Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

Komentáře (170)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Dennis     před 4 lety 19.03.2021 02:10 |  
    14 0

    Tak jestli u toho zbití Kúdely byli i zástupci UEFA, jak je uvedeno v prohlášení, tak si myslím, že Rangers čeká pořádný flastr... Hráče Kamaru tutově, ale tohle může odnést i klub.
    Ondrovi věřím, je to slušný kluk, určitě ne rasista, ale taky už je dost zkušený na to, aby si tohle odpustil, hlavně ta ruka přes pusu byla hodně zbytečná, protože tohle mu mohl říct normálně na plnou hubu. Je to škoda hlavně proto, že teď se víc než o našem výkonu bude mluvit o téhle kauze.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 02:48 |  
      3 0

      Jestli je to tak, jak je popsáno, tak osobně doufám, že Rangers na tři roky vypadnou z Evropy... A to my byli Skotové sympatičtí... :(

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        rfslavia     před 4 lety 19.03.2021 07:39 |  
        7 0

        skotove jsou sympaticky, ale rangers v soucasny podobe nema se skotama nic spolecnyho...v zakladu meli dva...a trenuje je anglickej cur.k

  2. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 02:23 |  
    6 1

    Kompletní přepis toho, co řekl Steven Gerrard po zápase. Ani slovo o surové hře svých svěřenců, ani slovo o tom, že by popřál Ondřeji Kolářovi brzké uzdravení nebo se byť jen zajímal o to, jak mu je. Řeší se jen údajný rasismus. Řekl aspoň, že Rangers prohráli s lepším týmem.
    https://twitter.com/hosekj/status/1372710531434446848

  3. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Harvey     před 4 lety 19.03.2021 02:31 |  
    0 5

    No Kúdy by musel být opravdu "angličtinář", aby použil frázi "fuckin guy".
    Takže podle mě mu Kúdela opravdu v emocích řekl, že je "fuckin nigga" a prostě slovo "guy" je tomu asi nejblíž. Kdyby se vyjádřil, že mu řekl "fuckin asshole" tak i přes ruku by bylo možný odečíst ze rtů a mimiky jestli to tak bylo.
    Nadruhou stranu vcelku neprůstřelné vyjádření od Slavie versus napadení soupeře před delegátem UEFA za dohledu kouče...to vypadá celkem bledě pro Rangers.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Andreas     před 4 lety 19.03.2021 02:33 |  
      0 0

      a co když je ,,opravdu angličtinář'' ?

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Harvey     před 4 lety 19.03.2021 02:39 |  
        4 1

        Furt si to přemítám v hlavě. Jakožto angličtinář si nedokážu představit rozběhnout se za soupeřem a říct mu "fuckin guy". Ale možný to asi je.
        Mě je to každopádně šumák, bylo to v obrovskejch emocích proti nejodporněji hrajícímu soupeři. Když se občas slyším u televize, tak tam taky podobní "fuckin guyové" často padají. Afekt podle mě nedělá rasistu. A ideální by bylo, aby se nikdo v těhle případech neurážel. Kdyby byl všem černochům výraz "nigga" u prdele, tak ztratí svoje ehm.."kouzlo" a rychle na něj všichni zapomeneme. Ale to už je jiná debata.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          Andreas     před 4 lety 19.03.2021 02:45 |  
          3 0

          Já právě předpokládám, se vší účtou, že angličtina našich hráčů bude mít k plynulosti daleko. Dokonce i zahraniční hráči, kteří se u nás musí na angličtinu spoléhat jako na svůj hlavní jazyk, moc plynule neumí (Deli, Olayinka, Traoré...).

          Snad nejsem rasista, když jsem vyjmenoval jen... tyto hráče :-) (Yusuf, Mick, Bah umí anglicky slušně, Oscara jsem snad nikdy neslyšel mluvit...)

          Z toho příspěvku bych vypíchnul hlavně tohle: ,,Afekt podle mě nedělá rasistu.'' I kdyby Kudymu něco ujelo - KDYBY - tak to z něj alespoň v mých očích rasistu nedělá.


          Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 02:45) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    1zippo1     před 4 lety 19.03.2021 02:38 |  
    10 0

    Gerrarde jsi největší dno a největší pitcha. Nemáš co dělat ve své funkci, jsi odpad stejně jako Tvoji hráči.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Harvey     před 4 lety 19.03.2021 02:40 |  
      0 0

      A jeho mámu nakládá Rooney.

  5. Ondra

    deny91     před 4 lety 19.03.2021 02:39 |  
    6 0

    Tohle musí UEFA jasně vyřešit!!! Není možné, aby si ti zmetci něco vycucali z prstu jako rasistickou urážku a pak ještě bez varování zmlátit zbaběle našeho hráče! Jsem tak nasranej!!! Ani nemůžu usnout... A hlavně když se podívám, co tomu celému předcházelo: dva hráči kopou do ležícího Kuchty. Předtím prasácké zákroky a rozkopnutá hlava Ondry Koláře. To je neskutečný odpad!!! Kdo se pak má divit Kúdelovi, že jim řekl "fucking guy"? To jen pro ty, co mu zazlívají, že vůbec něco řekl.
    To je tak ubohý klub... A Gerrard je strašně malej člověk, jestli viděl Kamaru, jak mlátí Kúdelu a pak na tiskovce ze sebe zvrací takové emoční výblitky. Asi si dobře uvědomoval, v jakém průseru jsou, tak se to snažil hned dostat do citové roviny, jaký je Kamara chudáček. To je jak někde v Pákistánu nebo v Kosovu a ne v západní Evropě. Doufám, že dostanou pořádný flastr!!!
    Vždycky mi Rangers přišli tak nějak víc v pohodě než Celtic, ale přesný opak je pravdou. Jsou opovrženíhodní.

  6. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    gazza     před 4 lety 19.03.2021 02:42 |  
    6 7

    Já bych se za ty prasácký zákroky také neudržel .A to by byl jiný slovník.Jiná doba drž hubu a krok .Bohužel celý západ je dnes silně levicový .BLM apod.

  7. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    gazza     před 4 lety 19.03.2021 03:06 |  
    14 8

    Ne hoši .Západ je již delší dobu levicový a to totálně .Nejde jen o USA ,kde to je šílený ,ale celá západní Evropa je tím neomarxistickým svinstvem promořená.Jde samo i o fotbal a nebude líp.

  8. RE:

    tobro     před 4 lety 19.03.2021 03:42 |  
    10 0

    "Stevie, a já tě měl rád. Ubohá plačka jseš. Co ta ukoplá hlava Koláře? Co sedm dalších likvidačních faulů? Dej si hadr na hlavu a táhni!" - Nemám nic, co bych dodal.. ;-)

    • Re: RE:

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 07:16 |  
      2 1

      Plačka? Jo, za mne navíc neskutečná SRAČKA. Šmíco, doufám že ho natřeš, zbabělce.

  9. no tvl

    ColinSKS     před 4 lety 19.03.2021 05:16 |  
    6 1

    Kudy hraje se Simonem na stoperu a on takový slušný člověk, bude říkat něco rasistického???? měl jsem Gerrarda za fér chlapa, ale tohle přepískli. Vůbec nekomentuji to, že Kudy dostal mimo hřiště nějakou nakládačku. To je frustrace a nechutná věc. Nějak mi to ke skotům nepatří, Sean Connery byl gentleman

    • Re: no tvl

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 07:12 |  
      3 1

      Nevím, co Kudy řekl, ale jedno vím jistě. Gerard je lhář. Tvrdí, že co řekl, slyšeli i hráči okolo!!! To bych rád věděl, jak to mohli slyšet, když jednal mu to Kudy šeptal přímo do ucha, druhak v té strkanici byla zcela jistě slušná vřava, by ti Skoťaci museli mít smysly jak šelmy s dravci dohromady. Prostě neumí prohrát, slavný gerard.

