Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 21. kolo

Slavia v infarktovém závěru otočila těžký zápas na půdě třetího Slovácka.

Kombinace čtvrtečního zápasu v Leicesteru, který končil před půlnocí, a nedělního mače na půdě rozjetého Slovácka nevěstila nic snadného a byla z hlediska losu jednou z nejhorších možností. Myslím si, že pohárovému zástupci, který dělá dobré jméno celému českému fotbalu, by mělo být umožněno hrát zápas až v pondělí. Takhle je velkolepý čtvrteční postup vzhledem k lize spíše trestem. Zvláště absurdní to je v dnešní době, kdy na stadiony nemohou fanoušci a liga se občas dohrává ve všední dny od 14 hodin. Ale to je můj obecný názor, ani nevím, jestli Slavia o takovou možnost žádala. A vím, že ve středu hrajeme pohár s Karlovými Vary, ale tam stejně při vší úctě k soupeři nečekám obvyklou sestavu.

Každopádně v Uherském Hradišti to těžký zápas byl. Dvojnásob poté, co Slavia inkasovala jako první už v 10. minutě po chybě Koláře. Domácí byli hlavně v úvodu lepší, když byli všude o krok dříve, vyhrávali osobní souboje a sbírali odražené balony. Vyrovnání nám trochu spadlo do klína, když rukou ve vlastním pokutovém území zahrál Jurečka. Pro domácího hráče smolný moment, penalta ale jasná a Stanciem i se štěstím proměněná. Nebyli bychom to ale my, abychom si situace znovu neztížili. A jak jinak než v nastaveném čase. Slovácko zahrálo roh velmi dobře, při bránění zaspal Sima a byli jsme zase tam, kde jsme byli před vyrovnávací trefou. Co hůř, houževnatého a dobře organizovaného soupeře se nám ve druhé půli nedařilo zatlačit a šancí bylo jak šafránu. Moc to nevypadalo ani na vyrovnání, natož na obrat. Svěží vítr do zápasu naštěstí přinesli střídající hráči, hlavně Lingr. A právě po faulu na něj se Stanciu trefil podruhé. Krásně z přímáku! Rumunský reprezentant dosud na svou pověst exceletního střelce z těchto situací ve Slavii žehral, teď se ale parádně trefil v pravý čas! Slavia najednou vycítila šanci na plný bodový zisk a v závěru zápasu tahala za delší konec. Gólově to potvrdil pěknou hlavičkou Lingr! Na rozdíl od zápasu v Příbrami už sešívaní závěr zvládli a připsali si velmi důležité vítězství! Zejména jsem byl rád, že po kritice z minulého hodnocení tentokrát slávisté ukázali sílu i v těžkém zápase, který se nevyvíjel v jejich prospěch.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 3 - První inkasovaný gól byl strašný. Já vím, že předtím míč neodehrál Zima, ale taky ho nikdo netečoval. A primárně musí brankář vědět, že zvládne zakročit proti míči bez teče. Zvlášť z takové pozice odkud přišla. I u druhého gólu si Kolář počínal podivně, když místo skoku tak nějak zastavil a zvedl nohu. Ale tam by podle mě šlo jen o body za efekt, protože by gólovou hlavičku nemohl zastavit tak jako tak. Sezónu má zatím celkově horší než tu minulou, ve které byl skvělý. Ale jeho pozice jedničky je neotřesitelná, už jen kvůli rozehrávce, která je pro naši hru nepostradatelná.

Alexander Bah - 5 - Na něm či na Zimovi byl vidět těžký čtvrteční zápas v nohách. Bah nepropadl, ale více se prosadit nedokázal a nebyla z něj znát jeho obvyklé energičnost. Jeho stažení bylo rozumné.

David Zima - 5 - Ani Zima nepůsobil svým obvyklým dojmem. Špatně nehrál, ale zároveň nedokázal více vynikat v soubojích či odebírání míčů. Před prvním gólem nedokázal odvrátit míč, což zmátlo Koláře. Nicméně soupeře odclonil a s centrem si měl náš brankář poradit. Průměrný výkon, pošetření sil a nasazení Kačaraby ve druhé půli bylo správné.

Simon Deli - 5 - Podobné hodnocení jako u Zimy, ale s tím, že Deli byl odpočatý. Chápu, že to neměl snadné, když tým od začátku nehrál dobře, ale i tak bych od něj čekal výraznější dominanci v soubojích i větší přesnost při rozehrávce. U té si často nedělal starosti a míč prostě odpálil. Parádně se mu ale povedl pas na Simu, který pak vygradoval v šanci Masopusta, kterou zablokoval právě mladý Senegalec. Za to má Simon ke známce plus. Zatím se ale spíše dostává do formy a pro mě zatím zůstává lehce za očekáváním.

Jan Bořil - 6 - Soubojový ráz zápasu mu celkem svědčil a patřil k našim lepším hráčům. Trochu jak pěst na oko byl jeho centr ze začátku zápasu, kdy byl sám ve vápně, několik spoluhráčů v náběhu a on míč poslal úplně mimo do zámezí. Reputaci si však v tomto směru více než spravil povedeným centrem na vítěznou Lingrovu hlavičku. Kéž by takové míče Bořil zvládal do vápna posílat častěji.

Abdallah Sima - 5 - Nebyl to jeho zápas, i když v poli působil pořád hladovým dojmem a patřil k aktivnějším hráčům červenobílých. Ve vápnech se mu ale tentokrát nedařilo. U druhé inkasované branky neuhlídal Kadlece, i když je třeba říct, že roh sehráli domácí velmi dobře. Ve druhé půli pak smolně zastavil dost možná gólovou ránu Masopusta. Ale tam to bylo vyloženě o smůle a Sima předtím akci dobře načal.

