Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 20/21 11

Slavia drtí ligu, nový díl podcastu SN Mezi námi fanoušky se tak nese opět v optimistickém duchu. quelhar, subHuman a Oja proberou přesuny Simona Deliho a Petara Musy, ofenzivní sílu Slavie v souvislosti s posledními zápasy a výhled do zbytku ligové sezóny.

Prvním tématem jedenáctého podcastu v sezóně 20/21 tentokrát není některý ze zápasů, ale bombastická hostování Simona Deliho a Petara Musy. Potřebuje vůbec Slavia Simona Deliho pro jarní část sezóny a může se Deli do Slavie výhledově vrátit natrvalo? Nebylo by lepší sáhnout po mladším stoperovi na přestup? A co říká o Slavii fakt, že její náhradník může odejít do Bundesligy na hostování bez opce? V druhé části podcastu se věnujeme tomu, co ukázaly poslední tři ligové zápasy především o ofenzivní síle Slavie a šířce jejího kádru, když hraje totální fotbal i bez reprezentantů Ševčíka s Masopustem. Jak skvělí jsou Kuchta, Olayinka a Sima a pustí vůbec Alexander Bah do sestavy zpátky Lukáše Masopusta? V poslední části se zamyslíme nad postavením Slavie v ligové tabulce, co znamená dvanáctibodový náskok v polovině sezóny a jestli je titul už ložený. Zaútočí Slavia na stovku vstřelených ligových branek v sezóně a měla by o tom v kabině mluvit?

Omluvte sníženou kvalitu záznamu způsobenou nahráváním online místo ve studiu.

Obsah:

(00:00) Přestupy Simona Deliho a Petara Musy
(26:35) Ligová vítězství, dominantní výkony, útočná síla, šířka kádru
(53:40) Tabulka ligy, možný útok na rekord?

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone

Komentáře (74)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 10:03 |  
    5 0

    Díky, Super poslech. Dovolte malé doplnění z mého pohledu. Kolem 37min diskutujete o narvané lavIčce, díky které jsme TOP - kam se vleze Lingr, Ševčík, Hromada, Masíčko. A přitom hned z kraje uvažujete, že k čemu Deli a zda koncepční. Přitom na tom postu nemáme aktuálně, ne že adekvátní, ale vůbec náhradu. A to Zima má první mač po těžkém covidu a bylo na konci mače vidět, jak je KO. Když jsme vyjeli nahoru, musel ho Koli nakopat, aby se vysunul s obranou nahoru (možná to byl jen jeden moment, ale fakt mi v hlavě utkvělo, že se naše obrana vysouvá, jeden sešívaný je v předklonu a brankář se k němu blíží, tak se rozpajdá k ofside line a ten dost unavený - chůze pohyb byl na Zimovi fakt vidět).

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      quelhar (admin)     před 4 lety 02.02.2021 10:16 |  
      3 2

      Tak ta otázka podle mě nestála tak, jestli potřebujeme stopera, to všichni víme, že potřebujeme (pořád tu je Kačaraba, nevěřím, že je tak špatný, jak se jevil v prvních dvou zápasech). Spíš byla otázka, jestli potřebujeme Deliho na půl roku nebo někoho jako Talovierov na přestup a trvalé zapracování.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 10:35 |  
        4 0

        ;) Jasně, otázka spíš stála na délce působení, apod. Líbil se mi ten pragmatický komentář - když bude mít tým 15 supr hráčů a možnost 16, udělají ho. Nějak si myslím, že Kačarabu stejně koupíme. Deli překryje jeho aklimatizační období a Taras se v létě posune na flek 3CB. No a tak bude místo na otázku zda přivést Talovierova, nebo zda už na to bude mít Vlček po plné sezoně v druhé lize nebo jestli se najde někdo nový.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          Boo_SKS     před 4 lety 02.02.2021 12:23 |  
          12 0

          Presne tak, hodne lidi sice po vzoru lonskeho jara uz spise kouka na pristi sezonu, a proto volaji po Maxovi, ale asi si moc neuvedomuji, ze vedeni i realizacni tym opravdu veri, ze muzeme prejit pres Leicester a udelat dalsi jizdou Evropskou ligou, k cemuz ale potrebujeme 3 opravdu HOTOVE a na nas system NAVYKLE stopery, kor kdyz Zima prodelal tezky covid a v druhe polovine podzimu na nem bylo videt, ze ten nabity program fyzicky jeste uplne nedava.

          Byt v situaci jako loni, tj. nehrat pohary a mit naskok v lize, tak prichod Deliho koncepcne nedava smysl a radeji muzeme zapracovavat zatim dost nejisteho Kacarabu nebo Maxe, ale v aktualni situaci nemyslime primarne na pristi sezonu, ale na to, jak porazit TOP tym Premier League a pak jeste nekoho, coz by asi s Kacarabou nebo Maxem nebylo moc realne. Takze ja tu koncepci v prichodu Simona vidim jasnou - maximalizovat sanci na postup pres Leicester, nahnani koeficientu (a tim padem lepsi sanci v nasledujicim predkole LM), zvyseni prestize a doprani Kacarabovi klid a cas na adaptaci, ktery ocividne fest potrebuje. Za me to fakt neslo vyresit lip.

