Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

Komentáře (65)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. ! prga !

    tobro     před 4 lety 23.02.2021 16:15 |  
    2 8

    Já nejdu.. ;-/

    • Re: ! prga !

      mig52     před 4 lety 23.02.2021 18:24 |  
      4 1

      Se přiznej, že musíš opravovat slohovky. :), :), :)

      • Re: ! prga !

        tobro     před 4 lety 23.02.2021 22:37 |  
        1 5

        Kdyby "slohovky".. ;-)

  2. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        před 4 lety 23.02.2021 16:59 |  
    0 0

    Zas bude keců, jak jsme protežovaný.

  3. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    zeleznik2     před 4 lety 23.02.2021 17:38 |  
    4 6

    Covidu se zřejmě nikdo nebojí..tak proč ne.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      dalislavista     před 4 lety 23.02.2021 21:04 |  
      4 1

      Když tě předtím otestujou PCR testem??? To je právě to nejbezpečnější, co může být, včetně možnosti, že neprojdu testem. Protože bych ten test bez návštěvy fotbalu neměl. Takže buď jsem zdravý a dostanu se na fotbal (pokud mě teda náhodou vylosují) a nebo zjistím, že jsem pozitivní, což bych, pokud nemám příznaky, vůbec nevěděl.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        spravnej_jezedak     před 4 lety 23.02.2021 21:39 |  
        2 1

        Bohužel ani to není stoprocentní. Předinulé úterý jsem přišel do styku s pozitivním. V pátek jsem byl po třídenní karanténě na PCR negativní. V sobotu na antigenu pozitivní. V pondělí znovu na PCR a také pozitivní, to jsem měl už i příznaky.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          pf     před 4 lety 23.02.2021 22:08 |  
          2 0

          Na stadionu se dá toto riziko eliminovat rozestupy v hledišti a povinnými respirátory.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          dalislavista     před 4 lety 24.02.2021 13:12 |  
          2 0

          Jenže když PCR v den zápasu několik hodin před výkopem vir neodhalí, tak člověk jiného nejspíše nenakazí. Za několik dní ano. A je divné, že antigen den po PCR odhalil. Je to vůbec divné jít den po PCR na antigen, PCR 3 dny po kontaktu je taky docela brzo.

  4. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    butters     před 4 lety 23.02.2021 17:44 |  
    4 0

    Titulek jako obvykle na facku, ale to u tohohle bulváru nepřekvapí.

  5. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.02.2021 18:46 |  
    5 3

    Já nejsem dokonalej a tak zásadovej, fotbal mám rád, takže já se těším a doufám, že mě vylosují. A Tvrdíkovi za tenhle nápad a přístup tleskám.

  6. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    zeleznik2     před 4 lety 23.02.2021 19:18 |  
    3 3

    Jedná se až o derby (17.4), takže skoro za dva měsíce. Teď probíráno v Událostech ČT ministr Blatný o ničem neví a fotbal prý nepatří do kulturních akcí, které mají prioritu. Takže zase vše trochu jinak.

  7. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    o5aradecek     před 4 lety 23.02.2021 19:35 |  
    9 1

    Skvělá práce pana Tvrdíka a celé Slavie. Jdu oprášit permici s Nicouškem, kdybych byl náhodou vylosován. :-)

  8. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    Nosorozec     před 4 lety 23.02.2021 20:07 |  
    5 1

    Tři tisíce lidí na takhle velkym stadionu nebude problém, rozestupy se dají dodržovat v pohodě. S lepším jarním počasím bude virus slábnout a věřím, že v létě se nás bude moct opět sejít na zápase 10 tisíc, jako loni.