Oscar Dorley - 5 - Ve středu hřiště se mi nelíbil. V soubojích byl slabý a Slavia byla pod tlakem, takže měla málo hráčů do nabídky, kvůli čemuž Oscar nedovedl ani uplatnit svou dobrou rozehrávku. Pomohlo mu přesunutí na kraj hřiště, kde se mu v závěrečné pasáži dařilo mnohem lépe. Ale to bylo i tím, že Slovácku docházely síly a Oscar svou fotbalovostí dokázal využít nabídnutý prostor.

Lukáš Provod - 7 - I když tentokrát nebyl u finálních akcí, tak při hře v poli byl podle mě naším nejlepším hráčem. Jako jeden z mála dokázal vyhrávat souboje, několikrát podržel a rozehrál či vyvezl míč. I když nám to týmově až tak nešlo, tak Provod aspoň držel naši zálohu nad vodou a byl naším hnacím motorem. Za poslední měsíce ohromně vyrostl.

Nicolae Stanciu - 8 - I když si myslím, že ve hře podal Provod lepší výkon, tak nemůže být pochyb, že hráčem zápasu byl právě Stanciu! Ostatně dát dva góly v takto těžkém zápase je paráda! Ten první byl z penalty, kterou naštěstí proměnil. Zahraná však nebyla nijak zvlášť dobře. Když doprostřed, tak radši víc nahoru, takhle jen se štěstím líznul Nemravovy nohy a nebylo daleko od toho, aby dopadl jako Juliš v derby. Ale Nico dal a počítá se to. Druhá branka už byla o něčem úplně jiném. Parádní trefa z přímáku, která přišla v pravý čas a dost možná znamenala rozdíl hned tří bodů! Zlomový okamžik! Plus má i za otočení se a rozdání míče do strany před třetí trefou.

Peter Olayinka - 5 - Průměrný výkon. Své si odvedl i dozadu a tradičně byl snaživý při útočení, ale efektivita mu v poslední době trochu chybí.

Jan Kuchta - 4 - Po skvělém úvodu jara šel s formou dolů. I když se nabízí i možnost, že v těžkých zápasech se víc prosadit zatím nezvládá. Ale těžko soudit. Každopádně se Slováckem moc vidět nebyl. Nechal si dát zbytečnou žlutou, na začátku druhé půle měl šanci, ale moc dobře si nezpracoval míč a pak už to měl v zakončení těžké.

Taras Kačaraba - 6 - Ne že by vyčníval, ale svůj part zvládl. Za cca 30 minut, co byl na hřišti, Slavia vyrovnala a vzadu neměla větší problémy. Kačaraba vyhrál několik soubojů a vzpomínám si na jeden moment, kdy míč zakopl do autu, ač se to dalo řešit konstruktivněji. Ale to je vyloženě detail a možná v takovém zápase bylo lepší nic nevymýšlet.

Ondřej Lingr - 7 - Klíčové střídání! Lingr naší hru rozhýbal a byl u dvou klíčových momentů. Nejdříve byl faulován před vápnem, z čehož následoval Stanciův gól. Vítěznou trefu pak sám vstřelil přesnou hlavičkou. Super, snad je po covidu naplno zpátky! Lepší sedm.

Lukáš Masopust - 6 - I on hru oživil a přispěl k povedenému závěru. Byl i blízko vstřelené brance, ale střelu mu smolně zblokoval Sima.

Ondřej Kúdela a Jakub Hromada nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

21. - Neděle 28. 02. 2021 16:00

Fortuna liga, 2020/2021
2 - 3
2 - 1
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

11. Sadílek
45. Kadlec

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

36. Nicolae Stanciu (pen)
72. Nicolae Stanciu
81. Ondřej Lingr

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    pinochet     před 4 lety 01.03.2021 19:06 |  
    11 4

    Za mě dvougólový Nico minimálně 9, když Provod dostal 7. Nico ke gólům navíc přidává lahůdkové přihrávky. Doufám, že ve Slávii ještě dlouho vydrží, přece jenom mu v květnu bude už 28 let, takže o něj u ž nebude takový zájem. Mohli by s Bořilem, Kúdelou, Ševčíkem či Masopustem vytvořit při předpokládaných odchodech perspektivních mlaďasů, o které bude větší zájem, dlouhodobější pevný základ minimálně na dva roky. Kuchta potřebuje v útoku nutně konkurenci/alternativu. Obávám se, že nemá úroveň být nenahraditelným sniperem ani obávaným útočníkem na evropské scéně. Presování přece jenom není u útočníků to hlavní.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      MKCZ83     před 4 lety 01.03.2021 20:32 |  
      11 0

      Obávaný útočník na evropské scéně vydržel a vydrží v české lize tak maximálně sezónu, jakmile začne ukazovat, že v něm něco je. Džeko - 1,5 sezóny, Bonny - 2 sezóny (resp. necelých 60 zápasů), Baroš - 2,5 sezóny (ale v každé dal 5 nebo 6 gólů), Honzu Kollera nepočítám, ten tu byl branej jako nekopa a troufám si tvrdit, že víc evropsky obávaných hrotových útočníků v české lize nehrálo. Spousta průměrných útočníků odešla po jedné sezóně, ve které dali třeba 12 a víc gólů hned do zahraničí. Jedinej, kdo se tu celkem držel delší dobu a dával góly, byl Lafata, ale to byla dorážecí a odrážecí popelnice, takže ho nikdo nechtěl.

      Pokud u nás Sima vydrží do konce sezóny 2021/2022, budu to považovat za zázrak.

      Kuchta nezahraje skvěle ve dvou zápasech a už je tu zase za hráče, co patří asi na lávku a musíme přivést další útočníky :-) Až dá zase 2 góly, tak si tu z něj všichni sednou na zadek a až zase gól nedá, tak to bude hráč na odpis. Tohle mě fakt "baví".

