Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

Zápas v Dánsku patří k těm nejvíce hořkým, který fanoušek může prožít. Navzdory nijak zářnému výkonu byla Slavia kousek od vytoužené Ligy mistrů, rozhodčí však byli proti.

O postupujícím rozhodl VAR, který se držel dogmaticky pravidel navzdory jejich letitému uplatňování v praxi a navzdory duchu fair play

Nerad začínám rozhodčími, ale dnes to jinak nejde. Opakování penalty po sotva znatelném "prohřešku" Koláře totiž bylo rozhodujícím momentem v tomto duelu o Ligu mistrů. VAR sice rozhodl podle pravidel, ale ty byly dotaženy ad absurdum zcela proti fair play i jejich duchu, který je ve fotbale dlouhodobě uplatňován. Miniaturním překročením čáry brankář žádnou výhodu nezískal a vstup VARu v této hraniční situaci je pro mě stěží pochopitelný. Když se podíváme na evropské soutěže pořádané UEFA, tak se nebojím tvrdit, že by se při tak striktním výkladu pravidel muselo opakovat minimálně 40 z posledních 50 kopů (čestnou výjimkou budiž nedávná situace ze zápasu Crystal Palace s Manchesterem United v Premier League). Mám z toho úplně stejný pocit, jako kdyby se najednou v posledních minutách uplatnilo pravidlo o 6 vteřinách držení míče brankářem, které je také v pravidlech, ale nikdy a nikde se striktně neuplatňuje, a než by se kdokoliv z bránících hráčů rozkoukal, tak by rozhodčí nechal útočící vstřelit gól bez píšťalky (což se nám s tou rozehrávkou stalo před cca 10 lety s CZ Bělehrad, kdy jsme ale i tak postoupili). Prostě jasný zářez. V takovém čase a v tak důležitém utkání dokonale zdrcující, což ukázalo pár posledních minut do konce zápasu, kdy jsme inkasovali další 2 branky.

Aspoň vzdáleně by se takový moment dal pochopit, pokud by došlo k razantní změně vymáhání pravidla a UEFA by na to před sezonou dostatečně upozornila. Ale stalo se něco takového? Já o tom nevím a pochybuju, že v klubu ano. A skutečně je někdo té naivity, že si myslí, že se takto striktně bude toto pravidlo uplatňovat vždy a všude? A pokud by tomu tak bylo, je to vůbec ve prospěch fotbalu, nebo se dostáváme někam, kde od stolu byrokraticky ničíme nádherný sport?

Závěrem bych se ještě letmo zastal hlavního rozhodčího Skominy. Pokud vím, tak v takové situaci je prostě rozhodnutí na VARu a hlavní sudí se nemůže jít podívat na monitor, aniž by porušil protokol. Můžeme debatovat o tom, jestli je to tak správně, ale Skominu z toho nemůžeme vinit. Dostal informaci od videa a postupoval správně. Zápas pak podle mě víceméně zvládl dobře. Neodpískal ani zákrok Coufala na Kabu, ani přidržení a lehké přišlápnutí Kuchty za stavu 1:2. Oboje dle mého správně, nebyly to jednoznačné zákroky, za který by měla přijít výhoda pokutového kopu. Opět to ale samozřejmě bije do očí s absolutní striktností VARu... Zbytek zápasu Skomina zvládl bez větších potíží, byť mi přišlo, že s postupujícím stavem pustil domácím i několik tvrdších zákroků, které měly být odpískány. Nešlo ale o nic zásadního. Výrok politika a fanouška Slavie Vondry, že "Slovinci umí být oportunistické svině" tak považuju nejen za ubohost kvůli zobecňování, ale i za faktickou nepřesnost - včera byl problém u Itala Irratiho u VARu, ne u hlavního Skominy.

Slavii chyběla v dvojzápase odvaha a její výkon byl jen těžce průměrný

Navzdory tomu, že o postupujícím rozhodla stěží pochopitelná intervence VARu, tak je třeba si přiznat, že Slavia dvojzápas s Midtjyllandem neodehrála nijak zvlášť dobře. V tak důležitém měření sil věříte, že předvedete své maximum, či se mu alespoň co nejvíce přiblížíte. Ani jedno se ale nestalo. Trenér Trpišovský po protaktizovaném prvním zápase říkal, že tentokrát chceme být mnohem odvážnější, ale zůstalo jen u slov. Částečně určitě i kvůli tomu, že se Slavii snově povedl start do odvety, kdy se po pár minutách trefil z rohu Olayinka. Za výhodného stavu samozřejmě mužstvo začne o to více taktizovat a spíše má tendenci zalézt a hrát opatrně zezadu, což se mnohdy nevyplácí.

Přestávková možnost uvadající mužstvo probrat přišla vniveč. Jak byla ještě první půle herně uspokojivá, tak ve druhé se slávisté na útočnou polovinu dostávali čím dál sporadičtěji. Významný podíl na výsledku mělo i střídání. Dreyer hru domácích velmi oživil, zatímco u nás přišla první reakce na zhoršující se výkon až v 68. minutě. A volba Traorého bohužel nebyla šťastná. Více ale nechápu, proč jsme se takovou dobu museli dívat na trápícího se Masopusta, který nebyl schopný udržet žádné z nakopávaných míčů, které na něj směřovaly. Musa (nebo Kuchta, pokud by Petar kvůli zranění nezvládl o 10-15 minut víc) měl jít na hřiště výrazně dříve. Naše útočná hra byla v té době takřka nulová a jen se čekalo, jestli zvládne Midtjylland něco vymyslet, nebo to ukopeme až do konce.

Bohužel jsme to nezvládli, když nás načala už Kabova trefa hlavou. V situaci chyboval náš lídr Kolář a dobře si nepočínal ani Hovorka. Když to ale vezmu zeširoka, tak podle mě bylo chybou nenasadit Zimu. Nastoupit s dvojicí menších stoperů proti týmu s útočníkem typu Kollera, který navíc sází na standardní situace, bylo přílišným rizikem, za které jsme nakonec pykali. Troufnu si říct, že Zima si za víc než půl roku, co je ve Slavii, nepřipsal žádnou vážnější chybu při bránění. Hovorka nehrál špatně, ale jednu udělal v Praze a druhou, která již byla fatální, ve spolupráci s Kolářem včera. Nechci říct, že tato volba sestavy byla zásadní chybou, ale stejně jako u postavení Tecla v prvním zápase to vidím jako jeden ze střípků nepostupu do LM.

A když se na dvojzápas podíváme úplně v kostce, tak je třeba si přiznat, že jsme dali jedinou branku ze standardky a za 180 minut si jinak nevytvořili ani jednu (!) pořádnou šanci. Slavia sice nehrála špatně a hráči dřeli, po stránce fotbalové to byl ale prostě naprosto hluchý dvojzápas. Zarážející je i to, že naši obvyklí tahouni Ševčík se Stanciem patřili ke slabině mužstva. Nemohli jsme je částečně eliminovat sami sázkou na pragmatický způsob fotbalu, který jim jako technickým hráčům tolik nesedí? Do LM jsme se zkrátka chtěli jen protaktizovat a to těžko může stačit. Nakonec nechybělo mnoho a vyšlo to, ostatně Dánové hráli velmi podobně jako my - poctivě, takticky, ale po fotbalové stránce nijak světoborně. Ve finále však rozhodlo to, že v součtu těch 2 zápasů asi udělal Midtjylland méně chyb (viz šílená minela Traorého) a že mu v rozhodující okamžik absurdním způsobem pomohl VAR.

Těžko teď hledat nějaká povzbuzující slova, ale život jde dál a čekají nás další výzvy a další zápasy. Je třeba jít se vztyčenou hlavou už do dalšího utkání v Ostravě. Nakonec účast ve skupině Evropské ligy nelze považovat za žádnou tragédii. I tam nás čekají výborní soupeři a snad i další slavné chvíle. Sen v podobě Ligy mistrů se rozplynul, další cíle v Evropě i na domácí scéně ale zůstávají! Slavia do toho!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 5 - Chyboval u první inkasované branky, když neodhadl výběh a u míče byl později než Kaba, který už jen snadno trknul míč do odkryté branky. Chybu ale podle mě napravil chycenou penaltou, která se ale bohužel nepočítala. Jinak se mi ale líbilo, že se snažil výškově nižší obraně vypomáhat a chodil na centry víc než obvykle. Zaujal i přesnými výhozy.

Vladimír Coufal - 5 - Poctivý výkon, kdy nedal soupeři ani centimetr hřiště zadarmo. Svedl lítý boj, ale nedá se říct, že by soupeře na své straně nějak přehrál. Spíš to vyznělo vyrovnaně. Podobně jako celé Slavii mu trochu chybělo předvést něco víc směrem dopředu, aby se dalo mluvit o nějak zvlášť vydařeném výkonu. Trochu hazardoval v první půli v souboji s Kabou, ale na penaltu to podle mě nebylo. Přestup do West Hamu mu velmi přeji a věřím, že má na to, aby se tam prosadil.

Ondřej Kúdela - 6 - Proti Slovácku gólově zazářil, jinak ale po zranění není v úvodu sezony v ideální formě. Zápas v Midtjyllandu tak pro něj byl hodně těžkou zkouškou. Z mého pohledu v ní Kúdela obstál lépe než Hovorka, tedy bez výraznější chyby.

David Hovorka - 5 - Naskočit do rozjetého vlaku LM po tak těžkém zranění není vůbec snadné. David nijak nevyhořel, nedá se ale říci, že by navázal na své skvělé výkony z loňského podzimu. Ač odehrál jako jediný stoper oba zápasy, tak mi paradoxně přišel vždy horší než jeho kolega. V Praze výrazněji chyboval jednou a to samé se opakovalo i v Dánsku u trefy na 1:1. Větší podíl na brance sice nese Kolář, ale Hovorka mu vůbec nepomohl a souboje s Kabou se zúčastnil takřka platonicky. Plusem budiž alespoň podíl na vstřelené brance, kdy vnesl zmatek do vápna soupeře.

Jan Bořil - 5 - Z hlediska nasazení a poctivosti se mu jako obvykle nedá nic vyčíst, po fotbalové stránce to ale nebyl úplně jeho dvojzápas. Dobře to dokumentuje šance za stavu 1:0, kdy si míč "zpracoval" tak, že si ho ukopl o asi 5 metrů přímo do zámezí. A momentů, které mohl vyřešit lépe, měl v zápase víc.

Peter Olayinka - 8 - Po hříchu jediný hráč Slavie, který v dvojzápase předvedl skutečně výborný výkon a i své maximum. Už v Edenu byl Olayinka naším nejlepším hráčem v poli a v odvetě svůj výkon ještě o něco pozvedl. Hned v úvodu zápasu se prosadil po rohovém kopu a i kromě gólu hrál výborně. Skvělý v presinku, drzý, přímočarý a nebezpečný, takový včera Peter byl. Postupem času mu sice po úžasném nástupu trochu došel dech, ale to bylo i kvůli malé podpoře zbytku týmu.

