Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Evropská liga

V Edenu se představí Beer Sheva

Poslední domácí zápas základní skupiny Evropské ligy odehraje Slavia ve čtvrtek proti Hapoelu Beer Sheva. Jedná se zatím o jediného soupeře, který červenobílým sebral body. V prvním zápase skupiny tehdy i přes územní převahu odlétali slávisté z Izraele s výsledkem 1:3.

Karty jsou ve skupině C rozdány jasně. Slavia a Leverkusen mají před svými soupeři šestibodový náskok. Leverkusen si může dovolit oba poslední zápasy prohrát, ovšem nesmí v Nice padnout o více než tři branky. Slavii stačí k jistotě postupu jeden bod a je celkem jedno, zda jej získá v přímém souboji se svým jediným přemožitelem, nebo si tuhle možnost nechá na poslední kolo do Leverkusenu. Je ovšem jasné, že zápas v Německu nebude procházkou růžovým sadem a větší příležitost na definitivní zajištění postupu je právě v pátém kole.

Hapoelu se v současné době nedaří. V domácí lize vyhrál naposledy v prvním kole, když na konci srpna porazil Maccabi Netanya 3:2. Od té doby má na svém kontě dvě porážky a čtyři remízy, z čehož rezultuje současné jedenácté místo ve čtrnáctičlenné lize. Paradoxně výrazně úspěšnější je Beer Sheva v Evropě. Cestou do základní skupiny od prvního předkola postupně vyřadila čtyři soupeře, mezi nimiž byla i Viktoria Plzeň. Když Hapoel Beer Sheva v prvním kole základní skupiny porazil i Slavii, připsal si tak pátou výhru v řadě, ovšem tím úspěchy skončily. Po prohře v Nice přišly dvě porážky s Bayerem Leverkusen a v této chvíli má Hapoel jedinou možnost jak postoupit do jara: vyhrát oba poslední zápasy a doufat, že červenobílí nezvládnou získat alespoň bod v Leverkusenu. Trápení má izraelský celek s marodkou: mimo hru jsou stoper a kapitán Vítor (Port.), který má poraněně stehno, záložník Josue (Port.) a útočník Acolatse (Hol.), nejistý je start obránce Bittona.

Důkladné představení Hapoelu Beer Sheva přinesl článek od našeho přispěvatele JS, který vyšel před prvním vzájemným soubojem – k nahlédnutí zde.

Slavia za sebou nemá povedený víkend. V lize nečekaně ztratila body s nováčkem z Brna, když nastoupila ve značně obměněné sestavě. Po nepovedeném prvním poločase došlo k většímu prostřídání a na hřiště se dostaly opory, u nichž byla snaha je před náročný programem šetřit, ale ani to k vítězství nevedlo. Na vedoucí gól Abdallaha Simy dokázalo Brno odpovědět a slávisté si tak připsali pouze jeden bod za remízu. Dobrou zprávou je, že slávisté zůstávají zdravotně v pořádku, jediným zraněným hráčem zůstává David Hovorka, proti Brnu už se představil i Ondřej Karafiát, který dlouho laboroval s bolavým kotníkem. Zpátky jsou hráči, kteří byli pozitivní na Covid: vedle Kúdely i Bořila už na delší časový úsek naskočil i Provod a o víkendu celkem potěšil zajímavým výkonem sedmnáctiletý Matěj Jurásek, který by se mohl nečekaně stát platným hráčem A týmu a tím napodobit Abdallaha Simu. Horší zprávou je, že náhradníci nepředvedli dobré výkony a zvláště během první půle si s nováčkem nejvyšší soutěže nevěděli rady. Dá se tedy předpokládat, že sestava se nebude příliš lišit od té, která zvládla duel v Nice.

