Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Martin Platil     před 4 lety 20.08.2020 17:47 |  
    6 10

    Ten si už za Slavii nezahraje. Baluta II nebo Sýkora II.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      kjandourek (admin)     před 4 lety 20.08.2020 18:09 |  
      12 0

      Na takovéhle soudy je, myslím si, brzo... v rozhovoru to vypadá, že mu někdo promluvil do duše... uvidí se v nejbližších dvou letech...

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        carevitchando     před 4 lety 20.08.2020 18:38 |  
        3 2

        Aby z něj nakonec nebyl takový ten věčný sběrač zkušeností...třeba až do třiceti, než se ukáže, že žádné nezískal :-)

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          kjandourek (admin)     před 4 lety 20.08.2020 20:36 |  
          3 0

          Sám tam píše, že nejpozději ve 24 letech by se chtěl prosadit ve Slavii, nebo bude usilovat o přestup, aby někam patřil...

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 15:44 |  
            0 0

            Za dva roky mu končí smlouva ve Slavii.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        sasky     před 4 lety 21.08.2020 07:00 |  
        2 1

        Souhlas. Oproti rozhovoru z loňska podle mě velký posun v myšlení hráče. Ono pod Radou asi leccos pochopil, pod Hoftychem to snad bude úplně cajk. Pořád se může vrátit do kádru ve 23 letech jako mnohem komplexnější hráč a hlavně jako mnohem vyzrálejší osobnost. Někomu to holt trvá (třeba i legenda se začal výrazněji prosazovat až v pozdějším věku).

  2. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    vlk30 (přítel SN)     před 4 lety 20.08.2020 18:28 |  
    8 5

    Nevím když tak horuje proto aby mohl hrát proti SKS tak by si měl chlapec uvědomit kdo ho z velké části platí, pokud ho bude zcela platit klub kde je na hostování tak bych s tím problém neměl.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      Dr. Fe1     před 4 lety 21.08.2020 03:09 |  
      6 8

      Já bych s tím problém měl. nechat proti sobě hrát vlastní hráče, to je něco co by se nemělo stát za žádných okolností.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        jiras_     před 4 lety 21.08.2020 06:44 |  
        10 0

        Přesně tak, je to hlavně v zájmu toho hráče. Co když nám dá gól, obere o body a ty pak udělají rozdíl v boji o titul? Všichni ho tu budou nenávidět a ještě budeme vypadat jak hlupáci, že se sami připravíme o titul, viz. Coutinho, byť to už byla jen třešnička. Nebo obránce, udělá botu, že které dáme gól, dá si nešťastného vlastňáka a bude se psát, že to prodal, jak je to neregulérní atp.

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          Faltič     před 4 lety 21.08.2020 06:54 |  
          5 2

          Já tomu rozumím ve světě, kde fanoušci nejsou tolik toxický a média se nechovají jak parta hovad. Stačilo co se stalo u Murise když nedal proti nám penaltu a to už nebyl náš hráč. Noviny i fanoušci ostatních klubů ho málem sežrali zaživa. Coutinho dal 2 goly Barceloně ale nikde nevidím 8 článků z jednoho deníků + rozhovory s rádoby experty co si o tom myslí a jestli to neudělal schválně, jak na Ispartu měsíc po tom.

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            ColinSKS     před 4 lety 21.08.2020 08:50 |  
            2 6

            co si budeme povídat, muris to překopl schválně. byla to chyba ale webera

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          sasky     před 4 lety 21.08.2020 06:57 |  
          2 4

          Tak pokud ho bude někdo nenávidět za to, že dělá svoji práci, tak je hlupák. Já vidím problém spíš v těch spekulacích novinářů, tu, že Jugas prohrál souboj nějak lacino, tu, že Berkovec pustil lehkou střelu z 20 metrů, tu že Matoušek neproměnil jasnou gólovku. Nebýt tohohle, tak bych hráče, které si stoprocentně platí nový klub, proti mateřskému klubu hrát nechal. Nehledě tedy na to, že co vím, tak ve smlouvách to obvykle bývá tak, že hráč proti vlastnímu klubu hrát může, jen musí nový klub zaplatit další peníze.

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            VaSsa     před 4 lety 21.08.2020 09:08 |  
            0 0

            Viz. Mešanovič.

