Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

Rány a bolístky ze čtvrtečního zápasu s Rangers se ani nestačily zahojit a Slavii už čeká další zápas. Ve 23. kole nejvyšší české soutěže ji vyzve Mladá Boleslav.

Letošní sezóna je pro Středočechy tak trochu jako noční můra: místo očekávaného boje o poháry se totiž klepou o záchranu. Po 22 kolech mají na kontě pouhých 19 bodů a patří jim průběžná 15. příčka. Na mizerný podzim se pokusila Boleslav zareagovat masivním posilováním. Během zimy se jim podařilo přivést např. Jiřího Skaláka, Radima Řezníka, Milana Jiráska a samozřejmě Jaromíra Zmrhala. Ze Slavie pak přišli na hostování Tomáš Malínský a Ladislav Takács. Minimálně na papíře samá velká jména, ale Boleslavi trvalo poměrně dlouho, než se jim podařilo nově sestavený tým alespoň částečně vyladit. Na první vítězství v roce 2021 si museli boleslavští počkat až do 7. jarního kola, kdy se jim podařilo doma předčít Karvinou. V následujícím kole dokázali zvítězit v Českých Budějovicích a teď už je čeká nejtěžší možná zkouška v podobě mistrovské Slavie. Zvýšenou motivaci porazit svůj bývalý tým bude mít určitě slávistická legenda Karel Jarolím, který Boleslav trénuje od prosince loňského roku. Jak vyzrát na své bývalé spoluhráče mu možná poradí i Jaromír Zmrhal, který se ve středočeském týmu snaží restartovat uvadající kariéru. Zatím v této sezóně naskočil do šesti zápasů a vstřelil jednu branku. Nejlepším střelcem týmu je s pěti góly útočník Tomáš Ladra. Dva z nich ale vstřelil ještě v podzimní části v dresu Jablonce. Mezi další výrazné postavy patří veterán Marek Matějovský nebo útočník Michal Škoda. Trenér Jarolím by měl mít k dispozici takřka kompletní kádr, stoprocentně se ale bude muset obejít bez slávistických hostů Takásce a Malínského.

Tipovat sestavu Slavie je už o poznání těžší. Vedle řady absencí totiž do hry vstupuje i faktor blížící se odvety s Rangers a tudíž i možné rotace sestavy. Vezměme to popořadě od hráčů, kteří určitě nenastoupí. Zranění do hry nepustí Davida Hovorku, Petra Ševčíka, Ibrahima Traorého, Přemysla Kováře, Jana Stejskala a s největší pravděpodobností ani Petra Olayinku. Bolestivou srážku v posledním zápasem utrpěl i Nicolae Stanciu a dá se předpokládat, že ho trenéři nechají odpočinout. Určitě nenastoupí ani Jan Kuchta, který si bude odpykávat trest za žluté karty. Zbylí hráči by teoreticky měli být k dispozici, ale podle sestavy nedávného zápasu proti Teplicím, který se také hrál mezi dvěma utkáními Evropské ligy, se dá očekávat, že trenér Trpišovský nechá odpočinout i některé další hráče. Jako první se nabízí zkušený Ondřej Kúdela, který je pro hru Slavie klíčový a sešívaní ho budou potřebovat ve stoprocentní kondici. Otazník visí nad Simonem Delim, jenž ho s největší pravděpodobností doplní ve stoperské dvojici proti Rangers. Připomeňme, že Zima ve čtvrtek nemůže hrát kvůli karetnímu trestu, Taras Kačaraba není na soupisce pro evropské poháry a David Hovorka tam sice je, ale je zraněný. Deli je tak jedinou možnou alternativou na tento klíčový post. Bude ho trenér šetřit, aby předešel zranění, nebo ho naopak nechá rozehrát? Další otazníky visí nad hráči, kteří mají v jarní sezóně velké vytížení a hrozí, že se u nich projeví únava. Sem můžeme zařadit třeba Lukáše Provoda, Jana Bořila, Alexandera Baha, Abdalláha Simu nebo Tomáše Holeše, který se navíc teprve nedávno vrátil po zranění. Dobrou zprávou je, že už by k zápasu měli být připraveni Mick van Buren, Júsef Hilál a Michal Beran. Otazníků v sestavě je tedy celá řada. Čtvrteční zápas je sice klíčový, ale Slavia si nemůže dovolit výrazné ztráty ani v lize, kde stále nemá jistý titul. Slovy klasika – možná se budeme ještě hodně divit. A to už zítra v 18:30, na kdy je naplánován výkop zápasu. Přímým přenosem ho vysílá O2TV Sport.

