Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

27letý slovenský útočník přichází z Jablonce a v Edenu podepsal smlouvu na 3 roky.

V rámci výměny naopak do Jablonce míří natrvalo Jaroslav Zelený a Tomáš Malínský. U druhého jmenovaného půjde v následující sezoně ještě formálně o hostování s následným automatickým přestupem.

K oznámenému příchodu se vyjádřili sportovní ředitel Jiří Bílek i samotný hráč:

"Ivan patří k nejlepším hráčům letošního ligového ročníku, navíc se v Česku prosazuje už delší dobu. Je to prověřený hráč s výborným charakterem, který dokáže v útočné fázi zahrát na více postech. Věříme, že pro Slavii bude vhodnou posilou," uvedl Bílek.

Ivan Schranz pak přestup okomentoval takto: "Slavia je top klub, jeden z nejlepších v Evropě. Když o mě projevila zájem, neměl jsem důvod váhat! Pokusím se dát do svých výkonů maximum a pomoci mužstvu tak, jak jen budu umět. Udělám pro to všechno, chci získávat trofeje."

Ivan Schranz (narozen 13.9.1993) je slovenský útočník či záložník. S profesionální kariérou začínal v Trnavě, odkud na začátku roku 2015 zamířil na hostování do Sparty. Tam se ale neprosadil a následoval návrat do Trnavy. Na druhý pokus už mu angažmá v české lize a v našem hlavním městě vyšlo, když se dokázal prosadit v Dukle. Po půlročním intermezzu v kyperském AEL Limassol přestoupil Schranz do Českých Budějovic. Po úspěšné sezoně zamířil o "patro výš" do Jablonce a nyní o rok později a dalším povedeném ročníku se scénář opakuje a hráč se přesouvá do Slavie. Hodně štěstí!

Komentáře (106)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Nosorozec     před 3 lety 08.06.2021 10:24 |  
    7 2

    Ivane, vítej a ať se ti ve Slavii daří! Mrzí mě akorát definitivní odchod Jardy Zeleného, který si u nás ještě šanci zasloužil. Místo něj bych poslal do Jablonce Júsufa a Karafiáta, kteří na Slavii nemají a jsou pro nás do budoucna nevyužitelní. Ale chápu, že s Peltou se neobchoduje snadno.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Obr     před 3 lety 08.06.2021 10:53 |  
      8 4

      Jarda na Slavii nema psychicky. Sanci mel dost a proste nezapad.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Grizzly     před 3 lety 08.06.2021 11:42 |  
        6 1

        Jardo,chtěl bych Ti poděkovat za působení ve Slavii. Škoda,že to nevyšlo. Navždy si zapamatuji tvůj výkon na Interu ,jelikož jsem byl v hledišti. Ať se daří, jen proti naši milované Slavii se tolik nesnaž.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          Obr     před 3 lety 08.06.2021 15:04 |  
          4 2

          Diky. Ten tlak sem nedal kamo. Proti SKS zahodim pecku, jestli ji na me nekdo foukne. Slibuju!

  2. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    JS (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 10:37 |  
    6 5

    Super! Ať se daří. Schranz je gólový univerzál, navíc očividně žádná primadona, takže zapadne. Jsem rád, že se zbavíme i hráčů s náročnou platovou zátěží, pro které tu trenéři nevidí uplatnění. Jenom by mě zajímalo cenová náročnost transferu. Zda jde jen o směnu hráčů, nebo Peltovi zase posíláme nějakou vejslužku navíc.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      wymaz     před 3 lety 08.06.2021 10:40 |  
      1 8

      Přesně to mě zajímá, pokud je to výměna 2-1 je to v pořádku i s tím že platíme Malinského, cokoliv jiného není dobrý obchod.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Obr     před 3 lety 08.06.2021 10:52 |  
        16 1

        Me to treba vubec nezajima, protoze z mejch penez to neni. Me zajima jenom to, jestli zapadne do party a bude posilou. Delame to dobre a in vedení aj trast!

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        JS (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 10:52 |  
        5 10

        Přesně. Jako Malinský byl za mě opravdu prokauč, za 10 mega za přestup k tomu ho honíme dva roky po 3 hostováních (a platíme jeho dost vysokej plat), abysme ho potom pustili Peltovi. I ten Pešek už byl zralejší loni na přestup do SKS si myslím, ale Trpiš v něm asi viděl dalšího Sýkoru, či co... No a platit ještě Jablonci za to, aby nás ho zbavil, to prostě by bylo hodně na nic.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          mis3     před 3 lety 08.06.2021 11:49 |  
          13 1

          Kritika je občas prospěšná, ale tohle je fakt mimo. Malinský přišel loni jako repreztant a nejlepší hráč Liberce JENOM za 10 mega. Na hostování byl pouze v Boleslavi. Přicházel jako náhrada za Masa, který nakonec neodešel a ještě se na jeho místě chytil Sima. Holt mu ještě doplatime rok platu a pak konec.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          wymaz     před 3 lety 08.06.2021 12:08 |  
          0 3

          Tak já to na nemyslel na Malinského, tam to chápu, prostě shodou okolností to nevyšlo, mě šlo jen o to, zda nás Pelta zase moc nepodojil.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 12:12 |  
          3 16

          Malinský je další van Kessel, který si postavil jméno na tom, že dal gól spartě. Jsem rád, že jsme se ho zbavili.

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            necich     před 3 lety 08.06.2021 12:29 |  
            8 1

            Tak ti nevím, Gino stál tuším přes 30 mega, Malínský přišel za hubičku. To srovnání kulhá na obě nohy..

            • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

              Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 13:01 |  
              2 10

              Nejde o přestupovou částku, ale o vstřelené góly spartě.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          Martin 58     před 3 lety 08.06.2021 14:07 |  
          5 0

          Pro mě je záhadou, že někteří znají obsah ujednání mezi kluby a tvrdí vždy bez váhání, že sanujeme celý plat. Pokud by platilo takové zjednodušení, tak by se o přestupu nejednalo týdny. To za prvé. Za druhé by z toho vyplývalo, že ideální by mělo být poskládat tým z hostujících hráčů, protože by nebyly žádné mzdové náklady. No, já jsem přesvědčen, že obsah smluv s ostatními týmy nezná nikdo z nás...

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        donford     před 3 lety 08.06.2021 12:54 |  
        6 2

        Že by hráč ze sloveského nároďaku a 3.-4. nejlepší ligový střelec, ligou vyzkoušený a osvědčený, místo asi spíše občas alternujících Tecla, Yusufa, nebyl dobrý obchod? Střelci jen tak na stromech nerostou.

  3. Ivan Schranz

    Karel13     před 3 lety 08.06.2021 10:54 |  
    4 0

    Tak nevím, jestli se to zdálo jenom mně, ale první pohled na tu fotku v našem dresu - omládlý Pavel Kuka ...

  4. Schranz

    looko     před 3 lety 08.06.2021 11:05 |  
    8 0

    Mám velkou radost. Tedy mám radost z každého hráče, kterého si vedení do Slavie vybere, ale zde je to dvojnásob. Schranze jsem zaregistroval již v Budějovicích na začátku a hned mě zaujmul. Divil jsme se, že o něho není větší zájem. Přestup do Jablonce mě utvrdil, že moje oko bylo tenkrát docela dobré a moc se těším na to, co předvede ve Slavii. Věřím, že toho bude hodně. Jo a omluvám se, že jsem se pochválil ....už jsem se tolikrát spletl a musel to přiznat (podotýkám rád ), že bych jednou chtěl být také za znalce :)


    Komentář byl uživatelem upraven (08.06.2021 11:06) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Schranz

      kedul     před 3 lety 08.06.2021 11:27 |  
      2 0

      Trochu mi nesedí, proč do Edenu nepřišel už před rokem jako volný hráč a "ulovil" ho Pelta, aby ho takřka "obratem" zobchodoval se Slavií. Pravda je, že v Jablonci měl vydařenou sezonu, ale dobře se předvedl už před tím v Budějovicích, jejichž úspěšnost stála i na něm a padala bez něho. Ale, pokud mě paměť neklame, bylo tam i nějaké zranění. Taky jsem někde jsem četl či slyšel, že do Čech ho přivedla Sparta.

      • Re: Schranz

        mis3     před 3 lety 08.06.2021 11:51 |  
        4 0

        Protože tehdy jsme zvolili jiné hráče. Kuchtu, Simu a Malínského. Je otázkou zda by se prosadil. Teď máme jistotu že je špičkový hráč.

      • Re: Schranz

        ColinSKS     před 3 lety 08.06.2021 14:16 |  
        1 4

        já to vim, proč. protože po bitvě je každý generál.

      • Re: Schranz

        kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 14:47 |  
        0 0

        Sparta ho tu měla na jaře 2015 na hostování z Trnavy... To mu bylo 18 ... zahrál si dvakrát 12 minut ve dvojzápase S Jabloncem, což tehdy bylo čtvrtfinále MOL cupu, který rudoši nedali a vrátil se do Trnavy... Potom o do Čech přivedla Dukla...

        • Re: Schranz

          Andreas     před 3 lety 08.06.2021 15:21 |  
          2 0

          v roce 2015 mu asi 18 nebylo :-)

          • Re: Schranz

            kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 15:28 |  
            0 0

            Pravda... ročník 1993, takže 22... já ty dva roky od dvaceti odečetl místo toho abych je přidal... (smajlík držící se za hlavu)

    • Re: Schranz

      donford     před 3 lety 08.06.2021 12:49 |  
      1 1

      O Provoda v Budějkách také zprvu nikdo nestál, až udeřila Slavia. A jak vyrostl!!

  5. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Fačín     před 3 lety 08.06.2021 11:32 |  
    5 6

    Výborný nákup, velká spokojenost! Na Slováky jsem teda zasedlej, ale Ivan se tomu trochu vymyká. Líbil se mi už v Dukle a od té doby zraje. Gólový hráč, umí hlavou, střelou z dálky, pracovitý, rychlý.Těším se na něj a věřím, že nezklame.

    Má to ale i jeden stinný aspekt, a to loňský přestup Malínského. To už teď můžeme s klidem zařadit do kolonky "nepodařený přestup".

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Harvey     před 3 lety 08.06.2021 11:52 |  
      9 5

      Ne, nemůžeme ho tam zařadit.
      Za Malinu jsme dali opravdu minimum a kdyby začal od začátku zářit, tak by Sima pravděpodobně nedostal možnost dostat se do základu (Sám Malina v podcastu říkal, že v Edenu proti Nice byl na soupisce on, ale zranil se a proto šel místo něj od začátku Sima).
      Odešel na povedenou hostovačku do Bolky a teď jsme díky němu mohli umořit část přestupní částky za Schranze.
      Takže finančně nás Malina nestál skoro nic a trošku komicky přispěl k tomu, že se prosadil Sima. Nepodařený přestup si teda představuju hodně jinak a budu na něj vzpomínat pouze v dobrém!

