Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 15

V nejnovějším díle podcastu SN Mezi námi fanoušky se quelhar, Alanor a Leoneigg ohlížejí za postupem do čtvrtfinále Evropské ligy přes Rangers a událostmi, které jej provázeli. V druhé části podcastu pak shrnují ligové dění.

Zápas na hřišti Rangers přinesl mnoho emotivních momentů, jen málokterý z nich však radost. Postup do čtvrtfinále Evropské ligy bude tentokrát místo euforie ze vstřelené branky v předposlední minutě doprovázet pachuť vážného zranění brankáře Koláře, nařčení z rasismu a celková nedůstojnost přístupu domácího klubu. My jsme se však snažili věnovat v úvodu podcastu pozitivním věcem, probrali jsme například překvapivou sestavu pro tento důležitý zápas, důležitou branku Petera Olayinky a hráče, kteří táhnou Slavii poté, co ofenzivní trojice Kuchta, Sima, Olayinka přestala střílet tak moc branek jako v úvodu jara. Postupně jsme však museli prodiskutovat i ty méně příjemné aspekty, brutalitu domácích hráčů, slabý výkon sudího, kterému se zápas úplně vymkl z rukou, nařčení z rasismu a následné chování představitelů domácího klubu po zápase. Na závěr podcastu jsme se vrátili k příjemnějším věcem, v rámci diskuze o ligových zápasech jsme zhodnotili červenou kartu pro Abdallaha Simu a jaké detaily na její udělení mohly mít vliv, výkon debutanta Matyáše Vágnera i zkušeného Micka van Burena, který si zahrál dvakrát v řadě v základní sestavě. Nakonec jsme se dostali i k tomu, co Slavii ještě chybí k titulu, jaký výsledek bychom brali z derby a jestli můžeme říci, zda je důležitější zápas na Arsenalu nebo právě domácí derby.

Omluvte sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Rangers - Slavia 0:2
(1:03:20) Slavia - Opava 4:0, Mladá Boleslav - Slavia 0:3, liga

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (151)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    honza304     před 4 lety 23.03.2021 07:39 |  
    2 0

    V nejnovějším díle podcastu SN Mezi námi fanoušky se quelhar, Alanor a Leoneigg ohlížejí za postupem do čtvrtfinále Evropské ligy přes Rangers a událostmi, které jej provázely.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Arutha     před 4 lety 23.03.2021 20:43 |  
      1 0

      Zápas byl dost tvrdý, tak to chtějí obměkčit...

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    MIKr.8     před 4 lety 23.03.2021 08:20 |  
    44 0

    Dnešní podcast si zatím nemůžu pustit, tak nevím co tam probíráte. Stejně tak jsem neviděl včerejší TIKI-TAKA. Ale podle utržkovitých reakcí jsem pochopil (doufám, že dobře), že Šmíca dal jasně najevo, že v téhle kauze se od něj nedá čekat žádné rázné vystoupení. Obracím se na vás, všechny "Dulhary", bulhary a podobný, kteří máte ty Twittery a podobný vymoženosti. Už jsem to psal včera do komentáře na FB Tiki-taka - kde je nějaká otevřená podpora pro O. Koláře od světových fotbalistů? Kde je vyjádření Petra Čecha, který si podobným zraněním prošel? Proč jsou všichni absolutně posraný a nechtějí se o tenhle zápas ani otřít? Pan Dokonalý si někde hraje na bubny a alibisticky mlčí.

    Nebýt Kudyho nešťastných slov (a vůbec nepředjímám, co řekl nebo ne) všichni by se mohli přetrhnout, kdo pošle vzkaz na IG Kolimu, ozvali by se všichni tihle Čechové, možná i Neymarové a s přáním brzkého uzdravení by se snažili vytřískat pozitivní body. Když ale ten Kumara nebo Kemara vytáhl obvinění z rasismu proti Kedelovi, všichni najednou drží hubu. Je to asi týden, co po zásahu pukem zemřel juniorksý hokejista Zenitu Petrohrad. Není tak žádná nadsázka, že zákrok Roofeho mohl klidně Ondru zabít, kdyby šel z boku a ne přímo na obličej. Jen se obávám, že ani to by většině nedodalo odvahu se vyjádřit ke kauze, která pro ně smrdí rasismem.

    Po víkendu a po tom, co všechno jsem si přečetl na sociálních sítích chápu, že v angloamerickým světě stačí jen obvinění k tomu, aby hysterická spodina absolutně zničila jakýhokoliv člověka. Proto trochu rozumím tomu, že kdo může, radši se tý kauze vyhne. Je jen na nás, jestli to u lidí, kteří chtějí působit ve vedení našeho fotbalu a na vysokých fotbalových postech budeme tiše tolerovat, nebo na to upozorníme.

    Nechci po Šmicerovi nebo Čechovi, aby se zastávali Kudyho, když nikdo nevíme, co opravdu řekl. Ale tvrdě odsoudit zákrok Roofeho, tvrdě odsoudit to, že se nikdo neomluvil, tvrdě odsoudit slova Goldsona, že byl posledních pět minut na hřišti jen s touhou někoho zranit. A to všechno veřejně a ideálně anglicky, aby celý svět viděl, že ten zápas měl dvě roviny, z nichž ta první v žádným případě nejde přehlížet!!!!

    Rozhodněte se sami, jestli se těhhle a podobných lidí zeptáte na jejich morální integritu a zřejmě zbabělost, když se nedovedou zastat jediné doteď potvrzené oběti. Byl bych rád, kdybyste je nenechali vydechnout dokud nezaujmou jasné stanovisko.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      visitor23 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 09:14 |  
      13 2

      Cuf a Suk se k tomu taky nevyjádřili. Beru to tak, že na ostrovech to téma vnímají úplně jinak a nikomu se asi nechce říct nic proti. Šmicer v Tiki taka na to nahlížel realisticky mi přišlo, říkal tam, že na pro Rangers je obrovská ostuda, že nás nevpustili do kabin, napadli v tunelu Ondru a další věci. Správně zde zmínili, že toto jsou všechno věci, pro které jsou důkazy a na základě nich by mělo být rozhodnuto. Stejně realisticky zhodnotil i výstup Ondry, že nikdo krom něho neví co řekl a že to Slavii ublížilo, což nikdo zpochybnit nemůže.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Ados     před 4 lety 23.03.2021 09:15 |  
      21 0

      Shrnul jsi to dokonale. Nikdo si nechce ušpinit ruce, aby náhodou nebyl brán za rasistu. Kam se společnost dostala mi hlava nebere.

      Palec nahoru pro Koubka se Švancarou.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        mig52     před 4 lety 23.03.2021 09:48 |  
        11 3

        Stejně tomu nerozumím,jsou to přece Češi a po kariéře. O co ji jde, co si o nich pomyslí jejich bývalí chlebodárci? Však si ty libry museli zasloužit ! Jsou sraxky, pokud neumí dát najevo s hrdostí, kde patří kde je jejich vlast. Asi se tyto kategorie už nenosí a byly nahrazeny servilitou a do řitolezením.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          Boo_SKS     před 4 lety 23.03.2021 10:00 |  
          7 3

          Uprimne, migu, Cech zije v Anglii, pracuje pro anglicky klub, ktery by se s nejvetsi pravdepodobnosti zachoval uplne stejne jako Rangers a nejakou Slavii ma jako Spartan uplne u prdele, takze tezko verejne vystoupi na nasi podporu. Pokud ma ale aspon trosku slusnosti a empatie, tak treba soukrome posle zpravu Kolarovi se slovy podpory, ale nic vic.

          A Smicer sice po konci kariery zije v CR, nicmene nema zadnou praci, koupil si nejake hotely, chodi do televize a ted se zacal angazovat v te Fevoluci, ale jinak ma volno, hraje golf a lita po celem svete s liverpoolskou starou gardou, coz mu urcite vhod, protoze tim krasne zabije cas a tu rutinu. Navic muze kdykoliv prijet na jakykoliv zapas, treba i finale LM.

          A kdyby se otevrene postavil za Slavii a tim neprimo naznacil, ze si mysli, ze Kamara lze a misto nevinne a podporu potrebujici obeti je spis zakernym pachatelem, tak to muzou anglicka media totalne prekroutit, vytrhnout z kontextu a razem bude za rasistu i on a kdo vi, jak by se k nemu postavil Liverpool...

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            mig52     před 4 lety 24.03.2021 06:41 |  
            1 1

            Boo, žel, tvůj pohled je reálný a trefný. Od Čecha jsem čekal spíš vyjádření k zákroku, byť je jasné, co by asi mohl říci. Nic světoborného, ale měli bychom pocit objektivního zastání od jisté, byť rudobídné osobnosti. Vždyť si podobným prošel..!!! V rámci férovosti musím říct i B, tedy, že ho pár lidí z našeho tábora tehdy"natřelo". Mně spíš vadí reakce šmicra, který nectí presumci neviny, absolutně neslyšel a tedy neví, co Kudy řekl a on vyblije, že v tom ten rasismus asi byl. Měl říct, že má Ondru za slušného chlapa (každý ho tak zná), že mu to k němu nesedí a počká na výrok po vyšetření. Nemám už koule na to číst jeho výroky a už vůbec ne jeho názory poslouchat. Slyša (valaššký přechodník přítomný:)) jeho lehce přiteplený hlaš mně zvedá žalude do výše ohryzku a při obsazeném WC by u nás doma mohla nastat prekérní situace. Ale, jak jsem psal v úvodu, máš recht.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 14:14 |  
          6 0

          O co jim jde? O smlouvy se sponzory, o dobré vztahy s Anglií, nechtěj přijít o VIP lístky a případnou možnost práce pro nějaký klub z PL, Čech pracuje pro Chelsea ne?. Musíme vidět, že svoboda slova a názoru je na západě dávno pryč. Vzpomeňte na volby v USA, kdy příznivce Trumpa chtěli někteří vyhazovat z práce. A otázka rasismu, tak to je konečná. Je to smutný ale je to tak, bojovat s tím můžeme alespoň u nás ve volbách jinak těžko...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          mig52     před 4 lety 24.03.2021 06:47 |  
          1 1

          Vždyť já to vím!!! V mé otázce je vyjádřeno mé nasrxní , frustrace a zloba na zbabelé servily. Přesto dík za odpověď.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Boo_SKS     před 4 lety 23.03.2021 09:28 |  
      16 2

      Nechci nikoho obhajovat, nazor mam stejny jako ty, ale myslim, ze Smicer i Cech vedi, ze spolecenska klima na ostrovech uz je tak absurdni (viz afera kolem Meghan), ze i vyjadreni podpory Ondry Kolare by se okamzite otocilo proti nim, protoze fanousci i media by podporu zranenemu hraci chapala jako podporu "rasismu" (o kterem uz davno rozhodli, ze se stal, protoze jim staci pouhe obvineni, nebot hrac tmave pleti v takovem pripade prece nikdy nelze a dukazni bremeno je na zlem bilem muzi) a podporu "rasistickeho klubu", coz by jim hodne uskodilo. A nepochybuji, ze nekdo z PR WHU durazne doporucil Sukovi s Cufem se k tomu nijak nevyjadrovat, protoze ten shitstorm by se razem mohl otocit i proti nim. Tak zdegenerovani uz v Anglii jsou.

      Takze ano, i me Smica zklamal, protoze jsem cekal jednoznacnejsi odsouzeni, nicmene Svancarovi se to snadno keca, kdyz ten nikoho nezajima a muze si tady uplne v pohode rikat, ze uz to, ze byl v repre Gebreselassie, bylo na hrane unosnosti a nikomu to nevadi, ale kdyby se podobne vyjadroval Smicer, tak jak sam rikal, je razem v UK spolecensky uplne nepripustnej, ziska nalepku rasisty a na jakykoliv akce s Liverpoolem muze zapomenout.

