Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 15. kolo

Slavia si v nelehkém startu jara poradila s Olomoucí 3:1, ačkoliv musela utkání otáčet.

Těžký úvod zápasu jsem čekal. Slavia má za sebou další komplikovanou pauzu bez jediného přípravného zápasu, navíc chyběli 4 hráči ze základu (Zima, Olayinka, Holeš, Ševčík) a další 2 na jeho pomezí (Masopust, Lingr). Olomouc se pak pod trenérem Látalem změnila z technického týmu na mančaft, co se spíše prezentuje důrazem a fyzičností. Sešívaní s tím v úvodu měli problémy, když hlavně ve středu pole hosté vyhrávali souboje a sbírali odražené míče. Pak navíc přišla částečně nedůrazná a částečně i nešťastná situace po našem autovém vhazování, kdy jsme dostali zbytečný první gól.

Odpověď naštěstí přišla brzy a šlo o hodně kontroverzní moment. Kuchta byl ve vápně sražen k zemi, což sudí Berka postřehl a odpískal pokutový kop. U videa se však řešilo, jestli si ještě předtím náš útočník při zpracování nechtěně nepomohl rukou. VAR nakonec průkazný záběr přestupku nenašel a z penalty vyrovnal s přehledem Kúdela. Můj názor? Těžká situace a sám jsem zvědav, jak ji posoudí komise rozhodčích s novým portugalským předsedou v jejím čele. Za sebe řeknu, že se o ruku nejspíše jednalo a penalta by se v takovém případě nekopala. Ale stačí ono NEJSPÍŠE k zásahu videa? V tomto souhlasím s Petrem Mikolandou ve studiu, který řekl, že nejprůkaznější záběr hledal přes 10 minut a ani tak si nemohou být 100% jisti, že o ruku šlo. Takže fakt náročná situace pro rozhodčí a za sebe budu respektovat verdikt komise, ať bude jakýkoliv.

Do konce půle pak přišla ještě jedna penalta, tentokrát bez otazníků po hloupém zatažení Housky. Kuchta ji sice kopl mizerně, ale míč se k němu šťastně odrazil, takže napodruhé nezaváhal. Ve druhé půli už to opět byla Slavia, jakou pod trenérem Trpišovským známe. Tentokrát se nekonalo žádné opatrné vyčkávání a strach, jestli v závěru nedostaneme vyrovnávací gól. Naopak naše hra se uklidnila a i Sigmě podle mě trochu došly síly, které vložila do neúnavného napadání z prvního dějství. Z převahy pak červenobílí vytěžili třetí branku, kterou opět trochu krkolomně vstřelil Kuchta. Sumárum? Těžký úvod jara oslabená Slavia proti dobře hrajícímu soupeři zvládla, takže za mě jednoznačně spokojenost.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Práci neměl skoro žádnou, branku inkasoval poněkud smolně, když ho Breite sice trefil, míč ale i tak zamířil do sítě. Ale těžko brankáři vyčítat, že dostal gól ze samostatného úniku. Hra nohama byla z jeho strany dobrá.

Alexander Bah - 6 - Výkon na hranici pět a šest, ale naše nová posila to neměla snadné, když kvůli kartám Masopusta musela hned nastoupit. Navíc v zápase, kde bylo vynucených změn víc a Slavia tak nebyla na začátku úplně kompaktní. Bah lehce zaváhal u inkasované branky, kde měl být důraznější. Dopředu ale předvedl několik dobrých momentů, z nichž nejvýraznější bylo založení akce u trefy na 3:1. Dávám šestku s minusem.

Ondřej Kúdela - 7 - V nelehkém zápase se ukázal jako tahoun. V obraně působil jistěji než Hovorka, navíc si v těžký okamžik vzal penaltu a jistě ji proměnil. Velmi dobrý výkon.

David Hovorka - 5 - Určitě nevyhořel, ale Zima je teď svou formou někde jinde. I David se zapojil do řetězce menších chyb, které vedly k inkasované brance. Míč měl odpálit na tribunu, ale bylo to v těžké situaci, kterou se snažil hasit na poslední chvíli. V pár momentech nepůsobil úplně jistě a obecně mi při obranných standardkách chyběl vzadu vyšší Zima, protože míč několikrát propadl. Ale to samozřejmě nejde jen na vrub Hovorky.

Jan Bořil - 6 - K našemu kapitánovi se mi v poslední době nepíšou snadno komentáře, protože se nedá říct, že by výrazněji vynikal. Svůj nadstandard si ale skoro vždy odvede a nejinak tomu bylo s Olomoucí.

Abdallah Sima - 5 - Asi první trochu slabší zápas podzimní rakety. Hlavně v první půli byl Abdallah nevýrazný a dost mimo hru. Ve druhé se stejně jako celá Slavia zlepšil a alespoň průměrnou známku si zajistil dobrým řešením situace před gólem na 3:1.

Jakub Hromada - 6 - Ze začátku se mi moc nelíbil a ve středu hřiště jsme měli problémy. Oscar je v soubojích slabší a moc vidět nebyl ani Hromada. Postupem času (a s ubývajícími silami Hanáků) se do toho ale dostal a ve druhé půli už hrál vyloženě dobře. Výborně řešil finální situaci před poslední brankou. Škoda, že příště bude stát kvůli žlutým kartám.

Oscar Dorley - 5 - Důrazná a fyzická hra Breiteho či Greššáka mu nesvědčila a Oscar souboje spíše prohrával a náš střed tak ztrácel míče. Když už měl míč na kopačkách, tak si vedl mnohem lépe. Pomohl mu i posun na kraj v průběhu zápasu.

Nicolae Stanciu - 7 - Svůj nic moc podzim zakončil výborným výkonem v Plzni a naštěstí dokázal navázat v podobném duchu. Nepřipsal si sice gól ani asistenci, ale hlavně ve druhé půli byl nejlepším hráčem na hřišti, čímž výrazně přispěl k poklidnému vyústění zápasu.

Lukáš Provod - 5 - Nezahrál špatně a měl dobré momenty, ale celkově bych od něj čekal přeci jenom větší aktivitu. Zvlášť když srovnáváme s Olayinkou. Zápas ale odmakal, to se mu vyčítat nedá. Za mě standardní ligový výkon.

Jan Kuchta - 8 - Na hřišti sice působil trochu rozporuplně, ale konečné vyznění i známka jsou výborné a Kuchta byl tentokrát hráčem zápasu! U první branky vybojoval penaltu a další dvě sám vstřelil. Ona rozporuplnost spočívá v jeho zakončení, když zahodil dvě vyložené příležitosti. Štěstěna mu ale tentokrát byla nakloněna a míč se k němu vždy znovu odrazil tak, že ho Honza mohl dorazit do odkryté branky. Nutno však říct, že štěstí jde Kuchta naproti svou buldočí povahou, kdy by míč do branky donesla doslova v zubech. To proměňování tutovek by ale měl zlepšit.

