Tam je teda rozmazlenejch pohledů na svět, za všechna příkoří mohli většinou ostatní koukám, když se něco nepovedlo, primárně to nebyla "Toníčkovo" chyba. Nevim, působí na mě teď snad ještě hůř, než když měl ty divný připomínky po odchodu do Itálie. Když si vezmu, jak se dokázali kousnout Provod, Holeš a další, kteří neměli po příchodu na růžích ustláno a za sezonu takovej Holeš odehrál třeba 3 zápasy, tak je to docela velkej rozdíl v charakteru.
Ja teda nevim, nechci ho nijak extra hajit. Ale pokud nejakej magor typu rogoz po zase, kterej dopadne tak jak asi vsichni cekaj sejme 18 letyho kluka pred celou kabinou, byt v jeho kuzi, asi bych byl taky dle tveho rozmazleny... nadruhou stranu, ten kluk makal dal, dostal sanci a vyuzil ji... rozmazlanek by to nedal. Stejne tak pokud nejakej borec za zenitem, (pravdepodobne blazen Abraham?) kterej hraje uz jen v pribrami a nezkousne ze ho vytlaci mladej kluk, tak ten mladej kluk je rozmazlanek? Nebo kdyz ho nuti tym hrat pote co mu dva doktori reknou ze ma mit mesic pauzu?
Tonda Barak je velkej profesional, neuveritelne cilevedomej, kterej jde za kazdou sanci, a sam to vysvetluje. Tady mu to lide nemohou zapomenout, ze udajne poslapal Slavii... pokud byla jen polovina z toho co rekl pravda, i Slavia se nema cim chlubit ( a on Luftjarda umi byt pekna svine, ne nadarmo se s nim postupne Simane, Krob i Nezmar rozesli).
Zaroven byl rad pripomnel jednoho 18 letyho kluka, kterej ve Slavii odmitl prodlouzit smlouvu, protoze to byl neskutecne cilevedomi profik, ktery sve kariere veril natolik, ze se tehda se Slavii take rozhadal a fanousci na webu mu to davali pekne sezrat... ten kluk se jmenoval Alex Kral.
Proste pokud ti kluci si jdou za svym, nemam jim to za zle. I aktualne nejvetsi srdcar Honza Boril by hned skocil po nabidce jit ven. A kdyby ji mel uz nekdy, davno neni u nas. Prijde mi hloupe tem klukum vycitat hlad po uspechu a cilevedomost. Kazdy neni Soucek, a i Tonda Barak ma svoji cestu uspesnou. Serii A hraje pravidelne, v repre je take zaslouzene... nemam duvod na nej vzpominat ve zlem a rozmazavt jeho vypoved, jako ze to je rozmazleny fracek
S Rogozem samozřejmě souhlasím, tyhle typy lidí je potřeba občas poslat do p*dele, ale zkrátka z něj moc necítím vděčnost, zkrátka to na mě působí, že když se něco povedlo, bylo to hlavně díky němu a jeho jak ty říkáš neuvěřitelné cilevědomosti, ale když se něco nevedlo, tak za to z 99% mohli ostatní...To, že se konečně naplno prosadil v Itálii mu přeju, ale charakterově na mě prostě vůbec nepůsobí jako týmovej hráč
Tak ty to mu riks rozmazlenost, ja tomu rikam sebevedomi. Kdyby byl rozmazleny, nedokazal by se z tech ran zvednout. Hral by za Vlasim a rikal by jak ho Rogoz setrel a proto nehraje nekde jinde. Ja nemam rad plane kecy hracu o nezdolnosti srdicku atd., ale kdyz to rika kluk s takovou zdravotni kartou jako Tonda Barak, tak k tomu mam respekt. Ono s temi zranenimi ktere mel, tak by to vic jak polovina fotbalistu zabalila. V tomhle jsou si s Provodem podobni, toho zraneni take malem pripravilo o karieru uz jako teenagera.
Ale tenhle typ vystupovani bude vzdy vnimam rozporuplne, zvlast napriklad mezi Slavisty, kde je Tonda podobne jako Pavlenka dnes spise neoblibeny. Nema tedy asi cenu se o tom dohadovat.
Nic zlého mu nepřeji a fandím mu jako ostatně snad všem českým hráčům v zahraničí. Jen si říkám, že do současné Slavie by se se svým stylem příliš nehodil. Jinak bych nebyl tak striktní ohledně Tvrdíka. Jmenovaní se s ním rozešli proto, že nezvítězila jejich koncepce. Navíc ta, kterou razil Tvrdík, se ukázala jako vysoce úspěšnou. S koncepcí Šimáněho bychom bývali takové úspěchy v žádném případě neměli. A Nezmar už nakonec nevěděl nakonec co sám chce, nedával to mentálně a byl myšlenkami všude jinde jen ne u Slavie. Bylo proto pro všechny dobře, že se jejich cesty rozešly.
Tvrdikova koncepce je uspesna, az cas ale ukaze jestli neni uspesna stylem “po me potopa”. A tomu se Simae chtel vyhnout... ale to je co by kdyby. Ja Tvrdika rad nemam, ve spouste veci s nim nesouhlasim, ale vdecny za Slavii mu budi vzdy a tyhle uspechy mu upirat nechci.
Ale ty uz mu je upiras! Uz ted se chystas na to, jak jednou budes rikat “jo, byli jsme tehdy uspesni, ale podivejte se za jakou cenu. Hajzl jeden Tvrdikovskej”...
Mas velkou fantazii. Nic takoveho jsem nenapsal a ani napsat nehodlam. Pouze cas ukaze jak to dopadne. Ted ma Tvrdik uspechy, stejne tak jako je meli Dolezal a Rosen - jak bys dnes hodnotil jejich pusobeni, a jak bys to hodnotil po sezone 2008/2009? Ty dva tituly a prvni LM jim uz nikdo nevezme. Tvrdik oproti nim vykazuje vyrazne vetsi zivotnost, ale moje obavy jsou, abychom po tehle ere nehrali zase o sestup. Tituly, EL a LM uz ale nikdo nikdy nesmaze, ani Tvrdikuv podpis pod nimi.
Tak ono, kdyby byl pan Tvrdík opravdu taková "svině" jak tu tvrdíš, tak by Tondu prostě nikam nepustil... frajer tu měl smlouvu ještě na docela dlouhou dobu a Slavii toho zdaleka tolik neodvedl.... Uprostřed sezóny 2016/17 ještě CEFC vypadala jako zdravá firma, s financemi problém nebyl, takže ho mohl klidně poslat rovně i s jeho brečením, že takováhle šance se už nikdy neobjeví...
Pokud se nepletu, tak v te dobe Tvrdik zdaleka nevystupoval tak tvrde, a neletaly vzduchem prohlaseni, ze ze Slavie az po dvou letech, zadne vystupni klauzule apod. To vsechno zpusobil prave Barak a Luftner, kteri velmi rychle odesli. Pokud ovsem Slavie odmitla Tondovi poskytnou lekarsky servis A-Tymu, protoze se vedelo, ze odchazi, tak je to za me chucpe.
Edit: dale si myslim, ze je rozdil o nekom napsat ze “je svine” a “umi byt svine”. Ale tak chapu ze Tonda Barak je nepritel a JT neohrozeny vudce :) (sarkasmus)
Původní komentář: Pokud se nepletu, tak v te dobe Tvrdik zdaleka nevystupoval tak tvrde, a neletaly vzduchem prohlaseni, ze ze Slavie az po dvou letech, zadne vystupni klauzule apod. To vsechno zpusobil prave Barak a Luftner, kteri velmi rychle odesli. Pokud ovsem Slavie odmitla Tondovi poskytnou lekarsky servis A-Tymu, protoze se vedelo, ze odchazi, tak je to za me chucpe.. Skrýt původní komentář
Tak nepřítel.... z mého pohledu je Tonda Barák nevděčník, kterému Slavia pomohla na cestě nahoru a on jí za to nedal žádnou přidanou hodnotu.... Asi tak jako manželka, kterou najdeš mezi "šedýma myškama", přivedeš jí do společnosti a ona ti zdrhne s prvním milionářem, který na ní zamrká... a ty prostě "musíš pochopit", že jí nemůžeš stát v cestě a bránit ve štěstí....
On, Pavlenka, či Lüftner...Nevidím důvod, proč bych je měl obdivovat, když Slavii použili jenom jako zviditelnění a jakmile někdo zacinkal zlaťákama, tak práskli do bot... Přicházeli jako talentovaní hráči, kteří měli u nás rozvinout svůj talent a pomoci nám k pohárům a titulům... místo toho nám při první příležitosti ukázali prostředníček...
Vždyť se nám za rok a půl ho povedlo prodat skoro za osminásobek prodejní ceny. Toto byla jeho přidaná hodnota. Možná i díky jeho prodeji jsme si mohli v další sezóně pořídit Koláře, Kúdelu, Stocha nebo Musu.
Tak Tondu jsme nekupovali s tím, že je to zboží, na kterém chceme vydělat.... V době, kdy odcházel jsme s penězi problém neměli, CEFC tehdy vypadala jako zcela finančně zdravý majitel.... Na Tondovi jsme chtěli postavit další vývoj klubu.... on, Lüftner i Pavlenka byli spolu se Součkem, Béřou a dalšími ve věku, kdy měli udělat ze Slavie nejlepší klub ve střední Evropě... Tonda mohl být jednou z tváří, která bude viset na stěně stadionu vedle Pláničky.... místo toho právě tihle tři po prvním dílčím úspěchu začali dělat všecho pro to, aby byli pryč...