      Tak to proste je.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        mig52     před 4 lety 23.03.2021 09:42 |  
        8 1

        Před covidem jsem jezdil na dovolenou do destinace, kde se začali ve velkém vyskytovat i Angláni. Od těch jsem výraz anglický gentleman škrtl ze svého slovníku. Se skoťáky to je zřejmě stejné. Nelze všechny lidi naházet do jednoho pytle, ale obecně je to velikášská verbež. Z jejich premiéra to stříká na všechny strany. Omluva, že jsem sklouzl k politice, napravím se.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        MIKr.8     před 4 lety 23.03.2021 10:34 |  
        9 0

        Já s tebou souhlasim, to jsem se snažil vyjádřit v tom odstavci, kde píšu o hysterii a schopnosti zničit člověka na základě obvinění. To, co se tam děje, si tady prostě nedovedem ani představit. Tady byla největší kauza s pivovarem Bernard, která skončila tím, že Bernard odmítl stáhnout údajně problematickou reklamu. Na západě by to došlo k protestům, vypovězení smluv od řetězců, Bernardovi by pošuci s transparentama protestovali před barákem... Já chápu, že si ti bývalí hráči nechtějí dělat potíže. Zcela reálně si dovedu představit, že by někteří na základě nějakýho vyjádření začali bojkotovat Šmicrovo hotely apod. a pokud by tam někdo veřejně činný přijel, podepsal by si tím vlastní rozsudek.

        Ale stejně mi přijde jako alibistický nevyjádřit podporu vážně zraněnýmu hráči a je to naprostý podlehnutí nechutnýmu všeobecnýmu tlaku. Já bych čekal, že někdo řekne: Ondro, přeju ti rychlý uzdravení, UEFA by se měla zabývat tím strašlivým zákrokem stejně jako by měla přísně potrestat případný rasismus. A měli by to říct nahlas a veřejně. To je celý.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      MKCZ83     před 4 lety 23.03.2021 19:34 |  
      4 1

      Pokud bych byl jenom zaměřený na naši zemi, skoro necestoval a nezajímal se o dění jinde a historii, tak Ti to podepíšu, zatleskám a řeknu, že tohle je naprosto jasný. Jenže já myslím, že je potřeba se na to dívat nejen naší optikou a tím, co my máme za sebou historicky, jak vypadá naše společnost a demografie. A tyhle věci se mění. Před 89 a i v 90. letech bylo Rusko a cokoli s nima spojenýho naprosto vyloučený z rozumné diskuze mezi lidma. Před 89 sice byl SSSR ve veřejném narativu, ale po 89. šlo o naprosté zlo i ve veřejném narativu. Teď se to taky z části mění a stačí k tomu jeden geront v úřadu prezidenta. A teď si vem zemi, která má historii brutálního útisku v koloniích, odstartovala ve velkým otroctví, který po nich převzali Američani... oni mají doslova na rukách krev miliónů Afričanů, Asiatů a Arabů. Stejně např. Španělsko původních obyvatel Latisnké Ameriky. A oni toto posuzují touto historickou zkušeností, mají z toho brutální společenské trauma a tak to extrémně přehání na druhou stranu. A přijde mi logický, že mi se s tímhle musíme naučit hrát. Nemusíme to zavádět u nás, ale musíme to chápat (stejně, jako když jedeš na Blízký východ, tak tam nezačneš flirtovat na ulici s každou druhou muslimkou, nebo tam nebudeš chodit všude v trenkách a tílku) a být schopní v takovém prostředí fungovat, pokud se tam vydáme. My si můžeme vybrat, jestli chceme jet na dovolenou do UK, nebo do Srbska nebo Chorvatska, nebo Bulharska, kde rasismus vůbec neřeší. Ale fotbalista je profík a když chce hrát evropskej fotbal, tak se musí naučit, jak má v různých prostředích fungovat.

      Jasně, naším pohledem a hodnotovým systémem je to, co se kvůli zápasu s Rangers dělo naprosto nepochopitelný nebo mimo. Ale pro nás bohužel, v jejich kontextu to prostě takhle funguje. A ti zmínění bývalí hráči atd. si to uvědomují. Nemusí s tím nutně vnitřně souhlasit, ale jsou natolik kulturně rozumní, že ví, jak se mají chovat a že ví, co si mají nechat pro sebe. Stejně tak v současné situaci nemá vůbec cenu cokoli eskalovat. Úplně nejlepší je to nekomentovat, nepopisovat, nechat bejt do doby, než se k tomu vyjádří UEFA a případně skotská policie. Cokoli jiného nám jenom uškodí. Není to vůči Kolimu a dalším pokopaným hráčům vůbec fér, ale takhle jsou rozebraný karty.

      To, že je dolní část britské společnosti v mnoha ohledech více rasistická, než my kulturně "zaostalí" Češi a Moraváci tak je. Stejně jako v USA, i v Británii je extrémně velký rozdíl mezi chováním a hodnotama vzdělaných a nevzdělaných lidí. U nás máme sice taky určitej okraj společnosti, ale té "white trash" tu máme oproti nim míň. Britský venkov je ale v mnohém panoptikum a řekl bych (z osobní zkušenosti), že naše území bývalých Sudet je v tom v některých ohledech mnohem líp. Ale i tohle té situaci nahrává, protože oni mají i uvnitř země mnohem větší problémy s rasismem, než my u nás. Proto ta hyperkorektnost.

      Podle mě se jim to celkem brzy vymstí a zaplatí za to celkem vysokou cenu, protože příkopy v jejich společnostech se budou jenom prohlubovat. Nemyslím si, že to dopadne dobře. My máme s kulturní a názorovou totalitou určité zkušenosti, ale oni ne.

      Závěrem si myslím, že celou situaci z Rangers nejde prostě brát černobíle (ech :-) ) a Kúdela prostě udělal průser jako hrom, kterej dost krutě poškodil celý klub. A to i v tom pro nás nejlepším případě, že mu řekl něco nevinného. A hráči se to musí naučit a i česká společnost si musí uvědomit, s čím máme v zahraničí co do činění a neházet to ze stolu s despektem a výsměchem, protože se pak nelišíme moc od těch, co nám nadávají do ubohejch farmářů a východních švábů. Neříkám, že si tu musíme tu hyperkorektnost nainstalovat, ale musíme se s ní naučit prostě pracovat.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        MIKr.8     před 4 lety 25.03.2021 10:10 |  
        2 0

        S většinou z toho, co jsi napsal souhlasím a myslím, že to i vyplývá z mého textu. Nicméně začátek druhého odstavce mě celkem překvapil. Já po nikom nechci aby říkal falešný a líbivý věty typu "stojím za Kúdelou". Ani já nevím, co Kudy řekl a ať to bylo cokoliv, bylo to zbytečný. Já ani nechci, aby Šmicer nebo Čech poučovali Brity o tom, co je nebo není rasismus.

        Jen by se mi prostě líbilo, kdyby řekli, že neomluvení se Kolářovi a některý další věci jsou naprosto nepřijatelný, stejně jako odsoudit někoho bez důkazů. Je smutný, že tohle musí "východoevropskej odpad" připomínat v zemi, kde byl sespán Habeas Corpus (nejedná se o recept na dort :)

        Když vezmu do důsledku tvojí větu "Nemusí s tím nutně vnitřně souhlasit, ale jsou natolik kulturně rozumní, že ví, jak se mají chovat a že ví, co si mají nechat pro sebe." tak je mi trochu smutno. Až budeš někde v arabské zemi obviněn z něčeho, co je u nás normální a u nich trestný, (zdůrazňuji obviněn), tak se ti možná taky nebude líbit, že se tě nikdo nezastane a nikdo pro tebe nebude požadovat spravedlivý proces... O tom to celý je.

        A když už jsme u toho uklidnění a deeskalace toho konfliktu, tak by neškodilo, kdyby se toho držela i druhá strana. Například pan Dalglish se svým těžko uvěřitelným hodnocením zápasu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          MKCZ83     před 4 lety 26.03.2021 10:55 |  
          1 1

          Jenže proč by se měli Kúdely veřejně zastávat a vydávat prohlášení nějací lidi? Je to věc našeho klubu, všichni ostatní k tomu nemají žádný přímý vztah. To, že mají nějakou slávistickou historii... to se mají vyjadřovat úplně všichni bývalí slávisti, nebo všichni hráči, kteří kdy s Ondrou hráli? Všichni, kdo tu volají po vyjádření Šmíci apod., tak to chtějí jenom proto, že má nějaký kredit a jeho slovo má nějakou váhu a nejspíš by to naštvalo dost lidí v UK/Skotsku. A přesně tohle je důvod, proč by se k tomu vůbec vyjadřovat neměl, protože jednak není součástí Slavie a jednak on má naprosto jinou agendu, na kterou chce cíli pozornost. Já fakt nechápu, proč by to měl dělat.

          A další věc - ať si Dalglish a ostatní říkají, co chtějí. Oni se vyjadřují pro vlastní (skotský a britský) publikum, ne pro nás. Já fakt nechápu ten koncept, jako že někdo řekne, že jsem blbec, tak já musím říct, že ten druhej je idiot, a tak ten první teda musí říct, že já jsem tuplovanej idiot... a pak mu teda rozbiju hubu, protože už mu na to nemám co říct. Dyť je to pak jak na dětským hřišti. Moje řešení je to takovejm lidem odkejvat, usmát se na ně a jít si po svým. Proč bych měl chtít eskalovat konflikt (i verbální)? Leda proto, že si sám sobě připadám méněcennej a léčím si tím nějaký komplexy a mindráky.

          Mediálně jsme to jakž takž uklidnili a urovnali, a teď je nejvyšší priorita to nechat vyvanout, aby to bylo co nejrychleji z mediálního prostoru pryč a hráči se mohli soustředit zase jenom na fotbal. A ne, aby pořád někdo na sílu přikládal do skomírající ohýnku polena a pak to ještě pro jistotu polil benzínem.

          Pokud by si z toho celého měl kdokoli (včetně fanoušků) vzít ponaučení, tak by to mělo být o tom, že schopnost kontrolovat a ovládat svoje emoce je sakra důležitá. A lituju lidi, co se naprosto zbytečně rochní v negativních emocích. Negativní emoce se má zpracovat, mám se k ní nějak vnitřně postavit a pak ji nechat bejt. A ne, že si ju budu hýčkat a ještě ji opečovávat. To je cesta to myšlenkovýho pekla.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          wimpy     před 4 lety 26.03.2021 10:59 |  
          0 0

          K tomu Dalglishovi, patřil k nejlepším fotbalistům své doby, jenže dneska je to pan Bejvávalo, kterému polichotěj ego, když ho nechaj k něčemu se vyjádřit. Já bych se ani moc nedivil, kdyby se ukázalo, že z toho zápasu viděl maximálně sestřih.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      uru100     před 4 lety 24.03.2021 07:35 |  
      0 0

      To jen dokazuje, jak moc velký problém to zašpitání do ouška bylo, je a ještě nějakou dobu bude. Snad je to pro všechny hráče dostatečné poučení.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Boo_SKS     před 4 lety 23.03.2021 09:16 |  
    36 0

    Dekuji za podcast. Nejvic ocenuji Alanarovu hlasku (parafrazuji:) "...a kdyz uz jsme u tech opic, tak Rangers ukazali, ze svym chovanim jsou sto let za opicema, protoze v civilizovanem svete je opravdu nepredstavitelne, aby pres hodinu drzeli hostujici tym na hristi, odmitali ho pustit do satny a pak jeste jeho clena fyzicky napadali, zbabele utekli a nedovolili jim reagovat na obvineni na tiskove konferenci."

    Ano, to je naprosto presne. Rangers, Kamaru nevyjímaje, jsou primitivové, možná dokonce i primáti, ale nikoliv kvuli barve pleti, nybrz na zaklade nizkeho intelektu, hanebnemu charakteru a a zakernemu chovani.