            Tak podemnou už to je napsané :D


            Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2020 09:10) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

              sasky     před 4 lety 21.08.2020 11:29 |  
              0 0

              Já vím no. On se nedávno Koštuřík ve sportu hrozně čílil, jak je to nefér a nesportovní. Ale tihle pisálci by byli první, kdo by si na hostujících hráčích nejvíce smlsli. Je škoda, že bulvární sport nemá prakticky nějakou rozumnou konkurenci, která by opravdu dělala sportovní zpravodajství a ne sportovní bulvár.

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            pcitron     před 4 lety 21.08.2020 09:24 |  
            1 7

            Souhlas, to pravidlo je naprosto nesmyslné. Měli bychom přeci sami chtít, aby hráči na hostování hráli proti nejlepším; a pokud nastoupíme a vyhrajeme proti klubu, kde nemůže hrát šest velmi dobrých hráčů, jakou má pak to vítězství cenu?

            • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

              jiras_     před 4 lety 21.08.2020 10:35 |  
              7 1

              Cenu 3 bodů. Vyser se na mirkodušínství.

              • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                pcitron     před 4 lety 21.08.2020 21:32 |  
                1 4

                Trocha rytířství, aristokracie a povznesenosti by SKS slušela. Hodně v současné době chybí, nejen ve sportu.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        ColinSKS     před 4 lety 21.08.2020 08:48 |  
        2 4

        jsem téhož názoru. co mne překvapilo bylo to, že coutinho dal za BM proti FCB 2 goly. já bych odmítl nastoupit, třeba

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          Hesmir (přítel SN)     před 4 lety 23.08.2020 09:44 |  
          0 0

          tak proti Slavii asi taky. ale Barca ho honí po hostovačkách už pár let a to s opcí... hraje taky za svoje další živobytí, a v tom mu dva fíky barce jistě neuškodí.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        Eluin (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 09:55 |  
        1 7

        Já půjdu možná trochu proti proudu, ale nechal bych ty hráče (pokud budou sami chtít) hrát.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      Qope     před 4 lety 21.08.2020 10:43 |  
      1 2

      Presne, nebo pak nám nejakého hráce zraní, nedejbože třeba zajede do Hromady, ukončí mu sezonu a co potom? Ne, u mě převažuje to, že hráč na hostování by nemel nastupovat proti týmu, z kterého přišel ...


      Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2020 10:44) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        JaraK     před 4 lety 21.08.2020 12:25 |  
        7 1

        Zajímavé téma, kdysi jsem se nad tím zamyslel, protože jsem si taky říkal, ať hostující hráči hrají proti mateřskému klubu. Ale vemte si možné scénáře, myslím teď obecně:
        1. Je to klíčový hráč, zahraje špičkově, dá třeba i gól a připraví tým, z něhož hostuje, o body, které budou chybět např. k titulu, pohárům či záchraně – sám hráč bude zklamaný, novináři mu to dají „vyjíst“, po návratu na něj budou pískat fanoušci a pokud nebude dávat góly i zpět v klubu, neustojí to
        2. Je to klíčový hráč, zahraje nic moc nebo nic, třeba i z jiných důvodů, novináři mu to dají „vyjíst“, budou na něj pískat fanoušci klubu, kde hostuje, a pokud v dalších zápasech bude hrát opět dobře, budou mu to připomínat (novináři i fanoušci), může ho to psychicky nalomit
        3. Je to klíčový nebo i střídající hráč, vyhecuje se a někoho zraní, dále viz bod 1
        4. Je to střídající hráč, vyhecuje se a přispěje k porážce týmu, odkud hostuje – důsledky viz kombinace bodů 1 a 2
        5. Je to klíčový nebo i střídající hráč a očividně se bude šetřit – dají mu to „vyjíst“ novináři i fanoušci obou klubů, jedni, že se šetřil dále viz bod 2, druzí si budou říkat, aha, nehraje úmyslně naplno, co když to tak bude i u nás
        Určitě jsem na něco zapomněl, ale i z toho výčtu výše je patrné, že nakonec není v ničím zájmu, aby hostující hráč hrál:) A novináři si hůl najdou vždy, ať hraje nebo nehraje, je to podstata jejich práce.

