Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, řekl Nehoda

O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, řekl Nehoda

Komentáře (51)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    carevitchando     před 4 lety 19.12.2020 16:38 |  
    21 3

    My si Šímu prodáme, až uznáme za vhodné. Nehodo vyhul si!

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      lubi34     před 4 lety 19.12.2020 16:53 |  
      2 12

      Trochu ucty k legende ceskoslovenskeho fotbalu jinak mas pravdu o dobe prodeje

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        1zippo1     před 4 lety 19.12.2020 19:35 |  
        7 0

        Nehodu jsem neměl rád už jako hráče. Takovej Lafata. A teď si cintá na triko slinty o Šímovi, který se jeví největším talentem ligy. Asi kyselý hrozny, že není jeho agentem.

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          lubi34     před 4 lety 19.12.2020 20:40 |  
          6 1

          Promin ale letec Lafata mu nesaha ani po kotniky a to lampasackou ATK-UDA-Dukla Praha fakt nemusim z historickeho hlediska jestli to znas snad ano

          • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

            wimpy     před 4 lety 19.12.2020 20:49 |  
            2 2

            Člověče, musím říct, že už ho pamatuju spíš ke konci kariéry, od konce sedmdesátejch, takže nejsem úplně objektivní, ale je to pro mě nejnepochopitelnější fotbalista historie. Vynikající čísla, přitom pomalej, skoro neběhal, kopací technika průměrná, výskok spíš podprůměrnej, střela mizerná, snad nedal góla z vápna. Jen výběr místa neuvěřitelnej. Spousty gólů, ale takovejch neslanejch, nemastnejch... Lafat byl proti němu na pohled pan fotbalista.

            • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

              lubi34     před 4 lety 19.12.2020 21:08 |  
              3 1

              hele wimpy prave golu ve vapne mraky hlavou gol v semi proti holandsku atd obecne oni meli smulu ze nemohli v nej veku ven a samo byl to taky jiny ,,focus" prosadil se v Nemecku i po 30 desto letec jen pul roku v Astrii Viden soryy fakt mu nesaha viz nahore

              • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                wimpy     před 4 lety 19.12.2020 21:11 |  
                2 0

                Ale jo, dal hodně góĺů hlavou, ale při většině v hlubokém předklonu. :-) Já ho nesnižuju, dokázal toho strašně moc, jen chci říct, že jsem nikdy nepochopil jak. Paradoxně Vízek vedle něj uměl (kromě toho výskoku) snad úplně všechno.

                • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                  lubi34     před 4 lety 19.12.2020 21:23 |  
                  0 0

                  souhlas nebejt ve spatnym klubu ale mel jsem ho rad jooo byl jsem jednou s kamosem acs kdyz hrala bida proti lampionum na letny a lada si je tam vodil tusim ze dal dva goly a po tom druhym pribehl pod kotel placl si na stehno dlani a pak ji stocil vis jak? VYKURTE MI HO :-))

                  • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                    wimpy     před 4 lety 19.12.2020 21:25 |  
                    0 0

                    Přitom tam údajně chtěl přestoupit, ale nepustili ho.

              • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                1zippo1     před 4 lety 19.12.2020 22:12 |  
                3 1

                Nehoda hrál v klubu, kterej dostal hráče, na kterého si ukázal. A pak přišel rozkaz, bude se hrát na Zdendu a protože to byli většinou páni hráči s kopací technikou i Zdenda ( nekopa s opravdu dobrým výběrem místa ve vápně) dal z jejich přihrávek spoustu gólů. Práce pro mužstvo nulová.Je to však jen můj pohled na tohoto hráče.

                • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                  lubi34     před 4 lety 20.12.2020 11:57 |  
                  1 1

                  vis co rekl Franz o Gerdovi? Ze ho vubec nezajima jestli tzv maka pro muzstvo neb ze kdyz ma sanci tak ji da a oni vyhraji

                • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

                  wimpy     před 4 lety 20.12.2020 17:11 |  
                  0 0

                  Tohle je celkem rozšířená představa, ale když se opravdu podíváš, odkud se vzali hráči okolo Nehody, dojdeš k překvapivému závěru, že naprostou většinu vypiplal Vejvoda z no name kluků.

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      fps     před 4 lety 19.12.2020 18:55 |  
      3 4

      ať si zkurvená dukelská guma políbí

  2. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    fredydj (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 16:39 |  
    11 1

    Za 10? Se s prominutím posral?

