Fanoušci Slavie si mohou pamatovat, že zápasy s Libercem jsou často bojovné a nepadá v nich příliš mnoho branek, což byla dlouho pravda, v posledních třech vzájemných utkáních však sešívaní pokaždé vstřelili tři branky. Na jaře se hrálo v Edenu a také tehdy jen tři dny po porážce Slavie 0:4 (tehdy v Leverkusenu). Na Slavii však nebylo nic znát, první gól vstřelil Abdallah Sima hlavou po rohu Provoda, před koncem první půle zvýšil Olayinka a Sima v druhé půli pečetil na konečných 3:0. Předchozí dva zápasy se hrály v Liberci, jeden v nadstavbě minulé sezóny, kdy už Slavia měla jistý titul a vyhrála jej 3:1 brankami Traorého, Júsufa a Musy, a ten předchozí ještě na konci podzimu vyhrála Slavia 3:0 brankami Škody, Traorého a Ševčíka. V předchozích osmi zápasech však Slavia vždy vstřelila maximálně jednu branku a těchto osm zápasů skončilo s bilancí 3-4-1.
Slavia do zápasu rozhodně nepůjde v ideálním rozpoložení, dle slov trenéra jsou hráči již hodně unavení, což bylo vidět právě v posledním zápase Evropské ligy, kdy nedokázali dosáhnout na svůj běžný běžecký výkon. Slavii zřejmě budou chybět Peter Olayinka a Abdallah Sima, kteří dostanou prostor k doléčení svých zranění, a určitě by nepřekvapilo, pokud by dostali volno i další hráči, kteří odehráli v posledních týdnech velké množství utkání. V tomto směru se nabízí, že by v základní sestavě mohli chybět Jan Bořil, Nicolae Stanciu nebo Lukáš Provod. Pomyslný otazník visí také nad Ondřejem Kolářem, který mimo zápasy prakticky netrénuje a je možné, že v brance dostane prostor některý z jeho náhradníků. Po zranění z reprezentační přestávky by měl už být k dispozici naopak Ondřej Kúdela a po delší době by mohl dostat prostor Michal Beran, který do Slavie přišel právě z Liberce.
Nejlepším střelcem domácího týmu je Michael Rabušic s devíti brankami, kterého následují Jhon Mosquera se šesti a exslávista Imad Rondić s pěti brankami. Nejlepším nahrávačem Liberce je reprezentant Jakub Pešek s pěti gólovými přihrávkami. K oporám patří také záložníci Michal Sadílek a Kamso Mara, kapitánem je odchovanec Slavie Jan Mikula.
Slavii k jistotě titulu chybí ještě deset bodů a zápas v Liberci patří určitě k těm těžším ze zbývajícího ligového programu. Vzhledem ke zdravotnímu stavu kádru a k únavě hráčů se nabízí, že by Slavia mohla být spokojená i s remízou.
Tip na sestavu: Stejskal - Bah, Kúdela, Zima, Oscar - Ševčík, Hromada, Beran, Lingr - Júsuf - Tecl
Kurzy Fortuna: 4.70 - 3.60 - 1.80
Komentáře (109)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Snivec před 4 lety 17.04.2021 15:24 |po tech "naladach" smerujici z britskych ostrovu se tesim na navrat na ten nas cesky pisecek
zase se bude hrat fotbal o body, hraci budou pred zapasem stat a nebude se do fotbalu srat politika
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Divizni (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 15:25 |I trenér říkal, že někteří hráči by potřebovali alespoň 14 dnů orazit. Titul máme. Nechci žádný zápas prohrát, ale zaměřil bych se na český pohár. Hezký den všem.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
novimex před 4 lety 17.04.2021 20:35 |Z čeho orazit ? Vždyť ve čtvrtek si 1/2 hodiny hráli před vlastní brankou bago.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
PetCC před 4 lety 17.04.2021 22:11 |A ty jsi si při tom hrál sám se sebou ...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Papol před 4 lety 17.04.2021 21:00 |K potvrzení titulu nám chybí 10 bodů....
