Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

Slavia v takticky svázaném prvním souboji o Ligu mistrů remizovala s Midtjyllandem 0:0. Pro odvetu to ale nemusí být vůbec špatný výsledek, ač dánský mistr v Edenu předvedl nespornou kvalitu.

Zápas před vyprázdněným hledištěm byl dle očekávání svázán taktikou. Šlo o hodně, navíc v tichu se hráčům snáze komunikovalo nejen mezi sebou ale i s trenéry. Našim barvám pak chyběla podpora, která by je vyhecovala v povedenějších pasážích k o něco odvážnějšímu výkonu. Pro milovníky technických fines a oku lahodících kombinací mohlo jít až o fotbal nudný a nezáživný. Na druhou stranu po stránce organizace hry, defenzivních přesunů a vzájemné eliminace silných stránek soupeře to bylo výborné utkání. Oba týmy měly soupeře skvěle přečteného a úkol v nervozním prvním zápase o hodně velel hlavně neinkasovat. Když k tomu přičtete i atletický naturel obou mančaftů, tak hra do značné míry připomínala víc propracované atletické šachy než fotbal. Je to ale špatně? Podle mého jak Slavia, tak Midtjylland produkují v rámci svých možností top kvalitu. V Lize mistrů nemůžete gigantům konkurovat fotbalovostí, na takové hráče prostě nemáte peníze. A když se v předkole střetly dva týmy vyznávající podobnou filosofii, navíc s tím, že šlo o úvodní zápas, kdy nikdo nechtěl udělat chybu, tak to vypadalo takto. Strhující mač to nebyl, o špatný zápas ale nešlo ani náhodou.

Slavia měla celkově mírnou převahu v poli, z čehož získala větší počet rohů či standardek. Ty ale vůbec k ničemu nevedly a blíže ke gólu měli hosté. Jednu tutovku a jednu nepříjemnou střelu zlikvidoval Kolář, brejk 2 na 1 pak Coufal. Dánové tak veskrze potvrdily informace, které se o nich psaly v médiích. Tedy že jde o skvěle organizovaný, fyzicky našlapaný tým, ve kterém ale jsou i zajímavé individuality zejména z Afriky. Trochu jsem doufal, že by se v takto těžkém zápase mohly projevit větší zkušenosti našich hráčů, ale minimálně včera nic takového vidět nebylo. Midtjylland se prezentoval jako silné a sebevědomé mužstvo, ač za sebou v Evropě nijak výrazné výsledky dosud nemá. Osobně mi Dánové přišli ještě o něco lepší než loni Kluž, která také nebyla vůbec špatným protivníkem (viz její následné dobré výsledky v Evropské lize). Slavii tak v odvetě čeká extrémně těžká šichta.

Výsledek 0:0 je ošidný, podle mého názoru ale zejména pro Dány. Domácí prostředí bez fanoušků není zdaleka taková výhoda a Slavia naopak může hrát otevřeněji, protože ví, že i každý vyrovnaný výsledek se vstřelenou brankou ji posouvá dál. Očekávám, že za týden budeme hrát riskantněji a že tíha okamžiku bude zejména na domácích. Dle vyjádření soudím, že s tím i naši trenéři počítají a že to je součástí taktiky. Protože kdyby měl zápas vypadat stejně jako v Praze, tak bude za delší konec tahat Midtjylland. Ostatně první zápas mi v mnohém připomněl právě ten s Genkem a všichni bychom si samozřejmě přáli, aby se podobná postupová paralela psala i v odvetě.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Ondřej Kolář - 7 - V první půli si připsal výraznější chybu, když špatně rozehrál a byl přitom daleko venku z branky. Hráči v poli ho ale podrželi a nedovolili soupeři vystřelit. Kolář naopak podržel spoluhráče ve druhé půli. Hlavně hlavička Kaby měla gólové parametry a Ondra si připsal zákrok večera! Dobře vytáhl i nepříjemnou ránu Sviatchenka. V závěru pak pokryl teč Zimy. Vzhledem k úvodní chybě a obecně ne úplně top rozehrávcem, na kterou jsme od něj zvyklí, dávám "jen" lepší sedmičku. I tak byl ale Kolář hráčem zápasu.

Vladimír Coufal - 6 - Cuf je již zkušeným hráčem, který je navíc i v nejlepším věku z hlediska kondice. V úterý to potvrdil a proti silnému soupeři předvedl nadstandard. V obraně se blýskl hlavně zastavením brejku 2 na 1. Dopředu se sice snažil, ale soupeř měl naše kraje načtené a do značné míry je pokryl.

David Hovorka - 5 - Nezklamal a podal kvalitní výkon. Měl sice i slabší chvilky, ale většinou si vedl dobře a těžké souboje zvládal. V 58. minutě ale zaváhl při standardce, když nezachytil náběh Kaby a byla z toho jediná tutovka večera. Proto dávám jen lepší pětku.

David Zima - 6 - V minulém hodnocení jsem psal, že je spíš otázka, kdo bude hrát tento zápas se Zimou, než jestli Zima nastoupí. Už jen kvůli výšce Davida a typologii soupeře. Úterní večer mi v tomto dal zapravdu a Zima zvládl další velkou prověrku ve své strmě rostoucí kariéře. Zápas odehrál spolehlivě a bez potíží, v rámci možností se snažil být i konstruktivní. V závěru nešťastně nasměroval míč na vlastní branku, ale míč šel přímo doprostřed a pro Koláře to podle mě nebyl až tak těžký zákrok.

Jan Bořil - 6 - Jako správný kapitán podal bojovný a zodpovědný výkon. Vzadu několikrát správně zakročil v nelehký okamžik a bojoval i vepředu. Škoda, že svou ránu z první půle umístil jen doprostřed branky.

Lukáš Masopust - 5 - Začal velmi dobře, byl na hřišti cítit a hned v úvodu se po vlastní akci dostal ke střele. Postupem času se ale čím dál více vytrácel a nakonec před střídáním upadl do letargie, která ho provázela třeba proti Pardubicím. Horší pětka.

Tomáš Holeš - 5 - Duo Stanciu - Ševčík tentokrát zůstalo poněkud za očekáváním, což se projevilo i na výkonu Holeše. Ten je obvykle vhodně doplňuje a vytváří jim servis. Když to ale našim tahounům nešlo podle představ, tak Tomáš, ač se snažil a nehrál nějak špatně, neměl sílu ani kvalitu, aby byl sám tou hlavní oporou středové řady. Ač jsem před zápasem jednoznačně podporoval nasazení Holeše na DZ, tak pro venkovní mač bych zvážil nasazení Traorého. Ten umí být sám o sobě výraznější a mohl by přispět k většímu držení míče ve středu naší zálohy, což se nám v úterý nedařilo. Na druhou stranu má Ibra i zápasy, kdy je hodně ležérní a ztrácí míče v nebezpečném prostoru, takže by šlo o riskantní volbu.

Nicolae Stanciu - 5 - Snažil se a makal i směrem dozadu, ale dopředu se toho od něj jako od hlavní hvězdy týmu čeká víc. Místo toho, aby vynikal, tak byl Dány poctivě přikryt a projevoval se jen v průměrném duchu. V podobně těžkém dvojzápase by to chtělo, aby měl nějaký geniální moment nebo třeba konečně pěkně trefil standardku...

Petr Ševčík - 4 - Jak zápas úplně nesedl Stanciovi, tak Ševčíkovi se vydařil ještě o něco méně. Proti fyzickým Dánům se nedokázal prosadit a ze své fotbalovosti nepředvedl zdaleka tolik jako obvykle. Nešikovným přiťuknutím do protipohybu také ve vápně vzal šanci Holešovi.

Peter Olayinka - 7 - Určitě náš nejlepší hráč v útočné fázi a musím přiznat, že svým výkonem mě mile překvapil. Po zranění zahrál poprvé dobře až v pátek, proti Midtjyllandu to ale byl ten starý známý Olayinka z Ligy mistrů. Fantasticky napadal soupeře a jako jeden z mála se občas dokázal prosadit i individuálně.