  4. 1

    mig52     před 4 lety 23.03.2021 09:34 |  
    2 1

    Quelhare, minule jsem byl z podcastu zklamán, dnes jsem nadšen. Výborní hosté, jasné názory, argumenty, stejně jako ty, vše umocněno výbornými výsledky i popasování se s onou nepříjemností. Takže všecky prsty nahoru s vírou, že v tom příštím budeme rozebírat zase příznivé výsledky bez nepříjemných věcí okolo.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    cajzik     před 4 lety 23.03.2021 09:38 |  
    6 0

    díky za podcast, poslechnu si ho odpoledne. Netuším, zda někdo v diskusi už měl pozitivní myšlenku jako já. Myslím, že jestli probíhala myšlenka Jindry na angažmá v Celticu, tak můžeme být v klidu, že nedopadne :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Eskaes     před 4 lety 23.03.2021 09:51 |  
      3 0

      a to je skvělá zpráva!

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Eskaes     před 4 lety 23.03.2021 09:51 |  
    2 0

    Upřímný dotaz. Už se někdy ve vrcholovém fotbale stalo, že se vlastní hráči a tým pustili do svého spoluhráče po podobném "konfliktu" se soupeřem přímo na hřišti? Nebo snad na výzvu druhého týmu, jak to chtěl pan Gerrard?

    Vážně by mě to zajímalo. A zaměřil bych se třeba hned na skotskou gentlemanskou ligu, tam se to musí dít běžně. :)

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    zeleznik2     před 4 lety 23.03.2021 10:40 |  
    0 0

    Bravo...

  8. Je velmi smutné, že dnešní módní vlna

    Slávista 51     před 4 lety 23.03.2021 10:46 |  
    2 1

    poukazování na rasismus, v médiích místních , hlavně však těch ostrovních, zcela překryla ten útok na brankáře Slavie, který by se dal označit za - pokus o zabytí a i další brutální hru skotského mužstva/kopání do ležícího hráče Slavie, atd. .

  9. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Eskaes     před 4 lety 23.03.2021 10:55 |  
    21 0

    Pro Leoneigg a další šokované, kteří si mysleli, že ve Skotsko je země gentlemanů. Chápu váš šok, ale není. Skotsko je malá (geograficky a mentálně) země historicky podřízená anglickým správcům a z toho plyne mnoho, co se promítá do jejich národní povahy. Skotsko je extrémně levicové, protože je historicky dělnické. Britové obecně mají jiný vztah k násilí než my. Glasgow je město, které by se trochu s nadsázkou dalo považovat za skotský Belfast...

    Dejte si vše do souvislostí a pak přihoďte to hlavní- co klub jako Rangers symbolizuje a koho přitahuje a jak a čím vychovává.

    Ale pozor! Nevolám tady k nenávisti ke Skotům a Britům, jen že s nimi musíme jednat jako rovný s rovným a nepřipustit jejich tichý argument o kulturní nadřazenosti, protože ta objektivně při srovnání běžné populace prostě neexistuje.

    Děkuji za pozornost. :-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      pevek     před 4 lety 23.03.2021 20:05 |  
      1 1

      me se vzdycky libi, jak nekdo vytahne, jak moc je Skotsko levicove. Rangers jsou spis pravicovi. Jsou probritsti, rasisticti na Iry, nesnaseji katoliky a podporuji unionismus ve Skotsku nebo v severnim Irsku.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        wimpy     před 4 lety 23.03.2021 20:46 |  
        1 1

        Sice mají nazi jádro, ale fanoušci pravicoví fakt nejsou.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          pevek     před 4 lety 24.03.2021 11:16 |  
          0 1

          by me zajimalo, cim to oduvodnite. V zasade jsou rangers probritsti, unionisticti, tedy schvalujici unii Skotska s Anglii, Walesem a Severnim Irskem. Coz treba i v nasem zapase vyjadrovaly britske vlajky na tribunach, ktere byste u Celticu jen tezko hledal. Jedina soucasna, byt vyrazne minoritni skotska strana hlasici se primarne k unionismu je Scottish Unionist Party, ktera se odstepila v roce 1986 od konzervativcu, takze je pravicova. Unionismus ale v prubehu poslednich 30 let prostupoval vetsinu skotskych stran, ale to se ted po hlasovani o brexitu dost zmenilo. Skotska premierka Sturgeonova je clenkou SNP, tedy skotske nacionalisticke strany, hlasici se k levici a zaroven podporujici odchod z UK. Tedy presny opak toho, co ta komunita tech rangers leta chce.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            pevek     před 4 lety 24.03.2021 11:17 |  
            2 0

            jo a jestli jsem se za posledni dny neco o fanouscich toho odpornyho klubu dozvedel, tak ze je jejich majoritni ideologii pokrytectvi.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            wimpy     před 4 lety 24.03.2021 11:19 |  
            0 0

            Jen a pouze dlouholetou komunikací s místním fanouškem Rangers Tommym, doprovázenou návštěvou tam a mnoha návštěvami jeho s rodinou zde. Možná je jeho názor ovlivněn tím, že sám sebe považuje za spíše livicového.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

              pevek     před 4 lety 24.03.2021 11:57 |  
              0 0

              rozumim. Ja to mam zase od fanousku Celticu, se kterymi se leta kamaradim. Ti se maji za levicaky a prisahali by, ze rangers jsou proste pravicovi. Asi nic neni stoprocentni a i nalady populace a fanouskovskych zakladen se mohou vyvijet.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                wimpy     před 4 lety 24.03.2021 11:59 |  
                0 0

                Ani bych se nebránil tvrzení, že z jejich pohledu mohou být spíše pravicoví, což z našeho pohledu znamená jen o něco méně levicoví. :-)
                Dost v tom může hrát roli to nazi tvrdé jádro Rangers.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Nosorozec     před 4 lety 23.03.2021 11:27 |  
    26 0

    Já z toho mám ten pocit, že hráči Rangers věděli, že celý zápas předváděli brutální zákroky, které byly daleko za hranou a proto se v závěru zápasu rozhodli vymyslet rasismus, aby se mluvilo o tom a ne o jejich brutálních zákrocích.

  11. Díky za podcast

    rakusan     před 4 lety 23.03.2021 11:54 |  
    18 0

    Je to už ubíjející. Všichni máte/máme pravdu, všichni to chápeme stejně. Celé Česko to vidělo a je s námi, každý to komentuje podle své míry diplomacie (Švanci v. Šmíca, Suk/Cuf nothing). Fakta jsou jasná. UEFA to snad v klidu objektivně rozsoudí, resp. nás nemá za co soudit, odsoudí ty skotský prasata (omlouvám se prasatům, jsou to velmi inteligentní zvířata) a bude už klid.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    houston (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 12:18 |  
    17 5

    Takže "našemu bývalému" panu Šmicerovi je bližší posraný liverpoolský kabát než čistá slávistická košile ? A on chce očišťovat a vést český fotbal i na mezinárodní úrovni ? Ne, říkám jasné ne. Ať si jezdí s gardou samých čestných antirasistů po výletech, ale ať netlačí náš fotbal do ještě nižších pater, než kde nás už teď vidí tito jeho kámoši. Chtěl bych vědět, kolik Afričanů zabili jako kolonisté dědkové nebo pradědkové těhle nejsvatějších ? Možná by to bylo zajímavé.

  13. Re: Titi - Taka

    zeleznik2     před 4 lety 23.03.2021 12:28 |  
    1 2

    Zhodnotili kolegové viz výše, jen by řekl, že jsem čekal větší zastání od Šmíci, který prošel Slavií od 13 let!! než od Švanciho, který tady byl kolik dva? či tři roky. Petr Rada, řekl" měl zůstat na půlící čáře a přemýšlet o budoucím soupeři, já tam na Rangers hrál a prohráli jsme 2:1, anglicky neumím, tak bych mu řekl maximálně česky". Bývalý rozhodčí Příhoda i Šmíca věří ve spravedlnost UEFY, uvidíme, jinak 2/3 pořadu věnovány Slavii to snad bylo poprvé, co pořad sleduji. Snad jen to derby 2017 a tehdejší penalta řešeny stejně dlouho. Červená pro Simu, Příhoda" Ponechal bych žlutou, ale červená není v rozporu s pravidly", Petr Rada: "brankář byl mimo vápno, tudíž je má, brán jako normální hráč". Jinak Svěcený opět nezklamal a musel hned na začátku vyzdvihnout Spartu, ikdyž v Budějovicích měla, dostat tři fiky, díky penaltě přešli přes Baník a určitě měli, remizovat v Olomouci a doma s Karvinou a herně převyšovala tak sotva Příbram a Zlín nebyl schopen snad ani trefit bránu. Ale Svěcený viděl skvělé výkony, pod taktovkou dirigenta Vrby.

    • Re: Titi - Taka

      wimpy     před 4 lety 23.03.2021 12:34 |  
      19 2

      Jinak tedy Šmíca přikryl i Goldsona, když tam tvrdil, že každej přece občas chce na place někoho zrakvit, to jsem vyloženě nevěřil svým uším.

      • Re: Titi - Taka

        Qope     před 4 lety 23.03.2021 12:41 |  
        3 2

        Tak objektivně - sám se tam k tomu přiznal, že taky to tak za své kariéry měl a Švancara mu k tomu přikyvoval, takže u něj to bylo to samé ... A upřímně, nedelejme si iluze, že to tak fotbalisti nemají.

        • Re: Titi - Taka

          wimpy     před 4 lety 23.03.2021 12:44 |  
          3 2

          Opět, jde o to kdo, co, kdy a v jaké souvislosti řekl, zjednodušeně za koho kopal.


          Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2021 12:45) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Titi - Taka

            Qope     před 4 lety 23.03.2021 12:48 |  
            3 2

            A nemyslís, že spíse premýslel racionálne a bez toho aby za "někoho kopal"??? Že řekl, že fotbalisti si proste na hřišti vyřizují učty, vždyt to je pravda. Nebo myslíš že ne? A že se to "nehodí" ted nám, hmm tak kvuli tomu nemá nekterý veci říkat? To fakt chces, aby se ted zatajovali veci, který se dejou protože se to nehodí? Do toho chces tlačit? Vzdyt to je na hlavu ...

            • Re: Titi - Taka

              wimpy     před 4 lety 23.03.2021 12:53 |  
              1 1

              Myslím si, že to tak není. Situace na hřišti může eskalovat a ty do někoho zajedeš, ale jít už před zápasem na plac s tím, že někoho zrakvím, to dělaj jen magoři. Jinak já se s tebou nepřu, celou dobu říkáme to samé, mluvil tak, aby vyšel se všemi za dobře. Bohužel má smůlu, někdy to nejde.

              • Re: Titi - Taka

                Qope     před 4 lety 23.03.2021 13:02 |  
                2 4

                Ale vždyt tam Smicer mluvil jasně, proste se s nekym "nemusís" a když víš, že proti tobe hraje, tak mu nekdy s radostí naložíš. Tak to je prostě a bude to vždy. Zase si nehrajme na to, že ne. Já si proste celou dobu myslim, že Šmicer mel být razatnější v některých vecech. Na druhou stranu tam přesne pojmenoval nekterý stav vecí ...

                • Re: Titi - Taka

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 23.03.2021 14:26 |  
                  5 0

                  No... právě, že se té přímé odpovědi úplně vyhnul.... že místo toho, aby reagoval na větu, že ten hráč chtěl někomu ublížit... a jedno komu - kdo ti přijde pod ruku... tak se začal otáčet na tom, že mohou být situace, kdy spolu nějací dva hráči mají spor z minula a tak si na něj počkáš a když má balón, tak ho vezmeš i s ním...

