Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 9. kolo

Slavia v obměněné sestavě nezvládla domácí zápas s Brnem a zbytečně ztratila body.

Domácí remíza s týmem ze samotného chvostu tabulky je samozřejmě velkou ztrátou. Zvlášť když vyrovnávací branka přišla z ojedinělé standardky v samotném závěru zápasu. Problémům šla ale Slavia naproti už hodně obměněnou sestavou, ve které dostal šanci třeba 17letý debutant Jurásek. Program je teď nahuštěný a chápu, že chtěl trenér dát šanci i hráčům z lavičky, ale Zbrojovka po uzdravení hráčů z obrany už není zdaleka tak zoufalá jako na začátku ligy a změn bylo prostě moc. Odpovídal tomu zoufalý začátek, kdy jsme se štěstím neinkasovali, i celkově mdlá a statická první půle.

Bylo tak logické, že trenér o poločasové přestávce sáhl hned ke třem změnám. A ač to ani po změně stran nebyla žádná hitparáda, tak Slavia přeci jen znatelně přidala a svého soupeře přimáčkla k jeho vápnu. Šance ale do střídání Simy žádné nebyly. A když mladý Afričan vtrhl na hřiště a vstřelil kýženou branku, tak se zdálo, že si sešívaní přeci jen krkolomně dojdou pro vítězství. Ovšem Musa ve dvou gólových šancích vedení nepojistil a v závěru přišla šance Brna, které ve druhé půli jinak nepředvedlo vůbec nic. Štepanovského ještě Kolář vychytal, z následného rohu už ale inkasoval a Slavia si připsala vyloženě zbytečnou ztrátu.

Jeden odstavec si nechám i pro zhodnocení současné situace nejdražší posily Stancia. Ten je skutečně z formy, trenérský tým mu to ale vůbec neusnadňuje. Jakkoliv v první půli také nehrál dobře, tak mu spoluhráči ze středu zálohy Traoré a Lingr vůbec nepomohli a byli ještě horší. Ve druhé půli jsme pak byli svědky pro mě nepochopitelné situace, kdy jsme potřebovali vstřelit gól a Stanciu se stahoval na rozehrávku až k našim stoperům, zatímco před vápnem číhal gólově impotentní Traoré. Proč?! Po skvělé Rumunově jarní pasáži dochází k ještě hlubšímu útlumu a já přestávám vidět světlo na konci tunelu, že by se ve Slavii ještě stal tahounem a prvotřídní hvězdou. Nechci mu úplně dělat alibi, protože v současnosti hraje hodně pod své možnosti, ale to, jakým způsobem ho trenéři (ne)využívají, mi přijde až vyloženým mrháním jeho potenciálu. Zvlášť za onoho bezgólového stavu, kdy potřebujeme dát gól... Někdy by to chtělo jen nekoukat na komplexnost, ale zároveň i umět využít silných rozdílových stránek takto specifických hráčů. Ostatně Musa je podobný příklad. Skvělý hráč v zakončení, ale v rámci snahy o větší pracovitost teď běhá po hřiště a předvádí nesmyslné fauly. A v tom vápně pak chybí, nebo je vyšťavený a nedokáže se v něm prosadit.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 6 - Na začátku zápasu ho zachránila tyč, ale dá se říct, že protihráče vystál a zakončení mu neusnadnil. Pak měl až na závěr snadný zápas. V koncovce nás nejprve podržel proti Štepanovskému, ale proti dorážce Šurala po rohu neměl šanci.

Jan Bořil - 5 - Při našem velmi slabém výkonu z první půle byl jedním z mála hráčů, který si udržel alespoň standard v podobě nasazení a snahy hrát. Ani poté si na místě stopera nevedl špatně, při rohu nám tam ale asi nepomohly chybějící centimetry.

Ondřej Kúdela - 5 - Zápas zvládl standardně a své si odvedl. V závěru nedokázal odkopnout míč při šanci Štepanovského, ale byl v těžké pozice a předtím došlo ke zbytečné ztrátě a nezachycení náběhu, takže v tom nebyl sám. Škoda i nepovedené střely z dobré pozice.

Ondřej Karafiát - 4 - Zatím mnoho šancí v sešívaném nedostal a toto byla jedna z prvních příležitostí. Jak jako střídající hráč na kraji obrany nezklamal, tak tentokrát na svém místě stopera působil hodně nervózním dojmem a předvedl úplně nesmyslnou chybu před vlastním vápnem, po které následovala nebezpečná střela. O další minuty si vůbec neřekl a byl střídán už o půli.

Oscar Dorley - 4 - Nevím, jestli ho rozhodilo menší zranění z Opavy nebo šlo jen o výkyv formy u mladého hráče, každopádně se Oscarovi včerejší zápas nevyvedl. Hned na začátku předvedl hrubici, po které nás zachránila tyč a ani ve zbytku zápasu to nebylo nic moc. Světlejším momentem byla snad jen pohotová střela bez přípravy. Na derby čekám na místě levého beka Bořila, postavit neprověřeného Oscara by byl po takovém propadnutí risk.

Matěj Jurásek - 5 - Hodně překvapivé jméno v základu a můj názor je, že postavit dorostence do základu při tolika změnách bylo až příliš a vymstilo se nám to. Každopádně samotný Jurásek nezklamal a ve slabé první půli patřil mezi lepší hráče. Měl jeden výborný průnik, ten ale měl řešit přihrávkou před prázdnou branku. Pak už spíše zapadl do šedi průměru. Každopádně ale zaujal rychlostně a může mít před sebou budoucnost.

Ibrahim Traoré - 4 - Traorému se teď celkem daří v roli střídající hráče, včera ale podle mě potvrdil, že více se s ním dá počítat jen těžko. Mužstvo se o jeho výkony nemůže opřít, na to je příliš nevyzpytatelný. A když to týmu nejde jako včera, tak Ibra nebude tím, kdo Slavii podrží. Včera to byl z jeho strany podprůměrný výkon a čtyřka je ještě mírná. Dozadu nespolehlivý, dopředu bezpečný pro soupeře. Na základ nemá.

Nicolae Stanciu - 5 - Věnoval jsem mu celý odstavec v úvodním hodnocení, tak už jen krátce. Od Stancia to byl další nepříliš výrazný výkon a umí zahrát mnohem, mnohem lépe. I tak ale hrál lépe než Traoré a Lingr. Blýskl se výbornou přihrávkou do úniku Musovi. Jinak ale málo výrazný.

Ondřej Lingr - 4 - Na můj vkus dostává až příliš prostoru na to, co zatím předvedl. Zápas sice vždy odběhá, ale fotbalové nadstavby je z jeho strany zatím málo. To se naplno projevilo proti Brnu, kdy se navíc nemohl opřít o fungující střed zálohy. Zodpovědnost tak na něm ležela více a on to nezvládl a o pauze po zásluze střídal. Nikterak ho ale nehaním směrem do budoucna - je to mladý a zajímavý hráč a proti jeho přestupu do Slavie jsem nic neměl.

Lukáš Provod - 4 - Snahu bych mu nevyčítal, když ve špatné první půli patřil k hráčům, kteří se snažili hrát. Po zranění se mu ale nedařilo a jen snaha nestačila.

Petar Musa - 4 - I o něm jsem se zmínil v úvodním hodnocení. Snaha z něj udělat běhavého útočníka podle mě přináší více škody než užitku. Zatím se to projevilo jen tím, že Musa je méně ve vápně, kde je silný, a že ve snaze ukázat bojovnost nesmyslně fauluje. Včera navíc zahodil dvě velké šance za stavu 1:0, kdy měl potvrdit vedení. Jinak se ale nedá říct, že by hrál tristně. Měl i situace, které řešil dobře. Obecně je ale v útlumu.

Peter Olayinka - 4 - Po poločasovém střídání sice hru rozhýbal, u vyrovnávacího rohu ale nedohrál situaci a vypustil skórujícího Šurala, takže veškerá snaha přišla vniveč.

Lukáš Masopust - 5 - I on naši hru opticky rozhýbal a hrál dobře, připsal si i asistenci při gólu Simy. V závěru ale nezachytil náběh Štepanovského, i když je pravda, že je krajní bek a protihráč šel středem. Tak to ale vyšlo a Masopust tam trochu zaspal.

Tomáš Holeš - 5 - O trochu pozvedl naši hru ve druhé půli a hrál ve středu zálohy rozhodně lépe než Traoré. Na vítězství to ale nakonec nestačilo.

Abdallah Sima - 7 - Ač odehrál jen půl hodiny hry, tak byl naším jasně nejlepším hráčem. Jednu šanci vytvořil Olayinkovi, druhou pak sám výborně proměnil. Lepší sedmička.

Stanislav Tecl není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

9. - Neděle 29. 11. 2020 18:30

Fortuna liga, 2020/2021
1 - 1
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

68. Abdallah Sima

FC Zbrojovka Brno
FC Zbrojovka Brno

88. Šural

Komentáře (94)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Travinho     před 4 lety 30.11.2020 20:41 |  
    7 0

    On Masopust na konci zaspal hlavně kvůli tomu, jak se Kúdela utnul. Bylo vidět, jak zpomalil a reagoval na to, kam asi od Kúdely poletí míč. Vůbec nečekal, že promáchne. Malá vina tam je, ale tohle pro něj bylo těžké.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 21:20 |  
    12 8

    Naprosto souhlasim s tim odstavcem ohledne Musy a Stancia. Jasne, nezahrali dobre, nicmene je fakt, ze oni se NAPROSTO podrizuji systemu a tymu, zatimco system a tym se VUBEC nepodrizuje jim, diky cemuz se snazi byt komplexni, coz znamena treba byt ve vsech hernich cinnostech lehce nadprumerni, ale zaroven kvuli tomu mohou ztracet to, v cem jsou vyjimecni.