Mick van Buren, Petar Musa, Júsuf Hilál, Michal Beran a Stanislav Tecl nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

15. - Sobota 16. 01. 2021 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
3 - 1
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Ondřej Kúdela (pen)
39. Jan Kuchta
61. Jan Kuchta

SK Sigma Olomouc
SK Sigma Olomouc

16. Breite

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    gazza     před 4 lety 18.01.2021 04:21 |  
    3 2

    Dobre hodnoceni

  2. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Srdcar114     před 4 lety 18.01.2021 07:17 |  
    14 0

    Hodnocení hráčů dobré,o kontroverzním momentu při první penaltě bych ale nemluvil.Rozhodčí Berka byl v kontaktu s VAREM,který mu jeho rozhodnutí schválil.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 18.01.2021 07:54 |  
    6 5

    Simovi bych dal 6, protože třetí gol jde vyloženě za ním, kdy nic nevypustil ale krásným bochanem to poslal před bránu. Jinak souhlas z hodnocením


    Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 08:20) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 08:55 |  
      4 1

      Plus se mi líbilo i jeho zpracování míče o prsa a z druhého dotyku střela, i když mimo. Bylo to koukatelné řešení situace. Nezadrbal to.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Betynka58     před 4 lety 18.01.2021 13:15 |  
        3 1

        Plus ještě ten jeho pověstný výskok na hlavičku z rohu ve druhé půli, která byla bohužel ztlumena o někoho z olomouckých hráčů.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 17:43 |  
          0 1

          Na tu jsem si vzpomněl hned po odeslání příspěvku, děkuji. Kéž bychom mohli u všech našich hráčů chtít takový výkon na 5 :)

  4. ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

    Gino     před 4 lety 18.01.2021 08:22 |  
    30 1

    Zase tvl ruka Kuchty... jako my jsme fakt sebemrskači. Všichni, kdo měli k dispozici x různých záběrů videa řeknou, že nejspíš nebyla, nebo že to nejde prokázat, ale my budeme jako kreténi pořád opakovat, že ruka nejspíš byla. Proč, ty vole? Serte na to, sakra. Rozhodčí to po zápase řekl jasně - hráč si tím každopádně žádnou příležitost nevytvořil a penalta byla pískána za faul, který byl jednoznačně.

    EDIT: Záběr z reverzní kamery (děkuji Merlinovi)
    https://www.ceskatelevize.cz/porady/10115113540-studio-fotbal/221471291122301-studio-fotbal-dohrano/

    Tak konec všem spekulacím. Čas 6:18 - z tohoto záběru z reverzní kamery je zcela jasné, že ruka nebyla, ale šlo to od Kuchtova boku


    Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 08:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      dalislavista     před 4 lety 18.01.2021 09:01 |  
      13 1

      Je to tak, jak píšeš. Nikde nebylo jasně vidět ruku, naopak na reversní kameře je jasně vidět, že ruka pohybem směřuje jinam a míč se odrazil pouze od boku. Tečka.
      To, že z jiné kamery to nějak "vypadalo" je mi šumafuk, tohle ruka prostě nebyla. Ta reversní kamera to jednoznačně vyvrátila.

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      mig52     před 4 lety 18.01.2021 09:26 |  
      11 1

      Gino, tleskám a děkuji za ušetřený čas. Je to přesně , jak píšeš. Stejné by to mělo být při odpískání penalty, fouknout by ji sudí měl, je-li o ní 100% přesvědčený! A pro pořádek zdůrazňuji, že jsem ten poslední, kdo by si přál, aby nám jakkoli sudí pomáhali vyhrávat zápasy či tituly! Děkuji - nechci. Raději poctivě třetí s tím, že tuto příčku ukopeme fair a bude mne fotbal bavit, než se dívat na cinklá utkání v náš prospěch. Navíc si myslím, že v současnosti si budou rozhodčí sakra rozmýšlet, zda spáchat nějakou levárnu, protože být odejít z listiny je rizikovější než pod kočkoveckým Chovaňcem.

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      rak (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 10:02 |  
      5 1

      Ano. Z té kamery je docela jednoznačně vidět, že míč šel od boku a ruky se nedotkl, jakkoli to z některých záběrů vypadá, že dotkl. Nehledě na to, co říkal rozhodčí, že by si tím ani žádnou šanci nevytvořil. Doufám, že to komise i tak posoudí. Jiný závěr je nepřijatelný. Jinak to tvrdé pravidlo o rukách v pokutovém území by se mělo změnit. To aby asi někdy ti hráči ruce usekli. Jde to proti fotbalu. Nechal bych to na posouzení rozhodčího,
      (i když to stejně nakonec tak je). I za cenu nepřesností. Nechat tedy ruce jen, když je to aktivní pohyb k míči, když si tím evidentně hráč pomůže a nakonec snad i když je to jeho nešikovností. Teď se ale pískají i ruce, kdy s tím hráč absolutně nemůže nic udělat, i když si dává pozor.
      Trochu jiný názor mám na offsidy. S pomocí té čáry se to dá ve velké většině případů posoudit přesně a nemá cenu se bavit o nějaké toleranci (jaké?).

      • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

        honzatribrichybrasil     před 4 lety 18.01.2021 16:13 |  
        1 0

        Ruku řešit nebudu, ale chci zareagovat na tvoje vyjádření o tom pravidlu o offsideu a té kalibrované čáře. Mě tohle v anglické PL pije krev. Uvědomuje si vůbec někdo, že o tom v jakém jsou hráči postavení, rozhoduje i moment, kdy se zmrazí záběr?
        "v momentě přihrávky" není přece dostatečně přesně definováno. Podpořím to trochu i čísly. Kopeš-li do balonu, jsou to tisíciny či setiny segundy, kdy se toho balonu dotýkáš (kopačka/nárt). A pokud se budou útočník a obránce pohybovat od sebe, což tak většinou je, protože obránce běží pryč od branky a útočník běží k brance, tak se jejich rychlosti sčítají. Dejme tomu, že oba jsou v pohybu 20 km/h (to není ani sprint), což dělá cca 5,55 cm za setinu sekundy. Sečteno - každá setina je 11 cm!!

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      guyincognito     před 4 lety 18.01.2021 10:18 |  
      12 0

      A hlavně - VAR má opravovat zjevné chyby rozhodčího. Když to ve studiu klíčujou zpomaleně z X záběrů ještě po zápase a furt se nemůžou shodnout, tak to nejen není zjevná chyba,ale není to chyba vůbec.

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      rakusan     před 4 lety 18.01.2021 15:19 |  
      3 0

      Ano, žádná ruka. O tom reverzním záznamu, kde je to jasně vidět jsem psal již včera asi 3x (:-

    • Re: ruka, ruka, ruka, ruka, ruka, ruka....

      bongor     před 4 lety 18.01.2021 15:35 |  
      6 1

      kdybys uměl číst,tak podle i spartu byla ruka jasná.A bolševik nikdy nelže,ten rovnou věší.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    p!erreCORE     před 4 lety 18.01.2021 08:55 |  
    8 3

    Nesouhlasim, ze Kolar hral dobre nohama. Bylo od nej dost autu

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      ColinSKS     před 4 lety 18.01.2021 13:06 |  
      4 7

      to je proto že nemá momentálně čich na přesnost. takže potřeba tohle omluvit. Navíc jej rozptyluje Janička. Na jeho místě bych koukal jako zasněný strážce majáku. Takže v pohodě výkon.