  9. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    butters     před 4 lety 23.02.2021 21:04 |  
    17 0

    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/ministr-zdravotnictvi-jan-blatny-slavia-predseda-predstavenstva-jaroslav-tvrdik-divaci-stadion-eden.A210223_194329_fotbal_jic

    V překladu: Když Slavia přišla s možností, jak urychlit návrat fanoušků do hlediště, tak ostatní kluby a sportovní novináři místo toho, aby se k iniciativě taky připojili a snažili se dostat na stadion i svoje fanoušky, tak začali vykřikovat ve stylu "Slavia fuj, Tvrdík fuj, protekce, korupce", pak s tím byl pan ministr "Kam vítr, tam plášť" konfrontován politruky z čt a pochopitelně z něj vypadlo tohle stanovisko. Tak teď je zase na tahu JT :)

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.02.2021 21:49 |  
      8 1

      Tak ono stačí číst twitter JT, nejen tweety, ale i jeho odpovědi různým diskutérům. Že to nečtou "obyčejní" lidé a reagují na první signální, to se dá pochopit, ale že to nečtou novináři a nezjistí si nějaká další fakta, to už svědčí o jejich "profesionalitě".

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      Markus     před 4 lety 23.02.2021 21:52 |  
      13 2

      Docela rád bych slyšel, co bylo pohledem ministra zdravotnictví myšleno tím "co se na fotbale stalo minulý týden". Ano, byla blbost, že tam šel Prymula když ten samý den kázal lidem, ať si takové akce odpustí, ale většina těch VIP v žádném konfliktu s tím co říkají nebyla ani nemají takovou pozici, kde by to mělo nějak vadit. Nemám důvod to nijak vyčítat třeba Petrovi Dvořákovi, přestože by jako ředitel ČT mohl být snadný terč. Blatný je čím divnější, o co tu vlastně jde, že fotbal by to chtěl hned zatímco připravit ty jiné kulturní akce by trvalo měsíce? Bojí se snad, že by ty antigenní testy (a jejichž nespolehlivosti se přesvědčil už pomalu každý) vytlačily příliš rychle přece jen mnohem spolehlivější RT-PCR testy a ty antigeny skladem by pak mohl začít někdo řešit?

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        wimpy     před 4 lety 23.02.2021 21:57 |  
        9 2

        On Blatný je spíš mluvčí ministerstva zdravotnictví, než ministr.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          Fačín     před 4 lety 24.02.2021 08:06 |  
          3 3

          To je trefný, akorát mu na mluvčího chybí jeden zásadní atribut, a to jsou rétorický schopnosti.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        Leksel     před 4 lety 24.02.2021 00:11 |  
        10 0

        Taky jsem nechápal, co myslí tím "poté, co se minulý týden stalo ve fotbale", evidentně míchá hrušky s jabkama, s Lestrem nešlo o faktický porušení žádnýho nařízení, tam šlo POUZE o morální poklesek Prymuly v souvislosti s jeho prohlášením vydaným pár hodin před zápasem, že bude třeba tvrdej lockdown a omezení pohybu osob a on sám pak šel všem "příkladem" a navštívil fotbal. Nic jinýho závadnýho se v tom tejdnu nestalo. Blatný je nesoudnej plácal a těma svejma nepravdivejma vymyšlenejma kecama jen člověku brnká na už tak napružený nervy.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          butters     před 4 lety 24.02.2021 00:17 |  
          9 1

          Oni zřejmě jedou v ANO soutěž o to, kdo plácne větší hovadinu. Vítěze Andrej vyhlásí Zaměstnancem měsíce.

          • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

            novimex     před 4 lety 24.02.2021 09:27 |  
            1 10

            Netušil jsem, že Tvrdík "kope" za ANO

            • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

              Gino     před 4 lety 24.02.2021 09:43 |  
              6 3

              Vyliž si zadel s tím hejtem na Tvrdíka.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      stefi     před 4 lety 23.02.2021 21:56 |  
      3 8

      Myšlenka to byla skvělá, ale bohužel znehodnocená nesoudností s VIP na Leicestru. V současné atmosféře se pod to v nejbližší době nikdo nepodepíše, takže si ještě nějakou dobu počkáme ...