Tip na sestavu: Kolář – Masopust, Kúdela, Zima, Bořil – Holeš, Ševčík – Sima, Lingr, Olayinka - Kuchta

5. - Čtvrtek 03. 12. 2020 21:00

Evropská liga, 2020/2021
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

31. Abdallah Sima
36. Nicolae Stanciu
85. Abdallah Sima

Hapoel Beer Ševa
Hapoel Beer Ševa

Komentáře (88)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 19:53 |  
    7 0

    Když dnes Jindra odpovídal na tiskovce na dotaz novináře, tak mu začal zvonit mobil, típl to a řekl:"Tak a mám pokutu" ...

  2. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Ondráš     před 4 lety 02.12.2020 19:55 |  
    6 3

    Zítra pokud možno jakýkoliv postupový výsledek, v neděli výhra a nebudu mít proti aktuální sezoně nejmenších výhrad:) LM mě nepálí.

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      mudrc     před 4 lety 02.12.2020 21:54 |  
      2 6

      Aneb jina verze tveho klasickeho “beru jakoukoliv vyhru, klidne i po holomajzne” :) My uz to tu vsichni moc dobre vime.

  3. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    asanin     před 4 lety 02.12.2020 20:12 |  
    14 1

    Rozhodně soupeře nepodceňuji, ale fakta jsou následující:
    1) Soupeři chybí 2 nejlepší hráči, kteří nás v prvním zápase víceméně sami porazili - Josue a Acolaste
    2) Soupeř vyhrál zápas naposledy 22. října a hádejte s kým... Ano s námí... Od té doby 8x nezvítězil (4x remíza, 4x porážka) a to hrál s takovými skvosty jako Ashdod, Kfar Saba nebo Sakhnin...
    Za mě tedy - pokud po zítřejším zápase nebudeme mít postup jistý (tedy prohrajeme), tak je to blamáž a ostuda...

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      o5aradecek     před 4 lety 02.12.2020 20:32 |  
      7 0

      Ideální by bylo rozhodnout už v první půli a pak se pošetřit na derby. :-) Ale to jsem moc velký snílek, bude super jakýkoliv postupový výsledek. Dáme to!

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        žbl68     před 4 lety 03.12.2020 14:12 |  
        1 1

        je v silách Slavie vyhrát proti tomu jejich antifotbalu v klidu 3:1 .... hlavně nehrát na remízu
        a derby? nebude to s nulou, ale také výhra :-)

  4. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Max1     před 4 lety 02.12.2020 21:04 |  
    1 3

    jediná kaňka je, že hrajeme od 9....jsem chtěl do svojí hospůdky, ale buď si tam dám jen první poločas a druhý v tramvaji na mobilu, nebo vezmu útokem Lidl a koupím basu Kozlíka :-))

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Dobi     před 4 lety 02.12.2020 21:29 |  
      2 4

      No, já už mám doma 2-litrovku oblíbeného Březňáku... Ale mít jistotu výhry, nepohrdl bych snad ani pivem Šariš....

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        Max1     před 4 lety 02.12.2020 21:35 |  
        2 4

        já si normálně jezdím do pivovaru Úhřiněves pro jejich 11 ta je super, ale zítra se tam nedostanu, tak pokud budu doma, vezmu kozla 11...to je dobrý pivo a asi nejlepší z těch "masovek"

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          wimpy     před 4 lety 02.12.2020 21:48 |  
          0 3

          Zkoušel jsi ten Steam Brew v Lídlu?

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            Max1     před 4 lety 02.12.2020 22:00 |  
            2 2

            bohužel ano :-DD

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              wimpy     před 4 lety 02.12.2020 22:21 |  
              1 4

              Proč bohužel? Žádná bomba to není, ale proti Kozlovi to postavím kdykoli. Jen to trochu nakládá...

              • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                Max1     před 4 lety 02.12.2020 22:30 |  
                0 3

                to je už subjektivní.....mě to neoslovilo vůbec a znova bych si to nekoupil

                • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                  wimpy     před 4 lety 03.12.2020 00:40 |  
                  4 4

                  Je to IPA, Red Ale a Stout, takže je to jiné, než ležák. O Kozlovi jedenáctce mi tak jednou za půl roku někdo řekne, že je dobrej, semtam narazím na pitelnej točenej, z lahve ani plechovky mi nechutná. Přijde mi to prostě hrozně vodový.

              • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                kostelnivlajka     před 4 lety 02.12.2020 23:01 |  
                2 4

                A co ležák od primátora?:-)

                • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                  wimpy     před 4 lety 03.12.2020 00:35 |  
                  1 1

                  Ale jo, udělanej je kvalitně, mně osobně zase tolik nechutná, neb mám radši hořký piva, Primátor je spíš sladší. Ale to je opravdu subjektivní.

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          obiwan     před 4 lety 03.12.2020 12:25 |  
          2 0

          Za mě Kozlík v pohodě, jsou jistě zajimavejsi piva (ten Radegast Ratar super!), ale jsem nenarocnej a víc se orientují v bílým víně:-)

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Jachym     před 4 lety 03.12.2020 10:12 |  
      3 2

      Žena včera u večeře (byly bramboráky) chtěla, abych otevřel ještě jeden Budvar, že ho sama celý nevypije. Tak jsem to nějak zamluvil a uklidil se ke kompu s Ligou mistrů...:-D

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        Ondráš     před 4 lety 03.12.2020 11:20 |  
        2 2

        To děláš dobře:D Nesmíš jí povolit uzdu.

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Arya     před 4 lety 03.12.2020 11:54 |  
          1 1

          Hele, ty uzdo jedna...

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            obiwan     před 4 lety 03.12.2020 12:15 |  
            1 1

            On myslel uzdičku:-))

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              Arya     před 4 lety 03.12.2020 12:41 |  
              1 0

              Jestli vůbec myslel. Zdejší dámy si tohle nenechají líbit (:

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            Ondráš     před 4 lety 03.12.2020 12:24 |  
            0 0

            No no:D

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Jachym     před 4 lety 03.12.2020 12:07 |  
          0 0

          Já jí také neupíjím víno...:-)

  5. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    navzdyslavia     před 4 lety 02.12.2020 22:42 |  
    1 0

    Docela dobrá změna na Tipsportu : SKS 1.25 vs Hapoel Beer Sheva 12.60 a remíza 6.25. Můj zítřejší tip je : 2:0

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Max1     před 4 lety 02.12.2020 22:49 |  
      3 0

      taky jsem koukal a věřím vždy a všude....ale jak řekl Podroužek v kudy běžel zajíc..."nejtěřší soupeř je motivovanej soupeř". Vlítnout na ně musíme :-)..btw kdo neslyšel tak doporučuju, Podroužek tam dost zjebal svoje kolegy za tu trapnou titulku Sportu s vojákama a řekl dolsova, že ho to nasralo.

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        donford     před 4 lety 02.12.2020 23:22 |  
        3 1

        Počítám, že namotivovaným soupeřem budeme především my, máme jim co oplácet. I Kuchtič to tak v rozhovoru cítí. Doufám, že nastoupí i Zima a s ním přece neprohráváme. Je to takové naše nové štístko. Počítám, že kluci jsou po Brnu moc zklamaný, asi taky dostali oprávněný ceres a tak by měl trávník zítra v Edenu zase hořet. Chce to totální fotbal a presovat od první minuty. Kašlat zítra na derby, nekalkulovat a vydat se do maxima. Hele ani Sparta proti nám moc sestavu nezmění, pokud nechtějí zítra odejít s ostudou, tak dá ty nejlepší. A ti potom chtě nechtě třeba s jednou dvěma obměnami zase nastoupí také proti nám. My máme přece jen možnost více variací.

  6. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Mikey     před 4 lety 03.12.2020 00:09 |  
    0 1

    Stanciu nebo Lingr?
    Zítra se bude spíš dobývat než bořit. Třeba kolem 60. minuty vystřídat s Lingrem a v neděli proti Spartě naopak.

  7. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Juventus turin     před 4 lety 03.12.2020 04:42 |  
    2 0

    Věřím ve výhru a 3 body

  8. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Horacio11     před 4 lety 03.12.2020 10:03 |  
    8 2

    Dneska super den. Od 18 si zajdu na Slavii na hokej a pak hned od 21 se přemístím do Edenu na fotbal. Není to skvělé? Oh wait....

