Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

I přesto, že Slavia sehrála v letošní sezóně Evropské ligy několik herně lepších zápasů, si z Arsenalu veze vynikající remízu 1:1.

Myslím si, že trenér zápas jako obvykle shrnul přesně - výsledek je skvělý, ale Slavia umí hrát i lépe. Minimálně ve dvojzápase s Nice a v odvetách na Leicesteru a Rangers jsme podali ještě o úroveň lepší výkon. Těžko soudit, jestli to bylo nedávnou reprezentační pauzou, respektem ze slavného jména soupeře nebo opatrností z prvního duelu venku. Sešívaní sice začali dobře, ale po vyrovnaných cca 20 minutách se dostali pod tlak a skoro nebyli schopni se dostat s míčem za půlku. Až příliš se nakopávalo a Sima na hrotu útoku neudržel v podstatě nic. Naštěstí nebyla převaha domácích nijak zvlášť drtivá a obrana s Holešem a uzdraveným Kolářem fungovala nad očekávání dobře.

Druhá půle byla z naší strany o něco lepší a odvážnější, mírně navrch měl ale stále Arsenal. Dvakrát jsme měli štěstí, když Willian a Lacazette trefili brankovou konstrukci. A když už se zdálo, že zápas skončí remízou 0:0, tak udeřili střídající a čerství rychlíci Aubameyang s Pepem. Nebyla by to ale Trpišovského Slavia, aby se vzdala před závěrečným hvizdem. Ránu výborného Provoda vyrazil Leno za pomoci tyče na roh, ze kterého se v poslední minutě utkání na zadní tyči prosadil Holeš! Euforie! Navzdory ne úplně top výkonu si vezeme skvělý výsledek do odvety, která tak bude otevřená. Arsenal má očividně technicky skvěle vybavené hráče, na druhou stranu po mentální a týmové stránce nejsou nepřekonatelní a šťastnou trefou se pro Slavii otevřela reálná možnost skolit světového giganta (byť současnou výkonností Arsenal tím úplně top klubem již pár let není).

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - Já jsem věřil hned po stanovení diagnózy, že Kolář bude chytat. Byl to odvážný tip, ale vyšel mi, protože Ondra je skutečný bojovník, který nenechal mužstvo ve štychu. Jeho návrat do branky nám pomohl a přidal na jistotě, zvlášť ve chvíli, kdy chyběli Kúdela i Deli. Kolář dobře zasáhl proti hlavičce Holdinga a jistě si vedl při hře nohou. Dva výkopy v první půli byly sice nepřesné, ale celkově se hrálo hodně přes něj a obecně rozehrával přesně.

Alexander Bah - 6 - Hned v úvodu utkání se dostal k centru a jak jsem ho minule za tuto činnost káral, tak tentokrát vyslal velmi dobrý míč. Při šanci Saky se pak na druhé straně hřiště zapomněl více vzadu a kvůli tomu nebyl soupeř vystaven do ofsajdu. Celkově se snažil být aktivní, byť tolik prostoru k útočení jako normálně neměl.

Tomáš Holeš - 8 - Trenér Trpišovský opět ukázal svou zlatou ruku, když na volné místo stopera dal Holeše. Ten se mu odvděčil výborným výkonem. Pár drobností by se asi dalo najít, ale na to, že hrál tuto pozici poprvé, to bylo skoro ideální. Tomáš zvládal zachytávat náběhy i se pohyboval ve správných prostorech. Svůj výkon pak ještě pozvedl vyrovnávací trefou. Hráč zápasu!

David Zima - 5 - Hodně těžký zápas pro Zimu, protože pravá strana Arsenalu v čele se Sakou byla největší zbraní soupeře. David zápas celkově zvládl, byť zažil pár horkých chvilek. Po pauze si musel pomoci faulem těsně před vápnem. V závěru pak nezvládl uhlídat dvojici Aubameyang a Pepe. Ale těžko mu více vyčítat, že nestačil tempu čerstvých rychlíků, kteří byli na hřišti pár minut. Trochu víc odvahy bych od něj chtěl vidět v rozehrávce, kdy si tentokrát až příliš často pomáhal zpětnými přihrávkami na brankáře.

Jan Bořil - 6 - Hlídat mladého a agilního Saku nebylo nic snadného, ale Bořil to zvládl relativně se ctí. Nějaké problémy měl hlavně v první půli, ale při největší šanci Saky byla chyba spíš u Baha, který nedržel ofsajdovou linii. Celkově zodpovědný a dobrý výkon od našeho kapitána.

Oscar Dorley - 4 - Na kraji hřiště se mu moc nedařilo a ve hře příliš nebyl. Po přesunutí do středu zálohy pookřál a hrál viditelně lépe. Bohužel si neodpustil obří minelu, po které mohl Lacazette od půlky postupovat sám na brankáře. To se v takto těžkých zápasech nesmí stávat.