          A moc rad vidim, ze si Leicester nejdeme "uzit", jak je v Cesku bezne, ale jdeme ho vyradit a prichod Deliho bereme tak, ze rozhodne nezbrojime jenom na jeden dvojzapas v Evrope a pak uz jen ligu a pohar.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 12:33 |  
            3 0

            Jo přesně, je ve mně malý plamínek naděje. Ten trochu zesílil výsledkem Leedsu, který to hraje taky nahoru-dolů a po postupu z Champu "hvězdně" neposiloval. A když vidím délku adaptace Tarase, kterého jsme viděli z ligy, tak o to víc klobouček před Bahem. I když jsme jej před zimním příchodem asi rok měli na radaru :) Trochu nervy jen z toho, že "dozadu" jej prověří nejspíš právě až lišky...

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              Boo_SKS     před 4 lety 02.02.2021 13:08 |  
              4 0

              Ja jsem v klidu, protoze je mi jasne, ze oni ho dost proveri a nebude to od nej dozadu uplne bezchybne, ale vubec nepochybuju, ze on jim to uplne stejne vrati a bude je vetrat s vetsi efektivitou nez Cuf, takze treba z jeho strany dostaneme dva goly, ale ctyri dame! Alex je proste totalni fotbalista. :)

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              Marcelo10     před 4 lety 02.02.2021 14:53 |  
              3 0

              Nestovnaval bych delku aklimatozace Tarase s Alexem. Liberec hraje uplne jiny styl. Neni zvykly hrat vysoko, jeden na jednoho a na riziko. Je velky rozdil mezi stoperem a krajnim hracem (v taktice).

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      zeleznik2     před 4 lety 02.02.2021 21:11 |  
      0 1

      Souhlas, spíše než koncepci bych řešil finanční stránku hostování. Pokud nám Simon pomůže k titulu, domácímu poháru a postupem přes Leicester není o čem debatovat. Momentálně máme dva stopery, Tarase nepočítám, neboť ty chyby hlavně ve Zlíně by neudělal dorostenec, třeba se ještě zvedne, ale spíše věřím, že v létě odejde zpět do Liberce. Zima je po Covidu-19 a Kúdela má už svoje roky a je taky náchylný ke zraněním, takže angažováním Simona je logickým krokem. Samozřejmě už je tady trochu jiné mužstvo, ikdyž s Kolářem, Bořilem, Ševčíkem nebo Masopustem hrál. Nevím jestli už nastoupí v Příbrami, ale s Pardubicemi už jej v základu očekávám.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        butters     před 4 lety 02.02.2021 22:09 |  
        4 0

        Kačarabu zatím neodepisuju, ty chyby sice udělal, ale tam je hlavní problém, že nebyla žádná příprava, normálně by se s naším stylem hry sžíval ve 2-3 přátelácích, takhle to holt vyšlo až na ostré zápasy, i když proti papírově slabým soupeřům. Šanci ještě určitě dostane a jestli si na náš styl dokáže zvyknout, tak si myslím, že ho v létě podepíšeme nastálo, protože kvalitu má. Pro nás by bylo dobrý, aby se do toho dostal co nejdřív a Kudy si mohl oddychnout, kdykoli to bude potřeba. Tipuju, že v příštích 2 zápasech ligy (Příbram, Pardubice) se v základu protočí všichni 4 stopeři s tím, že v "generálce" na EL nejspíš nastoupí dvojice, s kterou Jindra počítá proti Leicesteru (tedy Kúdela + Zima/Deli).

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        bongor     před 4 lety 03.02.2021 10:01 |  
        1 1

        Vzpomeň si na nedávné stopery AC Milán,těm bylo skoro 40 a s přehledem hráli náročnou italskou.
        Kudy to dá ještě nejmíň 4 roky.Ovšem,nesmí se zranit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        Lunaris     před 4 lety 05.02.2021 13:58 |  
        0 0

        Finanční stránku hostování a finanční stránku přestupu, kdy jsme už dali dost peněz za Baha, a nepochybuji, že Budějovice by si řekly za přestup pěknou raketu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      bongor     před 4 lety 03.02.2021 10:09 |  
      0 0

      V noci jsem si pustil mač s Chelsea v Londýně.Myslím,že jsme před tehdy měli ještě silnější tým,Hlavně Král hrál
      perfektně a s ním Miňo.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    lilien111     před 4 lety 02.02.2021 10:06 |  
    4 0

    Diiiiiiik konečně vecer až dítko usne si pustím. Jinak to nemá smysl.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    deny91     před 4 lety 02.02.2021 10:30 |  
    16 0

