Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

Slavia navzdory covidem okleštěné sestavě doma dokázala přehrát a porazit francouzské Nice. Prvními trefami v sešívaném se o výhru postarali Kuchta a mladý Sima.

Situace před zápasem přitom nevypadala vůbec růžově a červenobílí vinou pozitivních testů na koronavirus přišli o několik reprezentantů. Do zápasu tak bylo připraveno pouze 14 hráčů z kádru áčka, a to do nich ještě počítám mladého Simu, který si dokonce užil premiéru v základu (a premiérový gól hned v Evropě, o tom ale dále). Takže těžká situace a málokdo by čekal, že Slavia předvede svůj nejlepší evropský výkon a Nice po zásluze porazí.

Omlazená sestava působila hodně dravým a bojovným dojmem a kromě samotného úvodu byla po celý zápas lepší než mdlé Nice, od něhož jsem jako od předního francouzského celku čekal mnohem lepší výkon. Navíc se hrál otevřený fotbal, který se musel divákům (bohužel jen u televizních obrazovek) líbit. Střelecky se prosadili dva novicové - dvakrát Kuchta a jednou nečekaný trumf Sima. Kam až vystřelí raketový start kariéry tohoto mladíka? Je to dosavadní vrchol, po němž bude potřebovat přeci jen nějaký čas ke stabilizaci výkonů, nebo nás šlachovitý Afričan nepřestane překvapovat i nadále?

Slavia má tak po polovině zápasů skupinu velmi dobře rozehranou a sahá po postupu. Povinností bude odčinit venkovní porážku s Beer Ševou a Izraelce doma porazit. A pak už by mohl stačit i jediný bod k účasti v jarní pohárové Evropě. A zrovna Nice včera rozhodně nevypadalo jako nepřekonatelný soupeř. Na druhou stranu ale vzpomeňme na jiný francouzský tým Bordeaux, s nímž jsme se utkali před pár lety. V Edenu taky působil nemastně neslaně, zatímco na domácí půdě zahrál o level o dva lépe a přejel nás. Každopádně však platí, že po rozčarování z porážky v Beer Ševě si Slavia notně vylepšila reputaci ubojovanou výhrou proti silnému Leverkusenu a vydařeným vítězným zápasem s nuceně omlazenou sestavou. Jen tak dál!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 4 - Není ve formě a za poslední čtyři zápasy v Evropě nadělal mnohem více chyb než za celý loňský rok dohromady včetně ligy. U druhé branky si nepohlídal přední tyč a chybou dal vzpomenou na gól Stancia v derby. Opět se nevyhnul ani nebezpečně zkažené rozehrávce. Na začátku zápasu nás však podržel při šanci Dolberga.

Lukáš Masopust - 4 - Proti Leverkusenu příjemně překvapil, druhý zápas na beku už byl o poznání horší. Naivně a nezodpovědně se snažil o kličku před vápnem a než se nadál, tak jsme měli míč v síti. Již předtím se jednou nechal u lajny lacině obejít a v závěru si nepočínal nejlépe ani u druhé inkasované branky, byť ta jde hlavně za Kolářem. Ve zbytku zápasu se sice snažil hrát aktivně, příště to ale bez větší zodpovědnosti vzadu nepůjde.

David Hovorka - 6 - V Izraeli předvedl hororový výkon, další šance v Evropě ale přišla vinou nemoci u Kúdely až překvapivě rychle. Hovorka ji chytil za správný konec, když se snažil hrát jistě a příliš nevymýšlet. Nejtěžší moment prožil v první půli, kdy vápnem procházel Gouiri. David se ale do souboje stihl vrátit a s pomocí Oscara protihráče vytlačili ze střeleckého úhlu.

David Zima - 7 - Stává se z něj naprostá jistota. Má skvělé čtení hry jako Kúdela, na rozdíl od něj má ale i centimetry navíc. Není to ale ani žádný hromotluk, kterému by chyběla rychlost. Zkrátka prototyp téměř ideálního moderního stopera. Pokud se nic nepokazí, tak to může dotáhnout hodně daleko.

Oscar Dorley - 7 - Záskok za kapitána Bořila zvládl výborně a možná se konečně ukázalo místo, kde by mu to v sestavě mohlo sedět nejvíce. Oscar je totiž dobrý do narážeček, ale sám až tak náběhový není a nemá moc tah na branku, což je v našem systému hry pro křídlo potřebné. Ideální tak pro něj byla spolupráce s Olayinkou, kterému mohl často přihrát přesně do běhu. Ba co víc, Oscar dokonce trochu popřel to, co jsem psal výše, a po pěkném náběhu dokázal přihrát na rozhodující gól Kuchtovi. Škoda jen velmi naivně vhozeného autového vhazování v posledních minutách zápasu, po kterém Nice snížilo na konečných 2:3.

Tomáš Holeš - 6 - Poctivý a běhavý výkon. Nevyhnul se menším výpadkům, jako když ztratil míč v první půli a musel faulovat za žlutou kartu. S postupujícím časem byl ale lepší a lepší a nakonec předvedl nadstandard, který potvrdila i jeho povedená pumelice, s níž měl Benítéz problémy.