Stanislav Tecl - 4 - Pro Standu to byl hodně těžký zápas. Nejenže obrana soupeře byla výborně organizována, Tecl ale ani nedostával skoro žádné dobré míče. Každopádně realita byla, že se sice snažil, na hřišti toho ale uhrál minimum. A Kaba i Musa měli podobně náročnou úlohu, ale na hřišti byli cítit o dost víc. Tecl podle mě na tuto úroveň nestačí a když hraje v základu, tak je to pro nás slabina (tak a teď doufám, že se pletu a Standa životní trefou dvojzápas rozhodne :) ).

Petar Musa - 6 - Je pravda, že Musa nastupoval už proti soupeři, co měl odehranou hodinu hry, i tak byl ale ve hře mnohem platnější než Tecl. Zvládl udržet dost míčů a velmi dobře pracoval pro tým. Vybojoval i fauly a po zákroku na něj byla udělena soupeři žlutá karta. K výraznějšímu ohrožení branky se ale nedostal.

Lukáš Provod a Ladislav Takács nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

playoff - Úterý 22. 09. 2020 21:00

Liga mistrů, 2020/2021
0 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

FC Midtjylland
FC Midtjylland

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Pomalost

    JS (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 16:34 |  
    9 8

    Alanor to hodnocením naťukl, ale nepojmenoval naplno. Naše vyhoření (především) v druhém poločase mělo několik důvodů. Jasně, Dánové dostupovali, vysokým presingem kazili rozehrávku a výstavbu hry od stoperů. Ale my jsme jim to děsně ulehčili.

    Vždyť kolikrát místo přihrávky z první přišla zasekávačka a otočka s míčem, kolikrát jsme při vhazování autu nechali Dány zformovat se. Kolikrát jsme ztratili míč, protože přihrávka šla sice dobrým směrem, ale než se dostal balon k příjemci, už dávno byl pokrytý, předskočený, atd.

    Kolikrát někdo zrychlil hru, snažil se vyťukat míč u postranní čáry? Viděl jsem to párkrát v úvodu zápasu, pak už vůbec. Dokonce jsem měl pocit, že záloze došly síly na neustálou rotaci a nabízení se, protože všechny soustředily jen na vracení se s Dány.

    Stancia je velmi jednoduché vymazat ze hry, pokud je přikrytý tak dokonale, jak to včera předvedl Midtjylland. Ševčík zahrál velmi pod svoje možnosti, porovnejte jeho nejlepší výkon v sešívaném (Chelsea) se včerejškem. Motivace? Nervozita?
    No a Holeš? Moc to těm dvěma neusnadňoval. Neměl odražené míče, neměl moc vyhraných balonů a neposouval je rychle dále. Tohle je podle mě důvod, proč jsme se nedostávali dopředu. Příliš mnoho sil jsme napnuli do defenzivy, ve které Jsou bez přítomnosti Součka stopeři v daleko větší permanenci, protože Holeš to nečistí úplně 100% dobře.

    • Re: Pomalost

      Alanor (admin)     před 4 lety 23.09.2020 16:45 |  
      10 1

      Jistá pomalost v práci s míčem nás provází. Nemáme top technické mužstvo, což vyniklo při výborném presinku soupeře. Druhý poločas nám nevyšel, ale o vyhoření bych vzhledem k výsledku vůbec nemluvil.

      • Re: Pomalost

        JS (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 16:52 |  
        6 5

        Já viděl, že středová trojka vyhořela. Zaprvé přes ně moc míčů nešlo, a když šlo, tak to strašně zpomalili.

        Třeba Ševčík měl docela dobře kopnuté rohy, ale ve hře přesně jeden jedinej moment, kdy něco udělal perfektně: dostal míč, tísněný třema obránci, od pravé lajny k levé takovou přesnou přihrávkou/pasem. To bylo super. A jinak nic.

        • Re: Pomalost

          o-cab     před 4 lety 23.09.2020 17:07 |  
          1 2

          to byl krasny moment a to nasledujici zrychleni nahoru hned taky ale tim jeho vykon v poli bohuzel koncil

      • Re: Pomalost

        o5aradecek     před 4 lety 23.09.2020 23:13 |  
        1 3

        Ano, výsledek byl, vzhledem k průběhu zápasu, pozitivem, ale náš výkon ne. Nelžeme si do kapsy, tým včera vypadal opravdu vyhořele. Věřím, že za týden bude mnohem líp, ale tohle nebyla Slavia, jakou známe.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    o-cab     před 4 lety 23.09.2020 16:36 |  
    17 9

    ja jsem tedy vcera videl jeden z nejhorsich zapasu Slavie za posledni roky coz podle me to bylo celkovym pristupem k utkani - sestava, psychologie a taktika byly delane na remizu (nikoli pouze na nulu vzadu, ale proste na remizu 0:0). docela me prekvapilo, ze sam Trpis predikoval 0:0 ale uz hned po utkani toho evidentne litoval, kdy rikal, ze v odvete musime hrat jinak.

    uz pred utkanim byly komentare od Sobiska, ze budeme chtit prekonavat jejich aktivni stred vzduchem, coz by jeste davalo smysl, nicmene praxe byla podle me uplne zoufala, protoze misto toho, abychom se snazili o precisleni soupere tim, ze ho vylakame do presinku a pak ho prekoname do oslabene defenzivni faze, tak jsme cely zapas nakopavali uz z prvni do jeho konsolidovanych rad. na to se absolutne nedalo koukat a sami jsme se tim pripravili o vyhru. kdykoli se nam podarilo dat si na stredu 3 prihravky po zemi a poslat to vertikalne za linii bud zalohy nebo obrany, tak jsme jim to rozbili. bohuzel jsme tohle dokazali jenom parkrat za zapas a zbytek hrali alibistikcy a spatne vzduchem.

    pokud bych mel hodnotit zezadu, tak Kolar nas sice drzel, ale jeho rozehravka byla podle me nejhorsi od doby, co ho vnimame jako odporu, sam odevzdal podle me dvouciferne cislo balonu.

    v obrane udelal Trpisovsky chybu nasazenim Hovorky, protoze Kudelovi se na balonu a pri rozehravce v obrane nikdo ani neblizi. stoperi dopredu nepredvedli temer nic - celkove tedy jsme si nasi velkou silu, rozehravku zezadu od golmana a stoperu, zazdili sami.

    byla to ale zaloha ktera vcera definovala zapas. chapu nezarazeni Ibry kvuli spatnym vykonum jak v treninku tak v zapase, ale Holes, jakkoli je dobry dozadu, absolutne neni schopny prebrat zodpovednost za rozehravku, rozhodne ne v Evrope. zde tedy cekam druhou zmenu v sestave. musim rict, ze nechapu hodnoceni za 4 pro Sevcika - ten hral tak vcera tak tragicky, ze z toho podle me do ted nespal. jeho rozhodne nejhorsi vykon ve Slavii. tito dva hraci pak vyradili ze hry i Stancia, ktery musel chodit mezi stopery a pak chybel vepredu, a uz vubec si to nemel s kym dat. stred zalohy, nasi druhou velkou zbran, jsme si tedy rovnez vyradili sami jak prekopavanim tak sestavou/kvalitou. Olayinka byl vyborny, Masopust dobry prvni polocas. ovsem do odvety mi prijde jako nesmysl nechavat na lavici hrace v takove forme jako je Provod - pustil bych tedy Olayinku napravo a sedet nechal Masa. to je treti zmena.

    v utoku se priznam ze i ja bych vcera jeste kvuli zkusenostem dal do zakladu Tecla, ale po vykonu Musy uz ani to nehraje roli a Musa musi byt proste nasi jasnou jednickou na hrotu. uz neni na co cekat, neexistuje jedine opodstatneni toho, aby byl Tecl na hristi vice casu nez Musa.

    do odvety tedy cekam sestavu daleko silnejsi na balonu (Kudela za Hovorku, Ibra za Holese, Provod za Masopusta, Musa za Tecla) a navrat k tomu, v cem jsme silni. doufam, ze to bude stacit. ano, Danove byli vyborni, ale nesouhlasim s tim, ze jsme hrali to, co nam dovolili. nazor mam zcela opacny - Danove vypadali dobre, protoze jsme zcela opustili nam vlastni styl hry a nechali je ovladnout stred pole.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      JS (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 16:49 |  
      5 10

      Skvěle pojmenovaný.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Alanor (admin)     před 4 lety 23.09.2020 16:49 |  
      10 1

      Mnohé si vypíchl hezky, byť bych s hodnocením výkonu nebyl tak příkrý. Bída to byla v Bordeaux, včera jen hodně průměrný výkon.

