Abdallah Sima se do sestavy dostal až v průběhu podzimu, ale jeho střelecké představení v lize i Evropské lize jej katapultovalo mezi neuvěřitelnou hvězdu. Celkově získal 1293 bodů.
Na druhém místě skončila jistota defenzivních řad Ondřej Kúdela. Jeho jistá rozehrávka a organizace hry byla nesmírně důležitá. Získal celkově 838 bodů.
Třetí místo zaujal další důležitý hráč a střelec klíčových gólů Peter Olayinka. Za zmínku stojí zlomený nos při gólu do sítě Leverkusenu. Obdržel 773 bodů.
Další pořadí:
4. Ondřej Kolář
5. David Zima
6. Petr Ševčík
7. Nicolae Stanciu
8. Jan Bořil
9. Jan Kuchta
10. Vladimír Coufal
11. Lukáš Masopust
12. Tomáš Holeš
13. Ondřej Ling a Oscar Dorley
15. Ondřej Karafiát
16. Lukáš Provod
17. Ladislav Takács
18. Petar Musa
19. Stanislav Tecl
20. Ibrahim Traoré
21. David Hovorka
22. Tomáš Malínský
Komentáře (61)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
pehacko před 4 lety 26.01.2021 10:23 |Sima je naproste zjevení a ted na jare ac se mu asi v zime uplne dobre nehraje stale zari...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Barys před 4 lety 26.01.2021 10:34 |Souhlas.
Pro slávistu bylo podzimní velmi příjemné překvapení Sima a Zima. Škoda jen teď , že není ještě Zima fit. Vždyť je předurčen na toto počasí.
To jsem zase vtipný
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
SirCohen před 4 lety 26.01.2021 10:36 |No vida, akademie v Africe není třeba, stačí jen bedlivě sledovat Táborsko.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 10:38 |Kloním se k názoru, který padnul v podcastu, Simu prodat, pokud je nabídka, a peníze investovat do zázemí pro áčko a mládež. My jedeme na čtvrtý titul v pěti letech a áčko musí trénovat na Strahově, protože nemáme vyhřívané tréninkové hřiště. V tomhle je sparta, Plzeň i Baník dál než my.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 11:09 |Osobně si myslím, že tyhle názory vycházejí jenom z neznalosti věci....
To přece není jenom o tom, že se vezme balík peněz a řekne "abrakadabra - ať tu stojí tréninkové centrum s deseti vyhřívanými hřišti a zázemím"...
Tohle všechno potřebuje prostor - pozemky, které se nevyloupnou jenom tak... na deset fotbalových hřišť potřebuješ 110 000 metrů čtverečních - a to se bavíme jenom o ploše hřiště, kde ti jedna čára navazuje na druhou... a teď - přesně jak v jednom podcastu říkal Navar - nemá smysl tohle postavit někde ve středočeském kraji, nebo na Vysočině ... aby to opravdu mohlo sloužit Slavii, tak se takovýhle pozemek musí najít v Praze... nebo alespoň na kraji, aby tam jezdila MHD, jinak je to na hovno....
Ono je to sice hezké prohlásit: Tak ho za miliardu prodejte a postavte to... ale pokud nemáš pozemek, tak ti ta miliarda bude k ničemu... Já sice chápu, že se člověk koukne na mapy.cz a vidí okolo Prahy spousta místa, ale tam jsou pole, která ti nemusí majitel chtít prodat ... navíc je tam nějaký územní plán, který počítá s tím, že je tam zemědělská půda, ne pozemek pro stavbu tréninkového areálu, či akademie...
A postavit něco za miliardu na pozemcích města, či městské části? Pak se tam vymění vedení na radnici a bude nám oznámeno: tak si to zase zbourejte, my tam postavíme hotel... a investice bude v háji - to si nikdo nelajsne..
ve finále to může skončit tak, že prodáme svého nejlepšího hráče... a miliarda nám bude ležet na účtu s tím, že budeme běhat po světě a škemrat, aby nám někde nechali postavit tréninkové centrum... až nakonec zjistíme, že nepostavíme nic a to jsme si mohli nechat Simu...