Tip na sestavu: Kolář – Masopust, Kačaraba, Zima, Bořil – Hromada – van Buren, Beran, Lingr, Oscar – Tecl

Kurzy: 4,50 – 3,86 – 1,77

23. - Neděle 14. 03. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
0 - 3
0 - 2
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

28. Nicolae Stanciu
40. Nicolae Stanciu
82. Abdalláh Júsuf Hilál (pen)

Komentáře (86)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    mudrc     před 4 lety 13.03.2021 19:13 |  
    3 14

    Boril pred zapasem rika, ze nam nikdo nic nedaruje. To bych splu s “neceka nas nic jednoducheho” tesal do kamene. Miluju pravdu a vizionare.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      JS (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 20:24 |  
      1 3

      Ještě, že každej zápas začíná za stavu 0:0. :)

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 21:12 |  
        2 0

        A hlavně, nejdůležitější je vstřelit první gól! A pokud náhodou nějaký dostaneš, tak jich určitě vstřelit více jak soupeř.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Arya     před 4 lety 13.03.2021 21:26 |  
      10 2

      To je zase moudro. Vždyť má pravdu - proti nám se soupeř vždycky namotivuje o 200% navíc než třeba proti Opavě.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        gazza     před 4 lety 14.03.2021 06:51 |  
        1 11

        A pani nejmoudrejsi.To jsou zase blaboly.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          Tvujmultinick     před 4 lety 14.03.2021 07:32 |  
          3 0

          Proč hned to ostré slovo? Je to názor. Já s nám navíc souhlasím více, než s tím typu: "Hele, hrajem se Slavií, to nemá cenu, pošetříme síly, ať zmákneme příští kolo..." Skalpovat dosud neporažený tým z čela tabulky je výzva pro všechny.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          obiwan     před 4 lety 14.03.2021 07:36 |  
          5 1

          ...zvláště, když tohle napíše mistr blábolů:-)

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          Arya     před 4 lety 14.03.2021 08:03 |  
          4 1

          Pořád lepší, než ty tvoje šovinistické bláboly.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      obiwan     před 4 lety 14.03.2021 07:38 |  
      4 0

      Takže měl říct, že soupeř je mátožný, sfoukneme ho v suchým triku a ještě pošetříme síly na ty nebožáky z ostrovů?

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        mudrc     před 4 lety 14.03.2021 16:05 |  
        0 2

        Ne, proc mi to nabizis? Ja se jen pozastavuji na dokola omylanou frazi. Ze nam souper neda nic zadarmo, neceka nas nic lehkeho a je to kulaty snad netreba rikat, neb je to predem jasne, ne? To uz muze respondent upozornovat i na skutecnost, ze souperit se bude v kopane.

  2. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Srdcar114     před 4 lety 13.03.2021 19:27 |  
    8 2

    Vyhrát v Boleslavi je velmi důležité.Postavil bych víc hráčů ze základní sestavy.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      mudrc     před 4 lety 13.03.2021 19:29 |  
      5 7

      Je ta vyhra dulezitejsi nez byla pred tydnem a ja nevim treba....treba ta v dalsim kole?

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        luky21     před 4 lety 13.03.2021 21:47 |  
        3 0

        Důležitá je stejně. Ale bude to mnohem těžší než před týdnem i za týden. Postavil bych to nejlepší, co je zdravotně ok. Za týden s Opavou si můžou foukat bolístky a odpočinout

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Akuls     před 4 lety 13.03.2021 21:31 |  
      5 2

      Přesně tak, v Glasgow se hraje po MB až za 4 dny, tak kdo je po čtvrtku fit, jde zítra na plac. Odpočinou si tak “jen” 4 hráči: Kuchta (distanc), Olayinka (zranění), Holeš (je po zranění a ve čtvrtek se dost vydal) a Zima (ten musí uvolnit místo Delimu, aby s ním Kúdela a Bořil oprášili v MB spolupráci).
      Sestavu bych si tipnul takto: Kolář -Bah, Kúdela, Deli, Bořil - Hromada - Masopust, Stanciu, Provod, Oscar - Sima a pak se bude podle vývoje zápasu střídat (Kačaraba, Zima, Holeš, Lingr, MvB, Júsuf, Tecl. Bylo by ale dobře využít možnost vystřídat v průběhu zápasu všech 5 hráčů, a to pokud možno co nejdříve.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 23:00) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 19:47 |  
    1 5

    Když vezmeme, jak Jindra přemýšlí, že staví sestavu i s ohledem na příští zápasy, tzn., že nechá odpočinout nebo na lávce většinu hráčů ze základu proti Rangers, tak zbývají náhradníci a uzdravení hráči. Kolář hrát musí, protože Stejskal s Kovářem jsou zranění a Zima byl taky v základu, ale ve Skotsku bude stát pro žluté, tak zítra určitě nastoupí. Beran sice už trénuje, ale je krátce po zranění, takže bude nejspíš jen připravený na lávce. Hráči, kteří nejsou extrémně vytížení a v MB velmi pravděpodobně nastoupí:
    Obránci: Masopust, Kačaraba, Deli, Oscar
    Záložníci: Hromada, Beran, Lingr
    Útočníci: Hilal, van Buren, Tecl


    Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2021 15:08) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      kjandourek (admin)     před 4 lety 13.03.2021 20:18 |  
      3 2

      Já si naopak myslím, že takhle JiT vůbec neuvažuje... Kúdela nehrál proti Ostravě - ten si podle mého odpočine až po Rangers, kdy máme doma Opavu.... Zima nehraje v Glasgow, takže není důvod, aby nehrál teď na svém postu.... Masopust a Oscar na becích, dejme tomu, to asi ano.... Holeš se vrací po zranění, ten podle mého názoru bude naopak hrát svůj post, aby se do Skotska co nejvíce rozehrál, Tecl bude na hrotu....

      a otázkou je pro mě pouze ta záložní čtveřice.... Lingr je jasný, je otázkou, jestli jako podhrot místo Stancia, nebo jeden z krajů.... Nevěřím v Micka van Burena v základu - u něj jsem ještě neviděl, že by po delším zranění hned naskočil do základu, toho vidím na lavičce na poslední půlhodinu... Podle mého názoru zůstane na jednom kraji Sima, v tomhle věku nemá problém s kondicí a únavou... dejme tomu, že bude kandidátem na první střídání.... a dál bych viděl v základu Hromadu vedle (před Holešem) a myslím si, že nebudeme šetřit ani Provoda....

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 20:31 |  
        0 0

        Moje chyba, to není základní sestava pro MB, ale seznam hráčů, kteří jsou odpočatí a velmi pravděpodobně je využijeme. Problém budou křídla, Olie je zraněný, takže Sima asi ano, Provod je zase jeden z nejvytíženějších, tak ten spíš jen na lávce.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          kjandourek (admin)     před 4 lety 13.03.2021 20:42 |  
          0 2

          Zase je to mladý kluk... podle mého názoru je na tom Lukáš kondičně tak dobře, že šetření bude spojeno spíše s jeho stažením v průběhu druhé půle....

          • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

            Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 20:50 |  
            0 0

            Taky možnost, navíc Provod se v MB může vrátit na křídlo a jestli v útoku Tecl nebo Hilal se určitě naši trenéři rozhodnou podle stoperů MB (asi Šimek, Křapka), protože Takács nebude moct nastoupit (stejně jako Malinský).

            • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

              kjandourek (admin)     před 4 lety 13.03.2021 20:56 |  
              1 2

              Já osobně bych to - samozřejmě bez znalosti fyzického a zdravotního stavu kádru postavil takhle:

              Kolář - Masopust, Kúdela, Zima, Oscar - Holeš, Hromada - Sima, Provod, Lingr - Tecl....

              A v průběhu hry na plac Mick van Buren, Višinský, Jusuf... a Minimálně na dvacet minut Simon Deli... aby ten zápas neodtáhl, ale osahal si pár minut na hřišti s Kudym.... Všichni ideálně za stavu 2:0... pro nás samozřejmě :-)

              • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

                Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 21:06 |  
                2 0

                Chápu, ale podle mne bude určitě v základu Simon Deli, aby byl rozehraný na čtvrtek a v záloze asi jen jeden defenzivní šťít a to spíš Hromada, který je odpočatý.

                • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 13.03.2021 21:18 |  
                  0 2

                  Já si myslím, že Holeš se potřebuje po zranění rozehrát... ten má za sebou jeden zápas


  4. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Akuls     před 4 lety 13.03.2021 20:26 |  
    1 0

    Delegace sudích:
    Hlavní rozhodčí: Pavel Julínek
    První asistent: Jan Paták
    Druhý asistent: Jaroslav Kubr
    Čtvrtý rozhodčí: Ondřej Cieslar
    Delegát utkání: Michal Brutar
    Delegát svazový: Miroslav Liba
    VAR: Ondřej Berka
    AVAR: Jaroslav Poživil

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 22:52 |  
      0 0

      Julínek má adresu Pohořelice, ale je otázka, které to jsou (jedny jsou u Moravského Krumlova, druhé u Tábora, třetí u Zlína, další pod Brnem), takže asi Morava a Berka je z Prahy (VAR). To jen pro info.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 23:03 |  
          0 0

          Tak o to jsem přišel, mám modrou a díky za doplňující info.

          • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

            wimpy     před 4 lety 13.03.2021 23:07 |  
            1 0

            Já ji mám taky, ale zabojovat o ni jsem musel až tam a dřel jsem na tom tři měsíce. :-)

            • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

              Leksel     před 4 lety 13.03.2021 23:37 |  
              1 1

              Že ti není hanba a takovýhle sabotéry nejčestnější občanský povinnosti bránit svou hrdou a svobodnou socialistickou zemi proti západním imperialistickým agresorům jsem bránil u bojovýho útvaru se zbraní v ruce až i do položení života! Styď se, ty egoistickej podvodníku bez charakteru a špetky spoluodpovědnosti za svou vlast a její občany! Tvoje chyba, zborku a rozborku samopalu vz.58 tě nikdo už nenaučí a já ji budu umět až do smrti, ty nulo! :-).

              • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

                wimpy     před 4 lety 14.03.2021 00:00 |  
                1 0

                Jednak rozborku-zborku mě naučili, nebyl jsem u bojového útvaru, ale u železničního vojska, navíc jsem tam hrál fotbal a za ten podzim se významnou měrou zasloužil o postup z okresu do kraje, ale hlavně jsem si vybojoval úžasnou diagnózu "alergie na uniformu vzor 60 a 63". :-)

                • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

                  vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 07:39 |  
                  1 0

                  Já o ni bojoval od roku 1980 do roku 1985 pak povídá ten major nebo co to bylo jak mně ji podává, tak vám ji na ty játra dáme I když simulovaní take probihalo na základě žloutenky kterou jsem chytil v roce 1979 v Chebu na Slavii, no a pak jsem pro ně už byl asi starej a zželelo se jim mně.V jednu chvíli jsem měl v ruce povolavací rozkaz do Čáslavi.

              • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

                knawi     před 4 lety 14.03.2021 17:47 |  
                1 0

                Nejen obecně ale i podle samopalu jsem děsnej stařec: na letišti jsme tahali i při práci vzor 26.

                • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslav

                  Leksel     před 4 lety 14.03.2021 21:34 |  
                  0 0

                  Naopak to tě šlechtí, každá znalost se člověku může jednou hodit a že znáš tyhle unikátní kousky mě nutí jen smeknout. Wimpy bohužel to vědomí hrdosti bránit svou rozvinutou soc. vlast neměl a snažil se "přifilmovat" nějakej zdr. neduch jen aby nemusel zelený sukno natáhnout. A takovýhle flákače a nemakačenky jsme chránili se zbraní v ruce před záp. agresory i s vědomím položení života. Aby on a jemu podobní vyčůranci měli klidně spaní, tak my museli se zbraní v ruce střežit nejen v noci agresory naší socialistický svobody a demokracie. :-)

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      dalislavista     před 4 lety 14.03.2021 10:22 |  
      4 0

      Berka šmejd na VAR a delegát Líbá (ultrazmrd berbrovec). Julínka si nevybavuju, ale pokud to osazenstvo VAR+ delegát je takové divné, nic hezkého od Julínka nečekám.

  5. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    jipeslav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 20:35 |  
    0 2

    Jak myslíte, že by dopadla Slávia v lize, kdyby ji hrála po celou dobu sestava našeho širšího kádru? Naše "A" by ji mělo vyhrát s přehledem a s náskokem (což dokazuje). Podle mne by širší setava také ligu vyhrála, i když jen těsně. Z toho důvodu bych se prostřídání nebál, měli by tým ze spodku tabulky přehrát. (Vím, je tam varování v podobě zápasu s Teplicema a Příbramí, ale to byl extrém, hrozný terén a smůla. Navíc se to nemusí prostřídat až tak extrémně. Věřím ale, že vyhrajeme, ať nastoupí kdokoliv.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      luky21     před 4 lety 13.03.2021 21:49 |  
      4 0

      Bolku rozhodně nejde brát jako tým ze spodku tabulky. A ztrátu si nemůžeme dovolit

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Marek3     před 4 lety 13.03.2021 21:52 |  
      4 1

      Problem neni v kvalite ale v sehranosti a rozehranosti. Pokud by nasi nahradnici hrali pravidelne byli by vyborni (Oscar, Kacaraba, Visinsky, Yusuf, Buren a asi i Maso treba). Problem je v tom ze do zapasu naskoci s minimalni herni praxe a to se potom casto projevuje.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        jipeslav (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 22:30 |  
        1 1

        Souhlasím, že je problém v sehranosti. Ale citlivé prostřídání by nemělo tolik vadit. Myslím, že to zvládneme. A v lize máme náskok dostatečný, zas tak bych se nebál. Porazíme Spartu a máme náskok minimálně 11 bodů. (Když do derby vše vyhrajeme). Navíc, Sparta do konce ligy ještě ztratí další body. Ne tolik, jako na podzim, ale ztratí. Tipuji, že budeme mistři minimálně 5 kol před koncem.

  6. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    damade     před 4 lety 13.03.2021 20:42 |  
    2 2

    Postavil bych to takhle:

    Kolář - Masopust, Kačaraba, Zima, Oscar - Hromada - Sima, Beran, Lingr, Višinský - Jusuf

    Možná jsem blázen s tim Jusufem, ale věřim mu o něco víc než Standovi a Mickovi

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Marek3     před 4 lety 13.03.2021 21:48 |  
      1 1

      Souhlas, nebal bych se toho a odpocinout si hraci musi. Jen nevim ten Beran, zatim me nepresvedcil.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      ehad     před 4 lety 14.03.2021 10:13 |  
      0 0

      S Jusufem souhlas.