  3. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    spravnej_jezedak     před 4 lety 19.12.2020 16:42 |  
    9 0

    Tak bodejť by ho pan Nehoda neprodal, když z toho má provize. A z případného dalšího prodeje samozřejmě také.
    A řeči o 50MEuro? Asi vůbec neví, v jakém kontextu to Tvrdík řekl...

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      Max1     před 4 lety 19.12.2020 17:03 |  
      1 6

      Nehoda má tady provizi?

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        kalex     před 4 lety 19.12.2020 17:16 |  
        5 0

        Nemá. Není jeho agentem. Naštěstí.

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          Max1     před 4 lety 19.12.2020 17:26 |  
          1 7

          vím, proto se ptám

          • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

            kalex     před 4 lety 19.12.2020 20:33 |  
            5 0

            Víš a ptáš se?
            I ty kujóne jeden, že ty nás akorát zkoušíš :()

            • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

              Max1     před 4 lety 19.12.2020 23:14 |  
              0 0

              dle toho příspěvku to vypadá, jako by Nehoda tam parazitoval proto jsem se ptal :-)

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        spravnej_jezedak     před 4 lety 19.12.2020 19:53 |  
        2 0

        Ne, bylo to myšleno z jeho pohledu agenta... Bohužel je to nastaveno tak, že pro něj je ideální, když se jim hráči stěhují co půl roku..

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          Max1     před 4 lety 19.12.2020 23:17 |  
          0 0

          to taky záleží....jsou agenti, kteří najeli na model z Ameriky (NHL, NFL, NBA, MLB) a mají paušál. Každopdáně on pořád řekl jen názor a už se to řešilo tady. Sice jsem dostal dost mínusů, ale pravdou prostě je, že 10 mil euro za něj teď v této stituaci je super nabídka, ale samozřejmě říkám neprodávat a počkat až bude lepší hráč a půjde min. za dvojnásobek.

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      Joe-L     před 4 lety 19.12.2020 19:32 |  
      9 0

      Pan Tvrdík to "plácnul" v pondělním Dohránu plus jako příklad částky, za kterou už by se nechal překecat a Simu prodal, ale rozhodně neřekl, že pod 50 nejdeme. Spíš tím chtěl říct, že už nebudeme dělat charitu a zachraňovat kluby v jejich ligách prodejem našich špičkových hráčů.

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        kalex     před 4 lety 19.12.2020 20:25 |  
        3 0

        Takto by to ale mělo být u všech týmů ligy, pokud jsou schopné vyprodukovat hráče rovnou ven. Pokud nás ten západ bude pořát brát jako nějaké poloasiaty, které bude oškubávat, tak se ta liga fakt nikam neposune. My ty hráče z ligy taky už nekupujeme za hubičku a ty kluby moc dobře ví, že ten mladý hráč má v rámci ligy nejlepší podmínky růst a jít ven za ranec, tak si logicky řekne o vyšší love než v minulosti. A já si myslím, že je to v pořádku.

  4. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    pehacko     před 4 lety 19.12.2020 17:01 |  
    18 1

    Prodat simu za deset mega by byla nehoda!

  5. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    butters     před 4 lety 19.12.2020 18:33 |  
    12 1

    Součka agenti a novináři "prodávali" za 3 a nakonec jsme dostali skoro 7x víc, takže jestli to bude stejný u Simy, tak to bude za rok a půl tak 65-70.

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      donford     před 4 lety 19.12.2020 18:48 |  
      9 0

      Hlavně nespěchat, vždyť je mu sotva 20 let. On určitě pod dobrým vedením (Slavia) a při skvělém zázemí (Slavia) a vynikajícím kolektivu na hřišti i v kabině (opět Slavia) dál herně poroste. A ve frankofonní části mužstva (Traoré, Oscar, Olayinka) je už teď jako v rodině. Vzpomeňte, jak rostl Suk. Jak ho původně i zkušený agent Paska chtěl prodat za 5 mil. eu, tuším, že do Itálie. Když vše při veliké trpělivosti vyjde, bude to bomba!


      Komentář byl uživatelem upraven (19.12.2020 18:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        pajsano     před 4 lety 19.12.2020 21:40 |  
        3 0

        Jako souhlas, ale podotkl bych, ze frankofonni jsou jen Ibra a Sima (Pobrezi slonoviny, Senegal). Olayinka a Oscar jsou z anglofonnich zemi (Nigerie, Liberie).