Vždyť si vezměme, jak dlouho v téhle zemi trvá postavit kilometr dálnice.... a to má stát k dispozici instituci vyvlastnění... a u Tábora je dálnice svedena do jednoho směru už iks let, protože tam stojí nějaká autodílna, ke které by nebyla příjezdová cesta... a nehne s tím nikdo...
Ona nebude náhoda, že takové tréninkové centrum nevyroste v Bratislavě, ale v Dunajské Stredě.. prostě menším městě, ne tak hustě osídleném...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 11:33 |Trochu vím, jak fungují stavební úřady a územní plánování, proto taky vím, že pokud by se stavělo na městských pozemcích, tak nové vedení radnice nemůže nic zbourat. V takových případech se dělají dlouhodobé dohody o věcném břemeni k užívání stavby. Tohle v právním státě prostě nejde, aby přišel vlastník pozemku a něco tam boural.
Jinak je mi samozřejmě jasné, že pozemek je problém. Nicméně to vidím tak, že pokud se doteďka nepodařilo najít vhodný pozemek v Praze, tak se dost možná nevyhneme tomu se dívat i mimo Prahu. V případě áčka jezdit trénovat za Prahu je za mě taky nesmysl, ale pro tu mládež v tom až takový problém nevidím.
Co se týče samotných peněz, tak v současné době fakt nevěřím tomu, že máme na účtu půl miliardy na akademii. A jo, napsal jsem to jako takové přání otcem myšlenky, fakt bych byl rád, kdyby se s tímhle podařilo nějak pohnout.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 11:57 |Vedení od začátku deklaruje, že s tím něco dělat chce.... Naposledy o tom mluvil Tvrdík v MNF.... pokud se to dosud nepovedlo, tak si to pro sebe vyhodnocuji tak, že to holt zatím nejde... Pozemky se ještě najít nepovedlo, nebo se nepovedlo najít řeč s nějakou radnicí, kde se ne každému chce do nějakého věcného břemene, případně se místní moc netváří, že by jim tam denně jezdily desítky lidí hrát fotbal, případně tam i bydleli....
Mládež ti nepřijde jako problém za Prahou? Samozřejmě on je rozdíl pojmem "za Prahou" myslet Vlašim... nebo Aš. či Havířov ... podle mého názoru právě naopak - áčko se klubovým busem přepraví kamkoliv, ale malé žáčky vozí rodiče, ti starší se musí dopravit sami, takže tréninkové centrum u Jihlavy by opravdu klukům, chodícím do školy v Praze moc nepomohlo...
Co se peněz týče - netvrdím, že máme připravené peníze na účtu - myslím si, že nemá cenu je generovat, dokud nemáš pozemky, projekt a stavební povolení... takže třeba prodat nejlepšího hráče, který by nám třeba za rok mohl pomoci do LM... to mi prostě přijde moc krátkozraké...
Podobně jako tvrzení, že jsme ho koupili za levno, takže jsme vlastně moc nepočítali s jeho prodejem a tudíž jsou to vlastně peníze "spadlé z nebe"... jak zaznělo v podcastu...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 14:22 |Myslel jsem v bezprostřední blízkosti Prahy, kde by samozřejmě měla být dobrá dopravní dostupnost, tj. ideálně vlak či něco u Pražského okruhu, určitě ne Vlašim a už vůbec ne Jihlavu. Ono se stejně nevyhneš tomu, že i kdyby to mělo vyrůst v samotné Praze, tak to bude nejspíš někde v okrajové části Prahy, která není tolik zastavěná. Co řeporyjský starosta? Ten by tam nějaký plácek neměl? Bohužel o změně územního plánu rozhoduje pražské zastupitelstvo, které ovládá dnešní pokroková mládež. Od těch se pomoci těžko dočkáme.
Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 15:48) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslel jsem v bezprostřední blízkosti Prahy, kde by samozřejmě měla být dobrá dopravní dostupnost, tj. ideálně vlak či něco u Pražského okruhu, určitě ne Vlašim a už vůbec ne Jihlavu. Ono se stejně nevyhneš tomu, že i kdyby to mělo vyrůst v samotné Praze, tak to bude nejspíš někde v okrajové části Prahy, která není tolik zastavěná. Co řeporyjský starosta? Ten by tam nějaký plácek neměl? Bohužel o změně územního plánu rozhoduje pražské zastupitelstvo, které ovládá dnešní pokroková mládež. Od těch se pomoci těžko nedočkáme. .
Skrýt původní komentář
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 15:50 |To je právě to, o čem jsme mluvil - než to máš všechno domluvené a podepsané, tak se ti změní vedení... a ti noví na Tebe mohou dělat dlouhý nos a ty budeš zase na začátku.... je to všechno moc na dlouhé lokte, prostě to není ani rodinný dům... dokonce ani nějaký retail park......
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Cross před 4 lety 26.01.2021 18:02 |Škoda těch pozemků ve Vestci za Kunraticemi. V roce 2028 by tam mohlo být i metro.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 18:45 |Tam už to má všechno skoupené Central Group.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
bongor před 4 lety 26.01.2021 16:51 |To jsi řek dobře,v právním státě to nejde.Jenže na to potřebuješ právní stát,kde se o tom pouze nekecá,ale musí se
to i dodržovat.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 26.01.2021 13:59 |Dovolim se vyjadrit k tem pozemkum - pred covidem jsme resili stehovani v ramci firmy, a potrebovali jsme alespon 20 000 metru ctverecnich. Takove pozemky jsou. Moc se neinzeruji, ale pokud zavolas do realitky, najde ti jich realitak nekolik - my jsme vybirali ze tri, ktere meli ve finale 60 tisc metru, problem byla cena - 300 milionu, za “dzungli” bez siti, nesrovnanou, a v povodnove oblasti... ted tam roste lidl a kfc (naproti hornbachu v chuchli). Takze on by realital treba i nasel pozemek - dalsi vec je dostupnost mhd, autem, a samozrejme cena. A polozim asi hloupou otazku - za edenem je treninkove centrum ne? Proc se nestavi tam? Urcite to ma nejaky duvod ale priznam se ze ho neznam.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 26.01.2021 14:05 |Jednak ten prostor využívají i jiné sporty pod hlavičkou Slavie, ale hlavně na Akademii potřebuješ prostor řekněme čtyřikrát větší.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 26.01.2021 14:18 |Diky, ja se priznam, ze velikost toho prostoru neznam a mel jsem pocit ze je tzv. “Velke Slavie” nikoli fotbalu... ale nebyl jsem si jisty
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
bramburek (přítel SN) před 4 lety 26.01.2021 14:34 |ano, pozemky jsou tzv. Velké Slavie... je tam např. ragby, pozemní hokej, atletika, házená, plavecký stadion, hokejový stadion, krytá hala (tam se hraje futsal, volejbal, basketbal, florbal)
fotbal má kromě velkýho stadionu, ještě tréninkový hřiště A (kde se bude dělat vyhřívanej trávník, aby na něm mohlo áčko trénovat celej rok), pak tréninkový hřiště B, a umělá tráva...
předsedou tzv. Velký Slavie se stal náš Jirka Vrba... jednoznačně v hlasování porazil dosavadního předsedu Huptycha, kterej tu funkci zastával 20 let, a byl dosti destruktivní a spoustě nových věcí jen házel klacky pod nohy a areál pod jeho vedením dost chátral... snad se teď začnou věci hýbat správným směrem
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 26.01.2021 14:45 |No, uprimne ta Velka Slavie - co jsem tak pochopil, vetsiny se jich hodne dotyka ze jsou ve stinu fotbalu... dokonce jsem se setkal s tim, ze slovickarili nad tim, ze kdyz je nekde (propagace, reklama) SK Slavia Praha - ze to neni fotbal, ale Velka Slavia, a pozadovali upravu reklamy, na SK Slavia Praha, fotbal
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
nobiczek (přítel SN) před 4 lety 26.01.2021 17:14 |Neměli by být naopak rádi, že je tedy za peníze fotbalu de facto propagujeme pod společnou hlavičkou SK Slavia Praha?