      Jen v obrane bych tam mozna dal Deliho, to ale zalezi na trenerovi, jeho planech na ctvrtek a na tom, jak Deli vypada na treninku. Mozna Deliho bude chtit utajit.

  7. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    butters     před 4 lety 13.03.2021 21:14 |  
    0 0

    Kolář - Masopust, Kúdela, Zima, Bořil - Holeš/Hromada - Sima (dá 2 góly a do 2. poločasu ho nahradí van Buren, který přidá další 3), Provod, Lingr, Oscar - Jusuf

    Příp. pokud by bylo třeba šetřit Bořila, tak Oscar na jeho místo, Provod levý kraj zálohy a uprostřed by hráli jak Hromada, tak Holeš, ale pak by ten střed nebyl tak kreativní.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 22:08 |  
      0 0

      Provod by měl hrát jen ve středu. Myslím, že experimenty se Simou na levým křídle a Oscarem na pravým ukázaly, že to nedává moc smysl. Provod je v top formě jako střední záložník a najednou bude hrát s jinejma úkolama levou lajnu. A pak zase střed... Já Slavii netrénuju :-) ale podle mě pro dlouhodobější použitelnost a rozehranost hráčů, stejně jako pro udržení formy těch hrajících je lepší, když hrají na svém stálém postu. Takže pokud změny, tak post za post. Tj. pokud bude hrát levýho beka Oscar, tak na levý křídlo buď Višinský (ačkoli to na něj v jeho věku může bejt moc, čili to je spíš psychologická otázka ohledně toho, jakej ten hráč je v hlavě), anebo někdo jinej, kdo je jakž takž schopný dát centr levačkou. Na příkladu Bóři je vidět, že muset na centr zasekávat prostě není ideální. A střed máme silnej, takže není nutný, aby si museli krajní obránci tolik sbíhat do středu... obzvlášť, když Bóře není žádnej sniper.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        wimpy     před 4 lety 13.03.2021 22:10 |  
        1 0

        Krajní záložníci se musej umět prohazovat během zápasu.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 09:52 |  
          1 0

          To ano, zkusit to na 20 minut jako snahu o to udělat něco s útočnou činností, když se nám vpředu buď nedaří, anebo dostat pod tlak krajní obránce, ale ne, aby to bylo pravidlo. Proč potom nehrál např. Ruda Skácel, nebo Dušan Švento pravidelně pravý křídlo? Nalevo hráli proto, že to nemají přes nohu a byli logicky nebezpečnější na levý straně, než na pravý. Kromě toho jsou pak sehraní s parťákem na lajně.

          V systému tří útočníků je to něco trochu jinýho... tam prohazování levýho a pravýho útočníka problém není, ale tohle my tolik nehrajeme, protože na útočení a střelbu ze středu nemáme útočníky, ale střední záložníky. A pokud by se tolik do středu měli cpát ještě křídla, tak jim tam pak nebude mít kdo posílat balony. Naopak se snažíme buď záběhama po křídle za obranu vytvořit nebezpečnou situaci, anebo se to s pomocí krajních obránců snažíme na straně přečíslovat, aby se vytvořila možnost dát centr do vápna, anebo to spíš po zemi dát do středu, kde střílí záložníci, nebo v občasných případech krajní beci. Na křídlech potřebujeme někoho, kdo bude dávat rychlý střílený nebo po zemi přihrávky do vápna, nebo na druhou vlnu před vápno a to se přes nohu hraje blbě, anebo dochází ke zpomalování akce, protože přehodit si to na druhou nohu stojí obvykle dva dotyky navíc. Ze situací vysokých centrů do vápna do postavené obrany na útočníky jsme snad nedali na jaře gól, ani na to nemáme moc hráče, jedinej Sima je schopný se prosadit z vysokýho centru. Buď jsme to většinou vykombinovali po zemi do střelecké příležitosti, anebo šel balón do náběhu z druhé vlny.

          • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

            wimpy     před 4 lety 14.03.2021 09:58 |  
            0 0

            Přesně s tímhle chtěli přijet Rangers, že se křídla stáhnou na střed a beci tam pak z kraje posílají centry. Mimochodem, každej hráč by měl umět oběma nohama aspoň tak, že i tou slabší bude umět centrovat. Což se ovšem neděje, ještě jsem snad neviděl dát Béřu centr levou. Obránce se může spolehnout, že to bude zasekávat nebo se pokusí vést to až k malému vápnu.

            • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

              MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 10:15 |  
              1 0

              Někdo mi tu správně odpověděl, že levou přihrál na Slovácku na gól Lingra :-) Ale to byla podle mojí paměti ojedinělá situace. A právě ta čitelnost je podle mě v naší situaci na některých postech trochu problém... Top hráči často čitelný jsou taky, ale umí to udělat tak, že i když to soupeř čeká, je na to krátkej. A to je ta individuální výjimečnost, o který jsem tu někde jinde psal. Místo toho se u nás často individuální přednosti potlačujou a je snaha o univerzálnost.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        Sherudan     před 4 lety 14.03.2021 08:14 |  
        1 0

        Já bych Provoda nasadil i ve čtvrtek.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        Edak39     před 4 lety 14.03.2021 08:18 |  
        1 0

        Zrovna na vítězný gól Ondřeje Lingra na Slovácku centroval Bóřa levačkou. Je to sice méně častá varianta, ale taky to umí.

        • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

          MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 09:42 |  
          1 0

          Kolikrát to předvedl za posledních 10 zápasů? Jedna situace se může brát jako statistická náhoda :) Navíc Oscar tam může prát jeden takovýhle centr za druhým.

          • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

            Edak39     před 4 lety 14.03.2021 11:37 |  
            0 0

            Považuji to za řečnickou otázku:) Shrnul bych to tak, že centry libovolnou nohou nejsou důvodem proč hraje v zákadu. Oscar tam samozřejmě může prát jeden takovýhle centr za druhým. My ovšem nevedli debatu, kdo z nich dvou je vhodnější varianta na LB. Proti soubojovému soupeři Bóřa jinak Osky.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        Karel13     před 4 lety 14.03.2021 09:56 |  
        0 0

        Višinský hraje vpravo ...

          • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

            Taky     před 4 lety 14.03.2021 11:27 |  
            1 0

            I v béčku hrává vlevo. V lize ideální náhradník za Olayinku. Ale jak zaznělo v MNF, nejdřív musíš nechat kopnout ty služebně starší...

            • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

              MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 12:03 |  
              2 1

              Služebně starší musíš nechat kopnout v ČR... Mně osobně přijde zbytečný dávat do zápasu Masopusta a překopat kvůli tomu rozestavení jenom proto, že u nás něco odehrál, bojuje o euro, a já nevím co, když Sima může zůstat na svým ideálním postu a na levo fakt může jít mlaďoch. Pokud není psychicky křehkej, tak i nepovedený zápas ho nemusí zničit. Může z něj být další Simaraketa, ale protože trenéři dělají zásadnější změny jenom když už to fakt jinak nejde (viz Sima kterej by podle mě doteď hostoval, nebo hrál za Béčko, pokud by neodešel Cuf a na pravé záloze by pravidelně hrál Maso, nebo MvB, nebo Malinský, nebo jiní, ať by se dělo cokoli), tak se to nedozvíme. Nebo třeba budu příjemně překvapený a dneska bude vlevo hrát Oscar a Denis.

  8. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Obr     před 4 lety 13.03.2021 22:44 |  
    0 0

    Kolar - Bah, Kudela, Zima, Boril -Maso, Provod, Holes, Limg, Oscar - Sima...takhle to myslim bude

  9. Slavii čeká zápas s Mladou Boleslaví

    Slávista 51     před 4 lety 14.03.2021 06:32 |  
    5 4

    3body při jakékoliv sestavě ! Další ztrátu/ostudu nelze připustit.

  10. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Harvey     před 4 lety 14.03.2021 07:38 |  
    5 13

    Vzhledem k tomu, kdo v Bolce hraje na levém křídle nás čeká nejtěžší zápas sezóny. Šance na tři body jsou minimální, ale stále existuje teoretická naděje, že se Jaromír dnes slituje.

  11. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Barci     před 4 lety 14.03.2021 09:30 |  
    0 0

    Taky si tipnu
    Kolar
    Masopust-kudela-deli-boril
    Sima-provod-lingr-holes-oscar
    Tecl

    Posetrit baha, kudy musí být a zkusí si to s delim, stejně jako kapitan. Posetrit Stanciua

  12. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    fps     před 4 lety 14.03.2021 09:47 |  
    0 0

    nebude to nic jednoduchého, asi někoho prošetříme, tak si tipnu sestavu:
    Kolář – Masopust, Kúdela, Deli, Oscar – Hromada, Holeš, Buren, Lingr, Sima – Tecl

  13. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Marek3     před 4 lety 14.03.2021 10:21 |  
    8 12