    A zatim nic nenasvedcuje tomu, ze by se meli stat naprosto komplexni, ale zaroven si uchovat ty sve top vlastnosti, a proto bychom to meli vyhodnotit a bud s nimi pracovat trosicku jinak, nebo upravit nase ocekavani od nich. Protoze pokud Stanciu rozehrava od stoperu, tak tezko muze pravidelne rozhodovat zapasy (pokud nemyslime standardky) a jestli bude Petar litat a presovat po celem hristi, tak pri jeho typologii tezko pak bude vecne ve vapne, kde si jako hrac s nejlepsim zakoncenim, ktereho kdy Trpis vedl, vzdy najde volno misto, aby ho mohli spoluhraci najit a on dal gol.

    Jinak Simovi bych dal osmicku, i kdyz si se nakonec nevyhralo. Prisel do tragicky rozehraneho zapasu, kdy jsme si pres 60 minut doma proti novackovi az s vyjimkou pruniku Juraska nedokazali vytvorit vubec nic, a behem peti minut na place nadherne pripravil stoprocentni golovku Olayinkovi a pak vstrelil uzasny a tolik potrebny gol zpusobem, ktery by 99 % hracu v lize nezvladlo. A jeste tam mel dalsi krasny pruniky, ukazkovou pracovitost a bojovnost, kdy treba vybojoval uz zdanlive ztraceny mic. Sorry, ale tohle je ohromny prinos stridajiciho hrace a jen kvuli tomu, ze se nevyhralo (za coz Sima nenese zadnou vinu) bych mu "jenom" sedmicku nedaval. Protoze malem nam takrka sam vyhral zapas, ve kterem jsme se brutalne trapili.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.11.2020 21:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Travinho     před 4 lety 30.11.2020 21:29 |  
      13 8

      To je těžké, pokud chceme být úspěšní i v Evropě, tak se Musa a Stanciu musí podřídit systému, protože ač jsou to na naši ligu nadstandardní hráči, tak pak nastoupíš proti Nice, kde skoro každý hráč je individuálně ještě o level výše než oni dva. Tám pádem pak Nice musíš porazit jako tým a k tomu potřebuješ, aby se všichni přizpůsobili týmu a taktice, jinak to nejde a s našimi finančními podmínkami ani nepůjde.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 21:37 |  
        6 5

        O tom neni sporu, a taky proto jsem kvitoval to, jak Nico zvladl lonskou LM a nemam vubec problem s tim, ze on (kvuli forme) ani Petar (kvuli typologii) letos pohary moc nehraji, ale ten muj komentar smeruje predevsim k ligovym zapasum, jako napriklad proti Brnu, kdy by nam ty jejich, na ceskou ligu vyjimecne ofenzivni schopnosti, mohly prinest ohromnou konkurencni vyjimku, kdybychom jim vytvorili podminky k tomu, aby je mohli ukazat.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          japhy     před 4 lety 30.11.2020 22:02 |  
          7 2

          Ale nečekáš, že si budeme v týmu hýčkat šutéra, kdy ho sice nebudeme nutit obětovat se pro tým, ale hrát bude jen proti Příbrami a Brnu.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 22:16 |  
            5 6

            Necekam, ale opravdu ani necekam to, abychom Petara jenom postavili do vapna a jinak si vesele chodil do pristi. To ani nahodou. Samozrejme, ze by musel pracovat, behat a obetovat se pro tym, ale trosku bych tu formu modifikoval vzhledem k jeho typologii. Ostatne v Liberci hral taky jedineho hrotaka, presoval a jeste stihal zakoncovat, jenze u nas hraje to, co Kuchta, ackoliv na rozdil od Kuchtice pro to nema predpoklady.

            Holt neni komplexni utocnik, jako treba Standa Tecl, ktery ma zpracovani, zakonceni, hru zady k brane i mezihru na stejne kvalitni urovni, a tak bych se v zapasech, kde si to muzeme dovolit (coz v ceske lize je s vyjimkou derby a zapasu s Plzni snad pokazdy) snazil co nejvic vyuzit toho, ze je nejlepsi zakoncovatel, ktery kdy Trpis vedl, misto abychom ho sverepe nutil ho neceho, co mu neni vlastni.

            Staci se podivat za reku, kde je Julis jeste MNOHEM vetsi lemra nez Petar a na rozdil od nej si sam nevytvori VUBEC nic a je absolutne zavislej na spoluhracich, ale oni tedka umi vyuzit jeho silne stranky, aniz by nejak vyrazneji (aspon v lize) jeho obrovske nedostatky. A diky tomu, ze mu dokazali trosku prizpusobit styl hry, se tedka rozstrilel a i takovy kopyto treba fakt odejde za 100+ milionu.

            A ja fakt nerikam, abychom hrali jako Sparta, to panbu chran, pouze Ti (a i vsem ostatnim) ukazuju nazornej priklad, jak se da pro dobro tymu vyuzit maximum potencialu totalne nekomplexniho hrace, ktery ma ale jednu fakt vyjimecnou vlastnost.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Pepino44     před 4 lety 01.12.2020 09:31 |  
              2 1

              Doufám, že to co jsi napsal o Teclovi myslíš jako ironii. Jinak podle tvého hodnocení by Tecl patřil spíše do Realu Madrid. Hlavně v to zakončení je skutečně 100 %.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                Boo_SKS     před 4 lety 01.12.2020 11:01 |  
                1 1

                Samozrejme, Standa ma totiz uz pres dva roky skoro vsechny cinnosti (snad krome nabehu) stejne "kvalitni".

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              randy     před 4 lety 01.12.2020 09:37 |  
              1 2

              Zajimavej a pravdivej postřeh o Julišovi....Jinak Nico teď fakt špatnej,střely mimo branku,rohy na prvního protihráče,potřeboval by teď třeba hattrick.

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 10:21 |  
                1 2

                Nemůžu souhlasit, Stanciu má paradoxně lepší zakončení než v loňské sezóně. Jenže neustále střílí ze špatných pozic, stejně jako v minulém roce a správné rozhodování, zda vystřelit nebo ne, na hřišti mi u něj po celé jeho angažmá chybí. Často volí nesmyslnou střelu místo toho, aby přihrál a dostal tak tým do lepší pozice. Stejně tak rohy... bohužel to je to samé co v minulé sezóně. Radši vidím kopat rohy Provoda anebo Ševčíka.

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  randy     před 4 lety 01.12.2020 10:33 |  
                  0 1

                  Dobře,taky názor...ale snad se mnou souhlasíš,že Nicova střelba teď není v pohodě. A z dvanácti (tedy myslím) rohů skoro nic snad souhlasíš taky-tam to samozřejmě není jen chyba exekutora...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 10:48 |  
                    3 3

                    Souhlasím, střelba je u něj špatná po celé angažmá. Od Stanciua jsem čekal víc, ale hlavně se ho snažíme předělat k obrazu svému, což je dle mého špatně a pak ten jeho přínos není tak velký, jak jsem si představoval.
                    Ve spartě se mi líbil víc, než u nás.

                    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                      randy     před 4 lety 01.12.2020 13:16 |  
                      1 2

                      Bohužel pro Slavii máš v tomhle naprosto pravdu. Ale jinak je výbornej, určitě moc platnej... akorát teď je takovej jako jalovej...

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  Karel13     před 4 lety 01.12.2020 12:12 |  
                  3 0

                  Co má dělat, když vidí, že jeho přihrávky do 100% tutovek ostatní zajebou. Tak to zkouší vzít na sebe. A to rozhodně nejsem v jeho fanklubu ...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 14:00 |  
                    1 3

                    Jde mi o to, že volí špatná rozhodnutí v okolí vápna a jako tým přijdeme zbytečně o balón. Zkouší to vzít na sebe, ale efektivita víceméně nulová.
                    Holeš, který se spousta lidem na pozici defenzivního záložníka nelíbí, tak má letos lepší čísla.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              gazza     před 4 lety 01.12.2020 11:00 |  
              4 4

              To jako myslis vazne ,ze Tecl ma dobre zpracovani ?.Vzdyt jeho prvni dotek je priserny.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        gazza     před 4 lety 01.12.2020 10:53 |  
        1 8

        Bohuzel s tim Nice nemas pravdu ,protoze to je pouze prumerny francouzsky tym ,kde ho v pohode prehral i posledni tym tabulky.Jen nase media vyzvihovala ten tym ,ale on je dost slaby ve srovnani se spickou francouzske souteze.Jinak je jasne ,ze kdyz se Musa ,nebo Stanciu musi vecne vracet pro balony na vlastni polovinu tak to hlavni na co jsou urceni je potom na nic.Trpisovsky to tak chce .

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        pinochet     před 4 lety 02.12.2020 17:59 |  
        2 0

        „Nice, kde skoro každý hráč je individuálně ještě o level výše než oni dva." - tímhle si teda vůbec nejsem jistej.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Jachym     před 4 lety 01.12.2020 13:26 |  
      1 3

      Ale Stanciu ani Musa nejsou (při vší úctě k nim) ani zdaleka něco jako Ronaldo, Messi nebo Ibra, aby se jim tým podřizoval. V českých podmínkách je něco takového zcela výjimečné. Výjimkou byl Horváth v Plzni, který měl pro tým takovou cenu, že to dalo zapomenout na jeho vanu a jeho celkovou kondici:-) Tebou zmiňovaný Dočkal sice režíruje hru Sparty, ale dozadu je naprosto nicotný (tedy nepočítám-li, že neúnavně fluše všemi směry), že zde často kritizovaný Hušbauer by proti němu byl superdříč. Ano, Juliš těží z jeho přihrávek a také z průniků Karlssona, jehož defenziva je tragická i komická současně (viz např. ukázkové vyfláknutí se na bránění při gólu Budějc v posledním domácím zápase)...

