Děkuji panu Řepkovi za upřesnění. Faktem je, že celá organizace Rangers F.C. je důkladně prohnilá a to jsem ještě hodně mírnej. Číst (jejich ofiko web) či poslouchat ty jejich pozápasové bludy o rasizmu mě ve všem jen utvrzují. Hnus..
Našim klukům přeji, ať se dají všichni do pohody a to zvláště oběma Ondrům - Kolářovi s Kúdelou. SKS4ever
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rád bych, aby se ale SKS jasně distancovala i od urážky ze strany Ondry. neříkám, že rasistické, ale ať řekl cokoli, není sportovní se k někomu během zápasu přitočit o pošeptat mu do ucha "you fucking guy". tohle prostě dělat neměl.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Jeden ze soupeřů zcela vědomě pošlape spoluhráče ležícího po nedovolené hře a po odpískání na zemi, druhej do něj ještě návdavkem kopne míč a třetí stojící opodál má nemístné poznámky. Možná i ty bys mu šel následně pošeptat do ouška, jakej to je šulin. Kúdela měl zkrat, ale duchapřítomně si při něm zakryl ústa, což byla v konečném součtu klika. Hráč s uchem poté vystartoval jak čertík z krabičky a křičel něco o rasizmu. My ostatní se můžeme jen domnívat, cože mu to šeptal.. Btw. "You're f***ing guy" není rasistický výrok. Dle našeho kapitána nás navíc hráči soupeře vytrvale, během celého utkání, častovali podobnými řečmi. Chce to vyndat hlavu z písku a nekňourat, tak jako hráči skotského týmu spolu s jeho úžasným realizákem a přiblblým trenérem.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
pokud je to podle Tebe v pořádku, tak Tě nechápu. já neříkám, že máme kňourat, ani jsem neřekl, že šlo o rasistický útok. Psal jsem, že to na hřiště nepatří a mělo by to zaznít i ze strany vedení SKS.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ty se klidně distancuj, já za ním stojím. Jak řekl wimpy, natáhnout mu jí nemohl a nevím, co asi tak měl udělat, když ten kretén napálí jeho ležícího spoluhráče a kamaráda? Měl před ním ještě pokleknout, viď? S tebou bych chtěl proti někomu bojovat.....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Kúdela to zakrytí úst vysvětlil jasně, je to pro něj rutinní pohyb, když komukoli říká něco na hřišti, má to z doby, když spoluhráči něco říkal a nechtěl, aby soupeř slyšel, že mu říká třeba o taktice hry. Prostě sám říká, ať si zpětné kdokoli pustí jeho dřívější zápasy a vždycky si kryje ústa rukou, když někomu něco říká.
A k té jeho urážce "You are fucking guy", tak to je vzhledem k zákeřný surový hře Skotů a Kamary samotnýho snad z lidskýho hlediska pochopitelná věc, notabene když je zástupce kapitána, tak se musí k jejich brutální hře jasně vymezit a zastat ležícího Kuchty. Řekl mu něco ve smyslu "Ty zkurvenej hajzle, grázle, zmetku.", takových "hlášek" padnou spousty a jsou přirozenou lidskou emotivní reakci na nějakou špatnost nebo v tomhle případě zákeřný brutální chování. V tý Kúdelově nadávce není o rasismu ani zmínka. To si akorát účelově přibarvil sám Kamaro, aby odvedl pozornost od jejich prohry směrem k mediálně "vděčnému" tématu rasizmu. A přidal se i sám Gerrard, pro mě dosud ikona a fotbalový gentleman, nyní už jen morální nula a slaboch neschopný uznat porážku od lepšího soupeře.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ahoj Lekseli, pro zacatek cci napsat, ze si te jako diskutera velmi vazim a mam pocit ze casto sdilime stejny pohled. Dnes s tebou ale musim nesouhlasit. Naprosto chapu o cem pise ruda hvezda. Kudela byl v te dobe, pokud se nepletu, nasim nejstarsim a vlastne asi i nejzkusenejsim hracem, co se podobnych zapasu tyka. Cekal bych tedy od takoveho hrace chovani prece jen na jine urovni. Ze se chlapi na fotbale pokopou, a ze si vynadaji do curaku neni nic, nad cim bychom se meli pozastavovat. Ovsem pokud vedeme 2:0, bezi cca 80 minuta, souper ma dve redky, je zbytecne delat to co udelal kuchta (jako nastrelit do nej mic je prasarna ale podle zaberu do hlavy nedostal a hral to, zaroven ho nikdo nijak surove neposlapal, byly to klasicke fotbalove etudy, jak v kazdem druhem zapase) a nasledne kudela. Kudela byl v tom souboji nezucastneny, a polud se nepletu, ani Kamara nebyl ten kdo by Kuchtu zkopnul, slapal na nej a kopal do nej balon. A Kudela z niceho nic jde a zacne mu, at uz radisticky nebo ne, to je podle me z pohledu Slavie jedno, nadavat, zbytecne zpusobi halo, dostane zlutou, a akorat vyprovokuje soupere k surovejsi hre. A prijde to, jak rikal Tvrdik, od jednoho z kapitanu, a hrace s obrovskou moralni integritou - to jako vazne? Kde zmizela ta integrita v ten moment? Proste Kudela, at uz rek co rek, byl za carou, a to viditelne. Jeho obhajoba poskozuje Slavii v nezavislych ocich vice nez jeho obzaloba. Slavia mela udelat tytyty a zastat se ho v te casti ohledne rasismu. Udelat to souper, napriklad Krejci na Sparte, Spartu bychom proklinali, ze mu to projde. A podle meho bychom meli umet nechat zast na hristi, merit vsem stejnym metrem, a hlavne vzdy jit vzorem a neohlizet se na ostatni - tak jako jsou puvodni idee Slavie, na ktere se dnes Tvrdik odvolaval. Ja proste nemuzu rict, ze bych nebyl Ondrou Kudelou zklaman. Ano zklamal me i muj oblibenec Stevie, a rangers obecne a to mnohem vic, ale zrovna v tomto pripade si nemyslim ze by to bylo tak cernobile, ze jedna strana je dobra a druha spatna. A urcite s Ondrou soucitim za to delo co dostal (pry se Kamara rozbehl a dal mu temer s vyskokem, Ondra ma udajne hle zuby - info ktere sedostalo ven pres jemu blizky zdroj). Ale za me byl Ondra za carou.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak ten zmrd tam nad Kuchtou stál s balónem pod paží a řval na něj ve stylu že simuluje a ať se zvedá.... ty bys mu něco neřekl? Po tom, co už jednoho spoluhráče máš na šití a víš moc dobře, že to sádrou smrdělo už mockrát?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ja bych mu rek maximalne neco ve stylu “0:2” nebo “game over” a klidne bych to na nej zakricel pres pul hriste - to co udelal Kudela bylo proste za carou a vlastne strasne hloupe - i provokovat musis umet
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Nechapu, ze se za rozhodnuteho stavu necha nejzkusenejsi hrac vyprovokovat, a cely klub od trenera po reditele ho bezmezne podpori. Chapu podporu vuci vymezeni se proti rasismu. Nechapu ze neprislo tytyty od Slavie - kort kdyz se Tvrdik ohani moralnima hodnotama, dle meho si akorat sere do huby a poskozuje Slavii
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Jo... pokud nejsi na hřišti akoukáš na to v relativním klidu od televize, tak se "tytyty" dělá celkem snadno.... řešení se vždycky najde....
Ale v okamžiku, kdy vidíš, jak dobytci poslali kamaráda do nemocnice a teď koukáš, jak kopali do dalšího... a u toho tam stojí debil a řve "Simulanti, vstávej hajzle".... tep skoro po zápase máš jak blázen....
Jako taky už jsem zažil momenty, kdy jsme zapřený kolíkama do trávy ve třech drželi kluka, co by mouše neublížil... protože teď hrozilo, že někoho zabije....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Oni do toho kuchty nijak surove nekopali, zase z toho nedelejme kovbojku. Plus Kuchta tam zahral divadylko jak to umi... zkus se na to podivat, ze byd byl fanousek rangers, nebo nestrany divak, porad mas stejny nazor?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak zase pořád je tam situace, že Kúdela ze své pozice nemohl vidět, že kopou do míče, a ne do Kuchty... takže přiběhne do situace, kdy už tam držkuje debil kterej v první půli knokautoval Baha....
Já prostě vnímám spíš obráceně, že tohle musel bejt šílenej nápor na nervy, když ruply i tak klidnýmu člověku.... že si to nikdo z nás nedovede představit.... nota bene, že pod dojmem toho, co se děje máš strach o svoje zdraví, protože nevíš, kterej idiot v nejbližší minutě ukončí kariéru Tobě...
jak říkám, já patřím k těm nejklidnějším - většinou uklidňuju spoluhráče a tahám je od rozhodčích i soupeřů, krotím emoce...
Ale dvakrát nebo třikrát za život ve mně taky bouchly saze a to ti nepomůžou žádný zkušenosti, to bys fakt ty hajzly okolo musel zabít....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Chapu co chces rict, a urcite mas pravdu, ani ja ani ty jsme tam nebyli - mozna bychom reagovali hur, mozna lip. To nechci soudit. Jen rikam, a myslim ze to rikal i ruda hvezda, a tim vznikla cela diskuze, ze by Slavia mela vyslat signal, ze ackoli to bylo vyhrocene a da se to tim omluvit, nemela by to byt norma hrace/kapitana Slavie.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Jako po zážitcích, kdy víš, že Koli má zraněnou lebku, soupeři se nenamáhali s omluvou za jeho zranění, nezajímali se o jeho stav.... po zápase nás půl hodiny odmítali pustit do kabiny a ve finále přišla rána pěstí Kudymu..... by ses ještě vymezoval jako že my jsme vlastně udělali něco špatnýho....