    Podle mě je Deli výbornou variantou, kdy máme díky němu 3 velmi kvalitní stopery hned k dispozici (na 3 soutěže nutnost) a Taras se může v klidu zapracovávat do týmu a zvykat si na nový systém jako č. 4. A v létě, až Simon zase odejde, už tady bude etablovaný Kacharaba, který se posune na jeho pozici k Zimovi s Kúdelou, takže se může přivést další třeba mladý stoper č. 4, se kterým se bude pracovat podobně jako s Tarasem nyní (třeba ten Talovierov?). Tohle mi nepřijde jako nekoncepční práce.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    koocze     před 4 lety 02.02.2021 10:53 |  
    7 0

    Stopeři určitě budou rotovat, byť ne zápas co zápas. Určitě ještě odehrajeme 20 zápasů, pokud klapne double bude to 23 zápasů. A pokud bychom vyřadili Leicester jde o 25 zápasů atd. atd. Do toho bude ME U21 na konci března, kam Zima určitě pojede. To všechno během 4 měsíců. Klukům se možnost odpočinku a regenerace hodit určitě bude. Proto má příchod Simona smysl, nemusí si tady na nic zvykat, nic nového se učit a může prakticky rovnou hrát.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 11:14 |  
      1 2

      Skupinová fáze ME U21 je během repre pauzy v březnu, takže to se netýká jen Zimy a U21, ale i A-týmu reprezentace (Kúdela, Deli). Po sezóně je vyřazovací část ME U21.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    Petrus (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 10:58 |  
    16 0

    Díky za podcast - dovolím si přispět na téma stopeři a jejich vytížení - před pár lety jsme střídali tři stopery: Simon + Michael + Kudy. A přišlo mi, že se točili víc než slušně, že rotace fungovala. Na jaře těch zápasů bude dost, nebojím se, že by Simon neměl vytížení. Navíc Zima bude dost možná v březnu chvíli chybět kvůli Euro U21. Varianta přivést místo Simona někoho dalšího (Max) by mi přišla dost riskantní nejen vzhledem k té aklimatizaci. Když to přeženu, vemte si, že by se v neděli v Příbrami na měsíc zranil Kudy a my měli (i na Leicester) jen Zimu, Maxe a Tarase... Pokud se navíc od léta počítá s Karafiátem, je prostě výpomoc Simonem po všech stránkách skvělá volba.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      japhy     před 4 lety 03.02.2021 13:13 |  
      1 0

      Díky za příspěvek, nemusím se s tím smolit sám.
      Jen doplním, že ta největší rotace probíhala na jaře 2019 od konce února do začátku do půlky dubna, kdy v 10 zápasech ani jednou nenastoupila stejná stoperská dvojice jako v přechozím utkání.
      Pak ovšem párkrát Kudy zachyboval a Věže tam už zůstaly. Což očekávám i teď - rotace, ovšem nakonec se stejně jedna dvojka ukáže jako nejlepší a až to půjde do tenkejch, bude preferovaná.
      To vše za předpokladu, že Deli bude OK. Pokud jo, je to za mě ta nejlepší monžá varianta.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 12:34 |  
    0 0

    Pokud jde o stopery, je tu samozrejme velka otazka, kdo nam tu zustane na pristi sezonu. Ja doufam, ze Kudy bude jeste ve forme a Zima jeste neodejde. Pak je to velka neznama, jestli se chyti Kacaraba nebo vrati Karafiat, ktery ale zatim na stoperu v Libe nehraje, nebo poridime nekoho jineho, ale novacek asi nebude rovnou pripraven na kvalifikaci do poharu.

    Jinak se moc nerozebiralo, jestli nam Petar nebude chybet, strelce ted mame, ale Kuchta se Simou nemuzou odehrat vsechno. Co myslite, kdo bude alternovat na hrotu? Za me asi Tecl dostane sanci, pokud mu to nepujde a uzdravi se Mick s Jusufem, mohou to byt oni. Zajimava varianta by ovsem mohl byt i Lingr. Mene ocekavam, ze by tam mohl hrat i Maso, mozna nekdy v poharu, pokud se dostanem dal..

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Marcelo10     před 4 lety 02.02.2021 14:47 |  
      4 3

      Jednoznacne Lingr. Za me, je to utocnik, popr.kridlo. Do stredu zalohy nema dostatecnou kreativitu.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 15:47 |  
        2 0

        No mel by dobrej presink i zakonceni, taky bych rekl, ze by moh za Kuchtice zaskakovat.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    kjandourek (admin)     před 4 lety 02.02.2021 15:03 |  
    16 2

    Já bych tedy k tomu Bořilovu faulu:

    červená karta je za útok loktem na hlavu... tzn. když hráč cíleně zvedne ruku nad svoje rameno, případně si k tomu ještě povyskočí - tj. má loket ve výšce, v němž má běžný hráč hlavu....

    Bořil v okamžiku střetu s Jovovičem má obě nohy na zemi, loket sice vystrčený proti soupeři, ale v přirozené výšce (tj. mezi ramenem a pasem) - soupeře zasáhl loktem do žeber a ramenem do oblasti krku a hlavy, což bylo způsobeno tím,že je o dva centimetry menší a také tím, že ten se přikrčil... z mého pohledu maximálně žlutá...