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      witty13     před 4 lety 01.12.2020 15:38 |  
      1 4

      Dovolim si jednu malou poznámku. Hušbymu a Škoďákovi se také nikdo nepřizpůsoboval. Samozřejmě chápu potřebu omladění mužstva, ale s Brnem jsme přesně tyhle dva, jejich vítěznou mentalitu a zarputilost potřebovali.

      Hušby se vždy stahoval mezi stopery, nebo na pozici pravého beka, odkud rozdával balóny, ale zároveň uměl být i vepředu. Místo Traorého bych tu raději dnes viděl jeho. A vlastně i Hromadu.

      Škoda byl dle mého kombinace Musy a Tecla - urostlý útočník do vápna, ale neskutečně moc pracující pro tým...

      Takže podle mě není chyba v trenérech, ale v hráčích. Fotbal je kolektivní sport, a pokud nevezmeš balon na pulce a neuděláš sólo přes celou obranu soupeře, abys rozhodl sám, tak potřebuješ celý tým - a v tom je síla Trpišova pojetí hry. Stanciu ukázal větší pracovitost než Baluta, ale poslední týdny ukazují, že se mu to začíná zajídat ( a nebo je frajer fakt krutě z formy). Ukáže se dle mého až na jaře, protože z té bídy ve které je se dle mého nemůže zvednout před noc..

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Dennis     před 4 lety 01.12.2020 17:29 |  
        2 2

        Jenže Hušby měl úplně jiný plat než má Traoré...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          witty13     před 4 lety 01.12.2020 22:03 |  
          0 4

          A taky mel vyrazne nizsi plat nez Stanciu

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Dennis     před 4 lety 02.12.2020 09:30 |  
            4 1

            Tak to si fakt nemyslím. Hušby měl jeden z top platů v týmu. O Nicovi bylo několikrát řečeno z různých míst, že jeho plat není ve srovnání s ostatními nijak nadstandardní, jak si všichni myslí. Z toho se dá vyvodit, že jejich platy byly asi dost podobné.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              witty13     před 4 lety 02.12.2020 09:56 |  
              2 3

              Myslíš? Nico má aktuálně jako jediný hráč A-týmu k dispozici vůz od sponzora, v rámci smlouvy. Předtím to měl akorát MNN. U Hušbauera se spekulovalo o platu ve vyšších statisících, u Stanca je to přes míč. Určitě adekvátně k tomu budou i bonusy. A upřímně, i kdyby bral Hušby stejně jako Stanciu, měl někdy Hušby takovýto výpadek formy? Museli jsme omlouvat jeho formu nevhodností systému trenéra? Ne, Hušby od prvního dne u nás makal na plno, už pod DUMLem hrál mnohem zataženěji než dřív ve Spartě. Samozřejmě nebyl tolik produktivní jako dřív, ale gólů a nahrávek také neměl málo. A když se mu různě měnila role podle spoluhráčů (MNN, Souček, Rotan, Stanciu, Traore) tak dle mého (můžu se mýlit) neměl takhle dlouhodobý výpadek formy. Já nechci být generál po bitvě. Také bych byl co nejraději, aby Stanciu začal pořádně hrát. Jen nabízím jiný pohled na defakto kritiku Trpiše za hru Stancia.

              Určitě nevidím vše černobíle, a i k Trpišovi mám své výhrady, ale hráči jako Stanciu a Musa, pokud jsou tak výborní, musí začít u sebe. Bez tvrdé práce žádná hvězda nikdy po trávníku neběhala.


              Komentář byl uživatelem upraven (02.12.2020 09:57) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                Dennis     před 4 lety 02.12.2020 10:44 |  
                1 0

                V tom všem jsme ve shodě. Já reagoval na to, že jsi napsal, že bys tu radši měl Hušbauera než Traorého. Ten má ale plat o hodně níž, než měl Hušby.
                Pak jsi do toho přidal ještě Nica. Nemyslím si, že platy Nica a Hušbauera byly tak moc rozdílné. Několikrát to řešili novináři a Tvrdík nebo Syrovátka to vždy vyvraceli s tím, že jeho odpovídá jiným platům v týmu a že nijak extrémně nevybočuje.

                • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                  witty13     před 4 lety 02.12.2020 11:28 |  
                  1 1

                  jo, tak to jo... ale tak ta hlavni kritika byla na Stanca...

                  • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

                    Dennis     před 4 lety 02.12.2020 13:19 |  
                    1 0

                    Ten je těžce z formy, na tom se shodneme. Nehraje dobře, není v pohodě, ale zase se do toho dostane. Já mu věřím.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Virgil1956     před 4 lety 30.11.2020 22:12 |  
    11 0

    Dobrý, nechápu jen jednu věc. Jak se nám vymstilo, že jsme postavili do zápasu dorostence? Byl v první půli v záloze nejlepší a nemyslím si, že by nám jeho nasazení prohrálo zápas. Snad jsem to jen špatně pochopil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      japhy     před 4 lety 30.11.2020 22:15 |  
      2 2

      Tak. Podle mě tahle ztráta Alanorovi dost rozhodila sandál a z hodnocení to je prostě znát.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Alanor (admin)     před 4 lety 30.11.2020 23:20 |  
      1 3

      Bylo to myšleno po mentální stránce, že Brno mohlo od začátku věřit v šanci bodovat a ne že už v Průhonicích prohrávalo 1:0.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Virgil1956     před 4 lety 01.12.2020 07:57 |  
        0 0

        OK :)

  4. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    japhy     před 4 lety 30.11.2020 22:13 |  
    16 1

    Nevím, no, ale kdy teda protočit sestavu, když ne doma proti někomu zespoda a zároveň mezi těžkými zápasy?
    Nevyšlo to, sestava ale byla za mě v pohodě, když si odmyslím Traorého, o jehož nenasazování na outsidery jsem už psal mnohokrát a zase se to potvrdilo.
    Za remízu může jednoznačně naše dřeváctví a splašenost ve vápně a jeho blízkém okolí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      gazza     před 4 lety 01.12.2020 10:55 |  
      2 7

      Ne remiza jde za Trpisovskym

  5. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    JS (přítel SN)     před 4 lety 30.11.2020 22:17 |  
    17 9

    Alanore, posledním odstavcem mi mluvíš z duše. 10/10 bodů za hodnocení. :))
    Ne, vážně. Promrhali jsme "nejlepšího ofenzivního záložníka", jak jej Trpiš sám nazval, protože z něj děláme nějakou spojku mezi obranou a zálohou.
    Promrhali jsme nejlepšího střelce ligy, protože mu nepřijde do vápna kloudný míč.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 22:25 |  
      6 5

      Prijde mi, ze vcera (ale i proti Pardubicim) jsme tak trosku dojeli na to, diky cemuz my prehravame v Evrope tymy s mnohem vetsi individualni kvalitou, tedy, ze souperi podali poctivy a tymovy vykon na hranici sebeobetovani + nas meli vyborne prectene. A my, misto abychom nechali vyniknout naprosto nadstandardni individualni kvalitu nasich hracu, tak z nich chceme mit za kazde situace ty univerzalni vojaky (jak napsali v Deniku Sport), diky cemuz asi nedokazeme uplne naplno vyuzit ty individuality, ktere v tom tymovem pojeti tolik nevyniknou a proti stejne tymove hrajicimu souperi se moc neprosadi.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        JS (přítel SN)     před 4 lety 30.11.2020 22:28 |  
        5 8

        Ale to s tim prilis stazenym Stanciem resime uz od lonske zimy. Nechapu, proc jeste nebyla zjednana naprava. Presne jak pises, je naprosto nesmyslny mit na podhrotu cihajiciho Traoreho a mezi obranci rozehravajiciho Stancia, kdyz to muze byt naopak s ctyrnasobne lepsim efektem.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 22:38 |  
          2 6

          Ja nevim, v taktice se vubec nevyznam, ale podle me je to tim, ze po odchodu Soucka, ktery obstaraval skoro vsechnu rozehravku mame na DM hrace, ktery ma hodne prednosti, ale ta prvni rozehravka mezi ne uplne nepatri, a tak si ke stoperum musi vzdycky zbihat Sevcik nebo Stanciu. A vcera Seva nehral, takze to zbylo na Nica, protoze s tim, jak Ibra obcas lehkovazne ztraci mice a nepresne prihrava pro nas byl pod hrotem min nebezpecny, nez kdybych obstaraval prvni rozehravku. Takze je to takovej zamotanej kruh, ze kteryho dost mozna za soucasny situace (a soucasnym kadrem) neni cesty ven.

          I kdyz, po bitve je sice kazdy general, ale kdyby byl Karafiat ve forme, tak by do podobnych zapasu mohl chodit misto Ibry na DM, protoze ten, pokud vim, vynika predevsim tou rozehravkou, takze s nim by ten kreativec mohl byt vic vepredu.


          Komentář byl uživatelem upraven (30.11.2020 22:40) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Alanor (admin)     před 4 lety 30.11.2020 23:22 |  
            8 1

            Tak k čemu pak má být Traoré na hřišti, pokud se nemůže zapojit do rozehrávky? Góly připravovat a střílet fakt nebude a při útočení je tam vlastně jen do počtu. Nehledě na to, že i dozadu je to od něj všelijaké.