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Cross před 4 lety 26.01.2021 17:57 |Tak pokud je známo, Číňan chtěl koupit celou Slávii, včetně hokeje , atletiky, bazénu atp. a Huptych a spol. do toho hodili vidle.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 15:53 |20 000 metrů čtverečních - to jsou dvě fotbalová hřiště... To by snad ani nemělo cenu - to je areál v Horních Měcholupech ... :-)
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Cross před 4 lety 26.01.2021 17:54 |105 x 56m = 5880 m2
Takže na 20 tisíc metrů čtverečních se vejdou hřiště tři, i s drobným zázemím. Ale souhlasím, že na Akademii, tak jak ji plánujeme, tj. s halou, hotelem, kancelářemi, dalším zázemím, parkovištěm atp., potřebujeme kolem 85 000 m2.
Strahov je 300x200m = 60 000m2 a vejde se tam nadoraz 12 mírně podměrečných hřišť. Zázemí je v tribunách.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 26.01.2021 17:56 |105 x 68 m, když už.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 20:18 |Hledal jsem narychlo ... takže první odkaz na google http://home.pf.jcu.cz/~math4all/download/M_uloha_0068_SU.pdf
a tady píšou: "Hřiště na fotbal může mít rozměry od 45 m x 90 m až po 90 m x 120 m"
a 90 x 120 je 10 800 m2
Ale beru, že jsem si nedal práci s hledáním, jaký je ofiko rozměr na ligu...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 26.01.2021 22:06 |hřiště 90 na 120 jsem snad neviděl. Doporučeno je 68x105, pro první a druhou ligu, ale v Příbrami je hřiště široké 55 metrů. Takže ono je to opravdu různé... předpokládám, že pro žáčky, dorost je určitě lepší mít hřiště užší, junioři by už asi měli hrát na ligové šířce...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 23:14 |V lize to musí být všude stejné....
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 27.01.2021 00:09 |Tim si nejsem uplne jisty
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 27.01.2021 00:20 |https://www.fkpribram.cz/zobraz.asp?t=stadion
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 27.01.2021 00:22 |105 x 68 m už je standard UEFA.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 27.01.2021 00:41 |Ono záleží ve které fázi soutěže jsi. Můžeš se i setkat s hřišti, které mají délku 100 metrů anebo šířku 64 metrů.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 27.01.2021 00:52 |Opravdu? Dříve totiž platily ty rozměry, které výše uvádí Karel, ale několik let zpátky se to na úrovni lig a pohárů sjednotilo a to bez tolerance. Od té doby jsem nenarazil na hřiště, které by mělo jiné rozměry, než 105 x 68 m a celkem jsem si i projížděl Stadionwelt.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 27.01.2021 00:54 |V těch prvních předkolech je to volnější. Myslím si, že až od posledního předkola LM/EL se to zpřísňuje a musí být délka a šířka, jakou jsi psal.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 26.01.2021 21:55 |pisu alespoň, a také pisu, ze se ve finále rozhodovalo mezi třemi, které měli 60 tisíc metru. Ano, asi to pořád není dost, ale my jsme také neměli požadavky na 100 tisíc metrů. Věřím, že by se i něco našlo. Problémem je spíše ta cena. JAk říkám, nesrovnaná, nezasíťovaná "džungle" v záplavové oblasti v Chuchli, těsně vedle Strakonické z jedné strany a vlaku z druhé, byla cca 5000 Kč za metr, 300 milionů. Když si představím zelenou louku, rovnou, s dobrou dostupností, bez záplav, tak na tu cenu nechci ani pomyslet. Výhodou by mohlo být, že fotbalové hřiště, ze své podstaty není stavba, a dost zázemí by se dalo tvořit nějakými unimobuňkami (třeba šatny), takže si umím představit, že pozemek na akademii nemusí být nutně stavební, nebo třeba i s velmi nízkým koeficientem zastavěnosti... otázka je ale jak se na to kouká stavební úřad - jak se berou hřiště? ví někdo?
