Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (47)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

    Mr.Buřinka     před 4 lety 25.04.2021 20:44 |  
    5 1

    Poslechněte si podcast, hodně rozebírají důkazy proti Kamarovi. Jak několikrát změnil výpověď apod.

  2. Doporučuji

    demokrat     před 4 lety 26.04.2021 09:28 |  
    2 1

    Výborný podcast, zejména pro nás, kteří příliš fotbal neregistrují i z druhé strany = bafuňařiny.

  3. Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

    pcitron     před 4 lety 26.04.2021 11:48 |  
    6 4

    Když to člověk slyší, tak těžko říci, jestli je větší totalita ve Velké Británii nebo v Rusku.

    • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

      tobro     před 4 lety 26.04.2021 23:04 |  
      2 8

      V UK. Ani netušíš, co se tam děje...

      • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

        padre     před 4 lety 27.04.2021 08:25 |  
        6 7

        Prosím tě, kolik opozicnich politiku je dnes v Británii vezneno, protože se nelibi vladcum?

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          pcitron     před 4 lety 27.04.2021 13:47 |  
          9 4

          Jméno Tommy Robinson ti nic neříká? A pokud opustíme Británii a vezmeme Západ jako celek - několik katalánských politiků je vězněno nebo se musí skrývat v exilu.
          https://www.e15.cz/zahranicni/katalansti-politici-dostali-kvuli-referendu-vysoke-tresty-vicepremier-pujde-do-vezeni-na-13-let-1363253

          Víš kolik lidí už na Západě vyhodili z práce kvůli "nekorektnímu" názoru? Čteš britské noviny? Každý den se tam vážně řeší svoboda slova. Včerejší komentář v timesech je fakt síla - BLM se nelíbí matematika, protože white supremacy. Etc. etc. Co se týče Navalného - je přinejmenším divné, že ho nejdříve pustí do Berlína. Já si však o Rusku nedělám žádné iluze, nic jiného než autokracie tam nikdy fungovat nebude; Jelcina nesnášeli i liberálové.. Ale pokrytecký západ má plná ústa demokracie, ale realita je úplně jiná.
          Pokud bys chtěl investovat do předplatného - dva odkazy ze včerejších novin

          https://www.thetimes.co.uk/article/most-important-lesson-for-students-how-to-agree-to-disagree-xlxgmsj6h

          https://www.thetimes.co.uk/article/blm-movement-is-not-improving-black-lives-2dmlx8x77


          Komentář byl uživatelem upraven (27.04.2021 13:51) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 27.04.2021 14:12 |  
            4 6

            Strucne. Totalita jako pojem je odvozena od TOTALni kontroly společnosti z jednoho mocenského centra, napr. sekretariátu vladni strany jako bylo UV v Ksc a v KSSS).... VB toto zcela urcite nesplňuje, ani jiné zapadni staty.
            Ty popisuješ kolektivní hysterii, prehnany aktivismus, diktát veřejného mineni aj., ale to není politicka totalita. Sorry jako.

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              The88     před 4 lety 27.04.2021 17:49 |  
              5 4

              To zase dost zlehcujes. Jde o oficialni politiku te zeme, ne nejake plane vykriky aktivistu, bohuzel. A cose tyce te "totalni kontroly", tak se podivej na "bonzovaci" zakony ohledne internetu. Na zakaz nozu (sic!). Ten trend je naprosto jasny.

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              pcitron     před 4 lety 27.04.2021 17:54 |  
              10 3

              Pokud nějaká skupina významným způsobem omezuje svobodu a ovlivňuje život společnosti, je irelevantní, odkud je řízena. Význam slova totalita je odvozen od latinského slova "totus" celý. A řev lůzy z BLM a dalších podobných organizací se na Západě dotýká společenského života v podstatné části jeho spektra (práce, kultura, sport, armáda ...). A skutečnost, že mají tak velký společenský vliv, aniž by byli zvoleni, a nesli společenskou odpovědnost, tuto západní "soft" nedemokratičnost ještě více umocňuje.

              • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                padre     před 4 lety 28.04.2021 12:38 |  
                1 4

                Symptomy te "davove psychozy" popisuješ spravne, ale proto bych jeste neoznacil západ pausalne jako politicky totalitni společnost. Ani Španělsko, i když odveta centrální vlady v Madridu vuci snaze o katalanskou samostatnost je velmi tvrda a na můj vkus daleko za hranou.
                BLM (ani meetoo, natoz Piráti a Zeleni) nezrizuje napravne tabory, nevyhlazuje cele narody a spolecenske tridy, neorganizuje komsomol ani hitlerjugend, vůdci roli jedné strany, neřídí zadnou tajnou (politickou) policii atd.
                A to neznamená, ze s tou hysterii souhlasím a ze napr. blm ci meetoo nezpůsobily mnoho osobnich traumat a tragedii.
                Na druhou stranu, asi nikdo nebude vazne tvrdit, ze žádný bily policista v USA nikdy nezastřelil neozbrojeneho černocha, ze .... Ale ani to, ze neexistuji kriminální gangy cernochu nebo Hispancu ...


                Komentář byl uživatelem upraven (28.04.2021 13:03) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          gazza     před 4 lety 27.04.2021 20:05 |  
          5 5

          Nevím kolik politiků je v Británii vězněno,ale za názory, kdo nejde s námi jde proti nám je vězněno hodně lidí .Zavírají za špatné názory, čekují facebooky ,instagramy a jdeš!!Totalita jak vyšitá .Tak co dnes dávají na CNN a podobných kanálech aktivisto?

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 28.04.2021 10:21 |  
            4 3

            Az bude totalita, nebudeš si na webu svobodné psat, ty aktivisto

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              gazza     před 4 lety 30.04.2021 07:41 |  
              1 4

              Boze neomarxisto jses mimo

              • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                padre     před 4 lety 30.04.2021 08:21 |  
                2 1

                Zajímá mi vecna diskuse, ne osobní útoky. Jestli k veci nic nemáš, nebudu dal reagovat.

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              gazza     před 4 lety 30.04.2021 07:43 |  
              1 4

              Tvl ty mas dost zelenej , nebo pirat ? Priznej se .

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 30.04.2021 15:27 |  
            1 1

            Putinův kritik dostal kvůli klipu Rammsteinu 2,5 roku. Šokující, uvedl kytarista.

            V ruském Archangelsku byl kritik režimu a spolupracovník Alexeje Navalného Andrej Borovikov odsouzen na 2,5 roku v trestanecké kolonii za údajné šíření porna. Ve skutečnosti šlo o normální videoklip skupiny Rammstein, který je už roky dostupný na internetu.

      • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

        padre     před 4 lety 27.04.2021 13:42 |  
        5 6

        Kolik účastníků protivladnich demonstraci bylo v UK brutálně zbito jako třeba v Belorusku?

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          pcitron     před 4 lety 27.04.2021 13:48 |  
          7 4

          Tvl, v Katalánsku nebo nedávno v Holandku dostali totálně nařezáno, řekl bych že i více než v Bělorusku!

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 27.04.2021 14:25 |  
            4 6

            Ano, to je pravda. Někteří Katalanci chteji samostatnost, Spanele chteji setrvat, to je přirozeny konflikt, viz i Baskicko nebo NI aj.
            V NL šlo protesty vuci opatření proti pandemii. To se děje napříč kontinenty Evropou, ale presto nikdo netvrdí, že je v NL totalita. Není.
            Belorusove protestuji proti falsovani vysledku voleb pod taktovkou vudce, kryteho Moskvou, který drzi veškerou moc, a proti tomu systému vubec ... A metody této moci jsou poněkud tvrdší než jen potlaceni poulicnich nepokojů. Na situaci v Rusku to plati dtto.