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          wimpy     před 4 lety 19.12.2020 21:42 |  
          1 1

          Jojo, Sima to říkal, že je Ibra jako jeho brácha, takže asi víceméně jedinej. I když třeba Kolář umí francouzsky zřejmě taky.

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          donford     před 4 lety 19.12.2020 22:20 |  
          0 2

          V Nigerii je úřední jazyk angličtina, ale desítky let tam byla francouzština. Tak si představuji, že se tam ještě hodně, podobně jako v sousedních zemích, používá. Nejsem si zcela jist, jestli jí Olayinka dokonce v nějakém rozhovoru nepoužil. Podobně jako Ngadeu kromě francouzštiny mluvil anglicky a dokonce dle svého působení a snad i studií, výborně německy.

          • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

            Dennis     před 4 lety 19.12.2020 23:42 |  
            3 0

            Nigérie byla britská kolonie, úředním jazykem byla a je angličtina. Francouzsky se tam moc nemluví, v okolních státech (např. v Nigeru) ale ano.

  6. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    damade     před 4 lety 19.12.2020 19:23 |  
    11 0

    Tak to Jsem rád, že pan Nehoda u nás nepracuje. Jinak by před dvěma lety Suk odešel za 5mil eur někam do spodku tabulky Serie A.

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      kalex     před 4 lety 19.12.2020 20:02 |  
      3 0

      Přesně toto jsem psal někde na fb tak hoďku dvě zpět. Ale v to vzival někdo z bratrstva kočičí pracky, jestli se dobře pamatuji.

  7. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 19.12.2020 19:27 |  
    6 2

    Exžoldák Nehoda at se stará o svý plejery.Toho chlapa nesnáším od mlada.Zasloužilej soudruh a duklista.

  8. Nehoda

    Cross     před 4 lety 19.12.2020 19:28 |  
    5 2

    Takhle se špičkoví hráči z Česká “prodávali” dříve. Přišel nějaký šmelinář, zatřásl měšcem a sdělil: “když mi ho prodáš za milion eur, dostaneš další půlmilion bokem. Tvoje životní šance!”. Myslím takhle naposled se prodával Džeko. No, tohle už, alespoň ve Slavii, skončilo.
    Co se týče Nehody: on je mazaný a hodně hodně na prachy. Je už jedno jak... Jako fotbalista připomínal Gerda Müllera. Moc ho nebylo vidět a pak - prásk. Takhle dal gól Anglii v Bratislavě na podzim 1975, postoupili jsme do Bělehradu a byl z toho evropský titul.

    Jako agentovi mu ale nevěřím. Hrával za Duklu a přitom si mohl vybírat koho chtěl. Na Dukle to vypadalo jako teď za koronaviru všude - tedy ticho, prázdno. Pochybuju, ze ho to mohlo bavit. Zvlášť když venku na něj všude křičeli “Bij a bij a bij vojáka do hlavy!”. Ale on držel, armáda platila nejlépe. Jaképak emoce?

  9. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    Mr.Buřinka     před 4 lety 19.12.2020 21:41 |  
    1 1

    Kdyby byly ryby... nemusely by být rybníky...

    Vsadím se, že ještě před měsícem
    nevěděl, kdo to je a už ho ocenil na 10M, expert.

    Je už vůbec cena na Transfermarktu? Není....

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      kalex     před 4 lety 19.12.2020 22:21 |  
      1 0

      Koho máš na mysli?

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        Mr.Buřinka     před 4 lety 20.12.2020 07:08 |  
        2 1

        Nehodu

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          kalex     před 4 lety 20.12.2020 10:32 |  
          1 0

          Ho neocenil Nehoda a ani Jarda Tvrdík.
          Ten pouze řekl, že odmítl nabídku na 10 mio. A to je rozdíl.

  10. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    Kábě     před 4 lety 19.12.2020 22:22 |  
    5 0

    To je zase žurnalistika...Tvrdík v nadsázce řekne 50 milionů euro a oni z toho udělají reálný požadavek klubu...

  11. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    coogee     před 4 lety 19.12.2020 23:35 |  
    7 1

    Další článek o ničem!
    A doufám, že těch 50mio nebyla vůbec žádná nadsázka, naopak , že to bude minimum.
    Ale ne dřív, než tak za tři a půl roku!

