Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

Komentáře (29)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

    KurdtK     před 4 lety 12.09.2020 11:05 |  
    3 3

    Jaký to kontrast zdůvodnění odchodu oproti zaručeným informacím z Deníku Spart...

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

      Kupsiiik     před 4 lety 12.09.2020 12:02 |  
      3 6

      Nemyslím si: "V čem byl tedy problém?
      Vnímám to tak, že v čase se všechno vyvíjí. A také Slavia je jiná, než když jsem do ní na podzim 2017 přicházel. V průběhu času to zkrátka přestalo ladit, a nakonec jsme to vyhodnotili tak, že nemá cenu se vzájemně trápit. V osobním životě i byznyse se to tak prostě občas stává. Ale fakt, že vidím tu cestu trochu jinak, podle mě na našem vztahu nic nemění. Osobně si myslím, že to bylo správné rozhodnutí. Jen mě v tomhle kontextu mrzí, že jsme se nerozešli už v zimě, protože tak vznikl zbytečný prostor k různým spekulacím. Všechno pak neběželo tak, jak mělo. A ve finále to možná nasypalo trochu písku do soukolí osobních vztahů..."
      Když ten rozhovor shrnu: Přestalo to ladit, nemělo cenu se vzájemně trápit. Měli jsme se rozejít už v zimě.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.09.2020 13:53) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

    pcitron     před 4 lety 12.09.2020 11:07 |  
    2 2

    Je zde nějaký insider, který by alespoň v hrubých obrysech vysvětlil slova JN: "Jenže k tomu převodu na Sinobo nakonec z důvodu mně neznámého nedošlo, a zůstali jsme pod společností CITIC."
    Jinak přeji JN hodně štěstí.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

      Kupsiiik     před 4 lety 12.09.2020 11:21 |  
      7 0

      JT říkal něco ve smyslu, že to zastavil čínský regulátor..

      • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

        Sokrates55 (přítel SN)     před 4 lety 12.09.2020 11:37 |  
        14 4

        Také jsem to vyjádření JT zaznamenal.
        Jde o to, že SINOBO Group je majitelem nejen fotbalového klubu v Pekingu, ale je prý minoritním akcionářem ještě v dalších fotbalových klubech a to i snad v Evropě. Zřejmě by hrozil asi nějaký problém se střetem investic. Ale to si jen doplňuji sám za sebe.
        V rozhovoru je jasně od JN řečena obhajoba vztahu mezi JT a JN. Proto by se mělo několik "novinářů" a "rádobyinsaiderů" chytit za "rypák".
        Mohu pouze doplnit, že JN se domluvil s Jirkou Bílkem a bude mu kdykoliv nápomocen při dalších krocích v této oblasti. I to o něčem hovoří.
        Káva voní a na Šumavě je krásně.
        Snad i večer budeme mít radost z vítězství naší milované Slávie.
        Dovolte mi na závěr, abych si dovolil říci, že "rudá bída" a "plzeňská prádelna" nedali souhlas s tím, aby jejich hostující hráči mohli hrát proti svému klubu.
        A jako důvody uvádí všechny ty předem řečené spekulace, které mohly být vyčítány právě k hostování hráčů Slavie v Liberci. Větší pokrytectví už snad ani tyto dva kluby nemohly ukázat.
        Tak asi tak.
        S úctou
        Sokrates55

        • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 12.09.2020 11:50 |  
          1 6

          City Football Group vlastní tyto kluby: Manchester City F.C., Melbourne City FC, Montevideo City Torque, Lommel S.K., Sichuan Jiuniu F.C., New York City FC, Mumbai City FC, Girona FC, Yohokama F. Marinos a Troyes FC.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

      Leksel     před 4 lety 12.09.2020 11:23 |  
      3 0

      Jo, to by mě taky zajímalo, Nezmar na to krátké období vzpomíná jako na dobu, ve který se mu dobře pracovalo, ptz majitel měl s fotbalem praktický zkušenosti a tu problematiku znal.
      Jinak velmi hezký rozhovor, je to člověk, kterej nejedná ukvapeně a zbrkle, ale všechny aspekty si pořádně promyslí. Jsem rád, že tu byl.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele

      iwanowicz     před 4 lety 12.09.2020 13:04 |  
      2 6

      Me to prijde dostatecne srozumitelne. Rozhodlo se v Cine a Slavii nikdo nic nevysvetloval.

  3. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 12.09.2020 11:51 |  
    6 0

    Celkem věcné shrnutí věcí. Být to ovšem článek v ispartu tak by tam byl určitě peprný titulek jak ten rozchod byl na hovno a že se div někdo s někým nepostřílel...

