Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 14

Zápas s Rangers zanechal ve fanoušcích buď ambivalentní pocity nebo rovnou zklamání. Své pohledy na zápas poskytnou v rámci dalšího dílu podcastu Mezi námi fanoušky quelhar, David Ocetník a František Čejka.

Je Slavia v útlumu, když nedokázala zvítězit domácí zápas osmifinále Evropské ligy? Už jen fakt, že si vůbec pokládáme takovou otázku je jistě pozoruhodný. Slavia hraje o vyrovnání svého největšího úspěchu po svém návratu na výsluní proti soupeři, který je na její úrovni. Zápas skončil remízou a přesto je drtivá většina fanoušků nespokojená. V podcastu jsme se samozřejmě pokusili přijít důvodům této nespokojenosti na kloub. Zamysleli jsme se nad tím, proč byly oba poločasy tak odlišné, nad důležitostí hráčů, kteří jsou aktuálně ve formě - Stancia, Provoda nebo Baha. Dostali jsme se samozřejmě k reakcím na Ondřeje Koláře a kritice, která se na něj snesla. Vypíchli jsme fakt, že Slavia inkasuje mnoho branek ze standardních situací, a přirozeně jsme diskutovali o tom, jak asi bude vypadat odveta ve Skotsku. V druhé části podcastu jsme se krátce vrátili k zápasům s Baníkem a Karlovými Vary a v poslední části jsme se dostali k očekáváním od nejbližších zápasů, především pak k diskuzi, jak zvolit sestavu pro zápas v Mladé Boleslavi.

Omluvte sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Slavia - Rangers 1:1
(38:45) Slavia - Baník 2:1, Slavia - Karlovy Vary 10:3
(56:45) nejbližší zápasy: Mladá Boleslav, Rangers, Opava. Repre pauza.

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    kapitan.pisoar     před 4 lety 13.03.2021 03:33 |  
    3 11

    Po prvním poločase je výsledek 1:1 spíše mírným zklamáním, tam měl přijít druhý gól do přestávky a zápas skončit 3:0. Bohužel jsme dostali laciný gól a po poločase se i díky Oliho nucenému střídání naše hra dominance rozplynula, což bylo dáno i větší aktivitou Rangers. Takto je remíza 1:1 stále slušný výsledek do venkovní odvety, prostě jen musíme dát gól. A vědomí toho, že musíme by nám mohlo vyhovovat a pokud nastoupíme do odvety, tak jako jsme nastoupili do prvního polačasu domácího zápasu, tak se o to nebojím.

    To co se strhlo kolem Koláře je obsolutní nesmysl a někteří by si měli pustit Totální sezonu a potom sestřihy z LM, aby si připoměli jaký je Kolář brankář... Ten gól byl jak chyba jeho, tak i celé obrany a už před gólem tam byly dvě varování, kdy vinnou laxní a nepřesné rozehrávky mezi gómanem a obránci málem došlo ke ztrátě míče. Bohužel to byla varování marná. Kolář má skvělé reflexy a intuici a dokáže tak díky rychlé reakci vyrážet střely i z bezprostřední vzdálenosti a reagovat na teče. Problém u něj nastává, když má čas nad zákrokem přemýšlet, většinou si potom vybere špatné řešení a dopadne to takovým polozákrokem jako včera. To ale neznamená, že si za poslední výkony kartáč od trenéra nezaslouží, aby se zas probral, stejně tak i obránci, kteří mu musí nahrávat na jistotu, ne mu tam házet špeky.
    Jinak doufám, že Deli potvrdí to, proč sem přišel a naváže na starou spolupráci s Kudysem. Navíc hraje o svou budocnost, buď u nás, nebo jinde. A upřímně pokud bude hrát dobře, tak bych se nebránil tomu, aby tu zůstal. Už vzhledem k tomu, že Hovorkova budocnost je nejistá a Zima tu moc dlouho nezůstane...


    Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 04:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Boo_SKS     před 4 lety 13.03.2021 08:00 |  
      18 2

      Ja ti nevim, ale nemeli by se hraci hodnotit podle aktualni vykonnosti? Nebo budeme donekonecna bagatelizovat a prehlizet slabsi formu tim, ze budeme odkazovat na dva roky stare zapasy? Vim, ze to tak nemyslis a sam pises o kartaci, ale proste ze zasluh, ani pomerne nedavnych, ze zkratka zit neda.

      Na me to pusobi tak, ze Kolar se opet uspokojil a prestal se stoprocentne koncentrovat pouze na fotbal a progres, s cimz mel uz v minulosti opakovane problemy. U nas zacal neslavne, ale sel do sebe a postupne se hodne zlepsil, nicmene po jeho zivotni sezone dostal novou, extremne lukrativni smlouvu, ma zcela neotresitelnou pozici v tymu a novy vztah, diky cemuz (v souhrnu) otevrene priznava, ze nikam nespecha a je maximalne spokojeny.

      A kdyz si k tomu pripocteme, ze o nem vsichni byvali i ti nasi soucasni treneri rikaji, ze je obecne dost pohodlny, tak se clovek neubrani pocitu, ze podobny typ cloveka v takove situaci muze snadno polevit...Zacinam se ptat sam sebe, jestli Ondrovi paradoxne neskodi ta nulova konkurence, nadherne podminky a neotresitelna pozice, protoze ho to nenuti k tomu, aby i v treninku jel vzdy na sto procent a nemohl si dovolit nic osidit, protoze nekoho zene touha po zahranicnim angazma, nekoho zase boj o sestavu a nekdo je zase treninkovy blazen jako Cuf nebo Suk, kteri se chteji neustale posunovat. Ondra tyhle motivatory nema, a proto si dokazu predstavit, ze trosku podlehl uspokojeni, coz se projevilo.

      Myslim, ze i jemu by pomohlo, kdybychom meli post golmana meli obsazeny podobne kvalite, jako vsechny ostatni a on citil, ze mu nekdo dycha na zada a pokud bude opakovane chybovat, tak to pociti. Jenze v konkurenci maskota/roztleskavace a kluka, ktery ma odchytano v lize jen par zapasu a poradne se ani v Boleslavi vi, ze nemusi jet v treninku ani v zapase vzdy uplne na 100 % a nic se nestane, coz s jeho pohodlnosti vede k uspokojeni.


      Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 08:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        mig52     před 4 lety 13.03.2021 09:22 |  
        13 4

        Boo, sepsal jsi to přesně. Já podobně psal ve svých příspěvcích, Ten dnešní bych rád věnoval Qelharovi a těm, co nechtějí poslouchat. Příteli, na tvé články a podcasty se moc těším. Proto jsem byl včera hodinu před půlnocí příjemně překvapen dalším dílem a přestože jsem měl v úmyslu oddat své tělo i mysl sladkému snění, odolal jsem a pořad jsem si poslechl. Žel toto bylo mé jediné potěšení, protože to , co jsem slyšel, bylo obrovské zklamání. Uvědomuji si, že takový pořad má mít jistý nadhled, uvolnění a prvky humoru, ale to, co jste tam zplodili, mi připomnělo chování hochů z druhé strany Vltavy. Aroganci vůči všem soupeřům, které jste hodnotili, tedy i Ml. Bol., tví hosté byli zamoření klišé, frázemi a nebyli schopni vyjádřit jakoukoliv analýzu a názor na tvé otázky, konkrétně zdůvodnit to či ono. Vesměs vše zabalili do šedivého obecna. Prostě "experti " se vším všudy. A pan Ocetník přidal náruče servility, na kterou nezapomněl ani František, co se hodnocení Koláře týče. Njn., chápu, mohl by ho potkat v útrobách stadionu a dostat od Ondry kartáč, takže skutečnost, že si trošku pšoukl v debatě do trenek, nepřekvapila. Ale dovol ke konkrétním věcem, abych zdůvodnil příčiny svých pocitů a čtenáře upozornil na to, co je při poslechu čeká. Tak po řadě. Zápas s Rangers - jak hodnotíte výsledek?
        Tak po průběhu půl hoďky to mohlo být lepší, ale 1:1 je z těch lepších remíz, co tu řešíme, ve Skotsku jim dáme dva-tři nula a bude. Ještě se budou divit. (jen abychom to nebyli my). Tedy arogance a výsměch soupeři č.1. Minela Koláře? Jaká minela? Byla to shoda nešťastných náhod a smůla, za gól ze standardky může celý tým (zde souhlas), chybka to byla, ale Koli je naprosto klíčový pro tým, nedotknutelný, trenér staví rozehrávkách od něho a stopérské dvojice!!! Shodneme se na tom, že Zima je skvělý hráč, ale má i slabiny a tou největší je právě rozehra dopředu. Adresátem jeho přihrávek je v drtivé většině Kolář, takže tady to experti debaty netrefili. Čekal jsem při těch výlevech, zda z někoho nevypadne bizarní řešení při vykartování Zimy, tedy že by na stopera, za kterého je považován, nastoupil Kolář a do brány jeho skoro jmenovec Kovář. :), :), ať to také odlehčím. Arogance a výsměch č. 2 po otázce, jak hodnotí utkání s Baníkem? S Baníkem?... a kdy to bylo?, ježíš, to je tak dávno, že už nevím, vytěsnil jsem to... . Jó, ten zápas co jsme proti deseti drželi tak tak vedení o branku? Ale vyhrálo se, co řešíme? Ale jóóó, nemělo by se stávat, že držíme jednogólové vedení, 20 vteřin před koncem jsme u rohového praporku soupeře a skoro jim dovolíme vyrovnat. Ale nevyrovnali a za pár dnů si na to nikdo nevzpomene!! Výsměch soupeři č. 3. Mladá Boleslav?? Princ Jaromír tíhne ke Slavii, ten nedovolí, aby nás udělali - hi hi hi hi. No, dáme jim 6:0 , druhý expert, já tipuji 5:0 a Quelhar já jen 4:0 a hi hi hihi. Prostě za mne celkově fialový hnus, Vašnosti. Quelhare, určitě nezanevřu a budu se těšit na další podcasty, kde se od diskutujícíh něco dovím, čím mne obohatí a poučí a třeba i humorem, ale inteligentním a pokorným. A Ocetníka tu už neber a nech ho v pokoji tvořit sloupky pro ispart. Tato role mu sluší.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:20 |  
          5 2

          Souhlasím. Chtěl jsem napsat něco podobného, ale dal jsi to sem dřív. Já mám MNF podcast rád, ale tenhle poslední díl byl jednoznačně nejslabší. Neříkám, že tam musí být brilantní rozbory od fotbalových expertů, ale celý podcast jsem chápal jako přidanou hodnotu nad něco, kdy se náhodní fanoušci potkají v hospodě a tlachají o fotbale po 5 pivech a plácají se po ramenou. Celý podcast je sice dlouhý, taky chápu, že se to dělá ve volným čase atd., ale aspoň nějakou přípravu by si ty diskuze o zápasech zasloužily. Když tam někdo hodnotí Holeše, tak proč se nepodívá na jeho statistiky v zápase s Rangers? Úspěšnost přihrávek 60 % podle whoscored... já bych teda čekal od slovy v podcastu skvělýho defenzivního záložníka teda lepší úspěšnost. Ofenzivnější Provod měl 68 % a na riziko hrající Nico 74 %. Holeš neměl v zápase ani jedno odebrání míče, kdežto Nico a Provod ano. K čemu tam teda vlastně byl, když je tak skvělej? A takhle by se dal rozebrat celkem jednoduše každý hráč... stačí umět trochu anglicky a klikat myší. Když už si s tím dají práci, tak bych čekal, že to nebude sdělování si pocitů o zápase, ale snaha přijít s něčím, co má trochu hodnotu.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 19:21) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

            Lantenac     před 4 lety 14.03.2021 00:07 |  
            5 0

            Souhlasím s tebou. Když odbočím od MNF, tak mně obecně na mnoha českých sportovních podcastech vadí, když se tam sejdou lidé, kteří si notují a jen se vzájemně utvrzují ve svých názorech. To pak nemá smysl tam zvát několik hostů... Nejhorší je v tomto asi Fotbal fokus podcast, který se postupem času změnil spíš v tlachání, než nějaký hodnotný zdroj informací či vyjádřování zajímavých názorů. Naopak mi vyhovuje Kontrapresink, kde Piky a Vašek spolu často nesouhlasí, ale zároveň se snaží svůj postoj argumenty zdůvodnit. No a u MNF nejvíc oceňuju díly s Vetym, protože nemá problém mít odlišný, i když často kritický názor. Takové to plácání po zádech, jak všechno děláme dobře, je nejrychlejší cesta z vrcholu dolů.