    • Re: no tvl

      Me2d     před 4 lety 19.03.2021 07:17 |  
      0 4

      No Simon se tvářil tak nějak divně a nešel Ondru bránit. V emocích je "kde kdo", schopen říct "kde co" a pokud Ondrovi něco vyklouzlo, já ho rozhodně soudit nebudu.

      • Re: no tvl

        Max1     před 4 lety 19.03.2021 08:50 |  
        3 0

        tam spíš hrála roli žlutá co Deli už měl....

  10. byl jsem nacamranej

    ColinSKS     před 4 lety 19.03.2021 05:35 |  
    0 1

    ale ted jsem se kouknul na to znova, a odehrat 7 min nastaveni na pulce soupeře, to bylo fakt něco, co znamená jediné - SEBEVEDOMI

    • Re: byl jsem nacamranej

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 07:04 |  
      2 2

      Tak hráli jsme do osmi v poli, to přece byla povinnost, kterou jsme, pravda, zvládli.

      • Re: byl jsem nacamranej

        mig52     před 4 lety 19.03.2021 08:21 |  
        0 3

        Takže jsme nehráli do osmi ( v poli) a nebyla to povinnost??? Bože, bože....

  11. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    novimex     před 4 lety 19.03.2021 06:54 |  
    11 2

    WHITE LIVES MATTER

  12. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Miklos     před 4 lety 19.03.2021 07:16 |  
    1 0

    Co Ondra rekl nebo ne vi on a ten Kamara. To ze se trener za nej postavi lze pochopit. To ze po zapase delaji sceny a trener prihlizi napadeni hrace druheho teamu .. hodne not ok. Me zajima co s tim UEFA udela. Na skotske diskuzy to napadeni oznacuji za lez tak se uvidi

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 07:57 |  
      4 1

      No tak Ondra a Kamara.... Hrál jsi někdy "tichou poštu"?

      Ondra ví, co chtěl říct a a Kamara ví co slyšel... respektive chtěl slyšet....

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Miklos     před 4 lety 19.03.2021 08:17 |  
        0 0

        Plus kdo vi jak umi Ondra anglicky. Znam lidi co vyslovuji guy jako gay..

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 08:38 |  
          6 0

          Tak jako obecně.... máme jednoho hráče s rozkoplou hlavou v šatně, teď tam na zemi kopou do dalšího.... v tu chvíli půjdeš od plic něco říct tomu šmejdovi bez ohledu na rasu, příslušnost i pohlaví ... a ne že si najednou v téhle situaci člověk vzpomene, že vlastně nenávidí ostatní rasy a zrovna teď se rozhodne to dát najevo....

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        mig52     před 4 lety 19.03.2021 08:19 |  
        0 1

        Karle, ale natipovals to dle tvých červ.destiček famózne !!! Klobouček, doufám, že po ránu nich máš dvojnásobek:)

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 08:35 |  
          1 0

          Tak jako nečekal jsme takovou řezničinu... :-)

          Ještě že mi je budou měřit až za dva týdny... teď bych se taky mohl dozvědět, že jich mám moc a musím je odevzdat :-)

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            mart     před 4 lety 19.03.2021 08:55 |  
            1 0

            ...preju hodne desticek.
            Jinak Kudymu reknete, ze se "spisovne" nerika fucking guy, ... ale "FUCKED UP GUY" ( cesky = ty ses vazne na mozek kretene)
            ...ale napred poprejte Kolimu brzke uzdraveni.
            A na zaver omluva z Liverpoolu, .... Stevie Ge...d je opravdu nejvetsi spina.
            Stejna situace jako kdyz chteli gers zlikvidovat Michael Gardyne, ... spina, hnusna spina.
            zdravi mart

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      carevitchando     před 4 lety 19.03.2021 08:19 |  
      5 0

      Prý to napadení viděli i zástupci UEFA a byli šokováni, psali na netu...Opravdu nechápu jejich chování, i kdyby, zdůrazňuji i kdyby Ondra v zápalu boje něco řekl (a já se mu ani nedivím), tak se to stalo v nějakém čase a napadení bylo cca hodinu poté, mimo trávník. To je regulérně na civilní soud a být Kúdelou, tak se na tom ubožákovi povozím soudně. Slavia by měla neprodleně tlačit na UEFU a nedivil bych se, kdyby je vyřadili na rok dva z pohárů.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 08:38 |  
        0 0

        Hele už vidím ta vyjádření zástupců UEFA - nic jsme neviděli, situace byla nepřehledná, není to zcela jasné, atd. atd.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          carevitchando     před 4 lety 19.03.2021 08:43 |  
          1 0

          Já doufám, že Býček umí natáčet i jiný věci, než prokopnutý dveře na Slovácku...

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            Miklos     před 4 lety 19.03.2021 09:09 |  
            0 0

            Pokud zastupci nevyzadali prijezd policie a vysetreni tak si nemyslim ze z toho neco bude. Na druhou stranu si myslim ze se chteli hlavne dostat na hotel Rangers to neinesli. Maj 55 titul a tak jsme je vyklepli. Ten rasizmus pro ne je odvedeni pozornosti od ostudy. Nas mancaft ma hrace vsech ruznych etnik a mame jednu z nej part v evrope. Tezko by Ondra schovaval rasisticke nazory. Jeste se prej ozval ten vyloucenej za kung foo ze ho take rasisticky urazeli. To uz no koment

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              sTizz (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 12:26 |  
              0 0

              Maji 1 titul. FC Rangers..

  13. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Carlos1     před 4 lety 19.03.2021 07:19 |  
    9 0

    Ta svine Gerrard neunesla porazku, ten blb uz se videl ve finale a jak prebiral Liverpool. Ted se v cely nahote ukazalo, na jakejch hlinenejch nohach to ti Rangers stoji. Ubohy


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 07:21) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    hiker42     před 4 lety 19.03.2021 07:30 |  
    15 0

    GLASGOW RANGERS = FUCKING TEAM

    GERRARD = FUCKING TRAINER

    ROOFE = FUCKING GUY

    PATTERSON = FUCKING GUY

    BALOGUN = FUCKING GUY

    KAMARA = FUCKING GUY

    MORELOS = FUCKING GUY

    atd..

    • ad Fucking Guy

      mart     před 4 lety 19.03.2021 09:09 |  
      0 0

      ... uz sem to zminoval vyse, ale jelikoz Wulfstan asi jeste spi, prevezmu na chvili roli gramatika/opravovace :-)
      rika se "Fucked up guy", ... neco jako uplne vypatlanej ;-)
      mart

      • Re: ad Fucking Guy

        hiker42     před 4 lety 19.03.2021 09:15 |  
        0 0

        dik, budu si pamatovat po včerejšku :))

        • Re: ad Fucking Guy

          mart     před 4 lety 19.03.2021 10:10 |  
          0 0

          Jinak pokud Kudy rekl tomu Finovi, ze je Fucking guy, ... tak by Slavia mela prispechat s omluvou.
          Vysvetlit, ze by bylo nespravne vykladat si bad language by Kudela jako poukazovani na provadeni souloze v prubehu zapasu, ... coz by jiste u nekterych lidi (zejmena u tech kteri neumi rohravat, a radi hledaji vymluvy ... S.G.) mohlo vyvolat pocity z homofobickeho narceni ( pri zapase byli na travniku pouze muzi, a pokud by byl ten Kamara opravdu soulozil v jeho prubehu, .... mohlo by to implikovat jinou sexualni orientaci nez je bezne).
          Duvodem urazky od Kudely byl predchazeji incident kdy mu protihrac loktem poranil oblicej (krev na rtech) a fakt, ze Kudela nepouziva anglictinu jako prvni jazyk.
          Rozhodne nechtel nekoho nazvat buzerantem.
          Pokud to tak nekdo chtel pochopit, ... tak se omlouvame.


          Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 10:13) . Zobrazit původní komentář

      • Re: ad Fucking Guy

        Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 12:09 |  
        0 0

        Moje angličtina je tak na úrovni Deliho češtiny. :-)

        • Re: ad Fucking Guy

          mart     před 4 lety 19.03.2021 15:14 |  
          0 0

          :-), dobry Bracho, .... kurva Styry :-)
          a slibuji,ze se to uz nebude opakovat :-)
          zdravi mart

  15. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    slavanda     před 4 lety 19.03.2021 07:57 |  
    27 0

    Každý by měl nejdřív začít u sebe.
    Způsob hry domácím zcela jistě naordinoval jejich trenér. Ano, rozhodčí jim to umožnil, ale tahle zákeřnost prostě musí být v nich, musí se po nich chtít, normální člověk takový způsob hry nemá zažitý.
    Celé vystoupení domácích bylo tristní, nefotbalové, surové, zákeřné. Slavie je svlékla do naha. Zákrok na Koláře zcela vybočil z kategorie "faul" do kategorie trestný čin.
    Domácím muselo být jasné, že se jejich způsob hry bude řešit, že to bude téma. Proto se drží jako klíště "zástupného problému", klasicky zloděj křičí chyťte zloděje.
    Kúdela je pičus, neměl říkat vůbec nic, měl jim naložit na hřišti jejich způsobem. Tvrdit, že jim určitě neřekl nic rasistického nebudu, neznám ho. Sebe například za rasistu nepovažuju, ale nevím co bych v emocích po takovém průběhu mohl říct. Celý mi to připadá, jako kdybych byl přepaden v podchodu třema cikánama, zařval na ně zkurvený cikáni a oni mne obvinili z rasismu... A že se to stává. Ale to jejich pojmenování v daný moment vyplývá z toho co mám před očima, nikoliv z nějakého rasistického postoje. Kdyby mne přepadli tři klauni, zařvu zkurvený klauni...
    Sranda je, že nás o rasismu budou poučovat rasisti. Dovolili by si tuhle hru proti někomu ze západní Evropy? Pro ně jsme "Poláci"... Co třeba řvali na Ondru, když ho mlátili...? Hlavně že klečí...
    Prostě velké selhání domácích na všech frontách, ze kterého se snaží vyvléknout očerňováním soupeře. To je malost, nicotnost, ubohost. Kalí vodu, předsedo...
    Problém je, že to Slavii umaže od hoven. Všichni budou číst o rasistech ve Slavii, kdo bude moct, tak si přisadí, ale na zápas se kromě fandů obou klubů málokdo podívá, aby to vyhodnotil v kontextu.
    Slavii doporučuji v klidu si všechno rozebrat, uklidnit se a vymyslet nějaké třeba i právní kroky proti téhle sebrance.
    Konec prohlášení za mojí osobu ;)

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      mart     před 4 lety 19.03.2021 09:38 |  
      1 0

      mate to spravne pane kolego. Ger..d je spina. Vychcana spina. Zblbla klekanicema.
      ... a pochopitelne si taky uz mete cesticku, kdyby nahodou v nedeli nevyhrali
      Takze
      Come on You Celtics, ... YNWA !


      Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 09:39) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    žbl68     před 4 lety 19.03.2021 08:21 |  
    6 1

    kašpaři Skotský.... jaký rozdíl oproti noblesně přijaté porážce , jak jsme viděli od Lišek ... :-P

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 08:37 |  
      5 3

      Tak ruku na srdce, Kudy udělal kravinu na entou! Musel přece tušit, že ať řekl cokoliv, ten protihráč toho zneužije. A Ondru neomlouvá, že emoce stříkaly na všechny strany. On, jako starý mazák a jeden z kapitánů, to měl ustát. Vždyť postup byl jasný a do konce pár minut. Měl si to vychutnávat a smát se jim do ksichtu.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        drdly     před 4 lety 19.03.2021 08:46 |  
        5 0

        Ano, neměl se nechat strhnout. Nicméně není možné, aby ho pak někdo fyzicky napadl - ať už mu řekl cokoliv. Jsou to profesionálové, nebo si na ně jenom hrají. Trochu nadneseně: Každý i v tom největším pralese (tím myslím fotbalové prostředí) ví, že ať už si na hřišti řekneme/uděláme cokoliv, tak si pak spolu můžeme dát pivo.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        MIKr.8     před 4 lety 19.03.2021 09:06 |  
        1 0

        Ano, Ondra k němu vůbec neměl chodit, ale já se mu nedivím. Naopak jsem si několikrát za zápas říkal, jakou trpělivost naši kluci mají. Být tam já, tak to taky řeší policie, ale opačně :D Hrál jsem hokej jen na amaterský úrovni, ale tam se podobnej styl hry vždycky řešil na místě a velmi rychle.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        žbl68     před 4 lety 19.03.2021 09:09 |  
        0 1

        ano, ale to ty "Skoty" vůbec neomlouvá ... a jestli Kudela pokutu - pak i Morales ....

  17. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Lunaris     před 4 lety 19.03.2021 08:35 |  
    5 2

    Fakt škoda, že místo toho, že přeceňovaný skotský mistr nedostal ve dvou zápasech čuchnout, se řeší tahle kauza. Nedovedu si představit, že by Kudela, který hraje ve dvojici s Delim a v kabině má dalších 5 černých spoluhráčů plácl něco rasistického. Nicméně je mu sakra 34 let, zástupce kapitána, už by měl mít dost zkušeností a nikomu nic nešeptat do ucha, kór když si v AJ evidentně není jistý v kramflecích. Zápas byl rozhodnutý. Fakt škoda. Teď budeme na západě vnímáni jako rasistický klub.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 08:36 |  
      1 3

      Souhlas. Ať už jsou ty šaškárny ze strany Rangers jakékoliv, tohle bylo od Kudely značně neprofesionální a hloupé. Ve 34 letech by měl umět udržet nervy na uzdě.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        lilien111     před 4 lety 19.03.2021 08:37 |  
        4 1

        To sice ano ale ještě taky v životě nezažil tak šílenš brutální zápas navíc ještě v Evrope.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          carevitchando     před 4 lety 19.03.2021 08:49 |  
          2 0

          Přesně, Kolář může být rád, že nepřišel o oko. Já bych si na gentlemana taky nehrál.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Edenjejenjeden     před 4 lety 19.03.2021 09:08 |  
        4 0

        Merline sorry , ale celej zápas se musíš dívat , jak se ti soupeř snaží , za blahosklonného přihlížení rozhodčího , likvidovat spoluhráče , tak je prostě pochopitelný , že i takovýmu klidasovi jako je Kúdela po dalším brutálním zákroku ujedou nervy . Hráči fakt nejsou stroje ....A já jak se znám , tak bych třeba takovýho Pattersona inzultoval. A mám pocit , když poznali , že na nás herně nemají , tak zkoušeli něco podobného vyprovokovat .

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        rfslavia     před 4 lety 19.03.2021 09:14 |  
        2 0

        ale kulovy prosimte, to maj hraci mlcet? tohle je nadhernej precedens, protoze kdykoliv bys cernochovi neco rek, tak to muze kdykoli zneuzit

        typicky udela na tebe faul, ty mu reknes ze to je cunt, bitch atd. a von z toho kdykoli muze udelat rasismus...nebo si myslis, ze na sebe hraci mluvej stylem: ale ty jeden ty ty ty, tys me malem zarazil nosanek do mozku, ty ty ty, uz to vic nedelej...nebo to reknu tvoji mamince a ona ti nabaca...

  18. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    hiker42     před 4 lety 19.03.2021 08:41 |  
    19 0

    v anglickým tisku píšou, že to nebyl rasismus, že je prokázaný Kudyho verze "fucking guy", jejich oznámení odmítli..