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      dalislavista     před 4 lety 23.02.2021 21:57 |  
      19 2

      Ten Blatný je idiot. Pro kulturu, jo? Takže třeba divadla si to testování určitě nezaplatí, navíc s cca s 1/7 diváků v hledišti by ani nehráli! A ještě jsou v uzavřeném prostoru! Ten to v hlavě fakt nemá v pořádku... Na fotbale po testování (kde by se chytil nějaký ten bezpříznakový roznačeč viru) by ti prokazatelně zdraví seděli v respirátorech (vlastně zbytečných, když mají negativní test) pod otevřeným nbem na vzduchu.
      Jestli spíš nejde o to, že by se používaly právě ty levné a rychlé PCR testy toho českého profesora, které vláda nechtěla použít do škol. Protože by se vidělo, že fungují a jsou prokazatelně přesnější, než nějaké podělané antigenní, které jsou určeny pro úplně jiné případy než pro děti do škol. Mimochodem ty u bezpříznakových dětí nemají úspěšnost ani těch zmiňovaných 40%, nýbrž cca 20-25%. Takže asi vítr vane odtud.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        dalislavista     před 4 lety 23.02.2021 22:05 |  
        20 2

        A ještě doplním, Blatný píše, že to nedovolí po tom, co se stalo na fotbale... A já se ptám: Co se stalo na fotbale???
        NIC se nestalo! Jenom pseudoaféra, Primula neporušil vůbec nic. To, že mluvil o lockdownu je pravda, ale proč ho chtěl? Aby se nezjištění přenašeči a nemocní nepotkávali se zdravými a nenakazili je.Kvůli omezení kontaktů. A na fotbale podle "cesty ze tmy" by byli všichni otestovaní, takže žádné nakažení by nehrozilo. Jenže blbec tohle nepochopí...

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 23.02.2021 22:14 |  
          13 1

          Lidi chtěli Tvrdíkovu krev, tak z něj Blatný udělal vola a lidi jsou spokojení.
          Edit: Ani bych se nedivil, kdyby do konce dubna, do května žádná podoná testovací akce vůbec neproběhla.


          Komentář byl uživatelem upraven (23.02.2021 22:23) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

            dalislavista     před 4 lety 23.02.2021 22:21 |  
            9 1

            Jo, to chápu, ale pro myslící bytosti udělal vola akorát ze sebe...

            • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

              pehacko     před 4 lety 24.02.2021 08:21 |  
              5 1

              Jenze myslící bytost neni volic ANO a pro nej se politika vůdce nedela

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 23.02.2021 23:32 |  
      11 1

      Tvl ten Blatnej, to je další neschopnej pablb... šílený kydy v tom rozhovoru... co to tady vede za lidi tuhle zemi, to je něco strašnýho...

      Prej "po tom co se stalo minulý týden na fotbale"... mám dost tvl... s těmahle šaškama se z toho nemáme šanci se dostat...

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        witty13     před 4 lety 24.02.2021 11:12 |  
        0 4

        No, kdyz si vezmes jak se to tady resilo, tak to nevypada ze by se nic nestalo. Epidemiologicky asi ne, ale hodne to rozproudilo vasne a debatu... pak se div politikovi oul roku pred volbama ze se toho boji...

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      ColinSKS     před 4 lety 24.02.2021 04:58 |  
      3 2

      .. takže na kulturu cestou ze tmy. kde toho pošťáka Andrej vyštrachal. I já, jako naprostý lajk už vím, že možnost nákazy v uzavřeném prostředí divadla nebo kina, je větší, než na otevřeném stadionu a čerstvém v vzduchu, když lidi dodrží 5 metrů rozestup. Místo aby se ostatní připojili a zvedli ty svý zadky (to vůbec nemluvím o tom, že by to mohli sami iniciovat), tak v tom JT nechávají samotného. To je hodně smutné. Jinak Jak fracka Novotného nesnáším co se týče politiky, tak ho za jeho komentář k lestru musím pochválit. Tady JT udělal z mého pohledu chybu, když se hned začal omlouvat a kdesi cosi. Měl si stát za svým. Sport by měl být apolitický, takže ať tam prymula, vondra, novotný, petra chodí, pokud je to legální, protože jsou to slavisti. Kádrování bylo dost do roku 89.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      hajnej     před 4 lety 24.02.2021 08:24 |  
      4 1

