Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

Nejdůležitější zápas slávistické evropské mise v sezóně 2020/2021 je tady. Ve středu od 21 hodin se v dánském Herningu rozhodne o tom, zda si Slavia podruhé v řadě zahraje základní skupinu Ligy mistrů, nebo se bude muset spokojit se skupinou Evropské ligy. Zápas vysílá O2 Sport.

Představení soupeře Slavie, dánského mistra FC Midtjylland, jste si mohli na našem webu přečíst už před týdnem, dnes tedy není třeba plýtvat slovy. Oba týmy nastoupí zřejmě v nejsilnějších sestavách, v té slávistické pravděpodobně bude chybět Petar Musa, který v sobotu proti Slovácku musel pro zranění střídat a vzhledem k tomu, že trenéři mají o základní sestavě údajně jasno a zároveň charakterizují Musův stav jako nejistý, je jisté, že s ním do základní sestavy nepočítají.

Než tedy samotnému zápasu, věnujme jeden odstavec tomu, o co se vlastně hraje. A to jsou - kromě těžko vyčíslitelných položek jako je sláva, zhodnocení hráčů a prestiž - především zcela přesně vyčíslitelné položky. Bonus za účast v základní skupině Ligy mistrů je 15,25 milionu Eur. Další finanční položkou je suma za desetiletý koeficient. Loni měla Slavia tento koeficient nejnižší ze všech 32 účastníků a brala tak pouhých cca 1,1 milionu Eur navíc. Tentokrát už je tomu jinak, pod Slavií by byly minimálně tři další kluby (můžou být čtyři, pokud do skupiny postoupí Omonia Nikósie) a Slavia by si tak postupem přišla na dalších minimálně 4,4 milionu Eur. To už se blížíme 20 milionům Eur jen za účast, další bonusy pak jsou za každý uhraný bod ve skupině, konkrétně je cena jednoho bodu 900 tisíc Eur.

Oproti těmto sumám je účast ve skupině Evropské ligy opravdu znatelně méně rentabilní. Pokud se Slavia do skupiny Ligy mistrů nedostane, dostane z této soutěže alespoň "odškodné" ve výši 5 milionů Eur a k tomu bonus za účast ve skupině Evropské ligy ve výši 2,92 milionů Eur. Také ve skupině Evropské ligy se rozdělují bonusy za desetiletý koeficient, jsou ovšem výrazně nižší. Vzhledem k tomu, že složení skupin je hodně nejasné, lze jen odhadovat, že v případě Slavie bychom se bavili o částce kolem jednoho milionu Eur. Tím se dostaneme na zhruba 9 milionů Eur jen za účast, další peníze může klub získat za získané body, každý bod je ve skupině odměněn částkou 190 tisíc Euro. Vítěz skupiny pak dostane dalších 1,5 milionu Eur, druhý tým ve skupině 1 milion Eur a za další postupy během jara se rozdělují další zisky v podobné výši.

Jak vidno, bez ohledu na výsledky ve skupinách má úspěch ve středečním zápase pro Slavii hodnotu nějakých 11 milionů Eur (rozdíl mezi 20 a 9 miliony), což věru není málo.

Kursy Tipsport: 2.73 - 3.05 - 2.86

Tip na sestavu: Kolář - Coufal, Hovorka, Zima, Bořil - Ševčík, Holeš, Stanciu, Provod - Masopust, Olayinka

playoff - Středa 30. 09. 2020 21:00

Liga mistrů, 2020/2021
4 - 1
0 - 1
FC Midtjylland
FC Midtjylland

65. Kaba
84. Scholz (pen.)
88. Onyeka
90. Dreyer

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

3. Peter Olayinka

Komentáře (115)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    jarous (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 17:16 |  
    7 4

    Tak sestava se mi celkem líbí, když tam není Tecl a doufám, že Masopust nebude zahazovat šance, které si vytvoříme, moc jich asi nebude. Jinak věřím, že ti Ondro vyjde tvůj tip 0:2, který jsi tipoval v podcastu :o)

  2. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    wimpy     před 4 lety 29.09.2020 17:20 |  
    4 3

    Osobně tipuji, že na stoperu vsadíme na zkušenost a nastoupí Hovorka s Kúdelou. Taky bych se nedivil, kdyby místo Holeše postavil Traoreho.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 22:31 |  
      0 0

      Nejlepší stoper jen na lávce? osobně si naopak myslím, že vsadíme na dvojici David - Ondra. Spojení Hovi -Kudy nefungovalo na Pardubice, jak to může, vyjít v klíčovém utkání?

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        wimpy     před 4 lety 29.09.2020 22:50 |  
        0 1

        Uvidíme, Zima je dobrej, navíc čím dál lepší, zkušenosti ale samozřejmě mají svoji hodnotu. Já ani nepíši, jak bych to chtěl, ale co si myslím, že udělá trenér. Nicméně speciálně u něj jsem se už mockrát spletl. :-)

  3. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Ondráš     před 4 lety 29.09.2020 17:29 |  
    15 6

    0:3, Tecl hattrick.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      novimex     před 4 lety 29.09.2020 18:52 |  
      4 4

      A teď ještě tu o Červené Karkulce

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Ondráš     před 4 lety 29.09.2020 19:04 |  
        5 2

        Ještě se budete všichni divit!