    Po včerejšku doufám, že Slavia rozjede 2 právní bitvy. Jednu žalobu k civilnímu soudu Slavia a Ondra Kolář na Roofa na náhradu škody, k tomu trestní oznámení Slavie na Rooofa pro úmyslné ublížení na zdraví Ondry.

    Druhou civilní žalobu Slavia a Ondra Kudela kvůli křivému obvinění z rasismu na náhradu újmy a trestní oznámení na Kamaru za ublížení na zdraví, možná i na Gerrarda jako návodce / organizátora.

    Tohle těm kurvám NESMÍ PROJÍT!!

    SMRT RANGERS!!

    omlouvám se, domotal jsem to, je to jinej "rasistickej case" týhle pakáže..


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 09:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      damade     před 4 lety 19.03.2021 08:48 |  
      1 0

      kde přesně tohle píšou? bylo by super v tuhle chvíli získat britskej tisk na naší stranu

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        hiker42     před 4 lety 19.03.2021 08:51 |  
        3 0

        dailyrecord.co.uk

        vlastně Gerrard je lhář z toho plyne. Ten do PL trénovat nepůjde, když to rozjedeme a dotáhneme.

        Já bych do nich šel, bejt Jardou, tohle si nemůžeme nechat líbit..

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          Max1     před 4 lety 19.03.2021 08:57 |  
          0 0

          Můžeš dát odkaz na celý článek?

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            hiker42     před 4 lety 19.03.2021 09:06 |  
            1 0

            snad jsem pochopil správně:

            https://www.dailyrecord.co.uk/sport/football/football-news/michael-gardyne-opens-up-post-23405084

            sorry tohle jiná věc


            Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 09:09) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              Max1     před 4 lety 19.03.2021 09:09 |  
              1 0

              to jiný případ.....stačí se podívat na datum

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                hiker42     před 4 lety 19.03.2021 09:11 |  
                0 0

                jj, píšu výše, omlouvám se, ale vlastně to už jednou zkusili, a ostrouhali..

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                mart     před 4 lety 19.03.2021 09:46 |  
                0 0

                je to jiny pripad, ale s vyznamnou souvislosti.
                Ge...d to zkousi pres buziky a pres rasismus.
                Je to spina.
                jinak to vyteckovane slo je zrejme FILTHY. V teto souvislosti asi jako sprostarna, ale orignalni vyzmam spina, ... jako spinava voda z nadobi ....
                krome Daily Record (skotske platek, a reakce polarizovany podle prislusnosti k Celtic v. rangers), v ostatnim britskem tisku vcetne komunistickych platku jako Daily Mirror a Guardian, reakce na Ge...dovo plakani je minimalni. Spise se priklani k zaslouzene prohre, a zminuji i naadeni v tunelu.
                Uvidime.
                ... a mozna se jeste budeme divit
                mart

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 09:00 |  
      0 0

      No já jsem tam přečetl snad vše k zápasu a to tvoje tvrzení z prví věty jsem tam tedy nikde nenašel... Ani nevím, jak by to prokázali. Na pusu mu vidět nebylo, tak jedině snad z ruchových mikrofonů, ale na to tam byl dost hluk a Kudela spíše šeptal. Podle mě prokázat, co řekl nikdy nepůjde, což je škoda.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Morb     před 4 lety 19.03.2021 10:07 |  
      0 0

      Včera jsem na netu četl, že to v ruchovejch mikrofonech slyšet BYLO a že to jde dost proti tvrzení Camary, ale řešti se to bude později. Můžeš poslat zdroj tvojí informace?

  19. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Kychta     před 4 lety 19.03.2021 08:45 |  
    0 1

    Myslím si, že kdyby mu Kúdy řekl něco rasistického, tak by si s ním Kamara hned po zápase těžko podával ruku!

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 08:55 |  
      0 0

      A to sis všiml kde, že mu podal ruku? Ze záběru čt to videt nebylo...a težko si snim bude podavat ruku, když mu pak chce jednu natáhnout...

  20. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    pcitron     před 4 lety 19.03.2021 08:47 |  
    15 0

    Velmi trefné shrnutí Tomáše Jirsy na twitteru Rangers:
    Little summary of the game.
    - Playing rugby instead of football: OK
    - Morelo's verbal attack on Olayinka: OK
    - Brutal attack aka MMA high kick on Kolar: OK
    - Kick the ball right to Kuchta's body: OK
    - Beat Kudela after the match: OK
    - Unknown verbal attack of Kudela: NOT OK

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Qope     před 4 lety 19.03.2021 09:06 |  
      4 0

      A to jeste dostal Kudela loktem tak, že mu tekla z pusy krev ...

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Edenjejenjeden     před 4 lety 19.03.2021 09:09 |  
        3 0

        Všiml jsem si , závěr první půle a rozhodčí hned odpískal konec , aby nemusel dát červenou

  21. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Qope     před 4 lety 19.03.2021 09:02 |  
    4 0

    Jsem na straně Ondry. Prostě neveřím tomu, že by mu řekl něco rasistického, ne fakt ne. Jasný, je blbost k někomu jit par metru zakrýt si pusu a neco septat. Je naivní si myslet že to byla pochvala k učesu. Ale i pro tohle mám nějaké pochopení, zapas byla válka, šli po nás jako prasata a emoce jsou emoce. Ale rasismus? Od Ondry? Ne, neveřím ...

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      wimpy     před 4 lety 19.03.2021 09:14 |  
      12 0

      Mně je hlavně úplně jedno, co mu řekl. Gerrard píše, že Kamarovi věří, neb s ním navázal vztah. Že je to klidnej a mírumilovnej kluk. Ať jdou všichni tři, včetně Roofeho někam šukat ovce, ale ať zmizej z fotbalu.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Ondráš     před 4 lety 19.03.2021 09:16 |  
        2 0

        Jakej vztah s ním jako navázal?:)

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Qope     před 4 lety 19.03.2021 09:21 |  
        1 3

        Takhle, me by to jedno nebylo, kdyby mu fakt řekl neco k barve pleti. To bych byl dost Ondrou zklamanej. Ale protoze fakt odmítam verit tomu, že by to rekl, tak vcelku sdílím tvuj názor na to, co mají delat naši včerejší soupeři ...


        Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 09:22) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          wimpy     před 4 lety 19.03.2021 09:32 |  
          1 0

          Víš, že existují opice se světlou barvou pleti (srsti)? Co kdyby mu řekl, že je třeba hyena, tchoř, skunk... :-)

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            Qope     před 4 lety 19.03.2021 09:39 |  
            0 0

            Jasne, i gorila je ve výjimečných připadech je albín ...

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              wimpy     před 4 lety 19.03.2021 09:45 |  
              1 0

              Navíc kdyby mu řekl "ty černej buzerante", určitě by tím nemyslel barvu kůže a sexuální orientaci, ale barvu duše a stav charakteru. :-)

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                pcitron     před 4 lety 19.03.2021 10:50 |  
                2 3

                Přesně, jsou černoši a černoši. Někteří z nich mají svou negrovskou mentalitu hluboce zakořeněnou, tak jako u nás jedna nejmenovaná skupina. Přitom fotbalisté, basketbalisté a další velcí bojovníci proti imaginárnímu rasismu patří k neskutečně bohaté a privilegované vrstvě. Dovolím si tvrdit, že v čistě černošské společnosti by toto bohatství nikdy nevzniklo. Prohra Jihu je největší tragédie v lidských dějinách:-)

                • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                  wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:57 |  
                  0 0

                  Navíc je horší říct mu opice, než hyeno, tchoři, červe. Je horší po něm hodit banánovou slupku, než ohryzek z jablka či schnilé rajče.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          Ondráš     před 4 lety 19.03.2021 09:33 |  
          2 0

          "Ty čuráku, co kopeš do našeho hráče?!" by myslím byla legitimní reakce.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Sherudan     před 4 lety 19.03.2021 09:24 |  
      5 0

      Třeba se ho jen zeptal, kde se v tom Finsku dá tak pěkně vopálit...
      Ale vážně. Mě by úplně nepřekvapilo, kdyby tam padlo něco "rasově motivovaného", napadlo mě to hned, jak jsem viděl, že mu Ondra něco šeptá. Ale emoce bublaly, hlavně vinou skotských hovad všech barev pleti, a taky zoufale nezvládajících rozhodčích. V takové chvíli si člověk prostě nějak uleví a nepovažoval bych případného "zasraného opičáka" za nic dramatičtějšího, než třeba "hnusnej plešoune" nebo "kurvo krpatá". Rasismus je jistě špatný, ale z obou stran a ještě horší je ho zneužívat jao klacek, když na něco nestačím.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Qope     před 4 lety 19.03.2021 09:30 |  
        2 0

        Souhlasim a ze vseho nejvíce s tou poslední vetou ...