Jako já chápu, že v bibli se píše něco o nastavení druhé tváře, ale nic se nemá přehánět - ono to ani s tím Ježíšem nedopadlo úplně dobře....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ja, a ani ruda hvezda jsme ale nepsali noc o vymezivani vuci souperi, ale vuci Kudelovi. Ted se to dostalo do cernobile (a to nemyslim rasisticky :) ) roviny, kdy jeden je hrdina, druhy zloduch. A trosku me mrzi, ze se toho drzis i ty. Ja prece nechci kriminalitaci Kudeli a ospravedlni rangers, potazmo Kamary, jen bych cekal, ze Slavia sama upozorni, ze chovani Ondreje Kudeli nebylo v souladu s hodnotami klubu, a ze ackoli chape vyhrocenost situace, bla bla, a stoji za nim ohledne obvineni z rasismu, nepovazuje jeho chovani za vhodne a bude to interne resit.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Teď je právě naopak ten moment, kdy se musíš postavit za hráče a stát tam jako maják... Musíš působit tak, že nemáš o sobě žádné pochybnosti - jakmile připustíš, že jsi i ty udělal něco špatně, tak to hned druhá strana využije: "vidíte, sami vědí, že to udělali špatně...."
Podívej se na Rangers - tam nezazněla jediná sebereflexe - oni nic neudělali.... Ukazují prstem na nás....
V téhle chvíli nemůžeš začít hyperkoretně něco připouštět...
Vnitřně si to potom můžeme vyřešit, ale bez publicity....
Tys v životě nezažil žádný spor? Kolikrát já dostal od šéfa sprdunk za to, že jsem při odevzdávání nějakého dokumentu něco posral.... ale bokem za zavřenými dveřmi....
Jakmile se šlo do sporu s druhou stranou, která si nebrala servítky a chtěla nás obrat o peníze, stál vedle mě s tím, že my jsme udělali všechno správně....
Teď je právě naopak ten moment, kdy se musíš postavit za hráče a stát tam jako maják... Musíš působot tak, že nemáš o sobě žádné pochybnosti - jakmile připustíš, že jsi i ty udělal něco špatně, tak too hned druhá strana využije: "vidíte, sami vědí, že to udělali špatně...."
Podívej se na Rangers - tam nezazněla jediná sebereflexe - oni nic neudělali.... Ukazují prstem na nás....
V téhle chvíli nemůžeš začít hyperkoretně nic připustit...
Vnitřně si to potom můžeme vyřešit, ale bez publicity....
Tys v životě nezažil žádný spor? Kolikrát já dostal od šéfa sprdunk za to, že jsem při odevzdávání nějakého dokumentu něco posral.... ale bokem za zavřenými dveřmi....
Jakmile se šlo do sporu s druhou stranou, která si nebrala servítky a chtěla nás obrat o peníze, stál vedle mě s tím, že my jsme udělali všechno správně.... . Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Treba kluky tisicum malych kluku, kteri hraji fotbal a sni o tom, ze budou jako Kudela hrat za Slavii, a kteri ziskavaji pocit ze nadavat si do curaku je normalni. Kvuli tomu, ze jen pokud si ses opravdu jisty, ze mas jses v pravu, muzes si dovolit vyjadrit nesouhlas s Ondrovym jednanim a zaroven se za nej postavit. Malujes ty situace strasne cernobile. I kdyz neco poseru v praci, davam to druhe strane na stul, s tim, ze pokud to nesouvisi s jejimi namitkami, je zbytecne se chovat pokrytecky a tajit to. Prijde mi to jak fair-play. Tvoje vyjadreni mi prijde jako vyjadreni ridice, ktery ujede od srazeneho chodce, jen proto aby si nahodou nekdo nemyslel ze toho chodce srazil on, i kdyz on vi ze to nebyl a jen projizdi kolem leziciho cloveka. Opravdu nechapu, proc bych mel podporovat jednu krivarnu, jen proto aby na me nespadla jina, horsi. Ta tvoje logika mi prijde zvracena, promin. Necci vypadat jako Mirek Dusin, ale ke svym chybam se musim umet postavit celem, a ani Slavia by je nemela prechazet mlcenim u svych hracu, a dat jasne a nahlas najevo ty hodnoty o kterych Tvrdik mluvil, jinak jsou to prazdne fraze, a sere si do huby.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tyhle situace si nech od cesty - to nemá s touto realitou nic společnýho...
Včera se stala spousta špatných věcí - 95% provedli hráči Rangers... až za všechny převezmou zodpovědnost, omluví se a budou za ně patřičně potrestáni, můžeme pro ty nebohé děti něco připustit i my...
Tohle je životní realita, ne příběh od Foglara...
Pokud budu hledat příměr, který tady vidím já..... tak ty by ses choval jako žena, kterou partner zmlátí do bezvědomí, způsobí jí těžké zdravotní následky... a ona u soudu začne tvrdit, že si za to mohla sama, protože se zeptala, jestli by pro jednou ten talíř nemohl odnést do myčky sám, protože ona právě žehlí....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Jak myslis, ja ctim zasadu, ze pokud chci neco od jinych, musi to byt neco co sam delam, a dokazu si to obhajit. Zadruhe, a to jsem tu psal uz jinde, vzdy nejdriv zacinam u sebe. Byl jsem vychovan, abych se nikdy neomlouval stylem “ale kdyz oni si zacali”, “oni to taky delali” a nebo “tu petku dostala cela trida”. A myslim, ze ani Slavia neni jako klub takoveho chovani hodna.
Dokonce si troufam tvrdit, ze se tu bijes za neco, s cim by sam Kudela nesouhlasil - podle komentaru nize (myslim ze Leksel) uz probehlo vyjadreni, ze uz by to znovu neudelal, a ke si sve chyby vedom... tak doufam ze alespon on je dal, a nejede cestou, ze uzna chybu az po rangers, kamarovi a gerrardovi.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tyhle řeči jsou sice hrozně hezký, ale to si musíš udělat sám o sobě a vnitřně.... On to ví a ví, že příště to neudělá.... Zpětně si to vyhodnotit, udělat z toho zkušenost a tak.... Ale né že začneš na celý svět vykřikovat že vlastně ten největší padouch jsi ty a potrestat mají Tebe... Pak se totiž dočkáš toho, že to tak opravdu dopadne...
Teď situace eskaluje....na veřejnosti, která Tě bude soudit, prostě pochybnosti připustit nesmíš....
Ondra neudělal nic, co by mělo vést k jednání, která následovalo.... Frajera, kterej ho k tomu vyprovokoval, poslal slovně rovně.... Nic z toho nezpůsobilo fyzické zranění, natož trvalé následky - napřed veřejně vyřešte věci, které vedly ke zranění hráčů, fyzické napadení a podobné zhovadilosti.... potom se můžete vrátit k podružnostem....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Vkladas mi do ust neco co jsem nikdy nerek, jsou dve moznosti, bud nechces slyset co ti rikam a nebo to neslysis. Ja, a opakuji to po nekolikate, nechci kriminalizaci Ondry Kudeli, zastavam nazor, ze chovani hracu rangers, a vlastne i Stevieho (a to me fakt mrzi) bylo mnohem, mnohem, mnohem a jeste jednou mnohem horsi. Stejne tak by Slavia mela mit dostatek sebereflexe, a rict, ze Kudela to neudelal dobre, ovsem podrzet ho v tom sporu o rasismus. Pises tady ze verejnosti nesmis pripustit pochybnosti - to je ta nejvetsi zhovadilost, PR z minuleho tisicileti. Pravdou je, ze verejnost bud tvoje, kdyz si dokazes priznat vinu, i kdyz jen cast, a nemas silacke reci, o tom jak ty nic a jen ti druzi. Protoze to je jen poza, kterou ma kazdy. Proto mame tak radi rozhovory JiT po zapasech - on totiz toto nedela a mluvi otevrene, umi vecne kritizovat, i se za sebe a tym postavit. A nic jineho nechci od Slavie, nechci pozy, jak jsme svati a ti zli skotove si to vymsleli. Nechci pozu, omlouvame se vam, Kudela je rebel a pude na dozivoti na vojnu. Chci strizlive, realne zhodnoceni situace. Ano Kudela to nezvladl, udelal neco na co nejsme pysni. Ovsem nebyl to rasismus a jako polehcujici okolnost vidime, ze byl on a muzstvo po cely zaps vystaven extremne tbrde a hrube hre ze strany soupere, ktera vyustila ve zraneni Kolare a dve cervene karty. To je mnohem vice duveryhodne prohlaseni, ktere je v souladu s hodnotami klubu, kterymi se zastitoval Tvrdik, ktere delaji Slavii. Nebudme pokrytci, nedelejme hloup politicka a extremne sebevedoma prohlaseni, ktera tvrdi opak toho co se na hristi udalo. Odpustit Ondrovi je vzheldem k okolnostem velmi jednoduche, pochopeni ma asi kazdy. Tak si proboha zbytecne nehrajme na silaky, tam kde to neni potreba. Vstricnost a uprimnost nam ta tvoje verejnost oceni vic.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Dokud není celá věc uzavřena - tj. nejsou rozděleny tresty - nemůžeme si žádná gesta typu "Kúdela to nezvládl, ale nebyl to rasismus" dovolit... Až bude všechno uzavřeno, může klidně Ondra přijít o pomyslnou pásku s tím, že by taky neměl hráče soupeře oslovovat
Na tenhle rozhovor jsme fakt moc starej a nasranej.....