Jakub Hromada - 5 - Průměrný výkon. Dozadu své odvedl, ale také předvedl tvrdý skluz, za který asi měla přijít žlutá karta. V rozehrávce byl slabší a i proto byl asi stažen na úkor kombinačně lepšího Ševčíka (pokud tedy neměl Jakub zdravotní problémy).

Lukáš Provod - 8 - Na jaře jede jako mašina a je čím dál lepší. Směrem dopředu byl ze základní sestavy jediným hráčem, který předvedl své maximum. Kromě toho pracoval poctivě dozadu jako zbytek mužstva. V závěru pěknou střelou vybojoval roh, po kterém padla vyrovnávací trefa.

Nicolae Stanciu - 5 - Tyhle zápasy pro něj až tak nejsou. Slavia po nemalou část zápasu nebyla schopna hrát s míčem na kopačkách, čímž Stanciu trpěl. Očekával bych od něj však, že se sám více zapojí do problematické rozehrávky a pozvedne ji. To se stalo až po půli ve spolupráci s Ševčíkem. Směrem dozadu ale Nico neměl problémy a hrál poctivě.

Peter Olayinka - 5 - Zápas mu úplně nesedl a zvláště v Evropě umí být mnohem výraznější. Ve druhé půli se ale do hry celkem dostal, takže to stačilo na průměrnou známku.

Abdallah Sima - 4 - Naší mladé kometě sej zápas nevydařil. Na hrotu nedokázal udržet skoro žádné míče, byť je pravda, že spousta jich byla těžkých. Připsal si však i několik jednoduchých ztrát při snaze prodlužovat míč patičkou. Čtyřka je ještě mírná, střídající Kuchta hrál s mnohem větším nasazením a byl platnější.

Petr Ševčík - 6 - Povedené střídání a jsem příjemně překvapen, v jaké herní pohodě se Ševčík vrátil po zranění. Pauza na něm nebyla vidět a výrazně pozvedl naši kombinaci, když se zapojoval do rozehrávky už od vlastní branky. Zdá se, že minimálně po stránce herní formy je klidně připraven na nastoupení od začátku.

Jan Kuchta - 7 - Ukázal Simovi, jak by se měl útočník vepředu rvát, i když nedostává ideální míče. Jednou skvěle vybojoval míč a postupoval do šance, se zakončením ale až příliš váhal. Řekl si o start v základu v nadcházejících těžkých zápasech.

Ondřej Lingr - 5 - Snažil se a makal, ale ze tří střídajících hráčů, kteří odehráli alespoň dvacet minut, byl nejméně viditelný.

Lukáš Masopust a Ibrahim Traoré nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

 

čtvrtfinále - Čtvrtek 08. 04. 2021 21:00

Evropská liga, 2020/2021
1 - 1
0 - 0
Arsenal FC
Arsenal FC

86. Pépé

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

90. Tomáš Holeš

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Boo_SKS     před 4 lety 09.04.2021 18:32 |  
    8 1

    S hodnocenim souhlasim, pouze bych se chtel pozastavit nad Alanarovou vyzvou, aby byl Zima odvaznejsi v rozehravce. Ano, to je obecne vzato samozrejme jedine spravne, nicmene zrovna v takovem zapase mi vubec nevadi, ze neriskuje a hraje na jistotu, protoze vsichni vime, ze rozehravka zatim neni jeho silna stranka a mimochodem z toho, ze si v ni "vic dovolil", ale neodhadl miru rizika, jsme dostali prvni gol v Leverkusenu, ktery odstartoval kanonadu.

    Takze ja ho prubezne "nutil" do odvaznejsi rozehravky nejdrive v lize, kde si diky nekvalite souperu muzeme dovolit pripadne chyby a teprve, az si v tom bude jisty v kramflecich, tak by to mohl zkouset i v Evrope, ale prozatim mi vubec nevadi, ze v jeho prvni sezone v poharech hraje na jistotu. V tomhle bych na nej nespechal, kor, kdyz mame vedle nej i za nim borce, kteri rozehravku bez problemu obstaraji za nej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      donford     před 4 lety 09.04.2021 20:34 |  
      6 0