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        1zippo1     před 4 lety 01.03.2021 20:50 |  
        4 2

        No nebudu mluvit o lavičce, to opravdu ne. Ale hodně Kuchtič kazil a fauloval.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          MKCZ83     před 4 lety 01.03.2021 21:36 |  
          4 4

          Nehrál suprově... ale třeba žlutou dostat podle mě neměl. Kadlec se svalil, jak kdyby dostal rychlej jab přímo na nosní chrupavku, přitom podle záběrů to snad ani nevypadalo, že by se ho dotknul, možná mu jenom při snaze udržet rovnováhu zašermoval prstama před obličejem. Navíc si myslím, že na tom prostě nebyl fyzicky tak, jak je u našeho hroťáka potřeba. Proto mu to nešlo. Jenže za něj nemáme moc teď adekvátní náhradu, jedinej Lingr, ale ten je i alternativa na oživení zálohy.

          Co se týče (ne)daření, tak měl komplikovanou šanci, kdy si v běhu celkem slušně zpracoval balón, ale místo do kličky měl zkusit přehazovat golmana. Jinak co si pamatuju, spíš šance vytvářel... ve vápně měl jednu nebezpečnou nahrávku, ale golovka z toho nebyla. Podle mě podal v souhrnu lepší nebo stejnej výkon, jak Sima. Ten taky fauloval, nic v podstatě v útoku účelnýho taky nepředvedl, a ještě zavinil druhej gól a nechal se trefit Masopustem, ačkoli to nebyla vyloženě jeho chyba.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 08:43 |  
      0 0

      Ty jo, takto vyprovokovat k písemnému projevu :) S úvodní myšlenkou souhlas, plus že Nico stál raketu, takže by asi i za něj musela raketa přistát. A pak druhá stať se kterou člověk nesouhlasí. No a na to palec v nabídce není :D

  2. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    nedbal     před 4 lety 01.03.2021 19:23 |  
    3 1

    Kačaraba 8

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Markus     před 4 lety 01.03.2021 19:31 |  
      5 0

      Nebudu soudit po půl hodině, ale hodně mě překvapil. Jeho hra byla velmi elegantní a zároveň až překvapivě spolehlivá, v takovém zápase, v situaci kdy jsme si nemohli dovolit chybu. Nemám ho s kým srovnat, Ondra to hraje jinak, Míša byl přece jen postavou tank. Snad to byl výsledek individuálního tréninku posledních týdnů a uvidíme tohle častěji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Papol     před 4 lety 01.03.2021 19:51 |  
      4 0

      Lingr taky

  3. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 01.03.2021 20:01 |  
    1 0

    Nico 10, statistiky 2+1. Lingr za mě 8. Kolář 3?to dlouho nepamatuji, já jsem jej šetřil 4. Provod za mě 6+, na sedmičku to asi nebylo. Kačaraba mile překvapil, uvidíme zda bude takhle i pokračovat.

    • Re: hodnocení

      nedbal     před 4 lety 01.03.2021 20:07 |  
      9 0

      Dlouho? Proti Příbrami měl Kolář za 2. Takže se zlepšuje, včera taková ta první vlaštovka.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Taky     před 4 lety 01.03.2021 20:18 |  
      10 0

      Co dělá pabl Kadlec v sestavě kola? Když nic jiného a že by se našlo, tak zavinil standardku stanciovku!

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        nedbal     před 4 lety 01.03.2021 20:24 |  
        15 1

        Kadlec tam je zcela oprávněně, vytvořil světový rekord, ještě nikdo nikdy nebyl 193krát faulován za jeden zápas.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          pehacko     před 4 lety 01.03.2021 20:35 |  
          8 2

          Taky jsem si rikal, ze to bude asi nejaky omyl a sestava nejakeho bordelu, ze zadna devka sebou tolikrat za 90 minut nehodí na zada! Ani gay devka borik na toaletne...

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            pehacko     před 4 lety 01.03.2021 20:35 |  
            9 3

            To jsem napsal strasnou blbost... gay devka musi lehat na břicho!!! To mi nedoslo, nemam jeste tyhle zkusenosti!

  4. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Lunaris     před 4 lety 01.03.2021 20:30 |  
    6 6

    Kačaraba si snad už uvědomil, že na základ to není, tak sám sebe už nebude vystavovat pod tlak a bude hrát v klidu. Měl by dostat svůj part v poháru. Deli hodně pomohl v závěru, kdy všechny pasy Slovácka hlavou neomylně odvrátil. Problémy v tomhle zápasu jdou nejvíc za Kolim, který celý tým dostal pod tlak tím hloupým gólem. Bohužel to není první kiks, který poslední dobou předvedl. Láska je samozřejmě krásná věc, ale je třeba se maximálně soustředit na výkon na hřišti. Za tohle by od trenéra Koláře zasloužil praštit přes lýtka. Snad se dá dohromady, budeme ho potřebovat v topu do dalších těžkých zápasů.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      gazza     před 4 lety 01.03.2021 21:20 |  
      6 12

      To nebyl jen první gól .Ten druhý byl také jeho.Navíc to dává mužstvo dolů a potom se to musí horko těžko otáčet.On tam píše o skvělé hře nohou a rozehrávce,ale ani to nemá dobré .Strašně moc jeho rozehrávek končí v autu a nebo na soupeřových kopačkách.Potřebuje konkurenci a sem tam ho posodadit na lavku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Marek3     před 4 lety 01.03.2021 22:56 |  
      9 0

      Pochybuji ze nasi treneri kupuji hrace pro rozsireni kadru spise vybiraji hrace kterym veri ze zabojuji o zaklad a vytvori v tymu zdravou konkurenci. Kacaraba ma vynikajici predpoklady pro nas narocny styl ale potrebuje cas na adaptaci. Dlouhodobe by me ale neprekvapilo kdyby se zabydlel v zakladni sestave.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Lunaris     před 4 lety 03.03.2021 00:34 |  
        0 0