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        kedul     před 4 lety 29.09.2020 23:24 |  
        1 0

        Ale ta je strašně krvelačná. lepší by byla ta o Šípkové Růžence, která se v pravou chvíli probere.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 23:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      butters     před 4 lety 29.09.2020 18:54 |  
      4 0

      A to mu ještě další 2 neuznají.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Ragnarok     před 4 lety 29.09.2020 18:57 |  
      1 6

      Tecl nenavážil, hledá se někdo na short notice.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Leksel     před 4 lety 29.09.2020 19:01 |  
      3 1

      Tak to už Kolář z penalty.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      nedbal     před 4 lety 29.09.2020 19:36 |  
      3 1

      Musíme spoléhat spíše na naše silné zbraně, než na zázrak, co se může přihodit jednou za 100 let a před měsícem se vyplýtval.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      damade     před 4 lety 29.09.2020 20:01 |  
      6 4

      "Stanciu si pravda asi pomohl šlapákem, ale muže jít vpřed. Tecl. Stanislav Tecl posílá Slavii do Ligy mistrů! Je to hrdina, maladěc!"

  4. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Arya     před 4 lety 29.09.2020 17:42 |  
    2 1

    1:2
    za nás Maso a Béřa

  5. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 17:51 |  
    26 4

    Doufam, ze na ne vlitnem a dame jim gol po 2 minutach, jak to bejva zvykem skoro ve vsech zapasech tyhle sezony.. :). No dobre, mozna to tak jednoduchy nebude, ale v ten gol, co to rozhodne v nas prospech verim. Tipoval bych Hovorku vedle Zimy, krajni obranci jsou jasni, Sevcik s Nicem taky, za nima tipuju Holese (ale jen tesne pred Traorem), na krajich Maso s Provodem, nebo mozna misto Masa Oscar, kdyz bude JiT mit naladu na prekvapeni, a v utoku Olayinka.

    Jinak ale budu fandit a verit kazdymu slavistovi v sestave, ano i Teclovi a Masopustovi, na ktery se tu rozjel nesmyslnej hejt, holt fustrace ze dvou remiz je u nekterych slavistu tak velka, ze je treba si najit fackovaci panaky. To si kluci nezaslouzi. Ani Kuchta si nezaslouzi vseobecnou paniku z toho, ze pri prvnim zapase v zakladni sestave nepromenil samostatnej najezd.

    Nevadi mi vubec uvahy o ekonomice klubu, to sem proste patri a co pisou novinari, je jedno, protoze na tom financni zdravi klubu nestoji. Vadi me urazeni hracu, nerek bych nic, kdyby nekdo zapas odflaknul, prodal nebo hral unfer, ale tyhle kecy, ktery ani nemaji oporu ve vykonech na hristi, ukazuji spis neco o psychice fanousku. Holt si s tim musely ale projit i legendy slavie jako Bejbl (poleno co neprihraje na metr), Kuka (vecny spalovac) nebo Soucek (stoper, co nikdy nemuze hrat zaloznika).


    Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 17:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      gazza     před 4 lety 30.09.2020 01:13 |  
      2 2

      Je to spravne fandit kazdemu slavistovi v sestave .Fandit i kdyz se nedari . Diskuze jsou take od toho ,ze fanousci mohou i kritizovat ,nebo to musi byt jen chvala ?Myslim kritiku opravnenou a nezlob se ,jak Tecl tak Masopust jsou v posledni dobe hodne spatni a to se jako tady v diskuzi nesmi nikdo ozvat??Jelikoz chodim take na diskuze Spurs ,tak by jsi se divil ,jak tam anglani kritizuji hrace a specielne nyni kdyz hraji tuzku.Proste diskuze jsou i od toho.Jinak samozrejme ,ze zitra budu fandit at za nas nastoupi kdokoliv .

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 08:57 |  
        3 2

        Nerozumis mi, nevadi mi kritika, ta je prirozenou soucasti kazde diskuse, a kdyz je oduvodnena, racionalni, pak je diskuse zajimava a zabavna. Mne ale vadi neco jineho, urazeni a sikana, ktera se tu provozuje, samozrejme nejen tady, fanousci jsou vsude stejny. Debata plna urazek, sikany a vylejvani si frustrace me neprijde nijak zabavna. Tecl s Masem nemaji nejlepsi formu, hlavne u Teclika samozrejme vidim, ze s tim bojuje, na druhu stranu jsou to oba vynikajici hraci, kteri pro slavii udelali moc. Pokud se nekdo tesi, ze se treba Masa konecne zbavime, kdyz odejde do zahranici, a nevidi, ze nas loni poslal do LM a ze dal i nekolik dulezitych golu, je podle me mimo realitu. Pokud je nekdo hysterickej uz jenom pri pohledu na sestavu slavie, kdyz je v ni Tecl, a nevidi, ze Tecl byl mnohokrat na hristi platnej, muj nazor zas je, ze je to problem jeho usudku, ne reality na hristi.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      bongor     před 4 lety 30.09.2020 06:56 |  
      4 2

      Výbornej příspěvek,mám přesně stejný názor jako Ty.Fanoušek,který uráží naše hráče by se mě zamyslet především nad sebou,jestli skutečně fandí nejkrásnějším barvám,nebo sem zabloudil z Holešovic.A zase jak říkáš,jedinou výjimkou je když někdo odflákne zápas.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 17:17 |  
        0 0

        Diky, bongore.. tak jak to dneska tipujes?