Jako nezlob se na mě, ale mně se ještě teď otevírá kudla v kapse... Ty hajzlové do nás kopou celý zápas, po Olayinkovi jdou jak slepice po flusu, plivou na něj, když leží na zemi, Patterson měl bejt asi tak třikrát venku, gólmana napřed dvakrát srazí, pak mu málem ukončí kariéru..... a my se budeme vymezovat proti tomu, že někdo od nás si dovolil jim za to něco na konci ŘÍCT?
na tohle fakt nemám....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
nezlob se na mě, ale tohle není o morálních hodnotách...
To je o tom, že člověk (ani klub) nesmí ustupovat zlu... musí být schopen se postavit se agresi ... a ne sám sebe přesvědčovat, že tu agresi vlastně vyprovokoval tím, že chtěl taky žít... To bychom se taky mohli omluvit za ty dva góly... ty to vlastně celý spustili - kdybychom nechali skórovat je, zápas by probíhal v přátelském duchu, ne?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Zase zpatky - agresi rangers neomlouvam a nehazim na Ondru Kudelu, nechci abychom se presvedcovali, ze jsme svoji obranou neco vyprovokovali, ale musime si umet priznat, ze byla treba prehnana. Protoze jinak vyrostem do agresora, ktery si vse obhaji tim, ze se jen brani tem ostatnim “zlym”. Chci objektivni zhodnoceno, s oznacenim chyb na obou stranach - ty to bud nechces videt a nebo nevidis. Pro me jsou to jasne moralni veci, nad kterymi se nepremysli. Pro tebe ocividne ne. Dal ti odpovidat nebudu, protoze v tom vic nevidim smysl. Porad me tlacis do neceho co jsem nikdy nerekl, a ja jen doufam, ze to je protoze, ze jsi, jak sam pises, nasrany.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
A hlavne Karle, Slavia snad ma nejake hodnoty, kterymi se dnes Tvrdik ohani, nemel by se jich Kudela, jako jeden z kapitanu drzet? Proste to od nej bylo zbytecne, zapas jsme kontrolovali, meli jsme to v klidu dohrat. To co udelal pro me neni hodno Slavie
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Nápodobně :-). Kúdela sám říká, že teď už by si to odpustil, já to utkání lépe řečeno MMA řež chápu jako něco unikátního, s čím se nikdo od nás na hřišti nikdy nesetkal včetně "matadora" Kúdely, takže emoce a frustrace z neskutečné a rozhodčím dlouho tolerované agresivity tekly proudem. Pro mě je podstatné a já Ondrovi věřím, že mu neřekl nic rasistickýho notabene když sama Slavie má národnostně světový tým. Prostě rasistickou urážku neřekl, ale "jen" takovou "obecnou univerzální". Neznám detaily, zda tam Kamaro udělal někomu něco jó unfair, a proto mu Kúdela "sladce" pošeptal něco ostřejšího do ouška, ale jsem si jist, že k tomu Ondru muselo něco vyprovokovat. Ano, jako jeden z nejstarších matadorů by si měl zachovat chladnou hlavu a odstup, ale znovu opakuji, včerejšek byl pro všechny z hlediska brutality a z ní plynoucích emocí naprostý nóvum, který nikdo nezažil. Po tomhle testu ohněm, kterej snad už nikdo znovu nezažije, si i Kúdela odnáší zkušenost, že "mluviti stříbro, mlčeti zlato", ptz akorát těm chudákům zavdává příležitost, jak svoji prohru a zpackanej výkon převést na vyšetřování údajně rasistické urážky, pro kterou ovšem nemají žádný důkazy.
Kúdela pak za svý "šeptání" dostal od aktéra Kamara dokrvava přes hubu před zraky obou trenérů i zástupců UEFA.
Uvidíme, jak dopadne šetření disciplinárky UEFA i všechna trestní oznámení.
Původní komentář: Nápodobně :-). Kúdela sám říká, že teď už by si to odpustil, já to utkání lépe řečeno MMA řež chápu jako něco unikátního, s čím se nikdo od nás na hřišti nikdy nesetkal včetně "matadora" Kúdely, takže emoce a frustrace z neskutečné a rozhodčím dlouho tolerované agresivity tekly proudem. Pro mě je podstatné a já Ondrovi věřím, že mu neřekl nic rasistickýho notabene když sama Slavie má národnostně světový tým. Prostě rasistickou urážku neřekl, ale "jen" takovou "obecnou univerzální". Neznám detaily, zda tam Kamaro udělal někomu něco jó unfair, a proto mu Kúdela "sladce" pošeptal něco ostřejšího do ouška, ale jsem si jist, že k tomu Ondru muselo něco vyprovokovat. Ano, jako jeden z nejstarších matadorů by si měl zachovat chladnou hlavu a odstup, ale znovu opakuji, včerejšek byl pro všechny z hlediska brutality a z ní plynoucích emocí naprostý nóvum, který nikdo nezažil. Po tomhle testu ohněm, kterej snad už nikdo znovu nezažije, si i Kúdela odnáší zkušenost, že "mluviti stříbro, mlčeti zlato", ptz akorát ten chudákům zavdává příležitost, jak svoji prohru a zpackanej výkon převést na vyšetřování údajně rasistické urážky, pro kterou ovšem nemají žádný důkazy.
Kúdela pak za svý "šeptání" dostal od aktéra Kamara dokrvava přes hubu před zraky obou trenérů i zástupců UEFA.
Uvidíme, jak dopadne šetření disciplinárky UEFA i všechna trestní oznámení.. Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak byla to reznicina, rozhodci nezvladl vcas zatahnout za brzdu, a frustraci chapu. I nadavky, provokace... ale proste ten zpusob, to vse okolo - a vidim ze to citis i ty sam a asi i Ondra, nebyly stastny - podle me, melo prijit i trosku jiny tytyty od Slavie - aby to videli dalsi hraci, a do budoucna bylo jasno, ze tohle se v tom nejkrasnejsim dresu, ktery nosili velikani nedela. Jinak samozrejme stojim za Ondrou, ze urcite nerek nic rasistickyho, a to co udelal Kamara je mnohem a mnohem vic za carou, stejne tak surovost Rangers, ale proste na hrace Slavie, kapitany a moralni vzory mam vetsi naroky. A diky za slusnou odpoved rad zase nekdy “pokecam”
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ne, Ondra by od Slavie žádný tytyty dostat neměl. Ne, naopak, měl by být pochválen. Máš opravdu hodně divný názory. No ale když jinde čtu, jak nenávidíš Slovany, je mi to tak nějak jasný.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Hele me je jasny, ze jsem v nazorovy opozici, a asi to i celkem chapu, ze zijem ve spolecnosti bez moralnich hodnot jsme si uz vsiml. Asi proto tady muze byt uspesnej Andrej. Ale kde si prosimte nasel ze nenavidim slovany? Jak se tady snazim vest normalni diskuzi, proste jsem opravdu nastavenej jinak ohledne osobni odpovednosti. Komentar ke slovanum urcite nebyl ohledne nenavisti, pravda je, ze komunikuji s lidma napric evropou, a radsi na pivo pujdu s belgicanem, svycarem, holandanem nebo nemcem, dokonce i stim francouzem, nez s polakem nebo rusem. Mozna je to moji socialni bublinou, ale vzdy jsme poznal spise “buranske” typy vychodnich slovanu, kde musim porad ocekavat nejakou levou, i v byznysu. Na zapad od nas funguju (sz na vyjimky) na podani ruky. To jsou proste jen zkusenosti, a ne nenavist. Ale tak ziskas palce nahoru, bude tu par dlasich kometaru proti me, ale svet se toci dal, a tohle je posledni komentar tady, lterym se ospravedlnuju, vic to vazne nemam zapotrebi.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Opovrhuješ slovanama a ještě řešíš palečky. Na pivo si choď s kým chceš, třeba s opicema... ty sociální bublino. Za tou svou dušínovskou slušností a za tím rádobysvětáctvím skrýváš nenávist (nebo třeba zlobu, nebazíruju na slovíčku) k určitým národům. Jak se tohle liší od rasismu?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak si tu diskuzi s wimpim precti jeste jednou, ty nenavisti. Neni tam zadna zloba ani nenavist, soudim kazdeho zvlast, sam pisu ze generalizace je snadna a spatna.