Tomáš Holeš - 4 - Jeden ze smolařů zápasu, když nešikovně trefil míč rukou a kopala se penalta. Těžká chvíle pro Holeše a vina jde hlavně za Traorém, který předvedl nevídaný zkrat při odkopu. I tak si ale Tomáš mohl počínat lépe a spíš se věnoval soupeři než míči. Jinak odehrál standardní zápas a de facto symbolizoval Slavii v tomto dvojzápase. Poctivý a taktický výkon, ale že by Holeš předvedl něco navíc, na základě čehož byste si řekli, že patří do LM? To ne...

Petr Ševčík - 5 - Určitě hrál lépe než v prvním zápase, který mu na jeho poměry vůbec nevyšel. Ve hře byl více, ale ani tady se nedá mluvit o tom, že by výrazněji zaujal. Prostě jen standard, což je na LM asi málo.

Nicolae Stanciu - 4 - Oproti prvnímu zápasu si se Ševčíkem prohodili role. Ševa byl tentokrát ryze průměrný a Stanciu naopak mimo. Nedokázal se dostat do hry, do taktické a fyzické bitvy jako kdyby nezapadal. A když už se k míči dostal, tak byl nepřesný jako v úvodu, kdy založil brejk nesmyslnou a nepřesnou přihrávkou přes celou šíři hřiště. Horší čtyřku má jen díky výborně kopnutému rohu, po němž jsme dali branku, jinak to byla bída. Jako od hvězdy týmu se od něj v takto klíčových zápasech čeká mnohem víc. Ale Nico měl problémy s kolísavou výkonností už ve Spartě, tentokrát mu navíc asi ani úplně nevyhovoval zmíněný přetaktizovaný a fyzický ráz zápasu.

Lukáš Provod - 6 - Horoval jsem za to, aby v Dánsku nastoupil v základu. To se stalo a Lukáš nezklamal. Po Olayinkovi byl naším jediným alespoň nadprůměrným hráčem směrem dopředu a kdyby každý zahrál jako on, tak jsme postoupili. Přitom je třeba mít na paměti, že v evropských pohárech teprve začíná (kromě několikaminutových "štěků" z loňska).

Lukáš Masopust - 4 - Taktiku s variabilním hrotem v podobě krajů Olayinky či Masopusta jsme v Evropě praktikovali poměrně často již loni. Ačkoliv ji nepovažuji za ideální, tak jsem jí byl více nakloněn než druhé předpokládané možnosti, tedy startu Tecla v základu. V Dánsku to ze začátku fungovalo docela dobře. Olayinka byl výborný a i Masopust se snažil a běžecky soupeři zatápěl. Jak ale ubývala podpora zálohy, tak postupně mizel ze hřiště i Lukáš. Střídán měl být dříve, vrcholem bylo, když jeden z mála dobrých míčů ve druhé půli, které dostal, dovedl spolehlivě do autu. Přijde mi, že ho rozhodily spekulace o odchodu do Anglie. Od té doby je nevýrazný a zbrklý.

Ibrahim Traoré - 2 - Minule jsem psal o tom, že by stála zauvažovat o nasazení Traorého do základní sestavy. To se nestalo, prostor ale nakonec dostal. A z počátku ukazoval, že by mohl vyhrávat souboje a naši hru uklidnit. Psal jsem ale i o vykřičníku v podobě Ibrových slabých chvilek nedostatečné koncentrovanosti. Většinou jde o laciné ztráty ve středu hřiště, z nichž mohou být nebezpečné brejky, nenapadlo by mě ale, jako minelu Traoré ve středu vyrobí. Již odvrácený centr v celkem lehké situace trefil tak šíleně, že míč nakopl zpět do vápna, kde dopadl na ruku Holeše. Neskutečný kiks, který zahájil penaltovou šarádu. Nebudu psát o tom, že bych se ho zbavil a že to není hráč pro Slavii. Za to málo peněz nám dosud Ibra přinesl až nečekaně hodně muziky. Faktem ale je, že je to hráč nevyzpytatelný, na kterého se těžko spolehnete. Je schopen zahrát z partesu a vynikat i v Evropě, stejně tak ale umí ležérně ztrácet míč za míčem a po hřišti se motat mimo centrum dění. A teď navíc ta šílená minela...

Petar Musa a Jan Kuchta nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

Komentáře (102)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 17:47 |  
    12 5

    Furt mi je z toho zle. Musim si to shrnout.

    Nase klasika, horsi jsme nebyli, ale byla tam souhra tolika nestesti, ze to snad neni mozne. Pamatuji si jediny dvojzapas, kdy to bylo naopak. Sevillu. To ze nam rozhodci v naproste vetsine nepomohou, ale naopak, to je fakt. Silnejsi pes..

    Zaroven jsme nebyli ani lepsi. Proste to nestacilo. Myslim, ze rozhodl i los, odveta doma by byla lepsi.

    Nepovedlo se to ani trenerovi. Neni mozne nemit v tymu utocnika, ktery neni natolik dobry, aby hral od zacatku a za tohohle stavu posilat na hriste hrace, co leros neodehrali ani jeden cely zapas v lize.

    Nemame v tymu do techto zapasu rozdilove hrace a tahouny. Nekteri hraci na to zatím absolutne nemaji. Chce to ustalit sestavu a zestihlit kadr, abychom nemuseli neustale delat 5 zmen v sestave.

    Jedine pozitivum, pro rust tech hracu je, ze EL vyrazne lepsi varianta. Ale chapu, na ukor hrat LM tohle nikdo ted nebere.

    Ale vzpomenme si, co zacalo nasim vyrazenim v Kyjeve.

    V neposledni rade bych ocenil trosku pokory. Nejaky Tvrdikovo vykriky, co Trpis predpovedel za vysledky a ostatnich, jak jsme se ubranenou prlichtou doma přiblížili k postupu... Rvani lavicky na rozhodciho nam taky asi moc kladnejch bodu neprinese.

    V predkolech uz neni slabych souperu a letos jsme proste nebyli lepsi. A ano, od rozhodčích to byla prasecina. Ale od VAR, za me hlavni rozhodci nepiskal po vetsinu zapasu spatne. I kdyby se sel podivat na video, tak to neodvolal. Hlavne prestanme fnukat a ridme se tim, co nam jde dobre.

    Po vyhre, po prohre! A hlavne, SKS proti vsem! Co me se ozvalo buzerantu, co na tohle zaváhání cekalo nekolik let. Uz ted se jim smeju, protoze je za par tydnu prejedem.

    PS: Sachtar i Tiraspol byly horsi horsi emoce, kdo to zažil, tak se z tohohle za par dnu oklepe.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Ondráš     před 4 lety 01.10.2020 19:10 |  
      15 7

      Hele to řvaní naší lavičky při všem co se jim nelíbí, to je fakt psycho, buranov. Tohle ať si dělaj v nějakým vidlákově, ale ve slavné Slavii Praha ať drží nějaký level..na teplákovky i v pohárech už jsem si tak nějak zvyknul, ale v kombinaci s tím řváním to fakt vypadá, že přijeli kolotočáři z východu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      amon     před 4 lety 01.10.2020 22:24 |  
      3 1

      šachťar jsem vydýchával týden a pak jen smutně koukal, kam se během pár let šachťar dostal a kde jsme byli mi (vč. vítězství v UEFA). S tím šeriffem to vidím jak dnes, oni hráli vabank, naši mohli jít sami 2 na 1 a ten náš útočník to zazdil, faul, standardka a gol.. šel jsem z edenu nahoru na bohdalec a ani neviděl na cestu. Vzpomněl jsem i na Dynamo, kde to byl taky neskutečný zářez, ale říkal jsem si, že jsme je přehráli a pak vše zúročili v UEFA. Tenhle 2zápas byl darebný, bojácný, špatná střídání a říkám si, stále dokola, že poslední útočník, kterého jsme měli, byl škodák. Ten odkop traorého, to se asi nedá vymazat. Doufám, že se trpiš a spol. nepoddají pocitu křivdy, vše zanalyzují, dobře vyhodnotí a začneme zase předvádět atraktivní fotbal a mít duši válečníka. Byl jsem přesvědčený, že postoupíme, že Kodan i Genk byli lepšími týmy a oni byli, ale my také.. Kdo nejlepší roky slávie prožil ve vyhnanství na strahově, zvládne všechno. Vždyt já se jezdil dívat na Eden, jak roste. Už jsem přestával pomalu věřit, že budeme jednou mít tak krásný stadion v edenu. Byl to děsivý večer, poprava rozhodčích a fotbalu, ale na druhou stranu to z naší strany bylo strašně slabý.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        wimpy     před 4 lety 01.10.2020 22:28 |  
        1 0

        Ještě tenkrát to Fenerbahče, jak neuznali Pitákův postupovej regulérní gól v polední minutě, bylo by z toho čtvrtfinále poháru UEFA.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          bramburek (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 23:51 |  
          2 0

          To byl Besiktas...

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        Honza_K1 (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 22:34 |  
        1 0

        Smekam. Tolikrat obrovsky zmar, ale co pak vetsinou následovalo, to mnohonasobne vynahradilo..

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      puchy     před 4 lety 02.10.2020 10:10 |  
      4 2

      To je furt do kola "horší jsme nebyli" a "máme lepší tým než vloni" a "zařízl nás sudí"...
      Hovno,vyřazení zasloužené (1:4!!!) a mančaft před dvěma lety nesrovnatelně lepší.Nico a Ševa dobrý zatím tak proti Příbrami.Souček nenahrazen a chování Trpiše a spol. ubrečené až ostudné.
      Hodně štěstí Coufi!!!

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        ervin     před 4 lety 03.10.2020 08:26 |  
        1 0

        Souhlasím s Tebou zápas jsme prohráli daleko dříve než byla penalta kterou si rozhodčí obhájí protože Kolář na čáře nestál, pravdou je že to co on udělá 9 z 10 golmanů. Spíš mě zajímá proč jsme nestřídali daleko dříve ,výkony Nica, i Ševy po tom přímo volali. Také mě tam chyběl Zima kterého momentálně považuji za našeho stopera č.1. Proč nehrál Oscar, vůbec tam vzhledem k výšce Dánů nebyl Takács o klasickém útočníkovi ani nemluvě. Je to za námi a já stále věřím že bude líp....

  2. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    hiker42     před 4 lety 01.10.2020 17:53 |  
    5 5

    Hodnocení zápasu je výborné, jen bych dodal, že už konec prvního poločasu jsme hráli příšerně, mačkali nás fest, a od nějaké 35. minuty jsem tlačil čas a počítal každou půlminutu.