  9. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Ragnarok     před 4 lety 03.12.2020 10:30 |  
    7 5

    Dnes bych si přál výhru všech třech našich klubů a to samé příští týden. Je to jediný způsob, jak nepohřbít ekonomiku naší ligy v sezóně 2022/2023.
    Naše vítězství je z toho ale nejdůležitější, ale rozhodně to nebude jednoduché. Nesmíme si dovolit je pouštět do brejků jako u nich. Počasí hraje s námi, pro ně to bude značný teplotní šok a to není pro dýchací ústrojí ani pro svaly možné pojmou během dvou dnů. Zmrzlou plochu jako s AS Roma ale asi čekat nemůžeme :)

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 10:59 |  
      15 6

      Kterých třech našich klubů? Náš klub je jen jeden - Slavia. Liberci vítězství taky přeju, ale tomu třetímu klubu, tomu JEJICH klubu ne, to mi nejde ani v sebevětším záchvatu velkodušnosti.

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        sicilianbrno     před 4 lety 03.12.2020 12:21 |  
        4 5

        Tak je to jednoducha matematika, bud budes fandit rudochum a koeficient se zvedne nebo jim neprat a pak se nedivit ze za dva roky se budem jako mistr protloukat x predkolama s vetsi sanci nehrat zadny pohary....ale ty sis podle toho jak pišeš uz vybral...:-)

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 12:31 |  
          5 2

          Vybral. Prostě mi to nejde a za to půlstoletí, co tu běhám, jsem pochopil, že bojovat sám proti sobě je to nejhorší, co člověk může udělat. Fandit rudochům, to zní strašně. Jako že bych si u TV říkal: "Štětinko, Lištičko, Boříku můj milovaný, jeďte, kluci moji zlatí"? :-)

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            carevitchando     před 4 lety 03.12.2020 12:36 |  
            10 1

            Fandit, nebo spíš přát jim, prostě nejde. U jejich zápasů to mám asi jako většina, když rupnou, zasměju se, když ne, řeknu si, tak teda udělali body do koeficientu...


            Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2020 12:37) . Zobrazit původní komentář

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          wimpy     před 4 lety 03.12.2020 12:34 |  
          1 0

          Dovolím si tě opravit, můžeš fandit rudochům, jak budeš chtít, ale koeficient se nezvedne. :-)

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          donford     před 4 lety 03.12.2020 12:37 |  
          15 1

          Tak z hlediska emocí a matematiky to není lehké rozhodování. Vem si jen část své věty, buď budeš fandit rudochům ... cožpak tohle pravověrný slávista může dokázat? Za celých 65 let let mého fandění jsem jim vždy přál fotbalovou smrt, stejně jako oni nám a bohužel jsme historicky fotbalově "umírali" častěji než než oni. Ať už zásluhou bolševiků, Čepičky, Tondy Zápotondy a asi dalšími, nebo později zásluhou koupených výsledků sparťanů Peltou a podobnými fajnšmekry. A teď bych jim měl snad fandit a přát, aby nám se v budoucnu hrálo líp? Snad ani za tu cenu to nejde.

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 12:39 |  
            8 1

            Podepisuji svou krví!

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            pehacko     před 4 lety 03.12.2020 17:21 |  
            6 1

            Presne jak pises! Rudým sviním fandit nejde! Nikdy!

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            hamlo1 (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 20:10 |  
            0 0

            opravdu nejde

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Edenjejenjeden     před 4 lety 03.12.2020 12:44 |  
          10 0

          To si můžu stokrát opakovat ,jak jim vlastně mám přát ,ale pak uvidím Dočkala,Krejčího ,ty jejich hnusný dresy a veškerá předsevzetí jsou pryč.....