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              Boo_SKS     před 4 lety 30.11.2020 23:30 |  
              5 1

              Na hristi snad ani moc ne (byt v Nice zahral, po opravdu hodne dlouhe dobe dobre a vyjimecne i spolehlive), ale v klubu a asi i v kabine by mel jeste zustat v roli "Kovare pro cizince".

            • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

              damade     před 4 lety 01.12.2020 09:37 |  
              1 3

              Jak řikáš, dopředu byl vždycky nic moc, ale hlavně ztratil to, v čem ještě před rokem vynikal. Držení středu hřiště, odebírání balónu, spolehlivost do defenzivy, docela dobrá kombinace. Dneska dělá buď obrovský chyby jako v Midtjyllandu a nebo neni důraznej, řeší situace tak trochu alibisticky a zpomaluje hru. Až se v létě vratěj z hostování Beran, Hellebrand, Červ a Hromada, tak si myslim, že se vůbec nedostane do kádru, ale jeho role v šatně je důležitá, o tom žádná.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 30.11.2020 23:46 |  
            3 5

            Neboli ať je Traoré tam, kde není míč. :-)
            Budu se opakovat... Traoré se mi delší dobu nelíbí. Už to bude zhruba rok, co si myslím, že na Slavii nestačí a měli bychom se s ním rozloučit. V posledních dvou zápasech (proti Opavě a když ve Francii střídal za Lingra) mě ale velmi potěšil svým výkonem, kdy ho nešlo nějak kritizovat. Bohužel ač má herní vytíženost poměrně velkou a zkušeností má už také dost, tak jeho výkony jsou stále nevyrovnané, což je bohužel špatně. Tolerovat to jde u mladíků, kde ta výkonnostní křivka v čase roste a ještě nemají zkušenosti z těžkých zápasů, ale Traoré je ve věku, kdy o růstu nemůže být řeč...
            Pokud nejsou peníze, stáhl bych v zimě Hromadu, pokud by to šlo, jelikož by tam měl hostovat až do konce sezóny a s Traorém se v létě rozloučil. Jediný důvod jeho setrvání v týmu vidím kvůli africkým spoluhráčům, ale na hřišti by měl být tak často jako Malínský.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Kulajs     před 4 lety 30.11.2020 23:39 |  
    4 1

    Olayinka celkem dobrý dopředu, ale v zachytávání protiútoku ne. V Nice mu utekl hráč a byl gól, včera nepohlídal Šurala. Nico je pravda, že se pohybuje vzadu, ale když už je u vápna, tak netrefí bránu. Navíc lehkovážné pustil míč do autu a pak z toho byl protiútok, který ještě Kolář vychytal, ale následný roh znamenal gól. A Musa? Měl dvě gólovky a nedal. Včera to kromě Simy bylo nemastné neslané.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    ervin     před 4 lety 01.12.2020 08:08 |  
    1 2

    Alanore mě se Jurásek moc líbil určitě nebylo chybou že hrál od začátku u těch starších jsem dal taky trojky. Ale souhlasím že změn bylo až příliš nesehranost byla veliká. Osobně jsem zastáncem 2 od začátku další podle vývoje zápasu. Ale je to věc názoru.

  8. Re: hodnocení

    zeleznik2     před 4 lety 01.12.2020 08:44 |  
    2 2

    Naprostý souhlas s hodnocením, v posledních zápasech výborný kolektivní výkon, v neděli naopak kolektivně špatný. Sima i za mě 7, Juráskovi jsem dal šestku za mě nejlepší hráč prvního poločasu. Zklamala především obrana, v každém poločase nejméně jedna hrubka, Oscar, Karafiát a na konci Olayinkay který navíc zazdil šanci. Brno si vlastně samo vytvořilo jedinou šanci v 87.minutě ze které následně padl vyrovnávající gól. O to víc mrzí zbytečná ztráta dvou bodů, loni jsme body nechávali na Moravě a ve Slezsku, letos jdeme cestou rozdávat body nováčkům.

    • Re: hodnocení

      kjandourek (admin)     před 4 lety 01.12.2020 09:38 |  
      2 0

      Tak naštěstí jsou letos v lize nováčci jenom dva.... ještě že nevyšel ten návrat Dukly :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Lunaris     před 4 lety 01.12.2020 09:07 |  
    8 2

    Olayinkovi bych nedal za 4, i když tam chyboval při rohu. Kromě téhle situace to byl opět neskutečně odpracovaný zápas/poločas z jeho strany, přestože měl v nohách těžký zápas v Nice. Pak mi v hodnocení chybí reflexe na Stanciovu chybu před tím brejkem Brna, která to celé způsobila. Jinak nic, všichni jsme zklamaní. Stejně to je ve finále způsobené tím, že quelhar se nemohl dočkat s tím podcastem a vypustil ho předčasně, což nám pokazilo karmu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      gazza     před 4 lety 01.12.2020 10:58 |  
      4 5

      Ta hrubka byla jak poleno a hlavne tam jeste nedal tutovku.Hodne slaby vykon v nedeli .

  10. Hodnocení slávistů 9. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 10:35 |  
    9 8

    Dobré dopoledne ze Šumavy (-3,5°C) a dobré a horké kávy.
    Hodnocení přítele Alanora je pochopitelné s ohledem na skutečnost, že jsme všichni jistojistě očekávali povinné 3 body a basta.
    Jenomže bohužel se tak nestalo, byla z toho jalová remíza a pro oči žádná pastva.
    Známky bych asi ponechal, protože to už ničím nezměníme a je to pro nás zase takové to ponaučení, že po mejdanu občas bolí hlava.
    Souhlasím s tím, že Traoré a Lingr by měli být Ti, kdo Stanciuovi pomohou něco jako nosiči vody, a on bude tím, kdo to postaví v té útočné polovině. Místo toho se tam cpou oni dva a Nico tak musí být až za nimi, protože by tam vzadu už nikdo nebyl. Provod se snažil to ulítat, ale bylo dost neúčelné a ještě se sám zatavil.
    Pokud je Lingr běhavý a pracovitý, tak musí Nicovi pomáhat víc, a Traoré to musí vyplňovat způsobem, jako Holeš.
    A v závěru zápasu to bohužel měli pohlídat hlavně zkušení kluci. Olayinka měl stát u přední tyče a ne se motat někde v prostoru bez hráče. Na jeho místě měl stát bek a nebo stoper. A je pravda, že hrát na dva malé stopery v závěru, to asi nebylo to pravé ořechové. Podle mě tam měl jít Laco. Ale teď nevím, zda byl na lávce.
    Dobrá, s Brnem se nám to moc nepovedlo a je dobře, že si to kluci vyříkali hned po zápase.
    A já nechci být generálem po bitvě.
    Ztráta 2 bodů mrzí, ale zase to není tragédie.
    Jak už jsem napsal k samotnému zápasu. Kluci se vrátili v pátek dopoledne a ten zápas v Nice se hrál na doraz.
    Těch změn bylo dost a tak se to prostě trochu rozsypalo.
    Zase jsem ale viděl, že nám začíná vystrkovat "růžky" další neobroušený diamant - Matěj Jurásek. A to je dobré zjištění.
    Máme před sebou další zápas a výzvu k tomu, abychom si napravili "vlastní palice".
    A jak už jsem taky napsal, na "rudým plácku" by nám měla pod nohama hořet tráva s tím, že těm "kabelkářům" nedáme ani "čuchnout".
    Tak a už nám tu krásně svítí sluníčko.
    Včera jsem koukal na WHU a naše kluky. Taky to měli jen tak tak, ale uplácali to. Přeji jim to a tak to má být.
    a oceňuji velmi pěknou disputaci od všech zde k tomuto hodnocení.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2020 10:37) . Zobrazit původní komentář

  11. Nico Stanciu a Petar Musa

    Jachym     před 4 lety 01.12.2020 10:49 |  
    10 5

    Alanor říká, že nechce Nicovi (a koneckonců ani Musovi) dělat alibi, ale samozřejmě nedělá v tomto případě vůbec nic jiného. A že Traoré a Lingr mu nepomohli? Já bych spíše čekal, že on jako rozdílový hráč v první řadě pomůže spoluhráčům. Na to jak ho Trpiš údajně svazuje taktikou, tak je Nico přesto snad nejčastěji střílejícím hráčem v lize (tak to aspoň říkali komentátoři v TV). Efektivita je však velmi tristní. A podobně pod taktikou trpící Musa se přesto dostal do dvou velkých šancí. Sima se s těmi komplexními požadavky trenéra vypořádává v současné době mnohem lépe. Zápas v Nice ukázal, že ani Nico není nepostradatelný a konkurenční prostředí může všem jenom prospět. A pro trenéra je skvělé zjištění, že má z čeho vybírat.

    • Re: Nico Stanciu a Petar Musa

      Marek3     před 4 lety 01.12.2020 11:20 |  
      2 2

      V urcitych vecech souhlas akorat posledni zapas jasne dokazal ze ve stredu zalohy a na podhrotu rozhodne NENI z ceho vybirat pokud chybi Seva a Holes...