      No jo no, je to jednoduchý. Mára Prchal si přečetl komentáře na idnesu a novinkách, zjistil, že "lid" to odsuzuje, tak přišel příkaz od vůdce: Akci nepodpořit!

  10. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    Fačín     před 4 lety 24.02.2021 07:51 |  
    15 2

    Tak pan Tvrdík se tu snaží udělat něco pro lidi, něco jinýho než jen zákazy a příkazy a šijou do něj i novináři a dokonce i v anketě si 70% lidí myslí, že je to nevhodné.. Jako proč je to nevhodné? Tady už se fakt všichni zbláznili. Tak si to odseďte doma až do trpkýho konce poserové.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      rak (přítel SN)     před 4 lety 24.02.2021 08:02 |  
      7 0

      Jednak si hodně lidí rádo kopne do Slávie a na další pak vůbec fotbal působí jako červený hadr. Samozřejmě, že návrat dětí do škol je důležitější. Jenomže tam sedí v uzavřeném prostoru spolu celé hodiny a denně. Není moc lepších prostředí pro přenos viru. Na fotbale mohou být lidé při omezeném počtu docela separováni , na čerstvém vzduchu a ještě jen dvě hodiny. Navíc pokud by byli testováni. Jedině snad to hromadění lidí kolem. Jeví se tedy, že největším problémem jsou pracoviště, pro která vlastně omezení moc nejsou a netestuje se.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        Markus     před 4 lety 24.02.2021 09:51 |  
        1 0

        Tvrdík a hlavně Čína, toť přece náš třídní nepřítel. Přitom se ukazuje, že jsme papežtější než než papež, jedna věc je, že se část lidí proti něčemu ozve, druhá co vlády států skutečně dělají. Rusko jako mezinárodní padouch budiž, i když je pak směšné, že si Němci s nimi vesele staví Nord Stream 2. Ale ta dohoda o investicích mezi Evropskou unií a Čínou, to je celkem jasný indikátor, jak se věci skutečně mají. A taková perlička, dostala se mě tahle petice proti té dohodě o investicích, prý jto podepsaly špičky evropské akademické sféry, no já teda nevím, ale po tom, co jsem tam spatřil dva podpisy od lidí ze Sinopsis.cz to poněkud ztratilo hodnotu :D https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezW38DFgJHpvr7E9ZYFli-mjDX8HjvqHGHyNxe_IIQY2iwdA/viewform

  11. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    Fačín     před 4 lety 24.02.2021 07:52 |  
    3 3

    Doufám že to klapne a budu mít štěstí při losování, už mi dost chybí jakýkoliv vyžití a hráči si taky už musej začít zvykat, že na ně bude tlak z tribun. Ty mladý jako Zima a Sima to vlastně ještě vůbec nezažili.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      necich     před 4 lety 24.02.2021 09:07 |  
      1 0

      Při tom losování hlavně nebuď nervozní...:)

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        Fačín     před 4 lety 24.02.2021 12:10 |  
        3 1

        Já už nervózní nejsem, já jsem už jenom nasranej.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 24.02.2021 12:46 |  
          1 0

          nevím, jestli se to říkalo i u vás, ale já jsem "nasranej jak brigadýr"

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      Gino     před 4 lety 24.02.2021 08:42 |  
      5 1

      "S ohledem na to, co se stalo minulý týden na fotbalu, bych doporučil, aby to na fotbalovém utkání bylo zatím v tomto případě odloženo. A nespojoval bych fotbal s tímto projektem, protože ten je primárně pro kulturní akce," uvedl šéf rezortu zdravotnictví."