  6. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 18.01.2021 09:30 |  
    3 4

    První zápas po skoro měsíční pauze, po covidu, bez přípravy.. za mě dobrý výkon. Jistě nebyl 100%, ale příští neděli čekám proti Jablonci už rozehranější mužstvo. Hovi bohužel klasika, opět kiks a ne první v této sezoně. Po návratu bohužel není, tím hráčem z loňské sezóny. Kuchta, Nico a Kudy nejlepší, zaujal i Hromada, přál jsem gól Simovi, ale je dobře, že konečně skórovali i jiní hráči. Zápas s vysokou produktivitou, Olomouc ze dvou šancí jeden gól, my tři tak ze 4-5 šancí. Ruka Kuchty? nebuďme jako ti trollové na idnesu, jen v prosinci jsme měli, za podobné případy kopat dvě penalty a nekopali. Takže ruka a penalta jsou jen v případě, že jí pískne rozhodčí, víc není potřeba řešit. Kuchta řekl, že rukou nehrál, tak nehrál. Už zítra nás čeká Dukla, takový zápas na přípravu a pak Karviná a Zlín venku, to je potřeba získat šest bodů.

    • Re: hodnocení

      mig52     před 4 lety 18.01.2021 09:56 |  
      7 2

      Zelezníče, Hovi si prošel hodně těžkým obdobím a stejně těžké pro něj bude dostat se na úroveň před zraněním. Já věřím, že se časem zvedne a jediná cesta k tomu je, aby byl na hřišti co nejčastěji. Je mně jasné, že to bude těžké pro něj i JiT, protože po uzdravení Zimy a adaptováním se Kačaraby zatím asi 2. stoperem nebude, ale zápasů je hodně, takže šance vyhrát se do formy z minulosti je reálná.

    • Re: hodnocení

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 13:00 |  
      6 1

      Zrovna Hovorkovi bych tu chybu před gólem nevyčítal. Hasil jen dvě předchozí chyby spoluhráčů a nebýt neskutečné smůly, tak to vyřešil dobře.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 09:40 |  
    13 2

    Dobré ráno ze zasněžené Šumavy a u dobré kávy.
    Děkuji Alanorovi za hodnocení a jeho práci.
    Čekal jsem na to hodnocení, abych si sám "srovnal mířidla" při hodnocení hráčů.
    Především bych chtěl podotknout, v jakém stavu šli naši kluci do zápasu. Bez pořádné přípravy, někteří po nemoci a také do nového prostředí.
    Sigma oproti nám měla v podstatě přípravu jako jedna z mála vcelku slušnou, včetně přípravných zápasů.
    Proto bych si dovolil k hodnocení hráčů "několik vět" :-)).
    Ondra Kúdela jednoznačně za 8. Dokonce si myslím, že zákrok na něho od Nešpora při naší inkasované brance, byl na hranici faulu.
    David Hovorka měl několik nepřesností, ale ve druhé půli se jeho výkon zlepšil i tím, že se rozehrál a pomohlo i přeskupení našich hráčů, když šel do středu Lukáš Provod a Oscar šel do strany k Bořilovi, Tady jsem si vzpomněl na přítele Martina58, protože i já se domnívám, že Lukáš na to má, aby hrál něco podobného jako Tomáš Souček.
    Proto bych viděl Lukáše za 6.
    Sima jednoznačně za 6, protože si na Bahu musel zvyknout a jeho akce před třetím gólem byla fotbalově krásně řešena. Všimněte si, jakým způsobem to odcetroval a přesně!!!!
    A Nico jednoznačně také za 8. On nám rozhýbal Slávii a obě akce před penaltami byly i z jeho aktivity.
    Ve druhé půli nejlepší na hřišti.
    U ostatních asi nechám známky dle přítele Alanora.
    Mým dalším poznatkem je skutečnost, a podotýkám že dobrá, že jsme i po tak mizerné přípravě a i s ohledem, kdy Olomouc ji měla daleko kvalitnější, že jsme Sigmu začali od 60 minuty přehrávat i fyzicky.
    Klobouk dolů před kluky, že se vyhecovali a dali to.
    Ano, měli jsme tam hlavně v první půli mnoho nedostatků, nepřesností, nedomluv.
    Ale do druhé půle už jsme nastoupili s odhodláním a kluci šli za třetí brankou nesmlouvavě, byť se to hned nedařilo. Prostě jsme se nesnížili k žádné údržbě. To se cení!!!!!
    Penalty vůbec nebudu komentovat.
    Naopak chci poděkovat trenérovi Olomouce, že se k žádnému fňukání nesnížil!!!
    A to, jak se do nás pustil seznam.cz a další, např. isport, to komentovat nebudu taky. Jsem rád, že to udělali jiní, např. přítel Merlinus nebo Voiceman , Donford, Pehacko a další.
    Pro mě bylo důležité, že jsme penalty proměnili (byť se štěstím ta druhá).
    Slavia nemůže za to, že některé mančafty své penalty neumí kopnout.......
    Tak zítra pohár s Duklou.
    Přiznám se, že jsem rád, že máme další zápas na svém hřišti a kluci se můžou opět víc rozehrát a tím získat i nejen herní praxi, ale i fyzičku. A věřím, že náš trenér ví, jak s klukama bude pracovat tak, abychom byli na všechny zápasy připraveni co nejlépe.
    První krok jsme zvládli. Ano, i se štěstím. To uznávám. Ale hráli jsme s Olomoucí, která na nás byla nachystaná velmi dobře. O to je ta výhra cennější a klukům se bude připravovat o to líp.
    A moc si vážím toho, co řekl po utkání trenér. On poděkoval všem hráčům, kteří museli nahradit ty chybějící, protože svým výkonem Slavii neskutečně pomohli.
    Takže díky kluci!!!
    S úctou
    Sokrates55


    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      rakusan     před 4 lety 18.01.2021 15:29 |  
      2 0

      Napsáno jako vždy skvěle. Skutečně bych vyzdvihl, že jsme cca od té 60.minuty začali i fyzicky Olomouc přehrávat, přestože jsem byli po Covidu a bez pořádné přípravy. Přičemž Olomouc se na nás chystala přes pauzu jistě hodně, podle mne si i věřili na nás a navíc ještě vedli. Bylo to velmi těžké utkání, takže všem klukům obrovské díky umocněné včera další ztrátou rudých.

  8. ruka

    Karel13     před 4 lety 18.01.2021 10:48 |  
    6 1

    Osobně nechápu, proč neustále debatovat o tom, jestli ruka byla, nebo nebyla. Podle současného výkladu je to úplně jedno. Kdyby po ruce padl gól, nebyl by uznán . Protože se hrálo dál a hráč byl faulován - rozhodčí faul pískl a tedy penalta - protože takováto ruka není brána jako přestupek. Něco jiného je, že celé pravidlo o ruce je nesmyslné. Pamatuji doby, kdy ruka byla prostě ruka vždy, snad s výjimkou tzv. "nastřelené ruky", kdy to soupeř do ní napálil cca z 1 m, a i tehdy to záleželo jen na citu (případně i tehdy sympatiích či "zadání") rozhodčího ...

    • Re: ruka

      Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 10:59 |  
      3 3

      Kdyby se ruka prokázala, tak by penalta nebyla. Při zpracování si nemůžeš pomoci rukou. Ruka se nepíská, když si ji nastřelíš při odkopu.

      • Re: ruka

        Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 11:05 |  
        0 0

        Nejsem expert na pravidla, ale i rozhodčí po zápase zmiňoval, že podle výkladu z léta 2020 v případě, že si útočící hráč nastřelí ruku, ale nevytvoří si tím gólovou šanci, to ruka není.

