Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději nenastoupil

Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději nenastoupil

Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    mirecek1111     před 4 lety 27.08.2020 09:06 |  
    8 7

    A je to tady, to prostě nebylo dobré rozhodnutí.

    Beran z toho bude vyflustlý, že musí hrát, pak někde na půlce ztrátí balón, my z brejku dáme branku, nebo se raději hodí marod aby nehrál, a ti šmejdi z isport, nebo Mádl apod. ho za to druhý den v novinách rozcupují.. a to ani nemluvím o tom, pokud by se sezona nevyvíjela tak hladce jak všichni teď čekáme (to asi není reálné), a nějaký hráč nás ve vzájemném zápase "popravil", to se pak bude cítit fakt skvěle na startu příští letní přípravy.. :)

    Hodně jsem poslední dny četl argumenty typu...podívejte na Coutinha z Bayernu. No však se podívejde, v jaké situaci se i jeho přičiněním Barcelona teď nachází...

    Měli bychom to aspon revidovat do podoby, že hráčům nezakazujeme proti nám nastoupit, ale je to na jejich vlastní dohodě s klubem kde hostují, zda nastoupí nebo ne.

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      fps     před 4 lety 27.08.2020 09:21 |  
      11 2

      řek bych že to bude na rozhodnutí jednotlivých hráčů, když hráč řekne že proti nám nechce hrát, tak hrát nebude

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        sasky     před 4 lety 27.08.2020 09:22 |  
        2 0

        Taky si myslím. Asi to teda neřekne takhle, ale prostě trenérům řekne, že se na to prostě necítí. A než mít na place hráče, u kterého nevím, co mám čekat, tak ho radši nepostavím vůbec.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        sasky     před 4 lety 27.08.2020 09:22 |  
        4 0

        Taky si myslím. Asi to teda neřekne takhle, ale prostě trenérům řekne, že se na to prostě necítí. A než mít na place hráče, u kterého nevím, co mám čekat, tak ho radši nepostavím vůbec.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        Virgil1956     před 4 lety 27.08.2020 10:42 |  
        3 0

        Přesně tak, třeba zrovna v Liberci to nebude Hoftych lámat přes koleno a nechá na hráčích, jestli do zápasu s námi chtějí jít a měl by to plně respektovat.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        fps     před 4 lety 27.08.2020 13:39 |  
        1 1

        dle mě moc hráčů proti nám nebude chtít hrát

  2. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    pinochet     před 4 lety 27.08.2020 09:50 |  
    10 3

    Tohle Jaroslav Tvrdík asi úplně nedomyslel...

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      luva     před 4 lety 27.08.2020 11:39 |  
      5 7

      Taky si myslím, že je to zbytečné populistické gesto. Doufám, že po odchodu Nezmara, tam bude mít Tvrdík aspoň nějakou opozici, jinak to bude špatný...

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        Steve2924 (přítel SN)     před 4 lety 28.08.2020 11:51 |  
        0 1

        Já si nemyslím, že jde o populistické gesto. Ale LFA se chce otázkou hostování zabývat a Slavia potřebuje nějaké trumfy v rukávu proti argumentu, že si zajistilia v Liberci 6 bodů. Něco čím vezme argumenty kritiků a otočí je proti nim. A to je přesně tohle co teď Tvrdík udělal. Sebral kost štěkajícím psům z Plzně a Sparty, protože Slavia teď nijak své zápasy v rámci hostování neovlivňuje ale zejména Sparta ano. Takže na jednu stranu je to risk, ale uričtě si věříme, že nám nijak sportovně neuškodí a naopak velmi posílí pozici Slavie v tom, aby i nadále mohl Liberec (nebo v budoucnu jíný vhodný tým) být velkým partnerem pro více hostování naráz. Což je podle mě docela dobrá investice do budoucna.

  3. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    hasák     před 4 lety 27.08.2020 10:54 |  
    2 0

    Já bych řek, že je to záležitost jak dohody klubů, tak dohody jednotlivých hráčů.. Někteří to pojmou tak, že se chtějí ukázat a jestli Slávku potopěj, bude v kabině (až přijdou do Slávky zpátky) prdel, jiný můžou mít trošku pifku na to, že se nevešli do kádru, další si nebudou chtít zavařit..

  4. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    zeleznik2     před 4 lety 27.08.2020 12:01 |  
    2 1

    No určitě takový Jugas, Matoušek a Yusuf budou mít velkou motivaci to samé Kosek, Zelený a Hellebrand. Každý z jiného důvodu. Pokud bychom v Liberci, Jablonci nebo na Slovácku ztratili kvůli tomu body, tak špatné rozhodnutí, pokud vyhrajeme i tak, tak to nevadí.

  5. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    luva     před 4 lety 27.08.2020 12:31 |  
    7 6

    Zajímal by mě názor obhajovatelů tohoto rozhodnutí, až diky tomu ztratíme body,případně titul a tím návaznost na poháry a z nich plynoucí peníze, které nutně potřebujeme pro chod naší Slavie.

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      witty13     před 4 lety 27.08.2020 12:52 |  
      4 8

      Ukáže to na chyby v úsudku vedení, sportovního úseku, realizačního týmu. Chyby jsou potřebné, učíme se jimi, a posouvají nás dále. Vystupujeme tím z komfortní zóny a získáváme zkušenosti.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        sasky     před 4 lety 27.08.2020 13:19 |  
        4 4

        Stručné, jasné ;) Díky...

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        jiras_     před 4 lety 27.08.2020 17:58 |  
        7 1

        Jaký chyby, že si to sami sobě děláme těžší? To tu říká spousta lidí, na to nemusíme složitě přicházet, To je jak kdyby si dospělej člověk potřeboval sáhnout na žhavou plotýnku.

        • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

          witty13     před 4 lety 27.08.2020 20:58 |  
          2 7

          Ne, mas spatnou uvahu. Pokud ten hrac na Slavii nema, nemuze nam zatopit ve vzajemnem zapase, a tudiz to chyba nebude. Pokud nam zatopi je chyba na sportovnim useku, ze nehraje za Slavii.

          Tak jako hracum vodime konkurenci, hodnotime je, kritizujeme je a nutime je se posouvat, musime uplne stejne tlacit na realizacni tym, sportovni usek a vedeni. Nejhorsi vec co se nam muze stat je uspokojeni. Hraci hrajici proti nam na hostovackach nastavuji zrcadlo filozofii sportovniho useku a davaji prostor k hodnoceni.

          • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

            nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 28.08.2020 08:40 |  
            4 1

            Takhle to možná funguje ve football manageru, ale v reálném životě prostě ne.

            S druhým odstavcem ale souhlasím, nicméně s dodatkem, že k tomu, aby nám nastavili zrcadlo, nemusí přece nutně hrát proti nám. Dával Musa za Liberec spoustu gólů a naši útočníci ne až tak? Jo. No tak jsme si vyhodnotili, že je asi lepší než třeba yusuf, stáhli jsme ho a na jaře hrál on, zůstal tu a yusuf teď hostuje. Kvůli tomu nám ale přece nemusí dát třeba dva góly ve vzájemném zápase a potenciálně nás poškodit.

            • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

              witty13     před 4 lety 28.08.2020 11:23 |  
              0 8

              Nemyslim si, tohle funguje v konkurencnim prostredi, bezohledu na obor. Samozrejme neco jineho je hostovacka Berana, Musy, potazmo Matouska, a neco jineho je Yusuf, Jugas a pravdepodobne i Hromada, v minulem roce Baluta.

              Ja pokud budu odpovedne se chovajici majitel, tak proste si pote musim rict, ze jsem vyhodil orachy za hrace, ktereho nejsem schopen prodat, takze ho maximalne umistim na hostovacku s tim, ze pokud bude hrat, treba najdu nekoho kdo ho pote koupi. Pokud ale moji zamestnanci toho hrace spatne zhodnoti, a on pak nam da hattrick, neni to chyba toho hrace, ale toho, kdo ho nechtel z nejakeho duvodu v tymu. Proste za svoje kroky si kazdy neseme odpovednost, musime chtit vysledky, a my jako fanousci musime chtit po tymu aby se nam obhajoval dobrymi vysledky. Musime na nej tlacit, a chtit uspech, a pripadne si muzeme ocividne spatna rozhodnuti dovolit kritizovat, protoze spousta z nas ten tym plati, nejaku formou. Jako promin, ale posledni dobou se tu rozmaha urcita nazorova pozice, ktera zakazuje kritizovani Tvrdika, Trpise, jejich vedeni a hospodareni, a vlastne ze vsech vyznamnych osob - Simane, Krob, Nezmar se tu delaji tridni nepratele, nebot kdo nejde s nami jde proti nam. Pravda je, ze nase aktualni “hracska rozezranost” lize minimalne neprospiva (to jestli skodi nechci hodnotit, to ani neni mym cilem). A misto abychom se jen chvalili a placali po ramenou je potreba prijmout i nasi pozici v ramci ceskeho fotbalu a chovat se odpovedne. Ja nerikam, ze to nasi souperi delaji lepe, dokonce si myslim, ze jsou jeste horsi, ale doma me vzdy ucili, ze pokud chci kritizovat, musim nejdriv zacit u sebe.

              Pokud chceme hrace posilat na hostovani aby hrali, jako ze chceme, je smesne jim zajazovat proti nam hrat. Samozrejme je svobodna vule kazdeho, viz Beran, a pred par lety Berkovec, aby proti nam odmitl nastoupit, a rozumny trener/tym je urcite nutit nebude.

              My se porad zakliname nejakym tlakem, ale tim ze o tom mluvime ten tlak prave vytvarime. Plzen a Sparta jsou nadsene, jak se v tom sami placame, a porad o tom meleme jako kafemlejnek, a realne si ten tlak vytvarime sami.

              • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 28.08.2020 15:14 |  
                6 0

                Neuraž se, ale přijde mi, že motáš dohromady strašnou spoustu věcí, které už ani nesouvisí s povolením hostování. Pokusím se zareagovat nejlépe, jak svedu.

                Ad konkurenční prostředí
                Nevím, asi se pohybuješ v jiných oborech než já. Neznám obor, kde by si zaměstnavatel platil zaměstnance za to, že mu bude v jiné firmě škodit. Analogie s Football Managerem ale reagovala hlavně na tu část "Pokud ten hrac na Slavii nema, nemuze nam zatopit ve vzajemnem zapase, a tudiz to chyba nebude. Pokud nam zatopi je chyba na sportovnim useku, ze nehraje za Slavii.". To je prostě blbost. Fotbal není deterministický systém, výsledky nejsou jednoznačné. Pokud odehraje Slavia pět utkání s Libercem, se stejnými sestavami, nedostaneme stejné výsledky. Nelze říci, že pokud nám hostující hráč dá 2 góly, byla chyba ho pustit. Pokud nám yusuf dá ve vzájemném zápase gól hlavou z centru, ale jinak tolik nezáří (vstřelí za sezonu třeba 4-5 gólů), znamená to, že byla chyba ho pustit na hostování? Neznamená. Znamená to, že se mu povedl jeden zápas, ve kterém dal gól. To, že uspěje v jednom utkání, proti svému týmu, není žádný objektivní ukazatel kvality hráče. Stejně, jako když se třeba Stanciovi jeden zápas, byť proti slabšímu soupeři nepovede, tak to není ukázka nekvality. Nevěřím tomu, že by se snad naše sportovní vedení rozhodovalo na základě jednoho zápasu, byť by to byl zápas proti nám.