    K jednotlivcům si myslím, že Kolář podal výkon na mnohem lepší známku než 5, včera byl takřka bezchybný ve hře, s citem vyhodnocoval, kdy přihrát nakrátko, kdy poslat pas na beka a kdy to narvat dopředu. A ta chycená penalta v takovém čase.. za mě 7-8. Oli 9, jinak souhlas.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    pehacko     před 4 lety 01.10.2020 17:54 |  
    2 0

    Nejak se mi nedari to ze sebe oklepat, ale snad vyhra v ostrave nam zvedne naladu... kdy jindy je porazit nez ted!

  4. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 01.10.2020 18:05 |  
    13 3

    Je to tak .Za tak dlouhou dobu nejsme schopni přivést ani jednoho kvalitního útočníka.Jinak co mě vadí tak nerozumím jedné věci. Jakmile máme míč u šestnáctky soupeře , začneme kombinovat tak , že míč skončí u našeho gólmana a potom nepřesným výkopem .To je dost často a místo šance přichází ztráta.Jinak ano ,rozdílového hráče bohužel nemáme.A ty kecy vedení po prvním zápase, jak to máme dobře rozehrané mě také vadily.Přitom nebýt Koláře tak druhý zápas byl jen formalita.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      wimpy     před 4 lety 01.10.2020 18:07 |  
      6 3

      Obávám se, že poslední hotovej kvalitní útočník, kterého jsme přivedli, byl Pepi Bican.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 18:06 |  
    9 2

    Můžeme si vyjmenovat, kdo chyboval u jednotlivých obdržených gólů, ale já vidím problém trošku jinde.
    Spousta hráčů zahrála pod své možnosti a s nástupem druhého poločasu se nic nezměnilo. Dokonce jsme nijak nezareagovali na dvojité střídání soupeře a byli jsme po zásluze potrestání. Toto vnímám dlouhodobě jako největší handicap Trpišovského a jeho realizačního týmu. Když máme kotníky ve sračkách, tak se nebojí vystřídat v poločase, ale když nám do bot zatím teče voda, tak se střídáním vyčká zpravidla do 70. minuty. Chybí mi tam větší cit.
    Přiznám se, že Traoré se mi dlouhodobě nelíbí a za výkony v letošní sezóně si důvěru na hřišti v nejdůležitějším zápase nezasloužil. Takový odkop od brány se mu nejspíš v kariéře již nepovede, ale větší smysl by mi dával příchod Zimy, kdybychom chtěli posílit směrem dozadu anebo kus za kus a místo Stanciua dát Lingra, ale to bychom museli reagovat na plytký výkon Stanciua dřív.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Ondráš     před 4 lety 01.10.2020 19:14 |  
      13 1

      Ten Stanciu nám v pohárech úplně zhasnul. Přitom jsme ho kupovali jako rozdílového hráče právě na takové zápasy. Ten byl úplně marnej.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        slavanda     před 4 lety 01.10.2020 20:23 |  
        1 2

        Nejsem masochista abych se na to znovu podíval, ale myslím že Nica i Ševu slušně rozkopali, prostě je eliminovali jako naše tvůrce hry. Prostě je vygumovali. Což je spíš úspěch soupeře než marnost našich.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    o-cab     před 4 lety 01.10.2020 18:07 |  
    28 5

    Ja bych u hodnoceni dvojzapasu, dnes uz tak nejak psychicky strizlive, zacal tim, ze tahle prohra se tvorila uz davno. Prvni vec je, ze sportovni usek nezajistil kontinuitu po odchodu Soucka – nehodnotim jak to mel udelat, ale situaci proste podcenil i kdyz na to mel nejakych 8 mesicu. Tim jsme prisli o zakladni stavebni kamen hry a nic se s tim do ted neudelalo ani personalne ani takticky. Druha zasadni vec je, ze chudinka Nezmar nedokazal vydrzet dva mesice do konce kvalifikace a tim zcela sobecky a zbabele prenesl velkou a zbytecnou tihu na trenersky tym, ktery najednou musel resit veci, ktere vubec resit nema, a hlavne tu nervozitu nasledne prenesl na tym, coz bylo naprosto markantni pred a pri prvnim zapase. Zde je samozrejme otazka, nakolik je vina i Tvrdikova. Treti, a to ale diskutabilni faktor, je, kde se ztratila tak moc a tak rychle forma opor tymu, hlavne Stancia s kily navic, a Sevcika? Nemuze za to preci jenom psychicky naprosto vycerpavajici COVID rezim, ktery jine tymy vcetne soupere nemely? Cele to smerovani vseho na ten jeden dvojzapas, ta nervozita a drasticke opatreni, tomu tymu evidentne uskodily. Posledni faktor je vytlaceni Skody z klubu, ktere bylo velka chyba tehdy a je jeste vetsi chyba ted. Se Skodou odeslo srdce, goly, duraz, osobnost, vsechno co jsme si s odchodem Soucka nemohli v utocne fazi dovolit ztratit jeste vic.

    Toto nepisu jakkoli ve zlem, vycitam to jenom Nezmarovi jak jsem jiz psal, ale co se samotneho dvojzapasu tyce, tak nam ho podle me prohraly chyby treneru, ktere byly jenom umocneny slabou formou opor. Kdybychom hrali na plny potentical, tak jsme mohli o postupu rozhodnout jiz doma. Zde zcela souhlasim s Alanorem a psal jsem to jiz minule - cele nastaveni tymu pred dvojzapasem bylo spatne. Doma nedostat gol (ale ani se moc nepokouset ho dat) a venku hrat na remizu 1:1 a vys. Musim rict, ze Trpisovskeho v tomto vubec nepoznavam, ale podle me jde opet o efekt odchodu Nezmara a prenesenou nejistotu na trenery a tym.

    O prvnim zapase jsem psal jiz minule, o nevhodne sestave a hlavne o nesmyslne, prekombinovane, nervozni taktice. Vcera to bylo o nicem jinem, Trpis az do penalty vicemene drzel osud ve svych rukou, a byly tam naprosto skvele pasaze. Hrali jsme zkusene, trpelive, inteligentne, bohuzel fatalne s mentalitou tymu hrajiciho na remizu. Jakkoli Midtjylland postupne ziskaval prevahu, tak zapas se zlomil az stridanim Traoreho, ktery odstartoval celou tu katastrofu. Ibra tuto sezonu snad jeste neodehral ani segment zapasu dobre, i proti slabym tymum v lize dela hrubky. Koho muze napadnout poslat do rozhodujici faze, pod narustajici tlak soupere, ktery dokaze nutit k chybam jako snad nikdo, s kym jsme kdy hrali, hrace v takovem rozpolozeni? Tohle byl stejny nesmysl, zalozeny na sazku na zkusenosti, jako s Teclem v prvnim utkani. Vedle Ibry sedel skvely, hladovy a dynamicky Lingr, ktery urcite nema problem se sebevedomim. Zde tedy opet souhlas s Alanorem, Trpis uplne projel stridani - chyba se muze stat komukoli, a ja to za vinu Ibrovi nedavam, byla tam sekvence dalsich chyb, ale tady pro tu chybu byly predpoklady ve forme cele rady zapasu od zacatku sezony az do ted a jde to za Trpisem vic nez za Ibrou.

    Pokud odhlednu od rozhodciho, ktery tim opakovanim exekuce proste rozhodl o postupujicim, a podle nove upravy pravidel dokonce proti pravidlum, tak Danove byli celkove lepsi, hodnotim to tak 55 na 45. Tahle skutecnost sportovni duch ve mne trochu uklidnuje, ale nedokazu se prenest pres to, ze Danove meli navrch predevsim proste kvuli nasemu pristupu a forme tahounu, nikoli kvuli tomu, ze by byli lepsi tym. Ted je tedy otazka co dal.

    Z meho pohledu musime k atletice pridat daleko vice fotbalove kvality, mozna zmenit rozestaveni smerem k vetsi efektivite vepredu (kdyz vidim Jusufa za Liberec, tak zacinam snit o dvojici Musa-Jusuf na hrotu, ale to by Jusufa musel umet JT vyuzit). Kazdopadne je nutne zacit na DM, kde sice vcera odehral Holes skvely zapas (nesouhlasim se 4), ale kde musime najit nekoho jako mel vcera souper v Cajustem ci Onyekovi. Dost lidi se shoduje na Condem, podle me neni na co cekat. Tym potrebuje kazdopadne vic zasahu, at uz z hlediska toho, ze mame i pres posileni slabe prave kridlo a zaroven dve naprosto skvela leva, nebo toho, ze odesel Coufal, ale to je na jinou debatu. Prijde mi bohuzel, ze ta prestavba u nas je nekonecna a sportovni usek nema dostatecny zaber, za coz jsem Nezmara opakovane kritizoval (nikdy nezapomenu na jeho skautske plany v Jizni Americe, Spanelsku, Portugalsku aby pak roky vodil jenom hrace z FL, ktere znal). To pak vede k tomu, ze mame v tymu az moc nicim vyjimecnych hracu z domaci ligy, kteri dohromady nedokazi udelat rozdil. Proc se kupuje stary Malinsky? Proc si delame druheho Frydrycha v Takacsovi, ktery somatotypem proste nema na Evropu? Kam do tymu zapada Karafiat? Dokonce si troufam tvrdit, ze co se prestavby tyce, tak jsme se od ledna nikam neposunuli a to me uprimne docela desi. Je cas zvednout telefon a zeptat se Dobiase kam mimo ceskou ligu reinvestovat penize z Coufala.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.10.2020 18:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      JS (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 20:27 |  
      12 4

      Výstižné. Především pasáž o nepovedené přestavbě týmu. A věta o příliš velkém počtu nevýrazných hráčů z ligy, tu podepisuji zvláště.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Jachym     před 4 lety 01.10.2020 20:42 |  
      5 8

      Člověče, tys to měl vzít po Nezmarovi, nebo aspoň přijít k realizáku jako další asistent nebo analytik:-) Asi víš o připravenosti Lingra víc než trenér. Podle mě byl nervózní i v lize a nasadit ho do zápasu roku bylo velké riziko. Nahradit Součka, hráče špičkové evropské úrovně, není taky jen tak jednoduché jak ty to vidíš od stolu. Včera naopak byla taktika zvolená celkem dobře, soupeře jsme do prvního gólu (laciného po chybě Koláře, který vyskočil do prázdna jak kozel) prakticky k ničemu nepustili.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        o-cab     před 4 lety 01.10.2020 21:24 |  
        5 0

        ja myslim ze pisu jasne, ze jsme hrali dobre, ale proste se spatnou mentalitou. to se nevylucuje.

        nahradit Soucka nejenom, ze neni jednoduche, ale je nemozne. ale jaky vidis progres od ledna? ja zadny - nasli jsme potencialni zaskok v Holesovi a tim to konci. to je sakra malo na reseni nejvetsi priority.