                  Samozřejmě, to je klasická situace, kterou říkají trenéři napříč soutěžemi: neoplácej, když už musíš někomu surový zákrok oplatit, počkej si, až bude u balónu a vezmi ho i s ním, to bude žlutá.... :-)

                  Ale dotaz zněl na situaci, kdy chce někdo ublížit na hřišti někomu a je jedno komu......

                  • Re: Titi - Taka

                    houston (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 19:01 |  
                    3 2

                    Šmicer se bohužel postavil přesně do takové pozice, kde by nás tak rádi viděli všichni ti Finovi obhájci. Nic nedokázáno, o to usilovnější nátlak, abychom se zlomili už předem, opomíjení vlastních surovostí a hlavně, zapomnění mizerného fotbalu po nabubřelém přístupu k soupeři, přičemž s úžasem zjišťovali, že jeho výkonnosti zdaleka nedosahovali.
                    Nechci už nikdy vidět Šmicra ve slávistickém drezu ! Opravdu.

                    • Re: Titi - Taka

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 23.03.2021 19:21 |  
                      1 2

                      No mě taky přijde, že by nejraděj dle evangelia nastavil druhou tvář.... ideálně tu Kolářovu....

                • Re: Titi - Taka

                  wimpy     před 4 lety 23.03.2021 16:01 |  
                  6 2

                  To je vlastně úplně bombastická hláška,
                  1) "s někým se nemusíš, tak mu naložíš, jsou to přece emoce, ne!"
                  2) "může za to Kúdela, co mu má co říkat, je přece jedno, že mu tam kopou do spoluhráče, emoce musí umět krotit".

                  • Re: Titi - Taka

                    Qope     před 4 lety 23.03.2021 16:06 |  
                    2 3

                    To bys nebyl ty, abys mi to takhle nepředhodil ... ačkoliv asi oba víme, že takto jsem to nemyslel :-)

                    • Re: Titi - Taka

                      wimpy     před 4 lety 23.03.2021 16:10 |  
                      5 1

                      Ale on to tak myslel. Celou dobu se bavíme o tom, že se nepostavil za Slavii, spíš se snažil otupit její argumenty.

                      • Re: Titi - Taka

                        Qope     před 4 lety 23.03.2021 16:15 |  
                        1 1

                        Až pujdeme na to pivko, to abychom vyrazili okolo 2 hodiny odpolední ... než to všechno řádně probereme ... :-D

                        • Re: Titi - Taka

                          wimpy     před 4 lety 23.03.2021 16:16 |  
                          2 0

                          Dáme černý? Nebo je to za hranou? :-)

                          • Re: Titi - Taka

                            Qope     před 4 lety 23.03.2021 16:27 |  
                            0 0

                            hele já mám rád humor, kterej by mohl dříve sklízet bavlnu, ale na černý pivo mě asi nikdy neutáhneš :-D

                            • Re: Titi - Taka

                              Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 17:33 |  
                              0 0

                              Já mám rád kluci "řezaný"....... :-)).
                              A šel bych s Vámi rád.
                              S úctou
                              Sokrates55

                              • Re: Titi - Taka

                                wimpy     před 4 lety 23.03.2021 17:36 |  
                                0 0

                                Co piješ na té Šumavě? Kout už zrušili...

                                • Re: Titi - Taka

                                  Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 17:40 |  
                                  1 2

                                  Máme tady dobrý polotmavý ležák "Klostermann" 13° ze strakonického pivovaru.
                                  Sokrates55

                                  • Re: Titi - Taka

                                    wimpy     před 4 lety 23.03.2021 17:42 |  
                                    0 0

                                    Jojo, a Dudáka, že? To by šlo. :-)

                                    • Re: Titi - Taka

                                      Qope     před 4 lety 23.03.2021 17:47 |  
                                      0 0

                                      Tak domluveno, hned jak to pujde, máš za ukol najít v Praze knajpu kde tohle taky čepují a my dorazíme ...

                                      • Re: Titi - Taka

                                        wimpy     před 4 lety 23.03.2021 17:50 |  
                                        0 0

                                        Brambůrek třicítku v pohodě koupí, zvlášť, když mu slíbíme, že jí většinu vypijeme. :-)

                                        • Re: Titi - Taka

                                          Qope     před 4 lety 23.03.2021 17:52 |  
                                          0 1

                                          No konečne z tebe dneska neco kloudnýho vypadlo!

                                        • Re: Titi - Taka

                                          kjandourek (admin)     před 4 lety 23.03.2021 18:16 |  
                                          0 0

                                          Do toho jdu s Váma :-)

                                          Teda až mi to doktorka dovolí - zatím mám povolený jedno denně :-)

                                          • Re: Titi - Taka

                                            wimpy     před 4 lety 23.03.2021 18:17 |  
                                            0 0

                                            Zatím to nějak nemáme povolený nikdo. Leda tak u mně na zahradě. :-)

                                            • Re: Titi - Taka

                                              kjandourek (admin)     před 4 lety 23.03.2021 18:19 |  
                                              0 0

                                              No já ani v tam ne :-)

                  • Re: Titi - Taka

                    Martin 58     před 4 lety 23.03.2021 18:49 |  
                    3 0

                    A sám přitom vybublá, když se mu nezdálo, co říkal Švanci, a to nikoho nepokopal. Svěcený měl pozvat psychologa, udělat mu ten sestřih všech prasáren a zeptat se ho na odborný názor, co se v člověku v takovém případě, když viďí samé bezpráví zpūsobené prakticky ve všech přįpadech hráči černé pleti a profesně nezpūsobilým bílým Izraelitou, dėje.Takhle jsme si dali opáčko toho, co dávno proběhlo na všech možných diskusních fórech a navíc jsme uviděli pěkně strukturované podrážky samotného velkého moderátora.

      • Re: Titi - Taka

        rakusan     před 4 lety 23.03.2021 17:59 |  
        2 0

        Ono je rozdíl si ve hře na někoho počkat a zajet do něj a do někoho kopat na zemi, když leží a nehraje se.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Nosorozec     před 4 lety 23.03.2021 13:04 |  
    6 0

    Když už se tu řešil Šmicer, vyjádřil se vůbec k tomu jeho tchán Ladislav Vízek? Vždycky mluvil do všeho a teď najednou nic...

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        rakusan     před 4 lety 23.03.2021 17:25 |  
        4 1

        Ano, Láďa Vízek to popsal přesně, a to není nijak velký slávista. Je to nechutný z čeho se dá udělat kauza. Hlavně ta zmínka, že rasismus je, když se jim to hodí, to je přesné.


        Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2021 17:25) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            Papol     před 4 lety 23.03.2021 18:54 |  
            0 0

            Ještě, aby tak byl příznivec Celticu černé pleti a příznivci Rangers běloši, to by byl dobrý skandál...

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

              rak (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 19:36 |  
              4 0

              Podle jména to vypadá na Poláka. To se nemusí řešit.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 20:15 |  
            2 0

            Cajk a pohoda. Asi hulákali jen něco o zasraných katolických polských instalatérech. Nestojí za větší povšimnutí, stačí noticka na sedmé straně o třech řádcích.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Faltič     před 4 lety 23.03.2021 13:17 |  
    0 0

    Díky moc za super poslech. Rád bych se zeptal jestli je možné v repre pauze pozvat někoho z vedení/hráčů, který by s vámi probral prozatímní jarní část ligy a EL.

  16. brankář

    rak (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 13:49 |  
    1 1

    Už jsem toho k Rangers napsal dost. Stručně, za prasáckou hru i vše následné je primárně odpovědný Gerrard. Kredit, který tady možná měl se otočil do záporných hodnot.
    Jinak mně překvapuje, že se tak nějak moc nepočítá se Stejskalem, který snad už bude v pořádku(?). Myslím, že sem přestupoval proto, že to je talentovaný brankář a hlavní dvojka za Kolářem.
    Derby je zatím daleko, ale remíza by pro nás asi byla OK. Doufám, že Sparta proti Jablonci a Plzni nezíská šest bodů.


    Komentář byl uživatelem upraven (23.03.2021 13:50) . Zobrazit původní komentář

    • brankář

      Slávista 51     před 4 lety 23.03.2021 15:56 |  
      1 2

      Kolář se uzdraví a půjde do ciziny a Stejskal bude jedničkou.

    • Re: brankář

      Dobi     před 4 lety 23.03.2021 21:31 |  
      2 1

      Já se koukám i navěci okolo. A každý záběr na Gerrarda mě utvrzoval. Ten pohled už jsem někde viděl.... Ano, záběry z Berlína 1933-45.....

  17. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    DF007     před 4 lety 23.03.2021 16:32 |  
    8 0

    Děkuji za příjemný poslech. K událostem v Glasgow nemám další komentář, souhlasím s tím, co zaznělo.
    Rád bych jen zmínku k Micku van Burenovi. Za utkání s Opavou bych jej pochválil. Byl u dvou branek, přičemž hlavně jeho podíl u první branky byl s ohledem na další vývoj utkání důležitý. Byl to právě MvB, kdo narazil Nicovi do šance, z které dorážel Kuchta. Asi se dá souhlasit, že měl i dost ztrát, ale ty plynou z aktivity, kterou Mick měl.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      obiwan     před 4 lety 24.03.2021 12:39 |  
      0 0

      Já mám Micka rád, v tomhle utkání toho dost pokazil, ale filigránská nahrávka Nicovi byla lahůdková a přesně časovaný míč na Holeše mě taky potěšil, tyhle věci dřív Mick uměl pokazit. Takže má co zlepšovat, ale pokud vždy přirpaví dva góly, budu spokojený:-)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Eskaes     před 4 lety 23.03.2021 20:54 |  
      4 1

      vlastně to začíná dávat svůj zvrácený smysl. V multikulturní společnosti, kde vládne přepjatý "antirasismus" a děje se vlastně nespravedlnost se frustovaní a xenofobní jedinci obrací na terče, které jsou jim stále ještě povoleny.

      A bohužel, lidé z Východní Evropy mají právě takový status. Chudák kluk. :-(

  18. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.03.2021 20:32 |  
    6 0

    Jak se občas potvrzuje, že nač se těšíš, většinou dopadne nevalně, ne-li přímo špatně.
    Trpišovský po losu: Jsem nadšený, maximálně spokojený. Jejich trenér je bývalý skvělý hráč Steven Gerard, mají nádherný stadion." Nebo na předzápasové tiskovce: „Já se moc těším (...), v podstatě celou kariéru strávil v jednom klubu, má tam iks milníků ohledně startů a vstřelených gólů. Baroš mi o něm hodně vyprávěl s obrovským respektem a úctou k tomu, jaký to byl lídr. Nejenom fotbalovými schopnostmi, ale i jeho vůdcovskými schopnostmi.
    Je to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů, viděl jsem spoustu jeho zápasů, takže setkání s ním je pro mě obrovský zážitek.“
    Tak to byl nakonec fakt obrovský a nezapomenutelný zážitek a to zklamání z osobního setkání muselo být pro JiT obrovské...

  19. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Ragnarok     před 4 lety 23.03.2021 21:19 |  
    2 1

    Highlighty minulého týdne jako doplnění fajn podcastu:
    - top advokát Anwar Sadat hráče St. Mirrenu Kena Gamory, kterého rasistický urazil Kedel, ze Sparty Praha
    - https://mobile.twitter.com/quelhar?prefetchtimestamp=1616530323266 Více se ničemu snad nejde zasmát, díky za to
    - nejlepší komentář k celé situaci v ČR dal jistý Tomáš Repka na svém instagramu, svět se obrací naruby
    - v ČR vidíme víceméně nestranné komentáře všech médií. V UK? Jedna linka, naprostý novinářský škvár, absolutní selhání lidí od pera v UK, kolébce kvalitní žurnalistiky. Jestli Zeman neviděl ten článek v nějakých UK novinách. Chamberlain chtěl svého kamaráda podpořit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      pcitron     před 4 lety 24.03.2021 08:20 |  
      3 0

      Konzervativní tisk se tomu nevěnuje. Ale jinak máš pravdu, většinový mainstreamový tisk je děs, NYT je v podstatě Rudé právo.