      Co se týče Hovorky, tak hrál podle mě proto, že je lepší hlavičkář než Kúdela. A my jsme chtěli eliminovat jejich dlouhé auty a standardky. Což se jakž takž povedlo s výjimkou té hlavičky Kaby.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        o-cab     před 4 lety 23.09.2020 17:04 |  
        2 8

        co se individualit tyce, tak tam jsem prikry pouze na Sevcika. ten byl proste sileny - neustale ztracel balony, nepohyboval se dobre, prohraval souboje, zazdil tu streleckou sanci a dokonce namazal na to jejich delo.

        zbytek je kritika systemu, ktery Trpis na ten zapas pripravil. byl to overthinking na urovni Guardioly v LM a podle me toho skutecne hned po zapase litoval. prekvapilo me rovnez, jak nervozni byl, mel z toho v zaberech v TV doslova tiky v ramenou. proto rikam, ze tohle cele podle me prenesl na tym a sli jsme do toho zapasu s tim, ze si jdeme pro 0:0. s necim takovym se mi tezce smiruje, protoze jsem presvedceny, ze jsme meli vyhrat. 0:0 je mozna dobry vysledek do odvety, ale 1:0 nebo 2:0 je lepsi:)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          pcitron     před 4 lety 23.09.2020 23:32 |  
          3 0

          "co se týká systému" ... "a podle me toho skutecne hned po zapase litoval"
          Nevím, zda JiT vidíš do hlavy a dokážeš číst jeho myšlenky (což již současná neurověda v primitivnější formě skutečně dokáže:-¨), nicméně Tvůj názor nekonvenuje s jeho pozápasovým vyjádřením:

          "Nechtěli jsme vytahovat tolik hráčů do ofenzivy, jak jsme zvyklí, protože případný gól z brejku by nám zkomplikoval situaci do odvety. Pro nás dobře, že jsme neinkasovali, takový bonus"

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

            o-cab     před 4 lety 24.09.2020 01:01 |  
            0 3

            1) system neni jenom vytahovani kvanta hracu do ofenzivy - o nicem takovem ve svem puvodnim prispevku nepisu
            2) to je z TK, pust si co rikal hned po zapase jeste v primem prenosu

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      drdly     před 4 lety 23.09.2020 17:08 |  
      9 2

      Ahoj,
      jenom doplním statistiku obou brankářů, co se týče přesnosti nahrávek, třeba Tě to bude zajímat.
      Kolář:
      přihrávky: 34 z 54 (63%),
      dlouhé balony: 19 z 39 (49%)

      Hansen:
      přihrávky: 20 z 38 (53%),
      dlouhé balony: 9 z 27 (33%)

      Kolář před rokem proti Cluji:
      1. zápas
      přihrávky: 17 z 29 (59%),
      dlouhé balony: 11 z 23 (48%)
      2. zápas
      přihrávky: 12 z 17 (71%),
      dlouhé balony: 7 z 12 (58%)

      V zápasech skupiny LM průměr přihrávek 70-80 %, dlouhé lehce pod 50 %.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2020 17:18) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        o-cab     před 4 lety 23.09.2020 17:12 |  
        3 4

        diky. nemel jsem cisla, takze jsem nechtel prehanet, ale v hlave jsem tipoval cca 20 odevzdanych balonu, coz tedy sedi.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Ondráš     před 4 lety 23.09.2020 17:52 |  
      4 10

      Já naopak Hovorku za včera hodnotím jako nejlepšího hráče. A kdyby byl ok Kúdela, dal bych ho místo Zimy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        o-cab     před 4 lety 23.09.2020 17:57 |  
        2 7

        ja nekritizuju Hovorku, jenom rikam, ze mel hrat Kudela. osobne podle me musi hrat i Zima, takze za me je ta dvojice do odvety Kudela/Zima.

        spatny Hovorka nebyl, ale nejlepsi hrac rozhodne taky ne, o takovy titul za vcerejsek nemuze ani soutezit.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          o5aradecek     před 4 lety 23.09.2020 23:08 |  
          1 1

          Nejlepší byl Kolář, druhý Hovorka. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      belmis (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 17:57 |  
      15 1

      Ve spoustě věcech souhlasím, ale vyměnit Kúdelu za Hovorku určitě ne. Hovorka vyhrál za ten zápas hodně soubojů. Díky své rychlosti doběhl a zblokoval i dost centrů. Navíc Kúdela byl v posledním ligovém zápase z obrany nejslabší.

      Rozdíl mezi Hovorkou včera a skvělým Hovorkou minulý rok byl pouze v tom, že minulý rok měl i skvělou rozehrávku dopředu a včera 90 procent rozehrávek Kolářovi (ať už z toho důvodu, že nebylo komu ze zálohy přihrát nebo taktický úkol od Trpišovského v souvislosti s chybou proti Pardubicím). Jenže to dělá Kúdela standardně i v lize.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        o-cab     před 4 lety 23.09.2020 18:06 |  
        5 2

        chapu a nevim, kazdopadne do odvety musime rozehravku zezadu vyresit.

        zaroven je treba naprosto urgentne zacelit ted uz evidentne nejvetsi problem v sestave - privest DM schopneho budovat hru od stoperu, stopery jistit a zaroven nebyt prekazkou v kombinaci s Nicem a Sevou. bez toho nemame v Evrope sanci. nechapu ze stale dnes nectu ze kupujeme Condeho (cimz nerikam, ze muze hrat hned Evropu, ale musi k nam okamzite prestoupit).

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          belmis (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 18:23 |  
          6 2

          Nojo, ztráta Součka je pro celou hru značná. Ale musíme se s tím vypořádat. Včerejší problém byla rozehrávka od obrany po zemi záložníkům tak, jak to hrajeme ve všech jiných zápasech. Ale gól jsme doma nedostali a věřím, že je u nich dáme. Lepší než kdyby Dánové po našem obvykle výborném výkonu a spálenými dalšími dvěma tutovkami odjížděli s výsledkem 1-1. Hezkej fotbal si užijeme ve skupině, teď je nejdůležitější postup.
          Condeho určitě sledujeme a jestli bude dál předvádět výkony, jaký podal na Spartě, tak se vedení postará o to, aby byl náš.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

            o-cab     před 4 lety 23.09.2020 18:30 |  
            3 2

            ja verim, ze odveta bude uplne jina z nasi strany a i kdyz jsem vcera byl spatny tak dnes uz zase verim. klicovy je, ze jsme si v poslednich deseti minutach dokazali, ze to tou aktivni hrou v tempu jde. najednou jsme byli dominantni a nebezpecny. to by melo vsem do druheho zapasu dodat sebevedomi a viru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      donford     před 4 lety 23.09.2020 18:36 |  
      4 2

      Myslím, poznámka k o-cabovi, že největší pravdu viděno včerejškem jsi napsal v poslední větě - Dánové vypadali dobře, protože jsme zcela opustili nám vlastní styl hry ......
      Ano, Holeš v obraně dobrý, v rozehrávce a ve hře dopředu nikoliv, Ševčík si včera vybral svůj totální večer blbec a tím moc trpěl Stanciu, takže výsledek všech tří dohromady velký podprůměr. Také si myslím, že na křídla patří tanečník Olayinka a robustní rychlý Provod, případě v úspěšném závěru buldok Malínský a dopředu Musa. Tecl, ne že včera nevynikl, ale byl herně šedivý, jeho dřina byla neadekvátní a bohužel v součtu zbytečná. Nevzpomínám si ani na jeden jeho důraz, jenž by v následném kontextu přinesl jakési ovoce či naději. Byl jsem jím nadšen a uhranut po Budějkách, ale tím to od něj končilo. Bohužel. Moc bych mu přál novou renesanci - vzkříšení. Zatím to vůbec nevypadá. Jedině, kde jsem na pochybách a nejsem si jistý a jak zde čtu, i ostatní hodně tápou - výměna Kúdeli za Hovorku. Pro oba mluví řada plusů, ale také záporů. Bylo to zde spravedlivě vyjmenováno. Fakt nevím. Ani jednoho nevidím jednoznačně.
      Mám poznámku ke zrychlení hry. Ano, jistá snaha byla, ale pokud si u soupeře si při každém autovém vhazování vymění před ním 3 hráči míč, pomalu pro něj dokráčí, pronesou drobný projev k ostatním v poli, kam že chtějí míč hodit, to otráví a po čase je zrychlená hra iluzí. Pro ně bezvadná brnkačka na nervy, pro mě u TV zatínání pěsti a vodopád kleteb. Což teprve pro naše hráče. Věřím a doufám, že to kluci příště obrátí a že jim Trpiš naordinuje jiný způsob hry. Na Dány máme, aspoň ten 1 gól by to chtělo. Moc.