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Fačín     před 3 lety 08.06.2021 12:19 |  
        8 2

        Jasně, když se to vezme takhle kolem a kolem, tak se na tom najdou i pozitiva. Ale co se týče konkrétní dvojice Malínský - Slavia, tak to prostě vydařené angažmá nebylo.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        jiras_     před 3 lety 08.06.2021 21:45 |  
        2 6

        Tady rozhazuješ prachy jak vožralej milionář. Malinský byl prostě provar, že stál 10 milionů a ne třeba 30 je nepodstatné, jen je to menší škoda pro kasu. Jestli se přestup povede nebo ne závisí jen na výkonech a přínosu hráče, když ho ještě prodáme a vyděláme, je to super bonus. U Malínského je přínos na hřišti nula a nějaké umoření ceny za Schraňuje - to jsme dali 22 mega za Zeleného, 10 ha Malínského + platy. Opravdu si myslis, že by Schranz stal 32 mega? Prostě ne vše se povede, to je běžné, ale nazývejme věci pravými jmény.

  6. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Alanor (admin)     před 3 lety 08.06.2021 11:34 |  
    13 1

    Obrátil bych se na insidery, jestli nemají info:

    1) Jak už tu zaznělo, jedná se jen o výměnu za Zeleného a Malínského (plus roční podílení se na jeho platu), nebo Jablonci doplácíme i něco navíc?

    2) Trochu mě mrzí, že jsme se vzhledem k naší situaci se stopery tak snadno zbavili Zeleného, který se tam letos chytil a hrál výborně. A i typologicky by do naší hry seděl. Nějaké info k tomu? Nedával Jarda tlak ve Slavii, jak by se z jeho povahy a vystupování dalo předpokládat?

    Jinak vítej, Ivane!

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Navyseals     před 3 lety 08.06.2021 11:41 |  
      16 0

      1) Nějaký doplatek by tam být měl. Přesný číslo nevím. Ale údajně nic velkýho. A to zejména díky přestupu Zeleného, o kterýho Jablonec velmi stál a který nám pomohl v honbě za Schranzem, protože zájem měly i jiné týmy.
      2) Ano, Zelený měl velké problémy s tlakem. Na tréninku pravidelně zářil. Trenéři to nechápali a spoluhráči taky ne.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Alanor (admin)     před 3 lety 08.06.2021 11:43 |  
        5 0

        Díky!

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          wymaz     před 3 lety 08.06.2021 11:58 |  
          2 0

          Díky také

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      chaosak     před 3 lety 08.06.2021 11:52 |  
      6 0

      Údajně doplácíme necelé 4 mil. CZK:)

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 12:19 |  
        0 6

        To není úplně málo, když má k tomu ještě Jablonec další dva hráče. Kdyby obratem prodali Zeleného a Malinského za rok, tak z prodeje brzy 28letého Schranze mají minimálně 25M Kč.
        Transfermarkt pracuje s přestupovou částkou 180K €, což je 4,5M Kč.


        Komentář byl uživatelem upraven (08.06.2021 12:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      bongor     před 3 lety 08.06.2021 16:38 |  
      0 4

      Nedivil bych se,kdyby Zelenýho od Jablek odkoupila sralta,i když ti maj ve středu obrany samou hvězdu.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      pajsano     před 3 lety 08.06.2021 18:43 |  
      2 1

      Add 2 Zeleneho povaha: Mne velice zaujala jeho reakce na fanousky pred zapasem v Kluzi Totalni Sezona dil 8 Zboril Minuta 27:47 Myslim si, ze to o necem vypovida, hlavne v porovnani s ostatnimi hraci. https://youtu.be/85El3hd3jWM

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Cross     před 3 lety 10.06.2021 14:52 |  
        0 1

        Přitom zrovna na Interu zahrál svůj nejlepší zapas ve Slavii… Dostal ale dost šancî a nebylo to ono. Mimochodem, ikdyz v Jablonci hraje slušně, těch gólů dostal Peltonec zhruba tolik jsko Sparta. A to je fakt hodně…

  7. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Fido22     před 3 lety 08.06.2021 11:44 |  
    10 0

    Máte pravdu. Vypadá jako Pavel Kuka v nejlepších fotbalových letech.
    Vítej, Ivane! Hodně úspěchů a radostných zážitků v tom nejkrásnější fotbalovém dresu. Mikrosvět s Kubou Hromadou právě vznikl a na EURU se spolu pěkně sehrajte :-) !
    Fotky jsou dle mého názoru z krásného vnitrobloku dřívější Živnobanky v ulici Na Příkopě, kde sídlí CITIC.
    A pan Tvrdík uprostřed - to je obr mezi ostatními. Tomu říkám "pan generální",
    Slavia oleee!

  8. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Corfe     před 3 lety 08.06.2021 11:44 |  
    5 0

    Za mě spokojenost! Střelec, reprezentant, univerzál, schopný rychle se prosadit, adaptovaný v Česku, střední věk, dohodnuto včas, takže na EURO pojede s čistou hlavou.

    Zbavíme se dvou relativně starších, neperspektivních hráčů, kteří se u nás neprosadili. Malínský (letos 30) byl přípravou na nakonec neuskutečněný odchod Masopusta a definitivně ho odsunul raketový nástup Simy. Zelený (letos 29) je ze tří stoperů, co máme po hostovačkách nejstarší a asi nejméně mentálně odolný. Přeju mu hodně štěstí, je to sympaťák, ale na top klub a poháry to asi není. Tím spíš doufám, že přinejmenším pořádnou šanci v přípravě dostanou Takács a Karafiát!

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 12:39 |  
      9 0

      Měl bych jenom jednu poznámku: Malínskému neublížil neuskutečněný odchod Masopusta, protože ten se po Coufalově odchodu přesunul dozadu a své místo na kraji zálohy tak jako tak uvolnil...

      Jenomže přišly dva problémy: po vypadnutí z LM naše vláda nesmyslně přerušila domácí soutěže a hrály se pouze poháry, takže se Malínský coby nový člen základu neměl jak zapracovat.. každopádně v pohárech jako první volba naskočil do zápasů s Beer Shevou a Leverkusenem...