Ty palce ti zminuji proto, ze jak vcera Karel, tak dnes ty se tu schovavate za povrchni utoky na me, aniz byste opravdu reagovali na to co pisu. Podle toho jak vytrvale se toho drzite to na me pusobi jako zamerna poza. Jinak jsou mi palecky u prdele. Mohl bych pak napsat nejaky super komentar, jak bych kudelu branil do krve a kamaru sel sam zabit, protoze to je bezcenna opice... ja tak ale nejak necitim potrebu to psat jen proto abych ty palecky sbiral, ani si tady s nikym takto pochlebovat, takze oprvadu naschledanou
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
to byla odpoved pro rudou hvjezdu .Nechapu , ze je to az na spodu.Proc by se vedeni melo od Ondry distancovat?Prave naopak .Stat za nim a dokazat ,ze skotaci jsou banda ulhanych primitivu v cele s krysou Gerrardem.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Že tiskový mluvčí uveřejní fotografii rozkopaných dveří, díky níž je Trpišák popotahován disciplinární komisí je velká paráda. Ovšem ještě větší paráda je zvuková nahrávka, kterou do éteru poslal gólman, kterej nechytá snad ani na treninku...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
tvl co se to tady vyrojilo za spartany typu rudahvezda a skep? to ze tem prasatum vynadaj do zmrdu a cu.aku je mezi chlapama uplne normalni, tohle panove neni nejakej teplej balet nebo krasobrusleni, kde se na sebe vsechny usmivaj jak buzny
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Mas pravdu - a ted ruku na srdce, v kontextu naseho vedeni, dvou redek na druhe strane, jistoty postupu a zbytecne zlute pro Ondru - opravdu ti to porad prijde ok? Kdyz ani Kudela ani Kamara nebyly ucastniky toho souboje? Kdyby Kamara sestrelil Kudelu, nerekl bych ani slovo - ale vyrazit na borce, ktery s predchozi situaci nema nic spolecneho? V takovych podminkah jako byly? Udelat to souper proti nam, tak bychom ho kamenovali.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
v kontextu toho co se stalo predtim kudela jednal naprosto chlapsky a spravne...ta kopacka do kolare mohla taky skoncit tak, ze mu zarazil nos do mozku a byl konec...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
O tom se s tebou nepru - ale dle toho by bylo adelvatni rozbit hubu Roofovi nebo jak se jmenuje... ne dvacet minut na to zcista jasna jit za nekym kdo s tim, ani aktualnim faulem nema nic spolecneho... hlavne v tu chvili se sitiace klidnila, pomalu zvedali Kuchtice a najednou Kudela z niceho nic udela to co udela - to je pro me to nepochopitelne - uprimne, co by si rikal kdyby to udelal souper? Taky bs ho chvalil?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Máš pravdu v tom, že od Kudely to byla blbost. Ale rozhodně to nebylo "z ničeho nic". Je vidět, jak něj Kamara něco pokřikuje, pak se chvíli překřikují oba a pak Kudela jde k němu. Takže bezdůvodně to určitě nebylo.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ok, je mozne ze tam na sebe predtim neco pokrikovali, zas tak detailne jsem to nezkoumal, koukal jsem live, a dnes jsem nemel cas dopodrobna delat rozbor - tady je asi pripad my selektivni pameti, me to prislo jak kdyby to bylo z niceho, ale hadat se nechci ;) i tak, podle me selhani Kudely, nemel se nechat vyprovokovat...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak zapas jsem live videl, urcitw i dost opakovacek ve studiu, takze “vlastne nic nevis” mi neprijde jako spravne vyjadreni. Vim take ze Kamara nebyl ten kdo fauloval Kuchtu, kdo by do nej kopal a nastrelival do nej mice. Jestli jsem nepostrehl ze Kamara neco porvaval? Ok, nemam problem to priznat, na opakovacce co jsem videl ja, tak uz kamara jen stoji a nic nedela - jestli tam vterinu pred tim radil jak pominuty? Priznavam se, ze nevim - a uprimne, na moji kritice Kudeli to nic nemeni - ja nikde nehajim Rangers a Kamaru, jen rikam, ze mi nesedi to co udelal Kudela. A to jsem videl, jasne a nekolikrat. Nesouhlasim s tim, a myslim ze by to nemela byt norma pro hrace Slavie, ktera se prejde bez mrknuti oka. To jedine se tu snazim celou dobu rict. Vzdycky me ucili starat se o sebe, neohlizet se na ostatni a neomlouvat si jimi svoje chyby, pripadne rikat: “oni taky”. Tady jako “sebe” beru Slavii, proto ve vztahu k Ondrovu chovani mi je vlastne celkem jedno co tam udelal nebo neudelal nejakej Kamara. V tom ja vidim tu moralni integritu o ktery mluvi Tvrdik
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Jakože politici, ať už to bude Babiš nebo Antifartoš (nebo třeba někdo úplně jinej) řeknou: "Corovýr je poražen, už nemusíte nosit náhubky a můžete zas chodit na pivo"? To se obávám, že se nestane.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Přejížděl jsem z okresu (ne kraje) do okresu kdykoliv jsem chtěl. Nesmíš ty (ta) nařízení brát tak vážně. A kdykoliv jsem přejížděl a policajti kontrolovali, čekal jsem ve frontě. Takže lidí, kteří se nenechali zavřít do klece byla spousta. Ať se Cohen třeba po... :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Nemůžu. Já si dokážu přeložit o čem zpívají moje oblíbený metalový kapely, ale odborník na angličtinu rozhodně nejsem. A pokud se někdo chová jako zasraná opice, klidně mu řeknu, že je zasraná opice a je mi jedno, jakou má ta opice barvu kůže. A jistý Fin se jako opice choval a nebyl zdaleka sám.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Zatímco Kúdela přísahá, že ve společenské konverzaci s finským soupeřem afrického původu použil první větu, tak dotčený seveřan Kamara a spol. tvrdí, že do ouška byla šeptána věta druhá. Nejsem zběhlý v otázkách mezirasových vztahů, nicméně dle vyjádření odborníků na tuto problematiku existuje mezi uvedenými větami jistý rozdíl...
Chtěl jsem pouze říci, že od Kováře není příliš vhodné natočit a odeslat zvukovou správu (či co to bylo), která vedle řady volů též obsahuje potvrzení verze finskoafrického kříženečka. Jestli je nahrávka podvrh, Kovářovi se omlouvám.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Tak Kovář je hňup ( promiň Kovi), že vynáší věci z kabiny. Volat toto byť sebelepšímu kámošovi tak brzy po zápase je krávovina na desátou. To mu měl říct u piva po sezóně a šeptat mu to do ucha, zvláště, když to formuloval tak " šťastně ", že to lze chápat dvojsmyslnĕ. Měl by kuxva zaplatit do hráčské kasy za tuto medvědí službu.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Komentáře (80)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
jiras_ před 4 lety 19.03.2021 13:59 |Se to Skotsko zase bouří, měla by tam Anglie poslat vojsko a trochu je uklidnit :)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
urs (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 14:02 |Děkuji panu Řepkovi za upřesnění. Faktem je, že celá organizace Rangers F.C. je důkladně prohnilá a to jsem ještě hodně mírnej. Číst (jejich ofiko web) či poslouchat ty jejich pozápasové bludy o rasizmu mě ve všem jen utvrzují. Hnus..
Našim klukům přeji, ať se dají všichni do pohody a to zvláště oběma Ondrům - Kolářovi s Kúdelou. SKS4ever
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
SirCohen před 4 lety 19.03.2021 14:16 |Co by nám asi tak mělo hrozit? Spíš mě zajímá jak moc strašně to odnesou Rangers.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rudahvjezda před 4 lety 19.03.2021 14:53 |rád bych, aby se ale SKS jasně distancovala i od urážky ze strany Ondry. neříkám, že rasistické, ale ať řekl cokoli, není sportovní se k někomu během zápasu přitočit o pošeptat mu do ucha "you fucking guy". tohle prostě dělat neměl.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
ježek před 4 lety 19.03.2021 15:01 |hovno, poslat do Skotska kyselou prdel a nechat štěkat. WLM
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
wimpy před 4 lety 19.03.2021 15:05 |Kdyby mu ji rovnou natáhl, jak měl, asi by dostal redku.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
urs (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 15:13 |Jeden ze soupeřů zcela vědomě pošlape spoluhráče ležícího po nedovolené hře a po odpískání na zemi, druhej do něj ještě návdavkem kopne míč a třetí stojící opodál má nemístné poznámky. Možná i ty bys mu šel následně pošeptat do ouška, jakej to je šulin. Kúdela měl zkrat, ale duchapřítomně si při něm zakryl ústa, což byla v konečném součtu klika. Hráč s uchem poté vystartoval jak čertík z krabičky a křičel něco o rasizmu. My ostatní se můžeme jen domnívat, cože mu to šeptal.. Btw. "You're f***ing guy" není rasistický výrok. Dle našeho kapitána nás navíc hráči soupeře vytrvale, během celého utkání, častovali podobnými řečmi. Chce to vyndat hlavu z písku a nekňourat, tak jako hráči skotského týmu spolu s jeho úžasným realizákem a přiblblým trenérem.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rudahvjezda před 4 lety 19.03.2021 17:11 |pokud je to podle Tebe v pořádku, tak Tě nechápu. já neříkám, že máme kňourat, ani jsem neřekl, že šlo o rasistický útok. Psal jsem, že to na hřiště nepatří a mělo by to zaznít i ze strany vedení SKS.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 17:26 |Ne, ze strany vedení Slavie by nic takového rozhodně zaznít nemělo.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rakusan před 4 lety 19.03.2021 18:25 |Vedení Slavie zatím reaguje naprosto brilantně !
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
1zippo1 před 4 lety 19.03.2021 18:12 |Až Ti někdo na.ere na hlavu, klidně si to ho.no připlácni. Ale nechtěj to, prosím, po vedení Slavie.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Otík před 4 lety 19.03.2021 15:48 |Ty budeš rudá hvězda ze Sparty že ano?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rudahvjezda před 4 lety 19.03.2021 17:13 |po žních jdeš k Turkovi, Otíku!