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Petrus (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 15:34 |  
      7 0

      Přesnětak, vůbec nechápu ten shitstorm, kterej se na něj kvůli tomu snesl. Jak ten faul někteří novináři srovnávají s LK37 nebo Buchou, který se oba rozeběhli a s jasným plánem útočili loktem po hlavě. Zvlášť Bucha. Bořil podle mě jen chtěl zahrát tvrdě a Jovoviče si rukou trochu odstavit. Na víc než ŽK to nebylo. Loktem ho trefil spíš shodou náhod a kdyby se u toho Jovovič nepřikrčil, nic bychom neřešili...

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        kjandourek (admin)     před 4 lety 02.02.2021 16:09 |  
        9 0

        Tak já to chápu - něco na nás najím musej... prý to tvrdí hodně lidí okolo fotbalu - v tiki-taka to prý probírali.. v dohránu to Pešír jako červenou jednoznačně odmítnul, Hapal byl pro vyloučení, tam to alespoň bylo 1-1...

        Ono je to trochu o tom, že fotbal každý sleduje a každý má pocit, že ta pravidla zná... a já už jsem si docela zvykl, že se kolem fotbalu pohybuje hodně lidí, které ani nenapadne si je občas přečíst - prostě berou, že to není nutné, že to na citovku dávají.... a pak někdo takový vezme píšťalku a jde pískat Hanspaulku... a nebo jí naopak hraje začne tam něco vysvětlovat sudímu, který naopak má zkoušky

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.02.2021 20:13 |  
      4 0

      Dle Komise rozhodčích nebyla situace vyhodnocena v souladu s Pravidly fotbalu. Provinivšímu se hráči domácího družstva měla být udělena minimálně žlutá karta, jednalo se o přestupek na hranici bezohledného způsobu hry a použití nepřiměřené síly.


      Já tedy říkal maximálně, ale budiž - pořád to není "jasná červená", jak se veřejnosti snaží vnutit O2tv

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        Rozumbrada     před 4 lety 02.02.2021 20:44 |  
        5 0


        Nejen O2 ale také, předvídatelně. rudý fanatik z iDnes Miloušek Novák, který se teď rozčiluje:

        "za úmyslný úder do obličeje bez možnosti hrát míč žlutá karta?"

        Novák je notorický lhář a podvodník, co pod značkou 'min' běžně vydává své hrubě zaujaté názory za fakta.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 21:02 |  
        3 0

        Je veliký rozdíl dát někomu loktem do hlavy, to je strašně nebezpečné (Rudolf Kučera a jeho kat Oslizslo by mohli vyprávět) anebo ramenem jak to udělal Bořil. Neviděl jsem ve fotbale, že by někoho zranili ramenem, tam ani nejde dát velikou intenzitu, takže za mě pro Bořila maximálně žlutá.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          zeleznik2     před 4 lety 02.02.2021 21:16 |  
          2 0

          Komise by se spokojila se žlutou kartou. Faul a la Krejčí II a Buchta ani náhodou. Víte, že Bořila moc nemusím, ale objektivně tohle na červenou nebylo, navíc tam tomu ramenu, předcházelo přistrčení jiného
          jabloneckého hráče. Na sociálních sítích se však už Bóřa minimálně stíná.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        bongor     před 4 lety 03.02.2021 09:23 |  
        3 0

        A bohužel červenou by Bořovi dalo i pár masochistů z našich řad.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 09:43 |  
          4 0

          Jako obecně je to už třetí mediální štvanice proti Slavii v této sezóně... a přitom se veškeré opírají o pocity "expertů", jejichž expertství se opírá o to, že fotbal hráli, nebo jej trénují...

          1. Po Ostravě - "otočený roh", po kterém následoval brejk a rozhodující penalta...všude se psalo o kontroverzní penaltě, aniž by někdo zpochybnil celou akci... v každém článku bylo, že měla Ostrava kopat roh.... a přitom se nikdo se neobtěžoval sehnat záběr záběr souboje, po kterém pomezní rozhodčí, který to měl jako na talíři, bez váhání ukázal na odkop od branky... všichni na základě pocitu, který měli podle pohledu hlavní kamery .... Proč nikdo nehledal záběr zpoza branky? Proč se nikdo nezeptal pomezního? Vždyť já už tolikrát viděl situaci, která z pohledu hlavní kamery vypadala jasně a při detailním záběru zblízka se ukázalo, že sudí rozhodl správně....
          Nikdo se nepokusil najít a dokázat skutečný stav věcí, každý jenom jel to svoje - zářez, otočený roh...

          Přitom by stačilo i vyjádření pomezního ve stylu: "Bylo to nepřehledné, nebyl jsem si jist a v takové chvíli máme instrukce přisoudit míč bránící se straně"... ale třeba bychom se taky dozvěděli, že tam byla jasná teč ostravského hráče, který potom zahrál etudu "na kolena, hlava v dlaních"

          2. Olomouc... zase všichni psali, že Kuchta hrál rukou... přitom videoasistent rozhodčího jasně řekl, že to tak ze dvou záběrů vypadalo, ale potom dostali třetí, ze kterého bylo jasné, že o ruku nešlo... Proč se ten záběr nikde neukázal? Ve finále tam vytvářeli pravidlovou kličku, že když si hráč při hře rukou nevytvoří šanci, tak se takováhle ruka nepíská - tady ocením, že alespoň vzali do studia rozhodčího...