On sice hraje v Itálii, ale nějak jsem si nevšiml, že by vyhrál nějakou trofej... jediný titul, který získal má s námi...
A jenom tak mimochodem - peníze, které jsme utržili za ně, jsme nasypali Rotaňovi, Altintopovi a Danymu.... Za to samozřejmě Tonda a spol. nemůže...
Tak pro někoho není cílem mít 4 tituly české ligy a třikrát vyhrát národní pohár. Souček taky nešel do klubu, který by alespoň jednou za čas získal titul.
Tak nemusí mít hned čtyři.... Ale ideálně by se měl prosadit tak, že bude odcházet jako hráč, který klubu něco odvedl, pomohl mu k opakovaným úspěchům... a ne že po prvním reprezentačním startu začne dělat Zagorku, že to je jeho životní šance.... Ostatně, když se podíváš, čeho dosáhl v Itálii a srovnáš to s hráči, kteří opravdu odcházeli s tím, že už něco dokázali tady a mají určité renomé, tak vidíš, hráče, co se plácá v kluech druhé poloviny Italské ligy...
V tom pripade si Karle naivni. Tym jako Slavia podle me vi, ze kdyz kupuje mladeho pespektivniho kluka, ze ho neudrzi naporad. Mlady perspektivni kluk zase prirozene bere Slavii jako prestupni stanici. I kdyz to nerekne naplno, v hlave ma, ze se ze Slavie chodi ven. Take si Slavie zamerne vybira ty cilevedome, co chteji neco dokazat. Hrac, ktery se uspokoji prestupem do Slavie brzo zakrni a stejne ho nahradi nejaky dravejsi. Vzhledem k pozici ligy budeme vzdy jen prestupni stanice. I ti nejlepsi maji porad chut dokazat neco dalsiho, neco vic. Jako treba CR, ktery opusti Real jen proto aby dobyl dalsi ligu. O tom vsem je lidsky pokrok. Ani Slavia nechce hrace, ktery v 19 prestoupi do Slavie a rekne si a ted jsem vse dokazal (bohuzel se tak trochu jevi Matousek:-( ).
A jeste posledni dovetek k Barakovi - do Udine chtel, a Slavia o tom nechtela puvodne ani slyset, ale pokdu si prectes dobovy tisk, tak se to dohodlo diky dvema vecem, Udine pritlacilo s penezi (ono i CEFC nejspis citilo sanci vydelat) a za druhe Tonda Barak vyjadril prani dohrat sezonu ve Slavii, aby pomohl k titulu... jak ty rikas, je to nevdecnik :-) ale opravdu se o tom nechci hadat, kadzy to vidime jinak, preji ti hezky zbytek vecera
Jistě že jsem naivní, když ve světě, který si nejvíc cení peněz, věřím na to, že by člověk neměl odcházet z místa, kde nemá dodělanou práci jenom proto, že m někde nabídnou víc....
Z každého místa se dá odejít bezohledně, jako to udělal Tonda, nebo s grácií jako třeba Sukíno, nebo Coufi ...
Byl ve věku, kdy by mu nic neuteklo, za rok za dva, kdy se mohl otrkat v pohárech a mohl tu získat další a dlaší trofeje, mohl dostat ještě lepší nabídku, třeba i do toho AC, kam ho Udine nepustilo... skutečnost, že skočil po první nabídce a ještě si jí vybrečel, mě velice zklamala...
Jeho boj - z mého pohledu ta jeho kariéra není nic moc... Udine - Lecce - Verona.... Jako jo, je to atraktivní destinace, ale nejsou v tom poháry, je to plácání se uprostřed tabulky... Teď je s Veronou desátý, předtím s Lecce sestup, v Udine 14., pak 12.
Jako jeho boj, ale porovnej to s kariérami hráčů, kteří něco v zahraničí opravdu dokázali... kteří mají tituly v Německu, Itálii, Portugalsku... kteří vyhrávali evropské poháry ať už s Laziem , nebo Liverpoolem... či alespoň hráli finále...
Jsem si celkem jisty ze vim co znamena, a co melo v jidis vyjadrovat, tedy rozhorceni nad nehoraznou drzosti ci aroganci, ktera je proti dobrym mravum.
Chucpe je právě ta nehorázná drzost, mimořádně demagogický argument, ale tvé větě tenhle smysl chybí. (Nejhezčí definice chucpe je, že je to, když se otcovrah a matkovrah dovolává jako polehčující okolnosti toho, že je oboustranný sirotek)
Priteli, na zaklade ceho uvadis, ze uprostred sezony 2016/2017 vypadala CEFC jako zdrava firma? Ja to neumim posoudit. Ale prijde mi, ze tve mineni je ovlivneno tim co si prectes v mediich vic nez je tomu u jinych. Viz toto prohlaseni, nebo pred casem “nepsane pravidlo smolnych predem vyhotovenych mistrovskych tricek” nebo Jan Krob do Slavie... Snad to zase nevyzni utocne... takze radsi predem pokora, ucta a respekt dvakrat.
Nemám Baráka rád. Už kvůli tomu, jak tehdy jednal při odchodu se Slavií a jak se o ní později vyjadřoval. A tenhle příběh mě fakt nedojímá. On si hraje na hroznýho zásadovýho bojovníka, ale za každým rohem něco na někoho svádí. Z toho rozhovoru přímo řve, jak strašně je sebestřednej. A hodně k smíchu je poznámka, že je teď hrozně pružnej a pohyblivej. Kdo ho viděl za poslední dobu hrát, tak se tomuhle musí smát. Ten je při hře tak topornej a neobratnej až běda.
Já jsem snad nikdy netvrdil opak. Už první sezónu v Udinese měl povedenou. Ta liga mu herně sedí. Není zdaleka tak fyzicky náročná a vyhovuje mu zřejmě i rozestavení. Můj problém s ním není založen na jeho fotbalových kvalitách.
No, takže jsem tehdy psal, že se prosadil první sezónu, což jsem ti napsal i před chvílí. A logicky jsem asi nemohl hodnotit letošní sezónu, která se mu povedla, když ten příspěvek je starý skoro rok.
A proč by to nešlo? Myslíš si, že když se prosadíš první sezónu, tak už ti to nikdy nikdo nevezme? Já uznávám, že letos se mu daří. I díky tomu jede na EURO. Asi nechápu, s čím nesouhlasíš.
Tak buď se v dané soutěži prosadíš anebo ne. Není přece nic mezi tím. Samozřejmě souhlasím s tím, že to není o jedné (první) sezóně.
Pamatoval jsem si, že jsme podobnou debatu tady měli rok zpět (odkazy jsem přidal do předešlého komentáře) a Baráka jsi označil, že na Sérii A nemá. I teď to tak pro mě vyznělo, ač se mu první sezóna povedla. A já se po roce zeptal, zda už teď považuješ Baráka jako hráče, který se v Sérii A prosadil.
Třeba Zmrhal (abych zůstal u těch bývalých hráčů Slavie) se za mne v Sérii A neprosadil, ale rozhodně neměl jít do Brescie. To byl omyl už od začátku. Oproti tomu Barák si vybral ideální klub.
Musíš si uvědomit, za jaký situace jsem před rokem ten příspěvek psal. Barák byl po 18-timěsíčním zranění a Udinese ho nechtělo, tak byl na hostování v Lecce. Je zcela logický, že jsem tehdy psal, že se neprosadil. Tehdy měl dokonce nabídky na návrat do český ligy. Letošní sezóna mu vyšla. Ale abych o někom řekl, že se prosadil, tak prostě musí hrát stabilně dobře více než jednu sezónu. Vzpomínáš na první sezónu Krejčího st. v Boloni? Tu měl velmi slušnou a mluvilo se o zájmu AS Řím a dalších. Od tý doby pak už šel jen dolů. Pokud Barák odehraje dobře i příští sezónu, tak ti to klidně napíšu. Můžeš si tenhle příspěvek klidně schovat a připomenout se.
Já si nic schovávat nebudu... Jen od tebe dlouhodobě cítím to negativum vůči Barákovi, a po přečtení dnešního komentáře, jsem si vzpomněl na naší výměnu názorů a zhruba jsem tušil, kdy jsme to spolu řešili. :-)
Ale u Krejčího to byl pouze výkonnostní úpadek, Barák měl prostě zdravotní problémy, které jeho rozvoj zpomalily.
Nemám ho rád, čímž se netajím. A pokaždý, když někde něco říká, tak kroutím hlavou. Jestli osobní antipatie ovlivňují moje hodnocení jeho herních kvalit? Je to možný. Ale ruku na srdce, žádná hvězda to není. Byť si to myslí.
Mně vůbec nepřijde, že by něco na někoho házel. Naopak za vnímané křivdy děkuje, že bez nich by se nikdy tak daleko nedostal. Dále pak opakovaně zdůrazňuje, že za svůj vzestup vděčí hlavně té trenérce.