        Kačaraba není koupený, je u nás na hostování. V dlouhodobém horizontu se samozřejmě v základu zabydlet může, o tom jsem ale nepsal. Momentálně to na základ není, přičemž on po příchodu tvrdil, že se chce co nejdříve dostat do základní sestavy. Následně předvedl dva mizerné výkony. Napotřetí už zahrál dobře, tak usuzuji, že se s tím začal srovnávat, ať už s tlakem, který na sebe naložil sám, tak i s prostředím. Měl by dostat šanci proti Varům a potvrdit to.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Martin 58     před 4 lety 02.03.2021 09:22 |  
      6 0

      Kolikrát jsme viděli Kačarabu za Slavii hrát, abychom si mohli říct, že na základ to není ? Nejsem přítelem těchto tvrzení na základě jednoho nepovedeného výkonu v jednom utkání, když Kačaraba předtím ukazoval svou kvalitu v pohárových utkání za Liberec a na základě výkonů tam bych řekl, že spíš na náš styl fotbalu má větší předpoklady než menší.
      Podle teorie shlédnutí jednoho zápasu a budoucí predikce, by dodneska seděli na lavici náhradníků jak Ngadeu, tak i Deli..

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Lunaris     před 4 lety 03.03.2021 00:29 |  
        0 0

        Viděli jsme ho dvakrát, dvakrát bída.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    gazza     před 4 lety 01.03.2021 21:15 |  
    6 11

    Kolář tak max.za 2 ,protože i ty rozehrávky nohou byly hrozné,Jinak Nico za 9 ,Lingr klidně za 8 a to nejen ohledně gólu.On to celkově moc oživil.Masopust hrál včera výborně klidně 7.Jinak Kuchta je hráč do týmu v pohodě, kdy se daří.Včera mě zklamal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      damade     před 4 lety 01.03.2021 21:35 |  
      3 1

      Útočníci obecně jsou hráči do týmů v pohodě. Co měl asi Kuchta v zápasech s Leicestrem a Slováckem dělat, když se hráči pod nim dostávali k vápnu soupeře jen sporadicky? Sbíhat si na vlastní půlku pro míč a pak oběhnout 7 bránících hráčů?

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        MKCZ83     před 4 lety 01.03.2021 21:39 |  
        7 3

        Hele, to neřeš... tohle je týpek, kterej sem hází jen random (hejt) texty :-) Bych se divil, pokud bych našel nějaký jeho příspěvek, který dává logicky smysl.

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          gazza     před 4 lety 02.03.2021 00:53 |  
          2 12

          Hele ,tak pro Tebe žádný týpek ,ale dlouholetý fans Slavie rychlokvaško a za druhé randome do angličtiny se prosím Tě raději nepouštěj.Jinak Tvé příspěvky jsou úplné bláboly.Se sešívaným pozdravem ,příště něco k hodnocení hráčů prosím.Předem děkuji.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 16:18 |  
            5 1

            Když už jsi nakousl tu angličtinu... "fans" je množné číslo, čili fanoušci. No, je samozřejmě možné, že vás z jednoho nicku píše víc, třeba dva. Jeden z Prahy a jeden třeba z Šumavy. :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

              gazza     před 4 lety 03.03.2021 03:10 |  
              0 6

              Jó v pohodě samo znám význam fans or fan ,ale jelikož je nás zde fans dokonce 9 a všichni odbor přátel, tak jsem to napsal i za kámoše .Jinak se mějte a něco k hodnocení by nebylo soudruhu?

  6. Dohráno - plus

    tobro     před 4 lety 01.03.2021 22:18 |  
    0 5

    To je teda masakr; dva rumuni tam blejou howna a ... Ne, nebudu sprostej.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    mis3     před 4 lety 01.03.2021 22:19 |  
    2 3

    U mě mají střídající vyšší známky, kolem 8, Lingr 9-, Stanciu 10... Zbytek 7, Sima a Kolář 6

  8. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    SKSKali     před 4 lety 01.03.2021 22:33 |  
    20 0

    Mimochodem, všiml jsem si, že Stanciu po tom gólu z přímáku na 2:2 se ani neradoval, jen se díval, jako kdyby čekal že ho dá a hned jak tam zapadl, okamžitě běžel ke středu, aby se mohlo co nejrychleji rozehrát. Další příklad, že opravdu bojuje především za tým.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      mig52     před 4 lety 02.03.2021 06:34 |  
      11 2

      Skali, správný postřeh. Co se týká Nika, tak mnozí kabelkorudoši jsou z něj na prášky. Nejdříve ho měli (a stále mají) za zbĕha, pak za zrádce, že šel k nám a nic na tom nemění skutečnost, že jej při návratu agentka údajně nabízela rudochům. A teď je neskutečně sere skutečnost, jak dává Nico najevo, jak moc je ve Slavii spokojený, jak parádní mají partu, ta pohoda z něj přímo stříká do všech světových stran. Když si vzpomenu, jak brzký konec mu u nás předpovídali.... . To nikdy nestráví. Já si myslím, že brzy po přestupu do Sparty začal být ejen nespokojeny, ale i nešťastný. Teď má Slavii, rodinu, mimčo, co víc si může přát. (No, ty hodnoty jsem měl napsat asi v jiném pořadí:) ).

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        obiwan     před 4 lety 02.03.2021 14:47 |  
        3 0

        Ne, hodnoty máš správně, na prvním místě Slávia:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Taky     před 4 lety 02.03.2021 06:48 |  
      15 0

      Je to tak, je týmovej hráč, mazal zpátky, aby se mohlo rychle rozehrát a my měli co nejvíc času na vstřelení vítězného fíku. Jinak ty prokopnuté dveře jsou prý od toho, jak Jindra ukazoval Nicovi, jak má kopnout přímák.