  12. Hodnocení slávistů 9. kolo

    Akuls     před 4 lety 01.12.2020 11:22 |  
    7 4

    Hodnocení i známkování více méně OK, jen bych si dovolil tři poznámky:
    a) mám pocit, že Bořil převzal u Alanora v poslední době tak trochu roli otloukánka, kterou u něj měl jeden čas dokonce i Deli. Podle mne Bořil patří a i proti Brnu patřil k našim nejspolehlivějším hráčům a minimálně 6ku by si zasloužil. Navíc nastoupil v prvním poločase po dlouhé době na pravém beku a asi i díky jemu se docela vydařil, před ním hrajícímu Juráskovi, jeho ligový debut. Místní odborníci, kteří zkuśeného reprezentanta Bořila, v jeho 29ti letech, pomalu posílali do fotbalového důchodu snad poznali, že Oscar bude muset ještě hodně krajíčků chleba sníst, než bude lepší,
    b) podle mne v hodnocení chybí kritika našeho postavení při jediném rohu Brna, po kterém padl vyrovnávací gól. Brno má jediného hlavičkáře, stopera Dreksu a k němu si ku podivu stoupl "čahoun" Tecl. Ten by pochopitelně neměl v hlavičkovém souboji žádnou šanci, i kdyby se náhodou uráčil vyskočit. Nechápu proto, proč JiT poslal v závěru na hřiště místo Musy Tecla, když jsme potom neměli při standardkách ve vápně jediného vysokého hráče. Rovněž bych se na místě Alanora zmínil o kolmici na Štěpanovského, která šla přes osu hřiště, aniž by se v tomto prostoru pohyboval DZ Holeš a i Kúdela snad mohl, pokud by o cca 5 cm více natáhl špičku kopačky, přihrávce zabránit,
    c) podle expertů je to u Stancia o hlavě, v nohách to stále musí mít. Faktem je, že psychika prý dělá až 75 % výkonu. No ale nevím, vždyť on už není schopný třeba z rohového kopu ani trefit velké vápno. Mám strach, aby se u nás nedostal do stejné situace jako v Anderlechtu či Spartě, kde po slibném začátku začal také hodně uvadat a vedlo to až k jeho odchodu. Pokud za něj Leeds United stále ještě nabízí 200 mil. Kč, tak bych na místě pana Tvrdíka, i vzhledem k výši jeho platu, s jeho přestupem dlouho neváhal.

    • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

      rak (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 13:19 |  
      5 1

      Upozornil bych na Švanciho komentáře před i po zápase. Říkal, že mají Sedláka, který skvěle dovede otrávit soupeři zápas a že doufá, že to právě Nicovi provede. Po zápase si pak Sedláka znovu pochvaloval. Já jsem se při zápase na to nesoustředil, ale může to být důležitý faktor. My jsme, myslím, docela otrávili Messiho. Nica bych v žádném případě teď nepouštěl. Tady už se pomalu stává obětním beránkem, jako mnozí jiní naši hráči v minulosti. Pořád má něco navíc, a i když potenciál má daleko větší než momentálně předvádí, vždycky něco ukáže narozdíl od některých jiných (v neděli třeba Traore, Oscar). Ten gól byl zcela zbytečný a i když to začalo někde u Nica, tak nemůžeme za stavu 1:0 nechat tak otevřenou obranu a takovým způsobem "bránit" roh.

      • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

        o-cab     před 4 lety 01.12.2020 13:50 |  
        3 10

        presne tak, kolem Stancia se strhla nesmyslna hysterie. muze mit horsi formu ale pokud ho zabiji trener mezi stopery, pokud mu spoluhraci kradou goly, a pokud na nej souper hraje osobku, tak pokud ten hrac vyviji usili a nedela rozbroje tak fakt neni problem v nem.

        • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

          Edenjejenjeden     před 4 lety 01.12.2020 13:58 |  
          8 1

          S tím by se snad dalo i částečně souhlasit ,ale jemu bohužel nejdou ani přímaky nebo rohy . A to fakt není tím ,že se musí vracet mezi stopery....

          • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

            o-cab     před 4 lety 01.12.2020 14:20 |  
            2 11

            Ronaldo nedal pres dva roky gol z primaru a stejne soutezil o zlaty mic. rohy kopeme dlouhodobe spatne cely tym. mozna na nekoho zapominam, ale podle me posledni hrac, ktery u nas kopal fakt dobre a hlavne konzistentne standardky byl Sykora. taky samozrejme jde o to, ze kdyz jsme meli v zakladu 4 hrace nad 190cm vs. vetsinou zadny nyni, tak ta efektivita rohu jde hodne dolu zcela nezavisle na tom, kdo a jak je kope.

            u Stancia jde predevsim o celkove zapojeni do hry a jelikoz se mu i v zapasech, po kterych dostava cocku, dari pokazde udelat nekolik finalnich prihravek, coz je o nekolik vic nez zbytek tymu, tak ta kritika zni zvlastne. ted jde o to vyresit, proc i presto, ze je stale jednim z nasich nejlepsich hracu, hraje jenom na zlomek sveho potencialu, a tam to jde podle me uz 1) za trenery a jejich absolutni neochote podridit cokoli jednotlivci a 2) absenci DM s rozehravkou.

            • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

              JS (přítel SN)     před 4 lety 01.12.2020 14:24 |  
              2 12

              Naprosto přesně a stručně vystižené.

            • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

              Dennis     před 4 lety 01.12.2020 14:49 |  
              11 0

              Sledujete vůbec ten fotbal? Podívejte se, kolik jsme letos dali gólů z rohů... Namátkou třeba proti Midtjyllandu, proti Budějovicím, proti Příbrami, proti Pardubicím, proti Slovácku, proti Leverkusenu, proti Nice, proti Opavě, znovu proti Nice, skoro v každém zápase dáme gól z rohu.

              • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                witty13     před 4 lety 01.12.2020 15:47 |  
                1 5

                máš pravdu, gólů z rohů dáváme dost, ze standarted méně... Ale také míváme za každý zápas těch rohu výrazně přes deset... takže by možná bylo dobré spočítat nějaký poměr rohů/gólů. Protože většina těch rohů je fakt tristních. Dokonce bych řek, že když centr přejde přes prvního bránícího hráče (tj jeden z deseti) tak dáme gól :-)

                • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                  Dennis     před 4 lety 01.12.2020 18:13 |  
                  3 0

                  Nepodařilo se mi najít statistiky rohů z domácí ligy, z evropských zápasů to ale je snadno dohledatelné. V těch zápasech, kde jsme dali gól z rohu, jsme kopali rohů: 6, 1, 2 a 6. V průměru 3,75 rohů na gól. Kdo tohle má? To mi fakt řekni, kdo to má? Když budu počítat všechny evropské zápasy, tedy i ty, kde jsme gól nedali, tak doma s Dány jsme kopali 8 rohů a v Izraeli 9 rohů. Když to vezmu jako celek, tak letos v Evropě to vychází na 5,33 rohů na zápas. A na gól potřebujeme 8 rohů. Proti evropským týmům. To ti přijde jako málo dát každých 8 rohů v Evropě gól? Nehledě na to, že je to polovina rohů, než jsi napsal - ne deset, ne výrazně přes deset, ale pět za zápas... Škoda, že ty statistiky nemáme i z ligy. Jestli to někdo umíte najít, dejte sem klidně odkaz, večer to klidně spočítám i za ligu.

                  Taky si někdy řeknu, že třeba ten roh neletěl ideálně, ale fakt nebudu kritizovat tým a trenéra za něco, co evidentně funguje. Ty góly prostě dáváme, v lize i v Evropě, což je potvrzení toho, že to děláme dobře. Kdybychom to kopali perfektně na efekt a nebylo z toho nic, tak asi rádi moc nebudeme...


                  Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2020 18:16) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                    witty13     před 4 lety 01.12.2020 22:07 |  
                    0 2

                    Ja nerikam, ze golu davame malo, ale ze mi prijde ze nase rohy jsou bud gol a nebo centr na prvniho braniciho hrace.. jako letos nam to tam z rohu pada, ne ze ne, ale malo jich take nekopeme. Ten pocet jsem mel asi zkresleny dvema poslednimi ligovymi zapasy. Ono pokud to nekdo neeviduje, tak se to blbe dohledava bez zpetneho nakoukavani, ale mam pocit, a to jsem psal i vyse a myslim ze si toho vsima vic lidi kdyz ctu diskuzi, ze strasne moc centru je kratkych.. skoda ze nelze zpetne rict kolik bylo zakonceni/ golu. Zkusim se na to zamerit v pristim zapase...

                    • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                      kjandourek (admin)     před 4 lety 01.12.2020 22:25 |  
                      1 3

                      To je naprostý nemysl... tohle se vždycky o někom tvrdilo,,,, že trefí prvního hráče... - naposledy o Hušbauerovi - pak jsem se kvůli tomu koukal na celý záznam konkrétního zápasu a popsal jsem všechny Hušbauerovy rohy - ani jeden neskončil na prvním hráči.... respektive jeden z deseti ano - ten zrovna nekopal Hušby....

                      A takhle je to i teď - kdyby sis teď pstil záznam zápasu s Brnem, tak najdeš jeden, maximálně dva rohy, které nešly mezi malé vápno a penaltu.... a podobně je zahrává i Ševčík a Provod...

                      To je prostě jenom domněnka, vycházející z toho, že když jsme z rohu nedali gól, tak byl kopnutý na prvního hráče...