Já z toho naopak cítím zdravou cílevědomost a vůli. Něco, co chybělo nekonečné řadě fotbalistů, kteří si mysleli, že jsou mistři světa, ale pak na sobě "zapomněli" makat a už to nikdy nedohnali. Jak by s takovým přístupem vypadala kariéra třeba Švancary nebo bratří Došků ... Nebo takový Poborský, který podle mě měl na to být i několik let nejlepším fotbalistou planety. Jeho kariéra sice skvělá, ale mohla být ještě lepší ...
Zpět k Barákovi. Jak se vyjadřoval o Slavii si sice nepamatuju, ale ten článek celkem vysvětluje, proč chtěl tak mermomocí pryč. Soustřeďuje se jen na svojí kariéru a skočí po každé příležitosti se posunout. Chce z toho vytřískat kariérní maximum. Bez ohledu na klub - ten je pro něj jen anonymní zaměstnavatel - nebo na tým. Když si plně uvědomí, že musí stejně naplno makat i pro ostatní, bude z něj opravdu velký hráč.
Já netvrdím, že si v kariéře nezažil svoje. Ale tam asi bude právě ten problém. On se uzavřel do sebe a spoluhráče nebo celý tým bere jen jako nástroj k rozvoji své vlastní kariéry. Ono má svůj důvod, proč nikdy nebyl úplně oblíbený mezi spoluhráči. Cílevědomost je fajn, určitě je důležitá, ale přístup je fakt extrémně sobecký. Nebylo výjimkou, že veřejně pomlouval své spoluhráče (v ČR i Itálii), což vlastně dělá i v tom rozhovoru, byť nejmenuje konkrétně.
To mu může věřit maximálně ten, kdo si v životě nezkusil trénovat třeba 2-3 hodiny. Nevím, jakou intenzitu ten jeho trénink měl, ale i kdyby to bylo ve formě chůze, tak by po 10 hodinách byl vyřízenej. Nemluvě o tom, jak by vypadal druhý a měl odjet to samý. Podle mě strašně kecá.
Jsou samozřejmě extremní sportovci, kteří takovej výkon daj, ale jak píšeš, jednou, po přípravě a pak přijde relax. Hlavně by mu to po sportovní stránce jednoznačně ublížilo.
Protože každej si myslí, že kvantita je lék na všechno. Ono jenom udržet mentální pozornost při delším tréninku je extrémně náročný. On Tonda není nejostřejší tužka v penále. Stačí si přečíst, co říkal o covidu.
Tak ten jeho trenink vypada jako forma posilovani vlastni vahou tela, pres nejaky provazy. Predpokladam, ze to nebude o tom jet na 100%, ale spise poradne protahovat urcite svaly, pomalu ale precizne, s tim ze to se da delat urcite dele nez narocny “behaci” nebo posilovci trenink. Ze tech 14 hodin treninku neznamena 14 hodin aktivity ale 14 hodin v posilovne, kde mezi tim ma prostoje, tak to asi pochopi kazdy... vzhledem k tomu cim si prosel, ze stal tvari tvar ochrnuti, tak verim, ze ma dost velkou vuli tech 14 hodin v te posilovne stravit. Jak moc je soustredeny po x hodinach je vec druha, ale od toho tam asi ma tu trenerku, ktera ho cepuje...
O Barákovi tady nezkoušej vůbec argumentovat, pro některé je to absolutní persona non grata :D On napíše, že 10 hodin denně v podstatě rehabilitoval a někteří z toho dělají jak kdyby se chlubil, že celej den dělal benchpress se stokilovou činkou. Možná by neškodilo, kdyby si někteří vyzkoušeli "cvičit" po nějakým těžkým úraze a pak teprve říkali, co je a co neni možný. Ona vlastně i jakákoliv fyzická práce je svým způsbem cvičení a nikdy jsem si nevšiml, že by nešla zvládat 10 nebo víc hodin v kuse. Ale to je prostě Barák vs. zdejší diskuze... Vzdej to rovnou, nemůžeš vyhrát :)
Musíte taky pochopit, že to, co se mu v těch 16 stalo, ho zásadně změnilo. Pochopil a zažil, že ze dne na den může všechno skončit. Takže proto zřejmě chce jít okamžitě dál, jak se mu ta možnost naskytne.
No... nevím, proč bychom museli.... respektive tedy my to chápeme, ale on zase musí chápat, že my jsme fanoušci Slavie ... a na nás svým rozhodnutím nikterak ohledy nebral, čili nevím, proč my bychom měli brát ohledy na něj....
Je to samozřejmě všechno "kdyby".. celá kariéra je hlavně jeho zásluha, ale upřímně řečeno - šel by do Udine, kdyby po něm nesáhla v zimě 2016 Slavia?
Předpokládám, že o něm Udine vědělo už dříve, ten klub má celkem přehled o mladých hráčích po celé Evropě, ale zájem o něj vyskočil obecně v okamžiku, kdy byl jako hráč, který věkově spadá pod U21 nominován do A-týmu ČR a v něm se hned při prvním startu střelecky prosadil...
Já netvrdím, že měl být SKS do smrti vděčný, ale jsem přesvědčen o tom, že do repre týmu byl nominován právě proto, že začal táhnout Slavii.... kdyby dal dva góly Brnu a jeden Hradci jako hráč Příbrami, sotva by najednou nastupoval za repre proti Norsku...
V té chvíli každý z nás očekával, že se stane tváří Slavie, že po Škoďákovi převezme kapitánskou pásku a po Hušbauerovi taktovku ve středu pole... že nás potáhne k titulům, pohárům .... a ne že při prvním zacinkání zlaťákama vezme kramle...
Jako chápu ho - dobrá, dejme tomu lidsky.. Ale nikdo po mě nemůže chtít, abych si ho vážil a obdivoval ho za to, co dokázal, když vím, že v každém klubu jenom kouká, kde nechal tesař díru, protože chce jít dál a dál... Stejně se jednou někde zastaví, někde bude mít strop.... a pokud bude z každého klubu odcházet minimálně bez souladu, tak se ve finále nebude mít kam vrátit, protože na něj budou všude naprdnutý....
Když se potom otočí, tak zjistí, že v žádném klubu nebyl ikonou, nikde ho fanoušci nenosili na rukou - všude bude jenom hráč, co tím klubem prošel...
On pomohl Slavii, Slavia pomohla jemu. Každý jde už teď svojí cestou.
Co mu mám teda vyčítat, že neodmítnul nabídku ze Série A a nezůstal v Česku? Vždyť to byl nejdražší přestup od prodeje Suchého do Spartaku. Mám to tedy vyčítat i Královi, který odešel ještě v tom samém roce, ve kterém přestoupil do Slavie? Můžu to vyčítat Simovi, pokud v létě odejde do zahraničí?
Opravdu nevidíš rozdíl mezi odchodem do průměrného klubu s tím, že mě nezajímá, co si myslí zaměstnavatel.... a odchodem, kdy nejprve pomohu svému týmu do základní skupiny LM... a následně mi zástupce zaměstnavatele řekne, že za mě přistála taková nabídka, že by jí klub rád akceptoval a pokud tedy chci, tak že je to na mě a mohu jít?
K dnešnímu dni má ten průměrný klub stejný koeficient jako my. V době přestupu měla Kodaň koeficient 37,8 a my 8,135.
Klauzule jsou vždy cenově nadnesené.
Na tom ovšem vůbec nesejde.. netvrď mi, že každý druhý fotbalista na světě sní o tom, že jednou přestoupí do Kodaně... Dánsko prostě není destinace, kam by měl cíleně odcházet mladý fotbalista...
Chápu, že když někdo hraje Bundesligu a nedaří se mu tam, tak do Dánska odejde na hostování (Kadlec), nebo i na přestup restartovat kariéru (Kliment)... Chápu, že do Dánska odejde hráč klubu, který ve své zemi není mezi TOp trojkou a už má pomalu čas na to, aby s blížící se třicítkou zkusil něco nového (Novák)... Ale nepochopím mladéh kluka, který má snít o tom, že se doma vykope do reprezentace, získá pár titulů a patřičné ostruhy a potom jako odejde jako "hráč, který přerostl domácí ligu" do nějaké TOP soutěže...
Jenže ty píšeš o nějakém dokonalém scénáři. Kdo se v předchozích pěti sezónách (berme to, že jsme v roce 2017 a ne optikou z roku 2021) prosadil z české ligy v top 5 ligách. Ty hráče napočítáš na jedné ruce. Ty týmy z top lig o ty naše hráče prostě zájem neměly, z dánské mohl mít větší šanci.
Stejné to máš se životem, taky by měl ''každý'' muž zasadit strom, postavit dům a zplodit syna. Někdo ale chce ten život prožít jinak a jít jinou (svou) cestou. A za to že má se svým životem (hráčskou kariérou) jiné úmysly a jiné cesty, tak za to mám někoho kritizovat? To bych si v životě nedovolil.
Proto je mi jedno zda hráč jde tam či onam. U nás odvedl služby, následně jsme ho prodali. Navzájem si obě strany v nějakém časovém horizontu pomohly.
Zase zkus pochopit, že tady jsou fanoušci SKS.... Když už se dostáváme k příměrům, je to podobné, jako kdyby sis vzal holku, která by se ukázala neplodná... třeba proto, že by onemocněla rakovinou... Mohl bys s ní být až do konce (jejího)... a nebo by sis mohl říct: "Já chci zplodit syna" tuhle poslat do háje a začít si s jinou... Nikdo by ti to nemohl vyčítat... ovšem nemohl bys čekat, že Tě odiče té holky buou plácat po zádech a až do konce života Tě finančně podporovat... Asi bys je pěkně "nasral"... podobně jako Tonda fanoušky SKS...