      Zimy si jistě vážíme, jeho rozletu z neznámého hráče až do EL. Vzpomínám, jak loni teprve maturoval. On potřebuje vedle sebe zkušeného matadora, jako je Kúdela, cítit z něj jistotu, rozvahu a naprostou spolehlivost. A toho si je myslím plně vědom. Proto včera, když byl v nečekané nouzi o naše stopery "jmenován" sloupem obrany, neriskoval a volil často zpětnou rozehrávku na Koláře. Také musel počítat s tím, že se třeba Holešovi na jeho novém místě v tak neskonale těžkém zápase nebude hned dařit. Což se bohudík nevyplnilo, Holeš jako náš v počtu pátý hrající stoper vskutku zazářil, ale myslím, že Trpišovy příkazy byly pro bránění velmi jasné. V neděli doufám využijeme vynikající formy Provoda a herního umu Ševčíka, abychom obsadili střed hřiště. A Stanciu se tak mohl více věnovat tvorbě hry dopředu na Kuchtu a spol.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    pehacko     před 4 lety 09.04.2021 18:37 |  
    17 7

    Jestli nema provod a holes 9 a ondra 11 za odvahu... tak me to hodnoceni vubec nezajima! A klidne mi napete milion minusu... o tom nastesti zivot neni. Jsem na kluky neskutecne hrdej a to je nejvic!

  3. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 09.04.2021 18:51 |  
    3 3

    Za mě celý tým absolutorium, třetí zápas na ostrovech a stále držíme neporazitelnost. V nekompletní sestavě, jsme uhráli plichtu, samozřejmě některým hráčům se povedlo utkání více, jiným méně. Sima není hroťák a navíc si jej soupeři více všímají, taky forma mu odešla, to samé třeba Nico. Za mě hvězdami Koli, Holeš a Provod. Hodnotil jsem 9,10 a 10. Nejnižší známka 5. V roce 2021 jsme stále neprohráli a posledním našim přemožitelem zůstává Leverkusen 10.12.2020.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    kapitan.pisoar     před 4 lety 09.04.2021 18:59 |  
    6 23

    Rekl bych, ze kdyby hral Hromada lip nez Oscar, tak by nebyl stridany o polocase... Hromada jasne nejslabsi hrac nasi sestavy a jen potvrdil, proc se neprosadil v Italii.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      PetCC     před 4 lety 10.04.2021 10:44 |  
      1 0

      Hromada je spíš defenzivní hráč a my neměli takovou kvalitu v záloze dopředu, takže šel z té možné trojice samozřejmě Hromada a za něj Ševčík, který dokáže podržet míč a vykličkovat vždycky.
      Celkově něco scházelo komplet útočné fázi, všem bez vyjímky a v tu chvíli trenér zvolil jiný typ v sestavě, aby to vykompenzoval.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Ragnarok     před 4 lety 09.04.2021 19:01 |  
    13 0

    Při tomto hodnocení je extrémně důležité si uvědomit, že Arsenal je v zoufalé situaci a jak vidno, tak byli na nás velice dobře nachystaní, Stanciu, Sima, Olayinka byli velice natěsno bráněni a byl na jejich eliminaci kladen extrémn důraz. I proto je potřeba hodně cenit náš výkon, i když to nebylo moc hezké utkání. Ukázali jsme ohromnou kvalitu, takhle hrát proti top 6 týmu z PL finančně, prestižně) a světové značce je opravdový úspěch celého týmu a hlavně trenéra, protože to on změnil vnímání toho, jak k těmto zápasům přistupovat (vylepšil v tom Vrbu, který také překvapoval aktivní hrou v evropských pohárech). Mám z toho velkou radost.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Marek3     před 4 lety 09.04.2021 19:09 |  
    3 1

    Vynikajici vysledek a dalsi heroicky vykon naseho tymu ktery byl silne ovlivnen unavou vetsiny hracu. Komu se ted prilis nedari je Peter ktery mel urcite zdravotni problemy a samozrejme Sima kteremu vice sedi hra z kridla. Petrovi se moc nedivim, v Evrope nas nikdy nezklamal a byl vzdy jeden z nejlepsich jak do utoku tak do obrany a ted si vybira slabsi chvilku. Pristi ctvrtek, davalo by smysl posunout Provoda na kridlo a Sevcika do stredu za nej? Chapu ze je to urcity risk protoze Provod ted ve stredu zari a je motorem naseho muzstva. Taky asi bude zalezet jestli bude Kudy, pokud ne tak asi by se nabizela sestava z konce vcerejsiho zapasu. Tak nebo tak mam pocit ze hra kridel a hrotaka se bude muset zlepsit pokud chceme postoupit.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2021 19:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      PetCC     před 4 lety 10.04.2021 10:48 |  
      0 0

      Nějak mi teď v mysli vytanula Sevilla, kde jsme taky remizovali a tak odvetu vidím i na prodloužení. A tady by asi bylo dobrý, mít Ševčíka nachystaného na střídání, když by se hrálo 120 minut. Určitě se s tím ale bude počítat.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Gibi     před 4 lety 09.04.2021 19:29 |  
    13 5

    Za mě Ondra Kolář 10. Nic jiného si nezaslouží. Je to borec.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.04.2021 19:30) . Zobrazit původní komentář

  8. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    zeleznik2     před 4 lety 09.04.2021 20:16 |  
    3 2

    Nevěděl jsem, že máme v týmu Lukáše Holeše (TV Nova).