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        mig52     před 4 lety 02.03.2021 06:58 |  
        9 1

        Taky, tou poslední větou jsi mne dobře polechtal bránici, už dlouho jsem si po ránu tak nepochechtal, hned je den voňavĕjší. :) :)

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Taky     před 4 lety 02.03.2021 15:31 |  
          1 0

          Tak to jsem rád, že to pobavilo.
          To s tím voňavějším dnem zase pobavilo mě...
          Když si vzpomenu kde a při čem jsem tu myšlenku ráno ze sebe vytlačil. No nebudu to rozmazávat... :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        MKCZ83     před 4 lety 02.03.2021 15:20 |  
        5 4

        Já mám poslední dobou pocit, že se někde na základkách rozdávají bonbony, který způsobují paranoiu... a děti tu sem pak píšou takovýhle názory. Pokud nejsi dítě, tak o to hůře... Fakt nechápu, co má občas někdo zapotřebí chtít vidět. Co třeba, když koukal na to, jak tam dobíhali hráči, Kadlec s Olayinkou, golman na zemi, třeba to chtěl jaksi vidět a mít pod kontrolou, co se děje... navíc je tam míč, o který se hráči rádi perou... pokud by se nekoukal, a došlo tam ke strkanici, budou tu zase hysteráky o tom, jak měl vyloučit x hráčů Slovácka, ale neviděl to... protože se poslušně po gólu měl hned sprintem uklonit celé slávistické lavičce. Nebo jak by sis to jako představoval?

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          luky21     před 4 lety 02.03.2021 17:34 |  
          2 3

          Nevím o čem mluvíš? Rozhodčí má po gólu signalizovat gól to neudělal. Pouze koukal jak idiot. A o žádných konspiracích nic nepíšu to si nech domů na starou


          Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2021 17:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      žbl68     před 4 lety 02.03.2021 11:51 |  
      1 1

      alespon do léta 2023 ho neprodávat .... :-) takové typy hráčů se hodí do EL a pak i do LM :-)
      pokud má někdo v létě odejít - tak ze širšího základu max. sima (min.1,5...) + 1 (Kolář?),...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        novimex     před 4 lety 02.03.2021 16:38 |  
        1 2

        Vážení, poslechněte si poslední díl Tiki Taka, kde p. Tvrdík velmi zajímavě (a nejen problematiku přestupů) vysvětluje

  9. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    mig52     před 4 lety 01.03.2021 23:19 |  
    8 1

    Alanore, výborný koment a shodnocení utkání i hráčů. Známky v pořádku, neřeším stupeň víc či míň, záleži na základu, ze kterého každý vychází a hlavně objektivně a ta se mně líbí, takže ok.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 02.03.2021 08:10 |  
      0 0

      Díky!

  10. Slovácko

    Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 09:06 |  
    2 3

    Velký dík Alanore za hodnocení. Vždy se na něj moc těším, protože zde vytváří prostor pro přátelskou diskuzi o posledním mači s menším odstupem ;) Já bych jen rád pochválil Slovácko (Svědíka). Už jsem se tady o něm nedávno zmínil pod diskuzí ohledně úvahy o možném nástupci J1T, pokud bysme dosáhli mezinárodního šok úspěchu... Jsem z regionu, takže mne postavení Slovácka moc těší, o to víc, kolik dříve "skalních" sparťanů po příchodu Vrby prohlásilo, že dokud nezmizí tak budou "na hostování ve Slovácku".
    K zápasu. Byl to boj, nebylo to moc učesané ani parádní. Ale vzhledem k podmínkám Slovácka podle mne je třeba smeknout, že hrají účelný a atletický fotbal. Spousta zde kritizovaných věcí (např. neprosazení se Kuchty) bych viděl spíš díky výborně připravenému soupeři. Ten výkon od domácích byl na úrovni, že bych se o ně nebál ani v Evropě. Rozhodně lepší jak čápotýmy vypadnuvší v předkolech...
    K mírně negativním pocitům. Sima je úkaz, úžasný šutér. A s tím spojený taky trochu jájínek. Včera šel od lajny sám do dvojice protihráčů, než aby nahrál na zcela volné DVA nabíhající spoluhráče, kteří mohli z první pálit neatakováni. A nemohl říct ani popel že je neviděl! Každopádně já si zápas užil, vzbudil ve mně emoce jaké už hodně zápasů ne a o to líp že s dobrým koncem pro nás ;)

  11. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    japhy     před 4 lety 02.03.2021 09:44 |  
    12 0

    Klasický popohárový unavený utkání, navíc proti momentálně snad nejhoršímu možnému soupeři, o to víc to cením.
    Jinak to byl ale hnusnej fotbal, a to jakože hodně, a přiznám se, že kus jsem ani neviděl, když jsem záznam vždycky o 30 sec. posunul. Nám chyběla lehkost, Slovácko bylo houženvaté, OK, to se stává i v lepších rodinách (Premier league). Jenže ono se víc nehrálo, než hrálo a mě prostě nebaví pořád sledovat, jak někho hodinu uvádí míč do hry. Můžeme nadávat na Kadlece za sparťanské manýry, dá se ale i označit za produkt systému, kdy se u nás zhusta píská podle toho, jestli hráč spadne nebo ne. Ukázková byla "pentle" na Baníku, kdy to rozhodčí ani neviděl, ale jelikož se ve vápně váleli dva útočící hráči, fouknul ji.
    Tenhle styl pískání a přizpůsobení se mu ovšem vytváří fotbalové zmetky, kterým následně nastaví nemilosrdné zrcadlo Evropa. To je potom mrzení, že ti v pohárech pískaj lokty, ale už ne např. pády obránců, když na ně útočník zadupe.
    Jsem tedy na nás pyšnej, že v tomhle s nima nejedeme, i když ustát souboj v naší lize je spíš za trest.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 11:43 |  
      7 0

      K těm rozhodčím, jak to pár posledních zápasů poslouchám bez komenáře O2 (ten se fakt nedá), tak jak je vše krásně slyšet, tak mi přiojde, že spousta rozhodčích (např. Zelinka v Teplicích v tom byl expert) pískají podle "křiku" hráče. Ten když se svalí a dostaečně zakřičí, tak je to faul a případně karta...