        • Re: ruka

          kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 11:49 |  
          1 0

          Já se obávám, že tady se spletla dohromady dvě pravidla:

          1. Nemůžeš si při zpracování balónu pomoci rukou... to není o nastřelení vlastní ruky při odkopu.. prostě dotknout se rukou - byť nezaviněně - míče v okamžiku, kdy jej dostáváš pod kontrolou, nelze...

          2. Pokud nedáš gól, či nevytvoříš šanci, ze které gól padl, tak tuto ruku nemůže posuzovat VAR...

          Tady podle mého názoru jde o to, že VAR má posuzovat buď celou akci, pokud z ní padl gól... a nebo penaltový faul.... ale už by neměl zasahovat hlavnímu do posouzení, jestli před penaltovým zákrokem nedošlo k porušení pravidel ze strany útočícího týmu, protože z akce jako takové gól nepadl.

          Faktem ovšem je, že tady evidentně video zkoumalo pouze Kuchtovo zpracování míče, faul byl brán jako nezpochybnitelný - tam je otázkou, jestli komise nevytkne rozhodčím spíše to, že se tou případnou rukou vůbec neměli zabývat....

          • Re: ruka

            Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 12:14 |  
            0 0

            Je fajn, že tu máme člověka, který se nebojí do toho ponořit a uvést věci na pravou míru. Nicméně, jestli to mají z léta 2020, třeba je to jen nějaký interní metodický pokyn, který ani v pravidlech není zanesen. Buď jak buď, stejně si myslím, že to ruka nebyla. Pak je taky otázka, nakolik si jako fanoušek může člověk říct, že útočník týmu, kterému fandí, lže v přímém přenosu do televize, že se mu to otřelo o bok. Já v tomhle Kuchtovi věřím.

            • Re: ruka

              kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 12:36 |  
              2 0

              Podle mého názoru pravidla pro použití VAR nejsou úplně součástí pravidel fotbalu... to jsou nějaké metodické pokyny, které se nota bene ještě mění za pochodu, protože je to pořád relativně novinka....

              Já věřím tomu, že Kuchta nekecá... a věřím i tomu, že často se to semele tak rychle, že ani přímý účastník nedokáže přesně popsat, jak se to celé seběhlo...

              Sám frajer u videa prohlásil, že se o ruku nejednalo, tak není o čem.... Jako pokud někdo - jak snad bylo řečeno o přestávce - hledá dvacet minut záběr, aby něco potvrdil, nebo vyvrátil, tak se nemůže jednat o chybu sudího...

              • Re: ruka

                martyni (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 12:46 |  
                3 1

                Mne prislo krajne neprofesionalni vysvetleni VAR rozhodciho pri prenosu O2, bohuzel takova klasika, misto vysvetleni se snazil divaky zmast a nebylo jasny, zda duvodem posveceni penalty bylo to, ze ruku zadny zaber neprokazal, nebo to, ze v takovem pripade se ruka nepiska / neposuzuje VARem. To je fakt jedna ze zoufalych stranek naseho kaprfotbalu, ze rozhodci nejsou schopni nebo hlavne ochotni srozumitelne oduvodnit svoje rozhodnuti. Alespon ze pote v Dohranu uz to vysvetlil lip, kdyz zrejme po zapase nasli lepsi zaber.

          • Re: ruka

            wimpy     před 4 lety 18.01.2021 12:28 |  
            1 0

            Stáhl jsem si pravidla 2020 a za neuvěřitelný považuju, že se o ruce dočteš na dvou místech a na každém jinak.

      • Re: ruka

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 12:56 |  
        2 1

        Tak já myslím, že ten třetí záběr z reverzní kamery jasně ukázal, že o ruku nešlo. Dál už bych to opravdu neřešil.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 11:11 |  
    3 0

    Nejsem si úplně jistý tou situací před brankou Olomouce. Byla to série chyb a nedorazů, nicméně prvotní chyba byla v tom, že zpětná přihrávka od jednoho našeho hráče na Alexe Baha byla moc krátká a Breite ten míč stihnul ukořistit. Neví někdo, kdo dával tu zpětnou přihrávku Bahovi? V televizi to vypadalo jako Provod, ale nejsem si tím vůbec jistý. Bah, který je v souvislosti s tím gólem v hodnocení zmiňován, v tom podle mě byl ze všech našich, kteří se k tomu nachomýtli, nejvíce nevinně. Mohl do toho jít a nechat se zrakvit, to je fakt, ale nic moc jiného s tím z jeho strany dělat asi nešlo.

    Jinak Kolář zmiňuje v rozhovoru na idnesu, že měl hnusný průběh covidu a pořád se mu špatně dýchá, tak v jeho případě asi budeme muset být tolerantnější, pokud se do toho bude nějakou dobu dostávat. Někteří tu zmiňují, že mu výkopy moc nešly.


    Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 11:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 11:35 |  
      1 0

      Byl to Hromada. A Bah snad jediné co měl udělat, měl pokračovat ve sprintu zpět k naší bráně. On se zastavil v domnění, že to Hovorka zvládne odkopnout a pak už to bylo v prčicích.......
      S úctou
      Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 11:45 |  
        1 5

        Díky. Hromada se vykoupil tím obranným zákrokem při té velké šanci Olomouce několik minut před koncem, kdy zabránil gólu. Nicméně tohle byla z jeho strany hrubka jak hovado.
        Bah na mě udělal dojem, že je to přesně hráč do Trpiš systému, tj. běžec bez nějaké velké techniky (nemyslím to nijak pejorativně), ale třeba mě ještě vyvede z omylu. Každopádně si bude muset zvykat a vstřebávat tyhle automatismy na mírně zataženější pozici, než hrál v Dánsku. A to píšu i přesto, že Trpiš fakticky na nějaké rozestavení moc nehraje a všichni se na svých stranách točí všude.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 11:47) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          wimpy     před 4 lety 18.01.2021 11:47 |  
          2 1

          Hromada se vykoupil už tím, že na něj byla penalta. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 11:49 |  
            2 1

            Jasně, to taky, šel tam aktivně ve sprintu, to se mi líbilo. Na to, že to byl jeho první zápas po jaké době ve Slavii a někteří mu tu prorokovali, že na to nemá, tak to od něj mělo hodně vzestupnou tendenci. Snad zdraví vydrží.

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Leksel     před 4 lety 18.01.2021 12:35 |  
              3 2

              Hromada mě příjemně překvapil, než odešel na hostování do Liberce, tak mi připadal nevýraznej, neviditelnej, ale v Liberci se celkem dobře rozehrál. Měl jsem obavy, že u nás zase naváže na svůj původní výkon, ale prd, hrál hezky aktivně, tak snad v tom bude pokračovat i dál.


              Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 12:36) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 13:28 |  
          3 1

          Mně teda vůbec nepřišlo, že by to Bah neuměl s míčem. Dopředu měl několik pěkných akcí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            wimpy     před 4 lety 18.01.2021 13:56 |  
            3 0

            Navíc většina hráčů se nějakou dobu po příchodu sehrává s mančaftem, Bah byl hozenej do vody rovnou, navíc na postu, kde zažité automatizmy výkon zlepšují. Mně se celkem líbil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 11:41 |  
      2 0

      Máš pravdu, prvotní chyba byla u Hromady, u kterého jsem to zapomněl zmínit. Byla to spíš menší chyba, ale nabalilo se to a dvakrát tam trochu nešťastně propadli i Bah s Hovorkou a neštěstí bylo na světě.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 12:04 |  
        3 1

        Kluci, to se prostě při fotbale stane.
        Bah mě také překvapil v dobrém a Martin58 dobře postřehl, že bude výborně a prudce házet auty.
        Hromada dostal 6 a souhlasím s Alanorem, že jeho výkon byl fakt dobrý. Myslím si , že hlavně minutu po minutě získával jistotu při souhře s ostatními, našel řeč i s Nicem a pomohlo i to , že šel Lukáš Provodů víc do středu a Oscar k lajně. Trpišovský to přesně odhadl a i tak rozdal posléze pokyny.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          donford     před 4 lety 18.01.2021 12:35 |  
          2 1

          Také si myslím, že Oscarova úloha je především na kraji hřiště, vzdor tomu, že jsem ho chválil za velmi slušné pokrytí středu hřiště s Hromadou, se kterým takto možná hráli spolu poprvé. Pokud se vrátí brzy Holeš, může být H+H uprostřed velmi zajímavý tandem, oba navíc s železnými plícemi a vytrvalostí. Pak by se Stanciu mohl bez obavy z nutnosti stálých návratů více věnovat podpoře dopředu. Krátkou dobu bude trvat než Bah se Simou najdou společnou řeč. Ale i tak je jisté, že se Bah bude každopádně rychle zlepšovat . V něm to prostě je. Velmi s hodnocením od Alanora souhlasím. A myslím, že většina zde. Kosmetické úpravy o bod nahoru či dolů nás jednotlivců jsou vždy na subjektivním přístupu a nebo na dodatečném uvědomění si objektivních okolností. Po rozmluvě Koláře o jeho průběhu koronaviru, dívám se pak na jeho výkon proti Olmiku dost jinak. I když na něj v podstatě mnoho nešlo. Nebo na výkon Hovorky po zranění. Jinak bych byl rád, kdyby proti Dukle dostal příležitost Kačaraba. Mít v mužstvu 4 skvělé, plnohodnotné stopery, to je opravdu terno. Hodně na Kačarabu sázím. Taky, aby si mohl vynikající Kúdela občas odpočinout.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Marek3     před 4 lety 18.01.2021 18:25 |  
            0 0

            Holes s Hromadou asi zbytecne defenzivni. V nasi lize neni nutne abychom nasazovali dva DZ. Jeden znich uprostred a potom dva z trojice - Stanciu, Sevcik, Lingr na box-to-box a podhrot. V Evrope by to asi dobra variants mohla byt.

  10. Penalta

    pinochet     před 4 lety 18.01.2021 13:11 |  
    8 4

    Jinak doufám, že Kuchta už penalty kopat nebude...

    • Re: Penalta

      kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 13:22 |  
      9 4

      Proč? Takhle si narazit o gólmana je docela umění... jak z penalty, tak ze hry :-)

      • Re: Penalta

        Markus     před 4 lety 18.01.2021 13:55 |  
        5 1

        Je to už poněkolikáté, co jsem si tohodle reflexu u Kuchty všiml, to je dar.

        • Re: Penalta

          wimpy     před 4 lety 18.01.2021 13:58 |  
          5 2

          Navíc to uklizení levačkou k druhé tyči nebyl v tu chvíli zase úplně jednoduchej kop.

          • Re: Penalta

            nedbal     před 4 lety 18.01.2021 14:02 |  
            7 2

            Mně se na tom líbilo, jak zůstal v klidu, čekal a věděl, že to dorazí... jinej by jančil

            • Re: Penalta

              kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 14:25 |  
              6 0

              Pravda, žádné chytání se za hlavu, klesnutí do kolen - jako by to měli domluvený :-) ...obojí přišlo až za brankovou čárou v rámci gólových oslav :-)

      • Re: Penalta

        nedbal     před 4 lety 18.01.2021 14:16 |  
        5 0

        Pravda, jak si v prosinci zkoušel narazit o Nitu ten Liberečák, tak z ho přímo gól nebyl, jen ta penalta za Sáčkovu ruku

      • Re: Penalta

        kalex     před 4 lety 18.01.2021 20:09 |  
        1 1

        Pobavilo

    • Re: Penalta

      nedbal     před 4 lety 18.01.2021 14:00 |  
      1 3

      Spoleh je jen na Kúdelu s Kolářem. Ale jinak také doufám, že nebude, ne kvůli tomu, že nedal, ale prostě já mám radši, když to kope někdo za odměnu, kdo má třeba X asistencí, nebo mu v nějakém zápase rozhodčí ukradl regulérní gól. Kuchta jakožto útočník hrající v základu má dost prostoru na to dávat branky, to jedině na konci sezóny, kdyby se s někým přetahoval o krále střelců, a nebo v tom byl prostě neomylný. Souček bez tak loni přibrzdil Stanciův rozvoj, když zadrbal 3 penalty(naštěstí "nedůležité") a chudák Nico neměl žádná čísla..

      • Re: Penalta

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 14:30 |  
        3 1

        Jak za odmenu? Penaltu by mel kopat ten, u koho je nejvetsi pravdepodobnost, ze da, ne? Takze nekdo mentalne silnej, kdo se i v zapase citi dobre. Nekdo jako Ondra Kudela, skoro ani nepamatuju zapas, kdy bych na nem videl, ze si neveri nebo ma nejakej problem.. :)

        • Re: Penalta

          nedbal     před 4 lety 18.01.2021 15:09 |  
          0 0

          ale jo.. já to myslím tak teoreticky, když by se všichni adepti cítili stejně a všichni by to dali.. jinak ať si to Kuchta klidně kope, když bude nejjistější..

        • Re: Penalta

          pinochet     před 4 lety 18.01.2021 18:40 |  
          0 1

          Když máš hráče, který se mentálně silný cítěj vždycky, a pak penalty pravidelně nedávají jako u nás Hušbauer a v Itálii aktuálně Ibra...

          • Re: Penalta

            kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 19:54 |  
            1 0

            Hušbauer za celou kariéru kopal šest penalt.... z toho čtyři proměnil... Tušíš kolik jich kopal za nás?

      • Re: Penalta

        damade     před 4 lety 18.01.2021 14:38 |  
        3 3

        Mě spíš štvalo, když byl na hřišti Škoďák ale kopat šel Souček. Třeba zápas v Liberci - Škoďák hrál skvěle, měl už gól a asistenci, měl kapitánskou pásku a každej gól by ho přiblížil ke klubu kanonýrů, ale kopat šel z nějakýho důvodu Suk a kopnul to naprosto tragicky přímo doprostřed branky a gól nedal. Kdyby chodil Škoďák na penalty vždycky když byl na hřišti, tak možná tu stovku oslavil v Edenu...

        • Re: Penalta

          kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 14:49 |  
          3 1

          Tak Milan už to bral tak, že Suk je jasná jednička... když mu Kúdela vnutil balón v zápase s Karvinou, tak se Milan šel vysloveně zeptat Součka jestli mu to nevadí.... a pak jí sice proměnil - dokonce dvakrát, protože jednou někdo vběhl do vápna dřív - ale obě byly tak tak, když si gólman pokaždé na balón sáhl...