            Komentář byl uživatelem upraven (14.03.2021 00:09) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

              mig52     před 4 lety 14.03.2021 06:26 |  
              3 1

              Já neměl koule to poslouchat ještě jednou, ale přišly mně úsměvnĕ zajímavé některé věci. Jednak měli hosté, když mluvili, občas mezi slovy docela delší pauzy, zasekávali se, druhak opakovali výrazy, jednou slovo jeden z nich pro jistotu vyslovil 4x za sebou, pan Ocetník pak začónal svůj příspevek téměř vždy protaženou slabikou Nóóó ...., když k tomu přidám to tipovací furianství pro odvetu s Rangers či zápas s Bolkou, napadlo mne, že to možná nebylo namachrovaností dle sloganu "my jsme Slavia, vy nejste nic", který opravdu nemusí, ale nutností promazat hlasivky něčím pikantnějším, ať se nám líp a odvážněji mluví.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

              MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 09:58 |  
              2 1

              Někdy ani není špatnej Zajíc, ale tam to je občas spíš o vtipu, nadsázce... ale poslední díl s Mejdrem byl fajn, dozvěděl jsem se něco zajímavýho a novýho, a znovu se utvrdil v tom, že zdaleka ne všechny profesionální kopačky musej mít v hlavě vyfoukáno :-) A taky byla zajímavá debata ohledně červené Filla, kdy se nebáli jít do sporu taky.

              Na jiný pohled na fotbal a fotbalisty je taky super podcast Přímo z kabiny, kterej je hezkým a někdy zajímavým vhledem do fotbalovýho prostředí a člověk po dlouhý době slyší fotbalisty mluvit jinak než ve frázích po zápase v nesmyslných rozhovorech, kdy novináři pokládají nesmyslný otázky.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

                Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 15.03.2021 10:15 |  
                2 0

                Když si tu sdělujeme ty postřehy o úrovni a kvalitě jiných fotbalových podcastů. Tak sice jej dělá přímo zaměstnanec klubu s někým z vedení, ale příjemné poslouchání je Dynamo podcast. Zatím má tuším 3 díly a měli tam Vozábala, Hořejše a Iva Táborského. I vzhledem k tomu, že odtud máme Proviho a Plzeň toho golmana, zajímavé a dle mne kvalitně udělané.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        Max1     před 4 lety 13.03.2021 11:08 |  
        2 7

        hele kdyby ty goly byly jeho chyby, tak ok, ale naprostá a drtivá většina jsou chyby obrany. Gól od Rangers se už popisoval Xkrát a řeknu to znova, za mě chyba bránícíh hráčů a špatné pokrytí hráčů, 2 hráči Rangers byli za naši obranou a sami před bránou. Příbram, ta malá domů jde zcela jednoznačně za Kúdelou, který dává na takovém terénu malou domu do prostřed brány. Gol na 3:3, opět špatné pokrytí hráčů při standartní situaci a upřímě pro nás dost smolný atd. Fakt mě sere, že se ty goly hážou jen na Ondru, ale ve většině případů ho v tom obrana nechala.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          Boo_SKS     před 4 lety 13.03.2021 11:35 |  
          10 2

          Nikdo prece nerika, ze tyto goly jdou POUZE jeho chyby, drtiva vetsina golu prameni z retezce chyb, napriklad v Beer Seve se dvakrat nedohodli Kolar s Hovorkou, v Teplicich nepochopitelne vypusteni souboje Hromadou + nepohlidani predni tyce Ondrou, v Pribrami zase zbytecny faul v posledni vterine, prohrany souboj + k tomu nespravne postaveni Ondry. Na Slovacku taky byla chyba prohrat hlavickovy souboj na predni tyci, ale to neznamena, ze Ondra tam mel zkusit jit i rukama, zejo... A Rangers to samy, tam byl prohrany souboj a nedohrana situace obranci, jenze Ondra je golman, takze je nejvic videt a bohuzel v zadne z vyse zminenych situaci nechytil to otrepane "neco navic". Nikdo nerika, ze to jde pouze za nim, na vine je cela zhorsena obrana a spatna organizace pri standardkach, ale to prece neznamena, ze budeme slepi k tomu, ze lonsky Kolar by skoro zadny z techto golu nepustil.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

            Max1     před 4 lety 13.03.2021 11:54 |  
            2 9

            nesouhlasím....loňský Kolář tyto sitauce řešit nemusel, alespoň tak to na mě působí. Řeknu to tak, obrana hraje dobře, ale teď se tam stane jeden problém, zbytečný faul, nepokrytí hráčů, nějaká teč a je z toho gol. A k tomu Rangers....dával jsem sem odkaz, kde třeba Kouba (ač sparťan, tak stále objektivně jeden z nejlepších českých brankařů) říkám, že se zachoval správně, to riziko penalty, karty, mezi nohy, k tyči tam bylo.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

              Lantenac     před 4 lety 13.03.2021 12:16 |  
              10 2

              Kolář nemusel jít pod nohy, mohl jít třeba do pokleku, prostě zmenšit šanci na přihrávku před bránu... Nikdo neříká, že to byla jenom jeho chyba. Vinu nesou i ostatní, ale podle mě ne tak velkou. Ty si myslíš opak, já to respektuju. Tady u některých panuje taková představa, že když si dovolíš kritizovat Koláře, tak jsi jeho hater. Ano, obrana dělá chyby, ale brankář je tam taky mimojiné od organizace její hry a komunikace s obránci. Všechny ty goly, které popsal Boo nade mnou, jdou z části za Kolim, i když ani jeden nebyl JEN jeho vina.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        novimex     před 4 lety 13.03.2021 09:20 |  
        2 7

        Mínusáci, ona pravda není vždy příjemná, co ?

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    kondorr     před 4 lety 13.03.2021 10:07 |  
    9 2

    Jenom blázen může bejt nespokojenej s remízou v EL a zvlášt v osmifinále tahle fáze je pro klub jako Slavia asi max možného co může dokázat. Já osobně sem si zápasy užil a když ted vypadnem budu spokojenej ta vlna kritiky byla spíš na to že se ty chyby brankáře hodně opakujou a ta hra přes golmana je prostě už za hranou ,ale nic to nemění na tom že Kolář je pořád kvalitní golman bohužel ted je z nákýho důvodu trochu mimo.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      novimex     před 4 lety 13.03.2021 10:19 |  
      5 3

      Myslím, že většina fanoušků není nespokojená s remízou, ale s průběhem zápasu a přístupem některých hráčů

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        kondorr     před 4 lety 13.03.2021 10:40 |  
        4 1

        První poločas dobrej škoda těch šancí druhej poznamenal ten zbytečnej gol jinak nevim že by někdo vyloženě zklamal v EL sou kvalitní soupeři někteří fanoušci jsou už tak zmlsaný a namachrovaný že si neváží toho že hrajem evropský poháry už to že sme vyřadili anglány bylo těžce nas plán.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          Boo_SKS     před 4 lety 13.03.2021 11:00 |  
          7 2

          To ano, ale ti "zmlsani a namachrovani" fanousci jsou zkratka zklamani, kdyz uz jedeme tezce nad plan a vyradime anglany, tak pak v dalsim kole za situace, kdy mame soupere na lopate, mu z nekoncentrovanosti ci z podceneni doslova darujeme gol, ktery totalne zmeni cely dvojzapas. Ja na tom nevidim nic spatneho.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Marek3     před 4 lety 13.03.2021 11:20 |  
      9 8

      Promin Kondore ale obrovsky alibismus. KAZDY slavista musi byt zklamany s remizou s tymem ktery predvedl vykon kvalitou odpovidajici mozna prostredku nasi ligy. Zapomen na to kde jsme ted v EL, tento tym byl nejhorsi zahranicni mancaft co tu letos hral, i hraci Beersheva ukazali vetsi umeni. Skoti hrozne takticky pripraveni naprosto neschopni vykryvat nase kridelni prostory. Bohuzel nas vykon byl celkove podprumerny a nepripominal nase predstaveni z Leicesteru. Skoti se meli vracet domu s 3:0.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        kondorr     před 4 lety 13.03.2021 11:26 |  
        5 2

        Já si prostě tyhle zápasy jenom užívám a osobně preferuju ligu kde prožívám každej zápas daleko víc než pohárovej.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          Marek3     před 4 lety 13.03.2021 11:39 |  
          3 1

          Ja ti celkem i rozumim Kondore. Vidim to podobne a pred zapasem bych asi 1:1 mozna i bral. Ale kdyz sem videl jejich projev tak sem mel pocit ze je to vyber sberacu jablek na soustredeni pred sklizni. Na druhou stranu jsem ok protoze jsem presvedcen ze pristi tyden je dame. Mam pocit ze nase zakladni sestava (+Seva) ma spickove Evropske parametry a je schopna hrat vyrovnane s kymkoliv v Evrope asi krome te uplne spicky. Na druhou stranu truchu doplacime na letos slabsi lavicku ze ktere nemuzeme moc posilit behem hry, nebo nechat odpocinout klicove hrace kteri ted musi uz byt unaveni - Kuchta, Provod, Bah, Sima, Stanciu, Kolar. Ta energie nam asi trochu chybela.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

            mig52     před 4 lety 13.03.2021 13:03 |  
            0 1

            Nezapomeň, že přijeli po oslavě titulu. A Skoti umí "potáhnout" :). Doma budou zlobit, ale porazit se dají. Bude záležet i na tom, jak pokopaní budou ještě ve čtvrtek ráno naši hoši a kdo bude moci jít na plac,

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        Edenjejenjeden     před 4 lety 13.03.2021 11:40 |  
        4 0

        Ale je otázka , proč předvedl takový výkon . Nemůže to být třeba proto , že jsme mu víc nedovolili ?

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          Marek3     před 4 lety 13.03.2021 12:05 |  
          0 2

          Castecne urcite ale ja mel spise na mysli (ikdyz sem se tak nevyjadril) jejich individualni schopnosti, technicke kvality, reseni situaci atd. My jsme na nasem stadionu nedovolili moc hrat vice mene nikomu ale jejich fotbalovost byla zjevna at uz Genk, Lion, Petrohrad, Leverk, Kyev, nebo Sevilla. Stejne tak neprokazali jejich rychlostni schopnosti- proti jinym tymum jako Dortmund, Lion, Leverk, Leicester skutecne nepresvedcive. Snad se nemylim a oni to nerozbali pristi tyden. :)

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

            Edenjejenjeden     před 4 lety 13.03.2021 12:27 |  
            1 0

            Oni ne , ale my ano :-)))

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    Ados     před 4 lety 13.03.2021 10:19 |  
    14 4

    Pro mě je priorita liga a postavil bych na Bolku to nejsilnější. Rozhodně nesdílím takový optimismus jako pánové za mikrofonem, že máme titul v kapse.

    Přijde mi, že hodně lidí ztrácí pokoru. Rozhodně nejsme válec jako zkraje jara, tým mi přijde dost vyšťavený fyzicky i psychicky z velké porce zápasů.

    V obraně kupíme hromadu chyb a nemůžeme se opřít o nulu v zadu jako na podzim. Každý tým v lize se na nás chce vytáhnout a jednou to prostě nevyjde.