  20. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    demokrat     před 4 lety 23.03.2021 22:26 |  
    3 2

    Musim rict, ze ze vsech podcastu (mimo tento) mi prisel nejvyvazenejsi a nejrozumnejsi dnesni Anglican. Musim rict, ze pana Hoska posloucham rad, jelikoz ma nadhled a perfektni vyjadrovaci schopnosti. U Madla se nemuzu vyhnout pocitu, ze je to takovej zamindrakovanej rozumbrada, ktery se rad predvadi

  21. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Krystof     před 4 lety 23.03.2021 23:33 |  
    10 0

    https://www.info.cz/podcasty/topol-show-podcast/britanie-rasismus
    Velmi zajímavý podcast, Topolánek se nebojí říct věci tak nějak naplno. Samozřejmě to sem nedávám kvůli politice, tak si kdyžtak každý po pár minutách, co skončí povídání o Slavii podcast vypněte, pokud s ním v dalších tématech nesouhlasíte nebo nechcete poslouchat :)
    Ale co se týká událostí v Glasgow, velmi ostré, ale myslím, že trefné.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      mig52     před 4 lety 24.03.2021 07:36 |  
      3 3

      Tak pánové Vizour, klobouček. + ještě měl zeťáka ostrým přímým nártem nakopnout do řiti a ven z mé rodiny. :)

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      mig52     před 4 lety 24.03.2021 10:10 |  
      7 1

      Topol to pojmenoval přesně, líp to vyjádřit nejde. Zdůraznil bych ještě jednu gerrardovu lež. Totiž, jak tvrdí, ze svému hráči věří, že jej zná. Bych rád viděl trenéra, který jde na schůzku s tímto hráčem a ten před zraky zúčastněných inzultuje protihráče. Kdyby tušil, co ten spratek udĕlá, tak by ho omluvil , důvod by si lehce vymyslel. Jenže právě proto,že ho nezná, to nečekal a mazal zbaběle za ním. Nečekal jsem, že v Liverpoolu bylo tolik zbabělců, šmicr...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      rakusan     před 4 lety 24.03.2021 10:40 |  
      5 1

      Tedy jak Topola nemusím, tak to popsal naprosto přesně a na tvrdo. Velký dík pane Topolánek.

  22. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 09:25 |  
    21 3

    Dobré ráno přeji za Šumavy a při dobré kávě:-)).
    Děkuji klukům za podcast a zhodnocení všech posledních událostí včetně zápasů v MB, dále ve Skotsku a s Opavou doma.
    Podcast hodnotím velmi dobře a nenašel jsem nic, kde bych nesouhlasil.
    Oba zápasy v lize jsme odehráli velmi dobře a je vidět, jak si tým a kluci věří. Nikdo se na nic nevykašlal nebo nepodcenil, jeden pomáhal druhému a ve finále z toho jsou potřebné body a skóre 7:0.
    Nebudu už nijak komentovat zásah pana Zelinky u VARu, kdy se postaral o ČK Simovi.
    Pan Zelinka nám od Teplic nějak libově "zasmrádl"........:-((((, Jsem zvědav, jestli opravdu Sima za to dostane 2 zápasy???? I když, Baček........???
    Kluci si s tím poradili velmi dobře a potom, co zažili ve Skotsku, mají můj obdiv......:-)))
    Teď se proti Slavii rozjela ta demagogická kampaň, která má zastřít podstatu věci....... Co mi to jen připomíná v dějinách?????
    Aha už vím, takhle nějak to vždycky rozjel v době nacistické nadvlády nějaký Goebels, když nacisti chtěli někoho napadnout.......
    A na nás teď budou Skotové řvát, že ti Češi jsou rasisti.......... ti Češi, co ve válce proti nacistům pokládali, jako např. letci, životy za obranu Londýna a svobodu celé Velké Británie.
    Po tom, co jsem viděl za prasárny od Skotů v odvetě si nevážím ani Gerarda a ztratil u mě úplně všechen respekt.
    Je mi záhadou, proč sami skotští hráči nezabránili těm dvěma modrým "zvířatům", aby nekopali do ležícího protihráče Kuchty??
    Ten útok na ležícího Kuchtu byl doslova fyzickým napadením a neměl už se sportem nic společného.
    Brutální útok s krvavým zraněním na Ondru Koláře, to je ještě daleko horší věc a dokresluje to i škodolibý úsměv toho modrého útočícího šílence těsně po tomto zákroku......
    A v této atmosféře měl stát Ondra Kúdela v klidu a smát se u "lajny"???
    Jo, teď je celý antirasistický blok proti Slávii, ale to vydržíme....... vydržíme, protože Slavia nic neprovedla.
    Presumce neviny do skutečného prokázání zavinění je platná a zakotvená jak v římském, tak i angloamerickém právním řádu. A pokud jsou jakékoliv pochybnosti!!!!, tak se rozhoduje vždy ve prospěch obviněného.
    Navíc je zde i posouzení všech skutků, které se opravdu staly.
    Takže brutální hra Skotů za hranicí jakéhokoliv respektu k soupeři včetně těžkého zranění a napadení ležícího hráče, včetně dalších 8 hrubých zákroků -- prokázáno a stalo se.
    Napadení hráče v útrobách stadionu za přítomnosti zástupců UEFA --- stalo se
    Údajná rasistická urážka -- není prokázána, je možné vzít v potaz, že Kúdela se přiznal k tomu, že řekl Kamarovi, že je to "zasraný chlap" a to lze brát pak jako dokázané.
    Každý soud a nebo orgány, které jsou zmocněny rozhodovat v dané věci, musí rozhodovat ve věci tak, aby byla dodržena i proporcionalita prokázaných či neprokázaných skutků a ty musí ve svém rozhodnutí odůvodnit. Musí.
    Každý z nás na to máte názor a ten já budu respektovat.
    Přesto jsem se musel trochu pousmát debatě v TIKI TAKA.
    Očekával jsem "umírněný" postoj Šmicera a také daleko ostřejší postoj Petra Švancary, který se Kúdely jednoznačně zastal.
    Daleko nejprázdnější fráze vypustil Dejdar.....
    Šmicer si navíc sám naběhl na vidle, když nejprve kritizuje Kúdelu, že i v tak vypjaté situaci, kdy do jeho spoluhráče kopou, měl být v klidu. A když mu té Švancara oponuje, byť trochu nešikovně, tak na něho začne Šmicer křičet, že je Švancara blázen. To jen dokresluje, proč si přeji mít za předsedu FAČR pana Fouska.
    Směrem k reprezentaci se mi mi nejvíce líbila poznámka Petra Rady o tom, že reprezentovat republiku je pro fotbalistu ten největší dar a ten se neodmítá. Ano je to kritika na pana Hložka. Hložek hrál celé utkání proti Českým Budějovicím a také zápas proti Baníku. Kydy o rozehranosti či tak něco, to jsou pouze klubové zájmy a na to přesně pan Rada mířil a za to si ho vážím.
    Slavia odehrála od začátku jara 17 zápasů včetně "Lestru" i Skotů. V podstatě jede skoro!! pořád systém 2 zápasy za týden. Má 15 kluků v reprezentačních celcích, jede dále v evropském poháru. Má spoustu zraněných a dovolila se informovat e mailem, jaká je možnost odložení derby. Výsledek se dal očekávat.
    Jenomže jak je vidět, karma je zdarma a taky je vidět, kdo jak se chová.....
    Smekám před našimi kluky, trenéry a Jaroslavem Tvrdíkem svou šedivou hlavu a jsem rád, že fandím tomuto klubu s červenobílou barvou. Vždycky jsem s Vámi kluci slávističtí:-))
    A ještě dodám parafrázi z filmu Pelíšky, který mám moc a moc rád.
    "Antislávisti všech zemí, vyližte si pr..del"
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      mig52     před 4 lety 24.03.2021 09:41 |  
      5 4

      Sokrate, zdravím s potěšením, že ses tak správně rozjel. Příspěvek se mi mooooc líbí, i to válečné připomenutí. Já bych ještě přidal rok 1938... No a za ten závěr ti dávám zlatou olympijskou, byť to nemohlo být v latině s překladem.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 10:39 |  
        4 2

        1938 - přesně to mě v minulých dnech taky napadlo. Ještě tady ustoupíme "progresivistům" a tady a ještě kousek, ať hlavně nekřičí, a zase ustoupíme, i když je to blbost, hlavně ať je klid, a ještě ustoupíme a znova a bum jednoho dne už nebude ustupovat kam...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      rakusan     před 4 lety 24.03.2021 10:28 |  
      3 1

      Tady skutečně není co dodat, napsáno brilantně, věcně a nakonec optimisticky. Zdravím z Brd.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      houston (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 12:32 |  
      5 3

      Už jenom opakuju to, co jsem měl k bývalému slávistovi a v současnosti ze strachu, co tomu řeknou v Liverpoolu, předposranému Šmicrovi za poznámku včera. Ani já si nepřeju jeho pozici v čele fotbalové asociace a už vůbec ne oblečeného v dresu našeho klubu ! Ať si vyžehlí ten jeho svatej rudej dres a jde si vyměňovat ty přiblblý kecy s Gerardem, kámošem největším, který posílal na naše kluky jím instruované vrahy bez mozků ! Jinak by se jich nezastával a ještě byl na ně hrd. A stejně měli prd. A to taky přeju našemu bejvalýmu fotbalistovi, jehož jméno už ani nechci psát a vyslovovat. Sokrate, zdar.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      popin     před 4 lety 24.03.2021 15:33 |  
      7 0

      S větším odstupem od zápasu ve Skotsku se stále více kloním k názoru, že ten závěr zápasu mohl být připravený plán "C" (a to nechci konspirovat) - plán "B" je když nám to nepůjde, pořádně jim nakopeme a uvidí se, plán "C" když už to výsledkově bude v hajzlu, vytáhnem provokace a rasizmus.
      Ad B - po 1. gólu začalo přituhovat, fauly ostřejší, v kabině asi důraz na ještě větší prasárny a vyvrcholením byl nástup nabušeného řízka se staženými stulpnami a jeho likvidace Koláře. Noha podrážkou napřed ve výšce skoro 2 metry s rozeběhem proti brankáři je zcela vědomé ohrožení zdraví (možná i úmysl). Pokračovalo to šlapákem pod koleno Masopusta (bohu dík bez následků) s 2. červenou.
      Pak už následoval plán "C" (věděli, že 3 góly v 9 nedají). Kúdela měl ruku u pusy, takže nikdo nikdy nezjistí, co řekl. Ale hodně by mě zajímalo, co na sebe pokřikovali s Kamarou před tím nad ležícím Kuchtou, na pusy jim je vidět, odborník by to asi rozšifroval. Fin (:-)) ho musel něčím vyprovokovat, takový kliďas jako Kúdela by takhle nevyjel.
      Můj názor - když předtím dva pitomci kopou do ležícího protihráče a třetí to nějak komentuje, chovají se hůř jak zvířata - pak někoho nazvat zasranou opicí je jaksi přiměřené.
      Bohužel doplácíme na to, veřejné mínění a média v tom zvráceném (hlavně západním) světě se přikloní k černouškovi, který si postěžuje, že mu někdo řekl černoušku a udělají z toho monstrproces. To si Kúdela určitě neuvědomil (a asi většina z nás), nejsme na to připraveni a vůbec by nás takové svinstvo nenapadlo (to mimochodem správně řekl Šmicer, který to prostředí zná líp - a to se ho nezastávám).
      Moc hezky to taky řekl Topolánek - oni na nás pohlížejí jako na nějaké divochy z východních plání, kteří na malých koních jim přijeli vyplenit jejich svatostánky. To je bohužel realita.
      Chápu, že všichni z realizáku teď mají bobříka mlčení, ale dost by mě zajímal obsah rozhovoru Gerrarda s Radkem Černým před tunelem (Gerrard už bez kabátu, JiT pouze přihlížel - jeho angličtina asi není na té úrovni jako Černého). Trvalo to dost dlouho, RČ byl na závěr trochu vytočený. No uvidíme co bude dál.