Petr Ševčík - 6 - Nezačal nejlépe, když špatně odhlavičkoval míč a byla z toho šance Dolberga. Nakonec však nepříliš nápadným, ale zato všudypřítomným a komplexním výkonem přispěl k cenné výhře. Zapsal si i asistenci po dobře kopnutém rohu, z něhož skóroval Sima. V útočné činnosti ale v úplné pohodě není, což dokládá i nepovedená přihrávka na Olayinku, který mohl postupovat sám na branku.

Abdallah Sima - 7 - Už minule jsem u něj psal o raketovém startu, to jsem ale nevěděl, že tento týden bude všechno ještě násobně překonáno! Sima se totiž hned dostal do základu a zároveň si připsal premiérovou trefu za Slavii, a to hned v Evropě! Na začátku byl přitom nervózní, nedařily se mu centry a tvrdě fauloval za žlutou kartu. Pak to však přišlo! Úžasný výskok po rohu a míč zatlučený přímo k tyči! Mladému hráči branka pomohla a ve zbytku zápasu pak hrál dobře a počínal si s větší sebedůvěrou.

Ondřej Lingr - 5 - Průměrná známka je přísná a rozhodoval jsem se mezi ní a o stupeň vyšší. Lingr zápas odmakal a odpracoval. Přispěl k tím k dobrému presinku i mnohem živějšímu projevu Slavie. Po fotbalové stránce ale nic moc nadstandardního nepředvedl, takže nakonec dávám pětku s plusem. Ale ani odvedený standard v Evropě není špatný základní kámen.

Peter Olayinka - 7 - Potvrdil, že v Evropě je dlouhodobě naším tahounem. Opět byl v poli nejvýraznější a pohybově byl naprosto skvělý. Dobře také narazil Oscarovi u rozhodující trefy. Jinak se ale do zakončení příliš nedostával, takže si musí vystačit "jen" se sedmičkou.

Jan Kuchta - 8 - První dvě tutovky v lize zahodil nešikovným způsobem, v ten pravý čas ale ukázal instinkt střelce. Zvláště první gól byl výtečný, i když mu na začátku samozřejmě pomohl šťastný odraz. Následná klička a zakončení ale bylo skvělé! U své druhé branky zase stál na správném místě ve správný čas. Náhoda, nebo obecně správný výběr místa? Těžko soudit, to se ukáže časem. Škoda jen těch trapných simulací. Honzo, hraj jako chlap a neválej se!

Ibrahim Traoré - 6 - Traoré je jako bonboniéra - nikdy nevíte, co z ní vytáhnete. Při minulém střídání s Leverkusenem vypustil náběh protihráče a byla z toho tutovka. Proti Nice naopak zahrál dobře. Nevím, jestli to byl úmysl, ale u třetí trefy se dobře nesnažil míč za každou cenu zastavit a jen ho chytře prodloužil za sebe patičkou. Obecně pak přispěl k tomu, že jsem až do konce hráli dobře a nezatáhli se jako s Bayerem.

Stanislav Tecl a Jakub Křišťan nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. - Čtvrtek 05. 11. 2020 18:55

Evropská liga, 2020/2021
3 - 2
2 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

16. Jan Kuchta
43. Abdallah Sima
70. Jan Kuchta

OGC Nice
OGC Nice

32. Gouiri; 90+3. Ndoye

Komentáře (44)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Martin 58     před 4 lety 06.11.2020 20:29 |  
    20 4

    Ševčík a hlavně Dorley se Zimou podstatně vyšší hodnocení. V jakém zápase a při jakých okolnostech budeme hráče hodnotit za výše než za 7? V těchto..

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      mart     před 4 lety 07.11.2020 13:26 |  
      7 1

      Ahoj Slavisti !
      Souhlasim, hlavne se Sevcikem.
      Sledoval sem tentokrat na Opus sport, a byl sem mile prekvapen. Ve vsech smerech.
      Za prve, prebirali anglickou verzi ( tedy to co nam nabidlo sestrih, oficialni UEFA kanal), s minimalnim spozdenim a hlavne anglicky, a ne "australsky" (australska anglictina je v pohode na 5 minut , ... ale urcite ne na 2 hodiny )
      Komentator, ... neskutecne informace, .. viz sestrih. Sima z Taborska , ... atp.
      Jednou si sice spletetl Simu s Oscarem (nechapu proc ?), ... ale je docela dobre mozne, ze ja sem si spletl Oscara se Simou (?)
      ... no a pak asi nekomentoval poprve, vcelku slusna odbornost (myslim, ze by si nepletel Brno s ... spartakem Sokolovo).
      Hlavne mluvil o Simovi (19 let , poprve mezinarodne, a pred par tydny hral 3. ligu.
      Vyzdvihoval Sevcika (ano na zacatku udelal chybu), ale bez nej by tam opravdu nebyl nikdo, kdo to dokaze podrzet, a obratit, me se zdal uplne senzacni, ... hlavne kdyz si vzpomenu na jeho vykon proti Leverkusenu..
      A pak Hovorku. Ano Zima hral dobre, ale vsimli ste si kdo organizoval tu lajnu? Ano, Hovorka, .. jedinej kterej mluvi. Navic je to potvrzene mnozstvim ofsidu OSG.
      No a potom Olayinka. Vynikajici.
      Nejhorsi znamku ... , jednicku, musim dat sobe :-(. Vubec sem neveril, ze by se z toho zapasu dalo neco vymacknout, a pred zapasem bych dal cokoliv za remizu, ... pravdepodobne 0:0, ... neb sem ve sve malovernosti neveril, ze dame gola
      Souhlasim s vysokymi znamkami pro Zimu a samozrejme Carostrelce Kuchtu, ... ale bez techto 3(Sevcik, Hovorka, Olayinka), by se to urcite nevyhralo.
      Zdravi mart


      Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2020 18:34) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Dr. Fe1     před 4 lety 06.11.2020 20:35 |  
    10 13

    Vzhledem k tomu, že jsem hráli víc než vyrovnaně s předním celkem francouzské ligy a zaslouženě jsme vyhráli po vysoce nadprůměrném výkonu, tak bych zvýšil všem známku minimálně o bod. Paušálně. Kolářem s Masopustem podle mého hodnotíte až moc krutě. Druhý gól mohl a měl Kolář chytat. ale že by to bylo na podprůměrnou 4 ? To ne.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Boo_SKS     před 4 lety 06.11.2020 20:36 |  
    12 2

    Zima urcite 8, ten si (byt samozrejme s trochou nadsazky) pripominal Fabia Cannavara z MS 2006, kde doslova on sam zastahoval drtivou vetsinu utoku souperu, hraci se od nej odrazeli a on casto vystupoval tak, ze zabranil nebezpece akci a jeste konstruktivne rozehral a sam se vydal do utoku. To je nas klenot a vcera byl vzadu opet natolik dominantni a navic perfektne podporoval ofenzivu, ze pro nej je sedmicka malo.

    A osmicku bych dal i Oscarovi. Po cely zapas hrozne behavy, vytvarel precisleni, neskutecne agilni, technicky, do utoku primocary a kvuli tomu, ze si, na rozdil od Bori nemusel mic zasekavat a prehazovat na pravou, mohl po prihravce Petera hned prese nacentrovat a dal rozhodujici gol. Inkasovany gol bych mu nijak zvlast nevycital. Jasne, po jeho autu sice padl gol, ale meli jsme dost casu na to akci prerusit. Jeho bych primarne nevinil.

    A klidne bych naparil osmicku i Peterovi. Jako vzdy mel uzasny pohyb, sprintoval nahoru dolu, ale letos mi prijde, ze jakoby prevzal stafetu po Sukovi nebo Skodakovi a stava se z nej pravoplatny lidr muzstva, ktery jde prikladem, nic nevypusti, prikladne bojuje, podporuje ostatni a kdyz se nedari, tak to bere na sebe, jako minule s Leverkusenem nebo s Midjtyllandem. To bych u nej taky zohlednil. Ale samozrejme krasna druha asistence na rozhodujici gol se taky pocita.

    Jinak nemam namitek.

  4. Hodnoceni

    Orwell_1892 (přítel SN)     před 4 lety 06.11.2020 20:44 |  
    12 4

    Tak dat Zimovi a predevsim Oscarovi po takovem vykonu v takto narocnem zapase evropskeho poharu proti spickovemu tymu francouzske ligy znamku 7, to je opravdu vysmech.

    Chapu, ze hodnoceni ma byt asi spis takovym vykopem k diskusi, ale to pak muzeme rovnou useknout kohoutovi hlavu a na jake cislo dotanci tak daneho hrace oznamkovat, nebo jeste "lepe" prevzit znamkovani z letenskeho isportu (kde paradoxne oba zminene hrace hodnotili 8).


    Komentář byl uživatelem upraven (06.11.2020 21:56) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    o-cab     před 4 lety 06.11.2020 21:02 |  
    1 14

    prvne chci rict, ze z nejakeho duvodu jsem nam pred zapasem veril na vyhru. veril jsem, ze se ten tym odrazi ode dna diky tomu, ze se semkne za ty chybejici hrace. nebylo co ztratit a nebylo se ani za koho schovavat. tak zdravy projev jsem ale necekal. skoro se mi chce rict, ze vcera se zrodila nova Slavia a nekteri hraci si rekli o to, aby prestavba byla jeste vyraznejsi (Oscar a Sima by uz meli v zakladu zustat).

    za me Oscar, Olayinka, Zima, Lingr vyssi znamky.

    mala oprava pro Alanora - Lingr rozhodne predvedl nadstandardni genialni slepou ulici do vapna na Holese, ten to bohuzel mel na levou.

    zasadni problem ale vidim jinde - u Kuchty jsem osobne dal za 4. Prvni gol vyborny, druhy dorazka do prazdne brany a zbytek vykonu prumer. celkove tedy 7 ale 3x minus 1 za ty simulace. byt na stadionu, tak si po hodne dlouhe dobe sproste zarvu na vlastniho hrace (naposledy na x zapasu za sebou chodiciho obtloustleho Baraka, ktery uz mel prestup v kapse). podvadeni se v nasem dresu nebude tolerovat a melo by se to reflektovat i v hodnoceni.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2020 16:44) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 00:03 |  
      11 2

      Takže hráče, který dal DVA z našich tří gólů (dvě třetiny našich gólů nebo taky 66,6%) a v podstatě dal i vítězný gól, bys hodnotil naprosto podprůměrnou známkou, jo? Rozumím ti dobře? A doma všechno dobré, všichni zdrávi? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      ervin     před 4 lety 07.11.2020 08:54 |  
      3 1

      Kuchtovi jsem dal 7 nebo 8 přesně nevím ale dát 4 hráči který prakticky golově rozhodl zápas je opravdu málo.Taky mě pobavil výrok Alanora, Traoré je jako bomboniéra.....