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 15:57 |Ono to půjde, nastoupí kluci, kteří moc nehrají nebo jsou po zranění - Traoré, Ševčík, Beran, van Buren a Hilal. Plus hráči, co hráli ve čtvrtek jen poločas a těch je docela dost - Bah, Bořil, Oscar, Hromada, Masopust, Stanciu, Lingr a Višinský. Už je navíc k dispozici Ondra Kúdela a určitě bude chtít doma chytat i Ondra Kolář (plus Tecl nebo Kuchta). Nejvytíženější hráče necháme odpočinout - Holeš, Zima, Provod a Bořil. Otazník je nad dvojicí Kačaraba (zranění) a Deli (covid) a Sima a Olayinka budou podle Jindry chybět asi delší čas.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
knl66 (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 16:07 |Tak jak podle tebe s tím Bořilem? Jednou chceš, aby hrál, protože ve čtvrtek byl jen na poločas, podruhé ho necháváš odpočinout, protože patří k nejvytíženějším... :)
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 16:19 |Tak to se musíš zeptat Jindry a jeho týmu ... :) Jinak pouhý přehled, Višinský hrál taky poločas a nemyslím si, že by byl v Liberci v základu. Navíc, hodně do toho promluví zdravotní stav kádru a o tom po pravdě víme velký kulový.
FW:
tobro před 4 lety 17.04.2021 16:40 |Kuk sem https://fcslovanliberec.cz/clanek.asp?id=V-27-kole-se-na-stadionu-U-Nisy-utkame-se-Slavii-Praha-13648
Kdopak to je na té fotečce uvnitř článku, aha? Docela sranda, že. Oba pány určitě dobře znáte, a tak i poznáte.. ;-)
Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 16:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kuk sem https://fcslovanliberec.cz/clanek.asp?id=V-27-kole-se-na-stadionu-U-Nisy-utkame-se-Slavii-Praha-13648
Kdopak to je na té fotečce, aha? Docela sranda, že. Oba pány určitě dobře znáte, a tak i poznáte.. ;-).
Skrýt původní komentář
Re: FW:
jiras_ před 4 lety 17.04.2021 23:08 |Tehdy se tomu pánovi v modrém tady říkalo Zoufal, nadávalo se že prasí a dál než do Liberce to neměl dotáhnout. Asi to tu nečetl a neřídil se "dobrými" radami :D
Re: FW:
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 14:46 |Coufal, ale toho slávistů nemůžu poznat.
Re: FW:
tobro před 4 lety 18.04.2021 16:08 |Nápověda: Výborně hraje na klavír...
https://youtu.be/onEOfRq1nc0
Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2021 16:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nápověda: Výborně hraje na klavír....
Skrýt původní komentář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Akuls před 4 lety 17.04.2021 16:46 |Delegace rozhodčích:
Hlavní rozhodčí: Karel Hrubeš
První asistent: Matěj Vlček
Druhý asistent: Adam Horák
Čtvrtý rozhodčí: Vít Nedvěd
Delegát utkání: Ivo Chytil
Delegát svazový: Miroslav Svoboda
VAR: Ondřej Berka
AVAR: Tomáš Mokrusch
Quelharův článek bych si dovolil ještě doplnit o výčet hráčů, kteří jsou aktuálně v Liberci ze Slavie na hostování. Jsou to Jugas, Karafiát, Matoušek (už je fit) a Tijani (zraněný). Někde jsem četl rozhovor s Karafiátem kde tvrdí, že zítra proti Slavii nastoupí!? Asi v zápase s naším Béčkem platí původní rozhodnutí Slavie ze začátku sezóny, že naši hráči na hostování budou moci proti Slavii nastupovat. Tím pádem by i Slavia měla mít k dispozici z Liberce u nás zatím jen hostujícího Kačarabu. Rondič a Chaluš už jsou v Liberci na přestup.
Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 17:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Delegace rozhodčích:
Hlavní rozhodčí: Karel Hrubeš
První asistent: Matěj Vlček
Druhý asistent: Adam Horák
Čtvrtý rozhodčí: Vít Nedvěd
Delegát utkání: Ivo Chytil
Delegát svazový: Miroslav Svoboda
VAR: Ondřej Berka
AVAR: Tomáš Mokrusch.
Skrýt původní komentář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
tobro před 4 lety 17.04.2021 16:50 |Už jsem na tu delegaci koukal, s Hrubešem a Berkou bych to viděl na kříž...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Akuls před 4 lety 17.04.2021 17:17 |Ovšem s Quelharovou sestavou bych to tipoval na konec série bez prohry a výsledek 3:0 pro domácí.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
tobro před 4 lety 17.04.2021 17:25 |Rozumím ;-) .. Nicméně bych do brány strčil mladýho.vágnera, jen ať pěkně funguje.
Nevím ale, jak je na tom zdravotně.
Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 17:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Rozumím ;-) .. Nicméně bych do brány strčil mladýho.vágnera, jen ať funguje. Nevím ale, jak je na tom zdravotně..
Skrýt původní komentář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
japoko před 4 lety 17.04.2021 17:38 |Proč? Jako dvojka byl získán Stejskal, a ten mlaďoch nic extra zatím nepředvedl!