  23. Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

    Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 11:28 |  
    6 0

    "Dovedu si představit situaci, kdy náš hráč po úderu do obličeje vyplivl krev a vzápětí byl obviněn, že si rasisticky uplivl před nějakým Afroafričanem. "
    "Tak mě napadá: není rasistický už sám název Slavia, když připomíná slovo "slave", tedy otrok? "

    • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

      verpánek     před 4 lety 24.03.2021 12:19 |  
      0 0

      Tak historicky označení pro Slovany jako Slav (anglicky) či Slawe (německy) vzniklo ze slova otrok (slave anglicky, Sklave německy) v době, kdy byli Slované zotročování. A ke slovanství se Slavia hlásila, takže vazba na "slave" tam je, ale v jiné podobě. Ale třeba "Němec" je odvozeno od slova "němej", takže v tomhle taky svatí nejsme.

      • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

        Jachym     před 4 lety 24.03.2021 12:46 |  
        0 0

        Ano, ale v tom případě je pejorativně vnímané označení "skopčáci" v podstatě nevinné, protože má geografické konotace (označuje obyvatelstvo žijící v příhraničních v horských oblastech), a neoznačuje nějaký společenský nebo povahový rys nebo předsudek:-)

        • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

          wimpy     před 4 lety 24.03.2021 12:49 |  
          0 0

          Mně se líbí, jak těm pojmenováním dáváme automaticky pejorativní podtext, ačkoli tam původně patrně vůbec nebyl. Vždyť i mnohem později příjmení vznikala pojmenováním konkrétního člověka podle nějakého určitého rysu a nikoli úmyslem ho urazit.

          • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

            kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 13:37 |  
            0 0

            Toho jsem se u svého příjmení vždycky trochu bál :-)

            • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

              Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 15:01 |  
              0 0

              Jandourek (je li to tvé příjmení) je zdrobnělinou původního příjmení Janda a to je zase odvozeno z křestního jména Jan.

              • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 15:16 |  
                0 0

                je tam háček.... nad D...

                • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 15:43 |  
                  0 0

                  Jandouřek???? :-))))
                  S úctou
                  Sokrates55

                  • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 15:50 |  
                    0 0

                    Ale no tak ... nad "D"... jedné konkrétní "přezdívky" jsem se jako kluk těžko zbavoval... :-)

                    • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 15:52 |  
                      0 0

                      Kájo, to měl být vtip.....
                      Já vím, kde ten háček má být. Jen jsem Tě chtěl rozesmát, aby Ti přibyli ty destičky..... :-)).
                      Sokrates55

                      • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 16:00 |  
                        1 0

                        Tak to potom ano... řek by ještě šel....

                        V mé oblíbené literatuře se jednou objevila postava, kterou oslovovali: "Jeden-muži-kbelíku"... na dotaz, co to je za jméno, bylo vysvětleno, že to je trochu zkratka.... že v jejich kultuře se člověk jmenuje podle toho, co viděla matka, jako první, když po porodu vykoukla ze stanu... no a celé jméno toho muže tedy bylo: "jeden muž vylévající kbelík vody na dva psy"... Hrdina muže politoval, že tedy měl smůlu, ale ten se jenom smál... že je na tom ještě dobře, že podstatně hůře dopadl jeho bratr - dvojče, který se narodil o minutu dřív..... To samozřejmě tázajícího zajímalo: "Když to bylo o minutu dřív, tak se může jmenovat jak? Dva rvoucí se psi?" ... a další záchvat smíchu: "Kamaráde, ten by obětoval svou pravou ruku, aby se mohl jmenovat dva RVOUCÍ se psi..." :-)

                        Takže já jsem na tom ještě královsky... :-D

                        • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                          Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 16:40 |  
                          0 0

                          Honza Kantůrek, co Zeměplochu překládal, byl dlouhá léta můj kamarád. Byl to naprosto úžasnej chlap. Miloval rum a byl silnej kuřák, po mrtvici už ale ani jedno nesměl, jenom na Fesťáku v Chotěboři mu kluci pořadatelský vždycky večer donesli panáka a jedno cígo...

                          • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                            kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 16:46 |  
                            0 0

                            Jako geniální.... autor - i překlad... do toho jsem se úplně zbláznil... :-)

                • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                  Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 15:50 |  
                  0 0

                  Jednoho Janďourka jsem znal jako kluk. Nebudu opakovat, co jsme na něj pokřikovali :-)

                  • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 15:52 |  
                    0 0

                    To je možná důvod, proč mě jenom tak nějaká nadávka nevytočí a nechápu, že někoho jiného ano .... kdybych tohle jako kluk nedokázal skousnout a otočit v legraci, tak nedělám nic jiného, že se urážím, nebo peru.... to podle fyzické zdatnosti pokřikujícího... :-)

                    • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                      wimpy     před 4 lety 24.03.2021 15:58 |  
                      0 0

                      To je jasný, při fotbale musíš hrát zanďoura. :-)

                      • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 16:09 |  
                        0 0

                        A to si nepřej slyšet, co nastalo, když mi u tabule profesor na Mechaniku zadával příklad stylem: "tady máme nějaký plech a chceme do něj vystřihovat ďourky...."

                        • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                          wimpy     před 4 lety 24.03.2021 16:13 |  
                          1 0

                          Na každý jméno se něco najde. Tenhle mám rád:

                          Na buzerplace je nastoupená jednotka a před ní si vykračuje její velitel. A povídá: "Vojáci, budu říkat písmenka abecedy od A do Z a kdo má jméno začínající na to dané písmeno, vystoupí a představí se. Tak začínám: A", vystoupí jeden voják a říká " Vojín Adam." Velitel říká: "Jsem rád vojáci, že jste to pochopili." Takhle dojde ke K. Vystoupí jeden voják a říká: "Vojín Konývka." Velitel se začne smát, až se chytá za břicho a Konývka se ptá: "Veliteli, mám dotaz, proč se tak smějete?" Velitel: "Víte Konývka, když jsem byl malý, znal jsem takovou říkanku, konývka konývka, vystydne ti polívka, chápete?" Konývka se urazí a odpochoduje zpět do tvaru. Velitel předříkává abecedu a dojde až k Z. A povídá: "Je tu někdo od Z? Ne? Tak já se vám představím, jsem váš velitel, poručík Zelený." Najednou se Konývka začne strašně smát až smíchy brečí a velitel se Konývky zeptá: "Konývka, je tu něco k smíchu?" Konývka na to: "Veliteli, já když byl malý, tak jsem znal taky jednu říkanku." Velitel: "Tak sem s ní, sem s ní, ať se taky zasmějěme". Konývka:" Zelený, Zelený, ty idiote jeden."

                    • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                      Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 15:58 |  
                      0 0

                      Mimochodem mnohem později jsem se dozvěděl, že jako dospělý si nechal úředně odmazat háček. A od té doby začali tu dětskou říkanku používat i jeho kolegové v práci...

                      • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 24.03.2021 16:07 |  
                        0 0

                        Tak to by mě ani nenapadlo... já si to "ď" naopak - užívám... většinou se otáčím na každé oslovení, kde je tahle hláska :-)

      • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

        Sherudan     před 4 lety 24.03.2021 14:58 |  
        0 0

        Dovolím si tě poopravit. Pokud vím, je to přesně naopak - slovo "slave" má základ v tom, že velká část otroků v ranném středověku v západní Evropě byli Slované.

    • Re: Dvě hlášky z diskuse na Neviditelném psovi

      Dobi     před 4 lety 25.03.2021 05:29 |  
      0 0

      Já jako správný jugofil, slavjanofil, ale také z 1/8 Sas nemohu nereagovat, Už jsem dost starý a mimo jiné jsem byl 1968 v Praze s davy Čechoslováků vítat osobu J.B, Tita. A kolikrát jen zazněla slovanská a tehdy i jugoslávská a polská hymna HEJ SLOVANÉ!!!!! Byl krvavý rozpad Jugoslávie jen dán jakousi prý nesvorností??? Kdo se zasloužil o rozpad Československa? Kosovo!!!! A co třeba takoví Čečenci ve slovanském Rusku?????Je to vše samo od sebe?? Náhoda?

  24. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Eskaes     před 4 lety 24.03.2021 13:10 |  
    3 0

    Ještě mě zaujala ta story o knihách Gerrarda, co zazněla v podcastu Angličan (po 33. minutě). Kdo neslyšel, někteří Slávisté z týmu si prý pořídili kniho o Gerrardovi a požadovali ho o podpis, ale on odmítl. To je divné a naznačuje, že tam něco muselo být špatně už v té chvíli. Neříká se tam ale, kdy se to přesně mělo stát.

    Každopádně další lekce, nezvyšovat soupeři arogantní "sebevědomí" žádostí o autogram. :-)

  25. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Lunaris     před 4 lety 24.03.2021 16:06 |  
    5 7

    Jo hoši, sice se tady spousta z vás pobuřuje, že nás britská média a fanoušci berou jako východní ksindl, ale u nás se přece děje úplně to samé, akorát je to posunuté o pár tisícovek kilometrů na východ.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      wimpy     před 4 lety 24.03.2021 16:09 |  
      4 0

      Trochu to překrucuješ, kdybys řekl lidi, celkem bych souhlasil, ale fakt média?

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        Lunaris     před 4 lety 24.03.2021 16:20 |  
        4 7

        Média samozřejmě taky. Nebo máš pocit, že Mádl, Slonková nebo Fendrych nesledují žádnou vlastní agendu? Co článek, to antičína nebo antirusko.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

          wimpy     před 4 lety 24.03.2021 16:21 |  
          6 0

          Ovšem pouze na bázi politických systémů. Ne, že bych jejich články nějak hltal, ale nevybavuji si nějaké ponižování kultury a obyvatelstva.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

            Dobi     před 4 lety 25.03.2021 05:16 |  
            5 1

            Tak. A teď do mě! Dobří i špatní lidé jsou jak na západ od Chebu, tak na východ od Humenného! Dokud jsem měl dost sil i peněz, hodně jsem se Slavií cestoval a i organizačně a jazykové pomáhal... Třeba jsem měl štěstí. Báječní lidé byli třeba v Luzernu, Freiburgu, Nice... Ale teď MĚ KAMENUJTE: Hrozně rád vzpomínám na RUSKOJAZYČNÝ ukrajinský Doněck!!! V hotelu, v restauraci, na cestovce, ve městě!!!! Slavia tam nádherným gólem Ulicha vyhrála, že to pak i takticky v Praze za Jarolíma podělala, je jiná věc! Za už dlouhá léta života jsem poznal - ne střelka kompasu, ALE LIDI!!!! Takže se spolehněte, že mě ve skotské sukni nepotkáte a dudy? Jen ty CHODSKÉ!!!!!

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

              wimpy     před 4 lety 25.03.2021 08:41 |  
              4 0

              Kdo na východě někdy byl, musí přiznat, že většina lidí, které tam potkáš, jsou lidé se srdcem na dlani. Ovšem už to nemusí platit, když máš na sobě insignie klubu. Třeba kluci, co byli v Kyjevě, by mi nám asi dali. :-)
              Fakt je, že třeba ruská duše je do široka otevřená, což ovšem neznamená, že by ses chtěl dostat do soukolí jejich represivních orgánů, a to v jakékoli době. Problémy s policií bych měl na každý pád radši třeba v Německu.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                Qope     před 4 lety 25.03.2021 08:47 |  
                0 0

                Na blba narazíš všude - na sever od nás, na jih od nás, na východ i západ ... a i u nás jich máme dost. Což ovšem platí naopak i dobrých lidech ... Dobi to píše dobře ...