          Penalta je hodně o hlavě a Milan za sebou neměl dobré období, zřejmě si na ně tenkrát až tolik nevěřil.... Předtím, když byl hlavní hvězdou, týmu to bylo jiné... a jiné je to i teď v Turecku... to má sebevědomí na rozdávání :-)

    • Re: Penalta

      damade     před 4 lety 18.01.2021 14:01 |  
      3 0

      Když hrával Kuchta tak před pěti lety za naše béčko, tak je kopal pravidelně a proměňoval. Já doufám, že je natrénuje a kopat bude dál, jako útočníkovi by mu góly pomohly. Stačí si dát každej den po tréninku třeba 50 penalt (klidně i do prázdný brány, ale kopnout je nějak pořádně) a za chvíli to bude umět.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Borgetti     před 4 lety 18.01.2021 14:24 |  
    3 0

    Příští ligové kolo může JiT překonat sám sebe. Ve Slavii dosud drží dvě šňůry 26 zápasu bez proher, příští zápas tak snad bude 27. v řadě bez prohry. Od roku 1954 to znamená 2. a 3. místo pro trenéra ve Slavii. Rekord drží s velkým odstupem Jaroslav Šilhavý. Od 11.9.2016 do 14.10.2017 zaznamenal 36 zápasu v řadě bez prohry. Upřímně jsem po tomto období dlouho pátral v paměti, kdy jsme mohli být takto dominantní a pokud si dobře vzpomínám, tak ta série 36 zápasu je podpořena hodně remízama.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Lunaris     před 4 lety 18.01.2021 14:29 |  
      0 0

      Vždyť je to pár let zpátky a ty jsi hodně pátral v paměti? S hodně remízama by z toho nebyl titul, resp. nějaké remízy byly, ale výher bylo více než dvakrát tolik. Z hlavy mám pocit, že v ročníku 16/17 jsme měli bilanci 20-9-1, prohra v Plzni, Šilhavý to vzal, myslím, až potom, že ta prohra byla Dumlova, a pak nás doma udělal Trpišovského Liberec 1-2, jestli se nepletu. Nevím teda už, kolik remíz bylo za Šilhavého na podzim 2017.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 14:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Borgetti     před 4 lety 18.01.2021 15:56 |  
        0 0

        Jen mě hodně překvapilo to vysoké číslo 36. Jinak je fakt, že já si špatně vybavuji i třeba předloňského vítěze LM či EL nebo i MS či ME. Jen pár turnajů se mi usadí v mysli snad na věky, jako třeba EURO 2004 v Portugalsku :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:59 |  
          1 0

          Tak neprohráli jsme v lize více než rok.... než Jardův team symbolicky přehrál v Edenu Liberec, který vedl Jindra Trpišovský.... pak jsme ještě prohráli v Plzni... teoreticky měl Jarda Šilhavý v lize se Slavií dvě prohry... to není zlé :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Borgetti     před 4 lety 18.01.2021 16:25 |  
            4 0

            Jo ve Slavii odvedl velmi dobrou práci trenér Šilhavý. Vím jak hodně lidí těžce neslo jeho vyhazov. Třeba můj otec (ročník 58) říkal, že to se nemělo stát, že si to nezaslouží a že se to Slavii vymstí, ať si pak na něj vzpomenu, že to řikal :-) No tak naštěstí na jeho slova nedošlo. Já ač jsem si trenéra Šilhavého velmi oblíbil pro jeho vystupování, tak přeci jen ta jeho hra, troufám si říct defenzivnější, nebyla úplně atraktivní. Vedli jsme 1:0 a pak už bránili, jaký to rozdíl od Trpišovskýho. Já jsem se na Jindru po tom jeho prvním rozhovoru moc těšil a jsem rád, že jeho první slova naplnil dosyta a stále se máme na co těšit, protože nevěřím, že by chtěl jít trénovat někam za hranice, možná za 20 let nároďák. On kdyby JiT šel někam do zahraničí, tak by musel přes pul kádru vyházet, protože by nesplňovala jeho kritéria charakteru, nasazení a odhodlání do hry.


            Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 16:27) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 17:25 |  
              1 1

              No hlavně si pamatuji, že mnoho těch zápasů pod Šilhavým byla klika jak blázen. Těsné výhry s opravdou velkou dávkou štěstí...

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 17:26 |  
              1 0

              Byl jsem na tom úplně podobně... byl jsem přesvědčen, že se Slavií nemůže být úspěšný někdo, kdo za ní nehrál jako hráč... Cipro, Jarolím, Šilhavý.... Trpiš mi do toho neseděl... navíc s nikým jiným titul nezískal....

              Jak já jsem se spletl :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                kalex     před 4 lety 18.01.2021 20:04 |  
                2 0

                Někdy je prostě potřeba říznout do živého a okysličit. A jak vidno, tak nám to šlape. I ten Duml když to beru zpětně, tak taky celkem pomohl. Mimo jiné zajímavá soupiska

                https://www.slavia.cz/soupiska.asp?s=2&sezona=2016&kategorie=MUZ&typ=&fotosoupiska=0

                A to Dušan rozhodně není klubová legenda.

                Sled dalších událostí známe všichni. Kde jsme my, kde sparta a kde Plzeň. A když teď úplně vypustím Plzeň, tak lpět na klubové příslušnosti fakt přežitek je, ať se mi to líbí nebo ne. Toto jde fakt nádherně vidět na druhém břehu. Aby fanouškům zavřeli huby, tak jim tam pichli menežera galaxie a pak Jílek a Kotal. Tomu dávám tak deset kol, protože se mu zrakví další pajduláci a dohraje to s dorostem.
                Máme štěstí, že Tvrdík chtěl Nezmara a ten zase Jindru. Obklopil se lidmi, za kterými jde vidět práce. Když to vezmu obráceně, tak třeba Pavel Kuka se v lize jako funkcionář nebo trenér uchytil kde? Měl by místo v managementu Slavie? V dnešní době asi ne. A to upozorňuji jsem ho měl hodně rád.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 14:31 |  
      2 0

      Je to tak - u Jardy bylo unikátní, že tuhle sérii nastartoval vůbec prvním zápasem na naší lavičce... prostě přišel a první prohru si připsal ve 37. zápase... pokud se tedy bavíme o lize - obecně první prohra pod Jardou přišla v semifinále domácího poháru na jaře 2017 se Zlínem (doma 0:1).. a to si nejsem jist, jestli tam ještě něco nebylo v zimní přípravě ...

      Faktem je, že zvláště na podzim po zisku titulu přišlo několik remíz, které nás mrzely a ve finále také stály Jardu místo, protože jsme najednou přestali vyhrávat venku a na stoprocentní Plzeň nabírali co dvě kola dvoubodovou ztrátu... to byly plichty 0:0 v Ostravě, na Bohemce, 1:1 v Olomouci a Zlíně... a osmibodová ztráta byla na světě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 17:23 |  
        1 0

        No tam bohužel tenkrát přišlo ne několik, ale "hodně" remíz. Bylo to taková sice hezká série, ale raději jednou prohrát a pak většinu vyhrávat, než střídat výhry a remízy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 17:31 |  
          0 0

          No tak v sezóně 2016/17 jsme získali titul... tam ty remízy s Duklou, či Jabloncem tolik nemrzely.... horší to bylo na podzim 2017

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      nedbal     před 4 lety 18.01.2021 15:32 |  
      6 0