  6. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Borgetti     před 4 lety 29.09.2020 18:35 |  
    12 0

    S čím se šlo do zápasu...
    1.zápas; HLAVNĚ nesmíte inkasovat!
    Odveta: HLAVNĚ musíte skórovat!

    Myslím, že uvidíme jiný zápas jak před týdnem.

  7. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    mudrc     před 4 lety 29.09.2020 18:39 |  
    3 5

    Je podivuhodne, ze kdyz je konecne na rade utkani, kdy nas neceka nic jednoducheho, ze tu mantru nikdo z tymu nevyrkne :-D

  8. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Ragnarok     před 4 lety 29.09.2020 18:56 |  
    12 3

    Máme daleko kvalitnější a zkušenější kádr takže zvítězíme a postoupíme.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      nedbal     před 4 lety 29.09.2020 19:02 |  
      7 0

      Ten tým hrál skupinu EL jedinkrát a naposledy před 5 lety. Mezi tím ne, pže skončil na Osmanlisporu, Apollonu Limassol, Malmö a Glasgow Rangers. Tohle je prostě povinnost.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Ondráš     před 4 lety 29.09.2020 19:06 |  
        3 0

        Ale v tý skupině porazil Manchester United, to je zase pěknej skalp.

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          nedbal     před 4 lety 29.09.2020 19:10 |  
          1 0

          Koukám, že to bylo až ve vyřazovacím, šestnáctifinále. 2:1 doma(první zápas) a 1:5 venku, ale samozřejmě ano, pěkný skalp. Ze skupiny postoupil se 7 body.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        mudrc     před 4 lety 29.09.2020 20:08 |  
        2 4

        Ano, nazev klubu byl tehdy stejny. Kolik hracu co zitra nastoupi ma onu zkusennost? Totalne zcestny argument.

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          nedbal     před 4 lety 29.09.2020 20:17 |  
          3 0

          SScestný jo, pokud každý rok obměňují celý kádr jako rb za Stramaccioniho. Ale tak zase třeba bude váznout sehranost a zkušenosti.

          • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

            Jachym     před 4 lety 29.09.2020 21:12 |  
            3 0

            Tak teď už vím na základě kterého špatně napsaného slova se u nás používá termín "grammar nazi"...:-))


            Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 21:31) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

            mudrc     před 4 lety 29.09.2020 21:30 |  
            2 3

            Hloupa chyba, omlouvam se za ni a stydim se. Zpatky k debate, kolik hracu ma zkusenosti se zminenou skupinou EL?

            • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

              nedbal     před 4 lety 29.09.2020 22:03 |  
              3 0

              Ale já přece mluvím o tom, s kým tihle Dánové vypadli před 4, 3, 2 lety a loni v předkolech. A to žádné velkokluby zrovna nejsou, takže postup Slavie je povinnost. Kdo z jejich současného kádru pamatuje skupinu Evropské ligy 5 let zpátky s tím nesouvisí.

              • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

                nedbal     před 4 lety 29.09.2020 22:20 |  
                3 0

                Tu jejich sezonu v Evropské lize pak za ně hrál dokonce Václav Kadlec, což bylo snad jeho poslední angažmá, protože posledních 5 let strávil v nějakém tom srandatýmu, kam se chodí po kariéře, teď nevím, jestli to byla Kozlovna, Olešník, nebo co. Takže to už je fakt dávno a ten kádr musí být jiný, ale já mluvil o následujících sezónách.

                • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

                  bongor     před 4 lety 30.09.2020 07:01 |  
                  1 2

                  Vašýk měl někdy nějakou karieru,asi myslíš za Spartak Holešovice?

                  • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

                    nedbal     před 4 lety 30.09.2020 08:49 |  
                    1 0

                    Jo, to je ono, dokonce se tam sešel s Dočkalem, který to zabalil poté, co se neprosadil do sestavy v nabitém kádru asi 15. týmu čínské ligy.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Papol     před 4 lety 29.09.2020 19:30 |  
      6 2

      Věřím, že slávistický Bůh bude stát při nás, dáme gola, je ouplně jedno kdo a budeme remizovat či vyhrajem. Na stopery tipuji Kúdelu a Hovorku. Držím moc palce a ať postoupíme. Kluci si to zaslouží a trenér taky. SKS dycky

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      kapitan.pisoar     před 4 lety 29.09.2020 23:29 |  
      6 6

      Bohuzel v prvnim zapase se nase zkusenost nijak neprojevila, naopak jsme nastoupili jako vyklepani ratlici... Nezbyva nez doufat, ze tiha okamziku pro zmenu dopadne na soupere.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        wimpy     před 4 lety 29.09.2020 23:32 |  
        2 0

        Podstatné je, jak se projeví v celém dvojzápase. :-)

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          kapitan.pisoar     před 4 lety 30.09.2020 00:05 |  
          3 2

          Tak to kazdopadne. Ja jen doufal, ze se ta nase zkusenost opravdu nejak projevi, ale prislo mi, ze jsme mnohem nervoznejsi nez FCM.