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            wimpy     před 4 lety 03.12.2020 12:46 |  
            4 1

            Nehledal bych v tom žádnou složitost. Když sparta vyhraje, zahřeje nás pohled na koeficienty, když prohraje, pobaví nás setkání s kamarády z druhého břehu. :-)

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              necich     před 4 lety 03.12.2020 12:59 |  
              11 0

              Tak mne rozhodně pohled na koeficent nezahřeje. Velmi těžko jsem kousal ty Skoty...Spartě bych nafandil ani proti Kijevu, to bych nechal jen bez povšimnutí.. :)

              • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                wimpy     před 4 lety 03.12.2020 13:04 |  
                6 0

                Na téměř všem se dá najít něco pozitivního. Jen chci podotknout, že se tu občas vytváří atmosféra, že kdo fandí v Evropě proti českým klubům, škodí českému fotbalu. No neškodí, fandění u tv nemá na výsledky vliv. Pokud tedy někdo nevěří na nějaké přenosy pozitivních a negativních energií. :-)
                Já proti spartě zase tolik vyhraněn nejsem, pokud na to budou po fotbalové stránce mít, ať si to jaro ukopou. Myslím, že je pro Slavii lepší vyhrávat v kvalitní lize, kde mají soupeři nějaký zvuk. pokud na to mít nebudou, čtvrtek mi to nezkazí. :-)

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Leksel     před 4 lety 03.12.2020 13:37 |  
          9 0

          Vím, že to myslíš dobře i vzhledem k nám, ale tělo mi to nedovolí, je tam genetický blok a kdybych se o to přesto pokusil, vystavil bych se riziku zdravotních komplikací a proto do toho nejdu. Fandit jim je podobné nemožné jako se snažit rozpustit olej ve vodě. :-)


          Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2020 13:37) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            sicilianbrno     před 4 lety 03.12.2020 14:02 |  
            4 0

            Tak ja se omlouvam vsem slavistum za pouziti slova "fandit"...mel sem za jizdy autem volit nejake lepsi slovo, ktere by ale nezmenilo vyznam meho prispevku :-)

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              Leksel     před 4 lety 03.12.2020 15:01 |  
              4 0

              V pohodě, kámo, byls veden šlechetnými motivy, ale mně kdyby někdo při řízení mluvil o fandění rumunovi, tak se ze mě stává ohrožení silničního provozu. :-)

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            kondorr     před 4 lety 03.12.2020 14:55 |  
            6 0

            Mám to podobně před zápasem si řikám že by bylo dobrý aby vyhráli přece je to jenom českej zástupce , ale když dostanou gola tak se prostě neudržim a přepadne mě radost :)

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              Leksel     před 4 lety 03.12.2020 15:11 |  
              4 0

              Je to naprosto přirozená fyziologická reakce, se kterou nejde nic dělat. Přestože v hlavě proběhne nějaký seriózní kalkul v rovině teorie, tak emoce po gólu všechno nenávratně smažou. :-)

              • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

                slavanda     před 4 lety 03.12.2020 17:56 |  
                2 0

                Já to mám tak nějak i prdele ;) Když hraje sralta Evropu, jsem absolutně v klidu. Vyhraje, dobře. Prohraje, taky... Za mně ideální stav, aby byla každý rok v EL ve skupině a tam po boji těsně nepostupovala;) Když se ještě někdo připojí, může SKS hrát LM bez kvaldy... U prádelny to mám podobné (ze začátku jsem jí to přál, nevěda souvislosti) a ostatním v zápasech přeju.

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          kjandourek (admin)     před 4 lety 03.12.2020 16:33 |  
          3 3

          Já si tedy troufnu oponovat.... Zápasy v Evropě - zvláště tedy ty úspěšně zvládnuté - neskutečným způsobem zvedají sebevědomí a výkonnost mužstva.... Vzpomeňme si, jak nás nabudilo vítězství v Genku.... a co s námi udělaly následné dvojzápasy se Sevillou a Chelsea... o loňské lize mistrů ani nemluvě.....

          Ano, může se stát, že se díky neúspěchu erbéček budeme jako mistr za dva roky protloukat přes tři předkola LM.... ale taky by se mohlo stát, že při úspěchu povidlových čertů se přes tahle předkola budou protloukat oni a my budeme usilovat o konferenční ligu....