      A hrál by asi základ i proti Nice, ale dostal COVID a na jeho místo tak naskočil neznámý mladík, který už jej zpátky nepustil... Malina v jednom rozhovoru během jara trochu smutně prohlásil, že vlastně svým onemocněním Simu nastartoval... a pak už věděl, že nemá nárok ....

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      MKCZ83     před 3 lety 08.06.2021 15:00 |  
      0 1

      Hlavně to xG u Simy je dost úlet... Je tu někdo, kdo těmto statistikám rozumí do většího detailu? Počítají se xG na základě výkonu toho hráče (tj. jde o nějaký klouzavý průměr), nebo se to počítá z dat ze zápasů pro všechny hráče stejně? A jaká datová základna se používá? Jde o zápasy z ligy, kterou hráč hraje, nebo jde o databázi z různých lig atd.?

      Zajímala by mě interpretace, jestli to je u Simy známka jeho extrémních kvalit, anebo je to známka toho, že nemá ještě delší herní (statistickou) historii, anebo to je prostě úlet v rámci jedné sezóny a v Evropě není skoro útočník, který by měl skoro dvojnásobný počet golů oproti xG. Díky za ozřejmění :-)

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 15:26 |  
        2 1

        Záleží odkud na bránu vystřelí, čím horší pozice, tím nižší xG, dále kam a čím vystřelí, postavení bránicích hráčů, zda se ke střele dostal z brejku, po centru ze strany, apod.
        Je to jakási pravděpodobnost, že bude vstřelen gól.
        Je tedy vysoce efektivní v zakončování, ale zas je to jen sezónní vzorek. U ostatních hráčů se můžeš podívat na předchozí sezóny a můžeš vidět, že měl zrovna formu a extrémně se výsledky odchylují od jeho standardu, ale u Simy nemáš ten vzorek dlouhodobý.
        Nejlepší útočník na světe je pro mne Lewandowski, ten vstřelil v letošní sezóně 41 branek za 29 zápasů s xG 32,08.
        Morales z Levante dal letos 14 gólů s xG 7,8, což je asi největší odchylka mezi top 10 střelci z top 5 lig, ale pro něj to byla extrémně vydařena sezóna. V předcházejících letech měl góly a xG poměrně vyrovnané. V posledních dvou sezónách měl xG vyšší o 1,04-1,15 než kolik branek dal.
        https://understat.com/player/2186

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          MKCZ83     před 3 lety 08.06.2021 15:41 |  
          0 6

          Já to teda chápu tak, že někdo vezme velkou databázi informací ze zápasů, prožene to algoritmem a na základě toho se určuje xG. Čili pokud by někdo vzal databázi jiných zápasů, tak by ta samotná statistika xG mohla pro konkrétního hráč vyjít (nejspíš jenom trochu) jinak?

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 15:59 |  
            1 1

            Pokud jsem tě dobře pochopil tak samozřejmě, jiný zápas, jiné střelecké příležitosti a tedy automaticky i jiné xG.
            Ale ty čísla jsou za celou sezónu v první české fotbalové lize, tedy nejsou do toho zahrnuty zápasy z kvalifikace LM a následně EL.

  9. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Srdcar114     před 3 lety 08.06.2021 12:40 |  
    1 2

    Jardu Zeleného bych si nechal,protože může hrát stopera,levého obránce i levého záložníka.Důvěřuji ale trenéru Trpišovskému,ten určitě zase všechno dobře vyřeší.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      pcitron     před 3 lety 08.06.2021 13:31 |  
      15 2

      Jarda se jeví jako dost velký introvert, pro něho skutečně mohl být tlak v SKS neúmerně zatěžjící. osobně mě jeho odchod také velmi mrzí, ale dovolím si tvrdit, že pro samotného Jardu je to lepší řešení.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        necich     před 3 lety 08.06.2021 14:25 |  
        5 1

        Souhlas, navíc nemůžeme hráče jenom vodit do Slavie, ale musí i někdo odcházet. Zajisté je lepší prodávat za x mega eček, ale taková nabídka na Zeleného určitě nebyla. Toto řešení je dobré pro obě strany, my získáváme kvalitní alternaci ke Kuchtovi a Jarda bude pravidleně hrát v kvalitním mužstvu..

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        MKCZ83     před 3 lety 08.06.2021 15:09 |  
        1 11

        To však ale znamená, že se s ním špatně pracuje. Protože neznamená, že co velký introvert, to fotbalista, který se neprosadí ve velkém týmu. Jeden příklad za všechny - o Havertzovi se mluví jako o hodně velkém introvertovi a o tom, že s ním v Chelsea museli hodně pracovat.

        Podle mě situace, kdy hráč předvádí na tréninku excelentní věci a v zápase je třetinový, je problém realizačního týmu. Trénink a mentální (i dlouhodobá) příprava hráčů je zodpovědnost realizačního týmu. Stejně tak jako je nutné krotit a tlumit extrémní extroverty, je nutné podporovat extrémní introverty. Ten samotný člověk vnímá situace extrémně odlišně, čili si to sám nezkoriguje, on potřebuje zpětnou vazbu a případně částečné nastavení prostředí, aby fungoval efektivně.