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                  Dobi     před 4 lety 25.03.2021 19:26 |  
                  3 0

                  ¨Děkuji oběma - i Wimpymu za uznání. Vím, že odění do klubových barev asi všude trošinku i více rizikem. Ale já jsem mluvil o CELKOVÉM dojmu. Mám kořeny na Severu. Příbuzní zažili Mnichov, ale ne všichni lidičky byli zarytí henleinovci... Poprvé na západě Německy jsem byl ve Freiburgu. Krásné městečko, krásné okolí. A před zápasem zazněla hymna a promítali její text - žádné über alles - nade vše, ale takový Kde domov můj! Velkou výjimkou byl Kaiserslautern, kde vše korunoval ex-sparťan Lokvenc, který po svém vítězném gólu se šel vysmívat našemu kotlíku! Dnes je 1.FCK na chvostu III.ligy a já mu to přeji. Dostal jsem kartičku do tiskového střediska a netušili, že tam jsem a rozumím. Čekal je zápas v Chotěbuzi.... Tolik urážek všeho slovanského jsem slyšel málokdy...No, snad ten sestup do IV.ligy vyjde!!!! To jsou para-Doksy!!!!

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                    Qope     před 4 lety 25.03.2021 19:34 |  
                    0 0

                    Zajímavá vzpomínka, díky za ní :-)

                  • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                    wimpy     před 4 lety 25.03.2021 21:27 |  
                    0 0

                    Zase tam léta válel Pavel Kuka.

                    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                      Dobi     před 4 lety 26.03.2021 15:35 |  
                      0 0

                      No jo. Vůbec jsem si to neuvědomil... Ake na rzdíl od toho Hradečáka byl slušný. Já mám ten Kaiserslautern jel poprvé 1990 do Paříže, kam jsem se celá léta těšil. Z Německa jsem znal vlastně jen NDR. Ale tam v tom Lauternu mě vyděsilo asi 7 km plotu amerických kasáren. Bylo to ještě za ranního šera a aspoň na mě to působilo strašně tísnivě....

                      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                        wimpy     před 4 lety 26.03.2021 15:39 |  
                        0 0

                        Léta byl kvůli němu Kaiserslautern můj nejoblíbenější německej klub. Ale osobní zkušenost nemám a Šoula to pak zazdil úplně. :-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                japoko     před 4 lety 25.03.2021 08:52 |  
                0 5

                Panebože...!

                • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                  wimpy     před 4 lety 25.03.2021 08:55 |  
                  4 0

                  Říkej mi radši Wimpy. ;-)

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                Dobi     před 4 lety 25.03.2021 21:25 |  
                0 0

                No, já se vrátím zase do Doněcku. Tam nás všichni varovali, že když tam budeme NĚKDY hrát a pojedeme tam, tak poznáme, že jsou tam.... JINÍ....

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

              o5aradecek     před 4 lety 25.03.2021 19:25 |  
              0 0

              Jen to bylo za Cipra, ne za Jarolíma.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

                Dobi     před 4 lety 25.03.2021 21:21 |  
                0 0

                Díky za připomenutí. Nějak jsem si to už ve stárnoucí kebuli poplet- Tiraspol byl za KJ a "zazářil" Tafat. Tady to podělal blonďatý Koller v závěru pár let předtím... Ale obě vyřazení naprosto zbytečná

  26. Smicer

    pevek     před 4 lety 24.03.2021 21:14 |  
    3 14

    Me se uplne nezda jak se tu opakovane nadava Smicerovi. Podle me bychom ho za jeho vystoupeni v Tiki-Taka meli pozlatit. Narozdil od emotivnich vystupu Svancary a dalsich si mohl vsadit na to, ze jeho nazor nekoho bude zajimat i vne Ceske republiky. Kdyby se nejak ostre postavil za Kudelu, proti Kamarovi atd., tak by v podstate dal za pravdu te smrsti, ktera ted na britskych ostrovech jede. Misto toho mluvil rozumne, vecne opatrne. Jestli nase vedeni ted nastolilo taktiku, ze vec predalo pravnikum a ti budou hledat podklady a dukazy v nas prospech. Rangers v tomhle sporu vyhrali prvni kolo, ve kterem ovladli emoce, bulvar a socialni site. Stejnym zpusobem se jim neni mozne vyrovnat. Ale je mozne do druhe a zaverecne kolo vyhrat na zaklade predlozeni faktu. A na predlozeni faktu je potreba klid, je potreba, aby se to vsechno usadilo. I proto oficialni stranka ted vsechny uklidnovala a rekl bych, ze i proto mluvil Smicer tak, jak mluvil. Ti lide, kteri nejsou fanousci rangers (jejichz uroven nejlepe vyjadruje to, ze jsou schopni v jedne vete rict, ze jsme rasisticky klub a zaroven rict, ze jsme cikani z vychodni Evropy) a chytli se na tu masaz o zlych rasistech si pri jeho slovech reknou: pockat, pockat, vzdyt ten chlap vubec nemluvi jako nejaky blazen, naopak rika, ze se ty veci musi prokazat a je dost opatrny. To asi nemusi byt tak, jak nam kluci z Glasgow naznacuji. A pak uz muze prijit jenom advokatni kancelar, otevrit si kufrik jako ve filmu a rict. Nase dukazy jsou za a, za b, za c. Kouknete se na to. Kdyby panovala vrava jaka byla jeste o vikendu, stejne by je nikdo neposlouchal.
    A ted si predstavte, kdyby ten Smicer treba s tim Svancarou souhlasil. Svancara tam mele nejaky nesmysly o tom, ze za chvili nebude moc nosit ani cernou kosili a vedle nej by sedel Smicer a ani nezvysil hlas. Uplne vidim, jak to nekdo vyrizne, da k tomu titulky a rekne: Podivejte se na nej, na viteze ligy mistru. Je to rasista jako vsichni Cesi. Proto se Smica musel ozvat. Co rika Svancara je vsem uplne jedno, protoze jeho Mercedes nikdy poradne z garaze nevyjel. Ze se nas zastava, je pekne, ale to, co dela Smicer se nam v tuhle chvili v te karetni hre hodi zatracene vic.
    Jestlize se tvarime, ze nejsme rasisti, tak je nejvetsi blbost jit nekomu rovnou dokazovat, ze jsme. Jako to by se ta replika o cerne kosili dala klidne vylozit.
    I ja si myslim, ze treba ke Goldsonovi byl Smicer az moc diplomaticky. Ale jestli je to priprava na nas finalni smec, tak at to vezme cert. Zatimco Svancarovo mysleni obcas nemysli na zbytek souveti, Smicer podle me vidi za dva rohy. Jasne. Ja jsem fanousek a jeste stale mam pocit, ze nejlepsi by bylo zapalit ibrox ze vsech stran, aby nikdo neutekl. Ale pokud tuhle bitvu chceme vyhrat (a ze to bude sakra tezky), tak asi neni nejrozumejsi pozadovat moje stanovisko od vsech okolo nebo to nekde vyrvavat.
    Jestli mi neco hodne vadi, tak je to to, ze ti reznici jsou schopni rozlozit nas slavisty natolik, ze se tu rve o tom, ze by Smicer uz nikdy nemel na sebe vzit slavisticky dres a jiny podobny nesmysly. Me kdyby se zastal Repka, tak bych se zamyslel, jestli nedelam neco spatne a to i presto, ze mel asi v tomhle konkretne pravdu. Smicer je pro me esence toho, co je Slavia a Repka at si resi svoji spartanskou krev a kriminalni zalezitosti.
    Jestli by byl Smicer dobry predseda FACRu nevim. Rekl bych, ze je na to asi moc pohodar. Me se libi, co dela ted. Jako ambasador Liverpoolu je placeny, ale nam dela ambasadora podle me z cireho srdce.

    • Re: Smicer

      Dobi     před 4 lety 25.03.2021 05:00 |  
      0 0

      řátele! Je to názor a jako každý slušný názor aspoň ZDE mezi námi BY MĚL BÝT RESPEKTOVÁN A VÉST K ZAMYŠLENÍ... Slavia je kusem českých a československých ději! Ocenil jsem třeba na webech, kolik ROZUMNÝCH sparťanů se za Slavii postavilo. Dlouho jsem si myslel, že bezmozky jsou pouze růztní Trexleři, Hovorkové apod. Ale to, co jakási část jakéhosi "zdravého jádra" způsobila, vyvolává domněnku, zda třeba není cílená a řízzená provokace! Znal jsem třeb (žel dříve) TAKÉ perfektní Romy, na stará kolena chodím na fráninu a doslova milujeme (když jsme mohli chodit do školy) našeho profesora. Pochází z Čaadu, jak řekl kolega, je černý jak Schuhwichs) , ale má 2 VŠ a znám jen málo tak vtipných inteligentních lidí! Ale také občas zavítám do Mostu či Předlic, zamiloval jsem si Paříž, ale... BEJVÁVALO!!! Kde je chyba? V nás, kteří třeba hájíme far-play na hřišti nebo u těch, kteří na slovo poslouchají sadstického, nenávstného trenéíra Rangers???? K tomu ten nešťastný CoVid.... Aaach jo!

    • Re: Smicer

      mig52     před 4 lety 25.03.2021 06:41 |  
      5 4

      Smicrovi tu téměř nikdo nenadává. Nemohl slyšet, co Kudy řekl a víc než podporu pro kolegu z klubu z něj lezly spekulace cobykdyby. Když řeknu, že nechci takového předsedu FAČRu a přestal být pro mne legendou, tak to není, příteli nadávání. Nechci po něm, aby lhal, ale servilita z něj směrem k té bývalé pseudostar stříkala do všech světových stran. Přečti si, jak se vyjadřují anglánská média, spoluhráči toho spratka, slyšeli takové hovno, jako tady my všichni, ale dají mu podporu, a šmicr našemu klukovi nakopal prdel na základě toho, že u nich to tak chodí. Spoustu z nás to nazajímá, to ať si vyřeší sami. Jejich předkové si navozili na práci z různých oblastí světa černochy, indiány a já nevím, koho ještě, nedělali z nich otroky a my máme být posraní a poslušní z toho, že oni to bahno a hovxa teď velkoryse řeší, což kvituji, ale po nás vyžadují vojenskou disciplínu, jak se musíme chovat? To neni nový, moderní odrůda kolonialismu či rasismu vůči nám ??? Si kdejaký černoch otevře svojí nevymáchanou lživou hubu a my si máme nasrat do kalhot, že budeme za rasisty? Za mne ne, kámo, tudy cesta nevede. Vím, žes to netvrdil, píšu to v kontextu se šmicrem, který si před skotoanglány do kalhot nasral a ještě seřval kolegu a nasypal sůl do očí Kudymu. A že by nějak zdůraznil skvělý postup Slavie jsem také nezaznamenal. Já rvát jeho portrét ze zdi trhat nepůjdu, když to slávistické obci nevadí, ať tam visí. V mém srdci jako legenda skončil. Legenda totiž kromě sportovních zápisů má mít po kariéře i ty společenské a ty šmicr,dle mne, nemá a brankami za staříky Liverpoolu, golfholí či tenisraketou si je nezíská.

      • Re: Smicer

        mig52     před 4 lety 25.03.2021 06:48 |  
        4 2

        A nevím, cos dokázal ve fotbale ty, ale tím meďourem jsi k Švancarovi moc úcty nevyjádřil. Měl kariéru jakou měl, já bych takovou chtěl, ale nebyl jsem tak dobrý, no možná tys byl lepší než Švanci, tak proč úctu,že?