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 23:26 |Já se vrátím k tomu, co už jsme tu napsal: Podle mého názoru všechny tyhle možnosti už mockrát na vedení zazněly a rezonují tam pořád... nevěřím tomu, že bychom tady objevili myšlenku, co na vedení ještě nebyla probrána odshora dolů a nazpět...
Třeba se ukáže, že lepší variantou bude převzetí několika areálů, co v Praze už jako fotbalové fungují... Z mého pohledu Xaverov i Měcholupy, to je dohromady pět fotbalových hřišť... sice ne u sebe, ale už to jsou fotbalová hřiště....
V Měcholupech je jedna umělka, jedna přírodní tráva, kabiny podél jedné strany přírodní trávy... Klidně by se mohlo ukázat, že nejvhodnější nakonec bude umělku zrušit, obě hřiště překopat jako travnatá s vyhříváním.... stavbu zbourat a předělat na třípatrovou - v přízemí rehabilitační linku a posilovnu, ve druhém patře kabiny, sklady sportovního materiálu a kanceláře pro trenéry ... a ve třetím ubytovnu pro přespolní hráče a trenéry
Třeba by odkup a rekonstrukce již zavedených fotbalových areálů po Praze nakonec byly výhodnější než jedna akademie na zelené louce...
Takhle jsme spolkli Xaverov a SK (dříve Sokol) Horní Měcholupy... před časem končila Pankrác (obě hřiště škvárová, ale to už by se zatravnilo - bylo to prostě místo, kde stálo hřiště na fotbal)... třeba by se takhle našlo více míst... ideální by byla ČAFKa - ta má teď k dispozici dvě travnatá hřiště (plus jedno tréninkové menší) a jednu umělku relativně za kopcem... ale ta asi nějak hned tak končit nehodlá... a navíc by byla škoda tradiční značky :-)
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 27.01.2021 00:59 |Tak ono nejde brát, že máš 11 hřišť po Praze a považovat to za vyřešené.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 27.01.2021 11:02 |Takhle to ale přece v praxi teď funguje, že máme několik areálů. Sám ale vidíš, že to není dostačující řešení, jinak by se ani vedení o stavbě akademie nebavilo.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 27.01.2021 10:58 |Mělo by to odpovídat územnímu plánu, přičemž pozemek má využití jako sportoviště a rekreační plocha. Fotbalové hřiště je stavba, na kterou musí být územní rozhodnutí a stavební povolení. Musí mít podkladové vrsty, vespádování, drenáž, zavlažování, což se všechno bere jako stavba. To nelze brát tak, že ti někde roste tráva na louce.
Komentář byl uživatelem upraven (27.01.2021 11:01) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mělo by to odpovídat územnímu plánu, přičemž pozemek má využití jako sportoviště a rekreační plocha. Fotbalové hřiště je stavba, na kterou musí být územní rozhodnutí a stavební povolení. Musí mít podkladové vrsty, vaspádování, drenáž, zavlažování, což se všechno bere jako stavba. To nelze brát tak, že ti někde roste tráva na louce..
Skrýt původní komentář
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
witty13 před 4 lety 27.01.2021 12:32 |Diky za odpoved. Ja jsem tusil ze v tom bude hacek, ale - i kdyz se jedna o stavbu, jak je to s vyjmutim z pudniho fondu, koeficientem zastavenosti? Koeficientem “zelene” ? Protoze z logiky veci se stavba typu hriste prece chova jinak nez RD, vydlazdene nadvori apod. Ja vim ze je tezke na stavebnim urade hledat logiku, ale v pripade hriste budou podkladove vrstvy propustne, + drenaz - takze se to prece musi brat jinak nez “beton” - viz zatravnovacly maj napriklad 50% koeficient zastavenosti jestli se nepletu - jak je to s hristem?
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
DF007 před 4 lety 26.01.2021 15:18 |Dovolím si reagovat. Pozemků je v Praze dost. Problémem je jejich cena. Jak říkal Tvrdík, tak měl obrovské problémy, pokud se majitel dozvěděl, že je chce Slavia. Cena prý pak byla dvojnásobná. Myslím, že to říkal v nějakém podcastu, možná že i zde na SN.