      Komentář byl uživatelem upraven (23.09.2020 18:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        donford     před 4 lety 23.09.2020 18:40 |  
        3 1

        Omluva: Kúdely jako předsedy (vzor)

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        bongor     před 4 lety 23.09.2020 20:17 |  
        1 0

        Co dát v Dánsku všechny tři,případně jednoho na místo Suka?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      buran     před 4 lety 23.09.2020 21:56 |  
      2 3

      Já bych to určitě lépe nenapsal ,ve všem 100% souhlas!! Perfektně to vystihuje poslední věta!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Akuls     před 4 lety 24.09.2020 09:53 |  
      3 3

      V něčem souhlas, v něčem ale ne. Já už dost pamatuji, tak třeba v r. 1948 na MS ve Sv. Mořici prý kritizoval Zábrodský hrajícího trenéra Bucknu, že jsme si to měli rozdat s Kanadou na férovku. Výsledek 0:0 a "jen" titul mistra Evropy. Nebo trenér Cipro dostal čočku za zvoleného zanďoura proti Šachťaru Doněck a přesto chybělo snad jen 10 sekund a byl ve skupinové fázi CH.L. na úkor o třídu lepšího mužstva z Ukrajiny.
      Podle mne JiT, když viděl jak dopadl Razgrad a YBB, tak správně došel k názoru, že si v Praze rozhodující náskok nevybudujeme a že raději budeme hrát tak, aby bylo v odvetě ještě o co hrát. Když zvážil co nám asi soupeř dovolí, naši fotbalovost a kombinační zdatnost, tak hrál hlavně vzadu na nulu. Jestli to byla správně zvolená taktika a postup zjistíme až ve středu večer, ale když nejsme v současné formě schopní si připravit šance ani proti zodpovědně hrajícím Pardubicím, tak se mu asi nelze moc co divit.
      K Vaším návrhům na změny v sestavě. Podle mne bylo pro JiT hodně těžké rozhodnutí vyřadit svého oblíbence Kúdelu ze sestavy, ale nemohl jinak. Kúdela je po svém letním zranění strašidelný, dělá hrubé chyby, vůbec neorganizuje obranu, hraje špatně pozičně, takže i Teplice v 10ti procházely naší obranou jako nůž máslem. A jeho famózní rozehrávka ..., jen dozadu na golmana nebo vedle na kolegu stopera. Kolmo dopředu nic. Podle mne i proto se udělal Karafiát, který ho asi brzy nahradí. Rekonvalescent Hovorka měl sice už také lepší formu, ale na současného Kúdelu to bohatě stačí a navíc mu vyhovuje, že může hrát vedle leváka Zimy vprávo a tedy ne tzv. přes nohu.
      Faktem je, že zatímco Souček toho uhrál za dva, tak Holeš ani za jednoho. Být neviditelný na pozici DZ dokázal u nás snad jen Jasmín Ščuk a nebo ve Spartě mladý Kulhánek. Traorému ve formě mezinárodní fotbal sedí, stejně jako Olayinkovi, ale nemá rád soubojové zápasy, viz jeho nepřesvědčivé výkony v gladiátorských hrách proti Plzni a ACS (podobně je na tom i díky drobné postavě Ševčík). Osobně bych proto na DZ asi raději v odvetě viděl urostlého Takácse, i když to není také ideální řešení, ale alespoň by pomohl při standardkách. Možná, že budeme hrát na 2 DZ a tak se i Traoré dostane na plac, tedy 4-2-4-0, tedy jako v Genku s "falešným" hrotem Masopustem a pokoušet se o breky. Hrát bez klasického hroťáka, ať už Musy či protěžovaného Tecla by nebyl až tak špatný nápad, oba by tam byli stejně odříznutí a tedy dost zbyteční, tedy s Masopustem na pozici "staženého brejkového útočníka" a na krajích pak nechat Olayinku s Provodem, tak jak navrhujete.
      A ještě k té Vaši poslední větě, protože i Razgrad a YBB opustily při svých zápasech s Dány svůj styl hry, tak to už asi nebude náhoda.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        bramburek (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 10:48 |  
        2 1

        V Genku jsme hráli se Škodou na hrotu, kterej dal v tom zápase 2 góly...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          Akuls     před 4 lety 24.09.2020 11:12 |  
          0 1

          Omlovám se za hrozný omyl, přání bylo asi otcem myšlenky. Stejný výsledek jako v Genku by byl jistě skvělý, ale stačil by i výsledek ze Sevilly (2:2), kde se Maspust se Zmrhalem a spol. snažili toho neexistujícího hroťáka úspěšně imitovat.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 12:02 |  
        0 0

        Taky myslim, ze budeme hrat s Olayinkou nebo Masopustem v utoku. Hovorka hral dobre, ale 2x si nechal stejnym zpusobem utect jejich utocnika pri standardce, na to si musi dat pozor. Takacs na DZ nevim, Holes mi neprisel az tak spatnej.. ale ani vyrazne dobrej, tezko rict.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        Jachym     před 4 lety 24.09.2020 12:41 |  
        2 1

        I v tomto případě ale platí, že v něčem souhlas, v něčem ne. Hodnocení Kúdely je opravdu velmi příkré, a pokud mluvíš o něm jako o oblíbenci trenéra, tak pro tebe je to očividně ještě větší neoblíbenec, který dělá všechno špatně nebo dokonce ještě hůře. Podobně mluvíš o Holešovi a jeho "neviditelnosti". Ona ale kolikrát ta černá práce je neviditelná, vzpomeň třeba na takového Galáska. Ten měl v brücknerovském týmu superhvězd důležitou roli, i když smetanu a obdiv sklízeli jiní. A mimochodem, "strašidelný" dokázal být i Takács, kterého navrhuješ nasadit na odvetu. V Dortmundu, našem posledním evropském pohárovém zápase před současným play-off, hořel jako papír.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          Akuls     před 4 lety 24.09.2020 19:44 |  
          1 2

          Ale no tak, Kúdelu si tehdy s Pokorným přivedl z Liberce JiT, často ho upřednostňoval i před Delim a MNN. Nejen podle mne byl a je Kúdela kvalitním hráčem, ale tehdy až třetím v řadě. Po odchodu černoušků se stal na stoperu jasnou jedničkou a bylo jen otázkou koho k němu. Nicméně roky nezastavíš, přišlo nepříjemné zranění a starším hráčům trvá déle než se zase dostanou do formy. Takže opravdu žádná nenávist, jen objektivní kostatování, které vzhledem k nominaci Hovorky a Zimy proti Dánům asi koresponduje i s názorem JiT.
          Po Součkovi to má a budé mít každý nový DZ těžké. Holešovi, Takácsovi i Oscarovi toho pro působení na této pozici bohužel dost chybí. Ano Galásek byl v týmu ČR plným hvězd trochu nenápadný, ale dotáhl to až do Ajaxu, což nikomu z výśe uvedených asi hned tak nehrozí. A ten Takács na BVB opravdu hořel, ale na pozici stopera a nikoliv DZ.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        o-cab     před 4 lety 24.09.2020 13:59 |  
        0 4

        diky za reakci. u te posledni vety uplne nesouhlasim - my jsme se jim to proste ani nesnazili vnutit a pokud jste videl ten zapas proti YBB tak tam na ne sice Danove vleteli, ale od 10. minuty az do golu to byla dominance YBB. Bern byl individualne o dve urovne vys, ale naprosto je psychicky znicil ten vlastnak, po kterem se jim rozpadla organizace hry a od te chvile to samozrejme byla voda na mlyn disciplinovanym a sehranym Danum. hrat se na dva zapasy tak verim, ze postoupi YBB, ktery proste s vedomim toho, ze ma malo casu otocit nezvladl tihu okamziku a nedokazal se do zapasu vratit.