        • Re: Smicer

          pevek     před 4 lety 25.03.2021 21:36 |  
          1 0

          sorry. to jsem se nechal trochu unest a vyznelo to neuctive. Jeho kariera byla celkem v poradku, ja jsem tim myslel hlavne, ze se nevydala z garaze mimo zemi puvodu a tudiz je kazdemu za Rozvadovem jedno, co rika, coz je rozdil od Smicera. Nemyslim si, ze bych musel hned vyhrat ligu mistru, abych mohl komentovat vykony fotbalistu, protoze to by je nemohl komentovat nikdo. Ke svemu stesti jsem relativne brzo prisel na to, ze fotbalem diru do sveta neudelam a nastesti jsem si nasel obor, ve kterem prosperuji. A Svancarovu karieru bych si rozhodne nepral, na jeho miste by me zralo, ze jsem se neprosadil ve Slavii. Kdybych hral vrcholovy fotbal, zajimalo by me jenom hrat za Slavii :-)

    • Re: Smicer

      kjandourek (admin)     před 4 lety 25.03.2021 08:17 |  
      7 1

      Ta poslední věta je bohužel dost pravdivá....

      tady jsou dvě roviny: Jasně - diplomat, počkáme na vyšetřování, bez důkazů nelze... dobře - politická mluva....

      Ale Vláďa se chystá kandidovat na předsedu FAČR...

      vnímal jsme ho jako dobrého protivníka k Poborskému, o němž si myslím, že je nastrčený od Berbrovců.... teď už ne... Tam musí být člověk, co za český fotbal bude na všech frontách bojovat. Co se nebude bát střetu ani s bývalým spoluhráčem....

      A co vidím na soc. sítích, má to tak polovina lidí - na Twitteru se lidi dělí na "team Smicer" a "team Svanci"... já vím, jsou to fanoušci, ale podobné rozdělení může panovat i mezi delegáty, kteří budou volit...

      Co jsem Vláďovi vyčítal jsme už tu psal, konkrétně z vystoupení v Tiky-taka bych vypíchnul pár věcí:

      1. Já osobně Ondru Kúdelu neznám - tváří v tvář jsme se s ním potkal jenom když jsem se dostal blízko na děkovačce. Ale dle rozhovorů s médii a videí, která postuje SKS z tréninků a tak bych dokázal s klidným svědomím říct: "Nevěřím tomu, že tenhle člověk šel k soupeři s tím, že ho urazí rasisticky." A myslel bych to naprosto vážně - jsem ochoten připustit, že ten Fin čekal rasismus a vůbec přesně nerozuměl tomu, co mu Ondra říká, takže svým způsobem "nelže", ale klidně bych na kameru i pro anglicky mluvící média zdůraznil, že "rasismu z úst OK nevěřím"....
      Proč tohle neřekne Vláďa, jehož slovo by mělo milionkrát větší váhu, než moje? Ještě navíc zvednuté o to, že on má přístup do kabiny, s klukama si zatrénoval... věta "Věřím Kúdelovi, že nic rasistického neřekl" by od něj měla váhu... on to místo toho okecává, že to vědí jenom oni dva a maximálně připouští, že mu to k Ondrovi nesedí....

      2. řeči, že to ve Skotsku vždycky bolelo... to mě nadzvihlo ze židle... To je taková bagatelizace, jako že "co čekali?" pravidla jsou snad jenom jedna, ne? .... To je to samé, co tvrdil Rada - jenomže oni mluvili o skotském nároďáku a PR o roce 1981, kdy za tým z nějaké země mohli nastoupit maximálně dva, nebo tři cizinci... Skotská tvrdost a houževnatost se sice všude skloňuje, ale tuhle hru naordinoval Angličan a největší surovci byli Angličan, Fin, Kolumbijec, Do Kuchty kopal reprezentant JAR... a jedinej Patterson je opravdu Skot... Tenhle argument pro odlehčení brutální hry prostě vůbec neměl zaznít....

      3. Servilita k Gerrardovi - zase hlášky, že každý trenér řekne, že mají hrát důrazně a tvrdě... že to je prostě normální... Že nevěří tomu, že by hráče nabádal ke zranění soupeře... Proč takhle Rangers nehráli v jiných zápasech EL? Proč byl následný zápas s Celtikem víceméně selankou? Do tohoto zápasu nedostali v EL jedinou červenou kartu... Opravdu to bylo jenom tím, že dosud ani jednou neprohrávali? No pokud ano, tak je v tom týmu něco špatně....
      Navíc jestli se prokáže, že likvidace Koláře byla opravdu cílená (třeba jsme opravdu vyšťourali nějaký záběr, ze kterého lze odezírat poslední pokyny gerrarda směrem k tomu střídajícímu a tam něco ve stylu: na lavičce mají jenom juniora, prostě ho dostaň ze hry)... tak se to obrátí úplně proti Vláďovi...

      4. Goldson - sám jsi napsal, že byl příliš diplomatický.... Podle mého názoru na přímou otázku vůbec neodpověděl a začal mluvit o něčem jiném... Dotaz byl, zda je normální na hřišti cítit chuť někomu ublížit - lhostejno komu, prostě "někoho" zranit - a ještě se s tím po zápase svěřit novinářům... a Vláďa začal odpovídat, že občas jsou mezi dvěma hráči nevyřešené spory z minula... a že vždycky takového hráče vzal s balónem - prostě "ptejte se mě na co chcete, já na co chci odpovím..." ... Opět zbytečná bagatelizace něčeho, co mělo být ostře odsouzeno...


      Komentář byl uživatelem upraven (25.03.2021 08:21) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Smicer

        mig52     před 4 lety 25.03.2021 14:15 |  
        5 4

        Karle, popsal jsi to suprově .Já bych vypíchl tu myšlenku, že šmicr absolutně nedal najevo,že za Kudym stojí. Kapitán finského nároďáku s vazbou na Česko přes tuto skutečnost řekl, že za camarou stojí, přestože ví o kauze kulové, zápas možná ani neviděl, jistě si uvědomuje, že se jedná o tvrzení proti tvrzení, ale spoluhráče podpoří z principu, protože je to spoluhráč z nároďáku. U nás se Kudymu mohlo o podpoře ze strany šmicra jen zdát. On se ješitec cítí spoluhráčem gerrarda, potřebuje pozvánky do Anglie na radovánky, tož tak.... Ne v dobách dařby, ale v těch zlých se ukazují charaktery a u mne se šmicr vybarvil do chameleona. U mne jako legenda skončil, byť si uvědomuji, že nějakého miga má na háku. Ale věřím, že takových je nás víc o to už možná bude mít jistou váhu. Budou mne do budoucnosti zajímat 2 věci. Jednak, jak se k tomu postaví fans prostřednictvím TS. Druhak, jak se servil bude tvářit a cítit ve VIPce. No já bych tam nepáchl neb bych cítil, že sakra páchnu, ale ládík je pohodář, takže je třeba splachovací.

    • Re: Smicer

      Jachym     před 4 lety 25.03.2021 10:23 |  
      10 4

      Zcela upřímně, dost jsi mě pobavil. Prezentuješ to skoro tak, jako kdyby Šmicer byl vědomou součástí nějaké strategie Slavie, na které se snad dokonce domluvil s jejím vedením, aby z toho klub vyšel co nejlíp. Já v tom tedy nějaké vědomé stavění se za klub a Kúdelu vůbec neviděl. Naopak snaha, aby si Šmíca nezavřel cestu na exhibice a golfová party v Anglii, z toho pro mě čouhala jak sláma z bot...

      • Re: Smicer

        pevek     před 4 lety 25.03.2021 21:42 |  
        2 0

        Me by teda neprislo az tak nepravdepodobne, kdyby se Smicer s nasim vedenim domluvil. Ale i kdyby ne, tak si spocita jedna a jedna a vi, ze se na jeho vyjadreni ceka a ze to urcite nekdo prelozi. Jestlize to nase vedeni komunikuje zpusobem, ze 1) nejsme zadni rasisti 2) chceme, aby to vysetrila UEFA a policie a do te doby nic nekomentujeme, tak se jeho vystoupeni hodilo vic, nez kdyby mluvil jako Svancara. Krom toho tam jako Svancara mluvil uz Svancara. Nevim, proc si vsichni ujizdite na tom golfu, ale ja bych treba ted s Gerrardem na zadny golf byt Smicerem ani chut nemel. Pokud bych ho nechtel pretahnout zeleznou holi

  27. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    kapitan.pisoar     před 4 lety 24.03.2021 23:50 |  
    9 3

    S tou červenou pro Simu jste se tam asi všichni zbláznili, ne? Oba tam šli na dlouou nohu navíc mimo vápno, jasná ŽLUTÁ, nic víc nic míň... Kdyby se za každý šlapák dávala redka, tak by za ligové kolo ani jeden tým nedohrál v 11...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 24.03.2021 23:56 |  
      5 2

      Přesně tak, brankář je chráněný jen ve vápně, mimo je braný jako normální hráč, takže maximálně žlutá ...

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

        Dobi     před 4 lety 25.03.2021 04:41 |  
        3 2

        Tak to mě HNED napadlo taky! BYLO TO PŘECE MIMO "VÁPNO" Ale opěr jdeme do hisoie nebo bohatých českých rčení (který národ má tak rozšířené záběry jako ten náš??? Někdy všelijaké, ale dějinami tak zkoušený, že přežil!!! Moravské pole 1278, VRAŽDA Jana Husa,, Bílá hora a VRAŽDA 27 představitelů českého národa 1621, Mnichov!!! Nechci jít do současnosti, to vyhodnotí až doba někdy za 100 let. To, že máme každý kus Švejka v sobě, díky tomu mohu psát toto v rodném jazyce a ne mně vnucovaných, ať už to by
        la ruština, někdy až přehnaně němčina a dnes?...

  28. Kúdela k výslechu ! A bleskem !

    houston (přítel SN)     před 4 lety 25.03.2021 12:53 |  
    17 0

    Vás nikoho nezaráží to zřejmé a pro ně asi samozřejmé odporné chování hráčů Rangers ke Slavii a jejím lidem, o brutalitě a možná i návodném chování při zákroku na Koláře ? To jim jako činným fotbalistům nevadí, že by podobně mohl i na ně někdo vylítnout a činnost a možná i život jim ukončit ? To není na všem tom reji to nejpodstatnější ? Jim vadí ze všeho nejvíc jedna neprokázaná věta ? Takže údajná jizva na duši unfair černocha je víc, než rozbitá hlava bělocha a pokopaní hráči všech barev kůže odněkud z východu ?
    A nejhorší je, že se k tomu v tom smyslu vyjadřují i bývalí fotbalisté, které jsem měl za slušné lidi. Mýlil jsem se...

  29. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

    Ragnarok     před 4 lety 25.03.2021 20:06 |  
    3 11

    Ondřej Kúdela na to nebude psychicky nejlépe. To, co udělal, nám naprosto zničilo reputaci. Pokud to na klub bude mít jakékoli disciplinární dopady, tak to bude velmi nespravedlivé. Přečit jednoho hráče nemůže ničit pověst a budoucnost slavného jména Slavia.
    Nicméně taktika UEFA a britských slavných osobností a tisku ve stylu Rangers vás třeba oběsí na lampě a vy se jen usmívejte a akceptuje cokoli je také veselá.
    Na Ostrovy již nikdy, rasistické prostředí plné předsudků a zakomlexovanosti.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 15

      Dobi     před 4 lety 29.03.2021 10:38 |  
      3 2

      Kúdelovi bych nevyčítal něco jiného je domácí gauč, lahvinka vedle, na rozdíl od pohybu "na place", kdy z každého kouta číhá neupřímnost, podceňování, pohrdání "nějakými Slovany". Následné kroky mi to potvrzují. Je to hnus. Před 32 lety jsme upřímně doufali, že se VRACÍME do Evropy....Skutečnost? Napsáno toho bylo už dost a lépe....