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 09.04.2021 22:50 |  
      3 0

      Taky jsem na to koukal s otevřenou pusou. Nejdříve jsem si myslel, že se spletla jen ta moderátorka, ale pak to měli i v titulku (jmenovce) u Tomášovo rozhovoru. Strašná amatérština...

  9. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    mig52     před 4 lety 09.04.2021 20:30 |  
    2 6

    Alanore, jako vždy spokojenost s hodnocením. Jen s Bóřou si nejsem jist. Dle mého názoru měl podíl na obdržené brance, nebyl v prostoru, který by měl v závěrečných minutách střežit jako oko v hlavě. Pokud by brousil lajnu a byl na levém křídle, ještě bych to chápal, ale on zabloudil kdesi ve středu hřiště..... A totéž zopakoval ihned po nástupu "Obamjanga" na hřiště , kde opět nebyl ve svém prostoru a on se po minutě dostal díky tomu do obr šance. Ode mne tedy Bóřa za 5

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Jachym     před 4 lety 09.04.2021 23:02 |  
      3 0

      Na druhé straně ani Alanor nezmínil jeho vynikající náběh do šance, která jen se štěstím pro gólmana Lena neskončila gólem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      popin     před 4 lety 09.04.2021 23:48 |  
      3 9

      První velká chyba byl tradičně laxní Traoré - ten dlouhý pas na fešáka se síťkou na vlasy vůbec nemusel přijít, kdyby včas reagoval a přistoupil k přihrávajícímu. Další chybu udělal Zima, když ten pas v podstatě zpracoval pro soupeře. A Bořil na křídle byl a asi nepovažoval za nutné sprintovat dozadu, když tam byli 2 stoperi na jednoho. To by se mohl ulitat. Za mě hrál výborně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        mig52     před 4 lety 10.04.2021 05:21 |  
        0 1

        ...asi!...

  10. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    gazza     před 4 lety 09.04.2021 21:14 |  
    14 7

    S hodnocením souhlas.Sima se doufám v derby probere.Bude to potřeba.Poslední zápasy je dost špatný.Včera samé ztráty a nepodržel jediný míč.Oscar byl více nebezpečný pro nás ,než pro soupeře.S výsledkem velká spokojenost,ale s hrou ne.Ruku na srdce ,tolik štěstí jsme již dlouho neměli.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Slávista 51     před 4 lety 10.04.2021 03:02 |  
      0 1

      Každý den holt není posvícení.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Gino     před 4 lety 10.04.2021 07:21 |  
      1 2

      Sima neni zrovna hrotak. Jeho nasazeni na tuto pozici jsem nechapal, ale verim, ze trener vedel proc to dela.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    ajsag     před 4 lety 09.04.2021 21:17 |  
    16 1

    Já si myslím že byla chyba dat Simu do útoku. To není jeho místo. Šíma si na pravé straně rozumí s Bahem což už oba dokázali v předchozích zápasech. A Kuchta je v útoku jezdič. Doufám že to takhle budeme hrát se Spartou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      PetCC     před 4 lety 10.04.2021 10:52 |  
      0 0

      Kuchta ale v poslední době neměl energii na celé zápasy, asi proto šel až na střídání, kdy to do té kratší doby dokázal líp soustředit. A určitě to byl dobrý tah.
      A hodnotit Simu, jako že mu to nešlo, je z televize dost nemožný, protože většinu jeho práce jsme neviděli.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Marek3     před 4 lety 09.04.2021 23:25 |  
    6 5

    Koukam na ten gol co jsme dostali znovu a znovu ale proste tam chybu Zimice nevidim. Intenzivni sprint se souperem a potom hodne narocny pokus o zablokovani prihravky ktery byl castecne uspesny. Pak uz jen prohrany druhy sprintersky souboj s Pepem ktereho si myslim mel nabrat Boril. Fakt nevim.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      mig52     před 4 lety 10.04.2021 05:19 |  
      1 7

      Víš to správně. Bóřa, zvláště s ohledem na čas zápasu, tam měl být. Zdůvodnění 2 stopery v této situaci je , mírně řečeno, mimo mísu. Ostatně, jak to dopadlo, to dokládá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 10.04.2021 06:13 |  
      2 0

      Podle mně Zima tam na chvilku zaváhal po tom odehrání míče a to ho stálo tu ztrátu při zpáteční běhu k bráně jinak by tomu anglánovi rychlostně stačil a třeba by ho zablokoval, Nebo byla druhá varianta ten balón hned odehrát do hajzlu, což si nejsem jistý že by se mu povedlo přišlo mně že ta pozice byla dost těžká, no to ať radši posoudí větší odbornik než jsem já.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        mig52     před 4 lety 10.04.2021 07:54 |  
        3 1