          3. teď - iks expertů prohlásí, že by jej vyloučili... kolik ty experti odpískali zápasů a kolik absolvovali školení sudích? Z vlastní zkušenosti vím, že bývalí hráči i současní trenéři málokdy studují pravidla - maximálně jim před sezónou dá přijde pár instrukcí ve stylu co se jak bude posuzovat... a často to končí u jednoho člověka v klubu, který to podepíše a tím to končí.... Fotbal je věc, kterou sleduje každý - a každý má pocit, že pravidla zná....
          Proč ten zákrok tedy nerozebrali s někým opravdu kompetentním? Nějakým rozhodčím, nebo proč nepozvali někoho z pravidlové komise? Jako je fajn pozvat do studia bývalé hráče a jednoho herce - s hráči mohu rozebrat herní situace, rozestavení na hřišti a pod, herec k tomu dodá pohled diváka - fajn.... Ale že bych byl nějaký nadšený a očekával skvěle odpískaný zápas, kdybych se dozvěděl, že na moje příští utkání byl s píšťalkou nominován Švancara, nebo Suchánek....

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 10:30 |  
            4 0

            Dobré ráno přeji a děkuji za Tvé doplnění a popis.
            Jen to potvrzuje to, co jsem zde napsal ve svém povídání o tom, co nás na jaře čeká a mnozí to viděli, že je to brečení. Teď se začínají potvrzovat má slova a budeme kritizováni i za "pohozený papírek" na našem trávníku v Edenu.
            Já také nejsem odvázaný z Bořilova zákroku, ale ten jeho zákrok se přeci nemůže srovnávat se zákrokem Buchy, který přiběhl k Lingrovi zezadu!!!!! a loktem mu to nandal natvrdo do krku a hlavy. A Krejčího zákrok, ten byl ještě o "level" prasáčtější.
            Bořil je honěn v médiích jako brutální vrah a co se napsalo o Buchovi ....... skoro nic.
            Je úsměvné, jak se svým soudem přispěchal i předseda disciplinární komise Baček. Koho pak že je to patolízal...... tenhle pan Baček, co přiznává, jak by Slávii "osolil" za kde co.
            A proč nepožádali pravidlového experta pana Radka Příhodu......
            Dobře to napsal David Ocetník.
            Jinak děkuji za podcast, pěkné poslouchání:-)).
            S úctou
            Sokrates55

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              rakusan     před 4 lety 03.02.2021 11:35 |  
              2 0

              Samozřejmě, je to zase jenom a jenom hon na nás za každou maličkost a cenu. Bořil normálně fauloval na žlutou, protože ho vzal loktem do hrudi (nikoliv do hlavy jako Bucha a Krejčí) a ramenem trochu do hlavy, ale to nebylo nijak intenzivní. Ale všechny tyto zákroky jsou fakt sranda proti tomu Matějovskému. To je magor a zákrok na kriminál. Plnou silou kolíky na holeň, ale to jen tak zmíní mezi řečí. Asi jediné řešení je ty nesmyslné články nečíst. Komise rozhodčích to překvapivě přesně popsala - zákrok na žlutou. Takových nepotrestaných žlutých je v každém kole plno, ale hovoří se zase jenom o Bořilovi.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              Lunaris     před 4 lety 05.02.2021 14:04 |  
              0 0

              Příhodu požádali a prý červená.

              • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

                Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 05.02.2021 15:16 |  
                0 0

                Díky za upozornění. Mohu poprosit na odkaz. Nikde jsem jeho vyjádření neslyšel a ani nečetl a žádném pořadu to nezaznělo. Ani V TIKI-TAKA a ni v Dohráno plus.
                Moc děkuji.
                Sokrates55

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Taky     před 4 lety 03.02.2021 12:23 |  
      3 0

      Uf, díky za tenhle komentář, já už myslel, že budu muset k očnímu.
      Koukal jsem na ty opakovačky a gify už snad stokrát a pořád vidím loket do těla a rameno do tváře. Žlutá úplně bez debat, pochopil bych i VAR, ale s výsledkem, že tohle na červenou o fous není. Když si tu situaci člověk pustí celou, tak je vidět, že v tom fofru, se tam Bořil míjí s Olayinkou a vrazí do toho prvního jabka už trochu nepřipraveně a že spíš čeká ránu od druhého a beru to jako nešikovnou obranu před nárazem od Jovoviče.
      Toho bych chtěl pochválit, že neválel sudy, neplácal do trávníku, nebo tak něco. Ustál to jako chlap.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 12:44 |  
        1 0

        To je další věc.... že zatímco Krejčí poslal Solila do nemocnice s podezřením na otřes mozku (no - možná jenom na střídačku)... tak Jovovič v pohodě zápas dohrál až do střídání v závěru zápasu...