  12. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    iwanowicz     před 4 lety 02.03.2021 09:51 |  
    7 7

    Zapas byl narocnej, naprosto skvele jsme to otocili, nadhera. Jen bych chtel vzkazat Lingrovi, je to sympatak, ale at uz nikdy nezahazuje slavistickej dres na zem. Jeste pochopim, kdyz ho v euforii pri oslave svlekne(i kdyz se mi to nelibi), ale aby dres zahodil na zem, to je pres caru. To je neucta, nekdo ze starsich hracu by mu to mel vysvetlit. Jinak hrac je to vybornej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      jose01     před 4 lety 02.03.2021 11:15 |  
      10 1

      za mě je teda horší, když někdo z fanoušků hodí darovanej dres hráčovi zpátky pod nohy jak psovi, asi tak...

  13. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 10:53 |  
    22 7

    Dobré ráno z mlhy na Šumavě, přesto s dobrou náladou i kávou:-)).
    Vím Alanore, že to nemáš lehké a teď v podstatě každý třetí den dáváš do kupy hodnocení a možná si ani nevychutnáš tu krásnou "vůni" získaných bodů z vítězství v "Lestru" a i na Slovácku. Přesto moc děkuji za Tvé hodnocení i známkování. Takže tedy děkuji:-))!!!!!
    Při známkování hráčů jsem vycházel hlavně ze skutečnosti, že všichni kluci měli po pohárovém zápase plnou hlavu dojmů z postupu a vylosování Rangers a asi to zanechalo "nějaké" stopy na jejich výkonu při ligovém zápasu se Slováckem.
    Pomalý rozjezd, nesoustředěnost a asi také nevstřebaná únava. To bylo podle mě tím, co ovlivnilo zejména první poločas ligového zápasu. Dovedu pochopit, že kluci v podstatě neměli na regeneraci ani půl dne.
    Pramenily z toho chyby Koláře, Zimy, Deliho a i dalších kluků. Oni o nich ví a trenér jim to asi jednoduchým kopem "vysvětlil" :-)).
    A asi to bylo potřeba, což potvrdil i pan Tvrdík v pořadu TIKI-TAKA. S jeho vystoupením v uvedeném pořadu jsem jako slávista velmi spokojen. To, jaká se na něho spustila v tisku "kanonáda" za zápas v Edenu proti "Lestru", to byl doslova hon. Zachoval si pokoru a slušnost. A pokud si s Podroužkem píšou trochu "peprnější" vzkazy přes twitter, tak asi Podroužek moc dobře ví, proč!!!!! Sám se pak z toho vykrucoval. Pan Tvrdík jako zkušený diskutér si počkal na závěr pořadu a naplno tam zdůraznil podiv nad tím, že úplně zapadla myšlenka projektu "Cesta ze tmy" a převládla hysterická dehonestace všech, co na tom zápase byli. Petra Kvitová by mohla vyprávět.
    Když jsem četl některé doslova sprosté příspěvky o čínských kurvách, "luftajardech" a slávistickém hnoji a podobně, tak kdo za těmi příspěvky většinou je??? Mohu nemít rád, mohu třeba i nenávidět, ale dojít až k vyhrožování a urážkám tohohle typu.....??
    Kam až jsme schopní jako společnost zajít ukazuje i to, že se vyhrožuje zastřelením rodiny premiéra. A že je to bohužel pravda, tak je to o to horší. A na seznamu. cz už vyšel článek jednoho novináře, že prý si to premiér vymyslel. To už jsme opravdu ztratili poslední zbytek soudnosti????? Já přeci mohu s p. Babišem nesouhlasit, ale vyhrožovat mu zastřelením rodiny????
    Ale zpátky k fotbalu.
    Kolář měl opravdu na Slovácku špatný den a on si toho je vědom. Ve druhém poločasu se vzpamatoval a už to bylo lepší, přesto jsem po první půli chodil bytem a byl jsem "nasra....nej" jak "punštok".
    Díky Nicovi jsme po poločase nabrali správný směr a chytli se i ostatní.
    A jako někteří zde na disputaci také dodávám, že o jeden stupeň méně nebo více je opravdu ,malichernost.
    Tentokrát to vyhrál tým. Tým, který si za těmi body šel jako buldok a nepustil........ To se cení a proto to i Ondra Lingr takhle přesně řekl po zápase.
    Po utkání oceňuji vystoupení i Martina Svědíka.
    A pak začalo to, co jsem čekal. Opět se vytáhly okamžiky, které zpochybňují výsledek. Faul nefaul na Sadílka, kdy šli oba do střetu a Sadílek když viděl, že míč nezasáhl a že jde Slavia do útoku, tak se chytil za záda, na která ani nespadl a začal se svíjet......... ŽK pro Kuchtu a Kúdelu trochu dost vycucaná z prstu. Kuchta vůbec Kadlece do hlavy netrefil a Kúdela čistým vypíchnutím odebral míč. Hráč Slovácka se chytne za pravou nohu a drží si kotník, když Kúdela se možná při vypíchnutí míče dotkl jeho přední levé nohy. Pád Reinberka v našem vápně při odkopu Olyianky, to bylo filmování na ŽK.
    Ano, hrajeme agresivně při snaze o pressing a odebrání míče. Dovedeme držet míč a také jsme měli 65% hry míč v držení, proto také máme "logicky" 2x tolik faulů, že.....???
    Jen pro zajímavost, kolik jsme měli faulů na "Lestru" jako více bránící mužstvo?? Asi 14. Na Slovácku 26.
    Jestli ono to nebude v něčem jiném.
    Mám radost z vítězství a kluci teď musí přepnout na pohár s KV. Určitě dostane příležitost další skupina našich kluků a také tajně doufám, že mohl na pár minut naskočit náš další poklad "Šéva".
    I proto věřím, že se nám kluci dají před Ostravou do "kupy" a odpočinou si a naberou síly.
    Budeme to proti "Chacharům" potřebovat, protože když nic jiného, tak nás budou chtít pokopat.
    Filo, Fleischman, Stronati a další se budou chtít ukázat novému koštěti. Takže to bude zase boj....
    Proto jsem rád za ty tři body a i za to, že to kluci vzali "na morál" a dotáhli do vítězství. Když to vezmu komplet, tak budeme hrát v systému středa - neděle skoro celý březen.
    Ale brečet nebudeme, ať se za "rypák" chytnou jiní!!!!
    Tak asi tak ze Šumavy a přeji Vám dnešní pěkné už skoro poledne, dobrou chuť k obědu a moc Vás prosím, abychom k sobě byli slušní. Vím, že spolu nemusíme souhlasit a to je v pohodě, ale může se to obejít bez urážek.
    Díky Vám všem za to.
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 11:40 |  
      2 2