        Měl tu pozici těžkou, balón vyskočil vysoko, konstatovali to i v komentu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Droosy     před 4 lety 10.04.2021 09:34 |  
      3 1

      Hlavně nikdo z vás nebere v potaz to, že Pepe přišel jako čerstvý hráč, navíc velký rychlík a naši hráči už mleli z posledního

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        PetCC     před 4 lety 10.04.2021 10:55 |  
        1 0

        Já v tohle spíš obdivuju, že to zvládnul bez kontaktu a faulu. Tady stačila maličkost a mohl dostat červenou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Marek3     před 4 lety 10.04.2021 11:42 |  
      2 0

      Zimic nehral nejlepsi zapas ale pouze jeden gol od Arsenalu s jeho mnozstvim kvalitnich ofenzivnich hracu je vynikajici vizitka pro Zimu a celou obranu. Expertum (ted nemyslim tady na foru) kteri kritizuji kvalitu nasi obrany v tomto zapase a snizuji kvality Arsenalu bych doporucoval opet sledovat druhou pulku WH-Arsenal aby videli ceho jsou tito hraci schopni (ikdyz nekteri ted nehrali). Taky bych rad pripomel Zimuv neuveritelny sprint po chybe Oskara ktery dostal Lacazzete pod tlak a mozna castecne zapricinil jeho spatne zakonceni. Celkove sem mel pocit ze kdykoliv se hraci Arsenalu dostali do sance tak byli vzdy pod tlakem a nemeli cas presne zakoncit. Chyby se udelali ale za mne celkova duslednost, bojovnost a zodpovednost v obrane zdobila nase muzstvo. Jak sem psal mozna jen Bora pri tom golu ale to neni kritika protoze ten vypadal uplne vystavenej a potrebuje zapas volno.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        slavanda     před 4 lety 10.04.2021 17:50 |  
        0 0

        Ano, já bych Zimič hodnotil mnohem víš. A v jeho věku paráda. Na tomhle klukovi bude jednou repre stát a doufám že SKS co nejdéle...

  13. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Leksel     před 4 lety 10.04.2021 08:45 |  
    7 0

    Dámy a pánové, já jsem fatalista, věřím tomu, že kdybysme ten gól nedostali, tak odjedeme s obyčejnou "hubenou" plichtou 0:0, takhle nás to vyburcovalo, abysme ze sebe ještě vymáčkli poslední zbytky sil a Arsenal zejména v poslednich dvou minutách zatlačili a skóre srovnali. Takže nakonec odjíždíme s mnohem kvalitnější "výživnější" remízou 1:1. Věřím osudu, že to tak mělo být.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Boo_SKS     před 4 lety 10.04.2021 09:31 |  
      6 1

      Ja treba nesnasim ty kecy o "fotbalovem Bohu", ktery jednou dava a jindy bere, nicmene bez ohledu na to, ze nas dvakrat zachranila tyc si myslim, ze jeste pred dvema tremi lety bychom po stejnem vykonu ve stejnem zapase prohrali 2:0 nebo 3:0.

      Doted si treba vzpominam na zapas v Petrohradu, kdy jsme byli jednoznacne lepsi, meli X sanci, ale nic nedali a domacim stacila pak jedina akce a vyhrali. Podobnou smulu jsme meli i v LM, kdy jsme si zaslouzili vic bodu, ale zahazovali sance jak na bezicim pasu, jenom na Dortmundu v prvnim polocase vytvoril Nico 4 golovky a nic...

      Jenze vsimnete si, ze v soucasne dobe uz vyse zminene neplati a uz jsme i na evropske scene daleko efektivnejsi nez driv, vzdyt v Leicesteru jsme vytezili z minima maximum (2 goly ze 3 sanci, kdy ta Simova prvni strela z dalky jen o kousek minula branu), v Rangers to same (vzpomenete si na nejakou nepromenenou tutovku?) a na Arsenalu s vyjimkou te strely Sevcika jsme toho taky moc nemeli, ale nakonec si odvazime skvelou remizu 1:1.

      Jasne, muzeme si rikat, ze nam fotbalovy panbozko vraci tu minulou smulu, ale ja si myslim, ze jsme zkratka mnohem zkusenejsi, sebevedomejsi a mame i kvalitnejsi hrace s lepsi koncovkou (Matousek, Tecl, Masopust vs. Provod, Stanciu, Olayinka, Sima), takze uz jsme po vsech smerech vyspele evropske muzstvo, ktere si dokaze pockat na ty 2-3 sance a minimalne jednu z nich promeni.