    Jedním z klíčů pro zisk titulu je udělat do derby 9 bodů a v derby neprohrát. Cokoliv jiného může cestu za titulem dost zkomplikovat.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      kondorr     před 4 lety 13.03.2021 10:46 |  
      10 2

      Naprostej souhlas už minule mi přišlo že ty kecy o tom že liga už neni moc důležitá a stačí se k titulu jenom tak prokopat nevim kde někdo bere tu jistotu že titul je jistota.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Boo_SKS     před 4 lety 13.03.2021 11:09 |  
      9 2

      Souhlasim, ligu v zadnem pripade nepodcenovat, protoze kdyz to vezmeme ciste pragmaticky, tak z ligy mame sanci zabojovat o LM a ziskat stovky milionu (navic s nasim aktualnim koeficientem opet coby nasazeni), zatimco postup pres Rangers nam muze prinest patnact az dvacet milionu? A bohuzel se, na rozdil od lonska, ukazuje, ze nasi nahradnici zkratka nemaji takovou formu/kvalitu, abychom si mohli dovolit po Evrope protocit sestavu treba na 6 mistech. Proto bych ani ty zdanlive snadne ligove zapasy nepodcenoval, protoze vsichni vime, jak jsme byli prehnane optimisticti pred Brnem, Pardubicemi, Pribrami i Teplicemi. Rotovat a cilene odpocivat se muze treba v MOL cupu, ale ligu bych ani na okamzik nedaval na vedlejsi kolej, dokud nebude opravdu hotovo. A to zatim fakt neni.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        mig52     před 4 lety 13.03.2021 19:14 |  
        1 1

        Zase jsi to naťukl přesně , Boo. Dle mého názoru můžeme dát do základu tak 2 hráče z lávky, aby to neovlivnilo výkon, svezou se se zbytkem týmu, zahrají dobře a je to přínos pro všechny. Ale jak protočíme 4-6 hráčů v poli, není to ono. Ta souhra a i kvalita tam prostě taková není. Nevíme, v jakém zdravotním stavu jsou hráči, já bych nasadil to nej., co bude k dispozici. Do čtvrtka se to dá zregenerovat a Opavu po návratu snad nějak dáme.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:29 |  
        1 2

        Víceméně souhlas. Jenom lavička je na papíře celkem silná. Bohužel, spousta hráčů "druhého" sledu se potýkala s COVIDem nebo zraněními... MvB si za nás myslím zahrál jeden zápas v prvním kole na jaře a od té doby zraněný nebo COVID. To samé Yusuf. Ševa dlouhodobější zranění. Maso nemá formu, Oscar i Kuba Hromada by se podle mě rozehráli do stabilních výkonů, ale trenéři jim nemůžou nebo nechtějí najít místo, Standovi to jeho poslední delší zranění asi utnulo kariéru na nejvyšší úrovni, Lingra taky zbrzdila zranění, podzim končil ve formě. Podle mě tam kvalita je, jenom jak je hodně zápasů a do toho COVID, nedaří se nám udržovat hráče mimo základní jedenáctku v provozní teplotě.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Martin 58     před 4 lety 13.03.2021 20:09 |  
      3 1

      Tak zase budeme upřednostňovat ligu, abychom mohli hrát Evropské poháry, které hrajeme teď? To jako, že by management stanovil, že evropské poháry odsaď podsaď, pak šlus a hurá na tu naši ligu, hezkou střediskovou !?
      Já s tímto "českým" přístupem nesouhlasím. On se pak promítá i do jednotlivých zápasů, ve kterých se spekuluje.
      Ctižádostí hráče a Slavie by mělo být vyhrát všechno. Nespekulovat, ale upravovat program a sestavu před jednotlivými utkáními v rámci nejlepšího svědomí tak, že chceme titul, pohár i čvrtffinále EL.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 15.03.2021 11:48 |  
        1 0

        Máš jistě pravdu. Ale LIGA je základ. Na základech stojí vše. Základy mají být nejpevnější. Což znamená, že základ má DLOUHODOBĚ nejvyšší prioritu. Že v krátkodobém úseku dáme lepší sestavu do Evropy a chceme mezinárodně uspět je jasné. Užívejme si to ;)

  4. Názor brankáře

    guyincognito     před 4 lety 13.03.2021 11:05 |  
    0 0

    Obecně bych rád na Koláře slyšel názor nějakého bývalého brankáře...přece jenom golmanska pozice je extrémně specifická a jeho zákrok(y) hodnotí buď hráči z pole nebo my jako fanoušci. Určitě by k tomu něco mohl říct Rodinger, Koubek nebo jiný brankář pracující v mediích.

    • Re: Názor brankáře

      mig52     před 4 lety 13.03.2021 19:03 |  
      2 3

      Nevím, zda bychom byli chytřejší, znáš to, profesní kolegialita, zvláště pokud se potkávají, asi by to bylo spíš chození kolem horké kaše.....

    • Re: Názor brankáře

      MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:35 |  
      3 1

      Já bych rozdělil hodnocení toho jednoho zákroku a to, co se děje v celé obranné činnosti. A na tom podle mě má Kolář hodně velký podíl, ačkoli to z televize vidět být nemůže. Když nehraje Kúdy, tak vlastně nemáme organizovanou obrannou činnost. To je myslím vidět dost jasně. Jenže golman by měl být výpočetní řídící jednotkou :-) celé obrany. A v tom podle mě selhává (ačkoli je to jenom můj tip, u hřiště nejsem, abych slyšel, jak funguje komunikace). Podle mě to má i velký vliv na všechny ty nepodařené malé domů. Tohle nejde hrát normálně a pokud to tak chtějí hrát, tak spolu musí komunikovat násobně víc, než normálně, když se to přes golmana tolik nehraje. A to se podle mě neděje, jinak by z toho nemohlo být tolik průserů. Podobné to je i u těch standardek... ta proti Rangers byla moc rychlá, tam to asi dirigovat nešlo, ale spousta divných řešení u standardek je podle mě způsobená tím, že golman, který všechno vidí, se nerozhodne, co se má dělat a mlčí a hráči si s tím pak musí poradit, ale oni nemají přehled o situaci. Protože jsou v pohybu a musí si většinou držet chlapa a jsou natočení pod nějakým úhlem, často od balonu pryč. Jediný, kdo vidí v podstatě všechno a nemusí se skoro hýbat, je brankář. Neříkám, že mít odhad na to, jak se bude vyvíjet zahraná standardka je jednoduché, ale tohle je nejspíš to, co z Koláře neudělá top golmana, ale jenom nadprůměrného. S tímhle se musí buď člověk narodit, anebo zkušenostma a trénováním si to aspoň do nějaké míry osvojit. Někdy mi pak přijde, že Kolář spíš přemýšlí, jak do té situace jít, aby se mu něco nestalo.

      Ale budu moc rád, pokud mě tu doplní nějaký golman a případně mi vysvětlí, že jsem mimo a představuji si to jako Hurvínek válku :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 19:37) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    Max1     před 4 lety 13.03.2021 11:15 |  
    7 10

    jsem rád, že kluci zastali Ondry...mám stejný názor....moc jiných řešení neměl a ten hate je už za hranou, protože to už není ani kritika. Ale jak se psalo v jiné diskuzi, bohužel řada lidí má už nosánek kurva nahoře a nemají špetku objektivity. Rangers jsou hratelní a naopak si myslím, že ta pauza jim spíše uškodí, protože zápasový rytmus je pořád lepší, věřím v postup 2:1 výhra u nich. O Baníku se toho taky napsalo už hodně, takové ty zápasy s ním jsou, důležitý jsou 3 body, na zbytek kašleme. MBéčka dáme i s lavičkou.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    quelhar (admin)     před 4 lety 13.03.2021 11:18 |  
    23 5

    Přijde mi, že fanouškovský tábor se teď rozdělil na dvě skupiny, které jsou názorově strašně daleko od sebe a chybí tu hlas nějakého středu. Přijde mi fascinující, jak v jeden okamžik tu jsou fanoušci, pro které je domácí remíza v osmifinále EL zklamání a selhání, a zároveň tu jsou fanoušci, kteří dvanáct kol před koncem ligy s osmibodovým náskokem mají obavy o to, aby Slavia ten titul opravdu uhrála.

    Z mého pohledu ten náskok v lize máme právě proto, abychom se mohli v těchto dnech soustředit primárně na Evropskou ligu. Té jsme obětovali dva body v Teplicích a odměnou nám byl nakonec postup přes Leicester. Teď jedeme znovu mezi dvěma zápasy v lize na hřiště průměrného soupeře a může se reálně stát, že opět dva body ztratíme. Já jsem s tím celkem v pohodě, pokud to bude znamenat, že si co nejvíce zvýšíme šance na postup do čtvrtfinále.

    Zároveň by ale postup do čtvrtfinále už znamenal pro ligu docela problém, protože mezi zápasy čtvrtfinále bychom tam měli derby a po odvetě Liberec venku. To nejsou zápasy, kde bychom mohli nastoupit s náhradníky a věřit, že stejně vyhrajeme (na rozdíl od zápasů s Teplicemi a Boleslaví).

    Myslím, že tady až příliš planou emoce, v zásadě na obě strany a ani jedno není nijak přínosné. V lize zatím můžeme být v klidu, máme náskok, máme kvalitu, z 22 zápasů jsme ztratili 8 bodů a stejný počet si můžeme dovolit ztratit v dalších dvanácti. Poslední dvě kola jsme vyhráli dva poměrně těžké zápasy, stejně jako ostatní máme do konce ligy pár lehkých zápasů a pár těžkých (především derby, Plzeň, Liberec a Jablonec). Není důvod být přehnaně nervózní.

    Na druhou stranu také případné vypadnutí v osmifinále EL přece není neúspěch. Hrajeme s týmem, který je objektivně na naší úrovni, všichni experti viděli šance zhruba 50 na 50. Hraje se 180 minut a může prostě rozhodnout náhoda typu zázračného zákroku golmana nebo náhodného odrazu od stehna. Samozřejmě se snažme maximalizovat naše šance na postup, ale pokud to náhodou nevyjde, bude to opravdu takové selhání, jak to teď v diskuzích vypadá? Já si to fakt nemyslím. Letošní sezóna je z pohledu naší evropské účasti už teď úspěšná bez ohledu na výsledek ve Skotsku a hraje se už jen o to, jestli to bude normální úspěch a nebo obří úspěch.

    Pojďme všichni trochu zklidnit emoce a jak řekl Franta v podcastu, užít si třeba to, jak se hráči ve Slavii obrovsky zlepšují.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Max1     před 4 lety 13.03.2021 11:46 |  
      3 1

      jj souhlas....sice věřím vždy a všude a za každé stiuace, ale letošní EL už teď beru jako úspěch. Rozdělení fans na 2 tábory je věc co se děje v každé sezoně, jen teď je o tom více slyšet, spíše mě mrzí že někteří očekávají 100% a bezchybné výkony v každém zápase a jak se něco nepovede, spustí hate, ale věřím, že po sezoně si dáme všichní pívo, ať to dopadne jakkoliv a bude to fajn :-). A jen dotaz k té EL na uefa.com jsem nenašel termínovoku, je to jistý to ČF?