        Lingr nesouhlasim, ze byl nervozni v lize. naopak. opakuju, ze volba byla mezi nim a Traorem, ktery jeste neodehral v kuse dobrych 5 minut, dokonce ho sam Trpis kritizoval, ze vypada spatne i v treninku. jak nekdo psal, tak tam mohl jit i Zima. tady podle me neni o cem, objektivne to bylo spatny rozhodnuti.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          Jachym     před 4 lety 01.10.2020 21:43 |  
          1 4

          Ač jsme v lize druzí, tak jsme do ní vstoupili výsledkově snad ještě lépe než loni, i těch gólů dáváme celkem dost a stále dostáváme jako loni málo. Traoré většinou v evropských pohárech zahrál výborně (i když v lize je občas velmi nepřesvědčivý), i proto byl logickou volbou. Vlastně dostali důvěru ti, kteří měli s poháry zkušenosti a hlavně v nich obstáli. Ano, Zima tam klidně včera jít mohl, ale bylo těžké posadit Kúdelu po dvougólovém střeleckém zápisu z ligu nebo Hovorku, který umí celý tým vyhecovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

            o-cab     před 4 lety 01.10.2020 21:51 |  
            2 1

            ja myslim Zimu misto Traoreho behem zapasu - kdyz mas na lavici v soucasne forme a rozpolozeni vedle sebe Traoreho, Lingra a Zimu, tak Traore ma byt volba posledni, nikoli prvni. stoperi byli podle me vcera zvoleni dobre. cela sestava byla zvolena dobre.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      kapitan.pisoar     před 4 lety 01.10.2020 20:43 |  
      3 3

      Dobře napsáno, jen bych z toho nevinil Nezmarův odchod. On regulérně odešel na začátku sezony, kdy prostě nesouhlasil s koncepcí která se opírala o jistou každoroční účasti v LM. Prostě nechtěl být spojován s něčím, s čím sám vnitřně nesouhlasil a jen další měsíce ukážou jestli měl pravdu...
      Je dobré mít vysoké cíle, ale zase si nemůžeme, jako tým který deset let chyběl v Evropě říct, tak a teď budeme hrát každý rok LM nebo vyhrajeme EL, to už jsou cíle z říše fantazie, bohužel je někteří začali brát jako realitu. A ne není to připosranost a ano při určité kostelaci to může nastat, ale vycházet musíme z reálných předpokladů a proto musel Nezmar skončit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        o-cab     před 4 lety 01.10.2020 21:34 |  
        3 2

        kdyz uz vydrzel do leta, tak je od nej uplna zbabelost opoustet tym v takhle zasadnim momente a rozhodit ho tim od zakladu. pokud mu jakkoli na tom klubu zalezelo, tak se mel par tydnu prekonat, to dospely lidi delaji. ja pro to proste nenachazim omluvu.

        cil postupu do LM byl vysoky, ale naprosto realisticky - jednoznacne jsme na nej meli, nakonec chybelo 10 minut. takze ani tady nesouhlasim, nevyzaduju kazdy rok ctvrtfinale preci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      wymaz     před 4 lety 01.10.2020 21:25 |  
      2 0

      Souhlasím a vidím to stejně.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        Dobi     před 4 lety 01.10.2020 21:48 |  
        1 0

        Dovoluji si se připojit!

  7. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Tadeáš_Janků     před 4 lety 01.10.2020 18:07 |  
    7 3

    Souhlasím s tím, že jestli řešit rozhodčí, tak spíš toho Itala za videem než Skominu. Ono proč se nešel podívat na video? No protože pravidla říkají, že v těhle případech má rozhodnout rovnou VAR a Skomina ta pravidla fakt nepsal.

    Zkuste si to kdyžtak představit z jeho pohledu. VAR vám do sluchátka řekne, že brankář nestál na čáře, vy situaci nevidíte, nevíte jestli to je pravda nebo ne, nevíte jestli to je o centimetr nebo o metr a pravidla vám znemožňují se jít podívat. Prostě vám nezbude nic jiného než to písknout.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 01.10.2020 18:18 |  
    14 2

    Chtělo by to také konečně akademii a pracovat s klukama od útlého věku.S míčem, techniku ,zpracování atd.Pořád s míčem .Ty nedostatky ve zpracování ,jako první dotek ,přihrávky v rychlosti atd . jsou strašné.To se již v doresteneckém a pozdějším věku nedá naučit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          před 4 lety 01.10.2020 22:24 |  
      1 0

      Naprosty souhlas. Stacilo kdybychom si vcera s Danama otocili DM. Kdyby za ne nastoupil Holes a za nas ten Cajuste a obrazek hry by byl diametralne jiny.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Radovan62 (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 18:33 |  
    11 2

    V nějakém rozhovoru Nezmar říkal že žádný český klub nemůže hrát PRAVIDELNĚ LM.Náš strop v našich podmínkách je EL a občas LM.Má pravdu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      kapitan.pisoar     před 4 lety 01.10.2020 20:49 |  
      6 5

      Ano, Nezmar chtěl vybudovat ekonomicky soběstačný klub, který bude každoročně hrát důstojnou roli v EL a občas dokáže vystrčit růžky v LM. Jiní se už viděli s pohárem z EL nad hlavou...

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        wimpy     před 4 lety 01.10.2020 20:57 |  
        5 0

        Ale ekonomická soběstačnost ještě nevypovídá nic o výši rozpočtu. Obstát v LM se odráží i na prodejní ceně hráčů. Samozřejmě totéž platí i o jarní části EL.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    utrzeny_ze_retezu     před 4 lety 01.10.2020 18:41 |  
    1 0

    U toho VARu jsi asi chtěl napsat "nepochopitelný"

  11. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Martin Platil     před 4 lety 01.10.2020 18:51 |  
    16 5

    U Ibry je vidět, jak je tenká hranice mezi úspěchem a zatracením. Vloni jsme ho vynášeli do nebes za gól Seville, teď ho zatracujeme za špatný odkop. Nepovedl se mu, o tom žádná. Ale Slavia byla v tomto dvojzápase horším týmem a nelze vinit jen jednoho hráče.
    Jen mě děsí kontrast mezi nedávným prohlášením trenéra, že má nejlepší tým v historii a teď říká, že se musí přivést posily. Tak upřímně nevím, co si o tom myslet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      kalex     před 4 lety 01.10.2020 19:10 |  
      6 1

      Jako za gól Seville mu budu nadosmrti vděčný a rozhodně ho nechci hanit, ale toto byla síla. Sám v tom taky nebyl, protože ruka, že. To taky nepochopím. Tvl, profihráč a nedokáže se zorientovat. Ta byla fakt blbá.
      Nicméně stalo se. Pořád to sice ve mně vře, ale tak snad to povede k tomu, že letos v EL půjdeme zase hodně daleko jako předloni.
      Co se týče posílení kde nás hodně tlačí bota je fakt ten post po Součkovi.
      Hrošovský by byl asi dobrý, ale taky to není žádný čahoun.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Boss82     před 4 lety 01.10.2020 23:45 |  
      4 4

      Tohle mě taky zarazilo. Měsíc zpátky Trpiš tvrdí, že tu má k dispozici nejsilnější kádr, jaký tu kdy byl, a teď po vyřazení mluví najednou o tom, jak moc se za poslední rok kádru pustilo žilou, že je třeba přivést ihned dva hráče do základu a kdesi cosi... Tak co je tedy pravda? Protože obojí současně být pravda nemůže. Navíc tím vyjádřením vlastně poukazuje na to, že letní přestupní termín jsme úplně prohospodařili. Sice se přivedlo asi 5 hráču, ale vůbec nikdo, kdo by splňoval definici okamžité posily. Což dokládá i fakt, kolik minut ve dvojzápase s Midtjyllandem noví hráči dostali. Zatím se mi ta naše přestavba kádru, kterou jsme zahájili v lednu odchody Součka, Škody a Hušbauera, kterým ještě předcházel podivný loňský odchod Stocha, a letos v létě se k nim přidali Sýkora s Balutou, vůbec nelíbí...

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        DF007     před 4 lety 02.10.2020 07:35 |  
        4 1

        Tak já zareaguji na výroky o posilování. Já si myslím, že jsme rozhodně neposílili špatně, ale z nějakého důvodu ti hráči zatím nedostali čuchnout. Trpiš se evidentně spoléhá na hráče, které zná, kteří mají určitý potenciál, a to i přesto, že momentální forma jim chybí (Masopust, dlouho to byl Tecl, nyní i Ševčík se Stanciuem). Zároveň, a to nevím proč, začal hráče předělávat z jejich tradičních pozic. Už to letos předvedl několikrát (Provod do středu, Oscar na kraji, Lingr, který v Karviné hrál většinu času zkraje staví do středu, no a o Holešovi víme všichni). Ti hráči si angažmá u nás vysloužili výkony na určité pozici a my je hned zkoušíme někde jinde. Já bych to bral jako záskok, nouzi, ale ne natrvalo.
        Ano máme dost mladých a perspektivních hráčů, ale, a to Trpišovi dlouhodobě vyčítám, s nimi neumíme pracovat. Je spousta zápasů, kdy by mohli dostat čuchnout, přesto my hrajeme s prověřenými hráči.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          Dennis     před 4 lety 02.10.2020 09:06 |  
          2 0

          Jen bych opravil toho Lingra, v Karviné hrál všude, kde bylo zrovna potřeba, ale sám říkal, že nejlépe se cítí ve středu hřiště. To vnímá jako svoji primární pozici, přestože hodně zápasů v lize hrál křídelního hráče.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          Boss82     před 4 lety 03.10.2020 17:10 |  
          1 1

          Neposílili jsme špatně, ale prostě zatím nejsou noví hráči v očích JiT lepší, než hráči, kteří už tu byli. Takže pro předkolo LM jsme nijak neposílili, což byla vzhledem k tomu, že máme dvě slabiny v sestavě (útok a DZ), velká chyba a podle mě nás to stálo postup.

          To předělávání hráčů je další věc, kterou nevidím moc rád, řekl bych, že obecně tak z 80 % tohle přeškolování skončí neúspěchem - tedy tak, že hráč se dříve nebo později stejně vrátí na svou původní pozici, protože je na ní prostě lepší.

          S mladými hráči myslím nepracuje JiT špatně, viz Král, Zima, Musa a další.

          Sečteno a podtrženo - nikdo není neomylný, ani JiT, a bohužel za poslední rok se těch chyb nekumulovalo moc a stálo nás to LM. Ale i přes to považuji JiT za nejlepšího trenéra, který kdy ve Slavii byl, jsem mu vděčný za to, kam Slavii posunul, a věřím, že nás pod ním čekají další skvělé sezóny a zážitky.