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          Qope     před 4 lety 21.08.2020 12:51 |  
          0 2

          Dobře rozepsáno, souhlasím

  3. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    pehacko     před 4 lety 20.08.2020 18:37 |  
    6 3

    Ja ho porad vidim jako o hodne golovejsiho srandu tecla... si to musi srovnat v hlave, zacit makat a muze byt nas utocnik cislo jedna... bohuzel co jsem o nem slysel, tak to ma v te hlave hodne nesrovnane a muze dopadnout jako fenin

  4. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    zeleznik2     před 4 lety 20.08.2020 19:11 |  
    8 1

    Ano to by mohl být první krok..
    Uvědomit si, že nejsem středem vesmíru, že si to musím nejprve srovnat v hlavě a začít makat. Liberec a trenér Hoftych by, mu k tomu mohli, pomoci.

  5. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    krumicek     před 4 lety 20.08.2020 23:28 |  
    19 3

    S vysokou cenou jde logicky ruku v ruce i vysoký plat. A ten mu brát očividně nevadí, přestože za něj skoro nic neodvedl a když se měl poprat o místo, tak si nadělal do kalhot a šel radši na hostování. Tak ať si nestěžuje na to, jak mu vysoká cena uškodila...

  6. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Cross     před 4 lety 21.08.2020 00:46 |  
    14 6

    Mno, Matoušek... ten kluk je úplně rozsypanej, bez pořádné vůle a bez sebevědomí. To, co říká, je zase takové nedůstojné kníkání. Vypadá to, že plukovník ho párkrát seřval a - spíš než trenèra - teď potrebuje psychologa.

    U nàs se fotbalově neuvedl vůbec špatně, tak se divím, že se mu víc nevěnujeme. Gólman Kolář sám říká, že ho Trpišovský vlastně pro sport zachránil. S Matouškem to bude podobné. Potŕebuje intenzivní
    všestranný a každodenní dohled, jinak zpustne jako Chramosta. Záleží leckdy i na zdánlivých drobnostech. Třeba Griezmann po přestupu do Barcelony vlastně není ani poloviční. Celkově si proto myslím, že to není ještě vůbec ztracené. A ten gól co dal Matoušek v Kodani uz nám ho vlastně zaplatil.

  7. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Juventus turin     před 4 lety 21.08.2020 08:00 |  
    1 1

    Věřím že se do Slavie vrátí

  8. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    ColinSKS     před 4 lety 21.08.2020 08:45 |  
    2 5

    s odstupem doby si taky myslím že 40 míčů bylo fakt hodně a že to je jeden z bodů diskuse Nezmar/Tvrdík. JT a JiT ho a chtěli ale JT to přeplatil. Ten kluk je šikovnej, ale víc jak 15 cenu momentálně nemá. Snad se pod Hoftychem probere. co se mi nelíbí jsou řeči o hostování. prostě řády to dovolují a nazdar bazar. že vrchní pičus freedom s něčím přileze, je asi jasné, ale teď platí to co platí. nikde není psáno, že 6 hráčů SKS bude u Hoftycha v základu.


    Komentář byl uživatelem upraven (21.08.2020 08:46) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Komix     před 4 lety 21.08.2020 10:09 |  
    8 1

    Wow... Strašnej rozhovor. Žádná motivace, hledá omluvy, proč mu to nejde (je mladej, cena ho ovlivnila). Po tomhle rozhovoru to nevidím na to, že by se měl ještě někdy ukázat v našem dresu.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      kondorr     před 4 lety 21.08.2020 10:12 |  
      2 1

      Ten už to vzdal ted si bude jenom užívat plat a pak rychle pryč.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        Komix     před 4 lety 21.08.2020 10:17 |  
        4 1

        Jo... Tady na tom přestupu je nejvíc vidět to, co říká naše vedení už dlouho. Možná padesát procent hráče dělá jeho mentalita. Matoušek je jistě kvalitní hráč, ale mentálně na velkej klub prostě nemá. Trochu podobný to bylo i u Baluty.

  10. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    kondorr     před 4 lety 21.08.2020 10:11 |  
    2 1

    Vůbec bych neřešil jestli 40 je moc nebo málo to mu určitě nebránilo se poprat o sestavu. Už několik trenérů řeklo že je to trochu flákač a moc se nechce o tu sestavu poprat bere královskej plat a to mu stačí.Pořád někdo mele o tom že hostování je špatný a dávaj příklady že v cizině můžou hrát příklad třeba ten Hancko příde na hostování a nejspíš by v poháru hrát moch , ale je tam rozdíl v tom že sparta přebrala komplet jeho plat.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      Boo_SKS     před 4 lety 21.08.2020 10:40 |  
      8 0

      No jedine nase stesti je v tom, ze Matouskovu cenu ve velke mire tvorily pripadne bonusy, z nichz se drtiva vetsina nemusela vyplacet, protoze se u nas neprosadil, takze ta realna cena nebyla avizovanych 40, ale 25.