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        quelhar (admin)     před 4 lety 13.03.2021 12:15 |  
        0 0

        Jo, čtvrtfinále EL jsou 8. a 15. dubna. Semifinále pak 29. dubna a 6. května.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Marek3     před 4 lety 13.03.2021 11:55 |  
      2 1

      Naprosty souhlas- predstava ze by sparta dojela ligu s bez zakopnuti, porazili nas a my naopak nekde nechali dalsich 5-6 bodu neni moc realisticka. Na Boleslav odpocinout Baha, Boru, Simu a Provoda (Masopust, Oscar, Lingr, Visinsky) a do Skotska pro vitezstvi. Druha vec je jak bychom to zvladali pozdeji pokyd bychom postoupili ale s poharem bych si hlavu moc nedelal.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:42 |  
        1 1

        Takovejch pár sezón, kdy se to fakt stalo, tu už ale bylo...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      Lantenac     před 4 lety 13.03.2021 11:56 |  
      1 1

      Předně díky za komentář. Podcast jsem ještě neslyšel, takže se k jeho obsahu nemůžu vyjadřovat.
      Já to cítím tak, že je něco jiného jít do poslední třetiny ligy s osmibodovým náskok v situaci, kdy tým prakticky neinkasuje branky (jako tomu bylo letos i loni na podzim) a v situaci, kdy je čisté konto v lize výjimkou (jako je tomu teď). Na podzim jsme měli průměr obdržených gólů 0,3 za zápas, na jaře je to 1,2. Já nevím, ale mě to přijde jako šílený rozdíl. Možná je tam vliv špatných terénů a rotace sestavy, ale neberu to za dostatečný vysvětlení.
      I vzato z hlediska psychiky hráčů: když je nepravděpodobný dostat gol, snáze uvěříš, že vyhraješ, protože jeden gol s naší kvalitou nějak vstřelíš. Ale takovýhle to přetahování o výsledek a nervování se jako na Slovácku, v Příbrami, ale i proti Baníku, je hodně vyčerpávající. I Nico už otevřeně přiznal, jak hloupé goly dostáváme.
      Věřím v titul, ale obranná fáze se musí zlepšit a dodávat mužstvu větší jistotu. Nejde spoléhat jen na to, že každý tým přestřílíme. Ono se taky lépe útočí ve chvíli, kdy vedeš 3:0, než když je to 2:1 a strachuješ se o výsledek.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        quelhar (admin)     před 4 lety 13.03.2021 12:18 |  
        2 0

        Ten rozdíl v inkasovaných brankách je obrovský, to souhlasím. Kompenzujeme to z poloviny více vstřelenými brankami, takže to není až takový problém a pořád to v lize z devíti zápasů vedlo jen ke dvěma ztrátám, což je prostě super.
        Bavíme se tu o tom, jestli náhodou nejsme v nějaké počínající krizi, a máme přitom na jaře bilanci 7-2-0 a vyhráli jsme na Slovácku, ve Zlíně, doma jsme jasně přehráli Jablonec i dozadu obvykle velmi solidní Pardubice.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          Slávista 51     před 4 lety 13.03.2021 15:58 |  
          2 2

          On je také rozdíl mezi remízou po boji, kdy do toho dá mužstvo všechno a remízou, kdy nejsou hráči schopni udržet vítězství.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

            Slávista 51     před 4 lety 13.03.2021 16:01 |  
            2 2

            A všichni jsme viděli proč !

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        Martin 58     před 4 lety 13.03.2021 19:54 |  
        1 0

        Tak ony ty současné statistiky nemusejí nutně znamenat, že se tak bude dít až do samotného konce.
        Přidávám uklidňující paralelu mezi Slávií a Bayernem, přepočtenou na zápasový průměr. Oba celky vedou ligu, za Bayern, jak známo, chytá reprezentační brankář Neuer, a kvality tohoto mužstva nelze zpochybňovat:
        Bayern 2,32 bodu - skóre 2,96 : 1,40 - rozdíl 1,56 / zápas
        Slavie 2,63 bodu - skóre 2,86 : 0,68 - rozdíl 2,18 / zápas
        Doufám, že tato statistika povede trochu k uklidnění rozčeřených vod. Za ohromnou anomálii je potřeba brát 3 obdržené góly v podzimní části.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:48 |  
      3 1

      Budu se možná vyjadřovat z části i k obsahu podcastu, protože ho mám ještě v hlavě, takže možná část mojí odpovědi bude trochu nerelevantní k Tvému příspěvku.

      Já si myslím, že ten pocit neúspěchu nebo špatného zápasu se bere hlavně v kontextu toho, jak vypadal první poločas a z (ni)čeho jsme dostali gól. Pokud by to byl zápas v lize, tak by se muselo jasně konstatovat, že jsme ztratili úplně zbytečně dva body (v lize bychom ke konci určitě víc tlačili, ale snad je moje pointa jasná). Zápas v Glasgow může být všelijaký a my tam mohli jet s velkým klidem a nejspíš výhrou o dva góly. Takhle jsme dali soupeři velkou psychickou výhodu a hlavně naprosto zbytečně.

      Navíc mezi druhou polovinou zápasu s Rangers a druhou polovinou zápasu s Baníkem vidím hodně paralel a ty taky nejde úplně ignorovat. Takže já bych to všechno nerad smetl ze stolu s tím, že to, kam jsme se dostali je úspěch a ať zahrajeme sebehůř, tak je to vlastně už jedno, protože jsme si svoje splnili. Takhle by se play-off vnímat nemělo, protože tam v případě dvojzápasů má většinou celkem velkou šanci na postup skoro každý.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

        quelhar (admin)     před 4 lety 13.03.2021 21:18 |  
        1 1

        Já tedy mezi druhou půlí s Baníkem a druhou půlí s Rangers nevidím paralely vůbec žádné. V prvním zápase jsme jednoznačně podcenili oslabeného soupeře a mysleli si, že mu dáme bůra s prstem v nose. V druhém zápase jsme hráli vyrovnané utkání s vyrovnaným soupeřem, který jen první půli pokazil, ale pak se rozehrál k tomu, co doopravdy umí.

        Mohli a měli jsme Rangers v první půli nastřílet více branek a to jsem také v obou podcastech (tady i v Kontrapresinku) řekl - že mi přišlo, že jsme se uspokojili s vedením 1:0 a nesnažili se nijak extra přidat další gól. A když už jsme pak gól dát zas museli, tak už se soupeř do zápasu dostal a nám dalo daleko víc práce se do šancí dostat a museli jsme se mít víc na pozoru vzadu.

        Nicméně nedělejme z Rangers soupeře kvalit Baníku, tak to fakt není. Měli slabý jeden (necelý) poločas, my jsme to bohužel nevyužili, ale pak už hráli dobře.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

          MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 21:55 |  
          1 1

          Tak já tam vidím v obou zápasech zbytečné uspokojení... a pak křeč potom, co jsme dostali zbytečný nebo laciný gól, který jsme si de facto zavinili sami. Nejspíš právě po ztrátě koncentrovanosti nebo uspokojení. Jen s Rangers ten opařující gól přišel dřív, než s Baníkem.

          Já oba týmy nesrovnával. Jen jsem se snažil ukázat podobný vývoj zápasů a že je to něco, co nás poslední dobu trápí. Není podle mě náhoda, že si dáváme, nebo dostáváme tolik nesmyslných gólů. Na jaře se to opakuje skoro v každém zápase.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      kondorr     před 4 lety 14.03.2021 09:40 |  
      0 0

      Já beru za uspěch postup ze skupiny všechno ostatní je jenom třešnička.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    SKEP     před 4 lety 13.03.2021 11:31 |  
    0 1

    V kalendářním roce 2021 Slavia odehrála 14 soutěžních utkání (ostatně k jiným snad ani nenastoupila) v nichž inkasovala celkem 16 branek. V tuzemské lize má bilanci 9 zápasů/11 obdržených gólů, v Evropě 3/1 a v národním poháru 2/4.
    Přímo na trávníku u 12. branek "asistoval" Bořil, u 11. Kúdela, u 10. Bah, u 8. Kačaraba, u 6. Masopust se Zimou, u 4. Deli a Oscar, u 3. Hovorka.
    Zdůrazňuji, nejedná se o statistiku, pouze o malé doplnění.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

    rak (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 12:29 |  
    11 0

    Tyto podcasty poslouchám vždycky rád. Hlavní výtky teď bych měl zejména k neskutečně přehnanému sebevědomí, i když to asi bylo v nadsázce. Jako, že si pojedeme do Skotska pro jasný postup je úplně iluzorní. Bez šance nejsme, ale to je tak všechno. Zklamání ze čtvrtečního zápasu je především z výsledku, nikoli z výkonu, který byl ze začátku výborný. A v tom je ten hlavní problém. Měli jsme je ze začátku úplně na lopatě a největší škodou je, že jsme je nedorazili a nebo aspoň neudrželi 1:0. Možná nás přece jen podvědomě podcenili, nebyli tak soustředění. To už se ale určitě nestane, budou odpočatí a hrát úplně naplno. Na nic jiného, na rozdíl od Leicesteru se už nesoustřeďují. Jak bylo zmíněno, po pauze to trpělo nedotažením akcí. Bah je výborný, ale ty finální centry byly špatné, další nepřipravené střely dalších také. Chybělo trochu víc klidu, co že je tedy pochopitelné. Zklamání ale pramení zejména z výsledku po průběhu zápasu. Také možná z toho, že by nás měl vyřadit zrovna tento tým. Byla by to fakt škoda.
    Boleslav se zvedla. Také bych netipoval nějaké jasné vítězství. Nějaké protočení hráčů je ale nutné.
    Ke Kolářovi jsem už psal. Rozhodně si nemyslím, že to nešlo udělat jinak. Nakonec to říkal i Jindra. Obecně jsou brankáři, kteří jasně dávají najevo, že malé vápno je jejich, sbírají suverénně centry, jdou důrazně po míči. Je tam strašně pasívní. Ukázalo se to víckrát. To je jeho slabina, silné stránky ale má jinde a i ty ukázal ve čtvrtek.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 14

      mig52     před 4 lety 13.03.2021 13:13 |  
      8 2

      Podepisuji, především poslední 3 věty, raku. Hráči se znají jako své boty, včetně brankářů. A ví !!!!, že si dnes musí dávat na gólmana XY pozor, protože ten se sexere, jde do centrů kolenama napřed a sfoukne třeba i vlastní spoluhráče. A soupeřovi protihráči se mu vyhýbají jako čert kříži, protože ví, že by mohli skončit na jipce. A pak je brankář MN a ten do toho nechodí a útočníci pak skáčí v pohodě na centry jak smečaři při volejbalu. No a Koli je bohužel ten gólman MN, z něho fakt strach a hrůza nesálá.

  9. náhrada za Olayinku

    Petrus (přítel SN)     před 4 lety 13.03.2021 14:05 |  
    0 2

    Super podcast, jako snad vždy. Jen na téma náhrada za Olayinku za mě dost chybělo zmínění toho, že dlouhodobě byl alternací za něj Provod, který na tom postu hrál skvěle. I teď proti Rangers se naše hra ke konci trochu zlepšila i proto, že Oscar hrál spíš ze středu a vlevo byl právě Provod, který tam byl lepší, než Sima. Takže kdyby Peter nebyl připraven, vůbec bych se to nebál vyřešit tak, že by hrál Provod na svém starém postu zleva a ve středu nastoupil Oscar/Hromada/Lingr. Tam je celkem dost na výběr.

    • Re: náhrada za Olayinku

      fps     před 4 lety 13.03.2021 15:41 |  
      5 0

      tak dle mně byl na křídle Provod hrozný, oproti tomu jak mu to jde uprostřed, je to obrovský rozdíl, doufám že ho na křídlo už nebudou dávat

      • Re: náhrada za Olayinku

        MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 19:56 |  
        2 6

        Tak on byl dost špatnej ještě nedávno i v tom středu, kam ho zkusili dát a skoro se tam nepotkal s míčem... To mi na podcastu trochu vadilo, jak se v něm rozplývali nad Provodem a tím, jak ho přivedli jako kolečko do soukolí, přitom on přišel jako levej záložník, který měl chvilku trochu formu, ale pak spíš paběrkoval. Mezitím ho zkusili ve středu, kde nezahrál moc dobře. Takže jedinej super příchod zapadnouvšího hráče byl Bah, kterýho kupovali na post, na kterým hraje a na kterým vydržel. Většina ostatních nákupů a příchodů spíš skončila na jiném postu, než na kterém ten hráč původně hrál. Takže pokud chválit realizák, tak za to, že umí tomu hráči po delším čase najít vhodný post podle jeho typologie a pracovat s tím hráčem. Na druhou stranu má realizák i pár negativních zářezů... Odnesl to Maso, Oscar, Petar a podle mě i Holeš, který mě na DZ nepřesvědčil, protože na jeden slušnej zápas zahraje dva podprůměrný. A ještě by se asi našlo víc hráčů, kteří odešli a byli celkem dobří, respektive hrají (zatím) dobře i jinde... Sýkora, Baluta, Jugas, Zelený. Ale tam to taky mohlo být o hlavě.