  12. Slávistické srdce

    Amos Kl     před 4 lety 01.10.2020 19:18 |  
    9 14

    Mně osobně moc chybí Škoda, Hušby a Souček. S nimi bohužel odešlo slávistické srdce. Chápu odchod Součka, ale Škoda a Hušby by nám v tuto chvíli pomohli. Jinak za Coufiho bych viděl Malinského. DZ se musí hledat. Holeš je sice pracovitý, ale nemá naprosto žádnou nadstavbu. A strašně moc konečně potřebujeme útočníka.
    Facka nám třeba pomůže, letos by to na LM asi byla bída. Tak pojďme makat na vylepšení fotbalu. V EL se mladíci snad zlepší a příští rok se uvidí.
    Vždycky jsme s váma...

    • Re: Slávistické srdce

      JS (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 20:30 |  
      18 6

      S Hušbym fakt žádné slávistické srdce neodešlo. Zase v tom sentimentu nepřehánějte. Jestli se proti Cajustovi s Kraevem neprosadil Šéva se Stanciem, jak by asi dopadl Hušbauer...?

      • Re: Slávistické srdce

        Boo_SKS     před 4 lety 01.10.2020 21:01 |  
        11 3

        Souhlas. Skoda a Soucek jsou pravi srdcari, kteri za Slavii doslova dychali a vzdy ji davali 100 % a mnohdy i vic. To Husbauer je proste profesional, ale nic vic. Prvni dva mi osobnostne i herne chybi, treti nikoliv.

      • Re: Slávistické srdce

        Boss82     před 4 lety 01.10.2020 23:27 |  
        6 5

        Neříkám, že kdyby za nás hrál včera Hušby, tak bychom postoupili. Ale rád bych ti připomněl, že zápasy v Evropě s Hušbym v sestavě, se srovnatelnými nebo i lepšími soupeři než byl Midtjylland, dopadly obvykle výsledkově i herně podstatně lépe. To je jedna věc. Druhá věc je to, že když to pak nejde Stanciuvi se Ševčíkem, tak my za ně nemáme alternativu. Tou alternativou mohl být právě Hušbauer, který by včera těch 30 minut zvládl určitě lépe než momentálně se trápící Traoré.

        Hlavní problém ale máme v útoku a na DZ. Nepřivést za 8 měsíců po odchodu Součka kvalitního DZ je nepochopitelná neschopnost vedení. Lepit tento post v klíčovém dvojzápase sezóny teprve nedávno přeškoleným pravým obráncem, je těžko pochopitelný hazard.

        A co se týče útoku, tam se teď jasně ukazuje, že konec Škody ve Slavii byl předčasný. Ale když už odešel, tak opět nechápu, proč se nepřivedla adekvátní náhrada. Musu za tu náhradu nepovažuji, ten musí ještě dozrát. Yusufa JiT neuměl z nějakého důvodu využít a Tecl zatím marně hledá formu. Výsledek? V útoku za nás musí hrát v takto důležitém zápase záložníci.

        Stejně tak jsem dodnes nepochopil např. odchod Sýkory, určitě by nebyl horší než momentálně se trápící Masopust. Podobný případ je Stoch.

        Nerad a opravdu málokdy kritizuji vedení, ale těch přehmatů při přestavbě kádru se prostě za poslední rok nakumulovalo příliš a vyústěním byl tenhle zpackaný dvojzápas...

        • Re: Slávistické srdce

          o-cab     před 4 lety 02.10.2020 00:15 |  
          1 1

          uplny souhlas az na nahradu za Stancia - presne tou je prave Lingr

          • Re: Slávistické srdce

            Boss82     před 4 lety 02.10.2020 03:08 |  
            2 4

            Vzpomínáš, jak jsme se tu hádali o to, že Hušbauer svým pobytem na hřišti ovlivňuje negativně výkony Stanciua? Tvrdil jsi, že až Hušby nebude na hřišti, tak Nico bude hrát mnohem lépe. No zatím to platilo jenom v pár zápasech na jaře, ale na podzim hraje bohužel průměrně a v odvetě s Midtjyllandem to bylo od něj velmi slabé. Jeho slabší výkony tedy rozhodně nebyly způsobeny Hušbauerem.

            Já myslím, že u něj to musí být v hlavě. Fotbalista je to vynikající, ale kolísávé výkony podával i ve Spartě. Když si z nějakého důvodu přestane na hřišti věřit nebo na něj dolehne tíha důležitosti zápasu, tak jeho výkon jde rapidně dolů. A nedokázal to u něj zatím bohužel odbourat ani JiT.

            Co se týče Lingra, tak ten se mi líbí už delší dobu. Byl jsem rád, že k nám přišel. Ale bohužel zatím spadá do škatulky všech těch letních příchodů, které spíš rozšířily kádr, než že by ho výrazně posílily. Je fakt zvláštní, že přivedeme 5 posil a prakticky žádná z nich se v nejdůležitějším dvojzápase sezóny nedostane vůbec na hřiště. Přitom Lingr se za slabého Stanciua vysloveně nabízel. Nevím, proč dostal přednost Traoré, který na podzim snad ještě neodehrál dobrý zápas.

            • Re: Slávistické srdce

              o-cab     před 4 lety 02.10.2020 10:56 |  
              1 1

              pamatuju:) a stále si za tím stojím.

              u stancia myslím, že přeháníš. na jaře určitě tahoun byl, tuhle sezónu hrál 6 zápasů z čehož 2 geniálně, dva průměrné a play off bídně, ale v prvním zápase se podle mě nedá říct, že za to mohl on, naopak tam se dost snažil s tím něco dělat, ale systém ho semlel.

              • Re: Slávistické srdce

                Boss82     před 4 lety 02.10.2020 15:36 |  
                0 1

                Promiň, ale to prostě nebyla pravda. Neexistuje důvod, proč by měl Hušbauer na hřišti snižovat výkon jiného hráče. Nico s Hušbym po boku odehrál jak slabší, tak i výborné zápasy. A stejné je to nyní, když má kolem sebe Ševčíka a Holeše - někdy je skvělý, jindy průměrný a ve středu byl bohužel podprůměrný.

                Já na Nica hodně sázím, je to hráč výrazně převyšující kvality naší ligy, což potvrzoval loni v LM. Bohužel útlum ho teď zastihl v nejhorší možnou chvíli...

        • Re: Slávistické srdce

          koudys2 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 12:04 |  
          3 1

          Ty zápasy v Evropě s Hušby v základu dopadli lépe né kvůli právě Hušbymu, ale kvůli tomu, že měl vedle sebe (resp. za sebou) Součka.

          • Re: Slávistické srdce

            Boss82     před 4 lety 02.10.2020 15:28 |  
            0 3

            Že byl Souček pro naši hru stěžejní, je bez debaty. Však také píši, že náš největší aktuální problém je, že ani 8 měsíců po jeho odchodu jsme dosud nepřivedli žádnou náhradu a pozici DZ lepíme přeškoleným pravým obráncem. To ale nic nemění na tom, že s Hušbauerem v sestavě jsme v Evropě měli dobré výsledky a předváděli dobré výkony.

    • Re: Slávistické srdce

      jiras_     před 4 lety 01.10.2020 20:35 |  
      13 3

      Proč Češi vždycky potřebují ty facky i na věci co bijí do očí? Rok nemáme útočníka, rok tam cpeme hráče bez formy, půl roku máme v kádru někoho, kdo nezklame, má vše, co má útočník mít a my ho nehrajeme. Bez útočníka nevytváříme tlak na soupeřovu obranu, nezakončujeme akce, když je převaha, tak vypadá platonicky, nemá jí kdo dotáhnout do konce. Když není soupeř pod tlakem, naše obrana si nevydechne. Jednoduché jak facka. Hráčů máme na dva kádry a vlastně zjistíme, že nemáme koho tam dát místo hráčů z formy. A zakončí to Trpiš větou, že se musíme naučit dělat přestupy směrem dovnitř. WTF? Já si ho pořád vážím, pořád je dobrej, ale co to kurva vymýšlí za kokotiny?


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 06:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slávistické srdce

        gazza     před 4 lety 02.10.2020 01:09 |  
        3 1

        Přesně máme kvanta hráčů ,ale chybí kvalita.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Cross     před 4 lety 01.10.2020 20:30 |  
    9 5

    Trenérem opěvovaný šutér Musa je vesměs náhradník. Chválení Ševčík se Stanciu se vytrácejí. Není zakopaný pes v tom, že trenérský tým spolu napůl vážně žertuje, že Messi by u nás nehrál? Umíš s balónem, tak jsi podezřelý?

  14. Na něco se zapomíná

    první rytíř     před 4 lety 01.10.2020 21:00 |  
    7 1

    Zatím to tady zdá se nezaznělo. Naše nevýrazná a zdaleka ne dominantní hra proti letům minulým má dost možná kořeny ve zcela zrušené herní přípravě! Vždyť my šli do prvního zápasu ligy bez přípravných zápasů a mezinárodní zápas nám až do té nulové plichty v Edenu chyběl víc než moc! Také skutečnost, že hrajeme bez diváků, zvláště v Edenu, je pro nás strašné mínus.
    Tím ale neomlouvám řadu chyb, na které zde poukázali správně jiní. Ano, současná Slavia je slabší, než ta před dvěma roky nebo před rokem. Ten houfec nových hráčů je možná nějakým příslibem do budoucna, ale takto tým, co chce hrát o mistra ligy a se soupeři v evropských pohárech hrát s otevřeným hledím, prostě neposiluje! Takový tým když už investuje do hráčů, tak do takových, co mohou z fleku nastoupit v základu a mužstvo pozvednout! Ostatně to je myslím i povzdech Trpišovského, který chce co nejrychleji jednoho, ale lépe dva takové hráče!

    • Re: Na něco se zapomíná

      o-cab     před 4 lety 01.10.2020 21:40 |  
      3 2

      ale vzdyt to je stejne pro vsechny, naopak my jsme z ligy rozehranejsi nez vetsina evropskych tymu

    • Re: Na něco se zapomíná

      Boo_SKS     před 4 lety 01.10.2020 21:43 |  
      8 1

      Hele na tu absenci par pripravnych zapasu bych se vubec nevymlouval, protoze treneri uz X krat rikali, ze mame tak kvalitni a siroky kadr, ve kterem panuje natolik zdrave konkurencni prostredi, ze i vzajemny treninkovy zapas je v takovem tempu, intenzite i kvalite, ze nam da vic nez vetsina pripravnych zapasu.

      Jinak s tim posilovanim souhlasim. Prijde mi minimalne velmi podivne, ze celou dobu deklarujeme, jak je pro nas stezejni postup do LM, privedeme hodne novych hracu, ale pak az na Kuchtovych deset nebo dvacet minut zadneho z nich neposleme do nejdulezitejsiho zapasu cele sezony. A ja se ptam proc? To na to nejsou dostatecne kvalitni a my jsme jejich nakupem primo neposili, ale spis jen rozsirili kadr? Nebo si musi projit tou pulrocni adaptaci na nas styl, ackoliv Karafiat i Malinsky hrali pod nasim realizakem a meli by tim padem byt schopni se okamzite zapracovat?