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
belmis (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 16:52 |Ty se klidně distancuj, já za ním stojím. Jak řekl wimpy, natáhnout mu jí nemohl a nevím, co asi tak měl udělat, když ten kretén napálí jeho ležícího spoluhráče a kamaráda? Měl před ním ještě pokleknout, viď? S tebou bych chtěl proti někomu bojovat.....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Leksel před 4 lety 19.03.2021 19:27 |Kúdela to zakrytí úst vysvětlil jasně, je to pro něj rutinní pohyb, když komukoli říká něco na hřišti, má to z doby, když spoluhráči něco říkal a nechtěl, aby soupeř slyšel, že mu říká třeba o taktice hry. Prostě sám říká, ať si zpětné kdokoli pustí jeho dřívější zápasy a vždycky si kryje ústa rukou, když někomu něco říká.
A k té jeho urážce "You are fucking guy", tak to je vzhledem k zákeřný surový hře Skotů a Kamary samotnýho snad z lidskýho hlediska pochopitelná věc, notabene když je zástupce kapitána, tak se musí k jejich brutální hře jasně vymezit a zastat ležícího Kuchty. Řekl mu něco ve smyslu "Ty zkurvenej hajzle, grázle, zmetku.", takových "hlášek" padnou spousty a jsou přirozenou lidskou emotivní reakci na nějakou špatnost nebo v tomhle případě zákeřný brutální chování. V tý Kúdelově nadávce není o rasismu ani zmínka. To si akorát účelově přibarvil sám Kamaro, aby odvedl pozornost od jejich prohry směrem k mediálně "vděčnému" tématu rasizmu. A přidal se i sám Gerrard, pro mě dosud ikona a fotbalový gentleman, nyní už jen morální nula a slaboch neschopný uznat porážku od lepšího soupeře.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 19:59 |Ahoj Lekseli, pro zacatek cci napsat, ze si te jako diskutera velmi vazim a mam pocit ze casto sdilime stejny pohled. Dnes s tebou ale musim nesouhlasit. Naprosto chapu o cem pise ruda hvezda. Kudela byl v te dobe, pokud se nepletu, nasim nejstarsim a vlastne asi i nejzkusenejsim hracem, co se podobnych zapasu tyka. Cekal bych tedy od takoveho hrace chovani prece jen na jine urovni. Ze se chlapi na fotbale pokopou, a ze si vynadaji do curaku neni nic, nad cim bychom se meli pozastavovat. Ovsem pokud vedeme 2:0, bezi cca 80 minuta, souper ma dve redky, je zbytecne delat to co udelal kuchta (jako nastrelit do nej mic je prasarna ale podle zaberu do hlavy nedostal a hral to, zaroven ho nikdo nijak surove neposlapal, byly to klasicke fotbalove etudy, jak v kazdem druhem zapase) a nasledne kudela. Kudela byl v tom souboji nezucastneny, a polud se nepletu, ani Kamara nebyl ten kdo by Kuchtu zkopnul, slapal na nej a kopal do nej balon. A Kudela z niceho nic jde a zacne mu, at uz radisticky nebo ne, to je podle me z pohledu Slavie jedno, nadavat, zbytecne zpusobi halo, dostane zlutou, a akorat vyprovokuje soupere k surovejsi hre. A prijde to, jak rikal Tvrdik, od jednoho z kapitanu, a hrace s obrovskou moralni integritou - to jako vazne? Kde zmizela ta integrita v ten moment? Proste Kudela, at uz rek co rek, byl za carou, a to viditelne. Jeho obhajoba poskozuje Slavii v nezavislych ocich vice nez jeho obzaloba. Slavia mela udelat tytyty a zastat se ho v te casti ohledne rasismu. Udelat to souper, napriklad Krejci na Sparte, Spartu bychom proklinali, ze mu to projde. A podle meho bychom meli umet nechat zast na hristi, merit vsem stejnym metrem, a hlavne vzdy jit vzorem a neohlizet se na ostatni - tak jako jsou puvodni idee Slavie, na ktere se dnes Tvrdik odvolaval. Ja proste nemuzu rict, ze bych nebyl Ondrou Kudelou zklaman. Ano zklamal me i muj oblibenec Stevie, a rangers obecne a to mnohem vic, ale zrovna v tomto pripade si nemyslim ze by to bylo tak cernobile, ze jedna strana je dobra a druha spatna. A urcite s Ondrou soucitim za to delo co dostal (pry se Kamara rozbehl a dal mu temer s vyskokem, Ondra ma udajne hle zuby - info ktere sedostalo ven pres jemu blizky zdroj). Ale za me byl Ondra za carou.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 20:16 |Tak ten zmrd tam nad Kuchtou stál s balónem pod paží a řval na něj ve stylu že simuluje a ať se zvedá.... ty bys mu něco neřekl? Po tom, co už jednoho spoluhráče máš na šití a víš moc dobře, že to sádrou smrdělo už mockrát?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:18 |Ja bych mu rek maximalne neco ve stylu “0:2” nebo “game over” a klidne bych to na nej zakricel pres pul hriste - to co udelal Kudela bylo proste za carou a vlastne strasne hloupe - i provokovat musis umet
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 20:36 |Pořád nechápeš, že kecama ho vyprovokoval Kamara?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 21:05 |Nechapu, ze se za rozhodnuteho stavu necha nejzkusenejsi hrac vyprovokovat, a cely klub od trenera po reditele ho bezmezne podpori. Chapu podporu vuci vymezeni se proti rasismu. Nechapu ze neprislo tytyty od Slavie - kort kdyz se Tvrdik ohani moralnima hodnotama, dle meho si akorat sere do huby a poskozuje Slavii
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 21:12 |Jo... pokud nejsi na hřišti akoukáš na to v relativním klidu od televize, tak se "tytyty" dělá celkem snadno.... řešení se vždycky najde....
Ale v okamžiku, kdy vidíš, jak dobytci poslali kamaráda do nemocnice a teď koukáš, jak kopali do dalšího... a u toho tam stojí debil a řve "Simulanti, vstávej hajzle".... tep skoro po zápase máš jak blázen....
Jako taky už jsem zažil momenty, kdy jsme zapřený kolíkama do trávy ve třech drželi kluka, co by mouše neublížil... protože teď hrozilo, že někoho zabije....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 21:19 |Oni do toho kuchty nijak surove nekopali, zase z toho nedelejme kovbojku. Plus Kuchta tam zahral divadylko jak to umi... zkus se na to podivat, ze byd byl fanousek rangers, nebo nestrany divak, porad mas stejny nazor?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 21:25 |Tak zase pořád je tam situace, že Kúdela ze své pozice nemohl vidět, že kopou do míče, a ne do Kuchty... takže přiběhne do situace, kdy už tam držkuje debil kterej v první půli knokautoval Baha....
Já prostě vnímám spíš obráceně, že tohle musel bejt šílenej nápor na nervy, když ruply i tak klidnýmu člověku.... že si to nikdo z nás nedovede představit.... nota bene, že pod dojmem toho, co se děje máš strach o svoje zdraví, protože nevíš, kterej idiot v nejbližší minutě ukončí kariéru Tobě...
jak říkám, já patřím k těm nejklidnějším - většinou uklidňuju spoluhráče a tahám je od rozhodčích i soupeřů, krotím emoce...
Ale dvakrát nebo třikrát za život ve mně taky bouchly saze a to ti nepomůžou žádný zkušenosti, to bys fakt ty hajzly okolo musel zabít....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 21:53 |Chapu co chces rict, a urcite mas pravdu, ani ja ani ty jsme tam nebyli - mozna bychom reagovali hur, mozna lip. To nechci soudit. Jen rikam, a myslim ze to rikal i ruda hvezda, a tim vznikla cela diskuze, ze by Slavia mela vyslat signal, ze ackoli to bylo vyhrocene a da se to tim omluvit, nemela by to byt norma hrace/kapitana Slavie.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 21:58 |Jako po zážitcích, kdy víš, že Koli má zraněnou lebku, soupeři se nenamáhali s omluvou za jeho zranění, nezajímali se o jeho stav.... po zápase nás půl hodiny odmítali pustit do kabiny a ve finále přišla rána pěstí Kudymu..... by ses ještě vymezoval jako že my jsme vlastně udělali něco špatnýho....
Jako já chápu, že v bibli se píše něco o nastavení druhé tváře, ale nic se nemá přehánět - ono to ani s tím Ježíšem nedopadlo úplně dobře....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 22:04 |Ja, a ani ruda hvezda jsme ale nepsali noc o vymezivani vuci souperi, ale vuci Kudelovi. Ted se to dostalo do cernobile (a to nemyslim rasisticky :) ) roviny, kdy jeden je hrdina, druhy zloduch. A trosku me mrzi, ze se toho drzis i ty. Ja prece nechci kriminalitaci Kudeli a ospravedlni rangers, potazmo Kamary, jen bych cekal, ze Slavia sama upozorni, ze chovani Ondreje Kudeli nebylo v souladu s hodnotami klubu, a ze ackoli chape vyhrocenost situace, bla bla, a stoji za nim ohledne obvineni z rasismu, nepovazuje jeho chovani za vhodne a bude to interne resit.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 22:12 |A proč?
Teď je právě naopak ten moment, kdy se musíš postavit za hráče a stát tam jako maják... Musíš působit tak, že nemáš o sobě žádné pochybnosti - jakmile připustíš, že jsi i ty udělal něco špatně, tak to hned druhá strana využije: "vidíte, sami vědí, že to udělali špatně...."
Podívej se na Rangers - tam nezazněla jediná sebereflexe - oni nic neudělali.... Ukazují prstem na nás....