    Vim ze tento nazor neni uplne popularni ale ja bych dal prednost ctvrtecnimu zapasu. S veskerym respektem k nasi lize soucasna slavia uz prerostla parametry nasi souteze. Podle meho nazoru nas tym (minimalne nase zakladni 11 +Sevcik) dosahuje kvalit Evropskych muzstev 'druheho kose'. Tim mam na mysli muzstva kvalitativne primo za (rekneme) top 12 tymu Evrope. Ztohoto duvodu mam pocit ze nase liga uz slavii moc nedava, herne ani co se tyce prestize. Ja se priznam ze pro mne je nase konfrontace s Evropou fascinujici, napinavejsi a vice zajimava. Neni nutne zduraznovat ze i financne (predevsim prodej hracu) je Evropa dulezita a i motivace hracu v Evrope je o hodne vetsi coz se obcas projevi v urcite nervozite. Nase liga na druhou stranu neprinasi zapasy ktere by ukazaly skutecnou sportovni zabavu az na male vyjimky (porazky rudochu se nikdy nepreji) a vyhry se stavaji tak trochu povinnosti. Vetsinou se jedna o jednostranne zapasy kde je kvalita pouze jednostranna. Z tohoto bych se primlouval za vetsi zmeny v kadru na dnesek aby meli klicovy hraci trochu odpocinku. Take se domnivam ze nas bodovy naskok je dostacujici a nepocitam ze sparta by dohrala ligu bez zavahani a dotahla manko 8 bodu. Nakonec uznavam nazor opacny, lidi kteri uprednostnuji ligu a Evropou si pouze plni sen.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Boo_SKS     před 4 lety 14.03.2021 10:35 |  
      14 0

      To je vsechno pekny, ale vsichni vime, jak snadno muze i takhle odskoceny tym vlivem ceskych terenu, rozhodcich a destrukcne hrajicich tymu opakovane ztracet. Jasne, jsme kvalitou uplne nekde jinde, ale nezapominejme na mnoho okolnich faktoru, ktere hraji velkou roli. Ja bych si po lonskem jaru nedovolil podcenit ligu, dokud uz nebude skoro hotovo, protoze pristi rok uz pujde do predkola LM pouze mistr, navic my uz budeme pravdepodobne nasazeni bez ohledu na ostatni. Do konce ligy jeste zbyva jeste mnoho zapasu a nemyslim, ze si jeste muzeme dovolit ji stavet na vedlejsi kolej, kor v nevyvzpitatelne a posledni zapasy ve forme hrajici Boleslavi. To spis doma proti Opave, ale dnes doufam v to nejlepsi.

      • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

        Marek3     před 4 lety 14.03.2021 10:50 |  
        2 2

        Souhlas se vsim Boo, proto sem rekl ze rozumim opacnemu nazoru. Beru nasi ligu trochu jako kvalifikaci na Evropu. Ty spatne povrchy jsou take jeden z duvodu proc neni nase liga tolik atraktivni. Jak sem jiz psal nas siroky kadr neni zase tak uplne siroky do kvality z ruznych duvodu - zraneni, nerozehranost, nestalost formy, hraci za zenitem. Coz je skoda a urcite nam to neumoznuje vetsi rotaci hracu.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      mig52     před 4 lety 14.03.2021 11:40 |  
      8 6

      No to, jak Slavia přerostla parametry naší soutěže, jsme videli v Příbrami aspol. Stačilo trochu bahna a bylo po přerůstání.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Osma     před 4 lety 14.03.2021 12:17 |  
      4 5

      Vim ze tento nazor neni uplne popularni ale ja bych dal prednost ctvrtecnimu zapasu.

      Vidím to taky tak

  14. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Hlavis     před 4 lety 14.03.2021 10:49 |  
    1 2

    Kolář-Masupust,Kudela,Deli,Bořil- Sima,Provod,Lingr,Holeš/Hromada,Oscar-Tecl

    Sima musí hrát, má chuť, chce krále střelců. Podle mě mu to šetření moc nesvědčí. Teclika bych zkusil, tak jako Lingra místo Stanciua. Rád bych viděl Hromadu, podle mě až na zápas v Teplicích, ale to se stane... zatím lepší než Holeš. Chtěl bych vidět zase Oscara na křídle, podle mě víc než dobra náhrada za Olayinku, který nejspíš v létě odejde.

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      Papol     před 4 lety 14.03.2021 11:25 |  
      3 0

      Myslím, že nastoupí určitě Zima a nebylo by špatné, kdyby hrál i Višinský

  15. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    SKEP     před 4 lety 14.03.2021 11:01 |  
    5 0

    V díle Karla Maye se bohužel nedočteme, kterému klubu přál Vinnetou, nicméně v případě, že náčelník Apačů přál Slavii, o dnešním utkání by ve svém indiánském jazyce hovořil přibližně takto:
    "Při západu slunce vykope můj milovaný One goalman team v lovištích Malého muže s velkou kapsou válečnou sekeru."

  16. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    pehacko     před 4 lety 14.03.2021 12:12 |  
    7 2

    At to Jindra postavi jak chce, tak ja verim ve vyhru a dnesni hezky den! Nejdriv vyhrajeme my a pak i nase becko ze západní šunky co kope tu premier ligue! Osobne bych moc nikoho nešetřil, protoze pro hrace je lepsi hrat nez trenovat. Nechal bych odpocivat jen zraněné... coz je jasne.