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
o5aradecek před 4 lety 17.04.2021 17:55 |Já jsem si zrovna říkal, že i po změnách by byla tahle sestava silná. :-)
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Dennis před 4 lety 17.04.2021 17:38 |Já jsem si říkal, jestli s ohledem na naši situaci se stopery (Hovorka mimo, Deli možná stále covid, Kúdela byl v týdnu třeba ještě pořád zdravotně nejistý, Zima by si asi potřeboval odfrknout) se neudělala nějaká dohoda s Libercem, že Kačaraba může nastoupit a za ně třeba Karafiát taky.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Akuls před 4 lety 17.04.2021 17:24 |Petar Musa 1. gól za Union Berlín (Union Berlín - VfB Stuttgart 2:1).
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
tobro před 4 lety 17.04.2021 17:34 |Přesně tak.. ;-)
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 17:48 |Jemu to teda hodně přeji, škoda že holt do našeho stylu tak úplně nezapadá. Asi nikdy nebude lítat jako Teclík či Kuchtič.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 17:45 |Já tedy nevím nejlepší by bylo získat co nejdříve jistotu titulu a pak dejme tomu dávat šanci třeba mladému brankáři, tudíž žádné nezbytné šetření. A do LB v co nejsilnější sestavě, ještě bych tu viděl motivaci přeskočit chátru v neprohranych utkáních a poté ještě dokončit sezónu bez porážky což by tedy bylo z historického hlediska fenomenální.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 17.04.2021 18:09 |Já bych určitě nechal Koliho odpočívat, i kdyby chtěl nastoupit. Proč riskovat, nějaký trouba do něj byť nechtě zajede a bude mimo půl roku. Druhak. Ondra je u mne velký borec a obrovsky si vážím, jak chtěl týmu pomoci. Ale bylo vidět, že není ve své kůži a odchytal lepší utkání. Ve formě si troufá říct, že by 2 banány lapl, ale to už se dostávám do stadia spekulací. Ať se nám raději uzdravuje. Odchytá toho ještĕ hafo!
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
vlk30 (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 14:10 |S chátrou vychytal nulu a v Londýně jeden fík, doma ho v tom tak trochu nechalo mužstvo, mně ta jeho forma nepřijde vůbec špatná, no ale rozhodnutí bych nechal na něm.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
wimpy před 4 lety 18.04.2021 14:16 |Fakt je, že sám říkal, že se v derby necítil nejlíp a chvíli tam za něj Kovář zpoza branky dirigoval obranu, možná bych ho posadil, nehledě na jeho názor.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
PetCC před 4 lety 17.04.2021 22:15 |Tenhle postup nás stál energii do odvety s Arsenalem, stavěli se hráči na jistotu, když se to mělo v lize víc točit.
To co tu píšeš je zkrátka předposranost.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 01:30 |Vždyt to není žádný vyjukaný dorostenec. Jen ať ukáže jestli na to má nebo nemá.
Výhra by měla být
Slávista 51 před 4 lety 17.04.2021 19:33 |potvrzením titulu, aby bylo možné se soustředit na získání poháru.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
gazza před 4 lety 17.04.2021 20:38 |Zeleny dnes proti Plzni opet vynikajici vykon,V lete okamzite stahnout zpet.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
rak (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 21:06 |Já bych byl také pro, hraje tam dobře. Jinak jsem viděl větší část toho zápasu a musím říci, že se na to dalo dívat. Fotbal nahoru dolů, hodně situací před brankami. Jablonec podle mně jasně lepší, vlastně nás teď také více pronásleduje, takže zase není špatné, že má jen bod.
Komentář byl uživatelem upraven (17.04.2021 21:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já bych byl ale také pro, hraje tam dobře. Jinak jsem viděl větší část toho zápasu a musím říci, že se na to dalo dívat. Fotbal nahoru dolů, hodně situací před brankami. Jablonec podle mně jasně lepší, vlastně nás teď také více pronásleduje, takže zase není špatné, že má jen bod. .