        Takže pro mě jsou zprávy typu neměl na to hlavu, nebo nezapadl do týmu apod. jako výmluvy za lenost nebo chybějící dovednosti na straně realizačního týmu. Jasně, existují lidské charaktery, s kterými neudělá nic ani skupina 10 zkušených mentálních koučů a psychologů, ale těch je extrémně málo a Jarda Zelený mezi ně nepatří. Jestli to je lepší řešení pro něj, těžko říct, u nás se mohl zlepšovat a fotbalově růst. Evidentně s ním ale umí Rada mentálně pracovat líp, než my.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          Harvey     před 3 lety 08.06.2021 15:52 |  
          10 1

          Nemyslím si, že by měl náš realizační tým problém obecně pracovat s introverty a zlepšovat je. Stačí se podívat na vztah Trpišovského s Nicem Stanciuem. A také Stanciův progres. Holeš je také vyhlášený introvert.
          Asi se Jardovi Zelenému prostě hraje líp před pěti lidma v Jablonci než před tisícema v Edenu.
          A zkus se na to podívat i z Jardovi strany. V Jablonci je hvězda ligy, má svoje jistý, bude hrát o Evropu. Má chuť tohle vůbec riskovat, když ve Slavii by musel hrát jako stoper úplně jinak (stačí se podívat na Kačarabu u nás vs Liberec) a bude se muset o flek rvát se Zimou, Kúdym a pravděpodobně ještě dalším borcem co přivedeme. Je dost velká reálná šance, že by v 28 letech proseděl další sezónu na lavičce.
          Nikdy jsem neslyšel náš realizák se vymlouvat. Mentální příprava je především zodpovědnost samotného hráče. Je to profesionál, bere dost peněz na to, aby si mohl najmout osobního mentálního kouče. Jistě mu klub může pomoct, nasměrovat ho, ale v tý hlavě si to musí ten hráč vyřešit sám. To za něj nikdo nikdy neudělá.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 15:54 |  
          10 1

          Veškeré Radovo mentální pracování se Zeleným je o tom, že Jablonec "nemusí".. nemusí být první, nemusí jít do Lm - Rada vyskakoval jako čertík z krabičky, když mu novináři na konci ligy podsouvali, že by měli usilovat o předkolo ligy mistrů ... je jasné, že v atmosféře, kdy je fuk jestli tým skončí druhý, třetí, nebo čtvrtý, se některým nervóznějším typům pracuje lépe, než v klubu, který prostě už z principu vysokého rozpočtu a jeho naplnění musí jít do základních skupin pohárů.... musí hrát o titul a ideálně ho získat, jinak by ho fanoušci "sežrali"...

          To je prostě něco, s čím se nemusí každý hráč ztotožnit...A nemá smysl házet to na trenérský štáb... Slavia je klub s ambicemi, které veřejně proklamuje - a dle mého názoru je to tak v pořádku

  10. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    zeleznik2     před 3 lety 08.06.2021 12:48 |  
    1 0

    Tož Ivane vítej!! ať se ti u nás daří minimálně jako v Jablonci..

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      ColinSKS     před 3 lety 08.06.2021 14:14 |  
      0 4

      jak minimálně? dvojnásobně!!!

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      ColinSKS     před 3 lety 08.06.2021 14:20 |  
      2 8

      Zelí není dost odolnej pro klub typu SKS. je to velmi dobrej fotbalista, ale něco jako ženská v tenise. Já ho mám rád, protože se mi zapsal do paměti "skoro" golem Interu Milán, když jsem málem přepadl z ochozu dolů.....

  11. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    sicilianbrno     před 3 lety 08.06.2021 13:03 |  
    1 0

    Vitej ivanku, at se daří...nemate nekdo info jaky je jeho aktualni zdravotni stav po odstoupeni ze zapasu? Diky...

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 13:09 |  
      2 2

      Mluví o tom sám na videu na oficiálních stránkách... nemělo by to být nic vážného a dál se chystá na EURO....

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 14:17 |  
        6 3

        To video je více jak týden staré. On tam nemluvil o zranění za Slovensko, ale o zranění které měl na konci sezóny v Jablonci.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          kjandourek (admin)     před 3 lety 08.06.2021 14:43 |  
          2 2

          Jsi si tím jist? On tam mluví o zadním stehenním svalu, což bylo zranění, které si přivodil teď - jaké měl v Jablonci
          na konci sezony netuším, ale pokud to bylo úplně to samé, tak si jej obnovil....

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 08.06.2021 15:05 |  
            4 3

            Jsem.

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            Fačín     před 3 lety 08.06.2021 15:13 |  
            1 3

            Řekl bych, že si to teď obnovil.

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            Lunaris     před 3 lety 08.06.2021 18:39 |  
            1 0

            Není to točené na tom místě, jak o tom Jarda tweetoval před několika dny jako o podpisovém dnu?

  12. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    damade     před 3 lety 08.06.2021 17:08 |  
    4 7

    Jeho největší přednost oproti Kuchtovi je daleko větší fotbalovost a lepší technika, už tolikrát se stalo, že Kuchtič dostal míč za obranu, ale dokázal to maximálně odrazit na roh, protože kličku nebo střelu z dálky neumí. Schranz je jeden z nejlepších útočníků ligy a jsem rád, že jsme ho podepsali. Toho Zelenýho je mi ale fakt líto, dlouho jsem si maloval, že se vrátí a bude tu pokračovat ve výkonech z Jablonce, teď musí být hlavní priorita stoper.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Harvey     před 3 lety 08.06.2021 17:28 |  
      7 3

      Kuchta rozhodně kličku umí. Se Schranzem se podle mě počítá primárně na křídlo, na hrot jenom jako doplnění hloubky kádru.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        damade     před 3 lety 08.06.2021 17:53 |  
        2 8

        O tom, že se se Schranzem počítá na křídlo jsem slyšel taky a upřímně z toho moc nadšenej. Daleko víc mi sedí na hrot, ale Jindra ví co dělá.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        fps     před 3 lety 09.06.2021 09:08 |  
        0 6