Z mého pohledu nám nepomohl - svezl se s funkčním celkem... a jako krysa zdrhnul při první příležitosti.. v té zimě 2017 měl za sebou jenom pár vydařených zápasů, nárok udělat to, co on, měl Škoďák, možná Zmrhal, jinak nikdo...
Já jsem taky fanoušek Slavie... jen tak mimochodem. :-) Oba na to holt nahlížíme jinak. Příměr beru, až na tu ''finanční podporu do konce života'', protože Slavia po odchodu do Dánska Lüftnerovi nic neplatí anebo Barákovi, když už píšeš o něm, ač jsme původně řešili přestup do dánské ligy.
Kdo má, nemá nárok, tak to já prostě neberu. Rozhoduje poptávka a nabídka a ne to, kdo kolik let v daném klubu působí. Sice někteří tady stále připomínají tweet Tvrdíka, že musí ve Slavii odehrát 2 roky, ale každý přece ví, že to je nesmysl.
No dobře, trošku jsme si zapřeháněl.... mělo tam být něco jako "sotva Tě budou zvát na nedělní oběd" :-)
To je přesně o tom, že na mistrovské oslavy jsou zváni Škoďák, Sukino, Cuf, Hušby ... zatímco po Barákovi a Pavlenkovi neštěkne pes...
Rozhoduje i to, co ten hráč pro ten klub udělal ... a hlavně způsob, jakým ten odchod proběhl... Nebudu mít problém s tím, když letos odejde Olayinka, Kolář i Sima... první dva tu byli dlouho a evidentně Slavii táhli, přinesli jí spoustu peněz od UEFY na prémiích... ten třetí tu sice není dlouho, ale taktéž výrazně táhl Slavii Evropou a k tomu je pravděpodobné, že při jednání to nebude mít posazené tak, že je mu jedno, za kolik, hlavně ať je pryč... naopak se zdá, že za peníze za něj bychom mohli mít akademii...
Znovu opakuji, že Alex Král na svůj odchod nikterak netlačil, nechal to na jednání klubu a teprve ve chvíli, kdy klub řekl, že cenová nabídka je tak vysoká, že by jeho odchod akceptoval, tak kývl...
Oproti Tomu Barák si svůj odchod vybrečel s tím, že mu bylo úplně jedno kolik za něj Slavia dostane, hlavně když se z těch "okovů" dostane... výše jeho ceny nebyla Tondovou zásluhou, ale to bylo to, co si Tvrdík vydupal v situaci, kdy věděl, že o toho hráče už přichází...
Podobné to bylo s Pavlenkou, který dokonce vyhrožoval, že bude schválně chytat špatně, když ho nepustíme, případně že se nechá dobrovolně přeřadit do béčka....
Ano nahlížíme na to jinak - pokud je ta číslovka za jménem rok narození, tak trochu chápu - syn je o málo mladší a taky na to nenahlíží ta kriticky jako já... zřejmě jiná generace znamená posunutá měřítka - nic ve zlém :-)
Ve fotbalovém životě Toníka Baráka hrál/hraje obrovskou roli jeho otec, tam je třeba hledat hlavní důvody pro jeho kroky.
Kdyby, jak se říká, šel sám za sebe, mnohé by v jeho životě bylo (zcela určitě) jinak... Toníku, hodně zdraví i zdaru na Euru!
Kdo tak mohl být ten "starší spoluhráč", co ho chtěl na dokopný zbít? Docela by mě to zajímalo. Pravděpodobně nějaký střední záložník, hráč na konci kariéry...Barákovi bylo 18, což je 8 let zpátky, čili rok 2013. V tom roce jsme v Příbrami prohráli 0:2, tehdejší sestavy:
Tam v příbramské sestavě nevidím nikoho, kdo by odpovídal popisu, snad jedině Trapp? Možná to mohl být Zápotočný? Nebo nějaký jiný tip? Vím, že je to trochu bulvár, ale vážně by mě to zajímalo.
Tak čekal jsem, že se ozveš zrovna ty, ty naše chodící encyklopedie:))) Zazněl tu ten tip, nebyl jsem si jistej, jestli to vychází časově, ale podle tvého odkazu na jeho kariéru by to souhlasilo... A asi by to souhlasilo i s tím, že to byl rapl už od pohledu.. Co čekat od hráče, který začal svou kariéru v klubu jménem Sparta Brno...
Tak časově to sedí... stejně tak, že na soupisce byl jak Tonda Barák, tak Míra Slepička.... a mimochodem i Jakub Jugas, Míra Volešák... a Petr Švancara :-)
Čekal jsem, jestli se někdo ozve. Pro mě žádnej paskvil jménem "PFA" neexistuje a věštím mu brzký konec. Vždycky to budou Štěchovice, i když ne formálně :)
Měche hrají taky pod hlavičkou PFA. Kluci z béčka prostě nechtěli nechat zaniknout odkaz štěchovického fotbalu a k tomu "projektu" se odmítli přidat. A tak jsou nyní vlastně áčkem :)
Docela me to zajimalo, a projde mi, ze Barak zamerne trosku poupravil data. Jelikoz je prosincove dite, bylo mu tehda uz 19 (aby to sedelo, rok predtim totiz nechodil ani na treninly s ackem) a tam v te sezone 2012/2013 tam byl Abraham, na ktereho by to sedelo. Hlavne protoze Barak rika ze za sebou mel dobrou karieru, tak jsem upozadil Krbecka (nevim jestli byl magor, a hlavne zustal v tymu i po jeho navratu z Vlasimi). Trappa jsem priznam nezohlednil, ale ten do dalsi sezony s pribrami nenastoupil a Barak pise ja sel do Vlasimi a kdyz jsem se vrstil on uz v tymu nebyl... vysel mi jako jediny a je pravda ze by to sedelo... ale pokud ma nekdo chut, muze zksuit googlit
Komentáře (69)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Na Toníčka mi nesahej
marcocruz (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 09:31 |Tam je teda rozmazlenejch pohledů na svět, za všechna příkoří mohli většinou ostatní koukám, když se něco nepovedlo, primárně to nebyla "Toníčkovo" chyba. Nevim, působí na mě teď snad ještě hůř, než když měl ty divný připomínky po odchodu do Itálie. Když si vezmu, jak se dokázali kousnout Provod, Holeš a další, kteří neměli po příchodu na růžích ustláno a za sezonu takovej Holeš odehrál třeba 3 zápasy, tak je to docela velkej rozdíl v charakteru.
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 10:38 |Ja teda nevim, nechci ho nijak extra hajit. Ale pokud nejakej magor typu rogoz po zase, kterej dopadne tak jak asi vsichni cekaj sejme 18 letyho kluka pred celou kabinou, byt v jeho kuzi, asi bych byl taky dle tveho rozmazleny... nadruhou stranu, ten kluk makal dal, dostal sanci a vyuzil ji... rozmazlanek by to nedal. Stejne tak pokud nejakej borec za zenitem, (pravdepodobne blazen Abraham?) kterej hraje uz jen v pribrami a nezkousne ze ho vytlaci mladej kluk, tak ten mladej kluk je rozmazlanek? Nebo kdyz ho nuti tym hrat pote co mu dva doktori reknou ze ma mit mesic pauzu?
Tonda Barak je velkej profesional, neuveritelne cilevedomej, kterej jde za kazdou sanci, a sam to vysvetluje. Tady mu to lide nemohou zapomenout, ze udajne poslapal Slavii... pokud byla jen polovina z toho co rekl pravda, i Slavia se nema cim chlubit ( a on Luftjarda umi byt pekna svine, ne nadarmo se s nim postupne Simane, Krob i Nezmar rozesli).
Zaroven byl rad pripomnel jednoho 18 letyho kluka, kterej ve Slavii odmitl prodlouzit smlouvu, protoze to byl neskutecne cilevedomi profik, ktery sve kariere veril natolik, ze se tehda se Slavii take rozhadal a fanousci na webu mu to davali pekne sezrat... ten kluk se jmenoval Alex Kral.
Proste pokud ti kluci si jdou za svym, nemam jim to za zle. I aktualne nejvetsi srdcar Honza Boril by hned skocil po nabidce jit ven. A kdyby ji mel uz nekdy, davno neni u nas. Prijde mi hloupe tem klukum vycitat hlad po uspechu a cilevedomost. Kazdy neni Soucek, a i Tonda Barak ma svoji cestu uspesnou. Serii A hraje pravidelne, v repre je take zaslouzene... nemam duvod na nej vzpominat ve zlem a rozmazavt jeho vypoved, jako ze to je rozmazleny fracek
Re: Na Toníčka mi nesahej
marcocruz (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 10:48 |S Rogozem samozřejmě souhlasím, tyhle typy lidí je potřeba občas poslat do p*dele, ale zkrátka z něj moc necítím vděčnost, zkrátka to na mě působí, že když se něco povedlo, bylo to hlavně díky němu a jeho jak ty říkáš neuvěřitelné cilevědomosti, ale když se něco nevedlo, tak za to z 99% mohli ostatní...To, že se konečně naplno prosadil v Itálii mu přeju, ale charakterově na mě prostě vůbec nepůsobí jako týmovej hráč
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 10:59 |Tak ty to mu riks rozmazlenost, ja tomu rikam sebevedomi. Kdyby byl rozmazleny, nedokazal by se z tech ran zvednout. Hral by za Vlasim a rikal by jak ho Rogoz setrel a proto nehraje nekde jinde. Ja nemam rad plane kecy hracu o nezdolnosti srdicku atd., ale kdyz to rika kluk s takovou zdravotni kartou jako Tonda Barak, tak k tomu mam respekt. Ono s temi zranenimi ktere mel, tak by to vic jak polovina fotbalistu zabalila. V tomhle jsou si s Provodem podobni, toho zraneni take malem pripravilo o karieru uz jako teenagera.