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Leksel     před 4 lety 06.11.2020 22:15 |  
    0 0

    Mezi "osmičkovými" borci jsem měl i Šímu, ptz tahle čtyřka rozhodla zápas. U Traorého jsem měl o bod míň za 5, v poslední době když nastoupí, tak jsem nervózní a taky hned co vběhnul na hřiště, okamžitě ztratil balón. Jinak hodnocení OK.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 00:06 |  
    4 0

    Peter Olayinka a David Zima o bod více!
    A s Traorém svatá pravda - nikdy nevíš, jak zahraje... V poslední době mi spíše zatrne, když nastupuje na hřiště.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      knl66 (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 00:09 |  
      5 0

      PS: asi třikrát nebo čtyřikrát v 1. poločase jsem byl nepříjemně překvapený, když jsme se od soupeřova vápna "prokombinovali" až ke Kolářovi a ze slibné šance nebylo nic, nic, nic. Ale třeba přiznat, že se taková situace ve 2. poločase už neopakovala snad ani jednou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

        novimex     před 4 lety 07.11.2020 10:05 |  
        0 2

        Takhle se nahánějí kilometry do statistiky

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    pcitron     před 4 lety 07.11.2020 07:09 |  
    4 0

    Maso by měl být hodnocen za každý poločas zvlášť. V tom druhém nezahrál hůře než např. Hovorka.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    dauby     před 4 lety 07.11.2020 07:11 |  
    1 11

    Masopust 2. První gól čistě jeho, na druhém má také velký podíl. Za to nemůže dostat známku 4. Bránit prostě neumí. A nemyslím, že se to naučí. Prostě potřebujeme pravého obránce, bez něj to dlouhodobě nepůjde.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    jose01     před 4 lety 07.11.2020 08:29 |  
    3 8

    no myslím že Kolář uvadl hlavně po nepřestupu, už se viděl někde jinde. A ta jeho neforma(nejistota) je aspoň dobrá k tomu, že už každej druhej balon nejde na něj. Je vidět že to jde i bez tady toho řeknu až nešvaru-všechno na Koláře.
    Ten druhej gól by mě zajímalo jestli to náhodou nešlo minimálně na tyč, zezadu to nebylo dobře vidět. Škoda že není žádnej záběr z východu. A na jeho obranu bylo to bomba nad zemí, to se chytá vždy blbě. Jinak počátek toho gólu je samozřejmě nesmyslně hozenej aut Oscara na hráče , kterej ho nesledoval.

  11. Franta Rasů hrál na basu , starý krávě u vocasu...

    Fulham     před 4 lety 07.11.2020 08:46 |  
    11 1

    Hodnocení asi jako když po nudné převalované těsně porazíme Vyšehrad s Lavickym...zas na druhou stranu je to hezký - během jednoho týdne porazíme přední tým Bundesligy a L1 a hledáme na výkonu mouchy. Tzn, že mimo ty galaktické výšiny už v té Evropě jsme. A teď se tam udržet co nejdéle... závěrem - poměr - věk, soupeř, výkon - Zima 10 ! :-)