        V "Dohránu" měli hráče Jablonce Kratochvíla.. a ten na otázku, co tomu v šatně říkali, odpověděl: "nic, nikdo z nás si nevšimnul, že by se na hřišti odehrál nějaký zákrok na vyloučení..."

        A to se to celé odehrálo před Jabloneckou lavičkou - Rada a spol. to měli přímo před nosem, takže se mi nezdá, že by nikdo z jeho realizačního týmu, nebo náhradníci o přestávce nevyšilovali, kdyby měli pocit, že jsme měli dostat červenou...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 13:42 |  
          0 0

          Zrovna Rada by zůstal ledově klidný :D

  8. Vyslovnost

    lubi34     před 4 lety 02.02.2021 16:02 |  
    8 11

    Vazeni Titan Simon Deli se vyslovuje SIMON Deli a ne SAJMON neb je z frankofoni zeme!!! Kdyby z anglosasaske tak ok diky

    • Re: Vyslovnost

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 02.02.2021 20:59 |  
      4 2

      Mám dojem, že on sám se představil Sájmon a pak taky někde říkal, že je mu to jedno. A jak je vidět, respektive slyšet, Simon mluví i anglicky. https://www.youtube.com/watch?v=-MGfNjzIEgg


      Komentář byl uživatelem upraven (02.02.2021 20:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Vyslovnost

        padre     před 4 lety 02.02.2021 21:17 |  
        7 1

        Tak Simon mluví i česky ...a přesto mu neříkáme Šimon.

        • Re: Vyslovnost

          Harvey     před 4 lety 03.02.2021 09:05 |  
          2 2

          Já mu Šimon říkám, vždycky jsem mu tak říkal. Stejně jako Simovi jsem říkal Šíma už když nastoupil poprvé v béčku proti Plzni. Je snad úplně běžné dávat hráčům přezdívky.

    • Re: Vyslovnost

      Harvey     před 4 lety 03.02.2021 09:02 |  
      6 2

      1) Že je z frankofonní země (dvě "N", když už chceš poučovat) ještě neznamená, že nemůže mít anglické jméno. Svému dítěti můžeš dát klidně jméno z Turkmekistánu i když vyrůstáš v Alabamě. Víme?
      2) Sám se představil jako "Sajmon", čímž je jakákoliv další diskuze bezpředmětná.
      3) Díky

      • Re: Vyslovnost

        padre     před 4 lety 03.02.2021 11:20 |  
        2 1

        1. Jméno je z hebrejštiny.
        2. Výslovnost se přizpůsobuje jazyku a prostředí, ve frankofonním by "Sajmon" nikdo neřekl, jinde bych byl tolerantní.
        3. No offence, jen názor.

        • Re: Vyslovnost

          wimpy     před 4 lety 03.02.2021 11:29 |  
          3 0

          Takže u nás je to Šimon. :-)

          • Re: Vyslovnost

            padre     před 4 lety 03.02.2021 11:41 |  
            0 0

            Trefa! ...v češtině se skutečně tato verze běžně užívá, každý ví. Ale vůči cizincům zase trochu úcty a respektu k původu ...ikdyz ... Francouz Saint Laurent je na Moravě taky Sv. Vavřinec.

            • Re: Vyslovnost

              wimpy     před 4 lety 03.02.2021 11:43 |  
              2 0

              Já jsem frankofonní jenom, když otevírám "bordó" nebo "šardoné".

              • Re: Vyslovnost

                padre     před 4 lety 03.02.2021 11:45 |  
                0 0

                Doporučuji "šató de kartón."

                • Re: Vyslovnost

                  wimpy     před 4 lety 03.02.2021 11:49 |  
                  0 0

                  Jestli tím kartonem myslíš BiB, tak z něj už jsem pil obstojná vína. :-)

      • Re: Vyslovnost

        lubi34     před 4 lety 03.02.2021 15:47 |  
        0 0

        Tak ja slysel kdyz se predstavoval mluvil francousky a rekl Simon Delí takze sorry

      • Re: Vyslovnost

        Lunaris     před 4 lety 05.02.2021 14:09 |  
        0 0

        Nedá se řídit tím, jak to vysloví hráč, protože to záměrně může vyslovit tak, jak si myslí, že je to pro posluchače snazší. Tenistka Šafářová taky říkala, že je Lucy Safarouvuh, když se představila v Austrálii.
        Nebo Caroline Wozniacki se představuje běžně jako Wozniaki.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2021 14:10) . Zobrazit původní komentář

  9. Počet utkání za rok

    guyincognito     před 4 lety 03.02.2021 03:15 |  
    8 0

    Momentálně má David Zima odehráno ve F:L + EL + LM + U21 21 zápasů. Je mu 20 let. Zbývá 20+ ostrých zápasů, pokud to alespoň trochu půjde v poháru. Do toho bude na EU 21. Ještě jednou uslyším, že máme příliš stoperů a že si nezahrají a přihlásim se do dalšího dílu MNF. Nechte hráče odpočinout, nejsou to roboti. Hráči potřebuji hrát, ale taky i odpočívat a starat se o svoje tělo.