Vždy je problém hlavně v penězích a přestupová částka za Simu by nám jistě pomohla, protože výstavba bude stát odhadem minimálně 0,5 mld, záleží, co všechno budeme stavět. To, že by nás někdo mohl vyhodit, budeme-li mít uzavřené smlouvy, je nesmysl.
Abych vysvětlil svůj postoj. Nepřeju si, abychom Simu prodali a peníze projedli, ale pokud by jeho přestup znamenal peníze na výstavbu mládežnické akademie, tak bych neváhal ani vteřinu. Pomohlo by nám to třeba vychovat hráče pro A mužstvo. Ten handicap, který máme oproti týmu z druhé strany řeky je velký a často rozhoduje o tom, zda talentovaný kluk půjde k nám anebo k nim.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Ondráš před 4 lety 26.01.2021 15:27 |Budování zázemí by měla být určitě jasná priorita, protože přijdou sportovně hubenější roky a vybudovaná infrastruktura je pak základ, ze kterého můžeme těžit. Zároveň chápu, že je to asi trochu větší oříšek, než vyskautovat a koupit hráče. Poslední info snad bylo ohledně pozemcích v Kyjích, ale to asi padlo. Musí to být peklo absolvovat tohle politicko byrokratický kolečko a nic z toho. Ani nevím, jak to maj ty rudý šméčka se Strahovem, jestli platí pořád jen symbolickej nájem a na oplátku musí do areálu investovat. Myslím, že tento model by se nám taky zamlouval, ale podobnej takovej areál není.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 15:59 |Mluvilo se o Kyjích, ale nějak to padlo.... jako já věřím tomu, že to, co my tady probíráme v jednom vláknu, už na vedení SKS probrali horem dolem a probírají neustále... hledají cestu, jak to udělat a zařídit... chápou stejně jako my, že je to důležitá věc a zase by nás to posunulo dál ....
Ale nemyslím si, že tuhle celou věc můžeme postavit ve stylu: "Tak sakra prodejte jednoho hráče a je to ne?"
Prostě si nemyslím, že by to mohlo být o vygenerování patřičné sumy peněz...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Ondráš před 4 lety 26.01.2021 16:13 |Taky si nemyslím, že prodáme hráče za miliardu:) To bychom museli střelit celou osu týmu a ještě si půjčit u lichváře.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 17:37 |A to já si zase myslím, že ano... ale teď ta otázka tak nestojí...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Harvey před 4 lety 26.01.2021 16:27 |1) Je nepravděpodobné, že by přišly hubenější roky než nyní. Dostat se do Conference League bude pravděpodobnější než do současné EL. Peníze budou totožné. Příjmy ze vstupného, včetně pohárů jsou již nyní na nule a mohou jít pouze nahoru.
2) Z vybudovaného zázemí pro mládež můžeš těžit nejdříve cca za 8 let, reálně spíš za 10 - 12 let. Budeme muset ještě dlouho vydržet s tím "menším oříškem" v podobě skautingu a kupování hráčů. Vybudování akademie je koncepční krok, ale nikoliv a zdaleka ne priorita.
3) Výchova vlastních hráčů je doplněk, nikoliv základ doplňování kádru. Ani Athletic Bilbao, které má vyhlášenou baskickou akademii a pravidlo o tom, že každý hráč v kádru musí mít baskické kořeny má v kádru pouze 30 % odchovanců. Takže u nás je optimistický předpoklad tak 15 %.
Komentář byl uživatelem upraven (26.01.2021 16:29) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
1) Je nepravděpodobné, že by přišly hubenější roky než nyní. Dostat se do Conference League bude pravděpodobnější než do současné EL. Peníze budou totožné.
2) Z vybudovaného zázemí pro mládež můžeš těžit nejdříve cca za 8 let, reálně spíš za 10 - 12 let. Budeme muset ještě dlouho vydržet s tím "menším oříškem" v podobě skautingu a kupování hráčů. Vybudování akademie je koncepční krok, ale nikoliv a zdaleka ne priorita.