  17. Už žádné experimenty

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 13:20 |  
    9 3

    Já bych prosil už žádné extra experimenty. Doufám, že už jsme se poučili. Jsme v polovině jara, profi fotbalisté snad ještě nepotřebují odpočívat. Nasadil bych to nejsilnější (a zdravé) a pak případně brzo střídal.

    • Re: Už žádné experimenty

      Morb     před 4 lety 14.03.2021 17:01 |  
      3 7

      Nesouhlasim. Máme náskok, Boleslav je patnáctá a ve čtvrtek hrajeme klidně poslední zápas v EL. Výhra v EL znamená peníze, prestiž, pračka o hráče ... remíze v Bolce znamená prd. Takže dneska šetřit.

      • Re: Už žádné experimenty

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 18:46 |  
        0 1

        A je tak nutné šetřit? Proč ne v nej sestavě dnes i ve čtvrtek? To přeci hráči musí zvládnout.

  18. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    OldZbysek     před 4 lety 14.03.2021 13:44 |  
    1 8

    Pokud chceme uspět ve čtvrtek, tak dnes musí nastoupit jiní hráči. Také s ohledem na event. možnost prodloužení. Rangers budou odpočatí a všichni víme, že doma tyto týmy hrají o třídu lépe. Proč bychom jinak měli široký kádr?
    Dnes odpočatí hráči a ve čtvrtek také odpočatí hráči.
    V r. 85 jsem byl na St. Mirren. Po domácí výhře 1:0, když jsme zahodili mnoho šancí, jsme prohráli v prodloužení. Nebyl to špatný tým, trenér Jareš, v brance Hruška, dále např. Janů, Jeslínek, Kubík, Jarolím.

  19. D

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 13:47 |  
    2 13

    Pánové dneska to za plný počet nebude,Jarolím bude kousat

    • Re: D

      vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 16:04 |  
      3 1

      Hele v rámci dobrých vztahů by nám to mohli nechat plus tam je bochanek, třeba si dá jeden dva vlastnáky :-)

  20. Dnešní trénink

    červenobílý     před 4 lety 14.03.2021 15:18 |  
    8 0

    Byl jsem se dnes před polednem podívat na trénink v Edenu. Zaujalo mě, že na konci Stanciu trénoval s Masopustem rohy, tedy Stanciu neustále centroval z pravého rohu do vápna před bránu a Maso neustále zkoušel zakončit hlavou. Zjevně příprava na Rangers.

    • Re: Dnešní trénink

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 15:25 |  
      0 0

      Nejspíše se tedy s Olayinkou pro odvetu nepočítá.

      • Re: Dnešní trénink

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 15:30 |  
        0 0

        To takhle nejde říct, Olie si dnes odpočine a příští týden se uvidí, jak na tom bude. Asi hodně napoví, jestli odletí s mužstvem do Skotska ...

        • Re: Dnešní trénink

          Ivan     před 4 lety 14.03.2021 15:56 |  
          0 0

          Podle mě ho vezmeme. Přece přípravu Rangers nezjednouším tím, že jim řekneme, že je Olí mimo.

          • Re: Dnešní trénink

            Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 16:35 |  
            4 1

            Tak, pokud by byla nulová šance, tak je blbost, aby cestoval na 3 dny, když se mu zatím můžou věnovat kluci z fyziotýmu a navíc Rangers nejsou idioti a určitě sledují naše tiskovky a jsou v obraze. Já si ale myslím, že Olie odletí, protože má nějaké specifické zranění, které si při zápase prý nemůže zhoršit, ale je velice bolestivé, takže když mu to doktor opíchá mezokainem, tak nějakou dobu vydrží ...

        • Re: Dnešní trénink

          Marek3     před 4 lety 14.03.2021 16:38 |  
          1 0

          Jj, myslim ze byl vcera na treningu ve videu tak to snad vazne nebude.

          • Re: Dnešní trénink

            červenobílý     před 4 lety 14.03.2021 18:00 |  
            0 0

            Olík byl dneska na tréninku též

  21. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 16:02 |  
    5 0

    Potřebujeme vyhrát plus mínus ještě devět zápasů k obhajení titulu, doufám že dnes bude jeden z nich. Nebude to jednoduché počasí je tady celkem na hovno, hřiště stav bohužel nevím. Taky poprvé jsem nesehnal vůbec žádnou vipku i když vím že se tam dá dostat. Tudíž spousta známých to má u mně posrané. No Jaroušek bochánků by se dnes taky nemusel přetrhnout to ať si nechá na jiný soupeře :-)))))

    • Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

      pehacko     před 4 lety 14.03.2021 17:16 |  
      3 0

      To je asi poprve co bude Bochanek hrat proti nam... bude to divny pocit, ale on mu to snad bera vysvětli!

  22. Re: Slavii čeká zápas v Mladé Boleslavi

    Lord_Edmund     před 4 lety 14.03.2021 19:13 |  
    2 0

    NICO víc než zákon Podruhé!!!!!!!! Komentátorům praskne pelta čurákům...