Ale tenhle typ vystupovani bude vzdy vnimam rozporuplne, zvlast napriklad mezi Slavisty, kde je Tonda podobne jako Pavlenka dnes spise neoblibeny. Nema tedy asi cenu se o tom dohadovat.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Jachym před 4 lety 26.05.2021 10:51 |Nic zlého mu nepřeji a fandím mu jako ostatně snad všem českým hráčům v zahraničí. Jen si říkám, že do současné Slavie by se se svým stylem příliš nehodil. Jinak bych nebyl tak striktní ohledně Tvrdíka. Jmenovaní se s ním rozešli proto, že nezvítězila jejich koncepce. Navíc ta, kterou razil Tvrdík, se ukázala jako vysoce úspěšnou. S koncepcí Šimáněho bychom bývali takové úspěchy v žádném případě neměli. A Nezmar už nakonec nevěděl nakonec co sám chce, nedával to mentálně a byl myšlenkami všude jinde jen ne u Slavie. Bylo proto pro všechny dobře, že se jejich cesty rozešly.
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 10:54 |Tvrdikova koncepce je uspesna, az cas ale ukaze jestli neni uspesna stylem “po me potopa”. A tomu se Simae chtel vyhnout... ale to je co by kdyby. Ja Tvrdika rad nemam, ve spouste veci s nim nesouhlasim, ale vdecny za Slavii mu budi vzdy a tyhle uspechy mu upirat nechci.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Gino před 4 lety 27.05.2021 08:07 |Ale ty uz mu je upiras! Uz ted se chystas na to, jak jednou budes rikat “jo, byli jsme tehdy uspesni, ale podivejte se za jakou cenu. Hajzl jeden Tvrdikovskej”...
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 27.05.2021 11:29 |Mas velkou fantazii. Nic takoveho jsem nenapsal a ani napsat nehodlam. Pouze cas ukaze jak to dopadne. Ted ma Tvrdik uspechy, stejne tak jako je meli Dolezal a Rosen - jak bys dnes hodnotil jejich pusobeni, a jak bys to hodnotil po sezone 2008/2009? Ty dva tituly a prvni LM jim uz nikdo nevezme. Tvrdik oproti nim vykazuje vyrazne vetsi zivotnost, ale moje obavy jsou, abychom po tehle ere nehrali zase o sestup. Tituly, EL a LM uz ale nikdo nikdy nesmaze, ani Tvrdikuv podpis pod nimi.
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 16:06 |Tak ono, kdyby byl pan Tvrdík opravdu taková "svině" jak tu tvrdíš, tak by Tondu prostě nikam nepustil... frajer tu měl smlouvu ještě na docela dlouhou dobu a Slavii toho zdaleka tolik neodvedl.... Uprostřed sezóny 2016/17 ještě CEFC vypadala jako zdravá firma, s financemi problém nebyl, takže ho mohl klidně poslat rovně i s jeho brečením, že takováhle šance se už nikdy neobjeví...
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 16:15 |Pokud se nepletu, tak v te dobe Tvrdik zdaleka nevystupoval tak tvrde, a neletaly vzduchem prohlaseni, ze ze Slavie az po dvou letech, zadne vystupni klauzule apod. To vsechno zpusobil prave Barak a Luftner, kteri velmi rychle odesli. Pokud ovsem Slavie odmitla Tondovi poskytnou lekarsky servis A-Tymu, protoze se vedelo, ze odchazi, tak je to za me chucpe.
Edit: dale si myslim, ze je rozdil o nekom napsat ze “je svine” a “umi byt svine”. Ale tak chapu ze Tonda Barak je nepritel a JT neohrozeny vudce :) (sarkasmus)
Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2021 16:17) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pokud se nepletu, tak v te dobe Tvrdik zdaleka nevystupoval tak tvrde, a neletaly vzduchem prohlaseni, ze ze Slavie az po dvou letech, zadne vystupni klauzule apod. To vsechno zpusobil prave Barak a Luftner, kteri velmi rychle odesli. Pokud ovsem Slavie odmitla Tondovi poskytnou lekarsky servis A-Tymu, protoze se vedelo, ze odchazi, tak je to za me chucpe..
Skrýt původní komentář
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 16:29 |Tak nepřítel.... z mého pohledu je Tonda Barák nevděčník, kterému Slavia pomohla na cestě nahoru a on jí za to nedal žádnou přidanou hodnotu.... Asi tak jako manželka, kterou najdeš mezi "šedýma myškama", přivedeš jí do společnosti a ona ti zdrhne s prvním milionářem, který na ní zamrká... a ty prostě "musíš pochopit", že jí nemůžeš stát v cestě a bránit ve štěstí....
On, Pavlenka, či Lüftner...Nevidím důvod, proč bych je měl obdivovat, když Slavii použili jenom jako zviditelnění a jakmile někdo zacinkal zlaťákama, tak práskli do bot... Přicházeli jako talentovaní hráči, kteří měli u nás rozvinout svůj talent a pomoci nám k pohárům a titulům... místo toho nám při první příležitosti ukázali prostředníček...
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 17:32 |Vždyť se nám za rok a půl ho povedlo prodat skoro za osminásobek prodejní ceny. Toto byla jeho přidaná hodnota. Možná i díky jeho prodeji jsme si mohli v další sezóně pořídit Koláře, Kúdelu, Stocha nebo Musu.
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 21:01 |Tak Tondu jsme nekupovali s tím, že je to zboží, na kterém chceme vydělat.... V době, kdy odcházel jsme s penězi problém neměli, CEFC tehdy vypadala jako zcela finančně zdravý majitel.... Na Tondovi jsme chtěli postavit další vývoj klubu.... on, Lüftner i Pavlenka byli spolu se Součkem, Béřou a dalšími ve věku, kdy měli udělat ze Slavie nejlepší klub ve střední Evropě... Tonda mohl být jednou z tváří, která bude viset na stěně stadionu vedle Pláničky.... místo toho právě tihle tři po prvním dílčím úspěchu začali dělat všecho pro to, aby byli pryč...
On sice hraje v Itálii, ale nějak jsem si nevšiml, že by vyhrál nějakou trofej... jediný titul, který získal má s námi...
A jenom tak mimochodem - peníze, které jsme utržili za ně, jsme nasypali Rotaňovi, Altintopovi a Danymu.... Za to samozřejmě Tonda a spol. nemůže...
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 21:59 |Tak pro někoho není cílem mít 4 tituly české ligy a třikrát vyhrát národní pohár. Souček taky nešel do klubu, který by alespoň jednou za čas získal titul.
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 22:57 |Tak nemusí mít hned čtyři.... Ale ideálně by se měl prosadit tak, že bude odcházet jako hráč, který klubu něco odvedl, pomohl mu k opakovaným úspěchům... a ne že po prvním reprezentačním startu začne dělat Zagorku, že to je jeho životní šance.... Ostatně, když se podíváš, čeho dosáhl v Itálii a srovnáš to s hráči, kteří opravdu odcházeli s tím, že už něco dokázali tady a mají určité renomé, tak vidíš, hráče, co se plácá v kluech druhé poloviny Italské ligy...
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 21:49 |V tom pripade si Karle naivni. Tym jako Slavia podle me vi, ze kdyz kupuje mladeho pespektivniho kluka, ze ho neudrzi naporad. Mlady perspektivni kluk zase prirozene bere Slavii jako prestupni stanici. I kdyz to nerekne naplno, v hlave ma, ze se ze Slavie chodi ven. Take si Slavie zamerne vybira ty cilevedome, co chteji neco dokazat. Hrac, ktery se uspokoji prestupem do Slavie brzo zakrni a stejne ho nahradi nejaky dravejsi. Vzhledem k pozici ligy budeme vzdy jen prestupni stanice. I ti nejlepsi maji porad chut dokazat neco dalsiho, neco vic. Jako treba CR, ktery opusti Real jen proto aby dobyl dalsi ligu. O tom vsem je lidsky pokrok. Ani Slavia nechce hrace, ktery v 19 prestoupi do Slavie a rekne si a ted jsem vse dokazal (bohuzel se tak trochu jevi Matousek:-( ).
A jeste posledni dovetek k Barakovi - do Udine chtel, a Slavia o tom nechtela puvodne ani slyset, ale pokdu si prectes dobovy tisk, tak se to dohodlo diky dvema vecem, Udine pritlacilo s penezi (ono i CEFC nejspis citilo sanci vydelat) a za druhe Tonda Barak vyjadril prani dohrat sezonu ve Slavii, aby pomohl k titulu... jak ty rikas, je to nevdecnik :-) ale opravdu se o tom nechci hadat, kadzy to vidime jinak, preji ti hezky zbytek vecera
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 22:54 |Jistě že jsem naivní, když ve světě, který si nejvíc cení peněz, věřím na to, že by člověk neměl odcházet z místa, kde nemá dodělanou práci jenom proto, že m někde nabídnou víc....