                      • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 11:20 |  
                        6 1

                        To jsou, Karle, taková obecná prohlášení, která trochu počítají s tím, že budou všichni líní si to ověřit. ;)

                        Tak já jsem líný nebyl, prosím:
                        3:40 - přímák, Provod, odklízí první hráč (nohou)
                        11:00 - roh, Stanciu, odklízí první hráč na přední tyči (nohou)
                        11:45 - roh, Stanciu, pokus o zatočení míče do brány (hráči vyvíjeli tlak na brankáře), vyráží brankář
                        17:18 - roh, Stanciu, na přední tyč, odklízí druhý hráč Brna (hlavou)
                        22:50 - přímák, Stanciu, odklízí první hráč (hlavou)
                        24:48 - roh, Provod, mezi malé vápno a penaltu, Brno odhlavičkovává
                        25:44 - roh, Provod, nakrátko Karafiátovi, pak centr odvrácený prvním obráncem
                        31:58 - roh, Provod, na malé vápno, přední tyč, Brno odhlavičkovává
                        32:30 - roh, Stanciu, narážečka nakrátko s Lingrem, Stanciu centruje, odvrací první hráč na přední tyči nohou
                        35:24 - roh, Provod, na přední tyč za malé vápno, Karafiát prodlužuje, zajímavý závar
                        47:06 - roh, Provod, mezi malé vápno a penaltu, Traoré hlavičkuje, netrefuje bránu
                        57:07 - přímák, Stanciu, centr na Olayinku, ten ve skluzu netrefuje
                        59:39 - přímák, Stanciu, na prostředek vápna, míč se odráží od obránce do rukou brankáře
                        61:23 - přímák, Stanciu, odhlavičkovává první hráč
                        78:14 - roh, Stanciu, odhlavičkovává první hráč na přední tyči
                        89:02 - roh, Stanciu, centr na penaltu, Brno odhlavičkovává
                        89:37 - roh, Stanciu, centr na přední tyč, odhlavičkovává druhý hráč Brna

                        Z mého pohledu tam prostě Nico z 11 centrů z rohu, přímáku nebo rychlé narážečky po rohu měl 7 špatných pokusů, kdy se k jeho centru prostě spoluhráči ani dostat nemohli (11:00, 17:18, 22:50, 32:30, 61:23, 78:14, 89:37).

                        Nechci na Nica nijak nasazovat, názory, že by se měl prodat, jsou podle mě scestné a nechápu je, nelze ovšem popřít, že je Nico opravdu těžce z formy. A pokud náš nejdražší hráč, s asi nejlepší technikou, o jehož umu pěje Jindra ódy, zahraje 7/11 standardních situací přímo protihráči, připravujeme se o spoustu možností a zákonitě se to musí někde projevit. Třeba remízou s Brnem, kdy nejsme ze 17 zajímavých standardních situací (počítal jsem jen ty, které byly rozehrány centrem do vápna nebo narážečkou, po které šel centr do vápna) dát ani jeden gól.

                        • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.12.2020 12:27 |  
                          2 2

                          To už je zajímavější rozbor - s tím se dá debatovat :-)

                          Zdá se tedy, že teď se Nicovi opravdu standardky nevedly - já jak píšu report, tak se soustředím na popis v přímém přenosu a nevnímám ten zápas tak komplexně, jako když na to mám čas....

                          Obecně se nedá nesouhlasit - Nico je z formy, to asi vidíme všichni, můžeme se dohadovat, jestli je to spojené s porodem jeho manželky, násobené tím, že o jednoho potomka nedávno přišli, takže ten stres byl větší než by bal, kdyby to bylo napoprvé.... Stejně tak si myslím, že se do toho zase dostane ... na jaře nás táhl za titulem právě on, takže nevidím důvod, proč by tomu tak nemělo být po nějakém dalším čase... Já si prostě užívám, že tu takovýhle hráč je...

                          Obecně se usmívám nad těmi hláškami, že je to nejdražší hráč, tak to musí být vidět.... nikdy to nebude tak, že hráč s cenovkou 100 mega bude v každé chvíli své kariéry v každé činnosti 10x lepší než hráč, který stál 10 mega... tak to prostě nefunguje - jsou to lidé z masa a kostí, mají své výkyvy a dost často cena nereflektuje pouze hráčovy kvality, ale odvíjí se z potřeb kupujícího a nároků prodávajícího....
                          Upřímně se víc raduju z toho, že se Nicovi co do kvality vyrovnává Sima, který nás nestál mnoho, než abych se rmoutil z toho, že je nejdražší hráč mužstva v jednom zápase horší než odchovanec...

                          A pořád platí i to, že právě Nico poslal Musu samotného na gólmana a kdyby jej Petar vykoupal a zasunul do prázdné, tak se tu nebavíme o sedmnácti nevyužitých standardkách, ale o tom, že Nico zase precizně nahrál na gól, který to všechno rozčísl...

                          • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                            nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 13:25 |  
                            1 1

                            Jak jsem psal, taky bych Nica nikam neposílal, jsem rád, že tu je, chápu jeho složitější rodinnou situaci a pořád věřím, že se do toho zase dostane. Nic z toho pro mě ale není překážkou pro to, abych ho zkritizoval, když si to objektivně zaslouží a proti Brnu si to (i přes krásné posunutí Petarovi) opravdu zasloužil.

                            Ohledně té cenovky uznávám, že jsem se možná nevyjádřil dostatečně pregnantně - já po Nicovi rozhodně nechci, aby byl vždycky nejlepší, když byl nejdražší, o to méně aby byl 10x lepší než někdo jiný. Ani nechci, aby byl ve všech zápasech výrazně lepší než ostatní. Vlastně ho ani nechci v tomto smyslu s nikým porovnávat. Co tvrdím já, je, že hráč s cenovkou 100 M by měl být schopný z 11 standardních situací dát více, než 4 kvalitní centry. Přestože cenu určují i jiné parametry než kvalita, od určité výše přestupní částky už ale přece jde o hráče, který prostě do balonu kopnout umět musí. A o opaku mě budeš přesvědčovat jen velmi těžko.

                        • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                          wimpy     před 4 lety 02.12.2020 12:31 |  
                          2 0

                          Dovolím si jednu věc, centr z rohu na přední tyč je vždy nebezpečný tehdy, pokud náš hráč vyrazí směrem proti míči, předskočí obránce na přední tyči a prodlouží centr do skrumáže. Pokud to nikdo neudělá, odhlavičkuje to první obránce a centrující vypadá jako trouba.

                          • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                            nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 13:11 |  
                            2 0

                            Já ani centry na přední tyč nijak neodsuzuju, ale včera tam ty centry létaly, aniž by tam byl kdokoliv z našich. Prostě dva hráči Brna a podle výšky centru odklízel buď první, nebo druhý z nich. Jak píšu výše, za špatný považuju takový centr, na který nikdo z našich hráčů nemá šanci dosáhnout. Je fakt, že někdy to není vina pouze kopajícího, ale i hráčů, kteří tam mají naběhnout.

                          • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                            Lunaris     před 4 lety 02.12.2020 13:13 |  
                            0 0

                            Jasně, ale nevěříš tomu, že by to Stanciu schválně zahrával na první tyč jako na signál a nikdo mu tam v sedmi z deseti pokusů nenaběhl. Pokud by to tak bylo, tak něco drhne v komunikaci. Snad Stanciu věděl, že Zima je na tribuně a na přední tyč tam teda nikdo prodlužovat nepůjde.

                            • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                              wimpy     před 4 lety 02.12.2020 13:24 |  
                              1 0

                              Předpokládám, že způsob zahrávání rohů je avizován signálem. Dále předpokládám, že na této úrovni se signály přiřazují na každý zápas zvlášť, aby nebyly pro soupeře od začátku čitelné. Dokonce bych se nedivil, kdyby každý signál znamenal v určitý čas něco jiného, aby se znesnadnilo jejich odhalení během zápasu. Jinak na přední tyči většinou nerozhoduje výška prodlužujícího, jako rychlost. Ale tím celým chci říct, že jak Nobiczek udělal ten výcuc, aby mohl říct, že byl roh kopnutý špatně, musel by detekovat i fakt, že byl avizovaný jiný signál. Jinak musíme kalkulovat spíš s nezvládnutím standardky ze strany nabíhajících, než kopajícího.

                        • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                          Lunaris     před 4 lety 02.12.2020 13:03 |  
                          4 1

                          Stanciu naposled dobře kopnul roh v Kluži. Od té doby jich dává takhle na prvního protihráče u přední tyče nepočítaně. Když ho u toho míče vidím, tak už víceméně počítám s tím, že z toho nic nebude. Nechci ho prodávat, ale někdo by mu měl promluvit do duše. Přímáky taky kope úplně blbě, dal z něj snad jeden gól hydrantovi, co je ve Slavii. Čekal jsem z toho hlediska víc.

                          • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

                            kjandourek (admin)     před 4 lety 02.12.2020 17:15 |  
                            0 1

                            Takže třeba Olayinkovi v zápase s Leverkusenem to posadil na hlavu kdo? Nebo budeme tvrdit, že to bylo tak blbě kopnutý, že si u toho Peter musel zlomit noc, aby se k tomu dostal?