Skrýt původní komentář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Jachym před 4 lety 17.04.2021 21:21 |Také jsem byl trochu na rozpacích, komu v tom překvapivě zajímavém zápase fandit... Zelený je tam na stoperu opravdu delší dobu dobrý. Dokázal i přitvrdit, a to bez faulů. Kvalitu má neoddiskutovatelnou, ale u nás někdy působil trochu jako leklá ryba.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 07:42 |Přesně, ono je to o hlavě a ta se těžko předělává. Je rozdíl hrát proti Teplicím a Leverkusenu. Nejtěžší na tom je, že chceš- li být úspěšný, musíš mít na stopérských postech jistotu! Samozřejmě také vidím Zeleného velmi dobrou hru v poslední době, ale bude jistotou i pro Evropu? Neumím si zatím na tuto otázku odpovědět.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
pcitron před 4 lety 18.04.2021 09:37 |Na Interu to Jarda mentálně zvládl.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:47 |No, práve,že jenom na něm a on sám to dodnes nechápe, jak sám napsal. Navíc, tam snad hrál DZ? Jó, být to vždy jak na Interu, tak není co řešit.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Sherudan před 4 lety 17.04.2021 22:33 |Plichta je pro nás ideální. Pokud zítra vyhrajeme, Plísňáci definitivně odpadají ze hry a Jabka taky ztratily, takže vlastně 4 body pro nás.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
butters před 4 lety 17.04.2021 22:41 |Upřímně, z pohledu Slavie tenhle zápas neřešil absolutně nic, nám může být výsledek fuk. Jsem rád, že ztratila Plzeň, protože tím klesla její šance na postup do pohárů. Na druhou stranu ale zase nejsem rád, že ztratil Jablonec, protože i když je to Peltův tým, tak ho na 2. místě uvidím radši než spartu.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
rak (přítel SN) před 4 lety 17.04.2021 23:40 |To já taky. Mrzí mně jen, že většinou z Evropy rychle vyhučí. Snad před dvěma lety hráli aspoň skupinu EL. A pak ještě těch fanoušků tam není nikdy moc. Dnes se mně ale líbili.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
jose01 před 4 lety 17.04.2021 20:50 |místo Hromady snad Holeš, myslím že remíza dobrá, výhra super
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
PetCC před 4 lety 17.04.2021 22:19 |Jsem na tu sestavu vcelku zvědavej. Ono nemáme moc informací, jak na tom hráči zravotně, kondičně a herně jsou.
I když Trpišovský mluví hodně, tak se tohle naučil docela kamuflovat :-)
Ale byl bych rád, kdyby se objevili ti, co si teď moc nezahráli.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
butters před 4 lety 17.04.2021 22:44 |Já myslím, že Kolár chytat bude, on "dobrovolně" z brány nepůjde, pokud dokáže stát na nohou. A jestli ho Jindra pošetří, tak až ve středu se Zlínem, ne v papírově těžším zápase v Liberci.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 07:31 |Njn., buttersi, ale on takový postoj je někdy hrozně kontraproduktivní vůči klubu, viz to, jaké jsme měli problémy s brankáři po Ondrově zranění. Já věřím, že bychom se mohli shodnout na myšlence, že klub, hrající tak úspěšně na domácím i zahraničním poli přece potřebuje mít naprosto spolehlivou a výkonnostně kvalitní dvojku na postĕ gólmana. A nejkvalitnější trénink je málo, musíš absolvovat i ostrá utkání. Už kvůli tlaku, atmosféře, sehrání, větší agresivitě soupeřů, než je v tréninku. Ještě vzpomenu podobný případ. Když k nám měl přijít Holeš, začal jsem co nejvíc sledovat Jablonec. Byl jsem z něj nadšen, což potvrdil i v posledním zápase proti nám, který ozdobil krásnym gólem. Dle mého názoru, který nebude asi každý sdílet, byl v té době na tom fotbalově ještě lépe než Cuf. Ten byl možná víc nadupaný, ale fotbalově tehdy Holeše nepřevyšoval. Co násladovalo? U nás začal leštit lávku tak výrazně, že se pod ním roztopil její plast. Cuf, možná i z obavy z konkurence začal hodně kolem sebe rozhlašovat, že chce hrát pořád, že to zvládne, že raději hraje než trénuje, do médií, trenérovi a ten tomu podlehl. Co bylo dál? Z naděje, že budeme mít dalšího kvalitního beka sešlo, Holeš nejen že nešel nahoru, on ani neudržel výkonnost z Jablonce a výrazně upadal. Byl jsem na utkání se Slováckem, kdy jsme naposled padli a kdy Holeš musel nastoupit. Nevěřil jsem svým očím, co předváděl. Naprostá tragédie, nejslabší hráč na hřišti a to ostatní také předváděli žádnou hitparádu. A tehdy jsem si znovu uvědomil, jak důležité je hrát, jak krátkozraké bylo nechávat kopat furt Cufa. A od něj to byla vyloženě nekolegiálnost a hodně mi to jeho myslení na sebe a ne na mančaft vadilo. Jistě, hráč musí být trochu sobec, chce- li se prosadit, ale má to mít své meze. Samozřejmě toto všecko šlo za Jindrou, on staví sestavu, ale je fakt, že nedokázal čelit Cufovu tlaku, že chce pořád hrát. V tomto má ( měl? ) JiT rezervy a doufám, že se poučil. Jsem velmi překvapen, že se Holeš z toho dna dokázal odrazit, když dostal příležitost nastupovat a je velmi platným členem týmu. Proto bych byl velmi opatrný s Kolářovým nasazováním až do jeho uzdravení. Jeho indispozice můžeme využít k zabudování brankářské dvojky do týmu.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 07:36 |...nepředváděli žádnou hitparádu....