Z každého místa se dá odejít bezohledně, jako to udělal Tonda, nebo s grácií jako třeba Sukíno, nebo Coufi ...
Byl ve věku, kdy by mu nic neuteklo, za rok za dva, kdy se mohl otrkat v pohárech a mohl tu získat další a dlaší trofeje, mohl dostat ještě lepší nabídku, třeba i do toho AC, kam ho Udine nepustilo... skutečnost, že skočil po první nabídce a ještě si jí vybrečel, mě velice zklamala...
Jeho boj - z mého pohledu ta jeho kariéra není nic moc... Udine - Lecce - Verona.... Jako jo, je to atraktivní destinace, ale nejsou v tom poháry, je to plácání se uprostřed tabulky... Teď je s Veronou desátý, předtím s Lecce sestup, v Udine 14., pak 12.
Jako jeho boj, ale porovnej to s kariérami hráčů, kteří něco v zahraničí opravdu dokázali... kteří mají tituly v Německu, Itálii, Portugalsku... kteří vyhrávali evropské poháry ať už s Laziem , nebo Liverpoolem... či alespoň hráli finále...
Re: Na Toníčka mi nesahej
Sherudan před 4 lety 26.05.2021 17:55 |Prosím, ověř si, co znamená slovo chucpe.
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 20:20 |Jsem si celkem jisty ze vim co znamena, a co melo v jidis vyjadrovat, tedy rozhorceni nad nehoraznou drzosti ci aroganci, ktera je proti dobrym mravum.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Sherudan před 4 lety 26.05.2021 20:26 |Chucpe je právě ta nehorázná drzost, mimořádně demagogický argument, ale tvé větě tenhle smysl chybí. (Nejhezčí definice chucpe je, že je to, když se otcovrah a matkovrah dovolává jako polehčující okolnosti toho, že je oboustranný sirotek)
Re: Na Toníčka mi nesahej
mudrc před 4 lety 27.05.2021 18:18 |Priteli, na zaklade ceho uvadis, ze uprostred sezony 2016/2017 vypadala CEFC jako zdrava firma? Ja to neumim posoudit. Ale prijde mi, ze tve mineni je ovlivneno tim co si prectes v mediich vic nez je tomu u jinych. Viz toto prohlaseni, nebo pred casem “nepsane pravidlo smolnych predem vyhotovenych mistrovskych tricek” nebo Jan Krob do Slavie... Snad to zase nevyzni utocne... takze radsi predem pokora, ucta a respekt dvakrat.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 10:58 |Nemám Baráka rád. Už kvůli tomu, jak tehdy jednal při odchodu se Slavií a jak se o ní později vyjadřoval. A tenhle příběh mě fakt nedojímá. On si hraje na hroznýho zásadovýho bojovníka, ale za každým rohem něco na někoho svádí. Z toho rozhovoru přímo řve, jak strašně je sebestřednej. A hodně k smíchu je poznámka, že je teď hrozně pružnej a pohyblivej. Kdo ho viděl za poslední dobu hrát, tak se tomuhle musí smát. Ten je při hře tak topornej a neobratnej až běda.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 11:36 |Doufám, že sám už konečně uznáš, že se v Sérii A prosadil. :-)
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 13:25 |Já jsem snad nikdy netvrdil opak. Už první sezónu v Udinese měl povedenou. Ta liga mu herně sedí. Není zdaleka tak fyzicky náročná a vyhovuje mu zřejmě i rozestavení. Můj problém s ním není založen na jeho fotbalových kvalitách.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 13:53 |@Navyseals: Barák se prosadil, jo? Tak to bych fakt neřekl. Možná tu první sezónu.
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13695-Prestupy-a-spekulace-leto-2020-II#komentar-636052
@Navyseals: Ten kluk je už rok a půl zdravej. Marodil asi půl roku a pak prostě seděl, protože na to neměl.
https://www.slavistickenoviny.cz/clanek/13695-Prestupy-a-spekulace-leto-2020-II#komentar-636056
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 13:59 |No, takže jsem tehdy psal, že se prosadil první sezónu, což jsem ti napsal i před chvílí. A logicky jsem asi nemohl hodnotit letošní sezónu, která se mu povedla, když ten příspěvek je starý skoro rok.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 14:06 |Jenže tam není dva roky, ale už čtyři sezóny. Přece nejde říct, že 2 sezóny se prosadil a dvě ne.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 14:25 |A proč by to nešlo? Myslíš si, že když se prosadíš první sezónu, tak už ti to nikdy nikdo nevezme? Já uznávám, že letos se mu daří. I díky tomu jede na EURO. Asi nechápu, s čím nesouhlasíš.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 15:23 |Tak buď se v dané soutěži prosadíš anebo ne. Není přece nic mezi tím. Samozřejmě souhlasím s tím, že to není o jedné (první) sezóně.
Pamatoval jsem si, že jsme podobnou debatu tady měli rok zpět (odkazy jsem přidal do předešlého komentáře) a Baráka jsi označil, že na Sérii A nemá. I teď to tak pro mě vyznělo, ač se mu první sezóna povedla. A já se po roce zeptal, zda už teď považuješ Baráka jako hráče, který se v Sérii A prosadil.
Třeba Zmrhal (abych zůstal u těch bývalých hráčů Slavie) se za mne v Sérii A neprosadil, ale rozhodně neměl jít do Brescie. To byl omyl už od začátku. Oproti tomu Barák si vybral ideální klub.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 15:34 |Musíš si uvědomit, za jaký situace jsem před rokem ten příspěvek psal. Barák byl po 18-timěsíčním zranění a Udinese ho nechtělo, tak byl na hostování v Lecce. Je zcela logický, že jsem tehdy psal, že se neprosadil. Tehdy měl dokonce nabídky na návrat do český ligy. Letošní sezóna mu vyšla. Ale abych o někom řekl, že se prosadil, tak prostě musí hrát stabilně dobře více než jednu sezónu. Vzpomínáš na první sezónu Krejčího st. v Boloni? Tu měl velmi slušnou a mluvilo se o zájmu AS Řím a dalších. Od tý doby pak už šel jen dolů. Pokud Barák odehraje dobře i příští sezónu, tak ti to klidně napíšu. Můžeš si tenhle příspěvek klidně schovat a připomenout se.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 16:25 |Já si nic schovávat nebudu... Jen od tebe dlouhodobě cítím to negativum vůči Barákovi, a po přečtení dnešního komentáře, jsem si vzpomněl na naší výměnu názorů a zhruba jsem tušil, kdy jsme to spolu řešili. :-)
Ale u Krejčího to byl pouze výkonnostní úpadek, Barák měl prostě zdravotní problémy, které jeho rozvoj zpomalily.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 16:47 |Nemám ho rád, čímž se netajím. A pokaždý, když někde něco říká, tak kroutím hlavou. Jestli osobní antipatie ovlivňují moje hodnocení jeho herních kvalit? Je to možný. Ale ruku na srdce, žádná hvězda to není. Byť si to myslí.
Re: Na Toníčka mi nesahej
lucky-pilda před 4 lety 26.05.2021 11:38 |Mně vůbec nepřijde, že by něco na někoho házel. Naopak za vnímané křivdy děkuje, že bez nich by se nikdy tak daleko nedostal. Dále pak opakovaně zdůrazňuje, že za svůj vzestup vděčí hlavně té trenérce.
Já z toho naopak cítím zdravou cílevědomost a vůli. Něco, co chybělo nekonečné řadě fotbalistů, kteří si mysleli, že jsou mistři světa, ale pak na sobě "zapomněli" makat a už to nikdy nedohnali. Jak by s takovým přístupem vypadala kariéra třeba Švancary nebo bratří Došků ... Nebo takový Poborský, který podle mě měl na to být i několik let nejlepším fotbalistou planety. Jeho kariéra sice skvělá, ale mohla být ještě lepší ...
Zpět k Barákovi. Jak se vyjadřoval o Slavii si sice nepamatuju, ale ten článek celkem vysvětluje, proč chtěl tak mermomocí pryč. Soustřeďuje se jen na svojí kariéru a skočí po každé příležitosti se posunout. Chce z toho vytřískat kariérní maximum. Bez ohledu na klub - ten je pro něj jen anonymní zaměstnavatel - nebo na tým. Když si plně uvědomí, že musí stejně naplno makat i pro ostatní, bude z něj opravdu velký hráč.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 13:29 |Já netvrdím, že si v kariéře nezažil svoje. Ale tam asi bude právě ten problém. On se uzavřel do sebe a spoluhráče nebo celý tým bere jen jako nástroj k rozvoji své vlastní kariéry. Ono má svůj důvod, proč nikdy nebyl úplně oblíbený mezi spoluhráči. Cílevědomost je fajn, určitě je důležitá, ale přístup je fakt extrémně sobecký. Nebylo výjimkou, že veřejně pomlouval své spoluhráče (v ČR i Itálii), což vlastně dělá i v tom rozhovoru, byť nejmenuje konkrétně.
