemáme co ztratit, když už před přípravou podepsal smlouvu na 3 roky. Je to na něm a na tom, zda bude zdravý, tak uvidíme, každopádně mu fandím a JTVCD.

  30. Re: Další posilou je Ubong Ekpai

    Navyseals     před 3 lety 24.06.2021 16:56 |  
    25 3

    Docela dost se tu spekuluje, že nejsou peníze a proto se přivádí hráči zadarmo. Rád bych dodal, že usilujeme o další hráče, jejichž přestupní částky se dohromady budou blížit skoro 100 mil. korun. Když se nakupovali hráči za nesmysly, bylo to špatně. Když se kupují kvalitní hráči zadarmo, je to špatně. Nákupy ze zahraničí jsou složité. V době krize dvojnásob.

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 17:09 |  
      3 1

      Tos neměl říkat , myslím že brzy budeš bombardován dotazy na jména :-)))

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Qope     před 3 lety 24.06.2021 17:25 |  
        1 2

        :-D minimálně jednoho tuším, co se ptal pořád dokola v "Přestupech a spekulacích" ...

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 17:31 |  
          5 0

          Alex Podroužek :-))) ?

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Qope     před 3 lety 24.06.2021 17:35 |  
            1 0

            Jo, to je ten. Chudák Navyseals, ten to ted slízne :-D

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 17:31 |  
          2 3

          Už dlouho se tu neobjevil. Asi se urazil, když byl jemně upozorněn, že je trošku otravný. :-)

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 17:33 |  
            0 0

            Tvl Wulfe , ty umíš upozornit jemně ? To jsem netušil ,tak proč to neděláš :-D ?

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 17:57 |  
              1 4

              Jsem jemný muž (anglicky gentleman). Zeptej se všech děvčat, žen a dam, které mě znají. :-)

          • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

            Qope     před 3 lety 24.06.2021 17:34 |  
            0 0

            Jsem ho pozval do chránenky, ale asi se stydí :-D

            • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

              Edenjejenjeden     před 3 lety 24.06.2021 17:35 |  
              4 0

              A ty se divíš ? Tam by se styděla i Lady Dee :-)))

    • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

      Kmotr (přítel SN)     před 3 lety 24.06.2021 17:13 |  
      3 3

      Jako ze se chysta jeste nekdo jiny nez Sheriff a Krmencik? Ty by klidne oba dohromady mohli byt za 4M€..

      • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

        Navyseals     před 3 lety 24.06.2021 17:16 |  
        10 2

        Deli/Kačaraba

        • Re: Další posilou je Ubong Ekpai

          JS (přítel SN)     před 3 lety 27.06.2021 09:01 |  
          6 8

          No, tak to je sice super, že za další fotbalisty utratíme 100 mega, ale když z toho 4/5 tvoří Krmenčík, tak mě to zase nějak moc super nepřijde. Spíš naopak. Propálíme desítky mega za stárnoucí hmmmm... osobu, kterou už nikdy nikam dál se ziskem nepošleme.