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          gazza     před 4 lety 27.04.2021 19:56 |  
          7 4

          Západ jde totálně do leva.Tak nemluv o Bělorusku.To co děje tady v USA nad tím rozum zůstává stát.Za špatný názor vyhazov ze školy či zaměstnání a to je teprve chvíli po volbách .Ano jde to do kopru ,celý západ .Člověk by tomu před třiceti lety nevěřil ,ale ono to k tomu směřovalo již dříve.Vymývání hlav ve školách ,TV a veškerý tisk je jak u nás za bolševika.Nevím kde žiješ ,ale je vidět ,že na tebe ty levičacké zprávy v TV nechávají následky.A nejhorší ze všeho jsou aktivisti BLM,LGBT,MeeToo,Zelení ,Piráti apod. novodobí neomarxisti .Odtud .Odtud jde nebezpečí ne z Běloruska.

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            Vhoo (přítel SN)     před 4 lety 28.04.2021 05:35 |  
            3 3

            No kdyby šel zapad totálně doleva tak tam není školné a soukromé zdravotnictví. Hypotéky a zadluženost na maximu a téměř nemožnost založit odbory ( USA ). Navíc by nekončili každé volby téměř o prsa. Že ve většině západních zemích vládnou pravicový lídři připomínat nemusím. Nepleťme si politiku a kulturní války které s pravici či levici nemají moc co společného. Díky různým sociálním sítím jsou teď sice nejvíc slyšet ty nejradikálnější hlasy zleva i zprava ale pořád to není hlavní proud politiky. Tenhle případ byl tak křiklavý hlavně proto že jsme z východu. Borisovi projdou i ostřejší výrazy a presto je anglickým premierem. To že se dnešní politické témata točí kolem genderu BLM a jiných malichernostech je bohužel smutné. Jako by třeba naše země neměla větší témata jako reforma školství nebo penzijního systému. Ale co dělat . To voliče nezajímá . Ten tu nechce muslimy a Gretu a kdo mu to slíbí ten vyhraje. Jak se praví v jistě pane ministře. Lidi nechtějí mít možnost volit. Chtějí na všechno kašlat a aby po nich nikdo nic nechtěl

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              Sherudan     před 4 lety 28.04.2021 07:29 |  
              4 2

              Já tu taky nechci muslimy a Gretu. Když tu budeme mít v nadkritickém množství muslimy a Gretu, už nás reforma školství a důchodového systému nebude trápit.

              • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                Vhoo (přítel SN)     před 4 lety 28.04.2021 08:33 |  
                3 3

                A to je to o čem mluvím. Já preferuji lepší školství a reformy penzijního systému. Lepsi infrastrukturu apod. Ale volebni téma bude to kdo nás ochrání před větrnými mlýny . A to jsou právě ty kulturní války.

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 28.04.2021 10:17 |  
            2 3

            V mnohem mas pravdu ....a presto je naše debata mimobezna. To, co popisuješ není politicka totalita, v těch zemích nevládne jedna statostrana, nejsou odstraneny základní náležitosti demokratického pravniho státu, centrální moc nekontroluje vše. K totalite je porad mnohem bliz Rusko nebo Bělorusko, i přes existenci voled, p Cíne nemluvě.

      • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

        padre     před 4 lety 27.04.2021 13:43 |  
        3 5

        Kolik lidi z "etnik urcenych k asimilaci" bylo v UK umisteno do pracovnich a prevychovnych táboru?

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          The88     před 4 lety 27.04.2021 21:53 |  
          4 3

          Zeptej se Iru nebo Buru...

          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

            padre     před 4 lety 28.04.2021 10:11 |  
            2 3

            V tomto století?!?

            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

              The88     před 4 lety 29.04.2021 00:10 |  
              2 2

              V tomto stoleti se tak deje jenom v Barme a udajne v Cine. O pracovnich a prevychovnych taborech v Belorusku jsem teda neslysel.

              • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                padre     před 4 lety 30.04.2021 08:25 |  
                3 1

                V Belorusku i Rusku trva totalita uz asi tak 100 let. Posledních 30 let formalne ne po vedením komančů. Lagry, kriminaly pro politické, vrazdy novinaru nebo opozicnich politiku, to všechno tam najdeš. Barma, Cina souhlas.

                • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                  Edenjejenjeden     před 4 lety 30.04.2021 08:44 |  
                  1 1

                  Ale Rusko , Bělorusko bylo a bude problémové vždy , a doufám , že tam už nikdy patřit nebudeme. Ale kolega psal o tom , jak jde Západ totálně doleva . Šikanují se lidé s nepohodlnými názory , někdy se i vyhazují z práce , dohonestují se ve veřejném prostoru . A z právního hlediska tam už někdy ani neplatí presumpce neviny , viz případ Kúdela . A nikdo proti tomu zas tak moc neprostuje . Každý se bojí , že by měl taky cejch , sexisty , rasisty, klimaskeptika atd. Míra svobody za poslední léta se na Západě značně zmenšila . A v tom má kolega naprostou pravdu ...

                  • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                    padre     před 4 lety 30.04.2021 09:23 |  
                    1 1

                    Uznávám, ze tato debata je tak trochu na p.cu, můj kompromis je tento: Zatímco Rusko je v této p.deli autoritativni vlady od nepaměti, západ se z toho historicky nedávno vymanil - ale to neznamená, ze tam nemůže zpátky zabrednout. I proto, co popisujes a co platí - extremy jsou nebezpecne pro celou společnost, pravicovy i levicovy. Nejde s poukazem boje za rovnopravnost vypalovat obchody, ale ani vyrabovat parlament kvůli "ukradenym" volbam.
                    Blm není žádná statostrana, a ani jina hnuti, ale az se v nějaké zemi najde silny vudce, tak ty protestni hlasy muze posbírat v dostatecnem množství a pak bude teprve zle.
                    Ad vzestup levice - i ta radikalni tu byla v moderní dobe vždy (různé ty Frakce rude armady, anarchisti, nekteri zeleni, bojovnici proti globalismu), ale v době sociálních medii je vic slyšet. A s tím roste i tlak a dopad na verejne mínění.
                    Ad OK - taky mi to prijde hluboce nefer, ale pozor, tady nejde o žádný akt verejne moci, fotbal organizuje soukromé sdruzeni. A treba to, ze slavisti nepoklekli v Londyne, jen rezonuje v mediich, byt totalita, tak pri podobnem protestu kluci zmizi nekde v krymu nebo v lagru (jako hokejisti před 70 lety) nebo aspoň z oci verejnosti (jako Vera Caslavska) ci k lopatě (jako Pepi Bican).

                    • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                      Sherudan     před 4 lety 30.04.2021 11:47 |  
                      1 1

                      Můžeš mi definovat pravicový extrém?

                        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                          wimpy     před 4 lety 30.04.2021 12:49 |  
                          2 2

                          Dovoluji si podotknout, že posledně jmenovaný holocaust má na svědomí nacionálně socialistická strana a aspoň já mám s tím označením "pravice" docela problém.

                          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                            padre     před 4 lety 30.04.2021 12:53 |  
                            2 2

                            Citace: "Extrémní pravice se svými požadavky na utužení státní moci a jejího dohledu na jednotlivce, řízení společnosti shora v kombinaci s nacionalismem a národním šovinismem, spíše blíží jakési reinkarnaci národních socialistů, volajících po obnovení pořádků za časů hitlerovského Německa."

                            • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                              wimpy     před 4 lety 30.04.2021 12:57 |  
                              2 2

                              Já vím, že jsou tyto strany pravicí nazývány, ale právě díky podobným definicím s tím mám problém, neb v mém pojetí pravice znamená více občanských svobod a méně jistot, tím pádem i menší úlohu státu. Požadavky na utužení státní moci mám vždy spojené s levicí.