                Ad vysoký počet hráčů na hostování
                Nechci, aby to vyznělo jako nekritická obhajoba vedení, ale vysoký počet hráčů na hostování chápu. Máme tady v zásadě tři skupiny hráčů - mladí s potenciálem, pozůstatky předchozích realizačních týmů a hráči, u kterých doufáme, že se rozehrají. Vezmu to po skupinách. Mladí s potenciálem, např. Hellebrand, Beran nebo Kosek, jsou hráči, které chceme pro budoucnost a víme, že aktuálně si v našem nabitém kádru nezahrají dost na to, aby se kontinuálně zlepšovali. Tak je posíláme na hostování, aby si zahráli třeba 32 zápasů z 34, namísto třeba 6 u nás. A sorry, tyhle hráče prostě vystavujeme v zápase s námi zbytečném mediálnímu tlaku a leckdy i morálnímu dilema. Navíc, jsou to 2 zápasy ze 34, kdy nemůžou hrát, to není zase tolik. Proč jich máme tolik? No protože je o ty hráče zájem v danou chvíli a pokud bychom je nekoupili, koupí je konkurenti. My ty hráče ale chceme, tak je holt koupíme dopředu a necháváme je hostovat a růst, dokud nepřerostou svého konkurenta v našem kádru nebo jejich konkurent neodejde.
                Pak tu máme pozůstatky, třeba Kuba Jugas. Tady s tebou třeba i můžu souhlasit, že se někde udělala chyba, když takového hráče musíme několik let udávat na hostovačky, než abychom ho prodali. Ale netuším, jak nám má pomoct to, že bude hrát ve vzájemném zápasu, k tomu, abychom si tu chybu uvědomili a už ji nedělali? Tihle hráči hostují, protože se nám prostě nehodí do systému.
                No a pak tu máme poslední skupinku, na rozehrání. Tam patří za mě třeba Kuba Hromada, Yusuf, Maty (ten tam už podle mě bohužel přešel z mladých talentů), byl tam třeba Baluta. Jsou to hráči, u kterých jsme čekali, že se prosadí, ale neprosadili. Je pak otázka, jestli u nich ještě doufáme, že se třeba opravdu rozehrají a vrátí (Hromada, Maty), nebo jim jen nechceme bránit ve hře a chceme je prodat (Baluta) nebo prostě čekáme na to, až jim smlouvy skončí. Ano, hráčů na hostování máme dost, ale to prostě velké týmy, které chtějí dělat úspěchy, mají. Nebo mají farmy, spřátelené kluby a podobně. Jediný rozdíl je v tom, že my jsme aktuálně na takové úrovni, že hráči, které posíláme na hostování, mají většinou kvalitu na první ligu, takže už je nedáváme na Žižkov, do Admiry nebo jako Sparta do Vlašimi. A to prostě ostatní týmy a média (která nám nejsou příliš nakloněna, ať už proto, že jsou nakloněna Spartě nebo nás nemají rádi kvůli čínským majitelům) špatně koušou.

                Ad odpovědně se chovající majitel a vyhodnocování
                Nezlob se, ale ty si fakt myslíš, že si vedení, a to jak sportovní, tak finanční či nejvyšší, průběžně nevyhodnocuje svoje kroky? Na to přece nepotřebují, aby ti hráči hráli v zápase proti nám. Navíc, jak píšu výše, jedno (dvě) utkání prostě nejsou relevantní ukazatel. A jako odpovědný majitel, jak píšeš, bych se měl naopak snažit zamezit dalším ztrátám, když už jsem nějakou tu chybu udělal. Pokud jsme udělali chybu, že jsme koupili Balutu a on se neprosadil, nemyslíš, že víme, že to byla chyba, už když odchází na hostování? K čemu potřebuju riskovat, že se mu za Libe extrémně povede zápas s námi a způsobí nám tím nějaký problém (od ztráty pár bodů přes ztrátu titulu až po ztrátu desítek milionů)? A ještě ho za to platit?

                Ad tlak
                Můžeš mi vysvětlit, jak na sebe sami vytváříme tlak, v tomto případě? My jsme prosili média, aby už konečně začala řešit ta hostování? Nebo jsme prostě dělali naprosto legální věc, kterou považujeme za nejsprávnější pro další rozvoj Slavie a jejích hráčů a ten tlak přišel z vnějšku? Jinak tlak na hráče od médií, za ten si taky budeme moct sami? Vzpomínáš, jak když proti nám hrála Bolka a Meši nedal penaltu (a to už ani nebyl náš), tak se v médiích řešil týden? To jsme taky vyvolali my? Dovedeš si představit, jak takový tlak může působit na mladého hráče, jako je Beran? Nedejbože, aby byl složitější či citlivější povaha. Mimochodem, ad morální dilema zmíněné výše - naprosto jednoduše se může stát, že hráč na hostování sám sebe gólem připraví o titul nebo LM. Například loni Baluta, který podzimní část odehrál za nás a jaro za Liberec, takže měl nárok na titul. Kdyby nás, pokud bychom nebyli v tak komfortní situaci, jako jsme byli (protože, připomínám, fotbal není exaktní a deterministický), obral gólem o body a my skončili za Plzní, tak sám sebe připraví o titul a my bychom mu za to ještě zaplatili. To ti přijde normální?