      Jinak bohuzel Matousek zatim uspesne nasleduje priklad Chramosty (jak tady nekdo velmi spravne rikal) v ceste za tim stat se tim vecnym talentem, ktery vzdycky dostane nejake angazma v lize, ale nikdy nenaplni potencial a uz naveky bude zit z toho, jak zamlada vyletel.

      Uprimne mu uz vubec neverim a jsem si jisty, ze se u nas neprosadi.

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        Qope     před 4 lety 21.08.2020 10:50 |  
        1 1

        Souhlasím, bohužel. Upřímně fakt moc neveřim, že ho v našem dresu někdy ještě uvidim. Myslím že byl hlavně kupován proto, aby ho neměl nikdo jinej ... ale budu velice rád pokud se mejlím a veřejně se za to klidně omluvím. Treba prekvapí, ale neveřim mu ,,,

        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

          Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 12:58 |  
          1 1

          Kupovat někoho z důvodu, aby ho neměl někdo jiný anebo jak si fanoušci často myslí, aby fanoušci soupeře nadávali (odchovanci sparty, Stanciu) je strašný nesmysl. To bychom to mohli rovnou odpískat, co bys s hráči, kteří jsou v týmu k ničemu dělal?
          Mě nevadí ani tak ta cena anebo že by se Matoušek u nás neprosadí, to se zkrátka stává. Spíše mě mrzí, že jsme se nechovali u přestupu racionálně, ten příchod od začátku nedával moc smysl. Vzali jsme hráče, kterému se povedly první zápasy v první lize za nemalé finanční prostředky, ale přitom ten hráč hrál na postu, který v době nákupu u nás nebyl a není ani teď. V rozestavení 4-5-1 nemá šanci se u nás prosadit. Jediná možnost, že by mohl být Slavii prospěšný, kdybychom kompletně přešli na 3-5-2, se kterou pravděpodobně nemá žádné anebo minimální zkušenosti) a on byl tím druhým útočníkem.

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            Qope     před 4 lety 21.08.2020 14:05 |  
            1 0

            Na jednu stranu píšeš, že je nesmysl, aby byl kupován za účelem vyfouknutí ho konkurenci, ale pak píšeš, že v našem systému je vlastně nepoužitelný. Tak to pak trochu nahravá té teorii o tom, že i jeden z důvodu jeho nákupu bylo to, že jsme ho raději koupili my s tím, že nebude ho mít nikdo jiný. Já souhlasím s tím, že to bylo i kvůli tomu že se mu povedlo několik zápasu za Příbram a taky kvůli věku a možnosti růstu, ale jak by mohl u nás se prosadit, když de facto sám to potvrzuješ, u nás je takřka nepoužitelný ... Asi dost lidí pamatuje na tu dobu, kdy se řešilo kam půjde. Rozhodně jsme nebyli jediný zájemci v naší lize o jeho případné služby ...

            • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 14:58 |  
              0 1

              Nevěřím, že někoho napadne ''vyhodit z okna'' 40M Kč, jen aby ho nezískal nikdo jiný. Zájem měla mít sparta i plzeň, ale on by se pravděpodobně neprosadil ani v jednom týmu. V žádném z těch týmů nebyla na hřišti role, která by jemu stoprocentně sedla. Pro nás to jsou, i v době jeho příchodu byly, velké peníze. Za to jsme letos pořídili všechny letošní příchody. Jednali jsme unáhleně. Chtěli jsme ho do týmu, i když jsme nevěděli, kam s ním, což je za mě ten kámen úrazu.

              • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                kjandourek (admin)     před 4 lety 21.08.2020 15:09 |  
                6 0

                Já bych jenom připomněl, že Maty byl napsaný na tabuli Honzy Nezmara spolu s Trezeguetem, Olayinkou či Balutou už na začátku jara 2018.... takže moc nesouhlasím s tím, že bychom ho kupovali "po pár vydarřných zápasech v lize".... věděli jsme o něm, už když hrál druhou ligu...
                A ani moc nesouhlasím s tím, že se k nám nehodí... podle mého názoru může hrát na kterémkoliv ofenzivním postu... vpravo, vlevo, podhrot, hrot.... tihle čtyři hráči se stejně pořád prohazují...
                V jeho případě je to o hlavě a o pocitu, ze když přišel, tak si myslel, že bude pořád hrát... nebyl psychicky připraven na nutnost bojovat na každém tréninku o místo....
                To bylo jediné, co se podcenilo a bylo to dané i okolnostmi - kdyby se nezranil Škoda, tak bychom ho nechali podzim hostovat v Příbrami a on by se nachystal na zimní přípravu... takhle do toho vletěl rovnýma nohama.... neustál to a v zimě si vydupal prvni z řady hostování....

                • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                  Fačín     před 4 lety 21.08.2020 15:22 |  
                  1 2

                  Moc se mi nelíbí tvoje formulace, že si "vydupal první z řady hostování", dost pochybuju o tom, že by si něco vydupával. Nejspíš měl dvě možnosti, zůstat a hrát minimálně, nebo odejít na hostování a hrát pravidelně. Nějak zvlášť se mu nedivím, že si vybral druhou variantu. Každopádně se mi nezdá, že by si to "vydupal".

                  • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                    Edenjejenjeden     před 4 lety 21.08.2020 15:34 |  
                    1 1

                    A existuje i třetí možnost ,zatnout zuby a zabojovat o místo v sestavě. Hlavně si myslím ,že Matoušek si to musí srovnat v hlavě ,asi není náhoda ,že ho kritizoval i Rada ,a nově měl k němu připomínky i Hoftych....

                    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                      Fačín     před 4 lety 21.08.2020 16:57 |  
                      1 2

                      To nijak nerozporuju, jen jsem reagoval na to "vydupávání", což mi nepřišlo úplně fér..

                      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                        kjandourek (admin)     před 4 lety 22.08.2020 21:19 |  
                        2 1

                        Mě se taky nelíbí spousta věcí, co píšeš.... ale je to prostě můj názor...

                        Maty měl velikou šanci tady něco předvést.... v zimě 2019 době jsme měli na hrot jenom Škodu... Tecl byl po operaci křížáků, Mešanovič přestoupil do Bolky... Olayinka, či Baluta už byli hlavně záložníky.... a jako já si opravdu myslím, že on mohl po Mešanovičovi převzít tu roli běhavého útočníka vedle Škody, jenomže na jejich spolupráci nikdy nedošlo, protože to Maty na konci přestupního období v zimě 2019 vzdal....

                        A v létě to samé - přišel s tím, že by chtěl jít hostovat už na začátku přípravy, aby byl s novým týmem od začátku.... místo toho, aby si chtěl vybojovat místo u nás.... a naše sestava se zatím ustalovala kolem hráčů, kteří tu chtěli být a bojovat o to: Ševčík, Masopust, Olayinka, následně Stanciu, Provod a teď už tam pro něj není místo...

                        A může si za to sám....

                        • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                          Fačín     před 4 lety 23.08.2020 09:08 |  
                          0 1

                          Dobře, ale je klidně možný, že prostě necítil důvěru od trenérů a tušil, že moc hrát nebude. Ostatně nebyl by první ani poslední, kdo se s tím potýká, stačí vzpomenout Ngadeu, Stoch, Sýkora, Baluta...

                          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                            kjandourek (admin)     před 4 lety 23.08.2020 09:33 |  
                            1 0

                            Taky tu třeba Baluta nezanechal větší dojem.... Stoch i Ngadeu zatli zuby a po pár zápasech z nich byly opory.... A Sýkora? Podívej se na jeho vytížení v prvním roce působení Jindry Trpišovského.... to byl snad nejvíce využívaný záložník spolu s Hušbauerem a Součkem.... ten trojúhelník Hušbauer-Souček a na podhrotu Sýkora, to byl základ snad ve 3/4 všech podzimních zápasů sezóny 2018/19.... a v zimě najednou hostování? Tam muselo jít úplně o něco jiného....

                • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                  Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 15:43 |  
                  0 4

                  Tím spíš mě mrzí, že jsme před podpisem neznali jeho mentalitu, pokud jsme o něm získávali informace již v předešlé sezóně.
                  O Balutovi či Lingrovi taky řekl Trpišovský, že umí zahrát na všech ofenzivních pozicích, ale realita může být trošku jiná. Lingr třeba řekl, že s ním v Karviné lepili díry. Kde bylo potřeba, tam ho dali, ale jeho post je na ''desítce'' a o Balutovi jsme toho v diskuzi napsali dost. Zahrát mimo svůj primární post můžou, ale nebudou excelovat... univerzálnost není na škodu, pokud se to nepřehání.
                  Když zvýrazníme přednosti Matouška a zakryjeme nedostatky, může za nás několik zápasů odkopat, ale má na to vůbec postavenou hlavu, aby se prosadil ve ''velkém fotbale''?

          • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

            sasky     před 4 lety 21.08.2020 16:37 |  
            3 0

            V tom případě se ale nechováme racionálně ani nyní v případě Berana nebo Zimy. Ano, 40M je hroznejch peněz a bude škoda, pokud půjde o zmařenou investici. Ale mně se teď zdá, že i Honza trošku prozřel a že se hecne a příští rok se do kádru vrátí. Někomu to holt trochu trvá. Teď jde hlavně o to, aby na sobě máknul (ideálně, aby se kvalitně naučil hrát křídlo) a aby s ním klub byl v kontaktu a dal mu naději.

            • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

              Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 21.08.2020 21:03 |  
              0 2

              Byl potřeba stoper, tak se přivedl Zima. Argument jako zkušenosti anebo věk neberu. Beran se mihl ve Slavii, takže o něm mohli mít přesnější reference i od mládežnických trenérů a je to hráč, který ač možná teď půjde hostovat, tak mi jeho příchod dává smysl. I když jsem ho viděl na hřišti jen pár desítek minut, tak mě v Liberci zaujal. Pokud má hlavu dobře nastavenou, rozhodně o něm ještě uslyšíme.
              Matoušek měl v Příbrami roli, která u nás není a díky ní vystřelil tak nahoru. Možná se počítalo, že se ho pokusí předělat k obrazu svému, ale to se zatím jak si nepovedlo.

              • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                kjandourek (admin)     před 4 lety 22.08.2020 21:06 |  
                6 0

                Já si troufnu nesouhlasit.... Vzpomeňme si, jak to vypadalo, když jsme Matyho kupovali:

                Na hrotu se střídali Škoda a Tecl .... Milan hrál doma proti soupeřům, u kterých byl předpoklad, že budou betonovat, Standa trhal obrany fotbalovějších soupeřů venku a v Evropě... Připomenu, že Standa dával góly v Olomouci, Teplicích a na Slovácku... zároveň zařídil penaltu doma s Kyjevem a když si vzpomenu na důvod, proč mu neuznali gól v Kyjevě.... Milan rozhodl zápasy s Karvinou a v Bolce.... Mešanovič byl velikým otazníke, protože se zotavoval z dlouhého zranění a končila mu smlouva, van Buren si čerstvě zlomil nohu...
                Na podhrotu se Hušbauer stáhnul dozadu vedle Součka a ty tři ofenzivní posty zaujali Stoch, Sýkora a Zmrhal... na čekané byli Baluta a Olayinka...

                Podle mého názoru jsme Matouška chtěli ke Škodovi .... aby v zápasech, kde budeme mít tlak, plnil podobnou roli jakou míval Mešanovič....

                Ideální stav byl, že se na podzim adaptuje na ligu v Příbrami, kde mu skvělý support dělali zkušení Slepička s Rezkem a za ním dobře hrající Květ... a v zimě si vybojuje místo u nás...

                Místo toho se zranil Milan a tak jsme Matyho přivedli hned.... a vzápětí si přetrhl křížáky Standa.... To byl průser, protože na Matyho místo pozvolného zaučování na místě pod útočníkem a upravování stylu tak, aby si v něm našel své místo, byla naložena tíha útočné jedničky.... a on to v hlavě nedal.... místo něj se tam pak zkoušel uzdravený Mešanovič, Olayinka, nebo Baluta... což Matyho ještě více srazilo....

                Ale pořád byla šance že si v zimě vybojuje místo a půjde to.... To není o to, že by pro něj nebylo v našem stylu místo, on by si ten styl sednul i s ním, třeba by se samovolně trochu upravil, jenomže Maty to na konci zimy 2019 vzdal.... a začal,že by tedy radši šel hostovat zpátky do Příbrami....