3) Výchova vlastních hráčů je doplněk, nikoliv základ doplňování kádru. Ani Athletic Bilbao, které má vyhlášenou baskickou akademii a pravidlo o tom, že každý hráč v kádru musí mít baskické kořeny má v kádru pouze 30 % odchovanců. Takže u nás je optimistický předpoklad tak 15 %..
Skrýt původní komentář
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 18:12 |Ano, akademie je investice, okamžité benefity z ní mít nebudeš. To zmiňuješ očividné. Jakmile jí ale nastartuješ, tak ty benefity z ní budou trvalé, pokud bude kvalitně fungovat. Co je podle tebe priorita? Protože podle mě je akademie naprostá priorita.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
kjandourek (admin) před 4 lety 26.01.2021 23:37 |Nemyslím si, že by to měla být priorita... tou je a vždycky bude fungování áčka... to je výkladní skříň, tam musí být úspěchy ... bez nich se budeš chlubit maximálně tím, že hráči, kteří prošli Tvou mládeží, vyhrávají tituly pro někoho jiného....
Benefity myslíš, že budou trvalé? I kdybychom zase spadli pod Řebíčka a jemu podobné... Nemyslím si - materiální zabezpečení je jedna věc, ale k výchově mládeže potřebuješ hlavně dobré trenéry... a ty musíš zaplatit - pokud klub nebude mít peníze na dobře fungující áčko, nebude mít ani peníze na platy mládežnickým trenérům...
Nakonec se může ukázat, že obrovský areál bez dobrých trenérů bude jenom polykat peníze na vytápění a osvětlení.... a daleko více odchovanců v kádru a ty benefity bude mít klub, který nebude mít takové zázemí, ale bude mít k dispozici lepší vedení, trenéry, skauting a takové věci...
většinou je to více o lidech než o materiálním vybavení...
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Radek097 (přítel SN) před 4 lety 27.01.2021 00:53 |Tak ono jde taky o dlouhodobou koncepci, co bude za pět, deset, dvacet let a ne co bude za rok, rok a půl... Efekt nebude hned, těžit z toho bude až další generace hráčů.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 27.01.2021 11:00 |Napsal jsem, pokud ta akademie bude kvalitně fungovat, což obsáhne celý tvůj příspěvek. :)
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Harvey před 4 lety 26.01.2021 11:10 |Myslíš, že nejsou peníze na jedno vyhřívané tréninkové hřiště? :DDD
Ono akorát není vhodné místo pro jeho stavbu v okolí Edenu. Ale pokud by to byl takový problém, jak ho ty prezentuješ, tak už dávno to hřiště stojí. Ale ono očividně trénovat 1-2 měsíce ročně na Strahově asi nebude zas tak palčivý problém.
To samé obsáhlé zázemí, to se může budovat ve chvíli, kdy bude prostor, kde ho budovat. Nicméně teď to ani není téma, mlaďasové kvůli Covidu stejně skoro netrénujou (jednou týdně, podle mých informací) a troufnu si říct, že ještě nějakou dobu bohužel trénovat nebudou.
S cashflow problém nemáme, k prodeji Simy se může najít jediný objektivní důvod. Obava z toho, že se hráč zraní nebo ztratí formu.
Ale Slavia už u Součka jasně nastavila nějakou koncepci a tou se věřím bude držet dál.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Akuls před 4 lety 26.01.2021 17:30 |A co takhle jít cestou Brantfordu, ten svoji úspěšnou mládežnickou fotbalovou akademii naopak zrušil a všechny peníze dává do získávání a výchovy nadějných hráčů z celého světa ve věku 16+ (viz třeba náš Žambůrek) a do svého A-týmu, kterému loni utekl postup do Premier League opravdu jen o fous. Připomínám, že majitel Brantfordu vlastní i nám dobře známý dánský Midtjylland. Vyhodnotili si totiž, že piplat se s kluky už někdy od 6 let je neefektivní. Akademie jen pro velké kluky má pak pochopitelně úplně jiný charakter, kluci jezdí hrát po celém světě turnaje a přáteláky a určitě nemuseli hledat, tak jako musí Slavia, hektary a hektary volných pozemků.