    • Re: Počet utkání za rok

      Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 13:45 |  
      2 0

      Razítko+podpis. Co dělá přehnaná zátěž bez postupného navykání nám mohou ukazovat na druhém břehu, kde si zrušili "generační megatalent" únavovou! zlomeninou.

  10. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    rak (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 09:32 |  
    5 0

    Jako vždy jsem si opět rád poslechl podcast. Teď byl obzvlášť příjemný. Ohledně cílů. Je jasné, že pro zisk titulu máme veškeré podmínky a něco jiného by bylo už velké zklamání. Jsme ale teprve v půlce soutěže, takže bych zůstal na zemi jako Jindra. Úvahy o nějakých rekordech, i když se to nebere tak zcela vážně či zásadně jsou dost předčasné.
    Pro mě je teď hlavní výzvou přejít přes Leicester a to nebude vůbec legrace, může nás i posadit, a případně i ještě dál. To by bylo super. Stejně tak bych nepodceňoval MOL cup. V lize ztráta nemusí vadit. V těchto pohárech znamená jedno zaváhání konec.

  11. Soupiska pro Evropskou ligu

    Seveřan     před 4 lety 03.02.2021 10:30 |  
    0 0

    Úterní půlnoc byla termínem k nahlášení tří nových jmen na soupisku Evropské ligy. Nikde nevidím, které hráče jsme zvolili. Předpokládám, že Bah a Deli jsou jasní. Tím třetím je Hromada či Kačaraba?

    • Re: Soupiska pro Evropskou ligu

      kjandourek (admin)     před 4 lety 03.02.2021 13:28 |  
      0 0

      Zatím jsem nikde nic nenašel - ani na UEFA.com

  12. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    amon     před 4 lety 03.02.2021 12:13 |  
    0 0

    pánové, víte někdo, kolik našich hráčů už prodělalo Covid? Traore, Kuchta, Zima, Kolář (Houšťa. Köstl, JT & Tvrdíková:-) o těch vím 100%.. určitě jich bude víc než polovina a už by to pro nás Covid neměl být tak velké riziko..

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Taky     před 4 lety 03.02.2021 12:30 |  
      4 1

      Kéž by. Obávám se, že Covid a jeho mutující mutace (puberťák jeden), nás můžou ještě nemile překvapit.

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        amon     před 4 lety 03.02.2021 12:45 |  
        5 7

        v mém okolí to měla spousta lidí, nikdo to nechytnul znova a vždy všichni bezpříznakoví, či jen rýmička. Víc se bojím následků a důsledků těch dementů, co to řídí, než mutací a dalších katastrofických zpráv, co do nás hustí denno-denně média

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          japhy     před 4 lety 03.02.2021 13:23 |  
          0 0

          Musím se opakovat. To, že to nikdo nechytl znova rozhodně neznamená, že by při pravidelným testování nemohl být pozitivní. Někdo teda zmiňoval, že ti, co si tím prošli, nejsou po nějakou dobu testováni, ale bůhví jak to je a navíc JiT sám říkal, že se to někomu "vracelo", takže je taky museli testovat.
          A testujou fotbalisty pořád PCR nebo už jen Ag?

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 13:49 |  
          2 0

          Syn od kolegyně v práci to chyt znovu. Tak se trochu poptali na ty další co to měli podruhé. A stejně jako její synátor šli darovat nějaké ty buňky, takže si tím vlastně sami nechali tu imunitu odčerpat...

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          rak (přítel SN)     před 4 lety 03.02.2021 16:17 |  
          8 4

          Zevšeobecňování této lokální zkušenosti mě maximálně irituje. Je to značně nevyzpytatelný virus. Bohužel už znám z okolí i případy smrti vysloveně na Covid, další to měli relativně dost těžké a vůbec je nenapadne to zlehčovat, a další o tom ani nevěděli. Většinou to ale nezlehčují také, právě proto, že znají ty druhé. Věk nehraje úplně zásadní roli a dopředu nikdo nemůže tušit, ve které skupině bude. Kdo to dost zlehčoval byl třeba rektor UK, o kterém nemohu říci nic moc pozitivního ani před Covidem a to ani nemusím chodit do jeho předlistopadové kariéry. Víceméně zásadně chodil po rektorátu bez roušky a nakonec ještě vyzýval studenty, ať se sdružují a promořují. Pak ještě chodil do práce už s evidentními příznaky, pořádal schůzky a nikdy nepřiznal, že by to mohl mít. Nakonec už jen stručná zpráva z před asi dvou týdnů, že byl hospitalizován s Covidem, jeho stav je vážný a je na mimotělním oběhu. Chtělo by se říci, že příroda se nenechá oblbnout. Svým chováním se mu ovšem podařilo nakazit několik dalších lidí a jeho zástupce už je také v nemocnici s Covidem. Ať si takoví lidé tedy pindají, ale jednak by neměli chtít nic od našeho zdravotního systému a jak k tomu přijdou ti, které nakazí.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            amon     před 4 lety 03.02.2021 17:49 |  
            0 4

            K čertu s Covidem. Kolik našich hráčů už tím prošlo?


            Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2021 18:19) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            amon     před 4 lety 03.02.2021 18:17 |  
            1 1

            s rektorem souhlas, ale vždy najdeš nějaké blby. Já už jsem z Covidu unavený a nebaví mě ty diskuze. Štěstí, že to není Sars jako před lety v Asii, jinak by už Evropa asi nebyla. Zajímalo mě jen, kolik našich hráčů už tím prošlo.

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              Lunaris     před 4 lety 05.02.2021 14:15 |  
              0 2

              Naopak, čím větší úmrtnost, tím snáze se viru zbavíš. Lidi se víc bojí a dávají si větší pozor, a vir zabije víc lidí, čímž se počet přenašečů snižuje a omezí se rychlost i množství přenosu.


              Komentář byl uživatelem upraven (05.02.2021 14:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      subHuman     před 4 lety 03.02.2021 23:40 |  
      3 0

      Nekolik hracu to melo podruhe. Nekterym co to prodelali se nevytvareji protilatky.
      Tahle uvaha je bohuzel licha :-/

      • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

        kjandourek (admin)     před 4 lety 04.02.2021 08:03 |  
        0 0

        Tak v kontextu toho, co se stalo v prosinci před zápasem ve Zlíně, je otázkou, jestli ti, co to dostali "podruhé", nebyli poprvé falešně pozitivní... zvláště byli-li bez příznaků....

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          amon     před 4 lety 04.02.2021 09:15 |  
          0 0

          Karle, mým odhadem už to prodělala tak polovina mužstva. Tvůj názor/odhad?

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            kjandourek (admin)     před 4 lety 04.02.2021 14:02 |  
            1 0

            Asi tak nějak... Kuchta byl první v září, potom Olayinka, Kúdela, Bořil, Provod a Kovář - ti vynechali zápas v EL, Holeš byl pozitivně testován na repre srazu a Kolář o Vánocích..... No a potom tedy v lednu bylo 22 pozitivních testů, z čehož byli i členové realizačního týmu - celkově (kdybych si řekl, že tohle testování to bylo půl na půl - realizák versus kádr), tak už by to minimálně 17 hráčů mělo prodělat...

            • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

              amon     před 4 lety 04.02.2021 16:39 |  
              0 1

              super, díky! Osa mužstva to měla, tak už bysme to měli ustát do proočkování.

        • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

          subHuman     před 4 lety 04.02.2021 09:29 |  
          0 0

          Nekdo mel dokonce 2x tezky prubeh.

          • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

            kjandourek (admin)     před 4 lety 04.02.2021 13:58 |  
            1 0

            A je povoleno prozradit kdo?

            Nemám tak blízko k hráčům, takže vycházím jenom z médií... o těžkém průběhu se psalo u Kuchty a teď u Zimy, příznaky většího rázu měl dle rozhovoru po Vánocích Kolář a Hromada teď někde řekl, že měl těžký průběh ještě v Liberci a taky mu prý teď vycházejí antigenní testy tak, že má hodně protilátek...

            Z ostatních víme, že zápas v Beer Shevě vynechal Olayinka, proti Nice chyběli Kúdela, Bořil a Provod.... a ty hned do dalšího zápasu naskočili. takže si člověk tipoval lehčí průběh...

            Co si vzpomínám, tak během repre srazu byl pozitivně testován Holeš... a ten právě někde říkal, že příznaky neměl žádné, takže si dal deset dní oddych na pokoji v hotelu a pak se zapojil do tréninku jakože nic..... A u toho jsem si právě říkal, jestli to nemohl být "falešný poplach"....

            Lidí, co byli pozitivně testováni v lednu, bylo snad 22 - tam už těžko mít přehled - nějak jsme to odečítali z fotek...., ale tam tedy předpokládám, že se postupně všichni vrátili a nikdo to podruhé ještě nechytil.....

  13. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    Borgetti     před 4 lety 06.02.2021 09:53 |  
    3 0

    Bylo hezké slyšet, jak i Standa Vlček vyletěl k rozhodčímu po žluté Bahovi. To je právě i to nasazení, zápal pro hru, který může realizák ukazovat hráčum, když cítí třeba právě křivdu. Mně osobně jako hráči to dodávalo strašně moc energie, psychické síly, když jsem viděl vlastního trenéra, který se mě zastal před arbitrem. Tak i tato maličkost hraje roli v kvalitní hře :-)

  14. Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

    ColinSKS     před 4 lety 06.02.2021 12:23 |  
    0 2

    v příbrami věřím v 8 golů.

    • Re: Mezi námi fanoušky 20/21 11

      Betynka58     před 4 lety 06.02.2021 14:39 |  
      0 1

      No,vzhledem k tomu, že slávisti letos v lize s oblibou hrají tenis, tak bych si tipnul spíše těch 6 gólů.