Re: Na Toníčka mi nesahej
wimpy před 4 lety 26.05.2021 14:17 |Kamarádi mu nevěřej deset, jedenáct, někdy i čtrnáct hodin tréninku v kuse. Já taky ne.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 14:28 |To mu může věřit maximálně ten, kdo si v životě nezkusil trénovat třeba 2-3 hodiny. Nevím, jakou intenzitu ten jeho trénink měl, ale i kdyby to bylo ve formě chůze, tak by po 10 hodinách byl vyřízenej. Nemluvě o tom, jak by vypadal druhý a měl odjet to samý. Podle mě strašně kecá.
Re: Na Toníčka mi nesahej
wimpy před 4 lety 26.05.2021 14:30 |Jsou samozřejmě extremní sportovci, kteří takovej výkon daj, ale jak píšeš, jednou, po přípravě a pak přijde relax. Hlavně by mu to po sportovní stránce jednoznačně ublížilo.
Re: Na Toníčka mi nesahej
Navyseals před 4 lety 26.05.2021 14:38 |Protože každej si myslí, že kvantita je lék na všechno. Ono jenom udržet mentální pozornost při delším tréninku je extrémně náročný. On Tonda není nejostřejší tužka v penále. Stačí si přečíst, co říkal o covidu.
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 15:58 |Tak ten jeho trenink vypada jako forma posilovani vlastni vahou tela, pres nejaky provazy. Predpokladam, ze to nebude o tom jet na 100%, ale spise poradne protahovat urcite svaly, pomalu ale precizne, s tim ze to se da delat urcite dele nez narocny “behaci” nebo posilovci trenink. Ze tech 14 hodin treninku neznamena 14 hodin aktivity ale 14 hodin v posilovne, kde mezi tim ma prostoje, tak to asi pochopi kazdy... vzhledem k tomu cim si prosel, ze stal tvari tvar ochrnuti, tak verim, ze ma dost velkou vuli tech 14 hodin v te posilovne stravit. Jak moc je soustredeny po x hodinach je vec druha, ale od toho tam asi ma tu trenerku, ktera ho cepuje...
Re: Na Toníčka mi nesahej
MIKr.8 před 4 lety 26.05.2021 17:37 |O Barákovi tady nezkoušej vůbec argumentovat, pro některé je to absolutní persona non grata :D On napíše, že 10 hodin denně v podstatě rehabilitoval a někteří z toho dělají jak kdyby se chlubil, že celej den dělal benchpress se stokilovou činkou. Možná by neškodilo, kdyby si někteří vyzkoušeli "cvičit" po nějakým těžkým úraze a pak teprve říkali, co je a co neni možný. Ona vlastně i jakákoliv fyzická práce je svým způsbem cvičení a nikdy jsem si nevšiml, že by nešla zvládat 10 nebo víc hodin v kuse. Ale to je prostě Barák vs. zdejší diskuze... Vzdej to rovnou, nemůžeš vyhrát :)
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 26.05.2021 20:21 |Dobra, dam na tvou radu :D
...
PetCC před 4 lety 26.05.2021 15:24 |Musíte taky pochopit, že to, co se mu v těch 16 stalo, ho zásadně změnilo. Pochopil a zažil, že ze dne na den může všechno skončit. Takže proto zřejmě chce jít okamžitě dál, jak se mu ta možnost naskytne.
Re: ...
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 16:22 |No... nevím, proč bychom museli.... respektive tedy my to chápeme, ale on zase musí chápat, že my jsme fanoušci Slavie ... a na nás svým rozhodnutím nikterak ohledy nebral, čili nevím, proč my bychom měli brát ohledy na něj....
Je to samozřejmě všechno "kdyby".. celá kariéra je hlavně jeho zásluha, ale upřímně řečeno - šel by do Udine, kdyby po něm nesáhla v zimě 2016 Slavia?
Předpokládám, že o něm Udine vědělo už dříve, ten klub má celkem přehled o mladých hráčích po celé Evropě, ale zájem o něj vyskočil obecně v okamžiku, kdy byl jako hráč, který věkově spadá pod U21 nominován do A-týmu ČR a v něm se hned při prvním startu střelecky prosadil...
Já netvrdím, že měl být SKS do smrti vděčný, ale jsem přesvědčen o tom, že do repre týmu byl nominován právě proto, že začal táhnout Slavii.... kdyby dal dva góly Brnu a jeden Hradci jako hráč Příbrami, sotva by najednou nastupoval za repre proti Norsku...
V té chvíli každý z nás očekával, že se stane tváří Slavie, že po Škoďákovi převezme kapitánskou pásku a po Hušbauerovi taktovku ve středu pole... že nás potáhne k titulům, pohárům .... a ne že při prvním zacinkání zlaťákama vezme kramle...
Jako chápu ho - dobrá, dejme tomu lidsky.. Ale nikdo po mě nemůže chtít, abych si ho vážil a obdivoval ho za to, co dokázal, když vím, že v každém klubu jenom kouká, kde nechal tesař díru, protože chce jít dál a dál... Stejně se jednou někde zastaví, někde bude mít strop.... a pokud bude z každého klubu odcházet minimálně bez souladu, tak se ve finále nebude mít kam vrátit, protože na něj budou všude naprdnutý....
Když se potom otočí, tak zjistí, že v žádném klubu nebyl ikonou, nikde ho fanoušci nenosili na rukou - všude bude jenom hráč, co tím klubem prošel...
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 17:28 |On pomohl Slavii, Slavia pomohla jemu. Každý jde už teď svojí cestou.
Co mu mám teda vyčítat, že neodmítnul nabídku ze Série A a nezůstal v Česku? Vždyť to byl nejdražší přestup od prodeje Suchého do Spartaku. Mám to tedy vyčítat i Královi, který odešel ještě v tom samém roce, ve kterém přestoupil do Slavie? Můžu to vyčítat Simovi, pokud v létě odejde do zahraničí?
Re: ...
SirCohen před 4 lety 26.05.2021 20:07 |Dávat do stejné roviny Baráka s Králem a Simou mi nepřijde šťastné. Do jednoho pytle patří spíš s Lüftnerem a Pavlenkou.
Re: ...
witty13 před 4 lety 26.05.2021 20:23 |Barak patri do stejneho pytle prave jako Alex Kral. Zjisti si historii Alexe Krale, ktery poprve opustil Slavii zadarmo a “natruc”.
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 20:51 |Když už tady všichni pytlujete, tak já bych Krále dal do stejného pytle jako Bucha nebo třeba Pecháček a označil bych to jako sportovní ředitel Krob.
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 20:25 |Takže jednou je půlroční angažmá je v pohodě (Král) a jindy půlroční angažmá, kdy byla aktivována klauzule, je špatně (Lüftner). :-)
Re: ...
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 20:49 |Opravdu nevidíš rozdíl mezi odchodem do průměrného klubu s tím, že mě nezajímá, co si myslí zaměstnavatel.... a odchodem, kdy nejprve pomohu svému týmu do základní skupiny LM... a následně mi zástupce zaměstnavatele řekne, že za mě přistála taková nabídka, že by jí klub rád akceptoval a pokud tedy chci, tak že je to na mě a mohu jít?
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 21:36 |K dnešnímu dni má ten průměrný klub stejný koeficient jako my. V době přestupu měla Kodaň koeficient 37,8 a my 8,135.
Klauzule jsou vždy cenově nadnesené.
Re: ...
kjandourek (admin) před 4 lety 26.05.2021 22:41 |Na tom ovšem vůbec nesejde.. netvrď mi, že každý druhý fotbalista na světě sní o tom, že jednou přestoupí do Kodaně... Dánsko prostě není destinace, kam by měl cíleně odcházet mladý fotbalista...
Chápu, že když někdo hraje Bundesligu a nedaří se mu tam, tak do Dánska odejde na hostování (Kadlec), nebo i na přestup restartovat kariéru (Kliment)... Chápu, že do Dánska odejde hráč klubu, který ve své zemi není mezi TOp trojkou a už má pomalu čas na to, aby s blížící se třicítkou zkusil něco nového (Novák)... Ale nepochopím mladéh kluka, který má snít o tom, že se doma vykope do reprezentace, získá pár titulů a patřičné ostruhy a potom jako odejde jako "hráč, který přerostl domácí ligu" do nějaké TOP soutěže...
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 26.05.2021 23:36 |Jenže ty píšeš o nějakém dokonalém scénáři. Kdo se v předchozích pěti sezónách (berme to, že jsme v roce 2017 a ne optikou z roku 2021) prosadil z české ligy v top 5 ligách. Ty hráče napočítáš na jedné ruce. Ty týmy z top lig o ty naše hráče prostě zájem neměly, z dánské mohl mít větší šanci.
Stejné to máš se životem, taky by měl ''každý'' muž zasadit strom, postavit dům a zplodit syna. Někdo ale chce ten život prožít jinak a jít jinou (svou) cestou. A za to že má se svým životem (hráčskou kariérou) jiné úmysly a jiné cesty, tak za to mám někoho kritizovat? To bych si v životě nedovolil.
Proto je mi jedno zda hráč jde tam či onam. U nás odvedl služby, následně jsme ho prodali. Navzájem si obě strany v nějakém časovém horizontu pomohly.