  4. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

    Hubacek     před 4 lety 12.09.2020 11:56 |  
    14 11

    Sinobo mělo převzít celou SKS . Přes půl roku posílali peníze na nákup hráčů. Proto se objeví
    Název na stadionu. A je moc skoda ze k převzetí na Sinibo nedošlo . Citic je státní firma a tady já kamen úrazu , vše se musí schvalovat a vše dlouho trvá . Rozhodnutí se mění jak na běžícím pasu. Určitě Slavii nepohla cesta Vystrčila na Thaiwan a i firmám které v Číně podnikají . Už teď se ručí byznys . Škodovku , Homér kredit a další to už pociťují . Nejspíš domě k prodeji pivovaru Lobkowitz . Jedním z více důvodu i proč se převod nekonal , byl v tu dobu úspěch Slavie v pohárech a Citic .
    Je toho moc a Citic to muže kdykoliv zabalit. Politika Činy je nevyzpytatelna.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

      SKSKali     před 4 lety 12.09.2020 12:17 |  
      9 0

      Proč ale nyní chtějí vykoupit zbylé akcionáře a "právně" sjednotit klub a stadion. Je možný, že se připravuje půda pro vstup případně dalšího strategického investora?
      Pokud si pamatuju, rok a něco zpátky se říkalo, že SKS chtěli převzít Bahrajmci či Katařani, ale číňany to odmítly. Kvůli podílu v klubu prý krachoval vstup avizovaného sponozara. Když tedy padlo plné převzetí pod SINOBO, je možné, že zamýšlí něco podobného s jiným subjektem.
      Pro CITIC jsme nyní dobrá reklama za "málo" peněz. Patrně tu reklamu budou chtít držet co nejdýl, ale úplně si nejsem jistej, že budou chtít být dlouhodobě samostatnými majiteli.

      • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

        Obr     před 4 lety 12.09.2020 12:20 |  
        7 3

        Ten vykup akcii je podle me jasnej signal, ze se to pripravuje na prodej novymu vlastnikovi. Dle myho to bude bomba a budeme jeste silnejsi a nezastavitelní.

      • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

        vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 12.09.2020 13:29 |  
        7 0

        Řekl bych že jsme pro ně tak trochu pod jejich rozlišovací schopnost, víceméně to nechávají na JT peníze samozřejmě pošlou když je potřeba, ale do sportovní části se nepletou.

      • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

        kedul     před 4 lety 12.09.2020 15:05 |  
        1 12

        Taky mě napadlo (už když to JT vyslovil na TK), že ten výkup od drobných akcionářů a fúze dvou akciovek stadionu a klubu je krok k prodeji celého balíku sloučené společnosti. Otázka je, jestli by to někdo koupil. Samotný klub asi ne, ale se stadionem......? Na každý pád se zdá, že Slavia prochází dalším kritickým obdobím, tentokrát aspoń v domácích podmínkách na vrcholu. Myslím, že Číňani stopli přísun peněz a na to konto taky spí projekt nové infrastruktury mládežnické akademie. O to víc právě teď potřebujeme úspěch v Evropě. Proto se upřímně bojím, aby se před námi kvůli tuzemské koronakrizi ta Evropa neuzavřela. Viz Dánsko (zatím jen pro turisty) a od pondělí taky Švýcarsko, to (podle ČRo Radiožurnál) dokonce pro Česko stanovilo karantenu bez pardonu pro všechny i s negativním testem.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

      Dru Zeree     před 4 lety 12.09.2020 15:55 |  
      15 1

      "Citic to muže kdykoliv zabalit"....Tohle je přesně ta blbost, kterou opakují všichni novináři. Slavia (jako tým) a Eden mají hodnotu kolem 2,5-3 miliard (minimálně). Dalších několik miliard narvali Číňané do oddlužení a nákupu hráčů. A pak jen tak řeknou, už nás to neba, jdeme. No samozřejmě, že nejdřív ten klub někomu prodají, nenechají svých 4-6 miliard investic spláchnout do kanálu.

      Takže ano, CITC možná plánuje odchod, ale předtím Slavii prodá (proto chtějí těch 100% klubu i stadionu). Žádný živelný odchod to nebude.

      • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

        Hubacek     před 4 lety 12.09.2020 16:34 |  
        16 9

        Já nikde nenapsal ze to prodává . Jen jsem reagoval na dotaz jak to bylo se Sinobem.