                Já třeba chápu, že se všichni čílí, že máme asi 7 hráčů v Liberci, mně už to taky přijde hodně. Ale nemyslím si, že povolit jim nastoupit proti nám je řešení.

                • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                  Leksel     před 4 lety 28.08.2020 15:28 |  
                  1 1

                  Stručné, jasné ;-) Díky
                  Teď vážně, rozpitvals to naprosto dokonale, já se s respektem jen připojuji. :-)

                  • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                    nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 28.08.2020 15:43 |  
                    2 0

                    No jo no, občas se prostě rozepíšu :)

                    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                      Leksel     před 4 lety 28.08.2020 16:36 |  
                      2 1

                      Mám to podobně, píšu mail třeba na úřad, který má vyjádřit moje (naše) souhlasné nebo nesouhlasné stanovisko k nějaké věci, no a já nenapíšu jen pro adresáta zásadní ANO nebo NE, ale začnu zeširoka psát celou historii vázající se k dané věci. Pak z jedné věty, která by pro sdělení našeho stanoviska bohatě stačila, je z toho zpráva jak Lovosice. Nedělám to na just, abych je zahltil informacemi, ale prostě když cítím potřebu k tomu napsat důvody, které nás vedly k našemu stanovisku, tak píšu, dokud nejsem spokojený. :-)

                • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                  witty13     před 4 lety 28.08.2020 21:03 |  
                  0 7

                  Tak zaprve, puvodne byl dotaz, jaky by byl argument obhajcu toho prohlasni. Dal jsem ho k dispozici. To jestli s tim sam souhlasim je vec druha, a pokud vim, nikde jsem to neobhajoval. Sam nemam uplne vyhraneny nazor.

                  K tomu konkurencnimu prostredi - myslel jsem to tak, ze pokud si necham utect kseft, na kterem pak nekdo vydela, a nedejboze, kdyz do toho moje firma da prachy, je na miste se ptat, proc jsem ten kseft neudelal ja. Tady je pravda, ze krome Baluty (a doufam, ze se neprida Matousek) a pravdepodobne Yusufa a Zeleneho, jsou hraci kteri jsou na hostovackach “odlozeni”, jsou hraci z pusobeni predchoziho sportovnino vedeni.

                  Ohledne hromadeni hracu - samozrejme jsem fanousek Slavie, ale tak jak nemam rad “rozezranost” ManCity, PSG ale v minulosti i Chelsea, nelibi se mi kdyz to dela Slavia. Myslim si, ze to neni hodno Slavie. Nerozporuji ze hraci jako Hellebrand, Matousek potrebuji hrat, ale zaroven vecne behani po hostovackach jim taky v kariere moc nepomuze. A nemyslim si ze Slavia se muze chivat tak nadrazene, aby takto jednoduse prehazovala hraci, prave treba jako na tom Football Manageru. Jsou to kluci, kteri venuji vse fotbalu, od svych detskych let. Nikde nevidim zadny narok Slavie s nimi nakladat tak ciste materialisticky.

                  K odpovednemu majiteli - ano, obavam se, ze JT opravdu nevyhodnocuje sve kroky tak jak by mel. Nechci ho tu kritizovat na zaklade jeho minulosti, a nepopiram, ze cela Slavia, a i ja, mu musi byt vdecna za zachranu. Ovsem jeho pocinani (hlavne twitter) povazuji z vetsiny za kontraproduktivni. Tim se dostavam k poslednimu bodu a to tlaku. Polozim ti recnickou otazku. Co by se stalo, kdyby jsme se s temi kluby a hraci dohodli, ze je to ciste na nich, a nikdo to nepsal na twitter. Pro media se vyda prohlaseni ze je dohoda na urovni klubu a hracu. Myslis ze se o tom bude psat? Myslis ze se bude pretrasat co jsme komu povolili a co ne? Proste a jednoduse, ten tweet akorat rozbouri debatu a vytvori ten tlak. Media si muzou osat co chteji, ale v anglosaskem svete se traduje takove porekadlo, ktere se celkem hodi: Na kazde pomluve je neco pravdy, ve chvili kdy ji nekdo ma potrebu oficialne vyvratit. Tzn., ten nekdo dava prostor mediim zase spekulovat, tak jako twitter JT.

                  Takze nakonec - promin, ze jsem se nerozepsal tak jak ty. Ocenuji ze jsem ti stal za takovy sloh. Doufam ze i z toho co pisu ja chapes o co mi jde, ackoli je to ve zkratce.

                  Jak rikam, nemam uplne vyhraneny nazor, a myslim ze ve finale je nejlepe na dohode klubu. Ale uprimen u Yusufa si neumim predstavit, ze by nekdy u nas mel nekdy najit uplatneni (samozrejme se mohu mylit). A verim, ze pokud ho chceme prodat, i gol proti nam muze pomoci. Neverim, ze pokud by jeho gol rozhodl zapas, ze by to byla jedina ztrata v te sezone, a dalo se to hodit ciste na nej.