        samozrejme o vecech typu kdo ma hrat na stoperu se muzeme hadat tyden stejne jako to delali treneri, neni to jednoznacne a uz vubec ne jednoduche rozhodovani. myslim, ze pokud vynechame jmena, tak se tu ale temer vsichni shodneme na tom, ze stoperi maji oproti minule sezone problem s rozehravkou, coz je problem jeste umocneny ci primo zpusobeny odchodem Soucka, a proto se o tom vubec bavime. podle me je naprosto klicove privest noveho DM, se kterym se vyresi i ten problem se stopery. myslim, ze sportovni usek ohledne DM smerem k Evrope situaci podcenil.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          Akuls     před 4 lety 24.09.2020 18:54 |  
          1 1

          Souhlasím, také se mi na začátku zdál lepší Bern, ale Dánům pomohl, tak jak píšete, první gól a disciplinovaným výkonem, plným soubojů, neustálým vysokým presinkem a také účinným atakováním soupeřových hráčů už při přebírání balónu Švýcary nakonec úplně zdeptali.
          Myslím, že jim také, tak jako většině týmů v 3. jednokolovém předkole pomohlo, i když bez diváků, domácí prostředí. V Razgradu tak dominantní Dánové nebyli, ale Vrbův tým plný celkem kvalitních cizinců do ničeho nepustili (byla tam snad jen jedna náhodná dorážka do prázdné, kterou Dánové stačili vyhlavičkovat) a nakonec jeden gól tam sami naopak dotlačili.
          Je to tak, Souček hrál zvlášť proti těžším soupeřům vlastně 3. stopera, chodil si pro balóny a skoro všechny akce u něj i začinaly. Přitom stíhal podporovat i ofenzivu. Famózní rozehravka Kúdely je bohužel jen mýtus, tu měl třeba nový holandský trenér Barcelony. Důležitou pozici DZ je třeba řešit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Ontko     před 4 lety 24.09.2020 12:33 |  
      2 0

      Já ti nevím. Jasně, ke koukání to moc nebylo a to z obou stran. Prostě když proti sobě nastoupí 2 Slavie, tak to vypadá přesně takhle. Ale psát o nejhorším výkonu Slavie za poslední roky je myslím mimo. Jde o to, zda nás zajímá estetika toho zápasu nebo čísla, která dokládají jednotlivé výkony. Hrát s nimi otevřenou hru prostě nešlo, krutě by nás potrestali. Takže JTVCD zvolil zřejmě taktiku sice k nekoukání, ale celkem úspěšnou ve smyslu, že si nic moc nevytvořili (vlastně jen tu šanci po standardce, ostatní byli naší chybou). Byla to prostě taková lepší holomajzna na obě strany. A k hráčům. Midtjylland pochopil - analyzoval, že naši hru tvoří převážně Nico. A tak ho zazdili. A to celkem úspěšně. Pak se nemůžeme moc divit, že naše hra neměla žádnou nadstavbu, když oni ji velmi dobře eliminovali. Co si budeme namlouvat, nemáme za Nica plnohodnotnou náhradu. Nesouhlasím s Tebou co se týká naší obrany. Zima měl výborná čísla a Hovorka celkem taky. Hovorka měl dobrou rozehrávku (aspoň čísla tak vypovídají). To, že z ní nebyla nadstavba není asi jeho vina. A Zima hrát prostě musí. Potřebuješ na hřišti velkého obránce, když jejich útočník měří cca 192 cm. Kúdela mi přijde jako dobrá alternativa na lavičku. Souhlasím však s Tebou co se týká Masopusta. Provod mi skutečně přijde ve vynikající formě, má lepší střelu a navíc i potřebné centimetry (190cm). Ollie jasně, musí hrát. No a pak je to strašně složitý. Vyměnit Holeše? Dobře, ale v zápase měl cca 80% úspěšnost vyhraných soubojů. To je obrovské číslo. Jo, jeho úspěšnost přihrávek je 50%, slabý. Ale aspoň ten míč vybojoval nebo přerušil akci souepeře. na co Ti bude na hřišti záložník, který má sice přihrávky na 80%, ale nevyhraje souboje, tzn, že se k míči vlastně nedostane, aby ho mohl rozehrát. Klíčem je vymyslet, jak uvolnit nohy Nicovi, aby mohl hrát. další pravda je, že Ševčík tomu moc nepomohl, i když čísla nijak katastrofální neměl, spíše průměrná. Jeho výkon sráží strašná hrubka v obraně, kdy namazal Swiatchenkovi na střelu. To bylo hrůzostrašný. A taky vlastně nevystřelil. Ale položme si otázku proč? Všimli jste si všichni, že když se dostal k míči Maso, tak ho nechali klidně 2x vystřelit na bránu. Myslím, že dobře věděli, že Maso góly v podstatě ze vzdálenosti 20m a dál od brány nedává. Tak ho prostě nechali (teda spíš laxně bránili). Kdežto Šéva když měl míč na hranici 20m, tak ho bránili 2 i 3 jejich hráči. To střelbu mu prostě znemožňovali. Stejně tak Nicovi. S tím Standou je to složité. Jako jasně, je to spalovač. Ale v zápase prakticky nedostal míč. A hlavičky nevyhrával. Varianta Musa je zajímavá, ale vydrží celý zápas? Co když na konci zápasu budeme potřebovat vysoké hráče a Musa bude out? U soupeře mě pak zaujali 2 věci. Jednak hrají dost tvrdě a fakt mají fyzičku. Asi nejsme jediný malý tým, který přišel na to, že se dají i lepší soupeři uběhat. A pak mě zarazilo, že ty jejich kluci vopálený poměrně dost padají a pády přihrávají. To dřív v severském fotbalu nebývalo. Doma podle mě budou padat ještě víc. To je strašně nebezpečný, pokud to rozhodčí nezarazí v prvních minutách zápasu. A turek je nechal.
      Závěrem chci napsat, že soupeř se na nás opravdu velmi dobře připravil. A JTVCD bude muset se svým týmem hodně přemýšlet, aby vymysleli nějakou "jinou" taktiku. A nebo můžou hrát znovu tohle na 0 - 0 a spoléhat na to, že to dánové budou chtít rozhodnout v normální hrací době a přeci jen to na konci zápasu otevřou. Na to bych celkem vsadil. Sebevědomí mají vysoké. A pak přijde náš čas. Třeba... Hrát s nimi ale otevřenou partii s otevřenou hrou nás zabije... nenechme se vyprovokovat a hrajme to, co dobře umíme. Máme větší zkušenosti, poďme jich využít. Je mi jedno, jestli postoupíme z hnusným nebo hezkým fotbalem. Hlavně, že postoupíme. Na hezký fotbal bude čas ve skupině.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    Divizni (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 16:53 |  
    7 1

    Podle mě jsi to zhodnotil opět dobře ( tím nemyslím na trojku). Líbí se mi ta poznámka u Tecla. Přiznám se, čekal jsem od něj branku už včera. Stále si myslím, že ho má tréňa přečteného z tréninku. S taktikou, jakou včera soupeř předvedl, se nedal hrát proti nim fotbal. Tam by naši hráči museli umět přecházet přes soupeře jeden na jednoho, jak se to povedlo bohužel pouze jednou Olayiankovi. Jinak věřím, že to u nich dáme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      bongor     před 4 lety 23.09.2020 20:20 |  
      10 0

      Podobný technik jako Oli je u nás jenom Oskar,ten nebyl včera ani na lávce.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 23.09.2020 18:16 |  
    11 1

    Pro info. Zajímavý a optimistický Premium článek z iSportu:

    Palička: Teď bude zlodějem míčů Slavia. Zima roste, Kolář nezůstane

    Do odvety dává Slavii dobré naděje. Zkušený trenér a expert deníku Sport Vlastimil Palička si myslí, že výchozí situace po remíze 0:0 bude červenobílým příští týden v Dánsku proti Midtjyllandu vyhovovat. „Slavia je stejně jako Midtjylland silná v pozici mužstva, které se stává zlodějem míčů,“ říká Palička v rozhovoru pro iSport Premium po první bitvě o postup do Ligy mistrů.