        Tady je smutný když někdo něco napíše ve smyslu co ostatním nevoní a nebo není úplně ideální pro Slavii tak je minusivan a napadam.
        Už tu 3 roky občas pustím nějaké info a kdo to čte tak ví jestli to mu věřit nebo ne. Je to jen diskuze. Viz před měsícem a půl jsem psal ze Nezmar konci a možná s chystá návrat Stocha. Hned jsem dostal naloženo ze je to porad dokola s Nezmrem a je to blbost.
        Občas některé informace nejsou úplně kladné co píší ale věřte ze z prstu si je necucam. Teď se jede na vlně a každá negativní informce je se přijímá z odporem a nevuli. Ty co trochu taky do dění kolem Slavie vidí tak ví o čem píší. Je to kolotoč

        • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

          wimpy     před 4 lety 12.09.2020 16:49 |  
          10 3

          Nebuď jak doktor! :-) Řekneš info a někomu se to info nelíbí, tak dá mínus. Tím spíš, že je od tebe a dá se čekat, že je správné. Tos nedostal naloženo ty, ale prostě se někomu nelíbí to info (nebo s ním třeba i nesouhlasí).

          • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

            Hubacek     před 4 lety 12.09.2020 16:52 |  
            7 1

            Tak Jo

        • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

          Dru Zeree     před 4 lety 12.09.2020 17:21 |  
          6 1

          Já ale taky nereagoval na prodej, ten je totiž poměrně reálný. Já reagoval na to tvé "Číno to může kdykoliv zabalit". Takový prodej trvá x měsíců.

          • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

            Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 16.09.2020 15:27 |  
            1 3

            Prodej trvá dlouho. Ale zastavit penězovod je otázka jedné porady. Ta poznámka je o tom, že do rozhodování CITIC jako státní firmy mluví strana je zcela na místě. A věř mi, že když ČR Čínu nasere hodně a strana si tam vyhodnotí, že posrání Slavie poškodí aktuální vládu. Tak se to stane a 1mld českých korun, kterou na tom třeba CITIC prodělá pro ně nebude vůbec žádná překážka. :)

        • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

          pf     před 4 lety 12.09.2020 18:02 |  
          6 3

          Nenech se rozrušit těmi, kdo tvé příspěvky rozporují a napadají. Věř, že tu jsou i tací jako já, co tvé příspěvky a pár zákulisních informací vítají, byť nemusí být úplně pozitivní. Za ta léta vím, že jsi jeden z mála, kdo skutečně oplývá zákulisními informacemi a těší mě, když se o ně alespoň v náznacích podělíš. Nenech se znechutit minusy nebo negativními příspěvky, to k sociálním sítím prostě patří.

  5. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

    Ladislav (přítel SN)     před 4 lety 12.09.2020 16:01 |  
    10 0

    Honza Nezmar určitě odvedl pro Slavii velmi kvalitní práci a patří mu velké poděkování a přání, ať se mu daří i v dalším životě. Jen jedna myšlenka, Nezmič „byl členem představenstva a najednou měl na starosti jiné věci, než jako sportovní ředitel měl nebo mohl dobře zvládnout a neměl tolik času věnovat se fotbalu jako takovému, tak jak by chtěl“, tzn. absolutně nestíhal a do toho si loni v klidu začal studovat vejšku ?! Já tedy chápu, že bude nejspíš maximalista, ale život je o tom, stanovit si priority a ty jeho budou asi někde jinde, ale má na to samozřejmě právo, protože každý máme svobodnou vůli.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.09.2020 16:01) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

    tomslavista     před 4 lety 12.09.2020 16:43 |  
    8 9

    Čekal jsem, kdy si Nezmar pustí "hubu na špacír". Moc z toho rozhovoru nadšený nejsem. Kdyby mlčel, udělal by líp - pro Slavii i pro sebe. A pokud sypal "písek do soukolí osobních vztahů", tak je dobře, že je pryč. SKS forever.

    • Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

      necich     před 4 lety 12.09.2020 18:45 |  
      9 3

      Nepíše, že sypal písek do soukolí, ale že se tam písek dostal. Což je logické, když jsou rozdílné názory na řešení situacie. Za mne, skvělý rozhovor a konec spekulacím..

  7. Číňan nepustí

    Cross     před 4 lety 12.09.2020 18:49 |  
    8 7

    Já ten rozhovor vidím ve dvou rovinàch. První je, že od Nezmara jsme se znovu nic nového nedozvěděli. Je fajn, že nerozesírá, mám ho rád, ale vzhledem k všeobecnému mlčení ze všech stran na té zmiňované Nezmarově labilitě něco bude. Jak tady někdo správně poznamenal: nestíhá, a proto začne studovat další vysokou školu...
    A druhá věc: Číňan je všeobecně na vzestupu. Jsme na samotném začátku jeho éry. Na tom různé místní novinářské kampaně nic nezmění. Nejsou to krátkodobí křivàci, se snahou rychle vydělat, vyplundrovat a zmizet...

    Číňan prostě nepustí. Je hladový po image a úspěchu v Evropě, v té Evropě, která si z nich pred 170 lety udělala kolonii, podceňované kůlie, párie záměrně Angličany zfetované opiem, a trhací kalendář...