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 08:59 |  
    6 3

    Dobré ráno ze zamlžené Šumavy.
    Děkuji příteli Alanorovi za zhodnocení zápasu a také jsem pročetl hodně disputací už v článku o zápasu.
    U Ondry je známka přísná, ale argumentace k tomu je od Alanora logická.
    Já bych možná větší míru nervozity u Ondry spatřoval v tom, že měl kapitánskou pásku a ta odpovědnost na něj trochu víc dolehla.
    U Masopusta berme jako "polehčující okolnost", že na tomto místě hraje po dlouhé době a některé návyky si musí dostat pod kůži. Např. nedělat kličky u svého vápna :-((. V jeho vědomí je prostě ještě pocit, že je od vápna dál.... Věřím, že to do sebe dostane a pak nám tam začne vznikat taková dvojka, jakou potřebujeme a to Sima - Masopust. Budou rychlí oba dozadu a přitom budou silní i dopředu.
    Zima je náš stoper č. 1 a víc k tomu nemá cenu nic dodávat. A asi bych to právě u něho viděl za 8.
    David Hovorka si určitě prožil sám se sebou ten kolotoč myšlenek, co všechno zkazil. Ten očistec mu pomůže sundat celý mančaft a moc se mi líbilo, jak Zima plácá Hovorku a povzbuzuje ho. To je přeci nádhera a David si myslím to vzal za správný konec. Pořád je znát, že po té dlouhé pauze potřebuje víc rozehrát. Teď už se bude hrát liga a tak se snad polepší.
    Oscarovi jsem věřil a tím, že mu "Olí" pomohl, tak tam toho "frantíka" doslova vymazal. Až na ten aut v poslední minutě. Ale 7 zasloužená.
    Ondra Lingr je velmi platným hráčem v tom, že neustále pendluje a ucpává prostory při rozehrávce soupeře. Je to takový ten tichý dělník, co asi nevyčnívá, ale je moc platný. To plus u té 5 bych taky viděl:-).
    Ševčík a Holeš zvládli svůj part velmi poctivě a známky odpovídají. Věřím, že Petr už překonal takovou tu "neformu" a díky většímu hernímu zatížení to půjde nahoru.
    A teď ta naše elita :-)).
    Kuchta velmi dobře, v zakončení překvapivě klidný a tak mě jen mrzí to jeho filmování. To je škoda a i proto za 7.
    Naopak Sima a Olayinka oba za 8.
    "Olí" se ukázal jako ten, kdo zvedne celé mužstvo a dodá mu sebevědomí a odhodlání. Když kluci vidí, kolik toho nalítá, odpresuje a ještě je schopen útočit, kombinovat a pomáhat ostatním. Tak je prostě strhne a jemu se to povedlo. Jen by měl vzít v klidu rozhodnutí rozhodčích a nerozčilovat se tolik. Ale i tohle vztekání je možná součástí jeho snahy mužstvo povzbudit.
    A náš klučina Sima? Zjevení, které jsme do mužstva potřebovali a máme ho. JiT s ním pracuje velmi dobře a je to na tom klukovi vidět i během zápasu. Když jsem viděl ten jeho krásný a vysoký výskok a "tajming" při tom trknutí, to buďto máte, nebo to v sobě nemáte.
    Když jsem si to celé ještě opakovaně pustil, tak jsem si sám pro sebe řekl, že máme na čem do budoucna stavět.
    Naše "mladé pušky" Lingr, Kuchta, Musa, Beran, Oscar, Hildebrand, Tijany a k tomu Ševčík, Provod, Holeš, Hovorka, Masopust, to je přeci základ pro další etapu Slavie. Je to o tom, jak budou kluci chtít na sobě pracovat.
    Určitě Vás napadnou ještě další kluci, které jsem nevyjmenoval.
    Buďme trpělivý. Všem nám to pomůže. A kávu si dám teď. A mám k tomu štrůdl........
    "Gratior est fructus per multa pericula ductus" - Ovidius.
    Milejší je prospěch získaný navzdory mnoha nebezpečím
    S úctou k Vám
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      kondorr     před 4 lety 07.11.2020 10:50 |  
      4 4

      Já sem nikde neviděl že by Kolář byl nervozní to že měl pásku to asi ne na to už je hodně zkušenej hráč a to že dvakrát nepřesně rozehrál je normální to by pak spousta našich hráčů musela mít známku 2. Vzhledem k tomu že přes brankáře jde polovina rozehrávky Slavie tak je hodně dobrej.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    lemonade     před 4 lety 07.11.2020 09:09 |  
    6 1

    Už je sobota a já mám pořád z toho zápasu skvělý pocit :)
    Btw., neznáte někdo skauting Táborska, a s jakými prostředky to dělají? Viz. Sima, Traoré, Conde - máme se co učit, takže bych navrhoval skauty koupit k nám nebo aspoň naše poslat k nim na stáž :) Našim taky občas něco vyjde, ale srovnání například Joao vs. Sima hovoří za vše. No snad se bude dařit oběma, i ten Joao by se ještě mohl chytit. Každý slávista je součást rodiny, takže držím palce, a když vidím na youtube rozhovory s mladíky o výročí výhry nad Barcelonou, tak mám z toho dobrý pocit :)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      Mikey     před 4 lety 07.11.2020 10:45 |  
      2 0

      To není o skautech, ale že mají dobré kontakty na agenty.
      A nemysli si, že všechny africké hráče, co přivedou, tak se prosadí. Nejdříve je berou na zkoušku a když ukážou svojí kvalitu, tak ho podepíšou.
      Ale v tomhle bych to dělal jinak, že bych jim dal třeba půlroční smlouvu, aby se měli šanci prosadit a pak kdyžtak podepsat. Když přijdou jen na 2 týdny, tak třeba jim může trvat déle než se adaptují na nové prostředí, kulturu, můžou mít nějaké osobní problémy atd. a na jejích výkonech se to hodně podepíše.
      Taky nechápu, proč nebereme víc takových hráčů do B týmu, posílíme aspoň posty, kde nebude taková kvalita a hráči tam aspoň nebudou jako kůl v plotě, ale budou tam mít menší mikrosvěty.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

        gazza     před 4 lety 09.11.2020 18:57 |  
        0 2

        Jo neni problem brat sem tam nejakeho vyborneho africana ,ale musi byt lepsi nez nas hrac .Treba jako byl Ngadeu ,Deli.Nyni se rysuje Oscar .U Simy bych pockal s hodnocenim.Nevypada zle ,ale je to takovy plasan a technicky nic moc .Fyzicku tu maji ve Slavii vsichni vybornou.Zase met ve Slavii jedenactku africanu bych tedy nechtel v zadnem pripade .