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          pcitron     před 4 lety 19.03.2021 10:46 |  
          1 0

          To plus máš od mě-:)

  22. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Ondráš     před 4 lety 19.03.2021 09:12 |  
    8 0

    Tahle pojebaná doba ve mě ten plamínek rasismu nakonec zažehne, fakt že jo:D

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Markus     před 4 lety 19.03.2021 09:27 |  
      11 0

      Už jsem to tu párkrát psal, upřímně se u budoucnost bojím, co konkrétně tady v Evropě může nastat za bouři. Mám osobní zkušenost s tím, jak kolegové v práci z Rakouska a Německa váží slova, nezapojují se debat, nemají názor, strašně moc věcí je pro ně tabu, bojí se, že je někdo napraská. Pak vás pozvou večer do hospody a po pár pivech slyšíte věci, že se sám najednou otáčíte, jestli někdo neposlouchal, protože tohle je vážně průser. Tenhle debilní systém potlačování veřejného vyjadřování názorů, kde by jinak byla velká šance okamžité reakce lidí kolem vás protiargunty a umravnění, vede k něčemu horšímu, tohle přesně vytváří ty sociální bubliny a pak se prostě pár magorů bez korekce ocitne mimo realitu a ve víře, že dělají přece dobře se dopustí zločinu. Zastavme tohle dokuď to jde, je třeba se okamžitě vrátit ke svobodě projevu a vést lidi k tomu, aby takov svět zkousli, je to pořád to nejlepší co máme a co fungovalo. To kam to ženeme teď bude mít strašné důsledky.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 09:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        pcitron     před 4 lety 19.03.2021 10:45 |  
        4 1

        Mám stejnou zkušenost ze stáže v Německu (Ulm). V práci všichni "sluníčkoví", v hospodě po pár pivech to z nich lezlo. Už v roce 2007 říkali, že se Německo řítí do velkého průšvihu, v některých školkách 15 Pákistánců a 2 Němci. Rodiče Pákistánců nevedli děti k tomu, aby se učili německy. V instituci, kde jsem stážoval, mimo jiné vytvářeli inkluzivní programy. Potěmkinova vesnice. Západ začíná silně připomínat socík 80. let, obávám se, aby to tam neskončilo jako v komunistickém bloku v letech padesátých.

  23. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 09:17 |  
    7 0

    Myslím že, jako většina slavistu sme měli krátkej spánek, ja to zapichl v 3:30...
    Moje shrnutí:
    - slavii jistě zajímá jednoduché vysvetlení, proč unavene, propocené hráče nikdo 30min nepustí ze hřiště do kabin (my ten duvod známe, čistá flustrace skotskeho týmu z nepostupu)
    - tvrdé prošetření a potrestání napadení našeho hráče, kdy jak slavia tvrdí je hodně svědků, vč trenera Gerarda a hl. zástupců UEFA.
    - bohužel si myslím, že dostane dodatečně trest i Kudela. Rasismus se mu určite neprokáže, ale jeho vulgarní zautočení (určite se v tom budou kotští novinaři vyžívt) na Kamaru se zakrytými usty (nejspiš kvuli tomu, že kdyby to řekl na plnou hubu, tak by díky varu nejspíš dostal červenou) ocení podle meho uefa 2 zápasy, tudíž bych se ani nedivil, kdyby na čtvrtfinale se hrali s dvojici Zima Deli, což je škoda vzhledem ke skušenostem Kudeli, ale věřím že Ondra si spraví chut v semifinale :-)
    su zvědavej na rozhovory našich treneru po přiletu do prahy...

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Ondráš     před 4 lety 19.03.2021 09:22 |  
      1 0

      Hele ale jako různé fuckingy lítají během zápasu úplně normálně, to by museli potrestat většinu hráčů.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 09:42 |  
        3 0

        ale tohle bylo učelové od Kudeli, Kamara nebyl jeden z tech dvou hráču co kopali do ležiciho Kuchty, nevim proč si vyhledl jeho, jestli neco říkal, šel cileně k němu a držel si usta aby u nebylo rozumět před kamerama...a zpusobil co zpusobil, tohle je holt blbost Ondry, kterej za to asi ponese trest...ale o to víc doufám vyšetří chování k našemu týmu, 30min nechání čekat hrače venku a hl napadení, kdy je u toho x svědků...odhaduju že skotská media ani zmínka o napadení, ale hlavně to bude o našem rasismu...

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          Jachym     před 4 lety 19.03.2021 09:58 |  
          2 0

          To extempore s šatnami bych čekal někde v "banánové" republice, ale v žádném případě ne ve vyspělé fotbalové zemi jednoho z prvních členů asociace evropského fotbalu...

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:00 |  
            4 0

            Aneb jak se část Spojeného Království za jednu noc dostane někam mezi Balkán a Turecko...

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              Eskaes     před 4 lety 19.03.2021 10:10 |  
              2 0

              za jednu noc to rozhodně nebylo... :-)

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:12 |  
                0 0

                Byl jsem tam jen jednou a byla to taková příjemná, vesnická země. Ale nebyl jsem přímo v Glasgow.

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            Eskaes     před 4 lety 19.03.2021 10:09 |  
            2 1

            Skotsko není vyspělé, jak si ho tady malujeme z historických zkazek. :-)

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      wimpy     před 4 lety 19.03.2021 09:48 |  
      6 0

      Bylo to potrestáno žlutou. Čímž je mimo jiné řečeno, že to hlavní za rasistické nepovažoval, to by dal redku, takže to nemůže být v zápise.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 10:23 |  
        0 0

        Jenomže hlavni to nevidel, byl bokem a všiml si az zacal Kamara gestikulovat, proto ukazoval pak tomu jinymu cernochovi kterymu dal spolecne s Kudelou zlutou, ze ceka na zpravu ze sluchatka. Za co dal Kudelovi zlutou je zahadou.
        A pleteš se, zapis se dela az po utkani, kam muze (a nejspis da) dodatecne prosetreni z mozneho rasismu...a urcite tam daji pripadne i napadeni naseho hrace, pokud u toho opravdu byli...

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:25 |  
          0 0

          Nepletu se, nemůže tam napsat, že něco slyšel. Dodatečné prošetření může přijít na základě ruchových mikrofonů, což by museli prokázat nebo by to musel potvrdit někdo jinej a ne hráč, což asi není možný.

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 10:51 |  
            3 0

            Vsak to neslysel nikdo, jen kamara a kudela, ne jak tvrdi gerard ze to slyselo hodne hracu a veri jim...podnet k dodatecnemu prosetreni proste muze hlavni zapsat do zapisu, tecka...