Podobně to asi dělají třeba i v BVB Dortmund, a to u ještě mladších kluků. Když loni hrála jejich U-19 se Slavií na Xaverově dorosteneckou CH.L., tak mezi 25 hráči U-19 BVB byla na soupisce UEFA jen 3 německá jména, ovšem až na Američana Reynu měli už všichni Afričané, Turci atd. německé státní občanství. Třeba supertalent Moukoko se sice narodil v hlavním městě Kamerunu Youndé, ale už v rodném listu má, to mu snad vyřídí jeho tatínek ve spolupráci s německou ambasádou v Kamerunu, národnost: Kamerun, ale státní příslušnost: Německo, takže se mohl už někdy v 6ti letech přesunout do Evropy a hrát za U-10 BVB.
Je to těžké, ale vybudovat ve Slavii někdy za 5 let, byť třeba nejmodernější fotbalovou mládežnickou akademii v ČR, ale ve starém stylu, tzn. převážně pro kluky jen z ČR, a vzhledem ke konkurenci velkých a bohatých klubů, asi jen pro méně talentované cizince, nemá smysl a bude to jen ztrátový podnik.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 18:05 |Nejsem žádný odborník, ale tak nějak pocitově si myslím, že vyhledávání 16letých talentů po světě v konkurenci zahraničních klubů a jejich adaptace v cizí zemi, kde se nemluví světovým jazykem by bylo náročnější než výchova místních kluků, kteří pak mají šanci se prosadit v národním týmu. Máš tu čerstvý příklad Joao Felipe. Takže s tím nesouhlasím, my bychom naopak měli rozvíjet mladé české kluky, nastavovat trendy a celkově posouvat český fotbal dopředu.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
wimpy před 4 lety 26.01.2021 18:08 |Hlavně šestnáctileté talenty už bychom museli "vykrádat" jiným akademiím.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Lunaris před 4 lety 26.01.2021 18:13 |Ano, nejsme Anglie, abychom mohli někomu přetahovat Žambůrky.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Juventus turin před 4 lety 26.01.2021 10:45 |Šíma jasná volba
Abdallah Sima
Slávista 51 před 4 lety 26.01.2021 14:08 |Přejme si, aby takto zářil ve Slavii ještě alespoň následující 2sezony, nejen v lize, ale i v evropských pohárech. Čímž by jeho cena rostla, ve Slavii při těchto výkonech nezůstane. Ale jak prohlásil Tvrdík - jsou nabídky, které se nedají odmítnout, to je těch 1a1/4miliardy.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
lilien111 před 4 lety 26.01.2021 14:13 |Já si hlavně přeju aby nepřestoupil nejenom teď v zimě ale ani v létě ale pomohl nám dostat se do Ligy mistrů a uspět tam. Obávám se že když ne teď v zimě tak v létě budou velké tlaky na prodej.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
ColinSKS před 4 lety 26.01.2021 16:57 |tak ony už asi jsou. podívej se jen na tu práci před třetím golem proti Karviný. zpracování hlavou, kouknu se, uteču s míčem obránci bez míče a pak to neskutečně načechrám na Oliho. Nutno uznat taky Oliho, kterej to z voleje uklidil jako když hodíš posmrkaný kapesník do koše.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
Srdcar114 před 4 lety 26.01.2021 14:13 |Sima,Kúdela,Olayinka,Kolář a Zima,to jsou opravdu nejlepší hráči podzimu.Doufejme,že všichni u nás odehrají celé jaro a budou slavit další mistrovský titul.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
ColinSKS před 4 lety 26.01.2021 16:53 |budou!
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
chrobak před 4 lety 26.01.2021 15:17 |Vcelku výsledek asi odpovídá, jen Provoda bych čekal výš.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
nedbal před 4 lety 26.01.2021 16:46 |Beru to jako pořadí celé ligy, ne jen Slavie. Takže třeba Malinský nemusí smutnit.
Re: Na podzim zářil Abdallah Sima
zeleznik2 před 4 lety 26.01.2021 19:37 |A to odehrál kolik osm zápasů? neskutečný kanón..