        • Re: Hodnocení slávistů 9. kolo

          fps     před 4 lety 01.12.2020 14:05 |  
          1 5

          jojo, dle mě je problém že Stanciu hraje moc nízko, měl by hrát víc nahoře, hold když nemáme pořádného DZ, tak za něj musí hrát ostatní středoví záložníci

  13. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    žbl68     před 4 lety 01.12.2020 12:27 |  
    2 8

    Traore 3, Masopust 4, Jurásek 6 ...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    o-cab     před 4 lety 01.12.2020 13:30 |  
    3 12

    ja osobne s remizou v tomto zapase v kontextu nasich vykonu jeste pred mesicem, prebudovavani tymu a programu vubec nemam problem. Brno si za ni slo a to se proste stava. byli jsme evidentne unaveny a ne uplne soustredeny.

    uplny souhlas s Alanorem i Boo o tom, jak vykony urcitych hracu jdou za Trpisem a jeho absolutni neochote ustoupit jednotlivci. nebavime se tu o LM ale o Brnu, tam nechapu, proc by nemeli mit hraci vetsi volnost hrat na sve silne stranky. ono je to videt i na tom, jak dobre najednou hraje v Liberci Jusuf. Trpis ma celou radu neskutecne silnych stranek, ale tohle je uz zcela evidentne jeho velka slabina.

    i kdyz se Holes v poslednich zapasech rozehral do skvelych vykonu, tak od nej stale chybi vystavba a zde proste neexistuje, aby klub neprivedl toho Condeho v zime. az ten bude zabudovany, tak verim, ze se vyresi hodne problemu a i Nico bude hrat lip.

    co se Lingra, ktereho mam velice rad, tyce, tak to je podle me idealni volny hrac vedle 9 v systemu 442. i na kridle by byl lepsi nez ve stredu zalohy, kam podle me vubec nepatri.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      knawi     před 4 lety 01.12.2020 21:05 |  
      3 2

      Jaká škoda, že jsi se vedení Slavie nenabídl před třemi roky! Při své zjevné erudici bys Slavii dovedl m.j. ke dvěma titulům v Ch.L. a hlavně, sobecky vzato, bych nebyl otrávený z nedělní plichty. Víc sebevědomí, prosím!

  15. .

    japhy     před 4 lety 01.12.2020 22:33 |  
    5 0

    Chápu, že nás frustrují takový ztráty jako s Brnem, ale pod Trpišem nás to provází víceméně celou dobu. Takové občasné nečekané výpadky. Ona to ale vážně asi nebude prdel - v našich podmínkách nemůžeme Evropě čelit fotbalovou kvalitou, tak to doháníme fyzičkou a organizací hry. A na to si musíš stavět celý tým, těžko za sestavu dříčů bude alternovat sestava hračičků. Na Evropu šli s kvalitou Hoteliéři nad Stromovkou, narazili už ale v lize, kde shořeli jak papír. My jsme při úspěšném tažení Evropou tu ligu dvakrát vyhráli...
    Takže si myslím, že to tak horký nebude, navíc by stačilo, kdyby Musa dal tu první tutovku a nebylo by o čem.
    Nepopírám ale, že mě drásá, jak se nám někdy nedaří u soupeřova vápna, kdy jde všechno dobře, ale v poslední chvíli volíme neomylně tak špatný řešení, až to ani ftipný není.

    • Re: .

      Betynka58     před 4 lety 01.12.2020 23:56 |  
      1 1

      Ale ta Tvoje poslední věta byla fakt ftipná - pobavil jsem se.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 11:01 |  
    8 4

    Dobré dopoledne jak jinak, opět ze Šumavy a u dobré kávy. Nějak jsem se dnes zdržel. Líbí se mi tady zrovna toto hodnocení, jak se názorově hodně neshodneme a nutí mě to přemýšlet, co všechno jsem napsal asi špatně nebo dokonce blbě. Brno se nám prostě nepovedlo a tečka. Vím už se v tom pitvat nemá cenu.
    Věřím, že si to kluci s trenéry všechno probrali a připraví se na pohár i na derby dobře.
    Možná teď dostanu další pumelici, ale čím dál tím víc přemýšlím, že by Lukáš Provod mohl na pozici Tomáše Součka začít svou další etapu. Zkusil bych to.
    Tak asi tak.
    Zítra ať kluci bojují a urvou to. Budou mít čistou hlavu do derby a to by mohlo pomoci.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (02.12.2020 11:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Droosy     před 4 lety 02.12.2020 11:04 |  
      1 4

      dneska na Šumavě určitě pod nulou, že, Sokrate?

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 11:11 |  
        3 0

        Pod nulou bylo (asi -3) a nějak se mi sekl "noťas" a tak byl pod nulou i ten včetně mého příspěvku.:-))
        Sokrates55

  17. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    ColinSKS     před 4 lety 02.12.2020 13:03 |  
    2 6

    tentokrát naprostý souhlas z hodnocením. změn bylo až moc, a trochu to zavánělo tím, že brno je jakoby snadný soupeř, tak vyzkoušíme od začátku i mladýho. to se neukázalo a klidně jsme to mohli prohrát, nebýt té tyče. jako poučení pro všechny to byla dobrá lekce, připomělo mi to zápas v opavou tenkrát venku. vedeme o dva body a bída je mimo. takže nemám obavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Lukavo     před 4 lety 02.12.2020 14:10 |  
      4 3

      Já si myslím, že kdyby místo tyče dali góla, tak by jsme vyhráli. Dostat góla takhle na začátku, tak ti to hodně přidá na výkonu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      Ondráš     před 4 lety 02.12.2020 15:09 |  
      3 4

      Bída je mimo o celé 2 body, a to mají za sebou zápasy s aktuálně 3 a 4 týmem tabulky, což se o nás říct nedá. To jen k té tvé úvaze o podcenění soupeře.

  18. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    samop     před 4 lety 02.12.2020 14:15 |  
    2 5

    Nechci to hodnotit.....neviděl jsem to !

  19. Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

    kapitan.pisoar     před 4 lety 02.12.2020 17:17 |  
    4 8

    Absolutne souhlasim s popsanim situace kolem Stancia a Musy! Jen kdyz jsem to tu psal uz davno do diskuze ja, tak se strhla minusova smrst...
    Je super mit nejaky system, ale taky je potreba ho upravit tak, aby maximalne dokazal vyuzit prednosti daneho hrace.

    • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

      JS (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 17:23 |  
      6 7

      Tak hlavne to je o te variabilite. Mit stejne hrace, ktere nenaucis hrat neco jineho znamena, ze pokud Te souper precte nebo takticky preveze, nemas moznost, jak na to reagovat. Ale mit naucene vic zpusobu, jak zahrat, se vzdycky sikne. A my mame dokonce hrace, kteri mohou tvorit obrovsky rozdil, staci od nich chtit to, v cem vynikaji. A ne je zabijet neodrocitelnymi pozadavky na presny opak toho, co oni umi.

      Musa od jara zapracoval na mezihre opravdu hodne, je to videt. Ale bohuzel nedostava mice, ktere by mohl zuzitkovat. On neni hrac, ktery si to vypracuje a zakonci sam. On to umi jen zakoncit, zato spickove. Ne nadarmo se stal loni kralem strelcu.

      A z Nica sice mozna JiT dela komplexnejsiho hrace, ale tim otupil jeho nejvetsi zbrane. Bohuzel pro nas.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        kapitan.pisoar     před 4 lety 02.12.2020 17:35 |  
        2 9

        Komplexnost znamena prumernost, jak rikas tim ze nutime hrace delat to na co nema talent, jen otupuje cinnosti ve kterych exceluje.
        Ze sprintera maratonce neudelas, stejne jako z maratonce neudelas desetibojare...

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.12.2020 22:47 |  
          10 4

          Krásně si notujete chlapci... člověk by řekl že už jste toho odtrénovali tolik a máte tolik zkušeností s vedením fotbalového kolektivu, že snad ani my ostatní nejsme hodni stát v trusu Vašeho koně... Jaká jsou Vaše občanská jména? Klopp a Guardiola?

          A vážně: opravdu si myslíte, že Musovi trenéři opakují: Hlavně nelez do vápna, chraň Tě ruka páně, abys hlavičkoval na bránu, když už se dostaneš sám před gólmana, zavři oči a napal to vedle, nebo do něj....

          To je přece totální nesmysl - Právě naopak byl na zápas s Brnem postavem Musa, protože se předpokládal trvalý tlak a spoustu centrovaných míčů. které si měl Petar ve vápně nacházet ... a ty cetrované míče tam byly - bylo tam iks stadardek, iks rohů... a Petar si ten balón ani jednou nenašel.. dvakrát šel sám na gólmana, jednou z vápna jednou z půlky... a nepřišlo žádné chladnokrevné řešení, žádné vykoupání gólmana, zašmodrchání rukou a nohou a koncovka do prázné, ani jistá rána k tyči...

          To samé Stanciu: Opravdu si myslíte, že mu trenéři zakazují trefovat branku? Že slyší věty jako "dojdeš si pro míč až k vlastnímu vápnu a běda Ti, jestli se ho nezbavíš nejpozději na půlící čáře!"? To jsou pouze Vaše schizofrenní představy... že jako trenér pro své vlastní zvrhlé potěšení schválně likviduje hráče, kteří ho nějak naštvali tím, že je nutí dělat něco jiného, než je jim vlastní...

          Každý z těch hráčů se snaží nejlépe jak umí, a každý okolo moc dobře ví, jaké jsou jejich nesilnější stránky a chce jich využít.... Prostě se to teď nedáří - není to fyzika a ni chemie, není to nic, co by se dalo vypočítat a změřit...

          Musíte se prostě smířit s tím, že i sebevětší oblíbenec přijde o formu a nedaří se mu... Že Musa zahodí dvě tutovky a Stanciu prostě netrefí ani vrata od stodoly... není to trvalý jev, zase se jim začne dařit, ale Musa v téhle chvíli prohrává svůj souboj s Kuchtou a Stanciu se pere sám se sebou - není náhodou, že v základní skupině ani jednou nenastoupil v základní sestavě...

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 02.12.2020 17:43 |  
        5 6

        Přesně tak... přivedeme sem hráče, protože jeho určité dovednosti jsou kvalitativně jinde než zbytek týmu, abychom následně ty jeho silné stránky upozadili.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        DF007     před 4 lety 03.12.2020 10:26 |  
        5 0

        Musa měl dvě 100% šance proti Zbrojovce. Ani jednu nedal. Kdyby ano, vyhráli jsme. Loni by minimálně jednu proměnil. Tato fakta jaksi boří tvůj příspěvek.