      Ja tam proste vidim ohromny posun, diky nemuz jdeme tomu zdanlivemu stesticku hodne naproti.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        hiker42     před 4 lety 10.04.2021 10:20 |  
        6 0

        Bez zajímavosti není, že z toho týmu z před 2 let, kdy jsme hráli 1/4 finále proti Chelsea, zůstal v bráně Koli, v obraně Béřa a předevčírem nehrající, dříve spíš zaskakující Kudy, v záloze Oli střádající se princem Jaromírem a po zranění se vrátivší Ševa, dnes spíše na lávce Maso a to je ze základu snad vše.

        Je tam kontinuita, jasně, ale prakticky jde o jinej tým. Co zůstává, je, jak psal pehacko, neskutečná hrdost. A touha si to s jakýmkoli soupeřem rozdat na férovku, jako rovnej s rovným. Čistá krása, kdy nejdůležitější není výsledek, ale rozdávání radosti ze hry. Chybí mi snad jen to mrazení v zádech, když stojím v Edenu a hrají naši..

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        Leksel     před 4 lety 10.04.2021 19:32 |  
        1 0

        Samozřejmě netvrdím, že na tom výsledku má pouze zásluhu osud, bez našeho heroickýho výkonu v nastavení a nezměrný touhy skórovat by na to sám chudák nestačil. Že je náš herní projev oproti letům minulým kvalitativně někde jinde, je evidentní, ze Slavie je sebevědomý evropský tým.
        No nepředvedli jsme moc ohrožení branky, ale střely Provoda, Bořila, Ševčíka a zejména střela, myslím, Provoda, kterou Leno vytáh' na tyčku, byly nebezpečný.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    fps     před 4 lety 10.04.2021 10:03 |  
    5 1

    od nás to nebylo na 100%, jako by byli zabrzdění, ale jestli zlepšíme v odvetě výkon, tak můžeme postoupit, se mi nikdo moc nelíbil, , ale Kuchta a Lingr se mi po střídání líbily, hlavně tedy Kuchta

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      PetCC     před 4 lety 10.04.2021 10:57 |  
      2 0

      Oba předvádějí krásnou práci tělem, obránci z nich šílí, jak se jim tam furt pletou :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Karel13     před 4 lety 10.04.2021 14:42 |  
      3 0

      Ano, hlavně ta Kuchta se líbila ...

  15. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 10.04.2021 10:23 |  
    16 0

    Hezké dopoledne se sluníčkem od Šumavy a pochopitelně s dobrou kávou.... jak jinak:-)).
    Děkuji Alanorovi za jeho práci a nemám žádné připomínky.
    Položil jsem si nejprve otázku, co všechno museli naši kluci odehrát a vydržet, než odehráli tento pohárový zápas.
    Nezbylo mi nic jiného než zůstat stát s "otevřenou hubou"
    Od "skotského hnusu" uběhlo teprve 21 dní, kluci tam dostali naloženo šíleně....
    Pak následoval zápas s Opavou v 10 hráčích, 3 "repre utkání" v plné palbě, pak na "moravském poli" další zápas v 10. Výsledkem je 5 zraněných, dva vyloučení a 8 zdecimovaných a utahaných hráčů ze základu.
    K tomu přidejme tu novinářskou žumpu a "masáž":-(((.....(_I_).
    A s tímhle jsme jeli na Arsenal!!!!
    Jenomže Ti naši kluci se pokakali a uhráli remízu 1:1, což je snad lepší než ..... 0:0.
    Jsem za naše kluky moc a moc rád. Ukázali všichni, že jsou opravdu jako rodina a dokážou si pomoci jak na hřišti, tak i mimo........
    A největším důkazem je to, že Ondra klukům neskutečně pomohl už jen tím, že je nenechal ve "štychu" a také se ukázali další osobnosti týmu. Hlavně po morální stránce......... Provod, Bořil, Holeš, Ševčík, Kuchta, Zima, Bah a i další. Někdy to nejde tak, jak by asi sami chtěli, ale bylo důležité, že se nepoložili a věřili si až do té poslední sekundy. A ono se jim to vrátilo.
    Díky za to.
    Jednu poznámku k tomu zápasu ale mám.
    Nikde jsem nenašel žádný předpis v řádech, že jsme nemohli stát před zápasem tak, jak kluci chtěli a tak projevili svůj boj proti bezpráví na jakémkoliv člověku. Já se domnívám, že záleží na každém životu člověka bez rozdílu barev. Rasismus je o rasách a ne jen jedné barvě............
    Rozhodčí jim to zakázal na základě čeho???
    Sám se pak tedy projevil jako pokrytec, když si poklekl........
    Zítra nás čeká derby. Opět budu věřit našemu trenérovi a všem klukům, že se půjdou bojovat o další vítězství s pokorou, ale s vírou sebe sama a celého mužstva. Že je i ten čtvrteční zápas posílí a překonají neskutečnou únavu a zabojují za naše barvy. Věřím Lukášovi Provodů, že ten náš červenobílý prapor zase zvedne.
    Je to neskutečný bojovník....:-))
    Všechny ostatní atributy derby nebudu radši komentovat, nestojí to za to.
    S úctou k Vám všem, co tady spolu mluvíme:-)).
    Sokrates55
    "Boni pastoris est tondere pecus, non deglubere" - Tiberius
    Dobrý pastýř má ovce stříhat, ne stahovat z kůže.