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 09:32 |Tenhle zápas na Slovácku nejde brát moc v tomhle ohledu objektivně. Ono když dáš pravého beka snad poprvé v životě doleva, tak to občas vypadá jako když hraje poprvé v životě fotbal. Ale jinak souhlas.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:42 |Si říkám, že jsem snad 17 dnů prospal a je pořád apríl. Argumentovat tímto u výborného ligového forbalisty v jeho věku tehty..... to fakt nemá cenu, hawk či amen
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 13:53 |To já nevím jestli ses právě vyspal, ale tak to prostě je. Je to něco úplně jiného, když seš celý život zvyklý mít lajnu u pravé nohy. Hrál jsi někdy fotbal??
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
pcitron před 4 lety 18.04.2021 09:36 |Souhlasím. Ze slov Tvrdíka v Dohránu plus tak nějak implicitně vyplynulo, že o nominaci na brankářský post nerozhodují trenéři, ale Ondra.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
novimex před 4 lety 18.04.2021 10:57 |A podle toho to vypadá. Přijde problém a my nemáme nachystanou srovnatelnou dvojku
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 12:02 |Srovnatelnou dvojku ani mít nemůžem nikdo sem nepude aby seděl až příde na odchod Koláře sem si jistej že to vedení náky vyřeší.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:30 |Nesmysl, jestli chceš hrát na takové úrovni jak Slavia, tak kvalitní dvojku musíš mít. On to sportovní úsek po Ondrově úrazu pochopí. Podle tebe bychom to mohli hrát při Ondrově absenci jak power play v hokeji. Bez gólmana s 11 v poli.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:27 |Ntvl, jak za tento názor může dát někdo palec dolů, fakt trenéři...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Martin 58 před 4 lety 18.04.2021 11:38 |Tady nemohu souhlasit. Pokud Cuf chtěl hrát pořád, tak na to měl oprávnění v podobě svých naprosto spolehlivých a nadstandardních výkobů, které ho později katapultovaly do nejlepší ligy světa (byť je to v Británii, ale co s tím naděláme...). Viděl jsem všechny jeho zápasy v Anglii a je vynikající, včera při prohře v Newcastlu, podle mě nejlepší hráč WH.
No a když to vezmeme ze zpětného pohledu, tak ho i to neustálé hraní perfektně připravilo na budoucnost. On přešel do Premier League jakoby ji hrál odmalička.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:16 |Nebavme se o tom, jaký je Cuf teď, ... Jde o přece o to, že když hraješ anglické týdny, každý hráč potřebuje orazit, tedy i Cuf. Jenže on rozhlašoval, že chce hrát i na štědrý den a Silvestra. Podívej se, jak dopadl Sima. Není to tak dávno, co JiT říkal, že je nezničitelný, že nezná únavu, že se s nečím takovým nesetkal. A ejhle, po 14 dnech je na marodce! Zřejmě k tomu přispěla i čest reprezentovat, ale po takových výkonecch se musí počítat s tím, že bude povolán. Tvůj názor respektuji, ale nepřesvědčil jsi mne. Ale i i tom je debata.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:25 |A ještě k tvému poslednímu odstavci. To je právě o té sobeckosti, o které jsem psal a tys mi to vlastně podepsal. Cuf hrál a hrál, perfektně se připravil na PL, a my ostrouhali, protože hráč, kterého jsme přivedli jako jeho nástupce byl nepoužitelný. A za chválu a obdiv anglánů, jak umíme připravit hráče, si koupíme tak kulové, navíc, když jsme Cufa prodali pod cenu!!! A že si to příště vynahradíme? Žádné příště nemusí být, do WHU už nikdo nemusí jít a ostatní kluby se argumentu,že jsme Coufala pustili pod cenu tak uchichtnou.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Martin 58 před 4 lety 18.04.2021 13:47 |To je bohužel zpětný pohled, já si naopak myslím, když Cuf patří určitě mezi 5 nejlepších krajních beků v anglické lize, že nám to otevírá nové možnosti, prodávat hráče dráž. Někdo tu cestu musel udělat a nutno vzít v potaz, že když Cuf odcházel, měl již 28 let.