                  • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                    Dennis     před 4 lety 28.08.2020 21:25 |  
                    4 2

                    Já naprosto souhlasím s uživatelem Nobiczek, ale jen chci zareagovat na poslední větu. Jeden gól nám dá ten Yusuf, jeden třeba Zelený a jeden Hellebrand. Tři různé týmy, tři různé ztráty. V součtu klidně 6 až 9 bodů. A zase tu ligu nevyhráváme běžně o 15 bodů, takže nám ty body mohou potom v konečném součtu sakra chybět. A že by byla náhoda, kdyby ty góly dali právě oni? V Liberci jich je na to sedm, ve Slovácku není aktuálně žádný lepší hráč než Hellebrand a i Jarda Zelený bude patřit v Jablonci k tomu lepšímu na hřišti, klidně nám je dát můžou. Nepustili jsme je hostovat, protože by byli špatní hráči, ale z toho důvodu, že by u nás neměli dostatečné vytížení nebo je chceme rozehrát apod. A argument, že jsme nenasytní a nemáme je kupovat, neberu. V zimě nebo v létě může odejít třeba Ševčík nebo Stanciu a jsem rád, že už nyní si za ně postupně chystáme náhradu. Ta pak v tu chvíli nemusí být dostupná, nebo za úplně jiné peníze. Děláme to dobře, včetně toho, že posíláme naše hráče hrát tam, kde se dobře trénuje a hraje se fotbal, ne do Zlína Páníkovi.

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      sasky     před 4 lety 27.08.2020 13:19 |  
      13 7

      Já toto rozhodnutí neobhajuju ze dvou důvodů - nelíbí se mi, jaký tlak novináři a fanoušci vytvoří na vlastní hráče a nelíbí se mi, že si platíme vlastního "kata". Ale byl bych poslední, kdo by třeba Matouškovi nebo Beranovi vyčítal, že proti nám bude hrát naplno. Naopak. Očekávám to od jakéhokoliv hráče. To, že i proti vlastním hraje naplno je známka profesionalismu.
      K tvému dotazu. Až ztratíme body díky tomu, že nás potopí hráči na hostování, tak nám to patří. Na hostování posíláme hráče, kteří jsou podle mínění našeho sportovního úseku horší než ti, co máme v kádru, takže bychom měli být schopní je porazit. Pokud to nedokážeme, tak si titul nezasloužíme.
      A další věc. Aby nás něco motivovalo k rozvoji, potřebujeme silnou ligu, silné soupeře. Nyní máme o parník nejsilnější a nejzkušenější kádr v lize a nějaké 4 - 8 kvalitních zápasů (2x Plzeň, Sparta, Jablonec, možná Baník) k výraznému rozvoji nestačí. Paradoxem je, že nejsložitější pro naše hráče musejí být modelová utkání v rámci Slavie. Takže silný Liberec je pro nás jedině plus a další výzva. Jedině tak porostou zkušenosti hráčů, bude se zlepšovat kvalita týmu, ostatních týmů a také ligy.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        nobiczek (přítel SN)     před 4 lety 28.08.2020 08:26 |  
        7 1

        "Na hostování posíláme hráče, kteří jsou podle mínění našeho sportovního úseku horší než ti, co máme v kádru, takže bychom měli být schopní je porazit. Pokud to nedokážeme, tak si titul nezasloužíme."

        Nezlob se na mě, ale tohle je prostě hloupost. Fotbal nehrají roboti, ani to není počítačová hra. Slabší týmy se slabšími hráči celkem pravidelně obírají silnější týmy o body. Barcelona má podstatně silnější a dražší kádr než my, přesto jsme ji obrali remízou o dva body. V minulé sezoně jsme ztratili body třeba proti Karviné, Slovácku, přitom mají rozhodně slabší kádr.

        Navíc, hráči, které posíláme na hostování, nemusí být nutně o tolik horší. Třeba jsou horší jen o malinký kousek, ale víme, že potřebují hrát a u nás by hráli méně. Třeba jsou mladí, nezkušení nebo jde o zahraniční hráče, které nejprve chceme zvyknout na naši ligu. Nebo jsou to třeba vynikající hráči, kteří se nám už ale nehodí do koncepce - např. Hušby (jasně ten šel hostovat do Německa, teď přestoupil, ale je to tak měsíc, co se spekulovalo, že by mohl hostovat v MLB nebo LIB). Pořád jsou to ale velmi kvalitní hráči - jinak by nebyli ve Slavii.

        Prostě hráč, kterého plně nebo z části platím, nemá mít možnost mému (tedy vlastně svému) klubu ublížit, a to ani teoretickou. A že by ublížit mohl, byť třeba i nechtěně. Obsáhleji jsem to rozepisoval v offtopicu.

        Ještě edit:
        Silná liga je fajn, super motivace a tak, akorát bychom si tu silnou ligu neměli přímo platit.


        Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2020 08:49) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

          witty13     před 4 lety 28.08.2020 11:35 |  
          0 5

          Ja chapu co chces rict, a urcite s velkou casti souhlasim. Ale nase hostovani nejsou jen hraci, kterym chceme dat sanci se posouvat. Umistujeme na hostovacky hrace, ktere ocividne nechceme, a nejsme schopni je prodat. Snazime se na nich alespon castecne vydelat investovane penize (Jugas napriklad je castecne protihodnota za Berana). A tady musi prijit dulezita otazka - jak jsme uvazovali, kdyz jsme pod profi smlouvu dostali cca 40 hracu, kteri by meli hrat seniorsky fotbal, dali jsme jim smlouvy, a nejsme schopni je dale prodat. Takze to hostovani samo o sobe je dusledek nekolika nevhodnych rozhodnuti, treba i smolnych zraneni apod. Ovsem ten tlak jsme si v zarodku vytvorili sami. Musime za nej nest odpovednost. Nehledejme vinu u tlaku novinaru, to je jejich funkce. Konkurenti nas budou kritizovat z principu, tj take jasne. Otazka je, jestli je to opravnene nebo ucelove. Soucasna situace urcite ciste ucelova neni, a dostali jsme se do ni sami. To je to nastavene zrcadlo, o kterem pisu. Musime se poucit a zbytecne se nenechavat dostat pod tlak. Medialni i verejny

  6. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    Fačín     před 4 lety 27.08.2020 12:52 |  
    15 6

    Zbytečné populistické gesto, které nepřinese nic dobrého Slavii ani samotným hráčům. Jediní, komu se tohle může líbit, jsou naši konkurenti.