    Číňan nepustí. A Slavie z toho bude jen těžit.

    • Re: Číňan nepustí

      tomblesk     před 4 lety 14.09.2020 17:18 |  
      3 2

      Souhlas, taky bych si tipnul a byl rád, aby tomu tak bylo. Jen dodávám, Číňan se umí poučit. Jeho "století ponížení" a zrady ještě dlouho nezapomene. A na dobré bydlo se bohužel zapomíná snadno. Pokud by Číňan "zvedl krovky". Asi by dost slávistů radostí neskákalo, byť by důvody byly krásně popsány, lhostejno, kde leží pravda, no obětovali bychom groše a měli páteř, ale Vystrčil výpadek kapitálu nezajistí i kdyby se na Tchaj-wanu usadil - to je každému jasné! Takže - je to hlavně byznys a koumání, že to tam je složité /mechanismy rozhodování atd./ Ale tady se nikdo nepídí jaké banky obchází Křetínský, než prodá stadion a "levně" přijde k jinému. Byť na větrné hůrce. No, když jim tam bude dobře … Vše je o penězích a "přízni" tedy hlavně ty články /spisky z dlouhé chvíle a o ničem …/. Mně taky zarazilo, že fňuká, jak JN trpěla rodina, ale s tou školou bude rodina - hin nebo in? Až nějak to bude, tak pes neštěkne. A cestování? prostě z Liberce neodešel, až mu děti či vnoučata nebudou snášet podnebí pod "cedníkem Evropy" tak poputuje … třeba do Teplic - lázně na dohled uhelných dolů. Ach jo. A jako vždy je to hodně o lidech - sednou si, nesednou si? Těžko soudit a taky šéf musí být jenom jeden, což by měl JN za pašalíkování u Karla znát, a Tvrdík bude asi "čajíček" či odvar Karlova typu, který od liberálů už taky něco schytal /Precioza Minkovice a tak/ jenže dneska jsou jiné kabátky v módě. A pokud publicisté typu Podroužka, Mádla a dalších jenom prudili dotazy typu jak se mu spolupracuje s Tvrdíkem? Odpoví jednou, podruhé stejně a pak ho přejde chuť. Být kolovrátkem je hobby jen jistého typu manželek a úděl jejich druhů se svatozáří. Mnozí tohle tuší, jiní i dobře ví. Prostě - lidi jsou různí. Jde o to různost ctít, vnímat respektovat, což mnohým nedojde nikdy, jiní to mají v krvi a když jsou k tomu na očích, může malér vyhnít. A rozdíl v náhledu obou protagonistů? Proboha na co? Stejně se rozhodne na hřišti a jak k tomu dojde? Jó. To kdybychom znali předem, pak by asi do Edenu nás chodila půlka toho co dnes /snad né měně!! prostě i fotbalový klub musí fungovat jako firma - se svojí kulturou, disciplínou, vztahy a pravidly, což možná JN vidí jinak, ale kvůli tomu byl velkoryse v představenstvu a. s. a to ho zatěžovalo. Budiž jsou situace, ale zodpovědnost je vždy na lidech a podíl na ní bývá prostě jádrem pudla. Holt někdo chce a jiný ne - a korunou si hodit po každé situaci s rozdílným názorem, by možná šlo, ale výsledek raději nepředjímám. Sorry jako, když se v tom někdo zase ztratí - cesta do Liberce možná pomůže !!!

  8. Brouk v hlavě ?

    Taky     před 4 lety 13.09.2020 16:06 |  
    2 2

    Nezmič - nechce tu být, kdysi nechtěl být už ani v Liberci, místo stoprocentního nasazení v dvojboji práce/rodina zase něco študuje, takže to stejně nedávalo smysl.

    Bílek - má na to ? No, uvidíme. Zatím navenek vypadá spíš než jako Nezmar, jako takovej tiskovej mluvčí pro pohyb hráčů našeho kádru.

    Trpišák - asi převzal některé aktivity Nezmiče, snad to umí taky tak dobře a nebude to na úkor... :-)
    Kolik asi bral Nezmič ? Není to takhle nakonec levnější varianta, i přes tu Jindrovu supersmlouvu ???





  9. Re: Nezmar vysvětluje, proč už nechtěl ve Slavii dělat sportovního ředitele.

    gazza     před 4 lety 13.09.2020 17:57 |  
    4 5

    Vlastně nevysvětlil nic.Jenom mlžení.

  10. ...

    dauby     před 4 lety 13.09.2020 21:08 |  
    5 2

    Nevím, nemám pocit, že bych se z toho rozhovoru od Nezmara něco podstatného dozvěděl. Proto mi to nezní věrohodně. Věřím ale, že Jirka Bílek to zvládne.