V téhle chvíli nemůžeš začít hyperkoretně něco připouštět...
Vnitřně si to potom můžeme vyřešit, ale bez publicity....
Tys v životě nezažil žádný spor? Kolikrát já dostal od šéfa sprdunk za to, že jsem při odevzdávání nějakého dokumentu něco posral.... ale bokem za zavřenými dveřmi....
Jakmile se šlo do sporu s druhou stranou, která si nebrala servítky a chtěla nás obrat o peníze, stál vedle mě s tím, že my jsme udělali všechno správně....
Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 22:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A proč?
Teď je právě naopak ten moment, kdy se musíš postavit za hráče a stát tam jako maják... Musíš působot tak, že nemáš o sobě žádné pochybnosti - jakmile připustíš, že jsi i ty udělal něco špatně, tak too hned druhá strana využije: "vidíte, sami vědí, že to udělali špatně...."
Podívej se na Rangers - tam nezazněla jediná sebereflexe - oni nic neudělali.... Ukazují prstem na nás....
V téhle chvíli nemůžeš začít hyperkoretně nic připustit...
Vnitřně si to potom můžeme vyřešit, ale bez publicity....
Tys v životě nezažil žádný spor? Kolikrát já dostal od šéfa sprdunk za to, že jsem při odevzdávání nějakého dokumentu něco posral.... ale bokem za zavřenými dveřmi....
Jakmile se šlo do sporu s druhou stranou, která si nebrala servítky a chtěla nás obrat o peníze, stál vedle mě s tím, že my jsme udělali všechno správně.... .
Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 22:26 |Treba kluky tisicum malych kluku, kteri hraji fotbal a sni o tom, ze budou jako Kudela hrat za Slavii, a kteri ziskavaji pocit ze nadavat si do curaku je normalni. Kvuli tomu, ze jen pokud si ses opravdu jisty, ze mas jses v pravu, muzes si dovolit vyjadrit nesouhlas s Ondrovym jednanim a zaroven se za nej postavit. Malujes ty situace strasne cernobile. I kdyz neco poseru v praci, davam to druhe strane na stul, s tim, ze pokud to nesouvisi s jejimi namitkami, je zbytecne se chovat pokrytecky a tajit to. Prijde mi to jak fair-play. Tvoje vyjadreni mi prijde jako vyjadreni ridice, ktery ujede od srazeneho chodce, jen proto aby si nahodou nekdo nemyslel ze toho chodce srazil on, i kdyz on vi ze to nebyl a jen projizdi kolem leziciho cloveka. Opravdu nechapu, proc bych mel podporovat jednu krivarnu, jen proto aby na me nespadla jina, horsi. Ta tvoje logika mi prijde zvracena, promin. Necci vypadat jako Mirek Dusin, ale ke svym chybam se musim umet postavit celem, a ani Slavia by je nemela prechazet mlcenim u svych hracu, a dat jasne a nahlas najevo ty hodnoty o kterych Tvrdik mluvil, jinak jsou to prazdne fraze, a sere si do huby.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 22:38 |Tyhle situace si nech od cesty - to nemá s touto realitou nic společnýho...
Včera se stala spousta špatných věcí - 95% provedli hráči Rangers... až za všechny převezmou zodpovědnost, omluví se a budou za ně patřičně potrestáni, můžeme pro ty nebohé děti něco připustit i my...
Tohle je životní realita, ne příběh od Foglara...
Pokud budu hledat příměr, který tady vidím já..... tak ty by ses choval jako žena, kterou partner zmlátí do bezvědomí, způsobí jí těžké zdravotní následky... a ona u soudu začne tvrdit, že si za to mohla sama, protože se zeptala, jestli by pro jednou ten talíř nemohl odnést do myčky sám, protože ona právě žehlí....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 22:47 |Jak myslis, ja ctim zasadu, ze pokud chci neco od jinych, musi to byt neco co sam delam, a dokazu si to obhajit. Zadruhe, a to jsem tu psal uz jinde, vzdy nejdriv zacinam u sebe. Byl jsem vychovan, abych se nikdy neomlouval stylem “ale kdyz oni si zacali”, “oni to taky delali” a nebo “tu petku dostala cela trida”. A myslim, ze ani Slavia neni jako klub takoveho chovani hodna.
Dokonce si troufam tvrdit, ze se tu bijes za neco, s cim by sam Kudela nesouhlasil - podle komentaru nize (myslim ze Leksel) uz probehlo vyjadreni, ze uz by to znovu neudelal, a ke si sve chyby vedom... tak doufam ze alespon on je dal, a nejede cestou, ze uzna chybu az po rangers, kamarovi a gerrardovi.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 22:56 |Tyhle řeči jsou sice hrozně hezký, ale to si musíš udělat sám o sobě a vnitřně.... On to ví a ví, že příště to neudělá.... Zpětně si to vyhodnotit, udělat z toho zkušenost a tak.... Ale né že začneš na celý svět vykřikovat že vlastně ten největší padouch jsi ty a potrestat mají Tebe... Pak se totiž dočkáš toho, že to tak opravdu dopadne...
Teď situace eskaluje....na veřejnosti, která Tě bude soudit, prostě pochybnosti připustit nesmíš....
Ondra neudělal nic, co by mělo vést k jednání, která následovalo.... Frajera, kterej ho k tomu vyprovokoval, poslal slovně rovně.... Nic z toho nezpůsobilo fyzické zranění, natož trvalé následky - napřed veřejně vyřešte věci, které vedly ke zranění hráčů, fyzické napadení a podobné zhovadilosti.... potom se můžete vrátit k podružnostem....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 23:07 |Vkladas mi do ust neco co jsem nikdy nerek, jsou dve moznosti, bud nechces slyset co ti rikam a nebo to neslysis. Ja, a opakuji to po nekolikate, nechci kriminalizaci Ondry Kudeli, zastavam nazor, ze chovani hracu rangers, a vlastne i Stevieho (a to me fakt mrzi) bylo mnohem, mnohem, mnohem a jeste jednou mnohem horsi. Stejne tak by Slavia mela mit dostatek sebereflexe, a rict, ze Kudela to neudelal dobre, ovsem podrzet ho v tom sporu o rasismus. Pises tady ze verejnosti nesmis pripustit pochybnosti - to je ta nejvetsi zhovadilost, PR z minuleho tisicileti. Pravdou je, ze verejnost bud tvoje, kdyz si dokazes priznat vinu, i kdyz jen cast, a nemas silacke reci, o tom jak ty nic a jen ti druzi. Protoze to je jen poza, kterou ma kazdy. Proto mame tak radi rozhovory JiT po zapasech - on totiz toto nedela a mluvi otevrene, umi vecne kritizovat, i se za sebe a tym postavit. A nic jineho nechci od Slavie, nechci pozy, jak jsme svati a ti zli skotove si to vymsleli. Nechci pozu, omlouvame se vam, Kudela je rebel a pude na dozivoti na vojnu. Chci strizlive, realne zhodnoceni situace. Ano Kudela to nezvladl, udelal neco na co nejsme pysni. Ovsem nebyl to rasismus a jako polehcujici okolnost vidime, ze byl on a muzstvo po cely zaps vystaven extremne tbrde a hrube hre ze strany soupere, ktera vyustila ve zraneni Kolare a dve cervene karty. To je mnohem vice duveryhodne prohlaseni, ktere je v souladu s hodnotami klubu, kterymi se zastitoval Tvrdik, ktere delaji Slavii. Nebudme pokrytci, nedelejme hloup politicka a extremne sebevedoma prohlaseni, ktera tvrdi opak toho co se na hristi udalo. Odpustit Ondrovi je vzheldem k okolnostem velmi jednoduche, pochopeni ma asi kazdy. Tak si proboha zbytecne nehrajme na silaky, tam kde to neni potreba. Vstricnost a uprimnost nam ta tvoje verejnost oceni vic.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 23:20 |A já ti říkám, že to tak není - neshodneme se....
Dokud není celá věc uzavřena - tj. nejsou rozděleny tresty - nemůžeme si žádná gesta typu "Kúdela to nezvládl, ale nebyl to rasismus" dovolit... Až bude všechno uzavřeno, může klidně Ondra přijít o pomyslnou pásku s tím, že by taky neměl hráče soupeře oslovovat
Na tenhle rozhovor jsme fakt moc starej a nasranej.....
Jako nezlob se na mě, ale mně se ještě teď otevírá kudla v kapse... Ty hajzlové do nás kopou celý zápas, po Olayinkovi jdou jak slepice po flusu, plivou na něj, když leží na zemi, Patterson měl bejt asi tak třikrát venku, gólmana napřed dvakrát srazí, pak mu málem ukončí kariéru..... a my se budeme vymezovat proti tomu, že někdo od nás si dovolil jim za to něco na konci ŘÍCT?
na tohle fakt nemám....
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 23:23 |Vic presvedcovat te nebudu. Proste mam na sebe a na Slavii jine moralni naroky. Sorry jako. Dobrou noc
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
kjandourek (admin) před 4 lety 19.03.2021 23:38 |nezlob se na mě, ale tohle není o morálních hodnotách...