Dnes bych si namístě dovedl představit, že by do West Hamu spíše mohl jít Provod, než Sima a zcela jistě by tam uspěl namísto nepříliš výrazného Španěla Pabla Fornalse (mám ten West Ham fakt nastudovaný). A šel by určitě, v našich poměrech, za raketu.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 09:29 |O tomhle hlavně nemá co rozhodovat Kolář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 10:41 |Jestli je Kolář v pohodě tak prostě chytá jednička neni důvod proč nasazovat někoho jinýho hodně rychle se zapomělo jak to vypadalo když Kolář nemoch chytat.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 11:16 |V jaké pohodě může být Kolář, když má za zády asistenta brankářů Štěpána Koláře, který za něj koriguje obranu. To nemá nic společného s tím, že netrénuje... Vždyť sám přiznal, že v zápase proti spartě mu nebylo dobře.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 12:04 |Když ho pustili do zápasu musel bejt připravenej ostatní bych neřešil.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 12:10 |Jasně budeme stavět do všech zápasů Koláře a až se zraní, tak budeme zase brečet, že nemáme ozkoušenou náhradu, že náhradník nemá praxi, že náhradník není sehranej s obranou atd.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 13:36 |Nech to na trenérovi už několikrát dokázal že se vyzná.
Remíza
pinochet před 4 lety 18.04.2021 00:18 |Zítra se bojím, že budeme rádi i za remízu.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Staršina před 4 lety 18.04.2021 02:20 |Nevím, jak to přesně popsat. Vnitřně cítím obrovskou úlevu, jisté vyrovnání. Něco velkého je za námi, ale něco velkého před námi. Věřím, že ta deka jde dolů a my zase nahoru. Nejsem jasnovidec, ale věřím, že zítra kluci začnou novou éru, za kterou se nebudeme stydět.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
PetCC před 4 lety 18.04.2021 09:42 |Jo, taky jsem už si tím prošel a začínám se těšit na další.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
fps před 4 lety 18.04.2021 10:49 |jaká deka, došli jsme až do čtvrtfinále EL, v lize máme šestnácti bodový náskok před druhým a minulí víkend jsme porazili sraltu 2:0, prožíváme nejúspěšnější období v historii
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 11:46 |Přesně tak to že Slavia vypadla s Arsenalem neni tragédie naopak je to možná nejuspěšnější sezona pod JiT.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 12:09 |...
Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2021 12:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jasně budeme stavět do všech zápasů Koláře a až se zraní, tak budeme zase brečet, že nemáme ozkoušenou náhradu, že náhradník nemá praxi, že náhradník není sehranej s obranou atd..
Skrýt původní komentář
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
bongor před 4 lety 18.04.2021 12:15 |Tam jde spíš o způsob vypadnutí.Čet jsem dokonce už několik názorů.že náhlý extremní nárůst formy Arsenalu je prapodivný,zvláště ve spojitosti s jejich kritickou situací před tím zápasem.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
wimpy před 4 lety 18.04.2021 12:50 |Forma Arsenalu byla dána tím, že jsme naprosto nestíhali dostupovat ve středu hřiště. To mělo zase souvislost s tou "prázdnou nádrží". Je prostě velkej rozdíl, když jejich špičkoví útočníci dostávají nepřipravené nákopy nebo přihrávky po připravenejch kombinacích.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
kondorr před 4 lety 18.04.2021 13:39 |Nevim kde se bere to že to byl extrénmí nárůst formy už v prvnim zápase byl Arsenal lepší a jen díky štěstí nebylo hotovo už tam.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:05 |Razítko. Kdo se bojí, sere v síni!!!
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Staršina před 4 lety 18.04.2021 14:49 |Tou dekou jsem myslel ty šílenosti, které se odehrávají mimo hřiště. Bylo to poznat i na JiT po odvetě a jsem přesvědčený, že to v hlavách měli i kluci. Jinak fotbalově to byla samozřejmě neskutečná jízda, kterou jsem si užíval a dále si užívat budu.
Tip na sestavu
axxoSKS (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 09:25 |Pojďme si zaspekulovat nad sestavou na Liberec, Jindra zmínil, že Olayinka a Sima ještě dnes nebudou. Další klíčoví hráči (Bořil, Provod, Stanciu) dle mého názoru budou připraveni jako náhradníci a zasáhnou do zápasu pouze v případě nepříznivého stavu.
. Kolář
Bah - Kačaraba - Zima - Masopust
Oscar - Hromada - Ševčík - Lingr
Júsuf - Tecl
Re: Tip na sestavu
luky21 před 4 lety 18.04.2021 09:47 |Kačaraba asi hrát nemůže ne?