  12. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    Lunaris     před 4 lety 20.12.2020 12:33 |  
    2 1

    Ty částky, co tady padají, tj. 40 - 50 milionů, jsou podle mě mimo. Pořád se jedná o přestup jen z české ligy. Souček sice ukázal cestu, ale realita té ceny za Simu nebude víc než těch 20 mega, pokud bude dál hrát takhle, přičemž je třeba zohlednit, že hodně týmů má velké finanční ztráty kvůli covidu a tyhle prachy jen tak nevysolí. Pozitivní je, že Slavia má peníze na to, aby nemusela bezhlavě prodávat při první nabídce. Z hlediska sportovního je taky třeba přiznat, že nás ten Sima teď fakt táhne, takže i kvůli tomuhle těch 10 mega není teď dobrá nabídka.

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      zeleznik2     před 4 lety 20.12.2020 12:58 |  
      1 1

      Suk se dal, prodat i za víc, Coufal rozhodně, teď říkám objektivně, hrát na Letné, tak šel za ještě větší peníze, než za těch ca 100 mil. Kč.

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        Max1     před 4 lety 20.12.2020 15:26 |  
        2 0

        to si nemyslím.....předně šel Cuf za 6 mil euro (cca 150 mil Kč) a kdyby hrál na toaletný, tak šel už v létě minulý rok do německa za 2 mil euro. Rudý si sice dokážou říct o víc, ale prodávají často rychle a neuváženě bez koncepce.

      • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

        Lunaris     před 4 lety 20.12.2020 17:14 |  
        3 0

        Suk za větší prachy těžko mohl jít, protože už nebyl prostor ho nějak víc zviditelnit. Český titul a Liga mistrů je maximum, co může český klub udělat pro to, aby zviditelnil svoje hráče. To by Suk musel ještě nějak zázračně hrát za repre, ale nebyl prostor, protože ME se odložilo. Jedná se o post defenzivního záložníka, kde se platí méně.
        Coufal by z Letné nikdy neodešel, protože zápasy se Suboticou tě nezviditelní v Evropě. Coufal šel za velice solidní peníze vzhledem k jeho věku a postu, který hraje. sparta má jediného prodejného hráče, kterým je Hložek a ten už teď v 18 letech zranění, které mu kariéru může zbrzdit tak, že už nikam neodejde. Ostatní za nějakou slušnou částku prakticky neprodejní. Hancko chronické problémy s kolenem a k tomu se už jednou v top lize neprosadil. Ti jejich seveřani lenoši a nekopové, ostatní už pomalu končí kariéru. Možná ještě ten Krejčí ml., pokud si to trošku sorvná v té jeho dutolebce, ale stejně by to za žádné velké peníze nebylo.


        Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 17:18) . Zobrazit původní komentář

        • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

          Lunaris     před 4 lety 20.12.2020 17:22 |  
          4 0

          A ten jejich znovuzrozený bomber Juliš - tam to vidím maximálně na podobný odchod jako u Krmenčíka, pokud by Juliš byl nejlepším střelcem sezóny, tzn. odchod někam do Belgie za 5 mega euro s tím, že za rok a půl je zpátky, protože by v Belgii brzy zjistili, že je to nekopa, který umí akorát doklepnout míč do brány, když na něj celý tým pracuje. To je útočník z 90. let. Krmenčík je proti Julišovi ještě pan útočník.


          Komentář byl uživatelem upraven (20.12.2020 17:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

      Max1     před 4 lety 20.12.2020 15:21 |  
      2 0

      že 50 je mimo ví i Tvrdík, řekl to v tom smyslu, že teď neprodá, jedine za těch 50.

  13. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    zeleznik2     před 4 lety 20.12.2020 12:56 |  
    0 0

    Klid je to jen jeho názor a deset milionů Eur v porovnání se směšnou částkou za kterou přišel nejsou malé peníze, samozřejmě na jaře jeho cena bude daleko vyšší, takže neprodávat.

  14. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    gazza     před 4 lety 20.12.2020 17:08 |  
    2 2

    Nehodo běž někam, víš kde

  15. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    Fačín     před 4 lety 21.12.2020 14:47 |  
    0 5

    No já se hlavně obávám, jestli vůbec Abdallaha uvidíme naživo v Edenu?

  16. Re: O padesáti milionech eur pochybuju. Jestli někdo dával deset, Simu bych prodal, ř

    houston (přítel SN)     před 4 lety 23.12.2020 19:57 |  
    2 0

    Zalez, lampase !