    Za mě jeden velký obří mínus.

  7. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 27.08.2020 14:38 |  
    12 1

    Me to přijde jak u blbejch na půdě, léta se to neřešilo nikdo se nad tím nepozastavoval, letos spustí povyk pár medmrdek a rádoby expertů,ve finále je všechny sere dominance SKS, jen to zabalí do ušlechtilé starosti o fair play. Škoda že nikdo nekričel když třeba chátra kupovala v České lize na co přišla a řešila to také hostováním.Mě to zase žíly úplně netrhá, ale jenom za podmínky že celý hráčův plat bude hradit ten klub ve kterém hráč hostuje, ostatně prý to tak je už v teď, jen ty kluby to prostě neplatí a tak to nemohou využívat. Za mě je to úplně zbytečné gesto kterým ustupujeme uřvaným novinářům a dalším blekotům. Byl bych zvědavý na reakce vás tady kdyby nedej bože někdo z našich kmenových hráčů zrakvil třeba Nikouška, Hovorku či Koláře a to na delší dobu byť i neúmyslně.

  8. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    slavanda     před 4 lety 27.08.2020 14:42 |  
    13 2

    Pokud si klub hostování komplet platí, ať má hráč povoleno hrát. Pokud si byť jenom část platí SKS, hrát by neměl. Na rozdíl od výhrad typu zranění si myslím, že největší problém by byl u nás v Čechách ten, že by takový hráč nesměl nic pohnojit a zkazit, protože by pak všichni spekulovali o úmyslu. Viz Mesanovič a jeho pentle. Třeba na místě Hoftycha bych moc zvažoval jestli a koho nasadit. Spíš bych je chránil, zejména ty mladší.

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      ColinSKS     před 4 lety 27.08.2020 20:47 |  
      3 4

      naprostej souhlas. hráč udělá kiks a hned mu to naservírují. já si myslím, že JT to udělal jako gesto navenek a rozhodne si to Hoftych. a vyjde z toho že se koza nažrala a vlk zůstal celý.

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        Dr. Fe1     před 4 lety 28.08.2020 16:34 |  
        2 7

        Kéž by

  9. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    Leksel     před 4 lety 27.08.2020 14:52 |  
    16 3

    ‌Už jsem to psal, nepřipadá mi to rozumný rozhodnutí, aby naši hostující hráči nám defacto ztěžovali zisk bodů a k tomu ještě ohrožovali naše hráče. Beru to spíš jako gesto navenek, že si tím žádný 3 body nesichrujeme, když jim dovolíme nastoupit. Když to vezmu do krajnosti, tak tím vlastně dáváme také najevo, že rozehranost hostujicích hráčů je pro nás důležitější než zisk bodů, příp. eventuální zranění našeho hráče. Trochu to ve mně vyvolává dojem, že jde z naší strany o určitý druh sebepoškozování a ztěžování cesty za titulem, jakkoli mohou být důvody šlechetné ve smyslu zvyšování kvality zápasů. Bylo by tristním paradoxem, kdyby se náš hostující hráč podílel na naší ztrátě bodů nebo v horším případě zranil našeho hráče. Prostě osobně s tím rozhodnutím nesouhlasím, připadá mi to, jako bysme se dobrovolně střelili do nohy, abysme to měli o něco těžší.
    A největším paradoxem na tom je, že si autory naší případné ztráty nebo dokonce zranění ještě k tomu platíme. Tady logika, smysluplnost a selský rozum už končí


    Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2020 15:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      kostelnivlajka     před 4 lety 28.08.2020 07:12 |  
      5 2

      Já jsem rozhodně proto, aby proti nám nikdo nehrál! Nevím co je to za módu, toto!!

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      carevitchando     před 4 lety 28.08.2020 13:14 |  
      5 1

      Přesně, jak píšeš, toto je šlápnutí vedle a je jedno, z jakých to je důvodů. Já si neumím představit, že by někdo z hostujících hráčů zrakvil, byť neúmyslně, někoho z kmenových hráčů a vyřadil ho ze hry třeba na pár měsíců. A pak se vrátil do naší kabiny a nazdar kluci, jak se máte, tak jsem zpátky. Navíc tím vystavujeme všechny do podezření, že když jim zápas nevyjde, tak že ho vypustili. Něco na způsob Mešanovičovi penalty v poslední minutě.

  10. Tvrdíku, přehodnoť to

    Dr. Fe1     před 4 lety 28.08.2020 16:33 |  
    5 10

    Tohle je prostě nehorázná pitomost, střílet se do vlastní nohy. Neskutečně mě to dráždí. Platíma si fotbalisty, aby hráli proti nám a obrali nás o body a případně třeba i o titul ...... to je přece tak nesmyslný, že to snad ani není možný.

    Pořád doufám, že si to něják rozmyslí, protože zas takovej hegemon nejsme, aby jsme si mohli dovolit takovýhle pubertální frajeřiny, že si sami klademe překážky navíc ......

  11. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    Merlinus (přítel SN)     před 4 lety 29.08.2020 10:01 |  
    3 0

    Já doufám, že to má nějaký hlubší strategický důvod, protože jinak je to absolutní nesmysl. Musí to být nepříjemné i těm hráčům. Mělo to logiku sportovní i lidskou.

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      kjandourek (admin)     před 4 lety 29.08.2020 10:23 |  
      6 0

      Osobně si myslím, že to je jenom "politické vyjádření pro média", abychom uklidnili stále nervóznější novináře, či bafuňáře přejícím Spartě a Plzni....