  15. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    buran     před 4 lety 01.10.2020 21:34 |  
    6 1

    Při jiných hodnoceních Alanora jsem měl většinou výhrady , dnes však souhlasím prakticky se vším co napsal, bohužel....

  16. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Snivec     před 4 lety 01.10.2020 21:36 |  
    5 0

    zasadni je, ze se nam nepodarilo nahradit Suka, chybel spojovaci clanek mezi obranou a zalohou, kdyz bylo potreba, Suk se stahnul k obrane a zakladal utoky, vse mel jako computer vypocitane, znal pozice hracu kolem sebe, jeho bezchybnost dodavala klid ostatnim, nehlede na jeho vysku, dobre hlavicky a take goly, ktere chybi
    nebyli jsme schopni prekonat vysunute napadani danu, pouze jsme s vyplazenym jazykem honili mic od beku k brankari a kdyz jsme dostali mic do zalohy, tak jsme ho vetsinou ztratili
    naopak my jsme napadali spatne, vzdy tam byla nejaky dira, malo agresivity, spatny pohyb a pritom tohle nas minulou sezonu zdobilo
    rozhodly nase dve chyby, ale fotbal je o chybach a jejich potrestani


    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      jose01     před 4 lety 01.10.2020 22:27 |  
      0 1

      Amen

  17. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        před 4 lety 01.10.2020 22:19 |  
    6 1

    Podle me o neuspechu rozhodla momentalni neforma Stanciua, Sevcika a Masopusta. Kdyz se k tomu pridaj individualni chyby Kolare, Holese a Traoreho, je to slozite. Ale jak pisi vsichni ostatni, problem je v DM. Holse na to nema ani cit pro hru ani techniku a nakonec ani duraz. Ostatni jak by smet.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      tobro     před 4 lety 01.10.2020 23:24 |  
      6 5

      Všude na diskusích se diskutující shodují v tom, že je to jen další prokoučovanej.zápas JiT a spol. .. Jindra prostě jen potvrdil, že není schopen rychle reagovat na vývoj zápasu, který nevychází podle jeho předzápasové přípravy. Ano, Nico který byl všude pozdě a nic mu nevycházelo, měl skutečně jít dolu už o půli. Očekával jsem, že okamžitě naskočí technický Oscar + rychlík Petar. Masíčko je z formy a Šéva hodně kazil... Na stoperu měl být Zima a ne prcek Hovorka, který je po zranění (zatím) poloviční. O chování Zd. Houšteckého jsem už psal...

      Jo a taky se smějí nápadu "dostat se do LM bez útočníka", to nechápe skoro nikdo.

  18. Re: Hodnocení slávistů

    tobro     před 4 lety 01.10.2020 22:19 |  
    3 5

    Hodnocení JaT a spol.: .....

    Hodnocení JiT a spol.: ......

    To bylo (a je) to nejdůležitější v tomto dvojutkání roku! Tedy pokud alespoň trochu tušíte, jak to vlastně celé funguje...
    P.S.
    Asistenta Zd. Houšteckého prosím v neděli ponechat v Edenu; třeba na telefonu nebo na skype. Děkuji.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    knl66 (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 22:44 |  
    1 2

    Souhlas s úvodním slovem i hodnocením od B do Z! Jo, jo, jo!!!
    Chybějící A? Holeš myslím za pět. Ale třeba máš pravdu - na tenhle zápas se rozhodně už znovu dívat nebudu a tak nevím.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    bramburek (přítel SN)     před 4 lety 01.10.2020 23:05 |  
    8 0

    Jasně nejlepší náš hráč dvojzápasu Peter Olayinka... bohužel on jedinej vyčníval z průměru a šedi... ostatní se bohužel nepotkali s Top formou...

    Dát Holeše na pravýho beka místo Cufa, před příchodem k nám na tom postu hrál skvěle a byl po Cufovi druhej nejlepší pravej bek v lize...

    Pokusit se přivést kvalitní DZ, tenhle post není opravdu vyřešenej...

    Zabudovat do základu Musu s Oscarem...

    Hlavu vzhůru, EL taky dobrá, jedeme dál... podvodníci prádelnický nemaj ani to, druhej rok po sobě... tam už to s financema začne bejt velkej problém...

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Marek3     před 4 lety 02.10.2020 08:44 |  
      2 3

      Naprosto souhlasim! Co ale s Teclem, Ibrou, Takacem atd... Jsou urcite hraci kteri proste vykonnostne uz nestaci.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      gazza     před 4 lety 03.10.2020 06:39 |  
      1 2

      srat na Pradeniky Starejme se o sebe kurva!!!!!!!

  21. Gratulace Béčku pod Ještěd

    Petr9608     před 4 lety 01.10.2020 23:37 |  
    3 0

    Bolehlav a Jabka by měly přenechávat poháry Liberci už povinně.

  22. Skupiny

    Petr9608     před 4 lety 01.10.2020 23:47 |  
    1 0

    (v závorce jak bych to viděl, kdybychom nebyli ve 2. koši / soupeři pro Béčko)

    NEJTĚŽŠÍ
    Arsenal
    (Real Sociedad)
    Hoffenheim
    Lille

    NEJLEHČÍ
    Gent
    (Karabach)
    Zorja Luhaňsk
    CSKA Sofie

    ATRAKTIVNÍ a HRATELNÁ
    Celtic
    (Rapid Vídeň)
    AZ Alkmaar
    Dundalk


    • Re: Prej, karma je zdarma...

      Dennis     před 4 lety 02.10.2020 00:44 |  
      0 0

      Ty krávo, no to jsem v životě neviděl... :-))

      • Re: Prej, karma je zdarma...

        tobro     před 4 lety 02.10.2020 02:28 |  
        0 0

        Dva se srazí a třetí si dá vlastence.. ;-)
        No, stane se...

    • Re: Prej, karma je zdarma...

      pehacko     před 4 lety 02.10.2020 06:49 |  
      0 0

      To je panecku utocnik... posadi si je na prdel vsechny.

    • Re: Prej, karma je zdarma...

      Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 08:53 |  
      2 0

      :-)) Tak to nema absolutne chybu. Poprve od stredy se mi vyloudil na tvari usmev.


      Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 08:53) . Zobrazit původní komentář

  23. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 02.10.2020 01:20 |  
    8 7

    Nejvíc mě dostal Trpišovský dnes v rozhovoru tím ,že se hráči z toho nemůžou vzpamatovat .Šok apod.Vzhíží k dalšímu zápasu s obavami apod.No kur.. od toho tam je ,aby tým dal sakra dohromady .Vždyť jsou to profíci!A to ,že okamžitě potřebujeme posílit dvěma ,třemi hotovými hrači . Tak na co sakra brali před tím tolik hráčů z Liberce ?!! Oh my to je síla.

  24. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 02.10.2020 01:38 |  
    2 1

    Jinak dnes v zápasech Rio Ave -AC Milan a Spurs -Haifa bylo hodně penalt a podle toho co bylo včera tak by se skoro všechny opakovaly.A ruk tam bylo také hodně .Dnes aby si obránce ty ruky usekl,nebo nevím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:23 |  
      0 0

      Ruce... jinak souhlas...

  25. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 02.10.2020 06:48 |  
    2 14

    Jinak poslední super posily přišly ještě za Šilhavého a nepotřebovali jsme k tomu Liberec !!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 09:10 |  
      6 0

      Jojo, posily za Šilhavého, to jsou už teď víceméně legendy... Marko Alvir, Per-Egil Flo, Eduard Sobol.... Laštůvka, co tady vychytal spoustu bodů, Lüftner, kterej si po půl roce odešel plnit sen do Kodaně, protože se mu tam líbila uklízečka.... Altintop a Rotaň už byli jenom taková třešnička na dortu....

      Každý člověk má své silní stránky... Jarda Šilhavý dokáže zhodnotit tým, který mu dá někdo k dispozici, ušít mu styl na míru a s tím uspět, často i navzdory papírovým předpokladům - proto může být vhodným trenérem pro repre...

      Ovšem jestli něco neumí, tak je to právě skladba kádru v situaci, kdy si může ukázat na koho chce....

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Krystof     před 4 lety 02.10.2020 11:05 |  
      2 0

      Před rokem jsme postupovali do LM v sestavě Kolář - Coufal, Kúdela, Hovorka, Bořil - Král, Souček - Masopust, Stanciu, Olayinka - Škoda.
      Kterého z těch hráčů přivedl Šilhavý? Jen na lavičce sedícího Kováře a Standu Tecla. Naopak Liberec, který jsme prý nepotřebovali, nám dodal přímo 3 klíčové defenzivní hráče.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        donford     před 4 lety 02.10.2020 11:56 |  
        0 0

        Tady vidím kámen našeho úrazu. Defenziva, a zpětně jí označuji za světovou, viz jejich současné zařazení a využívání - Král, Souček.Tyhle 2 hráče jsme ani trochu a není divu, nedokázali nahradit. V naší lize nikoho nevidím. Condého, možná? Ti dva sami zvládli celé široké pole mezihry. Takže se musejí vracet stále víc a zatvrzeleji k Holešovi Nico a Ševčík. Když se k tomu přidá také pokles formy u Nica, vidíme, že moc a moc chybějí dopředu. Píšu samozřejmě o mezinárodních zápasech, nepíši o naší lize.

  26. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 02.10.2020 06:54 |  
    2 13

    Jako musíte se smířit .Prostě je to byznis mezi Slavií a Libercem .Hnus .Kdo dovedl pořádné hráče ještě byl Šilhavý .Potom nic

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      bramburek (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:25 |  
      2 0

      Byznys... jinak nesouhlas...