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:53 |  
              0 0

              Dodatečné prošetření je nutné, ale případnou vinu Ondry by mohl potvrdit jen ruchový mikrofon, jinak je to tvrzení proti tvrzení. Zatímco kdyby měl rozhodčí dojem, že cokoli slyšel a napsal to do zápisu, bylo by to bráno jako fakt.

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 11:05 |  
                1 0

                S tim souhlasim, rothodci nic neslysel....uvidime jak to cele bude

  24. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    ježek     před 4 lety 19.03.2021 09:23 |  
    3 0

    těm černejm už se nesmí dneska vůbec nic říct, klečeli vůbec před zápasem ?

  25. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Snivec     před 4 lety 19.03.2021 09:29 |  
    2 0

    ja nemam nic proti homosexualnim vztahum, takze mi nevadi, kdyz trener rangers ma vztah s hracem rangers, vsichni vime, ze laska je slepa, ale vsechno musi mit nejake hranice, tohle je uz fakt pres caru
    ale co cekat od skotske sparty?
    mame to uspesne za sebou, bude to mit sice dohru, ale jdeme dal, uz se tesim na los

  26. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Sapfa     před 4 lety 19.03.2021 09:39 |  
    8 1

    A ten útok v útrobách, nebyl to náhodou útok rasistický?

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      žbl68     před 4 lety 19.03.2021 10:05 |  
      0 1

      tabula rasa ...

  27. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    wimpy     před 4 lety 19.03.2021 09:51 |  
    7 0

    Mimochodem, že je Kamara zasranej debil řekli o půlce ve studiu slušnými slovy už Šmicer s Bittenglem, když hodnotili jeho zbytečnej výpad na Baha.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      slavanda     před 4 lety 19.03.2021 09:57 |  
      2 1

      jj, jakej rasismus? Kudy se zastal spoluhráče (Dána) před protihráčem (Finem) a dělá se z toho rasismus...???

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      žbl68     před 4 lety 19.03.2021 10:04 |  
      0 1

      + extempore proti Peterovi Olayinkovi ... :-( ten by ho na místě sežral .... a nedivím se mu .....

  28. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Carlos1     před 4 lety 19.03.2021 09:54 |  
    0 0

    Nevíte, kdy nakonec dnes bude los?

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:01 |  
      0 0

      On je nějakej důvod, proč nemá být ve 12:00 SEČ los LM a ve 13:00 los EL?

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Carlos1     před 4 lety 19.03.2021 10:02 |  
        0 0

        Na ct v programu je los el az ve 14

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 10:03 |  
          0 0

          A Čapoun ve studiu mluvil o 11:00 :-)
          Ale mělo by to být normálně ve 13:00

          • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

            Edenjejenjeden     před 4 lety 19.03.2021 10:15 |  
            0 0

            Měl by být přímý přenos na webu CT sport , v TV los půjde až po biatlonu ze záznamu....

            • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

              kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 10:28 |  
              0 0

              A sakra - já se těšil, že si to na home-officu pustím na pořádné TV....

              • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 10:49 |  
                0 0

                Tak sem hodinu neprispivej, necti sms a oust si to s hodinovym zpozdenim :-) nebo zkus eurosport, tam by to mohlo byt..ja si pustim losovani az v 22h, tudiz sem od 13h nepolezu :-)

                • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 19.03.2021 10:52 |  
                  2 0

                  To by se Vám nelíbilo - já budu dělat článek z losování :-)

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:03 |  
          0 0

          Na UEFA.com je to pořád v poledne a v jednu.

  29. Reminiscence z historie SKS

    Jachym     před 4 lety 19.03.2021 10:12 |  
    10 0

    Včera jsem si bezděčně vzpomněl v souvislosti s brutalitou těch zvířat říkajících si Rangers na jinou událost z naší bohaté historie. https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=12832 Před téměř 90 lety Plánička a spol. mířili za postupem ve Středoevropském poháru přes slavný Juventus Turín, který doma vyřídili 4:0. Italové první porážku neunesli a ve fašistické Itálii se rozjela brutální kampaň proti Čechům a Slovanům. V nenávistné atmosféře odvety trefil někdo z davu Pláničku kamenem do hlavy, zápas se nedohrál (Juventus vedl 2:0). Oba týmy byly diskvalifikovány. Diskvalifikace Slavii (s výjimkou Kúdely) s velkou pravděpodobností tentokrát nehrozí, ale nechutná kampaň o českých rasistech dostane v britském tisku zelenou. Je opět pošahaná doba, a speciálně pro Británii to platí velkou měrou.

  30. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Eskaes     před 4 lety 19.03.2021 10:14 |  
    9 0

    Jsme evropský klub. Byli jsme lepší než Rangers a zaslouženě postoupili. Jejich nařčení poškodilo značku Slavia na ostrovech. Opravdu tam teď jede kampaň, že jsme "racist club".

    Je třeba vytáhnout diplomacii pomocí těžkých vah: Souček, Coufi a především...Šmíca. Někdejší spoluhráč toho ukňouraného zm*da Stevieho. Chápu, že by do toho Vláďa asi nešel, ale tu možnost tady máme.
    O tom, že by se za Kudiče mohli postavit i naši hráči tmavé pleti ani nemluvě.

    Nejsme žádní nazdárci, jak si o nás ti primitivové z Glasgow myslí.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      ježek     před 4 lety 19.03.2021 10:21 |  
      7 1

      co je nám kurva po nějaký kampani na ubrečených ostrovech ? Tam už je rasizmus úplně všechno co má černou barvu, za chvíli tam zakážou i uhlí. Normálně bych je poslal do prdele a připomněl ji, že si zapomněli kleknout. Maškary

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Eskaes     před 4 lety 19.03.2021 11:09 |  
        0 0

        třeba to, že už bych tam radši potřetí nejezdil, pokud by to šlo...

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Ondráš     před 4 lety 19.03.2021 11:11 |  
        0 0

        No přesně, ať si naserou i bez kampaně.

  31. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    ježek     před 4 lety 19.03.2021 10:18 |  
    4 2

    vůbec mě nezajímá co Ondra tomu NovoFinovi řekl, u mě je to prostě špína a sajrajt. Apropo nevím proč tento dnešní klub si přisvojuje 55 titulů, neskončil ten slavný klub v insolvenci a nezanikl a dnešní náhražka má pouze titul 1 ? Dneska AS Řím !

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      JaraK     před 4 lety 19.03.2021 11:58 |  
      2 0

      Á propos AS Řím - pro připomenutí a lepší náladu zrovna 19. 3 jsme přes ně postoupili. Gól Jirky Vávry před sebou vidím, jako by to bylo před chvílí a ono je to už přesně 25 let:) Smutný je, že podobně si asi budu pamatovat i včerejší zápas, ale v jiném kontextu.

  32. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    novimex     před 4 lety 19.03.2021 10:19 |  
    2 2

    Kolář utrpěl v Glasgow frakturu čelní kosti
    PRASATA


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 10:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Miklos     před 4 lety 19.03.2021 10:35 |  
      5 0

      To je na civilni zalobu. Na videu je videt jak ten smejd tu nohu jeste da nahoru aby zasahl hlavu

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        padre     před 4 lety 19.03.2021 11:25 |  
        3 0

        ...i na trestní řízení...

  33. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Marty2     před 4 lety 19.03.2021 10:44 |  
    1 0

    A co přesně tedy Ondra tomu Kamarovi řekl? Když se ho to tak dotklo, měl by si to pamatovat. Ale nikde jsem nečetl jeho verzi.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      wimpy     před 4 lety 19.03.2021 10:45 |  
      1 0

      Ale ví, že to bylo rasistický. Massa Bob ho pěkně naštval.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      sicilianbrno     před 4 lety 19.03.2021 10:46 |  
      2 0

      Řekl to, co sam Kudela řekl do medií

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Marty2     před 4 lety 19.03.2021 10:49 |  
        0 0

        Blbě jsem to napsal. Myslím Kamarovu verzi.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 11:02 |  
      2 0

      Teprve "ladí notičky", aby to všichni říkali stejně...