    Komentář byl uživatelem upraven (10.04.2021 10:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Boo_SKS     před 4 lety 10.04.2021 11:20 |  
      9 0

      Ja bych se, Sokrate, jenom kratce pozastavil nad par "chutovkami" z Deniku Spart.

      Nejprve i s vedomim obrovske fyzicke i psychicke unavy a pote, co nasi hraci opet nesli na svych bedrech celou repre, zatimco pojidac rustoveho hormonu z druhe strany reky odpocival v pratelu s Viktorkou Zizkov, zesmesnuji nase slusnou a v Evrope zcela normalni prosbu o prelozeni zapasu, kdyz sami tahneme cesky koeficient s tim, ze je to chladny kalkul a zbabelost (podobne jako Nezmaruv lonsky navrh na zruseni nadstavby, coz by dle nich bylo neregulerni, ale jen co s tim prisel viceprezident Sparty - pardon - predseda LFA Svoboda, tak bylo ticho po pesine), cimz jasne ukazali, komu jde o "cesky fotbal" a kdo kope pouze za jeden tym...

      Ale doslova me rozzurilo i pozapasove hodnoceni, kdy Ondra Kolar dostane ve Spartu petku? Ten kluk prekonal sam sebe a v psychicky neskutecne tezkem zapas celemu tymu dodal ohromnou jistotu, kdy rozehraval a dirigoval jako by se nic nestalo a oni mu daji ciste prumernou znamku?

      A pak blog Radka Sprynara, ktery po venkovni remize 1:1 ve ctvrtfinale EL kritizuje 19leteho kluka, ktery je podle nej primadona a netymovy hrac, ktery by se mel probrat, protoze na pro nej nezvyklem postu uplne nezazaril a nedal hattrick, ktery od nej asi cekal. Zajimave, jaky na nej ma udajny expert Sprynar obrovske naroky, kdyz pred startem jarni sezony se ve Fotbal fokus podcastu vsadil, ze ten samy hrac na jare neda vic jak 2 ligove a byl presvedceny, ze pujde hrozne dolu...

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        butters     před 4 lety 10.04.2021 12:27 |  
        0 1

        A co přesně čekáš za komentáře v deníku spart? Kdyby naše PR oddělení začalo zveřejňovat články o spartě, tak tam taky asi nebude nic pozitivního :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

          Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 10.04.2021 12:48 |  
          6 0

          Děkuji za disputaci přátelé :-)).
          Držím se rady mých přátel tady a tak prostě vnímám sparťany jako soupeře a to je asi tak všechno.
          Ať si píšou co chtějí a stokrát pravdu převrací...... života bído, přec Tě mám rád:-)).
          "Do boje posilněn jde ten, kdo pravdu mluví. Ten kdo úskokem či lží se vítězství domáhá, ten nad výdělkem spláče" - William Shakespeare - Menuety
          Tak asi tak při sobotě před derby:-)).
          Sokrates55

          • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

            sTizz (přítel SN)     před 4 lety 11.04.2021 14:50 |  
            0 0

            Sokrate,zrovna William by o lzich a uskocich nemel byt bran jako svaty ;) Spoust her,ktere si privlastnil,byla napsana jeho zaky.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        necich     před 4 lety 10.04.2021 13:26 |  
        6 0

        Pro mne Ondra za 10. Osobně jsem měl obavy z psychického bloku, přeci jen, bylo to brutální zranění na hlavě. Nešlo o žádnou odřeninu. To, že po takovém zranění vleze de facto za pár dní do branky, navíc bez tréninku a na Ostrovech... Absolutní respekt, a všechny kloboučky co jsou... Smekám... Už když psal, že toho půjde, že ho tým potřebuje...měl jsem slzy v očích a mám je i nyní. Neskutečné, co tam JiT s realizákem udělali za práci, nejen po stránce fotbalové kvality, stylu hry, ale hlavně i po stráce morální. Z těch kluků přímo střká to odhodlání něco dokázat, sounáležitost s mužstvem, podržet se navzájem... A to píšu s plným vědomím, že nebudeme stále vyhrávat, nebudeme stále předvádět takovou hru, nebudeme stále jen úspěchy...Také přijde krize tak jako na jiná velká světová mužstva (Barca, MU, Live, nemluvím o Arsenalu a dalších)... Doufám, že ta případná krize je ještě hodně daleko..