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

          gazza     před 4 lety 09.11.2020 19:03 |  
          0 1

          Ja jsem zase daleko zastancem toho, abychom meli konecne svoji akademii a vychovavali nase mlade kluky pro Slavii .Nez zde tahat ,kde jakeho africana .Potrebujeme spise nove Bicany ,Kopecke ,Vesele atd. atd. .

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      Morb     před 4 lety 07.11.2020 11:10 |  
      0 0

      Zrovna na tohle téma vyšel nedávno článek. Bohužel ho nemám čas teď hledat, ale určitě nebude těžké ho dohledat. Byl o tom, že v nižší lize je tým, který patří africkému podnikateli, který u nás registruje fotbalisty, kteří prošli jeho akademiemi v Africe. Někteří se ani neobjeví na tréninku a hned putují jinam. Na turnaje, na hostovačky nebo do jiných lig. Je tam prostor všude se ukázat. To v první lize není. Prošel tím klubem náš Tijani.

      A myslim si, že to je dobrá cesta. Proč vynakládat peníze na skauty, akademie a hráčům pak případně na smlouvy, když ho můžeme vzít od takovýhleho překupníka. Jako Simu nebo Tijaniho. Felipeho jsme si vyskautovali sami a jak to dopadlo. I když u něj je to spíš o práci s cizinci a mládeží, než o špatnym skautingu.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    fps     před 4 lety 07.11.2020 09:13 |  
    2 5

    se tentokrát docela neschodujeme, dle mě Kolář 5, Masopust 5, Hovorka 6, Zima 8 , Oscar 9, Sima 7, Holeš 5, Ševčík 7, Lingr 5, Olayinka 8, Kuchta 7

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    pehacko     před 4 lety 07.11.2020 09:49 |  
    5 5

    Kolar a Maso dle meho dobry vykon... jo Maso prisel pri klicce o mic, ale tam to jeste mohlo zachranit nekolik hracu... jinak prave tou svou odvahou a drzosti drzel mic a vetral obranu. Kolar dvakrat na zacatku blbe rozehral, ale pak byl vybornej. Jednoho gola chytil a toho druheho pustil. Porad je hodne znat a jednou nam bude hooodne chybet.

  16. Kuchta vs. Tecl

    JS (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 10:02 |  
    9 12

    Já se trochu bojím jiné věci. Teď se tu vynáší Kuchta do nebes. Nevím, jestli mám jít do září a okopírovat sem pár výkřiků ohledně „obrozeného šutéra Tecla“, který po hattricku byl jasně určen k tomu, že nás celou sezonu potáhne a „vymaloval to všem hejtrům“ poté, co se jednou ukopl, jednou dal gól náhodou a jednou se teda trefil dobře.

    Kuchtič taky prd ví, jak se dostal k té první brance, druhá byla snadná dorážečka. Až předvede gólostroj několikrát za sebou, začnu mu věřit. Doteď to může být jen náhoda – přesně jako s Teclem.

    • Re: Kuchta vs. Tecl

      Qope     před 4 lety 07.11.2020 10:19 |  
      6 0

      Byl jsem jeden z těch, co mel radost z Tecla, přiznávám (jasně, krapet se to zaseklo:-) ) . Ted budu tak trochu hájit Kuchtu. Ne, že bych ho přímo vynášel do nebes, ale jsem za toho kluka rád. I z toho, jak se vyjadřoval po zápase. Sport je z velké většiny o hlavě a tohle mu může dost pomoci. Sám si uvědomuji, že to nebude nějaký velký zabiják ve vápně, ale jestli tohle byl odrazový můstek k dobrým výkonům, proč ho už na začátku hanit? Poté, co 2x skoroval proti Nice (at už jakkoliv na to koukáme), asi něco umí, a věřím, že to dokáže i v jiných zápasech.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2020 10:27) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kuchta vs. Tecl

        Boo_SKS     před 4 lety 07.11.2020 11:35 |  
        5 1

        Presne tak, dva goly v EL proti Nice rozhodne neco znamenaji' A navic - prvni byl naprosto cilene a chladnokrevne umisteny k tyci, zatimco druhy vzesel z dobreho postaveni ve vapne, coz je pro utocnika alfa a omega, viz Lafata. A i to zdanlive snadne uklizeni poslal k tyci mimo dosah hracu na care, nic takoveho, ze by zavrel oci, poslal to doprostred branky a jen se stestim to proslo obranci mezi nohama...

        A jak uz jsem psal v komentari vyse, Kuchta sice je palic, ale stale mu je jenom 22 nebo 23 let, takze se, na rozdil od tricatnika Tecla, jeste muze zmenit. Standovi nepomohla ani abnormalni a skoro az dvouleta neochvejna duvera k tomu, aby se aspon trosku zklidnil v zakonceni a zacal ty sance promenovat, ale rad bych vyzkousel, jestli by to u Kuchty nebylo jine a dal mu ted poradnou sanci v par zapasech za sebou. Treba vyuzije momentum a dostane se do toho, jako Julis.