  9. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    raadec     před 4 lety 29.09.2020 19:30 |  
    0 3

    Kúdela bude hrát, vidím to na 3-5-2, systém se 4 vzadu v 1. zápase nefungoval..

  10. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Obr     před 4 lety 29.09.2020 19:37 |  
    4 4

    Stopery tipuuju Zima, Kudy. Zima rychlost a hlavy. Kudy rozehravka. Beci jsou jasní. Vzhledem k tomu, ze musime dat gol a jeden muzem dostat, tipuju ofenzivne ladenej stred zalohy - poharama ošlehanej Ibra, Nico a Sevca. Na krajich vlevo urcite Provod a vpravo Maso. Hrot myslim Olejník pro svoje poharovy predpoklady a drzost na balonu.

  11. V Dánsku o Ligu mistrů

    Slávista 51     před 4 lety 29.09.2020 20:15 |  
    11 1

    Pokud budou " potit krev, jezdit po prdeli ", při jakékoliv sestavě a přesto prohrají po takovém boji, jako byl s Chelsea, bude jim odpuštěno.
    Věřím, že Slavia postoupí, štěstí přeje připraveným.

    • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

      Slávista 51     před 4 lety 29.09.2020 21:15 |  
      3 5

      A nesmíme zapomenou " poděkovat " ČT, že to bude vysílat O2 !

      • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

        zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 21:46 |  
        2 6

        Ano raději peníze od koncesionářů investovat například do přenosu z tenisu, který zajímá určitě mnoho lidí.

        • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

          pf     před 4 lety 29.09.2020 22:03 |  
          4 1

          Cena tenisových přenosů nebude odpovídat ceně přenosů Ligy mistrů.


          Komentář byl uživatelem upraven (29.09.2020 22:04) . Zobrazit původní komentář

          • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

            zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 22:28 |  
            2 5

            Ano, ale zase se jedná zatím o předkolo LM, takže cena TV práv určitě bude menší. Tenis jako příklad, najdou se, ale hodnotnější sporty, například dnes florbal a zítra přímý přenos horských kol, jistě bude velká sledovanost.

            • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

              butters     před 4 lety 29.09.2020 22:38 |  
              3 0

              Myslím, že 4. předkolo už se prodává v balíku s celou sezónou, takže to má automaticky O2. Je škoda, že ČT, pokud jde o fotbal, na trhu úplně vyklidila pozice, ale asi jim Dvořák dává na sport takovou almužnu, že soukromým stanicím nemůžou konkurovat.

            • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

              bongor     před 4 lety 30.09.2020 07:05 |  
              0 0

              Koni,zapomněl jsi na gorodky.Zrovna se hraje finále přeboru Jaroslavle.

          • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

            Ragnarok     před 4 lety 30.09.2020 12:12 |  
            0 0

            Schválně zjistěte, kolik stojí biatlon. Pak Vám bude hodně smutno z toho, že veřejnprávní TV nevysílá fotbal a dala přednost sportu, co se na vážno provozuje tak v 8 zemích a dělají ho tam řádově stovky lidí.

        • Re: V Dánsku o Ligu mistrů

          obiwan     před 4 lety 30.09.2020 10:07 |  
          2 0

          A neměly by nám uniknout přenosy z curlingu a Global Champions v parkúru...tam bude sledovanost jak prase:-))

  12. Re: zápas

    zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 21:05 |  
    4 0

    První dobrá zpráva, všichni hráči prošli úspěšně testem na Covid-19. Teď ještě zvládnout zítřejší zápas, ale chce to konečně vstřelit branku, což i loni to byl nadlidský výkon. Narozdíl od fotbalisty Nováka a odborníků, věřím spíše našemu týmu, venku jsme hráli lépe. Nečekám střelecké hody typu Genk, Sevilla anebo Chelsea. Očekávám spíše opatrný průběh, jednu či dvě branky. My můžeme, oni musí, vyhrát. Asi budou aktivnější, hlavně to chce, udržet co nejdéle nulu vzadu a využít první šanci. Bóřa nebo Peter dají branku. Výsledek 1:1 bude stačit.

    • Re: zápas

      Mikey     před 4 lety 30.09.2020 12:49 |  
      0 0

      Postupový výsledek přes remízu nechci začít, ty poslední minuty, když bude lítat do vápna jeden centr za druhým a nedejboze aby se něco stalo v posledních vteřinách, fakt ne... Díky

  13. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 29.09.2020 21:38 |  
    15 0

    Petar dnes podle fotek s usmevem v kopackach na hristi..