    Chápete, že je Slavia po bezbrankové remíze spokojená?
    „Ve fotbale vždy platí, že hrajete to, co vám soupeř dovolí. Midtjylland předcházela pověst kvalitně fyzicky připraveného týmu, čekalo se, že budou dobře organizovaní a napadat. To vše se potvrdilo. Proti takovému soupeři je těžké vytvořit si osm vyložených šancí a dát tři góly. Když si vezmete pohárovou matematiku, ten výsledek není špatný. Netvrdím, že by slávisté měli být spokojení. Lepší by bylo, kdyby vyhráli, ale rozehrané to nemají špatně.“

    Proč myslíte?
    „Ukázala to Liga mistrů. Není náhoda, že doma Slavia ty zápasy prohrála a dva body, co získala, uhrála venku. Je to proto, že Slavia je stejně jako Midtjylland silná v pozici mužstva, které se stává zlodějem míčů. To znamená, že soupeř je nucen něco tvořit, a oni se snaží být co nejblíže jeho brance a hrozit z rychlých protiútoků. To v úterý vyhovovalo Midtjyllandu. A teď za stavu 0:0 bude dánský mistr nucen hrát na vítězství. Myslím, že tímto výsledkem se obrací pozice obou týmů, v odvetě bude hrát Slavia zloděje míčů. To je hra, která jí v zápasech proti kvalitním soupeřům vyhovuje. Proto jsem optimista.“

    I trenér Jindřich Trpišovský po utkání hovořil o tom, že si myslí, že by v odvetě mohlo být pro jeho tým více prostoru. Vidíte to tedy stejně?
    „Ano. Myslím, že tak to bude. Slavia je tím zlodějstvím, když to tak řeknu, známá. A v Edenu bylo od první situace vidět, že brankář Midtjyllandu (Hansen) vše vykopával. Vůbec nerozehrál. Proč by to dělal, když je to největší zbraň Slavie? Ale doma a při vědomí, že potřebují vyhrát, se musí Midtjylland pokusit něco vymyslet. Myslím, že to by mohlo nahrávat Slavii.“

    Po zápase se zmiňovala i paralela s dvojutkáním proti Genku, který Slavia v předminulé sezoně vyřadila v Evropské lize. Po bezbrankové remíze doma vyhrála v Belgii 4:1. Vidíte také tuto paralelu?
    „Určitě ji vidím. Neříkám, že Slavia vyhraje v odvetě zase 4:1. Ale i v Lize mistrů se ukázalo, že doma to měla těžké, protože musela něco vytvářet, a vyhovovaly jí spíš zápasy venku.“

    Slavia šla vůbec do utkání proti Midtjyllandu s defenzivnější taktikou, než je u ní obvyklé. Jak se vám její přístup líbil? Platí za ofenzivněji laděné mužstvo.
    „Souhlasím s tím, že Slavia je ofenzivní mužstvo. Ale platí to v české lize. Když hrajete o Ligu mistrů, soupeři mají jinou úroveň. Midtjylland měl dobrý presink, organizaci hry, rychlý přechod, byl dynamický, hrál silový fotbal. Trenér musí, a to nemyslím jen pro tento případ, zvolit vždy takový způsob hry, který odpovídá kvalitě soupeře v porovnání s kvalitou, které má moje mužstvo. Jsem přesvědčený, že trenér Trpišovský vyhodnotil situaci správně. I Slavia hru zjednodušovala.“

    Jak se vám líbila práce Nicolae Stancia nebo Petera Olayinky v defenzivě?
    „Zase se to odvíjí od toho, s kým se hraje. Konkurence ve Slavii je taková, že si nikdo nedovolí neplnit záměry trenéra. To je trochu výhoda. Ve Slavii to funguje podobně jako v zahraničních klubech, nikdo se tam s nikým nemaže. Když jde hráč na plac, má nějaké úkoly a ví, že na jeho pozici jsou připravení další tři, kteří ho mohou nahradit. Proto si hlídá, aby si ty úkoly plnil. Vůbec mě to od hráčů, co jste zmiňoval, nepřekvapuje.“

    Slavii zachránil i brankář Ondřej Kolář. Potvrdil, jak je pro ni důležitý, že?
    „Souhlasím. Ve třech situacích Slavii zachránil, předvedl neuvěřitelné věci, má úžasný reflex. Potvrdil, že je výjimečným brankářem. Myslím, že dlouho ve Slavii nebude.“

    Ve stoperské dvojici nastoupili David Hovorka a David Zima, Ondřej Kúdela nehrál. Překvapilo vás to?
    „Překvapilo mě to, čekal jsem, že bude hrát Kúdela. Ovšem Zima potvrzuje, že roste. Možná rozhodla i jeho postava, centimetry, které mohl uplatnit v soubojích s vysokým útočníkem Kabou. Nevím, mohly být i jiné důvody, ale Zima už si i přes svůj věk vydobyl v týmu nějakou pozici a trenér se ho nebál poslat na hřiště v takhle těžkém zápase.“

    Jak vidíte odvetu?
    „Soupeř je nevyzpytatelný, někdo může udělat individuální chybu a je vše jinak. Ale vychází mi, že nastavení obou týmů v odvetě bude Slavii vyhovovat. Výsledek 0:0 k tomu přispěl. Věřím, že Slavia v Dánsku svou kvalitu potvrdí.“

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      o-cab     před 4 lety 23.09.2020 19:05 |  
      7 9

      Palicka operuje s tim, ze Danove budou hrat jinak protoze budou muset dat gol. to nedava smysl, protoze gol vcera nedal ani jeden tym a my ho musime dat uplne stejne.

      Danove hrali to, co hraji porad. jestli bude nekdo hrat jinak, tak jsme to my, protoze jsme to byli my kdo se vcera souperi zcela prizpusobil.

      jinak vicemene souhlas.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        Fulham     před 4 lety 23.09.2020 20:34 |  
        7 0

        To mi teda vysvětli, s čím souhlasíš , když rozporuješ vše co řekl ..:-)))

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      o5aradecek     před 4 lety 23.09.2020 23:03 |  
      1 3

      Jen by mě zajímalo, jaké trenérské úspěchy má za sebou "mág" Palička? Trénoval Zlín?

    • Trenéři

      Cross     před 4 lety 23.09.2020 23:17 |  
      3 6

      Mně tedy překvapilo jak se dánský trenér na řadě prostřihů v sedě spokojeně bavil a uchichtával. Ani náznak nervozity! Na druhé straně náš trenér celý zápas popocházel po čáře a štěkal povely. No... nevím. Já tedy pořád hodně věřím v postup, ale musí se toho hodně změnit. V prvé řadě se nesmíme tak stresovat. Vypadalo to včera, ze my musíme a oni se přišli fotbalem bavit. Mají přece uz v Evropě splněno! Vypadali jsme tak nějak upachtěně s předposraně. Čekat, že se teď doma podělá Midtjylland, je marné. Uhráli i s Bernem nulu.
      Ukazuje se taky znovu a znovu, že dobrý výkon fruktifikuje pořádný útočník. Loni jsme na tomhle ztratili fůru bodů. Ale přímo Tecla nemá cenu kritizovat, když každý vidí, že na Evropu nemá. Poslali ho tam, tak šel a dělal co je v jeho silách. Na to, že jsme vpředu hráli bez útočníka, je výsledek do odvety zlatý.