Re: ...
kjandourek (admin) před 4 lety 27.05.2021 00:17 |Zase zkus pochopit, že tady jsou fanoušci SKS.... Když už se dostáváme k příměrům, je to podobné, jako kdyby sis vzal holku, která by se ukázala neplodná... třeba proto, že by onemocněla rakovinou... Mohl bys s ní být až do konce (jejího)... a nebo by sis mohl říct: "Já chci zplodit syna" tuhle poslat do háje a začít si s jinou... Nikdo by ti to nemohl vyčítat... ovšem nemohl bys čekat, že Tě odiče té holky buou plácat po zádech a až do konce života Tě finančně podporovat... Asi bys je pěkně "nasral"... podobně jako Tonda fanoušky SKS...
Z mého pohledu nám nepomohl - svezl se s funkčním celkem... a jako krysa zdrhnul při první příležitosti.. v té zimě 2017 měl za sebou jenom pár vydařených zápasů, nárok udělat to, co on, měl Škoďák, možná Zmrhal, jinak nikdo...
Re: ...
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 27.05.2021 00:32 |Já jsem taky fanoušek Slavie... jen tak mimochodem. :-) Oba na to holt nahlížíme jinak. Příměr beru, až na tu ''finanční podporu do konce života'', protože Slavia po odchodu do Dánska Lüftnerovi nic neplatí anebo Barákovi, když už píšeš o něm, ač jsme původně řešili přestup do dánské ligy.
Kdo má, nemá nárok, tak to já prostě neberu. Rozhoduje poptávka a nabídka a ne to, kdo kolik let v daném klubu působí. Sice někteří tady stále připomínají tweet Tvrdíka, že musí ve Slavii odehrát 2 roky, ale každý přece ví, že to je nesmysl.
Re: ...
kjandourek (admin) před 4 lety 27.05.2021 09:21 |No dobře, trošku jsme si zapřeháněl.... mělo tam být něco jako "sotva Tě budou zvát na nedělní oběd" :-)
To je přesně o tom, že na mistrovské oslavy jsou zváni Škoďák, Sukino, Cuf, Hušby ... zatímco po Barákovi a Pavlenkovi neštěkne pes...
Rozhoduje i to, co ten hráč pro ten klub udělal ... a hlavně způsob, jakým ten odchod proběhl... Nebudu mít problém s tím, když letos odejde Olayinka, Kolář i Sima... první dva tu byli dlouho a evidentně Slavii táhli, přinesli jí spoustu peněz od UEFY na prémiích... ten třetí tu sice není dlouho, ale taktéž výrazně táhl Slavii Evropou a k tomu je pravděpodobné, že při jednání to nebude mít posazené tak, že je mu jedno, za kolik, hlavně ať je pryč... naopak se zdá, že za peníze za něj bychom mohli mít akademii...
Znovu opakuji, že Alex Král na svůj odchod nikterak netlačil, nechal to na jednání klubu a teprve ve chvíli, kdy klub řekl, že cenová nabídka je tak vysoká, že by jeho odchod akceptoval, tak kývl...
Oproti Tomu Barák si svůj odchod vybrečel s tím, že mu bylo úplně jedno kolik za něj Slavia dostane, hlavně když se z těch "okovů" dostane... výše jeho ceny nebyla Tondovou zásluhou, ale to bylo to, co si Tvrdík vydupal v situaci, kdy věděl, že o toho hráče už přichází...
Podobné to bylo s Pavlenkou, který dokonce vyhrožoval, že bude schválně chytat špatně, když ho nepustíme, případně že se nechá dobrovolně přeřadit do béčka....
Ano nahlížíme na to jinak - pokud je ta číslovka za jménem rok narození, tak trochu chápu - syn je o málo mladší a taky na to nenahlíží ta kriticky jako já... zřejmě jiná generace znamená posunutá měřítka - nic ve zlém :-)
Re: ...
mig52 před 4 lety 27.05.2021 13:42 |Razítko s podpisem!
To je titulek....
Sherudan před 4 lety 26.05.2021 17:52 |Zní to jak něco, co vykřikne novic ve sparťanské sprše...
!!! SKS4EVER !!!
tobro před 4 lety 26.05.2021 23:56 |Ve fotbalovém životě Toníka Baráka hrál/hraje obrovskou roli jeho otec, tam je třeba hledat hlavní důvody pro jeho kroky.
Kdyby, jak se říká, šel sám za sebe, mnohé by v jeho životě bylo (zcela určitě) jinak... Toníku, hodně zdraví i zdaru na Euru!
Re: Na Toníčka mi nesahej
Fačín před 4 lety 27.05.2021 09:28 |Kdo tak mohl být ten "starší spoluhráč", co ho chtěl na dokopný zbít? Docela by mě to zajímalo. Pravděpodobně nějaký střední záložník, hráč na konci kariéry...Barákovi bylo 18, což je 8 let zpátky, čili rok 2013. V tom roce jsme v Příbrami prohráli 0:2, tehdejší sestavy:
Příbram: Hruška - Jugas, Hájovský, Mišůn, Pleško - Pilík (83. Šlapák), Tarczal, Mašán (78. Trapp), Koukal - Střihavka (73. Krbeček), Wágner. Trenér: Straka.
Slavia: Čontofalský - Nitrianský (46. Dostál), Petrák, Hubáček (77. Škutka), Čonka - Gecov, Zmrhal - Vošahlík, Kisel, Mičola - Fenin (66. Škoda). Trenér: Rada.
Tam v příbramské sestavě nevidím nikoho, kdo by odpovídal popisu, snad jedině Trapp? Možná to mohl být Zápotočný? Nebo nějaký jiný tip? Vím, že je to trochu bulvár, ale vážně by mě to zajímalo.
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 27.05.2021 09:40 |Tak ten tip už tu zazněl...
https://www.eurofotbal.cz/hraci/martin-abraham-2716/kariera-klub/
Ale je to jenom tip :-)
Re: Na Toníčka mi nesahej
Fačín před 4 lety 27.05.2021 09:55 |Tak čekal jsem, že se ozveš zrovna ty, ty naše chodící encyklopedie:))) Zazněl tu ten tip, nebyl jsem si jistej, jestli to vychází časově, ale podle tvého odkazu na jeho kariéru by to souhlasilo... A asi by to souhlasilo i s tím, že to byl rapl už od pohledu.. Co čekat od hráče, který začal svou kariéru v klubu jménem Sparta Brno...
Re: Na Toníčka mi nesahej
kjandourek (admin) před 4 lety 27.05.2021 10:09 |Tak časově to sedí... stejně tak, že na soupisce byl jak Tonda Barák, tak Míra Slepička.... a mimochodem i Jakub Jugas, Míra Volešák... a Petr Švancara :-)
https://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/1-fk-pribram/soupiska/2013-2014/
Re: Na Toníčka mi nesahej
mabr před 4 lety 27.05.2021 10:27 |Míru Volešáka mám rád, ten kope teď ve Štěchovicích a je z něj obří slávista. On nikdy k tomu týmu z druhý strany řeky moc netíhnul...
Re: Na Toníčka mi nesahej
SKEP před 4 lety 27.05.2021 11:55 |Volešák pochopitelně nehraje za Štěchovice, nýbrž za PFA. Štěchovice startují v okresním přeboru, áčko PFA v ČFL.
Re: Na Toníčka mi nesahej
mabr před 4 lety 27.05.2021 12:54 |Čekal jsem, jestli se někdo ozve. Pro mě žádnej paskvil jménem "PFA" neexistuje a věštím mu brzký konec. Vždycky to budou Štěchovice, i když ne formálně :)
Re: Na Toníčka mi nesahej
SKEP před 4 lety 27.05.2021 13:32 |Proč béčko Štěchovic nehraje pod hlavičkou PFA? Aby mohlo být ve stejné soutěži jako Měche?
Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2021 13:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Proč béčko Štěchovic nehraje pod hlavičkou PFA?.
Skrýt původní komentář
Re: Na Toníčka mi nesahej
mabr před 4 lety 27.05.2021 15:15 |Měche hrají taky pod hlavičkou PFA. Kluci z béčka prostě nechtěli nechat zaniknout odkaz štěchovického fotbalu a k tomu "projektu" se odmítli přidat. A tak jsou nyní vlastně áčkem :)
Re: Na Toníčka mi nesahej
SKEP před 4 lety 27.05.2021 16:13 |Díky za info. Myslel jsem, že akademii odolala pouze Davle a Štěcho nechali své Béčko mimo právě kvůli Céčku PFA (Měchenice) v okr. přeboru.
Re: Na Toníčka mi nesahej
witty13 před 4 lety 27.05.2021 11:41 |Docela me to zajimalo, a projde mi, ze Barak zamerne trosku poupravil data. Jelikoz je prosincove dite, bylo mu tehda uz 19 (aby to sedelo, rok predtim totiz nechodil ani na treninly s ackem) a tam v te sezone 2012/2013 tam byl Abraham, na ktereho by to sedelo. Hlavne protoze Barak rika ze za sebou mel dobrou karieru, tak jsem upozadil Krbecka (nevim jestli byl magor, a hlavne zustal v tymu i po jeho navratu z Vlasimi). Trappa jsem priznam nezohlednil, ale ten do dalsi sezony s pribrami nenastoupil a Barak pise ja sel do Vlasimi a kdyz jsem se vrstil on uz v tymu nebyl... vysel mi jako jediny a je pravda ze by to sedelo... ale pokud ma nekdo chut, muze zksuit googlit