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 22:15 |  
      4 0

      Tak další dobrá zpráva.

  14. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    butters     před 4 lety 29.09.2020 22:36 |  
    5 1

    Jindra je lišák, čekám v sestavě minimálně jedno překvapení, které by (nejen tady) nikoho ani nenapadlo. Pokud tam žádné takové nebude, tak budu překvapený :-)

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      celtix     před 4 lety 29.09.2020 22:44 |  
      3 1

      Možná Oscar ?

  15. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Hofo78     před 4 lety 29.09.2020 22:42 |  
    2 1

    Tak fotbal od příštího týdne minimálně měsíc bez diváku...

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      zeleznik2     před 4 lety 29.09.2020 22:56 |  
      9 7

      Později, ale nakonec přece, myslím, že vláda neměla, tak rychle uvolňovat opatření, jen posílila počet nakažených. Jako permanentkář z toho radost nemám, ale zřejmě jinak to nepůjde, ale v Anglii je celý rok bez diváků, a v Německu zatím do 20% kapacity stadionu, což vzhledem k velkému nárůstu nemocných asi brzy skončí. Takže aspoň díky za ty tři domácí zápasy.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        rak (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 01:45 |  
        5 0

        Asi se to dalo čekat ve stávající situaci. Bez diváků to je o řád horší než i s těmi dvěma tisíci. Myslím, že samotné uvolnění přímo ani nic tak špatného nezpůsobilo. V červnu ani v podstatě červenci se nic tak hrozného nedělo. Nicméně zprostředkovaně. Řadu lidí to vedlo k pocitu, že je vše za námi. Zásadní chybou bylo podle mně jen otevření nočních barů a diskoték. Neexistují hned z několika hledisek příznivější podmínky pro šíření nemoci. Pokud se tam vyskytne nakažený, dost často to chytne velká část přítomných. Ukazuje se to všude po celém světě. V sobotu jsem si na stadionu připadal velmi bezpečně, žádné nahuštění lidí. Za sebe bych to tedy tam určitě dál neredukoval, myslím i těch 5000 v Edenu je OK, ale chápu, že se pak z některých stran valí zase kritika typu "Podívejte se, co lidí může chodit na fotbal"
        No, teď bychom se měli soustředit na večer. Tam nám chybějící diváci tentokrát asi vadit nebudou.
        Chtělo by to Dány nějak překvapit, a nenechat překvapit sebe. Snad náš trenérský tým něco vymyslel a teď to zbývá ještě realizovat. Liga mistrů je pro celou Slávii, nás všechny, velkým lákadlem, i když tedy bohužel bude bez diváků.

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          Krystof     před 4 lety 30.09.2020 02:18 |  
          2 2

          Rozhodně souhlasím s tím, že uvolnění některých činností samo o sobě nic nezhoršilo. A pokud zhoršilo, zajímaly by mě čísla, kde se kdo kde nakazil. Jenže ty z nějakého důvodu nesmíme u nás znát. Například v Německu existuje aktualizovaný seznam míst a činností, kde dochází k nákaze, s přesnými čísly, daty a pak se opravdu lépe opatření odůvodňují . Čas od času se u nás také zveřejní něco podobného (doteď snad opravdu uceleně 2x?) a zajímavé je, že poprvé to naprosto kopírovalo čísla jednoho ze státu USA a podruhé německá :)
          Nedávno jsem viděl počet nakažených profesí za poslední týdny a například gastronomie, která teď dostává největší kapky, nebyla ani v top 10, co se týká nakažených pracovníků.
          Noční bary a diskotéky se staly oblíbeným a možná logickým obětním beránkem, ale viděli jste někdo někde čísla, kolik lidí se zde opravdu nakazilo? Ano, byly mediálně zajímavé případy typu Techtle, ale rád bych znal přesná a ucelená data.
          A stejně tak přeneseno na fotbal, kolik lidí se nakazilo při sledování fotbalových zápasů, nejen v nové sezoně, ale už zhruba od června, kdy se na fotbal v omezené míře chodí?
          Jen pro pořádek, neříkám, že opatření nemají smysl, ale rád bych znal čísla, na základě kterých dochází k uzavírání či likvidaci některých odvětví.
          Myslím ale, že při zásadě proporcionality, která prostupuje náš právní řád, by spousta z nařízení hodně těžce narazila.
          Ale samozřejmě souhlasim, že v Dánsku nám fanoušci soupeře nijak chybět nebudou a hurá za postupem!

          • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

            bongor     před 4 lety 30.09.2020 07:10 |  
            4 1

            Asi nikdo z nás přesně neví,jaká opatření mají smysl a jaká jsou nesmysl.Nejhorší je,že to nevědí ani jejich tvůrci.

          • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

            Altona     před 4 lety 30.09.2020 12:04 |  
            2 1

            Žádná taková naše čísla nedostanete protože žádná nemají. Vždyť ani není systém, který by to nějak věrohodně u nás zjišťoval. Opatření zjevně obšlehávají od sousedů, jen tu a tam uberou. Dycky pak můžou říct, že v Německu, na Slovensku atd. je to ještě tvrdší, tak co chceme. Maločeská politika....