  16. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    vikik_vikik     před 4 lety 10.04.2021 11:07 |  
    12 0

    Krásná práce, hoši, všem bych zvedl hodnocení o stupeň, Kolimu o dva, za to, jak se dokázal
    po takovém "zážitku" vrátit, a svou přítomností a kvalitou klukům takto helfnout.
    Co mě ale neskutečně sejří, a jistě nejen mě, jak je na těch slavných ostrovech téměř ticho
    o tomto hrůzostrašném zákroku. Shodou okolností jsem četl životopis Andrea Bocelli, který ve 12 letech jako
    brankář utrpěl úraz oka s následným krvácením do mozku, jež vedlo k jeho trvalému oslepnutí.
    No co chybělo tady ? , místo toho se řeší, kdo, co komu zašeptal do ouška, nebo že si někdo dovolil nepokleknout.
    Mimochodem, všiml jsem si, jak trenér po skončení objímá a šeptá Oskymu něco do ouška, to bylo určitě něco o ošklivé nešikovné opičce, mělo by se to prošetřit :-).
    děkuji, děkuji, děkuji

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      popin     před 4 lety 10.04.2021 11:51 |  
      10 0

      Ke Kolářovi - dost mi zatrnulo, když se zvedal po vypíchnutí hlavičky nad břevno, bylo na něm vidět, že fyzicky na tom není nejlíp. I po zápase při rozhovoru vypadal hodně unaveně. Je to frajer.
      JiT fakt umí s klukama, Oskara tam utěšoval, bylo vidět, že ten kiks ho hodně sebral.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Fido22     před 4 lety 11.04.2021 00:38 |  
      3 0

      Dalo se odezírat, co Trpiš řekl Oskarovi. Nic o opičce, ale jedno zvíře zaznělo.
      Řekl mu: ..."Nebuď smutnej,t y vole!". Osky sice moc nemluví, ale asi slušně rozumí :-) .
      Slavia oleee!

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        tobro     před 4 lety 11.04.2021 01:03 |  
        2 0

        Pozor, změna! JiT se nedávno nechal slyšet, že oski se v kabině už.aj.směje! Takže bacha, změna.. ;-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    Lunaris     před 4 lety 10.04.2021 11:30 |  
    10 0

    Výkon Holeše je testamentem k jeho přístupu a odhodlání. První rok trávil na lavičce za Coufalem, ale nezahořkl, pracoval, zlepšil se a teď sklízí ovoce.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      Boo_SKS     před 4 lety 10.04.2021 11:57 |  
      16 0

      Presne tak, na prikladu Tomase Holese se ukazuje pravdivost Nezmarova vyroku, ze prestup se ma hodnotit az po odchodu z klubu, protoze rok a pul jsme si mohli (a do velke miry i opravnene) stezovat, ze jsme za 40 milionu koupili nahradnika, ktery si ani nekopnul, ale nakonec se ukazalo, ze to byla vyborne koupe, jenom se to z objektivnich duvodu (robocop Coufal a mimozemstan Soucek, kteri na sve misto nikoho nepustili) mohlo ukazat az pozdeji.

      Proto buhvi, jestli treba Trpis po odchodu Simy nevytahne z klobouku napr. Jusufa, ze ktereho se stane opora a nevytre nam vsem zrak.

      • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

        Morb     před 4 lety 10.04.2021 12:34 |  
        10 0

        Třeba od nás bude ještě odcházet jako nejlepší Bahrajnskej brankář.

    • Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

      SvatyBojovnik (přítel SN)     před 4 lety 10.04.2021 13:47 |  
      6 0

      A to se mi prave na tech nasich borcich libi, ze nikdo nenadavaze sedi na lavicce, nejsou to primadony. Nakupujeme pokorne ale cilevedome fotbalisty.:)

  18. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    o5aradecek     před 4 lety 10.04.2021 14:16 |  
    7 0

    Tomáš Holeš - naprosto mimořádný výkon! :-)

  19. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    samciz (přítel SN)     před 4 lety 10.04.2021 18:45 |  
    7 0

    Moc se mi líbil, mimo jiných, Lukáš Masopust. Má obří zásluhu na rohu, ze kterého nakonec padl gól.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Arsenal - Slavia 1:1

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 11.04.2021 13:16 |  
    4 0

    Měl jsem to od pěti do deseti. Dát Kolimu sedmičku je nedocenění a to hlavně z lidského hlediska on by zasloužil třeba dvacítku, to ať se na mně zlobí kdo chce. Tohle hodnotitel prokaucoval i když každý má právo to znamkovat jak chce samozřejmě.