      Já bych byl rád za sezónu, ve které se neprohraje jediný zápas, aby sparta furt nemachrovala s tím svým titulem 2010, kdy jakože nebyla poražena. Tuhle jejich sezónu považuji vůbec za nejnezaslouženější titul v naší lize v posledních mnoha letech. Kdy to měli snad půl na půl, za výhry a remízy. Nebylo výjimečné, kolik zápasu neprohráli, ale to, kolik jich jen tak tak že neprohráli. Zejména v závěru tam bylo několik zápasu, kde jim tu neporazitelnost udržel pouze a jenom rozhodčí pár zářezy, nějaký zápas 2:2, co pískal Královec si vybavuji. Celou sezónu se o první místo přetahovali s Jabloncem a Ostravou. A od té doby nesnáším našeho odchovance, který v dresu myslím Boleslavi přihrál spartě titul tím, že v závěru ligy i nějakého zápasu, obral o body Baník myslím. Zároveň na podzim v zápase sparta-Baník došlo, ke stejné situaci, co za pár let sparťané strašně vyčítali Plzni, s tím nasimulovaným Limberskýho pádem, že nebýt branky z vysimulované penalty v tom zápase, tak by bodově Plzeň přeskočili, tak tehdy na podzim 2009 to bylo stejně tak, Baníku chyběly body, o které je ve vzájemném zápase vysimulovanou penaltou obral, bony wilfried. A ještě tam byla zajímavost, že poslední kolo hrála sparta s Teplicemi a pro Teplice bylo skutečně výhodnější ten zápas prohrát, nějak to souviselo s českým pohárem, ale skutečně Teplicím porážka zajišťovala lepší pozici, než kdyby něco uhrály. No hnus, ještě že je to všechno už pryč..

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        nedbal     před 4 lety 18.01.2021 15:35 |  
        3 0

        odchovance Iva Táborského

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        bongor     před 4 lety 18.01.2021 15:52 |  
        2 1

        Stb nikdy nic nevzdá.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 14:34 |  
    5 3

    Ohledně Kuchty a penalty je to dobrej point. On penalty za juniorku kopal fakt hodně a s velmi slušnou úspěšností. Ale pak v lize penalty většinou nedal. Neproměněnou penaltu má za Bohemku, Slovácko a tuším, že i za Liberec. Možná dokonce i za Teplice. Já se upřímně zděsil, když na ní šel. Byl jsem na návštěvě u rodičů a tátovi říkám "koukej, on jí nedá". Sice to nakonec dorazil, ale mimo jsem nebyl. Myslím si, že Kúdela by je měl kopat dál. On není úplně průbojnej charakter, takže se do toho netlačí, ale dává je s přehledem, takže bych to neřešil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 14:43 |  
      2 0

      Tak Kúdela penalty hlavně rozdává... pokud se nepletu, on to byl, kdo před rokem a kousek v zápase s Karvinou popadl balón a vnutil ho Škoďákovi, coby střídajícímu hráči, aby si v závěru podzimu zvedl sebevědomí.... a z Milana šťastně proměněnou penaltou spadla deka tak, že v dalších dvou kolech nasázel tři branky... a podobně se zachoval i na jaře v utkání s Jabloncem, když dohodl, že druhou penaltu v zápase bude kopat Jusuf, aby si i on otevřel v SKS střelecký účet....

      Čili Kudy je nejenom charakter, on je i vůdčí typ :-)

      Sám Kuchta po zápase říkal, že už se na ně hrnout nebude... kopal je Stanciu, ale ten neproměnil s Leverkusenem a mám takový dojem, že od té doby se mu na ní nechce... Kúdela je kliďas, s kapitánskou páskou už penaltu bezpečně proměnil proti Slovácku....

      Můj tajný typ po odchodu Suka byl Béřa, který penaltu jistě proměnil v loňské zimní přípravě v rámci nějakého toho penaltového rozstřelu.... ale tady jsem se zřejmě mýlil :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 14:43) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 14:58 |  
        2 0

        Ono s těma penaltama je to debata na dýl. Stanciu je labilní, ten se na ně nehrnul nikdy, už ve Spartě. Musa je kope rád, ale zase tolik nehraje a poslední taky nedal. Pak bych si to mohl vzít Ševčík, ale toho jsem ji snad v životě kopat neviděl. Kúdela je kopal snad už v Bolce, ale on fakt není typ jako Kanga, že si ji prostě vezme a promění. On je takovej, že si ji vezme, když to na něj "zbyde". Jednoznačně je umí kopat Yúsuf, který dá většinou takovou ránu, že je jedno, kam to kopne, pokud trefí bránu. Jenže z těch stálic v základu tam úplně přeborníka nemáš. Proto mi z toho vychází právě Kúdela jako č.1.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:03 |  
          2 0

          Ševčík mi na penalty nepřijde jako vhodný typ. On radši přihrává než střílí a obecně se té gólové zodpovědnosti v kariéře spíše zříká, i když i v tom u nás nějaký pokrok udělal. Ale zrovna u penalty bych ho spíš tipoval na tu kategorii nervozních hráčů ala Stanciu.

          Edit: Spíš mě napadl třeba Holeš. Ten vypadá přiměřeně sebevědomě a střelu má hodně dobrou. Nebo Provod by mohl být typ, který se nepodělá. A vystřelit taky umí. Ale je to specifická disciplína a těžko to tady odhadovat bez znalostí z tréninku. :)


          Komentář byl uživatelem upraven (18.01.2021 15:06) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:12 |  
            1 1

            No tak ono - upřímně řečeno - když se poprvé k penaltě začal štelovat Souček, tak si asi málokdo z nás myslel, že jsme právě nalezli spolehlivého exekutora... o něm bych tehdy řekl, že bych si ho na penaltu dovedl představit jenom v případě, že by bylo povoleno zahrát jí hlavičkou :-)

            Holeš, Provod, Olayinka, možná i Sima by mohl mít dostatečně flegmatickou povahu na uklizení míče do branky v situaci, kdy většina z nás má kolena z rosolu :-)

            A já mám pořád jako tajný tip toho Béřu :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 15:17 |  
              2 0

              Holeš by mohl být zajímavá volba. Myslím, že i ten Sima časem začne být průbojnější ohledně tohohle. Pokud dřív neodejde. Souček i Škoda původně penalty vůbec nekopali a ani to nechtěli. Dostali se k tomu díky růstu svojí role v týmu, což by podle mělo být i důvodem toho, proč by měl chodit Kúdela.

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:28 |  
                2 0

                U Škoďáka to bylo specifické v tom, že Slavia v určité době byla u sudích v klatbě a penaltu nekopala snad dva roky... a pak za Beránka je proměnili Piták a Latka... Ale pak už pod Uhrinem Piták zahodil penaltu proti Bohemce a tak se k ní příště postavil Škoďák coby obrozený a sebevědomý kanonýr.... a bylo po srandě - snad pokaždé rána pod víko :-)

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 15:39 |  
                  0 0

                  No a tehdy pod Uhrinem ještě jednu nedal Hušbauer, což to umocnilo ještě víc, protože tam jinak moc výrazných osobností nebylo. Hodně hráčů se jimi stalo až postupně. Pokud Kúdela vidí, že aspiranti nejsou, tak by si to měl brát on a nedávat to jiným.

                  • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:49 |  
                    1 0

                    Kdyby jenom ten :-)
                    Hušby jí nedal až potom, co už Milan svou první penaltu proměnil....