        • Re: náhrada za Olayinku

          quelhar (admin)     před 4 lety 13.03.2021 21:12 |  
          3 1

          Promiň, ale napsat prakticky ve dvou větách po sobě, že to odnesli Maso, Oscar a Holeš a vzápětí argumentovat, že jinde hrají dobře Sýkora, Baluta, Jugas a Zelený, to mi přijde hodně zvláštní. První tři jsou hráči užšího kádru, patří mezi nějakých prvních 15 hráčů Slavie aktuálně, Sýkora, Baluta, Jugas i Zelený všichni hrají v o parník horších týmech než je Slavia.
          Provod se bral jako hráč s pár starty v lize a trenéři z něj udělali aktuálně nejlepšího záložníka v lize, podobně jako ze Zimy udělali jednoho z nejlepších obránců, aniž by se ukázal v lize.
          To, že trenéři tvoří z hráčů univerzály schopné zahrát na více postech, není negativum, naopak, je to skvělá věc jak pro budoucnost hráčů tak pro budoucnost Slavie. Věřím, že zrovna tak i Bah si časem zahraje třeba na křídle a nebude celé své působení zaparkovaný jen na beku.

          • Re: náhrada za Olayinku

            MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 21:50 |  
            7 3

            Jednak jsem právě to, že trenéři umí hráče posunout, ocenil. Nelíbilo se mi, co bylo řečené v podcastu na adresu řady hráčů, jejichž příchod byl srovnávaný s Bahem v tom, jak si je přesně a cíleně trenérský tým vybral. Protože takový hráč byl nejspíš jenom jeden a to Bah. Ostatní potřebovali čas, nebo je bylo nutné předělat, protože ti hráči přišli na úplně jiný post, než na kterém hrají a hlavně jejich předělání nějaký čas trvalo. Znovu opakuji, za to jsem vedení chválil.

            Naopak, tohle předělávání odnesli někteří hráči (to jsem do příspěvku asi nenapsal tak jasně). Holeš není defenzivní záložník, jeho čísla to moc neukazují. Nějakou práci v některých zápasech odvede, ale určitě by nehrál v ostatních týmech ligy v základu. Tam máme slabinu. Maso předělávání ze záložníka na obránce odnesl. Nebo si myslíš, že kdyby necestoval sestavou, že by se zhoršil s formou stejně? Oscar jednou hraje levýho beka, jednou levýho záložníka, jednou středního záložníka, jednou pravýho záložníka. Myslíš se, že to jeho výkonům a rozvoji svědčí? V podstatě ztratil rok kariéry. Zelený experimenty odnesl tak, že se s ním už nepočítá, ale znovu chtěli trenéři udělat z krajního obránce středního záložníka. Přitom to vypadá, že díky Radovi z něj není špatnej stoper. Jugas hraje základ, u nás hrál taky dobře. Asi se nehodí úplně do koncepce, nebo u nás nechce už hrát, ale problémy se stoperama jsme měli po zranění Davida Hovorky velký, ale on zůstal v Liberci a místo toho jsme zkusili Tarase a Deliho. Baluta to nedal v hlavě, ale z části proto, že po něm trenéři chtěli něco, co mu nikdy nikde nebylo vlastní a oni to museli vidět/vědět. Jílek a Kotal chtěli taky předělávat Karlssona, Vrba ho nechal hrát, to co umí, a najednou byl rozdílovým hráčem. To stejný s Plavšičem.

            Navíc nesouhlasím s tím, že je nutné mít ze všech univerzální hráče. To je asi nějaká česká posedlost, být ve všem průměrný a nemít žádné výrazné slabiny, ale taky žádné velké přednosti. Myslet si, že to je univerzální cesta k úspěchu je krátkozraké. Např. Nica tohle předělávání myslím málem fotbalově zničilo a myslím, že nebylo daleko k tomu, aby skončil jako Baluta. A i když to v hlavě dal, tak si stejně myslím, že to, že nemá taková čísla, která se předpokládala, je právě tím, že mu při řešení finálních a předfinálních situací chybí síla, kterou nechává v obranné činnosti.

            A teď k pointě - trenérům se povedlo hodně dobrých tahů i příchodů hráčů a je na místě je za řadu z nich chválit. Ale taky není od věci přestat startovat jako čertík z krabičky v momentě, kdy se jim něco nepovede a někdo na to upozorní. Protože některé věci se jim prostě nepovedly. A už vůbec nevidím důvod, proč se o tom nebavit... nebo máme začít dělat, že se ty věci vlastně nestaly, nebo že za všechno můžou ti hráči a trenéři prostě nemůžou udělat chybu? Tenhle jednostranný pohled mi celkem vadí.


            Komentář byl uživatelem upraven (13.03.2021 21:58) . Zobrazit původní komentář

            • Re: náhrada za Olayinku

              Edak39     před 4 lety 14.03.2021 08:43 |  
              3 0

              Za mě je pointa jasná. Nejdůležitější je systém hry, kterému se musí podřídit všichni. Hráč s nějakou nadstavbou je plus, jen pokud to nenaruší celkový systém hry. Jinak je to kontraproduktivní. Mít v pravo Karlssona, tak odsoudíš Baha jen ke bránění. Kombinace Bah+Masobust je ve výsledku lepší než Bah+Karlsson.

              • Re: náhrada za Olayinku

                MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 09:40 |  
                0 3

                Těch řešení je víc, než jen obětovat krajního beka... Může se tam stahovat při přepínání do obrany středný záložník, nebo se trochu posune obranná čtveřice a pravý bek při bránění zůstane vepředu a za něj se posune pravej stoper. Kromě toho když budeš soupeře tlačit, tak on postaví defenzivní levou stranu a tím z části eliminuješ jeho útočnou kvalitu, čili horší bránění pak vlastně nemusí tolik vadit.

                Navíc Karlsson není v chování úplně jako Messi, který se prochází na půlce soupeře. On taky občas brání... A hlavně, ne každý hráč základní sestavy musí hrát každý zápas, pokud bychom hráli proti týmu, který má hodně silnou a útočnou levou stranu, tak se tam může postavit třeba trochu do obrany použitelnější křídlo.

                Se systémem jinak souhlasím, právě proto nemá ale docházet k tomu, že pravou zálohu hraje Oscar, nebo Sima hraje levý křídlo, nebo je nutný nacpat Holeše do středu zálohy, jinak by si na pravým bekovi nezahrál, když ale máme do středu zálohy čištokrevný střední záložníky. Se systémem nijak moc nezamíchá to, jestli se postaví ofenzivnější nebo defenzivnější křídlo. To je spíš o individuálních úkolech jednotlivých hráčů.

                • Re: náhrada za Olayinku

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:15 |  
                  2 1

                  čas od času takhle potkám někoho, kdo má na nějakou problematiku tak odlišný pohled, že s ním nemohu souhlasit snad vůbec v ničem.....

                  Ale málokdy je to tak masivní jako ve Tvém případě...

                  Nic ve zlém, ale jak čtu Tvé příspěvku, tak mohu souhlasně pokývat snad jenom nad použitím předložek a spojek....

                  • Re: náhrada za Olayinku

                    MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 10:17 |  
                    0 2

                    Však to v pohodě, od toho diskuze jsou :-) Na skoro nic neexistuje jeden správný pohled. Pokud je nesouhlas vyargumentovaný, lze to rozebrat.

                    • Re: náhrada za Olayinku

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:49 |  
                      1 0

                      tady je problém, že bych musel opsat vše, co jsme sem kdy napsal... :-)

                      Z mého pohledu Ty popisuješ fotbal z osmdesátých let... tehdy hrál levé křídlo Zbyněk Hotový - byl to jeho post, nikde jinde hrát nemohl... jakmile se z vojny vrátil Ivo Knoflíček a ukázalo se, že je lepší, měl Zbyněk jedinou možnost - ukončit kariéru a přejít na post kustoda....

                      Současný fotbal tak, jak jej vidím já je právě o tom, že si hráči neustále mění posty, hlavně v útočné fázi rotují - ten, kdo to nedělá nemá tolik příležitostí soupeře něčím překvapit..... Už léta je běžné, že si v průběhu hry vyměňují posty krajní halvové, aby soupeřův levý bek najednou koukal, že místo kličky po lajně si levonohý halv soupeře (který dosud větral kolegu na druhé straně) navádí balón na střelu... a to je to nejmenší... Já jsem tu několikrát nadšeně popisoval branky, na kterých bylo vidět, že náš útočník seběhl na post krajního záložníka... čímž s sebou vzal soupeřova elitního hlavičkáře... a než tomu došlo, že že teď už nehlídá hrota, ale nechal se vytáhnout na člověk, který na sebe vzal jiný post, šel z druhé strany před branku centr a dosavadní krajní záložník hlavičkoval přes podstatně horšího hlavičkáře soupeře...

                      Ty tu kritizuješ věci, které já považuji za budoucnost fotbalu.... Máme systém a každý hráč ví, co má na kterém postu dělat. Nestane se nám, že vypadne jeden hráč a celá hra půjde do kopru....

                      Další věc je střídání, kdy na lavičce mohu mít jenom šest hráčů do pole - psal jsem to výše Radkovi - všechno tohle je podle mého názoru budoucnost fotbalu a já jsem nadšený že zrovna nás vede někdo, kdo tohle vnímá...

                      Ty to odsuzuješ jako že to nemůže být....

                      Holeš se podle svých slov sám cítí lépe ve středu hřiště... na podzim už byl nominován do repre jako střední záložník a je dost pravděpodobné, že v roli náhradníka doprostřed hřiště pojede na Euro - mimo jiné i proto, že vedle téhle role by v případě nouze zvládl i záskok na beku - tedy univerzálnost výhodou...

                      Píšeš, že Zeleného jsme nesmyslně zkoušeli ve středu hřiště (kde odehrál svůj nejlepší zápas za Slavii) a nakonec adoruješ radu, za to, že ani on jej nepoužívá na jeho původním postu levého beka, ale udělal z něj stopera... to je podle mého názoru vyslovený protimluv....

                      A přiznám se, že takhle bych mohl strašně dlouho pokračovat - to by bylo vlákno jako kráva.... a netuším, jestli by to tady lidi bavilo....

                      • Re: náhrada za Olayinku

                        MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 11:08 |  
                        0 2

                        Dočasné měnění postů během útočné činnosti je ale něco dost jinýho, než při přepínání do obranné činnosti. Naše útoky skoro vždy vychází z neměnného rozestavení na hřišti... nestává se, že by najednou byl hroťák při rozehrávce na křídle, střední záložník na křídle a krajní obránce ve středu. Útoky rozjíždíme v pevném a během zápasu (pokud nedojde ke střídání) v neměnném rozestavení. To, jak se to vyvine po osmé přihrávce, nebo jak se to vyvine při rychlým breaku už je často improvizace, nebo alespoň výběr jednoho v tréninku předpřipraveného řešení z mnoha. Takže nesouhlasím s tím, že naše řady se nějak extrémně moderně v celém zápase prolínají. A zrovna obranná činnost musí být relativně rigidní, protože při rychlé hře musíš obsazovat hráče automaticky, a to dost dobře nejde, když před Tebou v obranným postavení je 2 minuty Franta, pak 5 minut Pepa, pak zase 4 minuty Karel, dalších 5 minut Pepa a pak zase Franta. To by se musel Franta, Pepa i Karel naučit ne dva hráče, ale asi tak 7 hráčů. A tohle při přípravě v hlavě neudrží ani fotbalista s doktorátem a diplomem z Mensa klubu.

                        Jeden z důvodů, proč nešel hrát Bóřa po odchodu Cufa pravýho beka na stálo bylo to, že tam není zvyklej hrát. Přitom je přece podle Tvého vidění moderního fotbalu kraj jako kraj ne? Kdykoli hrál náš stoper na jiným postu, než je zvyklej, byl z toho většinou vítr v obraně. Však jestli levej nebo pravej stoper, to je v moderním fotbale úplně jedno, však to jsou úplně stejný posty...