      • Re: Trenéři

        JaraK     před 4 lety 25.09.2020 12:45 |  
        0 0

        Hmm, mám (nejen) dle mého názoru hodně slušnou slovní zásobu, ale slovo fruktifikuje jsem si teda musel vygooglit:) K utkání bylo řečeno vše, jen jsem si v souvislosti s Dány vzpomněl, že při přenosu konstatovali, že nemají střelce, neb v loňské sezóně coby mistr neměli nikoho mezi deseti top kanonýry ligy. V překladu to jen potvrzuje, že systém a organizace hry je nade vše, což už teď stejně víme. Pokud nechceme hrát opět na bezgólovou plichtu musí se ten systém narušit, ale vůbec nezávidím JiT hledání toho narušitele: (

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    dauby     před 4 lety 23.09.2020 20:35 |  
    7 3

    Výsledek je lepší než předvedená hra. Domácí výsledek 0:0 je slibný, na hřišti jsme však byli horším týmem. Jasně nejlepším hráčem byl Kolář, tomu bych dal 8. Ševčíkovi bych to naopak snížil na 3, to ,jak namazal protihráči na tutovku, byla strašidelná chyba a jen díky skvělému zákroku Koláře to nebyl gól. Kolářova rozehrávka se mi tentokrát moc nelíbila, ale dva jeho zákroky byly famózní a hlavně díky němu vidím naše šance na postup tak 50 na 50. Musíme se ale hodně zlepšit, včera jsme měli kliku. Co se týče sestavy: dlouhodobě se ukazuje, že Musa je o hodně lepší než Tecl. A bylo to vidět i včera. Že Trpišovský neustále preferuje Tecla, nechápu. Stejně tak se mi poslední dobou zdá lepší Provod než Masopust. Musa i Provod měli hrát od začátku. Další problém máme v tom, že nemáme moc vysokých hráčů. Včera v základu snad jen Zima, vepředu ale nikdo, nemáme tam vysoké hlavičkáře. Díky tomu jsme včera prohráli většinu osobních soubojů, navíc z rohů téměř nikdy neohrozíme bránu. Kde jsou ty časy, kdy tu byli Souček, Škoda, Deli , Ngadeu a my jsme měli při standardkách výškovou převahu. Problémy máme díky tomu i v defenzívě. Myslím, že při nákupu nových hráčů bychom více měli sledovat i jejich fyzické parametry.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      vršek     před 4 lety 23.09.2020 23:03 |  
      2 2

      Souhlasím, je to takové ode zdi ke zdi - od Šilhavého týmu s převahou fyzicky disponovaných hráčů, kdy jsme soupeře ve vápně "dorazili" výškovou převahou a silou, ke včerejšímu týmu se základní sestavou s jediným vysokým hráčem Zimou (no, snad ještě Olayinka), kdy ani nemá cenu centrovat míče do vápna při standardkách.
      To, že tým měl být i po fyzické stránce sestaven jinak prokázalo posledních cca pět minut kdy jsme si díky přítomnosti Musy, Provoda a Takacse i větší odvaze se vysunout ve větším počtu do vápna dokázali vytvořit tlak, který soupeř zvládal jen s velkou dávkou štěstí...Navíc jsem přesvědčen o tom, že ač Holeš DZ nehraje špatně, jsou chybějící cm v záloze důvodem, proč jsme se včera v druhé půli dostávali pod tlak soupeře.

  6. Tecl versus Musa

    vršek     před 4 lety 23.09.2020 22:44 |  
    10 2

    O včerejším výkonu Slavie i jednotlivců bylo již napsáno dost. Myslím, že většina z nás hodnotí nejvýše výkony Koláře, Bořila a Olayinky, v těsném závěsu za nimi podle mého Coufal. Bohužel se zápas výjimečně nevydařil Ševčíkovi... "zápas blbec"... ( to "motání se" ve vápně před nabíhajícím Holešem? na zpětnou přihrávku...sakra...)

    Co však zápas opět prokázal, je nesmyslné využívání Tecla jako osamoceného, hrotového útočníka. Jeden úžasný výkon v lize je spíše výjimkou potvrzující pravidlo. Bohužel... Tecl v tandemu s druhým útočníkem by byl určitě platnějším hráčem. Že má i fotbalovou kvalitu, ukázal skvělou přihrávkou na Peška v "repre" i v zápase s Teplicemi, kdy stejnou "uličkou" skvěle uvolnil Kuchtu. Včerejší zápas opět potvrdil, že ve srovnání s tím, co na tomto postu odvedl za třicet minut Musa, a to i v defenzivě, není Tecl naším útočníkem číslo jedna. Ve srovnání s Musou, který i ve včerejším těžkém zápase dokázal několikrát podržet balon a dobře rozehrát, i "gólově" nahrát tak, jako v nastavení zápasu ve vápně soupeře do prostoru kde byli Hovorka s Olayinkou. Pokud budeme nadále preferovat hru na jednoho útočníka, je jednoznačné, že na hřišti má být Musa, ne Tecl.
    I jako velký příznivec Milana Škody tvrdím, že Musa, je ve svém věku lepším hráčem než byl v tomto věku Škoda. Petar Musa není hráčem "na lavičku".

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    o5aradecek     před 4 lety 23.09.2020 22:58 |  
    12 13

    Nebýt Ondry, mohlo to být 0-3 a nikdo neřekl ani popel. Slavia měla bohužel jen střely z poza vápna, ale bez gólové šance. Snad to bude za týden vypadat jinak.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      gazza     před 4 lety 24.09.2020 01:31 |  
      7 8

      Přesně tak .Díval jsem se na sestřih ještě jednou .Nebýt jeho tří parádních zákroků tak je vymalováno .My jsme neměli kromě pár náhodných závarů vůbec nic.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Alanor (admin)     před 4 lety 24.09.2020 10:18 |  
      7 2

      Expected goals: Slavia 0,45 - Midtjylland 0,4. Neříkám, že je to dokonalá metodika a i podle mě měli hosté k výhře blíž, ale mluvit o tom, že to byl zápas na 0:3? To ani náhodou. Bylo to na 0:0, případně 0:1. Loženka byla za mě jen hlavička Kaby.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2020 10:19) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        EdCable     před 4 lety 24.09.2020 10:44 |  
        2 0

        Největší loženkou za mě bylo, jak šli 2 na 1 a on to nahrál přímo do Coufala. Ta akce měla xG 0. Ale jinak souhlas, 0:0 i 0:1 vystihují zápas podobně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 12:08 |  
          5 0

          To bylo tak genialne vycihnuty od Coufala!

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    Ontko     před 4 lety 24.09.2020 03:52 |  
    18 2

    Dovolím si částečně nesouhlasit s těmi co tu kritizují. Podíval jsem se na stránky Midtjyllandu, konkrétně na článek UCL: Nullosind i Prag, ve kterém je kompletní, ale opravdu kompletní statistika zápasu. Směrem k oběma mužstvům i směrem k jednotlivým hráčům. Dal jsem si tu práci a za pomocí překladače z dánštiny jsem si ty statistiky přeložil. A za prvé z nich nevychází ani to, jak to prezentují dánské noviny, že byli lepší (beru to tak, že chtějí domácí mužstvo povzbudit) a za druhé minimálně polovina našeho mužstva má statistiky lepší než dánové (teda takhle, opravdovejch dánů v tom mužstvu teda moc nebylo). Co je na těch statistikách zajímavý je to, že ty se liší jen v jednotkách %. Jinými slovy, obě mužstva jsou plus minus stejná. Ale i přes to ty statistiky vyzněly v náš prospěch (trošičku) !!! To jen pro ty, co si myslí, že jsme hráli úplně blbě. Hráli jsme jinak než v lize, tak jak to situace dovolila. Narazili jsme na dánskou Slavii. Ale i tak máme větší držení míče, větší úspešnost přihrávek, víc vyhraných soubojů, víc úspěšných dlouhých přihrávek, víc střel na bránu jen v počtu zahrávaných standardních situací proti soupeři jsme byli horší (jinými slovy jsme víc faulovali). Z individuálních výkonů vyčnívá ZIMA (podle těch statistik byl nejlepším obráncem na place). Hovorka měl o něco málo víc úspěšnějších přihrávek (tak od něj se to čeká), ale Zima měl 90% úspěšnost splněných úkolů. Ani ty jejich stopeři neměli taková čísla ( i když ten Scholz má podobný čísla jako Zima, zas jen o pár % nižší). Oba naši stopeři měli v součtu lepší čísla než protivníci. Ze zálohy má nejhorší čísla v porovnání všech parametrů Maso (a ne Ševčík), Stanciu na to co umí má čísla slabá, ale ne nejhorší. Z krajních obránců má lepší čísla Bořil než Coufal. V útoku Standa průměr (ale co si budeme namlouvat nedostal míč), ale Petar neměl statistiky o moc lepší. Holeš vynikal v soubojích 85% úspěšnost, horší přihrávky. K Masovi bych napsal to, že zase aspoň 2x vystřelil na zařízení (bez výsledku). Nejlepší čísla z ofenzivních hráčů má Provod, ale zřejmě proto, že hrál jen 20 min. Úspěšnost v soubojích měl ale jen 50% (na rozdíl od Holeše). Takže je třeba vnímat naši hru zřejmě víc plasticky, každý z hráčů má nějaké úkoly, které přesně neznáme (i když jsme tak nějak všichni trenéři :-)). Co je ale varující jsou čísla mužstva ve druhé půli. Mají tam na stránkách (pořád v tom článku) Heatmap/Touchmap, kde je přesně vidět, jak se pohybovalo mužstvo v zápase a i hráči (lze překliknout). V druhé půli se hrálo nejvíc z pohledu naší brány nalevo od našeho vápna, jestli se nepletu na straně Honzy Bořila. V první půli se hrálo spíše vpravo u Vládi Coufala. A obecně se v druhé půli hrálo víc na naší straně.