                    Milan načal svou penaltovou sérii na podzim 2016 proti Příbrami... Hušbauer přišel v zimě a trochu se čekalo, že si to vezme pod svá křídla, jenomže na jaře proti Teplicím za stavu 2:2 v poslední minutě nedal ... a na podzim 2016 nejprve neuspěl Bílek v Jihlavě a pak i Mešanovič na Letné... A tak si to vzal zase Škoďák - ve Zlíně v posledním podzimním kole to bylo jen tak tak - rána pár čísel nad zemí doprostřed škrtla gólmanovi o nohy.... a v prvním jarním zápase proti Jihlavě mu to zase málem uletělo nahoru - břevno, zem, síť za břevnem a ven - Hanuš se zvedl ze země, ten balón popadl a chtěl rozehrávat - akorát se divil, proč se soupeři radujou :-)

                    A pak už přišlo derby, vyrovnávací gól v poslední minutě a to dalo Milanovi tu správnou šťávu ... nakonec snad proměnil deset penalt v řadě... neuspěl až na jaře 2018 dome se Zlínem a na startu "Totální sezóny" doma s Jabloncem

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:17 |  
              2 2

              Jojo, několik měsíců předtím si ještě v nějakém veselém videu dělal Hušby legraci, že Suk kope penalty nejhůř z týmu. Když si to vzal v extra těžký okamžik s Teplicemi, tak mě na tribuně omývali. :) Ale nakonec se osvědčil a přebral štafetu po Milanovi.

              Bořil má podle mě dost špatnou střelu a nemyslím si, že je to úplně ten typ hráče, co by s přehledem počkal na brankáře. On jde do všeho naplno a na první dobrou. Ale je to jen odhad, penalty jsou fakt specifické. :)

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:32 |  
                0 0

                Já vycházím jenom z toho přípravného zápasu loni v zimě... Aarhus(?)... jak se to hrálo na soustředění v rámci nějakého toho místního turnaje, skončilo to snad 3:3 a tak se ještě po zápase kopaly penalty.... a snad jediný Béřa ji poslal celkem jistě nahoru a na druhou stranu než kam skočil gólman.... všechno ostatní buď bylo proměněné se štěstím a nebo ne - mám dojem, že jsme prohráli 2:3...

              • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                nedbal     před 4 lety 18.01.2021 15:33 |  
                1 1

                Suk by měl penalty kopat hlavou, jestli se to může.

                • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

                  kjandourek (admin)     před 4 lety 18.01.2021 15:36 |  
                  0 0

                  To říkali Rosťovi Vojáčkovi při penaltovém rozstřelu v zápase o bronz na ME 1980.... tehdy jsme vyhráli na penalty 9:8 a jediní dva, co nekopali byli právě on a gólman Netolička.... a ostravský stoper prý byl úplně hotovej, že by měl jít zahrávat penaltu... a ostatní mu říkali, že by to holt proměnil jako vždycky.... hlavou :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 15:14 |  
            0 0

            Tak Trpiš někde říkal, že na penalty byl přeborník Baluta, Zelený a myslím, že i Traoré. Ale tréninkové typy jsou specifické.

          • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

            Papol     před 4 lety 18.01.2021 18:42 |  
            0 1

            A co Kolář? Jednu dal, tak by mohl vyzkoušet další :-)

            • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

              kalex     před 4 lety 18.01.2021 20:48 |  
              1 0

              Tvl, to by zase bylo keců:()

    • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 18.01.2021 14:59 |  
      3 2

      Kuchta v šancích zatím moc chladnou hlavu neukazuje. Skoro čím víc na to má času a čím je to loženější, tím hůř to zakončí. Na druhou stranu má oproti Teclovi mnohem lepší výběr místa, takže góly i tak dává. Ale na penaltu to moc dobrý předpoklad není. Navíc to taky není žádný brilantní technik. Jeho selhání na penaltě mě taky nepřekvapilo a taky už bych ho nerad viděl pětky kopat.

      Moc bych je nedával ani Stanciovi. Ten sice má techniku, ale ne pevné nervy. Kúdela se zatím jeví ideálně. Zkušený klidný hráč s dobrou kopací technikou. Tak snad je tam bude neomylně posílat i dál.

      • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

        Navyseals     před 4 lety 18.01.2021 15:12 |  
        0 0

        Tak Kúdela má hlavně ten dar toho klidu, který měl i Souček. Ten jich sice taky pár nedal, ale hodně jich i proměnil a navíc ty důležitý dával, což je vždy lepší. Kúdela je ideální i díky tomu, že si dokáže počkat na pohyb hráče, což předvádí i v rozehrávce, kdy to často posílá kolem špiček protihráče a ničí mi nervy. Hodně hráčů počkat nezvládne a pak to kopou blbě. Kuchtu na penalty fakt ne a myslím, že už je to jasný všem. Myslím, že časem se k penaltám může dopracovat Provod.

        • Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

          damade     před 4 lety 18.01.2021 16:30 |  
          0 0

          Ještě by mohl časem začít kopat Lingr, ten na mě dělá dojem takovýho lídra, kterej by na to měl nervy, stejně jako Souček. Navíc i kopací techniku má podle všeho skvělou.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 18.01.2021 20:40 |  
    2 1

    Mám známky mezi šestkou a osmičkou tudíž souhlas i nesouhlas s hodnocením,je také potřeba vzít v uvahu že se hrálo s týmem z popředí tabulky.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    Akuls     před 4 lety 19.01.2021 12:13 |  
    1 6

    Souhlasím s Alanorem, že hra Koláře nohama byla jen dobrá, tedy na průměrnou 3ku. Když vidím Fabiaňskeho, jak v každém zápase WHU trefuje z výkopu z malého vápna na 60-70 m vždy přesně hlavu Tomáśe Součka, tak má náš gólman pořád ještě co zlepšovat.
    Dále si nemyslím, že by Bah a Hromada byli lepší než Oscar, Provod a Sima. Bah zatím horší než na beku kritizovaný Masopust a Hromada měl do 30. min. jen snad 3 kontakty s balónem a nechal tak vzpomenout na pozici DZ stejně tak málo viditelného Ščuka. Vzhledem k tomu, že hodně nenápadný byl v prvním poločase i Stanciu, tak to měl osamocený Oscar hodně složité. Sima byl hodně málo využívaný, jednou mu např. Stanciu mohl dát v 2. poločase balón nádherně do ulice a šel by sám na branku, ale Nico raději vedl balón někam doleva. Skoro mi to připomnělo dobu kdy KJVCD takhle nechával vycukat nabíhajícího a k převzetí míče do úniku se stále nabizejíciho Biniće. Když mu balón, a to přitom poměrně dost nepřesně, přihrál Hromada, tak Sima hned vykouzlil gólových centr.
    Na Simu si soupeři začali dávat velký pozor a proto bude potřebovat větší podporu od spoluhráčů. Navíc při neúćasti Zimy byl ve vápně na hlavičky vlastně sám.
    No a 8ka pro Kuchtu je trochu přehnaná. Spíš bych se přikláněl k názoru, že dvě vyložené šance zahodil a góly vstřelil jen díky velkému štěstí. Na 8ku musí dávat góly na první dobrou.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 15. kolo

    kapitan.pisoar     před 4 lety 25.01.2021 18:12 |  
    0 3

    Vy jste fakt mimo. U Karvine resite penaltu v cele odstavci. Ale o jasne simulaci Hromady napisete “penalta bez dotazu” Uplna ztrata soudnosti tady...