Re: Tip na sestavu
mig52 před 4 lety 18.04.2021 13:04 |Proč tam nemáš Kudyho, jsi ho též odepsal, čo co? Kačaraba dle mne nemůže.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Lord_Edmund před 4 lety 18.04.2021 10:14 |Doufám, že bude hrát Ondra , bude kapitánem a moc bych si přál, aby mu hráči Liberce nějak vyjádřili podporu. Trošku mé mrzí, že ta podpora od spoluhráčů není tak výrazná, jak by mohla, ale utěšuji se, že se čeká na vyjádření DK UEFA.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
japoko před 4 lety 18.04.2021 11:47 |No vyjádřit podporu až po stanovisku DK UEFA, je pokrytectví až na půdu, nemyslíš? Ta měla být okamžitá,!
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
wymaz před 4 lety 18.04.2021 12:07 |Nevíte někdo , byl Beran zraněný, nebo jen neměl formu?
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
luky21 před 4 lety 18.04.2021 12:27 |Chvilku zraněný, ale většinou se nevešel do nominace
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Mikey před 4 lety 18.04.2021 12:41 |Četli jste rozhovor Karafiáta na sport.cz? Jaký na to máte názor, upřímně mi tím docela vypadl z oka...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Qope před 4 lety 18.04.2021 12:48 |Že nás budou chtít dost pokopat a řiká to tam upřímně ... Jako vždy, zápas s Libercem bude bolet ...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
ehad před 4 lety 18.04.2021 12:49 |Ten rozhovor je v pohode. Ten titulek vybrali provokativne, ale vyjadreni
"Kdy jindy (porazit Slavii), když ne teď, po takto náročném programu? Má za sebou těžké utkání, jsou rozsekaní z Evropské ligy a asi i psychicky trošku dole, muselo toho být na ně strašně moc."
je v pohode.
Pro nas fanousky je to jine, ale co ma rikat? Ze sice nastoupi, ale nechce vyhrat? To prece nejde.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Mikey před 4 lety 18.04.2021 12:52 |A taky že za celou dobu nedostal šanci, přitom když ji dostal, tak hrál průměrně nebo špatně (Brno střídání o poločase) a když mohl dostat větší šanci, tak byl zraněný.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
ehad před 4 lety 18.04.2021 12:55 |Zas bych ho nechytal za slovicko, to sice rika, ale taky rika "neprosadil jsem se".
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Mikey před 4 lety 18.04.2021 12:49 |Doufám, že dal Trpisovsky pár dní volno nejvytíženějším hráčům Bořil, Provod, možná Stanciu. Dále bych dal volno všem hráčům, kteří mají nějaké zdravotní problémy. Dneska bych to viděl:
Kolář - Bah (Masopust), Kúdela, Zima, Oscar - Holeš (Hromada) - Masopust (Mick), Ševčík, Beran (Yusuf), Lingr - Tecl
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
jose01 před 4 lety 18.04.2021 13:22 |někde jsem četl že Masopust i Bah mají problém s regenerací, tak si myslím že oba od začátku nenastoupí, max jeden z nich
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
chosejn před 4 lety 18.04.2021 14:24 |To je pravda,ale zase kazdej z nich hral jen polocas,tak by to dnes mohli zvladnout oba
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
jose01 před 4 lety 18.04.2021 14:39 |ale ve středu máme další zápas
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Radovan62 (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 13:51 |Já myslím že dneska.vyhraje SlaviaB
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Novi.sks před 4 lety 18.04.2021 14:18 |Chce to nulu vzadu a jeden gól tam snad dotlačíme. Nějakou hitparádu dneska nečekám, ale tři body bych chtěl opravdu hodně... Buzny rupnou se Slováckem a bude hotovo ;)
To vyřazení z EL na mě teď působí docela pozitivně. Jsem klidnější, že nás v týdnu nečeká žádný velký zápas... Se zdravotním stavem našeho kádru je sestava otázkou, ale věřím, že ať nastoupí kdokoliv, tak to bude dobrý.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
ehad před 4 lety 18.04.2021 14:27 |Ja jsem dneska v klidu. Vyhra by byla idealni, ale kdyz to nevyjde, tak zas bude pozitivni, ze se Liberec dotahne a nebo preskoci Plzen.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
hajnej před 4 lety 18.04.2021 14:35 |Ve středu nás čeká Zlín, je vložené kolo.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Fačín před 4 lety 18.04.2021 15:09 |A další středu pohár s Olomoucí, takže žádný velký odpočívání se konat nebude ještě 14 dní.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Novi.sks před 4 lety 18.04.2021 15:54 |Ano, hraje se pořád 2x v týdnu, ale Zlín fakt není "velký" zápas... :D
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 14:35 |Je strašně těžké tipovat dnešní sestavu, protože absolutně neznáme zdravotní stav kádru (až na dvojici Sima, Olie, kteří snad doufejme budou na Mol cup v Olomouci). Jindra uvažuje v delších souvislostech (tři zápasy za týden) a podle toho se zachová. Určitě budeme šetřit nejvytíženější hráče, ale někdo to může být dnes a někdo až ve středu, kdy hrajeme papírově „lehčí“ zápas se Zlínem, navíc doma v Edenu. Věřím, že ať nastoupí kdokoli, tak stejně zápas zvládneme.