    • Re: Kuchta vs. Tecl

      Mikey     před 4 lety 07.11.2020 10:40 |  
      2 2

      Ale u toho prvního gólu zachoval klid, díval se celou dobu na gólmana a uklidil to k tyči.
      Tecl by zavřel oči a napálil by to nejspíš někam kolem gólmana.

    • Re: Kuchta vs. Tecl

      kondorr     před 4 lety 07.11.2020 10:41 |  
      2 0

      Tak první gol se štěstim, ale to uklizení do protipohybu brankáře bylo super vsadim se že Tecl a ne jenom on by trefil brankáře.

      • Re: Kuchta vs. Tecl

        JS (přítel SN)     před 4 lety 07.11.2020 10:51 |  
        5 3

        Jo, souhlasím. Minimálně věděl, kam to dává, to je výrazný plus. Já jsem prostě už jen opatrnej.

    • Re: Kuchta vs. Tecl

      Boo_SKS     před 4 lety 07.11.2020 11:26 |  
      5 1

      Pozor, Kuchtu nikdo do nebes nevynasi a rozhodne si na zaklade dvou slepenych golu nemysli, ze se z nej razem stane chladnokrevny kanonyr. Tim opravdu nikdy nebyl a s nejvetsi pravdepodobnosti ani nikdy nebude. Ale ja to beru tak, ze se tu akorat zacina projevovat nazor, ze z tech dvou nesmirne behavych a pracovitych palicu bychom ted meli pred Teclem preferovat Kuchtu a davat mu vic sanci, protoze proti Nice ukazal, ze by treba MOHL mit na to, aby krome toho legendarniho "trhani obran" v dulezitych zapasech obcas dal i nejaky ten gol, coz proste od Tecla cekat nemuzeme.

      A dva goly (z toho jeden naprosto chladnokrevne uklizeny) v EL proti prednimu tymu Ligue 1 je prece jenom neco jineho, nez par fiku proti Budejkam, takze dle me zcela opravnene konecne citime nadeji a volame po tom, aby ted Kuchtic dostal poradnou sanci, odehral par zapasu po sobe (a jedno, zda v zakladu nebo jako prvni nahradnik do utoku) a ukazal, jestli to byl ojedinely zachvet jako u Standy ty Budejky nebo by podobne vykony mohl predvadet casteji.

      Je totiz stale dost mlady, a proto je u nej hodne prostoru k rustu. Nerikam, ze prijde, ale rad bych videl, jestli ho treba tohle nenakopne a on se v tom zakonceni treba trosicku nezklidni.

      Jo a mimochodem, takovy poznatek - doslo mi, ze Kuchtic ma dlouhodobe mizerne zakonceni v situacich, kdy ma hodne casu premyslet, co udela (jako jsou treba samostatne najezdy, kdy to pravidelne asi i kvuli stretu myslenek posila primo do brankare, proste to nevypali ani k tyci, ani nezkusim lob a ani nezavre oci a nezkusi ho propalit pod brevno, ale jen slaba strela primo do golmana), zatimco proti Nice mel dve sance, kdy musel zakoncovat z prvni a obe spolehlive promenil. Nahoda? Tezko rict, ale podle me to ukazuje, ze Kuchta ma zakonceni dobre, pouze musi zakoncovat instiktivne a tolik o tom nepremyslet. A to se, myslim, na casem odbourat.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2020 12:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kuchta vs. Tecl

        mart     před 4 lety 07.11.2020 13:44 |  
        4 0

        mala poznamka k poslednimu odstavci.
        O Kuchtovi
        Z PL. Dominic Calwert Lewin z Evertonu. Vloni ho Toffees hrozne chvalili, ... akorat ze vubec nedava goly ..., coz by mohla byt u utocnika vada dosti podstatna ...
        Prisel Ancelotti, prikazal mu hrat vsechno z prvni, .. a najenou ma 9 golu (???) nikdo nechape.
        Vcetne me.
        mart

  17. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    kondorr     před 4 lety 07.11.2020 10:38 |  
    3 8

    Kdo to hodnocení dělal zápas asi neviděl Kolář dostane 5 to je vtip ne to sme hráli s Opavou nebo co ?

  18. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    japhy     před 4 lety 07.11.2020 12:40 |  
    0 0

    Kolem a kolem jsem byl výkonem nadšen, zase mě to po delší době vtáhlo do zápasu. Nejdřív mě teda vyděsilo, že to hrajem vzadu na 5 a co teprve, když to chvílema bylo dokonce v 6 vzadu. Pak mi ale došlo, že vlastně hrajeme dost podobně jako na Barceloně, kdy sice nemůžeme výrazně tlačit na obránce, ale zároveň je ten náš blok opravdu hodně vysoko. A hlavně, byli jsme schopný a ochotný z toho bloku ve velkým počtu vyrážet nahoru.
    Nemám ale radost z toho, že ty šance soupeřům pořád připravujeme my. Dřív by tohle byl jasnej zápas na nulu vzadu. Stejně tak v Izraeli a Dánsku.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    Fačín     před 4 lety 07.11.2020 13:01 |  
    4 15

    Máme skoro stejná čísla, kromě jedné výjimky a to je Hovorka. Ten hrál dle mého názoru velmi špatně, nechával se obcházet jako školák, první inkasovaný gól byl jeho, když špatně opustil pozici a uvolnil prostor pro střelce a dohrál jen díky benevolenci rozhodčího, protože měl samozřejmě inkasovat červenou kartu. Navíc se asi opět zranil, takže někde něco dělá špatně, co se týče péče o tělo. Takže u mě dostal dvojku a to ještě shovívavou, protože tentokrát alespoň vyloženě nenamazal soupeři na gól.