      Tak že děkujeme novinářovi Sportu, že způsobil zbytečnou hysterii, jejímž výsledkem je to, že poškodil celý fotbal. Kretén jeden.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        fps     před 4 lety 24.02.2021 08:55 |  
        4 4

        těch kreténu je povícero, třeba prymula

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        pf     před 4 lety 24.02.2021 12:22 |  
        3 1

        Fotbal poškodili ti, co dřepěli na VIP tribuně a nedokázali veřejnosti nabídnout vizi a vysvětlit, že se jedná o testovací fázi projektu Cesta ven. Tak snad si evropské poháry užili, většinu z nich bychom na běžném ligovém zápase stejně neviděli. Nejvíc mě na tom štve fakt, že po té aféře se po všech politických účastnících slehla zem a strčili hlavu do písku, místo aby lobbovali za účast i běžných otestovaných diváků na stadionu. Výjimku snad představuje jen starosta Novotný, který ale spíš hystericky hájil sám sebe.


        Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2021 12:33) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

    pehacko     před 4 lety 24.02.2021 08:18 |  
    13 5

    Tak usoplesk Blatný si striknul do trenek a odvolal co slíbil... tahle vlada je jedna velika lez a dela jen to, co rozhodne totalne vyfetovany prchal po nekolika vyhodnocenych anketach na ides... vsechno co by mohlo lidem udelat radost a ukazat cestu ven ze sracek se zakazuje! Ty vazne zastavi jen defenestrace...

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      novimex     před 4 lety 24.02.2021 09:25 |  
      5 23

      Tvrdík rychleji mluvil, nežli myslel. Není to poprvé. Něco si vysní, pustí to do světa a takto to dopadá

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        Markus     před 4 lety 24.02.2021 09:37 |  
        14 2

        Nebo je prostě zvyklej, že když si pánové v byznysu něco ústně řeknou, tak to pak také platí. A ne, že se přijde na to, že na to vlastně neměl kompetenci (nebo jasný názor), ono to přesně zapadá do toho co se říká o Babišovi, že tam rozjel takové praktiky, že se už i ministři bojí říci vlastní názor a poslušně si počkají, až na jakou cestu je povede Andy.

        • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

          witty13     před 4 lety 24.02.2021 11:14 |  
          3 11

          Zrovna u Tvrdika uplne neplati ustni dohoda a podani ruky, viz West Ham...

          • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

            Markus     před 4 lety 24.02.2021 13:10 |  
            0 0

            Připomeň prosím, vážně si teď neuvědomuji o co šlo.

            • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

              wimpy     před 4 lety 24.02.2021 13:12 |  
              2 0

              Jak úplně na závěr přihodili cenu na Součka, přeze všechny předchozí dohody, psalo se něco o tureckém trhu.

            • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

              witty13     před 4 lety 24.02.2021 15:39 |  
              0 2

              Když se měla podepisovat smlouva, objevila se na ní vyšší než dohodnutá částka za přestup. Slavia - Nezmar na příkaz Tvrdíka, nechal na smlouvu napsat jinou cenu, jen proto aby pak částkou překonal rekord Sparty a Rosického. Nechci tu tvrdit o kolik, protože to nevím přesně, něco mi říká sedm míčů... ale ruku do ohně bych za to nedal... každopádně jen mi to v tu chvíli problesklo hlavou, jak jsem četl tvůj příspěvek.

              • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

                Markus     před 4 lety 24.02.2021 16:37 |  
                0 0

                Zajímavé, tohle mi uteklo. To vypadá, že celkem zariskovali, taky to mohl být konec jednání. Popravdě se divím, že tuhle informaci Nezmar pustil.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        SirCohen     před 4 lety 24.02.2021 10:14 |  
        12 0

        Jojo, jak si třeba vysnil titul do tří let a pak LM, že?

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        Lunaris     před 4 lety 24.02.2021 11:00 |  
        7 1

        Jste si s Tvrdíkem aspoň v něčem podobní.

    • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

      Ondráš     před 4 lety 24.02.2021 14:36 |  
      0 9

      Pořád ti diváci, jste jak malé děti:D Diváci jsou přežitek, budete rádi, jestli bude vůbec fotbal.

      • Re: Tři tisíce diváků v hledišti? Na Slavii ano. Tvrdík se ohání podporou Blatného.

        SirCohen     před 4 lety 24.02.2021 15:00 |  
        1 0

        Diváci jsou nadstavba ;-)

        no a pokud by fotbal zatrhli... MISTŘI!!! :-D

  13. .

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 24.02.2021 12:50 |  
    5 0

    Když už se tady bavíme o tom, jak to mohlo proběhnout, tak různí diskutéři na sítích mají jasno. Ještě by se mohl dát prostor JT, takže jeho odpovědi různým oponentům na TW:
    1) Takove to, kdyz se s MZDR domluvite na prvni etape pilotniho projektu, ktery probehne na dvou zapasech. Na TK v patek slysite, ze projekt na pokracovat. Napisete dopis, na ktery rano dostanete ministrovu odpoved, ze mate plnou podporu. A vecer zjistite ze zprav, ze se Vas netyka.
    2) Kdyby pan ministr odepsal, ze v teto etape pandemie projekt pozastavime, nereknu ani slovo, bylo by to logicke. Ale zmenit nazor za 12 hodin, cajk. A to jeste vlastne tak, ze pro Vas ten projekt nebyl nikdy urcen. Co jsme tedy delali s jejich vyslovnym povolenim v prvni etape?
    3) Spolecnost pana Luxika ma volnou testovaci kapacitu s kapacitou 5.000 PCR testu denne. Statu ji opakovane nabizel a ten o ni neprojevil zajem.

    Taky tady: https://www.lidovky.cz/sport/fotbal/jsme-jako-ledoborec-rikal-tvrdik-o-snaze-slavie-vratit-divaky-na-stadiony-nez-s-tim-narazil.A210223_223858_ln-sport-fotbal_liako


    Komentář byl uživatelem upraven (24.02.2021 12:56) . Zobrazit původní komentář

    • Re: .

      japhy     před 4 lety 24.02.2021 13:21 |  
      5 0

      To je všechno jedno. Nakonec by stejně večer ve zprávách jako na podzim vystoupil hysterik Kubek a křičel ve stylu Co by se někde lidi bavili, když doktoři v nemocnicích padaj na hubu. A fertig.

      • Re: .

        Martin 58     před 4 lety 24.02.2021 20:40 |  
        2 1

        Nejvíce jsou slyšet lidi, kteří mají svá místa jistá a jsou živeni z práce jiných, tedy z jejich zdanění. Kubek je magor, kterému by se nemělo dávat tolik prostoru k sebeprezentaci.

        • Re: .

          Fačín     před 4 lety 25.02.2021 08:34 |  
          3 1

          Přesně, státní úředníci, doktoři, důchodci. Nová privilegovaná třída.

          Kubkovi se nedivím, že tak křičí, je to představitel doktorů, takže kope za to, aby měli co nejmíň práce. Ostatní ho nezajímají, nezajímají ho pacienti ani jiní lidi, jde mu jen o to, aby se doktoři mohli flákat jako dřív za krásný peníze. Je to vlastně jeho práce. Že je to magor, který straší lidi, o tom není sporu.

        • Re: .

          pf     před 4 lety 25.02.2021 09:19 |  
          3 1

          Mě vždy nejvíc dokáže rozčílit, když k zodpovědnosti a tvrdému lockdownu vybízí státní zaměstnanci, co sedí za plný plat doma, někde na chatě a mají své jisté. Dostává se jim tím zadostiučenění, empatie nulová. Je jim jedno, že řada lidí živoří. Samozřejmě existují výjimky, ale v mém okolí opravdu převládají uvedené příklady.