        Kuchta je jasná jednička do útoku, a jestli zůstane Olayinka a Sima, tak se Schranz do základu asi moc nedostane

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      fps     před 3 lety 09.06.2021 08:57 |  
      0 2

      Kuchta je mladý kluk, ten se bude ještě zlepšovat, Schranz už asi moc ne

  13. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Lunaris     před 3 lety 08.06.2021 18:43 |  
    3 4

    Návrat Zeleného z hostování byl spíš utopie. Kolik hráčů pod Trpišem se vrátilo z hostování a našlo ještě uplatnění ve Slavii? Nevybavuju si nikoho.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Andreas     před 3 lety 08.06.2021 18:49 |  
      12 0

      Van Buren toho v poslední době odehrál celkem dost. Taky Hromada. Musa toho taky neodehrál tak málo před ochodem do Německa.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.06.2021 18:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Lunaris     před 3 lety 09.06.2021 01:44 |  
        5 4

        Spíš jsem myslel hráče do základu ve stylu návratu Součka. MvB při vší úctě paběrkuje a výkony nic moc. Hromada o něco lepší pozice v týmu ale také náhradník, na hostování se šel rozehrát po vleklých zraněních, kdy ve Slavii víc nehrál než hrál, tudíž jeho hostování nebylo úplně z důvodu výkonnosti. Pod Trpišem zkrátka platí, že pokud jde hráč na hostování, má už jen minimální šanci si ve Slavii kopnout. Nepřesvědčíš, jdeš.

  14. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Ragnarok     před 3 lety 08.06.2021 19:58 |  
    3 9

    Příští rok Schranz, Beran plus doplatek za Zeleného.... Ne, to je prdel. Ivan to má v noze a jestli bude zdravý, tak je fajn ofenzivní hráč.

  15. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    slavistou50let     před 3 lety 08.06.2021 20:19 |  
    5 5

    Vítej v milované Slavii. Bohužel nemám fotku, kde ve starém Edenu bylo 44000 diváků se Slovanem Bratislava, hustý déšť a já jako kluk se natahoval, abych viděl kousek milovaného týmu. Krásné vzpomínky na Československou ligu.
    Ať se ti daří a když jsem zahlédl tvoje první foto v rychlosti, tak žádný Kuka, ale Marek Suchý, ahoj.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Malvin     před 3 lety 09.06.2021 05:40 |  
      1 0

      Taky mě hned napadl Mára.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Akuls     před 3 lety 09.06.2021 11:36 |  
      0 0

      Tak to se mi opravdu nějak nezdá, už dost pamatuji, ale jednak úřední kapacita starého Edenu, a to ještě před instalací stožárů umělého osvětlení, byla jen 42 tis. diváků a jednak si fakt nevzpomínám, že by v zápasech Slavie se Slovanem bylo někdy úplně vyprodáno, a to dokonce ještě za nějakého velkého nečasu.
      Pravdou ovšem také je, že Slavia sehrála se Slovanem Bratislava, a to nejen v Edenu, řadu nezapomenutelných utkání a návštěvy na těchto zápasech byly vždy nadprůměrné.

        • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

          wimpy     před 3 lety 09.06.2021 18:07 |  
          0 0

          https://www.youtube.com/watch?v=J7dcUPCwtp0&t=2s

          Na tomhle zápase bylo oficiálně 20 000 diváků. Na stadionu pro 43 000 (jak si to pamatuju já). Takže asi tak. Ale se Slovanem si to taky neamatuju.

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            kjandourek (admin)     před 3 lety 09.06.2021 21:24 |  
            0 0

            To je fakt... tam jsem byl taky a nebylo tam k hnutí :-)

            • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

              wimpy     před 3 lety 09.06.2021 21:58 |  
              0 1

              Mým odhadem 45-50 tisíc. A druhej den v novinách čtu dvacet a nějaké nízké stovky. Kolik ti bylo?

              • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                kjandourek (admin)     před 3 lety 09.06.2021 22:05 |  
                0 0

                Deset, skoro jedenáct... táta stál schod za mnou a nějak mě kryl tělem.... :-)

                • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                  wimpy     před 3 lety 09.06.2021 22:06 |  
                  0 0

                  To se ti blížej kulatiny. Doufám, že zachlastáme. :-)

                  • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                    kjandourek (admin)     před 3 lety 09.06.2021 22:27 |  
                    0 0

                    Něco vymyslíme u Brambůrka... za rok.. :-)

                    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                      wimpy     před 3 lety 09.06.2021 22:33 |  
                      1 0

                      To budu mít půlkulatiny. Abychom mu to nezbourali. :-)

            • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

              Akuls     před 3 lety 10.06.2021 12:32 |  
              0 0

              No tak hlavním zdrojem černých fondů byl tehdy prodej neevidovaných vstupenek na pokladnách a později ještě Slávistický karneval. Tehdy s tou Bohemkou to Slavia opravdu dost přehnala, rozdíl mezi skutečností a oficiálním stavem mohl být klidně přes 10 tis. lidí. Nicméně plný stadión určitě nebyl, ten jsem zažil jen proti Plzní v boji o postup do ligy, pak 2x v derby se Spartou, dále v zápasech Dukly proti Spurs a BVB v PMEZ a potom v zápase Sparta vs. Trnava 3:3, to praskaly bariéry.

            • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

              kjandourek (admin)     před 3 lety 09.06.2021 21:22 |  
              0 0

              Dobrý... tohle mě nenapadlo :-)

          • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

            Akuls     před 3 lety 10.06.2021 11:51 |  
            0 0

            Asi ano, na to utkání si moc dobře pamatuji. My žáci “C” tehdejšího Dynama Praha jsme totiž měli tu čest podávat při tomto zápase balóny. Já byl u branky pod hodinami, dnes tribuna Fr. Pláničky, a tak jsem měl góly Fr. Růžičky hlavou a Rudly Ženíška, které padly v samém závěru, opravdu z první ruky. Na žádný déšť si ale nevzpomínám.

            • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

              wimpy     před 3 lety 10.06.2021 11:55 |  
              0 2

              Jen technická, jestli to v šedesátých letech nebylo jinak, ve starém Edenu byly hodiny na straně dnešní Tribuny Sever. Tribuna Fr. Pláničky je ta u trati.

              • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                Akuls     před 3 lety 10.06.2021 12:18 |  
                1 0

                V době kdy měl stadión primátora Dr. Václava Vacka kapacitu 42 tis. diváků byly hodiny s ukazatelem skóre vždy na tribuně u železniční trati. Pán, který tam před každým zápasem přinesl hodinový stroj, ručičky a měnil čísla po každém vstřeleném gólů byl velmi známou, váženou a důležitou osobou pořadatelské komise. Jeho jméno mi vypadlo, Venca Petrák z Muzea Slavie to ale bude určitě vědět.

                • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                  wimpy     před 3 lety 10.06.2021 12:42 |  
                  0 1

                  Je to docela zajímavé, protože si zřetelně pamatuji stav z 80. let, kdy byly hodiny za branou směrem k Vladivostocké, ještě takové ty, jak se tam měnila čísla ručně, vyhledávám obrázky a našel jsem několik těch, které dokládají tvoji verzi (na severu hodiny nejsou, na jihu ano) několik těch, které ukazují jih bez hodin (nebo později už s hodinami svítícími), ale zatím žádnou, která by ukázala i ty hodiny na severu. :-)

                  • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                    Akuls     před 3 lety 10.06.2021 21:32 |  
                    0 0

                    Hledáte marně, na severní tribuně nikdy žádný "mechanický" ukazatel času a skóre nebyl. Ukazatel byl vždy na jihu, tedy s výjimkou již blížícího se konce starého Edenu, kdy byla menší světelná tabule instalována na stožár umělého osvětlení do rohu stadiónu, mezi severní a východní tribunu. Já pamatuji původní Eden, kdy vlastně žádný ochoz na severu a jihu stadiónu, tedy za brankami nebyl a bylo tedy možné sledovat zápas z oken bytů nacházejících se už v 3. patře domů ve Vladivostocké ulici či z železničního náspu, což často využívali i mašinfírové, kteří na chvilku zastavili vlak a tehdy ještě parní lokomotivy pěkně celý stadión zakouřily. Ochozy na jižní a severní straně stadiónu, tedy za brankami, s betonovými stupni, byly vybudovány někdy v 2. polovině 50. let minulého století.
                    Viz odkaz na přiloženou obrazovou dokumentaci historie slávistických domovů:
                    slavia.cz/zobraz.asp

                    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                      wimpy     před 3 lety 11.06.2021 00:45 |  
                      0 0

                      Tedy fakt jsem ochoten se hádat. :-)

                      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

                        Akuls     před 3 lety 11.06.2021 09:16 |  
                        0 0

                        To klidně můžete, ale rozhodně se s nikým nevsázejte, tutově byste totiž prohrál. Fotky nelžou, jsou na nich dva různé ukazatele skóre a času, tak jak se dobudovával, resp. zvyšoval ochoz jižní tribuny. Já pamatuji i původní ukazatel, který byl přibližně na stejném místě, když tam ještě vlastně skoro žádný ochoz pro diváky nebyl a asi dost bránil ve výhledu na branku u trati divákům sledujicím zápas z ochozu železniční trati.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 lety 09.06.2021 19:27 |  
      1 2

      Taky mi mnohem víc připomíná Sucháče než Kuku.

  16. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    p!erreCORE     před 3 lety 08.06.2021 21:06 |  
    2 2

    Od pohledu velkej sympaťák, mluví hezky, čísla má.. Takže za mně dobrý! :)


    Komentář byl uživatelem upraven (08.06.2021 21:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      fps     před 3 lety 09.06.2021 08:53 |  
      0 0

      ještě bych doplnil, že i má dobrou postavu, což je vždy plus

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      kedul     před 3 lety 09.06.2021 10:25 |  
      0 0

      Dobrý den. Prosím, neznáte někdo úplný text tohoto zamčeného článku? Z toho přímo dostupného textu dedukuju bezplatnou směnu "dva za jednoho" po dobu hostování Malinského a v případě Jabloncem uplatněné opce na něj i nějaký již domluvený doplatek. Ovšem netuším, do kdy má Malinský smlouvu ve Slavii. V oficiálním sdělení SKS to vyznělo tak, že to je právě ten rok, tedy do 30.6.2022.

    • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

      Merlinus (přítel SN)     před 3 lety 09.06.2021 11:12 |  
      15 0

      Schranz: obchod snů? Detaily výměny s Jabloncem, Slavia může i vydělat
      Autor: Jan Podroužek

      Tohle jsou pro mistra FORTUNA:LIGY hodně zajímavé počty. Čtvrtý nejlepší střelec minulé sezony přichází do Slavie víceméně za nic. Dokonce by se „sešívaní“ mohli dostat do plusu. Výměnou za Ivana Schranze totiž červenobílí posílají do Jablonce obránce Jaroslava Zeleného a záložníka Tomáše Malínského. Výsledný kompletní účet bude záležet na tom, jak dopadne působení Malínského na severu. V čem spočívá kouzlo obchodu a kolik může nakonec Slavia vydělat?

      V úterý ráno Ivan Schranz, možná už ve čtvrtek Srdjan Plavšič. Slavia se pustila do oficiálního oznamování nových posil pro příští sezonu. Slovenský útočník bude mít tříletou smlouvu.