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      damade     před 4 lety 29.09.2020 23:21 |  
      1 2

      Tak snad jen na ten měsíc, to by se ještě vydržet dalo ..

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Fido22     před 4 lety 30.09.2020 11:27 |  
        1 0

        Nezjišťovala jsem, jak přesně ten měsíc počítají. Zda celý říjen nebo od zítřka 28 dní. Jediná výhoda blížící se reprepauzy je, že přijdeme v Edenu možná o jediný zápas: s Bolkou; a pak na konci října možná se Zbrojovkou - ten je zatím psán na 31.10., ... bude ještě tak přísné omezení nebo nebude? Kdo ví... Jestli je reprepauza pouze kvůli nesmyslnému přáteláku, kde se akorát budeme bát o zdraví kluků, tak doufám, že se přátelák zruší.
        Hoši, dnes hrajte v Dánsku svoji aktivní hru a ať se můžeme večer všichni sešívaní radovat!
        Slavia oleeee!

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          sasky     před 4 lety 30.09.2020 16:28 |  
          0 0

          Jako ten přátelák taky v dnešní době nechápu. Omezuje se kde co a takováhle kravina se uskuteční.

  16. Když by náhodou došlo i na penalty,

    Slávista 51     před 4 lety 29.09.2020 22:58 |  
    0 1

    tak je doufám budou kopat jako dnes - Tottenham : Chelsea
    5 : 4

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      hiker42     před 4 lety 30.09.2020 08:10 |  
      3 0

      Krásný, na vypsychování fanoušků od samýho rána to nešlo líp :))

  17. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    hiker42     před 4 lety 30.09.2020 08:06 |  
    4 0

    Věřím, že postoupíme po 90 minutách. A je celkem jedno jak. Když se večer všichni máčknou, tak jsme tam, máme větší kvalitu, víc zkušeností, máme Koliho, Béřu, Cufa, Nica, Olina, Petara, to prostě musí vyjít..

  18. Už se těším

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 11:45 |  
    3 0

    Lidi fakt už se moc těším. Dneska je ta moje pracovní morálka hodně bídná... :-) Věřím, že dnes budeme mnohem méně nervózní, než v prvním zápase a prodáme více naší typickou hru a vyhrajeme 3:1.

    • Re: Už se těším

      bongor     před 4 lety 30.09.2020 15:56 |  
      2 0

      Ty radši Merline moc nemudruj a dej se do kouzlení.Určitě by to pomohlo,i když vyhrajeme i bez toho.Tak makej příteli,jistota je jistota,řekla jeptiška a natáhla na kostelní svíci prezervativ.

      • Re: Už se těším

        Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 16:48 |  
        0 0

        :-) Tak já věřím, že to dnes kluci zvládnou. Ale kdyby bylo nejhůř, tak samozřejmě mám v zásobě i mimořádné prostředky. :-)

  19. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    bongor     před 4 lety 30.09.2020 12:01 |  
    9 0

    Pomozme zlepšit život opuštěným a týraným zvířatům. Učinit tak můžete například nákupem trička ve Fanshopu, financemi anebo adopcí.
    Všechna zvířátka drží packy naší Slavii.Já sám mám doma a v okolí tři pejsky, šest kočiček,dva ježky a spousty ptáků,které každou zimu krmíme slunečnicí a jabkama.I pro ně musíme vyhrávat.Akce Slavie už letos vynesly přes dva miliony pro útulky psů a koček!!!

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      wimpy     před 4 lety 30.09.2020 19:30 |  
      0 0

      To by mě zajímalo, jak to děláš? Moje kočky se určitě nenaučily žít s ptáky v symbioze. :-)

  20. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    zeleznik2     před 4 lety 30.09.2020 12:39 |  
    1 0

    Podle ČT nastoupíme takto:

    Kolář - Coufal, Hovorka, Kúdela, Bořil - Traoré, Ševčík, Stanciu - Masopust( Provod), Olayinka.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Mikey     před 4 lety 30.09.2020 12:47 |  
      5 0

      To jako moc nevychází, nevěřím, že by byla taktika hrát o jednoho hráče míň.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Fulham     před 4 lety 30.09.2020 14:10 |  
        3 0

        By byli zmatený jak lesní včelstvo...:-))) a během hry tam poslat čerstvého jedenáctého :-)

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          wimpy     před 4 lety 30.09.2020 19:32 |  
          0 0

          Buď je tam Provod jen takovej utopenej a nebo už je prostě Tecl axiom. :-)

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Ondráš     před 4 lety 30.09.2020 14:47 |  
        4 1

        Tohle bude vrcholnej trenérův majstrštyk, kdy obětujem levé křídlo a soupeře tak dokonale zmátneme. Už teď Dány lituju.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        sasky     před 4 lety 30.09.2020 16:25 |  
        2 0

        To vymyslel Prymula! :)

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Juventus turin     před 4 lety 30.09.2020 12:58 |  
      0 2