                Teď už Maty zažívá, co znamená věta "kdo chvíli stál, stojí opodál"... na hráče, který nechce (a nebo nemůže) hrát se nečeká, systém hry se vyvíjí a kdo odejde, už se v něm nemusí chytit....
                všichni, co přišli v zimě 2019 se chytili a systém se začal usazovat okolo nich: Ševčík, Masopust, Král se zapracovali, systém se ustálil tak, že jim vyhovuje a najednou v něm nebylo místo pro nikoho, kdo v něm kdysi byl, ale odešel..... Potom v létě přišel Stanciu a tím je post podhrota těžce zadán.... teď je tu Hellebrand, Oscar, Beran, za Masopusta máme Malínského, za Olayinku, Provoda.....

                Teď už se s Tebou dá souhlasit... styl, který se za poslední sezonu a půl vyprofiloval už pro Matyho není.... Ale je to jenom jeho chyba, že se nepokusil s tím něco udělat tenkrát - na podzim 2018, či v zimě 2019 jsme ještě neměli tak vybroušený systém a ten se klidně mohl ubírat trochu jiným směrem a Matyho absorbovat.... teď už to bude těžko, protože si budeme opět vybírat jenom hráče, kteří si sednou do současnosti...

                Ovšem - vrátím se k tomu, co jsem psal na začátku - není pravdou, že jsme Matyho kupovali v době, kdy jsme pro něj neměli místo... tehdy pro něj ten prostor byl, ale on ho nedokázal vyplnit....

                • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                  Radek097 (přítel SN)     před 4 lety 22.08.2020 22:56 |  
                  0 1

                  Filozofie byla od začátku příchodu trenérského týmu jasná, ale nešlo okamžitě vyhodit 20 hráčů a 20 nových vzít. Tým se postupně přebudovával.

                  • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

                    kjandourek (admin)     před 4 lety 22.08.2020 23:21 |  
                    1 0

                    To je sice možné, ale nebyla to filozofie jediná... Maty měl velkou šanci .... Trpiš zdůrazňoval, že je budoucností Slavie, podle mého názoru tam viděl jeho šanci na podhrotu, případně na hrotu.... Matyho lpění na odchodu do Příbrami bylo celkem zklamání....

  11. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    kapitan.pisoar     před 4 lety 21.08.2020 21:59 |  
    10 7

    Uskodilo ti, ze jsi liny lempl...

  12. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Obr     před 4 lety 22.08.2020 10:23 |  
    7 2

    Mates je takovej trochu "tragickej" pribeh. Myslel si, ze mu budou peceny holubi litat rovnou do huby. Ale kdeže. A ted buli, ze mu cena uskodila a kdesi cosi, misto aby se kousnul a zacal na sobe poradne makat. Snad ho Hoftych probere a on sam prozre.

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      JS (přítel SN)     před 4 lety 22.08.2020 10:27 |  
      9 3

      Přesně tak. Je jedno, jestli přijde hráč zadarmo nebo za 100+ mega. Makat má stejně. Vidím v tom opravdu jen výmluvy a házení viny na okolnosti. S tímhle to prostě nepůjde.

  13. Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

    Snivec     před 4 lety 23.08.2020 07:14 |  
    9 1

    uplne se to dobre necte, plno vymluv na okolnosti, pritom je to skutecne pouze a pouze na nem, ma treti sanci - Slavii, jabka, liberec a i posledni sanci se chytnout, to se podari pouze tehdy, kdyz zacne poradne makat a nebude se porad na neco vymlouvat, jinak ho vidim, jak bude vypravet vnouckum pohadku o tom, jak mohl byt slavny fotbslista, kdyby....

    • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

      ColinSKS     před 4 lety 23.08.2020 08:06 |  
      3 3

      matesovi by měl jeho manažer domluvit nějakého mediální kouče. tohle nejde, takto se presentovat je nesmysl

      • Re: Moje cena byla přemrštěná, uškodila mi hodně, míní Matoušek.

        krumicek     před 4 lety 23.08.2020 09:05 |  
        6 1

        Jako říct, že by ve Slavii neměl URČITĚ ŽÁDNOU šanci, to je katastrofa. Jaké šance na základ se dávaly při příchodu třeba Provodovi? Kdyby řekl něco ve stylu, že by asi neměl tak velké vytížení a že potřebuje pravidelně hrát, tak dejme tomu. Ale takhle to předem vzdávat, to si prostě zavírá dveře do Slavie, aniž by si to sám uvědomoval.