      „Nová výzva a velký krok vpřed. Když o mě projevila zájem, neměl jsem důvod váhat,“ svěřil se Schranz klubovému webu.

      A teď to hlavní. Už pouhá výměna Ivana Schranze za Jaroslava Zeleného, kterého slávisté pouštějí do Jablonce na tříletou smlouvu, by podle zákulisních informací vyšla na vyrovnaný obchod ve stylu „kus za kus“, tedy bez doplatků jedné či druhé strany. Červenobílí ho v podstatě dělají zadarmo.

      Původní zprávy přitom hovořily o tom, že za získání Schranze přece jen nižší řády milionů „sešívaní“ doplatí, je to ale přesně opačně. A na jejich stranu to naklání přidání Tomáše Malínského do celého balíku.

      U 29letého záložníka je ale plán o trochu složitější. Do Jablonce přichází na roční hostování, které by se od sezony 2022/2023 změnilo podle dohody v trvalý přestup. Pak by Slavia dostala zhruba pět milionů korun, které by tedy na kompletně dokončené transakci vydělala.

      Je tu ovšem jedna eventualita – červenobílí se v polovině ročníku 2021/2022 mohou rozhodnout, že si Malínského stáhnou z hostování zpátky, a tím by padl i dopředu domluvený přestup rychlého křídelníka. Zůstal by hráčem kádru Jindřicha Trpišovského a pak by se vidělo, co s ním dál.

      U Zeleného a Malínského nicméně platí, že klub z Edenu s oběma dlouhodobě prostě nepočítal. Jejich angažmá v „sešívaném“ dopadla víceméně tristně. V případě Malínského rozhodně, neboť pod Trpišovským odehrál jen sedm soutěžních zápasů a v zimě odešel pomoct se záchranou Mladé Boleslavi.

      Zelený zvládl třicet soutěžních utkání, zahrál si i slavnou Ligu mistrů, ovšem nikdy se natrvalo neprosadil do sestavy a vrací se tam, kde mu to svědčí už od ledna 2017, kdy se do Jablonce přesunul z Karviné. A kde naposledy z pozice stopera pomohl mužstvu ke třetímu místu v tabulce.

      „Minulá sezona vyšla podle mě nad očekávání a třetí místo je pro Jablonec výborný výsledek. I z osobního hlediska jsem za sezonu rád, protože se mi povedlo pravidelně nastupovat a podílet se na konečném umístění. Na boj o účast v evropských pohárech se samozřejmě těším, bylo by hezké, kdyby se nám povedlo dostat se do skupiny,“ vyslovil své přání pro předkola Evropské ligy na stránkách klubového webu Zelený.

      S tím mimochodem velmi výrazně pomohl právě i Ivan Schranz, po Martinu Doležalovi druhý nejlepší střelec týmu v lize, dal třináct gólů. A Slavia si může mnout ruce, že má služby 27letého útočníka podchycené víceméně za nic.

      Kombinace na trase Slavia – Jablonec:
      Ivan Schranz, 27 let, útočník
      Do Slavie přichází na tříletou smlouvu výměnou za Jaroslava Zeleného a částečně i Tomáše Malínského.

      Jaroslav Zelený, 28 let, obránce
      Do Jablonce se natrvalo vrací na tříletou smlouvu výměnou za Ivana Schranze. V tomto bodě je celý obchod v podstatě za nula, tedy bez dalších doplatků jedné či druhé strany.

      Tomáš Malínský, 29 let, záložník
      Do Jablonce přichází na roční hostování s domluveným budoucím přestupem od sezony 2022/2023. Ovšem s tím, že Slavia ho může v polovině ročníku 2021/2022 z hostování stáhnout a tím i zrušit budoucí přestup. Pokud by ale jeho působení na severu přerušeno nebylo a Malínský by nakonec přestoupil, doplácel by Jablonec Slavii zhruba kolem pěti milionů korun.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Faltič     před 3 lety 09.06.2021 11:25 |  
        2 0

        Děkuji. :)

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        Radek097 (přítel SN)     před 3 lety 09.06.2021 11:58 |  
        3 0

        Pokud to tedy je tak, jak píše Podroužek, pak je to výborná práce sportovního úseku, kteří to takhle dojednali.
        Včera tady padl doplatek 4M Kč, u Malínského jsem tu hodnotu očekával kolem 5M Kč, u Zeleného 15M Kč, což by vycházelo na kolem 25M Kč za Schranze, ale když to je víceméně jen kus za kus, tak příchod Schranze za Zeleného (15M Kč) mi přijde adekvátní.

      • Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

        kedul     před 3 lety 09.06.2021 16:05 |  
        0 0

        Moc děkuji. Zajímavá konstrukce, vlastně v případě Malínského je to aspoń do zimy opce na návrat do Slavie, ale na jaře už bude předběžně vázán ke smlouvě s Jabloncem s vyloučením návratu do Slavie, pokud to chápu správně.

  17. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Sníža     před 3 lety 09.06.2021 16:54 |  
    6 0

    Myslím,že tohle je fakt dobrej obchod.Doufám,že se mu bude dařit alespoň jako v Jablonci a pod JT ještě víc.To se uvidí.Jinak vítej Ivane a hodně štěstí.

  18. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    brťas74     před 3 lety 09.06.2021 23:25 |  
    2 0

    Na TM má cenu 1M euro.Takže nějaký ten gólík v CHL a bude zaplacenej.Něco v klučíkovi asi bude,pokud umí dávat góly.Tak Ivane jen houšť.

  19. Re: Ivan Schranz první letní posilou Slavie!

    Juventus turin     před 3 lety 10.06.2021 13:54 |  
    0 0

    Vítej