Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

    Qope     před 4 lety 25.12.2020 19:38 |  
    7 9

    Tak si řikám, jestli by u nás nemohl mít ještě místo ...

    • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

      Sherudan     před 4 lety 26.12.2020 10:08 |  
      8 0

      V managementu určitě.

      • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

        Qope     před 4 lety 26.12.2020 10:30 |  
        1 1

        Vím, že příslibeno nějaký post ma. Ale docela si říkám jaky.

        • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 26.12.2020 11:05 |  
          5 6

          No, když Traoré bude dělat takovýho "tátu" mladým černochům, mohl by Škoďák dělat totéž pro mladý bělochy.

          • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

            Qope     před 4 lety 26.12.2020 11:41 |  
            1 1

            :-) ... Když jsme u tematu Traore, jsem docela zvedav jak dlouho tu jeste bude. Avizován je návrat Hromady a co si budeme namlouvat, tahle cast sezony mu ne tolik vyšla. Jasně, nezapomenutelně se zapsal golem proti Seville, ale ...

            • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

              Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 26.12.2020 11:48 |  
              2 4

              Sice jsi to nenapsal, ale já tam mezi řádku čtu takové to, že by Traoré měl už skončit a nemůžu říct, že s tím nesouhlasím.

              • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

                Qope     před 4 lety 26.12.2020 12:10 |  
                1 0

                Ne, jen jsem chtěl rozvířit plodnou debatu o tom, jak tu zdejší přispěvatele vidi přínos Traoreho do budoucna (na hřišti).


                Komentář byl uživatelem upraven (26.12.2020 12:10) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

                  wimpy     před 4 lety 26.12.2020 12:17 |  
                  5 0

                  Něco tu ještě odehraje. :-)

                • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

                  Morb     před 4 lety 26.12.2020 15:54 |  
                  2 0

                  Trpiš ho chválí jak může, tak s nim asi nějaký plány má.

            • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

              damade     před 4 lety 26.12.2020 17:35 |  
              4 0

              Já bych řekl, že tu dojede smlouvu (končí v létě 2022) a pak ukončí kariéru a dostane práci jako průvodce zahraničních hráčů a případně bude dělat nějakej scouting Africkejch hráčů

          • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

            gazza     před 4 lety 26.12.2020 18:24 |  
            1 3

            Tak Traore tam již dělá tlumočníka a i když hraje hrozně tak Trpišovský ho pořád vyzdvihuje.Je to jeho kůň stejně jako byl před tím Tecl

    • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

      Morb     před 4 lety 26.12.2020 15:53 |  
      5 3

      Škoda podle mě neodcházel z výkonostních důvodů, ale proto, že měl obrovskou smlouvu, stejně jako Hušbauer. Útočník je to pořád fenomenální a moc dobře nechápu, proč v repre místo něj hraje Vydra.

  2. Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

    gazza     před 4 lety 26.12.2020 05:18 |  
    2 18

    Klidne .V pohode na to ma a navic Slavista jak se patri.Dodnes jsem nepochopil ten odchod.

    • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

      Sherudan     před 4 lety 26.12.2020 09:10 |  
      19 1

      Cos nepochopil? Že i klubový srdcař si chce vydělat a zabezpečit rodinu, zkusit si zahraniční angažmá (zvlášť, když už se ho nejméně jednou vzdal, když jsme ho potřebovali)? Že se na jeho místo tlačili mladší, neměl jisté místo v sestavě a potřboval nový impuls? Že naopak Slavia se posunuje stále dopředu a výkonnost, která stačí na sotva průměrný turecký klub, už je pro nás málo?
      Škoďákův odchod proběhl způsobem oboustraně korektním a výhodným. Budu mu vždycky fandit, přát mu, ať mu případná další angažmá klapnou podle představ a těšit se, že se po skončení aktivní kariéry vrátí k nám v nějaké vhodné pozici.

      • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

        cunak     před 4 lety 26.12.2020 16:10 |  
        2 16

        Můžeme diskutovat a mít různé názory na to, zda Škoda ještě na Slávii má / měl v době odchodu. O čem není pochyb je, že takovýto odchod největší slávistické legendy 3. tisíciletí byl nedůstojný a byl ostudou tehdejšího vedení - především pana N.

      • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

        gazza     před 4 lety 26.12.2020 18:18 |  
        0 12

        A jak víš ,že proběhl korektním způsobem?Ty jsi u toho byl ,nebo tady jen plácáš rozumy?

        • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

          necich     před 4 lety 27.12.2020 08:56 |  
          5 1

          U odchodu Haška ze Sparty také nikdo nebyl, přesto je zřejmé že o korektní odchod nešlo....

          • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

            gazza     před 4 lety 04.01.2021 06:33 |  
            0 1

            A to ma byt odpoved experte?Co mam spolecneho s Haskem a Sraltou ?O co Ti jde ubozaku?

      • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

        Fačín     před 4 lety 26.12.2020 19:38 |  
        1 8

        Jako že si u nás nevydělal?

        • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

          kalex     před 4 lety 26.12.2020 20:48 |  
          5 0

          Tak o prachy asi moc nešlo. Ale herní vytížení by asi ani nebylo hodno Milana.

        • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

          Leksel     před 4 lety 26.12.2020 22:12 |  
          7 0

          Samozřejmě že vydělal, ale ty zahraniční štace jsou platově "trochu" jinde a taky si vyzkoušel fotbal v zahraničí. Chápal jsem to jako oboustrannou a jistě přátelskou dohodu mezi klubem a jeho ikonou.

          • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

            sadlos (přítel SN)     před 4 lety 27.12.2020 15:05 |  
            0 5

            Teda nejsem si úplně jist, že účastník LM platí hůř svému dobře placenému hráči než podprůměrný celek v Turecku.

            • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

              Leksel     před 4 lety 27.12.2020 17:49 |  
              0 0

              Přestože z Turecka pochází negativní spojení turecké hospodářství, tak konkrétně ve fotbale na tom budou ekonomicky určitě o něco lépe než naše liga. Hrajou (hráli) tam i hráči z renomovaných západních lig, teď mě napadá třeba Wesle Sneijder, kterej tam přestoupil z Interu Milan a těžko by si asi šel pohoršit, ale naopak. Milan tam přestoupil ještě před pandemií do klubu, kterýmu hrozil sestup, takže určitě jim šlo hlavně o záchranu a na nějaký ten peníz navíc nehleděli. Teď v krizi se šetří všude, samozřejmě i tam, ale pořád to bude tam o něco lukrativnější než u nás. Ono Milanovi asi nešlo hlavně o prachy, ale hrát co nejvíc a zároveň si i poprvé v životě zkusit jinou ligu.

            • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

              butters     před 4 lety 27.12.2020 18:04 |  
              5 0

              Proč myslíš, že do Turecka chodí dohrát kariéru tolik špičkových hráčů ze západu? A to i hráči typu Eto'o, Drogba, Roberto Carlos, takže vyloženě "top". Tohle docela napoví:
              https://www.seznamzpravy.cz/clanek/mapa-evropy-s-cenami-televiznich-prav-proc-se-ligam-nechtelo-koncit-92823
              Pokud si jejich kluby rozdělují z tv práv skoro 100x víc než kluby v naší lize, tak si můžou dovolit platit hráčům trochu jiné částky než u nás. Navíc Škodu Slavia pustila zadarmo, což mu taky pomohlo k vyššímu platu. Konkrétně jeho plat jsem teda nikde nenašel, ale Rémy (ten, co Milana odsunul z pozice útočné jedničky Rizesporu) by měl mít ročně 2,5 milionu eur, tipnul bych, že Milan na tom o moc hůř nebude.

              • Re: Zápas na Štědrý den? Škoda doufá, že to bylo naposled. V Turecku asi nezůstane.

                sadlos (přítel SN)     před 4 lety 28.12.2020 00:33 |  
                1 2

                Ano, je to z důvodu že pořádně platí. Ale je rozdíl vyčpělá hvězda se světovým jménem a v Evropě neznámý hráč z českého rybníčku (a tím nechci Škodu nijak urazit). Kdo zná Turky, tak jsou schopni kolikrát i zaplatit jen za to spojení s hráčem, i když tu výkonost už nemají. Ta prestiž z toho, že tam hraje Eto jim prostě za ty prachy stojí.
                Tím samozřejmě nechci nijak zpochybnit, že tam nemá super prachy, které by jinde nedostal. Ale spíše to, že by u nás neměl o moc jiný peníze a spíše ho k tomu vedlo tušení, že mu zde už pšenka nepokvete. A pokud si pak měl vybrat, tak šáhl po největších penězích... Ale samozřejmě se jedná pouze o mou domněnku...