  27. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        před 4 lety 02.10.2020 08:19 |  
    1 0

    Takze tipovacky na dnesni los:
    Neapol
    Slavia
    Molde
    Kluz
    A Galatasaray :-))))
    Pardon melo patrit do off topic


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 08:25) . Zobrazit původní komentář

  28. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    golgoloth     před 4 lety 02.10.2020 08:26 |  
    1 0

    Vytýkání nedostatečného posílení mužstva nelze směřovat pouze za sportovním úsekem. Pokud nebyly k dispozici finanční prostředky na hotového rozdílového hráče pro ligu mistrů, resp. evropské poháry, tak si těžko můžeme představovat, že nalezneme neznámého levného superzabijáka, ať již v některé z podprůměrných lig nebo v naší lize.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      Marek3     před 4 lety 02.10.2020 08:41 |  
      7 1

      To asi ne ale meli jsme cele jaro na zabudovani Musa ktere se ztratilo sazkou na Tecla. Musa je na nase pomery vyborny a mam pocit ze se jeho nedostatky nafukuji. Nektere komenty jdou az do absurdnosti kdyz pisou ze, "Musa (utocnik) nehraje protoze ma nedostatky v braneni." Vysledkem je potom nas naprosto impotentni fotbal jako s Danama. Zabudovat Musu a trochu prizpusobit hru.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        golgoloth     před 4 lety 02.10.2020 09:26 |  
        4 0

        Já chtěl poukázat na jinou věc. před dvěma lety jsme přivedli dva hráče cca. za 100 miliónů - Olyanka a Baluta. Před rokem přišel Stanciu. Měli to být hráči, kteří budou zářit a priori na evropské scéně. A nyní se chválíme za to, že jsme koupili 5 hráčů za 35 miliónů. V zimě proběhla "přestavba", kdy si myslím, že vedle sportovního hlediska hrálo roli i to ekonomické. A i když letos měla být mobilizace před bojem o ligu mistrů, tak jsem nakoupili hráče perspektivní - kteří ale potřebují čas k tomu, aby z nich byli tahouni a rozdílov hráči (viz. Provod, Zima), a potom hráče pro ligu. To že chválíme sílu kádru je v normální, ale fakticky, jsme se na evropskou úroveň nijak neposílili. Ale to je vždy závislé na finančních možnostech.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          Marek3     před 4 lety 02.10.2020 10:59 |  
          0 2

          To cemu se venujes zacalo po odchodu Krale kde jsme vsichni cekali prichod noveho DZ a prisli Hora a Laco. Ja si myslim ze jsme zadne velke posilovani pred LM nepotrebovali az na DZ. Mame na Ceske pomery spickovy tym s brankare svetovej kvality a nekolik hracu Evropske kvality (minimalne Coufal, Stanciu, Sevcik, Olayinka). Dosti kvalitni tym na kvalifikaci o LM. Spis nez spatne doplneni kvalitnima hracema mam pocit ze tym nebyl dobre pripraven a optimalne slozen.

  29. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 02.10.2020 10:05 |  
    6 3

    Dobré ráno přeji Vám všem z slunné Šumavy a u dobré kávy.
    Byl jsem smutný a neveselý, ale to jsme byli všichni.
    Asi jako mnoho z Vás jsem cítil nespravedlnost a i trochu frustrace.
    A protože jsme fandové a milujeme svou Slávii, tak na to určitě máme nárok.
    Proto jsem si to musel v sobě všechno překousat a protože přeci nebudu na stará kolena něco měnit, tak jsem se rozhodl, že Vás oslovím dnes stejně jako pokaždé a s vírou, že to bude zase lepší :-)).
    Hodnocení tohoto smolného zápasu je asi správné a jen smekám klobouk před Alanorem, že to v tu chvíli vůbec dokázal.
    První co musím říci je skutečnost, že jsme se v obou pohárových zápasech nepotkali s optimální formou.
    Hráči jako Stanciu, Ševčík, Masopust, Hovorka, Bořil, Traoré, Holeš nezahráli svůj top zápas a to asi nelze nijak okecat.
    Naopak bych velmi pochválil Petera Olayinku a Lukáše Provoda.
    Své odehrál i Vláďa Coufal a moc mu chci za jeho výkony v dresu Slávie poděkovat a popřát mu mnoho zdaru po boku Tomáše Součka.
    Asi nikdo z nás a to se týká i mnoha kritiků a škodolibých komentářů netuší, čím si v posledních týdnech ten mančaft prošel a prostě každý náš hráč má tu mentální odolnost nastavenou jinak. Dánové prostě byli lépe připraveni a tak postoupili oni. Respektujme to a přejme jim jen dobré.
    Půjdeme tedy do EL a budeme sbírat zkušenosti i tam. I tam to Slávii posílí a věřím tomu, že se s tím popereme tak, jak se na Slávii sluší. Hraje tam Arsenal, Tottenham, AC Milán a další mančafty. Tak pojďme všem kritikům ukázat, že nepostoupení do LM je sice bolestné, ale poučné. Pro všechny hráče, realizační tým, vedení a i nás fanoušky. Ten nepostup cítím i jako takové malé napomenutí, abychom si srovnali vlastní peří a nastavili si cestu, kterou půjdeme.
    Nehledejme ublíženost a vinu v cizích. To je cesta špatná.
    Najděme odvahu si přiznat vlastní nedostatky a chyby. Chybu uděláme každý z nás a ne jednou. To není žádná ostuda. Ale umět si ji popsat a dobře to vyhodnotit, to je cesta, která nás posune dál.
    Jsem přesvědčen, že hráči chtěli udělat maximum a trenéři taky. Prostě se to nepovedlo.
    Mužstvo se snažilo, ale chyběla mu větší herní síla a to i mentální.
    Ale teď je to na nás všech, abychom zde nehledali na našich hráčích, trenérech a i vedení jen to špatné.
    Dneska ve Isportu píšou, že se penalta opakovala správně. Ano, podle pravidel asi ano. Kolář se asi o 2 až 3 centimetry před kopem pohnul. Budu tedy zvědav, až se toto stane v naší lize, zda ten metr bude mít Isport stejný. Pan Hartman sepsul pana Tvrdíku ve stylu "ala Mádl". Naopak mě překvapil názor pana rozhodčího Příhody. Ten se nás naopak zastal.
    Klukům i trenérům teď držím palce. Nemají to v tuto chvíli jednoduché a ostraváci se už "vysírají" jak nás smáznou.
    Vezměme to jako výzvu a zvedněme tu rukavici od těch, co se nám teď pošklebují.
    Na Slávii prostě nikdo dnes žádný proud nevypne a to nejen ten elektrický.
    Naše hráče chce Premier leaque a to je přeci dobře.
    Také věřím, že žádný náš hráč nezapomněl hrát fotbal.
    Ano, padla na kluky deka, ale věřím, že jí kluci ze sebe dostanou.
    Dneska ráno při kávě jsem jí ze sebe sundal i já.
    Odpoledne si dáme na chalupě přítelem Donfordem štrůdl a budeme čekat, jestli někdo z Vás nepřijede také pokecat:-)).
    Najděme sílu tenhle splín překonat a myslím si, že dobrá hra a vítězství v Ostravě by tomu mohlo pomoci. A třeba tomu pomůže i ten dnešní los EL.
    Nejprve jsem chtěl říci nějaký latinský citát, ale zůstal jsem věren češtině a komu jinému než Mistru Janovi z Husi, ale trochu jsem si to upravil k obrazu našeho tématu:
    "Soupeřů se nelekejme a na množství nehleďme"........................
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55




  30. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    japhy     před 4 lety 02.10.2020 11:04 |  
    7 2

    Opět přicházím s křížkem po funuse, zbyly mi jen drobky.
    K přestupové politice bych nebyl až tak příkrý, nemůžu ale vynechat jeden zásadní rozpor. JT vždy tvrdil, jak je pro něj post DZ naprosto klíčový. Za dvě přestupový období na ten post ale nepřišla ani noha, jen se tam protočilo několik hráčů a ustálilo (nepřekvapivě) na dvojici Holeš/Traoré. A teď se navíc Holeš jeví jako logická náhrada za Cufa, s čímž jsme ho koneckonců dělali.
    Stejně tak neřeším momentálně taktiku, sestavu, apod. Proč? Základní sestava se od jara vlastně nezměnila, herní projev ale dost. Míče chceme spíš do nohy, už i konstruktivní stopeři začali hrát hlavně s Kolářem, většina hráčů jede na jistotu, střed zálohy "bez pohybu", přešli jsme na nákopy, odkopy a výkopy, o ty ale nemá kdo bojovat. Dá se říct, že se nám potichu vytratil ten totální fotbal. Taktikou můžeme omluvit tenhle zápas, ve finále asi byla správná, když se Dánové vůbec k ničemu nedostali, až pak se to zvrtlo.
    Výkon ale nebyl dobrej ani v prvním zápase (kde trest za pasivitu nepřišel). Jenže žádná hitparáda to nebyla ani proti Pardubicím s Příbramí, osobně se mi nelíbilo taky Slovácko (tady je ale samozřejmě omluvou sestava). A zde už s taktikou jako omluvou neuspějeme.
    Čím to? Bůh suď. Psychická únava? Koncentrákovej režim? Fyzická únava?
    Prostě nemáme šťávu a zároveň ale nemáme tým na to hrát často kolem naší šestnáctky, kdy si prostě už jen čistě statisticky zvyšujeme šanci na to, že si Traoré zahraje na Zahustela, a že se proti nám budou pískat penalty z ničeho.
    Kostru bych ponechal, v sestavě rozhodně nevynechával trio Musa, Olin, Oscar, jako první náhradníky (ofenzivní) dával Lingra s Kuchtou. Masa poslal na 14 dní na dovolenou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      donford     před 4 lety 02.10.2020 11:43 |  
      5 0

      Já bych se japhy přikláněl k tomu tebou nazývaném "koncentrákovýmu" režimu. Zpětně (teď jsem ten chytrý) si myslím, že to 14denní soustředění bylo až moc. Trpiš si liboval, že má hráče k dispozici, že jim vše ukáže a vysvětlí na videu. Hráči to měli pořád v hlavách, před očima, o ničem jiném se zjevně od rána do večera nemluvilo. Všichni byli asi neustále přesvědčováni a uvědomováni o důležitosti zápasu. A na druhou stranu jim bylo zdůrazňováno, že nesmějí přijít s nikým do styku, jakéhokoliv kontaktu se úzkostlivě vyvarovat. A teď zpětně si říkám, nebylo to už tzv. na palici? Žádné uvolnění třeba někam do přírody, pořád masážní dril. Soudím tak jen podle sebe, své povahy. Nevidět přírodu (Sokratovu Šumavu třeba z dálky), to by pro mě byl nakonec trest. Dle mého (dodatečného mínění) se to nakonec přehnalo. Ovšem vysvětlit třeba náhlý pokles Nicovy formy po velmi dobrých prvních ligových kolech, to neumím.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      o-cab     před 4 lety 02.10.2020 18:44 |  
      2 2

      Dá se říct, že se nám potichu vytratil ten totální fotbal.

      to je skvele vystizene

  31. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    zeleznik2     před 4 lety 02.10.2020 13:05 |  
    2 1

    I po dvou dnech se těžko hodnotí. Postoupit, se mělo, zápas jsme ztratili samy, k rozhodčímu se nebudu vyjadřovat. Zklamali mě především Traoré, Holeš a Stanciu, nechápu, kde je ten Nico z jara? Kolář opět x zápasů skvělý a pak předvede minelu a to byl začátek našeho konce. Po bitvě každý generál, dopadlo by to, ale jinak, kdyby na stoperu hrál Zíma? udrželi bychom vedení, kdyby jsme se po gólu Olayinky nezatáhli? To už nezjistíme, pochvala Peterovi, ve Sportu známka 7. A Provodovi. No snad aspoň se zadaří v EL.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      vršek     před 4 lety 02.10.2020 14:07 |  
      4 3

      Zápas jsme si ztratili sami....dle mého jen půl pravdy!
      To, že tým nehrál v pohodě a několik hráčů opravdu v tomto dvojzápase nepodalo dobrý výkon je pravda. Ani mně se výkon týmu až na jednotlivce nezdál dobrý a někteří opravdu zklamali. Ale vše je docela složité pro zhodnocení a nic není černé či bílé, snad opravdu jen barvy.
      Například Kolář nás v prvním zápase jednoznačně podržel, Ani ve druhém zápase se do prvního gólu nedopustil žádné chyby. Naopak se mi zdálo, že v první půli hrajeme s přehledem a soupeře jsme k ničemu nepustili. Se všemi jejich standardkami, i tolik velebenými "auty", si naši hráči včetně jistého Koláře poradili. Kdyby střela Bořila o kousek neminula branku... Druhá půle probíhala velmi podobně až do dvojitého střídání soupeře,...A přišla branka, na které se podepsali Ševčík, který nechal v pohodě hráče odcentrovat, Hovorka, který nebyl schopen zamezit či zpomalit náběh střílejícího hráče a bohužel i Kolář, který neprojevil dostatek důrazu ve vápně, Chyby se stanou a budou se stávat. Před penaltou si špatné chvíle bohužel vybrali Traoré s Holešem...
      O opakování penalty se nemá cenu bavit.