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          JS (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 11:54 |  
          0 5

          Nemá herní permanenci a je pod tlakem, tipuju. Podle mě bychom se ho měli (bohužel) zbavit za dobrý peníz, dokud se tu u nás nezakope úplně.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            DF007     před 4 lety 03.12.2020 13:00 |  
            3 0

            V tomto s tebou souhlasím. Nicméně v předchozím příspěvku jsem reagoval na poznámku, že Musa nedostal balon. Dostal krásný od Nica, ale minul bránu. V druhé, o něco těžší situaci, šel z půlky sám, částečně tísněn, bohužel opět neproměnil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

        kjandourek (admin)     před 4 lety 03.12.2020 14:58 |  
        5 2

        Dokázal bys vysvětlit, jak by sis ten systém, který využije předností těchto dvou konkrétních hráčů představoval? Myslím do detailů....

        Máme hráče, který dokáže špičkově zakončit a jinak je na hřišti zbytečný? Tzn. že se má nabízet a nabíhat, případně jakkoliv jinak pohybovat jenom když máme balón? Pamatuji hráče, kteří tohle dělali: "nemáme míč, hra mě nezajímá ... balón vybojujte, dejte mi ho a jděte se na půlku objímat..." to je sice moc hezké na povídání u piva, ale v současném fotbale nepoužitelné....

        Hráč, kterého popisuješ, byl v kursu před dvaceti lety... v současném fotbale se dá použít jenom v určitých fázích zápasu - v těch, kdy se soupeř podvědomě zatáhne, aby bránil výsledek a ty k získání míče a územní převahy nepotřebuješ vynaložit úsilí všech hráčů na hřišti.... v takových momentech můžeš použít hráče, který nepresuje, neběhá, nevysiluje se - soustředí se pouze na to, v čem je dobrý - tj. v koncovce...

        Ovšem ve většině zápasů - a to i v lize - si tu převahu musíš získat presinkem a kombinací...

        A pak je tu ještě varianta, že to na tomhle hráči postavíš, olítají to ti ostatní - ovšem nic nevyhraješ.... dokážeš vyhrát tak půlku zápasů, v ostatních odejdeš poražen a skončíš někde v půlce tabulky... no u nás možná druhý, či třetí - ona není náhoda, že hráči podobného ražení se málokdy prosadí v lepších ligách... vidíme to na příkladu Krmenčíka a podobný typ bude i Juliš.... ten si zastřílel proti slabému celku, který má problémy, ale proti dobře organizovaným sebevědomým týmům neměl šanci....

        A najdeme více takových hráčů - třeba Vágner, .... někteří se občas i stali králi střelců - například Komličenko... a třeba takový Řezníček k tomu neměl daleko, stačilo, aby se dohrála skupina o udržení.... a přesto tihle hráči nepatří do úspěšných klubů současnosti... ligu hrát mohou, mohou se stát králi střelců, ale jejich tým nic nevyhraje, protože na ně ty ostatní musí makat a když se jim přestane dařit, nebo vypadnou kvůli zranění, tak je systém v háji...

        S Nicem je to to samé... Naštěstí oba tihle hráči nejsou zaslepení ... uvědomují si, kam fotbal směřuje a pracují na sobě - kdyby to nedělali, už tu nejsou....

        • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

          JS (přítel SN)     před 4 lety 03.12.2020 18:05 |  
          0 3

          My si, Karle, ale vůbec nerozumíme. :(
          Proč hned ten extrém? Máš pocit, že volám po nějakém Neymarovi, Benzemovi nebo Messim, kteří se vepředu plouží dokud nedostanou míč? Ale houby s octem. Mně jde o to, aby se LÉPE využívaly přirozené přednosti a talenty těch hráčů.

          Jde mi o to, že při příchodu Nica Stancia Trpiš doslova řekne, že lepšího ofenzivního záložníka v životě neviděl. Aby z něj následně snažil dělat rozehrávače od stoperů. Proč?
          Potom si tady čtu kecy o tom, jestli si myslím, že mu někdo zakazuje střílet na bránu nebo přihrávat. Tvl, to je diskuse úrovně 4. cenový nad měsíc starou tlačenkou. Jasně, že mu to nikdo nezakazuje. Jak se má ale do těch šancí dostávat, když více než polovinu času tráví někde na prostoru DM a snaží se dopředu předat balon, kde na něj čeká Traoré, kterej naopak umí jistit zadní řady a uklidňovat mezihru vzadu v záloze... Žádný „dirigent hry“ nedokáže dirigovat ofenzivní situace, pokud je utopenej někde vzadu. Stanciu měl loni v lize mistrů jedny z nejlepších fyzickejch čísel z týmu, takže u něj nemůžeme hovořit o tom, že by se někde toulal na útočné třetině a čekal na míče. Ale prostě má hrát výše a s jinými úkoly: rychle a přesně přenášet těžiště hry, snažit se o kolmice a překvapivé přihrávky, tlačit se do vápna a střílet ze střední vzdálenosti. Momentálně jeho úkoly mj. očividně jsou: rozehrávat hru odzadu, odběhat porci pro box-to-box záložníka.
          Nejhorší je, že už ten post hraje tak dlouho, že ztratil i tu produktivitu, která ho zdobila u RBček a dostal se do nějakého útlumu a negativní spirály, kdy nemá čísla a výsledky, takže s psychickou dekou se zhoršuje i forma, atd. atd.

          Co se týče Musy, mluvíme o tom samém. Podívej, Karle, nikdo nechce, aby stál ve vápně a čekal na centry. To snad ani v dnešní době není možný. Ale proti Brnu hrál proto, že každý věděl, že nepotřebujeme „trhače obran“ Kuchtu, ale spíš někoho, kdo se zorientuje ve vápně a zakončí a zároveň svými fyzickými parametry spíše uspěje v hlavičkových soubojích atd. To je správný předpoklad, a přesně tak jej musíme využívat. Jenže hrajeme tak s Petarem na hrotu dlouhodobě? Neřekl bych. Spíš jsme ho vždycky nechali samotného, ať si poradí. Pak jsme nadávali, že nemá čísla jako v Liberci. Jasně, že nemá, když nedostane dobré! centry (nemluvím o těch načechraných bocháncích, které s radostí odhlavičkovávají i podprůměrní stopeři), když ho na hrotu nikdo nedoplňuje a nedělá mu prostor... Škoda, že s Brnem nedal dvě šance, i on už působil smrtonosněji dříve, stejně jako Stanciu.

          Pořád bych si ale představoval, že stavět budeme na hráčových přednostech, zvlášť pokud jsou na takové úrovni, že si o nich běžný ligista může nechat zdát. Dám příklad: vezmi nějakou vojenskou operaci. Každá složka armády umí bojovat (hrát fotbal), ale asi se shodneme, že tam najdeš různé specialisty na různé věci. Asi nedává úplně smysl, kdybys vzal pilota útočné helikoptéry, a chtěl po něm, aby smontoval ponton. Nebo pošleš experta na pyrotechniku místo odstraňování min zašívat lidi do lazaretu. Přestože obě činnosti vedou k tomu, že se dostaneš nepříteli na kobylku.

          Jednoduše řečeno: dobrý tým funguje tak, že každý umí něco a když se to spojí dohromady, je z toho efektivita. Když každej umí všechno a má stejný úkoly, bejvá to průser.

          • Re: Hodnocení slávistů - 9. kolo

            kjandourek (admin)     před 4 lety 03.12.2020 19:08 |  
            4 0

            Ale vždyť po Nicovi se chce právě to, co od každého středního záložníka dobrého týmu... nikdo po něm nechce, aby vyhrával hlavičkové souboje, nikdo ho neutápí na kraji zálohy, či obrany.... ty kritizuješ fakt, že se v rámci rotace středového trojúhelníku ocitne mezi stopery, ale tam přece netráví všechen čas ... tam si sbíhá a tím vysouvá DZ, což může vést k překvapení obrany soupeře...

            To samé Peter - nikdo po něm nechce, aby zdrhal po lajně a centroval, nikdo po něm nechce, aby zatáhl dozadu za vysunutého beka jako to zvládá Olayinka (a mimochodem i Sima).... ale chce se po něm, aby byl schopen zpracovat dlouhý balón, sklepnout ho spoluhráči, nebo prodloužit.... a to zatím nezvládá ... na rozdíl od Kuchty, který v Nice tuhle roli zvládl excelentně... Tudíž se vracím k tomu, že Musu můžeš použít jenom do té fáze zápasu, kdy soupeř vědomě zaleze, protože brání pro něj příhodný výsledek... tj. v závěru, ne od začátku, protože každý soupeř, včetně Brna je zpočátku plný sil, v jedenácti a nenechá se zatlačit bez pomoci .... takže si musíš při kombinaci pomoci s útočníkem.... a když ten to nedokáže, tak se nedostane ani do té koncovky, protože ten tlak nebude....

            Dáváš nesmyslná přirovnání - jako kdybychom po Nicovi s Petarem chtěli, aby si obuli brusle a hráli hokej.... mě to přijde, jako kdybychom jezdce formule jedna posadili do vozu F2, nebo do soutěže cestovních vozů... a tvrdili, že to je něco úplně jiného a zabíjíme ho tím... Nebo tedy abychom se drželi nějakých nesportovních přirovnání, tak abychom excelentního řidiče autobusu posadili do trolejbusu...