      Vidím to tak, že před vzájemnými zápasy dojde k nějaké domluvě mezi trenéry a ve finále proti nám nastoupí jenom Kosek, maximálně ještě Jugas, Hromada, či Pokorný, který v Bohemce v prvním kole snad ani nebyl na lavičce ... tedy hráči, pro které opravdu nemáme flíček, nikoliv ti, u kterých vidíme velký potenciál a chceme, aby se rozehráli.... Beran, Hellebrand, Zelený, Tijany, Jusúf, Matoušek... ti by nám opravdu ublížit mohli....

      Přeci jenom je v Liberci už taková naše enkláva, že je to trochu nestandardní situace...

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        kondorr     před 4 lety 29.08.2020 12:09 |  
        3 5

        Dobře , ale co se stane až k tomu dojde a naši hráči proti nám nenastoupí to se to rozjede znovu a hesla tipu Slavia a Tvrdík lže budou všude. V Tvrdíkovi se politik nezapře a timhle prohlášenim všechno jenom posunul.

        • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

          kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 09:11 |  
          3 0

          jestli proti nám hráči nenastoupí, tak se novináři budou ptát Hoftycha,proč je nepostavil... to už nebude otázka na nás... a ono se to vždycky nějaké to svalové zranění dá svést...

  12. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    Kábě     před 4 lety 29.08.2020 12:09 |  
    2 2

    Dan Kosek dnes znovu odehrál zápas pouze za béčko Liberce...to jsme si ho mohli nechat u nás, nebo ho udat někam do druhý ligy, jako třeba Červa s Vlčkem...

    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

      Fačín     před 4 lety 01.09.2020 08:09 |  
      0 5

      To je pravda, ČFL mohl hrát radši za Slavii B, zatím jsme bez bodu a když jsem viděl současnou kvaitu našeho "B", tak budeme rádi, když se tam udržíme... Ostatně mohli by tam hrát i hráči, kteří se zatím nedostanou ani na lavičku, např. Karafiát nebo Frydrych, kteří by mohli výrazně pomoci, protože obrana je v béčku zatím šílená a stoper Matys nemá snad ani na tu ČFL...

      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

        kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 09:09 |  
        6 0

        To je vynikající nápad... my nejdříve izolujeme hráče áčka od okolního světa, abychom minimalizovali riziko nákazy a nedostali se před playoff ligy mistrů do podobného problému jako třeba Slovan Bratislava..... a potom pošleme tytéž hráče do zápasů ČFL, kde se na Covid netestuje....

        • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

          Fačín     před 4 lety 01.09.2020 11:20 |  
          0 5

          Takže kvůli vlastní předposranosti radši necháme sestoupit béčko do divize a zároveň necháme nákladný posily sedět na tribuně, místo toho aby radši hráli? Jako chápu, že situace je jaká je, ale do budoucna, až opadne tahle mediální hysterie, tak si myslím, že by nevytížení hráči měli chodit hrát za béčko. Uvidím to mnohem radši, než jich 10 posílat všude možně na hostování. Potřebujeme béčko ve druhý lize, čili potřebujeme co nejdřív postoupit, takže potřebujeme béčko nadopovat natolik, aby toho bylo schopno.

          • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

            Edenjejenjeden     před 4 lety 01.09.2020 11:39 |  
            3 0

            Přečti si pořádně co napsal kjandourek. Je to kvůli Covidu ,čeká nás předkolo LM ,a v současné době jsou mužstva A i B oddělená .Pošleš třeba Frydrycha do "Béčka" (v ČFL se netestuje) ,on se tam nakazí ,vrátí se do kabiny "Ačka" a máme po předkole .To snad nechceš.Nebo jo?

            • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

              Fačín     před 4 lety 01.09.2020 12:21 |  
              0 3

              Přečti si pořádně, co jsem napsal já:))

              "chápu, že situace je jaká je, ale do budoucna..."

          • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

            kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 11:55 |  
            5 0

            Do budoucna určitě, ostatně loni taky za béčko hráli Zelený, Hromada a další...

            Ale teď tady máme předkolo LM... to se hraje na dva zápasy s tím, že vítěz bere půlmiliardový jackpot, zatímco poražený drobné... už vidím, jak doma první zápas vyhrajeme 2:0, přiletíme na půdu soupeře, kde se ukáže, že dva hráči, co byli hrát za béčko jsou pozitivní... a pojedeme domů s kontumační prohrou 0:3.... a Ty bys byl první, kdo by to kritizoval....

            Oproti tomu béčko hraje nepoměrně méně sledovanou soutěž... a to minimálně na 30 kol, takže bude dost času béčko v téhle soutěži zachránit...

            osobně si myslím, že nemá smysl na sílu rvát béčko do druhé ligy - v béčku začínají mladí hráči s dospělým fotbalem, nejde tam úplně o výsledky.... nemá smysl nakoupit druholigové hráče, abychom hráli s nimi druhou ligu - potřebujeme umět vychovávat svoje hráče tak, že v osmnácti letech budou mít na druhou ligu... až tohle budeme umět, tak s nimi můžeme hrát druhou ligu.... k čemu nám bude druhá liga vybojovaná nadopovaným béčkem, když z ní nedokážeme dostat do ligy jediného odchovance?

            • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

              Fačín     před 4 lety 01.09.2020 12:28 |  
              0 4

              "nejde tam úplně o výsledky" - sorry, ale o peníze a výsledky jde vždy v první řadě. Pokud nám nepůjde o výsledky, mladí se nenaučí hrát pod tlakem.