      Já však znovu tvrdím, že dokladem toho, že jsme byli záměrně poškozeni je neodpískaná penalta po stažení Kuchty za dres v malém vápně, a to ve chvíli kdy byl míč v blízkosti a bez faulu by možná mohl Kuchta hrát, To, že tento naprosto zřejmý přestupek na malém vápně tak úzkostlivý VAR rozhodčí jako byl u penalty soupeře přehlédne je zvěrstvo a špína nejvyššího kalibru. A toto je onen "fotbalový zářez", který jsme mohli všichni sledovat v přímém přenosu. Bylo to cca pět minut před koncem a v případě proměnění penalty by v té chvíli postupovala Slavia a "dánové" by byli hodně dole...
      Je mi stále nepochopitelné proč i zde, je tento zřejmě rozhodujícím okamžiku dvojzápasu jaksi opomíjen???

      Zase se tady píše o tom, že nebudeme plakat a chyby musíme hledat jen na naší straně. Že budeme zase za "uplakánky". Jistě, nic s tím nenaděláme, stalo se a není nápravy. Jen by mně zajímalo co by se zde psalo kdyby jsme postoupili do LM po remíze 2 : 2...

      K té ubrečenosti mám jednu velkou připomínku.
      Ačkoli si nějak vůbec nevybavuji, že by v poslední době Slavia dožadovala nápravy chyb rozhodčích v našich odehraných zápasech a že takové situace byly - př. faul na Hovorku s Pardubicemi, jediná střela na bránu a gól (je zajímavé, jak je či bylo v jiných zápasech posuzováno a trestáno či netrestáno hraní míče ve skluzu a následném střetu s protihráčem nebo zcela "opomenutý" faul a zranění Musi v zápase se Slováckem i následné vyhodnocení skluzu na Petrželu před naším vápnem...
      Všem Vám doporučuji si přečíst článek pana Hartmana v dnešním Sportu na str. 4. Tahle špína překonává i špínu jeho kolegy Mádla. Na tento hanopis by měla Slavia oficiálně reagovat. Nevím jak, ale je v zájmu Slavie aby jsme nebyli označováni za škůdce českého fotbalu a někoho kdo vyhrává s pomocí rozhodčí!

  32. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    popin     před 4 lety 02.10.2020 13:45 |  
    0 5

    Dovolím si komentář a to ve dvou rovinách :
    1) rozhodčí - nejsem odborníkem na pravidla a pravomoci VAR, ale v pravidlech i v protokolu FIFA je uvedeno, že VAR "zahájí přezkum situace (v našem případě situaci při vstřelení/nevstřelení branky při penaltě) a hlavnímu sudímu následně pouze doporučuje revizi rozhodnutí". Chápu to tak, že když hlavní sudí neshledal přímo při exekuci porušení pravidel a nechal pokračovat ve hře, nemusel na doporučení VAR vůbec reagovat a měnit své rozhodnutí.
    Hlavní rozhodčí při penaltě stojí v bezprostřední blízkosti a nedělá nic jiného, než že sleduje regulérnost provedení.
    (to jenom k nějakému příspěvku zde, že asi neviděl a proto si nechal poradit - nesmysl).
    Toto "miniaturní" porušení pravidel musel (tak jako my všichni) vidět už tisíckrát předtím a tedy mohl posoudit, že se odehrálo úplně stejně (spíše méně) jako stovky předchozích a VARu poděkovat za bdělost a poslat ho do pr....
    Případné dodatečné výtky by si bez problému obhájil.
    Od Itala u VAR svinstvo, od hlavního oportunistická sviňárna (v tom má Vondra pravdu).
    2) zápas - nevyřadilo nás rozhodnutí rozhodčích, ale chyby a nekvalita všech, vč. trenéra. Dánové nebyli tak kvalitní, aby to takto muselo dopadnout. Základem byl první inkasovaný gól - hrubé amatérské chyby Hovorky a Koláře. Ani pak to nebyl od Dánů žádný válec, ale přišla další chyba (Traoré) i Holeš se snad mohl lépe orientovat. I potom se s tím dalo něco dělat - další hrubka Holeš nezpracuje míč, ztráta, 3. gól. Vše jsme si prohráli sami, ne VAR.
    A sestava ? O té tu již bylo napsáno moc - nenasazení Zimy proti obrovskému útočníkovi (nechápu), stavění Masopusta (zcela mimo), pozdní střídání a navíc špatné (Traoré) atd.
    No nic, jede se dál. Ale štve mě to moc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 15:44 |  
      0 0

      Takhle - jsou situace, kdy sudí na place k monitoru nemá chodit.... jsou to momenty, kdy se neposuzuje zákrok, ale vyhodnocuje se relativně jednoduché ANO/NE...:

      1. Ofsajd - tam není co posuzovat - VAR si zastaví obraz v momentě přihrávky a buď ofsajd je nebo není...
      2. Aut - pokud balón během akce opustí hřiště, hlavní opět k monitoru nemusí, VAR pouze zahlásí buď aut, nebo ne.
      3. zákrok ve vápně, nebo před - tady jde o to, že když hlavní posoudí zákrok jako faul (nebo ruku) - a v tom se s VAR shodnou - ale není si jist jestli to bylo ve vápně nebo před, tak k monitoru nemusí, stačí, když mu VAR zahlásí, že to ve vápně bylo/nebylo

      No a za 4. bohužel právě tento moment... měl brankář v okamžiku kopu alespoň jednu nohu na lajně? ANO/NE - není tam prostor pro "něco mezi, pojď se na to podívat"...

      Jinak kompetence rozhodčích bývají rozděleny tak, že hlavní si hlídá postavení hráčů nabíhajících do vápna, a postavení gólmana má na starosti pomezní. Ten na místě byl, Koláře sledoval a nic nesignalizoval....


      Samozřejmě ve mně zůstává pořádná hořkost - penalta je šance na gól jako kráva... Brankář má minimální šanci gólu zabránit a tím, že se posune o cenťák žádnou nepřekonatelnou výhodu nezíská... to pravidlo s tím, že gólman nesmí ani centimetr je sice striktně jasné, ale přesto mi jeho uplatňování takhle na číslo, či dvě přijde úplně ujeté... To mi prostě přijde zcela proti duchu hry.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        wimpy     před 4 lety 02.10.2020 16:16 |  
        0 0

        Pak ovšem může VAR ovlivnit zápas, aniž by mu v tom mohl hlavní zabránit, což jde zcela proti smyslu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 17:24 |  
          0 0

          Tak obecně proti smyslu je snaha zápas ovlivnit.... oba - tedy hlavní i VAR - by měli jít do zápasu s tím, že se ze všech sil budou snažit rozhodnout co nejspravedlivěji - pokud by měl jeden mít pochyby o čistých úmyslech toho druhého, tak se to nedá dělat vůbec...

          • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

            wimpy     před 4 lety 02.10.2020 19:02 |  
            1 0

            Myslel jsem to tak, že video prezentovali pouze jako pomoc hlavnímu, který má neustále veškerou odpovědnost. Pakliže mu VAR ohlásí zjevnou chybu, na kterou se ale nemá jít podívat, odpovědnost z něj snímá.

      • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

        popin     před 4 lety 02.10.2020 16:35 |  
        0 1

        OK - beru vysvětlení, že pro posouzení ano/ne nemusí (nebo nemá) hlavní chodit k monitoru. Ale chybí mi tam povinnost rozhodčích, pakliže v reálu neshledali porušení pravidel (nebo viděli běžné, které se ale skoro nikdy netrestá) a nechali pokračovat hru (a to nechali), revidovat svoje rozhodnutí na pokyn VAR. V protokolu FIFA je formulace "pouze doporučí revizi" - tedy Slovinec nemusel nechat penaltu opakovat.
        Což svědčí i o jeho úmyslu zaříznout.

        • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

          kjandourek (admin)     před 4 lety 02.10.2020 17:26 |  
          0 0

          No tak nemusel, ale pokud mu VAR do slucháte zahlásil porušení pravidel a doporučil revizi, tak mu věřil.... na to právo má...

    • Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

      wymaz     před 4 lety 02.10.2020 21:21 |  
      3 2

      Mám jen jednu připomínku, Dánové byli lepší!! I když ne o moc, porazit se dali, ale to by jsme museli mít formu.

  33. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    popin     před 4 lety 02.10.2020 13:51 |  
    0 3

    Ouha, 2krát.


    Komentář byl uživatelem upraven (02.10.2020 14:25) . Zobrazit původní komentář

  34. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    gazza     před 4 lety 03.10.2020 06:43 |  
    1 6

    Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse

  35. Re: Hodnocení slávistů - Midtjylland - Slavia 4:1

    eye     před 4 lety 03.10.2020 12:55 |  
    2 1

    Už to bylo zmíněno, náhrada za Tomáše Součka schází. A to v zimě JiT říkal, že ji budeme hledat v zahraničí. No trvá to hodně dlouho, záplatovalo se Holešem (šikovný, ale potřebujem ho jinde). Padlo jméno Daridy (ten prodloužil). Pak Hrošovský, Condé (mám trochu obavy, že to je hráč s minimálními zkušenosti a nevytrhl by nás). Asi měli vyskautované i nějaké mně neznámé hráče, ale nedopadlo to z nějakého důvodu. Možná je tam i obava, aby se neopakoval další Baluta, nevím. Zajímalo by mě info od lidí, co mají kontakty v zákulisí.