To je o tom, že člověk (ani klub) nesmí ustupovat zlu... musí být schopen se postavit se agresi ... a ne sám sebe přesvědčovat, že tu agresi vlastně vyprovokoval tím, že chtěl taky žít... To bychom se taky mohli omluvit za ty dva góly... ty to vlastně celý spustili - kdybychom nechali skórovat je, zápas by probíhal v přátelském duchu, ne?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 23:44 |Zase zpatky - agresi rangers neomlouvam a nehazim na Ondru Kudelu, nechci abychom se presvedcovali, ze jsme svoji obranou neco vyprovokovali, ale musime si umet priznat, ze byla treba prehnana. Protoze jinak vyrostem do agresora, ktery si vse obhaji tim, ze se jen brani tem ostatnim “zlym”. Chci objektivni zhodnoceno, s oznacenim chyb na obou stranach - ty to bud nechces videt a nebo nevidis. Pro me jsou to jasne moralni veci, nad kterymi se nepremysli. Pro tebe ocividne ne. Dal ti odpovidat nebudu, protoze v tom vic nevidim smysl. Porad me tlacis do neceho co jsem nikdy nerekl, a ja jen doufam, ze to je protoze, ze jsi, jak sam pises, nasrany.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:25 |A hlavne Karle, Slavia snad ma nejake hodnoty, kterymi se dnes Tvrdik ohani, nemel by se jich Kudela, jako jeden z kapitanu drzet? Proste to od nej bylo zbytecne, zapas jsme kontrolovali, meli jsme to v klidu dohrat. To co udelal pro me neni hodno Slavie
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
sTizz (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 00:58 |Ano,a sel se tomu lhari po zapase jeste omluvit za hruba slova,jak to dopadlo,vime. Kamarovym trestnim stihanim.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Leksel před 4 lety 19.03.2021 20:49 |Jo ták, tak to se Kúdelovi ani nedivím, to bylo spíš už "napřesdržku". :-)
Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 20:50) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo ták, tak to se Kúdelovi ani nedivím, to bylo spíš už "bap.
Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Leksel před 4 lety 19.03.2021 20:39 |Nápodobně :-). Kúdela sám říká, že teď už by si to odpustil, já to utkání lépe řečeno MMA řež chápu jako něco unikátního, s čím se nikdo od nás na hřišti nikdy nesetkal včetně "matadora" Kúdely, takže emoce a frustrace z neskutečné a rozhodčím dlouho tolerované agresivity tekly proudem. Pro mě je podstatné a já Ondrovi věřím, že mu neřekl nic rasistickýho notabene když sama Slavie má národnostně světový tým. Prostě rasistickou urážku neřekl, ale "jen" takovou "obecnou univerzální". Neznám detaily, zda tam Kamaro udělal někomu něco jó unfair, a proto mu Kúdela "sladce" pošeptal něco ostřejšího do ouška, ale jsem si jist, že k tomu Ondru muselo něco vyprovokovat. Ano, jako jeden z nejstarších matadorů by si měl zachovat chladnou hlavu a odstup, ale znovu opakuji, včerejšek byl pro všechny z hlediska brutality a z ní plynoucích emocí naprostý nóvum, který nikdo nezažil. Po tomhle testu ohněm, kterej snad už nikdo znovu nezažije, si i Kúdela odnáší zkušenost, že "mluviti stříbro, mlčeti zlato", ptz akorát těm chudákům zavdává příležitost, jak svoji prohru a zpackanej výkon převést na vyšetřování údajně rasistické urážky, pro kterou ovšem nemají žádný důkazy.
Kúdela pak za svý "šeptání" dostal od aktéra Kamara dokrvava přes hubu před zraky obou trenérů i zástupců UEFA.
Uvidíme, jak dopadne šetření disciplinárky UEFA i všechna trestní oznámení.
Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 20:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nápodobně :-). Kúdela sám říká, že teď už by si to odpustil, já to utkání lépe řečeno MMA řež chápu jako něco unikátního, s čím se nikdo od nás na hřišti nikdy nesetkal včetně "matadora" Kúdely, takže emoce a frustrace z neskutečné a rozhodčím dlouho tolerované agresivity tekly proudem. Pro mě je podstatné a já Ondrovi věřím, že mu neřekl nic rasistickýho notabene když sama Slavie má národnostně světový tým. Prostě rasistickou urážku neřekl, ale "jen" takovou "obecnou univerzální". Neznám detaily, zda tam Kamaro udělal někomu něco jó unfair, a proto mu Kúdela "sladce" pošeptal něco ostřejšího do ouška, ale jsem si jist, že k tomu Ondru muselo něco vyprovokovat. Ano, jako jeden z nejstarších matadorů by si měl zachovat chladnou hlavu a odstup, ale znovu opakuji, včerejšek byl pro všechny z hlediska brutality a z ní plynoucích emocí naprostý nóvum, který nikdo nezažil. Po tomhle testu ohněm, kterej snad už nikdo znovu nezažije, si i Kúdela odnáší zkušenost, že "mluviti stříbro, mlčeti zlato", ptz akorát ten chudákům zavdává příležitost, jak svoji prohru a zpackanej výkon převést na vyšetřování údajně rasistické urážky, pro kterou ovšem nemají žádný důkazy.
Kúdela pak za svý "šeptání" dostal od aktéra Kamara dokrvava přes hubu před zraky obou trenérů i zástupců UEFA.
Uvidíme, jak dopadne šetření disciplinárky UEFA i všechna trestní oznámení..
Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:54 |Tak byla to reznicina, rozhodci nezvladl vcas zatahnout za brzdu, a frustraci chapu. I nadavky, provokace... ale proste ten zpusob, to vse okolo - a vidim ze to citis i ty sam a asi i Ondra, nebyly stastny - podle me, melo prijit i trosku jiny tytyty od Slavie - aby to videli dalsi hraci, a do budoucna bylo jasno, ze tohle se v tom nejkrasnejsim dresu, ktery nosili velikani nedela. Jinak samozrejme stojim za Ondrou, ze urcite nerek nic rasistickyho, a to co udelal Kamara je mnohem a mnohem vic za carou, stejne tak surovost Rangers, ale proste na hrace Slavie, kapitany a moralni vzory mam vetsi naroky. A diky za slusnou odpoved rad zase nekdy “pokecam”
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 01:10 |Ne, Ondra by od Slavie žádný tytyty dostat neměl. Ne, naopak, měl by být pochválen. Máš opravdu hodně divný názory. No ale když jinde čtu, jak nenávidíš Slovany, je mi to tak nějak jasný.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 20.03.2021 08:17 |Hele me je jasny, ze jsem v nazorovy opozici, a asi to i celkem chapu, ze zijem ve spolecnosti bez moralnich hodnot jsme si uz vsiml. Asi proto tady muze byt uspesnej Andrej. Ale kde si prosimte nasel ze nenavidim slovany? Jak se tady snazim vest normalni diskuzi, proste jsem opravdu nastavenej jinak ohledne osobni odpovednosti. Komentar ke slovanum urcite nebyl ohledne nenavisti, pravda je, ze komunikuji s lidma napric evropou, a radsi na pivo pujdu s belgicanem, svycarem, holandanem nebo nemcem, dokonce i stim francouzem, nez s polakem nebo rusem. Mozna je to moji socialni bublinou, ale vzdy jsme poznal spise “buranske” typy vychodnich slovanu, kde musim porad ocekavat nejakou levou, i v byznysu. Na zapad od nas funguju (sz na vyjimky) na podani ruky. To jsou proste jen zkusenosti, a ne nenavist. Ale tak ziskas palce nahoru, bude tu par dlasich kometaru proti me, ale svet se toci dal, a tohle je posledni komentar tady, lterym se ospravedlnuju, vic to vazne nemam zapotrebi.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 08:54 |Opovrhuješ slovanama a ještě řešíš palečky. Na pivo si choď s kým chceš, třeba s opicema... ty sociální bublino. Za tou svou dušínovskou slušností a za tím rádobysvětáctvím skrýváš nenávist (nebo třeba zlobu, nebazíruju na slovíčku) k určitým národům. Jak se tohle liší od rasismu?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 20.03.2021 09:09 |Tak si tu diskuzi s wimpim precti jeste jednou, ty nenavisti. Neni tam zadna zloba ani nenavist, soudim kazdeho zvlast, sam pisu ze generalizace je snadna a spatna.