              "k čemu nám bude druhá liga vybojovaná nadopovaným béčkem, když z ní nedokážeme dostat do ligy jediného odchovance?" - Nevím, proč by se mělo vylučovat, že když béčko posílíme o pár nevytížených hráčů z áčka, tak automaticky nedostaneme do ligy odchovance? Žádnou nutnou spojitost tam nevidím. Naopak, mladí se budou moct něčemu přiučit. A samozřejmě druhá liga je kvalitnější než třetí, což by zase spíš mělo pomoct mladým k tomu, aby se rychleji zdokonalovali.

              Jinak jak jsem říkal, chápu situaci před LM, že chceme minimalizovat riziko. Ale do budoucna!!! bych si představoval lepší propojení áčka a béčka. Domnívám se, že je to ku prospěchu všech zainteresovaných.

              • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 12:30 |  
                3 0

                Do budoucna určitě, ale teď má prioritu předkolo LM.... A ty tu vyšiluješ po dvou kolech.... ze kterých je tedy mimo jiné vidět, že zatím hráči, kteří nám lezou z dorostu, ve větší míře nemají pořádně ani na tu třetí...

                • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                  Fačín     před 4 lety 01.09.2020 13:06 |  
                  0 4

                  Nijak nevyšiluju, zase máš pocit, že to píšu rudej vzteky? Ne, jen diskutuju...

                  Právě proto, že někteří ti dorostenci jsou opravdu slabí, bylo by fajn, mít béčko ve druhý lize, nemuseli bysme potom posílat tolik hráčů na hostování a mohli by radši hrát v našem dresu druhou ligu.

                  • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 13:26 |  
                    3 0

                    A to mluvíš o kom?
                    Hráče máme na hostování hlavně v první lize, ti by asi nebyli moc rádi za hru v béčku - Matoušek, Beran, Hellebrand, ti už se musejí obehrávat v nejvyšší soutěži...
                    Frajeři, co jsou ve Slavoji Vyšehrad, už nevypadají na to, že by se měli prosadit ve Slavii: Vejvar, Lukáš Veselý už mají 22 a 23 let, pokud v tomhle věku ještě nenakoukli do ligy, tak asi nemá smysl držet je v béčku.... Drozda, Mareš, Vaněk... všechno už dvacetiletí kluci, co nikdy nebyli ani s áčkem na soustředění... možná Šilhan - ten je teď nově v Ústí...

                    Takže se vlastně bavíme jenom o Červovi s Vlčkem .... a dejme tomu s Koskem...

                    • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                      Fačín     před 4 lety 01.09.2020 13:38 |  
                      0 4

                      No třeba ten Červ, Vlček, Šilhan a Kosek, to by mohl být solidní základ, k nim lepší mladí Křišťan, Langhammer, Rigo, Zeronik, pár těch zkušených na dohrání kariéry (Švec, Šmíd), hráči co by nemuseli na hostování (Matoušek, Van Buren, Hromada, Jugas, Zelený,...) a hráči, co se i tak nevejdou ani na lavičku (momentálně je to Frydrych, Takács, Karafiát, Lingr). Každej hráč ti potvrdí, že je lepší hrát zápasy, než jen trénovat (aspoň se to tak dlouhodobě říká). A takovej mančaft by klidně mohl hrát špičku druhý ligy, byla by tam větší provázanost s áčkem, třeba i taktická apod. Každej rok se to navíc stejně obměňuje, dorostou noví mladíci, někdo skončí, přestoupí...

                      • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 13:48 |  
                        3 0

                        Nevěřím tomu, že by Matoušek, Jugas, Hromada, van Buren a Zelený plesali nad tím, že mají hrát špičku druhé ligy... Švec a Šmíd už v tom kádru jsou... a hráči, co se nevejdou na lavičku, tam chodit budou....

                        Ale pořád je to o tom, že nám musí z dorostu lézt hráči, kteří budou z fleku mít na tu druhou ligu.... pokud tomu tak nebude, tak nemá smysl mít ten kádr postavený na tom, že tam jsou hráči na dohrání kariéry a prvoligisté... a mezi nimi se na plac dostanou tři, čtyři hráči, u kterých to má smysl, protože se tím připravují na budoucí kariéru u nás..... To je fakt lepší mít mladý kádr, složený z dorostenců o soutěž níž s tím, že další postupný vývoj je hstování ve druhé lize a následně v první...

                        Hele, ono není náhodou, že Real Madrid, Barcelona, či Atletiko Madrid mají béčka ve třetí nejvyšší soutěži.... ostatně i my jsme měli béčko ve třetí lize v době, kdy to mělo z historického pohledu pro nás největší smysl.... tj. když z něj do áčka přecházeli Bejbl, Šmicer, ale i třeba Pavel Řehák...

                        • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                          Fačín     před 4 lety 01.09.2020 13:58 |  
                          0 4

                          Netvrdím, že by z toho chlapci "plesali", ale to je holt fotbalový život, máš smlouvu se Slavií, ale momentálně se do áčka nevejdeš, no tak budeš hrát občas za béčko, to není žádná potupa.. Vloni tam hrál i Olayinka, Baluta, Tecl... (a to byla ČFL).

                          • Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

                            kjandourek (admin)     před 4 lety 01.09.2020 13:59 |  
                            3 0

                            Tak on je dost rozdíl jít tam hrát na jeden zápas na výpomoc.... a být tam šoupnut natrvalo s tím, že se do áčka nevejdeš....

  13. Re: Slávisté na hostování mohou hrát bez omezení. Kosek má motivaci, Beran by raději

    eye     před 4 lety 30.08.2020 19:19 |  
    2 0

    Myslím, že naši hoši v Liberci nám teď hodně pomohli. Júsuf, Hromada, Beran...