      Zase perfektně shrnuté...

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      josef123     před 4 lety 02.03.2021 12:33 |  
      6 1

      Ahoj Sokrate,
      já sem osobně píšu hodně málo,ale snažím se přečíst si každý den nové diskuze.Ty Tvoje samozřejmě také,ale tentokrát mi mluvíš z duše a děkuji za Tvé komplexní hodnocení všeho

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Fačín     před 4 lety 02.03.2021 13:08 |  
      14 12

      Nedá mi to a musím zareagovat na tu pasáž o Babišovi. Ten člověk tu zlikvidoval doslova desetitisíce živností, rodin, ožebračil lidi a to nejen teď v éře covidové, ale i předtím. Člověk zaslepený mocichtivostí, co neumí prohrávat, používá mafiánské praktiky, má chování řeznického psa, svoje partnery v politice sprostě uráží a hlavně neustále lže. Vůbec se nedivím, že mu někdo vyhrožuje, spíš se divím, že až teď.

      A je klidně i možný, že si to vymyslel, aby si zlepšil svoje PR, protože ho lidi začnou litovat, chudinku...

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        buri     před 4 lety 02.03.2021 14:17 |  
        2 2

        A nevyhrožuješ mu Ty ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 14:43 |  
        8 6

        Meritum věci o Babišovi je ale Fačíne někde úplně jinde, než co píšete...... :-((
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2021 14:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          davy     před 4 lety 02.03.2021 15:07 |  
          11 2

          Vyhrožování rodině je přes čáru a jsem velmi rád, že v podobné situaci se i Tomáš Souček vyjádřil velmi lidsky, i když tam se samozřejmě nejednalo o AB.
          Co se týče AB samotného, mimochodem velmi si protiřečícího v otázce té Dubaje: ani tomu nepřeji smrt, neboť se cimrmanovsky domnívám, že zabít je málo. :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        ColinSKS     před 4 lety 02.03.2021 16:12 |  
        9 9

        běž už do p*dele s tou politikou. ta nemá se sportem nic dělat. Socrates to jen okomentoval, že lidé by měl mít respekt a slušné chování. Ty na mne děláš hochu dojem, že jsi posedlý nenávistí. Něco jako Henlain a jeho dohoda s Hitlerem , kdy formulovali taktiku „vždy žádat víc, než je možné splnit“

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Fačín     před 4 lety 02.03.2021 16:31 |  
          11 7

          Nejsem posedlej žádnou nenávistí. A žádnou politiku sen netahám, s tím začal Sokrates. Nesmím snad reagovat? Na rozdíl od tebe jsem byl aspoň slušnej.

          • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

            ColinSKS     před 4 lety 02.03.2021 17:37 |  
            4 6

            přečti si to aspoň po sobě a srovnej to se Socratem

        • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

          Cross     před 4 lety 03.03.2021 11:57 |  
          3 2

          Coline, Slavia vznikla jako
          politický projekt. Však kvůli tomu byla hned po par měsících rakouskými úřady rozehnána a zakázána. První předseda Slávie, Alois Rašín, a pozdější spoluzakladatel státu, tehdy šestadvacetiletý, byl zatčen a na dlouhé měsíce uvězněn.
          Slavia je i projekt politický. Už ten název! Barvy!!! Pro Vídeñ to byla totální provokace.
          A politika a fotbal se prolínají přece i dnes. Některým Slavia nevoní, už proto, ze je “příliš česká, příliš národní, příliš vlastenecká”.
          My slávisti jsme bývali mladí protirakouští buřiči, chtěli jsme demokracii a vlastní stát. A ten stát jsme pak zakládali. Šířili jsme dobré jméno Československa po světě, ve finále M/S 1934 hrálo 8 slávistů - to se dosud žádnému klubu na světě nepodařilo! Vyhráli jsme Středoevropský pohár. Jsou desetitisíce klubů po světě, ale pràvě z našich řad je nejlepší střelec fotbalové historie Pepi Bican! A ikdyž nám němečtí nacisté zničili stadion a komunistè nás téměř vymazali z mapy, 49 let !!! jsme čekali na titul, tak jsme znovu tady, jako za starých časů, šíříme dobré jmèno naší země ve světě, poràžíme v dvojzápase třetí tým Premiér League a ukazujeme jiným, a sami době, že nejsme horší, než kdokoli jiný a v něčem jsme i lepší. Vivat Slavia !