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Marty2     před 4 lety 19.03.2021 11:14 |  
        1 0

        Jen aby to nebylo delší, než mohl Ondra za tu chvilku říct :))

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      slavanda     před 4 lety 19.03.2021 11:19 |  
      3 0

      "... a fotbal taky neumíte"
      Kamara si myslí, že Ondra se posmívá černochům, přitom on se směje Finům.

  34. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 11:15 |  
    2 2

    Chapu, ze hracum tekly nervy, ale zajimalo by me, co se teda stalo konkretne mezi Kudym a tim Kamarou, ze jindy klidnej Ondra mu sel neco rict. Zrovna Kamara vypadal jinak docela klidne, narozdil od mnoha jinych rangers. At uz mu rekl cokoliv, nebyl to ten nejlepsi napad, tedka delaj zlocinci ze svych obeti zlocince a vsecko prevracej naruby. Je to skoda.

  35. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    roygrey     před 4 lety 19.03.2021 11:35 |  
    2 0

    Radost ze zaslouženého postupu. To za prvé.
    Jinak Rangers obrovské zklamání. Fotbalově v odvetě moc nepředvedli. Myslel jsem, že budou na úrovni sportovně i přístupem. Třeba i kvůli tradici.
    Brutální a nesmyslně tvrdé zákroky mi zkazily večer. A teď vykřikují o rasismu! Ještě, že tam nebyli diváci, to by asi hodně přililo oleje do ohně.
    Gerrard osobnost? Pche, ani náhodou.
    Ať už Kudy řekl cokoli, byla to chyba. Ale když bych byl na hřišti, viděl jak to rozhodčí nezvládá a domácí se chovají jako hovada, nešeptal bych, ale řekl pěkně nahlas něco hodně ošklivého.
    Rozhodně bych si ale nedělal naděje, že je UEFA nějak exemplárně potrestá. Víme jak to chodí. Vzpomeňte na Dynamo Kyjev...Vím, že tohle je něco úplně jiného, skandálního, ale přesto se obávám, že největší výtky se nakonec obrátí ke Slavii. Ale třeba se pletu.
    Každopádně děkuju, chlapci a jen tak dál.
    Gólmanovi samozřejmě přeju co nejrychlejší uzdravení bez následků.

  36. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    ezechiel     před 4 lety 19.03.2021 12:20 |  
    1 0

    By mohl ještě Oscar nebo Oli přijít, že taky zaslechli něco rasistickeho vůči nim. To by pak byla tóčo.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Carlos1     před 4 lety 19.03.2021 12:23 |  
      4 0

      Hlavně Olí by měl co nejdřív přijit s tim, co na něj vyblil ten prasopes v 1.poločase, kdy ho uklidňoval právě Kúdela

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        ezechiel     před 4 lety 19.03.2021 12:31 |  
        1 0

        A tam by se mohlo něco najít.

  37. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    uru100     před 4 lety 19.03.2021 12:25 |  
    1 0

    Jsem zvědavý jak to UEFA vyřeší. Ale obecně platí, že obvinění z rasismu se složitě prokazuje. A taky je pravda, že Kúdela měl udržet nervy na uzdě a neměl nikomu nic říkat. Kdyby to udělal, tak jsme tohle řešit nemuseli. Škoda, že se z takových věcí fotbalisti nepoučí. Fakt jsem zvědavý. Mějte se a hezký víkend.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      donford     před 4 lety 19.03.2021 12:44 |  
      6 0

      Otázka je, zda Gerrard tam záměrně neposlal střídajícího hráče s úkolem, aby Koláře zlikvidoval. Ne snad K.O. do obličeje, ono by ve hře stačilo silné a šikovné nakopnutí, když viděl, že izraelita prakticky nic nepíská. Že odpískání zřejmého pokutového kopu je nad jeho síly. Podobně jako u Zelinky v Teplicích. Špatný večer pro naše Ondry. Fakt jsem takový zápas ještě neviděl, i když fotbal sleduji téměř 70 let. Faulujícímu bych dal rok a soudní postih od Koláře a toho ranaře z tunelu vyloučit na doživotí z řad fotbalistů. Snad to skutečně zástupci UEFY dosvědčí. Nikdo z nás teď neví, zda a kdy bude Kolář ještě chytat a nebo jak ho to může psychicky vyloučit navždy z další hry brankáře. Jinak pro Slavii to je průser, do dalšího zápasu EL jsme bez brankáře. Stejskal není na soupisce a kluk, co nechytal ještě ani minutu v lize? Nebo Kovář, jenž se sice obětavě stará o klima v kabině, ale také nechytá?

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        Dennis     před 4 lety 19.03.2021 12:51 |  
        4 0

        Stejskal je na soupisce, akorát je teď zraněný. Snad se dá dohromady a odchytá to. V neděli bych tam proti oplatkářům dal Vágnera.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          uru100     před 4 lety 19.03.2021 13:34 |  
          2 0

          Uvidíme, pokud nemá Ondra otřes mozku, což prý nemá, tak to nemusí být na dlouho. Prasklá kost na hlavě sroste relativně rychle a holt bude mít přilbu jako měl Petr Čech. Každopádně je to hlava a tady určitě nic neuspěchat. Zdraví je prostě TOP
          .

  38. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Dennis     před 4 lety 19.03.2021 12:30 |  
    6 0

    Údajně tam bylo těch hráčů více, myslím po zápase, když to schytal Ondra Kúdela. Tak to jsem zvědavý, co z toho vyleze... Jestli to nebudou chtít řešit jako potyčku a oflastrovat hráče z obou týmů... Fascinuje mě ale, že se všude řeší, co Ondra pošeptal Kamarovi, ale prokopnutá lebka Koláře na ostrovech nikoho asi moc nezajímá. Taky je škoda, že jsme nezveřejnili žádné fotky Ondry Kúdely, jak vypadal po té inzultaci. Snad je má k dispozici alespoň UEFA, ale mediálně by to také pomohlo otupit ten hon na čarodějnice, který se tu odehrává. Každopádně pamatuju tu bitku s Kanadou na MS v ledním hokeji v roce 1997. Tehdy se na nás hokejová federace pěkně zahojila, jakkoli to bylo vrcholně nespravedlivé, obávám se, aby to v případě UEFY nebylo podobné... :-(

  39. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    ColinSKS     před 4 lety 19.03.2021 12:33 |  
    0 1

    jak kudy neumí anglicky tak mu nejspíše řekl faking gej. místo faking gaj. tohle běžně padá a ty dřevorubci se neumí chovat

  40. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Eskaes     před 4 lety 19.03.2021 12:45 |  
    5 0

    Ještě jeden z říše kdyby. Kdyby Rangers vedli 2:0 a Kudič pošeptal Kamarovi, co pošeptal, myslíte, že by daný hráč vystartoval stejně? Nebo by se velkodušně ušklíbl a odvětil, you're the fucking guy, mate...

    Ještě jednou, Rangers hrubě neunesli sportovní porážku a musí být potrestáni. Poškozená je jednoznačně Slavia!