          Já budu spokojenější, když se budou klepat při zápasech s Teplicemi a Budějkami, než abychom měli za zády dravce, povzbuzeného sebevědomím napumpovaným postupem ze skupiny, kde měli dva zástupce top pěti lig...

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            Jachym     před 4 lety 03.12.2020 16:53 |  
            1 2

            My jsme si zvedli sebevědomí po výhře ve Francii, abychom předvedli blamáž s Brnem. Letenští vyhořeli proti Budějcím po výhře nad Celtikem. A nebylo to poprvé ani naposledy. Čím víc českých klubů bude dobře hrát v evropských soutěžích, tím lépe. Pak i ta liga bude za něco stát. Časem by nás možná přestalo bavit být mezi slepými jednookým králem. Naopak je dobře, ať se rudí co nejvíce vyšťaví před derby. Stejně si myslím, že nemají šanci. A při jejich velkých absencích by na nás pak stačit neměli. Na papíře tedy...

            • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

              kjandourek (admin)     před 4 lety 03.12.2020 17:16 |  
              2 0

              Já přece netvrdím, že se to sebevědomí promítne do aktuální formy hned.... to je dlouhodobější záležitost až odezní únava... Potom si najednou začneš uvědomovat, že tě nerozhází narvaný Eden, když jsi uspěl i na San Siru...

              Jako ano - já bych si rád chvilku střihnul pozici jednookého krále mezi slepými.... a pak bych byl tak nějak raději, kdyby z těch slepých začal lépe vidět někdo jiný než rudý bolševický nok.... :-)

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        puchy     před 4 lety 03.12.2020 14:00 |  
        3 3

        Přesně,

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 15:06 |  
        6 1

        Hele já rudý košťata nemusím nicméně když získají tři body tak nebudu nadávat, fandit jim nemusím, ale přát si dnes jejich zisk mě tak nějak nevadí, víš jak je to s tím nepřítel mého nepřítele.... Asi takhle bych to viděl. Ideální by asi bylo aby dnes něco rudej ukopal a my jim pak v derby natrhli řiť.

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Snivec     před 4 lety 03.12.2020 15:20 |  
          5 1

          tak nejlepsi by bylo, kdyby udelali nejake body, opet si mysleli, ze si to seda, pachtili se do posledni chvile za postupem, nakonec vypadli a v derby dostali trojku ;)

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 15:42 |  
          5 1

          Jasně, mozek to chápe a rozumí tomu, ale srdce říká něco jiného. A jelikož jsem emotivní člověk a ne chladná kalkulačka, dám spíš na to srdce.

          • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

            vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 16:51 |  
            1 1

            Nejde o mozek, ale o to co nejvíce pomůže SKS v tom pouziju mě oblíbené řčení z předčínské éry o tom že se klidně spojím s ďáblem když to Slavii pomůže :-)

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Ondráš     před 4 lety 03.12.2020 11:40 |  
      7 0

      Takže v 7 sednout k telce a povinně drčet palečky Rumunům jo? Těžko si představit příjemněji strávený večer:)

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Jachym     před 4 lety 03.12.2020 12:10 |  
      4 3

      Někteří zde mají v tomto ohledu tak vyhraněné postoje (nebo se tak alespoň silácky prezentují...), že by skoro raději obětovali vlastní matku, než aby přáli výhru rudé svoloči...:-))

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 17:29 |  
        3 0

        Proti Sraltě fandím komukoli, dvakrát mi v nedávné době nevadilo, kdyby vyhráli a pokaždé z toho byl debakl v Plzni.

      • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

        rak (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 18:33 |  
        1 2

        Objektivně si myslím, že bychom v těchto zápasech měli Spartě i fandit. Zvláště teď, kdy nejsou před námi, jako před několika lety. Abych se přiznal, tak mně to ale moc nejde, když to mám sledovat. Takže je spíše nesleduji a podívám se jen na výsledek či sestřih. Liberci jsem fandil v Evropě vždycky a teď už zcela naplno, když tam máme docela dost hráčů. Takže po Slávii jsou první. Bohužel měli nejdřív smůlu s Covidem, v Německu to s tou sestavou bylo zcela beznadějné a poslední zápas doma také nemuseli prohrát, na remízu měli.

        • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

          zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 18:45 |  
          1 0

          Upřímně fandili oni nám aspoň v posledních dvou letech? řekl bych, že ne.

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Lunaris     před 4 lety 03.12.2020 18:58 |  
      0 0

      Rudým přeju debakl, nejlépe v derby. Ale každý jejich debakl po trapném výkonu zahřeje.

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Boss82     před 4 lety 03.12.2020 20:07 |  
      0 5

      V tomto máš samozřejmě naprostou pravdu, bohužel většina místních slávistů dostatečně nechápe veškeré souvislosti, a komicky se tu bijí v prsa, jak přejí Spartě v každém zápase v Evropě debakl. Bohužel už jim jaksi nedochází, že ty smutné výsledky Sparty v Evropě poškozují celý český fotbal a tedy i Slavii. Jsem rád, že alespoň pan J. Tvrdík toto chápe, což jasně deklaroval v nedávnem podcastu Mezi námi fanoušky.

      Nejde o to Spartě přímo fandit, ale v evropských pohárech jí prostě přeji dobré výsledky. Ne kvůli Spartě, ale kvůli tomu, aby se Slavia nemusela protloukat přes X předkol do LM nebo EL, aby se do pohárové Evropy dostalo více českých zástupců, a aby tak do českého fotbalu přiteklo více peněz od UEFA. Nemluvě o zkušenostech, které české kluby a jejich hráči v Evropě nasbírají, čímž pak roste jejich výkonnost, cena atd...

  10. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Fačín     před 4 lety 03.12.2020 11:30 |  
    7 2

    Dobrá zpráva o zraněných oporách izraelců. Vítor byl držák obrany, Josue mozek a Acolatse fantastický útočník. Takže za těchto okolností jsou 3 body povinností. Nerad bych byl, kdybychom do Leverkusenu jeli s nutností bodovat, to by nemuselo dopadnout dobře.

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Wulfstan (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 12:38 |  
      8 0

      Tak 3 body by byly povinností, i kdyby hráli v nejlepší sestavě. Ale že nehrajou, je pro nás samozřejmě plus.

  11. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    Horacio11     před 4 lety 03.12.2020 14:51 |  
    8 0

    Myslím, že dnes to nebude tak hezký a ofenzivní zápas jako v Nice. Tam hrála obě mužstva nahoru dolů. Dneska to bude podobné Brnu, tentokrát bez experimentů v sestavě. Snad se podaří dát brzy gól a nenervovat se zbytečně. Na to jsme experti

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 17:26 |  
      0 0

      Dlouhodobě..

  12. V Edenu jde o postup !

    Slávista 51     před 4 lety 03.12.2020 15:35 |  
    4 8

    Alespoň že to dává na " naše " ČT. Což by mělo platit o všech pohárových zápasech Slavie a samozřejmě i o derby.

    • Re: V Edenu jde o postup !

      Max1     před 4 lety 03.12.2020 17:30 |  
      3 7

      sorry, ale fotbal na veřejnoprávní TV je přežitek.....a 1000x raději komentátoři na O2 než ten pitomec Vlášek. Chceme pro fotbal víc peněz, tak ať je na placeným kanále, já rád zaplatím.

      • Re: V Edenu jde o postup !

        Arya     před 4 lety 03.12.2020 18:00 |  
        7 1

        No jo, jenže ta kvalita od O2 je fakt mizerná. My bydlíme na vesnici, od O2 máme TV i internet a kvalita signálu je fakt děsná.

    • Re: V Edenu jde o postup !

      zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 17:31 |  
      1 0

      No pokud s komentářem Štěpána, ve studiu s Rasputinem Čapkem a na stadionu s Kalousem..tak tradičně pouze obraz.

    • Re: V Edenu jde o postup !