Kolář - Bah (Masopust), Kúdela, Kačaraba (Zima), Oscar – Hromada (Holeš), Traoré – van Buren, Ševčík (Stanciu), Lingr – Hilal (Kuchta)
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 14:49 |Kačaraba odhaduji, že nenastoupí, kvůli dohodě klubů. Chytat asi bude Stejskal.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
ehad před 4 lety 18.04.2021 14:54 |I kdyz mozna mala napoveda, Karafiat taky nastoupi ...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 15:04 |To já si zase myslím, že bude chytat Kolář, že by si nechal utéct zápas ve své domovině ? Takže pokud to jenom trochu půjde, tak nastoupí.
Re: tip
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 14:48 |Budu rád za pokračování série v naší neporazitelnosti.
Re: tip
jose01 před 4 lety 18.04.2021 14:53 |jako ta série se podle mě zbytečně zveličuje, hraje se na body a né na série. Je lepší z pěti zápasů mít 5 remíz (5 bodů), nebo 4 výhry a jedna prohra (12bodů)? Myslím že odpověď je jednoduchá.
Komentář byl uživatelem upraven (18.04.2021 14:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
jako ta série se podle mě zbytečně zveličuje, hraje se na boty a né na série. Je lepší z pěti zápasů mít 5 remíz (5 bodů), nebo 4 výhry a jedna prohra (12bodů)? Myslím že odpověď je jednoduchá..
Skrýt původní komentář
Re: tip
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 15:10 |Jo ale sebrat Rumunům další primát. Za to stojí ne!!
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
damade před 4 lety 18.04.2021 14:59 |To hřiště je zase tragický. Naštěstí dneska nejsou body tak důležitý.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Kulajs před 4 lety 18.04.2021 15:03 |Sestava: Kolář – Holeš, Kúdela, Kačaraba, Oscar – Hromada – Masopust, Stanciu, Júsuf, Beran – Tecl
Lavička: Kovář, Zima, van Buren, Kuchta, Provod, Ševčík, Traoré
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 18.04.2021 15:10 |Zajímavé, takže hrajeme vlastně na dva útočníky a navíc Hilal s Kačarabou budou svou výškou jistit hlavičkáře soupeře. A jsem rád za šanci pro Standu Tecla.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
Qope před 4 lety 18.04.2021 15:04 |Holeš konečně na postu, proč sem byl koupen. Neskutečný frajer, variabilní a kvalitní hráč ... Věřím ve výhru. A protože bylo dost zamícháno sestavou, nebude to asi oku lahodící zápas. Čekám max 2 goly ... spíše výhru našich 1:0 ...
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
butters před 4 lety 18.04.2021 15:04 |Zajímavá sestava. Doufám v takový průběh zápasu, aby mohl jít Stanciu co nejdřív dolů a Provod s Kuchtou vůbec nemuseli zasáhnout do hry.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 15:08 |Tak nakonec takto :
Sestava: Kolář – Holeš, Kúdela, Kačaraba, Oscar – Hromada – Masopust, Stanciu, Júsuf, Beran – Tecl
Lavička: Kovář, Zima, van Buren, Kuchta, Provod, Ševčík, Traoré.
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
japhy před 4 lety 18.04.2021 15:10 |V poho. Čekal jsem teda MvB nebo Ševu
Re: V neděli pro ligové body do Liberce
zeleznik2 před 4 lety 18.04.2021 15:10 |Ze zdravotních důvodů nejsou do zápasu k dispozici David Hovorka, Alexander Bah, Ondřej Lingr, Peter Olayinka, Abdallah Sima a Simon Deli. Z důvodu odpočinku nezasáhne do hry ani kapitán Jan Bořil. Kluby se dohodly, že v utkání můžou nastoupit dva hráči na hostování. Ze Slavie Taras Kačaraba a za Liberec Ondřej Karafiát.