                              • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                                padre     před 4 lety 30.04.2021 13:03 |  
                                1 2

                                Mas pravdu, ale jde o zauzivany nazvy, takže jsem konvencne taky použil.
                                Schéma politického spektra není úsečka, ale kruznice, kde "pravicovy" i "levicovy" extremismus blizce sousedi.
                                Pro společnost je stejně nebezpečné, když ti na ulici rozbije hubu a podpali auto parta blm cernochu, protože jsi moc bilej, nebo nazi skinu, protože jsi bilej malo.

                                • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                                  wimpy     před 4 lety 30.04.2021 13:10 |  
                                  1 1

                                  Je pravda, že trochu puntíčkařím, říká se jim tak a když se řekne extrémní pravice, tak přesto, že to pro mě postrádá určitou logiku, je celkem jasné, o koho jde. Já to píšu vlastně proto, že dle mého skutečně pravicově smýšlející člověk je od tzv. extrémní pravice názorově dál, než člověk levicově smýšlející.

                        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                          Sherudan     před 4 lety 30.04.2021 13:16 |  
                          1 2

                          Prakticky vše, co jmenuješ, jsou projevy extrémní nacionalistické LEVICE.

                          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                            padre     před 4 lety 30.04.2021 14:18 |  
                            2 1

                            Válka je mír. Svoboda je otroctví atd... A v tomto případě levice je pravice ...


                            Komentář byl uživatelem upraven (01.05.2021 21:41) . Zobrazit původní komentář

                        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                          Edenjejenjeden     před 4 lety 30.04.2021 13:39 |  
                          0 0

                          Mimochodem větu "Nic než národ" , použil jako první František Palacký. Byl to taky extremista ?

                          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                            wimpy     před 4 lety 30.04.2021 13:45 |  
                            1 0

                            Z pohledu mocnářství k tomu měl asi blízko. :-)

                          • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

                            padre     před 4 lety 30.04.2021 14:12 |  
                            1 1

                            Matouš 7:16-20 B21
                            Poznáte je po jejich ovoci. Sklízejí se snad hrozny z trní a fíky z bodláčí? Tak tedy každý dobrý strom nese dobré ovoce a špatný strom nese zlé ovoce. Dobrý strom nemůže nést zlé ovoce, stejně jako špatný strom nemůže nést dobré ovoce. Každý strom, který nenese dobré ovoce, bývá vyťat a vhozen do ohně. A tak tedy: poznáte je po jejich ovoci.

    • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

      kedul     před 4 lety 27.04.2021 09:39 |  
      3 0

      Žádná totalita, ale prostý mainstream, vulgárně česky řečeno stádnost, které se málokdo odváží vzdorovat vlastním nezávislým myšlením. Pro mě osobně je nejvíc šokující ta "autocenzura" v Times, tedy pokud je pravda, co tam pan Tvrdík říká o (ve finále) nezveřejněné komunikaci s tímto tradiičním periodikem. Jinak díky za poučný podcast.

    • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

      ezechiel     před 4 lety 28.04.2021 10:01 |  
      4 3

      Před 100 lety přišla marxistická revoluce na východě a nyní o století později neomarxistická ze západu. Rozdíly mezi nimi jsou prakticky nulové.

      • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

        Jachym     před 4 lety 28.04.2021 10:18 |  
        3 4

        Rozdíly jsou zejména v barvičkách. Před sto lety to byla rudá, dnes je to zelená a duhová. A také ve slovníku a technologiích. Za Masaryka ještě nebyly všechny ty internety. Inu, pokrok nezastavíš.

        • Re: Tvrdík: Slovo proti slovu. UEFA potrestala Kúdelu za rasismus bez přímých důkazů

          ezechiel     před 4 lety 28.04.2021 11:28 |  
          3 1

          výsledek nakonec bude obdobný