    Bohužel obrovský rozdíl proti Davidu Zimovi, který mi naopak svojí takřka bezchybností začíná trošičku připomínat nejlepšího stopera v historii Slavie, Simona Deliho.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

      Mikey     před 4 lety 07.11.2020 15:31 |  
      6 1

      Ten první gól je hlavně Masopusta a jeho hloupé ztráty. Takže hráči už byli v pohybu do útoku a je jasný, že nebyli v obranném postavení.
      A jestli si nečetl rozhovor trenéra, tak už nastoupil se zraněním, se sebezapřením, to také moc výkonu nepřidá.
      Nezapomeň, že 3/4 roku nehrál fotbal, i ve Spartě měl těžký začátky po zranění, každý na to reaguje jinak. A uvědom si, že ani neměl pořádnou přípravu, kdy jsme stihli jen jeden zápas. Počkej alespoň do zimní přípravy a na jaře se uvidí.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.11.2020 15:35) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

        Fačín     před 4 lety 08.11.2020 11:26 |  
        1 1

        Ale já hodnotím jeden konkrétní zápas, tak nevím, na co bych měl čekat? Navíc se jeho špatné výkony opakují, už nás stály postup do LM, první zápas v Izraeli a teď zase podprůměrný výkon. Budu rád, když se zvedne, ale momentálně je pro mě stoperskou jedničkou Zima a dvojkou Kúdela, který taky dělá minimum chyb, toho už ale zase trochu limituje rychlost a výskok.

  20. odbornici po prohre a po vyhre

    Snivec     před 4 lety 08.11.2020 00:40 |  
    4 1

    me bavi nekteri mistni "odbornici" jak obrati po jedne vyhre
    po prohre, pred par dny bylo jeste vse uplne spatne, trener byl na odpis, nebo byla aspon zminovana jeho zaslepenost slavou a neschopnost, vse bylo spatne, spatny vyber hracu, staveni hracu na nespravne posty, predelavani hracu, napr Oscar na beku, hruza, dokonce trener nicil karieru hracum, protoze je stavel na spatne posty nebo ze je nestavel vubec ..... Kuchta to snad nemohl myslet trener pri jeho prichodu vazne, ani nechci psat, co bylo psano na jeho adresu. On jeste zahraje slusne Malinsky a Karafiat ukaze svou univerzalnost a snad uz nebude treba na nikoho nadavat. Jo, jeste Standa musi dat branku, pak budeme mit zase tri utocniky a snad nikdo uz nebude nikomu nicit karieru. Ted je zase vse ruzove, ale pouze do dalsiho dilciho neuspechu, ktery sport proste prinasi.

    • Re: odbornici po prohre a po vyhre

      Dr. Fe1     před 4 lety 08.11.2020 00:57 |  
      2 6

      Je to tak. Velká spousta lidí je kam vítr, tam plášť. Taky se strašně soudí podle skóre. Výhra nebo prohra jakoby všechno hodnocení převrátili do kladu nebo do záporu.

      Když jsem se týmu zastával po výkonu v Izraeli, a psal že to nebylo zdaleka tak hrozný (mnozí tady mluvili o nejhorším výkonu za posledních několik let), tak nebyl skoro nikdo, kdo by to viděl podobně. Většina tým totálně zatracovala. A jak říkáte - špatně bylo prý úplně všechno. Teď je zase všechno skvělý.

      Chce to zůstat trochu víc nohama na zemi a nesoudit tak příkře. Zejména, když tomu navíc většina z nás ani moc nerozumí :-) Tím samozřejmě myslím včetně sebe, aby nevznikla mejlka :-)

    • Re: odbornici po prohre a po vyhre

      Fačín     před 4 lety 08.11.2020 11:30 |  
      2 2

      Tak jmenuj ty odborníky. Já si tady nikoho takovýho nevšiml. A jestli ti přijde divný, že se po prohraným zápase nebo špatným výkonu kritizuje a po dobrým výsledku nebo výkonu naopak chválí, tak nevím co ti na tom přijde špatně, mě to přijde logický a správný.

      Jo a s tím Teclem je to úsměvný, vždycky, když dá jednou za půl roku gól, tak se tu jeho obránci začnou všichni hned bít v prsa, jak to všem hejtrům natřel, že je prostě výbornej... No a pak zas půl roku nic...

  21. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Nice 3:2

    zeleznik2     před 4 lety 08.11.2020 10:21 |  
    0 1

    Kuchtovi jsem dal 10. Jinak stejné hodnocení.