  41. Gentemani z Rangers

    SKEP     před 4 lety 19.03.2021 13:30 |  
    16 0

    Stulpny do půli lýtek (model Barák), v hubě žvýkačka, která je, pravda, po několika krocích způsobně vyplivnuta na trávník. Tak vypadal v 55. min. příchod do hry v podání forvarda Roofea. Zejména té žvýkací gumy je velká škoda, neboť anglický hroťák na hřišti vydržel pouhých 6. minut, aniž by se, byť jedinkrát, potkal s balonem. Když v 61. min. ošklivě zranil Koláře a viděl ČK, nevěřícně nad přísným vyloučením kroutil hlavou.
    Podobně gentlemansky se zachoval jeho spoluhráč Kamara, vlastník pasu země tisíce jezer. Bezvládně ležícího Koláře vinil ze zdržování a po rozhodčím vyžadoval patřičné nastavení času za simulaci slavistického gólmana.
    A kouč Gerrard? U něho jsem nezaznamenal alespoň formální zájem o stav zraněného Koláře, natož omluvu. Šmícův kámoš měl úplně jinou prioritu - předat hráčům pokyny, že soupeř do branky poslal nezkušeného dorostence!
    Mám pocit, že nesmiřitelný rival Celtic včerejšího večera získal v Čechách nejednoho nového fanouška.

    • Re: Gentemani z Rangers

      rak (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 21:52 |  
      0 2

      To tedy nevím, jestli si to zaslouží. Na sítích docela vyjadřují solidaritu s Kamarou.

  42. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    slavanda     před 4 lety 19.03.2021 13:32 |  
    0 0

    Incidenty během utkání i po něm se měla podle původních nočních informací zabývat skotská policie. Podle krátkého prohlášení policie v Glasgowě, které cituje BBC, se na ni ale ani jeden z klubů neobrátil.

    Iniciativy se proto chopila policie.

    „Policejní úřad se obrátil na funkcionáře obou klubů s tím, že pokud obdrží jakékoli obvinění, dojde k jeho důkladnému vyšetření," praví se v prohlášení.

    ?????? Co prosím?

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Morb     před 4 lety 19.03.2021 13:43 |  
      2 0

      Taky jsem to četl a trochu mi to nedává smysl. Pokud hráče doprovázela na hotel eskorta, tak snad je kontaktovat museli, ne? A pokud už na místě nesepsali protokol o napadení, nenechali se prohlídnout místnim doktorem a nepodali trestní oznámení, tak fakt nechápu, čim tam přemejšlej.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        slavanda     před 4 lety 19.03.2021 14:18 |  
        1 0

        Jde o to, jestli tam nemají třeba zmatek v policiích, málokdo to má tak přehledný jako my, že máme jenom dvě. Někde jich je něúrekom, my se pak ptáme jedný z nich, kolik jich je a pak to srovnáme s námi a brečíme, že jsme policejní stát... Zavolali někomu jinýmu, třeba jim dal číslo Gérard a nakonec zjistíme, že je eskortovala ochranka Rangers co se za cajty vydávali.... Jinak jasně, standard je zavolat tísňovou linku, na ošetření v místě, nafotit.

        Jinak by se měl poučit i náš hyperkorektní tisk. Být to obráceně, tak náš klub (a je jedno který) roznesou na kopytech, bude se za něj stydět... A co dělá tisk v Británii? Je to všeobecný úpadek. Protože nezažili totalitu a neváží si svojí svobody, řítí se do průseru...

  43. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Ragnarok     před 4 lety 19.03.2021 14:47 |  
    3 7

    I kdyby ho Kúdela pozvala na pivo, tak si musel být vědom, že rozpoutá přesně to, co rozpoutal. Prostě

  44. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Ragnarok     před 4 lety 19.03.2021 14:47 |  
    5 8

    I kdyby ho Kúdela pozvala na pivo, tak si musel být vědom, že rozpoutá přesně to, co rozpoutal. Prostě to pokazil. Naprostá hloupost. Myslím, že to dobře ví všichni. Pokud neřekl nic rasistického, tak je to rozhodně dobře. Ale tenhle stzl komunikace na hřišti může v Evropě v dnešní době volit jenom člověk, co si není vědom dopadu svých činů. Ondra Slavii poškodil. A to hodně. A na dlouho. A opakuji, poškodil ji i kdyby řekl, že mají hezký stadion.


    Komentář byl uživatelem upraven (19.03.2021 14:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      jose01     před 4 lety 19.03.2021 15:27 |  
      4 5

      mlčeti zlato a ještě se zase jede na ostrovy...Tak zkušenej hráč už by mohl mít trochu rozumu

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 19.03.2021 15:59 |  
      4 7

      Souhlas. Kudela to prostě podělal. Tohle profík musí ustát. A popravdě pár minut před koncem za rozhodnutého stavu je to od Ondry totální pitomost.

  45. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    slavanda     před 4 lety 19.03.2021 15:02 |  
    3 0

    https://www.seznamzpravy.cz/clanek/10-poznamek-k-postupu-slavie-ve-smrdutem-oderu-surovosti-a-rasismu-147727#seq_no=3&source=hp&dop_ab_variant=0&dop_req_id=c2dmwjxte10-202103191349&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

    Hezky vystihl i můj postoj. Jen to dal líp na papír. Včetně názoru na náš typ rasismu a britský antivýchodoevropský. Ve skrytu duše nám asi i závidí, že si občas můžeme pustit hubu na špacír.

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 16:10 |  
      5 2

      Je fakt, že Šmíca to pěkně zasklil. Prostě servilitka a vlezdořiťovství k gerardovi, úsměvy, srandičky..... Njn., jinak by nebyla pozvání na exhibice do Liverpoolu.

      • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

        wimpy     před 4 lety 19.03.2021 16:15 |  
        7 1

        Přijdou chvíle, kdy se chlap na nějakou stranu jednoduše musí postavit. Šmíca je kousek od toho, aby to prošvihl.

        • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

          Qope     před 4 lety 19.03.2021 18:14 |  
          1 0

          V jiném rozhopvoru, na isportu řekl Šmicer tohle - "... naprosto odmítám, že by byl Ondra rasista. Nesmysl. ... "

  46. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    pepablabola     před 4 lety 19.03.2021 15:10 |  
    10 1

    vážení, slova ještě nikdy z člověka neudělaly rasistu, ale pouze a jenom jeho činy. To co předvedl ten míšenec Kolimu a pak ti dva tmavší co kopali do Kuchtiče , to opravdu byli rasisté. Jinak dál to netřeba komentovat.

    S pozdravem

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      mig52     před 4 lety 19.03.2021 15:22 |  
      0 1

      Nevíte někdo, co o zápasu píší fans Celticu?

    • Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

      červenobílý     před 4 lety 19.03.2021 22:38 |  
      5 0

      Tak to je síla, mistr šikanoval černé spoluhráče a teď má plnou hubu keců a machruje na tiskovce. Hovno, jen kouřová clona jak zakrýt vlastní neschopnost a odvést pozornost jinam. Realita je tato : ANI JSTE SI NEŠKRTLI, DOSTALI JSTE 2 FÍKY A 2 REDKY! Vážně výkon hodný trenérského mága...

  47. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    Sherudan     před 4 lety 19.03.2021 19:24 |  
    0 0

    V jednom článku (už v té záplavě nevím, kde přesně) zaznělo něco v tom smyslu, že je velmi podezřelé, že se do následné strkanice nezapojili naši afričtí hráči a jen "rozpačitě přihlíželi". Napadlo mě, že by třeba nebylo špatné, kdyby buď) někteří z nich Ondru přímo podpořili nebo, možná ještě lépe) se "nenápadně" zveřejnily fotky, kde jsou s ním ve viditelně přátelském vztahu PO zápase, třeba při oslavách, v letadle nebo na tréningu. Ne snad kvůli formálnímu řešení, ale kvůli mediálnímu obrazu.

  48. Re: Slavia odmítá smyšlené nařčení z rasismu

    jiras_     před 4 lety 19.03.2021 20:40 |  
    6 2

    No Kovář tomu teď taky helfnul. Jak to myslel je teď jedno, kdo chce rozumět, že tím potvrdil Kamaru, ten tomu tak bude rozumět, kdo to bere jako zdůvodnění, že je tam drželi, ten si to vezme z druhé strany. Do prdele fakt to musí dneska každej hned všechno streamovat a okecávat na asociálních sítích?