      Chybí ti tam Provod na levém křídle, když bude Peter v útoku. I když já osobně bych ho dal s Peterem do útoku a Masíčko na pravé křídlo. Případné střídání Lingy, Oscy

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Votypkaj     před 4 lety 30.09.2020 14:36 |  
      1 0

      Doufám, že to tak nebude, mám strach, že Zimovy centimetry budou při skvělých standartkách domácích chybět

  21. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    sTizz (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 12:53 |  
    5 2

    A je to tu..byl jsem u obou postupu do LM,tentokrat to borci musi vybojovat bez nas. Ten zajem o Cufa tesne pred zapasem neni uplne kolegialni od WHU,Jindrich a jeho tym urcite vymysli,jak na ty tvrdohlave Dany,verim,ze nase narodni schopnost improvizace a kolektivni pojeti zvitezi. Hodne stesti borci!

  22. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    carevitchando     před 4 lety 30.09.2020 14:23 |  
    2 3

    Jsem zvědav, jak Trpiš vyřeší stoperskou dvojici. Dvojice Hovorka-Zima už má Dány přečtené, Kúdela zase skvěle zahrál proti Slovácku. Já bych asi nasadil Hovorku s Kúdelou...

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      kalex     před 4 lety 30.09.2020 19:36 |  
      0 0

      Dávám palec hore, ale je to těžké. Pro Zimu hovoří, že je rozehraný. Pro Hovorku zase zkušenosti.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        wimpy     před 4 lety 30.09.2020 19:39 |  
        0 0

        O Hovorkovi vůbec nepochybuju, otázka je, jestli k němu Kůdelu nebo Zimu.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        carevitchando     před 4 lety 30.09.2020 20:11 |  
        0 0

        Kúdela, jsem spokojen, nic proti Zimovi, ale dnes to bude i o zkušenostech.

  23. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Ragnarok     před 4 lety 30.09.2020 14:43 |  
    1 1

    Přemýšlím o tom, že fotbalový svět je fakt bláznivý. Představa našeho soupeře v Lize mistrů mi přijde absurdní. Musíme vyhrát.
    Co mě fakt štve, že člověk s tím nemá spojen ten srpnový večer s Celtou (Mostovoj), Anderlechten (s mladíčkem Kompanym!), Panathinaikosem, Ajaxem (se Suarezem, těsně předtím prodali Sneijdera, to bylo pro nás štěstí), Kobylkami (Kubylai Türkylmaz), Fiorentinou (šílený sektor ve Florencii, taková plexiskla a moc nebylo vidět), Kluží, APOELem (váleči po trávě), nebo odpoledne se Šachtarem (Atělkin a Voroběj a Franta Cipro na dně). Snad to nebude dnes smutná vzpomínka, která se vymyká tím, že je v září a bez diváků.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 17:00 |  
      1 0

      Dost dobra pamet, na opory souperu bych si teda nevzpomnel, snad krome Suareze..:). Jo, vzpominka na dnesni vecer bude jina.. i ta LM bude jina, divna, ale sakra, i tak by bylo moc dobry se tam dostat!

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Ragnarok     před 4 lety 30.09.2020 17:51 |  
        0 0

        Taky mi úplně vytanulo na mysli, jak jsem si chodil na některé tyhle zápasy koupit lístky do Myslíkovy ulice.
        Kdo pamatuje Besiktas venku, ten taky nezapomene.

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      eye     před 4 lety 30.09.2020 19:28 |  
      0 0

      Pamatuju moc dobře, jak opory soupeřů, tak krušné chvíle - kromě té Fiorentiny. Mimochodem, o mladého Olega Mostového se zajímala za Korbela Slavia! To si už asi málokdo vzpomene.

  24. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    slaviator     před 4 lety 30.09.2020 16:07 |  
    2 5

    Kolář - Coufal, Zima, Hovorka, Bořil - Kudela - Provod, Ševčík, Stanciu, Olayinka - Musa

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 17:15 |  
      0 0

      No hele nevim.. myslim, ze Hovorka se Zimou maji prednost, protoze maj lepsi pohyb.. ze by Kudyho daval pak na DZ, to se mi nezda...

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      kostelnivlajka     před 4 lety 30.09.2020 17:24 |  
      1 7

      Musa má díru v koleni, tvrdili zdejší lékaři!

      Dnes ale běhal jak srna, ten chorvatskej šuter

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        Papol     před 4 lety 30.09.2020 18:52 |  
        1 2

        To netvrdili zdejší lékaři, ale byla jasná fotka na instagramu, doktore :-)

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          kostelnivlajka     před 4 lety 30.09.2020 19:30 |  
          0 3

          Proboha fotbal nejsou šachy!

          Hráls někdy na škváře? 4 roky sem měl v jednom kuse nohy černý....a neřval sem jak sparťanskej teplouš!

          Normální šlinc a howno díra

  25. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    marcus     před 4 lety 30.09.2020 18:12 |  
    0 0

    Zdravim,vite nekdo zdarma stream zapasu?Diky moc.