                        Takže ano, prolínání postů a řad v útočné činnosti je naprosto normální, ale tohle začíná vždycky z neměnného obranného postavení, kde je právě velké prolínání na škodu, protože potom zmizí všechny obranné návyky a automatismy. Proto má levej záložník nebo obránce hrát primárně na levý straně a občas se vydat na pravou, a ne, aby na tý pravý straně hrál primárně.

                        Radu neadoruji, jenom jsem ho zmínil jako protipól k tomu, že JiT umí vždycky hráči najít jeho ideální post... se Zeleným se nevědělo co, tak jsme se ho zbavili a přitom z něj mohla být možná celkem vhodná alternativa na levýho stopera a záskok na levýho obránce... Přitom po tom jednom zápase o něm JiT mluvil v superlavitech, abychom ho pak posílali nejspíš dohrávat do konce smlouvy po hostováních. Ale Zelený se označil jako neúspěch kvůli jeho hlavě. Přitom mohl ale nemusel, být řešením po zranění Davida Hovorky. A zase moje pozice v tomto vychází z toho, že podle podcastu trenéři nedělají v tomto chyby a jejich přestupová politika je na klobouček.

                        • Re: náhrada za Olayinku

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 11:32 |  
                          1 0

                          To je přesně to, o čem mluvím: Já mám dojem že stojím na rozpálené pláži, chystám se do moře... a ty mi najednou podáš bundu se slovy: "podívej se jak krásně sněží..."

                          Pokud opravdu myslíš vážně tuhle větu: Útoky rozjíždíme v pevném a během zápasu (pokud nedojde ke střídání) v neměnném rozestavení. ....

                          Tak já koukám na úplně jiné zápasy...

                          Já si pamatuji, jak střední záložník rozjel akci pasem na hrot, tam balón sebral pravý halv, předal jej levému bekovi a ten dal zhruba z penalty gól... To byl gól Barceloně v Edenu

                          Vidím, že v okamžiku, kdy Sima zavěsí do sítě Leicesteru, tak nejbližším hráčem, který by chtěl dorážet (a snad byl až v ofsajdu) byl zase levý bek...

                          Gól, který jsme popsal výše jsme dali doma loni Liberci, kdy van Buren vytáhl Kačarabu k postranní lajně a Součkův centr zatloukl do branky pravý halv Masopust, který se v té chvíli ocitl na postu hrota a choval se tam jako hrot ... a měl to o dost jednodušší, protože místo přes lepšího hlavičkáře hlavičkoval přes DZ Kamsa Maru

                          Ani jedna z těch akcí nebyla pozůstatkem předchozí akce - nezůstal tam po standardce... je to právě o tom, že tam díky prolínání řad dokážeme soupeře překvapit...

                          Já jsem z toho nadšenej.... a je mi jasný, že Ty to takhle vůbec nevnímáš... míjíme se o sto světelných let... Fakt se obávám, že vůbec nemá cenu pokoušet se argumentovat...

                          • Re: náhrada za Olayinku

                            MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 11:57 |  
                            0 2

                            Spíš se lišíme v tom, jak jeden druhýmu rozumíme... já tím pevným postavením myslel to, že pokud nemáme míč a není to ze strany soupeře rychlý brejk, kdy se vrací úplně všichni tak, aby se aspoň někam vrátili, málokdy je stoper ve středu pole, levé křídlo na obranné lajně a hroťák na úrovni defenzivního záložníka. Navíc, pokud náhodou něco takového hrozí, právě kvůli našemu někdy až extrémně dopředu vytaženému postavení, kdy nejsme v tom správném bloku, faulujeme (proto máme mimochodem i tolik faulů). Míče na naší polovině získáváme skoro výhradně v postavení, kdy hráči jsou na svých obvyklých postech.

                            To, co se pak děje po získání balonu je už něco jiného a je to závislé na tom, kde soupeř uvolní prostor (to je ta improvizace, anebo hledání varianty z předpřipravených řešení), nebo kde jsme identifikovali jeho slabinu. A pořád považuji za přínosnější, když si do volného prostoru na levém křídle nabíhá někdo, kdo je schopný dát levačkou přesnou nahrávku do kapsy do vápna, než aby to musel zasekávat a zpomalil tím celou akci. To samé platí na pravém křídle. Nebo mi chceš říct, že Oscar takový break vyřeší líp pravačkou a dá do soupeřovi rozhozené obrany lepší nahrávky z pravé strany, než z levé? Při přepínání do útoku rozhodují i malé časové prodlevy a právě to, že krajní hráč potřebuje o dotek navíc, udělá ze slibného brejku situaci, kdy si to musíme obehrát zase přes obránce v postavení, které je obvyklé.

                            Pokud bychom hráli tak flexibilní a živelný fotbal, tak bychom určitě nehráli většinu útoků tak, že si to stopeři s Kolářem několikrát nahrávají a čeká se, než se z defenzivního postavení zformujeme do útočného. Při tak velké flexibilitě a prostupnosti, bychom útočili okamžitě, protože přece stoper může zaskočit tu za Stancia, tu za Provoda, tu za krajního beka... Místo toho stopeři dost rigidně rozehrávají, aby se mohl střed zálohy zformovat a výstavbu útoku od nich přebírá Provod a Stanciu, nebo rozehrávka na kraj, do útoku po lajně. Případně si to šudláme vzadu, aby se mohl krajní obránce vytáhnout po své lajně a přišel na něj vysoký balon od Koláře. Tohle jsou jasná opakovaná schémata, která z flexibilitou nemají co dělat. Naopak, pokud se na tohle soupeř připraví, začínáme s tímhle mít docela problém a pokud nám někdo rozbije ta dvě nebo tři schémata rozehrávky, najednou se s tou flexibilitou a prolínáním nedokážeme nijak prosadit a nakopáváme balony dopředu, kde pak raději faulujeme, aby z toho nebyl protiútok.

                            Naštěstí jsme měli i zápasy, kde to soupeř nezvládl pokrýt, nebo jsme chodili do rychlých brejků do otevřené obrany a byli schopní je zvládnout s prstem v nose a bylo to pokoukáničko. Ale z toho já bych teda určitě netvrdil, jak moc flexibilní a moderní fotbal hrajeme.

                            My hrajeme především atletický fotbal, ve kterém nám chybí právě kreativní a technická nadstavba, protože prostě nemáme desítky milionu EUR na to, abychom si koupili hráče, kteří by ji přinesli. Někteří soupeři z nás (hlavně v lize) mají strach a tam to pak máme jednoduché. Většinu ostatních soupeřů unavíme, nepřehráváme je naší technickou vyspělostí, ale propracovanou defenzivní činností a presinkem, ne prolínáním řad při útoku, protože drtivá většina našich útoků je postupná, přes velké množství přihrávek, nebo pokud se naskytne možnost, tak udeříme právě po té kvalitní obranné činnosti z brejku.

                      • Re: náhrada za Olayinku

                        MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 11:22 |  
                        0 3

                        Ještě k Holešovi... asi tady za to schytám hodně mínusů, protože nic pozitivního o spartě se tu nemůže napsat, i když to tak někdy být může :-)) ale sparťanský mladší Krejčí je o třídu lepší defenzivní záložník, než Holeš, který podle mě nemá v repre co dělat. Mimochodem, argumentovat repre, kde hraje Brabec stopera, když oba naše stopery Šilhavý celkem ignoruje, není moc pádný argument. Krejčí sice do některých soubojů chodí jako magor, ale jinak má super hru 1 na 1, nemá problém s rozehrávkou, je extrémně nebezpečný při standardkách a je i gólový ze hry. Podle mě je to mladší prototyp Suka a abych si to tady ještě zhoršil, je velká škoda, že jsme ho nekoupili my.

                        Kalvacha z Plzně bych taky určitě neoznačil jako horšího hráče než je Holeš, stejně tak Kamso Maru z Liberce. A určitě by se našel možná jeden nebo dva další hráči na Holešově postu, kteří (alespoň ve svých klubech) vypadají herně mnohem líp.

                        • Re: náhrada za Olayinku

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 11:40 |  
                          1 0

                          To je přesně ono... Krejčí je pro mě hráč z devadesátých let... má hlavu (proto je nebezpečný i při rozích), když na to přijde, tak soupeře přepůlí - červených na svůj věk dostal už dost.... není rychlý, není kreativní ani tvořivý, nemá střelu....

                          Do toho je to blázen, protože po každém faulu je v každé strkanici - ať už je jeho spoluhráč faulovaný, nebo faulující.... spoluhráče má bránit kapitán, případně autorita na hřišti, ne aby se tam takhle cpal fracek, který má ještě mlíko na bradě..... v jedenadvaceti letech, nebo kolik mu je totálně roztěkaný....

                          Suk by v životě netrefil Solila loktem tak, jak o vypnul ten blázen....

                          Kalvach měl okamžiky v prvním půlroce, kdy odešel do Plzně - teď je z něj běžný ligový hráč... u něj dejme tomu, že by se mohli s Holešem poprat o ten post náhradníka...

                          Naše reprezentace hrála naposledy někdy v říjnu - tehdy ještě Brabec měl nějakou výkonnost, možná založenou i jenom na tom, že ještě o rok dříve zahrál velice dobře při domácí výhře nad Anglií - podle mého názoru ten ani na Euro nepojede.... Šilhavý je sice konzerva, ale zase ne tak moc...

                          • Re: náhrada za Olayinku

                            damade     před 4 lety 14.03.2021 16:33 |  
                            0 1

                            Bránit spoluhráče by měl podle mě uplně každej, bez ohledu na věk a nebo na to, jestli je zrovna kapitán nebo ne. Takovýho Provoda jsem taky mnohokrát viděl v nějakejch strkanicích, když se zastával spoluhráčů a taky mu neni ani 25. Ale je rozdíl mezi bráněnim spoluhráče a napadánim protihráče zničehonic, což je přesně to, co Krejčí dělá. Pamatuju si, jak Stanciu v nějakym derby omylem fauloval Sáčka, omlouval se mu a všichni byli v pohodě, načež tam Krejčí se Štětinou vlítnuli jak kdyby mu dal Nico přes hubu, ne za účelem zastat se spoluhráče, ale za účelem se jít "porvat" a cítit se jako hrdina. Jsou to psychopati.

                            • Re: náhrada za Olayinku

                              kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 21:38 |  
                              2 0

                              To jsme asi napsal blbě.... nemyslím chránit, když dojde k nějaké strkanici - myslím reagovat na každou píšťalku.. vždyť v tom derby sudí odpískal faul a on po každém vystartoval - buď šel řvát na faulovaného, svíjejícího se na zemi, nebi šel strkat do faulujícího, který se omlouval....

                              Po každém odpískaném zákroku tam letěl jako o život - to prostě není normální....

                              kromě toho, že takových zákroků, aby se opravdu musel zbytek týmu ozvat i ve vyhecovaných utkáních není tolik... tak normální je, že k místu zákroku má přijít kapitán a s rozhodčím zkusit diskutovat o tom, jestli faulovaný nesimuloval, případně jestli by nebyla na místě karta pro faulujícího podle toho, jestli je odpískáno pro nebo proti Tobě.... Mladej zobák tam nemá co letět a vyvolávat konflikty, které vůbec nemusejí nastat...

                        • Re: náhrada za Olayinku

                          damade     před 4 lety 14.03.2021 16:23 |  
                          1 0

                          Krejčí mladší je možná nejlepší hlavičkář v lize, dáva mraky gólů a má velmi dobrou rozehrávku. Ale narozdíl od Holeše mu chybí spolehlivost do defenzivy, schopnost kompletně vymazat ofenzivního záložníka, schopnost zachraňovat situace, který pokazej stopeři, atd. V tomhle je Holeš třída a kvůli tomu je pro mě nejlepší DZ v lize, i když třeba narozdíl od ostatních neni tak platnej směrem dopředu. Taky mě ale dlouho mrzelo, že jsme nepřivedli Krejčího jako náhradu za Součka, ale když jsem viděl ty jeho úlety (jako ten známej loket) a nebo to jak se obecně chová a mluví, jak jsem rád, že skončil tam kde skončil.