    Pravdu ale mají ti, co píší o Nicovi. Na něj fakt průměrná (možná lehce podprůměrná) čísla. Takže ano, věděli to jaký je to hráč a zaměřili se na něj. A ano vyšlo jim to, hrál blbě. Co mě osobně ale trochu štve je fakt, jak mizerně kope standardky. Ve Spartě dal 10 gólů z toho 6 ze standadek (tuším). To jen odbočka. Blbý je, že za něj nemáme jinýho špílmachra. Jindřišek bude muset něco vymyslet. Já jsem si všimnul toho, že na konci zápasu, když přišli na hřiště centimery v podobě Musy, Provoda a Takácse, tak jsme najednou ve vápně udělali pár závarů. Jim ty centimetry vzadu taky chybí (nepočítám toho útočníka Kabu). Otázkou je, kdybychom nasadili naše vysoké hráče od začátku, jestli by vydrželi držet krok s těma robotama z Midtjyllandu. Já to tedy neodhadnu, ale spíš si myslím, že asi ne. Ale jako alternativa na poslední 1/4hodinu by to mohlo jít. Ještě je tam v zálozeTraoré (188cm). Nebo rychlík Malina, který má v zadní části těla umístěn proudový motor a mohl by jim v posledních 10 minutách utéct a buď dát gól nebo se skácet po faulu ve vápně :-) Závěrem chci napsat, že jsme opravdu zřejmě dostali nejtěžšího soupeře z těch co jsme mohli dostat. Jediná cesta je tam dát gól (tak to ví všichni), ale upřímně, pokud udrží Nica na uzdě (tedy ho pokryjí i v druhém zápase), bude se nám dávat gól hodně těžko. Snad jedině kdyby si Šéva vzpomněl na Chelsea. Musíme doufat, že JTVCD vymyslí něco, co ty jejich počítače nepřečetli. Třeba hru na 6 záložníků bez útočníka, v první půli a Olliem a Masem jako vysunutá křídla na hrotu. Nebo naopak na 2 útočníky, ale něco jiného, než mají z naší hry načteno. Nebo Provod od začátku místo Masa. Je to jedno, ale něco jinýho, co neznají. Asi nikdo z vás nepředpokládá, že se naši hráči za týden zlepší ve fotbalových dovednostech o 100%.
    A ještě jedna poslední osobní poznámka. Strašně mi chybí Škoďák. Kdyby včera aspoň střídal, třeba by ho tam dopravil. Ve formě střelecký (tedy aspoň turecký) opradu je. Střílí mu to pořád.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      Dennis     před 4 lety 24.09.2020 08:56 |  
      3 1

      Díky za zajímavé informace. Já jsem si říkal, jak si Dánové ten zápas asi vyhodnotí, když tolik spoléhají na data. Data totiž vycházela lépe pro nás, ale opticky byli o dost blíž ke vstřelení gólu Dánové.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    Karel13     před 4 lety 24.09.2020 10:28 |  
    2 3

    Nesouhlas s Kolářem. Ano, měl řadu špatných rozehrávek, proto jsem mu srazil hodnocení na 9. Jinak, vzhledem k tomu, že jednoznačně zachránil zápas, jasná 10. Nebo snad chceš od brankáře ještě hattrick ze hry ? ...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 10:55 |  
      4 2

      Podle mého názoru je 10 dost mimo, 9 nadhodnoceno, osobně bych dával 8, těch 7 mi přijde málo, protože tam Koli měl skvělé zákroky, vybavuji si tři kritické. A především, až do té hlavičky, kterou skvěle vyrazil, neměl jeden jediný zákrok a pak hned zákrok zápasu. To je prostě spolehlivost, která si 8 zaslouží.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 11:52 |  
    4 0

    Hodnotit jednotlivce je hodne osidny, podle vyjadreni JiT pred a po zapase mam za to, ze jejich vykony podle me byly hodne ovlivneny taktikou. Ta byla nezvykle opatrna, samozrejme jde o hodne. Tim, ze jsme nemeli tolik nabehu a tolik hracu se nezapojovalo rychle do utoku, byl pro stredni zalozniky vetsi problem hrat rychle dopredu. Navic Stanciu i Sevcik byli velmi dobre braneni. Abychom si vytvorili vic sanci, museli bychom hrat na vetsi riziko, otazka je, jestli by se to riziko vyplatilo, i v jinych domacich zapasech v poharu jsme meli problem vstrelit gol a spis nas souperi jako Dortmund nebo Inter trestali z protiutoku.

    Mam za to, ze JiT uvazoval takhle a nechtelo se mu hrat na stejny riziko, jako v domacich zapasech LM loni. Moc by mě ale zajimalo, jak si ted tu taktiku vyhodnocuje a jestli prece neni zklamanej vykonem, jestli preci jen nepredpokladal, ze i tak si nejaky sance vytvorime. Rizikem tyhle taktiky taky byl nejakej nahodnej gol soupere ze standardky nebo po nejaky blby chybe. A to se malem nevyplatilo a myslim, ze trenerovi (a nam vsem) hodne spadl kamen ze srdce.

    Jsem hodne zvedav, jak Jindra nalozi s odvetou, vime, ze kdyz mu nejaka taktika tak uplne nevysla, byl vzdycky schopnej reagovat a priste neco zmenit. Tlak je ale obrovskej. Optimismus nam muzou dodavat nase vykony ve venkovnich zapasech LM loni, kdy jsme ten spravnej mix rizika a bezpecnosti umeli zvolit a vsechny zapasy byly vlastne nadejnejsi nez zapasy domaci. Na druhou stranu Danove mozna nebudou hrat tak ofenzivne a budou porad cekat na ty svoje standardky a spolehat se na dobrou defenzivu. Tipnul bych si, ze odvaznejsi budeme, inkasovanej gol hned neni tragedie, pokud si budem vytvaret sance a nejakou promenime. Snad Danove nebudou v protiutocich takovi zabijaci jako Dortmund, v Edenu naznacili, ze by bejt nemuseli.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.09.2020 11:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

      martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 12:12 |  
      2 0

      Kdyz o tom jeste premejslim, nejlepsi by bylo hrat v odvete neco jinak nez obvykle, proste neco co nemaj spocitany.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

        wimpy     před 4 lety 24.09.2020 12:18 |  
        0 0

        Možná je nejvíc překvapíme, když to sehrajem na vlas stejně. :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

          martyni (přítel SN)     před 4 lety 24.09.2020 12:24 |  
          0 0

          Mozna jo! :)

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    profesor     před 4 lety 24.09.2020 12:46 |  
    8 2

    S hodnocením více méně souhlas až na to, že bych dal Kolářovi 8 a Teclovi 3( viděl jsem ho na hřišti až když šel střídat).

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Midtjylland 0:0

    fps     před 4 lety 26.09.2020 09:46 |  
    1 7

    také dle mě by měl mít Kolář 8 a Tecl 3, ale hlavně Holeš 0, naprosto zbytečný hráč na hřišti, ten snad nabyl celí zápas u míče, hlavní důvod proč nám nefungoval střed zálohy, ani tak kvalitní hráči jako jsou Stanciu a Ševčík nedokáží nahradit třetího hráče ve středu zálohy který se tam jen motá