  26. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    kostelnivlajka     před 4 lety 30.09.2020 18:22 |  
    0 2

    Dnes 1-1, povedem 15 minut před koncem vyrovnaj, goal bořil..pokud nastoupí, je tam nějaká rošáda, či co

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      donford     před 4 lety 30.09.2020 18:46 |  
      7 0

      Tak zatím nás varuje před porážkou hlavně (to) Mádle, ten už Slavii dokonce poněkolikáté pohřbívá, a protože nemá zase tolik argumentů pro naše ekonomické sebeupálení - zapomněl na necelých 10 mil euro, které dostaneme, pokud nepostoupíme, tak vytahuje Tvrdíkovu komunistickou minulost ve vysokoškolským lavicích, sparťan Kadlec 60:40, což je od celkově neúspěšného sparťana pochopitelné, a i Filip Novák je opatrný, ten pro změnu trochu alibisticky (když nevím, tak rozpůlím) dává 50:50. Jediný Vízek nám otevřeně fandí (i když pro něj nejsme jinak fotbalisté, ale atleti běžci), tam je to jistě vliv Šmíci.
      No, pomalu za 2 hoďky to začne. Nervy napnuté jako kšandy, ale víra v naší aspoň plichtu tu je.

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        mart     před 4 lety 30.09.2020 19:01 |  
        5 0

        no, taky mi brnkaj. Nervicky.
        Dokonce sem musel vodejit drive z prace, ... abych neudelal nejakou chybu jak sem nervozni :-)

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        kostelnivlajka     před 4 lety 30.09.2020 19:20 |  
        3 1

        Tak závist je normální lidská vlastnost. Von se tím živý...ale zas ho Jarda už několikráte pěkně vyfakoval:-).Prachy jsou prachy, my fandové si to chceme hlavně užít na staďáku, což se jeví už jako scifi, aspoň pro mě ( corona + vesničan a jeho možnost lupení). Já si už, ale svou chvilku slávy užil, nestěžuju si :-)

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Ragnarok     před 4 lety 30.09.2020 19:15 |  
      4 0

      Vyhrajeme. I Sparta dnes zvládla velmi těžký pohárový duel, tak my musíme. Podle mne to bude pro dány debakl. 1:5. Samé brejky, Maso, Olayinka a Traore.

  27. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 30.09.2020 19:06 |  
    5 0

    Vůbec nevím co si myslet trochu se bojím nadšení a domácího hřiště danmarku na druhou stranu věřím už zkušenosti týmu a trpišovi,nicméně jdu se pomodlit za postup :-)

  28. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    jfunion     před 4 lety 30.09.2020 19:08 |  
    2 1

    No a snad víte je zákaz zpěvu a během 14cti dní přijde zákaz se usmívat, tak opatrně :-))) zkuste někdo najít nějaký stream, dík....

      • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

        jfunion     před 4 lety 30.09.2020 19:15 |  
        0 1

        díky snad ten skurvenej kelner nezablokuje...

        • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

          bongor     před 4 lety 30.09.2020 19:21 |  
          0 2

          bacha,ten mrakomorův je zavirovanej.

          • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

            Mrakomor     před 4 lety 30.09.2020 21:25 |  
            0 0

            Nesouhlasím.

            Stačí adblock.

  29. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    Kontrapunkt     před 4 lety 30.09.2020 19:39 |  
    4 0

    Sestava fajn... Maso se snad bude v útoku točit s Olim.
    Tip: 0:1 (Bóřa)

  30. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    kostelnivlajka     před 4 lety 30.09.2020 19:42 |  
    0 3

    Tak Musa s čístým průstřelem kolenem pouze na lavici....:-)

  31. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    VanDel     před 4 lety 30.09.2020 19:53 |  
    0 3

    Na to že musíme dát gól, tak hrát bez útočníka, mi přijde krapét divný..............ale co, fandím a věřím !!

  32. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    FanatikSKS     před 4 lety 30.09.2020 20:02 |  
    5 0

    Trochu jsem si myslel, že JiT dnes vzadu vsadí na zkušenost, což kvituji a vpředu bez klasického útočníka. Toto se nám už v Evropě několikrát osvědčilo, tak doufám, že to bude i dnes. Prosím vykašleme se dnes na nějaké osobní mindráky a pojďme dnes jako jeden tým kluky dotlačit i přes tu televizi, když nemůžeme být v hledišti. ČERVENOBÍLÁ SÍLA

  33. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    marcus     před 4 lety 30.09.2020 20:14 |  
    0 0

    Prosim nejaky funkcni sream.Diky

    • Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

      Slávista 51     před 4 lety 30.09.2020 20:23 |  
      0 1

      hesgoal.com

  34. Re: Ve středu v Dánsku o Ligu mistrů

    pehacko     před 4 lety 30.09.2020 21:48 |  
    2 0

    Piskej konec!!! At ty rudy kundy z o2 placou!!!

  35. v Dánsku o Ligu mistrů

    Slávista 51     před 4 lety 30.09.2020 23:32 |  
    3 1

    To se rozhodčí nechodí dívat na obrazovku a poslouchá jak paňáca ?