                          • Re: náhrada za Olayinku

                            MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 18:32 |  
                            0 2

                            Já bych zase v hodnocení chování hráčů a přenositelnosti z jednoho klubu do druhýho byl opatrnej... otázka je, jestli byl magor i v Brně, nebo to z něj udělala Sparta. Kuchta byl taky všelijakej a u nás seká latinu a až na pár snah o filmování je skoro jak Mirek Dušín. Jenže filmování a přihrávání situací je bohužel nešvar velkýho množství hráčů, a to i v našem kádru.

                            Debatu o Holešovi bych rád podpořil číslama, ale bohužel, to co je na https://www.fortunaliga.cz/ není dostatečné, nebo jsem se v tom nevyznal, ale Holeš je tam psanej jako obránce a tak nemá například u sebe všechny (hlavně ofenzivní) statistiky, ale třeba úspěšnost soubojů má za celou sezónu 54 %, což já teda nepovažuju za nějaká oslnivá čísla na to, že jsme nejlepší tým v lize. https://www.fortunaliga.cz/hrac/2205-tomas-holes

                • Re: náhrada za Olayinku

                  Edak39     před 4 lety 14.03.2021 11:22 |  
                  1 0

                  Základní otázka je, zda stavíme sestavu pro e. pohár nebo ligu. V EL přehráváme soupeře systémem a né kvalitou jednotlivých hráčů. Horší bránění nemusí vadit proti soupeři z ligy, kterého totálně přejedem. Já pořád žiji s představou, že stavíme tým pro poháry a pokud soupeř není na papíře výrazně lepší, tak se snažíme prosadit vlastním způsobem hry. Bylo vidět proti Leicesteru jaké jsme měli v prvním utkání ze začatku problémy, když se nikdo nezatahl za Baha. Nevím čí to byla v těch konkrétních situacích povinnost, ale po nuceném vystřídání Holeše to pak Hromada za Baha několikrát ukázkově pokryl.

                  Holeš už je pro mě defenzivní záložník. Hraje tento post už cca rok.
                  Oscar je ofenzivní bek použitelný i jinde a tedy obstojně zvládá i křídlo.
                  Křídla jsou zvyklá si během utkání prohodit strany i několikrát. Nevím zda je Sima ortodoxní pravé křídlo či hrot jinde nepoužitelný.

                  • Re: náhrada za Olayinku

                    MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 11:35 |  
                    0 3

                    Při té porci zápasů a ambicím Evropu hrát pravidelně musíme být schopní sestavu točit a mít i hráče, kteří nám budou pravidelně v lize vyhrávat zápasy, abychom byli v klidu a nemuseli dělat rozhodnutí, kolik a jaké zápasy budeme muset kvůli Evropě de facto obětovat. Stačí se podívat na Liberec, který teď na jaře musí dohánět body, o které přišel na podzim kvůli účasti v evropských pohárech.

                    Ve výsledku je těžké mít dvou typologický tým a sám jsem tu v minulosti psal, že holt daň za úspěchy v Evropě jsou potom problémy v Příbrami, Teplicích, na Slovácku... a ne ani tak únavou, ale z části tím, že nám nesedí typologie a taktika soupeře.

                    A právě ten případ Leicesteru a příchod Hromady může být hezký argument k tomu, proč by neměl Holeš být první volbou na defenzivního hráče. On podle mě nemá (a nejspíš už nikdy mít nebude) dobrou orientaci v prostoru "ve všech stranách". Nečte tak dobře hru dozadu a ani dopředu při rozehrávce. Má prostě 10 let návyků (nebo jak dlouho hraje kraj obrany) od lajny a ty nezmizí ani po roce, ani po dvou. Mít de facto zafixovanou množinu možných řešení u lajny, kde to není tak složité na vyhodnocování a pak mít několikanásobě větší množinu možných situací a řešení ve středu pole je podle mě sakra rozdíl. Jak při vykrývání prostorů a obsazování, tak při přechodu do útoku. Holeš je super v osobních soubojích. Za to jsem ho tady vždycky chválil. Má sílu, zdravou agresivitu, dobrou práci s těžištěm. Ale do toho našeho (mnohými zmíněného) moderního fotbalu je to myslím málo.

                    Oscar je univerzálně použitý a to mu podle mě právě škodí. Lepí pak díry různě po sestavě a nemůže se rozehrát do formy na svém postu.

                    Sima má pravačku mnohem lepší, než levačku, a když se zrovna nesnaží bezhlavě střílet ze všech pozic, tak má z pravé strany i super finální nahrávky do šancí. Na levé straně je do mezihry třetinový... co se týče rychlostních soubojů a průniků, tam je myslím jedno, jestli hraje na levé nebo pravé straně, takže např. při řešení brejků je to podle mě jedno, ale při hře do plných nebo postupnějších útocích mu levá strana nesedí, protože mu nejde tak dobře hrát po levé lajně a má tak jenom jednu možnost, když není ve sprintu... navádět do středu, protože jsem od něj myslím neviděl ani jednu úspěšnou kličku na levé straně do leva.

            • Re: náhrada za Olayinku

              Marek3     před 4 lety 14.03.2021 09:01 |  
              0 5

              Mne take prislo ze pro vsechny jeho nedostatky jsme Balutu poradne nevyuzili a trochu rychle se ho zbavili a ted nemame nikoho tvoriveho na podhrot aby si Nico odpocinul. Lingr zatim uplne nepresvedcil a nikdo jiny podobny Nicovi tam neni.

              • Re: náhrada za Olayinku

                Boo_SKS     před 4 lety 14.03.2021 10:53 |  
                0 1

                Pozor, Lingr sice casto hraje na podhrotu, ale rozhodne to neni nahrada za Stancia. Je to absolutne jiny typ hrace a to, ze nastupuje pod utocnikem opravdu neznamena, ze by mel hrat stejne. On je spis neco jako Sykora, cili dost behavy, agilni a pracovity, cpe se casto do zakonceni, ale kreativni fakt neni ani nahodou, takze ten ti nikdy nebude davat finalni a predfinalni nahravky jako Nico, ale spis udela tu cernou praci a zakonci, ale stejne jako Nico nikdy hrat nebude.

                • Re: náhrada za Olayinku

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 11:04 |  
                  1 0

                  jenom tak mimochodem Lingr nastoupil v základní sestavě ve skupině EL čtyřikrát ze šesti zápasů - Proti Leverkusenu na hrotu, proti Nice a v Leverkusenu na podhrotu - a z těhle zápasů jsme tři vyhráli.... Nico nastoupil v základu pouze proti Beer Shevě doma ...

                  To jenom takové statistické okénko :-)

            • Re: náhrada za Olayinku

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 09:50 |  
              1 4

              Souhlasím, že Oscar nemůže vyjít jako vítěz, jelikož se s ním nesmyslně rotuje. Máme tady velmi zajímavého hráče, ale nevíme kam s ním. Hraje všude a nikde. V tomto kalendářním roce nastoupil v základní sestavě už sedmkrát do soutěžního zápasu, třikrát jako levý obránce (dva z nich v národním poháru - Dukla a Vary) a po dvou startech jako střední záložník a levý záložník.

              Slova Trpišovského z listopadu.
              „Už po jeho příchodu jsem byl přesvědčen, že jeho místo je nikoli ve středu hřiště, ale u lajny. Stylem hry mi skutečně připomíná Marcela z madridského Realu, takže před čtvrt rokem jsme ho při tréninku začali k lajně dávat a proti Nice jsme ho tam mohli využít. A on nejenže všechny úkoly zvládl, ale ještě poprvé po devíti měsících na hřišti mluvil a povzbuzoval spoluhráče," spokojeně se usmíval slávistický kouč, protože i tahle jeho předtucha se naplnila a ve čtvrtek pomohla k výhře nad Nice.

              Za mě je stejný problém s Bořilem jako s Kolářem. Nejsme schopni daného hráče posadit, ač neoplývá formou a tím ustálit pozici Oscara.

              • Re: náhrada za Olayinku

                kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:12 |  
                1 2

                A je to opravdu problém? Že nechceme jenom tak posadit kapitána a nejdéle sloužícího hráče v kádru? Fotbalové mužstvo je živý organismus, tam se musí hodně opatrně dávkovat takovéhle tahy...

                • Re: náhrada za Olayinku

                  Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 10:16 |  
                  2 2

                  Nebáli jsme se posadit Škodu, proč by měl být problém Bořil? Kdyby patřil mezi lepší hráče na hřišti, tak by mě to ani nenapadlo, ale krom záchvěvu v prvním poločase s Baníkem, kde se na něj vykartoval Fillo a z levé strany tak nic nehrozilo, tak mě zas tak nepřesvědčuje svou výkonností.

                  • Re: náhrada za Olayinku

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:26 |  
                    1 0

                    Tak ten záchvěv proti Baníku trval celý poločas - tam si s ním tak nevěděli rady, že střídali pravého beka ještě v prvním poločase... (byl vyloučen záložník - člověk by čekal, že vystřídají útočníka, aby bekovi vypomohl)

                    No třeba právě proto, že jsme udělali tuhle zkušenost se Škodou a Hušbauerem a chceme postupovat citlivěji... Béřa nemá rychlostní deficit, na rozdíl od Milana a pepy je stále hráčem kádru reprezentace s velkou pravděpodobností startu na Euru..... jeho neforma může být otázkou něčeho, co čeho nevidíme my zvenčí...

                    A z další strany si myslím, že fotbal jako takový se ubírá směrem k univerzálnosti, takže to naopak Oscarovi prospívá... u každého hráče bude potřeba, aby zvládal minimálně dvě role - za A proto, že zvláště směrem dopředu je potřeba, aby hráči stále měnili místa a tým, který to nedělá ničím soupeře nepřekvapí.... a za Bé proto, že na lavičce může být pouze šest hráčů do pole - takže na případné střídání pro zranění tam musím mít hráče, který mi může nahradit více postů...

                    • Re: náhrada za Olayinku

                      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 10:47 |  
                      1 2

                      Chemie mezi Oscarem a Olayinkou fungovala od první minuty, mrzí mě že z toho nejsme schopni vydolovat víc.
                      Dvě role mohou být i na stejné pozici, ale nutnost mít na lavici hráče, který umí zahrát na více postech? Není to potřeba, ale může to být výhodou, na lavici můžeš dostat brankáře, stopera, krajního obránce, středního záložníka, ofenzivního záložníka, křídlo a útočníka. Máš tak pokryté všechny posty.

                      • Re: náhrada za Olayinku

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:59 |  
                        1 0

                        tak tady se kritizuje i to, že Sima přejde doleva - podle tohoto pohledu nestačí mít pokryté křídlo, ale musíš mít hráče doleva a doprava

                        pak jsou momenty, kdy chceš mít na lavici dva útočníky - co kdybychom v závěru honili skóre... Chceš tam posadit mládežníka, kterému bys dal půlhodinu, kdyby se vedlo 3:0... ale co když se nepovede a v desáté minutě se zraní zrovna hráč na jeho post....

                        proto byli na lavičce tak cenění hráči jako Frydrych, kterým měl trenér pokrytého pravého beka i stopera, Zelený, kterého mohl poslat doleva do obrany, zálohy, a pak svůj nejlepší zápas předvedl na San Siru uprostřed.... teď to jsou Oscar, či Lingr, kteří zastanou na hřišti tři posty.... a právě naopak tam byl úplně k hovnu Baluta, který si hrál to svoje technické mazlení s míčem na podhrotu (na které se sice hezky kouká, ale hře to vůbec nepomíhá) a jakékoliv snaze zapadnout do systému odolával....

                        • Re: náhrada za Olayinku

                          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 11:26 |  
                          0 2

                          Pokud se do nominace dostane mladý hráč, se kterým se počítá jen za rozhodnutého stavu, pak je něco špatně.

                            • Re: náhrada za Olayinku

                              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 12:11 |  
                              0 2

                              Protože má rozhodovat výkonnost a ne věk. Když se do nominace dostane, pak by měl být schopen adekvátně nahradit svého zraněného spoluhráče, hrajícího na stejném postu.

