Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. ! prga !

    tobro     před 4 lety 24.12.2020 16:07 |  
    3 3

    Další titul by byl fajn.. ;-))

    • Re: ! prga !

      ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 09:59 |  
      4 4

      dalších 7 v řadě bude fajn aby přibyla další hvězdička.

      • Re: ! prga !

        Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 10:20 |  
        3 0

        20 + 7 ti nedá další hvězdu, pokud dobře počítám. :)

        • Re: ! prga !

          ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 12:15 |  
          5 4

          aha to máš pravdu :) . takže jsem právě vyhodil svoji kalkulačku elorg 875 do koše. obměna je potřeba.
          Myslet si že z vylouhovaného pytlíku čaje vyrobíš znovu čaj je naivní. .. kdo chce pochopí co tím chci říci.


          Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2020 12:15) . Zobrazit původní komentář

          • Re: ! prga !

            Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 18:34 |  
            1 1

            Já to nechápu, protože jinotaje mi nikdy nešly. Občas to na mě zkouší moje žena a nikdy jí nerozumím.

  2. Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

    ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 07:37 |  
    6 2

    já tedy nevím chlapci a děvčata, ale koukajíc na tablici, tak ty čtyři goly co jsme dostali, ta naštve :)

    přežil jsem 24.12. přežiju i silvestra a dám se do kupy vstříc novým výzvám. život je jen jeden, a SKS taky!!! a pozor jo, na Nový rok žádná drůbež!! něco na tom je, věřte tomu nebo ne, loni jsem měl kachnu. :-D

    podroužek to celé vystihl velmi dobře, je samozřejmně jisté, že jak se povídá, bez peněz do hospody nelez (to mu tam moc nezaznělo). I když .... v liberci taky nemají bezedné slamníky. Je to o tom setupu týmu, chemii, vůli jít za realizačním týmem, o výběru hráčů, kterým jde o další angažmá a jsou ochotni tu dřinu do toho vrazit. faktorů je mnoho. a je to i o fanoušcích, kteří te´d nikam nemůžeme, ale kdo by nechtěl dát gola bídě nebo prádelně před plnou TS? bohužel mi je přes 50 a druhak fotbal nehraju :-D, ale tohle zažít, to musí chcanechca být adrenalin nonplusultra.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2020 07:38) . Zobrazit původní komentář

    • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

      Betynka58     před 4 lety 25.12.2020 12:57 |  
      6 1

      Nedá mi to, ale pokud nejsi ženského rodu (jakože zřejmě ne), tak správný přechodníkový tvar je "koukaje".

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 15:37 |  
        0 6

        jsem z prahy a tady máme vlastní nářečí :-D. Ale jinak koukaje na tuto reakci je to samozřejmně pravda, já mám přechodníky rád, protože se už moc nevyskytují, akorát prostě chybí ta praxe. :)

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 19:48 |  
        1 3

        bába z lesa jdavše, nůši klestí nesavše... .. menšík :-D

  3. Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

    Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 12:18 |  
    5 2

    Faktem je, že oproti loňskému podzimu, resp. 13 zápasech, máme stejnou bilanci 11-2-0, skóre ještě lepší 36:4 oproti loňskému 28:3 a totožné výhry na hřištích těch dvou dalších klubů. Bohužel se letos nepovedlo postoupit do LM, ale dle mého názoru v tom velkou roli hrál covid, narušení předsezónní přípravy, nutnost izolace týmu na hotelu a všechny další s tím spojené problémy, a bohužel i trochu smůla na los. Na druhou stranu jsme možná v koeficientu nahnali víc bodů, než bychom získali v LM. Takže mrzí hlavně ty peníze. Chci ale hlavně říct, že je až neuvěřitelné, jak jsme tento podzim zvládli s přihlédnutím k tomu covidu a stavu kádru, kdy na některé posty musíme dávat hráče, kteří to dříve nehráli a přeškolují se tam, a brutálnímu programu, který ti hráči museli absolvovat. Prostředí v klubu je zdravé, hráči mají kvalitu a trenérům se daří do kádru doplňovat mladíky, kteří chytí šanci za pačesy. Teď to na jaře udržet na stejné úrovni.

    • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

      novimex     před 4 lety 25.12.2020 13:23 |  
      2 7

      Co se týče podmínek týkajících se Covidu, tak je všechna mužstva v Evropě měli zhruba stejné a los ? Vždyť jsme dostali pomalu nejslabší mužstvo ze všech možných

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        MarkMobius1983     před 4 lety 25.12.2020 14:55 |  
        6 2

        Jakože ze čtveřice Molde, Omonia, Midtjylland a Maccabi Tel Aviv považuješ Midtjylland jako nejslabší mužstvo ? :-)

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          jiras_     před 4 lety 25.12.2020 18:13 |  
          4 2

          Oni nějací super nebyli, ale sešly se dva parametry - naše bídná forma v daném období a jejich hra, která nám prostě neseděla. Holt shit happens...

          • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

            rak (přítel SN)     před 4 lety 25.12.2020 21:08 |  
            3 0

            Psal jsem si potom se svým známým, fandou Liverpoolu, když je dostali do skupiny, že se podle mně jedná o ne nějak zvlášť kvalitní mužstvo, ale je to velmi nepříjemný soupeř. To mně pak dvakrát sám potvrdil. Já jejich zápasy s Dány nesledoval. Po jejich odvetě v Dánsku byl zvlášť naštvaný, když podle něj skoro úmyslně a netriviálně zranili velký talent Liverpoolu Jotu a napsal, že už by nechtěl, aby proti nim ještě hráli.

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 18:50 |  
          2 2

          Ono se to dá celkem objektivně vyhodnotit podle hodnoty kádrů těch týmů na transfermarketu, který se nijak dramaticky neliší od čísel, které byly před losem 4. předkola LM (Dánsko už bylo updatované).
          Slavia: 35,6 miliónů eur
          Midtjylland: 46,95 mil. eur
          Molde: 13,25 mil. eur
          Maccabi: 18,85 mil. eur
          Omonia: 12,6 mil. eur

    • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

      lubi34     před 4 lety 25.12.2020 15:04 |  
      5 2

      Ad penize doposud SKS vydelala cca 300 mega? LM 500 jistejch ju? Prodej cufa 100 mega? Takze temer stejny JISTY vydelek plus obr zkusenosti a predstaveni mladejch na euro scene neni to vic? Ve sportu nejde nic na 100% naplanovat a v tom je to krasne a nekdy bolestne

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 18:39 |  
        6 5

        To není ani náhodou stejný výdělek. Coufala si škrtni, nechápu, proč to tady lidi dokola berou, resp. v době jeho přestupu brali jako nějakou finanční kompenzaci za nepostup do LM. Ten hráč by odešel stejně a možná i za víc peněz, když by Slavia mohla argumentovat, že West Ham musí přitlačit, protože Coufala potřebujeme pro Ligu mistrů. Případně by odešel hned teď v zimě za víc peněz.
        Pro představení na euro scéně je Liga mistrů daleko vhodnější než Evropská liga. Souček odešel za ty prachy jen a pouze proto, že jsme hráli LM. West Ham by tolik nikdy nedal v případě, že bychom hráli jen EL, pokud by si Součka vůbec všiml. Moyes jasně deklaroval, že ho zaujaly výkony Suka v LM.
        Uvidíme teď proti tomu Leicesteru, jak budeme hrát. Na ostrovech už o nás vědí, takže to bude další šance, jak náš kádr zhodnotit, pokud nedostaneme nějaké debakly. Doufám, že snad ne.


        Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2020 18:43) . Zobrazit původní komentář

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          donford     před 4 lety 25.12.2020 19:04 |  
          4 0

          Jen si myslím, (vůbec nevím) že kdybychom hráli LM, tak bychom Cufa nepustili. Jinak snad jsme za něj dostali 162 mil. Kč, nikoliv 100. Ale pozor, Cufovi je 28, skoro už 29 a za hodně peněz by to WHU možná bral za hazard. Že je natolik výjimečný, to nemohli vědět ani oni a že se tak osvědčí ani my. Teď si ovšem libují. Se Sukem máš dle mého velikánskou pravdu. Toho na piedestal těch nejlepších vyzvedla právě a jen LM. A i když po tom ve skromnosti nijak netouží, tak si myslím, že mnohé měsíce se ve WHU neohřeje a půjde výš. To je hráč vskutku světových parametrů. Ani si to člověk hned neuvědomil, že má možnost vidět každý týden u nás na trávníku jednoho z těch nejlepších DZ na světě, jenž již po roce překonává vrcholy v celé PL. Přiznám se, že sám jsem si uvědomil jeho výjimečnost poprvé až tehdy, kdy prakticky on sám "zlikvidoval" nejlepší útočné plejery z anglického nároďáku při naší památné výhře ČR - England 2:1.

          • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

            Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 19:15 |  
            1 4

            Jak píšu, Cuf by odešel nejpozději teď v zimě po našem vypadnutí z LM, a dost možná za víc peněz, pokud by podával kvalitní výkony.

          • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

            lubi34     před 4 lety 25.12.2020 19:45 |  
            1 0

            Diky donforde za upresneni castky za cufa

          • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

            rak (přítel SN)     před 4 lety 25.12.2020 21:13 |  
            4 0

            No Souček v zápase proti Anglii u nás v Edenu mně také utkvěl. Měl snad všechny hlavy. Podobně jako teď s Chelsea, i když to zrovna prohráli.

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          butters     před 4 lety 25.12.2020 19:06 |  
          4 0

          Musíme k Leicesteru přistoupit stejně jako k Chelsea nebo Seville, i když nemají takové jméno, tak je to stejná kvalita. Pokud náš kádr nebude v době zápasů v nějak katastrofálním stavu (vinou covidu nebo nahromadění únavy), tak z toho snad debakl nebude.

          • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

            pcitron     před 4 lety 27.12.2020 12:22 |  
            0 0

            Byl jsem osobně na zápase Leicesteru s WHU (v rámci výjezdu na Chelsea). Leicester WHU naprosto přejel, na stadionu byly slyšet pouze jeho fanoušci - sympatický tým.

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          Max1     před 4 lety 26.12.2020 11:30 |  
          4 0

          ten přestup Cufa se upekl už před odvetným zápasem s Midtjyllandem, takže i kdyby se postoupilo, bylo by to stejný.

    • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

      ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 15:43 |  
      1 5

      souhlas, ale že by se covid jmenoval skomina, to je pro mne novinka.

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        Lunaris     před 4 lety 25.12.2020 18:55 |  
        4 6

        Nesmysl svádět to na rozhodčího, když jsme v domácím zápase byli naprosto neškodní.

      • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

        Max1     před 4 lety 26.12.2020 11:27 |  
        4 1

        tak zrovna Skomina byl v tomto "nevinně", protože info mu dal VAR a offside nebo postavení golmana na čáře není věc co by sudí se měl jít koukat, tam to buď je ok, nebo není a je logický, že poslechne VAR.

        • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

          wimpy     před 4 lety 26.12.2020 11:30 |  
          3 2

          V každém případě je to oportunistická svině! :-)

  4. Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

    Juventus turin     před 4 lety 25.12.2020 15:30 |  
    10 0

    Přesně pro tohle jsem si Jindru a spol moc přál do Slavie. Máme pořád dokola silný tým. Jdou stále dál a zajišťují silný tým do budoucna. Super Slavia. Jen šťastná náhoda, že nešli ke konkurenci

    • Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

      ColinSKS     před 4 lety 25.12.2020 15:40 |  
      6 3

      mám křetínského za celkem chytrého člověka, ale tady ze sebe naštěstí pro nás - godsajdank - udělal naprostého neználka.

  5. Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

    ColinSKS     před 4 lety 26.12.2020 00:34 |  
    4 6

    největší prča bude, až whu vyhraje aglickou ligu v sestavě koli - cuf + xyz neznámých statistů v obraně -suk - král masopust sevčík - olayinka, sima... dal jsem si prášky tak poté co jsem vyhodil elorg 875, nemohu se dopočít... dneska ty mozky nestojí za nic, furt neco řešit a pa to lexaurinem vypínat... kurvahoši . lehnu na mez a řeším jen kdy dáša havlová ótevře přední i zadní vrátka. to byl dobry postup.

  6. Re: 3 roky ve Slavii a zaděláno na 3. titul. Klub drží kontinuita Trpišovského práce

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 26.12.2020 06:17 |  
    7 1

    Abych pravdu řekl tak jsem od vstupu číňana a pana Šimaněho a následnými kroky v klubu jako je třeba příchodu Trpiše a spol. neustále málem počuranej :-))) Opravdu jsem nevěřil že to půjde a takhle. Nicméně kecy medmrdek, že máme zaděláno na další titul jsou ještě předčasné zvláště při tříbodovém systému a zápasů je ještě spousta.Jen at hezky zůstaneme pokorně sedět na zemi. Naštěstí mně trenér přijde že takový je.