Ty palce ti zminuji proto, ze jak vcera Karel, tak dnes ty se tu schovavate za povrchni utoky na me, aniz byste opravdu reagovali na to co pisu. Podle toho jak vytrvale se toho drzite to na me pusobi jako zamerna poza. Jinak jsou mi palecky u prdele. Mohl bych pak napsat nejaky super komentar, jak bych kudelu branil do krve a kamaru sel sam zabit, protoze to je bezcenna opice... ja tak ale nejak necitim potrebu to psat jen proto abych ty palecky sbiral, ani si tady s nikym takto pochlebovat, takze oprvadu naschledanou
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 09:11 |Čau, já tě určitě chledat nebudu.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
gazza před 4 lety 20.03.2021 14:32 |to snad nemyslis vazne
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
gazza před 4 lety 20.03.2021 14:37 |to byla odpoved pro rudou hvjezdu .Nechapu , ze je to az na spodu.Proc by se vedeni melo od Ondry distancovat?Prave naopak .Stat za nim a dokazat ,ze skotaci jsou banda ulhanych primitivu v cele s krysou Gerrardem.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 21:46 |Já to vidím zařazené dobře a naprosto s tebou souhlasím.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
ježek před 4 lety 19.03.2021 14:59 |Gerrard- myš, která řvala
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
zeleznik2 před 4 lety 19.03.2021 18:40 |V nejhorším případě nějaká disciplinárka pro Ondru.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
SKEP před 4 lety 19.03.2021 18:47 |Že tiskový mluvčí uveřejní fotografii rozkopaných dveří, díky níž je Trpišák popotahován disciplinární komisí je velká paráda. Ovšem ještě větší paráda je zvuková nahrávka, kterou do éteru poslal gólman, kterej nechytá snad ani na treninku...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rfslavia před 4 lety 19.03.2021 19:53 |tvl co se to tady vyrojilo za spartany typu rudahvezda a skep? to ze tem prasatum vynadaj do zmrdu a cu.aku je mezi chlapama uplne normalni, tohle panove neni nejakej teplej balet nebo krasobrusleni, kde se na sebe vsechny usmivaj jak buzny
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:03 |Mas pravdu - a ted ruku na srdce, v kontextu naseho vedeni, dvou redek na druhe strane, jistoty postupu a zbytecne zlute pro Ondru - opravdu ti to porad prijde ok? Kdyz ani Kudela ani Kamara nebyly ucastniky toho souboje? Kdyby Kamara sestrelil Kudelu, nerekl bych ani slovo - ale vyrazit na borce, ktery s predchozi situaci nema nic spolecneho? V takovych podminkah jako byly? Udelat to souper proti nam, tak bychom ho kamenovali.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
rfslavia před 4 lety 19.03.2021 20:11 |v kontextu toho co se stalo predtim kudela jednal naprosto chlapsky a spravne...ta kopacka do kolare mohla taky skoncit tak, ze mu zarazil nos do mozku a byl konec...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:16 |O tom se s tebou nepru - ale dle toho by bylo adelvatni rozbit hubu Roofovi nebo jak se jmenuje... ne dvacet minut na to zcista jasna jit za nekym kdo s tim, ani aktualnim faulem nema nic spolecneho... hlavne v tu chvili se sitiace klidnila, pomalu zvedali Kuchtice a najednou Kudela z niceho nic udela to co udela - to je pro me to nepochopitelne - uprimne, co by si rikal kdyby to udelal souper? Taky bs ho chvalil?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Merlinus (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 20:38 |Máš pravdu v tom, že od Kudely to byla blbost. Ale rozhodně to nebylo "z ničeho nic". Je vidět, jak něj Kamara něco pokřikuje, pak se chvíli překřikují oba a pak Kudela jde k němu. Takže bezdůvodně to určitě nebylo.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 20:57 |Ok, je mozne ze tam na sebe predtim neco pokrikovali, zas tak detailne jsem to nezkoumal, koukal jsem live, a dnes jsem nemel cas dopodrobna delat rozbor - tady je asi pripad my selektivni pameti, me to prislo jak kdyby to bylo z niceho, ale hadat se nechci ;) i tak, podle me selhani Kudely, nemel se nechat vyprovokovat...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Mrakomor před 4 lety 19.03.2021 21:33 |A připadá ti správné se tady dohadovat o něčem, o čem vlastně nic nevíš?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
witty13 před 4 lety 19.03.2021 21:50 |Tak zapas jsem live videl, urcitw i dost opakovacek ve studiu, takze “vlastne nic nevis” mi neprijde jako spravne vyjadreni. Vim take ze Kamara nebyl ten kdo fauloval Kuchtu, kdo by do nej kopal a nastrelival do nej mice. Jestli jsem nepostrehl ze Kamara neco porvaval? Ok, nemam problem to priznat, na opakovacce co jsem videl ja, tak uz kamara jen stoji a nic nedela - jestli tam vterinu pred tim radil jak pominuty? Priznavam se, ze nevim - a uprimne, na moji kritice Kudeli to nic nemeni - ja nikde nehajim Rangers a Kamaru, jen rikam, ze mi nesedi to co udelal Kudela. A to jsem videl, jasne a nekolikrat. Nesouhlasim s tim, a myslim ze by to nemela byt norma pro hrace Slavie, ktera se prejde bez mrknuti oka. To jedine se tu snazim celou dobu rict. Vzdycky me ucili starat se o sebe, neohlizet se na ostatni a neomlouvat si jimi svoje chyby, pripadne rikat: “oni taky”. Tady jako “sebe” beru Slavii, proto ve vztahu k Ondrovu chovani mi je vlastne celkem jedno co tam udelal nebo neudelal nejakej Kamara. V tom ja vidim tu moralni integritu o ktery mluvi Tvrdik
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Mrakomor před 4 lety 19.03.2021 21:58 |V pořádku, mě jen zajímalo, jestli ti jde o princip nebo o souvislosti.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 20:49 |Sparťani snad ani ne, jen takoví ti sebemrskači, možná klekači...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Qope před 4 lety 19.03.2021 20:55 |My si fakt to pivko někdy musíme dát a hodit řeč naživo :-D hned jak to půjde seber gauč a hurá do Edenu ...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 20:59 |Myslíš, že to ještě někdy půjde?
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Qope před 4 lety 19.03.2021 21:00 |Doufám, že jo :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 21:03 |Jakože politici, ať už to bude Babiš nebo Antifartoš (nebo třeba někdo úplně jinej) řeknou: "Corovýr je poražen, už nemusíte nosit náhubky a můžete zas chodit na pivo"? To se obávám, že se nestane.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Qope před 4 lety 19.03.2021 21:12 |Že zrovna ty ses pesimista ... ;-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
wimpy před 4 lety 19.03.2021 21:14 |To jsou ty zavřený kraje. :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Qope před 4 lety 19.03.2021 21:16 |No zavřený, 3x jsem pendloval vlakem mezi Pardubicema a Trutnovem, to znamená 6 cest. Kontrola byla jen jednou v Jaroměři ...
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 01:01 |Přejížděl jsem z okresu (ne kraje) do okresu kdykoliv jsem chtěl. Nesmíš ty (ta) nařízení brát tak vážně. A kdykoliv jsem přejížděl a policajti kontrolovali, čekal jsem ve frontě. Takže lidí, kteří se nenechali zavřít do klece byla spousta. Ať se Cohen třeba po... :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
wimpy před 4 lety 20.03.2021 09:53 |A máme důvod, proč to v těch zbylých okresech (pravda, moje chyba) pomohlo a v tom tvém ne.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 09:58 |Zapomněl jsi tam dát smajlíka. :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
wimpy před 4 lety 20.03.2021 10:00 |Nezapomněl, udržuji tě v napětí! :-)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 10:06 |Tak to jsem napnutý jak tětiva na luku Robina Hooda. :-d)
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
SKEP před 4 lety 19.03.2021 21:23 |Wulfstane, můžeš odborně posoudit, zda je, z hlediska rasismu, nějaký rozdíl mezi těmito větami?
"You are fucking guy!"
"You are fucking monkey!"
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 00:57 |Nemůžu. Já si dokážu přeložit o čem zpívají moje oblíbený metalový kapely, ale odborník na angličtinu rozhodně nejsem. A pokud se někdo chová jako zasraná opice, klidně mu řeknu, že je zasraná opice a je mi jedno, jakou má ta opice barvu kůže. A jistý Fin se jako opice choval a nebyl zdaleka sám.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
SKEP před 4 lety 20.03.2021 08:28 |Zatímco Kúdela přísahá, že ve společenské konverzaci s finským soupeřem afrického původu použil první větu, tak dotčený seveřan Kamara a spol. tvrdí, že do ouška byla šeptána věta druhá. Nejsem zběhlý v otázkách mezirasových vztahů, nicméně dle vyjádření odborníků na tuto problematiku existuje mezi uvedenými větami jistý rozdíl...
Chtěl jsem pouze říci, že od Kováře není příliš vhodné natočit a odeslat zvukovou správu (či co to bylo), která vedle řady volů též obsahuje potvrzení verze finskoafrického kříženečka. Jestli je nahrávka podvrh, Kovářovi se omlouvám.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Wulfstan (přítel SN) před 4 lety 20.03.2021 08:46 |Pane Bože, Kovář nic nepotvrdil, jen říkal, proč je nechtějí pustit do šaten... Proč se furt sebemrskáš?
Komentář byl uživatelem upraven (20.03.2021 08:56) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pane Bože, Kolář nic nepotvrdil, jen říkal, proč je nechtějí pustit do šaten... Proč se furt sebemrskáš?.
Skrýt původní komentář
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
mig52 před 4 lety 20.03.2021 09:14 |Tak Kovář je hňup ( promiň Kovi), že vynáší věci z kabiny. Volat toto byť sebelepšímu kámošovi tak brzy po zápase je krávovina na desátou. To mu měl říct u piva po sezóně a šeptat mu to do ucha, zvláště, když to formuloval tak " šťastně ", že to lze chápat dvojsmyslnĕ. Měl by kuxva zaplatit do hráčské kasy za tuto medvědí službu.
Re: Co hrozí po krvavé šarvátce Slavii? Postup ani prokázaný rasismus nezastaví
Ladislav (přítel SN) před 4 lety 19.03.2021 22:26 |Tak mi psal kamarád, že si vzpomíná a není to prý zas tak dávno, co Gerrard prohlásil do médií, že mu hráči řekli, že soupeřův hráč rasistický urážel jednoho jejich hráče. A nakonec vyšlo najevo, že mu řekl “ty z kurvy synu,“ takže to je jeden případ, kdy lhali s rasismem, druhý je ten hráč Ross County (viz. odkaz) a je celkem jasné, že i včera opět lhali.
https://www.dailyrecord.co.uk/sport/football/football-news/michael-gardyne-cleared-over-rangers-23382858.amp?__twitter_impression=truehttps://www.seznam.cz