                              • Re: náhrada za Olayinku

                                kjandourek (admin)     před 4 lety 14.03.2021 12:16 |  
                                1 0

                                Ale to pořád neznamená, že nemůžeš dát na lavičku hráče, u kterého si ještě nejsi jist, že tohle dokáže, ale chceš vidět, jak bude reagovat v opravdovém ligovém zápase.... takhle začínal kdekterý ligový hráč....

                                Že ho trenér posadil na lavičku v okamžiku kdy mu na tréninku podával zajímavé výkony... a zvedl ho v okamžiku, kdy ten klub měl zápas relativně pod kontrolou... frajer přidal dva góly a od tohoto zápasu už byl pravidelným adeptem na základ....

            • Re: náhrada za Olayinku

              quelhar (admin)     před 4 lety 14.03.2021 10:15 |  
              4 1

              Naprosto respektuju tenhle pohled na fotbal a na Slavii, ale osobně s ním naprosto nesouhlasím.

              Že Oscar ztratil rok kariéry? Naopak, přišel do nového klubu s většími nároky, v tréninkovém procesu se postupně zlepšuje, vydobyl si lepší pozici v hierarchii a brzo bude patřit do základní sestavy, až v létě zase nějaké opory odejdou. Navíc teď je jeden z prvních náhradníků hned na třech postech a na všech je schopný zahrát obstojně (na poměry týmu hrajícího o titul v ČR). Masopust mohl buď hrát beka nebo být na lavici, protože Sima měl na podzim lepší formu. Myslím, že je lepší hrát aspoň někde a opět - odehrál to úplně v klidu. Teď na jaře hrál pár týdnů hůř, ale už se zase vrací do formy. Výkyvy ve formě jsou normální u všech hráčů, nemyslím, že to přímo souvisí s tím, že byl nucen hrát beka. U Zeleného tvou myšlenku vůbec nechápu, na jednu stranu kritizuješ Slavii za to, že s ním šoupala v sestavě, a vzápětí vychválíš Radu, který ho postavil na stopera, kde před tím v životě nehrál. To mi přijde dost nekonzistentní.

              Nicméně úplně největší filozofický problém mám s tím, že se má tým přizpůsobovat jedincům. Vím, že tuhle linku tu jedou někteří prominentní novináři s tím, že tu zabíjíme kreativitu výjimečných fotbalistů. Ale podívejme se, kam vede to, když tým hraje na nějakého jednotlivce, a když máš fungující tým bez slabin a bez velkých superstar. Prototyp toho prvního je Sparta pod předchozími trenéry. Zářili tam Stanciu, Kanga, byli hvězdy ligy, ale tým nic nevyhrál, nedostal se do Evropy. V Mladé Boleslavi byl hvězdou ligy Komličenko a k čemu to tomu týmu bylo? Karlsson je rozdílový hráč asi tak dva zápasy, rozhodně bych si počkal, jak to bude dál.

              Nica tohle předělávání nezničilo, naopak, udělalo to z něj lepšího fotbalistu, než byl předtím. Moderní fotbal má velké nároky na všechny hráče a jakmile máš někde fotbalistu, který má zakrnělou některou složku hry, tak dáváš soupeři návod, jak uspět - využít slabiny dotyčného fotbalisty. My nepotřebujeme od Stancia 15 gólů a 10 asistencí za sezónu, protože Slavia nespoléhá na jednotlivce, ale na fungující tým, kde si branky a asistence rozdělí mnoho hráčů.

              Rozdíl mezi Balutou a Stanciem je právě v té ochotě se zlepšit a být prospěšný pro tým. Baluta ji neměl a je v průměrném týmu v Maďarsku. Stanciu ji měl, je tahounem Slavie, hraje jarní fázi Evropské ligy a o titul v Česku. Já jsem nadšený, že ve Slavii jsou hráči, kteří jsou ochotni tohle podstoupit. Ano, některé přestupy se nepovedly, Matoušek tohle v hlavě nedal a nejspíš nikdy nebude mít na tak vrcholový fotbal, jako se teď hraje ve Slavii, protože je pohodlný a odmítl na sobě makat. Oproti němu tu máme Berana, který si (z mého pohledu správně) vyhodnotil, že pro jeho růst bude lepší, když tu bude na tréninku makat s top spoluhráči, bude se učit systém a za cenu menšího zápasového vytížení během půl sezóny nasaje požadavky realizačního týmu. Kdo má větší šanci ve Slavii uspět, Beran, který je tohle ochoten podstoupit, nebo Hellebrand, který stráví tuhle sezónu na hostováních jinde, kde se hraje jiným stylem a jsou na hráče jiné nároky? Z mého pohledu to je jednoznačně Beran. Ty můžeš říct, že Beran ztratil půlrok kariéry, protože vůbec nehraje. Můj argument je, že jej velmi dobře investoval do svého osobního růstu, který je lepší v širším kádru Slavie než v Liberci.

              Takže závěr v kostce - ano, Slavii se hromada přestupů nepovedla, ale není to Provod nebo Oscar nebo Stanciu. Jsou to Júsuf, Matoušek, Baluta, možná Hellebrand, atd. Hráči, kteří nejsou ochotní se přizpůsobit. Protože z těch, co jsou ochotní se přizpůsobit, jsou teď hvězdy, co čekají na velký přestup ven.

              • Re: náhrada za Olayinku

                Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 14.03.2021 10:32 |  
                0 3

                Ale Hellebrand už svůj půlrok ve Slavii zažil, a to na jaře minulé sezóny. Moc si neumím představit, co bychom z něj měli, kdyby tady byl rok a půl a zápasovou vytíženost někde kolem 20 %. Aby se hráč zlepšoval musí hrát zápasy, žádný sportovec ti neřekne, že trénink mu dá to samé, co soutěžní zápas. Půlroku se dá pochopit, sice tím Beran nejspíše přijde o malé EURO, ale aby rok a půl byl třeba až třetím či čtvrtým hráčem na daný post. To je lepší hrát v Opavě, kde tu vytíženost mít bude, zvlášť v jejich věku.

              • Re: náhrada za Olayinku

                MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 10:40 |  
                1 2

                A já moji reakci vedl právě v kontextu toho, jak vyzněl podcast... Jsme schopní identifikovat problémy s přestupovou politikou, ale v podcastu se nezmíní, jenom se z vedení/trenérů udělají polobozi. Je podle mě normální říct a není to nic špatnýho, že na super přestup Baha, tu máme nějaké jiné nepodařené přestupy (Baluta byl dokonce tuším dražší, než Bah). Nebo nepodařený přestup právě Tebou zmiňovaného Matouška oproti super přestupu Kuchty. Místo toho slyším, jak je všechno super a sluníčkový, místo toho, že se někdo zkusí zamyslet i nad tím, co a proč se nepovedlo. Ber to jako konstruktivní kritiku ve snaze dát pohled a podněty k tomu, aby třeba bylo v MNF víc různých názorů a kontextů. A moje diskuze tady s Tebou je hlavně o snaze ukázat, že se na ty věci dá dívat i jinak, než co zaznělo v posledním podcastu.

                Podobné nekritické pohledy fungovaly v rámci fanouškovských diskuzí za éry KJVCD... kritizovat ho skoro nešlo, všechno bylo super, růžové, až to byl nakonec jednu dobu skoro největší zloduch v dějinách Slavie. Přitom chyby dělal i během toho, kdy měl úspěchy.

                A věcně... ano, spousta našich hráčů má slabiny, které se neřeší (takže zas tak skvěle v univerzalitě na tom teda nejsme)... Bořil není efektivní do útoku, Kolář není schopný dobře řešit centry a standardní situace, neumí vyhodnocovat složitější situace, Holeš není dobrý defenzivní záložník, Sima není zatím moc vhodnej do mezihry (za víc jak půl roku se to moc nezlepšilo), Olayinka hodně kazí a hledá často naprosto zbytečné řešení, přitom Oliho všichni brání, jak je výjimečný (podle mě není) při hře jeden na jednoho a proto je nutné mu tolerovat jeho ztráty balonů. Takže rozbíjíš moji argumentaci tím, co sám nevidíš, nebo nechceš vidět. Např. že místo Bořila máme z mýho pohledu komplexnějšího fotbalistu na lavičce a podle mě je rozhodující faktor prostě to, že je kapitán a ne jeho výkonnost. Oscar se za ten rok mohl vyhrát tak, že mohl mít podobnou cenovku jako někteří ostatní hráči a mi mohli díku tomu dát po akcích na levý straně třeba o 5 golů víc. Kolář má spoustu chyb (pravděpodobně i přístup k tréninku nebo koncentraci), ale nejsme schopní vyřešit otázku druhého konkurenceschopného golmana, přitom máme pod smlouvou asi 15 záložníků, za který jsme utratili v minulosti dohromady dost peněz. Kde je teda snaha o univerzálnost u Koláře, když jeho řada nedostatků se často argumentuje jeho přednostmi a tím, že celkově je přínosem, kvůli jeho přednostem? Ten univerzální mnohem lepší golman byl např. třeba Pavlenka, takže v univerzálnosti na brankářském postu jsme si Kolářem pohoršili.

              • Re: náhrada za Olayinku

                MKCZ83     před 4 lety 14.03.2021 10:50 |  
                1 2

                Ještě jedna věc... já nikde nepsal, že se nepovedl příchod Provoda, Oscara, nebo Stancia... to mi vkládáš do rok něco, co jsem nenapsal. Tyhle příchody se nakonec povedli, ale ne proto, že si je trenéři vytipovali na konkrétní místo, ale že je předělali na jiný post a to nejspíš na základě toho, jak se jevili v tréninku. Oscar přišel jako střední záložník a až po asi půl roce se přišlo na to, že by mohl hrát na kraji. Provod přišel jako levý křídlo, a přes počáteční neúspěšné řešení trochu ze zoufalství, kdy ho dali do středu, se tam pak nakonec po delší době vrátil. Stancia museli předělávat víc jak rok, než začal hrát přesně to, co se od něj chce. V podcastu zaznělo, že je to srovnatelné s příchodem Baha... vůbec, protože prosazení Baha je asi na úrovni Cufa a Součka ve West Hamu... ještě nezaschnul inkoust podpisu na smlouvě a on už válí v zákaldní sestavě. Cesta Provoda do základní sestavy trvala skoro rok, cesta Oscara podle Tebe samotného bude trvat asi rok a půl po jeho příchodu. Já tohle za přestupový majstrštyk teda nepovažuju, beru to spíš jako úspěch dlouhodobé trpvělivě a rozvojové práce, která právě mnohokráte u jiných hráčů nevyšla.

        • Re: náhrada za Olayinku

          butters     před 4 lety 13.03.2021 21:27 |  
          2 0

          Sýkora a Jugas přišli do Slavie ještě před Trpišem, Balutu si Jindra taky asi zrovna nevybral. "Jeho" příchod byl z těch 4 tedy pravděpodobně jen Zelený a ten fotbalově není špatný, ale nedal to hlavou, taky je asi ten typ, co potřebuje cítit jasnou důvěru trenéra a moc nezvládá velkou konkurenci.

          Oscar podle mě dostane větší šanci příští sezónu, zvlášť pokud odejde Olayinka, tak z něj může být první volba na levé křídlo, podle mě by tam byl lepší než na beku, protože ho to táhne víc dopředu než dozadu. Masopust to má aktuálně hodně těžký, na jeho primárním postu nejdřív zazářil Sima a pak přišel Bah a pravá strana je teď neskutečně silná. Co s Musou, se uvidí v létě, myslím, že mu dost pomůže ten půlrok v Bundeslize, zápasy v daleko větší intenzitě než v naší lize. Holeš mi na DZ přijde spolehlivý, ale souhlasím, že v rámci týmu je to spíš slabší článek, ale je to hlavně tím, jak vysoko na té pozici nasadil laťku Suk.

          • Re: náhrada za Olayinku

            MKCZ83     před 4 lety 13.03.2021 21:57 |  
            0 3

            Nechci tu sem psát skoro to stejné, co jsem odpověděl quelharovi. Tak si případně přečti tu reakci :-)