      Slávista 51     před 4 lety 03.12.2020 17:51 |  
      1 4

      Komentování vynechám, to je na samostatnou diskusi. ČT má u sportovních přenosů povolenou reklamu, za práva platí. Kolik musí platit fotbalové kluby, rodiče mládeže O2 ? Místo aby měli fotbalové přenosy zadarmo. Na kolik si přišli bafuňáři/Berbr, atd., když to prodali O2 ?

      • Re: V Edenu jde o postup !

        Max1     před 4 lety 03.12.2020 18:06 |  
        2 1

        fotbal není charita a pak jen poznámka, tady neprodává FAČR, ale LFA (liga) a neprodává O2, ale pochybnému Pragosportu a ten až O2. To je ten problém, že LFA neprodává přímo a není to formou "aukce".

        • Re: V Edenu jde o postup !

          Slávista 51     před 4 lety 03.12.2020 18:44 |  
          1 3

          Kamarádíčkové, kluci co spolu mluví, že.

    • Re: V Edenu jde o postup !

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 18:06 |  
      4 5

      Skoro bych se vsadil, že to bude zase komentovat Bosák s Karochem. Jen si tyhle dva představím, kazím si náladu.

      • Re: V Edenu jde o postup !

        rak (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 18:28 |  
        3 3

        Bosáka mám pořád rád. V minulosti nám často nosil štěstí. Třeba ty dva vrcholy: Ajax, Sevilla.

      • Re: V Edenu jde o postup !

        zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 18:46 |  
        2 5

        Bosák mi nevadí, ale Karoch..

        • Re: V Edenu jde o postup !

          knl66 (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 20:16 |  
          2 3

          Nevadí ti Bosák? Fakt, jo?
          Nevadí ti pumlíče? Poslal pumlíč za obranu... Nevadí ti trpné rody? - Hráč už byl definitivně zastaven... Nevadí ti slyšet nejdříve podmět a pak teprve přídavné jméno? - To bylo zastavení způsobem nedovoleným... Nevadí ti příliš mnoho slov na jednu věc? - Hráč bude za takový faul pykat způsobem obvyklým, což v praxi znamená, že si zblízka prohlédne kartu za takový faul barvy obvyklé, to znamená barvy žluté...
          A k tomu ta intonace, ten tón... Ten tón! ...způsobem nedovolenýýýýýým...
          Časy, kdy byl Bosák vtipný se svými"prsy korejské ženy" jsou dávno pryč.


          Komentář byl uživatelem upraven (03.12.2020 20:18) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    zeleznik2     před 4 lety 03.12.2020 17:26 |  
    1 0

    Stačí i plichta, ale dnes věřím v pokračování 100% domácí bilance v EL. Výsledek 2:0?Sima a Olayinka.

  14. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    pehacko     před 4 lety 03.12.2020 17:44 |  
    7 1

    Dnes bude Nadelovat fotbalovou radost Predkapela Lile a pak slavna Slavia Praha a nase becko uhraje remizu...

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      pcitron     před 4 lety 03.12.2020 19:14 |  
      0 0

      Remízu? Poučil ses, dnes se o výsledek nebojím:-)

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      Slávista 51     před 4 lety 03.12.2020 20:56 |  
      0 1

      Vyhrálo

  15. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    slavanda     před 4 lety 03.12.2020 17:59 |  
    3 1

    Dycky se držík při zemi, ale dneska tu konzervu otevřeme a bude to 4:0

    • Re: V Edenu se představí Beer Sheva

      buran     před 4 lety 03.12.2020 18:07 |  
      0 1

      Promiň ,ale 5;0!:-):-)

  16. Re: V Edenu se představí Beer Sheva

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 18:06 |  
    6 0

    Hrozne dulezity zapas.. bude to kurva tezke,evidentne na tyhle slabsi tymy neumime..:) ale ne,beer sheva je kvalitni mizstvo,dali nam 3 goly,doufam,ze nas partneri pozenou,ze tam nebudou sedet jak tvrdy Y

  17. V Edenu

    Slávista 51     před 4 lety 03.12.2020 21:47 |  
    0 1

    to vypadá velmi slibně !