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        japoko     před 4 lety 03.03.2021 00:47 |  
        1 3

        Hloupe!

  14. Slovacko

    witty13     před 4 lety 02.03.2021 11:08 |  
    2 8

    Ja bych si dovolil komentar k souperi - pred sezonou jsem cekal Slovacko (a s ni i sigmu - kdyby nemeli asi 10 remiz, tak by mi to vyslo) dost vysoko, ale az takhle, to se priznam ze ne. Nic to nemeni na tom ze Svedik dela vybornou praci, ten tym je dlouho spolu. Jedno jmeno tam podle me dlouhodobe vycniva - Marek Havlik - umel bych si ho predstavit u nas. Do stredu zalohy by to mohla byt vyborna volba za Traoreho, ktery podle me sel vykonostne dolu posledni dobou, a uz to neni ten stary dobry Ibra (na coz ukazuje i postaveni Oscara do stredu, kde mu to u nas nejde).

    • Re: Slovacko

      luky21     před 4 lety 02.03.2021 14:54 |  
      2 3

      Kdyby neměli asi 10 remíz, tak to vyšlo :))) Kdyby Opava všechno vyhrála, tak by taky byla první :))

      • Re: Slovacko

        witty13     před 4 lety 02.03.2021 19:39 |  
        1 0

        Tak sigma je remizovy kral, a ve vetsine tech zapasu byla lepsi - stacilo by aby jen polovinu dotahli a jsou na urovni jablonce... to asi uplne nejde srovnavat s Opavou...

  15. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    jose01     před 4 lety 02.03.2021 11:10 |  
    17 6

    jak jsem už tady psal, u Koláře mi prostě chybí snaha zabránit gólu za každou cenu-ikdyby se měl přelomit v půlce, u druhé branky ten jeho divnej zákrok navíc metr za lajnou-nevím no. I to jeho otáčení hlavy (snad uhýbání) proti střelám je fakt divný. Nevím co se s ním děje, ale ve formě teda rozhodně není. Přeju mu aby se do ní co nejrychleji dostal


    Komentář byl uživatelem upraven (02.03.2021 11:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      žbl68     před 4 lety 02.03.2021 11:55 |  
      5 4

      svoji kvalitu má :-( , ale je poslední dobou ospalej ... :-/

      • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

        Papol     před 4 lety 02.03.2021 20:21 |  
        1 4

        Asi je zamilovaný :-)

  16. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 02.03.2021 15:03 |  
    10 1

    U Nica je vidět, jak moc se potrebuje dostat do pohody, aby predvadel dobry vykony. Tesim se, ze tyhle dva goly mu daj dalsi sebevedomi a ze pujde jeste nahoru. A Ondra Lingr - pamatuju si, jak jsem si rikal, tyjo, mame Hellebranda a Berana, proc porizujeme dalsiho hrace na podobnou pozici. Divil jsem se, ze zustal z tyhle trojky v kadru prave on. Ted uz se nedivim, vzdycky kdyz je na hristi, tak mu strasne verim, dal goly v tezkych zapasech, je skvelej a cekam ze poroste jako Provod.

    U Kolare tezko rict, vypadalo to, jako by mu trochu chybela koncentrace.. na druhou stranu to nebyly lehky situace a obe si zadaly paradni zakrok k tomu, aby zabranil golu..

  17. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Planda     před 4 lety 02.03.2021 17:27 |  
    3 1

    Ke Kolářovi-Jsem už starší a při sledování zápasu jsem si vzpoměl jak v dávném čase Jaškin suverernč ovládal celé velké vápno při sbírání vysokých míčů,toto si myslím,že Kolářovi chybí v dokonalosti.Jinak díky všem hráčům za 3 body v ktré jsem nevěřil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Jachym     před 4 lety 02.03.2021 17:46 |  
      6 0

      To hodně chybělo i Čechovi... Jinak jsi asi chtěl napsat Jašin, českoruský hokejista Jaškin teď snad září někde v KHL:-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      Papol     před 4 lety 02.03.2021 20:19 |  
      1 0

      On i Ivo Viktor dobře sbíral balony ze vzduchu a jeho výhozy rukama až na půli i za, to byla parada....

  18. hodnocení přísné

    ColinSKS     před 4 lety 02.03.2021 17:46 |  
    2 3

    ale spravedlivé. první gol byl vážně zadarmo, letí to letí to .... a zapadne do sítě. Koli kouká. ten druhý budiž, tam zaspal někdo kdo tu rudou .... měl hlídat. Alexbah myslím nebyl na 5 ale na 6 ... ale jinak si ok. 3 body doma, tak co.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

    Planda     před 4 lety 02.03.2021 18:14 |  
    0 1

    Jachyme máš pravdu,omlovám se za překlep

    • Re: Hodnocení slávistů - 21. kolo

      jose01     před 4 lety 03.03.2021 07:34 |  
      0 1

      hoď ho do stroje...

  20. Totál morál

    Taky     před 4 lety 03.03.2021 10:06 |  
    7 0

    Že bude 3 dny po Leicesteru zápas na Slovácku hlavně o naší morálce, to bylo jasné a za tu bych dal týmovou desítku.
    J. Trpišovský už několikrát zmiňoval a poukazoval na to i před zápasem na Slovácku, že statistiky uvádějí možnost ze sebe vyždímat třetí den pouze 70 procent svého maxima. Dvěma inkasovanýma gólama si to naši kluci zlatí udělali super těžký, ale vydřeli si to a za to jim děkuju a tleskám!